۰۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۹

اعتراض‌همسرشهیدباکری‌به‌توقیف‌شرق!

رزمندگانی که در برای دفاع در جبهه ها شرکت کردند اگر سربند می بستند ، به معنای این بود که همدیگر را تشویق به کار خوبی می کردند اما این کاریکاتور می تواند بعدها اتفاق بیافتد
کد خبر : ۸۱۴۷۲

همسر شهید در اقدامی عجیب و تامل برانگیز به دفاع از منتشر کردن کاریکاتور منتشر شده در روزنامه شرق پرداخت و توقیف این روزنامه را عملی زشت و ناپسند دانست.

همسر شهید باکری با بیان اینکه برخورد های صورت گرفته با کاریکاتور شرق نه تنها آبرویی برای رزمندگان و شهدای جنگ نمی خرد بلکه از آنها آبرو می برد، از نمایندگان مجلس خواست که عاقلانه وارد میدان شوند و جلوی این برخوردها را بگیرند!!!

فاطمه امیرانی در مصاحبه تلفنی با مسیح علینژاد خبرنگار ضد انقلاب اظهار داشت : آرمان های شهدا و رزمندگان توسط همین دولتمردان از بین رفته شده و خود آنها بیشتر توهین کرده اند. در مورد این کاریکاتور هم اینها به زور می خواهند علامت اشاره را از خودشان دور کنند و به سمت دیگری اشاره کنند. این چند ساله هم اینگونه مد شده است که فریاد می زنند آی دزد بگیر برای اینکه آن دزدِ اولیه معلوم نشود.

فاطمه امیرانی با بیان اینکه استنباط توهین از کاریکاتور شرق را ندارم، تصریح کرد: رزمندگانی که در برای دفاع در جبهه ها شرکت کردند اگر سربند می بستند ، به معنای این بود که همدیگر را تشویق به کار خوبی می کردند اما این کاریکاتور می تواند بعدها اتفاق بیافتد و معنایش می تواند این باشد که در کشوری مثل ایران که مردم یک روزی همدیگر را به کار خوب تشویق می کردند حالا این خصلت در جامعه می تواند از بین رفته باشد، یعنی رفتار ها می تواند به گونه ای باشد که انگار حالا چشم همدیگر را می بندند. به همین دلیل من تلقی اخلاقی از این کاریکاتور داشتم . یعنی فکر کردم کاریکاتور می خواهد نشان دهد که ما با غیبت کردن و تهمت زدن چشم نفر بعدی را می بندیم چون الان اینها در جامعه ما رایج است.

همسر شهید باکری فرمانده دلاور هشت سال دفاع مقدس با موع گیری اینچنین در مورد توهین به رزمندگان از طرف روزنامه ای ضد انقلاب باعث تاسف فراوان است که همسر فردی که یکی از الگوهای جوانان ماست اینچنین سنگ ضد انقلاب و رسانه های انان را به سینه می زند.

سایتها و شبکه های ضد انقلاب که جشن شادی گرفته اند و از اظهارات همسر شهید باکری در پوست خود نمی گنجند تیتر همه انها دفاع همسر شهید باکری از عملکرد روزنامه شرق است.

نظرات بینندگان
محمد ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۷۶۹
۵۵۳
بعضی از شهدا واقعا مظلوم هستن وقتی می بینیم زنهاشون هم هیچگونه غرابت فکری باهاشون ندارن
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا قرابت آلوچه!!!
درثانی اتفاقا برعکس روسفیدشون کردن!!!
milad
|
Iran (Islamic Republic of)
چون مثل شما نیستن بد می شن پس همه میرن جهنم شما میرید بهشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا متوهم
پرسش بسيار ساده اي نيز هست كه پاسخ آن كمترين نيازي به ذهن هاي پيچيده ندارد. آيا دو سردار شهيد ما - نستجيربالله و با پوزش از روح بلند و ملكوتي آنها- دشمنان امام حسين(ع) و امام زمان(عج) بودند؟! از اهانت به حضرت امام(ره) و پاره كردن و لگدمال كردن تصوير مبارك ايشان خشنود مي شدند؟! از منافقين و بهايي ها و سلطنت طلب ها و پژاك و كومله و ساير اراذل و اوباش حمايت مي كردند؟! به نفع اسرائيل و آمريكا شعار مي دادند؟! مسجد آتش مي زدند، به همراهي و پيروي از آمريكا و اسرائيل و انگليس افتخار مي كردند؟! و...
انجام اين جنايات و زشتي ها و پلشتي ها، از سوي سران فتنه و عوامل ميداني آنها كه قابل انكار نيست. تمامي اين اقدامات و مواضع ضد اسلامي و ضد انساني آنان به قلم و زبان خودشان و تصاويري كه خود از صحنه برداشته اند ثبت و ضبط است، اعتراف بازداشت شدگان كه جاي خود دارد. بنابراين بايد پرسيد آيا كودن ترين و ديرفهم ترين افراد نيز مي توانند در دورترين افق هاي ذهن خويش تصور كنند كه همت و باكري با اين جرثومه هاي فساد و پليدي و دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب و امام و ايران سر آشتي داشته اند؟! آن دو شهيد بزرگوار كه جان و جواني و هستي خويش را براي مقابله با اين زشتي ها و مبارزه با آمريكا و اسرائيل و دنباله هاي داخلي آنها نظير منافقين و بهايي ها و سلطنت طلب ها و تروريست هاي ماركسيست به ميدان آورده و خالصانه به خداي منان تقديم كرده بودند
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
1- نورا یه چی پرت میکنی و میری وایسا بگو چجوری روسفیدشون کردن زردک ؟

2- میلاد جون این خانومه همین الان بذاره بره عضو سازمان رجوی هم بشه ، هیچ ارتباطی به شهید باکری و همت و اعتقادات اونا نداره می فهمی چی میگم ؟ واسه اینکه مثلا شهید همت میگه : امروز در جامعه انقلاب اسلامی ما دو روند بیشتر نداریم: ولایت و امت، ولایت و حزب الله والسلام. خط سومی نداریم. در این روند و در این قانون و در این چارچوب، باید اطاعت محض از دستورات ولایت سمبل فکری و عقیدتی و انسجام روحی و معنوی برای یک مؤمن و یک انسان حزب الله باشد و خواهد بود.

مادر جان من متنفر بودم و هستم از انسانهای سازش کار و بی تفاوت و متاسفانه جوانانی که شناخت کافی از اسلام ندارند و نمی دانند برای چه زندگی می کنند و چه هدفی دارند و اصلا چه می گویند بسیارند. ای کاش به خود می آمدند. از طرف من به جوانان بگوئید چشم شهیدان و تبلور خونشان به شما دوخته است بپاخیزید و اسلام را و خود را دریابید نظیر انقلاب اسلامی ما در هیچ کجا پیدا نمی شود نه شرقی - نه غربی؛ اسلامی که : اسلامی ... ای کاش ملتهای تحت فشار مثلث زور و زر و تزویر به خود می آمدند و آنها نیز پوزه استکبار را بر خاک می مالیدند.
مادر جان، جامعه ما انقلاب کرده و چندین سال طول می کشد تا بتواند کم کم صفات و اخلاق طاغوت را از مغز انسانها بیرون ببرد ولی روشنفکران ما به این انقلاب بسیار لطمه زدند زیرا نه آن را می شناختند و نه باریش زحمت و رنجی متحمل شده اند از هر طرف به این نو نهال آزاده ضربه زدند ولی خداوند، مقتدر است اگر هدایت نشدند مسلما مجازات خواهند شد

شهيد حميد باكري در وصيت‌نامه ش به خانواده و دو فرزندش احسان و آسيه نوشته "يقين بدانيد تنها اعمال شما كه مورد رضايت خداوند متعال قرار خواهد گرفت، اعمالي است كه تحت ولايت الهي و رسولش و امامش باشد. بنابراين در هر زمان و هر موقعيت همت به اعمالي بگماريد كه مورد تائيد رهبري و امامت باشد." وي همچنين در وصيت‌نامه خود نوشته است: "قدر اين انقلاب را بدانيد و مدام در جهت تحكيم مباني جمهوري اسلامي كوشا باشيد و زندگي خود را صرف تحكيم پايه‌هاي اين جمهوري قرار دهيد." وي خطاب به همسر خود در اين وصيت‌نامه نوشته است: "توجيه و كنترل مواردي كه به احسان و آسيه وصيت نموده‌ام به عهده شماست." !!
