۲۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۰

اکران فیلمی معلوم الحال در سینما + تصاویر

فیلم تازه اکران "تو و من" با آرایش زننده بازیگران زن و با استفاده از خویشاوندان نزدیک به کارگردان و تهیه کننده قصد دارد در سینمای ایران به سود میلیاردی دست پیدا کند.
کد خبر : ۷۸۹۷۵
فیلم سینمایی "تو و من" که در روزهای گذشته با حواشی زیادی برای اکران مواجه بود، از روز ‌چهارشنبه ۱۵ شهریور‌ماه در گروه سینمایی آزادی به نمایش درآمد.

"تو و من" از همان ابتدای مراحل اخذ مجوز با حاشیه ها ی همراه بود چرا که این فیلم به تاسی از شبکه ماهواره ای "من و تو" که شبکه ای بهایی و معلوم الحال است این نام را برای خود برگزید. انتخاب این عنوان فیلم، با انتقاد رسانه ها روبرو شد و برادران بانکی مجبور به تغییر نام این فیلم به "تو و من" شدند.

از حواشی پیرامون نام این فیلم سینمایی که عبور کنیم، متوجه می شویم که کارگردان این فیلم تلاش خود را به کارگرفته تا با جذب ستاره! های سینما به فروش میلیاردی دست پیدا کند که البته به نظر می رسد در فضای کنونی سینما این گونه فیلم ها نمی توانند فروش گیشه ها را از آن خود کنند.

 




چیزی که بیش از هرچیز دیگری در این فیلم به چشم می خورد آرایش غلیظ و پوشش های نامناسب بازیگران زنحاضر در این فیلم سینمایی است که همچون فیلم "مردان مریخی و زنان ونوسی" با شمایلی مبتذل راه فیلم فارسی ها را در پیش گرفته است.








نکته پایانی در خصوص "تو و من" حضور بازیگران مبتدی است که به واسطه خویشاوندی با تهیه کننده و کارگردان این فیلم، فرصت حضور در این فیلم سینمایی را به دست آوردند.

نگاهی به اعضای سازنده فیلم "تو و من" گواهی بر این ادعاست؛
کارگردان: محمد بانکی
تهیه کننده: اصغر بانکی
نویسنده: رضا بانکی
بازیگران: اشکان بانکی - رضا بانکی - محمدرضا گلزار - الناز شاکردوست - بهنوش بختیاری و شیرین بینا

نظرات بینندگان
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
۵۲۵
۲۵۳
به متولیان فرهنگی کشورمان بابت اکران چنین فیلم غیراخلاقی تبریک و خسته نباشی عرض می کنم ..و امیدواریم در سایه تسامح فرهنگی دولت خدمتگذار انقلابی باز هم شاهد چنین شیرین کاری هایی باشیم ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گلي به جمال وزارت فرهنگ وارشاد دوران خاتمي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
غیر اخلاقی ؟؟؟!!!
شما برید چشمها و دلتون را شست و شو بدین تا همه چیز را غیر اخلاقی نبنید!
فصل ششم
|
Iran (Islamic Republic of)
هوالحق سلام ناشناسی که گفتی گلی به جمال ارشاد خاتمی. راست میگی الان اون ور تو بغل بهایی ها و دوستانشون وجود امام عصر رو منکر میشن......................................
سرباز جوان امام خامنه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزیز این حرفو نزن وزارت دوران خاتمی بود که این سنتارو تو سینما گذاشت نباید بین بد و بدتر یکی رو انتخاب کنیم هر دو دوره سینمای مبتذل داریم
سرباز جوان امام خامنه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی ............... این طوری می خواد خودشو نشون بده از بقیه انتظاری نیست این ب.ب که خیلی داغونه بعد دم از شهدا میزنه نفرین شهدا به کسانی که می خوان با واسطه اسم اونا رو گند کاریاشون سر پوش بذارن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
۲۳۱
۳۱۱
زمان آقای خاتمی اگه فیلمی ساخته می شد با یک دهم این آرایش ها و این حرف ها کفن پوش ها توی خیابون بودند ... الان اوضاع چه جوری شده ؟؟؟ کفن تموم شده یا غیرت کفن پوش ها نم کشیده ؟؟؟ میگم صراط جون می خواهی یک ایده بهت بدم بری دنبال اش توی فیس بوک سوژه پیدا کنی ؟؟ این "تو و من" فکر کنم اسم اش شبیه شبکه ی معلوم الحال "من و تو" هستش ... یک تحقیقی بزن ببینیم چی مططلب می نویسی !!! راستی معلوم الحال بودن که بد نیست ... همه می دونند طرف چه سلیقه و چه خط فکری داره ... مجهول الحال بودن به نظرت بدتر نیست ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر كفن وسانديس گران شده است تداركات بودجه ندارد ،چشم به محض تامين بودجه در صحنه انقلابي حاضر مي شويم علي الحساب اين مرگ بر .... داشته باش
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
در مورد جمله اولت کاملا حق با توست
بدی سیاست همینه
اگه از حزب دیگران اشتباه رخ بده باید به اشد وجه محکوم بشه ولی اگر همون اشتباه با همون کیفیت از طرف دوستان حزبی باشه دیگه از اون شدت محکوم کردن خبری نیست

