۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۹
گزارش ویژه صراط پیرامون سید اصلاحات

خاتمی به فکر خروج از جهنم

نامش سید محمد است. شهرتش خاتمی است. اهل اردکان است و روزگارش بد نیست! طینتی سهل و ممتنع دارد. ظاهرالصلاح، مقبول و ساده دل می نمایاند اما توصیف باطن و آنچه در دلش می گذرد، سخت و تعب به نظر می رسد.
کد خبر : ۸۷۲۹۵
«جریده صراط» - نامش سید محمد است. شهرتش خاتمی است. اهل اردکان است و روزگارش بد نیست!
متولد ماه مهر است و سومین فرزند آیت الله سید روح الله خاتمی بشمار می رود. نقل است که پدر در جریان انتصاب پسر بعنوان وزیر ارشاد، خطاب به آیت الله خزعلی چنین می گوید: "خطرناک است؛ پسر من غربزده است."!
طینتی سهل و ممتنع دارد. ظاهرالصلاح، مقبول و ساده دل می نمایاند اما توصیف باطن و آنچه در دلش می گذرد، سخت و تعب به نظر می رسد.



مشق فلسفه کرده و در عوالم دیگری سیر می کند. در سنه 1344 شمسی عزم اصفهان کرده و فلسفه جدید را پی می گیرد.
طی جریان دانشجویی، مستحق به دریافت بورس برای ادامه تحصیل در مدینه آرزوهایش، آمریکا می شود؛ اما دست تقدیر، وصال سید محمد و ایالات متحده را به تأخیر می اندازد!
پس از اتمام رشته فلسفه جدید، همزمان با خدمت وظیفه در ارتش شاهنشاهی، از سوی دانشگاه تهران پذیرفته می شود؛ اما در میانه راه، طریق حوزه در پیش می گیرد و زی طلبگی بر تن می کند.
دو سال پیش از سرنگونی رژیم آریامهر، با شهید مظلوم آیت الله بهشتی، آشنا می شود و سرانجام این قرابت، منجر به آن می شود تا دکتر بهشتی به سید محمد پیشنهاد دهد که زعامت مرکز اسلامی هامبورگ را عهده دار شود.
و اینگونه بود که سید محمد خاتمی، برای اولین بار پای به مدینه فاضله اش نهاد و طعم شیرین حضور در باختران را چشید!
انتصاب سید محمد همزمان بود با عزیمت حضرت خمینی(ره) از نجف به پاریس. این تقارن موجبات آشنایی بیش از پیش سید محمد و امام(ره) را فراهم می آورد و باعث می شود که نهاد اسلامی هامبورگ به موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در اروپای میانه بدل شود!
دو سال پس از پیروزی نهضت اسلامی، علی الظاهر به اصرار همشهریانش، بعنوان نماینده مردم اردکان و میبد به اولین دوره مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کند.



در آبان 59 به حکم بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی، راهی کوی شهید شاهچراغی می شود و بعنوان نماینده ولی فقیه در موسسه کیهان، سکان هدایت بزرگترین نهاد مطبوعاتی آن زمان را در دست می گیرد.
از سال 61، سلطه 10 ساله او بر فرهنگ و ارشاد کشور آغاز می شود و بستر را برای تحقق آمال دیرینه خویش مهیا می بیند!
همزمان با ورود سید محمد به وزارت ارشاد، همقطارانش در موسسه کیهان نیز اقدام به انتشار مجلدی بنام نشریه کیهان فرهنگی می کنند. ناگفته نماند که این نشریه پیشتر و از سال 61 توسط شهید شاهچراغی و حسن منتظر القائم اداره می شد اما با پر کشیدن این دو در سال 64، همفکران خاتمی تحریریه این مجلد را تماماً در اختیار خود گرفتند و کیهان فرهنگی را قُرق کردند!
و اینگونه بود که ساختار فرهنگی کشور به دست سید محمد اردکان زاده افتاد!



با رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب، پرده تقید از چهره بسیاری افتاد و فرصت بیشتری برای ظهور و بروز اندیشه های متجددانه فراهم شد. در همین زمان ها بود که سید محمد، اندیشه رحیل از فرهنگ و ارشاد را در ذهن می پروراند؛ چراکه خیالات و آرزوهای بزرگ دیگری را در سر داشت و مظروفی همچون وزارت ارشاد، ظرفیت و گنجایش آمال او را نداشت.
و بدین صورت بود که پس از گذشت 10 سال و به گفته خودش، «در پی بروز برخی اختلاف نظر ها با مسئولین ذی ربط فرهنگی، به نفع مردم سالاری و آزادی بیان» کنار رفت و عطای ارشاد را به لقایش بخشید!
اما این کناره گیری به عزلت نشینی منجر نشد؛ چراکه سید محمد ترجیح داد چند سالی را در کتابخانه ملی سپری کند و بطور همزمان بعنوان مشورت دهنده در دولت سردار سازندگی، حیاتش را ادامه دهد.
در همین اوان بود که یاران غار سید محمد در کیهان فرهنگی نیز غم هجرت را به جان خریدند و با استعفای دسته جمعی، تشکیلات ایدئولوگ پردازی "کیان" یا به عبارت بهتر، "مجمع منورالفکران مبارز" را راه اندازی نمودند!
از افراد شاخص حلقه کیان می توان به آقایانی همچون؛ عبدالکریم سروش، ماشاءالله شمس الواعظین، رضا تهرانی و ... اشاره داشت.
از عمده بحث های مطروحه در نشست های این حلقه، ارائه تفاسیر نادرست از انقلاب اسلامی و تلاش در جهت نشان دادن چهره ای مرتجع و ناکارآمد از ساختار نظام حاکم در ایران بود. آنان با زبان بی زبانی و به شکلی تلویحی بر این امر اصرار داشتند که؛ در ساختار حاکمیت سیاسی کنونی جهان، اداره امور به شیوه فعلی، منسوخ و مردود شده و پاسخگوی به مطالبات جامعه حال حاضر ایران نخواهد بود.
ایشان هم چنین برای موجه نشان دادن نظریات خود، با استناد به سخنان، آراء و کتب شخصیتهای نظریه پرداز غربی، کوشش داشتند تا اینگونه به اذهان مخاطبان خویش القا کنند که، مطالبشان جنبه علمی دارد!
اما تلاش هم فکران سید محمد در مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری آن زمان، تنها به تشکیل حلقه کیان منتج نشد. در همان سال ها بود که حلقه سلام نیز با حضور فردی همچون عباس عبدی شکل گرفت.
زمان به سرعت می گذشت و سید محمد نیز به دوم خرداد 76 نزدیکتر می شد. اواخر سال 75 بود که سید محمد، بازهم بنا بر اصرار و تمنای دوستانش(!) وارد کارزار انتخابات ریاست جمهوری هفتم شد و یک تنه در برابر علی اکبر ناطق نوری، رئیس قوه مقننه ایستاد و نهایتاً پیروز شد.





خاتمی اردکانی  پس از پیروزی در انتخابات، درون پوستش نمی گنجید و از اینجا بود که سید محمد سابق به سید خندان اصلاحات، تغییر نام داد!
از این زمان بود که عبارات عوام پسندی چون؛ جامعه مدنی، مردم سالاری، آزادی بیان، گفتمان دموکراسی و ... به وفور از زبان سید خندان اصلاحگر و ایضاً اعوان و انصارش شنیده می شد.



با روی کار آمدن دولت اصلاحات، روزنامه ها و نشریاتی خلق الساعه وار و زنجیره ای، در سطوح گسترده و در میان مردم توزیع می شدند.  
ژورنالیست های اصلاح طلب، با در دست داشتن قدرت و حاکمیت جمهوری و با استفاده از امتیازات حزبی که توسط دولت منتخب بدان ها داده شده بود، دیگر هیچ مانعی را بر سر راه اهداف خود نمی دیدند و بی ابا و با آسودگی خاطر، هر مطلبی را که می خواستند در روزنامه ها و مجلات خودی به چاپ می رساندند. آنها از شعار مردم سالاری دینی، فقط بخش اول آن را درک کرده بودند و رأی مردمی را هم چون چماقی بر سر منتقدین می کوفتند. این گروه ها بنام اصلاحات، کمر به اصلاح اصولی بستند که ارکان اصلی و اساسی نظام جمهوری اسلامی را تشکیل می داد. کار این افراد به جایی رسید که مستقیماً؛ اصول، احکام و ارزشهای دینی را نیز به اسم فضای باز نقد و آزادی بیان به سخره می گرفتند!
سید خندان اصلاحات و هم پیمانانش در راستای پروژه فتح سنگر به سنگر، تنها به قوه مجریه بسنده نکردند و با تکیه بر همان شعارهای پوپولیستی سابق، قوه مقننه ششم را نیز در اختیار گرفتند.



4 سال از دولت سید محمد بر همین منوال گذشت و انتخابات هشتم ریاست جمهوری فرا رسید. اشک تمثال(!) سید خندان اصلاحات در یکی از فیلمهای تبلیغاتی، شگردی بود که از طرف دگراندیشان پیگیری و اجرا شد و درنهایت نیز چنین ترفندی کارساز بود و انتخاب مجدد مردم همان سید محمد سابق بود.
اما گویی سید محمد در دور دوم حضورش در پاستور، دیگر شور و فتور سابق را نداشت و با تکرار مکرر عبارت "نمی گذارند!"، سعی داشت قصور و تقصیر در عملکردش را بر گردن سایرین بیاندازد!
و این چنین بود فضای 8 سال اصلاحات ... مردم در این 8 سال دریافتند که چگونه می توان در لفافه آزادی و حقوق اجتماعی و دموکراسی، عکس و نقیض آن رفتار نمود.



سید خندان اصلاحات همچنین رکورد "هر 9 روز یک بحران" را در دوران زمام داری اش به ثبت رساند که مواردی همچون "قائله 18 تیر 78" و "تحصن نمایندگان تجدیدنظرطلب" و الی ماشاءالله؛ تنها گوشه ای از حاشیه های دولت دوم خرداد بشمار می روند.

سید محمد اما فرد دوراندیشی بود و با تأسیس "بنیاد باران" و نیز "بنیاد گفتگوی تمدن ها" در دوران ریاستش، شغل آتی خویش را پیش از واگذاری ریاست جمهوری، تعیین نمود!



خاتمی اما نیم نگاهی هم به انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری داشت، اما پیروزی محمود احمدی نژاد، تمام امیدهای سید محمد را به یأس تبدیل کرد!



زمان می گذشت و موسم برگزاری انتخابات دهم ریاست جمهوری نزدیکتر می شد. سید محمد مصصم بود تا بازهم به اصرار و خواهش دوستانش(!) در انتخابات شرکت کند؛ اما جمله معروف او بدین مضمون که: «یا من می آیم یا موسوی» علی الظاهر، مانع از حضور وی در رقابت انتخاباتی دهم شد.
نتیجه انتخابات دهم قوه مجریه، نشان از رای اعتماد مجدد مردم به محمود احمدی نژاد می داد، اما دگراندیشان نسبت به نتایج معترض بودند.
و اینگونه بود که فضای کشور متشنج شد و ابر فتنه بر آسمان ایران سایه گسترد!
پس از مدتی اعتراضات نسبت به نتایج انتخابات، رنگ دیگری به خود گرفت و اغتشاش جایگزین اعتراض گردید! اما بزرگان جریان معترض موضع شفافی در قبال اینگونه مسائل اتخاذ نکردند و سکوت را برگزیدند.
در این میان و پس از گذشت دو سال از انتخابات 88 سید محمد با شرکت در رأی گیری انتخابات مجلس نهم، به نوعی از سایر دوستانش برائت جست، اما آیا براستی می توان با شرکت در انتخابات قوه مقننه، تمام گذشته را به فراموشی سپرد؟!
جناح تجدید نظر طلب و ایضاً بزرگانشان می باید ضمانتی معتبر برای بازگشت به فعالیت های درون نظام ارائه دهند؛ نه اینکه به شکلی طلبکارانه خویش را از تمامی ابهامات و اتهامات تبرئه کنند و مبرا بدانند!
اگر چه این نکته را نیز می باید در نظر داشت که جناح دوم خرداد و ایدئولوژی اصلاحات در جریان 8 سال سکان داری قوه مجریه، امتحانش را پس داده است. فلذا آزموده را دوباره آزمودن خطایی نابخشودنی و غیر قابل جبران خواهد بود.

