۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۵
۱۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۷
دلنوشته ای از مهرداد بذرپاش

آری ما بیداریم . . .

بارانی که به آفتاب وجود رهبرمان رنگین کمانی ابدی بر سرمان افراشته.پدر داریم!نه ازان پدر ها که هر شب در آغوش می گیرند فرزند را ! از آن پدرانی که وسعت گرمای دستشان دل هزاران فرزند را می نوازد.
کد خبر : ۵۲۴۷۲
"صراط" - مهرداد بذرپاش دلنوشته ای پیرامون انقلاب شکوهند اسلامی ، بیداری اسلامی ، رهبر معظم انقلاب و شهید احمدی روشن را به رشته تحریر درآورده است .
متن این دلنوشته را در زیر می خوانید .
 
بگذرد این روزگار تلخ تر از زهر...
این است شعاری که این روزها از رسانه ها مارا به حال و هوای انقلابی می برد.حال و هوایی که کم کم همچون نور از هر مرزی عبور کرده و در تمام جهان متبلور می گردد.فریادی که حنجره به حنجره سرایت کرده و شهر به شهر را لاله زار می کند.
لاله زار از خون جوانانی که همان میخواهند که ما سی و سه سال پیش خواستیم:استقلال! آزادی !جمهوری...
بله جمهوری اسلامی!همان که امام خواست نه یک کلمه بیش ،نه یک کلمه کم.
از خون جوانان وطن لاله دمیده! این تصنیف حالا دارد موج در موج در تمام وطن هایی که برادران من زندگی می کنند تبلور می یابد.
اکنون که دیکتاتور ها یک به یک صدای انقلاب ما جوانان مسلمان را می شنوند، چون برگ خزان زده بر زمین خواهند افتاد.آری بشنوید این فریاد های آزاد عریان را که اقامه ی جهاد جهان است و ناقوس مرگ ابدی شما!
پژواک شکستنتان کشور ها را درخواهد نوردید و پیک مرگی خواهد شد برای فروافتادن تمام ظالمان و دین ستیزان و غاصبان به زباله دان تاریخ!
حکومت بر مردمی خواب زده کار سختی نیست.اما زمان ترس شما رسیده است که جوانان ما با خماری بیگانه اند.بیدار شده اند!چون آنها هم صدای انقلاب ما را شنیدند و گوش به گوش این بانگ الله اکبر را به سراسر جهان خواهند رساند.
ما را شهید کنید که از هر قطره خون شهیدمان ده ها جوان برمیخیزد که انکار تمام خواب های باطل شماست.
مصطفی ی ما یک نفر نبود. ما همه در وجودمان یک مصطفی نفس می کشد و پرواز تا قاف را نوید میدهد.ما گرچه سی مرغیم. اما در کنار هم سیمرغیم.
برادران هم کیشم!خواهران مسلمانم ! من به وطن شما هم غیورم! به شهدای شما هم غیورم! هر قطره خون شما که به زمین می چکد قلب ما تیر می کشد...از هر دانه اشک یتیمان شما مثل ابر می باریم...می باریم چنان که سال هاست جای خالی پدران شهیدمان بارانیمان کرده.
بارانی که به آفتاب وجود رهبرمان رنگین کمانی ابدی بر سرمان افراشته.پدر داریم!نه ازان پدر ها که هر شب در آغوش می گیرند فرزند را ! از آن پدرانی که وسعت گرمای دستشان دل هزاران فرزند را می نوازد.خواهر مسلمانم،برادر هم کیشم! پدر ما سیدی است که دستش را برای نوازش ما داده است.پدر من همان پدر فاطمه مغنیه،همان پدر علیرضا احمدی روشن،همان بابای همه ی فرزندان شهدا است.
جوانی! واژه ای است با هزاران تعریف.با هزاران زیر و بم.اما آن چه در ذهن من تداعی کننده ی جوانی است ، همانا بیداری است.
بیداری متضاد خواب است و عمیق ترین خواب ، مرگ! و چقدر جوانی و بیداری و شهادت در کنار هم از مرگ دورند.چقدر حس زندگی از همنشینی این واژه ها بر قلمم جاری می شود.چه بیدار است جامعه ای که جوانانش بیدار باشند.و چه زنده است نظامی که با خون شهیدان ،با آب خضری چنین جاودان ،استوار شده باشد.
بیداری چیست؟بیداری یعنی مرد راه باشی. یعنی بدانی که چیزهایی در جهان هستند که ارزشمند تر از جان تک تک ماست.یعنی بفهمی فلسفه ی جهاد چه بود و قصه ی هجرت چیست؟یعنی بفهمی صلح حسن همان جهاد حسین بود.یعنی بتوانی هم دین داشته باشی و هم آزاده باشی.یعنی مام وطن را بر سر سجاده ی نمازش بپرستی.حب وطنت از ایمانت باشد.آن وقت است که ارزش دارد جان به پایش نهی و جاودانه شوی.
دست از مس وجود چو مردان ره بشوی
تا کیمیای عشق بیابی و زر شوی
خودت گفتی یابن رسول الله! که "القلب یهدی الی القلب".خودت میدانی که دوستت داریم چون پدر پرکشیده مان .و خودمان میدانیم که دوستمان داری چون فرزند این خاکیم. فرزند اسلامیم.فرزند شماییم آقا!
به قول آن جوان بحرینی خدا حفظتان کند آقا ! ما پسران شماییم.پدر رفت تا ما بیدار شویم.همه بیداریم.همه زنده ایم.همه جاودانیم تا تحقق وعده ی وراثت زمین! مستضعف بودن امتیاز نیست مگر آنکه ما را وارث زمین کند.
ما وارث زمینیم.وارث وطن.مگرنه این که فرزند از پدر ارث می برد؟
نحن ابنائکم آقا! ما فرزندان شماییم و از شما ارث شرافت برده ایم!ارثیّه ی شما تا ابد در بین جوانان مسلمان، بیداری است.پدرم بیدار بود و با خون خود جاودانه بیداری اش را امضا کرد.من بیدارم و با غریو فریادم به عالمیان،به زورگویان و قدرت طلبان عالم اعلام میکنم که بیدارم.و فرزندم... نسل آرمیتا و علیرضاها هم بیدار خواهند بود.این خاصیت جوشش خونی است که نسل به نسل فدای آرمانی شده است که روزی به دست منجی عالم تحقق خواهد یافت. آن وقت والاترین سربازان در رکاب او بیدارانی خواهند بود که هنوز خونشان بوی شهادت می دهد.بوی پدری برای جوانان وطن.بوی پدری برای جوانان اسلام.بوی پدرم،شمیم مصطفی احمدی روشن ،عطر امام خمینی و بوی شما را آقا! ای پدر جوانان بیدار عالم!
