۲۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۴
رییس مؤسسه تمدن و توسعه اسلامی:

مراقب باشید لیدر جریان انحرافی از کشور فرار نکند

منابع مالی انتخابات و اختلاس 3 هزار میلیاردی از مسایل موجود است و این جریان یک برنامه درازمدت در این زمینه داشته است لذا برخی از مسایل این جریان واقعاً بهت‌آور بوده و این فقط یکی از تأثیرهای جریان انحرافی بر روی انتخابات محسوب می‌شود.
کد خبر : ۳۲۵۶۳

"صراط" - رییس مؤسسه تمدن و توسعه اسلامی با بیان اینکه منابع مالی انتخابات و اختلاس 3 هزار میلیاردی فقط یکی از تأثیرهای جریان انحرافی بر روی انتخابات آینده محسوب می‌شود گفت: تاکنون برنامه اصلی آنها به بن بست رسیده و فتنه بزرگ این جریان سرباز کرده است.

به گزارش سرویس سیاسی صراط نیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس نبوی با اشاره به گله‌مندی رییس قوه‌ قضاییه از مانع‌تراشی برخی دستگاه‌های اجرایی در برخورد با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: مسایلی، که در حال حاضر درباره اختلاس‌ها و مفاسد اقتصادی مطرح شده است، همه را در تعجب فوق‌العاده و ابهام بسیار قرار داده است.
وی با بیان اینکه وزارت اطلاعات و دستگاه‌های اطلاعاتی مرتبط با قوه قضاییه باید مراقب باشند، لیدر اصلی این جریانات یک‌باره از کشور فرار نکند تأکید کرد: لیدر اصلی جریان انحرافی و مفاسد اقتصادی دیگر در حال حاضر تقریباً یکی شده‌اند و فاصله‌ای باقی‌ نمانده است.
حجت‌الاسلام نبوی ادامه داد: برنامه جریان انحرافی این بوده است که افرادی، که در فضاهای عمومی برای انتخابات آینده برنامه‌های مختلفی دارند، معرفی شده و همراه این کار برای آنها پول‌ریزان انجام شود اما تاکنون این برنامه اصلی آنها به بن بست رسیده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مکر و فتنه بزرگ این جریان سرباز کرده و در حال مضمحل شدن است خاطرنشان کرد: منابع مالی انتخابات و اختلاس 3 هزار میلیاردی از مسایل موجود است و این جریان یک برنامه درازمدت در این زمینه داشته است لذا برخی از مسایل این جریان واقعاً بهت‌آور بوده و این فقط یکی از تأثیرهای جریان انحرافی بر روی انتخابات محسوب می‌شود.
حجت‌الاسلام نبوی با تأکید بر اینکه جریان انحرافی درصدد قبضه کردن مجلس نهم است تصریح کرد: مشکل جریان انحرافی بسیار فراتر از این مباحث است، در واقع موضوع فعلی ۱ مدل خاص جریانی خیانت‌کار بزرگ به ۱ هویت تاریخی و ارزشی ملی در یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین مناطق دنیا با شور انقلابی است.
وی گفت: کسانی، که توطئه‌های مرحله به مرحله را برنامه‌ریزی کرده و سبک و سیاق آن را تنظیم می‌کنند، کاملاً‌ می‌فهمند که چه کاری می‌کنند و در واقع می‌خواهند در ۱ برآیند کلی اقدامی کنند که جریان پول‌ریزی و حیف‌و‌میل در جامعه حرف اول را بزند تا آنها برای تمام بخش‌های ارزشی، سیاسی، فکری و فرهنگی جامعه تصمیم گیری کنند.
این کارشناس مسایل سیاسی تأکید کرد: برای اینکه اهداف جریان انحرافی در زمینه‌های مختلف پیش برود ۱ تفکر بسیار خطرناک و خیانت‌کاری پشت‌سر آنها وجود دارد در حالی که بسیاری از افرادی، که عامل اجرای کارهای آنها هستند، متوجه نشده‌اند چه کاری را انجام می‌دهند.
وی بیان داشت: مثلاً آنها برخی فعالان بازارهای بورس، که به اختلاس و قمار با پول آلوده هستند، را در اختیار می‌گیرند و آنها نیز به دستورهایی دریافتی عمل می‌کنند، بنابراین خواهش ما این است که بخش‌های اطلاعاتی، فضای دانشگاهی، حوزوی، دلسوزان انقلاب، بخش دادستانی و قضایی مراقب باشند لیدر و هسته‌ اصلی این جریان یک‌باره در اوضاع خطرناک فرار نکند.
