۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۱

وقتی نیوشاضیغمی از دفاع‌مقدس می‌گوید!

وقتي او را با آن آرايش ناجور و پوشش نامناسب در يك برنامه به اصطلاح ارزشي با نام دفاع مقدس مي‌ديديم، آه از نهادمان برخاست.
کد خبر : ۸۱۶۳۰

كاريكاتور موهن روزنامه شرق اين روزها جنجال بسياري به پا كرد؛ كاريكاتوري كه ازهمان نگاه اول بسيجيان و رزمندگان را در ذهن تداعي مي‌نمود، هرچند آقايان گفتند ارتباطي وجود ندارد چون نشاني از بسيجي بودن در كاريكاتور نيست اما سوء‌استفاده از يك المان مشهورآن‌هم درهفته دفاع مقدس غيرقابل انكار است، چه ‌آنكه شخصيت‌هاي اين كاريكاتور داراي ته‌ريش بودند!

به گزارش صراط، بي‌ترديد چنين حركتي از روزنامه اصلاح‌طلب شرق با پيشينيه مشخصي كه دارد دور از ذهن نيست؛‌ چيزي كه ما را به نوشتن اين سطور واداشت حركتي بود كه تلويزيون يا همان رسانه ملي در اين هفته داشت؛ برنامه‌اي با نام «جشنواره دفاع مقدس» كه به مناسبت اين هفته و معرفي فيلم‌ها و سريال‌هاي مناسبتي دفاع مقدس به صورت زنده از شبكه اول پخش مي‌شد.

چهارشنبه شب حوالي ساعت ۱۲شب بود با ديدن سه خانم بزك كرده و با آرايش‌هاي نامتعارف كه يكي از آنها هم مانند دختران خياباني با دامن آمده بود، آن هم در اين برنامه، كنجكاو شديم تا ببينيم ماجرا چيست. يكي از مهمانان نيوشا ضيغمي بود؛ بازيگري كه شايد درچند فيلم دفاع مقدسي نقش حاشيه‌اي داشت حالا به عنوان زن بازيگر كارشناس دراين برنامه حاضر شده بود و از دغدغه‌هايش در مورد دفاع مقدس و جانبازان و خانواده‌هاي شهدا مي‌گفت.

وقتي او را با آن آرايش ناجور و پوشش نامناسب در يك برنامه به اصطلاح ارزشي با نام دفاع مقدس مي‌ديديم، آه از نهادمان برخاست، او كه در فيلم جنجالي و ضدارزشي«گشت ارشاد» به نوعي مسئله امربه معروف و نهي از منكر را خلاف طبيعت بشر تلقي مي‌كرد و در فيلم سياسي و نه ارزشي «دموكراسي تو روز روشن» هم نماينده خانواده‌هاي شهدا بود، حالا مي‌گفت شهدا را آسماني نكنيم.

من خودم افرادي را مي‌شناسم كه اصلاً تصور نمي‌كردم از بچه‌هاي شهدا هستند بايد براي نسل امروز كه جنگ را نديده‌اند كاركرد! مي‌گفت علت استقبال از اخراجي‌ها اين بود كه حقايق جنگ را به ما نشان داد؛ اراذل و اوباش هم در دفاع مقدس سهيم بودند (بدون اينكه چيزي از فضاي معنوي جبهه بداند و از آن بگويد) يا اينكه چرا ما نبايد نقش اول يك فيلم دفاع مقدسي را به زن بدهيم؟! چرا زنان ما نبايد در چنين ژانرهايي حضور فعال داشته باشند، گويي خانم بازيگركارشناس دفاع مقدس كه رگ فمنيستي‌اش بالا زده بود، فيلم‌هايي با چنين موضوعاتي را هم دنبال نكرده بود زيرا مجري بلافاصله از فيلم‌هاي روزهاي زندگي، ‌كيميا و شب‌بخير فرمانده مثال آورد. ضيغمي دغدغه‌اش جانبازان شيميايي و خانواده‌هاي شهدا بود كه او را سخت متأثر و مديون مي‌كنند. با اين حرف‌هاي او به ياد مطلب جالبي دريكي از وبلاگ‌ها افتادم كه نوشته بود؛ «خواهرم حجابت! گفت دلم پاك است، جواب داد مگر مي‌شود كه پاكي هزاران نگاه را بدزدي و دلت پاك باشد!»

اگر اين خانم بازيگر دغدغه‌مند چند وصيت‌نامه از شهدا را تورق مي‌كرد، قطعاً مي‌ديد كه همه شهدا به رعايت حجاب و عفاف تأكيد داشتند و حداقل در اين برنامه كه به عنوان كارشناس دفاع مقدس! دعوت شده كمي حجاب را رعايت مي‌كرد يا خانم كارگردان جواني كه پوشش نامناسبي داشت از نوشتن فيلمنامه و كار در حوزه دفاع مقدس مي‌ناليد و مي‌گفت كه از همان ابتدا مانع كار مي‌شوند! ما از نيوشا ضيغمي و امثالهم انتظاري نداريم تا بخواهند اين مسئله را درك و تفسير كنند، اما سؤال ما از برنامه‌سازان است كه چرا بايد يك بازيگر زن سياهي ‌لشكر در فيلم‌هاي دفاع مقدسي به‌عنوان كارشناس هفته دفاع مقدس ظاهر شود و تريبون ملي را براي بيان افكار سكولاريزه و فمنيستي خود در دست بگيرد آن هم با آن ظاهر وآرايش ناجور؟!

نظرات بینندگان
ماهستیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۶۱
۱۹
قابل توجه ریاست صدا و سیما. پیدا بفرمایید پرتغال فروش را
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
وبيخود هم نيست كه گفته اند آب كه سر بالا بره قورباغه ابو عطا ميخواند .تو قحطي كارشناس خب ايشون بشن كار شناس بقول پسر خاله مگه چيه؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم!تو که هستی!پرتقال درسته!!!
دولت اسراییل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۱۰۹
۷۵
پیش بینی کامنت نورا :
زنده باد نیوشا !!
خیلی دوسش دارم عاشقشم
انقد حرص بخورین تا بترکین متحجرا !!!
آخییییییی جوجو نازی الهیییییییییییی ملوسی
از شماها که بهتره هووووممم !!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام ...!!!
دولت اسراییل
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام چی ؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
به دولت اسرائیل !
منظور نورا از " سلام" میخوادبگه یعنی اون که این نظر را داده جاهله!!
واذا خاطبونهم جاهلون قالو سلاما.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۹۰
۱۷۸
"مانند دختران خیابانی با دامن آمده بود"!!!؟؟؟؟
جل الخالق صراط!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
اینکه "دولت اسراییل" تمام نظرات نورا رو قبلا چاپ کرده ، فکر کنم 2 ساعتی نورا روی این نظر کار کرده تا متفاوت باشه D:
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یه نفر
دقیقا!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
یه نفر اگر یه ریزه از هوش بهره داشتی میفهمیدی که نظر من و دولت اسراییل چون توی یک روز هست و فاصله ی زمانیش کمه با هم و همزمان نشر شده!!!پس:
...