آری ما بیداریم...
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
۱۱
۲۲
بسیار زیبا بود. بذرپاش هر چه دارد از دعای پدر شهیدش دارد
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان یکجا میگی از فضل پدر تورا چه حاصل و حالا ... ! ؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
و البته از داماد بعضیا بودن!!!
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
چقدر نزدیک انتخابات دلتان برای بیداری اسلامی تنگ شده
چقدر رمانتیک شده اید نزدیک انتخابات
چقدر راحت خود را وارث و هم مسیر شهدا خطاب می کنید
یادمان نرفته
بی تقواییتان را در پذیرش مناسب دولتی مهم
در سوء مدیریتتان
و...
چه کرده اید که توهم فرزند آقا بودن آمده سراغتان
و اما شما
برادران صراطی ...
رستم
|
Iran (Islamic Republic of)
ما که بر عکس شنیدیم میگن این کمک پدر زنش بوده
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
والا فرزند شهید زیاده اتفاقا خیلی ها هستند فرزند شهید هستند و مغضوب هستند فکر نکنم ایشون موقعیتش رو از دعای پدر شهیدش داره. شاید از دعای پدر خانومشون داشته باشند
رستم
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جقدر قاطی پاطی صحبت میکنی
اصلا خودت میفهمی چی چی میگی؟
محمد...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
۱۳
۱۲
خدا رو شکر که یه نفر تو این مملکت بیداره!!!!!!!
الحمدالله......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ساندیس بهش مزه کرده
پسرخاله
|
Iran (Islamic Republic of)
بی مزه یعنی چه ساندیس یه او مزه کرده
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
۱۱
۸
باد هر طرف بوزد بذر را همان طرف بپاش
بزرگترین ضربه ها از ناحیه منافقین باد حزبی است
پرچمدار
|
Iran (Islamic Republic of)
باز خدا باباشو بیامرزه یه بذری میکاره چیزی برای دیگران هست بخورند بعضی ها که پرچمند هر طرف باد بیا میوزند!!!!!
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
۱۰
۱۳
ای رهبر آزاده آماده ایم آماده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
۷
۷
این دلنوشته بود یا سایت نوشته ؟
مربی
|
Iran (Islamic Republic of)
خوشمزه سایت نوشته یعنی چی؟
حرف دلش رو زده؟
گارداشین بیلر سن؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا ترجمه یادت رفت
مربی
|
Iran (Islamic Republic of)
اسپرانتو نوشتن نورا بین لمملیه دیگه!
یعنی داداش تو فهمیدی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بین المللی گارداش!
مربی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان بیلیرم(تعمدا نوشتم بین المملی)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
۳
۱
bazrpash namad rooyesh haye enghelab ast ke magham moazame rahbari dar namaz be an eshare farmoodand.ma nasle sevomiha be barpash ke az hamsangarane shahdi roshan bood raye namadin midahim
ولایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
۱۱
۹
ای کاش دل نوشته هاتون را آنموقع که جناب رئیس مقابل رهبری ایستاد میگفتید و مینوشتید ! نه الان موقع انتخابات ؟
حسین زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
چه قیاس مع الفارقی برادر چرا کنایه میزنی تو پیگیر شدی و پیدا کردی که ننوشته باشد؟
ایوالله
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
راست میگه شما به همین صراط رجوع کنید
ببینید چند تا مقاله در نقد جریان انحرافی از ایشون زدن
لااقل روزی یکی نه هفته ای یکی
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حسین زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
نمیدونم بعضی ها کم میارند؟دچار توهم میشوند
پهلون پنبه به روزنامه جوان اخر 89 و وطن امروز در ماهای 2 و ماه 5 سا90 مراجعه کن میبینی
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد و خوانندگان ببینند که از روی بغض و کینه کامنت گذاشتی
صالح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
۱۰
۹
من مستشراب دل روحانی خویشم

مجنون علی رهبر عرفانی خویشم

هرچند حیا می کنم از دلبر دل ها

دلبسته دلدار خراسانی خویشم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
۸
۱۲
مهرداد فرزند آقاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جدی میگی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دروغگو پس چرا فامیلیشون یکی نیست !؟
فرزند شهید
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا طرف فرزند معظم شهیده یه تفکیکی هم قائل بشید بد نیست از فرمایش امام وام بگیریم که خود را پدر معنوی فرزندان شهدا میدانست و حضرت اقا هم همین مشی را دارند شما متفاوت فکر میکنید بحث دیگریست
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
۱۴
۷
اين پول ميلياردي كه ايشون در چاپ ويژه نامه شان در صبح امروز در مراسم نماز متحمل شدند از كجا تامين ميشد؟
ناشناس
|
Germany
احتملا تو قرض دادی
سعید
|
Germany
آقا شورای نگهبان تاییدشون کردند شما چرا سخت میگیرین. بیت المال کشور باید برای عزیزان مثل ایشون باز باشه
ناشناس
|
Germany
اسم روزنامه را اشتباه نوشتی.
باریک بین
|
Germany
این اقا درست میگه من یه حساب سر انگشتی کردم 3 یا 4میلیونی بیشتر نمیشه اخرش
شما چطور این رقم دراوردی؟
مرد حسابدان 996میلیون تومن اختلاف داره با محاسبه شما
راست نمره ریاضی اول راهنمایی چند شدی شیطون؟
سوزنی
|
Germany
سعیده خانم
چرا به شورای نگهبان توهین میکنی؟
سعید
|
Germany
سوزنی جان با زن خطاب کردن یک مرد مثلاً می خواهی توهین کنی؟ چقدر ارزشها در شما فوران میکنه
سوزنی
|
Germany
ییخشید و پوزش فکر کردم خانم هستی
بابا ببخشید دیگه
دلبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
۹
۷
من نمیدونم بعضی چرا از روی کینه نظر میدن مطلب قشنگه دیگه
ahmadi
|
Germany
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
۴
۱
باسلام
البته بنده به نوع نگاه عزیزان که منصفانه نقد نمیکنند قبلا مطلب گداشته ام و دوباره میگویم
من نمیدانم ان عریری که در بالا کامنت گذاشته چه تعریفی از اخلاق و اعتقادات اسلامی و دینی مداری دارند.
