۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۵
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
چرا نوع تبلیغات شهردار تهران با دو تجربه پیشین او متفاوت است؟

هزینه‌تراشی قالی‌باف برای رئیسی/ "قهرمان‌سازی" از خود به چه قیمتی؟

محمدباقر قالی‌باف که به احتمال قریب به یقین قصد انصراف به نفع سید ابراهیم رئیسی در روزهای پایانی را دارد، همچنان مشغول هزینه تراشی برای این کاندیداست.
کد خبر : ۳۶۱۳۶۰
گروه سیاسی صراط - محمدباقر قالی‌باف که به احتمال قریب به یقین قصد انصراف به نفع سید ابراهیم رئیسی در روزهای پایانی را دارد، همچنان مشغول هزینه تراشی برای این کاندیداست.

به گزارش صراط، قالی باف در جریان تبلیغات انتخاباتی خود مطالبی را بیان کرده که پس از انصرافش هزینه عملی کردن آنها یا پاسخگویی درباره آنها را به دوش دیگران خواهد گذاشت.

هزینه‌تراشی قالی‌باف برای رئیسی/
(عکس بالا) سید ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالی باف در دیدار مسئولان و دست اندرکاران منابع طبیعی و محیط زیست با رهبر معظم انقلاب در سال 1393


قالی باف در تبلیغات خود از اعطای کارانه به بیکاران گفته که وعده کمی محسوب نمی‌شود؛ او همچنین وعده داده است که درآمد کشور را دو و نیم برابر افزایش دهد. قول تغییر نظام مالیاتی کشور به نفع ۹۶ درصد مردم را داده و حل مشکلات "فوری" اقشار کم درآمد هم از وعده های صریح اوست.

نوع سخنرانی ها و وعده های قالی باف با دو تجربه پیشین او در کاندیداتوری کاملا متفاوت است. هم به این دلیل که او وعده هایش را با صراحت بیشتر و بیان کرده و بارها بر آن تاکید می کند؛ هم اینکه از اعداد و ارقام دقیق تری استفاده می کند و هم اینکه وعده هایش بسیار بزگتر از سال های 84 و 92 است.

طبیعی است که چنین وعده هایی به دلیل تاکید چندباره و آمار و ارقام موجود در آن به راحتی قابل پیگیری و حتی اندازه گیری دقیق است و جای توجیه در صورت عدم تحقق را کاملا مسدود خواهد کرد.

این حجم از وعده های بزرگ، در کنار نوع ثبت نام قالی باف در انتخابات اندکی قابل تامل است. کافی است به این واقعیت صریح توجه کنیم که شهردار تهران در ابتدا قصد ثبت نام در انتخابات را نداشت؛ ظاهرا قالی باف خود را آماده کرده بود تا در صورت عدم کاندیداتوری روحانی، وارد عرصه شود؛ با این حال پس از آنکه نام او در میان نامزدهای مطرح شده در جمنا قرار گرفت، حرف پیشین خود مبنی بر نامزد نشدن را زیر پا گذاشت و ثبت نام کرد.

شواهد نشان می دهد ثبت نام او یک هدف بیشتر ندارد: کناره گیری در دقیقه 90 به نفع رئیسی. این کناره گیری هم خواست جمناست چراکه عدم حمایت از رئیسی آنها را در وضعیت رویارویی با مردم قرار خواهد داد و هم خواسته خود قالی باف؛ چراکه اولا او در حاشیه رقابت رئیسی و روحانی جایی نخواهد داشت و در ثانی، انصراف او می تواند با قهرمان سازی از قالی باف، به معنای "فداکاری" و ازخودگذشتگی در جهت ائتلاف اصولگرایان قلمداد شود؛ موضوعی که در دوره های قبلی، متهم به نقض آن شده بود.

از طرفی، کناره گیری او، فرصت سهم خواهی اش در دولت احتمالی رئیسی را فراهم می کند.