رییس مؤسسه تمدن و توسعه اسلامی درخصوص رابطه اظهارات فرهنگی رییس‌جمهور و سوءاستفاده مفسدان اقتصادی از این حاشیه‌پردازی‌ها تصریح کرد: واقعاً دیگر نمی‌دانیم که باید درباره شرایط و وضعیت رییس‌جمهور چه داوری و قضاوتی بکنیم!‌ درست است برخی افراد به وسیله شخصیت‌های مؤثر به ورطه‌های بزرگ و خطرناک کشیده شده‌اند اما وضعیت فعلی رییس‌جمهور مشخص نیست که چگونه باید تفسیر شود.
وی ادامه داد: نمی‌شود از بین این همه علایم موجود، حتی ۱ نکته در ذهن رییس‌جمهور جوانه نزند و باعث تأمل او نشود؛ به بیان دیگر این امر، که رییس‌جمهور تا دیروقت مشغول کار و فعالیت است و حتی فرصت پرداختن به مسایل عادی خود را ندارد، نباید باعث شود فرصت تفکر و تأمل از وی سلب شود و او دچار غفلت از نشانه‌های بارز و حساس شود، بنابراین این نکته بسیار عجیب و باور چنین موضوعی بسیار مشکل است.
این کارشناس سیاسی افزود: البته رییس جمهور گفته بود برخی با من صحبت کردند و گفته‌اند که طلسم شده‌ای، من هم گفتم طلسم را بشکنید؛ در حال حاضر این طلسم در حال شکسته شدن است؛ این طلسم‌ها در کشوری، که در سایه اسلام اهل‌بیت(ع) و سابقه خون‌بار علمای خود قرار دارد، باقی نمی‌ماند.
وی با طرح پرسشی از رییس‌جمهور مبنی براینکه آیا او نباید کمی با خود تأمل و خلوت کرده و مسایل اخیر را بررسی کند و طبق روایات شروع به محاسبه خود و اطرافیانش کند؟ اذعان داشت: رییس جمهور باید درباره 2500 میلیارد تومان بودجه فرهنگی سال 89 و نحوه مصرف شدن آن و کسانی، که این هزینه را صرف کردند، فکر کند و پاسخگو باشد.
وی درخصوص علل کندشدن و کم تحرکی دولت در برخورد با مفاسد اقتصادی علی‌رغم داعیه داری در این زمینه اظهار داشت: هرکس بخواهد در مقیاس خرد و کلان الگوهای عدالت‌ورزانه عامیانه و خرد را جاری کند طبعاً دچار آشفتگی می‌شود و این مطلبی بوده است که توسط بنده در مرکز بررسی استراتژیک ریاست جمهوری در تابستان سال 84 توضیح داده شد.
حجت‌الاسلام نبوی تأکید کرد: در مساله عدالت اجتماعی و اقتصادی نمی‌توان با الگوهای خرد، عامیانه و دم دستی فعالیت‌های کلان و گسترده‌ای را ساماندهی کرد لذا وقتی این فعالیت‌های گسترده از چارچوب خارج می‌شود همه امور آشفته خواهد شد کما اینکه در حال حاضر اینگونه است.
وی در تشریح این دیدگاه خود به منابع مالی تأمین یارانه‌ها اشاره کرد و افزود: وقتی دولت مجبور می‌شود برای پرداخت یارانه‌ها از بسیاری از اعتبارات خود استفاده کند این مساله مورد توجه بانک‌ها، فعالان کلان بورس، معادلات مالی و اقتصاد خصوصی قرار می‌گیرد؛ از این رو آنها مدعی می‌شوند زمانی، که دولت اینگونه رفتار می‌کند، چرا ما خودمان را مقید به ضوابط کنیم؟ بنابراین پیشتاز آشفتگی فعلی خود دولت است.
رییس مؤسسه توسعه و تمدن اسلامی خاطر‌نشان کرد: باید در وضع فعلی از رییس‌جمهور پرسید چرا این مسیر را طی کرده و با چنین رفتاری پیشتاز برهم ریختگی اقتصادی در کشور شده است؟ باید مشخص شود چرا وی همه موضوعات را مجادله آمیز کرده و وقتی بحث قانون مطرح می‌شود با مجلس دچار چالش و جدال می‌شود؟‌
وی با تأکید براینکه انضباط مالی و اقتصادی در دولت حفظ نشده است عنوان کرد: علی‌رغم سوءاستفاده‌ها و خیانت‌های بزرگی، که از سوی جریان انحرافی صورت می‌گیرد، باید بین دولت و جریان انحرافی تمایز قائل شد و از راه‌های مختلف تلاش کرد که رییس جمهور به خود بیاید و متوجه شود در چه وضعیتی قرار دارد.