ایا از ما نمیپرسند چطور جمله ،کلمه، کنایه،تمسخر که بعضا میتواند اثرات مخربی بر ذهن من خواننده بگذاردبه راحتی در فضای مجاری نشر میدهی و افتراء اتهام که میبندی؟و به قول ظریفی تو چه دانی که در پس پرده که خوب است و که زشت که اینچنین قضاوت میکنی و در یک جمله زیبا پرده کس را مدر تا پرده ات ماند به جا
و ایاتا حالا این جمله را نشنیدی، تا ندانی که سخن عین صواب است مگوی
و باز این چه منطق زشت و سخیفی است تاکسی در مورد ایثار شهادت و.... حرفی بزند متهم به موج سواری انتخاباتی شود.عزیر من این دو نفر یار گرمابه گلستان و یار غار همدیگر بودند و شهید روشن معاون فرهنگی بذرپاش در زمان دانشجویی بوده .
سکوت کنه رفقای همراه که از این رابطه عاطفی نامبرده با شهید اطلاع را داشتند گله مند میشوند حرفی ،مقاله ای ،یاداشتی،چیزی بنویسد اینچنین مورد هجمه ناجوانمردانه قرار میگیرد
و حقیر هم با توجه به شناختی محدودی که از عملکرد و روحیات نامبرذه مخصوصا در مبارزه با جریان انحرافی و در افتادن با خواص و مردودین بی بصیرت اتفاق افتاد براین داشت حسب امر به معروف این چند سطر را مکتوب نمایم و به این قبیل دوستان البته به ظاهر دوست بگویم ترازوی قیامت را سنگ کم نیست
و از طرفی هم به این برادر مومن و فرزند معظم شهید بگویم در راه پیش رو (مجلس)مراقب باش که این عجوزه عروس هزار داماد است که اگر در مسیر ولایت عمل نمایی که تاحالا انشاالله این چنین بوده خود و انقلاب را بیمه کردی و به توهین . تهمتهای دیگران وقعی نگذار و انشاالله به مراتب علمی و تقوایی برسی که به عنوان یک جوان مومن وارزشی در همین فضای مجازی برای تو و انسانهای شریف و ارزشمند مثل شما بنویسم:یک موی شمارا هزار صاحب هوس است.
و کلامی از حضرت امیر علی ع برای دقت در گفتار و عمال و منش خود که اول به خودم و بعد به دیگران
مواظب افکارتان باشید که گفتارتان میشود ،مواظب گفتارتان باشید که رفتارتان مشود
مواظب رفتارتان باشید که عادتان میشود،
مواظب عادتتان باشید که شخصیتان میشود،
مواظب شخصیتان باشید که عاقبتتان میشود
پس ما چه شد است بدون هیچ سندی با عزت و ابروی یک نفر بازی میکنیم براستی فاین تذهبون و در پایان به عنوان حسن ختام کلام نغزی از مولانا:
کرد مردی از سخندانی سوالش
حق باطل چیست ای نیکو مقال
گوش را بگرفت کفت این باطل است
چشم حق است یقینش حاصل است
فدایی
|
Germany
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۶
۶
شمایی که میگویید ان چند روز را کجابودید
خوب است برکردید به عقب، هم در روزنامه ای که منتسب به خود ایشان است و هم در 2 سایت مشهور ببینید چند مقاله از این بنده خدا منتشر شده
و یکی از افرادی که به خاطر دفاع از انقلاب اسلام رهبری و ....در افتادبا انحراف این بابا بود.
حالا من خواهم شما جواب من را بدهید چه کسی بر اساس شکایات سران فتنه تهدید به زندان و دادکاه شد؟
چه کسی باحامی و پدر معنوی فتنه در افتاد و از جان حیثیت ابرو خود به خاطر ولایت گذشت؟
چه کسی با شکایت مهدی ...... پا به دادگاه گذارد ؟
چه کسی با انحراف بعضی از شاخصین دولت از انها فاصله گرفته و از انها جدا شد؟
چه کسی .........
منقصد تقدیس کسی را نداشتم ولی کسی فکر نکند این فرزندان شهت بی کس
هسنتند
سلام
|
Germany
بهتر است شما اینها را جواب بدهی
چه کسی برای اولین تجربه مدیتش غول خودرو سازی را انتخاب کرد
چه کسی سالها دید آنچه ما بعد ها شنیدیم
و سکوت کرد
چه کسی می تواند مواضع شفاف ایشان را در زمان تصدی در مناسب دولتی علیه جریان انحرافی بیاورد
نه برادر
با مورد شکایت قرار گرفتن از چند معلوم الحال
کسی را نمی توان تطهیر کرد
همانطور که دکتر الهام هم امروز برای تطهیر خویش لگدی هم می زند به جریان انحرافی
حسابگر منصف
|
Germany
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۴
۴
یا شما میلیارد نمبدونبد چقدره یا مسئله چیزدیگری است که ما سوادشو نداریم
مرده حسابی اگر فرض مثال 15000 هزار نسخه هم چاپ کرده باشه 15000 ضرب 2500ریال کنیم میشوذ 3750000هزارتومان چطوری ای کیو میلیارد دراوردی؟
سعید
|
Germany
بنظرت هزینه انتشار اینها واقعاً 250 تومن برای هر نسخه است؟
چرا منابع مالی این کاندیداها اعلام نمیشه؟ مدرسه که بودیم یکی از دلایل طاغوتی بودن آمریکا رو این میگفتند که منابع مالی کاندیدهاش مشخص نیست؟ خود شما چی همه چیز مشخصه؟
شاگرد چاپچی
|
Germany
کی گفته با 250 تومن نمیشه تو برای من سفارش بیار شاید کمتر هم بزنم مرد حسابس با دلار 3000هزار تومنی حساب کردی
تازه پورسانت کار اوردن ومعرفی مشتری محفوظه
بانکدار
|
Germany
از بانک پدر زحمتکش شما با سود 4درصد وام گرفته؟!!!!