اينكه با رسانه‌هاي دشمن مصاحبه میکنی و سفره دل وا میکنی و هر چی میخوای بگی این عمل به وصيت شهيد باكري هست ؟

لذا در نهایت میلاد جان اعمال این خانم هیچ ربطی به شهدا که گوش بفرمان ولایت بودن نداره و هر کی رو داخل قبر خودش میذارن
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان اینها یک زمان کوتاهی همسر شهید بوده اند اما الان سالهاست که همسر دیگری دارند و از اسم و زسم شهدای منتسب به آنان کمال سوء استفاده را میکنند خدا ریشه این فتنه گران روسیاه و خیانت کنندگان به خون شهدا را بخشکاند
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
پاسخ برادر شهید همت به شعار فرقه سبز
حامیان فرقه سبز در تجمعات غیر قانونی خود در خیابان های تهران ، در اعتراض به تلاش نیروهای بسیجی در کمک به حفظ امنیت شهر، به سردادن شعارهایی نظیر "بسیجی واقعی همت بود و باکری" می پرداختند. به گفته آنان بسیجی واقعی را باید در جمع اغتشاشگران یافت !!
برادر شهید همت گفت که دوستداران واقعی شهید همت با تمام وجود از مقام معظم رهبری دفاع خواهند کرد و گوش به فرمان ولی امر زمان خود هستند.ولی‏الله همت، برادر شهید محمد ابراهیم همت فرمانده لشکر 27 محمد رسول‏الله در دوران دفاع مقدس، این شهید را "عاشق ولایت" خواند و تاکید کرد که "اگر او امروز در میان ما بود با تمام وجود از ولی زمان، مقام معظم رهبری حمایت می‌کرد." وی در خصوص ولایت‏پذیری برادر شهید خود گفت: یقین دارم که اگر وی امروز در میان ما بود، با تمام وجود از ولایت فقیه که در مقام معظم رهبری تجلی یافته است، حمایت می‌کرد و حاضر نمی‌شد حتی یک لحظه در دفاع از ولایت کوتاهی کند.برادر شهید همت با بیان این‏که دوستداران واقعی شهید همت با تمام وجود از مقام معظم رهبری دفاع خواهند کرد و گوش به فرمان ولی امر زمان خود هستند، گفت که "هر کس خلاف این نظریه عمل کند، یقیناً تداوم بخش راه شهدا نخواهد بود."
وی در خصوص وظیفه جاماندگان از قافله شهدا در وضعیت کنونی خاطرنشان کرد: امروز شاهد آن هستیم که مقام عظمای ولایت با تمام وجود تداوم بخش راه امام راحل و نایب بر حق امام زمان(عج) هستند.
بسیجب با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
ما الگو داريم در زندگي بزرگان و معصومين که همسرانشان جداي از خودشان موضع گرفتند و مواردي را مطرح کرده اند. اينکه همسران چنين موضعي ميگيرند چيزي نبوده که براي اولين بار باشد. حتي نمونه هايي است که حتي در زمان زنده بودن امام حسن و يا حتي بعضي از بزرگان چنين مواضعي روشن شده اما اينها که در زمان فوت و بعد از سالهاست. اينکه همسران چنين موضعي گرفتند چيزي نيست که بتوان به خود شهدا ربط داد و گفت که موضع شهدا هم چنين بوده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اَاَاَاَاَ!!!
نورا تو هنوز زنده ای؟!!!!!!!!!!
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام دوستان
من با نظر اين خانم مخالف هستم ولي اينكه نظر خودش رو گفته به خودش ارتباط داره و نه شهيد همت و نه كس ديگه اي!
ما بايد ببينيم چرا اين حرف رو زده اين مهمه. از زماني كه همسرشون شهيد شده تا الان ايشون مسلما خط فكريشون ميتونه تغيير كنه. انسانه و كاملا طبيعيه.
مگه اگر شما از طرف بابا يا مادرتون بدون اذن اونها حرفي يا دروغي به كسي بگي اونم در شرايطي كه اينها خدايي ناكرده در اين دنيا نباشند اهانتي به اونها منتسب ميكنه درثاني همونطور كه گفتم اين همه سال از شهيد همت گذشته و خانمشون تحت خطوط فكري زيادي قرار گرفته و بايد ديد از نظر شخصيت علمي و سياسي در چه حد هستند كه حالا نظرشون اين قدر بخواد اهميت داشته باشه.
دوستتون دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خانوم محترم شما اگه شرف داشتین با این مزدور گستاخ مصاحبه نمیکردین
ادريس
|
Iran (Islamic Republic of)
مملي عزيزم امروز با سانديس خوردي اين حرفو نوشتي؟
مرگ بر ديكتاتور درود بر ميرحسين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برای اولین بار احساس میکنم بسیار قابل احترامی آقای محمد!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من یه سوال دارم : اگه شهید باکری الان بود با مسیح علینژاد مصاحبه میکرد ؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
وای از شما!
ننگ برشما!!!
اون دنیا چطور میخواین توی چشم باکری ها و همت ها نگاه کنید وقتی دم از شها میزنید ولی به خانواده های ۀنها بی حرمتی میکنید!؟به یادگارانشون و پاره های تنشون!؟
حتی نسبت اونها رو هم زیر سوال میبرید!!!؟؟؟
خواهشا درجواب از زن امام حسن(ع) و لوط و پسر نوح و سگ اصحاب کهف حرف به میون نیارید که دیگه خیلی نخ نما شده!!!
شما مثل یزیدید که بعد امام حسین(ع)به خانواده ش تو هین میکرد و اونها رو به اسیری گرفت!!!
وقتی حرمت خانواده و ناموس یک شهید رو هتک میکنید در واقع اون شهید رو بی حرمت کردید و این رو نمیفهمید!
شما اصولا در جهل مرکبید و چیزی از واقعیات نمیفهمید!!!
وای به شما!اف بر شما!!!
خوارج!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط جواب بلندی رو که نوشتم ایمیلم یادم رفت ولی مال خودمه لطفا و حتما نشرش بده!
ممنونم .
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط جوابم رو منتشر کن وگرنه باهات قهرمیشما!؟
مرگ بر ضد ولایت فقیه
|
Iran (Islamic Republic of)
وای از خودت!
ننگ بر خودت!!
اف بر خودت!!!
...ف بر خودت وقیح!!!
مثل همیشه چشم بستی و دهن باز کردی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه دوره و زمانه ای شده کسیکه هیشکی آدم حسابش نمیکنه و در جا از فاحشه ها و فرح و سبزکی و بهایی دفاع میکنه به ملت میگه در جهل مرکب!!!!
چه رویی داره نفاق از د ر میزنی از ته سوزن در میاد!
اف بر خودت وای بر خودت ننگ بر خودت خبیث
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۳۲۳
۳۷۸
دمش گرم...به سلامتیش....شما اقتدارگرایان هم دنباله یه بهونه بودید که روزنامه منتقد رو حذف کنید....زیاد این وضعتون دووم نمیاره.
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
روزنامه منتقد!!!! انتقاد از چی از رزمندگان و شهدا ؟؟؟؟
سرباز جوان امام خامنه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
این خانم ضد ولایت نفهمیده که هدف باکری و بقیه شهدا ولایت پذیری امام عصر و جانشین امام یعنی ولی فقیه بوده هر چند این بنده خدا ......... مرگ بر هر کی ضد امام زمان و ضد خامنه ایه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دمش سرد
به نابودی دشمنان اسلام و ولایت فقیه صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
مزدک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۱۸۲
۲۱۷
صراط تو کاسه داغ تر از آش نشو.کسانی که سنگ شهدا را برای اهداف دنیوی خود به سینه میزنند بداننداین ها همه حرفهای منطقی همسر یکی از شهدا بود.اگه حرفی غیر از لق لق دهان دارید بگوئید هر چند بعضی ها اینقدر وقاحت دارند که فوراً میگویند طلحه و زبیر هم از یاران علی بودند.
