۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۲:۱۶

هیئت مذاکره کننده ایرانی سوئیس را به مقصد ایران ترک کرد

هیئت مذاکراه کننده
هیئت ایرانی به ریاست قالی باف پس از ۱۸ ساعت رایزنی فشرده، با توافق بر سر نقشه‌راه ۶۰ روزه و تشکیل کمیته‌های فنی برای پیشبرد مذاکرات، ساختمان محل برگزاری گفتگوها را ترک کرد.
کد خبر : ۷۴۱۴۶۴

به گزارش صراط نیوز به نقل از شفقنا، هیأت جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدباقر قالی باف، رئیس مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه و پس از حدود ۱۸ ساعت گفت‌وگو و رایزنی فشرده، ساختمان محل برگزاری مذاکرات را ترک کرد.
هیأت ایرانی در جریان این مذاکرات در نشست‌های دوجانبه و چهارجانبه با حضور هیأت آمریکا و میانجی‌گران پاکستانی و قطری شرکت و مواضع جمهوری اسلامی ایران را درباره روند اجرای یادداشت تفاهم و شرایط ورود به مذاکرات توافق نهایی مطرح کرد.قطر و پاکستان پس از پایان رایزنی‌ها با صدور بیانیه‌ای مشترک، از توافق طرف‌ها بر سر نقشه‌راه ۶۰ روزه، تشکیل کمیته عالی و آغاز کارگروه‌های فنی خبر دادند. بر اساس این بیانیه، گفت‌وگوهای فنی تا پایان هفته در بورگن‌اشتوک ادامه خواهد یافت.