۰۵ تير ۱۴۰۵ - ۲۰:۰۱

ترامپ: ایران توافق آتش‌بس را نقض کرد | ادعای حمله پهپادی به کشتی در تنگه هرمز

ترامپ
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «تروث سوشال» مدعی شد که ایران با شلیک چهار پهپاد به سمت کشتی‌های عبوری از تنگه هرمز، توافق آتش‌بس را به شکلی «غیرمسئولانه» نقض کرده است. وی ضمن اشاره به آسیب دیدن یک کشتی باری، مدعی سرنگونی سه پهپاد دیگر توسط نیروهای آمریکایی شد.
کد خبر : ۷۴۱۷۹۳

به گزارش صراط به نقل از مهر، الحدث در گزارشی نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که ایران توافق آتش بس را نقض کرده است.

ترامپ در پیامی در شبکه اجتماعی خودش موسوم به تروث سوشال نوشت: ایران حداقل چهار پهپاد به طرف کشتی‌هایی که از تنگه هرمز عبور می‌کردند، شلیک کرد. یکی از پهپادها ضربه محکمی به عرشه بالایی یک کشتی باری بزرگ و بسیار گران‌قیمت وارد کرد. کشتی آسیب دید اما به مسیر خود ادامه داد و ما سه پهپاد دیگر را سرنگون کردیم.

ترامپ مدعی شد: واضح است که این یک نقض غیرمسئولانه توافق ما برای آتش‌بس است.