" ما با غیبت کردن و تهمت زدن چشم نفر بعدی را می بندیم چون الان اینها در جامعه ما رایج است."
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۲۱۲
۳۰۲
بسیجی واقعی همت بود و باکری
هنرمند
|
Iran (Islamic Republic of)
من هم موافقم البته بعلاوه شهيد خرازي،شهيد كاوه،شهيد هاشمي و...
امادراين دو موردي كه شما ذكر كردين بايد توجه كنيم كه اين دليل نميشه خداي نكرده فكر كنيم همسرانشون هم هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پرسش بسيار ساده اي نيز هست كه پاسخ آن كمترين نيازي به ذهن هاي پيچيده ندارد. آيا دو سردار شهيد ما - نستجيربالله و با پوزش از روح بلند و ملكوتي آنها- دشمنان امام حسين(ع) و امام زمان(عج) بودند؟! از اهانت به حضرت امام(ره) و پاره كردن و لگدمال كردن تصوير مبارك ايشان خشنود مي شدند؟! از منافقين و بهايي ها و سلطنت طلب ها و پژاك و كومله و ساير اراذل و اوباش حمايت مي كردند؟! به نفع اسرائيل و آمريكا شعار مي دادند؟! مسجد آتش مي زدند، به همراهي و پيروي از آمريكا و اسرائيل و انگليس افتخار مي كردند؟! و...
انجام اين جنايات و زشتي ها و پلشتي ها، از سوي سران فتنه و عوامل ميداني آنها كه قابل انكار نيست. تمامي اين اقدامات و مواضع ضد اسلامي و ضد انساني آنان به قلم و زبان خودشان و تصاويري كه خود از صحنه برداشته اند ثبت و ضبط است، اعتراف بازداشت شدگان كه جاي خود دارد. بنابراين بايد پرسيد آيا كودن ترين و ديرفهم ترين افراد نيز مي توانند در دورترين افق هاي ذهن خويش تصور كنند كه همت و باكري با اين جرثومه هاي فساد و پليدي و دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب و امام و ايران سر آشتي داشته اند؟! آن دو شهيد بزرگوار كه جان و جواني و هستي خويش را براي مقابله با اين زشتي ها و مبارزه با آمريكا و اسرائيل و دنباله هاي داخلي آنها نظير منافقين و بهايي ها و سلطنت طلب ها و تروريست هاي ماركسيست به ميدان آورده و خالصانه به خداي منان تقديم كرده بودند
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
از خودت بگو تو چی هستی ؟ میری زیر تانک یا روی مین ؟ یا جزء اونایی هستی که یه عطسه ی مجانی هم واسه کسی نمیکنی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گیرم پدر تو بود فاضل
از فضل پدر تو را چه حاصل؟
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی اولا که من ادعایی ندارم ولی یکسال و نیم تو هنگه مرزی مهران خدمت کردم وظیفه ام بود زمان جنگ هم 7 سالم بود نمیتونستم برم اما تو و امثاله تو که ادعاتون میشه چه کار کردید؟ ما نه کاری کردیم ونه سهمی میخوایم شما که دارید سهم میگیرید ماشا الله سیرمونی هم ندارید چه کار کردید؟ انسانها در اظهاره نظر آزادند و این بانوی محترم و شریف هم نظرش رو گفته شما یاد بگیرید که از خانواده ی شهید کودتا چی نسازید
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر در حدی نیستی که بگی کی بسیجی واقعی هست یا نیست اگه خیلی کارت درسته برو خودتو درست کن که خیلی هنر کردی ! اگه بسیجی واقعی خوبه و تو هم بسیجی واقعی رو قبول داری چرا خودتو تبدیل به یه بسیجی واقعی نمیکنی ؟ بسیجی واقعی هیچوقت برخلاف خط همت و باکری حرکت نمیکنه با اظهارنظراش عزیز ! اگه بسیجی واقعی باشیم من و تو اگه خیلی از مشکلات رو تووی جامعه مون ببینیم و مشاهده کنیم که کوبیدن بسیج و ... با روش شما که همون سیاه نمایی هست رو آمریکا و اسراییل ازش بهره برداری میکنن هیچوقت این روش رو ادامه نمیدیم . اگه یه وطن پرست ملی گرای غیرمذهبی هم باشیم اون حس ملی گراییمون نمیذاره براساس خواست دشمن سیاه نمایی کنیم . عزیزجان طبیعی هست در همه قشرها و اصناف و اداره ها و .... آدمایی باشن و نفوذ کرده باشن که ذاتشون و اخلاقیاتشون بر خلاف اون ارزشهای مورد احترام اون سیستمی باشن که در اون حضور دارن و طبیعتا این در مورد بسیج هم صدق میکنه و من خودم به کرات با چنین آدمایی روبرو شدم و در حد توان خودم حضور و نفوذ این افراد (که دلشون با زبونشون یکی نیست) در نقاط حساس و ..... کات کردم ، اما اینو هم بدون که نمیشه هیشکیو از بسیج انداخت بیرون که !! نهایتا بهت میگم اگه بسیجی واقعی فقط اونا بودن و بعد اونا دیگه بسیجی واقعی نداریم ! آمریکا و اسراییل با اونهمه سیستمهای اطلاعاتیشون هنوز اینو نفهمیدن ؟ اگه اونام به نتیجه ای که تو رسیدی می رسیدن سه سوت هوامون میکردن که !!
امیرجان بخدای احد و واحد مسائل و تفرقه ما در مسائل 88 فقط به نفع آمریکا و اسراییل شد والسلام ، بیاین سعی کنیم بیشتر به هم نزدیک بشیم بازم مین ماها هستیم اگه گوشت همدیگه رو بخوریم استخونمونو نمیندازیم دور ، بخدا اگه اون آمریکایی و اسراییلی همونجوری که توی افغانستان و عراق و ... ثابت کردن وقتی بیان کار ندارن تو با موسوی هستی یا اح ....... کفار به چیزی کمتر از حذف اسلام راضی نیستن مشکل اونا با اسلام هست و مشکل اسلام رو با به جون هم انداختن من و تو دنبال میکنن با شعار اینکه بسیجی واقعی همت بود و باکری و خیلی شعارای دیگه که سال 88 میدادن !! یعنی دیگه بسیجی وجود نداره !! امیر جان اگه بسیجی وجود نداره پس چرا .. خم ندارن و ... یه نمیکنن با اینهمه امکانات و مزدورای عرب منطقه که پشتشون هستن مثل افغانستان و عراق باهامون رفتار کنن ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اونوقت چه ربطی به زنانشون داره؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما ایرانیها تماما بسیجی واقعی هستیم.
صدرا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۱۸۹
۱۴۰
خوب به اسم شهيد جولان مي دي ع..... هم همين بود واي اگر شهيد باكري زنده بود مي دونست چطورجواب تو رو بده .شهيد باكري جان داد ........... بر خلاف آرمان هاي آنها صحبت كني .واي بر تو .تو نمي خواد به فكرما باشي.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
تو از کجا میدونی؟؟؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس تو چرا نمی دونی؟؟؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۱۲۵۹
۱۱۱۰
این خانوم همسر شهید حمید باکری هست و هیچ جایگاهی ببین خانواده های شهدا و... نداره
و به جز دشمنان انقلاب و کسانیکه مرتب به رزمندگان اهانت
می کردند و می کنند و رقاصه هایی و بی عفتهایی مثل علی نژاد و... دوستی نداره
الان چند تا حامی منافقین وسطلنت طلبان مثل نورا و نوید و چند ناشناس که گویا به هاشمی و خاتمی هم علاقه دارند از این زن دفاع می کنند
این زن خون پاك همسر شهيد خود را براي فروش به دشمنان خدا و قاتلان شهید باكري عرضه كرده و صد البته چه بدانند و چه فريب خورده باشند و ندانند، خيال باطلي در سر پروريده اند چرا كه خون آن دو شهيد، پيش از اين و در آوردگاه مقدس جنگ 8 ساله به خدا فروخته شده است
ناشناس
|
Germany
تصحیح میکنم:
خون آن شهید پيش از اين و در آوردگاه مقدس جنگ 8 ساله به خدا فروخته شده است
محمد (ممل)
|
Germany
اعمال این خانم قطعا هیچ ربطی به شهدای ما نداره ، اگه به این خانم بود همه باید وصل بشیم به رسانه های اونوری و بریزیم خیابون !! یعنی این کارا مورد تایید شهدا هست ؟
ناشناس
|
Germany
شما از کجا میدانید که جایگاهی ندارند؟
در مورد خانم علی نژاد هم تا آنجایی که من می دانم یک خبرنگار است، نه رقاصه و بی عفت!
