۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۸

هتاكي یک بازيگر عليه علیرضا افتخاري

يك بازيگر تلويزيون در دفاع از خواننده حامي بهائيان، نسبت به عليرضا افتخاري اقدام به هتاكي كرد!
کد خبر : ۷۴۰۵۰
به گزارش صراط به نقل از كيهان، چهارشنبه گذشته، وقتي بازيگر پاي ثابت سريال هاي تلويزيوني، در پشت صحنه يك برنامه ويژه رمضان، با عليرضا افتخاري روبرو شد، اين خواننده را به دليل حمايت از نظام ديني، هدف هجمه و هتاكي قرار داد.

بازيگر هتاك همچنين، به دفاع از خواننده اي پرداخت كه چندي پيش پس از سفر به لندن با عوامل بي بي سي و يك شبكه وابسته به MI6 انگليس، جلسه مخفيانه برگزار كرد!

بازيگر ياد شده متاسفانه در اغلب سريال هاي سيما به عنوان بازيگر حضور مي يابد و در مناسبتهاي مختلف به عنوان مهمان ويژه دعوت مي شود.

افرادي از اين دست، متاسفانه توسط برخي از برنامه سازان صداوسيما به عنوان الگو به مردم و مخاطبان معرفي مي شوند.

از بيان جزئيات اهانتهاي بازيگر ياد شده به دليل حفظ شئونات اسلامي معذوریم.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۷۲
۴۹
دمش گرم.
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه جلبک سبز ، ادبیات و شعورتون همین توهین کردن هاست ، از تو خیابون جمعتون کردیم تفاله هاتون از زیر جارو در رفتن انشاء الله بزودی اونم درست میشه .
البته مونده خس و خاشاک توی اینترنت که خوب این همه سایت مستهجن وجود داره چند تا جلبک سبز هم توش چرخ بزنن به جایی بر نمی خوره :)
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
یه نفر
زررررررششششششششششششککککککک!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من این زرشک نورا را تقدیم میکنم به اون بازیگر وطن فروش بد قواره!
دختر رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
یه نفر ماها شعور و ادب نداریم یا شما که به استاد بزرگ موسیقی که به دنیا موسیقی ایرانی و شناسونده هر توهینی که خواستید کردید اونوقت از اینکه به افتخاری که مردم خودمونم نود درصدشون قبولش ندارن توهین شده ناراحتید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر رشتی تو نهایت بتونی از طرف رشتی ها نظره بدی و بگی90درصد فلان هستن ...
و اگه میدیدی افتخاری تو همون برنامه چطور مورد تشویق مردم قرار گرفت طوری که موجب شرمندگی اون بازیگره شد دیگه از این حرفا نمیزدی !
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
یه نفر من نه با این موسوی اینام نه هم پیاله ارباب تو ولی خونم جوش میاد میبینم یه ...... مثل تو به اینهمه ادم که هموطنشن اینطوری بی احترامی میکنه..... تو که اینهمه ادمو اینهمه هموطن و آفریده خدارو اصلا گیریم 10 نفرو اینقدر حقیر میبینی جات ته جهنمه وجود هم نداری بیرون اینترنت ابراز وجود کنی وگرنه خودتم میدونی قد یه ...... هم نیستی.منتشر نکنی صراط این ...... رو باهاش عقد اخوت بستیو اون دنیا بایس جواب بدی
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر رشتی ، با همه این زشتی باز کارتون ( توهین ) رو توجیه می کنید برای کسایی که قضاوت می کنند همین نظرت کافیه ، ضمنا اون یارو که اگه اسمش و بیارم صراط منتشر نمی کنه توی همون آوازش دروغ می گفت ( تفنگت را زمین بگذار ...) ، کلاغ همه اش قار قار می کند ، ما صدایش را نگفتیم بد است فقط فکر مزخرف ( = جنس بد با ظاهری زیبا ) دارد ، اما افتخاری فکر فرهیخته و مردمی دارد ، از وقتی کلاغ قار قار کرد من دیگه صدای درختیان را گوش نمی دهم ( اسمشو بیارم صراط منتشر نمی کنه )
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
اون بازیگر بیت المال خور و پس فطرت کی بوده ؟
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
من الان تازه شدم طرفدار افتخاری

با وجود دشمنهایی به این پس فطرتی پس حتما باید افتخاری آدم خوبی باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منظورم از "دمش گرم" افتخاری بود

نه اون بازیگر .............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
افتخاری خواننده محبوب ایران و ایران زمین، اون یکی که اسمش م نمیارم منافق صفت و محبووب دشمنان ایران زمین و سبزک های ....... ست
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر :
خونت جوش نیاد واسه کلمه خس و خاشاک ، الحق که برازنده ترین نام برای جلبک های مغز فندقی همین خس و خاشاک است ، به کجای... فشار وارد شد ، که صراط اینهمه نقطه چین تو کامنت برات گذاشته ، آخه گاز نوشابه ، کف روی آب ، لجن دور ........ ، اگه با موسوی و کودتا چی ها نیستی پس چرا توی خیابون سطل آشغال آتیش می زدی ؟ ، حقارت شما و امثال همون 10 نفر که گفتی بخاطر بزرگی من نیست چون من هیچوقت ادعایی ندارم ولی کوچکی و پست بودن همون 10 نفر توی خیابون های 88 ، بخاطر عقاید و شعارهای آمریکایی و اسرائیلی شونه ، مهدی نحوی هم که تو حرم امام رضا بمب کار گذاشت هموطن !!! بود ، یکی مثل شما ها فقط شما ها .....تر بودید گول امثال خاتمی و ... خوردید ، حالا که به روتون می آریم ، فشار می اد به چند جا ، ضمنا اونموقع من و امثال من توی خیابون اومدیم جمع تون کردیم ( البته من شخصا بیشتر حضور داشتم و از بعضی ثوابها جا موندم ) ولی کاش می شد از این توهم خفن دست وردارین برید همون جایی که سطل آشغال ها رو آتیش زدید ، توبه کنید ، توبه ، البته اگه دست از حرفهای خاله زنکی و پیوندهای مبتذل اینترنتی و ما بیشماریم و ما هستیم و جانم فدای جمهوری ایرانی و نه غزه و آب خوردن وسط ماه رمضون و نماز جماعت بی حجاب و با کفش دست بردارین !
گاز نوشابه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شماها اگر چشم بینا داشتید و تعصب جاهلی و خشک انباشته شده در ذهن و فکرتان کمی جا برای فهم و شعور باقی میگذاشت،لازم نبود جای دوری بروید از همین تعداد منفی و مثبت دادن ها،آمار طرفداران ومیزان محبوبیت طرفین اظهر من الشمس و بی نیاز از هر تفسیر و توضیحی است
دختر رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس یادمه این مرده اومده بود تو رادیو با گریه می گفت مورد بی مهری اکثر مردم قرار گرفتم.تا اونجایی که یادمه رادیو تهران بود نه رشت. یه نفر من که زشتی تو کارمون نمیبینم.تا زمانی که کسی به عقاید و افکارت احترام گذاشت تو هم بهش احترام میذاری ولی وقتی اون ادم بی احترامی کرد روا نیست احترام بهش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اکثر مردم!!!!!؟؟؟
رشتی فقط میگم لعنت بر آدم دروغگو !
البته شکی نیست که اکثر سبزها هتاک و بی ادب هستن .مدعیان روشنفکری و هتاکی!!!!! زنده باد مخالف من و هتاکی !!!!!! شما ها از اساس دروغگویید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راستی رشتی جون اینکه فلان خواننده به رئیس جمهور علاقه داره یعنی بی احترامی به شما ؟ و دلیل توهین شما به ایشون ؟؟؟ ؟ واقعا خجالت نمیکشی از این همه بی منطقی
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
گاز نوشابه=یه نفر ، کف روی آب =همفکرای یه نفر
، لجن دور ...=.......... یه نفر