نظرات بینندگان
نادان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
۲۸۶۱
۲۳۷۱
حالا به بزرگواری این سید پی بردم چون دشمنانش از اسلام وانقلاب وزمان خیلی عقب مانده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نکنه شما جلو افتاده ای برادر نادان؟!
نه جلو و نه عقب ... فقط هم راستا و هم عرض باید حرکت کرد...
مانند سایت ارزشی صراط نیوز
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
نادان ترین نادانها با عقل و تفکر مشکل دارند باقیه موافق خاتمی هستند
شایلین
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر چه توبه گرگ مرگه ولی قدم اول خاتمی میتونه استغفار از گرفتن دلارهای کثیف جورج سورس صهیونیست برای تامین بودجه چند میلیارد دلاری فتنه 88 است بودجه ای که علی رغم ادعای جورج ملعون هیچ وقت توسط خاتمی تکذیب نشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه دشمنانش با اسلام هستند و او علیه اسلام
یادمان نمیرود عاشورای 88 را که یزیدیان زمان بر سر عزاداران حسین از بالای پلها و یا همان قتلگاه ، سنگ میزدند!
یادمان نمیرود آتش زدن عکس رهبر کبیر انقلاب را و آتش زدن پرچم ابا عبدالله را
و دیگر نا مسلمانی های این طرفداران اینها را تاریخ فراموش نخواهد کرد
و تنها یک راه دارد
عذر خواهی از مردم و خدا!
باشد که تک تک مردم گناهان بسیار او و یارانش در حق "اسلام" را ببخشند
لبیک یا حسین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چند نکته قابل ذکراست
1- مگه نمیگید اصلاحات مرده . پس چرا این همه ترسیدید.
2- مگه نمیگید که شعار های اصلاح طلبان با عمل آنها یکی نبود .پس چرا همان موقع با شعار های آنان برخورد میکردید. (من نمیدانم با شعار آنان مخالفید یا با عمل آنان)
3- لطفا 5 مورد از مزایا دولت اصول گرا ها را نام ببرید تا من مرید شما شوم.
4- لطفا بگویید تحجر خوب است یا بد . بعد بگویید کدام جناح متحجر است.
5-کدام شخصیت های احزاب بیشتر مورد تایید امام بودند.( اگر بحث ما سر انقلاب است .چون مبنای انقلاب اسلامی را امام(ره) پایه ریزی کردن.
6- با فریب رای آوردن در کدام جناح است . مگر نه اینکه به ضرب سکه رای جمع کردید( سیب زمینی و یارانه زودتر از موعد)
یک ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
با این وضع کشور کسی که قدر دوران اصلاحات را ندونه حتما از یک جایی مثل ....تامین میشه
وگرنه گرسنگی و نداری مردم را نمی ذاره کنار و از دولت فعلی حمایت کنه
در ضمن آقای خاتمی درتمام مجامع بین المللی مایه غرور ایرانیها بود
اتابک
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان با همه اوصاف از یه چیزی خیلی خوشحالم. از اینکه نظرات مخالف و موافق هست و این خودش یعنی پیشرفت حرکت به سمت دموکراسی. امیدوارم روزی برسه که دیگه اینجوری نباشه که یکی حرف بزنه و بقیه (اجباری یا اختیاری) سرشون رو مثل ... به نشانه تایید تکون بدن. به امید روزی که مستمع در هر جای این کشور و در هر حالت بتونه در برابر صاحب سخن بایسته و نظر موافق یا مخالف خودش رو بیان کنه... درود بر ایران و ایرانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شایلین جان شما مدرکی مستند بابت عرایض تون دارید؟ گناه دیگران رو نشویید. گیریم همچین کاری کرده باشند. بهتر از اونهاییه که با ---
خبرمرند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
۴۶۳
۲۸۵
نمیدانم صراط دنبال چه هدفی است تا آنجا فکرم میرسد حال جای اینگونه شعبده بازی هانیست باید تدبیری اندیشیدتا وحدت به جامعه برگردد.وحدت بدون حضور اصلاحات ویا اصوالگرایان ودیگر اقوام وقبیله های ایرانی مقدور نیست.وبایددرراستای فرمایشات رهبری حرکت کنیم .واز حرکات مرموزانه گروه انحرافی که میگویند ما خودرا به شهادت آماده کرده ایم گوش بزنگ باشیم.بایستی جای پای گروه انحرافی از مجلس ودولت قطع گردد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه نمی دونی صراط وابسته به هیچ گروهی نیست مگه نههههههه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر یا بی بصیرتی و یا اینکه میخوای خودت رو با بصیرت نشون بدی
همه میدونن و به خوبی هم در متن بالا گفته شد که آقای ا م در مقابل حداقل معاون رییس جمهور سابق هیچ است و تا دیگرانی مثل حجاریان و سروش که قصدشان ریشه اسلام است
لبیک یا اباالفضل، بصیر کربلا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این آقا و بقیه رفقاش هدفی جز براندازی ندارند
سعید ش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
۵۰۹
۳۷۵
این فقط خاتمی بود که به حرفاش عمل نکرد.
این فقط خاتمی بود که می گفت "نمی گذارند!".
و فقط خاتمی بود که شعارهای زیادی داد اما بهشون عمل نکرد.
دولت های قبلی و به خصوص بعدی حقیقتاً عالی کار کردند و به تمامی شعارهاشون جامه عمل پوشاندن!!
چی میکشیم از دست تو صراط!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه آقای شعید س ...1
این فقط برادر قالیباف شما بوده که به قول هاش، تمام و کمال و بی عیب و کم و کاست عمل کرده است !!!!!!
سعید ش
|
Iran (Islamic Republic of)
من که دارم از خاتمی حمایت می کنم !!OO
منظورم رو برعکس متوجه شدی برادر!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت سعید شین!
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم .فقط خاتمی رو عشقه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
من هم مخالف خاتمی هستم ولی از قدیم گفتن حرف حق جواب نداره دولت بعد خاتمی آبروی رای دهندگان رابرد
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
متن بالا کاملا با کنایه است!
کاش یک همچین متنی هم نویسنده ی گرام برای اح--- نژاد می نوشت!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
۹۲۶
۵۸۷
نامش سید محمد(البته شما معمولاً سید نمینویسید براش) است. شهرتش خاتمی است(بهش میگید فتنه گر). اهل اردکان است و روزگارش بد نیست(روزگاری براش باقی نذاشتید با لجن پراکنی هاتون)!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا مغلطه می کنی ناشناس؟!
کی و کجا لجن پراکنی کرده صراط؟!
صراط فقط و فقط روایت کرده ... همین
بانوی ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
این جمله "صراط فقط روایت میکنـــــد"

چقد مشکوکه !!!!!!!!!!!نه ؟؟؟؟؟؟؟
آزاد اندیش
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یه نکته جالبتر هم اینکه این صراطی های گرامی فقط بحث در مورد خاتمی رو کاملا آزاد گذاشتن. به جاهای دیگه صراط هم سر زدین؟ ببینید سانسور چه میکنه؟
میرزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
۴۵۷
۴۱۶
به نظرم فقط دارین توحین میکنید فقط همین اذب چیز خوبیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کجای این مطلب توهین بود برادر میرزا؟؟؟!!!
اتفاقا خیلی زیبا و جالب هم روایت شده بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینکه ایشون تنها انسان درست کار و پاک از حلقه درست کارتر و پاک تر "کیان" بوده، دروغ است یا بی ادبی و بی تربیتی؟
اتفاقا فقط واقعیت بود که ممکن است برخی بگن:
چه اشکالی داره که یکی تا به این اندازه مدرن باشه و سعی در اتصال به اسلام هم داشته باشه در عین دست دادن با یک خانم؟!
البته به نظر من میشه اسم اینها روادب و کمال انسانی گذاشت از نظر شما ولی یکم باید اسمش رو تغییر داد
و حداقل اسمش رو اسلام نذاشت
لبیک یاحسین
معلم املا
|
Iran (Islamic Republic of)
توهین-ادب

رو این دو کلمه ده بار می نویسی میاری تا ببینم درست نوشتی یا نه...
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
۳۲۷
۱۵۲۳
.
ممد بوقی، بوق بزن !!!!!!!!!
_____________________
"یه ترسوی بزدل که هیچ رقمه ازش خوشم نمیاد"

کاش یه ذره از شجاعت احمدی دلاور در وجود این بود"

از این اصلاحاتی ها نفرت دارم"هیچ چیزشون به ادمیزاد نمیخوره"
البته اصولگراها هم دست کمی از اونا ندارن"
"یکی از یکی بدتر"
______________
***عشق است احمدی دلاور***
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
با اینهمه ادب و کرامت چشم نخورید خدای نکرده !
نورا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
امین قرصاتو بخور!!!
محمد (ممل)
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اه اه امین تو چقدر بی کلاس و ضایعی امین !!!
غلام
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دلاور فقط سید بود که با همه فشاری که آوردند کشور را اداره کرد و قهر نکرد و لج نکرد و ....
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
امین تو هم مثل اربابت خیلی بی ادب تشریف دارید
محمد (ممل)
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
یزید هم با ایجاد صحنه کربلا نشون داد یه جورایی شجاعت داره !!! غیر اینه ؟ کسی که فرزند حضرت زهرارو به شهادت میرسونه شجاعت داره ؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
فکر میکردم فقط احمدی بی--- نگو طرفداراشم مث خودشن
اخه 7 ساله میگه بگم؟ بگم؟ ... با چه رویی بهش میگید "دلاور" تو رو خدا جوابمو بدید درگیرم واقعا؟!!
حميد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
امين آبو بريز اونجات كه مي سوزه
زنده به عشق رهبر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
این "امین" خودش هم نمیدونه چی میگه!
احمدی نژاد رو هم خراب کرد!
همه بهش "منفی" میدیم
لبیک یاحسین
لبیک یا ابالفضل
محمد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
امين زنده به عشق احمدي = ---
علی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
منفی به جمله آخر
آزاد اندیش
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ببخشید پس این احمدی نژادی که شما بخاطرش زنده ای از چه حزبیه؟
آزاد اندیش
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
تو منفی ها رکورد زدی-داشته باش یه وقت دولتت تو منفی ها رکورد نزنه(که البته زده)
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دوستان عزیز چراباور نمیکنید که ایشون نماد شجاعت هستند. مردی که با شجاعت تمام بعد از هفت سال هنوز از --- نرفته و --- تحویل ملت میده تو چشم مردمی که از گرونی جونشون به لبشون رسیده زل میزنه و میگه ما هیچ مشکلی نداریم و تحریمها هیچ تاثیری نداشته. واقعا کدومتون جرات اینکار رو داره؟
ولایت
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آزاد اندیش این اح---دی که به خاطرش زنده ایم برای حذب پایداریه تنها حذب مورد تایید ---
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
۸۹۶
۵۳۷
خودتون می دونید از همه ریس جمهور ها سر بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در خیانت
بانوی ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
اوهوم
در وطن فروشی!:)
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
سالاره سید
منیر
|
Iran (Islamic Republic of)
حداقل رای که مال خودش بود !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هاله نورم نداشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در بی بندوباری سر بود
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی سر بود واقعا یه جوری این انقلاب را از مسیر خودش خارج کرد که نگو اون از سینمای اون دوره که آثارش تا الان سرایت کرده اون هم از وضع بی حجابی وغربزدگی
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
اينم پاسخ يك ملت به شخصي كه 8 سال رييس جمهورشون بوده....... روي مردم كوفه رو سفيد كرديد. واقعا متاسفم
MAMAD
|
Iran (Islamic Republic of)
لااقل توی دوره اش حقوق کارگری کفاف خرج زندگی را میداد.
اما حالا چی؟ --- فروشی وفقر و بدبختی و بیکاریو...
سام
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا برای اونایی که به سید انگ وطن فروشی و خیانت و بی بندو باری میزنن متاسفم.
اینکه با همه دنیا قهر باشیم بگیم مرگ بر همه دنیا الا ایران وطن دوستی؟؟!
( اووو ببخشید ایران و افغانستان و سوریییییه)
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
۴۴۱
۵۲۶
نازم نوشته ای عبارات عوام پسندی چون؛ جامعه مدنی، مردم سالاری، آزادی بیان، گفتمان دموکراسی !!!!!!!!!! کدام عوام از این حرفها می زند کلمات عوام بیشتر یارانه ،کارانه افشا می کنم ، نوکرم و.... است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز علیرضا جان...

اون ممه رو لولو برد....
ابوالقاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
نکته ی خوبی بود.ببین کیا خاتمی رو به عوام فریبی محکوم می کنند.اون احمدی تون روی هر چی عوام فریبی رو سفید کرده.
امین م
|
Canada
|
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
۴۷۷
۱۱۳
لیاقت امثال نویسنده این مطلب و سایتش همان احمدی نژاد است شما کجا و درک امثال خاتمی کجا. همین بس که در دوران خاتمی، دنیا احترام شایسته ای برای ایران قائل بود و گفتگوی تمدن ها ابتکاری بود که خاتمی در سازمان ملل بنا گذاشت، الان به یمن دولت احمدی نژاد که نظرش روزی به آقا نزدیک بود و الان نیست، به دلیل انزوای بین المللی به فکر یارگیری از آمریکای لاتین افتاده ایم.
غلام
|
Canada
ملت ایران قدر خاتمی را دانست و حالا تازه فهمید چه کرده با سید
ناشناس
|
Canada
جدا تو مال چند قرن پیش هستی!
البته شاید اون موقع که آمریکا سرخ پوستا رو میکشتن هم میگفتی اون از همه متجدد تره!
شب تا صبح سرت تو ماهوارست؟

نمیبینی تمام حق طلبا دنیا میگن فقط ایران؟
نکنه کوری که ببینی انرژی هسته ای کورشون کرده؟