با این حال، روشی که قالی باف در پیش گرفته صرفا هزینه زاست و هیچ سودی نخواهد داشت. چراکه در صورت پیروزی رئیسی، وعده های قالی باف که از او تمام عیار حمایت کرده، عملا به گردن دولت جدید خواهد افتاد و در این شرایط، نه قالی باف که رئیسی مسئول پاسخگویی به آنها خواهد بود.
نظرات بینندگان
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
۵
۳
جناب صراط
در حالی که همه ی افراد انقلابی سعی در به وجود امدن اتحاد بین نیروهای انقلابی هستن. شما هر روز اقای قالیباف را از این حلقه اتحاد دور میکنید و همچنین با نوشته های خلاف عرفتان نسبت به اقای قالیباف، طرفداران ایشان را از اقای رئیسی دور کرده و ناخداگاه باعث رای در سبد دکتر روحانی می شوید که این اصلا به مذاق مردم انقلابی خوش نیست. به جای تفرقه افکنی، لطفا باعث متحد شدن نیروهای انقلابی شوید
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
۹
قالیباف گفت 5 میلیون شغل ایجاد میکنم آقای رئیسی گفتن 6 میلیون .والا وعده های خود آقای رئیسی سنگین تره . دیگه چه هزینه ای ؟ حالا شما میخواین از همین حالا شکست رو توجیه کنین بگین به خاطر هزینه تراشی قالیباف بوده بحثش جداست
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
۵
۱
صراط جون ایندفه اشتباه پیش بینی کردی...قالیباف ورئیسی هر دو در صحنه باقی میمونن هرکدوم توی دور اول رای بیشتری بیاره با روحانی میره دور دوم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرتان پرتان گفتی .گفتی یا نگفتی
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
۶
۳
قالیباف فقط کاندیدا شده که انتقام اون گاز انبری در مناظرات رو از روحانی بگیره ولی بازم روحانی فتیله پیچش میکنه . اینهمه هزینه کنی به خاطر یه عداوت شخصی .باعث تاسفه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
۳
۶
وعده هاش به حقه و سبد رأیش مخصوص به خودش و نیاز به کناره گیری نیست.
احتمالش کم نیست جسن روحانی بزرگ اخراجی دور اول باشه و رئیسی و قالیباف به دور دوم بروند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
سید داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
۱
بنده یک پیشنهاد دارم برای آقای رئیسی
اگر می خواهد مردم به آقای رئیسی اعتماد کنند قول بدهد که مدیرانی را که تعیین میکند برای امورات اداری و سازمانی ووزارت خانه هاباید تا وقتی که در آن اداره وسازمان ووزارت خانه کار میکنند بایداسنادمنقول وغیر منقولشان را در اختیار دولت قرار دهند تا از هر گونه دستبرد واختلاس جلوگیری شود
ناشناس
|
Italy
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
۲
:))
مهران
|
Japan
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
۳
۲
آقا بس کنید از این کارا ... چقد میخای قالیباف رو خراب کنید ... شاید روزای آخر اعلام کنن قالیباف معاون اوله رئیسی ... با این تخریب شما رئیسی رو هم خراب میکنید.
ناشناس
|
Japan
اگه رییسی قالیباف رو بذاره معاون اولش، حتی بذرپاش و امثالهم، فقط خودش و ادعاهاش رو خراب کرده، ما هم با کسی صنمی نداریم. از فردای این انتخابش چوب نقد رو بالا خواهیم گرفت.
ناشناس
|
Japan
البته در دولت خرزو خان .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
۴
۳
مردم ایران فهیم تر از ان هستند که به این دونفر که ...... با شعار های توخالی رای دهند متتها خودشان را به زحمت می اندازند واز ...... هزینه می کنند
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
۲
۶
سلام
بردار
سید ابراهیم رئیسی یدالله است و قالیباف سپر یدالله است و در حقیقت عین الله است که عاشقانه خودشون را وقف یدالله کرده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
۱
۱
کاری نداره دیگه چهارسال دیگه مثل فریدون میگه من کی گفتم...
مصطفی
|
Canada
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
۳
۱
یک نگاه به نظر سنجی سایت خودتون بندازید خواهید دید قالی باف و رئیسی سر 10 میلیون رای ثابت در حال جنگیدن هستند
هیچ کدوم حتی خواب ریاست جمهوری را هم نمی بینند
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
۲
۱