صراط وقتی کامنت این ............و پخش میکنی با این ادبیات اینم باید پخش کنی...
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
یه نفر اگه ما کف نوشابه تو و امثال تو کف یه چیزی هستین که اگه بگم صراط سانسورش میکنه!
دختر رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
خدارو شکر که حقیقتو گفتم.چون اگه غیر این بود انقدر اتیش نمی گرفتید. ناشناس یه بار دیگه هم گفتم من تا زمانی به کسی احترام میذارم که عقاید من براش مورد احترام باشه.خیلی از خوانندهای دیگه از رئیس جمهور حمایت کردن و من خودم صداشونو گوش میدم.اصلا دموکراسی یعنی همین که به عقاید هم احترام بذاریم.هر کس ازاده کسیرو انتخاب کنه اما کاشکی این اقا یه حامی واقعی بود نه از اون دسته ادمایی که اگه موسوی رای میاورد این طرفی بودن و حالا که احدی نژاد رای اورده اون طرفی
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر ؛
نسبتا محترم ؛ به تو و کلا سبزیهای ضدعفونی نشده گفتم گاز نوشابه دلیل داره اونم اینه که وقتی یه لیوان نوشابه می ریی وسط لیوان هنوز پر نشده از لیوان سر می ره و هر کی ندونه فکر می کنه اوه اوه لیوان پر پر شد زیاد هم اومده ، ولی در صورتیکه اینطور نیست باید صبر کرد دید این گاز نوشابه است که خودشو زیاد نشون می ده درست مثل رفتار شما و ایضا سبزیها و باکتری های فتنه انتخابات 88 ( گروههای وندال و نوجوانان !!! هرج و مرج طلب ) ،
گفتم کف روی آب ، چون دریا به اون بزرگی و با عظمتی فقط موج می زند با یک موج کشتی وابستگی را به کناری می فرستد و کشتی استقلال را به ساحل مقصود ، اما کف روی آب از حاصل برخورد موج دریا با ساحل بوجود می آید ، در نگاه اول همه کف را می بینند و فکر می کنند این موج همه اش کف است در صورتیکه با سکون آب همه شما کف ها ناپدید می شوید چون از جنس آب زلال نیستید و از عنصر هوای نفس و هوای آمریکا و اسراییل به داخل آب نفوذ دادید و اینطور باد کردید در واقع شما منافقان ملت نما هستید مانند کسانیکه در جنگ صفین و جنگهای امام علی (ع) گول شایعات و ترفند های عمرعاص را خوردید ( اون موقع ماهواره نبود ، می گفتند لشگر معاویه بهجای شمشیر و زره کلنگ برداشته و بستر رود را می کند تا صبح ، آب همه لشگر علی را خواهد برد ، بیچاره شماها زود باورتان شد و ریختید توی خیمه علی(ع) و باقی ماجرا ..) ، اما حالا ماهواره می گه شماهم چش و گوش بسته مثله بز اخفش سر تکون بدین و سطل آشغال آتیش بزنید ، این بود وجه تسمیه گاز نوشابه و کف روی آب برای سبزی های ضد عفونی نشده ( مثل شما بی دلیل توهین نمی کنم ، عقبه اش کلی از تفکرات مزخرف شما هست ) ، اما وجهتسمیه لجن دور ..... : اصولا لجن و هر نوع سبزی انگلی دیگه در جایی که آب هست دیده میشه این موجودات یه نوع پیشرفته انگل هستند که خود را با وضع موجود سریعا وفق می دهند و به رشد و نمو می پردازند این نمونه جلبکها هرگز در یک محیط پاکیزه و مستعد کشت ، بصورت مثمر بوجود نمی آیند و مثل شما تابع هرج و مرج و آلودگی جامعه هستند تا وقتی جامعه دچار آلودگی فکری باشه و توهم تقلب به دلیل قطعی SMS در مغز کوچک فندق جای گرفته باشه و ضمنا تربیت خانوادگی در حد ادب کردن سطل آشغال و دیدن فیلم های هالیودی و ایضا تفکرات مازوخیستی ماهواره ای باشه شما ها سریع رشد می کنید و فقط قیافه مستراح رو زشت می کنید ،
امیرک ، واقعا بعد از 3 سال وقت کمی فکر کردن نیست تا یه فیلم سینمایی می آد سریع سیاسی اش می کنید و مثل کسایی که مغز حیوان محترم چهارپا را خورده اند شروع به آوازه خوانی و رقص موزون البته از نوع گوش مخملی می کنید ، تا هنرمندی نظرش با نظر شما فرق می کنه بهش هتاکی و بی احترامی می کنید ، حتی حاضرم بگم اگه کلیه مفاخر ایران از حافظ و سعدی و ... هم نظرشون با شما فرق می کرد و فقط با شما یکی نبود ، همین شما سبزیهای زبون .... به اونها هم توهین می کردید ، چون اساسا منطق شما این است که" هرکس با ما نیست پس علیه ماست "
اما آقای درختیان ، این خواننده اصرار دارد خودشو بعنوان یک تحلیل گر سیاسی و اجتماعی بدونه همه موضعگیری های ما هم به ایشون تابع این نظره ، برخلاف افتخاری ایشان همیشه ساز مخالف می زده ( یکی از ساز های ابداعی شجریان ) و در اظهار نظر های بیربط خودشو متفکر نشون می ده ، آخه یکی از آخرین پز های روشنفکری اینه که با همه یا نظام موجود ابراز مخالفت کنی ،
درثانی همین شماها که دم از شجریان می زنید و می گید موسیقی ایران رو به دنیا شناسونده چقدر موسیقی همین شجریان رو گوش می دید ( فقط آهنگ کلاغی دروغگو : تفنگت را ... گوش کردید ولاغیر ) جالبه خیلی جالبه ، موسیقی ایرانی فقط شجریان نیست ، این یک حقیقت است بعد از شجریان کس دیگری می آید و اگر عقاید نیکو و مواضع شفاف و دینی نداشته باشد ، بعد آن مردم می گویند نه خانی اومده و نه خانی رفته ، مگه الان مهمه که مردم بدونند لهجه حافظ به شیرازی غلیظ بوده یا نبوده همه از دیوانش می گویند ، که فقط محتواست ، حالا شما بی محتوا های رادیو آمریکا کجای کارید امیر سبزی آب ژاول ندیده ( حیف اسم امیر )
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۶۵
۷۰
افتخاري نتيجه اعمال خود را پس ميدهد
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
توهین و بی ادبی شما وطن فروش ها باعث افتخاره ...
درضمن نتیجه اعمال را اون دنیا میدن این بازیگر هم عددی نیست که بخواد به هنرمند مملکت ما توهین کنه .
افتخاری افتخار تمام ایرانی های وطن پرسته ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقآ اون یکی وطن فروش عاشق بی بی سی هم نتیجه خیانت هاش رو داره با منفور شدن نزد مردم پس میده!!
kourosh
|
Iran (Islamic Republic of)
كورا تو هنوز زنده ي
سوال
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشيد ناشناس گرامي، ميشه توضيح بديد چه عمل مستحق اهانتي انجام داده؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۵۷
۴
صراط جیگرش را نداری اسمش را بنویسی؟! واقعأ که.....
حمزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۵۹
۰
این بازیگر اسم نداره؟
شکیب
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا اسم داره. ولی ا ینا وجود ندارن اسمش بنویسند.خیلی خنده داره اسمش نمی توان بنویسن ولی دارن زیرابش می زنند.آخرشهامت وشجاعت اینجاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما سبزها به جایی که صبح تا شب بشینید پای ماهواره یه کم شبکه های داخلی را نگاه کنید تا بی خبر نباشید
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۵۶
۴۸
درود بر علیرضا افتخاری خواننده با افتخار ایران عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۴۹
۰
چرا اسم این بازیگررانمی گویید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین اون عمله تو مهمان مامان را یادته وقتی گفتن از موسوی حمایت کرده سبزها بهش فحش دادن چون بنده خدا قیافش ...
حالا این باباهم همینطور از دوطرف خواهد خورد .ولی فکر کنم اسمش داریوش است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۵۹
۴۶
درود بر علیرضا افتخاری
یک خواننده مذهبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۶۸
۴۸
درود بر علی رضا افتخاری، افتخار خوانندگان.
مرگ بر هتاکان سبز لجنی.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
وطن فروشی بیش نیست که به زودی از یادها و خاطره ها محو میشود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جون وطن فروشها الان بغل گوگوش نشستن !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
گوگوش هم هیچ وقت از یادها و خاطره ها محو نخواهد شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان این یادها و خاطره ها که میگی منظور فقط خودت هست دیگه! یا نکنه خدای نکرده داری از طرف میلیون ها نفر از مردم مذهبی و انقلابی ایران هم نظر میدی؟!! و یا از یاد و خاطره و ذهن تک تک مردم خبر داری!!
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا ؛ خر ملا نصرالدین هم هیچ وقت از داستانها حذف نمی شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا از وطن فروشی روی همه رو کم کرده.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
من اون موقع نبودم که یادم مونده باشه !
گوگوش شاه ماهیه هنرایرانه!
یه نفرجان "هیتلر" هم ازیادها و خاطره ها نخواهد رفت!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گربه ماهی یا اردک ماهی ؟!!!!
سوال
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان، ميشه صراحتا علل و شواهد وطن فروشي ايشون رو بيان بفرماييد؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۲۲
۱۱
یک نفر رک و پوست کنده و خلاصه بنویسه افتحاری چه کرده بوده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وطن پرستی و احترام به رئیس جمهور قانونی جمهوری اسلامی ایران .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بی احترامی به آقای احمدی نژاد با آن انتخاب بی سر و صدا و بی هزینه اش و تحولات شگرفی!!! که در هر عرصه بوجود آورده هم لابد مساوی با وطن فروشی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید زنده باد مخالف من چی شد ؟؟ !!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای افتخاری مخالف بنده نیست عزیزم مخالف جمعیت زیادی از این مردم که اون انتخابات و ریس جمهوری انتصابیش رو قبول نداشتند و الان درستی نظرشون بیش از پیش مشخص شده
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان اگر کسی رئیس جمهور محبوبتون رو مثل آقای افتخاری بغل نکنه و ماچ نکنه یعنی مرگش رو میخواهد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۲۷
۳۴
این بازیگر برعکس هیکل بزرگش و و سن زیادش آدم کوچیکی است خیلی ها که از نزدیک با این بابا برخورد کردن از غرور و بی ادبیش میگن .
افتخاری هم یه وطن پرست واقعی است و بسیار با اخلاق است .
درک هنر وطن پرستی برای آدمهای کوچکی مثل این بازیگر خیلی سخته و لیاقتشون همون وطن فروش هایی هستن که نشستن در کنار گوگوش و امثال گوگوش را هنر میدونن
بابابزرگ ار...آرزو میکنم شما هم به آرزوت که همانا نشستن در کنار گوگوش و شجریان است برسی ..
جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۱۲
۲۰
هتاکی و بی ادبی کار پیروان فرقه مضمحل شده سبز لجنی است. افتخاری به ادب و فرهنگ سرآمد است.
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۱۳
۲۲
این خانم نورا بیکاره.راستی نورا اسم واقعیشو یا هنری!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آره عزیزم حق داری اینو بگی.
نه اینکه شما واسه کامنت هاتون پول میگیرین به کامنت گذاشتن بدون جیره مواجب و ازسروطن پرستی میگین بیکاری!!!!!!!!!!
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط من 100 تا نظر زدم پولشو به ریز به حساب ،
بعدش باید برم ساندیس های روز قدس رو بگیرم و بعدش ساندویچ های روز 13 آبان رو و بعدش .... ( توهم سبز لجنی پایان نداره !! نورا بی شماره ..... به اندازه خط های وسط جاده تهران تا مشهد !!!! هرهرهر !!!عقل هم خوب چیزیه بخدا )
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا
جالبه که سردسته های این مدل وطن پرستها که معلوم نبود زمان جنگ تو کدوم سوراخ موشی بودن الان همشون خارج از کشورند
این چه مدل وطن پرستی ای هست؟
خاک بر سر همچین وطن پرستهایی
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
یه نفرکامنت های تورو حتی صراط هم حاضرنیست بالاش پول بده بسکه بی سروتهن!!!!!!!!!!!!!
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا :
بیچاره سوات نداری بتونی بفهمی می گی سرو ته نداره !!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۹۸
۲۶
این ها کاری جز هتاکی و بی احترامی بلد نیستند! فقط هیاهو و هوچی گری و بی احترامی به مخالفین شان.
درود بر استاد افتخاری بزرگ.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
نه این که شما برادران مسلمان شیعه ارزشی اخلاق گرا اصلاً اهل توهین و هتاکی و افترا و نسبت دادن مسائل ناموسی و خانوادگی نیستید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان همفکران شما که ادعای ادب و اخلاق و آزادی بیان و دوری از توهین دارند چرا باید مثل اینها باشند؟! نکنه خدای نکرده اینها همه اش نقاب هست که خودتون رو پشتش مخفی کردید برای بازگشت به قدرت و تکرار دوران سیاه طاغوت؟!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
نانشناس گرامی من همین جا میگم هر کسی فحاشی و توهین بکنه مورد تایید من نیست شما هم حاضر هستید همین جا همین حرف رو بگید یا فقط از مخالفینتون توقع دارید؟
شما ادعای دین و اخلاق دارید به اسم دین و اعتقادات مردم به مخالفانتون فحش ناموس میدهید.
آفتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به کاربر"یه نفر" خیلی خوشم اومد از این جوابت: صراط من 100 تا نظر زدم پولشو به ریز به حساب،بعدش باید برم ساندیس های روز قدس رو بگیرم و بعدش ساندویچ های روز 13 آبان رو و بعدش ..( توهم سبز لجنی پایان نداره !! نورا بی شماره ..... به اندازه خط های وسط جاده تهران تا مشهد !!!! هرهرهر !!!عقل هم خوب چیزیه بخدا )
کلی هم خندیدیم .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۶۶
۲۵
من به اون مخاطب محترمی که پرسیده "مگه افتخاری چه کار کرده" کاملآ حق میدم! چون هرکسی با دیدن این حجم از توهین ها و هتاکی سبزها به آقای افتخاری، این سوال براش پیش میاد که مگه افتخاری چه کار کرده و چه گناه نابخشودنی ای انجام داده که از دید سبزها سزاوار این توهین ها و هتاکی ها شده و باید با ایشون اینطور برخورد بشه؟!!
