۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۲
8 سوال از اظهارات اخیر رئیس جمهور

سوالاتی از دکتر احمدی نژاد در باب سخنرانی در جمع حامیانش

برخي از سوالاتي كه برآمده از سخنان اخير رييس جمهور است را با جناب دكتر احمدي نژاد از طريق اين پايگاه خبري در ميان مي گذاريم به اميد اينكه اولا اين سوالات سبب تكدر خاطر ايشان نشود، ثانيا اگر قابل دانستند ، پاسخي در خور به ابهامات و سوالات موجود ارائه كنند
کد خبر : ۴۱۹۱۵
رييس جمهور روز پنج شنبه در مراسمي كه سايت رياست جمهوري از آن با عنوان مراسم "حاميان گفتمان انقلاب اسلامي" ياد كرده است، بدون حضور خبرنگاران سخنان مختلفي بيان كرده است كه هر كدام از اين سخنان در جاي خود سوالات متعددي ايجاد مي كند ، اما از آنجاييكه خبرنگاران و رسانه هاي داخلي مانند رسانه هاي بيگانه به جناب احمدي نژاد به سهولت دسترسي ندارند، صراط ، برخي از سوالاتي كه برآمده از سخنان اخير رييس جمهور است را با جناب دكتر احمدي نژاد از طريق اين پايگاه خبري در ميان مي گذارد به اميد اينكه اولا اين سوالات سبب تكدر خاطر ايشان نشود، ثانيا اگر قابل دانستند ، پاسخي در خور به ابهامات و سوالات موجود ارائه كنند.
لازم بذكر است جملات آبي رنگ عينا از متن سخنان آقاي احمدي نژاد كه در سايت رياست جمهوري منتشر شده است، اخذ گرديده است.  

1. دولت روي خط امام (ره)، انقلاب و رهبري ايستاده و اگر همه دنيا هم عليه دولت بسيج شوند از اين خط نوراني كوتاه نخواهد آمد.

سوال:جناب احمدي نژاد! بين خانه نشيني 11 روزه در واكنش به حكم حكومتي رهبر انقلاب جهت ابقاي وزير اطلاعات و قبل از آن تعطيلي يك هفته ايي حكم عزل مشايي و موارد ديگري مانند زير سوال بردن برخي از ساختارهاي قانوني كشور و اجرا نكردن قوانين مصوب مجلس و حمايت از كساني كه همه دين شناسان و كارشناسان مسايل ديني آنها را منحرف مي دانند و موارد ديگري كه از حوصله اين نوشته خارج است با ايستادن روي خط امام (ره)، انقلاب و رهبري  چه تناسبي وجود دارد؟ آيا منظور جنابعالي اين است كه واقعا "روي" خط امام (ره)، انقلاب و رهبري ايستاده اييد يا در آن خط حركت مي كنيد؟

ضمنا شما كه داعيه دفاع از فرهنگ و تمدن ايران را داريد، بد نيست نيم نگاهي هم به ادبيات فارسي بيندازيد و دو ضرب المثل شيرين آن را نصب العين خود كنيد كه مي گويد:
"دو صد گفته چون نيم كردار نيست"  يا اينكه  "به عمل كار برآيد به سخنداني نيست."

2.هر زمانيكه ملت و دولت تصميم گرفتند ايستادگي روي اصول را در پيش بگيرند، مستكبران در موضع ضعف و عقب نشيني قرار گرفتند.

سوال:آقاي رييس جمهور! ميزان پايبندي دولت دهم به نكته صحيح مطرح شده توسط خود را در چه سطحي ارزيابي مي كنيد؟ آيا احساس نمي كنيد اين روند از دولت نهم تا دولت دهم سيري نزولي را طي كرده است.
به عنوان مثال پافشاري حضرتعالي براي آزادي جاسوسان آمريكايي و اعلام يكطرفه آزادي جاسوسان بدون توجه به وضعيت ايرانيان دربند رژيم آمريكا و بدون اينكه اختيار اينكار بر عهده شما باشد، چقدر با نكته ايي كه مطرح كرده اييد سازگار است؟ آيا اين پافشاري براي آزادي جاسوسان را كه سبب ارسال پيام غلط به طرف آمريكايي شد، در به طمع انداختن مقامات كاخ سفيد براي كليد زدن سناريوي هاليوودي اخير عليه جمهوري اسلامي موثر نمي دانيد؟

3. اين دولت، حكومت جهاني امام عصر (عج) را به عنوان الگوي متعالي و جايگزين نظم حاكم بر جهان مطرح كرد.

سوال:به نظر حضرتعالي بيان اين نكته از سوي شما در حالي كه في المثل بانك مركزي تحت امر جنابعالي از حل مسئله ايي نه چندان حاد مانند مديريت بازار ارز درمانده است و در سيستم بانكي دولت جنابعالي رسوايي بي سابقه اخير بانكي رخ داده است، وهن حكومت جهاني امام زمان (عج) و جفا به آن حضرت نيست؟ آيا خود را متولي حكومت جهاني امام زمان (عج) مي دانيد و اساسا از چه جايگاهي اين مسئله را مطرح مي كنيد؟ آيا قرار است در حكومت جهاني امام زمان (عج) به حجاب اسلامي حمله شود و خطوط انحرافي در آن پيگيري شود و علما و اسلام شناسان مورد بي مهري قرار گيرند؟

4. معتقدم آمريكايي ها و متحدينشان به خوبي فهميده بودند كه تحول عظيمي در بين ملت ها در حال وقوع است از اين رو طراحي كردند تا اين تحولات را قبل از آنكه به نقطه غيرقابل بازگشت عليه غرب برسد جلو بياندازند تا بتوانند آن را مديريت كنند .

سوال:اولا از توضييح صادقانه شما متشكريم زيرا حرفي كه مدتهاست كارشناسان و دلسوزان مي زنند را تاييد كرديد و روشن گرديد كه آنگونه كه بدرستي گفته مي شد، شما و ياران نزديك شما به بيداري اسلامي بودن اين تحولات عقيده ايي نداشته و از نظر شما اين تحولات دست پخت آمريكاست و همين پندار غلط ريشه انفعال دستگاه سياست خارجي شما در قبال اين تحولات است و احتمالا علت دعوت از شاه اردن به ايران در اوايل سالجاري حمايت از وي و مقابله با توطئه آمريكا بود!
اما آيا به زعم شما واقعا اين بيداري اسلامي در منطقه كه سبب شده است ديكتاتورهاي متحد كاخ سفيد و رژيم صهيونيستي يك به يك سقوط كنند و اسراييل در موضع انفعال قرار بگيرد و اسلامگرايان در كشورهاي مختلف جان تازه ايي گرفته و مثلا در تونس در انتخابات مجلس به پيروزي برسند،كار آمريكاست؟ آيا آمريكا در كشوري مثل مصر تمام تلاش خود را به كار نبست تا حسني مبارك را حفظ كند؟ و آيا هم اكنون در يمن و بحرين همين سياست را پيگيري نمي كند؟

راستي اگر چنين عقيده ايي داريد و اين تحولات را آمريكايي مي پنداريد ، چرا در قبال سوريه اينگونه موضع گرفته اييد و چنانكه بايد از دولت سوريه كه اتفاقا متحد استراتژيك جمهوري اسلامي در همه سالهاي بعد از پيروزي انقلاب اسلامي بوده است، در مقابل اين توطئه آمريكايي حمايت نمي كنيد؟؟!!

5. دولت در مقابل تمامي هجمه‌ها عليه خود سكوت اختيار كرده است اما البته اين سكوت بي پايان نيست و چنانچه احساس كنيم آرمانهاي انقلاب به خطر مي افتد آنگاه مسئوليت عوض  خواهد شد .

سوال:آقاي رييس جمهور آيا شما خود را عين آرمانهاي انقلاب فرض كرده اييد كه اينگونه سخن مي گوييد؟
جهت اطلاع حضرتعالي عرض مي شود كه پيش از شما نيز بودند افرادي كه خود را عين انقلاب مي دانستند اما وضع فعلي آنها گواه روشني بر نادرستي ادعاي آن افراد است. اما بد نيست شما كه ادعاي ايستادن روي خط امام (ره) را داريد به وصيت نامه آن حضرت رجوع كنيد؛ايشان در وصيت نامه خود با كمال خضوع و فروتني مي فرمايند با رفتن یک خدمتگزار در سدّ آهنین ملت خللى حاصل نخواهد شد كه واقعا هم همين گونه شد.شما كه خود را از حضرت امام (ره) مهمتر و موثرتر ارزيابي نمي كنيد؛ مي كنيد؟؟!!

ضمنا پيش از اين شما چندباري سكوت گفته شده خود را براي دفاع از مشايي و وابستگان وي شكستيد و يكبار حتي نهادهاي مسوول را تهديد كرديد كه كابينه خط قرمز شماست، آيا خداي ناكرده از نگاه شما مشايي و نزديكان او جز آرمانهاي انقلاب هستند؟؟!!

6. كساني كه با بد اخلاقي، دولت را با زشت ترين عبارات متهم مي كنند نتوانسته اند و نخواهند توانست كوچكترين سوء استفاده را از دولت در محضر قاضي عادل اثبات نمايند .

سوال:آقاي رييس جمهور ما هم اميدواريم انشاالله همين گونه كه مي فرماييد باشد و اتهاماتي كه عليه دولت مطرح است هيچگاه اثبات نگردد، اما اولا توجه داشته باشيد كه كساني كه شما به آنها اشاره كرده اييد نقشي در روند دادرسي به پرونده سواستفاده كلان بانكي ندارند و اين پرونده تحت نظارت ناظر عالي تعيين شده از سوي رييس قوه قضاييه در حال طي كردن روند قانوني خود مي باشد، ثانيا خدای نکرده منظور شما از اين حرف اين نیست كه اگر بعدا سو استفاده ايي از دولت و مسولان دولتي در دستگاه قضايي اثبات شد ،گفته شود قاضي عادل نبوده است و نظام قضايي را مانند بعضي ديگر از ساختارهاي رسمي جمهوري اسلامي زير سوال ببريد؟

7. دولت پرچمدار مبارزه با مفاسد بوده و يكي از علل اصلي هجمه به دولت همين رويكرد انقلابي بوده است.

سوال:آقاي رييس جمهور با عرض معذرت و كمال تاسف بايد عرض كنيم كه اين ادعا به هيچ وجه قابل پذيرش نيست زيرا رهبر انقلاب بعد از سو استفاده اخير بانكي به صراحت فرمودند اگر به توصيه هاي رهبري عمل مي شد اين اتفاق نمي افتاد، پس شما نه تنها پرچمدار مبارزه با فساد نيستيد بلكه در عمل به توصيه هاي رهبري براي مبارزه با فساد در حوزه دولت در مدت 6 سال رياست جمهوری خود كوتاهي هم كرده ايد، بنابراين لطفا بفرماييد در طول اين مدت عليه فساد چه كرده ايد كه خود را پرچمدار مبارزه با فساد مي دانيد؟

 ثانيا به سر همان مشايي كه براي شما از همه عزيزتر است قسم كه انتقاد ما و بسياري از نيروهاي درون نظام از شما بخاطر مبارزه شما با فساد نيست، بلكه اتفاقا چون فكر مي كرديم شما عليه فساد مبارزه خواهيد كرد ،به شما راي داديم.

8. دولت نقشي در تخلف بانكي اخير ندارد.

سوال: آقاي احمدي نژاد شما كه از حافظه خوبي برخورداريد و ما هم يادمان نرفته است كه وزير اقتصاد شما در جلسه استيضاح هفته قبل ضمن پذيرش مسوليت از مردم عذرخواهي كرد كه البته همين عذر خواهي در جلسه استيضاح بداد ايشان رسيد؛ همچنين معاون بانكي ايشان نيز در پي اين تخلف مجبور به استعفا شده است، ضمن اينكه معاون بانك مركزي نيز بازداشت شده است.آيا از نظر شما وزير اقتصاد، معاون بانك مركزي و معاون وزير اقتصاد شما جز دولت نيستند؟ شايد هم منظورتان از دولت چيز ديگري است!!

آقاي احمدي نژاد به نظر مي رسد همين مقدار كافي است و اگر منت گذاشته و همين سوالات را پاسخ گوييد بسياري از ابهامات بر طرف خواهد شد و اساسا شايد ديگر به سخنراني در جمع هواداران خود و بدون حضور خبرنگاران نيازي نباشد.