برای همین هست که حزب بازی به صلاح دین افراد نیست
چون حزب رو بیشتر از دین و مملکت اهمیت میدن

ولی زمان خاتمی از بس روزنامه ها به دین توهین میکردند و بعضا به پیامبر و ائمه(حمله به امام خمینی و رهبر انقلاب و ولایت فقیه که مثل نقل و نبات بود) که خون هر غیرتمندی به نقطه جوش رسیده بود

شما که دوستدار اهل بیت هستید الان چشمت به سخنان بعضی افراد که بیشرمانه ترین توهین ها رو به اصول اسلامی داشتند (در اوج بی حیایی)
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
ادامه کامنت قبل
برخي اظهار نظرهايي که نه تنها در نشريات کم تيراژ منتشر نشده بلکه توسط افرادي منتسب به دولت مطرح شده است مثلا عطاءالله مهاجراني وزير ارشاد دولت اصلاحات در گفت‌وگو با آريا، 16/1/79: نظريه غيرت ديني ويران کننده انديشه و فرهنگ و تمدن است.

*مهاجراني وزير ارشاد دولت اصلاحات در گفت‌وگو با نشاط، 1/6/78 مي گويد: رقص را نبايد همواره ناپسند دانست.

*ابراهيم اصغر زاده نماينده شوراي شهر در دوران اصلاحات در آفتاب امروز، 2/6/78مدعي شد: اگر مجوز راهپيمايي به هر گروه بر اساس قانون داده شود اشکال ندارد، حتي عليه خدا... و يا همين فرد در 6/2/77 اظهار داشت: حتي عليه خدا هم مي توان تظاهرات کرد.

*بهزاد نبوي عضو هيئت رئيسه، نماينده اصلاح طلب مجلس ششم و عضو سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي در روزنامه کثير الانتشار جمهوري اسلامي، 13/2/79 نيز گفته است: خواستم سخنانم را مثل سوره توبه بدون بسم الله شروع کرده باشم.

*عليرضا علوي تبار نويسنده اصلاح طلب و فعال در نشريات در دوران اصلاحات ، يالثارات، 4/3/79: جامعه ايران فاز سنتي خود را پشت سر گذاشته و مي خواهد مدرن و صنعتي شود. اما در اين جامعه هنوز خدا نمرده است. بنابراين ما چگونه مي توانيم به اين وضعيت چيره شويم.

*رجبعلي مزروعي نماينده اصلاح طلب مجلس ششم در دوران اصلاحات ، حريم، 23/11/78: حضرت علي مشروعيت خود را از مردم گرفته همانطور که معاويه مشروعيت خود را از مردم گرفته است.

*مزروعي نماينده اصلاح طلب مجلس ششم در دوران اصلاحات ، رسالت، 16/7/79: در نظام ما هيچ کس مقدس نيست.