حجت‌الاسلام نبوی به بخش‌های اطلاعاتی کشور توصیه کرد: برای مراقبت از جریان مالی، فکری، فرهنگی جریان انحرافی حضور فعالی داشته باشند.
وی در ادامه گفت‌وگوی خود در خصوص نحوه برخورد قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی علی‌رغم مانع تراشی برخی دستگاه‌های اجرایی گفت: ۱ مساله بسیار مهم و مغفول واقع شده در بخش امنیتی و قضایی ‌عدم پیگیری تحقیقاتی است که بتوانند اختلاس و تصرف مالی را به جا پیدا کنند، لذا آنها باید به نوع برقراری روابط و ساماندهی چارچوب‌های ارتباطی برای برنامه‌های آینده توجه کنند.
این کارشناس مسایل سیاسی به تغییر ریاست شورایعالی سینما اشاره کرد و افزود: همانطور، که در اخبار نیز اعلام شد، رییس جمهور دیگر در جلسات این شورا شرکت نمی‌کند و آن را به فرد خاصی سپرده است، بنابراین روابطی، که در این شورا شکل می‌گیرد، می‌تواند دوباره به مسایل جدیدی منجر شود.
وی با تأکید بر اینکه قوه قضاییه و دستگاه امنیتی نیازی به دستور ندارند عنوان کرد: آنها پیش از شکل‌گیری اختلاس‌های عجیب باید ریشه‌های اینگونه موضوعات را پیگیری کنند.
حجت‌الاسلام نبوی افزود: لازم است دستگاه‌های اطلاعاتی روابط خاص و برنامه‌ها‌ی جریان انحرافی را از فاصله مناسب رصد کرده و دایماً وضع موجود را ارزیابی کنند و در این صورت است که می‌توانند تصمیم‌های نابجایی ، که با قوانین پایه و سیاست‌های برنامه پنجم و منویات مقام معظم رهبری ناسازگار است، را به روشنی تذکر و هشدار داده و از شکل‌گیری مسیرهای انحرافی و خطرناک جلوگیری کنند.
وی با بیان اینکه در موارد بسیاری در قانون دادستان کل کشور می‌تواند اخطار دهد یادآور شد: در برخورد با فعالیت جریان انحرافی نیاز به قاطعیت‌های اینچنین وجود دارد لذا در موارد زیادی دست دستگاه‌های اطلاعاتی طبق قوانین باز است و آنها نباید اجازه دهند برخی اقدامات انجام شود.
رییس مؤسسه توسعه و تمدن اسلامی با هشدار درباره عدم توجه کافی به فعالیت‌های جریان انحرافی تصریح کرد: اگر توجه کافی صورت نگیرد ممکن است شاهد باشیم که بخش‌های سینمایی هالیوودی با عقبه‌های سینمایی کشور رابطه برقرار کنند و منجسم شوند و از این طریق فتنه‌های بزرگی شکل دهند و ما ناچار شویم آن زمان پیگیری کنیم.
وی با بیان اینکه پیشگیری باید بر پیگیری جریان انحرافی اولویت پیدا کند ادامه داد: بنده معتقد نیستم که حضور دستگاه‌های امنیتی و قضایی باید حضور خشن، عریان و مساله‌آوری در جامعه باشد لذا ظرافت، ذکاوت و رصد فعالیت‌های این جریان لازمه کار است، هر چند دستگاه‌های مسئول خود خبره هستند اما احساس می‌شود آنها در برخی موارد مقهور شرایط موجود شده‌اند.
حجت‌الاسلام نبوی اظهارات اخیر وزیر اطلاعات در مجلس خبرگان را امیدوار کننده دانست و اضافه کرد: آقای مصلحی اطمینان داد که تمام مسیرها تحت کنترل است و هیچ خطری نظام جمهوری اسلامی را از ناحیه این جریان تهدید نمی‌کند اما همه افراد موثر و فعالان و مردم باید توجه بسیاری داشته باشند.
وی در ادامه گفت‌وگوی خود و در جمع‌بندی وضع فعلی جریان انحرافی در مانع‌تراشی آنها برای دستگاه قضایی به ۳ مساله اشاره کرد و اظهار داشت: لیدرهای انحرافی باید به گونه‌ای در کنترل باشند که لحظه‌ای فکر فرار نیز برای آنها اتفاق نیفتد؛ نکته دوم این است که باید مشخص شود که چگونه نمایندگان مجلس، شخصیت‌های مؤثر و افراد اخلاقی در دولت می‌توانند کاری کنند که رییس جمهور به خودش بیاید و فکر کند که در تابستان 84 کجا بوده و از چه نقطه‌ای شروع کرده و امروز کجا قرار گرفته و چه حیثیتی برای دولت وی باقیمانده است.