دوست نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
من میدونم نورا خیلی فکر کرد تا به این نظر متفاوت رسید مگه نه ... ؟ !!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عمرا اگه من بودم دیگه کامنتی نمی گذاشتم.
چقدر وقیح و پررو!!!
از دولت چیز و یه نفرم ممنونم بانمک بود.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ممنونم که فهمیدین من متفاوتم!
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
استدلال نورا زیاد قابل توجه نیست چون بعضی اوقات صراط نظرها رو دیرتر و بعض اوقات سریع منتشر می کنه و ایضا تاریخ ها هم همینطور می تونه دستکاری بشه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره متفاوت نورا! نمیدونی همیشه متفاوت بودن خوب نیست؟!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
یه نفر
بر فرض استدلال علیل تو باز هم از 11:43 تا 12:14 یعنی از نوشتن تا نشر 31 دقیقه فاصله هست نه دو ساعت!!!
هرهرهرهر!!!
سما
|
Iran (Islamic Republic of)
واااااااااااااااااااااااااااااااااای چقدر بد ومستهجن.با دامن!!!!!! وای.....پیرزن همسایه مون با دامن میره بیرون یعنی زن خیابانیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرتاض
|
Iran (Islamic Republic of)
فکر کنم نورا و دولت اسراییل خیلی بهم شناخت دارن ! نه نورا ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شاید دولت اسراییل و نورا یه روح هستن در دو بدن
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی توکه باید بهتربدونی دولت اسراییل کیه!!!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۴۰
۱
جواب شما به این " چرا" که دراخر مطرح کردید معلوم است!!
تغاری بشکند ماستی بریزد
جهان گردد به کام کاسه لیسان.
بله ارادل واوباش هم دردفاع مقدس سهیم بودند.فقط تا همینجاش را میگن!! دیگه نمیگن همان اراذل واوباش وقتی یک مدت دران فضای معنوی وروحانی میماندند چقدر متحول میشدند وشخصیت جدیدی درانها شکل میگرفت."اخراجی ها" شایدنتوانست به وضوح این موضوع راروشن کند اما مواردی ازان دست بسیار داشتیم که همه مستند ومستدل هستند وبعضی هاشون هنوز هم زنده هستند.اشکال اینجاست که در بحث دفاع مقدس باهمه کارهائی که شده هنوز هیچکارنشده.بسیار موضوعات بکر ودست نخورده ای هست که هنوز ساخته نشده.
بنده خدا
|
Germany
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۳۵
۵
صدا وسیما نیاز به سونامی اساسی داره
کامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۱۶۶
۲۸۲
دل پاکی که قراره بختطره یک نگاه به یه خانم به قول شما بزک کرده ناپاک بشه , بهتره ناپاک بشه...
آرایش زیبایی زن هست و همین زیبایی باعث اعتماد به نفس یگ خانم میشه...
خود ما آقایون هم اگر به سر و صورتمون برسیم باعث زیبایی و اعتماد به نفسمون میشه...
من کاری به آرایشات زننده ندارم ولی آرایش ضیغمی چیزی نبود که شما جار میزنید...
هرچند از ضیغمی خوشم نمیاد
سِلما
|
Iran (Islamic Republic of)
بزرگوار! دستور شرع و دينه. برو به خدا بگو كه بهتره ناپاك بشه. چه حرفايي مي زنيد شماها. آرايش در مقابل نامحرم حرامه.
حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
نه داداش هيچم بهتر نيست ناپاك بشه.برصيصاي عابد با اون همه عباداتش كارش به كفر كشيد(سرچ كن داشتانشو پيدا كني)چهار تا جوون مجرد كه ديگه هيچي.ضمنا اعتماد به نفس زن هم جلو شوهرش خوبه نه جلو هزاران چشم پر هوس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خودت جواب خودتو دادی! آرایش زیباییه. زیبایی برای کی؟! مردی غیر از شوهر؟! یا شایدم مردانی؟!
در ضمن آرایش به زنانی اعتماد به نفس میده که جز ظاهر اونم مصنوعی هیچ فضیلتی ندارن! نه ایمان نه تحصیلات نه فهم و شعور و نه هرچیزی که جنبه انسانی داره نه جنسی!
من خودم آرایش نمیکنم اما با کمال اعتماد به نفس در جامعه حاضر میشم. اگرم کسی بخواد بخاطر چشم و ابرو بهم توجه کنه نه تنها خوشم نمیاد حالمم از طرف به هم میخوره که انقدر کوته نظر و سطحیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دل پاک یعنی چی؟!
غریزه طبیعی انسان مطرحه؟!
اصلا اگر این غریزه نبود که دو جنس مخالف جذب هم نمیشدن. وقتی هم که شرایط جذب غیر همسر فراهم بشه این ناپاکی دل نمیاره؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کامی آخرشی!!!
یا احمقی یا بی دین که به این جسوری حکم خدا را ندیده می گیری و از دل خودت حرف میزنی.
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
شمایی که مشکل جنسی دارید بهتره تووخیابون نیاید...
مگه باید هر دختری رو برنداز کنید ببینید که تحریکتون میکنه یا نه...؟
شما اگه خودتون مشکل نداشتید به آرایش زن هم کاری نداشتید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کامی جچون ابژه می دونی یعنی چی ؟ خاک بر سر زنی که با بدنش هویت و اعتماد به نفس پیدا بکنه .
حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
سحر اونوقت دختر و زني كه با لباس تو خونه اي+يه مانتو كوتاه پا ميشه مياد بيرون مشكل جنسي نداره؟مشكل رواني نداره؟كمبود توجه (به خصوص از جانب شوهر) نداره؟ميشه بگي هدف يه همچين زني چيه؟
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۷۵
۸۷
اینهمه امثال شما از دفاع مقدس برای پر کردن جیب استفاده کردن حالا بزار هنرپیشه ها اینکارو بکنن
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا این امیر من نیستم ها نریزید منو بگیرید
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
ولله قسم که هیچکدام از انهائی که واقعا ایمان واعتقاد داشتند و دارند به"فلسفه دفاع مقدس" جیبی ازاین بابت پرنکردند ونمیکنند بلکه شاید روزگارشان خیلی سخت تر از روزگار خیلی ها مثل شما داره میگذره.
کسی هم نمیگه هنرمندان ازاین بابت که اثری درباره دفاع مقدس بسازن یا بازی کنن صاحب درآمدی نشن.
موضوع این هست که"فقط" هرکسی وبا هرتیپی را نیارن توی تلویزیون تا راجع به این مقوله اظهارنظر بکنه اون هم اینطور ناشیانه.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب صراط!! ممنون که نظر ما رادر پاسخ به اقا امیر نگذاشتی توی سایت!!!!!
اشکال متن چی بود؟؟؟
توهین که نبود.!!اسم کسی راهم که نیاوردیم!! نکنه فکر کردی " واکنش احساسی!!!!! " بود.یاچی بالاخره؟؟؟
کتبا بفرمائین تا یاد بگیریم ودفعه دیگه تکرارنکنیم.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
ممنون جناب صراط!