از قدیم گفته اند هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمی گیره!! این ...های ...، بیخود قالیباف رو علم کردند و بعد هم با اعتماد به نفس میگن ما خودمون می بریمش تهش رییسی می مونه! در حالی که قالیباف ... از اونیه که نفع شخصیش رو فدای کسی کنه و اتفاقا زرنگی این بشر در قدرت تعریف دقیق نفع شخصیش هست که ایجاب می کنه هیچ میدونی و تاکید می کنم هیچ میدونی بهش داده نشه! دادن کوچکترین فرصت به این آدم اشتباه استراتژیک و به قول نویسنده متن بالا هزینه ساز برای مملکت هست و نه رییسی. اشتباه 12 ساله ای که گویا پایانی برای اون نیست و من نمی دونم این آدم کی قراره از سمت شهردار تهران بودن خلع بشه!!!!!!!!!! یعنی واقعا هیچ کس نیست که بتونه شهردار تهران باشه؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
۲
۴
هردو گزینه جبهه مردمی نیروهای انقلاب نسبت به روحانی برتری های فراوانی دارند و از نظر میانگین سنی هم از اصلاح طلبان جوانتر و شایسته ریاست جمهوری هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
۲
۴
هم آیت الله رئیسی هم سردار قالیباف توانایی حل رکود و بیکاری و ایجاد اشتغال و اداره کشور به نحو احسن را دارند و ان شاءالله هرچه خیر است همان بشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
۱
۳
خامنه ای زنده باد /رئیسی پاینده باد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
۵
۵
رای ما دکتر قالیباف مدیر جهادی و پرتلاش .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
۱
۱
درود بر سه سید حسینی
خمینی و خامنه ای رئیسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
۱
۳
هزینه تراشی جهانگیری برای روحانی و صدا و سیما خیلی بیشتر است .
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
من ک شرکت نمیکنم اگه هم شرکت کنم ب اصلح " خخخخخ " رای نمیدم ولی داداش با خودت چند چندی
ناشناس
|
United States of America
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
۲
گفتگوی خبری امشب آقای رئیسی ایشون امشب استرس زیادی داشتند هم تو چهره هم تو کلام و هم گاهی دستاشون لرزید، وخیلی درهم جواب می دادند، اگر مثل آقای جلیلی با صلابت صحبت کنند خیلی بهتره، به نظرم اگر آقای جلیلی ثبت نام میکردند و کمک ایشون میکردند بهتر میشد، مثلا اون جمله ای که آقای جلیلی گفتند،کسی که اختلاس رو معوقه میدونه قطعا به سرطان میگه سرما خورده گی، اگر به آقای جلیلی دسترسی دارید بگید ایشون جمعه با این لحن و استرس در مناظره مغلوب میشن، یه نقد دلسوزانه از یک انقلابی
فارض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
۳
۲
عمو قالى وعده خالى ميده مردم كه باقالى نيستند ! تو چه طور رسانه اى هستى كه تا الان متوجه نشده اى رئيسى راى بيار نيست ؟!
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
۱
اگر واقعا قالیباق اینقدر مشکل دارد چرا رئیسی که باب میل شما هم هست سکوت کرده حداقل او به اندازه شما که مسائل را می فهمد چرا عکس العملی که شما دارید ندارد به نظر من مسئولین صراط زخم خورده شهرداری تهران هستند و با کینه شخصی این حرفها را مطرح میکنند و ناخواسته شاید هم عمدا هیزم آتش اصلاح طلبان شده اند بترسید از نفاق و ایجاد دودستگی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
۳
خود رئیسی هم برای رای آوری وعده های زیادی میدهد که هم خودش و کسانی که دست اندرکار عد د و رقم هستند میدانند که غیرقابل اجرا است.
سید تقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
۲
با سلام
چرا در استانه ی یک انتخابات بزرگ که باید دنبال وحدت برای پیروزی در این انتخابات باشیم مقاله ای منتشر می کنید که دو دستگی ایجاد کند???!!!در ضمن به این راحتی و با حدسیات راجع به نیات مردم صحبت نکنید که تهمت است
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
۲
گند زدین با این تحلیلای فوق تخیلی تون ادم شاخ در میااره به قول یارو چی میکشی برادر
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
۳
۲
روحانی تا 1400
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
۱
آیا به پیامبران کذایی و دروغین ایمان آوریم ؟؟؟!!!!
اقایی
|
United States of America
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
۱
مدم به رییسی ..... رای نمیدهند. ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
۱
همیشه احمقانه کار می کنید.