*سخنراني آغاجري فعال سياسي در دوران اصلاحات، مجتمع فرهنگسراي کوثر 10/2/81: «... نوينسدگان (نامه به امام حسين (ع)) مي‌گويند: اين حکومت (حکومت يزيد) بدون رضايت مردم است و لذا نامشروع است. اگر حسين (ع) هم در راس باشد ولي رضايت مردم در آن نباشد نامشروع است. آغاجري در همين سخنراني امام حسين (ع) را با سياوش در تاريخ ايرانيان مقايسه مي‌کند: «... سياوش در تاريخ ملي ما ايرانيان مظهر معصوميت و پاکي است و بعد از آمدن اسلام، حسين (ع) جاي سياوش مي‌نشيند و آيا ما اثري در مورد حسين (ع) مانند منظومه‌اي که فردوسي در باب سياوش سروده است داريم؟»

*سخنراني آغاجري فعال سياسي در دوران اصلاحات، ساختمان مرکزي دفتر تحکيم، 25/1/81 : «امام علي (ع) با رفراندوم طبيعي قدرت را به دست گرفت. با اين همه از نظر شيعيان امام معصوم بود... منطقي که مي‌گويد رضايت خدا خارج از رضايت مردم است، مبناي استبداد است. و فلسفه سياسي اموي – يزيدي بر همين استوار است.» «... اينکه مارکس مي‌گويد دين افيون توده‌هاست، تنها بخشي از حقيقت است. من مي‌گويم در حکومت‌هاي ديني، نه تنها دين افيون توده‌هاست که افيون حکومت‌ها نيز هست.»

*محسن کديور در دانشکده فني دانشگاه تهران است که در سال 79 طي سلسله مباحثي تحت عنوان «پژوهش‌هاي قرآني» ايراد کرد: «... يک زماني مردم مي‌گفتند چون عيسي (ع) اين سخن را گفته پس درست است اما امروز عيسي که سهل است خود خدا هم اگر حرفي بزند و آن حرف با عقل مردم منطبق نباشد نخواهد پذيرفت. امروز خدا در جامعه هيچ کاره است. همه کاره مردمند.»

*عبدالکريم سروش نويسنده و سخنران اصلاح طلب ، ماهنامه کيان، بهمن 77: ولايت، منحصر در شخص نبي اکرم است و با رفتن او ولايت نيز خاتمه مي يابد؛ او خاتم نبوت و خاتم ولايت بود، ولايت پيامبر بعد از او به کسي منتقل نشده است.

*عبدالکريم سروش روزنامه صبح امروز، 9/3/78: حقيقت دين همان تجربه فردي ديني است که در مورد پيامبران «تلقي وحي» نام گرفته و دين هيچ ارتباطي به امور اجتماعي و سياسي و حکومتي ندارد، هر کسي همان قدر ديندار است که به اين تجربه فردي رسيده باشد.

*عبدالکريم سروش نويسنده و سخنران اصلاح طلب، روزنامه نشاط، 12/3/78: فرهنگ شهادت خشونت آفرين است،

*اکبر گنجي روزنامه نگار اصلاح طلب، صبح امروز، 23/2/78: پيامبر در بدر و حنين و ... شمشير زد ... اما آيا جنگهاي جبهه حق عليه باطل پيامدهاي ناخواسته يا آثار وضعي به دنبال ندارد؟... خشونت فرزند خشونت است و درخت خشونت ميوه‏اي جز خشونت به بار نمي‏آورد. هيچ کس حق ندارد به صرف اينکه خود را حق و ديگران را باطل مي‏داند، دست به خشونت بزند و در صدد نابودي مخالفان خود از طريق حذف فيزيکي برآيد.

محمدکاظم محمدي‏ اصفهاني، روزنامه دولتي ايران، 24/4/79: مردم حق دارند همه مسؤولين را به سؤال کشيده و از آنها انتقاد کنند حتي اگر آن مسؤول، پيامبر و امام معصوم باشد، بلکه به خود خدا هم مي‏توان اعتراض کرد و او را فتنه‏گر ناميد..

*تقي رحماني، روزنامه فتح، 17/1/79: چرا بايد جريان سقيفه را تبديل به يک کينه‏ي تاريخي کنيم؟ سؤال اين‏ست که اگر طراحان سقيفه گناهکارند، پس تمام فرق اسلامي به جز شيعيان گناهکار و فريب خورده‏اند؟

*عزت الله سحابي، روزنامه عصر آزادگان، 16/10/78: آدم‏ها و حتي معصومين(ع) خود به خود بدون نظارت مردم و به طور اصولي در معرض انحراف هستند.