نظرات بینندگان
هوشنگ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۸ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۲۸
۳۹
قربون دست نویسنده مطلب ، اما منتظر جواب نباش !!!
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جواب نمنه ؟ به کی ؟ به تو ؟
آقاي دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام...دوست ناشناس عزيزم...منظور من از تاريخ اعلام اين موضوع اين بود كه اگه ايرادي وارد باشه به تمام سيستمه ...از سيستمهاي امنيتي و اقتصادي و نظارتي و.....نه كه فقط ببينيم كي صداش در مقابل حمله در نمياد اونو آماج قرار بديم...شما دوستان هم اگه خيلي نگران حق و حقيقت هستيد منتظر باشيد تا دستگاه قضا اعلام كنه كه كي اقا دزده بوده...تو مجلس كه ديديد چه سر و صدايي دوستان راه انداخته بودن ...تو گزارش كميسيون اصل نود چيز دندون گيري گير مخالفا نيفتاد...بازم ميگم شما در برابر احمدي دلاور جز يه بهانه كه آقا چراقهر كردي ...هيچ چيز ديگه اي براي رو كردن نداريد...الا يه سري حرف كلي كه خودتون هم نميدونيد چي ميخوايد...اين مواضعتون هم از روي انفعاله ..كه اگه مدركي داشتيد احمدي دلاور رو مثل گوشت قربوني تيكه تيكه ميكرديد....دوست عزيز اگه مدركي داري بسم الله رو كن ...شايد ما اشتباه ميكنيم ...اگرم نداري منتظر باش تا ببينيم دستگاه قضا چي ميگه....ها؟؟؟هرجاش نا حسابه بگو...
بعدشم تو اواخر عمر امام خميني نظريه بردازان بدران فكري قارون هاي زمان اين نسبت رو به امام خميني ميدادن...خرجش يكم گشتنه...
اينم كه برخي افراد خيانت كردن بعد از گرفتن مسووليت براي اين بود كه به دوست عزيز طراح سوال بگم كه معيارتون براي حمله به احمدي دلاور درست نيست....اصلاح كن...
به حاج حسينم ميگم كه اين صيغه ي جديديه كه بنيان گذارش استاد كجراهه است....
حاج حسين به جاي اون نقطه چين شما هرچي گفتي مهم نيست...ما به احمدي دلاور ايمان داريم و دشمني بي منطق شما به استحكام اين ايمان كمك ميكنه....
قران كريم ميفرمايد يار مظلومان و دشمن ظالمان باشيد...
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دل محترم جواب سوالتو دادم برو بخون .....
اینکه به حاج حسین و ناشناس گفتی :
بازم ميگم شما در برابر احمدي دلاور جز يه بهانه كه آقا چراقهر كردي ...هيچ چيز ديگه اي براي رو كردن نداريد ....

بهت میگم اینکه عدم تبعیت اح ...... از ولایت رو به یه بهونه کوچیک و ایراد بنی اسراییلی و ... تحلیل و تفسیر میکنی ، بدلیل مرام مسلک خاص جریان عدالت و ظهور قلابی شماست ....

در مرام و مسلک صهیونیستی جریان شما که نتیجه اون مرام و مسلک چیزی نیست جز ابقای مش ..... بعد از حکم حکومتی حضرت آقا و اون قهر چند روزه شک و شبهه ای نیست ، مرام و مسلکی که هدفش تقابل و ضدیت با ولایت فقیه هست .... منتها روش ضدیت شما عوض شده .... یه زمانی از داخل روشنفکرا و ملی گراها و .... این تهاجمات به ولایت سازماندهی میشد ، مثل جریان بنی صدر و موسوی و .... حالا این طیف شیطانی ضد تشیع ولایتمدار برای مبارزه با اصل ولایت فقیه ، ابتدا خودشونو در قالب مذهبی ها جا زدن (توجه کن به شعارهای اح ..... در زمان انتخابات) و سپیس در صدد بر اومدن با ایجاد نفاق و تفرقه و شکاف در بین نیروهای مذهبی (مثل همین ترفندی که رفیق شما بکار بست) به اهداف شیطانی خودشون برسن .... بیداری انسانی ، بی توجهی به احکام حکومتی حضرت آقا ، جشن های نوروز ایرانی و سیاست های خاصی که خارج از حوصله این کامنت هست همه و همه از در زمره ترفندهای ظهور !!! قلابی هست .... جریان شما و امام زمان و هاله نور و دعای الهم عجل ..... ؟ اعتقاد به ولایت با اعتقاد به تفکرات اح ...... دلاور !! با هم یه جا جمع نمیشن ... والسلام
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چون دکتر گرفتارتر از اینه که به خزعبلاتی از این قبیل جواب بده من از طرفش جواب میدم !
1- اختلاف نظر در هر جایی وجود داره و نمیشه بگید وقتی کسی با کسی اختلاف نظر داره یعنی قبولش نداره مثال واضحش هم اینکه .................................................... همین اختلاف نظرات نشاندهنده پویایی جامعه است و بدین معناست که مثل گذشته حرف یکنفر حرف اول و آخر کشور نیست .
2- کلمه جاسوسان واژه اشتباهی است که خودتون هم میدونید . حیف اسم جاسوس که بخوای روی اون 3 تا سوسول بذاری ! توریستی که راهشو گم میکنه و سر از خاک ایران درمیاره اتهامش ورود غیر قانونیه نه جاسوسی که اگر جاسوس بودن به این راحتی گرفتار نمیشدن . در ضمن آزاد کردن آنها نوعی اعتماد در بین مردم و دولتهای جهان در مورد ایران ایجاد کرد .
3- این دولت مقدمه دولت آخرزمان است و خالی از اشکال نیست ضمن اینکه فرهنگ ایران چند لایه است . اینکه قرار است در حکومت آخرزمان چه سیاستی پیاده بشه کشی خبر نداره . اختلاس هم ناشی از وجود بوروکراسی در کشور است که سالهاست با آن دست به گریبانیم .
4- واژه بیداری اسلامی اشتباه است و باید از واژه بیداری انسانی استفاده کرد تا معترضین در آمرکا و اروپا هم تحت پوشش قرار دهد . دکتر با کسی تعارف نداره چه کشور دوست چه کشور دشمن باید اشنباهاتشونو اصلاح کنن اگر میخوان سرنگون نشن . اتفاقا اسد از ما که دوست هستیم و دلسوزش بشنوه بهتره تا از غرب .
5- انقلاب از ملت است و دولت نیز خدمتگذار ملت است و برخواسته از ملت .
6- شما هم اگر مدرکی دارید رو کنید !
7- از اونجایی که شما نمیخواهید سر به تن مهندس باشه قسمتون هم قبول نیست!
8- دولت کوتاهی کرده ولی در اختلاس ذینفع نبوده .
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای امین عاشق! یعنی شما کلا حق فکر کردنت رو تحویل یاران این دلاورت دادی! و بجاش قراره چشماتو ببندی و فحش بدی به هرکی که کوچکترین مخالفتی با رفتارهای بعضا اشتباه ایشان داره! از نگاه شما این آدم معصومه؟
شما با کدوم سابقه انقلابی به خودت اجازه میدی به آقای هاشمی فحاشی کنی؟ تصور شما درباره رهبری چیه که کسی رو که رهبری رسما خواسته در مناصب حکومتی نباشه و معشوقت از سر لجاجت عنان تمامی مناصب اجرایی کشور را داده به دست اون! تطهیر میکنی!!! و در برابرش کسی که رهبر در موردش فرموده کسی برای من آقای هاشمی نمی شود و حتی یکبار هم! حتی یکبار! اظهار نظر سرزنش باری درباره شخص ایشان نداشته با الفاظی زشت که شاید لایق یاران خود شماست! مورد اهانت قرا میدی!
به حول و قوه الهی امثال شما هم مثل یاران اصلاحات کذایی و جریان فتنه تاریخ مصرف دارید و وای اگر از پس امروز بود فردایی!!!
اینها را گفتم که حداقل ذره ای به فکر فردای قیامت باشی!
پیشاپیش هم بگم؛ اگر بازم فحش و تهمت در جواب بفرستی همه اش خودتی!!!
آقاي دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوست عزيز اينايي كه فرمودي تفسير به راي و تبليغات دوستان آيت الثروت و آيت القدرتهايي كه به غير از منافع خودشون به جيز ديگه اي فكر نميكنن...
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس !!!
1-شماره یک گفتی حرف حرف یک نفر نیست .... حضرت آقا هم فرمودن در هیچ کار امور قوای 3 گانه دخالت نمیکنن و اصلا این کار رو هم صلاح نمیدونن ، قطعا هر کی هم که داره کارش رو با مرتبط کردن با نظر حضرت اقا توجیه میکنه مغرضه ... منتها مقام عظمای ولایت بنا به وظیفه ولایی که دارن در زمانی که بعضی ها مثل ا ......... قصد دارن در اهداف و .... انقلاب و نظام انحراف بوجود بیارن وارد صحنه دفاع از ارزشهای واقعی اسلام انقلاب میشن ... و اگه توی ناشناس و محبوبت شیعه واقعی باشین و صهیونیست نباشین و به ولایت اعتقاد داشته باشین میدونین که امر ولایت لازم الاجراست ، در زمانی که از موضع ولایت بر مسلمین اعلام شده باشه ... ولایت هم یعنی همون چیزی که دکتر شما 1 بار در بحث مش .... .................................................................................... روز خونه پیش حاج خانوم اعتصاب کرد !
2-در مورد نامیدن این دولت به دولت مقدمه ظهور بس کن جیگر منحرف !!! هر چی خواستین تووی اون سی دی مسخره تون به خورد ملت دادین ! کدوم آدم عاقلی میپذیره که دولتی با این مشخصات که ..................................................... مقدمه دولت ظهور باشه ! حتما میخوای بگی طرف اسمش شعیبه !!!
3-هرکس مجازه نظرشو بگه و نظر شخصی شو داشته باشه ، اما منظور اینه که ............ دقیقا نظراتی رو میده که مقام عظمای ولایت عکسشو بیان کرده و اگه این اظهارات رو در کنار بی توجهی طرف به .................................................... قرار بدیم قرینه های زیادی مبنی بر اینکه اين فرقه قائل به نظريه «حجتيه نوين» براساس رد اصل ولايت مطلقه فقيه است و قطب معنوي! و ليدر جريان انحرافي براساس اين نظريه ، 2 اصل نظام ارزشي حكومت مستضعفين و نظام ارزشي حكومت حقه رو القاء كرد رو مشاهده می کنیم ، فرقه ای که میگن الان دیگه دوره تبعیت از ولایت فقیه تموم شده و تا الان ما باید از ولایت فقیه تبعیت میکردیم اما بعد از این خودمون آنلاین با آقا ارتباط برقرار میکنیم براش رحل قرآن باز میکنیم کنارمون ....... و در اين زمينه اینا معتقدن كه حكومت مستضعفين با ابزار فقه اداره مي شود اما در حكومت حق كساني بايد حاكميت جامعه را برعهده بگيرند كه واجد قدرت خاصه نيز باشن و الان هم محبوبان توی ناشناس ادعا دارن با همون ابزار خاصه با امام زمان مرتبطن !!!
4-در مورد منحرف بودن این جریان ، مدرکی مهمتر از وجود مش .... ............ و انتصاب این فرد به سمتهای زنجیره ای بعد از حکم حکومتی ؟؟؟
5-بقیه حرفات هم اصلا ارزش خوندن داره چه برسه جواب دادن
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای دل! اینی که هم حضرتعالی فرمودید یه جمله کلی، فاقد استدلال و بی مفهومه که متاسفانهیه جور مسخرگی دیگه توشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممل منم مثل دکتر وقت جوابگویی ندارم فقط بگم که رهبری در قضیه انتصاب مشایی حکم حکومتی نداد بلکه نظر حکومتی بود اگر شما ادعا دارید حکم حکومتی بوده و گفتن شما موظف هستید ایشونو برکنار کنید اونموقع جرف بزنید . تمام کارهاتون از روی سیاست بازیه شما تنها گروهی هستید که همیشه جولان میدین چون کارهاتونو منتصب به رهبر میکنید و خودتونو پشت ایشان قایم میکنین . ایشون هم شمارو خوب شناخته که دیگه در رابطه با این قضیه اظهار نظر نکنید . هرکی رییس جمهور میشه فقط غر میزنید . خودتونم نمیدونید چی میخواید حالا ریاست جمهوری حذف میشه تا دلتون خنک بشه ! در مورد تبعیت از ولایت هم برای قضاوت نهایی همه کارهایی که کرده و همه کارهایی که نکرده لیست کنید تا بهتون ثابت بشه ولایتمداری .
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس یا واقعا بیسوادی ! یا نفهمی یا خودتو زدی به نفهمی ! کجای این مطلب پیشنهاده ؟ لازم است نشونه پیشنهاده ؟