نادان ها رئیسی هم این وعده ها را داده است. رئیسی گفته ما سالانه 1.5 میلیون شغل ایجاد می کنیم یعنی 6 میلیون در 4 سال در حالیکه قالیباف گفته 5 میلیون
من خودم به رئیسی رای خواهم داد اما از اینکه صراط حامی رئیسی است خیلی نگران و ناراحتم
کاش شما پشت رئیسی نمی آمدید
شما باید بری همون مطالب زرد کار کنید
روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
۲
با سلام
بزرگوار من خود از طرفدارن و هم عقیده ایت الله رئیسی هستم ولی بیایید واقعه بینانه نگاه کنیم متاسفانه ایشان دارای کاریزمای مورد نیاز و قدرت تفکر کلامی نیست و همچنین در عرصه اجرای کلان هم کم تجربه تر از باقی کاندیداها است ولی در مقابل آقای قالیباف دارای کاریزمای کافی و فن سخنوری بالا و تجربه اجرای کلان رو داره اگر بخواهیم این دوره پیروزی از آن اصول گرایان و خط رهبری باشد باید رئیسی به نفع قالیباف کنار بیاید
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
۲
هیچ نگران وعده های داده شده نباشید انشاءالله با رئیس جمهور شدن سید ابراهیم رئیسی همه وعده‌ها با همت دولت و مردم تحقق پیدا میکند . ولاقوه الا بالله
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
کاملا درسته ولی هرکس تا بحال اومده با حرفاش مردم فریبی کرده چراکه به وعده های خود عمل نکرده وفقط مشکلات مردم را وعده پیروزی خود قرار داده این یعنی توهین به ملت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
۱
جای توجیه در صورت عدم تحقق را کاملا مسدود خواهد کرد.؟! این چه تحلیلی است .صراط چرا در صراط مستقیم حرکت نمی کنی . خدمات دکتر احمدی نژاد را سیاه نمائی کردی بطوری که آلان اصلاح طلبان(افسادگران) را به طمع انداختها ی تا رفع حصر کنند از سران فتنه و حالا هم تخریب قالی باف در پیش گرفته ای .آخه این چه صراطی است که انتخاب کرده اید و دائما آب به آسیای دشمن می ریزید
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
۱
۲
صراط تو چرا خودتو داری می کشی چرا خودتو چسبوندی به اقای رییسی و می گی هیچکس نزدیک نشه !!!! به خدا اگر اقای رییسی موفق نشه هیچ دلیلی نداره جز اختلاف افکنی امثال شما !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
۱
اگر صلاح مردم بخواهید بهتر است که ریسی کناره گیری کند چون فردی که همه کارهای گذشته کشور را نادیده بگیرد وسیا نمایی کند ودر یک ساعت مناظره بیش از 100 بار از کلمه فساد استفاده کند به درد ریاست جمهوری نمی خورد بهتر است که بر گردد ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
۲
رییسی استعفا دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
یاد اون پیش بینی قبلیتون افتادم. خروج از بهشت به مقصدی نامعلوم!!! چقدم که درست بود.
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
انشاءالله رئیسی بتواند وعده های قالی باف را اجرا کند
ناشناس
|
Turkmenistan
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
۱
نفوذی های صراط نیوز مثل اینکه هنوز جارو نشده اند . اینجاست که میتوانید آنها را شناسایی کنید و دار بزنید . احمق قالی باف و رئیسی هر دو در یک تیم هستند چرا خواست دشمنان را اجرا میکند . بنده از قبل هشدار داده بودم که در صراط نیوز نفوذی اصلاح طلب و خائن دیده میشود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
۱
آیا رییسی یک نقطه سیاه در کارنامه اش دارد؟ آیا املاک نجومی داده؟ آیا از برجام حمایت کرده؟ آیا قبور شهدا را ویران کرده؟ آیا خیابانها را سنگفرش کرده؟ آیا مسجدی را قربانی تئاتر شهر کرده؟ آیا بانک شهر را با آن افتضاحات چرخانده؟ آیا در ایام فتنه زباله دادن را پلاستیکی کرده؟ آیا تراکم فروخته ؟ آیا از چین واگن وارد کرده؟
رییسی هست و ما سراغ قالیباف برویم؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
۱
هه هه هه عمرا از شما طالبان قدرت ائتلاف در نمیاد. تو یه دقیقه فکر کن قالیباف بره کنار
محمد
|
China
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
واقعا با خودتون چند چندین ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
سلام. این موضوع هزینه تراشی نیست و تکلیفی را برای دولت حجت الاسلام رئیسی به دنبال ندارد. کناره گیری یعنی من شخص مورد حمایت را قبول دارم و برنامه ها و اهدافش را مناسب میدانم، نه اینکه او قرار است بار وعده های من رو به دوش بکشه...