کارگر اصولگرا
|
Germany
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۶
۶
من یکی از افرادی هستم که زمان این بنده خدا در پارس خودرو استخدام شدم
خدا ال دود مانش رو بیامرزه زن بچه من که همش دعا میکنند از بچه هلی قبلی هم که بپرسی میگن زمان این کویت کویت بوده
زیاد شدن ساعت نماز و نهار و استراحت چای شاید برای دیگران عجیب کنه این عبارات رو ولی برای کارگری که روزانه 8 ساعت کار با مشقت که در کمترین مدت فرسودش میکنه (فیلم چارلی چاپلبن در کارخونه رو دیدین مثل همون)و حتی وقت توالت رفتن نداری واونم یک سوم ماه که مدام شب کاره معلومه امکانات این چنینی هرچند کوچیک یعنی چه و جوری شده بود که بچه محل های ما که جای دیگه کار میکردند ارزوی کار در انجارو داشتند حالا گوشت مرغ وام ازدواج سفر امام رضا ماشین عروسی دادن غذا خوردن با بچه ها در نها خوری و.......خدا نگذره از م...... که مهندس رو از پیش ما برد
دیدم ننویسم عند بی مرامی و نامردیه
ناشناس
|
Germany
پس بگو اونجا هتل بوده زمان این آقا با اون کیفیت درپیتی ماشیناتون !
سلام
|
Germany
عین این پیام رو برای مقاله قبلی نوشتید
در ضمن کویت بودن
دلیل مدیریت خوب نیست
ناشناس
|
Germany
کارگر عزیز اگه تو شرکت تویوتا کار میکردی چه میگفتی.یه تحقیقی کن تا تفاوت مدیریت را حس کنی.
سعید
|
Germany
کاملاً با اصولت آشنا شدم کارگر اصولگرا!!!
کارشناس ارشد
|
Germany
هتل نبوده ناشناس دانشگاه بوده
من هر حرفی رو زود قبول نمکنم یک تحقیق میدانی کردم دیدم حدود 90درصد گفته های کارگر اصول گرا درسته بوده
زود قضاوت نکنیم
کارشناس ارشد
|
Germany
شمایی که تویوتا را مثال میزنی قیلس بلید سازگار باشد
ایا GNP ژاپن با ایران برابر است؟
عادلانه قیلس کنید
کارشناس ارشد
|
Germany
اقا سعید کارگر اصولگرا با همان انشای ساده و روان خویش حرف یا کلام منفی یا مخربی ننوشته که با مشی اصولگرایی تضادی داشته باشد
کجای جمله ایشون شمارو مکدر کرده؟
ناشناس
|
Germany
یه ذره هم دیکته کار کن کارشناس ارشد!
کارشناس ارشد
|
Germany
دیکتم ایراد نداره ناشناس بعضی مواقع انگشت اشتباهی کلید بغلی رو میزنه برادر
sasan
|
Germany
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۵
۸
مقاله بسیار جالب و ذلچسبی بود
شهادت شهید روشن و. تغییر رشته دانشجویان من را به یاد یک بیت شعر از شهید بزرگوار انداخت که در وصیتنامه شان نوشته بودند :
من گر بمیرم صدها چو من زنده شوند به فرموده رهبر معظم انقلاب زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست نظیر این نوشته ها و مطالب معنای زنده نگهداشتن یاد شهدا را میدهد
دانشجوی ولایت
|
Germany
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۵
۱۰
چه انشای روان و ساده ای بدل من که این جملات گرانسنگ نشست مهرداد بذرپاش برایت ارزوی شهادت در رکاب امام زمان ع را دارم ما کنون گوش بفرمان رهبر داریم و شعری را جهت سلامتی اقاتقدیم میکنم بر تو مدافع حریم ولایت
رهبرم قاطع سخن گفت دلم را شاد کرد
قاطعانه لرزه یر اردوگه بیداد کرد
با توکل بر عنایت ها و الطاف خدا
در تماز جمعه چون جدش علی فریاد کرد
سرفرازم از خروش و اقتدار رهبرم
قدرت پوشالی دشمن همه بر باد کرد
پاینده باشی ای رزمنده
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۵
۱۰
جگرها خون شود تا یک پسر مثل پدر گردد
شادی روح پدر شهیدش صلوات
اللهم.....
یاسر
|
Germany
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۵
۸
و العاقبة للمتقین
خیلی متاثر شدم و حال خوشی بهم دست داد برای لحظاتی
یاسر
|
Germany
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۵
۸
و العاقبة للمتقین
بسیار متاثر شدم و حاله خوشی برای لحظاتی بهم دست داد
نورا
|
Germany
وا؟!یاسرمثل اینکه زیادی حالت خوشه!
آخه چکنویستم فرستادی عزیزم!!!
عاشق
|
Germany
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۴
۵
کفتم کجا ؟گفتا بخون
گفتم چرا ؟گفنا جنون
گفتم که کی؟گفتا کنون
گفتم نرو خندیدو رفت
محمد...
|
Germany
?what
شاهرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۸
۱
مهرداد! آسوده بخواب زيرا كه ما بيداريم!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید اونوقت شما!!!؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۹
۴
اين هم دنبال معروف شدن است . بي خيالش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خودش به تو کفته یا تنهایی کشف کردی؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است!
سلام
|
United States of America
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۹
۴
.........................
حضرات صراطی
سر جدتان لااقل این شعار نداشتن عهد اخوت با هیچ کس را بردارید
یا به صراحت بگویید چرا از این شخص .......... دفاع می کنید
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شهاب4442
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۵
۸
همش تهمت وتخريبه مهرداد مرد خوبيه
سلام
|
United States of America
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۷
۳
خیلی جلب است
5 یا 6 تا نظر دادم
تایید نکردید
تو صف انتشار هم نوشتید
یک نظر
راستی
کجای حرفم منافات اخلاق بود
کجای حرفم بی احترامی بود
کرسی آزاد اندیشی
کرسی آزاد اندیشی
این بود
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این یکی را هم منتشر نکنید
که بتوانید با آن ژست پذیرش نقد بگیرید
احمدی نهم
|
Germany
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۷
۱
صراط بیچاره که فقط یاداشت گذاشته و سایتهای دیگه هم گذاشتند من نفهمیدم غقد اخوت یعنی چه؟تو که فهمیدی برای من هم تعریف کن
دانشجو
|
Germany
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۴
۳
قابل توجه دوستان منتقد ،حضرت عباسی انتقاد یا حسادته حالا اگر غبطه باشه خوبه بار مثبت داره ولی حسادت ........