جناب آقای دکتر احمدی نژاد ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
با سلام و تحیت انتصاب جناب آقای اسفندیار رحیم مشایی به معاونت رئیس جمهور بر خلاف مصلحت جنابعالی و دولت و موجب اختلاف و سرخوردگی میان علاقمندان به شماست . لازم است انتصاب مزبور ملغی و کان لم یکن اعلام گردد
محمد(عاشق مير حسين)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اينجا چه خبره؟ كامنتارو ببين، برادران ارزشي افتادن به جون هم اونم بدجور، كار به فحش و فحش كاري كشيده، نكنه انتخابات نزديك شده و بوي پست و مقام به مشامتون خورده برادران ولايت مدار؟
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا محمد برات متاسفم تصورم از شما بهتر از کاربرای دیگه بود
محمد(عاشق مير حسين)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام ممل جان
منظورم شما نبودي.
آقاي دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۰ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۲۹
۱۵
سلام...مثل هميشه عقده گشايي خوبي بود...يكي دوتا سوالش منطقي بود اما بغض و كينتون رو حالا به هردليلي كه هست نتونستيد بنهان كنيد....بيچاره امام خميني..و امام خامنه اي كه شما ها داريد سنگش رو به سينه ميزنيد...
براي مثال اونجايي كه گفتيد آقا فرموده كه گفتم و گوش نكردند به تاريخ اون فرمان 8ماده اي دقت كن ...سال 81
بعدشم كساني كه ادعاي اصل انقلاب رو دارن شماييد...نه احمدي دلاور...شماييد كه هي ميگيد 11 روز خانه نشيني...خدارو شكركه ديگه هيچي نداري براي عرضه...
در باره ي نزول شعارها به اما م خميني هم اواخر حيات بابركتش ميگفتن كه از شعارهاش عدول كرده...اما با چند تافرمان مثل ارتداد سلمان رشدي و اون وصيت نامه الهي نشون داد كه اين طور نبوده...كساني كه خودشون رو اصل انقلاب و ستون و معيار سنجش نفاق ديگران ميدونن امثال شماييد...
در باره ي مقامات دولت هم كه فرموديد...
چه ................... چرا موسوي خاين رو به عنوان نخست وزيري معرفي كرديد...ها...مگه شما نميدونستيد كه اون خاينه...(البته بل نگيريدا وزراي احمدي دلاور خاين نيستن)يا ................ چرا بني صدر و بازر گان و...به عنوان مقامات قبول كردند...
جسارته اما به حقه... كه كينه ي شما خيلي شتريه...
اين طرز تحليل نوشتن هم فقط به درد مساله ي كمبود گوجه فرنگي ميخوره..
شماها تو ادعا كردن شالوده شكن و مصلح صالح نشون ميديد اما به وقت عمل كردن محافظه كارترين آدماييد و براي فرار از همين ادعاهاي خودتون از هرجيبتون 4000 تا دليل و منطق بيرون مياريد...
خدا اول مارو به راه راست هدايت كنه بعدش شما هارو ...اميد وارم اين همه حرص زدن و امام خامنه اي گفتن و راه شهدا و ولايت و امام حسين و اسلام و.........سنگرنباشه كه قبل از شما امتحان شده و جواب نداده...
السلام عليك ياتالي كتاب الله و ترجمانه
خدا نسخه ي اصلي منجي رو زودتر برسونه كه امثال من و شما نسخه ي تقلبي رو نكنيم..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اولا خدا رو شكر كه پذيرفتي يكي دوتاش منطقي بود
ثانيا يعني منظور اقا اين بود كه چون بين سالهاي 81 تا 83 به نظرات ايشان عمل نشده در سال 90 اين اتفاق افتاده؟؟!!
خيلي با حالي پس اين اقا 6 سال چكار مي كرده؟اگه عمل مي كرد كه اينجوري نمي شد منظور واضح اقا رو هم تحريف مي كني؟
ثالثا اگر كسي ديگر هم ادعاي اصل انقلاب بودن را داشته باشد اقاي اح.... هم با اين حرفشان همين ادعا را كه تكرار كردند!!
رابعا كي و كجا كسي به امام گفت از شعارها عدول كرده است؟ضمنا به فرض درستي ادعاي شما، انتقاد واحد و مشابه از چند نفر و نادرست بودن يكي از ان انتقادها مثلا نادرست بودن ان انتقاد از اقاي الف دليل نمي شود كه بقيه انتقادها از اقاي ب و ج و دال هم غلط است دوست عزيز!
اينكه بعضي افراد در مقطعي پست گرفتند و بعد خيانت كردند چه ربطي به الان دارد.اقاي اح ... ميگه من اگه ببينم ارمانها به خطر مي افته سكوت را مي شكنم قبلا هم چند باري اين سكوت را شكسته بخاطر مش... اين يعني اينكه از نظر ايشان مش...جز ارمانهاي انقلاب است.
ضمنا شما بهتر است بجاي دلي ديدن مسايل كمي وزن عقل را در تحليليها و نظراتتان افزايش دهيد!
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چی واسه خودت می دوزی و می بافی ؟ آدم باید خیلی .....باشه که در صدد دفاع از رفتارهای اح ....... بر بیاد ! برای دفاع از اح ....... چرا آسمون ریسمون می بافی ؟ سوالها مشخصه جوابها هم مشخص تر .... دیگه گیر دادن به م.... و ه.... و ن... و ...... برای تبرئه اح ...... .. چه صیغه ایه !!!
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ضمن اینکه با دعای آخرت کاملا موافقم و اگه بدونی چقدر ثواب میکنی اگه یه وقت ملاقات با اح ....... .... ! بگیری و این دعا رو براش بخونی : خدا نسخه ي اصلي منجي رو زودتر برسونه كه امثال من و شما نسخه ي تقلبي رو نكنيم..... !!!
اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پسر روی انسان عاصی تعصب نداشته باش که دنیا و آخرتت بر باد میره این نوشته که من ازت دیدم معلومه که خیلی رو احمدی نژاد تعصب داری درست مثل اونایی که الان روی هاشمی تعصب دارن حالا درست یا غلطشو کاری ندارم و روش بحث نمیکنم
اما معیار در درستی راه افراده نه خود افراد
اقاي دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام...دوست ناشناس عزيزم...منظور من از تاريخ اعلام اين موضوع اين بود كه اگه ايرادي وارد باشه به تمام سيستمه ...از سيستمهاي امنيتي و اقتصادي و نظارتي و.....نه كه فقط ببينيم كي صداش در مقابل حمله در نمياد اونو آماج قرار بديم...شما دوستان هم اگه خيلي نگران حق و حقيقت هستيد منتظر باشيد تا دستگاه قضا اعلام كنه كه كي اقا دزده بوده...تو مجلس كه ديديد چه سر و صدايي دوستان راه انداخته بودن ...تو گزارش كميسيون اصل نود چيز دندون گيري گير مخالفا نيفتاد...بازم ميگم شما در برابر احمدي دلاور جز يه بهانه كه آقا چراقهر كردي ...هيچ چيز ديگه اي براي رو كردن نداريد...الا يه سري حرف كلي كه خودتون هم نميدونيد چي ميخوايد...اين مواضعتون هم از روي انفعاله ..كه اگه مدركي داشتيد احمدي دلاور رو مثل گوشت قربوني تيكه تيكه ميكرديد....دوست عزيز اگه مدركي داري بسم الله رو كن ...شايد ما اشتباه ميكنيم ...اگرم نداري منتظر باش تا ببينيم دستگاه قضا چي ميگه....ها؟؟؟هرجاش نا حسابه بگو...
بعدشم تو اواخر عمر امام خميني نظريه بردازان بدران فكري قارون هاي زمان اين نسبت رو به امام خميني ميدادن...خرجش يكم گشتنه...
اينم كه برخي افراد خيانت كردن بعد از گرفتن مسووليت براي اين بود كه به دوست عزيز طراح سوال بگم كه معيارتون براي حمله به احمدي دلاور درست نيست....اصلاح كن...
به حاج حسينم ميگم كه اين صيغه ي جديديه كه بنيان گذارش استاد كجراهه است....
حاج حسين به جاي اون نقطه چين شما هرچي گفتي مهم نيست...ما به احمدي دلاور ايمان داريم و دشمني بي منطق شما به استحكام اين ايمان كمك ميكنه....
قران كريم ميفرمايد يار مظلومان و دشمن ظالمان باشيد...
جن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دل جان اگه بیاناتو 100 جای دیگه کپی کنی بازم ته تهش 2 زار ارزش نداره ... راه اح ....... در حالت بسیار خوشبینانه راه بنی صدر و موسوی و ها...... هست
یزید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دل عزیز ! جیگر منی ! با استدلال تو من مظلومترین آدمک روی زمین هستم !!
اقاي دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام...دوست جن من...مامور ارزش گذاري شما نيستيد...اما همين كه اشخاصي مثل شما با من مخالفت ميكنيد به حقانيت موضعم بيشتر اميدوار ميشم...
حالا يه سوال ازت ميبرسم...لطفا جواب بده...اصلا احمدي دلاور به قول شما اخ...قدرت رو بگيريم بديم به كدوم جناح؟؟؟اصولگراهايي كه طشت رسوايي مدارك جعلي شون افتاده ...يا اصلاح طلباي وطن فروش...يا .............. راهزن؟؟؟
بديم دست كي...؟؟؟
جن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دل بنظر من سگ زرد برادر شغاله !! من حیث المجموع اونایی که گفتی از شاگردای مح ...... دن !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۲ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۸
۳۶
اي كاش دوره رياست جمهوري 3 دوره بود!
اي كاش دوره رياست جمهوري 3 دوره بود تا در اين دوره با راي ندادن به حاج مح........به او ميفهمانديم كه همه چيز او از ملت بسيجي است و اينقدر ....
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بهتره شما استراحت کنید حالتون خوب نیست.
آقاي دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
كاش سه دوره بود و تو دوره ي سوم مشت مردم تو دهان بدران فكري تون خيلي محكم تر از دوبار قبلي ميبود...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگه سه دوره بود احمدی نژاد از دفعه ی قبل هم رای بیشتری میاره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هم حاج محمود و هم خود شما خوب میدونید رای شمارو نداشته باشه قاعدتا رای اونوریهارو داره !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوره سوم 40ميليون راي داشت
اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
k-1نمیدونم کی هستی اما حالم از نظراتت بهم میخوره بنده و امثال بنده نخواهیم از افاضات شما بهرمند شیم کی رو باید ببینیم؟؟؟؟؟
یزید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
k-1 و روساش از دوستان من هستن هر کی باهاشون دربیفته با من طرفه سرشو می برم !
امير
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عذرهواهي ميکنم
من فقط عنوان مطلب را خوندم و راي منفي دادم. لطفا از منفيها يکي کمک کنيد
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من یکی از چندین میلیون طرفدار احمدی نژاد هستم شما مشکلی داری؟در ضمن من برای تو و امثال تو اصلا ارزشی قائل نیستم.
اقاي دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بو تو آينه يه نگاه بنداز
mkh
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه دور که خوبه ده دور هم بود من بهش رای میدادم.به نظر من اون سلمان فارسی زمانه است.
پيمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ملت بسيجي يعني چي؟
سامان الف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کاش سه دوره بود که رفسنجانی با پیشنهاد مهاجرانی میتونست یک بار دیگر هم رئیس جمهور بشه»!
حیف!
حق شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همين دو دوره براي هفت پشتمان كافيه. راي داديم اخمدي نژاد شد مشايي نژاد
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سامان الف:
دمت گرم..خوب گفتی!
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۳۵
۹
صراط همینجوری ادامه بده کم کم باید باهات خداحافظی کنیم.
اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خدا رو شکر
یزید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محسن یگانه با اجازه ازت یزید میخواد بخشی از آهنگتو تقدیم به k-1 بکنه :