حجت‌الاسلام نبوی در خاتمه به مساله سوم در این زمینه اشاره کرد و افزود: پیشگیری، توجه، مراقب و ارزیابی دقیق فعالیت‌های جریان انحرافی توسط دستگاه‌های امنیتی و قضایی با حضور نامحسوس و هوشیارانه باید انجام شود.
نظرات بینندگان
سيف‌الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
۵
۲
جناب رئيس چرا گفتيد ليدر؟ چرا نميگيد رهبر؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
اون لودر كه چه عرض كنم ، فرغون هم نيست چه برسه به ليدر ميدر
غلام (جا........)
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 و مهران آزادپي با مشاوره هايي كه جديدا از ها...... گرفته سري جديد سهام عدالت و سيب زميني رو براي اشاعه و تقويت ظهور و عدالت كشككي !! (البته عداااالت ! با همون لفظ فتحه دار آقاي ظهور مد نظر باشه) كي قراره پخش كنن ؟
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
۲۶
۹
گفتيد رييس كجا؟ ما چيزي به نام تمدن ......... نداريم حالا چطور موسسه داره بماند. به هر حال ايشون مثل بعضي ها ترسو نيستند.
آنتي ميم!
|
Iran (Islamic Republic of)
ببينم نکنه تو خود آقاي ميم معروف هستي؟!اگر نباشي واقعا پشتکارت تو گوش کردن و تکرار کردن سخنراني هاي مشعشع!!! ايشان قابل تحسينه. همين طوري ادامه بدي امروز فردا ست که وزيري، مديري، چيزي اگر تابه حال نشدي ازت درمياد!
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
انتي جان من نه مدير يا وزير جايي هستم و نه قراره بشم ولي سعي مي كنم هميشه سخنراني هاي اقاي خامنه اي اقاي اح.......... و جناب مش....... رو گوش بدم.
آنتي ميم!
|
Iran (Islamic Republic of)
آره جانم خوب گوش کن بعد برو سخنراني اون دونفر رو با سخنراني هاي حضرت آقا مطابقت بده تا درست و غلطي اونها رو تشخيص بدي بعد تکرارشون کن. مطمئنم اين کار رو نکردي وگرنه نمي گفتي تمدن......نداريم.
از من به تو وصيت همينطوري گوش کردن حرفاي جناب ميم و طوطي وار تکرار کردن اونها فقط منحرفت مي کنه فايده ديگه اي هم نداره.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
انتي جان اگر ايران نبود .......... هم نبود.
آنتي ميم!
|
Iran (Islamic Republic of)
آن کس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابدالدهر بماند.
اين است حکايت جمعت بي سواد فيلسوف نماي اين روزها.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
۲
۲
با این حساب منحرفین تمام بدن رییس جمهور را مین گذاری کرده اند و از دور کنترل می کنند .
این منحرفین که من می بینم همه کار انجام می دهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینقدر گفتید: منحرفین ، منافقین ، فتنه گران ، لیبرالها و..... که دیگه گندش رو در آوردید.

خجالت هم چیز خوبیه.

زدن بر چسپ انحرافی یا فتنه گر یا منافق و....
کار همیشگی شماست.
مهدی
|
Iceland
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
۵
۵
چرا اینقدر این مش..... را گنده میکنید؟؟
مش.... و اح..... گنده تر رف....... که نیستند!!!
رف....... با اون ابهت کنار گذاشته شد,این دوتا که انگشت کوچیکشم نیستند!!!
مهدي از مشهد
|
Iceland
ببخشيد .حاج اقا .
گنده بودن ملاك نيست .
محبوب و شجاع ومردمي وپرتلاش بودن مهم است
كه اقاي احمدي نژاد هست
شادمان
|
Iceland
نه خیر مهدی از مشهد
از رئیس شجاعتر یزید بود که به خود ااجازه داد با شجاعت تمام و نهراسیدن دست به کار تاریخی که چه عرض کنم زد!!!!!!!!
خودتونو به خواب زدین همش هی میگین شجاع شجاع شجاع دست از مسخره بازی بردارین و دنبال توجیح نباشین.
به گفته ی بعضی علما ما با ابر فتنه مواجهیم.