*عمادالدين باقي روزنامه نگار اصلاح طلب در دوران اصلاحات ، جمهوري اسلامي، 13/2/79: معتقدم اعدام و قصاص جزء ضروريات دين نيست.

*غلامرضا سالار بهزادي، روزنامه صبح امروز، 23/8/78: تفکر شيعه گري موجب انحطاط مملکت ما و مانعي براي دموکراسي است.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مجید گل
نمی دونم شما همون مجیدی هستی که توی بحث قبلی با هم صحبت کردیم یا نه ولی برادر من درست نیست که آدم فقط یک تکه از حرفهای یک نفر رو بگیره و قبل وبعد و مقدمه و موخره اش رو ننویسه مثل این که نوشتی :
جامعه ايران فاز سنتي خود را پشت سر گذاشته و مي خواهد مدرن و صنعتي شود. اما در اين جامعه هنوز خدا نمرده است. بنابراين ما چگونه مي توانيم به اين وضعيت چيره شويم.

مشخصه که منظور نویسنده اینه که جامعه ی ما دین داره و داره دنبال راه حلی برای وارد شدن همراه با دین به یک جامعه ی صنعتی می گرده ... ولی شما یک جوری نوشتی انگار منظور نویسنده اینه که باید دینداری و نعوذبالله خداوند در جامعه از بین بره ... این روش خیلی قدیمی شده ... خیلی

یک نکته ی دیگه هم اینکه "شک" اولین قدم در راه اثبات توحیده ... بعدش هم خیلی ببخشید شما و دوستان و همفکران شما نماینده و وکیل و وصی خدا هستید ؟؟؟ این که میگم کمی قرآن خوندن و تامل در آیاتش بسیار مفیده برای اینه عزیزم ... انسان عاقل و دین دار اگر واقعن به دینش و ایمان اش اعتقاد داره ، از اینکه چند نفر بخواهند علیه اعتقاداتش تظاهرات کنند که نباید بترسه ... باید بگه زنده باد مخالف من ... بگذاره اونها هم حرفشون رو بزنند ... بعد ما هم حرف مون رو می زنیم ... اگر قانع شدیم که چه بهتر اگر نه در کنار هم زندگی می کنیم ... اونها حرفشون رو بزنند ما هم حرفمون رو بزنیم ... مردم رو به زور که نمیشه به بهشت برد !!! میشه ؟؟؟
یک جواب توی اون مطلب قبلی هم برای شما نوشتم که صراط عزیزمون احتمالن سانسورش کرده و نگذاشته .... دیشت نوشتم .. الان ساعت یازده و نیمه ظهر پنچ شنبه است.

یاعلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفا یه مورد از حضور کفن پوشها در زمان خاتمی را برای من مثال بزنید ؟!
همچنین درمورد نوع برخوردها با فیلم مارمولک و گشت ارشاد که مضامینی شبیه هم داشتن توضیح بدید !؟
اگه فیلم مارمولک الان ساخته میشد دولت متهم به آخوند ستیزی و اسلام ستیزی نمیشد !؟؟؟؟
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
ه.ديگه...نشد.ديگه...مستند.نبايد.حرف.بزني...حرف.كه.نبايد.مسنتند.باشه...
از.دين.بايد.يه.پوسته.ي.بي.خاصيت.باشه...توهين.به.پيامبر.و.اصول.اسلام.مهم.نيست.كه...
مهم.اينه.كه.شما.ريش.و.تسبيحي.باشي...حالا.تو.كلت.چيه.مهم.نيست.....مهم.ظاهره...


اين.فيلما.خيلي.بده...اما.اون.دوستي.كه.همينجوري.بي.حساب.حرف.ميزنه...ميتوني.بگي.اين
بازيگراي.فاحشه.آيا.عضو.همون.خانه.ي.سينمايي.نبودن.كه.احمدي.دلاور.حكم.انحلالش.رو.داد؟؟؟
آيا.همينا.نبودن.كه.تو.انتخابات.از.اون.بزرگزاده.ي.حقير.باتمام.دل.و.جون.دفاع.كردن؟؟؟حالا.شدن.آدماي.احمدي.دلاور؟؟؟؟
البته.تقصيري.نداريد....ذاتتون.مريضه....
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
داش رضا
من همون مجیدم
مگه چند تا مجید کامنت میزارن
همین من هم یه هفته دیگه مرخص میشم دیگه کامنت نمیزارم
یه توصیه
اگر کامنت طولانی میزاری هر بحث رو با بحث بعدی با چند خط فاصله جدا کن یا هر بحث رو در یک کامنت بزار تا چشم از خوندنش اذیت نشه
و اما بحث خودمان
خوبی شما اینه که هر شعار قشنگی میدید بر خلاف اون رفتار میکنید
میگید زنده باد مخالف من
ولی هنوز استاد افتخاری و علی رام نورایی زنده هستند

