به گزارش صراط نیوز به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، رامین پوریا معاون فروش و خدمات مشترکین این شرکت، از قطع برق ۶۲ سازمان و اداره ملی و استانی در شهر تهران خبر داد و اعلام کرد: با توجه به تذکرها و پیامهای متعدد درباره مدیریت مصرف انرژی و لزوم رعایت دستورالعملهای ابلاغی، برق این ادارات به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف و بیتوجهی به الزامات مدیریت مصرف انرژی قطع شده است.
پوریا در ادامه با بیان این موضوع که نظارت بر مصرف برق دستگاه های اجرایی به صورت مستمر از سوی کارشناسان و متخصصان این شرکت به صورت ۲۴ ساعته و با استفاده از سامانه های هوشمند رصد و پایش توزیع برق پایتخت ادامه دارد تصریح کرد: مرکز همایش های شرکت نفت، سازمان میراث فرهنگی، شرکت مخابرات ایران، سازمان زمین شناسی کشور، شهرداری منطقه ۴، سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، سازمان بورس و اوراق بهادار ایران، سازمان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، موزه جواهرات ملی بانک مرکزی و شرکت نفت فلات قاره از جمله دستگاه هایی هستند که به دلیل بی توجهی به دستورالعمل های ابلاغی و عبور از سقف مجاز مصرف، مشمول قطعی برق شدند.
برق ۶۲ اداره پرمصرف در پایتخت قطع شد!
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از قطع برق ۶۲ سازمان و اداره ملی و استانی در پایتخت به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف و عبور از سقف مجاز خبر داد و اسامی شماری از دستگاههای پرمصرف مشمول این محدودیت را اعلام کرد.
کد خبر : ۷۴۱۴۹۳