مهران آزادپی
|
Iceland
شاذمان به کسی که توی پستوی خونه چپیده و یه لشگر 100 هزار نفری رو برای مقابله با 72 نفر تجهیز کرده و به میدان فرستاده میگی شجاع ؟؟؟؟ - بی دلیل نیست که با یاران اقتدار طلبتون رفتید این بدبخت رو از قبر کشیدید بیرون و اگزوز موتورهاتون رو توی حلقش کردید که براتون توی این سایت نظر بنویسه !!!!! - پس فکر می کردید شجاعه و میخواستید پشت شجاعت اون قایم بشید !!!!؟؟؟؟ ولی اخوی اگه باز هم صد هزار نفر دیگه رو تجهیز کنید ، دیگه از اون خبر ها نیست - اون ممه رو لولو برد !!!!! می فهمی که !!!!! وعده دیدار ما با شما پای صندوق های رای
حق یار
مهران آزادپی
|
Iceland
در ضمن توجیه رو با ح نمی نویسند ! پرفسور!!!!!
حسين
|
Iceland
آقا مهران خودتون در وارونه نوشتن كه يد بيضايي دارين !!
شادمان
|
Iceland
مهران خان اولا یزید در پستو نبود که در صحنه جنگ سر امام حسین(ع) را جدا کرد.
دوم تو مطلب رو برسون چکار به مشکل تایپی
سوم در مقابل شجاعتی که همش از رئیس دم می زنین ؛ اگه در مقابل رهبری ایستادن شجاعت است پس یزید هم شجاع بود. تمام.
يزيد
|
Iceland
هر چي مهران ميگه درسته بقيه بزنن كنار
ناشناس
|
Iceland
مهران آزادی پرفسورم اشتباهه پروفسور درسته.
مهران آزادپی
|
Iceland
شاذمان جان خدائیش داری شاذ میزنی ، این حسین و بی بصیرت و اعوان و انصارشون کجان؟
- بابا یکی جلو اینو بگیره !!!!! حالا از غلط املائیت بگذریم ، مقتل رو چرا تحریف می کنی ؟؟؟؟؟؟ - اخوی یه مقتل جدید بنویس تا دیر نشده !!!!!!!! کسی که سر امام حسین ( ع ) رو از بدن جدا کرد شمر بن ذی الجوشن بود !!!!!!! - وای از دست این متحجرین که حد اقل در مورد ادعا های خودشون یه تحقیق ساده هم نمی کنن !!!!! اصلاً تحقیق هم لازم نداره - هر کسی در عمر خودش حد اقل یک بار هم زیر خیمه امام حسین (ع) رفته باشه میدونه که کدوم ملعونی سر ایشون رو از بدن جدا کرد !!!!!!
ناشناس
|
Iceland
آخه فرقش اینه که اینیکی پیشگویی میکنه که لابد تا حالا چند تاش درست دراومده . اتفاقا یه پیشگویی هم درباره دو سال بعد و مرگ چند نفر کرد که از همون موقع اون چند نفر شب و روز میکنن که این شخص دروغگو و کلاهبردار باشه !
شادمان
|
Iceland
مهران آزادی
به قول خودت بچه های کوچولو نیز قاتل امام رو میشناسند ولی من تصویر ذهنی شمر رو در ذهن داشتم و کلمه ی یزید رو بکار بردم. خوب پیش میاد.
در مورد تحجر که گفتی دلیل بیار جانم.
مهران آزادپی
|
Iceland
شادمان جان مهم ترین دلیل تحجر شما اینه که چشم هاتون رو به خواست عموم اجتماع بستید و رای خودتون رو مرغوب تر از سایر آراء ارزیابی می کنید ، و از پشت عینک سیاه و سفیدی که به چشم دارید همه چیز رو یا سیاه می بینید و یا سفید و برخی از اقلام رو سفید می بینید و سیاه نمائی می فرمائید . و از اون دلیل محکم تر اینکه ادعای ولایتمداریتون گوش فلک رو پر کرده و هرگز به نظرات ولی امر اعتنائی ندارید و حتی سعی در سبقت بر امر مقتدای زمان دارید و باز هم بگم ؟؟؟؟؟
- یه دلیل دیگه اینکه حس می کنید خیلی بیشتر از عموم جامعه می دونید و با اینکه بارها و بارها جامعه خلاف عقیده شما رو به اثبات رسونده باز هم دست بردار نیستید - نمونه اش اظهار نظراتتون در مورد استقبال از ریاست محترم جمهوری در استان اردبیل و نتیجه ای که حاصل شد.
حق یار
شادمان
|
Iceland
مهران جان این که می فرماین دلیل تحجر من بستن چشام به خواست مردم هست. ولی من خواست مردم رو حجت نمیدونم ؛ خواست خدا و اولی الامر رو قبول دارم و بس .شاید صحبتام تکراری باشه مثلا طرفداران بنی صدر پر شمار بودند آیا می شود مخالفت با آنها دلیل بر تحجر باشه و حال آنکه مردم گول تبلیغات و غیره رو میخورند.
