۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۳:۴۹

دور جدید مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس آغاز شد

اسماعیل بقایی
سخنگوی وزارت امور خارجه از آغاز مذاکرات فنی ایران و آمریکا در سوئیس خبر داد.
کد خبر : ۷۴۱۴۷۹

به گزارش صراط نیوز به نقل از ایرنا،  اسماعیل بقایی اعلام کرد که کاظم غریب‌آبادی، معاون حقوقی و بین‌المللی وزیر امور خارجه، ریاست هیأت جمهوری اسلامی ایران این گفت‌وگوها را بر عهده دارد.

این مذاکرات در ادامه رایزنی‌های سطح‌عالی دیروز (یکشنبه) میان هیأت‌های ایران و آمریکا با حضور میانجی‌گران پاکستانی و قطری در بورگن‌اشتوک برگزار می‌شود.

بر اساس بیانیه مشترک میانجی‌گران، کارگروه‌های فنی بر موضوع هسته‌ای، تحریم‌ها، نظارت و حل‌وفصل اختلافات متمرکز خواهند بود و گفت‌وگوها تا پایان هفته در سوئیس ادامه خواهد یافت.