هیچی دوست عزیز! ایشون توی یک مراسم، وقتی با رئیس جمهور مملکت روبرو میشه، به رسم ادب با ایشون روبوسی می کنه و ایشون رو در آغوش میگیره! همین!
شما خودت دیگه ببین منطق سبزها در چه حدی هست! ببین این هایی که مدام میگن زنده باد مخالف من، با این اتفاق ساده چطور دارن برخورد می کنند!! وای به روزگار مردم ایران اگه قدرت دست اینها می افتاد. خدارو شکر.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا معلومه که قدرت دست کی بوده که وای به روزگارمون شده!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا یا خلن محترم
من همام کسی هستم که پرسیده بودم چه کرده
ممنونم که رک و خلاصه نوشتید
چون من اصلاً خبر نداشتم
از کنایه ها هم قطعاً سر در نمی آوردم
سوال
|
Iran (Islamic Republic of)
نانشناس عزيز جدي ميفرماييد؟!!!
يعني فقط همين؟!!!
خب شايد ايشون حتي به احمدي نژاد راي هم داده باشند و رئيس جمهور منتخب خود را در آغوش گرفته‌اند.
مگر راي دادن به احمدي نژاد جرم محسوب ميشه و راي دهنده مستحق اهانت؟
اگر واقعا اين اهانت به همين دليل باشه كه پس اين اهانت به همه آن گروهي از ملت ايرانست كه به احمدي نژاد راي داده‌اند.
شما يا اون كاربراني كه اين خواننده رو مستحق اهانت ميدونند، لطفا اگر دليل ديگري دارد بيان كنيد.
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۳۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۱۱
۲۳
ميگند يك روزشجريان به افتخاري نامه مينويسه كه آقاي افتخاري آينده موسيقي ايران براي شماست واستادافتخاري هم جواب ميده آقاي شجريان خبرنداري موسيقي ايراني الان هم دست منه
شجريان رااقلاب شجريان كرد والا اوسياوش بود والبته باانداختن عكس به همراه گوگوش گذشته اش رازنده كرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۶۱
۱۶
جرم افتخاری این است چه به مملکتش خیانت نکرده است به مملکتی چه برای مستقل ماندنش این همه شهد داده شده است جرمدیگر افتخاری این است پای دینش وکشورش مانده است مثل بعضی ها با گو گوش عکس نگرفته مثل بعضی ها شعری نخوانده است چه با عث خوشحال امریکاوانگلیس شود مثل بعضی ها کشورش را نفروخته دراخردرود بر افتخاری ولعنت برهرکسی چه به این خواننده محبوب مردم توهین کرده است
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۲۸
۱۱۸
من به ان بازیگر حق میدم احمدی نژاد و طرفداراش هیچ جایی تو دل مردم ایران ندارن اگه حرفی نمیزنیم فقط واسه اینه که جنگ داخلی نشه وگرنه تصرف مجلس و کودتا واسه بچه های جنبش کاری نداره
hossein
|
Iran (Islamic Republic of)
معلومه توهم زدي خدا لعنت كنه فروشندگان اكس را .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برو بابا دیوانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخی بچه های جنبش سبز از جمله گوگوش و رضا پهلوی و شیرین عبادی و گلشیفته و شاهین هم نگران جنگ داخلی ایران هستن و دوست ندارن وطنشون آشوب بشه !
سوال
|
Iran (Islamic Republic of)
بهار جان اول اينكه چرا تمام مردم ايران رو همنظر ميدونيد؟
دوم اينكه مگر اون زماني كه ميخواستيد جنگ داخلي بشه چه كاري از پيش برديد؟
آفتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
نه بابا !!! که این طور... عجب .. بیچاره کبک !!!
حسینhm
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۱۱
۱
صراط چرا خودت سبزی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هر گردي گردو نيست عزيزجان
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۲:۰۲ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۳۳
۱۲
نورا
از كى تا حالا، همراهى با اهداف صهيونيزم هاى كودك كش وامريكاى جنايت كار ، وانگليس كودتا چى وهرزه خواننده كوچه بازار ى ولاله زارى ، كه در زمان اون گور به گور شده ، كه دم از ازادى زن مى زد ، در عوض بدهكارى هاى پدرش، فروخته شده بود به يه ارباب سرمايه دار ، واون هر بردگى وبيگارى ازش مى كشيد ، وبعد هم مثل ...... ها هر روز ............. ، و.....
اسمش وطن دوستى است ؟!!!
تو قاموس وفرهنگ شما لجن هاى سبز بى حيايي عنصر مشترك است.
بقيه موارد را هم ، ناشناس اخر به زيبايي ومتانت گفتند.
درود بر استاد ادب واواز افتخارى عزيز كه مايه سر فرازى وفخر ايرانيان است.
گفت ؛؛ مه فشاند نور وسگ عو عو كند ...
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۱۹
۱۱
چشم جناب مهندس ضرغامی روشن با این الگو سازی های صدا و سیماش که این هتاکان معاند رو به عنوان الگو معرفی میکنه
یکی مثل تو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۳ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
۳
۷
سلام نورا...بوی پول میشنفم درسته؟خداییش توپول زیادبدی هرچی بگی کامنت میذارم ...والله تو این گرونی آدم پول کم ماره .اگه توپول سراغت هست ماچاکریم فقط ازپولهای کثیف اختلاس وموصاد وامریکاو....نباشه که حروم توسفره زن وبچه هامون نبریم بلاخره ماهم حر وم وحلال سرمون میشه آبجی؟؟؟راستی این صراط نفهمه ها... این چندرغاز پولی روکه میده قطع میکنه .میفهمی که چی میگم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نمنه!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۷ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
۲۸
۹
سبز چی کشک چی؟!
اینا همشون دیکتاتور صفتن که عقده های درونی خودشون رو نتونستن بیرون بریزن اینجوری ابراز وجود می کنن.
اونایی که هنوز از این سبز حمایت می کنن باید توی لقمه هاشون شک کرد.
خلاصه آدمایی که توی سالهای جنگ یه دونه کار هنری در مورد دفاع از میهن نداشتن (نمی گیم دفاع از انقلاب و آرمان امام و ...) سال 88 گفتن تفنگت را زمین بگذار .
برو ........... (این برا شجریان بود)
به کوری چشم دشمن امام زمان درود بر افتخاری .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
۲۷
۱۱
لعنت خدا بر كساني كه هنوز در خام و خيال كمونيست سبزها هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
۱۰
۱۶
استاد بزرگ موسیقی هه هه هه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عوضي منفي دادم+
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
منم عوضی مثبت دادم - - - -
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
۴۰
۲۱
یک موی گندیده افتخاری می ارزه به هیکل و تمام افتخارات برباد داده امثال شجریان.......های مثل نورا نیز برن آب بریزن اونجاشون تا بیشتر نسوختن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خاک بر سرت کنن که به یه دختر همچین حرفایی میزنی.ادب مرد به ز دولت اوست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباه مثبت دادم
ناشناس2
|
Iran (Islamic Republic of)
خجالت بکش مردک .........
جناب صراط مدعی تا حالا ده تا کامنت گذاشتم که توی هیچکدام یک کلمه نامربوط و زشت نبوده اما دریغ از پخش یکی چطور خزعبلات و چرت و پرت های زشتی مثل این را اجازه پخش میدهی ؟؟ (نکند این مورد استثنآ از اخویان عقدکرده تشریف دارند؟)
ناشناس 3
|
Iran (Islamic Republic of)
منظوری نداشته، احتمالا کم سن وسال بوده. مسئول نظرات باید اصلاح کند اون کامنت اول رو ظاهرا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه احترام گذاشتن زن و مرد داره ؟
............ شما که از هتاکی های یه بازیگر حمایت میکنی اما از یه حرف ساده به همکیشات ناراحت میشی !
منم مطمئنم هروقت از بی ادبی این سبزها میگن دماغ نورا میسوزه چون اینا خیلی ادعای روشنفکری دارن !
سوال
|
Iran (Islamic Republic of)
شما به غير از مواضع سياسي هيچ ارزشي براي انسانها از نظر ادب و اخلاق قائل نيستيد؟
اعتراض ما به اون بازيگر به خاطر بي ادبي‌ست. كار زشتي كه شما هم متاسفانه مرتكب شده‌ايد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
۱۲
۱۰
سایت بدبخت سانسورچی از چی میترسی کامنتای مخالف رو چاپ نمیکنی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما از چی می ترسید تا یکی نظر و رفتاری مخالف شما داشته باشه وحشیانه بهش حمله می کنید ؟ یکی از قربانیان استبدادتان هم همین افتخاریه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در ضمن سایتهای شما حتی یک کامنت مخالف رو هم تایید نمی کنه ولی این سایت داره همه کامنتهای عقده ای شما رو تایید می کنه ولی باز غر غر می کنید . شما از اونهایی هستید که در وصفشان گفتند چشمشان با خاک گور سیر خواهد شد !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هیچ کدام از کامنای من چاپ نمیشه داش.بنده میگم گور پدر سیاست از نظر موسیقیایی افتخاری فقط یه خواننده است و بس ولی شجریان شاعر تنظیم کننده اهنگساز و خواننده تازه مبدع چندین سازه.تمام آهنگای افتخاریو یکی دیگه میسازه یکی دیگه تنظیم میکنه همشونم صد من یه غاز.باور کنید فقط از جنبه موسیقایی میگم یه تار موی شجریان به صد تا این افتخاری می ارزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
۱۶
۱۳
جالبه که ادعای دموکراسی هم دارند. منتها تا جایی که طرف هم عقیده خودشون باشه اگه کسی عقیده مخالف این موجودات رو داشته باشه بهش حمله می کنند و با فحاشی و توهین و تحقیر سعی می کنند طرف رو مرعوب کنند تا دیگه عقیده اش رو بیان نکنه !! این هم از این قوم شعبان بی مخ دموقراسی طلب !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کسانی که منفی زدند جواب منطقی ای دارند ؟! خب معلومه نچ !!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
۲۵
۸
یک تار موی گندیده استاد افتخاری برابره با 1000 تای شجریان و اون خانواده گنده دماغش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو راحت باش
مهدی از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
۸
۶
سلام علیکم
اسم این سبز لجنی بی خاصیت سطل اشغال اتش زن.چیست؟
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۹ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
۶
۱۳
اونایی که به سبز توهین میکنید بشینید و ببینید که ما بلاخره مملکتو میگیریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا یکی این فرد توهم زده راجمع کند احتمالا ایشون خیلی رسانه ضدانقلاب رامیبیند انها سی سال میخواهند نظام را سرنگون کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لبخند تمسخر
بی رانت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
۴
۶
اول باید به این سعید با پرچم کانادا بگم که شما برا ما جانماز اب نکش و دم از ادب نزن. اون کامنتای غیر مودبانه ای که برای حامد(اونم مثل خودت بی ادبه) گذاشتی هنوز تو حافظه مخاطبان هست. دوما در مورد آقای افتخاری و شجریان یک توضیح لازمه. یادمه سالها پیش آقای شجریان صدای افتخاری رو بی نظیر و بی رقیب دانسته و از ایشان به عنوان یکی از افتخارات ایران نام برده بودند. لذا از دوستانی که اطلاعات در این ضمینه ندارند خواهش میکنم سعی نکنند به هر قیمتی دیگران را تخریب کنند. کینه و عداوت شخصی دلیل بر این نمیشود که انسان با تحریف واقعیتها و جعل اکاذیب اهداف خود را پیش ببرد. با این حساب یا شما دوستان عزیز دروغ میگویید و یا جناب شجریان دروغ گفته بودند.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا زمینه درسته نه ضمینه!!!!!!!!!!
درثانی به قول خودتون ملاک حال فعلیه افراده !!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم هر کسی با آی پی کانادا و اسم بنده بیاد نظر بذاره الزاماً بنده نیستم. لحن کلام من معلومه و هرکسی فحاشی کنه ربطی به من نداره
ماندانا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۰۹ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
۵
۱
هی یه نفر ....... و بی ادب تویی که یک ملت رو اینگونه خطاب می کنی از تو و امثال تو بیشتر از این توقعی نیست ...............
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۵۱ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
۳
۳
....روزه نماز همه قبول شبای احیا بدون وابستگی جناحی واسه مملکت دعا کنیم که به قول همه از جمله رهبری تو شرایط سختی هستیم و به دعا نیز داریم. شما صراط خان با شمام، تو این شرایط با این تیتر زدنا و آتیش بیار معرکه شدنا بیشتر کار اونایی که می خوان به ایران ضربه بزنن رو آسون تر نکن، نه فقط شما ها همه رسانه ها. التماس دعا.
افشین
|
Iraq
|
۱۴:۰۷ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
۱۱
۶
درود بر افتخاری عزیز با اون صدای نجیب ایرانیش خاطرات کودکی ما از صدای زیبای افتخاری لبریزه.
سوال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
۳۴
۵
من از كاربران محترمي كه طرفدار جنبش سبز و معتقد به مسئله تقلب در انتخابات هستند يك سوال دارم كه سه سال است از آشنايان و همكلاسيهاي سبز ميپرسم و جوابي نميگيرم.
علت اطمينان شما از انجام گرفتن تقلب چه بود؟ و همينطور علت اطمينان آقاي موسوي؟
جوابهايي تا كنون گرفته‌ام از قبيل اينكه
فلان مقام سياسي و نظارتي بايد بيطرف ميبود اما نشان داد كه طرفدار يكي از كانديداها است.
تبليغات كانديداي پيروز و مناظراتش جوانمردانه نبود.
با راهپيمايي معترضان برخورد درستي انجام نگرفت.
و...
اما من تابحال متوجه نشدم كه
1)علت اطمينان از صورت گرفتن جابجايي آراء مردمي بر اساس چه شواهد و اسنادي بود؟
2)وقتي تمام روند انتخابات از سوي كانديداهاي معترض در چارچوب قانون صورت گرفت كه نشان دهنده قانونمداري بود، چرا اعتراض به نتيجه انتخابات از طرق قانوني پيگيري نشد تا اگر عليرغم وجود اسناد و شواهد متقن و معتبر، رسيدگي به اعتراضات مورد رضايت نميبود، آنگاه از مردم براي اعتراضات خياباني دعوت شود؟