بمون، دل من فقط به بودنت خوشه

منو فکر رفتن تو می کشه

لحظه هام تباهه بی تو ، زندگیم سیاهه بی تو ، نمیتونم

بمون، دل من فقط به بودنت خوشه

منو فکر رفتن تو می کشه

کاش که تورو ، سرنوشت ازم نگیره

می ترسه دلم ، بعد رفتنت بمیره

اگه خاطره هام یادم میارن تورو

لااقل از تو خاطره هام نرو

کی مثل من واسه تو ، قلب شکستش میزنه

آخه کی واسه تو مثل منه
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقا اکبر کلا موضوع رو برعکس گرفتید!!!
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
k-1 چکار کردین که یزید لعنت االله واسه شما شاعر هم شده ....
سامان الف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خیلی وقت بود خداحافظی کرده بودم با صراط ولی چون دولت ما رو فیلتر کردن گفتن یه سری دوباره بزنم تا دولت ما از فیلتر دربیاد!!
ژانوارژان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۰ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۳۰
۳
صراط مرد باشو كامنت منو بذار رو صفحه:تو از رئيس جمهور چند سوال كردي چون ايشون مسئوليت اجرايي يه مملكت و داره حالا نميدونم ارزشي براتون قائل هست كه جوابتون رو بده يا نه .ولي حرف من اينه صراط چرا از ها... سوال نميپرسي.چرا از لا.... سوال نميپرسي.چرا از قا.. سوالي نميپرسي.وچرا از م....مح... تو.... خ.... و الي ماشاالله.راستي از آقاي .... كلام هم چندتا سوا..كنيد بد نيست.راستي صراط بيشتر اينهايي كه نام بردم مسئول هستند . يعني حرفها واضحار نظرهاي اين بندگان خدا جاي سوال نداره؟ ميدونم اگه كامنتمو بذاري اون اسامي جاشو ميده به نقطه چين وصراط جان اگه دوست داشتي ميتوني يك جواب كوتاه به انتقاد من از خودتون بدي .و من الله التوفيق
مدیر پایگاه با تشكر از نظرات شما دوست عزيز و اما نكاتي پيرامون اين نظر:
1.به گواهي آرشيو اخبار صراط، اين پايگاه خبري در مقاطع مختلف زماني و به تناسب اظهارت افراد نام برده شده سوالاتي را مطرح و مواضع و اظهارات اين آقايان را مورد نقد و بررسي قرار داده است كه هم اكنون نيز بعضي از اين مقالات در صفحه اول صراط قابل رويت است.
2.همانگونه كه بدرستي اشاره كرده اييد جايگاه رياست جمهوري به هيچ وجه با جايگاه حقوقي افراد مورد اشاره برابري نمي كند بنابراين اظهارات رييس جمهور براي نقد و بررسي اهميت بيشتري پيدا مي كند.
3.انتظار بالا از آقاي رييس جمهور براي پيگيري خط صحيح انقلاب و پافشاري روي آرمانهاي آن، توجه به سخنان ايشان را مضاعف مي كند در حاليكه اساسا از بعضي از اين اقايان اين انتظار وجود ندارد و چنانكه گفته شد بعضا در اين جايگاه هم قرار ندارند.
4.صرف نظر از مسايل گفته شده خوشحال مي شديم نظر خود را نسبت به سوالات مطروحه بيان مي كرديد.
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط بد نیست یادت بندازم در سال 84 به کاندیدا ها توصیه می شد از ... تا ریزش نداشته بایند ولی احمدی نژاد اومد و شعار انقلاب رو زنده کرد حالا شما اومدین و به خاطر چند اشتباه اینگونه سعی در تخریب احمدی نژاد دارید؟ ننگ بر شما خائنین به مردم.
فروزان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احمدی نژاد اومد و از جان و مال و آبروش مایه گذاشت، حالا متاسفانه یک عده " بسیجی نما " بجای حمایت از دکتر احمدی نژاد حتی متوجه نیستند که بردن آبروی دکتر احمدی نژاد ، تیشه به ریشه ایران زدن است.
ژانوارژان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط جان چند نكته قابل ذكر است :آيا آقاي ها....... به شاه عربستان نامه داد و در آن نامه ذكر كرد كه اح.......... را تا شش ماه ديگه از گردونه خارج ميكنيم. ايا آقاي ها.......... سه روز قبل از انتخابات 88 در نامه اي بدون سلام به امام خامنه اي موضوعاتي را بيان كرد كه بوي فتنه و براندازي ميداد براندازي همان نظام و انقلابي كه شما تمام قد از آن دفاع ميكنيد وبه حق هم اين كار را ميكنيد و در مورد آقاي ها......... خيلي مسائل ديگر قابل ذكر است و در مورد افرادي كه نام بردم هم ميتوانم مواردي ذكر كنم اين دو مورد ايا در تبعيت از ولايت ودفاع از انقلاب وآرامنهاي امام راحل است و بقيه اين افراد هم به همين سبك خطاهايي را دارند. صراط جان من به اح........ بخاطر اون يك هفته و اون يازده روز نمره ي صفر ميدهم و در دفاع از بعضيها هم همين طور چون دل خيليها رو شكست ولي فكر نميكني بخاطر تعلل در برخورد با اعمال خيلي از مسئولان بلند پايه ي خاطي اين رفتارها در يك مقام بلند پايه ي مملكتي شكل ميگيره البته جاي تحقيق و بررسي دارد اين گونه رفتارها.صراط جان از اين كه به انتقاد من از خودتون جواب داديد تشكر ميكنم ومنتظر جواب بعدي شما هستم.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط:
درجواب ژانوارژان:
یعنی تو....کسی توی ذهنت نیست که جایگاه حقوقی اش برابری کنه؟؟!!
البته در واقع هیچ کاره همه کاره است؟؟!!
===============
گفتی از بعضی آقایان انتظار برروی پافشاری روی آرمانها نمیره!! آیا این انتظار از ها....... رف.......(پیرمکار فتنه گر) هم نمیره؟؟!!
اقدام علیه امام و رهبری و نظام میخواهی؟؟
بند 5 که ارسال کردم یادته؟؟!!
======================
چه موقع صراط نیوز در اعتراض به حرف های نسنجیده و بی خردانه این پیر مکار"""به قلم مدیرمسول و یا سردبیر...مطلب رفته؟؟!!
=========================
خیانت های ها...... اظهر من الشمس است....چرا میگویید وجود نداره"""
توی آرشیو یه مطلب برای من پیدا کن::که یه بار اینطوری (ناجوانمردانه) که به احمدی دلاور حمله میکنید......به اون پیر مکار هجوم برده باشید؟؟!!
اصلا بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
=========================
به خدا این خطری که ها ..... رف....... برای انقلاب دارد...مشایی ندارد"""
مش... میره دستشویی "خبر مینویسید"
مش.. چپ میره. راست میره" خبر مینویسید"
مش... آب میخوره خبر مینویسید"
=========================
اگه نگران فتنه آینده هستید""بهتره مراقب کسانی باشید که چندین بار به انقلاب ضربه زدند...ولی با زد وبند های خاصی... در رفته اند""
اگه مش...... عقرب است"""ها......رف...... افعی است"
________________________________
________________________________
خسته شدم""هر سایتی میرم..خط قرمزشون شده ها......"
دریغ از یه جمله نقدآمیز"
میخوان یه نقد از این بی هویت کنند: هزار تا قر و اطوار میدن تا یه جمله به این بگن...تا مبادا بهش برنخوره و ازش شکایت نکنند"
=========================
دیگه کامنت نمیذارم***جور دیگه ای رو شما حساب کرده بودم!

*یا علی*
هوشنگ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین جون بزن گاراژ ..........
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
گاراژ مشترک ها ....... و اح .........
آقاي دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا ممل ديدي از مرام اقايي كه سنگش رو به سينه ميزني بويي نبردي....هرجا بساط توهين هست يه طرف قضيه به هر حال هستي...آقات هم به كسي توهين ميكنه.؟؟آقايي كه ادعاي ولايتش رو داري به كسي ميگه يزن گاراژ؟؟؟عاقلان ميدانند ...هميشه ميدانستند...هميشه خواهند دانست...شما طرفدار هر ولايتي باشيد طرفدار ولايتي نيستيد كه از امام حسين به آقا رسيده...
از ديني كه توش مجوز توهين به ديگران حرف زده كه صحبت نكردي ...لا اقل از ولايتي كه اجازه ي توهين به ديگران رو داده صحبت كن...
السلام عليك ياتالي كتاب الله و ترجمانه
مهدي از مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام عليكم.
خجالت نميكشي تو روز روشن دروغ ميگي.
اسم خودت رو گذاشتي ولايتمدار ومومن وبسيجي و.
اين ادعا هاي تو همه دروغ و كلك است
.چطور مدعي شدي..
(.به گواهي آرشيو اخبار صراط، اين پايگاه خبري در مقاطع مختلف زماني و به تناسب اظهارت افراد نام برده شده سوالاتي را مطرح و مواضع و اظهارات اين آقايان را مورد نقد و بررسي قرار داده است كه هم اكنون نيز بعضي از اين مقالات در صفحه اول صراط قابل رويت است.
2.همانگونه كه بدرستي اشاره كرده اييد جايگاه رياست جمهوري به هيچ وجه با جايگاه حقوقي افراد مورد اشاره برابري نمي كند بنابراين اظهارات رييس جمهور براي نقد و بررسي اهميت بيشتري پيدا مي كند.)
ادعاكردي به گواهي ارشيو اخبار.
كدوم گواهي ؟
كدوم اخبار؟
مگه شما ها جز تحريف وتوهين اميخته با چاشني سلام وصلوات . برعليه شخص رييس جمهور محبوب كار ديگري هم بلديد؟
همه كاربران شاهدندكه توهيني كه در اين مدت به شخص وجايگاه رييس چمهور شده .به هيچ يك از ساير مسوولين نشده.
مگه شما به جز رييس جمهور جرات داريد به كس ديگري.تهمت بزنيد؟
استعداد قلدري شما فقط در مقابل رييس جمهور شكوفا ميشه.
حالا به من جواب بديد چطورييه كه به خودتون اجازه ميديد به همين به اصطلاح جايگاه حقوقي
انواع واقسام اتهامات رو واردميكنيد .ووقتي دفتر رييس جمهور يا خود رييس جمهور.قصد پاسخگويي يا انتقاد از طيف متحجر اسلام نما رو داره.سر و صدا تون به هوا بلندميشه وفرياد وااسلاماي شما .گوش فلك رو كر ميكنه ؟
وبراي اين جايگاه حقوقي.هيچگونه حقي قائل نيستيد.
اما موقع توهين و سوال وجواب هاي مسخره شما كه ميشه .ادعا ميكنيد رييس جمهور داراي جايگاه است وبايد جواب بده؟
بنابر اين.
اينگونه حركات موذيانه وشيطاني شما گرچه ممكنه اسباب خوشحالي معدود افراد متحجر دين نمايي كه پيش هيچ طيف و گروه طرفدار ندارند رو خوشحال كنه .
اما براي افكار عمومي و كاربران به هيچ وجه قانع كننده نيست
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین جان؛ کجا؟ مرد مومن اگه بخوای به خاطر حرف و سرزنش یه عدّه سریع میدان رو خالی کنیم که؛ دیگه جهاد معنا پیدا نمی کنه دوست عزیزم.

امین جان ناراحت نشو ؛ ازت خواهش می کنم که برگردی. من هم از صراط دلگیرم که چرا تمام همّ و غمش شده مش..... مُنحرف و کاری با هاش.....؛ لار......؛ قا..... و دیگر نوچه های ها........ نداره!

در صورتی که خطر فتنه گران بیش از منحرفان می باشد! فتنه در فضای غبارآلود ضربه می زند؛ در حالیکه انحراف مُبَیَّن و آشکار است!

برخی دوستان ناآگاه و با کمال معذرت خواهی متعصّبِ خشک؛ دیگران را به بی ولایتی بودن متّهم نموده و خود را ولایتی محض و دو آتیشه معرّفی می نمایند. و هر کسی که در چارچوب مواضع و اندیشه های کذایی آنان موضع گیری نموده و حرف زده را تایید و گرنه منافق و شاید هم تکفیر نمایند!!!

آن عزیزان در عمل و نه گفتار؛ خود را معیار و میزان حقّ و صراط مستقیم می دانند! در حالیکه اگه این طرز فکر و اندیشه را محضر مبارک حضرت آقا _روحی فداه_ عرضه بدارند؛ بلاشکّ و تردید، توسط خود آقا ردّ خواهد شد. البته منظورم صراط نبوده است. هرکسی که اندیشه هایش در این غالب گنجانده شود!

دوست عزیز به هر حال ازت می خواهم که برگردی.

عید سعید قربان رو هم خدمت شما برادر بسیجی و دیگر کاربران ارزشی و همچنین دوستان سایت صراط؛ تبریک و تهنیّت عرض می نمایم.

به امید ظهور منجی عالم بشریّت حضرت مهدی موعود «عج» و طول عمر با عزّت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام سیّد علی حسینی خامنه ای _ حَفَظَه اللهُ تعالی_

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

*** یا بی بی زهرای مرضیّه «س» ***
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقا امین به سلامت برو که دیگه برنگردی اگر زحمتی نیست اقا علی «تنکابن» رو هم بردار ببر.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
علی جان...خودت میدونی خیلی دوستت دارم داداش گلم"
ولی دقیقا بعد یکسال حضور مستمر بعنوان یه کاربر.....شاهدم که عوامل سایت سخن ناحق میزنند""
صحبت از پافشاری روی آرمانها میکنند....اما فقط یه نفر رو می بینند""
====================
.... دردآور ها.........رف......... رو نمی بینند و نهایتا به درج یه مطلب کوتاه اکتفا میکنند"
(اونم با احتران فراوان=مبادا به ساحت مقدس اعلی حضرت همایونی جسارتی صورت بگیره)
___________________
___________________
اما هرثانیه که به خبرهای خروجی سایت نگاه کنیم::
شایعات و خبرهایی که حاوی ضدیت با احمدی دلاور است رو می بینیم.....با سخنان تند""اصلا انگار نه انگار..طرف رییس جمهور مملکت است و برآمده از میلیون ها رای مردم که عاشقانه ایشون رو دوست دارند""
آیا مشی صراط از اول این بود؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
چرا دلیل واقعی استعفای آقای علوی گفته نمیشه؟؟!!
مگر اینجا..سنگر مقدس نبود؟؟؟!!!
=========================
سانسور کامنت های طرفداران دولت عشق و اقتدار....برای چیست؟؟؟؟؟

کدوم یک از کامنت های من دروغ بوده؟؟؟!!!
=========================
مگه ها............. چکاره نظام است؟؟که خود را ماورا قانون میداند؟؟!!
چرا به همه بعنوان یه ...... نگاه میکند؟؟
=========================
به سن من قد نمیده""اما مسولین سایت صراط....خودتون از ..... برندارید؟؟؟؟؟
=========================
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درضمن جناب k-1 :

درحدی نیستی که بخوای درمورد من و علی جان..حرف بزنی"
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عجب! پس حد ما رو هم شما تعیین می کنید؟! برو به گل بازیت برس.
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا امین؛ علی أیّ حالٍ نظر بنده حقیر بر ماندن شماست. البته پیشنهاد است نه خدای ناکرده امر و نهی! بلکه خودم رو در حدّ امر و نهی به شما عزیز و بزرگوار نمی بینم.