باید احمدی نژاد بره بگه شهید آبراهام ن...
نه عزیز دیگه زمان گدایی گذشته!
الان زمان سروری ایرانه!
لبیک یاحسین
علی
|
Canada
ناشناس عزیز بنظرم کسی که با ذهن باز و کنجکاو تو ماهواره باشه بهتر از امثال شماییست که سرتون رو مثل کبک زیر برف کردین. بیایید بیرون ---...
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
۱۹۱
۷۶
مطلب قشنگی بود البته نمی خوام کتمان کنم که شخصا خاتمی را بیشتر از بقیه رئیس جهمورهای دیگه قبول دارم نه به این خاطر که کار ویژه ای کرد به خاطر اینکه حداقل وضع رو بدتر از قبل نکرد.خداییش مطالب بالا رو بخونید چقدر مغرضانه است
بهتره یک انصاف داشته باشیم من قبول می کنم که خاتمی هیچکار ویژه ای در زمینه اقتصادی و ... نکرد و فقط یک کار کرد حداقل روابط خارجی ما در دوره ایشون خوب بود و کسی کاری به کار ما نداشت
اما واقعا الان در دوره رئیس جهمور جدید چی داریم وضع اقتصادی خوب؟روابط سیاسی خوب؟خداییش چی داریم؟
به نظر من نویسنده مطلب فقط می خواسته توهین کنه اگه واقع نگر بود! همین چهر خطی که من نوشتم رو از بچه سه ساله بپرسی بهت می گه نه سواد سیاسی می خواد نه سواد اقتصادی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب آقای فرشاد،
فقط جهت یاداوری بهتون میگم، البته شاید سنتون اونقدری نباشه که اینا رو بدونین، یکی از بزرگترین حرکتهای اقتصادی و صنعتی در تاریخ کشورمون شروع استخراج گاز از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بوده که در سال ۸۱ اتفاق افتاده، همچین پروژه عظیمی احتیاج به مدیریت قوی و کارامد داشته که دولت اصلاحات شرایط اون رو فراهم آورده و در نتیجه اون ما امروز مدعی هستیم که دومین صادر کننده گاز جهان هستیم.
البته شما جوونها قربانی صدا و سیمایی هستیم که این پیشرفت ها رو کوچیک به مردم نشان داده....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
۸۷
۳
فعلا" همه ما با توجه به اوضاع و احوال كشور گرفتار جهنم شده ايم و فقط اين خاتمي تنها نيست كه تلاش دارد از جهنم خارج شود ولي ظاهرا" آتش جهنم گر گرفته و كسي را ياراي فرار از آن نيست . در ضمن وضعيت فعلي به هيچ عنوان با دوره ي خاتمي قابل مقايسه نيست البته خود بهتر از همه مي دانيد بايد از مردم عذرخواهي كنيد وگرنه در ان دنيا چوب تو --- مي كنند .
محمودي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
۱۸۳
۴
نمي دانم افكار امثال خزئلي و مصباح براي اين كشور مناسب است يا خاتمي.
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
ولی غلام میدونه .فقط خاتمی
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
غلام کللله هیچی نمیدونه
معلم املا
|
Iran (Islamic Republic of)
رو کلمه ی خزعلی ده بار بنویس بیار تا ببینم درست نوشتی یا نه
شيرازي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
۶۳
۲۳۰
بابا پست سر مرده حرف نزنين، خوب نيست!!!!
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
خاتمی زنده قلوب است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بی احترامی که نکرد
راست گفت دیگه
از دید مردم ، مرد
تا وقتی که بیاد از یزیدیان عاشورای 88 تبرئه جوید
آنان که بر سر عزاداران حسین مانند خود حسین سنگ زدند!!
برائت جستن از چنین حیوانهایی هم سختشه؟؟
اگه سختشه مانند یزید ، بجنگه تا انتقام حسین رو ازش بگیریم
لبیک یاحسین
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز بدان که:
مرده آن است که نامش به نکویی نبرند.
داخل همین صفحه اگه بگردی می بینی که خاتمی زنده است وتا وقتی که از زندگی بگوید زنده است
دختر رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا نمککککککککککک
دختر رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس تو حداکثر بتونی از جانب خودت نظر بدی یه لطفی کنو وکیل 75 میلیون ادم نباش.
آزاد اندیش
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت بر شما فاطمه جان.
آزاد اندیش
|
Iran (Islamic Republic of)
با اینکه همه ی تبلیغات بر علیه خاتمی بود اما یک لحظه از قلب مردم روشنفکر بیرون نیامد.
به این میگن محبوبیت
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
۴۶۱
۶۲
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
سید محمد خاتمی را خداوند خیر دهد که در طی 8 سال ریاست جمهوری سیاست خارجی را گسترش داد و به همه فهماند که اسلام به معنای تحجر و پسروی نیست در این 8 سال نگذاشت گرانی و اقتصاد از هم گسیخته دامن مردم را بگیرد.
خواهش می کنم اینقدر دم از زیر بار سلطه رفتن و غرب زدگی نزنید مردم ما مسلمانند بعد از انقلاب همه چیز را درک می کنند می خواهند زیر سایه اسلام باشند ولی شکم گرسنه تا کی میتواند گرسنه بماند 10 سال 20 سال یا یک عمر اگر قراره من وتو برای فرزندانمان سختی بکشیم فرزند ما هم برای فرزندش ..این چه زندگی خواهد بود به خدا قسم ائمه اطهار هم این گونه زندگی نکرده اند بس کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به خدا قسم ما مردم ایران اسلامی که شهیدش آبراهام باشه ، نمیخوایم!
تو چه مسلمونی هستی؟
اگه نیستی بگو نیستم چرا از این نامسلمونی ها دفاع میکنی؟
اسلامی خوبه که رییس جمهور ظاهر الصلوه بره با خانم جوان ترک ،
دست بده؟؟؟؟
وا اسلاما
وامحمدا
واحسینا
لبیک یاحسین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه مسلمونی فقط دفاع از کسی است که خود را مومن نشان میده ؟ نه مسلمون واقعی کسیه که از حرف حق دفاع کنه حتی اگه اون حرف رو یک کافر بزنه. پس اینقدر دم از مسلمونی نزنید و اینقدر وا اسلاما و وا محمدا نکنید که با اینگونه اداره کردن هر جامعه ای اعم از کوچک یا بزرگ همیشه تحجر گرا و عقب مانده خواهید ماند واین چیزی نیست که پیامبر عظیم الشان(ص) گفته باشد ویا در کلام خدا آمده باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس نادان اگه محرم و نامحرم در خارج از کشور باید رعایت بشه چرا چشمانشان را نمی بندند جه فرقی می کنه که نگاه بکنه یا دست بده تازه تو ازکجا می دونی دست داده آن فیلم کاملا معلومه که ساختگی بوده از همه اینها بگذریم برو نظر اسلام را در مورد زنان کفار و غیر مسلمان مطالعه کن ببین که چه حکمی دارد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
بله اسلام به معنی دست دادن حجة الاسلام (به حسب ظاهر) با زن نامحرم است اسلام به معنی هتک حرمت عاشوراست اسلام به معنی بستن درب نیروگاه نطنز است اسلام به معنی همسویی وهمکاری با صهیونیست های سفاک وغاصب است نمردیم و معنی اسلام اصلاح طلبی رو فهمیدیم
عاشق ایران اسلامی
|
United States of America
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
۲۷۰
۴
من نظراتم را برای نشر نمینویسم چون صدها بار نوشتم و منتشر نشد.شما اولین شرط نشر مطالبتون عدم توهین و هتاکی میباشد ولی حداقل نود درصد کامنت ها توهین و هتاکیست.براتون متاسفم.شما حتی ابتدایی ترین اصول خبرنگاری را رعایت نمیکنید.دومین شرط هم مطالب پر محتواست.این پیغامها فقط توی چاله میدونها رد و بدل میشه.وای بر ما اگر شما ژورنالیستهای مملکتی هستید که حتی خداوند پیامبر گرامی ما را فقط به خاطر مکارم اخلاقی مبعوث کردند.شما چقدر دورید از این ارزشها.آیا واقعا این دو روز دنیا ارزش این همه فحاشی و مرگ بر این و آن را دارد.خداوند انشالله به حق این عاشورای سرخ حسینی شما را به صراط واقعی هدایت کند.در اسلام ما چیزی پست تر از توهین و دروغ و بی اخلاقی نداریم و وای بر کسانی که برای این دنیای فانی آخرتشان را چوب حراج میزنند.
ناشناس
|
United States of America
احسنت . اما این روزها فعلا دوران دست اینهاست. چه طرفداران این جناح و چه آن جناح. به امید اینکه ادب و وجدان سرلوحهء تمام اعمال و گفتارمان باشد و بماند.
نسرین
|
United States of America
آفرین ..من هم بارها نظر دادم که اصلا توهین نبوده فقط حرف منطقی بوده ولی منتشر نشده ..صراط اصولا به دنبال شلوغ بازی است با منطق و عقلانیت کاری نداره
غلام
|
United States of America
کامنت وزین فقط کامنت غلام
جن
|
United States of America
کلللله ی بی عقل فقط غلام کلللله
ناشناس
|
United States of America
عاشق جان که امیدوارم برای ایران قربانی شوی. اگر دنیا ارزش ندارد پس چرا ---هایی که اساتیدشان نمادهای تقوا و ساده زیستی بوده اند و اگر اندک مطالعه ای در مورد زندگی بعضیشان داشته باشی موی بر تنت سیخ میشود از عزت نفس آن بزرگواران. توان زندگی مثل آنها را ندارند؟ حالا که شما قائل به بی ارزشی دنیایید بجای هدایت عامه مردم به راهی غیر از آنچه در طول تاریخ رفته اند لطف کنید و آین آقایان --- --- را به راه معلمانشان باز گردانید. دنیا اخ خ خ خ شده فقط واسه مردم؟ برو آقا سفسته نکن با این حرفها فقط میخوان شور مردم رو بخوابونن.
سید علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
۳۸۶
۷۵
درود بر خـــــــــــــــــــــــــــاتــــــــــــــمـــــــــی
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
بیش باد
آزاد اندیش
|
Iran (Islamic Republic of)
محمدش یادت رفت-آخه یه خاتمی دیگه داریم که با ر--- بلال سرخ میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
۱۰
۲۶۴
اگر شما یک گوهر گران بها داشته باشی و دستت بگیری و در خیابان راه بروی آیا میتونی بگی چون من آدم مهربون و ساده ای هستم آقا دزده کاری بهم نداره...
آمریکا و اروپایی همین امروز در عصر بقول آقای {سید محمد} خاتمی مردم سالاری، در آفریقا و جاهای دیگری هنوز رسماً مستعمره دارن {معادن طلا و الماسی ...}
خب البته اصلاح طلب ها که میگن که آمریکا و اروپا بخاطر انسان دوستی شون و بخاطر اهداف والای بشری و دموکراسی که برای همه به ارمغان میارند، انشاالله که دزد نیستن و ما هم چیزای با ارزشی مثل منابع بزرگ نفت و گاز و معادن باارزشی مثل اورانیوم ..... اینا خیلی چیزی نداریم...
برای همینه که دوره آقای {سید محمد} خاتمی روابط خارجی ما خوب بود و کسی کاری خیلی بهمون نداشت.
چون خودش بنده خدا نامه زده بود به کاخ سفید و گفته بود که بیاین این انقلاب رو تحویل بگیرید، این منابع ناچیز ما هم بعنوان هدیه ای از کشور دوست و برادر خودتون قبول کنید.

اما خداییش بنده خدا شرافت و غیرت داره، دیگه --- ملت رو نگفته بود که مال خودتون...
اما یادش نبوده که آمریکایی که با کاپیتالاسیون این کار رو میکنن...

سادگی بعضی ها و طرفداراشون منو کشته......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این یکی رو راست میگه که کاری بهمون نداشتن!
مثل زیمبابوه و یا بورکینافاسو و ... دیگر کشورهای پیشرفته بودیم که هیچ کس با ما کار نداشت!!
درود بر خاتمی طرفدار عقب ماندگی همراه با آرامش !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه اینکه الان شماهایی که این چاه نفتها و سرمایه ها دستتونه خیلی امانتدارید و حق مردم رو ادا میکنید. برید اختلاسهای چندین هزار میلیاردی تون رو جمع کنید . طبق چه سندی ادعاهای پوچتون رو به خرد مردم میدید؟
نه اینکه شمابا سرمایه ملت ایران آتیش بیار معرکه سوریه و لبنان و فلسطین نیستید. --- شما رو به هر چی که ادعای پرستشش رو دارید از رو برین دیگه.
saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
۱۷۵
۳۹
صراط
خاتمی دودی در چشم شما و دشمنان نظام است خاتمی امیر کبیر زمان است
بانوی ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین کدوم نظام؟
جمهوری اسلامی ایران ؟