این یعنی زنده باد مخالف من؟
میگید قانون مداری ولی به تنها چیزی که پایبند نیستید قانون است
الان میگی کجا قانون رو زیر پا گذاشتیم
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
اصل 27 رو تو اينترنت سرچ کن
(تشکيل‏ اجتماعات‏ و راه‏ پيمايي‏ ها، بدون‏ حمل‏ سلاح‏ به‏ شرط
آن‏ که‏ مخل‏ به‏ مباني‏ اسلام‏ نباشد آزاد است)
حد اقل قانون رو ميگي کامل بگو تحريف نشه
بر اين اساس اجتماع و راهپيمايي بدون سلاحي قانوني است که اين شرط رو داشته باشه
(به‏ شرط
آن‏ که‏ مخل‏ به‏ مباني‏ اسلام‏ نباشد آزاد است)
وقتي شرط گذاشته يعني هر راهپيمايي بدون سلاحي ازاد نيست

قانون مبهم نيست
مطمئنا جايي رو در نظر گرفته که اين شرط رو بررسي بکنه
جايي که بررسي ميکنه که يک راهپيمايي بدون سلاح مخل مباني اسلام نيست وزارت کشور است
در دنياي اينترنت حد اقل تحريف نکنيد
و اما در کشورهاي ديگه
مردم اول ميرن مجوز ميگيرند دقت کن مجوز ميگيرند مسير راهپيمايي و هدف از راهپيمايي رو مشخص ميکنند پليس هم امنيت راهپيمايي رو تامين ميکنه
اما اگه بخوان به اماکن عمومي و خصوصي اسيب بزنند و يا از مسير پيش بيني شده خارج بشن همون پليس سر ودست واسه جماعت ياغي نميزاره(مطمئنا تو تلوزيون يا ماهواره ديدي)
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
و اما در باره این که هر کس نظر خود را بگوید
ایا شما راضی هستید یک بیماری رو بین مردم رواج بدیم بعد دنبال پیشگیری بشیم
مطمئنا نه
از نظر اسلامی و عقلانی روح از جسم مهمتر است
ایا شما راضی هستید اول یک تفکر باطل رواج پیدا کند بعد دنبال کار فرهنگی بشویم؟
صد در صد نه

سوال
پس کجا باید این تفکر مطرح شود؟
در دانشگاههای علوم نظری و حوزه های علمیه
از کجا بگیم تفکری منحرف هست

خب شما که معتقد به این هستید که محب اهل بیت هستید
به نظر شما نظرات مخالف نظرات ائمه منحرف نیست؟
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
در ضمن من هم در باره کامنتی که جواب دادید پاسخی گذاشتم مطالعه بفرمایید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مجید
یک زمانی شاه استدلال کرد که چون توی قانون اساسی اومده پس من شاه هستم ... بحث ما قانون اساسی نبود ... که مطمئنن بالاتر از قانون اساسی قرآن و سنت قرار می گیره ... اما این که فرمودین مخل به مبانی اسلام رو وزارت کشور در نظر می گیره !!!! برادر وزارت کشور مجوز راهپیمایی می ده ... نظر فقهی نداره که بده ... بعدش هم وقتی 90 در صد این مملکت مسلمان هستند دیگه مخل به مبانی اسلام اش کدومه ... مگر این که قانون رو این جوری تفسیر کنید که مخل به قرائت ما از اسلام نباشه !!!! دست آخر اینکه آقای موسوی از وزارت کشور درخواست یک مجوز برای قرائت قرآن در مصلای تهران کرد که بهش مجوز ندادند ... قرائت قرآن هم مخل به مبانی اسلام بود ؟؟؟
در مورد استاد افتخاری و علی رام نورایی فرمودید ... می خواستم ببینم اونها الان در زندان هستند نکنه خدای نکرده ... یا ممنوع التصویر شدند و بی کار نکنه ... آقا مجید در صحبت های اول شما نشانه هایی از استدلال دیده می شد ولی کم کم به فرافکنی و پاسخ های نامرتبط به بحث روی آوردید ... شعار زنده باد مخالف من همیشه شعار ما بوده ... نمونه اش فیلم سراسر دروغ قلاده ها ... حالا یکی بخواهد از دیدگاه ما فیلم بسازه مثلن قلاده های نقره یا برنز !!! اجازه داره ؟؟؟
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
اقاجون نشد
وزارت کشور دولت مجوز نمیده
مگر شما مدعی نیستید این دولت قانون گریز هست
شما چرا قانون گریزی میکنید؟