آقا مهران با هم به نظاره می نشینیم تا زمان همه چیو رو کنه. زیاد طول نمیکشه .
منتظر می مانیم.
كنجكاو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
۱۲
دلبندم حالت خوبه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حال کیو داری میپرسی داش جان
محمد طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
۴
۱۹
k-1 عزیزمگه شما از پشت کوه آمدید که تمدن ندارید اگه ایران اسلامی تمدن ندارد پس اسرائیل تمدن دارد اگه بی سواد دقت کن چی داری می نویسی
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
مرد حسابي مگه تو نظر رو نمي خوني؟ من كي گفتم ايران تمدن نداره؟؟؟
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
۹
۱
بوق بوق بوق .بوق از همه رنگ بوقا رو با چي ميشناسي با رئيس دفتر زرنگ و مشنگ و قشنگ تازه يه توپم دارم قلقلي .سوراخ سوراخو گليه .من اين استوانه رو نداشتم از موزه ي انگليس برداشتم .تازه داداش حميد هم پيشم بود يه سر قرار داد اون شركته تو كيشم بود.حالا بودي كجا ميخواهي بري با اين عجله... بچه ها من سوئيچ هواپيمامو گم كردم كسي نديده ...داداش سه ويچت اينجاست من اون يارو نامحسوسم داداش شما بخاطر سبقت غير مجاز از علما و انحراف به چپ و راست و شاخ به شاخ شدن مستقيم با هديه تارزانچي و عبور از خط امام بايد اعمال قانون بشين و خودتون ببخشيد زبونم نچرخيد خودروتون به همراه سه ويچ هواپيما بايد بره پاركينگ نزديك دركه... آيا بنده وكيلم راستي يه جلد اوستا و يه شاخه نبات آريايي اصلم روش حالا آيا بنده وكيلم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایول دمت گرم
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
یه مثبت بهت دادم به خاطر بامزه گیت ! - راستی چرا توی مراسمی که شهردار توی پارک ها اجرا می کنه چرا نمی ری ژانگولری ، چیزی از خودت در بیاری ؟؟؟؟؟ دکتر ق .... استقبال می کنه ها !!!!!!!
غلام (جا...........)
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران اگه از نظر بامزگي بخوايم حساب كنيم تو از اون بزغاله هاي خيلي كوچولوي ما هم با مزه تري
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
اولي كه ناشناسه فقط بهت ميگم ايول دمه خودت گرم دومي كه مهرانه كه بهش ميگم اگه مردم رو بتونم شاد كنم از هيچ كاري فرو گذار نيستم سومي هم كه داش غلامه خودمونه هر چي از خوبيهاش بگم كم گفتم.بچه ها همتون باحاليد و دوست داشتني و قابل احترام.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانوارژان مطلبت زیبا بود"
حال کردم با این خلاقیتت!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
۵
۵
مش....... تا شماها رو سکته نده ول کن نیست.گفته حلوای صراطی ها باید خیلی خوشمزه باشه
ناشناس
|
United States of America
شتر در خواب بیند پنبه دانه!!
مهران آزادپی
|
United States of America
ناشناس جان خواهش می کنم نظر خودت رو از زبون شخص دیگه ای بازگو نکن - جناب مش ... تا کنون چنین چیزی نگفته اند و بر عکس از پویائی رسانه هاست که میشه به نقاط ضعف پی برد - اگر چه صراط در راستای رسالت روشنگری خودش کمی تاقسمتی شیطنت رو در دستور کار داره !!!!! ولی ما هرگز به مرگ یک رسانه راضی نیستیم !
حق یار
پيرو ولايت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
۳
۳
بنام خدا
باسلام خدمت همه كاربران سايت صراطاز جمله جناب جن وممل انتي ميم وk1
برادر كاي عزيز،تمدن اسلامي وجود داردوتمدن ايران هم باپذيرش اسلام،پيشرفت نمود وشكوفاشد
متاسفانه بعضي افرادنااگاه همچنان اسير تبليغات ناسيوناليستي رژيم پهلوي هستند.
خداوند همه ما را به صراط مستقيم هدايت فرمايد...
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
تمدن ايراني با پذيرش اسلام پيشرفت كرد؟؟!!! اگه اشتباه نكنم تخت جمشيد رو قبل از اسلام ساختن برده داري رو قبل اسلام لغو كردن و ........... چي ميگي؟ چرا اينقدر راحت هويتتون رو مي فروشيد؟؟؟
شادمان
|
Iran (Islamic Republic of)
K-1 موضع خود را نسبت به سخنان رهبری شفاف کن. ...................