اما اعتراض من بخاطر زمان انتشارش بودیعنی یازدهم باید منتشر میشد که نشد.دقیقا یکروز بعد ساعت 11 روز دوازدهم که ما چک کردیم دیدیم منتشر نکردین کامنت"معترضه"! گذاشتیم که بعد از اون شما دوساعت بعد هر دو کامنت را"باهم" گذاشتین!!! اگر مشکل ترافیک بود که "کامنت معترضه" باید فردا منتشر میشد!!!
بابا جون ما که"مسئول نیستیم درمملکت" که تا یک "گاف" کوچولو دادیم!!اینجوری ضایعمون کنین!! جلو کاربران.( شوخی)
حالا بیخیال.ما ادعا داریم که دریا دل هستیم وبه همین علت هم گذشتیم از شما.شما هم از ما بگذرین انشاالله.
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۱۰۳
۴
یعنی از مدیریت فعلی اقتصاد ما افتضاح تره؟
آسمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۱۰۱
۴۹
از بازیگر چه انتظاری دارید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انتظاری نداریم فقط بیشتر از اونچه که ازشون انتظار میره کاری نکنن همین کافیه
عبدالله حسين ب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۳۱۳
۳۰۴
خواهرم حجاب تو ازخون شهدا كوبنده تر است ... كو گوش شنوا
حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
وصيت نامه ي شهيد:
خواهرم،سرخي خونم را به سياهي چادرت امانت ميگذارم.
قابل توجه خانم ضيغمي.راستي پيشاپيش حجتان مقبول درگاه حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خون شهدا پاپیچ منفی دهنده بشه انشاءالله!
هدایت
|
Greece
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۱۵۸
۲۱۴
قابل توجه مسئولین مربوطه !!!!! دست اکثر امثال ما برای سامان دادن به این مسائل کوتاه است اما ای کاش مسئولین ذیربط نظارت بیشتری داشته باشند .
فقط مونده بود برای دفاع مقدس هم از این بی بند و بارها دعوت کنند .
آخه آدم غصه دلشو به کی بگه؟
خسته شدیم از اینهمه بی توجهی و بی مبالاتی به ارزشهای دینی و اسلامی - بخصوص اینکه اکثر این مشکلات را هم مسئولین مقصرند
مگه اینکه خدا کمک کنه وگرنه معلوم نیست چند سال دیگه به کجا خواهیم رسید...
امیر
|
Greece
این بیبند و بارها ایرانیند اینها هم سختی و بدبختی کشیدند به کشور اینها هم حمله شد خدا هدایتت کنه که خون شهدا رو برای عده ای خاص مصادره نکنی...شهیدان برای همه به جبهه رفتند نه برای خانواده تو...
ناشناس
|
Greece
ایرانی اند که ایرانی اند چه ربطی داره . تو خود کشورهای خارجی هم برای بیرون از خانه آمدن قانونه تا لباس خاصی بپوشی . اینجا هم مملکت اسلامیه قانون خودش رو داره .
شهدا برای اینکه امثال بعضیا که بعدا بیان برن دنبال فساد تو این مملکت شهید نشدن. برای حفظ آرمان های امام راحل ره و انقلاب شهید شدن .
کدوم شهیدیه که برای زنده موندن جون فلان خانم مشکل دار رفته جونشو بده؟
ما هم نگفتیم ایرانی نیستن ! کجایی برادر بحث اینه که چرا اینا رو آوردن تو برنامه ؟ صبح بخیر
خواهشا منتشر نمایید تا ایرادات این افراد بی پاسخ نماند
امیر
|
Greece
عزیز اصلا نفهمیدی حرف منو این بالایی میگه فقط مونده بود برای دفاع از دفاع مقدس از بی بند و بارها دعوت کنن این یک جور خود پیامبر بینی و مصادره خون شهدا برای عده ای خاص نیست؟ایا چون ظاهر این خانوم مورد پسند شما نیس حق نداره راجب قسمتی از تاریخ کشورش حرف بزنه؟مگه اون شهدا هم وطن این خانم نبودن؟اگه یه عراقی به این خانوم با همین ظاهر حمله میکرد و امثال همت و باکری و زین الدین اونجا بودن ایا قلم پای اون عراقی رو نمیشکستن بخاطر دفاع از ایشان؟یا به خاطر پوشش این خانم بیخیال میشدند؟کمی بصیرت برادر
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۶
۳
صراط تو که بدتری؟!!! ایk چه عکسی از این خانم بازیگر گذاشتی؟
یادرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۸
۱۲
دلار از مرز سی و دو هزار ریال گذشت؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی خنگی چه ربطی به دلار داره هر موضوعی سر جای خودش
حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
آره گذشت.بشين تا ناموستم خداي نكرده بشه مثل بعضيا بعد بزن تو سر خودت
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۱۹
۲۰
مصداق دفع حداکثری هستید
سيد علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۵۶
۹
دفاع مقدس هم شده مثل فوتبال آدمهايي كه بعد از جنگ به دنيا آومدن ميان در مورد دفاع مقدس حرف ميزنن اونوقت اونهايي كه هشت سال جنگيدن گوشه خونه ميشينن
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۳۴
۱
مدیر اون برنامه رو باید اعمال قانون نمود!
مایلی سخن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۸۶
۸۳
بوی عطر و ادکلنش از تو تلویزیون تا خونه ما میاد تو کشوری که هیچ چیش سر جاش نیست خوب معلومه همچین ادمی هم میاد از ایثار وشهادت حرف میزنه
امیرحسین
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۵۰
۴
احسنت صراط.
من نمیدونم با خودشون چی فکر کردن که با اون قیافه میان از جبهه و دفاع مقدس و شهدا حرف میزنند!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۹۱
۵۳
شما هم که همیشه نهادتان پر از آه است زیاد آه نکشید که یک وقت نفستان بند نیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این حرف علاوه بر بی ادبی ، نشانه بی بصیرتی هم هست.
tina
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۲۰۱
۱۲۲
حالا نوبت رسید به نیوشا ضیغمی؟خب چیه مگه؟حرف بدی زده؟حالا هرکی برخلاف سلیقه شما حرف حق زد باید اینجوری ازش بد بگین؟ضمنا کجای آرایشش ناجور بود؟کاملا پوشیده و مرتب بود.ضمنا گشت ارشاد شاهکار سینمای ایرانه!!!!!!!...
راحله
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم با این پاسخ کوبنده و قشنگت
اسد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۹۱
۵۷
وقتی در خودرسانه ملی به اباهه گری وفیمینیستی واینگونه افراد توجهی نمیشود وای به احوال دیگران.وقتی جیگر های سوسول جنگ شناس واسلام شناس میشوند بایدفاتحه خیلی جیزها راخواند.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۱۶۲
۱۹۸
چرا ؟؟؟ دفاع مقدس فقط مال شماهاست ؟؟ ماها که ریخت و قیافه مون از شماها تمیزتر و بهتر و شیک تره نمی تونیم موقع جنگ بریم جبهه ؟؟؟ حتمن باید مثل شما کل و کثیف لباس بپوشیم تا بشیم ارزشی ؟؟؟ دلش خواسته اینجوری لباس بپوشه ... برای وطن اش هم می جنگه اگه لازم بشه ... ولی فرق اش با شما ها اینه که ریا کار نیست و عقایداش رو به کسی تحمیل نمی کنه ... امیدوارم مرد باشی صراط جون و این نظر رو چاپ کنی !!!