منتظر جواب منطقي، مستدل، شفاف و بدون كنايه از عزيزان سبز هستم.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ای بی خبربکوش که صاحب خبرشوی!
سوال
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان اين هم شد جواب؟!
خب همونطور كه گفتم سه ساله دارم ميكوشم كه صاحب خبر بشم ديگه!!
بازهم تكرار ميكنم:
منتظر جواب منطقي، مستدل، شفاف و بدون كنايه از شما عزيزان سبز هستم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی از دلایل تقلب در انتخابات قطع پیامک ها از 21 خرداد بود وگرنه چه دلیلی داشت که پیامک ها قطع شود.در واقع به خاطر جلوگیری از اطلاع رسانی بود.
وقتی رهبری انتخابات را در 23 خرداد تایید کرد و شورای نگهبان ایشان را فصلالخطاب میداند به نطر شما پیگیری از طریق شورای نگهبان اساسا معنایی داشت؟البته از نطر شما راهپیمایی غیرقانونی است ولی اصل 27 قانون اساسی راهپیمایی بدون سلاح را کاملا مجاز میداند.پس روش اقای موسوی کاملا قانونی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس امریکایی! هیچ دادگاهی در هیچ کجای دنیا این دلایلی رو که شما آوردی سند و مدرک قابل قبولی برای تقلب نمیدونه. اینکه پیامک ها مدتی در تهران قطع شده، دلیل میشه که پس یازده میلیون(!) تقلب اتفاق افتاده!؟ خب تلفن ثابت و همراه و اینترنت که قطع نبود!!
ضمن اینکه مجوز راهپیمایی در قانون اساسی برای احزاب صادر می شود نه اشخاص! اینکه شخص فلانی درخواست مجوز بده دلیل نمیشه! ضمن اینکه اتهام این آدم تحریک مردم و هوادارانش به آشوب هست. وگرنه بازشماری تصادفی صندوق ها رو قبول می کرد (که نکرد!). این یعنی اصلآ دنبال قانون و راه قانونی نبوده و بیشتر تو کاره صدور بیانیه پشت بیانیه بوده برای نگه داشتن هوادارانش توی خیابون و ادامه ی آشوب!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نچ!!!
نمیکوشی!!!
سرتو مثل کبک کردی توی برف ......!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا کسی سرش را مثل کبک کرده توبرف تویی نوراوامثال تو هستند شماهایید چه حتی نتواستید یک مدرک کوچک برای اثبات تقلب بیاورید شماهایی چه هرچه بی بی سی بگوید شما ها هم تایید می کنید درمورد قطع پیامک چه ربطی دارد چون پیامک قطع شده پس تقلب شده است یک ذره فکر کنیدبعد بیایید حرف بزنید اندنیا همه کسانی چه این تهمت بزرگ رازدند باید جواب دهند
سوال
|
Iran (Islamic Republic of)
از ناشناس با پرچم آمريكا ممنونم به خاطر توجهي كه به سوال من داشتند.
در مورد قطع پيامكها بايد بگم ما در شهرستان بوديم و چنين مسئله‌اي رو تجربه نكرديم. اگر هم در تهران اتفاق افتاده باشد لزوما نميتواند به انتخابات و به خصوص تقلب در انتخابات ربطي داشته باشد. مگر همان اطلاع رساني از طريق تلفن و يا طرق ديگر امكان پذير نميبود؟
رهبري در نمازجمعه بعد در مورد انتخابات اظهار نظر كردند و البته هنوز هم راه براي پيگيري قانوني شكايات باز بود. در حاليكه اعتراضات از همان فرداي انتخابات و قبل از پيگيري قانوني به خيابان كشيده شد.
سوالات من هنوز بيجواب مانده‌اند.
بر اساس چه اسناد و شواهد و دلايلي از وقوع جابجايي آراء آنهم در حد بيش از ده ميليون اطمينان پيدا كرديد؟
ميشد ابتدا شكايت از طرق قانوني انجام گيرد و اگر نحوه رسيدگي به شكايت مورد رضايت نميبود آنگاه اعتراضات خيباني صورت گيرد. چرا قبل از انجام هر شكايتي اعتراضات به خيابان كشيده شد؟