رهبری که فرمود از افتخارات ایران بعد از اسلام بگین و ...
مردم زیر بار اقساط وام و دیرکرد و رباخواری و گرانی کمر خم نکده اند که تو و نائب ریس قبلیتان چسبیدین به تخت جمشید و ... و هویتتان را در قبل از اسلام جست و جو می کنید.
امروز و دریاب با آن همه شهیدو جانبازو یتیم و آواره و شیمیایی و بی پدری و غریبی و دربدری.
شکمت مثل اینکه خیلی سیره که چرند میبافی ویادت از ایران قبل از اسلام آمده.
جریمه های دیرکرد وام چنان تصاعدی بالامیره که وام یکی میلیونی رو در صورت تاخیر یکساله دو برابر میگیرن , بر خلاف نظر علما.
به قوانین الهی معطل بر زمین مانده برسید تا به خزعبلاتی که نه درد مردمه و نه رهبری.
هیهات بر قلبهای مهر خورده و چشمو گوشهای کورتان.
خجالت نمیکشه جلو این جمله « تمدن ايراني با پذيرش اسلام پيشرفت كرد؟؟!!! » چند تا علامت تعجب میگذاره.
شیخ بهایی مگر مسلمون نبود که حمامی رو با یک شمع به کار انداخت. ابوعلی سینا مگر در مکتب امام صادق پرورش نیافت. چه کسی الکل را کشف کرد. پیشرفت علم پزشکی در دنیا مرهون کتب کدام دانشمند مسلمان ایرانی است که فارغ التحصیلان همان غربیان با لباسی شبیه به آن دانشمند مزین میشوند.
گر چه منکر تمدن قبل از اسلام ایرانیها هم نیستم؛ ولی شیطنت را باید کنار گذاشت .
اگه به اینا اجازه میدادند که مکتب ایرانی و ایرانی گری سر میدادند از الهام بخشی ایران در جهان اسلام زیر سوال که چه عرض کنم ابتر میشد و میرفت تا آن اسلامی که به دنیا صادر کردیم عقیم می ماند.
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
جان دلم اینها عرب هستند و الا ایرانی فرهنگ و تاریخ خود را نمی فروشد
تمدن اسلامی بر پایه تمدن ایرانی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بعضیا هم هنوز اسیر تبلیغات 32 سال اخیرند ! در هر حال این ماهیت فرهنگ ماست که یا باید اینوری باشیم یا اونوری . کسایی که این حرفهارو میزنند احتمالا .................! نه میشه تمدن عظیم و چند ملیتی با فرهنگ قبل از اسلام را نادیده گرفت نه پیشرفت علمی بعد از اسلام . عادل باشید هر چند به ضررتون باشه !
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
شاذمان جان یه کم در مورد این اسلامی که به دنیا صادر فرموده ای بیشتر توضیح بده تا حظ معنوی ما هم کامل بشه !!!!!!! - مرد حسابی مثل اینکه کلاً از قافله عقبی !!!!! یه سر به برخی از نقاط کشور علی الخصوص شهرستان های شمالی بزن ببین اونجا در کمال تاسف ، ترویج دین مسیحیت و گرایش به ایمان آوری ( دروغین ) چه قائله ای داره !!!! و متاسفانه مبارزه حقیر در این زمینه هم با وجود مستندات و مدارک کافی ، تا کنون عقیم مونده !!!!!!!
شادمان
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهران
عیسی به دین خود و موسی به دین خود.
ما مسئول اینکه کی مسیحی میشه و کی چی میشه نیستیم. باید روشنگری کرد، به مردم نیز خدمت.تمام.و اگر تمام دنیا نیز از دین برگردند بر ما حرجی نیست.
ما به وظیفه عمل میکنیم .
فردای قیامت هم افراد بنا بر اعمال و باطنشان محشور میشوند.
در ضمن اسلام صادر شده و راه خودش رو طی میکنه ولو اگر تمام دنیا نخواین.
امام یک تلنگری ایجاد کرده و هیچکس هم جلودارش نیست.
آقا مهران دنیا در 32 سال پیش تکان خورد و پس لرزه های آن اکنون ایجاد شده چرا نمی خوای باور کنی.ضمنا از پیروزی انقلاب در ایران فقط در اروپا بنا ب آمار به تشیع کرویدند.
مطالعه ی کتابهای دکتر تیجانی اهل تونس خالی از لطف نیست برادر.
شادمان
|
Iran (Islamic Republic of)
تصحیح می کنم:
در جوابیه ای که به آقامهران نوشتم:
بنا بر آمار بعد از انقلاب فقط در اروپا حدود سی میلیون نفر آنهم فقط شیعه شدند.