یا علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رضاجون باز بیراهه رفتی!
کی ریخت و قیافش از کی تمیز تره ؟ چیه چیزی تزریق کردی؟
کی گفته بچه های ارزشی بد تیپ هستن!!!!! و شما دارکوب های مو سیخ سیخی خوش تیپ؟
شما با حوس بازیهاتون موقع جنگ حال جنگیدن نداری عزیزم باید بری استراحت!!
حجاب هم دل بخواهی نیست فرمان خداست خوش بحال مادر و خواهرت که شما نظرات اینچنینی داری!
در ریاکاری ایشان هم همین بس که این لباس ها رو جلوی مردم پوشید تا به نوعی از مردم خواهش کرده باشه تا نگاهش کنن
صراط عزیز نظر رو منتشر کن چون نظرات امثال آقا رضا و نظرات منحرف بی جواب نمونه
یاس
|
Iran (Islamic Republic of)
اسمت که مسلمانیه و آخر هم یا علی گفتی اما محتوا کمترین نشانی از مسلمانی داشت!
برادر شما فقط قرآن بخون بعد ببین چقدر خجالت زده میشوی!!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس
برو یک آمار بگیر ببین اون موقع که جنگ بود کدوم خانواده ها بیشتر شهید دادند ؟؟؟ یک آمار هم از بچه های شهیدهای زمان جنگ بگیر ببین الان طرفدار کدوم نظرات و طیف سیاسی هستند، اونوقت دستت می یاد هیچ آدمی با انداختن پیراهن سفید و طوسی روی شلوار آدم نمیشه ، آدمیت به چیزهای دیگه است ( فراموش نکن که نزدیکترین ما به خداوند پرهیزگارترین ماست ) ..............................
و اما خانم یاس
ممنون که بنده رو به خواندن قرآن سفارش کردین ، اما یک نکته رو قاطی کردین ، وطن پرستی و دفاع از وطن فقط مخصوص مسلمان ها نیست ، تمام مردم نسبت به آب و خاک شون غیرت دارند ، ولی متاسفانه خیلی ها مثل همین ناشناس بالایی ادعای مسلمانی و اطاعت ظاهری از اهل بیت داره ولی موقع جنگ که میشه دنبال هزار تا سوراخ میگرده ... نمونه هاش زیاد هستند توی جامعه ما که فقط شهار می دهند، خودت قضاوت کن این همه ستهله شما ها دارین برای اسراییل خط و نشون می کشین یک نفرتون رفت باهاشون بجنگه ؟؟؟ باز هم به غیرت اون خانم آمریکایی ( راشل کوری ) که برای خراب نشدن خانه های فلسطینی ها شهید شد ... اون زن آمریکایی مسیحی غیرت و شرف اش بیشتر از تو و اون ناشناس بالایی است

یا علی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
به آقا رضا !
مغلطه نکن عزیز برادر.!!
بحث دفاع مقدس برای مردم این کشور واقعا"مقدسه" این یعنی اینکه حتی وقتی راجع بهش داریم حرف میزنیم باید تقدس انرا حتی دررفتار وگفتار ووضع ظاهریمون هم حفظ کنیم.
مگرنه اینکه شهدای ما جونشون رابخاطر دفاع ازارزشهای اسلامی ومذهب شیعه دادن؟؟مگر نه اینکه همشون به ما وصیت کردن که خیلی چیزا رو حفظ کنیم؟حرمت خیلی چیزا رو نگه داریم از جمله "حجاب" را؟؟؟
بنابراین صحیح نیست یک خانوم با ارایش انچنانی بیاد و توی تلویزیون بشینه و ازدفاع مقدس حرف بزنه.
حالا شما هی بزنین به جاده خاکی که باید پیرهن روی شلوار بندازی ویک من ریش داشته باشی و.ازاین حرفها؟؟؟
نه جانم به اصل موضوع توجه بفرمائین."حرمتها" راباید خفظ کرد.همین.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب آقای مهدی
در این دنیا تنها چیزهایی که برای من بچه مسلمان مقدس هستند ذات باریتعالی و پیامبران و چهارده معصوم و کتاب آسمانی ما مسلمانان است. دفاع از وطن و میهن پرستی برای همه ی ایرانی ها امری مهم و ارزشی به شمار می رود ... دقت کن عزیز دلم همه ی ایرانی ها اعم از شیعه ، سنی ، مسیحی ، یهودی ، زرتشتی. جنگ هشت ساله و آرمان های اون فقط مال تو و امثال تو نیست. مال من هم هست مال خانم ضیغمی هست و مال تمام ایرانی هاست. آرمان های اون رو هم هر کس به صلاح دید خودش تعیین می کنه . تنها آرمان مشترک دفاع از میهن و تمامیت ارضی کشور عزیزمون هست. به ریش و پشم هم نیست داداش. نوشتی که :
"حرمتها" راباید حفظ کرد. پس حرمت هم وطن ات رو حتی اگه به حجابی که تو بهش معتقدی اعتقاد نداره و تفسیراش از حجاب با تو سازگارنیست، حفظ کن

یا علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۴
۴
عكسش هم ميگذاشتين بد نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گرچه اساسا مخالف آرایش حتی کم مقابل نامحرم هستم اما به نظر من که آرایش زیادی نداشت.
ali
|
Germany
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۵
۲
واقعا باید به این همه بی لیاقتی نصبت به شهدا تاسف خورد
آقا سید
|
Singapore
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۶۸
۱۰۷
شهدا به خاطر دین و همه مسلمانان ایران جنگیده اند و به قشر خاصی که تعلق ندارند
چون منیت نداشتند حالا هی شما بگین .
آخه شهدا مگه تنها مال من وشما هستند.
بسه دیگه اخوی این افکارتو دور بریز...
مهدی
|
Singapore
سید جون! مگه خودت نمی گی که شهدا به خاطر دین جنگیدند؟ خوب بگو ببینم دستور دین حجابه یا بی حجابی؟؟
سيد آقا
|
Singapore
اخوي اين سيد راست مي گه ديگه شهدا رفتن تا هرزگي و بي بند و باري قداست پيدا كنه تو دين اين آقا سيد
خانم سیده
|
Singapore
گل بگیرند ذهنی که حکم اسلام رو بخاطر هر کس و هر چیز دیگه ای ندیده بگیره
آقا سید چقدر از مسلمونی فاصله گرفته ای؟؟؟؟؟
آقا سید
|
Singapore
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۳
۱۵
شهدا به خاطر دین و همه مسلمانان ایران جنگیده اند و به قشر خاصی که تعلق ندارند
چون منیت نداشتند حالا هی شما بگین .