چشمک
|
Germany
فکر نکن هرچی میبگی فقط اینجا ثبت میشه.خداوندناظرهمه اعمال وگفتار ادمی ست وهر حرف وعملی رو ثبت وظبط میکنه.
تهمت نزن.تو صددرصد مطمئنی از چرت ورتات .اون دنیاهم انقدر قاطعی؟؟؟؟؟؟؟؟میتونی جوابگو باشی؟؟؟؟؟؟؟توچشم شهید باکری که به ناموسش دری وری میبندی میتونی نگاه کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد (ممل)
|
Germany
چشمک شما چی ؟ شما اگه به اون دنیا اعتقاد داری نمی ترسی از اینکه همراهی این خانم با دشمنان نظام اسلامی رو به شهید باکری منتسب کنی و اون دنیا خفت ت (خفه نه خ با کسره) کنن که چرا از شهدا به نفع دشمنان اسلام بهره برداری کردی ؟
ناشناس
|
Germany
آره فقط آنهایی که به به و چه چه میکنن و چشم بروی بدبختیهای مردم میبندند مورد تایید شما هستن .
چشمک
|
Germany
آره.مطمئنم.من حداقل با قطعیت وقتی باکسی رودررو یا نقل قول بادلیل که صحیح باشه روندارم.به ناموس مردم تهمت نمیزنم نمیگم این خانم فلانه وبهمانه جلو شهید باکری هم سرافکنده نمیشم چون قضاوت رو فقط شایسته خدامیدونم.نه از روی شنیده ها حکم صادرکنم.
اگه حتی 0/00001درصدم حرفتو ناروا باشه چی؟؟؟؟؟؟
اونموقع این حق الناسو میخوای چکارکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ترس ازخدا وعدالتش چیز خوبیه ها
محمد (ممل)
|
Germany
چشمک جان نمیدونم چقدر از شهید باکری و شهید همت و اعتقادات اونا به تبعیت از خط امامت و ولایت و اسلام حسینی اطلاعات داری ، اگه داری که هیچ اگه نداری توی همین اینترنت برو سرچ کن وصیتنامه شونو و .... و بعد بگو آیا شما معتقدی اگه شهید همت و شهید باکری با این اعتقاداتی که داشتن الان بودن قطعا با زنهاشون هم عقیده بودن ؟ اگه مطمئنی بودن که خود دانی و شهدا !! اما اگه نبودن رفتار و کردار این زنها چه فرقی داره چی باشه ؟
ناشناس
|
Germany
چشمک رگ غیرتت بیخود و بیجا قلمبه نشه،
ناموس چند ماهه شهید باکری چندین ساله ........
چشمک
|
Germany
چرا قلمبه نشه.خوبم قلمبه میشه!!!!
تو مگه ناموس نداری.انقدرباجدیت پشت زن یه شهید صفحه میزاری.آدم از هردستی بده ازهمون دست میگیره...خداخیلی قشنگ توکاسه ادمایی که منم منم میکنن میزاره...پس پشت ناموس مردم دری وری نگید اگه ناموس خودتو دوست داری ودلت نمیخواد پشت سرش حرف باشه
ادم فقط کافیه خودشو جای دیگرا نبزاره بعدقضاوت کنه
چشمک
|
Germany
رگ غیرتم قلمبه میشه خوبم میشه.تو اگه معنی ناموسو نمیدونی چیه من خوب میدونم....
خدا خوب تو کاسه ادم میزاره ها..ازهردستی بدی ازهمون دست میگیری پس اگه زن وبچه وخواهر مادر داری پشت ناموس مردم صفحه نزار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۲۵۰
۱۸۸
اسم شهید را ....... کسی که شاید چند ماه بیشتر با شهید زندگی نکرده چطور می تواند اسم شهید را یدک بکشد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حیا کن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس با پرچم آلمان
خودت حیا کن
مرگ بر منافق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلا شما بگو چهل سال باهاش زندگی کرده. وقتی راهشو ازش جدا کرده دیگه چه قرابتی چه نسبتی چه کشکی؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین ناشناس اولی
دقیقا درسته چند ماه زندگی مشترک و اینهمه اهن و تروپ و بدتر از همه اینکه سالهای ساله ................. اما لاف شهید رو میاد!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۱۱۱
۲۸
وصایای شهدا و امام شهدا و نیز پخش و اشاعه این کاریکاتور در هفته دفاع مقدس در برابر دشمن بیگانه و شیطان بزرگ یعنی امریکا گویای همه واقعیت ها هست گرچه شاید بعضی ها به مرور زمان عقل و بصیرت خود را از دست بدهند ولی در مقابل سیل عظیم این بزرگواران چیزی به حساب نمی ایند!
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۲۹۶
۲۱۴
منتظر حمایت چند منافق و سلطنت طلب مثل نورا و نوید و چند تا ناشناس که گویا دوستدار خاتمی و هاشمی هم هستند و اخیرا دوستدار فرهنگ شهادت هم شدند از این زن باشید
ناشناس
|
Germany
متشکرم عزیزم واقعا حنای منافقین رنگی نداره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۲۰۸
۲۵۰
دروود بر ايشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشون و اوشون نداره!
درود بر انسانهای وارسته که بی تردید این همسر کنونی یک نفر دیگر شامل درود نمی شود.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۳۲۵
۱۶۲
اگه همسر شهيد مهدي باكري هستي برو وصيت نامه شوهرتو در مورد آدما بعد از جنگ چن دسته ميشن رو بخون شايد يه چيزايي رو يات بندازه. ياعلي
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت.
من هم همین را نوشته بودم نمیدونم چرا منتشر نشد.
يه فرزند شهيد
|
Iran (Islamic Republic of)
درود برادر
ضمنا :
ميزان حال كنوني افراد است
شهيد همت هم سرداري بود واسه خودش اما بچه ها و زنش الان پيروي فتنه گرا بودن و هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر شهید همت الان زنده بود از همسرش حمایت میکرد مثل سردار علایی اونموقع هم لابد میخواستید بگید میزان حال فعلی افراد است و مهم نیست کیه چون شما فقط دوست داری از تون تعریف کن نه انتقاد !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
شهید همتی که شما و منافقین درست کردید از زنش دفاع می کرد ولی شهید
حاج ابراهیم همت
در کنار امام خامنه ای بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دیگه کار آدمای خدانشناسی مثل ناشناس به جایی رسیده که به شهید هم تهمت می زنند به خاطر همین حرفی که زده باید یا توبه و جبران کنه یا جوابی برای روزی که شهید همت یقشو میگیره آماده کنه.
ضمنا خانواده سببی شهید همت پدر و... برعکس همسرش هنوز هم در خط اسلام حرکت میکنند. همون کسانی که همت در دامنشون تربیت شده.
کوروش
|
Germany
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۲۹۳
۱۸۴
صراط چرا به این زن اهمیت میدی؟
این خانوم به دنبال شهرت و جلب توجه هست و به شدت دچار کمبود عاطفی و روحی هست و خودش رو از عالم و آدم طلبکار میدونه در حالیه خودش به خاطر مواضع منافقانه اش بدهی بسیار سنگینی به شهدا
و خانواده های آنان داره
نورا
|
Germany
اف بر تو!