یا جمهوری ایران؟

شما مطمئنی دشمنای جمهوری اسلامی دشمن خاتمی جان شمام هستن؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ای بانوی ایرانی بیهوده سخن نگو که به قول سعید دانا یا نادان خاتمی با هیچ احدالناسی حتی کافر ، حتی شهید آبراهام و حتی اسراییل آدم کش هم دشمن نیست!
ایول به این دموکراسی
ایول به ایم آزادی اندیشه
که فقط با چیز و چیز خاتمی شد ، و نه موسوی
فقط خاتمی!
درود بر خاتمی بی رگ و بی دشمن!
درود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
۶۴
۳۰۸
درود بر خــــــــــامنــــــــــــــــــه ای رهبر
زنده به عشق رهبر
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا شاهده نامردم اگه "مثبت" بدم!!
الان چه ربطی به حضرت آقا داشت که تو کامنت دادی؟؟؟؟
الان موضوع جناب خاتمی مدافع حقوق بشره!
مدافع انسان های اسراییل دوست و نه غزه و نه لبنان جانم فقط و فقط فدای ایرانه!!!
اینجا حرف از اسلام جدیدی است!!
شعبه خاتمی!!!!
اولین و آخرین شعبه از اسلام ناب خاتمی را در عاشورا به نظاره نشستیم که بر سر عزاداران حسینی سنگ زدند!!!
حسین شهید نیست
ولی آبراهام کبیر ، شهید است!!!
اون وقت جای سخن از اسلام و حسین و خامنه ای است؟
این چیزها دیگر کهنه شده ای برادر!!!
بیا دنبال خاتمی!!!
بیا باهاش میریم با خانمها دست میدیم!
آزاد اندیش
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای زنده به عشق رهبر
یادتون رفته حسینیه جماران که شیشه هارو شکستن و به خاتمی هر توهینی رو تونستن کردن و هرچی تو دهنشون دراومد بهش گفتن؟اونا از طرف کی بودن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امیدوارم همین --- که شاهدش هستیم ( افراط و تفریط ) افتاده به جونتون نابودتون کنه. آبروی --- رو هم بردید.
دختر قمی
|
Iran (Islamic Republic of)
ازاد اندیش لطفا ساکت باش
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
۲
۱۶۷
آقای saeed یه چیزی بگو آدم باورش بشه
بیکاری برای این آقا نظر می زاری بنده خدا دم پیری هم از نوکری آمریکا دست بر نمی دارد
نوکری آمریکا افتخار اسلام
|
Iran (Islamic Republic of)
باور کن اصلا نیازی به نظر مثبت ماها نداری!
چون نوکر آمریکا بودن در نظر خاتمی ، یک امر صواب است که تا آسمان ثواب دارد ؛ اصل دوم اسلام خاتمی و اصل سومش هم این است که دست دادن با زن جماعت،
خصوصا --- ، حلال استو چه بسا ثواب هم دارد
روحش شاد که نمردیم و شعبه جدیدی از اسلام را هم دیدیم
خدا بابت همه این کارهایش جزای متناسب دهادش، انشالله
saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
۹۵
۳
در جواب آقای هادی
من نمی دانم چه کسی نوکر آمریکا است ولی می دانم سید محمد خاتمی 8 سال رئیس جمهور ایران عزیزم بوده است و ایشان را مثل خیلی از دوستانم که دوستش دارند ، دوستش دارم و این نظر شخصی من می باشد
می دانم صراط با طراحی دقیق و پیش بینی و با تائید نظرات در فکر انتخابات با شکوه که نشان دهنده حکومت مردم سالاری است می باشد
شهید آبراهام لینکلن
|
Iran (Islamic Republic of)
من هم ایشان را به عنوان نوکر بی اختیار آمریکا بسیار دوست میارم و درغیر این اینصورت خیر
آیا شما شهدای آمریکا را به رهبری آبراهام کبیر قبول ندارید که خاتمی عزیز ما را نظر منفی میدهید؟
درود خدای آمریکا بر خاتمی عزیز
درود بر شرف ایرانی مزدور آمریکا
درووووود
آزاد اندیش
|
Iran (Islamic Republic of)
چه روشنفکر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
۳
۱۳۹
در جواب آقای saeed
فرمودید(من نمی دانم چه کسی نوکر آمریکا است) خوب کاری نداره کسی که وقتی کشور از چهار طرف محاصره نیروهای دشمن قرار دارد دم از ابطال انتخابات می زند و از تشنج آفرینی در کشور در سال88 دفاع کرد اگر بهش نگیم نوکر آمریکا بهش چی بگیم جالب توجه که همین چند وقت پیش گفته بود (من نگفتم در انتخابات 88تقلب شده) پس لابد خواستار ابطال انتخابات بدون تقلب شده!!!!!
حالا اگه من و شما هم دوستش داشته باشیم باید باور کنیم نه ایران رو دوست داره نه اسلام رو نه من و شما رو اگر فقط تاریخ 10 سال پیش کشور رو بدونید دو رو دو رنگی این آقا براتون ثابت می شه
تا هفته دیگه خدا حافظ
---
تاچر
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای هادی شما قاضی وداور بی طرف پیدا کن من شخصا نادرستی انتخابات را به نمایندگی معترضان اثبات میکنم؟؟!! هر چند رای من غیر از موسوی بوده است
آزاد اندیش
|
Iran (Islamic Republic of)
بعضی ها همه چی رو به خاتمی نسبت دادند،از طرفش حرف زدن و شخصیت ایشون رو بین بعضی ها خراب کردن.بدون هیچ مدرکی
دورد بر خاتمی
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا هادی عزیز .این که کشور از چهار طرف در محاصره دشمن بوده دستپخت کیه؟
قرار نیست سیاستمداران --- فکر هر بلایی سر مملکت بیارن ... و در وقت پاسخگویی به بهانه اینکه طرح این دعاوی باعث خوشحالی دشمن--- کشور و تشنج زائی میشه خودشون رو از جوابگویی تبرئه کنن. مطمئنم الان دور و بودن اونی که جنابعالی ازش حمایت میکنی بیشتر برای مردم روشن شده تا آقای خاتمی... شایدم شما مزه پول نفت رو چشیدی که اینجور تنت داغه...
علی
|
France
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
۱۴۲
۳
رهبر معظم انقلاب اینو در آخرین سال ریاست خاتمی میگه :

تدين و نجابت ذاتي آقاي خاتمي از امتيازات برجسته ايشان است و رئيس جمهور در اين هشت سال ضمن زحمات و تلاش متراکم، در مواجهه با حوادث مختلف صبر و تحمل کرد. البته بارزترين خصوصيت آقاي خاتمي در اين دوران، مايوس کردن دشمناني بود که انتظار داشتند رئيس جمهور رودرروي نظام قرار گيرد اما آقاي خاتمي مقاومت نمود و فشارهاي بسياري را نيز تحمل کرد.
ناشناس
|
France
تسلیم
مطیع امر رهبریم
ولی برادر علی برو ببین فتنه 18 تیر 78 بر حضرت آقا چه گذشت که آقا مانند فتنه 88 از مردم خواستند تا دست به دعای اجتماعی زنند!
ایشان بی اغراق حداقل از کابینه اش افراد زیادی منحرف شدند که نشان از انحراف فکری در این حزب میدهد
ایشان هم فکر با سروش بوده است دیگر، اگر خیلی تحمل کند میشودهمان که با دختر ترک دست میدهد و یا میگوید شهید آبراهام لینکلن!
بازهم میگویم مطیع امر رهبریم
خدا به هممون کمک کنه که همیشه پیرو رهبر باشیم تا راه درست را گم نکنیم
لبیک یاحسین
ali
|
France
ناشناس . نظرت چیه اگر روزی پسرت شیشه های همسایه رو تو کوچه شکست دیگه نذاریم خودت وارد کوچه بشی؟ چون کار بچه ات بد بوده؟
محمد اصفهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
۱۰۵
۲
ضمن آرزوی صبر، اعتدال و تامل برای همه سیاسیون از اهالی صراط برای چندمین بار عاجزانه میخواهم به حرمت نام مسلمانی و شیعه علوی بودن که بسیاری از ماها فقط به ظاهر یدک میکشیم حرمت شکنی و توهین نکنید. سید محمد خاتمی هرکه باشد وو هرچه که باشد جزو سادات است و احترام او واجب ،ضمن اینکه ایشان حداقل هشت سال به این مملکت خدمت کرد و بارها تبعیت خهودش را از ولایت ثابت نمود . چرا عده ای مثل بوف سرشان را داخل برف کرده اند ؟!! حد اقل رفتارهای --- احمدی نژاد را در قبال احکام و دستورات مقام معظم رهبری نداشتند . در مجموع از این دین و مذهبی که ادعای آن را داریم از امام حسین ع ، آزادگی را بیاموزیم و به سلاله پاک پیغمبر بیش از این بی احترامی و توهین تحت عنوان نقد و ... نکنیم . فقط به عقبه انقلاب نگاه کنیم ، ببینیم چقدر چهره های های دلسوز و ارزشمند نظام را با این رفتارهای افراطی و ضداخلاقی خانه نشین کردیم و اکنون نوبت هاشمی و خاتمی است . وای بر ما .....
تاچر
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر اصفهانی
شهید آبراهام لینکلن
|
Iran (Islamic Republic of)
تو خودت مسلمون نیستی که به رییس جمهور عزیزمون آقای احمدی نژاد توهین میکنی بعد دیگران را موعظه میکنی؟
وامحمدا که اسمت محمد است!
آزاد اندیش
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای آبراهام لینکلن
این «انتقاد» بود نه توهین
وقتی میگیم معنی انتقاد رو نمیفهمید نگید نه
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
آبراهام جان ظاهرا شما هم مثل خودشون طاقت شنیدن حرف حق رو ندارید.
بندهء خدا خانم وزیر به جرم تکرار درخواست دلار برای واردات دارو ... فاتحهء سه سال زحماتشو بر باد رفته دید.
غلامرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
۸۱
۱
در پاسخ به دوست عزیزی که خودرا ناشناس معرفی ومیگوید بخاطر در اختیار اجنبی قرار دادن منابع نفتی سیاست خارجی در زمان خاتمی خوب بود عرض می کنم نفت باید فروخته شود تا دولت بتواند قسمتی ازهزینه های خود را جبران کند پس اشکالی در این قضیه نیست قیمت نفت و فراورده های نفتی هم روزانه در سایتهای اقتصادی دنیا معلوم است و هیچکس نمی تواند وجرات آن را ندارد که بخواهد به یک کشور خاص ارزانتر بفروشد و یا فراورده ای راگرانتر از نرخ روز دنیا بخرد بنا براین میشود گفت هوش وذکاوت سیاسی میخواهد که بتوانی ایران را از انزوای سیاست خارجی رها سازی و آقای خاتمی این کار را کرد.
حال ممکن است بگویید این نرخهای فراورده های نفتی را ابرقدرتها مطابق با خواست خود تعیین میکنند که نباید زیر بار آن رفت. در پاسخ باید بگویم اگر اینگونه فکر کنیم هیچگاه به جایی نمیرسیم و همیشه منزوی خواهیم ماند.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
۱۲
۵۰۹
خاتمی دوستان فراموشتان شده است تعلیق غنی سازی دو ساله اقای خاتمی و ذلیل نشان دادن نظام توسط ایسان فراموشتان شده که در همین دوران به قول شما سیاست خارجی طلایی ایران محور شرارت جهان خوانده شد فراموشتان شده ملاقاتهای پی در پی ایشان با جرج سروس رهبر انقلابهای مخملی جهان را فراموشتان شده اغتشاش هر روزه در دانشگاهها و خیابانها و مدارس و مجلس در دوره 8ساله ایشان باید بعضی ها به ان دوران افتخار کنند کسانی که هیچ سهمی در به ثمر رسیدن این نظام نداشته و ندارند کسانی موافق خاتمی هستند که منافعشان را با رفتن او از دست دادند کسانی که درد شکم دارند نه درد دین و نه درد نظام و انقلاب به خدا قسم اگر نبود لج و لج بازی های اقای احمدی نزاد بر سر مشایی اب گل الودی درست نمیشد که شماها بتوانید از این اوضاع ماهی بگیرید و سیاه نمایی کنید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط جواب حرفهای بی سند شما همینه :

رهبر معظم انقلاب اینو در آخرین سال ریاست خاتمی میگه :

تدين و نجابت ذاتي آقاي خاتمي از امتيازات برجسته ايشان است و رئيس جمهور در اين هشت سال ضمن زحمات و تلاش متراکم، در مواجهه با حوادث مختلف صبر و تحمل کرد. البته بارزترين خصوصيت آقاي خاتمي در اين دوران، مايوس کردن دشمناني بود که انتظار داشتند رئيس جمهور رودرروي نظام قرار گيرد اما آقاي خاتمي مقاومت نمود و فشارهاي بسياري را نيز تحمل کرد.
نازی
|
Iran (Islamic Republic of)
تحلیلت خیلی آبکی بود ..مطالعاتت ر وببر بالا و سعی کن منطقی تر باشی و هرچیزی که بهت دیکته میشه واز تلویزیون می بینی باور نکن خودت فکر کن ...سانسور نکنید
شهید آبراهام لینکلن
|
Iran (Islamic Republic of)
علی جان
ببین دیگران چه طور اسلام را هدف قرار میدهند و مغرضانه میکوبند
از سخنان پند بگیر
بصیر باش
حرفهای آقا درست ولی خودت میدانی که خاتمی فردی با تقوا نبود ولی خودش را تا حدودی خوب حفظ کرد
خدا از سر تقصیرات همه مان بگذرد
ولی ایشان حداقل باید خطش را از یزیدیان عاشورای 88 جدا کند تا به خیل عظیم مردم بپیوندد!!
یزیدیانی که سنگ بر سر عزاداران حسین میریختند ، مانند یزیدیان زمان حسین !!!
لبیک یاحسین
دختر رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
نازی جون شما هنوز یاد نگرفتی با یه فیلسوف چطور صحبت کنی؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
من نمی گویم همه مردم ایران، ولی اکثریت مردم ایران آقای خاتمی را بسیار بیشتر از آقای احمدی نژاد دوست دارند، مریم خانم با رجز خوانی های شما و تعدادی محدودی از دوستانتان هم رأی ملت برنمی گردد
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
بانو مریم. حالا که تعلیق نکریدم چه فایده ای برامون داشته؟( جز تحریمهای فلج کننده.از قبیل نخریدن نفت. که منجر شده به مبادله کالا به کالا (مثل سه هزار سال قبل واقعا میدونید ما ایرانیها چند ساله از پول نقد برای تجارت استفاده میکنیم؟)نفت بدیم و گندم بگیریم. جالب اینه که در تولید گندم هم ادعای خودکفایی داریم) و آبراهام لینکلن عزیزی که دم از بصیرت میزنید. حتما اینقدر بینا هستید که بدونید غنی سازی تنها یک بهانه برای بزرگنمایی و ایجاد ایران هراسی در سطح بین الملل . آقایون بصیر در عصر ارتباطات تنها راه پیشرفت تعامل دوسویه است . اگر ما پیشرفت ملت ایران را قائل به وحدت میدانیم. درست است اما این پیشرفت فقط به اندازهء 75 میلیون نفر است و اگر خواستار پیشرفت همزمان با همه دنیا هستیم باید با همه تعامل داشته باشیم با همه 7 میلیارد نفر.
میشود با سکوت هم دور آنهایی که دینمان نفی شان کرده است خط بکشیم. وقتی هم که از همه لحاظ قدرت گرفتیم اقدام به طرح نابودیشان کنیم . نه اینکه وقتی همه چیزمان وابسته به واردات است. با طرح این مسائل وجهه نظام نوپایمان را به صورت یک کشور ستیزه گر بنمایانیم.
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
۷۷
۲
ولی صراط با این گزارش های تهمت بارش ، به فکر فرار از بهشت و سقوط در جهنم است!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
۷۰
۳
اگر اینجوریه که شما می گویید چرا اینقدر از کاندیدا شدنش می ترسید؟؟ آرزو دارید که کمی از محبوبیت خاتمی را داشتید اما ...
شهید آبراهام لینکلن
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین علی
من خودم به خاتمی رای دادم ، ولی بعد از تحقق نکردن حرفهایش و پیروی نکردن از رهبری در همه موارد و سستی نشان دادن از خود دیگر به رای ندادم
و به احمدی نژاد هم رای دادم
این واقعیتی است که حداقل نیمی از رای خاتمی و چه بسا کمتر بابت اعمالش فرو ریخته
نشان از آن که اگر همه به موسوی رای میدادن او باید 21 میلیون رای می آورد و یا در انتخابات قبل هاشمی رای می آورد
این یک واقعیت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای خاتمی هم از رهبری حمایت میکرد وهم آرامش کشور را حفظ میکرد وگرنه می توانست در سخنرانی اش در جمع دانشجویان هم به نفع خودش سخن بگوید و هم عده ای از مسئولین مملکت را بی حرمت کند ولی بخاطر اسلام و انقلاب این کار را نکرد کاری که متاسفانه الآن می کنند.
یک جانباز انقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
۲۳۳
۶۲
جواب مریم خانم را مختصر میدهم:
خواهر عزیز چرا چشمانت را بسته ای دانشجوی ما عاقل است مثل قبل از انقلاب اگر خودت شخصا یک همه پرسی از دانشجویان انجام دهی می فهمی که خاتمی هنوز هم محبوب است وسیاستمدار - مردم نان می خواهند چگونه می توان با سیاست غلط در امور خارجی مردم را سیر کرد
شکم گرسنه دین و ایمان نمی شناسد این را همه میدانند حالا شما بیا وبگو درد شکم دارند بله درد شکم دارند سیرشان کن آنوقت از دین برایشان بگو.
بانوی ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
شما که انقد درد شکم داری چرا رفتی جبهه که جانباز شی؟؟