از نورا هم به خاطر به كارگيري ضرب‌المثلها ممنونم. نورا جان اگر نتوني جواب منطقي و شفاف به سوالاتم بدي اونوقت من هم بلدم ضرب‌المثلهايي متناسب با نوع فرافكني و طفره رفتن شما در جواب دادنتون، بيارم. خوشبختانه زبان فارسي در اين مورد بسيار غنيست:)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یک دفعه جوابتو دادم سانسور شد چون امثال شما افرادی بی منطق هستین. عزیزم جرا میخای چیزی که در حد عقل و شعورت نیست بفهمی ولا بخدا فقط داری خودتو اذیت میکنی برو عزیز خوش باش!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پیامک از 21 خرداد تا 28 خرداد در کل کشور و بعد از ان به مدت یک ماه در تهران قطع بود.شما یه دلیل بیار چرا باید درست قبل از انتخابات پیامک ها قطع شود؟مثل اینکه حافطتون خیلی ضعیفه در مورد راهپیمایی قانون نگفته احزاب بلکه کلی گفته.در ضمن در مورد شورای نگهبان که گفتم نطرتون چیه؟
سوال
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس گرامي نه مقام معظم رهبري در تاريخ 23ام عدم وجود هرگونه اشكال در روند انتخابات را تاييد كردند و نه شوراي نگهبان حرف ايشان را فصل‌الخطاب در مورد صحت انتخابات يا مبني بر عدم اعتراض، خواند و مانع از پيگيري قانوني شكايات شد. نامزدهاي معترض موكدا به شكايت قانوني و ارائه مستندات و بيان شواهدشان تشويق و دعوت شدند و آنچه كه خود مقام معظم رهبري فصل‌الخطاب دانستند، "قانون" بود.
اگر حقيقتا آنچه كه عنوان كرديد چيزي بوده كه در ذهن شما شكل گرفته بنده شما رو به خواندن مطالب ذيل به دور از تعصب و پيش‌قضاوت دعوت ميكنم.
اگر اعتراض يا سوالي در مورد اين بيانات داشتيد من تا جايي كه بتونم در خدمتتون هستم.
پيشاپيش از وقتي كه ميگذاريد، تشكر ميكنم.