آقا امین؛ گرچه نیش قلم برخی افراد هم تند و تیز و خارج از دایره تقوا و انصاف باشه! ولی بهترین راهکار جهت مقابله با مقدّس مئابان و مدّعیان کذایی ولایتمداری؛ عمل به آیه شریفه « وَ إِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلاماً » می باشد. البته منظور بنده برخی افراد می باشد؛ نه همه کاربران عزیز و ارزشی! الکنایةُ ابلغُ مِنَ التّصریح! و می توان گفت که رابطه منطقی بین آن دو نیز عام و خاص مِن وَجه می باشد! که خود نیز بهتر می دانند!

البته امین جان؛ این رو هم خوبه بدونیم که هرگز مفهوم مخالف کامنت بنده نیز؛ پاک کردن لکّه های ننگ ولایت گریزی و مقابله با ولایت گروهک .... انحرافی و حمایت بی قید و شرط و خارج .... رییس جمهور از آن گروهک ... نیست! بلکه لُبّ کلامِ حقیر در این استکه: هرسخن جایی و هر نکته مکانی دارد! هرجا که سخن از عملکرد زشت سران فتنه سبز به میان آمد؛ بایستی از آن.... ابراز برائت و تبرّی جست. و هر جا هم که سخن و یا خبری از تقابُل بین دولت و ولایت پیش آمد؛ بایستی صدچندان نسبت به فتنه گران از آن عملکرد زشت برائت جست! این سخن ماست. چون دولت با شعار ولایت و دولت اسلامی مبادرت به اخذ آراء ملّت نمود! یعنی در همه حال رعایت اعتدال و نیفتادن در ورطه افراط و تفریط را مراعات نماییم.

ولی برخی افرادِ متأسّفانه متعصّب می گویند که؛ هر لحظه و در هرجا نبایستی از لعن و نفرین دولت دست کشید! حرف از ماست و پنیر به میان آمد؛ بگوئید .... سخن از جادّه و آب و هوا و .... به میان آمد؛ سریع آن رو وصل به دولت کرده و لعن و نفرین نمائید. البته در عمل این را می گویند نه در حرف و سخن! العاقل یکفی بالاشاره!!! برخی اوقات با دیدن کامنت برخی از افراد واقعاً متأسّف می شوم. که از صبح تا غروب پای رایانه نشسته و با ارسال کامنت آن هم با ادبیّات سخیف و به قول خودشان اجق وجق؛ نسبت به کاربران دیگر و دولت مبادرت می ورزند! بدون آنکه رابطه و نسبتی بین آن بسیاری از اخبار و کامنت آنان وجود داشته باشد!

پس بحث امر حضرت آقا مبنی بر مدارای با دولت کجا رفته است؟! وظیفه در این استکه ضمن نقد منصفانه و عاقلانه؛ با دولت مدارا نمود. تا افتضاح دیگری همچون افتضاح اخراج وزیر محترم اطّلاعات پیش نیاید. و دولت نیز بدون هرگونه حاشیه دیگری به اتمام برسد! این به حمایت و کمک به ولایت نزدیکتر است یا ایجاد تنش و احیاء دوباره پلیدیها و پلشتیها؟!!!

به هر حال همه ما قلبهای ما با عشق به ولایت و شخص حضرت آقا می تپد. و سینه های مان مالامال از عشق به رهبر و مولای مان است. انحصارطلبانه نیز کاری نمی کنیم که اگر عملکرد دیگران با عملکرد ما تَبایُن و تضادّ داشت؛ پس حقّ با ماست. و دیگران ضدّولایت و خارج از حبل متین الهی و حِصن حصین ولایت می باشند!

ولایتی بودن یعنی داشتن جاذبه! ولایی بودن یعنی جذب مخالف و تبدیل آن به موافق و فدایی حضرت آقا!

حاج آقا قرائتی در جایی گفته بودند که؛ اگر یک معتاد به جائی نقل مکان کند؛ و به محلّه ای دیگر برود بلاتردید در آنجا برای خود دوستانی پیدا خواهد نمود و جمعی را به اعتیاد و منجلاب فساد و تاریکی خواهد کشید؛ ولی آیا ما نیز هنرمان در این استکه اگر به محلّه ای نقل مکان نمودیم؛ یک نفر را، حتّی یک نفر را مسجدی و نمازخوان کنیم؟!

خدا وکیلی من از همین دوستان مدّنظر خودم می پرسم که آیا با این رفتار ما؛ به جمع مریدان و علاقه مندان به حضرت آقا _روحی فداه_ می افزاییم و یا اینکه خدای ناکرده باعث تَفرُّق و پاشیدن جمع محبّان و ارادتمندانِ به ولایت و رهبری خواهیم شد؟! مگر ظرفیّت و وسعت وجودی همه افراد در یک حدّ و اندازه می باشد؟!

والله قسم که لفظ جلاله است و عمل ننمودن به آن سوگند؛ باعث کفّاره می شود؛ حضرت آقا با این دید و خط و مشی مخالفند! هرکسی که ذرّه ای شناخت جزیی از مقتدایمان و خُلق نبی و علی گونه آن حضرت پیدا کند؛ متوجّه عُمق موضوع خواهد شد.

آیا یک بسیجی واقعی و مومن به راحتی به کسی اَنگ دروغ و انتساب بیجا می زند؟! پس مصداق جمله نورانی حضرت آقا؛ که بسیجی یعنی علی «ع» که تمام وجودش وقف اسلام بود؛ کجا می رود؟!

ولایی و نیروی ارزشی باید تنش از انتساب بیجا زدن به فرد دیگری حتّی غیر متدیّن؛ بلرزد! البته باز می گویم که انتساب بیجا و دروغ! نه عملکرد آشکار و مُبیَّن! همه ما مأمور به رعایت تقوای الهی و پرهیز از شُبهات می باشیم! شهدا این گونه بودند که گلچین شده و بر سفره متنعّم پروردگار متعال؛ مُتَرَزَّق به رِزق الهی هستند!

به هرحال این گوشه ای از وا گویه ها و حدیث دلم بود که؛ خواستم خدمت شما دوست عزیز و دیگر کاربران باصفا و ارزشی این سایت ارزشی؛ ارائه و عرضه بدارم. باشد که مورد قبول درگاه الهی واقع شده و به دور از هواهای نفسانی باشد. توفیقات شما دوست بسیار دوست داشتنی ام و دیگر دوستان عزیزم در این فضای مجازی و معنوی را از خداوند قادر و متعال مسئلت دارم.

عاقبت همه شما و حقیر؛ ختم به خیر و سُعادت «شهادت» باشد. به حق مولانا مهدی «عج» صاحب العصر و الزّمان

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

*** یا شاه کربلا مدد***
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط جان پس کامنتم کو؟ چرا منتشر نمی کنید؟
هوشنگ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بر و بچ بگوش باشن علی تنکابن داره با زبون بی زبونی داد میزنه که با اح ........ نیستم میشه واقعا باور کرد ؟
ناصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احمدي نژاد شعار هاي انقلاب را زنده نكرد. شعارش اين بود ولي باشعار هاي ا نقلاب واحساسات مردم بازي كرد به بخشي از آنها عمل كرد وبخشي از آنرا فذاي اطرافيانش كرد كه شدند خط قرمز او. درصورتيكه خواسته راي دهندگان به ايشان اين بود كه خط قرمزش اسلام انقلاب وقانون اساسي باشد نه چيز ديگر.
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هوشنگ جان سلام

منطق در مقابل منطق؛ لذا به جای هوچی گری جواب عاقلانه و ارزشمدارانه بدهید.

در ضمن جهت اطّلاع کاربران عزیز باید عرض کنم که اکثر قریب به اتّفاق کامنتها از جانب یک نفر و با اسامی گوناگون ارسال می شود!

خود طرف می داند که من چه می گویم! و منظورم کیست! ایشان در ایمیلی که برایم زده بود؛ قضیه رو لو داد و هم با کنکاش بسیار کوتاه در کامنتها بخصوص کامنتهای امروز این آقای بی منطق و مدّعی ولایتمداری همه چیز برایتان آشکار خواهد شد!

فقط صراط جان با تمام علاقه ای که بهت به عنوان یک سایت اصولگرا دارم، از شما هم گله مندم که چرا کامنتهایی با اسامی گوناگون ولی از جانب یک کاربر را منتشر می کنید! به خدا قسم منظور بنده و ناراحتی ام صِرفاً ارسال کامنت با نامهای گوناگون نیست. بلکه متون کامنتها به گونه ای استکه یک کاربری که آشنایی زیادی با منطق و فرهنگ نیروهای حزب اللّهی و ولایی ندارد؛ به آن عمومیّت می دهد و آن را به تمامی نیروهای حزب اللّهی تسرّی می دهد.

در صورتی که این کامنتهای بی منطق از جانب یک نفر مدّعی ولایت بوده که تبعاتش هم به خودش مربوطه! صراط جان به خود آقا امام رضا «ع» قسم که من نگران اثرات تخریبی و منفی کامنتهای این فردم. به خدا قسم دل همه ما با عشق به حضرت آقا می تپد. چرا بایستی یک شخص با استفاده از انواع ادبیات زشت و زننده و به نامهای کاربری متفاوت و تحت عنوان دفاع از ولایت و رهبری؛ کامنتهای فراوانی ارسال؛ ولی شما به جای برخورد با آن، آن را انتشار دهید.

به خدا قسم منطق یک بچه حزب اللّهی و ارزشی این نیست که در سایتها با ادبیّات سخیف دم از ولایت بزند و به دیگران فحّاشی نماید. کاربران عزیز ادبیّات زشت این فرد را به پای بچّه های حزب اللّهی ننویسید. ایشان یک نفر با اسامی گوناگون می باشند. اگر ایشان منکر این ادّعا می باشند؛ از صراط بخواهند که اظهار نظر نمایند. ولی تقوای الهی باید در بی طرفی صراط رعایت شود!

به خدا بنده خوشحال از اعلام این موضوع نیستم. و به دنبال ضایع کردن کسی هم نیستم. اگر اینگونه باشد که کار تباه و خراب است. زیرا مسأله ی هوای نفس و شیطان مطرح خواهد شد. تا الان هم صبر نمودم که شاید ایشان دست از این کار زشت خود بردارند ولی متاسفّانه نشد! هیچ رنگ و بوی نفسانیّت هم به نوشته ام نداده ام. ان شاء الله برای خدا و با اخلاص می باشد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
***یا عمّه سادات بی بی زینب «س»***
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
ممنونم علی جان""
کامنتت خیلی زیبا بود"""اطمینان دارم حرف هایت برآمده از دل بود""
با اینکه از مسولین صراط بابت فریاد علیه بی صفتان روزگار ناامید شدم""ولی درپاسخ به اجابت دعوت قبلی من که لطف کردی برگشتی و همچنین این کامنت زیبایت....به کامنت گذاشتنم ادامه میدم"
ولی از شهامت مسولین صراط.....فقط ادعای پوچ دیدم"
یزید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی تنکابن زیرآب زن !! نگفتم تو ته تهش با من هستی ؟ تووی این کامنت آخرت به من یکی که واقعا ثابت کردی که در ظاهر فریاد میزنی "***یا عمّه سادات بی بی زینب «س»*** یا *** یا بی بی زهرای مرضیّه «س» *** یا *** یا شاه کربلا مدد*** یا "با ولایت تا شهادت" ..............
اما در خفا با من و دوستان من هستی و نهایت اینکه خودتو پاره میکنی و جر میدی نتیجه ش عاید افراد و افکاری از قبیل تفکرات K-1 دلبندم و دل و ..... هست ، تو فوق العاده بی بصیرتی و اینو از کامنت اخیرت فهمیدم خیلی دوس دارم این رفتارتو ... قشنگ زدی چک و چونه بقول خودت این یک نفر مدعی دروغین ولایتمداری رو خرد کردی ! ادامه بده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تنکابن فک کنم این گفته اون بنده خدایی که مد نظرته "گاراژ مشترک ها ....... و اح ......... "
باعث شده که بدلیل تعصبت به اح .......... ناراحت بشی اینطوری
مهدي از مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام عليكم.
با كامنت افشاگرانه علي اقا از تنكابن
بالاخره هم وطنان محترم رسيدند به ان چيزي كه من ماه ها قبل فرياد زدم.
حالا چهره واقعي مدعيان ولايت روشن شد.
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای مهدی از مشهد فکر نکنم توان داشته باشه کله ت بشناسه مدعیای ولایتمداریو
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای تنکابن چرا وقتی جلوی صحبتای اون یارو کم اوردی دست به تخریب میزنی ؟
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عجب! اوّل بنده رو متّهم به مخالفت با نورچشمم حضرت آقا کردند! و حالا هم بنده رو مخالف ائمّه اطهار «ع» معرّفی می نمائید!

من نمی دانم که شما به کدام دین و ولایت التزام دارید؛ که به راحتی به شما مجوّز تهمت و تخریب را می دهد؟!!!

عزیزجان این انتسابات بیجا و دروغ یعنی حقّ النّاس و حقّ النّاس هم از گناهان کبیره ای استکه جز با عفو و گذشت صاحب حقّ؛ بخشیده نخواهد شد. حتّی اگر با شهادت از این دنیا بروی! البته بنده نوعاً آدم مغرض و کینه ای هم نیستم؛ فلذا همه این حقوقم رو بخشیدم با آنکه به خود خانم حضرت زهرا «س» قسم که خودشان هم بهتر می دانند که با عذرمعذرت این مطالبِ پوچ؛ خزعبلاتی بیش نیست!!!