سلام
|
United States of America
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۸
۴
سر ته یه نظر رو میزنید
بعد هم منتشر می کنید
بعدشم ژست بازبودن چنته و گشادگی سینه

نه برادر
شما عقد اخوت بسته اید
لااقل کتمانش نکنید
لااقل دیگران را منع رطب نکنید
ساسان
|
Germany
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۳
۳
من با کامنت کارگر اصول گرا موافقم یکی از دوستان من الان نزدیک 10 ساله تو سایپا است و زمان مدیریت بدرپاش رو خیلی تعریف میکنه مخصوصا رسیدن به کارگرها و ایجاد جو ارزشی اونجارو
خدا باباتو بیامرزه
سعید
|
Germany
جو ارزشی یعنی اضافه کردن ساعت بیکاری و علافی در کارخانه و پول دادن به کارگر بابت نماز خواندن؟
محمدی
|
Germany
جو ارزشی یعنی شخصیت دادن به مقام کارگر
جو اترزشی یعنی پایبنی به ولایت
جو ارزشی یعنی باور توانستن
جو ارزشی یعنی رواج ادبیات اخلاقی در محیط کار
جو ارزشی.........
مهندس
|
Germany
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۴
۳
مهندس جون از این نیش بچه ها دلگیر نشی ها این هم یک جور محبته !!!
البته از نوع چپکی
دیواره کوتاه
|
Germany
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۴
۳
اقا صدر اگر فعالیت مشروع و بدون تخریب باشه مگه ایرادی داره بذرش رو بپاشه
جوان است جویای نام امده بابا یا علی بگو کمکش کن من وتو هم درو میکنیم
سلام
|
Germany
اینهمه تبلیغات و میتینگ و مسجد رفتن
با کدام هزینه
کجا بودند ین چهار سال
چرا اینهمه تبلیغ
رزمنده
|
Germany
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۵
۵
وای خدای من چقدر بی اخلاقی و بی تقوایی انگار نه انگار رهبری همین دیروز در نماز به تقوای الهی دعوت کردند ما که خود را ذوب در ولایت میدانیم اینطور وای به حال دیگران
سلام
|
Germany
اول اثبات کنید نقد کردن بی تقوایی ست
بعد وای بگویید
رزمنده
|
Germany
مکن نگفتم نقد کردن بی تقوایی است
ولی شما اثبات بفرمایید این نقده سازنده است
سلام
|
Germany
این نقد باعث می شود
انتخابی متاثر از تبلیغات و دروغ صورت نگیرد
با عث می شود کسی از شهدا سو استفاده نکند
با عث می شود کسانی که دستمال کثیف توی دست دارند مجال شیشه پاک کردن پیدا نکنند
رزمنده
|
Germany
کامنت سلام
ضمن عرض سلام مجدد
مردونه این نوع ادبیات نقد سازنده است
خواهشا ادم را دچار پارادوکسیکال نکنید
موفق باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۳
۵
نسل سومي ها بايد حسادت رو كنار بگذارند و به بذرپاش راي نمادين بدند. اگر بذرپاش زمين بخوره انگار كل جوونها زمين خوردند.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
از طرف خودت حرف بزن اوچول!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
نسل سومی ها نه عزیزم نسل فرصت طلب ها و چماق دارها!
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا اونوقت که اشتباه کرد
نگفتید انگار همه جوونها اشتباه کردن
رزمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا، اچول یعنی چی؟
شما موافق کمک به دیگران نیستی؟
شما میتوانیید اقا سعید گل بی خار به من نشان بدهی؟
اگر گویی بله خود یکی از بزرکترین دروغهاست
ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
چماقی که بدرپاش در ان موقعیت زمانی بلند کرد در دفاع از ولایت
بعضیها در شناخت مسیر حق و امام دچار تردید بودند و به گذشته خود هم شک کردند
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
موافق کمک هستم نه خودنمایی!
یاخدا
|
Germany
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۳
۳
دوستانی که انتقاد میکنند چقدر با جرات و اطمینان کامنت میگذارند .تگر دین ندارید لااقل ازاده باشید
ترارزوی قیامت را سنگ کم نیست
سعید
|
Germany
هر کی از شما و دوستان انتقاد کرد شد بی دین!
بنازم به دین و مذهب شما که به آب خوردنی بصرف مخالف با نظرتون بقیه رو بی دین خطاب می کنید
سلام
|
Germany
مگر قیامت فقط برای نقد مواخذه می کنند
مگر از طرفداری سوال نمی پرسند
کاتولیک تر از پاپ نشوید
این حرفها نه غیبت است و نه تخریب
باخدا
|
Germany
کی گفته سعید جان هر که از ما انتقاد کند بی دین است
در ضمن اگر من خطایی کردم چرا به حساب دین من میگذاری واقع نگر باش
اهل دل
|
Germany
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۲
۴
اینهایی که نظر میدهند یهودی و بهایی ،سلطنت طلب نیستند ،بجه مسلمونهای خودی هستند
ولی میگم وقتی خودمون به خودمون رحم نمیکنیم و اینطور ابروی طرف رو به.....از گبر ،یهودی، بهایی،منافق،سبزی گیشنیز حعفری شنبلیله و....جه توقع
دیگه حالم داره بهم میخوره
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۴
۲
به ان کارگر بیچاره که گفته بود کویته چرا گیر دادید مثلا مخواهی بگوئید خیلی باسوادی مرد حسابی یکی از اصول مدیریت مدرن امروزی مسئله رفاهی در محیط کارخانجات و کاری است و تمام جوامع و مکاتب غربی و شرقی از تفکرات لیبرالیم گرفته و تا فاشیسم و مارکسیسم و اسلام به این مسئله توجه دارند حالا شما چطور مخالفید من نمیدانم پس اگر یک مدیر چنین محیط امنی ایجادکند نشانه مدیریت موفق اوست
سلام
|
Germany
به شرط آنکه این بخشش ها از جیب مهمان نبود
به شرط انکهزیر بنا را تخریب نکرده باشد
سوالم اینجاست انتصاب ایشان به این سمت مهم
با کدام سابقه مدیریتی صورت پذیرفته است
واقعا مدیر متخصص و با تجربه و سلامتی برای انتصاب وجود نداشت
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Germany
ناشناس پراید 9 میلیونی را تو افغانستان میفروشیم 2 میلیون ! تازه فقط بدبخت و بیچاره ها سوارش میشن چون تویوتا کمری 8 میلیونه . بنظرت این امکانات رفاهی را من و تو که خریداریم باید بدیم یا سرمایه گذارها ؟
سعید
|
Germany
همین بذل و بخشش ها رو فرمودند که کارخانه بزمین خورد. همانطور که آقای احمدی نژاد هم همینطور پول برق و گاز را ثابت نگهداشتند تا به اینجا رسید که یک دفعه چندبرابر زیادش کردند. اینها برای کمک به کارگر و تولید بیشتر و اینها نیست. اینها صرفاً برای جلب رای دهنده است عزیزم کسی که کارخانه از خودش باشه و با پول خودش کارخانه درست کرده باشه اینطوری ظاهرفریبانه ساعت ها بیکاری کارگران رو افزایش نمیده چون اینجور پیش بیره حتی اگر آدم منصفی باشی کارخانه بعد از یک سال به ورشکستگی میرسه و مجبور میشه یا کارخونه رو ببنده یا کارگرها رو اخراج کنه. این برادرمان در خوشبینانه ترین حالت فردی هستند که به خوشی الانشون دلخوش هستند و اینکه بعدا چه میشه و اینکه آیا همیشه اینجوری کویته براش مطرح نیست همینطور وضع اقتصاد کل کشور با این شیوه مدیریت هم براش مطرح نیست ایشون خودش میگه ما خوش بودیم، حالا دیگران نباشند...