آقا کریم
|
Germany
کوروش تا حدی راست میگی و به نظر من شهید با همسر شهید نباید قاطی بشه ولی باید احترامشون حفظ بشه و شما هم از ادبیات بهتری استفاده کن
ناشناس
|
Germany
منم با آقا کریم موافقم البته این خانوم هم باید سوء استفاده نکنه و حد خودشو بدونه
ناشناس
|
Germany
اف بر خودت وقیح!!!
نورا
|
Germany
حدخودش!؟
به تو چه ربطی داره که حد کی چقدره!؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۲۶۵
۴۲۳
درود بر خانم امیرانی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جالبه تو همزمان
از فرح پهلوی و فاطمه امیرانی حمایت میکنی
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
بله من از "حق و حقیقت" دفاع میکنم!!!
آقا کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه 1 روز فهمیدی که حق و حقیقت اونی نیست که تو فکر میکنی چی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا
فاطمه امیرانی اگر همین کامنت تو رو بخونه شاید یه تکانی خورد
همسر شهید حمید باکری مورد حمایت سلطنت طلبان و دوستداران فرح پهلوی هرزه و فاسد گرفته
شهيد بزرگوار كه جان و جواني و هستي خويش را براي مقابله با اين زشتي ها و مبارزه با آمريكا و اسرائيل و دنباله هاي داخلي آنها نظير منافقين و بهايي ها و سلطنت طلب ها و تروريست هاي ماركسيست به ميدان آورده و خالصانه به خداي منان تقديم كرده بودند حالا زن آن شهید مورد حمایت دشمنان شهید قرار گرفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
میرحسین عزیز: هر کس هر جا از حق دفاع کند عضو جنبش سبز است.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
نه اشتباه شنیدی هر کس از حرف میرحسین دفاع کند یه علف هرز است !!
ضد جلبک
|
Iran (Islamic Republic of)
حامیان میر یزید:
آمریکایی ها و صهیونیستها و
منافقین و سلطنت طلبان و کمونیستها و بهایی ها و همجنس بازان و ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جیگر نورا.... این حرفهای که میزنی نورا واقعا بی شباهت به جیگر نیستی وقتی حمایت از جیگر در مقال مقابل موسوی وکروبی رکورد میزنه باید از شما شا هکار بشنویم ان هم حق بودن فرح فاسد دوزد وکثیف راستی به جزءشباهت به جیگر خودت بگو چه شباهتی با فرح دزد وفاسد وجانی داری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هر قابلمه ای در خودشو برمیداره!
کسیکه نورا ازش دفاع کنه فقط برای لای جرز دیوار میخوره و بس!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیالم راحت شد! گفتم نکنه نورا از این خانوم حمایت نکنه!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۱۰۱
۱۱
خوشا باکری با دل عاشقش که رگبار بستند برقایقش.
خوش به حال شهیدباکری که رفت و ندید این حرمت شکنی ها را.
اما هم او پیش بینی اینروزها را کرده بود که چطور بعضی از ما عافیت طلب خواهند شد وبا سوء استفاده از نام مقدس"دفاع مقدس" و وابستگی به رزمندگان وجانبازان وخانواده شهدا اینگونه رفتار خواهندکرد.
خدایا ! مرگ این حاج مهدی راهم برسان که دیگه نبینه این روزها را و نشنوه اینهمه تحقیر وتوهین را.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا نکنه حاج مهدی.. خدا مرگ دشمنان شما ودشمنان امثال شما را برسونه.چرامرگ شما؟؟
ندیده و نشناخته میدونیم چه غمی درسینه شما هست.شماها جزء ان دسته سوم هستین که شهیدباکری گفت.که جز غم خوردن ورنج کشیدن چیزی براتون نمونده.شماها افتخار نظام وفدائیان اسلام ورهبری هستین.خودتون را باشنیدن این حرفهای صدتا یک غاز ناراحت نکنین.شما باید به ما جوونا روحیه بدین.ماارزو میکنیم که میدانی فراهم بشه تاماهم بتونیم مثل اون شهدا وشما رزمندگان دین خودمون را به اسلام ونظام اسلامی ادا کنیم.انشاالله.
ان مع العسر یسرا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حاج مهدی خداوند حفظت کنه و احسنت به ناشناس
خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا مرگ به کسایی بده که روی خون شهدا پا میذارن البته اگر قابل هدایت نیستند!
خانواده شهید
|
Germany
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۳۴۸
۱۴۲
میدونید چرا این خانم به این روز افتاده؟
چون اینقدر بهش بها داده شد و ......... و دچار غرور و خود بزرگ بینی شد و فکر کرد خودش آدم مهمیه و فردا اگر مواضعش با شهدا کاملا متفاوت شد باز به حرفش اهمیت داده میشه
اگر بجای توجه بیش از حد به امثال این خانم به خانواده هایی شهیدی که اسم چندانی ازشون برده نمیشه و بدون ادعا هستند و و تا پای جان پای انقلاب اسلامی ایستادند توجه میشد بهتر بود
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند
نورا
|
Germany
منظور خودتی دیگه!؟
خانواده شهید
|
Germany
جواب به خانم نورا
به هیچ وجه
این همه خانواده شهید در سراسر ایران که شما اسمی هم ازشون نشنیدید
ناشناس
|
Germany
من به عنوان يه فرزند شهيد با (خانواده شهيد) موافقم
ناشناس
|
Germany
نون به نرخ روز خورها سکوت میکنند
سرباز جوان امام خامنه ای
|
Germany
نورای .... هنوز یاد نگرفتی با خانواده شهید چطور صحبت کنی هر چند هنوزم نفمیدی باکری کی بوده
نورا
|
Germany
توهم هنوز نفهمیدی جنگ چیه!اسلام چیه!پس ساکت!
ناشناس
|
Germany
نمیدونم چرا این نورا به صورت گزینشی به خانواده های شهدا احترام میذاره هرکس باهاش هم نظره خانواده شهید خوبیه هرکسم نیست باید فحش بخوره بعدشم چقدر نگران آخرت ماهاست که باید جوابگوی شهید باکری باشیم!!!برو کاسه کوزتو جمع کن،اگه خودتو درست نکنی و به دامن ولایت برنگردی حرفا و تفکراتت پشیزی ارزش نداره، در ضمن سعی کن جواب نظرات دیگران رو با منطق بدی نه با اف و تف و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۹۴
۳۲
صرف اتساب به شخص دلیل بر بی گناهی وعصمت نیست.
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۱۱۲
۶
افکار و دیدگاهها و نظرات شهدا کاملا مشخصه و هیچ کسی نمیتونه اون رو تغییر بده اگر خانوم امیرانی می خواهند راه دیگری رو انتخاب کنند مختارند و معتقد هستم به دور از اهانت باید به ایشون پاسخ داد بشه
بخشی از وصیت نامه شهيد سپهبد علي صياد شيرازي(صیاد دلها)
((خداوندا! اين تو هستي كه قلبم را مالامال از عشق به راهت، اسلامت، نظامت و ولايتت قرار دادي. خدايا! تو خود مي‌داني كه همواره آماده بوده‌ام آنچه را كه تو خود به من دادي، در راه عشقي كه به راهت دارم، نثار كنم. اگر اين نبود، آن هم خواست تو بود.
پروردگارا! رفتن در دست تو است؛ من نمي‌دانم چه موقع خواهم رفت ولي مي‌دانم كه از تو بايد بخواهم مرا در ركاب امام زمانم قرار دهي و آن قدر با دشمنان قسم‌خورده‌ات بجنگم تا به فيض شهادت برسم.
خداوندا! ولي امرت حضرت آيت‌الله خامنه‌اي را تا ظهور حضرت مهدي (عج) زنده، پاينده و موفق بدار. آمين يا رب العالمين))
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۴
۱
خنده داره ظرف چند دقیقه یک یا دونفر چقدر منفی دادند
صراط سیسیتم منفی و مثبت رو درست کن
میلاد
|
Germany
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۱۷
۲۱
کجا تعجب بر انگیز ؟
مگه کم هستن کسانی که درک صحیحی از واقعیات های حتی بدیهی هم ندارند؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۲۹۱
۵۵
این مظلومیت بسیار زیاد شهدا رو نشون میده مسیح علی نژاد این رقاصه منافق ...