ولی دوست عزیز همه ذوی الحقوقین و صاحبان حقّ همچون بنده اهل بخشش نیستند! و این گونه عمل نمی نمایند! لذا مراعات تقوا و خدا ترسی؛ واجب و لازم است! به قول آقایان کلامی ها: دفع ضرر مُحتَمَل؛ واجب است!

امّا فرمایش داشتید که بنده بسیار ساده و بی بصیرت هستم! بسیار خوب! اگر شما در گفته تان صادق بوده و به دور از هوای نفس نوشته باشید؛ من دست شما رو می بوسم. زیرا به فرمایش امام معصوم «ع» بهترین دوستانم کسانی هستند که عیوب و نواقصم رو به من هدیه و گوشزد نماید!

ولی برادر ارجمند بنده برخلاف شما فکر می کنم و آن این استکه با آنکه خودم را موجودی ضعیف و کوچک می دانم؛ ولی آن توصیفات شما از من؛ با آن شدّت و حِدَّت بر بنده صِدق نمی کند! دوست عزیز؛ ولایتمداری یعنی آمدن به میدان! و میدانی و جهادی عمل نمودن! نه با الفاظ ... و نوعاً تهمت بیجا؛ دیگران را مخاطب قرار دادن!

نمی خواستم بیان کنم ولی عزیزجان بنده چطور به زعم شما؛ نعوذباللّه مخالف ائمّه «ع» و ولی فقیه هستم که با جمعی از دوستانم و با دستان خالی در مقابل کاندیدای مورد حمایت گروهک انحرافی ایستاده ایم؟! و چندین ماه استکه در مقابل آن جریان خبیث؛ کاندیدایی را علم و برایش فعالیّت می کنیم! تنها کاندیدایی که در حوزه انتخابیّه تنکابن و رامسر مواضعش در اعلام برائت از جریان فتنه سبز و گروهک انحرافی شفّاف و صریح است! که اگر نگران شناخته شدن خودم نبود؛ نام کاندیدای مدّنظر را می بردم! اگر هم نیازی به مطرح نمودن نام فرد مذکور باشد؛ نامش را برای صراط ارسال خواهم نمود. البته جهت اطّلاع نه انتشار نام وی!

و امّا دوست عزیز؛ آیا میدانی عمل نمودن ما و به صحنه آمدن علنی ما در جهت تقویّت کاندیدای جریان ارزشی و حزب الله در مقابل کاندیدای گروهک انحرافی که با پول هنگفت به میدان رقابت آمده است؛ به کمک و حمایت از ولایت و بصیرت الهی؛ نزدیکتر است یا اینکه از صبح علی الطّلوع تا شب در پای رایانه کامنتهای بعضاً پوچ که ببخشید نشان از تعصّب توخالی و بیخردی صاحب آن دارد؟!

عزیزجان به جای نوشتن کلماتی با چند نام کاربری که جز بار گناه؛ چیزی را عائدت نمی کند؛ مقداری معقولانه فعالیّت کن! اگر بنده بخواهم سیاست ...ه ای را در پیش بگیرم آنوقت از نظر شما آدم با بصیرتی تلقّی خواهم شد؟! سیاست .... که بسیار بسیار راحت و پر از تهمت و دروغ است؛ به پیش بُرد اهداف دنیایی نزدیکتر و راحت تر است! ولی سیاست علوی به تقوای الهی نزدیکتر است!

یادم می آید که حضرت آقا در سخنان سال گذشته 14 خرداد در مراسم بزرگداشت امام راحل «ره» در حرم مطهّر آن مرد الهی؛ قریب به این مضمون فرموده بودند که: اگر می خواهید از کسی هم ابراز برائت و با او مخالفت نمائید ( منظور سران ...فتنه بود) چیزهایی را بیان نمایید که در او باشد و فردای قیامت بتوانید از آن گفته تان دفاع نموده و جوابی را برایش داشته باشید! البته عرض کردم که عین فرمایش آقا نبود. و یا جایی دیگر که به زعم خودم مخاطب فرمایش حضرت آقا؛ كروبي بوده است؛ گفته بودند که صحبت کردن و نوشتن کار راحتی است. ولی انسان باید دقّت کند که هر چیزی را بر زبان نراند و ننویسد. تقوا را باید رعایت نماید! قریب به مضمون بود. انسان لذّت می برد و به خود می بالد که رهبر و مقتدایش انسانی متّقی؛ فهیم؛ بصیر و حکیم است! فردا ما را بخاطر اتّهامهای پوچ و بی اساس به پای میز محاکمه خواهند کشید! دفاع از رهبری به چه قیمتی؟! به قیمت ریختن آبروی مومن و یا وصله ناجور به حتّی غیر مومن! که آن مساله در او وجود نداشته است!

البته من برای بار آخر می گویم و نیازی هم به بازگویی مجدّد آن نخواهم دید؛ زیرا تکرار مکرّرات و لغو و بیهوده خواهد بود! و البته این را جهت اثبات خودم به شما نمی گویم. زیرا دلیلی جهت اثبات ولایتمداری خود برای شما نمی بینم. نه بنده محتاج شمایم و نه معکوس آن صادق است! و آن این استکه:

معیار و میزان برایم فقط و فقط ولایت مطلقه فقیه و شخص و مصداق آن که حضرت آقا _ روحی فداه_ می باشد؛ است! و قیمت هرکار و شخصی را در قیاس و مطابقت با رهبری معظّم؛ می سنجیم. در واقع مُقَوِّم بنده در این امر؛ نزدیکی و مطابقت عملکرد وی به اوامر حضرت آقاست! همین و بس!

فلذا با این دیدگاه؛ نظر من در مورد آقای احمدی نژاد دیگر آن نگاه سال 84 و سنوات بعد از آن نیست! ولی به فرموده علّامه مصباح یزدی؛ از رأی به احمدی نژاد و انتخاب وی به هیچ وجهِ مِنَ الوجوه پشیمان نبوده و به این انتخاب خود نیز می بالیم! و اگر فضای سال 84 و 88 با آن کاندیداها؛ یکبار که سهل و آسان است! اگر هزاران بار هم تکرار شود؛ بی تردید به احمدی نژادِ آن زمان دوباره رأی خواهیم داد! البته دقّت شود که گفته ام به احمدی نژادِ آن زمان و دوران!!!

با این وصف به عملکرد امروز آن هم انتقاد جدّی و بلکه مخالف این عملکردش نیز هستیم. به قول آیت الله خوشوقتِ عزیز؛ تا آدمها خوبند ما هم با او هستیم و از وی حمایت می کنیم. ولی اگر آنها برگشتند و پشت به خوبیها نمودند ما هم برمی گردیم. و با کسی هم شوخی نداریم. و به انسانهای خوب رجوع خواهیم نمود. و معنای واقعی شعار ما با کسی عقد اخوّت نبسته ایم نیز یعنی این! ملاک و مناط برای ما فقط و فقط ولایت و وجود مبارک امام خامنه ای است! البته به امر حضرت آقا؛ رعایت انصاف و وجدان در دیدن کارهای خوب و خدمات افراد هم می باشد. یعنی در موازات دیدن عملکرد منفی افراد؛ بایستی خدمات مثبت آن نیز به چشم بیاید! گرچه ارزش کارهای انسان به پایبندی به ولایت و عمل به همه منویّات امامت و ولایت است!

امیدوارم که مطلب را رسانده باشم و تأکید می کنم که مطالب فوق را نه برای اثبات ولایتمداری خود به شما و بلکه جهت کمک به شما که بیش از این مبتلا به معاصی ...... نشوید؛ عرض نمودم. وگرنه دلیلی بر اثبات خود به شما دوست عزیز نمی بینم. و همانطوری هم که قبلاً به عرض برخی دوستان رسانده ام. من کامنتهایم را اعتقادی می نویسم و به خشنودی و ناخشنودی افراد و تبعات کامنتم نیز فکر نمی کنم. فقط و فقط انجام تکلیف و رضای خدا ملاک عمل بنده است نه خشنودی افراد!

فلذا با این دید و نگاه ممکن است زمانی کامنتی را ارسال و باعث خوشنودی برخی افراد شوم و زمان دیگری با کامنتی حرف دل برخی را نزده باشم؛ و موجب رنجش خاطر آنان شوم.

موفق و مویّد به تأئیدات آقا حضرت ولیعصر «روحی فداه» باشیم.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

*** یا علی بن ابی طالب «ع» مدد***
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محسن جان؛ سلام

خدا وکیلی کدام جمله از کامنتم تخریب فرد مدّنظرت است؟! خدائیش اگر هست بیان کنم تا بدانم؟! در ضمن چه چیزی را کم آوردم دوست عزیز؟
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تصحیح میکنم تنکابن :

علاوه بر مخ ، مردانگی ت ، واجدانت ، شرف و بقیه چیزایی که یه مرد ساکن در نقاط کوهستانی و کویری (و نه مرطوب و شمالی ! مثل تو) دارای اون هست
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام

صراط جان اگر می خواستید؛ کامنتم رو منتشر کنید؛ لطف می کردید و هر دو کامنت رو منتشر می کردید! پس حالا محبّت کنید و کامنتم دیگرم را نیز منتشر نمایید. با تشکّر فراوان
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط کامنت تنکابن رو منتشر کنی ، قبلش کامنت منو هم منتشر کنی نه اینکه ناقصشو بذاری
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام ؛ به به آقا ممل گل

آخ ببخشید فراموش کردم که دیگه تک اسمی صدات نکنم! مخلص آقا ممل؛ حسین آقا؛ آقا غلام؛ دشمن ضدّولایت فقیه؛ آقا جن؛ یزید ملعون و...؛ !!!

ممل جون خدا وکیلی یه سوال ازت دارم و جوانمردانه جوابم رو بده! اگر این کامنتت رو که خطاب به من نوشتی؛ رو خدمت رهبری عزیز ببرند و بگویند که این کامنت از یک نفر حزب اللّهی دو آتیشه و حامی ولایت خطاب به یه نفر حتّی «بر فرض و نعوذبالله» ضدّ ولایت نوشته شده؛ به نظرت آیا حضرت آقا _روحی فداه_ این کامنت و نوشته تان رو تأیید می فرمایند؟!

کامنتی که در دو سطر نوشته اید؛ ولی 4 توهین آشکار و بَیِّن و با جمله "بقیه چیزایی که..."! توهینهای غیر محصوره و غیرقابل اِحصاء و شمارش؛ به بندهِ به قول خودت ضدّولایت شده است!!!

دوست عزیز جوانمردانه جوابم رو بده که جواب مقتدایمان چیست؟! یاعلی
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط جان خواهشاً اون کامنت قبلی ام رو هم منتشر کنید. برای بار دوّم از شما خواهش کردم دوستان عزیز؛ یاعلی
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوستان خوبم در سایت ارزشی صراط؛ با عرض سلام و تقدیم ادب و احترام

دوستان این روش خوبی نیست که بنده بابت انتشار یک کامنت؛ سه مرتبه از شما خواهش و درخواست انتشار نمایم!

لذا برای بار سوّم از شما خواهشمندم که کامنتم رو منتشر نمائید. باتشکّر فراوان برادرتان علی از تنکابن
مدیر پایگاه با سلام.نيازي به خواهش و درخواست نيست اما تصديق مي فرماييد كه انتشار نظراتي با حجم كامنت مورد نظر شما به زمان بيشتري نيازمند است.
با تشكر
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوستان و برادران خوبم در سایت ارزشی صراط؛ از بابت انتشار کامنت دیروزی ام کمال تقدیر و تشکّر رو دارم. در پناه آقا امام عصر «روحی فداه» و عاقبت به خیر باشید. یازهرا
مهدي از مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام عليكم.
خوشحالم از اينكه خداوند اين كامنت ها را. وسيله ايي براي رسوايي مدعيان دروغين قرار داد.
چطوريد اقايون چند اسمه؟
چطوريد اقايون چند اسم محور؟
چطوري اقاي سارق اثار ادبي؟
یزید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تنکابن جان تو اگه خیلی مقیدی به دیدگاه و نظر آقایی که میگی در مورد نوشتار و گفتار ، پس چرا فقط آبکی ازش دفاع میکنی با توجیه حفظ آرامش و اون فیها خالدونت با رفقای منه ؟
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کاربر عزیزِ چند اسمی؛ بنده منتظر پاسخ به سوالم هستم. البته اگر پاسخی هم داشته باشی!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مهدی تو برو شمعتو کش برو !
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممل جون یزید نما! متأسّفم که باید عرض کنم که در بی منطقی ات همین بس که؛ آن همه مطلب برایت نگاشته ام ولی جنابعالی به جای جواب دادن به آنها؛ با بازی درآوردن و اسامی جعلی یزید و جن و...! فرافکنی و از ادبیّات بچّه گانه استفاده می کنی؟!

برادر قرار نیست کسی میزان ولایت پذیری اش و در خط رهبری بودنش رو با شاقول جنابعالی بسنجد!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
خیلی جالبه"
یه عده که کارشون دست کمی از امثال رجوی ندارند.....خودشون رو حزب اللهی معرفی میکنند و مدافع سرسخت و سینه سپر ولایت فقیه !!