آخه شهدا مگه تنها مال من وشما هستند.
بسه دیگه اخوی این افکارتو دور بریز...
سشیثلا
|
Germany
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۱۱۲
۲
آقا چیکارشون داری بذار راحت باش بذار هر ... می خوان بکنن چه اشکال داره ؟ چرا ما شهدا را مصادره می کنیم نگه نمی دونی که اینا تو کل فک و فامیلشون هر خونواده 10 تا شهید داده اصلا کلا خانواده شهید جانبازو مفقود و آزاده اند . ندیدی بالا شهر همه کوچه ها به نام شهیده برای اینکه دعوا نشه اسم گل و بلبل گذاشتن بابا اینا برای مملکت زحمت کشیدن نمی بینی همه با کلاس شدن زنها همه خوشتیپ و با کلاس و ژیگول می یان بیرون خوب باید الگو داشته باشن آرایششونو از یکی الگو بگیرن چی بهتر از الگوی ایرانی
آره داداش شهدا بین المللی ان ولی قربون اون شهیدی که برای یه نگاه به نامحرم تا صبح گریه کرد و الهی العفو گفت قربون اون شهیدی که گناهاشو توئ دفترش می نوشت اکروز 15 دقیقه الکی با بچه ها خندیدیم خدایا ما رو ببخش آره شهدا برای همه هستن ولی رهرو شهدا بودن شرطه نه حرف زدن الکی
برو ببین کادرای شهدا کی رو دعا می کنن کی رو نفرین
من یه خواهش دارم خواهشا خانم ضیغمی و دوستان تو رو شهدا شما از شهدا چیری نگید یه وقت مردم کم سوادی مثل من فکر نکن شهداهم شبیه شما بودن یا شما هم شبیه شهدا شدید
حاجی دیدبان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۳۱۰
۲۶۹
سلام علیکم .... آقا سید گرامی این جمله شما متین بود دقیقا درست فرمودید (شهدا به خاطر دین و همه مسلمانان ایران جنگیده اند و به قشر خاصی که تعلق ندارند ) . ولی در نظر داشته باشیم حفظ و دفاع از آرمانهای والای شهداء هم به همه قشرها تعلق دارد
سشیثلا
|
Germany
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۹۷
۱
آقا چیکارشون داری بذار راحت باش بذار هر ... می خوان بکنن چه اشکال داره ؟ چرا ما شهدا را مصادره می کنیم نگه نمی دونی که اینا تو کل فک و فامیلشون هر خونواده 10 تا شهید داده اصلا کلا خانواده شهید جانبازو مفقود و آزاده اند . ندیدی بالا شهر همه کوچه ها به نام شهیده برای اینکه دعوا نشه اسم گل و بلبل گذاشتن بابا اینا برای مملکت زحمت کشیدن نمی بینی همه با کلاس شدن زنها همه خوشتیپ و با کلاس و ژیگول می یان بیرون خوب باید الگو داشته باشن آرایششونو از یکی الگو بگیرن چی بهتر از الگوی ایرانی
آره داداش شهدا بین المللی ان ولی قربون اون شهیدی که برای یه نگاه به نامحرم تا صبح گریه کرد و الهی العفو گفت قربون اون شهیدی که گناهاشو توئ دفترش می نوشت اکروز 15 دقیقه الکی با بچه ها خندیدیم خدایا ما رو ببخش آره شهدا برای همه هستن ولی رهرو شهدا بودن شرطه نه حرف زدن الکی
برو ببین کادرای شهدا کی رو دعا می کنن کی رو نفرین
من یه خواهش دارم خواهشا خانم ضیغمی و دوستان تو رو شهدا شما از شهدا چیری نگید یه وقت مردم کم سوادی مثل من فکر نکن شهداهم شبیه شما بودن یا شما هم شبیه شهدا شدید
شقایق دل شکسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۱۱۷
۱۰۹
و تو ای خواهر دینی ام چادر سیاهی که تو را احاطه کرده است از خون سرخ من کوبنده تر است (شهید عبدالله محمودی) این خانم ضیغمی در فیلم دموکراسی تو روز روشن بازی کرد و به سهمیه فرزند شهید انتقاد کرد طوری که صدای خانواده ی محترم شهدا رو در آورد وعکسی در بهشت زهرا گرفت که باز هم توهین به شهید کرد و موجب بست نشینی یکی از فرزندان شهدا در بهشت زهرا شد حالا از دغدغه خانواده ی شهدا و ایثارگران میگه که دل این عزیزان از دست کارای این خانم خونه افکار فیمینیستی خودشو با دفاع مقدس آمیخته می کنه بله تو فیلما باید از خانمام بگن یه خانم پرستاری می گفت که در زمان جنگ دکتر بهش گفته به خاطر راحتی کار در بیمارستان چادرتو بذار کنار این خانم می گفت رزمنده ای چادر این پرستارو در دست گرفته و گفته من دارم میرم که این چادر رو سر شما بمونه وبعداین رزمنده شهید شدند حالا من چادر که چه عرض کنم پیشکش رعایت حجاب رو نه از این خانم ونه از بقیه که ادعا ی فهم دفاع مقدسو دارن نمی بینم
آلترناتيو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۶۲
۱
برادر سيد لباس دين چيست ؟ جز حلال وحرام كه حد وحدود دين را مشخص كرده چهارده قرن واندكي بيش از اسلام ميگذرد نه حلالش حرام شده ونه حرامش حلال دين مصلحت بازي ندارد. بله شهدا مختص قشر خاصي نيستند اما بدون شك همه براي دفاع از دين ووطن به قتلگاه رفتند ودر خونشان غسل كردند،با اين افكار روشنفكرانه دينت داراي پوسته خوشگليه مغز نداره / دين بدون مغز دين آمريكاييه كه همه به به وچهچه بهت بگن نه اينطور نيست نميتوني همه رو توي صف خودت بياري خواه ناخواه يكسري مقابلت وايميسن بزار مقابل باشن مهم اينه كه رضايت خدا واهل بيت همون سمتي باشه كه تو ايستادي.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۳
۱
حالا چند نفر سر کاریکاتور شرق واسلاما سر دادن چند نفر سر همچین برنامه هایی،کاریکاتور شرق رو بیشتر میبینن یا همچین برنامه هایی رو؟!