نکنه پشیمونی؟

متاسفم برات!

اسمتو عوض کن بنویس "یک جانباز پشیمان"

ا
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشون رفتن جانباز شدن تا امثال تو ای بانوی ایرانی در این کشور راحت و ایمن زندگی کنید وگرنه الان خدا می دونست بعثی های وحشی چه کار که نمی کردند پس درست صحبت کن
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
علت سانسور جوابیه این جانب به جانباز عزیز انقلاب !! چیست
امیر حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
بانوی محترم ایرانی: چرا به جانباز محترم توهین می کنید ایشان درد دل اکثریت مردم را عنوان کرده اند شما که از دین می گویید بدانید که در جهان آخرت باید جواب دهید
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
برادران همانجور که مریم خانم دوست دارند صحبت کنید!!!یکی به این خانم بگوید شما با چه مقیاسی به دیگران میگویی درد شکم داری و برای آنان اجر تعیین میکنی و تهمت میزنی از خدا شرم کنید و به خادمان انقلاب توهین نکنید اگر بنا بر توهین و لودگی باشد سنگ روی سنگ بند نمیشود
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
بانوی ایرانی و مریم خانم بیایید برای دین و ایمان، انرژی هایی را که در راه توهین و افترا به دیگران به هدر می دهید را صرف یادگیری ادب و تربیت نمایید و یاد بگیرید که این جانباز عزیز و تمام جانبازان و شهدا و ایثارگران تا پایان دنیا چنان حقی بر گردن تک تک ایرانیان دارند که هیچ گاه ما نخواهیم توانست حتی ذره ای از خوبیها این عزیزان را جبران کنیم، آنوقت شاید یاد بگیرید که نباید به یک جانباز عزیز و بزرگوار که همه چیزش را برای زندگی، آسایش و آرامش ما داد توهین کرد
بانوی ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد همه جانباز های عزیز کشورم ایران!

زنده باد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
۶۸
۵
صراط تو خودت بيش از همه توهين ميكني. نحوه ي اطلاع رساني و اخبارتون همه مملو از فتنه است . انشالله خدواند هدايتتان كند. از نوشته هايتان مشخص است كه نيت خيري نداريد.
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
۴۰
۳
ما مسلمونیم صراط توهین توی آیین ما نیست پیغمبر ما به ما یاد داد دروغ نگیم تهمت نزنیم دیگران رو تحقیر نکنیم.مگه این دولت کم حاشیه داره ؟داد همه انقلابی ها در اومده. فاصله بین حق و باطل یه تار مو ست مذاقب باشیم!ضمننا به اصولی که خطاب به نظر دهنده ها نوشتین کمی پایبند باشین وتوهین هارو نشر نکنین.مرسی
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
۳۷
۳
در آبان 59 به حکم بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی، راهی کوی شهید شاهچراغی می شود و بعنوان نماینده ولی فقیه در موسسه کیهان، سکان هدایت بزرگترین نهاد مطبوعاتی آن زمان را در دست می گیرد!!! حالا این آقایانی که الان خود را صاحب اختیار ولی فقیه و افراد بسیار نزدیک به مقام رهبری می پندارند آن زمان کجا بودند
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین
یسنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
۴۳
۳
در جواب مریم خانم :

بله مردم درد شکم دارند واین وظیفه حکومت است که نیازهای مردم رو تامین کنه ..کمی قانون اساسی رو مطالعه کنید و از حقوقتان آگاه باشید تمام درد ما از جهل ونااگاهی است ..منتشرش کنید
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین.قانون اساسی چقدر مظلوم است
بانوی ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
بد بخت ترین مردم کسایی هستن که به خاطر درد شکم دین وایمانشون رو میفروشن..!
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
از این همه اصول قانون اساسی فقط به اصل شکم پایبند هستید آیا اصل ولایت مطلقه فقیه این اقایان علیه ان قیام کرده اند در ان نیست
امیر حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
بحث اقتصادی برای تمام مردم جهان مهمترین است مردم گرسنه از همه چیز بیزارند
دختر رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
مادمازل ایرانی علی میگه وقتی از دری فقر بیاد ایمان از پنجره خارج میشه.پس یه لطفی کن از منبر بیا پایین به جاش برو 4تا کتاب بخون.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
بانوی ایرانی من هیچ گاه عادت ندارم که برای کسی آرزوی بدبختی و گرفتاری کنم، اما ظاهرآ شما خیلی شکم پر هستید و از خوردن زیاد و فراوانی نعمت دچار درد شکم می شوید، امیدوارم روزی همانند خانواده ها و کودکان یتیمی شوید که از فقر و بدبختی حتی نان خالی هم برای خوردن ندارند و باید داخل زباله ها دنبال پس مانده غذای --- شما و امثال شما باشند،آنوقت دلم می خواهد که شما را ببینم که آیا باز هم می گویید!!!بدبخت ترین مردم کسایی هستن که به خاطر درد شکم دین وایمانشون رو میفروشن
بانوی ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا رضا تو کامنت بالایی فرمودی برم ادب یاد بگیرم
بعد برای من آرزوی یتیمی میکنی !

نمیدونم چی بهت بگم که خیلی حقیری برای دیگران آرزوی فقر ویتیمی میکنی...!
بانوی ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر رشتی!
کسی هم نگفت اقتصاد ووضع معیشتی مردم مهم نیست !

اما وضع بد اقتصادی هم توجیه مناسبی برای زیر پا گذاشتن دین نیست..!
بانوی ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای رضا نمی بخشمت...!
بانوی ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
پس کامنت من کوووووووووووووووو؟

یعنی چه وضعشه؟
بانوی ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
یه بار دیگه میگم !

آقایان رضا/امیرحسین !
روی صحبت من با همه جانبازان عزیز کشورم نبود...!
نمیخواد شما ارزش های این عزیزان رو یاد آور بشین که خودم خوب میدونم اگه فداکاری های آنان نبود الان چه وضعی داشتیم...!
من مشخصا" با شخصی که کامنت گذاشته بود حرف زدم.. چه بسا ایشون اصلا جانباز نباشن!
من میگم:

وضع بد اقتصادی توجیه مناسبی برای زیر پا گذاشتن دین نیست!
ما که ادعامون میشه شیعه ایم وحسینی هستیم ...!
مگه امام حسین تشنه اش نبود... چی شد؟تسلیم شد؟
منتشر کنین!
بانوی ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
به آقا رضا!
تو کامنت بالایی به من فرمودی که با ادب باشم!

خودت برا من آرزوی یتیمی وگرفتاری وفقر میکنی!؟

خیلی حقیری که برای دیگران آرزوی بدبختی ویتیمی میکنی؟

متوجه حرفای من نشدی جناب!

کامنتتون بسیار زشت بود !
بانوی ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
خواهش میکنم نظرمو بذارید..!