بيانات مقام معظم رهبري در تاريخ 26خرداد88
بله، كسانى اشكالات و اعتراضاتى را بر مجارى گوناگون امور دارند، كه البته، راه‏هاى قانونى وجود دارد. رسيدگى به اينها حتماً بايد انجام بگيرد. من درخواست ميكنم از آقايان مسئول در وزارت كشور و همچنين در شوراى نگهبان كه به اين موارد دقيقاً رسيدگى كنند. اگر چنانچه بعضى از اشكالات مقتضىِ اين هست كه پاره‏اى از صندوقها بازشمارى بشود، اشكالى ندارد. حالا مثلاً يك مورد را آقايان ذكر كردند كه آن شخص گفته كه رأى فلان نامزد اين تعداد است، بعد در شمارش تعداد ديگرى معرفى شده؛ خيلى خوب، كارى ندارد؛ صندوقهاى مورد اشكال را، يا به طور تصادفى تعدادى از صندوقها را بازشمارى كنند؛ خودِ نمايندگان ستادها هم حضور داشته باشند و ببينند، تا اطمينان كامل براى همه حاصل بشود.


بيانات مقام معظم رهبري در نمازجمعه 29خرداد88
انتخابات 22 خرداد نشان داد كه مردم، با اعتماد و با اميد در اين كشور زندگى ميكنند. اين جواب خيلى از حرفهائى است كه دشمنان در تبليغات مغرضانه‌ى خودشان بر زبان مى‌آورند. اعتماد به نظام جمهورى اسلامى در اين انتخابات آشكار شد. و دشمنان همين اعتماد مردم را هدف گرفته‌اند؛ دشمنان ملت ايران ميخواهند همين اعتماد را در هم بشكنند. اين اعتماد بزرگترين سرمايه‌ى جمهورى اسلامى است، ميخواهند اين را از جمهورى اسلامى بگيرند؛ ميخواهند ايجاد شك كنند، ايجاد ترديد كنند درباره‌ى اين انتخابات و اين اعتمادى را كه مردم كردند، تا اين اعتماد را متزلزل كنند.