matin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۴۰۲
۸۶
هر کی هست و هر کاری کرده به خودش مربوطه ،حرفهایی هم که تو این برنامه زده کار ندارم صحبت من درمورد بدحجابی هست که شما میگین .من این برنامه رو زنده میدیدم خداییش حجابش مشکلی نداشت حتی یه تار موش هم دیده نمیشد ، حالا چون که یه شال رنگی سرش کرده بود یه مانتو رنگ روشن پوشیده بود میگین بدحجاب . نمیدونم نظر شما در مورد حجاب چیه ؟؟ اینه که چشمهای زن دیده نشه میخواد حرف بزنه با گوشه چادر جلو صورتشو بگیره !!من خودم یکی از افرادی هستم که به حجاب خیلی اهمیت میدم و با خیلی از عکسهای ضیغمی مخالفم ولی با بعضی از عقاید افراد هم در رابطه با حجاب مخالفم ،حجاب فقط چادر نیست حجاب میتونه یه مانتو بلند هم باشه حجاب فقط مقنعه نیست میتونه یه روسری و شال پوشیده هم باشه. حرف آخر، سعی کنیم کمی طرز تفکرمون رو عوض کنیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
توي تلويزيون هاي ديجيتال غلظت آرايش ها را خوب نشان مي دهد ،‌ واقعا ماهم از آرايش ضيغمي و خانم مجري و دامن و جوراب اون كارگردان زنه تعجب كرده بوديم
شقایق دل شکسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۱۵۳
۲۱۹
اسخ به متین حجاب فقط یه چادر نیست می تونه یه آرایش زننده به تقلید از لکاته های بین المللی باشه حجاب فقط چادر نیست می تونه یه مانتوی اندام نما باشه حجاب فقط چادر نیست می تونه یه شال 2 سانتی متری باشه حجاب فقط چادر ننیست می تونه همون چیزهایی باشه که ما تو فیلم ها وجشنواره های داخلی و خارجی از بازیگرا می بینیم که سر و گردن برهنه دارند آره آقا متین حجاب چادر نیس می تونه همون چیزی باشه که در سوره ی مبارکه ی نور نوشته شده ولی از نظر شما و هم فکران شما حجاب بازیگرا حجابه که همانند زنان دوران جاهلیت سر و گردن برهنه دارن حجاب برتر چادر است و چه بهتر که در تمامی موارد بهترین رو انتخاب کنیم اگر بی حجابی تمدن است پس حیوانات هم متمدنند (شهید مطهری )کلمه ای به نام بدحجاب نداریم که متاسفانه این موضوع در دوران ریاست جمهوری خاتمی مد شد این بازیگرام از نظر هر فرد مسلم ومسلمه بی حجابن در مورد صحبت های این خانم کسی باید از دفاع مقدس پند بده که خودش یه چیزایی فهمیده باشه واهل عمل (عمل به رعایت حجاب)شهدا به خاطر اسلام وحجاب بانوان این مملکت رفتند من به اسلام این خانم کار ندارم ولی این حجاب حجاب مد نظر شهدا نیست بلوز و دامن وشال آرایش هفت قلمو ومانتوی اندام نما
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
چقدر قشنگ صحبت می کنی.خدا حفظت کنه...
مرزاعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۲۲
معمولا نظرات زشت ورکیک نباید منتشر شود آنکه با عنوان دولت اسرائیل چیزهائی نوشته بود لازم بود منتشر شود ؟؟
یاس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا بسیار زیبا و حقیقی بود.
tina
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه اینکه تو بگی زیبا و حقیقی بود...
mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۳۵
برین بابا !! با اون فیلماشون!!!
فیلمای دفاع مقدس قدیمی صد برابر فیلمای دفاع مقدس امروزیه!!!
مثلا تو می خوای نقش اول باشی؟؟؟
علی
|
Germany
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۶۸
۲۷
واقعا وای به حال شما با این ادبیاتتون {مانند زنان خیابانی با دامن آمده بود} شما حتی به فرمایش رهبر انقلاب هم گوش نمی دهید آیااین توهین نیست؟ برای خودم متاسفم که جند روزی از عمرم را در این سایت تلف کردم اصلا مهم نیست که این نظر را پخش نکنی همین که خودت بخونی کافیه
سعيد
|
Canada
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
۱۱
۵
وقتي همسران شهيد باكري و شهيد همت و خانواده ايشان نتوانند از جبهه بگويند بايد ايشان بگويند
پورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
۳۲
تاجری کلاس تفسیر گذاشت
ابتدا فاتحه بر قرآن خواند!!!
با اجازه از شاعر عزیز سید حسن حسینی
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
۷۹
۵۶
کشور من جایی‌ست ... که زنانش باید در این گرما ذوب شوند، تا ایمان مردانش متزلزل نشود، که بتوانند به بهشت رفته و خدمت حوری‌ها عرض ادب کنند ...!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما برو يه كم قران بخون
شعراي يه زن بي حجاب رو هم كه خودش زير سوال بودو هم نخون
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
شما راحت باش !! لشکرآباد یا کیانپارس ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کشور من جائیست ...که بعضی زنانش چاک دهان را می گشایند و ذهن کثیفشان را آروغ گونه تحمیل می کنند و از فرح و اشرف و امیرانی و رجوی و بی حجاب و جانی و قاتل یکجور حمایت می کنند و اف بر تو!!!
tina
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دوم برات متاسفم که قرآن رو کردین بازیچه زور گویی هاتون....دوره زورگویی تموم شد...ضمنا اون زنی که تو میگی زیر سواله از دل درد بود و جزو بزرگترین ادیبان این مملکت.هنر ایرانیبا امثال این زن به قول شما زیرسوال به دنیا معرفی شده.کاملا از نظرت معلومه که هیچی از این حرفا نمیفهمی پس بشین سرجات و قد گلیمت پاتو دراز تر کن.اونی که تو میگی اونقدر تحصیلات و علم داشت که خوب و از بد بفهمه.امثال شما هم فهمتون از قرآن کاملا سطحیه.ضمنا سعی نکن بگی قرآنو بیشتر از من میفهمی...و ناشناس چهارم خدمت شما عرض کنم که عقاید هرکس به خودش مربوطه.سرت به کار خودت باشه بهتر نیست؟بذار من جمله ات رو جور دیگه ای بگم.
کشور من جائیست....که بعضی مردانش هم چاک دهن را میگشایند و افکار ذهن کثیفشان را با دین و خدا و قرآن و پیغمبر توجیه میکنند و ننگ به این تفکر....
mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه اینجا گرمت نشه بعدا جزغاله میشی.
داخل قرآن هم نوشته. اگه قرآنو قبول داری بخون.
بعید میدونم قرآنو قبول داشته باشی
tina
|
Iran (Islamic Republic of)
اصولا واقعیات دیده نمیشود با چشمانی که از تعصب کور کورانه مملو گشته.
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
۵۲
سلام
حرف دل منو زدید.
متاسفانه در سینما وتلویزیون شاهد این هستیم که فیلم ها وسریال های جنگی به سمت لودگی سوق پیدا کرده ودر آنها شخصیت های ارزشی اکثرا افراد لاابالی و لات نشان داده شده اند.
راحله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
۲۰
۲
انسان باید افکار و رفتارش دارای حجاب باشه.مردی که قراره با دیدن یک خانم بی حجاب ایمانش رو از دست بده،همهن بهتر که از دست بده.گفتار نیک ؛پندار نیک و رفتار نیک پیام اصلی همه ادیان بوده است.....