از کی تا حالا شده پیرو شهدا ؟!!!!!!!!!!!!!!!
فاطمه امیرانی تا کی میخوای با اسم شهید
حمید باکری برای مقاصد شوم و شیطانی خود استفاده کنی؟
چرا زنگ نمیرنه منزل این شهدا :
کاوه - احمد کاظمی - صیاد شیرازی - بروجردی - مهدی باکری - ناصر کاظمی - شوشتری - خرازی - خانوداه پدری حاج همت - و.... و....
آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۲۷۱
۳۱۰
شهدا مظلومانه رفتندو مارا هميشه شرمنده خود كردند وقتي خانواده شان راه آنهارا ادامه ميدهنداينطور مظلوم واقع ميشوند وما هم بيكار نشسته وفقط حرف ميزنيم بيشتر شرمنده شهدا ميشويم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از کی تا حالا راه شهدا راه ضد انقلاب شده؟!!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۱۰۸
۳
حالا می فهمم که چرا شهید باکری می گفت دعا کنید که همه تان شهید شوید چون روزی جنگ تمام می شود و رزمندگان امروز به 3 دسته تقسیم می شوند :دسته ای به مخالفت با گذشته خود بر می خیزند و از گذشته خود پشیمان می شوند، دسته ای راه بی تفاوتی راه بر می گزینند و در زندگی مادی غرق خواهند شد و همه چیز را فراموش می کنند و دسته سوم به گذشته خود وفادار می مانند و احساس مسئولیت می کنند و از شدت غصه ها دق خواهند کرد!!..خوشا به حالت که شهید شدی و دنیای دنی را به زیر افکندی .....
حقگو
|
United States of America
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۶۶
۱۳۰
دوستان چرا تحمل شنيدن حرف حق رو ندارند؟ نميدونم از اينهمه تندروي وپرخاشجويي چه نصيبي بردند؟بابا مردم عقل وشعور دارند خودشون صحيح رو از سقيم تشخيص ميدن اينهمه بد اخلاقي و آسمون ريسمون بخاطر يه كاريكاتور كه كمترين شباهت رو با رزمندگان نداره .بجاي اينكه پاسخ منطقي ارائه كنند فقط توهين وتهمت .من ازصراط خواهش ميكنم بجاي اين همه جارو جنجال يه گزارش راجع به شهيد باكري واينكه چه كساني از سپاه اخراجش كرده بودن و اجازه نميدادند بعنوان يه نيروي ساده به جبهه اعزام بشه تهيه كنه .همين!
علی
|
United States of America
اسمت رو عوض کن دروغگو
فکر میکنی خیلی حالیته؟
این جملات:
"شهيد باكري واينكه چه كساني از سپاه اخراجش كرده بودن و اجازه نميدادند بعنوان يه نيروي ساده به جبهه اعزام بشه تهيه كنه" خانک امیرانی همسر شهید حمید باکری گفته درسته؟ اگر منظورت ....... هست خودش باید پاسخگو باشه
و گیریم به برخی دولتیها انتقاد داره
شهید حاج مهدی باکری قبل از شهادتش پیش و امام و رهبر معظم انقلاب
حضرت آیت العظمی خامنه ای رفت تو و امثال تو چه از شهیدان چون باکری و همت و خرازی و... میدونید؟ چقدر از رابطه آنان با امام و رهبری میدونید؟
اگر میخواهید شهید باکری و همت و خرازی و کاظمی و زین الدین و.. رو ببنید به
حاج قاسم سلیمانی نگاه کنید به سردار عزیز جعفری مالک اشتر زمان بنگرید به سردار فضلی نگاه کنید و سایر سرداران دلاور
علی
|
Germany
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۲۳۱
۳۶
اگر میخواهید شهید باکری و همت و خرازی و کاظمی و زین الدین و.. رو ببنید به
حاج قاسم سلیمانی نگاه کنید به سردار عزیز جعفری مالک اشتر زمان بنگرید به سردار فضلی نگاه کنید و سایر سرداران دلاور
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۳۱۶
۱۴۴
این زن فتنه گر و ضد ولی فقیه زمان از مدت بسیار کوتاهی که همسر شهید باکری بوده است و اکنون سالهاست که بلافاصله بعد از شهادت همسرش ..... شد هنوز از اسم شوهر سابقش و پشت عنوان همسر شهید باکری سوئ استفاده میکند و آرمانهای اصیل انقلاب میتازد و به اهدافی که شهیدان همت و باکری برای ان شهید شدند خیانت کرده است دیری نخواهد گذشت که با رویی سیاه در محضر شهید ی که خود را وقیهانه به او منتسب میکند محشور خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما چقدر بی ادب هستید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مشكل جامعه بي ادباني مثل شما هستند كه نه منطق سرشان مي شود . نه قانون مي فهمند و .... با تعصب خشك و خالي روزگار مي گذرانند انسان متعصب هم بدرد جرز ديوار مي خورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بازم خدا عاقبتشو به خیر کنه!
من تا قبل از این ازش خیلی بدم میومد اما با این تحلیل مسخره ای که ازش خوندم فکر میکنم بیش از این نمیفهمه. توان فکریش همین قدره والا یه بچه دبستانیم می فهمه این کاریکاتور چی میگه. اونم چی؟! تو روزنامه معلوم الحال شرق!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این خانم در کمال ادب حقیقت را میگوید اما از دید شماها حقیقت تلخ است و شما ها طاقت این زبان برنده و منطق قوی مریم خانم را ندارید
دختر رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
مریم جان حالا بازم انتظار داری حرفاتو باور کنم؟؟/هر چند که منفی ها جوابگو هستش.به حق علی ایشالا به جایی برسیم که یاد بگیریم تهمت و ناروا بدترین کارا در دین ماست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظرم دیگه نباید افراط کرد! درسته که داره کج میزنه اما نقدم باید منصفانه باشه. بعضی نسبتا رو نباید داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مــــــــــــر گـــــــــــــــــــــ بر ضد ولایت فقیه
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۳۳
۲۵
هرچه بگندد نمکش میزنند وای به حالی که بگندد نمک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۱۰۳
۱۷۸
«کاریکاتور می خواهد نشان دهد که ما با غیبت کردن و تهمت زدن چشم نفر بعدی را می بندیم چون الان اینها در جامعه ما رایج است.»
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا فیلسوف!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اونوقت اینو از کجای کاریکاتوره فهمیدی دانشمند؟!!!!!!!!!!!!!
از دستمالاش یا آدمایی که پشت هم وایسادن؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اين كاريكاتور رو هر كي ببينه ميفهمه منظورش چيه شما نميخواد توضيح بدي لطفا
ارام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۷۹
۱۳۰
چقدر پرتید.بنده خدا همسرشهیدباکری منظورش اینه که با بازگذاشتن دست دزدهاورشوه خواری.دروغ .و........و.......و......ارمانهای شهدا مورد حمله ونابودی قرارگرفته.پس به یک کاریکاتورگیر ندید.کاریکاتور ضربه به حرمت مقدس شهیدای ما نمیزنه اونچه که حرمت شکنی میکنه نادیده گرفتن وضدعمل کردن به ارزشها و زندگی واعتقادات شهیدایی ست که برای به دست اوردن همین ارزشها پرپر شدن
ضمنا با این طرز تفکر اشتباه دارید شهید باکری روهم زیر سوال میبرید .یعنی اون نمیدونست کی رو انتحاب کرده .باهاش زیر یه سقف زندگی کرده وشما میدونید.............!!!!!
جل الخالق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باهوش!! آدما عوض میشن. اگه الان باکری اینو انتخاب میکرد شرط بود!