علی
|
Estonia
|
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
۳
۳
به نظر من پرداختن زیاد به لیدر جریان انحرافی و غافل شدن از سایر نفوذی های این باند خیلی خطرناکه.
سعید
|
Canada
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
۳
۳
این داستان جدا کردن اح.......... از مش........ بنظر من حرف مفتی بیش نیست و فقط برای توجیه بعضی هاست. داستان اینجاست که مدت ها بعضی ها بخاطر اح....... و کارهایش بقیه را ملامت می کردند و بی بصیرت می خواندند و حالا که اح........ بدجور تو سفره شون گذاشته برای جلویگیری از آبرو ریزی می گویند نه مشکل از اح........ نیست مش..... بده. حداقل اگر قبول کنیم مش..... بده باید بحال بعضی ها گریست که مرید و طرفدار کسی شدند که کلاً خودش و مملکت رو داده مش..... و تابع اونه.
مهران آزادپی
|
Canada
سعید جان این حرفت یه کم تلخ بود ! ولی دمت گرم !
حالا اگه از طرف شیرینش نگاه کنی ، می بینی که رهبر معظم انقلاب ارها و بارها از دولت تقدیر فرمودند و این یعنی ؟؟؟؟؟.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
۳
۱
مطمئن باش براي رو نشدن دست مقامات دولتي ميزارن ميره و ماست مالي هم ميكنن و اخرش ميكن تبرئه شدند .مگر .......... نبود .يا اقاي اح...... ميدونست كه تقصيري ندارند اونچوري اخراج كردند .
پيرو ولايت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
۲
بنام خدا
بادر كا،اولا با معيارشما پس تمدن مصر از تمدن ايران قدمت وعظمت بيشتري داشته است!!
ثانيا به نظر شما اگر ايران نبود ،اسلام هم نبود!!!
درست است كه ايرانيان انجام وظيفه نموده وخدمات ارزنده اي به اسلام داشته اند اما درمجموع خداوند متعال،حافظ اسلام وقران بوده است
(انانحن نزلنا الذكر ونحن له لحافظون..)
مرتضي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
۴
۱
نگذارن فرار كنه كه چي شه؟ خيلي ................. ...... داره با كله گنده‌ها برخورد كنه؟! حداقل بگذارند فرار كنه كه بعد قيافه بيان كه اگه اينجا بود فلان و بهمانش مي‌كرديم، ما هم يه نفس راحت بكشيم.
منو بابام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
بابام میگه وطن آدم جاییه که دلش خوش باشه چه جایی بهتر از اینجا ناراحت نباشید سالها سال اینجا می مانند جز اینکه خدا بخواد کاری کنه خدا.
بلاتکلیف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
خوب بگیرینش فرار نکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
م.....ون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
۱
۱
اون در نمیره 1 لقد میزنه .......... شما کله خشک ا رو میکنه بیرون
بلاتکلیف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
آقای مرتضی خوب اینم کله ش گنده بوده که تونسته یه همچین پول کلونی رو به جیب بزنه اگه منم تونستم با این کله ی نهیفم همچین کاری رو بکنم؟!!!؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
يه چيزي مي‌گن كه نمي‌دونم ...... شب درازه! اگه مثل برادران خداداد كه يك دو هزارم اينها اختلاس نكرده بودن و اعدامشون كردن، اينها را هم اعدام كردن، اون وقت حق با شماست. وگرنه اگه تبعيدشون كنند انگليس كه بروند آكسفورد دكترا بگيرند و آدم شن كه....!
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
۳
درود بر دولتی که توانست جلوی این دزدهای حرفه ای و بسیار پولدار رو بگیره.

"درود بر دولتی که دنبال آفتابه دزد نیست."

تا الان حدود 4700 میلیارد تومن از پولها و داراییهای این دزدها بلوکه شده.

باید دید این دزدها چطور و در چه زمانهایی تونسته 4700 میلیلیارد تومن سرمایه جمع کنه.

کل مبلغ اختلاس حدود 3000 میلیارد تومنه.

باید دید اون 1700 میلیلیارد تومن دیگر رو در چه تاریخی و از کجا بدست آورده اند؟


"دست در دست هم دهـیـم به مـهـر

مـیـهـن خـویـش را کـنـیـم آبـاد"
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
باران باش و ببار مپرس کاسه های خالی از ان کیست تنها چیزی که باعث میشه به ایرانی بودنم افتخار کنم اینه که منم از نوادگان کوروش کبیر هستم وگرنه این اقایون با شیرین کاری هاشون ابرویی برای ایرانی بودنمون نذاشتن