مسافر
|
Germany
ما که چندین سفر به افغانستان( هرات ،ویش،چمن،قندهار ،کابل)چنین چیزی ندیدم (پراید 2میلیونی)شما که سفر نکردی چه جوری دیدی جالبه
لطفا صادق باشید
علی پور
|
Germany
کامنت سعید، متاسفانه مغلطه و سفسطه در درون مباحث شما بسیار است با کمی تمرکز بهتر میتوانید نقادی کنید
سعید
|
Germany
بله هرچی مخالف نظر شما بود میشه مغلطه و سفسطه
اینهم شیوه جدید در رفتن از جواب دادن

ساده اش اینه برادر
خطاب به دکتر!!! مهرداد:
خرج که از کیسه مهمان بود
خاتم طایی شدن آسان بود

بله در کوتاه مدت و برای محبوب شدن بد نیست که از پول نفت به کارگران حال داد
بعد که خر از پل گذشت و کارخانه ورشکست شد. همین کارگر باید دربه در دنبال گرفتن طلب خقوقش و کار جدید بگرده!
علی پور
|
Germany
وقتی میگم مغلطه میکنی ناراحت میشوی و احتمالا معنی مغلطه را نمیدانی و یا ....
عزیزم پول نفت چه ارتباطی به یک شرکت خودروسازی دارد که یکی از سهامدارانش دولت است و دیگران هم چه اشخاص حقیقی و حقوقی سهیمند
به قول حشمت فردوس اقا سعید افتاد؟!!!
بابا بزرگ
|
Germany
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۳
۲
اقای بذر پاش خیلی شناخت نسبت به تو نداشتم برام جالب شد بیشتر بشناسم شما مثل اینکه مورد توجه خیلی ها هستی وای چقدر حساسیت
پیرو منطق
|
Germany
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۲
۲
مردونه اون دوستانی که قدرت اثبات دارند مستند حرف بزنند وگر نه منم میتوانم همینطوری وقتی دین ایمون نباشه بنویسم بابا از قدیم گفتند نشخوا ادمیزاد حرف است
سلام
|
Germany
شما برای تاییداتون مگر مدرک دارید
کدام مدیریت موفق
کدام ثمره بلند مدت مدیریتی
کدام انتساب ضابطه مند و نه رابطه مند
پیرو منطق
|
Germany
برادر من قاعده عقلی عرفی و حقوقی این است کسی که معترض است و در معرض اتهام قرار میدهد باید مدرک بیاورد نه من
دوستدار
|
Germany
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۴
۶
اقای بذرپاش چیکار کردی که بعضی ها رو این چنین سوزوندی که اینجور با غیظ نظر میدن
سعید
|
Germany
اقتصاد مملکت رو امثال ایشون سوزوندن.
وجود امثال ایشون خیلی از کارشناسو متخصصین رو به این نتیجه رسوند که در این نظام چیزی که ارزش نداره علم و تجربه و شایسته سالاریه !
خوبان
|
Germany
سعید خان ماشاالله از بالا که نگاه میکنیم تو هر کامنت یک نظر گداشتی تورا با ما کاری نیست و ما بچه ها را به حال خودمان بگذار
ادبیات تو وصله تن ما نیست نمی دانم از کجا نظر دادی اگر مشکلت با من فرد است با من هم کلام شو به نظام حرف و کاری نداشته باش که فضولی موقوف شما برو از پدر معنویتان هاشمی و موسوی و کروبی و در اخر انکه سنگش رو به سینه میزنی یعنی جاسبی حمایت کن
ورود نامحرمان ممنوع
حقگو
|
Germany
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۳
۲
بابا به دکتر الهام چیکار دارید حتما ایشون هم کلی مشکل دارند؟!!!
جهنم زیارتتان میکنم
سعید
|
Germany
دکتر الهام معیار بهشتی و جهنمی شدن افراده؟
فرزند شهید
|
Germany
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۳
۵
مهنس برو خدا پشت پناهنت به توهین و تمسخر دیگران توجه نکن رو ما بچه های شهدا حساب کن مثل اینک دعوا جدیه
جمعی از بچه های شهرک فجر نیایش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۳
۳
امروز تو خبر ها رفته بود كه جاسبي دم آخري دوباره از بذرپاش(وطن امروز)شكايت كرده.مثل اينكه اطرافيان هاشمي ولكن بذرپاش نيستند،اون از شكايت مهدي هاشمي فراري كه از لندن بذرپاش رو به دادگاه كشوند،اينم از جاسبي كه در روزهاي آخر مديريتش از مهرداد شكايت كرد.معلوم نيست چه بلايي سر اينا آورده كه ولكن معامله نيستند
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
مشکل اینها تملک پول و ثروته عزیزم نه اون دلش به حال بقیه سوخته نه این. مشکل بذربپاش و دوستان اینه که میخواهند این یکی منبع پول و ثروت رو هم تصاحب کنند و اونهم نمی خواهد به اینها تحویلش بده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بلاخره یه سفره پهنه دیگه ، آقایون اختلافات را کنار بذارن و دور هم بخورن ازش !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گفتند نمک کمیاب شده
نگو با نمک و غیب گو زیاد شده!!!!!