آرام
|
Iran (Islamic Republic of)
فوق باهوش خوبه تو دل شهید هم شما تشریف دارید ومیدونی الان اگر بودند ایشونو انتخاب نمیکرد
ماشا...مملکت ما همه تله پاتیشون بیسته
از اون دنیاهم خبرای موثق دارن
آرام
|
Iran (Islamic Republic of)
فوق باهوش.تو ازکجا میدونی اگرشهید باکری زنده بودن ایشونو انتخاب نمیکردن.!!!!اشکال شما اینه که خدوتونو عقل کل میدونید تو دنیای خودتون موندید اونوقت از اون دنیا اطلاعات صددرصد موثق میدید.که خطا هم نداره
ماشا...مردم ما تله پاتیاشون بیسته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حضرت امام فرمودند ملاک حال افراد است از اون دنیای شهید خبر نداریم ولی پایبندی شهید به اصول انقلاب وخط قرمزهاشون رو از ایشون به یادگار داریم و بر اساس اونها می فهمیم که همسرشون باهاشون هم عقیده نیستند، خواهشا این قدر ساده به مسائل نگاه نکنید
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۴۱
۱۰۴
شما اسمتون صراط هستش منتظورتون صراط مستقیمه؟
نه فکر نکنم. شما افراطیهای و چاپلوسهایی هستید که به صراط کج راهنمایی میکنن.
امیدوارم اصلاح بشید (البته بعید میدونم!!!) در غیر اینصورت به بدترین نوع ممکن به جزاتون برسید.
یاس
|
Netherlands (Kingdom of the)
خودت هم همینطور!!!!
ما چقدر بدبختیم
|
United States of America
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۹۵
۶
دو کلمه هم از مادر عروس
به خدا همه واسه ما شاخ شدن
ناشناس
|
United States of America
شاخ کدومه؟! این جور کسان یه مشت بی بصیرتند که فکر کردن وقتی به بزرگی منتسب شدن دیگه مثل اونان.
من که اصلا برای حرفش ارزشی قائل نیستم فقط دلم برای شهید باکری میسوزه که این زن داره روحشو عذاب میده!
همسر شهید مهدی باکری بابصیرته اما .....
ناشناس
|
United States of America
صراط!!
چرا بعد اما رو ... گذاشتی؟ این کارت خیلی بد بود! هر کی ندونه فکر میکنه بعدش بد همسر محترم شهید مهدی باکری رو گفتم ! اینطوری سانسور میکنن؟!!
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۱۱۴
۶۸
30 سال پیش باکری عزیز شهید شدند
و اما امروز
همسر شهید باکری !!!
خواهر شهید باکری!!!
دوست خواهر شهید باکری!!!
پسر نوه دوست خواهر شهید باکری!!!
بابا جمع کنید بند بساطتونو
قبل از همه چی ازش بپرسید
شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد (ممل)
|
United States of America
خیلی باحال گفتی چون آخه یکی نیست بگه اعمال و رفتار و نفاق احتمالی یکی از اعضای خانواده شهید چه ربطی داره به خود شهید ؟ مگه خانم امیرانی در درگاه خدا نباید پاسخگو باشه بابت کاراش ؟ پس نفاق احتمالی این فرد هیچ ربطی به شهید نداره
ناشناس
|
United States of America
آخه خیلی هم جالبه که چندین ساله همسر وزیراطلاعات خاتمی(یونسی) شده یعنی هنوز همسر شهید باکریه؟؟؟؟؟؟
حقگو
|
United States of America
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۲
درپاسخ به "علي" آقا فقط "سلام" عرض مى كنم!
حسین
|
United States of America
|
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۱۰۸
۲
فکر نمیکنید اگر مخلصر ها اینها را رها نمیکردند امروز به دامن اجنب نمی افتادند . خوب شد باکری شهید شد وگر نه امروز دق مرگ میشد خوش به سعادتش
با جنبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۱۱۲
۲
شهيد باكري رو بايد از طرز فكر همسرشون جدا دانست شهيد باكري دلاور بود و انحراف فكري نداشت شاهد اين هستيم كه خانواده هاي بعضي از شهدا از خط فكري خود شهيد فاصله گرفته اند همانطور كه ريزش داريم رويش هم داريم. خدا كند چنين افرادي حضرت آيت الله خامنه اي رو تنها نگذارن
میرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۱۰۳
۱
ایشون از نام شهید باکری سوء استفاده می کند.
ایشون همسر شهید حمید باکری هستند.
چرا نظر همسر شهید مهدی باکری رو نمی نویسید که بر راه همسر شهیدش استوار است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۳۰
۲
واقعا چقدر بی بصیرتی!!!
انقدر تحلیلش آب دوغ خیاری بود که من واقعا جا خوردم!!
اگه به یه بچه 10 ساله میگفتن کاریکاتورو تحلیل کن بهتر تحلیل میکرد!
واقعاچقدر بی ربط حرف زده!
اگه میگفت منظور کاریکاتور این بوده که مردم دچار حساسیت چشمی شدن آدم کمتر جا میخورد!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۵
۱۰۳
درود بر همسر دلاور شهيد باكري....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امضا:منافقین
علی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۱۰۲
۲
همسر شهید بودن دلیلی بر حقانیت وی نیست.جعده مگرهمسرامام حسن (علیه سلام) نبود که قاتل ایشان شد
فرزند شهيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۱۰۱
۵
من يه فرزند شهيدم
اما دليل نميشه من هم مقام شهيد رو داشته باشمو طرز تفكر اونو داشته باشمو حلوا حلوام كنه كسي
همت رو همه ميشناسيم
سردار خيبر
خب ! پسرش كيه ؟ پيرو فتنه گرها بود
دخترشم همينطور
امام كي بود ؟
روحش شاد . مرد بود و تاريخ ساز
اما الان ببين خانواده اش چه كار ها كه نميكنند و كجاها كه نيستند
حضرت نوح رو هم كه همه ميشناسن
خلاصه بيخود نگيد اون چي گفت اون چي گفت
دوست خودم كه مث من قرزند شهيده مادرش حقوق پدرشو داره ميگيره و ميخوره و يه ابم روش پسر شهيد رو هم ول كرده رفته
شادين همتونا
به قول عليرضا عصار :
از تيرهاي نخورده چرا لنگ ميزنيد ؟
باباي منافق هم نشسته اونور اب داره سواستفاده ميكنه و به ريشتون ميخنده
دختر رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده ی خدا شما همرو به کل بری زیر سوال.پس دیگه کی موند؟؟؟دقت کردی با این جملاتت کل جنگو انقلابو بردی زی سوال.
یک رزمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۲
۵۶
توقیف شرق برای 3 روز کافی بود.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۱۰۶
۲
با سلام
من نمیدانم بیوه یک شهید چطور می تواند مواضع شهید مظلوم را بیان کند. تا موقعی که آن شهدا زنده و در قید حیات مادی بودند آیا اینها جرأت همراهی با استکبار را داشتند. بعد از شهادت آن دلاور مردان، آنها باید بیشتر مراقب صحبتها، اعمال و کردار خویش باشند.
اینقدر از ایادی شهدا ننویسید بلکه در مورد عظمت شهدا ی معزز صحبت کنید چون ممکن است خانواده محترم یک شهیدی منحرف شود این دلیل بر خدای نکرده زیر سئوال رفتن آرمان شهدا نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من نمیدونم چرا اینقدر که میگن زن شهید فلانی چی گفت یک هزارمش نمیگن خود شهید تو وصیتنامش چی گفت!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۱۰۵
۱
به نام شهید از کاندید مورد نظر حمایت می کنیم به نام شهید دولت رو نقد می کنیم به نام شهید کاریکاتور می کشیم و جامعه رو نقد می کنیم به نام شهید فیلم می سازیم تا فروش کنه و پول به جیب بزنیم به نام شهید نماینده می شیم به نام شهید رییس جمهور می شیم به نام شهید تغییرات خود رو توجیه می کنیم به نام شهید چه غلط هایی که نمی کنیم و نمی کنند عده ای با نامتان نان می خورند ای شهیدان خونتان را می خورند از نظر سایت های ضد انقلاب شهیدان (جان خودم فدای خودشون وآرمان های مقدسشون) ادامه دهنده ی راه آتیلای وحشی بودن حالا چی شده همسر این شهید عزیز و دوست داشتنی برای اینا عزیز شده
رئوف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
۱۱۰
این خانم روی ......... را سفید کرده وقاحت هم حدی دارد - اظهارات این خاله خرسه نظر شخصی ایشان است خدا هدایتش کند - خدا به شهید باکری چند نعمت عطا فرموده نعمت شهادت رحمت واسعه دوری از این .... را نیز مرحمت فرموده - معرفت شناختن حق شهدا با فامیل نسبی یا سببی نیست بسیارند از همسران اولیا و انبیاء که مورد لعن هستند (همسر حضرت لوط- جعده همسر امام حسن ع و....