حرفای آقا رضا خیلی خیلی ناراحتم کرد!
خواهش میکنم..!
من اصلا دوست ندارم این طور تصور بشه که من به جانبازای عزیز توهین کردم!
دختر رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
بانو چرا از حرف رضا ناراحت شدی.اون بنده ی خدا که حرف خودتو بهت تحویل داد.اهان همون قضیه ی مرگ خوبه ولی واسه همسایه دیگه؟؟؟
یزدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
۱۹۴
۱۹
نامش سید محمد است. شهرتش خاتمی است. متولد اردکان است ولی اهل دل و جایگاهش در قلب اکثریت ملت ایران است و روزگارش هر روز بهتر از دیروز می شود . حال اگر شما تازه به دوران رسیده ها و مقدس نما ها قبول ندارید در همین سایت سرشار از دروغ خودتان که مشتریان ان در مقایسه با سایتهایی همچون --- بسیار کمتر می باشد یک نظر سنجی برای محبوبیت این سید بزرگوار بگذارید تا همه چیز مشخص گردد.انشاالله خدا شما که مدعی هستید ، به صراط واقعی هدایت کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر سید محمد خاتمی
اقا الياس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر راست مگوييد نظر سنجي بگذاريد...البته که همه شما مثله اهوي گوش بلند ميرتسريد که ايشان پا به رقابت بگذارند و از اين متنهاي سخيفتان هم کاملا مشخص است
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
۲۶
۱
اتفاقا این بار درست گفتید اما جهنمی که شما درست کرده اید که کارتون هم عالیه عالیه
ناشناس
|
Slovenia
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
۵۱
۲
خاتمی حق است و محبوب چون دشمنان احمقی مثل شما ها دارد . حیا کنید بس کنید اگر دین ندارین آزاد مرد باشین. مگه رهبر انقلاب نفرمودند مملکت نیاز به آرامش داده و کسی که دامن به اختلافات بزنه خائن است . شکی نیست که کسانی که به سید اولاد پیامبر و به این مرد شریف و محبوب توهین می کنه خائن است
ناشناس
|
Slovenia
دوست عزیز گفتار و کردار خاتمی گونه داشته باش حتی منتقدان خود را احترام بگذار و از اهانت به آنها بپرهیز که سید محمد خاتمی از هوادارانش می خواهد اینگونه باشند.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
۵۵
۲
به مریم خانم میگویم احتمالا شما در گروه از ما بهترون (آقا زاده ها ) قرار دارید که شکم گرسنه را درک نمی کنید بقول اون آقا شکم گرسنه دین نمی شناسه این واقعیته شما سعی کن یک هفته مثل بیشتر اقشار جامعه زندگی کنی اونوقت حرف مردم (تاکید می کنم مردم) رادرک میکنی متشکرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
۹۵
۲
سید محمد ریاست جمهوری رو در حق این مملکت تموم کرد. قبل از او و بعدازاو هیچ احدی نتوانست مملکت رو بخوبی او اداره کنه . یه نگاهی به دور وبرتوون بندازید از وضعیت ابتذال فرهنگی که کاملا تصویری است تا ابتذال اقتصادی و اجتماعی و.... . این دستاورد دولت نهم و دهم هست ... صراط جان همچنان ارج بنه بر این دستاوردهای مبتذله دولت احمدی نژاد که ملتو با خاک یکسان کرد.
پيشمرگ امام خامنه اي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
۲
۵۷
هرچه مردم درباره فتنه گران بيشتربدانندبصيرت آنهابلاترمي رود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بله موافقم به شرطی که فتنه گر واقعی را بشناسی (البته نه از طریق صدا و سیما)
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
۲۳
۱۳۹
خیانت های خاتمی عبارتند از:
1- بی اثر کردن جهاد و خشم مقدس مسلمانان
2- سکوت در بابر حمله به حرم علوی و حسینی(محکمترین موضعش این بود: زشت بود، نپسندیدم)
3-سکوت در برابر حمله به عراق و افغانستان
4- طرح خائنانه گفت و گوی تمدن ها
5- سیاست مزورانه تنش زدایی
6- سکوت در برابر قاچاق دختران به امارات
و این قصه سر دراز دارد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وتحمل احمق هایی مثا جنابعالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقارضای عزیز گفتگوی تمدن ها یک پروژه چهانی است همه دنیا قبولش دارن (بجز چند کشور نژاد پرست) . پس اینقدر افکار متعصبانه نداشته باش و به آینده مملکتت فکر کن اگه تعصب شدید مذهبی داشته باشی وبا آن بخواهی از مملکت دفاع کنی میشود هر سال دریغ از پارسال.
بانوی ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس ره آورد این پروژه جهانی چی بود؟
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
۶۲
۱۹
اگر مردم به محبوبین شما رای دهند مردمی فهیم هستند ولی اگر به این سید رای دادند به خاطر اشک هایش بود نزدیک 24 میلیون رای به لطف گریه بود؟!!!پیشنهاد میکنم به کاندیداهایتان بگوئید از الان تا انتخابات گریه کنند تا رای بیاورند چقدر تحلیل هایتان آبکی است مشت نمونه خروار است
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
۶۶
۴۹
جايش خيلي خوب است انشاله درسراي باقي هم همانجاباشدالبته بهمراه رفقا وهمپالگي هاي داخلي وخارجيش ايضاجرج سروس ومايكل لدين وجمعي ازيهودونصارا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برای تعصب مذهبی که داری متاسفم .
ببین آنهایی که بقول شما رفقای یهود و نصارا نداشته اند چه گلی به سر مردم ما گذاشته اند جز فلاکت و بدبختی. بس کنید تعصبات خشک را . کمی به خود بیایید
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
اخوي ما درخودمانيم جائي نرفتيم .اولامن كجاتعصب مذهبي بخرج دادم؟دوماًبابقيه وگلشون هيچ كاري ندارم وحسابشان جداست اوناهرقدرهم بدباشن به خيانت وفساداخلاقي ياران اين باباشهره نيستن.سوماًاين باباسيده نشانه پيامبرروسرشه امااسم رفقاشو(البته بعضي هاشو)نوشتم.
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
واه واه واه.اخوي چه خبرته ؟چرادوربرداشتي؟ازكجاي كامنتم تعصب مذهبي برداشت كردي؟اولامن بابقيه كاري ندارم كه حسابشان جداست.حرف من بااين باباست كه نشانه پيامبرروسرشه امااسامي بعضي ازرفقاشوبرات نوشتم.انشاله خداهممونوبامواليمون محشوركنه.واميدوارم صراط بدون عقداخوت اقلااينومنتشركنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در جواب آقا یاخانم یکی :
فرض کنیم فرد شماره 1 فتنه 88 را سبب شده به شما هم تلقین کرده اند که فتنه بر پا کرده فرد شماره 2 را که دور از فتنه بوده و مسلمونی را ظاهرا به نحو احسن انجام داده نیز در نظر بگیرید
حال بررسی کنید وضعیت اقتصادی و پایبندی مذهبی مردم را در دوره فتنه و دوره عدالت
شایان
|
Germany
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
۱۶۷
۱
خاتمی زمانی که تعلیق غنی سازی را قبول کرد کاری کردیم که مردم تحت فشار قرار نکیرند آیا هدف هر حکومت خدمت به رفاه و آرامش مردم نیست؟او کشور را 8 ماه با نفت بشکه ای 6 دلار اداره کرد او به ایران و ایرانی عزت بخشید و دین عزیز اسلام را در دنیای خارج با منش خود دین زندگی نشان داد .افسوس که افراظ بعضی اطرافیان و ما جوانان کم حوصله آن روزها و خودکامگان قدرت طلب سنتی خیلی از اتفاقات خوب را در این کشور خراب کردیم این جمله از خاتمی را هرگز فراموش نکنیم ایجاد دموکراسی پروسه زمان بر است و حوصله می خواهد
نسرین
|
Germany
احسنت ... حیف که نمی فهمند فعلا زمانه زمانه افراطی ها و عقب افتاده هاست هر چه بیشتر تندروی کنی در این نظام محبوب تری ...منتشرش کن
نازی
|
Germany
شایان جان حکومت ما هر حکومتی نیست نظام ما اسلامی است وخدایی ، در این نظام مردم باید ریاضت بکشند و قناعت کنند رفاه معنی ندارد هدف فقط حفظ نظام است و مردم باید نظام رو حفظ کنند .... میدونم منتشرش نمی کنید
مهدي
|
Germany
درود بر سيد محمد خاتمي سيد بزرگوار ما

در ديپلماسي بين دولتها ابتدا منافع ملتشان را در نظر مي گيرند كه در كشور ما وارونه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
۳۹
۳۳
سلام بر سه سید فاطمی (س)
خمینی و خامنه ای و خاتمی
bdphtwtd
|
United States of America
|
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
۲۹
۸
20
محمد
|
United States of America
هزار تا منفی. اشتباهی مثبت دادم.
سعیی
|
Iceland
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
۷
این نکته قابل توجه است در مملکت عزیز ما که از ابتدا هرکس بر مسندی در این کشور نشست ابتدا خوب در میانه راه بد و در آخر افتزاح شد .
هیچ مسئولی که بعد ازمسئول قبلی سر کار آمد . حتی یک فقره از کارهای قبلی را تایید نکرد و گفت او خیانت کرده است . این چه بلایی که ما سر خود و مملکتمان می آوریم . وقتی رییس قوه قضاییه تغییر می کند انگار نظام جدیدی را بنیان نهاده است. رییس دولت هم بهمین صورت و حتی راسای ادارات راستی چرا کسی جوابی برای این پرسش دارد.
مهدی
|
-
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
۲۶
۱
اگر به خدا وروز قیامت ایمان داشتید به راحتی به این سید بزرگوار نمی تاختید
فکر نمی کنم آیت اله خاتمی چنین حرفی زده باشند
saed
|
-
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
۹۳
۱
صد رحمت به خاتمي و دورانش
رفاه آن زمان كجا وضعيت معيشتي مردم در اين زمان كجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بانوی ایرانی
|
-
یه جوری میگی رفاه اون زمون انگار چه خبر بود..!؟
نسرین
|
-
بانوی ایرانی اون زمان دوران آرامش در مملکت بود زمانی بود که ایران منزوی نبود و رئیس جمهوری داشتیم که دیپلماسی داشت و با همین دیپلماسی وگفتگوهاش نذاشت به مردم فشار بیاد ..اون دوران برای اولین بار بعد از انقلاب فضای انتقاد باز شد وروزنامه های متعدد شکل گرفتند وروح تازه ای در کشور دمیده شد ... البته اون زمان هم مشکلات خودشو داشت و خاتمی هم نقاط مثبت ومنفی خودشو داشت
مهدي
|
-
درود بر شرفت نسرين خانم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
۱
۱۸۶
تا وقتی که از فتنه گران وحرمت شکنان عاشورای 88 اظهار بیزاری نکند به هیچ عنوان در دل مردم جایی ندارد.
بانوی ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا باید اظهار بیزاری کنه وقتی خودش آتیش بیار معرکه بوده؟
دختر رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس تو یه نفری.از طرف خودت نظر بده نه 75 میلیون انسان که هر کدوم برای خودشون نظری دارن.
نسرین
|
Iran (Islamic Republic of)
بانوی ایرانی واقعا صادقانه جوابمو بده شما جریان سال 88 را چقدر نسبت بهش اگاهی داری ؟ بر چه اساس تحلیلش می کنی ؟ با کسانی که نسبت به انتخابات معترض بودند خودت حرف زدی ؟ با خانواده هایی که در این ماجرا داغدار شدند صحبت کردی واز نزدیک دیدیشون ؟؟؟ بانوی ایرانی عزیز ازت میخوام خودت فکر کنی بدون تعصب وکینه و هرچی از تلویزیون دیدی وپای منبرها شنیدی باور نکنی ....منتشرش کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
۸
۱
درود بر نويسنده وطن فروش
پيشنهاد مي كنم كه راحتتر فحش بده شما كه ادعاي نقد ميكني و اظهار داري كه در انتخابات دهم راي --- نشده يا خودت --- يا فكر ميكني مردم ---
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
مرسي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
۴
۱
ترسیدی نظر منو نشون بدی؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هنوز که هنوزه اون نظر اصلی منو نشون ندادی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در خصوص رئیس یسیج هم توش نوشته بودم!
چرا میترسی اون نظر منو نشون بذی و به جاش اینارو داری نشون میدی؟
جوجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
۱۸
۹۳
جمع کن این مزخرفاتو.حالم از شخصیت افرادی مثل شما بهم میخوره.اسم خاتمی رو تو دهن ---نیار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
۱۰۱
۱۴۲
درود بر سید خوش قلب
بانوی ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا چه گیریه به سید بودنشه...!