دشمنان ملت ايران ميدانند كه وقتى اعتماد وجود نداشت، مشاركت ضعيف خواهد شد؛ وقتى مشاركت و حضور در صحنه ضعيف شد، مشروعيت نظام دچار تزلزل خواهد شد؛ آنها اين را ميخواهند؛ هدف دشمن اين است. ميخواهند اعتماد را بگيرند تا مشاركت را بگيرند، تا مشروعيت را از جمهورى اسلامى بگيرند. اين، ضررش بمراتب از آتش زدن بانك و سوزاندن اتوبوس بيشتر است. اين، آن چيزى است كه با هيچ خسارت ديگرى قابل مقايسه نيست. مردم بيايند در يك چنين حركت عظيمى اينجور مشتاقانه حضور پيدا كنند، بعد به مردم گفته بشود كه "شما اشتباه كرديد به نظام اعتماد كرديد؛ نظام قابل اعتماد نبود." دشمن اين را ميخواهد.

"در عين حال بنده اين را گفتم، شوراى محترم نگهبان هم همين را قبول دارند كه اگر كسانى شبهه دارند و مستنداتى ارائه ميدهند، بايد حتماً رسيدگى بشود؛ البته از مجارى قانونى؛ رسيدگى فقط از مجارى قانونى."
بنده زير بار بدعتهاى غيرقانونى نخواهم رفت. امروز اگر چهارچوبهاى قانونى شكسته شد، در آينده هيچ انتخاباتى ديگر مصونيت نخواهد داشت. بالاخره در هر انتخاباتى بعضى برنده‌اند، بعضى برنده نيستند؛ هيچ انتخاباتى ديگر مورد اعتماد قرار نخواهد گرفت و مصونيت پيدا نخواهد كرد. بنابراين همه چيز دنبال بشود، انجام بگيرد، كارهاى درست، بر طبق قانون. اگر واقعاً شبهه‌اى هست، از راه‌هاى قانونى پيگيرى بشود. قانون در اين زمينه كامل است و هيچ اشكالى در قانون نيست. همانطور كه حق دادند كه نامزدها نظارت كنند، حق دادند كه شكايت كنند، حق دادند كه بررسى بشود.
"بنده از شوراى محترم نگهبان خواستم كه اگر مواردى خواستند صندوقها را بازشمارى بكنند، با حضور نمايندگان خود نامزدها اين كار را بكنند. خودشان باشند، آنجا بشمرند، ثبت كنند، امضاء كنند. بنابراين، هيچ مشكلى در اين جهت وجود ندارد."

من به اين برادران عرض ميكنم، به مسئوليت پيش خداى متعال فكر كنيد: پيش خدا مسئوليد، از شما سؤال خواهد شد. آخرين وصاياى امام را به ياد بياوريد؛ "قانون، فصل‌الخطاب است؛ قانون را فصل‌الخطاب بدانيد." انتخابات اصلاً براى چيست؟ انتخابات براى اين است كه همه‌ى اختلافها سر صندوق رأى حل و فصل بشود. بايد در صندوقهاى رأى معلوم بشود كه مردم چى ميخواهند، چى نميخواهند؛ نه در كف خيابانها. اگر قرار باشد بعد از هر انتخاباتى آنهائى كه رأى نياوردند، اردوكشى خيابانى بكنند، طرفدارانشان را بكشند به خيابان؛ بعد آنهائى كه رأى آورده‌اند هم، در جواب آنها، اردوكشى كنند، بكشند به خيابان، پس چرا انتخابات انجام گرفت؟
زورآزمائى خيابانى بعد از انتخابات كار درستى نيست، بلكه به چالش كشيدن اصل انتخابات و اصل مردم‌سالارى است. من از همه‌ى اين دوستان، اين برادران، ميخواهم بنا را بر برادرى بگذاريد، بنا را بر تفاهم بگذاريد، قانون را رعايت كنيد. راه قانون باز است. راه محبت و صفا باز است، از اين راه برويد.

حالا شما بفرماييد نظرتون در مورد فرمايشات ايشون چيه و با كدوم قسمتش مخالفين و چرا؟

ضمن اينكه شما كه ادعا ميكني قطع پيامك‌ها مربوط به تقلب در انتخاباته، لطفا دليل بياور كه چطور قطع پيامك ميتونه منجر به تقلب و برقراري پيامك ها موجب جلوگيري از تقلب بشه؟

دوست عزيز در نهايت هنوز اون هر دو سواال اوليه من بيجواب مونده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قبل اعلام نتایج ننه بزرگ فتنه فرمان آشوب را داده بودن پس قطع پیامک چیز عجیبی نیست در ضمن زمان شماها که اصلا پیامک وجود نداشته پس صد درصد تقلب شده
البته طبق نظریه های شما ازجمله داماد لر و پیامک
سوال
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناسي كه در ساعت 2:16 كامنت گذاشتي. شما ادب و منطقت رو با بي منطق و بي شعور خوندن من نشون دادي.
نيازي به توضيح بيشتر از جانب شما نيست. در همين حد جوابم رو از جانب شما گرفتم. ممنون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا دروغ میگی این پیام رهبری 23 خرداد لینکشو از تابناک گذاشتم که باور به ساعت وروزش هم دقت کن:http://www.tabnak.ir/fa/news/51760