زهراسادات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
۷۰
۲
آدم قحط بود
کافی بود یه مادر شهید بی سواد را می آوردند تا مثل یه کارشناس پروفوسور در مورد دفاع مقدس حرف بزنه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
۱
۱
سلام دوستان. خوبی از هر دیدگاهی که بررسی بشه بازم اسمش و محتواش خوبیه باید خوشحال باشیم که از هر فرقه و تیپی که در این خصوص نظر می دن نمی تونن از بزرگی دفاع مقدس صحبت نکنن.یادمه که نفس گرم حضرت امام خمینی باعث شد که خیلی از عرق خورهای قبل از انقلاب آنقدر پاک شدند که تونستن به درجه شهادت نائل بشن.انشاءالله این بقول شما دامن کوتاهها هم یروزی اونقدر صراط المسقیمی بیشن که ما ازشون درس بزرگی یاد بگیریم.خدا رو چه دیدی شاید از همه ما مدعی ها بهتر بشن.
مصباح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
۲
واي برامروز و بر فرداي ما/دگلها مي روند از يادما
شهدا را آن گونه كه دوست دارند دوست بداريم.از شهدا يا نگفتيم ياكم گفتيم كدام آسماني؟
چند وصيت نامه از شهدا خوانديم ؟
داستان وسيره زندگي چند شهيدو ميدونيم؟
اين كه به نظام و دولتها مربوط نميشه
سعید
|
Canada
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
۳
۳۱
وقتی همسران شهید باکری و شهید همت سخنانشان سانسور میشود طبیعی است که اینها از جنگ و دفاع سخن بگویند
ناشناس
|
Canada
اينقدر شهداي شاخص مان را گنده كرده ايم ك زنانشان را داريم در ميان فتنه گران و در كف خيابان جمع ميكنيم
خود اقا هم گفتند كه اينقدر شهداي شاخص را بزرگ نكنيد
اين كشور 300000 شهيد دارد
محمد (ممل)
|
Canada
عقل کل بنظر تو حرف این زنها و شهدا یکی هست ؟
ناشناس
|
Canada
هر وقت همه همسران شاهد دور از جونشون مردن این دو تا ......... بیان افضات بکنن!
سعید
|
Canada
ناشناس و ممل عزیز تا زمانی که همینها موافق میل شما صحبت کنند بزرگشان می کنید ولی امان از وقتی که خلاف میل مبارک صحبت کنند!
شما شمردید چند نفر از خانواده آن 300000 شهید موافق عملکرد و سیاست های شما هستند؟
امیر
|
Canada
خود اقا هم گفتند كه اينقدر شهداي شاخص را بزرگ نكنید
اگر ایشان واقعا این را گفته باشند اولین کارشان دستور برای عوض گردن اسم اتوبان همت زین الدین و... بود...ممل توهمات خود را به رهبری نسبت نده
محمد (ممل)
|
Canada
سعید هر کسی خودش مسوول حرف و رفتار خودشه نه دیگری !! داخل هر خونه قطعا اعتقادات افراد طبیعتا با هم متضاده ! مثلا پسرای آیت الله گیلانی و خودش که اعدامشون کرد با هم متضاد نبودن ؟ یا آیت الله حسنی ارومیه و بچه هاش و ......... ؟ راه بچه هاشون به خودشون ارتباطی نداره هر شخصی رو داخل قبر خودش میذارن !! اینکه این زنها و اصلا خانواده هاشون همنظر با شهدا باشن یا مخالف نظر شهداشون باشن چه فرقی میتونه داشته باشه ؟
سعید
|
Canada
ممل جان عزیزم از کجا معلوم خانواده شهدایی که از شماها دفاع می کنند هم دچار این مشکل باشند و تفکرشان با تفکر شهیدی که از دست دادند تفاوت داشته باشد. چرا فقط وقتی برخلاف میل شماها هستند یاد این تفاوت ها می افتید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
۵۶
۱
ای کاش به دست اندرکاران رسانه نیز می گفتید که مگر مي‌شود زمینه¬ساز دزدی هزاران نگاه پاک باشید و مشمول این دعایمان نگردید که خدایا خائنین به این نظام و انقلاب را در هر لباسی که هستند نابود بفرما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
۱
ای کاش به دست اندرکاران رسانه نیز می گفتید که مگر مي‌شود زمینه¬ساز دزدی هزاران نگاه پاک باشید و مشمول این دعایمان نگردید که خدایا خائنین به این نظام و انقلاب را در هر لباسی که هستند نابود بفرما
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
۱
صراط جان دقت کردی انتشار افکار معارضین ومخالفین به اسلام ودین را می دهی ؟ از اصول ومذهب خبری نیست در صورتیکه درست در این بحرزمان معانی دارد .خداوند هم مارا حمایت کند
شقایق دل شکسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
۱۳۰
۱۰۱۴
آفرین ممل می بینم جواب این نورا و سعید کانادایی رو یه جا میدی خطاب به سعید و نورا میگم هر مشکلی که تو این مملکت وجود داره ما از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی بینیم همسران شهید همت وشهید باکری باید بیان صحبت کنن چون حرف دل ضد انقلابی چون تو رو میزنن (نقد حکومت آری نفی حاکمیت هرگز) برای شما همون بس که هم عقیده ی بنیامین نتانیاهوی 4 ساله از سرزمین فلسطین اشغالی هستید سعید خان گفتی اگه انقلاب نمی شد به روستاها رسیدگی نمی شد نخیر نمی شد چون اگه پهلوی ها می خواستن این کارو کنن حدود 6 سال حکومت دستشون بود خوب این کارو می کردن در عوض جشن های 2500 ساله گفتی تو این مملکت آزادی وجود نداره در حالیکه استادتون هر چی از دهنش در اومد به نظام گفت آخرشم به خانه ی موسیقی که از حمایت وزارت ارشاد برخورداره برگشت عاقبت کسانی که با این نظام مخالفند به خیر نشد که نشد عبرت بگیر (مخملباف.نوری زاد. گلشیفته شجریان .طبرزدی.بنی صدر منافقین و افراد دیگری که معرف حضور شما هستند) نورا بیا تو صفحه ی پادشاه 13 زنه با حفظ حرمت وارایه سخنان معتبر جواب منو بده اگر اغتشاشگران فتنه ی 88 که بنیامین 4 ساله اونارو سربازان خود در ایران نامید نعوذبالله شهیدند پس لابد (پناه بر خدا) سربازان خودش در سرزمین فلسطین اشغالی هم شهیدند سعید تو که دم از حمایت از مردم مظلوم فلسطین میزنی قبل از انقلاب در خاور میانه دو تاکشور بودند که رژیم صهیونیست رو به رسمیت می شناختند ایران ومصر بودند که قراردادکمپ دیوید رو امضا کردند وبعد از انقلاب لغو شد در ضمن فکر نمی کنم شما از شهید همت وشهید باکری دل خوشی داشته باشی چون آرمان اونا حفظ نظام و رهایی قدس بود که با آرمان شما زمین تا آسمون فرق داره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
حال ایشون، یک حرفی زده، چرا این‌قدر سیاسی‌ش می‌کنید؟ عادت‌تونه که فقط به حواشی بپردازید!
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
۳۴
۶
درود بر نیوشا ضیغمی .بترکه چشم حسود ساندیس خورتون.