علی جان:
لازم به ارسال ایمیل اون شخص هم نبود"
از مدت ها قبل با پدید اومدن چند اسم کج و کوله....از صراط خواهش کردم که اینا رو لو بده .....ولی پاسخی نشنیدم"((منم جای صراط بودم..لو نمیدادم=بالاخره زدن تو سروکله همدیگه کاربران .برای داش صراطی ها.. عالیه ))
=========================
حرف من اینه جناب ممل(که شخصیت اصلی درنظر میگیریم و بقیه اسامی تحت لوای شما ):
برادر من:
شما با منطق خودتون.با یه اسم مشخص..میتونید به دفاع از ولایت مد نظرتون که انشاءالله همان ولایت مطلقه فقیه باشه"بپردازید""
مثل اون کاربری باشید که بیشتر مواقع اصلا کامنتش بی محتواست و حرف های تکراری و غالبا همه جا هست...ولی مردانه همیشه با یه اسم مشخص نظر میده""
چه نیازی هست به اینکه ..خودتون رو زیاد نشون بدید"
=========================
خوش به حال بعضی ها که به گفته خودشون:
بهشت واسشون مهیاست و از مسیر آسفالته و دوبانده عبور میکنند"
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تنکابن جوابتو توی انحراف اح از اح دادم برو مطالعه کن ، ضمن اینکه اگه تو و اون مهران و مهدی مشهد و امین کشته به عشق مح ...... رو با همدیگه بکوبن ته تهتون یه عمروعاص درمیاد ...
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب ممغلامحصین بی بصیرت هوشنگی یزیدنژاد جنی و ضد ولایت ، این عمروعاص رو خیلی خوب اومدی !!!!!! اگه به خوبی به خاطر داشته باشم این فرد خبیث که گفتی هم از عقبه لشگر یزیدبن معاویه بود و به نیرنگ شهره آفاق زمان خودش بود ؟؟؟!!!! و از قرار معلوم با افشاگری دوست عزیزم علی آقا از تنکابن با استناد با ایمیل ارسالی شما و اعترافاتتان ، یکی از این اسم ها که اتفاقاً خیلی هم برازنده شماست یزید است !!!!! - خلایق هر چه لایق
- اما از جناب علی آقای گل از تنکابن و امین زنده به عشق عزیز استدعا دارم حقیر رو از نظرات حکیمانه و در عین حال مودبانه و شایسته ولایتمداران واقعی محروم نفرمائید . هر چند که در جزئیات ممکن است اختلاف نظر هائی با هم داشته باشیم ، اما شک نکنید که دست نوشته های آن جنابان را با اشتیاق دنبال می کنم و از آنها لذت می برم !
- در مورد جناب ممغلامحصین بی بصیرت هوشنگی یزیدنژاد جنی و ضد ولایت هم زیاد نگران نباشید ، کسی حرف های او را جدی نمی گیرد ، بالاخره از عادات طیف اقتدار گرا این است که اگر جواب منطقی برای خیلی از مسائل ندارد با فرهنگ چماق سعی در القاء حرف های خود می نماید که البته این فرهنگ بطور کل بی مصرف شده و می بینم که اکثر کاربران این .... چند اسمی را مورد بی توجهی قرار می دهند و حتی جواب وی را هم نمی دهند که این بهترین درس عبرت برای اوست !!!!
پیوسته دلگرم و در انتظار نظرات حکیمانه شما هستم
حق یار
شکیبا
|
MALAYSIA
|
۱۱:۳۹ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۱۲
۲۸
صراط خیلی خوب بود به خصوص بند هفت.
بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۵
۱۷
من از شما به خاطر مطرح کردن بعضی از مسائل به جهت روشن شدن آن تشکر می کنم همانطور از زحمات و خدماتی که در این دولت کشیده شده که خیلی بیشتر از دولت های قبلی است تشکر می کنم . ولی خدا وکیلی و به هرچیزی که می پرستید کلاه خودتون رو قاضی کنید و ببینید آیا هر مطلبی را که می نویسید به خاطر رضای خدا و در راستای منویات و فرمایشات رهبر عزیز و معظم است و یا غیر .... انشاءالله خداوند تمامی دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی را در هر جایگاه و مقامی که هستند حفظ بفرماید بیایید برای عاقبت بخیری و سربلندی کشورمان ضمن دعا تلاش کنیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۰ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۳
۱۶
من هم یک ئوال دارم
چرا مخالفان احمدی نژاد همه .....هستند و .... ؟
يك راي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مخالفان واقعي دكتر اغلب كساني هستند كه به او راي دادند بخصوص بچه مذهبي ها.كه نظام را از عزيزترين كسشان بيشتر دوست دارند.
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۲ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۲۸
۱۲
احمدی نژاد راست میگه دست عده ای در هجمه به دولت باز باز است مثل صراط که بیشتر اسمش کج راهه است تاصراط
کریم پور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بسیار زیبا و بجا گفتید
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۶ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۲۶
۶
صراط باز که ترسیدی و سانسور کردی. یکی توضیح بده برای لیستی که به... تحویل شد چه اتفاقی افتاد؟؟؟
غلامي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۱۰
۲۱
با سلام نقد بسيار خوب و منطقي اي بود تشكر
امير
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۴
۱۷
درود بر شما
سوال کنيد شايد به خودمون بيائيم
رضايي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۵
۲۴
اين جمله اح.......... كه ميگه :"روي خط امام و انقلاب ايستاده " مثل جمله ها......... رف..........ه كه هميشه گفته " من عاشق رهبري ام و به رهبري عشق مي ورزم ! در واقع همانقدر كه اح......... روي خط انقلاب ايستاده همانقدر هم ها....... به رهبري عشق مي ورزه ؟!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۴ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۷
۲۴
دوباره خواسته عزل تاسف بار متكي را توجيه كنه مجبور شده ......................
برادر رييس جمهور النجاه في الصدق
ولا في المش..........!
محمد (عاشق ميرحسين)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۳ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۷
۲۸
حالا كجاي كاريد بنده خداها، دكتر ا.......... تون كه اين همه سنگش رو به سينه ميزديد و به خاطرش به بزرگاي انقلاب بي احترامي كرديد و همه نوع تهمت بهشون زديد، براتون گذاشته كنار، زياد عجله نكنيد براي همتون برنامه داره.
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته. هم برای اینا برنامه داره و هم برای بزرگان انقلاب! مگه اینکه به ما بپیوندند که می پیوندند.
عاشق امام حسین (ع)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر میر یزید
یزید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمد جان راست میگه این آدم.. !! همه باید به من بپیوندند و راه اح ...... دلاور نام آور و نوچه ش مش ..... قهرمان رو ادامه بدن
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کاربران محترم سایت هم به جهت معلوم بودن خط و مشی جنابعالی و نقطع نظرات غیر حکیمانه تان ، بدون توهین و تحقیر شما ، بدون استثناء یک منفی را برای شما کنار گذاشته اند که بلافاصله پس از درج کامنتتان ، خرجتان می نمایند ! کمی در مورد امتیازات منفی خود تعقل کنید !!!!!!
حق یار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۷ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۴
۵
بنظر من بعد از حذف نظام ریاستی خوبه وزرا و استانداران و ... بر اساس شرایطی مانند ۲۰٪میزان تخصص و سواد و ۴۰٪ ازمون و ۲۰ ٪ شرکت در دفاع مقدس و ۱۰٪ سابقه فعالیت در مدیریت نهادها و .. و ۱۰٪ برای پیشنهادات و طرح های کاندید برای مسولیت در پست مورد نظر منظور شودو یا بعد از ان ۵ نفر از افراد از رتبه اول تا پنجم در انتخابات مردمی یا توسط نمایندگان مجلس شرکت داده شوند!ضمن اینکه این افراد بهتر است وابسطه به هیچ حذبی نباشند و تنها پیرو ولایت فقیه باشند!
اقاي دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
افرين... خوب ائن موقع اسم اين سيستم ميشه چي...كنكوري اسلامي...اون جوري باشه گاج از فردا ميزنه...كلاسهاي ا.وزش سواد...طريقه ي انداختن چفيه...و...بعدشم بعد از هر انتخابات مياره تو تلويزيون و ميگه ...تمام وزراي اين دوره و همچنين نماينده هاي مجلس در ازمونهاي حقه بازي گاج شركت كردن.....
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس جان اونوقت جنس این درصد هائی رو که عنوان فرمودید چه کسی تعیین می کنه ؟؟؟؟؟ - لابد مجلس نشینان محترم که در صدد تصویب لایحه ای بودند که طول خدمت در مجلس رو معادل یک رتبه تحصیلی قلمداد نمایند!!!!؟؟؟؟؟
- هر چند که حضرت آقا هم اشاره فرمودند در آینده چه بسا رئیس جمهور از پارلمان بیرون بیاید ، اما تنها تصور فرمائید که رئیس جمهوری که از مجلسفعلی بیرون می آید چه شود ....!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حق یار
سناتور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۸ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۲۴
۳
صراط =با نام ولایت وملت بر علیه ولایت و ملت.
شما که اینقدر تب وتاب انقلاب دارین و نیروهای مزدور و مخلصی هم هستین،خوب متوجه شدین که انحراف اصلی کار شماست و شما در سنگر دشمن قرار گرفتید،دیگه راه برگشتی برای شما باقی نمونده،رفتار شما شبیه قوم بنی اسرائیل بوده که این گمان که شما نیز از ارکان و رسانه های صهیونیستی باشید برای ما تبدیل به یقیین شده است.با نام انقلاب بر ضد انقلاب،بر جهل خود پافشاری کنید چرا که راه دیگری در پیش ندارید
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
راستی صراط جان تا به حال فکر کردی این همه امتیاز مثبت به این نوع نظات برای چیه ؟؟؟؟؟؟؟
حق یار
سيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۶ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۲
۲۲
چرا سير نزولي ايشان از ارزش هاي انقلابي را (متاسفانه خودشو شاقول انقلاب كرده ومش...... ديگر دوستشو)طي اين شش سال يكبارهم شده توجه نمي كنيد كه از چه شعارهايي استفاده كرد واكنون چه ميكنه؟! يه وقتي گفت اين چيه كه رييس مملكت هي بره اين پروژه واون پروژه را كلنگ بزنه؟!چطور شد حالا راه براه اين ميكنه!
اگه ماها وابسته به يك گروه وجريان خاصي نباشيم وانصاف بخرج بديم ويك مروري به عملكرد(نه شعار)بكنيم مي بينيم كه چقدر سير نزولي دامن ملت رو گرفته كه ملت شهيد داده شديدا"پشيمان شدند از راي دادن به او !(مگر اينكه درجامعه حضور ندارشته باشيم ويا مثل كبك سر زير برف كرده باشيم)اگه مرد ومردونه روي شعارش مي ايستاد، بله كه حامي داشت، چند دوره ديگه هم همينطور ،ولي جان برادر كلاه تان را قاضي كنيد وبه اين در واون در نزنيد!اصلا"افرادي را كه در اين گردهمايي دعوت كردند آيا همانهايي بودن كه در دروه اول رياستش فداكاري كردند؟! اصلا"اينطور نيست تعداد وافراد خاصي رو دعوت كردند! چرا ؟!براي شما واقعا"جاي سئوال نداره؟!
لذا اين جمله كه فرمود*ميزان حال فعلي افراد است*يك اصل اصيل انقلاب است كه بايد آويزه گوش مان باشه
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یا چرا عموم کاربران به این گونه کامنت ها با این حجم امتیاز منفی میدن؟؟؟؟؟؟؟؟
حق یار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۵ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۱
۱
منم با اون كامنت كه گفته پدر فتنه ها... رف....است موافقم واين يكي يعني ما... عددي نيست ولي چرا فعلاسوار ه ومي تازونه بر رييس، تاهوش بياد ديگه ديره وافاقه نمي كنه لذا پيشنهاد اينكه اينقدر ازش كه نثل شهداي انقلاب يا د ميكنه ومقايسه هم دست ور داره اين كوچكتر از كوچك عددي نيست كه خودشو داره براش مي كشه ماهم دلمان براي رييس مي سوزه اگه به ود بياد؟!
سعیدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۰ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۲۲
۴
واقعا برای شما متاسفم
خیلی کینه ی عمیقی دارید نسبت به رییس جمهور.
شما که ادعای پیروی از قانون می کنید و حرمت رییس جمهور و شخص دوم مملکت را نگه نمی دارید.!
در نمایشگاه مطبوعات هم مشخص بود که دو نامه رهبری را بزرگ زده بودید.
فقط دلم برای شماها می سوزد. یه روزی خواهد آمد که پشیمان خواهید شد.
فقط بلدید که شعار بدهید و ادعای ولایتمداری کنید.
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۲ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۳
۳
حالا شما چرا ترسیدی ؟
مهدي از مشهد
|
POLAND
|
۲۰:۳۰ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۲۲
۶
سولات بسيار مهم وپيچيده اقا قلدره از رييس جمهور؟
حسین
|
POLAND
تو به مخ کوچولو موچولوت فشار نیار !
k-1
|
POLAND
اقا حسین این چه استدلالیست که شما همه ی مخالفان خود رو کوته فکر و بدون منطق می دونید؟؟؟
ممل
|
POLAND
k-1 ناراحت نشو تو فشار نیار به خودت
مهران آزادپی
|
POLAND
فکر می کنم جواب اکثر این سوالات استاد صراط در خود سوال نهفته بود ! به نظرم مهدی جان به نکته ظریف و خوبی اشاره فرمودی
حق یار
الهام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۲ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۴
۱۶
بابام می گه سیاستم شده بچه بازی راست می گه وقتی من وتوفقط برا هم رجز می خونیم وتوهین کردن را فقط بلدیم چطور قراره مشکلاتمون حل بشه مطلوم این میان سید علی است که جگرش از دست هممون خونه کمی بزرگ بشیم همین
سالار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۸ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۲
۲
بهتر پپاسخ خودرادر دکه های سیگار فروشی پیداکنید.
ا........... مردی که از موج سواری احساسی مردم ایران بخوبی استفاده کرد.
همه رامی خرد اصلا" اینکاره است .
.......... ......... ......... ومردم را بررسی کنید؟
باتشکر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۷ - ۱۵ آبان ۱۳۹۰
۳
۳
انشاالله خداوند متعال همه بیماران اسلامو شفا بده.
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۲ - ۱۵ آبان ۱۳۹۰
۲
۱۸
دلاوری که می گوید 11نفر از کابینه نهم ازآنها بودندتا دولت بتواند کارش را بکند یعنی هدف وسیله را توجیح می کند و حال اگر هدف مش.......... و...باشد وسیله هرچه شد عجب نیست.