حسین
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
۱۱۰
یکی نیست بگه به شما چه خواهرم!
ایلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
۱۱۰
زیاد به دل نگیرید برادرا و خواهرای من مگه زن پیامبر بانی جنگ جمل نبود این یکی که زن یک شهید است.
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
۹۷
سلام لطفا همسرشهیدبه زمان درج کاریکاتورهم توجه لازم بفرمایندبعداظهارنظرنمایند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همسر قبلی شهید و همسر فعلی کس دیگر به هیچ چیز توجه لازم ندارد الا تأئید و هورای دشمن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
۱۳۷
ملاک ما برای تشخیص حق قران و نهج البلا غه و صحیفه سجادیه و عقل( البته عقل انسان حق گرا) است و در 30 سال پیش زن شهیدی بزرگ بودن ملاک حق گویی نیست در 30 سال ادمی که با دیگران زندگی کرده خیلی تغییر می کند و حرف این زن و افراد مشابه حرف باطل خودشان است نه حرف شهید عزیز راه اسلام و امام
عادل
|
-
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
۱۳۷
خانم امیرانی شما به عنوان یک شیعه ولی و رهبرت کیست ؟ باید از فقیه یا رهبری به عنوان یک شیعه واقعی اطاعت کنی . ما رزمندگان لشگر 31 همیشه پیروز عاشورا که شهید باکری را به عنوان الگو وسرمشق برای خود میدانیم این سوال را از خانم امیرانی که زمانی همسر پاسدارومطیع وسرباز ولایت فقیه بود ، این سوال را باز هم تکرار میکنیم رهبرت ،ولی و مولایت پرچمدار راه سرخ حسین در ایران اسلامی کیست. لازم است در موضع گیریهای بعدی به این سوال ما جواب دهد وبعداز جواب ایشان این مجادله ومباحثه فروکش خواهد کرد ، البته 99درصد از مواضعش کاملا عیان وآشکار است . به هرحال باز متواضعانه از ایشان میخواهیم در موضعگیریهای بعدی حتما این سوال را بی پاسخ نگذارند .
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
۱۰۱
۱۷۳
اگر خود شهید باکری هم زنده بود و بر خلاف شما حرفی میزد عاقبتش مثل هاشمی رفسنجانی و کروبی و موسوی و نوه امام وسردار علایی و خاتمی و ... بود.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت.درود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دروغ که خناق نیست بیخ گلوتو بگیره امیر تا نتونی ببافی و یه خل و چلی هم درود بفرسته!!!!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
برخی از آنان که خون نوشیده اند
ارث "جنگ عشق" را پوشیده اند
با جنبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
۱۱۴
اگه شهید بزرگوار زنده بود فکر نکنم یه لحظه این خانم رو تحمل میکرد با چنین طرز تفکری که از منحرفین کسب کرده است.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
بی جنبه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باجنبه جان علاوه بر اینکه با جنبه ای خیلی هم فهیمی عزیز!
azad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
۱
۲
چه واژه قشنگی « شهید ، شهید شهید » همه می تونن پشتش سنگر بگیرن و از حق دفاع کنن .دیگران را کافر ، وطن فروش ، و ... معرفی کنند و ...
اما « شهید » از امتحان قبول شد .
ما و شما مدعیان ، روز امتحان قبول میشیم !!؟؟
امارات و قطر و ... پناهگاه خوبی بود در دوران دفاع مقدس !!!؟
به به . الان جنگی در کار نیست . برگردیم ایران و اظهار فضل کنیم.
فصل درو رسیده ، بریم برداشت کنیم .
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
۱۳۹
پناه بر خدا از این همه بی بصیرتی!!!
خوب دشمن شادمون کردی خانوم
امان از این همه غربت
خدا کنه مادر شهدا این حرفارو نشنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
۱۰۲
مي خواستم چيزي بنويسم ولي ديدم در مخالف از اين ... كه اين زن ونه بعنوان همسر شهيد كه ... از شهيد نمي بره كفايت مي كنه فقط مي تونم بگم حيف وصد حيف از بي بصيرتي كه از هزار تير دشمن بعثي هم ثقيلتر وسنگينره؟! آيا همين شهيد ويا شهيد چمران با چشم بسته وبدور از آگاهي شهيد شدند؟1 حيف وصد حيف؟!!
همت
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
۱۰۳
با عرض صلوات به ارواح مطهر شهدا
سرکار خانم امیرانی اگر شما مشکلی با حکومت یا دولت و یا هرکس دیگر دارید جای خود ؟ولی به نظر میرسد شما به بهانه این کاریکاتور !( یا توهین به همه مقدسات ما )عقده دل باز کردید !
اگر به نظر شما هر کس ؟ در صدد انگشت اشاره به دیگری است !
فکر میکنید انگشت اشاره شما به چه کسی است؟!
تلقی اخلاقی شما ؟از یک توهین واضح یا بهتر بگویم یک هجمه سنگین یایک جنگ نرم ؟ به ارمان رزمندگانی که با بصیرت و شجاعانه وارد جهاد شدند یعنی زیر سوال بردن کل تشیع؟ چه برسد به نظام و امام و رهبری و بالاخره شهداء؟ درد و دل کردن با دشمنان شهدا و آرمان والای انان یعنی؟؟؟
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
۱۳۱
طبل رسوايي اين خانم توي جريان انتخابات 88 هم زده شده بود. چيز تازه اي نيست.
چشمامون را باز كنيم. هرچي بريم جلو با هزاران و هزاران دام مواجه ميشيم. كشور از چندين موضع مورد هجومه.از داخل و از خارج.
اما بي بصيرتي در زمان حال مثل خنجري هست كه از پشت به آدم وارد ميشه.
مراقب باشيم
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
۱۰۵
طبل رسوايي اين خانم توي جريان انتخابات 88 هم زده شده بود. چيز تازه اي نيست.
چشمامون را باز كنيم. هرچي بريم جلو با هزاران و هزاران دام مواجه ميشيم. كشور از چندين موضع مورد هجومه.از داخل و از خارج.
اما بي بصيرتي در زمان حال مثل خنجري هست كه از پشت به آدم وارد ميشه.
مراقب باشيم
سرباز جوان امام خامنه ای
|
Germany
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
۱۰۵
این خانم در حال حاضر همسر .........هستن پس چرا می گید همسر باکری زمانی می تونه ادعا کنه زن باکریه که به شوهرش وفادار می موند و ازدواج مجدد نمی کرد اون از باکری و آرمانهاش چیزی نفهمیده وگرنه می دونست اگه انتقادی هم هست نباید با رسانه ضد انقلاب مطرح کنه البته پر واضحه که انتقادش نه از روی دلسوزی بلکه از روی تخریبه هر چند این آدم دوست داره یه جوری ابراز وجود کنه هنوز تو این سن درک نکرده آرمان شهدا ولایت بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
۱۰۵
این خانوم یا نشنیده یا یادش رفته که امام رحمه الله فرمود اگر من حرف خلاف اسلام بزنم همین مردم که میگن درود بر خمینی میگن مرگ بر...
نشنیده یا یادش رفته که امام رحمه الله فرمود اگر دیدید که دشمن از شما تعریف میکنه بدانید که کارتان اشکال دارد
مگر اینکه خودشونو از امام هم بالاتر بدونن!!