ایران
|
United States of America
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
۱
دلار چنده
از حساب و کتاب امروز بگو که حالا چه کردهاید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
۴
۱
دلار 4000 تومن چی کار کنیم فرهنگ رو فدای اقتصاد کنیم هر چی جای خودش صحبت از همسران دیگر شهدا شد به شعار بسیجی واقعی همت بود وباکری توجه کنید متوجه می شید چون فقط همین دو خانواده ی شهید ضد نظام شدند مطمئن باشید اگر خانواده های دیگری هم بودند شما از تو بوق و کرنا کردن کم نمی ذاشتید اگر قرار باشه خانم امیرانی وخانم ذبیهیان صحبت کنند پس باید همسر شهید بابایی و هسر شهید عابدی وهمسر شهید کاوه وهمسر شهید بروجردی وهمسر شهید خرازی خانم سیده زهرا حسینی وخانم مرضیه دباغ هم صحبت کنند تو بیانیه های اون میر حسینتونم توجه کنین فقط نوشته فرزندان شهید باکری و فرزندان شهید همت شما دیگه صحبت از شهید نکن مگه همین شماها نبودین موقعی که تصویر شهید همتو وشهید باکری رو تو همایش سبزی ها دیدین تصویر این دو شهید عزیزو هو کردین شرم و حیا چیز خوبیه شماهام فقط استفاده ابزاری از نام شهیدو یاد گرفتین
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز پدر من جانباز جنگ ابوالقاسم زرگر و عموی من مصیب زرگر شهید اهل فیروزکوه .ما و خانواده عمویم هم با بسیاری از سیاستهای حال حاضر مشکل داریم فقط دو خانواده نیستند شما آن دنیا جوابگوی قضاوت های بیجایت خواهی بود.
tina
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
۲
۱
ماشالا سایتم که همچنان کیلویی مثبت منفی ثبت میکنه.بابا درست کنین دیگه!!!!
مدیر پایگاه مخاطب گرامی؛
متاسفانه مدتی است که مشکل امتیاز دهی به نظرات به اطلاع بخش پشتیبانی فنی سایت رسیده اما تا کنون هیچ اقدامی در راستای مرتفع شدن این مشکل صورت نگرفته است .
از این صبر به خرج داده و مشکلات را به ما گوشزد می نمائید سپاسگزاریم.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
پشتیبانی فنی سایت!
درستش کن وگرنه ...!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
۱
يكي از آنها هم مانند دختران خياباني با دامن آمده بود، !!!!!!!!!
آقای نویسنده
حواست هست؟؟
خیلی از خانمهای مذهبی اطراف ما
با دامن تردد دارند ها
حواست بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این تکه رو حذف کن نظر منم چاپ
نکن
نکن
تو مسجد مون خیلی ها با دامن میان و بلوز و رویش چادر
یا مانتو یی بلند و دامن و مقنعه !!!!!!!!!!
چرا حواست پرته
ستا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
۲
جناب نویسنده مگه شما ادعای مسلمونی نمیکنی پس چرا راحت انگشت اشارت بسوی دیگرونه؟چرا راحت راجب دیگرون قضاوت میکنی وبه اونا توهین میکنی ؟این کار غیبت وتهمته وخدا مارو ازین کار نهی کرده حالا قضاوت کن که کار شما بدتره یا ایشون .شما قانون خدا رو ول کردی اونوقت حرف از وصیت نامه ی شهدا میزنی ؟مگه نه اینکه اونا هم بندهای خدا بودند ؟خواهش میکنم اینجور باابروی کسی بازی نکنید بدتر از این هم مگه میشه ؟خدا از تقصیر هممون بگذره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
۱
۲
واقعا جای تاسف داره کسی از دفآع مقدس حرف بزنه که معنا و مفهومش را نفهمیده
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
۱
باور کنیم وایمان بیاوریم که در کشوری زندگی می کنیم که مانند همه جا انسانهای متفاوت وبا طرز فکر وتلقی های متفاوت زندگی میکنند سعی نکنینم که مانند حکومت شووی سابق وانمود کنیم که همه یکجور ویکسان فکر میکنن به متفاوت ومتکثر بودن افراد ایمان بیاوریم وهمه چیز را آنطور که خودمان دوست داریم نبینیم بقول سهراب چشمها را باید شست وجور دیگری باید دید....
حمزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
۲
۱
ای خدا، چقدر بدبختیم ما!!!
گیرم اهالی صدا و سیما فلان‌اند، یکی نیست به این خانم به اصطلاح محترم بگه آخه تو چطور به خودت اجازه میدی درباره دفاع مقدس حرف بزنی...
خداییش شهدا شرمنده‌ایم مالِ این موقع‌هاست...
اگه سانسور نشه میگم خاک تو سر کسایی که برای مناسبت‌های مذهبی این عروسک‌های خیمه شب‌بازی رو دعوت میکنن. (در صدا و سیما رو گِل بگیرن که جز نمک بر زخم ریختن کار دیگه‌ای بلد نیست)
سید رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
۱
۱
باور بر بودن شهدا و راه آنها چیزی نیست که هر انسانی به خود اجازه دهد که دیگران را نا لایق و ناشایست بداند که درباره شهدا سخن گوید و خود گوئی انگار مجوز محشور شدن با شهدا را از عالم غیب دریافت نموده . آن خانومی که با دامن به قول شما زنان خیابانی از شهدا گفته شاید در صورت مورد پسند شما نباشد ولی در سیرت و در قلب به شهدا و راه آنان ایمان داشته و مثل دیگر جاهلان مومن نما نه حق کسی را پایمال کرده و نه به دروغ کسی را متهم و نه میلیاردی از حقوق مردم برداشت کرده است . این خانم و دیگر امثال آنرا بعنوان یک بازیگر میشناسند و با آن شکل و شمائلی که هست جلو دوربین ظاهر میشود نه آن هیبتی که دیگران میخواهند از وی بسازند . شهدا متعلق به همه هستند و همه متعلق به شهدا . چرا خط خود را از بقیه جدا میکنیم و خود را با چنین تعصبات بدون پشتوانه ای رهرو راه حقیقی شهدا میدانیم . اگر در جهت رفع مشکل و گرفتاری امتی که به پاس خون شهدا الان با فقر و گرفتاری ولی با آبرو و شرف زندگی میکنند قدمی برداشتیم یقینا رهرو و ادامه دهنده راه آنها خواهیم بود و نه با شعار و تهمت و افتراء به دیگران . التماس دعا
علی مددی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
۱
هر چیز ارزشی در این مملکت باید بدست عده ای کم رنگ و نابود شود تا به اهدافشان برسند این که اولی نیست و اخری هم نمی شود وادامه دارد تا نابودی و چندی پیش بنده در شرکت نفت و گاز مارون مناطق نفت خیز جنوب برنامه هفته دفاع مقدس همایش داشتند کاملا خصوصی که بنده جانباز حق ورود نداشتم و همه هم با لباس سراپا بسیجی حضور داشتند و حجابشان هم کامل رعایت کرده بودند