آقا با آن عظمت و بزرگواریش می گوید آبرویم کف دست است حال ...
فروزان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در توضیح آنچه "مسعود " خان گفت:

اولا دکتر احمدی نژاد در آن جلسه گفتند که 11 نفر از وزرای اینجانب در کابینه اول ، به شخص ایشان تحمیل شدند.

ثانیا : مثل روز روشن بود که نمایندگان مجلس و برخی کاندیداهای شکست خورده در انتخابات 1384 و نیز برخی شخصیتها متاسفانه برخی وزرا را به دکتر احمدی نژاد تحمیل کردند که خداوند از گناهشان نگذرد.

ثالثا: احمدی نژاد بخاطر مصلحت کشور مجبور شد که زیر بار این تحمیل ها برود.
نادم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۱۴ - ۱۵ آبان ۱۳۹۰
۳
۱۵
همه ما از زبان ریاست محترم که در سخنرانی های خود عنوان می کرد که لیست مفسدان اقتصادی را دارد و اگر روزی ناچار باشد آنها را افشاء خواهد کرد بارها شنیده ایم . اما در یکی از کنفرانسهای مطبوعاتی که با خبرنگاران داخلی و خارجی داشت و خبرنگار ایرانی از ایشان در این باره سئوال کردند که کی این لیست را اعلام می کنی و ایشان منکر حرفهای گذشته خود شد و گفتند که من چنین چیزی نگفتم . قضاوت با شما
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چه زمانی؟ چه مکانی؟؟؟
یزید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تکبیرررررررررررررررررررررررررررررررر !!!!!!!!!!!!!!!!
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نادم جان ، نمی دانم منبع خبر شما کجاست ، اما مطمئنم این منبع ایراداتی دارد و شاید مثل منبع آب بالای پشت بام ما دارای رخنه است ، به هر حال انتشار لیست مفسدان اقتصادی عزم عمومی می طلبد و باید از مجرای قانونی انتشار یابد که مصداق افترا نباشد . و لازم است در این مسیر مجلس نشینان محترم طرح بررسی اموال و دارائی های همه آن کسانی که در دولتهای انقلاب از بدو تا کنون تصدی داشته اند را با قید فوریت در صحن علنی مجلس به تصویب برسانند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد ! قطعاً با همیاری دولت و مجلس و تصویب لایحه بر رسی اموال حضرات و آقا زاده های محترمشان ، قوه قضائیه هم ملزم به پاسخگوئی افکار عمومی در این خصوص خواهد شد . مگر اینکه عزم عمومی برخی از حضرات کانالیزه شدن این موضوع نباشد که البته جای تفکر و تعقل دارد !
حق یار
مسعودي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۸ - ۱۵ آبان ۱۳۹۰
۱۷
۲
صحبتهاي رئيس جمهور محترم منطبق بر قانون بوده و آقاي احمدي نژاد رئيس جمهور 70 ميليون ايرانيه. آخر كجاي دنيا 4 نفر مداح بي سواد ملاك تشخيص انحراف افراد هستند .خانه نشيني رئيس جمهور سكوت معنا دار و انقلابي بود در برابر احكام غيرقانوني . اگر بشود با منطق هاي من درآوردي اختلاس را به رئيس جمهور نسبت داد با همان دلايل اين اختلاس به مقامات بالاتر هم نسبت داده خواهد شد.در حاليكه علل اختلاس را بايد در باند قدرت و ثروت هاشمي رفسنجاني جستجو كرد.
اصغر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگر ها.................. صاحب ثروتها و قدرتهای فراوانی است ، این حق اوست.

درایت ، ذکاوت ، فراست و کیاست حضرت آیت الله سبب شده که ایشان صاحب چنین ثروت و قدرت عظیمی بشوند که همه مجبورند به ایشان و خانواده ایشان احترام بگذارند.
منتظر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۳ - ۱۵ آبان ۱۳۹۰
۳
۱
این دولت را خدا بر سرکار آورده و اگر کسی در ذهنش این باشد که او دولت را آورده ، خدا حالش را می گیرد
شما فکر می کنید مخاطب این جمله کیه؟
.........................؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۵ - ۱۵ آبان ۱۳۹۰
۱
۱۵
اگر اين غده سرطاني( گروه انحرافي ) زود ريشه كن نشود پشيماني ديگر سودي نخواهد داشت اين خط و اين نشان
مهدي از مشهد
|
POLAND
|
۱۸:۰۱ - ۱۵ آبان ۱۳۹۰
۲۰
۲
بسلام عليكم.
اما اين بار اين اقا قلدره در نقش يك قاضي .
رييس جمهورمحبوب رو مورد تخريب قرار داده.
من به عنوان يكي از كاربران .نسبت به سوالاتي كه شما از رييس جمهور كرديد.سوال دارم.1
1-رييس جمهور فرمودند.
. معتقدم آمريكايي ها و متحدينشان به خوبي فهميده بودند كه تحول عظيمي در بين ملت ها در حال وقوع است از اين رو طراحي كردند تا اين تحولات را قبل از آنكه به نقطه غيرقابل بازگشت عليه غرب برسد جلو بياندازند تا بتوانند آن را مديريت كنند.
اما شما به منظور تخطئه بيانات ايشان .ادعا كرديد
:اولا از توضييح صادقانه شما متشكريم زيرا حرفي كه مدتهاست كارشناسان و دلسوزان مي زنند را تاييد كرديد و روشن گرديد كه آنگونه كه بدرستي گفته مي شد، شما و ياران نزديك شما به بيداري اسلامي بودن اين تحولات عقيده ايي نداشته و از نظر شما اين تحولات دست پخت آمريكاست .
حال سوال من اين است
ان كارشناسان ودلسوزاني كه مدتهاست از بيداري اسلامي در منطقه سخن ميگويندچه كساني هستند؟.
چند نفر از اين دلسوزان رو نام ببريد.
همه مردما يران شاهدندو فيلم سخنراني هاي رييس جمهور هم از سال 84 تا اكنون موجود است.كه تقريبا در تمام سفر هاي استاني و سخنراني هاي رييس جمهور.
ايشان از بيداري مردم مسلمان ومحاكمه ديكتاتور ها سخن گفته است.
حالا شما اگه يك نفر حتي يك نفر ديگه پيدا كرديد كه از رييس جمهور .بيشتر در مورد بيداري منطقه صحبت كرده بود.
من از همه عذر خواهي ميكنم.
فروزان
|
POLAND
با درود بر دوست عزیز "مهدی از مشهد"

متاسفانه بجای آنکه اول سخنان مهم دکتر احمدی نژاد را در سایتها و خبرگذاریها ببینیم ، ظاهرا اول باید هر سایتی را که باز می کنیم کلی فحش و ناسزا و تهمت و دروغ علیه دکتر احمدی نژاد ببینیم ، سپس بگردیم ببینیم که اصل ماجرا چیست.
مهدي از مشهد
|
POLAND
سلام عليكم
جواب من چي شد؟
مهدي از مشهد
|
POLAND
سلام عليكم.
جناب فروزان دوست عزيز.از لطف شما متشكرم ودر جوار اقا امام رضا براي شما وساير مومنان ارزوي سلامتي دارم.
اما اقاي فروزان.اين اقا قلدره چاره اي نداره.
تمام راههاي شيطاني وموذيانه رو براي تخريب رييس جمهور محبوب داره امتحان ميكنه..
كه تو اين چند روزه.مثل اينكه تحريف سخنان رييس جمهور رو بيشتر در دستور كار قرار داده
ضمن اينكه خودش هم داره در پيشگاه حضرت حق امتحان ميده.
ناشناس
|
POLAND
مهدي جان تو ظاهرا يا مطالب را درست نمي خواني يا مي خواني و نمي فهمي(با عرض معذرت البته)
خود رييس جمهور گفته آمريكاييها اين تحولات را جلو انداختند يعني اينكه اين تحولات بدست امريكا در منطقه عربي اغاز شده است اين يعني اينكه رييس جمهور منشا اين تحولات را اسلامي نمي داند.
مطلب خيلي واضح است دوست عزيز حالا اگه قبلا مثلادر اسل 84 يا 85 يا 86 يا... مي گفته اسلام و.... الان خودش داره مي گه اين تحولات كار امريكاست.
فكر كردي صراط بيكاره جوابتو بده بايد بشينه از اين ن.ع مطالب توليد كنه ديگه!
ناشناس
|
POLAND
تت
مهدي از مشهد
|
POLAND
سلام عليكم
ناشناس محترم.از اينكه براي تخريب دولت به اقا قلدره كمك ميكني معلوم ميشه انسان نيكوكاري هستي.قبول باشه حاج اقا
راجع به من درست قضاوت نكردي .
بهت توصيه ميكنم يك بار ديگه مطلب اقاي قلدر محور رو مطالعه كن تا ببيني جواب من باسوال مطابقت داره يا نه.
جناب قلدر محور .سعي داشت وانمود كنه كه اين ديگران بودند كه از تحولات منطقه سخن گفتند.نه رييس جمهور.
من هم به همين دليل سوابق سخنراني هاي رييس جمهور رو عنوان كردم. بله مجيد جان
ضمنا .اينكه بگيم امريكا تحولات منطقه رو تسريع كرد .فرق داره با اينكه بگيم منشاء تحولات منطقه امريكاست .بله مجيد جان
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۱ - ۱۶ آبان ۱۳۹۰
۷
۱
این نوع سوالات را به اندازه کافی خبرنگاران
بی بی سی و ... از رئیس جمهور پرسیده اند و خواهند پرسید
پس لطفا سوالات دوستانه تر بپرسید
سامان الف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۳ - ۱۶ آبان ۱۳۹۰
۱۳
۳
الان اگه آقای میرحسین رئیس جمهور بود:
صراط: ما از رئیس جمهور انقلابی ج.ا.ا صمیمانه تشکر داریم و هیچ گونه نقد و سوالی هم از ایشان نداریم چرا که انتقاد از موسوی انتقاد از اسلام است!!
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۷ - ۱۷ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
آزموده را آزمودن خطاست.آقایان مدعی به سرنوشت سران برانداز دچار می شوید.
lمحمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۸ - ۱۸ آبان ۱۳۹۰
۹
۲
وقتی انسان به احمدی نژاد و گفتار وکردار و افکارش دقت میکند امام خمینی (ره) در ذهن تداعی میشود و مظلومیت شهید بهشتی و ای کاش امام در زمان خودش چنین رئیس جمهوری داشت و کاش مقام معظم رهبری از این یاران اباذری بیشتر داشت .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فقط میتونم بگم زرشک به این تحلیل آبدوغ خیاری ت
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس جان من هم فقط میتونم بهت بگم خیلی فارغ از ادب رشد پیدا کردی!!!!!!
حق یار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۹ - ۲۰ آبان ۱۳۹۰
۶
۱
سوال! صراط مطمئنی با کسی عقد اخوت نبسته ای ؟ پس این همه تخریب رئیس جمهوری قانونی کشور برای چیست؟ مگر حضرت اقا جریان فتنه را به خاطر همین امر مذمت نکرد؟
حمید --زنجان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۵ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۰
۶
شما ببخشید منظور اقای دکتر مح...... از دولت فقط مش..... وبق....... هستند وبقیه کشک.خدا از اقای اح........ نگذرد که ارمان یک ملت را فدای یکی دونفر کرده است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۵ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۴
۰
حرفهای شما خیلی بی مزه و مغرضانه بود
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۲۲ آبان ۱۳۹۰
۰
۵
جانا سخن از دل ما میگویی . حرف حساب جواب نداره و سکوت علامت رضاست ! و اگر هم چیزی برای گفتن داشته باشه که نداره جز سفسطه و مغلعطه و موج سواری و عوام فریبی که استاد و آخر این خناسی هاست برای یکسری کبک ها حتما خوش خواهد آمد .