ناشناس ادرس سفره رو بده من اسبم زین کنم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دوم
متاسفانه باز جوابی نداشتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از بالا نظرات تورو خوندم اینقدر احساسی و درپیتی است که نیاز به یه جواب کامل نداری برو خوش باش
املشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۳
کارگر اصولگرای گرامی
آثار مدیریت های کذائی بذ...... و همپاله گیش ت...... در پا......... نمایان شده
حالا باید بیاین جمعش کنین
بذ......... یه ........ بود نه یه مدیر خودرو ساز
آثار سوئ مدیریت بذ......... و تف......... بلای جان پارس خودرو شده
یه مدت دیگه که بخاطر سوء مدیریت امثالهم پارس خودرو مجبور به تعدیل نیرو شد امیدوارم جزء اون دسته نباشی
چون دیگه دعائی در کارنیست.
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
مراقب باش
هم در نقد و هم در تایید
حاج عباس
|
Germany
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۳
کامنت سومی
بدرپاش قبل از وزارت پدرزنش ازدواج کرده باهوش
نورا
|
Germany
حاجی د نگرفتی!
ازدواجش مهم نیست که!مهم اینه که بعد ازدواجش به کجاها رسیده!اکی؟
حاج عباس
|
Germany
با باالان بنده خدا همه رو که بوسیده گذاشته کنار
اشتباه نکنم خانم نورا،قبول داری؟
نورا
|
Germany
الله اعلم حاجی!
سوسن
|
Germany
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۲
۱
ساندس به او مزه کرده یعنی چه
چرا بعضی ها چرت پرت مینویسند
نه ارتباط منفی داره نه مثبت
جانم حسین
|
Germany
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۱
۱
خیلی جالبه و البته صد افسوس و تاسف که اصل موضوع که مربوط به شهید نسل سوم شهید احمدی روشن است به فراموشی سپرده شده و میدان برای تخریب و عقده گشایی قرار گرفته.
اینجا تن ضعیف دل خسته میخرند
بازار خود فروشی ان جای دیگر است
سلام
|
Germany
سخت گمنامید ای شقایق سیرتان
کیسه می دوزند با نام شما شیاد ها
جانم حسین
|
Germany
تو چه دانی که در پس پرده که خوبیت که زشت
چون پرده ز روی کارها بردارند معلوم شود که در چه کاریم همه
پس تخریب ،تهمت ،کنایه تهمت ، بی سند و اظهار نظر ابکی ممنوع که همان شهدا جلویتان را خواهند گرفت
مبصر کلاس
|
Germany
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۲
۲
ای خاک بر سر ما که هیچ گونه اعتدالی در دوستی دشمنی با افراد نداریم
پس پیروی از سیره ائمه کجاست
دوستان بدل نگیرند اول خودم را میگویم
با روح الله
|
Germany
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۲
ناشناس جان اقا خود را پدر فرزندان شهدا میداند همانور که امام میدانست
پس اگر یکی گفت فلان فرزند شهید فرزند اقاست به تمسخر نگیرید چرا فامیلیشون با هم فرق میکنه
سلام
|
Germany
پس یعنی همه اشتباهات فرزندان شهدا ...
هر فرزند شهیدی ...
یا روح الله
|
Germany
چرا قیاس مع الفارق میکنی؟
چیفتن
|
Germany
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۲
۱
این اقا سعید حدود 70 درصد نظرات منفی رو گداشته که من نمیدانم چه اختلافی را با بذر پاش داشته خیلی با لج و بدون منطق نظر گذاشته و بعضا انحرافی مثل در جواب کارگر اصول گرا نماز را به تمسخر و. طرف را علاف و بیکار .....
یک بار نظراتش را بخونید
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۲
1-موضع از این روشنتر که معاونت رئیس جمهوری را کنار گداشت و عطا را به لقایش بخشید
2-ان چند نفر معلوم الحال به قول شما و از سران وحامیان فتنه نخست ووزیر اسبق رئیس مجلس خبرگان اسبق خاندان وحشت از جمله مهدی هاشمی که اوازه وحشت از در خارج ضرب المثل بودو..
3-و ظاهرا شما با همه مشکل دارید اخه الهام بیچاره این وسط چیکارست؟
4-و برو داداش برو دادش مشکل جای دیگر است
سلام
|
Germany
اول اینکه کنارشون گذاشتن
ایشون استعفا ندادن
دوم اینکه این بزرگواران سالها کنار این جریان بودند
به نا حق منسوب شدند
حالا هم شده اند منجی
این انصاف نیست
شاگرد چاپچی
|
Germany
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۲
کی گفته با 250 تومن نمیشه تو برای من سفارش بیار شاید کمتر هم بزنم مرد حسابس با دلار 3000هزار تومنی حساب کردی
تازه پورسانت کار اوردن ومعرفی مشتری محفوظه
کارگر اصوگرا
|
Germany
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۳
من دوباره مینویسم
من که شاید درست نتوانستم توضیح بدم
ولی خواهش میکنم کارهای خوب افراد رو بد جلوه ندهیم من الان کاری ندارم بعد از رفتن مهندس از سایپا چیکار کرده ولی بداد ما رسید نه بیکار بودیم که اقا سعیم مسخره میکنه یه مشت علاف بیکار حقوق بیکاری و علافی میگرفتند نه برای نماز خوندن به ما حقوق میدادند برادر من تو بت بدر پاش دشمنی چرا یک عده کارگر که دنبال یه لقمه روزی حلال برای زن وبچه شون هستند را توهین میکنی
نه عزیزم من نون زحمت بازوی خودم رو میخورم و بنده بدر پاش امثال او هم نیستن من فقط دعاگوی او هستم این نون سر سفره من گذاشت تو هر جور دوست داری معنی کن ولی حق نداری به کار و نماز خوندن من بخندی
سلام
|
Germany
اینکه مقداری حقوق شما اضافه شده
دلیل مدیریت درست ایشون نیست
خرج که از کیسه مهمان بود
حاتم ....
