۰۵ تير ۱۴۰۵ - ۲۰:۲۶

هشدار صریح به سران شورای همکاری خلیج فارس | قمار بر سر سناریوی آمریکا امنیت شما را بر باد می‌دهد

ابراهیم عزیزی
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با هشدار جدی به کشورهای حاشیه خلیج فارس، ضمن «منبع تهدید» خواندن پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه، تاکید کرد که قدرت دفاعی ایران و مدیریت تنگه هرمز خط قرمز تهران است و تنها راه بقای ثبات در منطقه، قطع وابستگی به واشنگتن است.
کد خبر : ۷۴۱۷۹۴

به گزارش صراط به نقل از مشرق، ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در توئیتر نوشت:

به سران شورای همکاری خلیج فارس هشدار می‌دهیم، قمار بر سناریوی آمریکا، ثبات و امنیت شما را بر باد خواهد داد.

دیدید که پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورهای‌تان چگونه به جای تامین امنیت، به منبع تهدید بدل شد.

قدرت موشکی، پهپادی و همچنین مدیریت تنگه هرمز، خط قرمز جدی ایران است.

تنها راه تامین امنیت منطقه، فاصله گرفتن از آمریکاست.

هشدار صریح به سران شورای همکاری خلیج فارس | قمار بر سر سناریوی آمریکا امنیت شما را بر باد می‌دهد