در ضمن، این جمله «...از طرفی، کناره گیری او، فرصت سهم خواهی اش در دولت احتمالی رئیسی را فراهم می کند» سخن سخیفی است و انسان را به یاد بازی کثیف سیاست می اندازد. ان شاءالله اگر آقای رئیسی انتخاب شوند، چنین ظنی دور از شأن ایشان است و فرض غلطی است.
rasoul
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
۱
صرا نیوز واقعا شعورت نمیرسه نباید یک کاندید اصول گرا رو خراب کنی؟
از کی پول میگیری؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
۱
۱
ما احمدی نژادی ها از آقای قالیباف به همین اندازه متشکریم که شعار ما می توانیم دکتر را زنده کرد و صادقانه دولت او را دولت محرومان و 94 درصدی اعلام کرد.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفاً قالیباف رو به آقای احمدی نژاد نچسبون دوست عزیز . هر عقل سلیمی می دونه این دو نفر هیچ تناسبی با هم ندارند . قالیباف یک مدیر منصوبی است و اصلا در حد و اندازه های رییس جمهوری نیست . ضمن اینکه طرفداران آقای احمدی نژاد به هیچ وجه از او دل خوشی ندارند و به او رای نمی دهند . اینکه با تقلید از احمدی نژاد و جمله ی موسوی بخواد مثلا واسه خودش رای جمع کنه ، اتفاقاً نشاندهنده ی ضعف و عدم صداقت ایشونه . ایشون اعتماد به نفس لازم رو نداره و خودش بهتر از هر کسی می دونه که از پیش باخته است . ولی ظاهراً باختن رو دوست داره و تا سه نشه بازی نشه .
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
۱
آقای رئیسی در مقابل دورغهای دولت فعلی نباید سکوت می کرد
در مواقع قالیباف جور اصولگراها رو به تنهایی به دوش کشید متاسفم این تحلیل برعکسه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
۱
۱
با سلام وقتی دولتی با وعده صد روزه اقتصادی و یا با قول جذب ده میلیون گردشگر خارجی یک دروغ بزرگ بود توانست اقبال مردم جویای کار را بهخود جذب کند در حالی که با یک کابینه پیر و فرتوت میخواست این وعده ها را تحقق بخشد حال جناب قالی باف که به حق هم باید به اعتلاف نیروهای انقلاب و نیروهای خدمت بپیوندد و همچنین صلابت و مدیریت اجرایی قوی را در مرحله عمل به ظهور رسانده نمی تواند به قولی که بی شک می شود با یک مدیریت کا رآمد تحقق یابد جامه عمل بپوشاند. در ضمتن کدام هزینه را برای جناب رییسی ایجاد می شود شما اول باسد تلاش نمایید تا جناب رییسی منتخب مردم بشود بعد از این هزینه ها که بی شک می شود تحقق یابد صحبت نمایید. در پایان این هزینه ها دیگر بیشتر از ریختن بتن در تاسیسات هسته ایی که از طرف روحانی صورت گرفت و تقریبا هیچ چیز عاید این مملکت نشد که بیشتر نخواهد بود. برادرها بیایید تا بر طبل اتحاد بکوبیم که بی شک پیروزی بسیار نزدیک است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
۱
نه اينطوري ها هم نيست و وعده هاي قاليباف را مردم از رئيسي نخواهند خواست ولي جهت خواسته ها را مي توان فهميد.
عقیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
۱
قالیباف ۱۲ سال توشهرداری بود از املاک نجومی بگیر استخدامیهای به ناحق مترو بگیر تا فروش تهران حمله به دستفروشهایی که برا یه لقمه نان آمده بودند تا سیلی زدن به یک مادر دستفروش که نیروهای سیاه دل قالیباف اینکارو انجام دادند به نظر من رییسی سنگین و متین برخورد کرد اما برنامه خاصی نداشت و فقط مشکلات رو بیان کرد در هرحال دکتر روحانی هم که حسب رییس جمهور بودن باید با طمانینه پاسخ میداد و درواقع قالیباف ....میگفت چون روحانی گفته بود اگر ده میلیون توریست بیاد میتوان چهار میلیون شغل درست کرد اما قالیباف به ..... میگفت شما وعده ۴ میلیون شغل دادی مردم بیدارند و میراث هاشمی این امیر کبیر انقلاب رو تنها نخواهند گذاشت با روحانی تا ۱۴۰۰
داوود
|
Malta
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
۱
بازم قالیباف حداقل چند تا کار مفید انجام داده
این آقای رئیسی که اصلاً جز حرف زدن تا حالا کار اجرایی نداشته!!
این تحلیل های بی مستند رو کی ارایه داده
محسن م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
۱
بابا شما چه جور اصولگرا هستید؟! به جای اینکه روی دروغ ها و فسادها و بی عرضگی های رو.....ی تمرکز کنید، دارید قالیباف رو تخریب می کنید؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
صراط جان وجود رییسی هزینه تراشی برای قالیباف یادتون نرفته که با اونهمه تبلیغات برای جلیلی سال ۹۲ این قالیباف بود که دوم شد نه جلیلی حالا پروژه جلیلی سازی رو در مورد رییسی اجرا کنید تا اینبارم تغاری بشکند ماستی بریزد روحانی رای بیاره