سیده که سیده خب که چی؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بانوی محترم ایرانی فقط منطقی باش وتحلیل های خودرا فقط از صدا و سیما بدست نیار
نازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
۱۰
۴
مستحق به دریافت بورس برای ادامه تحصیل در مدینه آرزوهایش، آمریکا می شود.... واقعا حسادت از این جمله میباره شما میدونید امکانات تحصیل در دانشگاه های آمریکا چقدره ؟ میدونید بورس شدن در دانشگاه امریکا یعنی چی ؟ یعنی هر کی رفت امریکا برای ادامه تحصیل مدینه فاضله اش امریکاست ؟؟؟ سانسورش نکنید
عالي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
۷
۲
آري ،سيدمحمد به فكر خروج از ساختار و روابط جهنمي متعصبان و بنيادگران خود پسند است و موفق هم به خروج شده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
۲۶۶
۳۶۰
فقط خاتمی . تمام
شيعه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
۵۲
۴
حالا مي فهمم چرا وقتي حضرت علي عليه اسلام در مسجد ضربت خوردند عده اي گفتند مگر ايشان نماز هم مي خواند.
ناشناس
|
New Zealand
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
۳۷
۴
سلام و درود خدا بر خاتمی فرزند فاضل و با تقوای امام راحل (ره)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
۲۷
۱۰
درود بر عزیز جانم سرورم خاتمی
s i
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
۸
۴
نکنید این کارا رو بذارین خاطرات خوش آزادی بیان برامون بمونه هیچ وقت هیچ سریالی سری دومش جذابیت نداشته و گند زده به همه چی بذارین این سید مظلوم همون سید مظلوم بمونه همونیکه فکر می کردیم شاید بتونه کاری برامون بکنه و کرد و 8 سال نه بدهی برامون موند نه بی آبرویی
بسه به خدا بسه دیگه اینهمه بی آبرویی و بدنامی 7 ساله اخیر
توروخدا بسه
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
۲
۵
به نظر من اون دسته از آقایونی توی جهنم واقعی هستن که اجازه دادن به خاتمی دوباره عرض اندام کنه و قدرت برخورد باهاش رو ندارن.
ضمنا جهنم خدا جا زیاد داره.
راستی از اشتباهات جبران ناپذیر --- چه خبر؟
(مثلا صراط با کسی عقد اخوت نبسته است!)
آذرخش
|
United States of America
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
۳۷
۴
نكنه نويسنده نسبتاً محترم خيالاتى شده كه اين مملكت ارث پدرى ايشونه ؟كه از خاتمى ضمانت نامه معتبر مطالبه كرده.والله خجالت داره جريان انحرافى به كمك اصول گرايان --- مملكتو بباد داده اند وبجاى عذرتقصير آوردن به پيشگاه ملت باپر رويى تمام براى دلسوزان اين آب وخاك خط ونشون هم ميكشند.
mehdi
|
United States of America
درود بر شما
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
۲۵
۴
خدا جهنم نمرود را برای ابراهیم تبدیل به گلستان کرد!!! تاریخ یکبار دیگر تکرار خواهد شد و به اراده خداوند جهنمی را که شما برای خاتمی درست کرده اید تبدیل به گلستان خواهد شد
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
رضا جان خيلي مثال قشنگي زدي .درود بر شما
ع .kk
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا رضا جان مطمئن باش مقابلین سید بزرگوار شدیدا" از ایشان میترسند بر من که ثابت است و یقین قلبی دارم که اگر ش........ بگذارد سید بزرگوار بیاید تک تک برگ آرای برایشان گلستان خواهد شد. ای کاش . ای کاش بخواست خدا یک ساعت میشد پرده ها کنار میرفتند ........
ع .kk
|
Iran (Islamic Republic of)
من که در داخل ایران برای رضا نوشتم .پرچم آمریکا از کجا آمده !!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سید مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
۱۹
۳
دوست عزیز برات متاسفم که هنوز داری از آبش خور ....میخوری.سید بزرگوار در مدت 8سال کوچکترین اهانتی سهوا یا به عمد به ساحت مقام معظم رهبری نداشتند ولی آیا ......... اینطور بود. این هم از وضعیت اقتصادی مردم .قربون هر چی سیده اول حضرت امام خامنه ای
بانوی ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه به سید بودنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بانوی ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
این نظر شما از نظر کسایی که از خاتمی بت ساختن حال بهم زن تره...!
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
سيد مهدي جان .درود بر شما
ali
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
۱۴
۴
اي مرده شور ببردت صراط! مگه اين 8 سال اخير كه اين همه گند به اين مملكت زده شده خاتمي رييس جمهور بود ؟ خيلي پررو هستيد . خاتمي مظلومه شما هم مثل ... سوء استفاده چي . هر چند ميدونم منتشر نميكني چون حقيقت تلخه. ولي بدون مردم خيلي باهوشن و همه چيزو ميفهمن.
مهدي
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
درود بر شرفت علي آقا
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
۷
۸۰
آقای خاتمی تمام شد ....
خدا رو شکر که خار چشم عزت ملی و امید آمریکا با تمام حرافی های پوچش تمام شد
تا باشه که تاریخ به خود ببیند --- زمان چطور با همکاران خارج نشین خود در مقابل ملت ایران پس از فتنه 88 خوار شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فتنه 88 کدومه ؟
فتنه یعنی همین 8 سال اخیر
بدبختی یعنی همین 8 سال اخیر
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
۳
۵۸
آقای خاتمی جزو افرادی است که خیانت آن ها ثابت شده چرا نظر من رو سانسور کردید ؟؟؟ دشنام که ندادم
به گمونم با بعضی ها عقد اخوت بسته اید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چطوری ثابت شده؟ لابد جنابعالی با همعقیده هاتون میز گرد تشکیل دادین و وتو کردین.
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
۱۳
۲
خاتمی در بهشت برین به سر میبرد ، کسانی در جهنم هستند و به فکر خروج از آن که با حمایت کردن از یک بنده خدا و پرداخت هزینه های گزاف و به بحران کشاندن کشور الان در جهنمی مانده اند که نگو و نپرس ، خاری است در گلویشان که نه پایین میرود و نه بالا می آید ، فقط و فقط خفه خواهد کرد ! بزودی خواهیم دید !!!
مهدي
|
Netherlands (Kingdom of the)
درود بر شما
آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
۱۱۸
۸
وقتي اين حرفها را راجب سيد مظلوم مي شنوم شكي ندارم كه او يكي از آزاد مردان تاريخ ايران است كه مظلومانه همانند مولايش حضرت علي فقط سكوت ميكند "درود بر شرافت وانسانيت وآزادگيت سيد عزيز كه همه اينهار ا از عاشورا درس گرفتي بي صبرانه منتظريم تا براي نجات كشور عزيزمان بيايي"
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
۳۴
۴
این سید بزرگوار با نفت 30 دلار کشور را اداره کرد -یک صندوق ذخیره ارزی درست کرد و دست دولت بی کفایت احمدی نژاد داد- با دنیا خوب بود - با مردم خوب تر - کوچکترین کلام ناپسندی از دهانش خارج نشد اما الان ...
ملا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
۴
۱۲
آهای تند نرو سید شما دلاوره یا آقا محمود ما؟این به همه اون هایی گفتم که ادعای دلاوری سیدشون دارن.تو ایران فقط یه سید شجاع ودلاور داریم اونم آیت الله خامنه ای است که همیشه ودر تمامی شرایت این مملکت را از حفظ کرده است شما ها هم فقط باید حمی او باشید اگر که اندیشه دارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با آدمای با سواد موافقم شرایط با طا نوشته میشه نه با ت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راستی حامی را هم غلط نوشتی می بخشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بازهم یک اشتباه دیگه قبل از کلمه حفظ کلمه از باید حذف بشه بازم میبخشی
شاخه نبات آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
۱۰
۴
--- بدون ویقین پیدا کن خاتمی از --- شما نمی ترسه خاتمی عشق همه ی انسان های آزاده و دینمدار دنیاست
ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
منظورت از انسانهای آزاده چیه؟کسایی که از اسارت آزاد شدن یا آدمای بی بند و باری که باعثش خاتمی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
۱۲
۳
حقانیت سیدمحمدخاتمی علی رغم همه کارشکنیهای کسانی که ازاسلام تفسیری خرافی وقرون وسطایی داشته ودارندحداقلی از آزادیها به مردم استبدادزده ایران هدیه کرد ولی دولت --- احمدی نژادهمه را به بادداد
saman
|
France
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
۷
۳
امثال مثل شما هستند كه انقدر با حرفهاي چرت كار --- به اينجا كشيد لاقت شما همون احم--- و مشا--- و برادران لار--- هستش ،
دنا
|
-
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
۱۵
۳
دروووووووووووووود بر خاتمی
دروووووووووووووود بر خاتمی
دروووووووووووووود بر خاتمی
دروووووووووووووود بر خاتمی
دروووووووووووووود بر خاتمی
دروووووووووووووود بر خاتمی
ر
رزگل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
۴
۲
......خیلی چهره کشورمون رو در دنیا خراب کرد کشور رو هم از داخل خراب کرد یادم میاد زمانی که برا دوره ی اول یا دوم میخواست بیاد با این حربه اومد که من میام دزدا رو میگیرم و ای مردم همه چی رو دزدیدن و بردن ولی همش یه حربه سیاسی بود کو جند تا دزد گرفت؟ تازه تو دوران خودش ......... دزدای میلیاردی و بزرگترین دزدی و اختلاس هایی که تا حالا شنیده بودیم ......... و مردم نا امید دیگه نمیپرسن پس دزدو اخرش گرفتی یا نع؟!
بدیش اینه امثال .........فک میکنن ملت منگل تشریف دارن و حس میکنم چقد به شعور ملت ایران داره توهین میشه-ملت دیگه خسته شدن ولی یه روز این فشاری که داره به گلوش میاد یا خفش میکنه یا اگه فشار برداشته بشه اونچه نباید رو میشنوه و میبینه
آزاد اندیش
|
Germany
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
۱۳
۳
اختلاس-اختلال-خسارت3هزار میلیاردی-زندانی کردن دانشجویان-کشتن منتقدان-فضای بسته ی سیاسی و...از نظر شما اینها همه بر اساس اسلام و قانون اساسی بوده؟
----------------------------------------------------
دموکراسی-مردم سالاری دینی-آزادی بیان-فضای باز سیاسی-افزایش صادرات نفتی و...و اینها همه بر خلاف اسلام و قانون اساسی یوده
این طور نیست؟؟؟؟؟؟؟
مهدي
|
Germany
درود بر شما
درود بر نفست
درود به كلامت

جد سيد بزرگوار نگهدارت باشه
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
۳
۴
خاک بر سر خرتون
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
۱۳
۳
درود بر سيد محمد خاتمي