یاسر
|
Germany
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
اقای نورا من یاسر هستم
حالا اشتباهی 2 بار اینتر کردم چرا ضایع میکنی
نورا
|
Germany
1.من خانمم.
2.2بار اینتر نزدی چون یکیش ادیت شده ست!
3.به دل نگیر
یاسر
|
Germany
حاج خانم غ..کردم
شما کوتاه بیایید
نورا
|
Germany
یاسر باهات شوخی کردم.دلخور نشو.
مستر بین
|
Germany
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۱
ناشناسی که گفتی دنباله معروف شدنه بیخیالش ،اتفاقا با خیالش
مرد حسابی طرف معاون رئیس جمهور بوده حتما توقع داری خود ریئس جمهور باشه تا معروف باشه واقعا که
نورا
|
Germany
ایشون داماد باجناق رییس جمهورن!
محقق
|
Germany
پسر خاله
پدر خانمش فقط همکار دانشگاهی است اینکه بعضی ها با ضرس قاطع نظر میدن بخدا ادم متاسف میشه
نورا
|
Germany
پدر خانمش علیزضا علی احمدی باجناق و وزیرسابق آموزش وپرورش دولت احمدی نژاده!
محقق
|
Germany
نورا به پیر پیغمبر اشتباه میکنی هیچ نسبت نسبی و سببی با هم ندارند من یقین دارم به حضرت عباس
جیگر داری تو هم قسم بخور فقط یادت باشه حضرت عباس ها
سلام
|
Germany
به حضرت عباس قحط رجال نبود که غول خودرو سازی بشه اولین سابقه مدیریت ایشون
نورا
|
Germany
یه سرچ ساده کن تونت تا همه چی دستت بیاد.
محقق هم محقق های قدیم!!!
سعید
|
Germany
وقتی میگن گوگل ابزار جاسوسی غربه دقیقاً بخاطر همینه که بعضی ها سابقه شون رسوا میشه! از جمله همین برادرمون
محقق
|
Germany
من اخرین عرضم که کش پیدا نکنه
این سرچ در اینترنت رو هم من و هم شما میتوانیم بنویسبم مثل ویکیپدیا و...
در فضای اکادمیک منابع از اینترنت را مستند نمیدانند
نورا
|
Germany
چشم،سپردم واست قباله ی ازدواجو سجلشو بیارن!!!
حالگیر
|
Germany
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۱
۱
چون صراط نظرات مخالف و موافق رو میزنه عقد اخوت بسته نه عزیز برو حنات دیگه نداره
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۲
اق سعید مثل نفودیها نظر میدهی
من نظرش رو خوندم(کارگر اصول گرا رو)
ایکیو میگه برای نماز اونم یک ربع ظاهرا وقت اونجا طلاست که فرصت توالت رفتن هم ندارند بعد تو میگی بیکارو علاف
بابا به قول یکی ازاین نظرات
بد تر کوری بی شعوریست
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۴
۱
این 4 سال چیکار میکرده؟
داشته باغچه بابای تو را بیل میزده!!!!
رزمنده
|
Germany
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۲
مرد مومن پس غیبت به چی میگویند
خدای من چقدر از این کلمه نقد سو استفاده میشود بابا جون نقد با غیبت فرق دارد
بعضی از این نظرات تهمت افتراو.... است
البته من نظر شما ی تنهارا نگفتم و کلی عرض کردم
و من هم نقد سازنده رو میپذیرم
سلام
|
Germany
نقد عملکرد مسئولین جامعه غیبت نیست
بزرگوار
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۲
ناقای ورا اچول، یک نظر بوده چرا سوختی
در ضمن اچول نیست اسکول یا مچول مجید جا دلبندم
نورا
|
Germany
نه همون اچوله!
مدیر ارشد
|
Germany
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۲
۱
ببخشید از کجا برای شما تخریب زیر مدیریت ایشان برای شما اثبات شده؟
شمت ذیحسابی
مامور سازمان بازرسی هستی،ارزیابی ،حراستی کشککی میگویید تخریب مدیریت کرده
تو شنیدی من دیدم
تو تخریب مدیریتی را من رضایت بچه ها و کارگرها را
تو سو تدبیرهار ا من حسن معاشرت ها و حسن مدیریت ها را
تو........ و من.......
یک همکار و یک همکلاسی
سلام
|
Germany
جسارتا جنابعالی کجا مدیر ارشدی؟
میشه بفرمایید خودرویی که بیش از 50 در صد طراحی و قطعاتش از خارج تامین می شود
و قالب های بدنه اش همه از کشور های دیگر وارد شده
چرا باید به عنوان خودروی کاملا ایرانی معرفی می شد؟!
ما بقی اقدامات زیر بنایی ایشان بماند
مدیر ارشد
|
Germany
قرار نشد موضو ع و زمین بازی را عوض کنی مطلب چیز دیگری بود
گر چند شاید تا حدودی حرف شما درست باشد
خوبان
|
Germany
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۲
۱
سعید خان ماشاالله از بالا که نگاه میکنیم تو هر کامنت یک نظر گداشتی تورا با ما کاری نیست و ما بچه ها را به حال خودمان بگذار
ادبیات تو وصله تن ما نیست نمی دانم از کجا نظر دادی اگر مشکلت با من فرد است با من هم کلام شو به نظام حرف و کاری نداشته باش که فضولی موقوف شما برو از پدر معنویتان هاشمی و موسوی و کروبی و در اخر انکه سنگش رو به سینه میزنی یعنی جاسبی حمایت کن
ورود نامحرمان ممنوع
کارگر اصولکرا
|
Germany
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۲
اقای املشی چند نفر به یه نفر
من با دعلی شما استخدام نشدم این جا کار کنم که با نفرین شما تعدیل شوم روزی رسون خداست اصلا برادر برای چی تعدیل بشیم فال بد نرن
مظفر
|
-
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
۳
۱
نمی دانم این انقلابهای عربی چرا همشون از انقلاب اسلامی ایران سرچشمه می گیرند بغیر از انقلاب سوریه که تاحالا 6000نفر کشته شده اند وهمشون از خارج وغرب دستور میگیرند بیچارها
سعید
|
Canada
|
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
تیترشو عوض کنید بذارید آری ما برای تصاحب پست و مقام بیداریم!