به گزارش صراط نیوز به نقل از ایرنا، اسماعیل بقایی اعلام کرد که کاظم غریبآبادی، معاون حقوقی و بینالمللی وزیر امور خارجه، ریاست هیأت جمهوری اسلامی ایران این گفتوگوها را بر عهده دارد.
این مذاکرات در ادامه رایزنیهای سطحعالی دیروز (یکشنبه) میان هیأتهای ایران و آمریکا با حضور میانجیگران پاکستانی و قطری در بورگناشتوک برگزار میشود.
بر اساس بیانیه مشترک میانجیگران، کارگروههای فنی بر موضوع هستهای، تحریمها، نظارت و حلوفصل اختلافات متمرکز خواهند بود و گفتوگوها تا پایان هفته در سوئیس ادامه خواهد یافت.