مشارکت بیش از هشتاد درصدی مردم و رأی 24 میلیونی به رئیس جمهور منتخب، یک جشن واقعی است که دشمنان در تلاشند با تحریکات بدخواهانه، شیرینی آن را از کام ملت ایران بزدایند بنابراین آحاد مردم به ویژه جوانان عزیز باید کاملاً هوشیار باشند و هواداران نامزد منتخب و دیگر نامزدهای محترم از هرگونه رفتار و گفتار تحریک آمیز و بدگمانانه پرهیز کنند.
اگر این سخن به معنی تایید نتیجه انتخابات نیست پس چیست؟
این که شورای نگهبان چندین بار ایشان را فصل الخطاب میخواند یعنی شما میتوانید اعتراض کنید اما اعتراض شما از همین الان رد است. خبری که در تابناک منشر شده ساعت 16:23 است یعنی رهبر حتی قبل از اعلام نتایج قطعی توسط وزارت کشور نتیجه انتخابات را تایید کرده.
من به شما گفتم تنها راه واقعی و دقیق صحت انتخابات تطبیق سربرگها با مشخصات تفراد توسط ثبت احوال بود که موسوی پیشنهاد کرد و شورای نگهبان رد کرد.اینجوری مشخص میشد هرکس به چه کسی رای داده و دیگه حرف و حدیثی هم نبود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قطع پیامک به صورت سزاسزی نشان از وضعیت فوق العاده دارد.اگر بعد از 22 خرداد پیامک ها قطع شده میشد ان را به اعتراضات یا پیش بینی ان نسبت داد ولی چرا روز قبل از انتخابات؟مگر روز انتخابات قرار بود چه شود که باید پیامک ها انهم در کل کشور قطع شود.در ضمن ستاد میرحسین از سیستم پیامک جهت اعلام تخلفات حین رای گیری استفاده کند.
سوال
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس گرامي من فقط گفتم عدم وجود هر گونه اشكال و اعتراضات برخي كانديداها رو تاييد نكردند و براي حرفم هم سند آوردم. نگفتم كه ايشون گفتند در انتخابات تقلب شده كه شما سندي در رد ادعاي من بياري. معني پيام ايشان اين نبوده كه نبايد به اعتراضات رسيدگي شود و اعتراضات فرماليته و به قول شما پيشاپيش رد شده هستند.
يك انتخاباتي برگزار شده با روال معمول تمامي انتخاباتهاي قبل. و بنابر مستندات شوراي نگهبان و وزارت كشور و معتمدين محلي شمارش كننده و ناظر، صحيح به نظر ميرسيده. تنها در صورتي اين مساله زير سوال ميرفته كه مستنداتي براي تقلب وجود داشته باشه. مگر در انتخابتهاي گوناگون مجلس و رياست جمهوري قبلي و ... همين روال معمول نبوده؟
در هر زمان هم شكايات و اعتراضاتي به دفتر شوراي نگهبان ميرسيده. ده روز مدت قاوني براي وصول شكايات و مدتي هم براي رسيدگي به شكايات و در صورت لزوم ابطال برخي صندوقها و ... آيا هميشه بايد پيام تبريك و تشكر بعد از حدود مثلا يكماه يعني بعد از رسيدگي به شكايات ابلاغ ميشده؟ آيا اين پيام نشان دهنده تقلبه؟ چرا در انتخاباتهاي قبلي نشان دهنده تقلب نبود؟
خب در دور قبلي رياست جمهوري هم برخي كانديداها شكاياتي داشتند اما در همان زمان انتخابات و قبل از رسيدگي به شكايات پيام تبريك و تشكر صادر شد. آيا به معني تقلب در تمامي انتخاباتهاي قبل و عدم رسيدگي واقعي به شكايات بوده؟
نه حتي يك روز بعد كه شما بگو تا مدتها بعد از انتخابات ناظران و نمايندگان آقاي موسوي چه مستنداتي رو مبني بر تقلب سراسري و تفاوت ده ميليوني ارائه كردند؟
در مورد تطبيق آراء با سربرگها هم بايد در حوزه‌هايي كه شواهدي مبني بر تقلب وجود ميداشت صورت ميگرفت. اما شما بگو چرا براي كل كشور؟ آيا در هر انتخاباتي فقط بنا به انتظارات و پيش‌بيني‌ها و تشكيك كانديداهاي غير پيروز بايد حتما كل انتخابات زير سوال برده بشه و كل آرا با سربرگها و ثبت احوال مطابقت داده بشه؟
در اينصورت روال عادي در تمامي انتخاباتها بايد اينگونه بشه كه به محض آنكه يك كانديدا بدون هيچ سند و مدركي به كل جريان راي گيري مشكوك شد، كل آراء بازبيني و يا انتخابات مجددا برگزار بشه. آيا اين منطقيه؟
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
۵
۵
شاید در سالهای اخیر سبک ونوع آهنگ های آقای افتخاری نسبت به دوران جوانی شان افت کرده باشدو آهنگ های که این روز ها از ایشان میشنویم شاید قابل قیاس با آهنگ های 15 یا 20 سال قبل ایشان نباشد و از نظر هنری محبوبیت گذشته را نداشته باشند اما بنده همواره ایشان را به عنوان فردی وطن دوست وبا غیرت میشناسم وقضاوت برخی دوستان در مورد ایشان بی انصافی است.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۵۹ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
۲
۰
دیگه تو سایت دوزاریتون نمیام. نظرمو نصفه و طبق میل خودت چاپ کردی. متاسفم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
۳
۱
بنگاه فحش پراکنی صراط

نظر مخالف رو نمیذاری
متقلبان انتخاباتی
ترسوها و بزدلها
طرفدارانتان هم عده ای هوچیگر هستند
اگه میگی نه چرا نظر من رو که بدون توهین بود نذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۳ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
۱
۲
چرا همتون جوش می آورید شاید خبر دروغ است وبرای کلیک بیشتر گنجانده شده چون اگه راست بود حتما اسم بازیگر را میگفتند تا مردم بیشتر این خائن وطن فروش جنبش سبزی فتنه گر جریان انحرافی و..بشناسند
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
۶
۴
مجید جان بانظرت موافقم شاید صدای استادافتخاری نسبت به بیست سال گذشته فرق کرده باشه اما صدای ایشون شاخصه ها وامتیازاتی داره که همیشگیه یکیش صداقت وبی ریاییه که تو صدای ایشون نمود میکنه وبه دل میشینه یکی دیگه رنگ زیبای صدای استاد افتخاریه که ازنظر متخصصان موسیقی خوش رنگترین صدای صدسال اخیره برعکس صدای بد رنگ شجریان که بیشتر به صدای دوبلورهای فیلم طنز وکمدی میخوره
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
عاقلان دانند!!!
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
۳
۰
عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی /عشق داند که در این دایره سرگردانند
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
۱
۴
حالا نمیشه فارغ از دنیای سیاست من هم طرفدار استاد شجریان باشم و هم طرفدار افتخاری. واقعا صداهاشون عالیه و ماندگار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه ما میگیم نباش ؟ حرف اینجاست که اون بازیگر عقده ای به افتخاری توهین کرده اونم به خاطر اینکه افتخاری بااون همفکر نیست.خاک بر سرشون با این همه ادعای روشنفکری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین فرزندم
صوت بی بصیرت مانند صوت انکرالاصوات میماند
حالا توجیه شدی؟
از این استدلال بهتر؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
معنی بصیرت هم که میدونی چیه؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۲۱ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
۱
۱
بشنوين اي كساني كه خيلي مي شنوين.همون هايي كه از اشوب در ايران حمايت كردن الان در افغانستان عراق ميانمار سوريه سومالي هيروشيما و غيره بهترين دموكراسي را عرضه كردن پس بشتابيد به سوي دنيايي مادي گرا و ازاد.شما چي فكر مي كنين؟من كه دوست دارم اينجا هم مزدوران امريكايي حكومت كنن وبه مال وجان ناموسم تجاوز كنن لطفا نظر خود را بدهيد اي وطن پرستان
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
۱
۲۵
اصلا قضیه افتخاری و شجریان و .... نیست قضیه اینه که طرفداران احمدی نژاد باید یه تجدید نظری تو انتخابشون بکنن کاری که اقای افتخاری کردن کار درستی نبود که با ان همه ذوق و شوق احمدی نژاد رو بغل کنن درحالی که ملت ایران دارن به خاطر کارای این رییس جمهور تو روغن خودشون سرخ میشن
ما تا قبل از این در هیچ دوره ای این همه تورم نداشتیم این همه تحریم نداشتیم این همه گرانی این همه بیکاری این همه تعطیلی کارخانه ها این همه فرار این همه اختلاس کلاهبرداری و........ نداشتیم
بازم بگم؟
چرا نمیخواید باور کنید؟ تو انتخابتون اشتباه کردید همان طوری که سال 58 تو انتخاب بنی صدر اشتباه کردید و ان فاجعه به بار امد این بار هم اشتباه کردید
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۸:۵۹ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
۲۹
۲
تو هيچ دوره اى به اندازه دوران احمدى نژاد عمران وابادانى وپيشرفت هاى علمى وافتخارات ورزشى واضافه حقوق وهدفمندى يارانه ها و خدمت صادقانه والبته تحريم وفشار بيگانگان ودشمنان دين وميهن ، را نداشتيم.
احمدى نژاد مثل هر انسان ديگرى اشتباهاتى داشته ..
اما اگر هزار بار ديگر بين او ونوكران دروغ گوى ...... ، چه ميرحسين، چه خاتمى ، يا هركس كه نشانى ازاو وفتنه گران همراهش ، داشته باشه ،
انتخابات بشه ! باز هم با بصيرت وافتخار احمدى نژاد را برمى گزينيم.