سيدي كه پرستيژ ايران و ايراني را در جهان بالا برد
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
حتما با امثال مهاجرانی و سایر نوکران دلار های سعودی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
۹
۲
کاش دولت اقای احمدی نژاد هم به همین صورت نقد می شد
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
۹
۴
نويسنده اين متن شنيع بايد بداند كه در اين دولت هر روز ملت با يك بحران روبرو هستن..... ملت از وضعيت اقتصادي فرداي خودشون خوف دارن..هيچكونه امنيت اقتصادي و شغلي در كشور وجود نداره
آزاد اندیش
|
Germany
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
۱۱
۳
نظرات نشان می دهد که خاتمی قدر محبوب است-البته در نظر داشته باشید که این یک سایت اصولگرا است
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
۹
۴
درود بر سید و هزاران درود
sdhkik
|
United States of America
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
۷
۳
جناب آقاي محمد خاتمي بهترين فرد در دوره جمهوري اسلامي از لحاظ تفكر بوده است و نوشتن اين جفنگيات چيزي از ارزش ايشان كم نميكند . بيخود خودتان را خسته نكنيد . شما انسانهاي بي ارزش لياقتتان انسانهايي چرند گو و ياوه باف است كه الان در مسند كشور هستند
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
۶
۳
حالا دیگر نیازی به توضیح نیست که آیا خاتمی آدم بی لیاقت یا خاینی بود یا دوستان به زعم خویش اصولگرا؟ فقط باید جستجو کرد که چه کسی را میتوان شایسته تر از خاتمی پیدا کرد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
۸
۲
خیلی یکطرفه به قاضی رفتین.نکنه الان وضع مردم خوبه؟غرور و عزت ملی در این 8 سال آقای احمدی نژاد له شد.
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
۷
۳
با وجود متن فوق بازهم میبینیم که آقای خاتمی ختم کلام است موفقیت ایران در اقتصاد وسیاست خارجی در دست ایشان است
نظرات مندرج در این سایت در واقع یک همه پرسی است بررسی کنید
پندار
|
China
|
۰۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
۸
۴
خواندن این صراط گنا هه ...اینها به هیچ کسی رحم نمی کنند...فقط هر جا اسم امام و رهبری می آد با آب و تاب می گن..شک ندارم ذره ای اعتقاد هم ندارند
شادان
|
China
منم باهات موافقم شعارشون (با کسی عقد اخوت نبسته ایم ) با سانسورشون نمی خونه یه نظر در محکومیت شیخ فتنه88 گذاشتم سانسور کردند بدون اینکه توهین توش باشه
تفکر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
۴
۴
سلام.صراط چه جوری هتاکی وافترا نزنیم که خود همه اینا رو داری.برو به فکر اون دنیات باش که باید جواب بچه حضرت زهرا رو بدی.حالا ببینم احمدی چه گلی به سرت میزنه.فعلا بهترین گلش --- ادبی و گرونی و ...
خدا الهی عقلت بده صراط
نا شناس
|
United States of America
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
۶
۲
برای دوست عزیزی که نوشته بودند خاتمی پول گرفتن از سورس رو هیچگاه تکذیب نکرد یادآوری کنم اگه اهل روزنامه خوندن هستند به روزنامه های همون موقع جناح خودشون یعنی کیهان مراجعه کنند یا روزنامه های اصلاح طلب تا تکذیبیه ای که تو نوشت بودند رو بخونند ودوستانه توصیه می کنم وقتی در مورد چیزی اطلاع نداریم اینقدر با قطعیت حرف نزنیم بهتره. با تشکر
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
۱
حالا که دیدیم بدی رو دوست داریم اولی رو......
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
۸
۲
زنده باد خاتمي
ابوالقاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
۷
۳
چند نکته رو باید به صراط یادآوری کنم.اولا از لحن شما کاملا مشخص بود که حرفی برای گفتن ندارید وفقط سعی می کنید از همه ی اتفاقات تفسیر به رای خود کنید و برداشت مورد قبول خودتان را استنباط کنید.ثانیا آقای خاتمی و به کل اصلاحات اکنون در جریان قدرت هیچ سهمی ندارند که هیچ حتی رسانه ی آزادی هم ندارند تا از خود حمایت کنند.رفتار شما و همفکران شما دربرابر کسی که در موضع ضعیف تری (از نظر قدرت سیاسی و نه از نظر محبوبیت) هست هیچ اسمی جز ظلم ندارد.ثالثا برداشتی که من از حرف های شما داشتم به گونه ای بود که گویا شما به طور کلی با هر جریان روشنفکری مخالفید و همه را جیره خوار غرب می دانید.همینقدر می دانم که دوره ی آقای خاتمی اگر کسی درزندان کشته میشد دولت در صف اول دفاع از حق مظلوم بود.ولی دولت برآمده از عدالت(!) و دولتی که شما داعیه ی دفاع از او رادارید گویا فکر می کند فقط جوانفکر در زندان است و بقیه مردم همه مستحق زندان و مردن در زندان هستند.
سرخ رو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
۹
۲
اگر خاتمی وارد انتخابات بشه هیچ رقیبی ندارد ولی بعید می دانم تایید صلاحیت بشه
دختر آریایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
۷
۴
در جواب آقا رضا
عاقا!!!! اینارو از کجا آوردی شما؟؟
1 چیه اصلن؟؟؟ بی اثر کردن جهاد و خشم مقدس مسلمانان
یعنی چی؟؟؟چجوری بی اثرش کرده؟؟با دارو؟؟؟با چی چی؟؟بگو بدونیم
2سکوت در بابر حمله به حرم علوی و حسینی(محکمترین موضعش این بود: زشت بود، نپسندیدم)
پس باید میگفت پسندیدم؟؟؟چی باید میگفت که به مزاق شما خوش بیا؟؟
3-سکوت در برابر حمله به عراق و افغانستان
آخه داداش من!!!ما تو اداره کشور خودمون مشکل داریم،عراق و افغانستان به ما چه؟؟؟اونا اگه عرضه داشتن خودشون نمیذاشتن به این روز بیفتن.قران که میخونی شکر خدا؟؟؟
آیه داریم که:خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمیدهد مگر خودشان بخواهند
خب اگه سرنوشت اونا عوض نشده یعنی راضی هستن،لرومی نداره ما بشیم دایه مهربون تر از مادر
4- طرح خائنانه گفت و گوی تمدن ها
خائنانه خوندن این طرح سطح فکر شمارو نشون دادو میدونم که هر توضیحی بدم فقط خودمو خسته میکنم
5- سیاست مزورانه تنش زدایی
بابا اینو از کجات آوردی؟؟؟خودت معنیش رو میدونی اصلن؟؟
6- سکوت در برابر قاچاق دختران به امارات
نه که الان خیلی داره جلوگیری میشه از این کار!!!!
به جای این حرفا کاش یه کم حقیقت رو میدیدیم.حقیقت؛ امروز من و توست.حقیقت پذیرفتن اینه که بابا اگه همینجور پیش بره مردم برای خاطر نون شب هم دیگرو میکشن.
حقیقت این نیست که با انتشار این مطلب و سیاه نشون دادن یه چهره سیاسی ،ضعف ها و مشکلات اصلی رو خاک بدیم روش.
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
۹
۲
من همیشه عاشق خاتمی بوده ام و هستم و به کارهایش ایمان دارم
ارزو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
۹
۳
زنده باد خاتمی و طرفداراش
ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
۳
۷
یک لحظه احمدی و خاتمی و بذارید کنار
مگه نمیگیم ولایت مگه نمیگیم هرکی با آقا باشه
خدا وکیلی خاتمی که آمریکا ازش حمایت میکنه و شده عروسک نخی آمریکا پشت آقارو خالی نکرد پس چرا اینقدر سنگش به سینه میزنید.من کسی نیستم بگم طرف کی باشین ولی خواهشم اینه هرکی با رهبر با اون باشین
مگه نمیگیم ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند پس بیاین ثابت کنیم که اهل کوفه نیستیم
هرکی با آقاست + بزنه که برا هممون ثابت بشه بچه شیعه تا ابد پشت رهبرش ایستاده
غروب
|
Iran (Islamic Republic of)
ولایت حالا فهمیدی هر کی طرفدار صراط ولایت فقیه حالیش نیست مخصوصا خود صراط چون رهبرمون گفته باعث ایجاد فتنه نشید اما این کار صراط عین فتنه ست."مرگ بر ضد ولایت فقیه"
ابراهیم ع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
۱
۹
ما می دونیم که این اح--- بود که قشر عظیمی از جوانان را خانه دار کرد . و بقیه با شعار های سیاسی فقط مردم را نسبت به گذشته بد بین کردند. تا آینده را برای خودشون محکم کنند که البته برای خودشون خانه ا ی عنکبوت ساختند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
۸
۳
از اونجایی که نقل کردین آیت ا... خاتمی به آقای خزعلی فرمودند سید محمد غربزده است فکر میکنم اگر شما زمان معاویه تشریف میداشتین چه بسا حاضر میشدین برای خوشامد اون ملعون حدیث هم جعل کنین...
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
۸
۲
صراط کج .... چرا نظر منو پخش نکردین؟!
شماها افرادی هستین که باد از هر طرف بیاد همسو با باد میشین!
و اصلا از عقلی که خدا بهتون داده استفاده نمیکنید!
شماها بدجور خودتون را به خواب زدید و فقط از خدا می خوام به صراط مستقیم هدایتتون کنه!!!!!!!!!!!!!! (که نمیشین!)
ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۳
۱۰
۳
صراط خیلی مسخره ای هرچی به ضررته در حالی که توهین و هتاکی و افترا نیست نمیذاری
جوان ایرانی
|
Japan
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
۵
۲
اتفاقی ازاینجا رد میشدم صداتونوشنیدم،
به نظرم میاد اکثر صحبتای بالا و صحبت صراط ناشی از هراسی است کی قبلا در دلتان ایجادشدهمنطورم همون موقعه که مردم برای فردای بهتر 20میلیون رای سالم به سید دادند .البته همه شما با این طرز تفکر در به عقب راندن این مملکت سهیمید. هیچ ایرانی دوست ندارد دست اجنوی به این کشور باز شود ولی با این رویه که پیش گرفته اید انقدر تندرروی میکنید تا روزی برسد که دیکر کسی به حرفتان هم گوش هم نمیکند با این سیاست دیکتاتوری پشت خود راخالی کرده اید،اماربگیرید ببینید کیا نگا تلویزیون ودیگر رسانه ها میکنند .اکثر ملت از شما بریده اند ایا واقعا اینو نمیبینید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
۴
۱
فقط بدانید احمدی نزاد با ادا در اوردن رفتار های دهه شصت و عوام فریبی و گفتن نکاتی از زندگی خصوصی کاندیدا ها مردم ساده دل وکم سواد جامعه را گول زد و تمام چیز هایی که کفته بود . عمل که نکرد هیچ باعث بدبختی مردم و کشور شد و ایران وایرانی را دنیا خوار کرد
واقع گرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
۳
۲
اکثر نظرات رو با تامل خوندم ولی اگه بخواهیم صادقانه به موضوع نگاه کنیم اصلاحات بدون شک جزء لاینفک اداره کشور باید باشد وکسانی که دراین بین این مهم رو به عهده میگیرند دراصل وظیفه خطیری رو به گردن گرفتند چرا که منافع بعضیهاممکنه به خطربیفته و سنگ اندازی خواهندکرد.
لذا شخصیت خاتمی قابل احترام بوده واگر روزی دربین کاندیداهای ریاست جمهوری باشد بدون شک رای قاطع مردم را خواهدآورد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
۴
۲
متاسفم که به جای اینکه به فکر پیشرفت باشید در حال عقب گرد هستید. اگر راست میگید چرا صحبتای مخالفاتون رو نمیگید؟ چرا سایت هایی مثل صراط(البته غیر مستقیم) برای همه بازه اما سایتهای حتی کمی مخالف همش فیلتره؟ متاسفم...وقتی بحث منافع وسط میاد همه واقعیت ها رو ندیده و نشنیده میگیرید...زنده باد سید....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
۵
۴
درود و صد درودبه شرف حضرت سید محمد خاتمی، مردی پاک نهاد ومدبری مدبر که رهبران بزرگ و موفق جهان بیاد ما می آورد.
صراط
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
۱
۱
وقتی نظرات رو میخونی میبینی ب--- شعور تر و نفهم تر از ناشناس ادمی نیست که اونم صد در صد --- است حیف از --- برای سرت
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
۳
۱
فقط مقایسه کنین امتیازها رو خداشکر ملت ایران انصاف دارن.
باید هم محبوب باشه رئیس جمهوری که دوره اولش 69درصد و دوره دوم 77درصد رای میاره نه مثل بعضیا دوره اول در مرحله دوم و دوره دوم با 63درصد آرا پیروز میشه.
"فلذا آزموده را دوباره آزمودن خطایی نابخشودنی و غیر قابل جبران خواهد بود." پس توقع ندارین که ملت به کسی رای بدن که رویه افتضاح کنونی رو ادامه بده
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
۳
۳
اف بر شما...اف بر شما فریبکاران ودغلکاران.همه دستاوردهای نظام را یکجا به نام این رمالان واهل سحر وجادو سکه زدید و همه بدیها وخرابیها رابه نام اصلاحات.شما بزدلهایی هستید که چهره پلید و وطن فروش خود را پشت نقاب نوعی اسلام ا--- پنهان کرده اید.همه دیدیم که این مرد--- برای نجات پست ومقام 2 نفر چه ---هایی که به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی نزد.شرم بر شما... شما استغفار کنید.آن مرد--- معلوم نیست م--- رابطه با جرج سورس را به او نسبت داد درحالیکه فقط حرف سند ومدرک رازد وچیزی رو نکرده.هرچند بعید میدانم این آقا اصلا بداند سند ومدرک در نظام حقوقی ایران چیست؟ای اف بر این زمانه پست.از حق حمایت کنید ولی به چه قیمتی .این دلاورتان چرا قبلا قطعنامه های تحریم را ورق پاره می خواند ولی فی الحال همه مشکلات را به تحریمها نسبت میدهد..برادران. خواهران.والله مردم از جنگ وخونریزی وبرادر کشی وکشمکش عدم ارتباط بادنیا و...بیزارند.نفرت دارند.والله این --- اسلام ونظام را به --- ندهید.از همه آرا وپتانسیلها استفاده کنید وبه این وضع خاته دهید.چرا بجای دوستی و رفاقت وجذب وامر به معروف وتلاش برای اصلاح مدام بر کوس تفرقه وکینه توزی میکوبید؟ما پیرو پیامبر عشق ورحمتیم نه حامیان شیاطین ووهابیان وصهیونیستهای جنایت پیشه.عقل چراغ راه است نه ---.بیدار شوید.
زنده و پاینده باد ایران و ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۱
۲
دوستان ایرانی دعوی برای هیچی...
قضاوت برای آیندگان در مورد سه دوره اخیر بماند ...
تفکر خود را برای ابرقدرتی ایران در نسل آینده معطوف کنید مواظب خائنین از هر حزبی باشید - اتحاد در لوای یک هدف واحد و با ایمان به یکتا پرستی فقط ...
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
۷
۲
فقط خاتمیییییییییییییییییی
مهدی
|
Germany
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
۵
۲
یعنی حالم ازت بهم می خوره صراط... کثیف و رذل بودن و وابسته بودنتون به جریان... کاملا مشخصه...
مرگ بر همتون
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
۵
۲
اگر جانب انصاف را داريد اين مطلب را هم چاپ كنيد.
از خدمان محمد خاتمي همين بس كه صنعت به شدت كسترش يافت، رفاه بالاتر رفت و آرامش رواني مردم فوقالعاده ازدياد يافت.ولي شما از رئيس جمهور بعد از ايشان تمجيد مي نماييد. اگر در اين دنيا هم به اين مسئله اقرار نكنيد قطعا در ديار باقي ابراز ندامت خواهيد كرد كه چرا از فردي كه (نمي گويم عامدا) توانمند نيست حمايت كرديد كه نتيجه اش شد بد اخلاقي ها در جامعه ،ايجاد فضاي ياس عمومي، خروج دسته جمعي تحصيل كردگان، افت وحشتناك صنعت و...
هر چند به كسي توهين نكردم ولي ميدانم كه روحيه چاپ كردنش را نداردي. اميدوارم خداون همه ما را به ره راست هدايت نمايد.
صابر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
۶
۲
یک تار موی خاتمی به صدتای--- برابری می کنه
صادق
|
United States of America
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۷
۶
۲
اگر شعار را رها کنیم میبینیم هیچ دوره ای ایران ابادتر از اصلاحات نبود زنده باد ایران اباد
ايران اي سراي اميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
۷
۲
درود برسيد اصلاحات
حافظ ولایت مدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
۵
۲
در صراط مستقیم ایدل کسی گمراه نیست
در صراط چرت تو چیزی بجز بیراه نیست....
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
۵
۲
فقط اینو می دونم که خاتمی هیچ مشکل یا فسادی نداشت. اگر اینطور بود --- یه لحظه طاقت نمی آورد و همه رو می گفت.تنها دولتمرد پاک
شماهم ببینید دلتون چی میگه؟ همه دلشون با آقای خاتمیه چون تو دل همه جا داره.
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
۱
۱
اي بابا
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۳
۴
۱
ایکاش سعی نمیکردیم همیشه یکطرفه به قاضی برویم و به این فکر میکردیم که فردای قیامت در قبال کلمه کلمه این حرفها مسولیم آنوقت شاید از زدن هر انگی به مردم خودداری میکردیم
ارامش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
۴
۲
اخلاق خاتمی از تمام مسولان از ابتدای انقلاب تا کنون بهتره
< تاب وتحمل مخالفانش رو داشت < کدوم یکی از مسولین اینجوری بوده یا هست؟!!!!!!!!!!!!
محمد علی
|
Germany
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
۵
۲
خاتمی سیدی بزرگوار و ارزشمند است بدخواهانش مشتی نادان وکم عقل ودیکتاتور پرست هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
۶
۲
صراط ممنون از مزخرفاتت.
رضا
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
۳
۱
کل گزارشتون یک طرف اون قسمت که نوشتید با شعارهای پوپولیستی رأی آورد یک طرف ، خوب شد نمردم و معنی شعار پوپولیستی رو هم فهمیدم .
برادر ارجمند لطفا یه خورده برو درباره معنی پوپولیست مطالعه کن .
پوپولیست ؟!
نمونه بارز شعار پوپولیستی بگم بگم آقای به اصطلاح رییس جمهور هست .
ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
۲
۳
شما که سایتی ولایت مدار هستید به ما بگوئید ولایت مداری کدام یک بیشتر بود سید محمد یا رئیس جمهور فعلی؟ کدام یک حکم حضرت آقا را با تاخیر بسیار اجرا کرد ؟ کدام یک قهر کرد؟ در زمان استیضاح مهاجرانی با وجودی که رای بالاتری از مرتبه اول گرفت این سید بخاطر نارضایتی که احساس می کرد از جانب آقا ومراجه است از وی خواست استیفا دهد کدام یک بخاطر دوستش کشور را به بحران برد و کدام یک ارزش پول ملی را به یک دهم رساند ؟ در زمان کدام یک بیشتر به مسلمانان توهین شد و لطفا مقایسه از روی وجدان و دین داری برای ما جوانان در مورد این دو دوران (اصلاحات و اصول گرا(احمدی نژاد) ) داشته باشید و گرنه شما هم مشخص است که افکار یک عده را دنبال می کنید و پول می گیرید ... آدم های متفکری چون خاتمی در زمان خود شناخته نمی شوند همچنانکه شریعتی ومطهری شناخته نشدند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
۵
۲
خاتمی دوست داریم.

کاش + - های سایتتون کار می‌کرد!
محسن اردکانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
۱
۱
خاتمی اسطوره اردکان و ایران است .توهین به اسطوره یعنی توهین به ایران با ریشه
کوروش گاری چی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
۱
۱
اقای خاتمی در سال 88 بعد از کش و قوس های فراوان که میام نمیام شاید بیام شاید نیام بلاخره تصمیم گرفت که بیاد اولین سفر انتخاباتیش را از یزد و زادگاهش که اردکان بود شروع کرد و متاسفانه خیلی توزرد از اب در امد و وی بلاواسطه کنار کشید و رفتند به دنبال موسوی که انهم توزرد از اب در امد.
عرب اوغلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
۱
۱
فکر کنم بعضی ها که در این سایت نظر میدن در زمان خاتمی 4 سالشون بوده مگر ان زمان یادتون رفته که نامه توشتن به رهبری معظم که بیاو جام زهر را بنوش و جلو امریکا کوتاه بیا مگه نمایندگان مجلس اکثریت انها استعفا ندادن که مملکت دجار اسیب بشه مگه انرژی هسته ای دوسالم و نیم پلمپ نشد مگر
ناشناس
|
-
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
۱
۱
نقل است که پدر در جریان انتصاب پسر بعنوان وزیر ارشاد، خطاب به آیت الله خزعلی چنین می گوید: "خطرناک است؛ پسر من غربزده است."!
شما رو به خدا صحیفه نور و بخونید که امام چطور به ایشون فرزند فاضل و متعهد