وقتی مجوز نمیده پس کسی حق دعوت به راهپیمایی بدون مجوز را طبق قانونی که شما مدعی رعایت اون هستید را ندارد

پس تمام راهپیمایی ها بر خلاف قانون بوده
میگی در کشوری که 90 درصد مسلمان هستند مخل مبانی نداریم
از کجا همون ده درصد دردسر درست نکنند
عاشورا کار همین ده درصد که اتفاقا با اسلام مشکل دارند و طرفدار موسوی هستند رخ داده

در کل کسی که از وضع موجود انتقاد میکنه باید خودش در اون وجه اشکال نداشته باشه
شما میگید مخالف قانون شکنی هستید ولی به هیچ قانونی پایبند نیستید
در مورد اصل 27 دولت اصلا دلش نمیخواد مجوز بده
ایا قانون مداری شما ایجاب میکنه که قانون شکنی کنید؟
در مورد نورایی و افتخاری چون قدرت دست شما نیست زندانی نیستند
بحث من توهین به این هنرمندان است
چرا باید یک نفر فقط به این خاطر که مخالف ما فکر میکنه توهین کنند؟
ما این شعار رو نمیدیم زنده باد مخالف من
شما که شعار میدید عمل کنید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
خوشحال هستم .... خیلی خیلی خوشحال هستم که بالاخره پوسته ی ظاهری تون که استدلال و منطق بود رو برداشتین و ظاهر واقعی تون رو نشون دادین، نوشتید:

در مورد اصل 27 دولت اصلا دلش نمیخواد مجوز بده

احسنت بر شما برادر ... پس مملکت داری دل به خواهی هم میشه نه ؟؟؟ دلش بخواد و دلش نخواد ؟؟؟ نه ؟؟ این بود طرفداری از حق و اهل بیت و اسلام ؟؟؟ دل یک نفر بخواهد یا نخواهد از نظر شما میشه طرفداری از اسلام ؟؟؟ آفرین برشما

نوشته اید:
از کجا همون ده درصد دردسر درست نکنند ؟؟؟

احسنت بر شما ... ده درصد هیچ وقت برای 90 درصدی که ادعا می کنه حق با اونه نمی تونه مشکلی درست کنه ... مگر این که اون ده درصد از نظر آماری ده درصد نباشند و واقعن 90 درصد باشند .. اونوقت باید ازشون ترسید و بهشون مجوز نداد !!!

آقا مجید برادر گلم ... این دنیا می دونی مثل چی می مونه ؟ مثل یک فرصت برای جمع آوری سرمایه و اندوخته های نیک ما برای اون دنیا و آخرت مون ... شما به جای یک ظرف بزرگ که باهاش سرمایه های اون دنیاتون رو جمع آوری کنید رفته اید یک نعلبکی برداشتید برادر من، یک نعلبکی که سوراخ هم داره

چون اوضاع دل به خواه شد و به این نتیجه رسیدین که هر کس به هر مقامی رسید هر کاری دلش خواست بکنه دیگه نمیشه منطقی بحث کرد
دیدار به قیامت
والسلام
یا علی
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
داش رضا
ببین کامنت رو فقط برای این که آتو پیدا کردن خوندی فکر کردی یه دستاویز درست حسابی پیدا کردی سریع شروع کردی به پاسخ دادن

گفتم فرض(دقت کن فرض) دلش نمیخواد
مگر نمیگید دولت قانون گریز هست؟
چون قانون گریز هست نمیخواد مجوز بده

شما که قانون مدار هستید چرا قانون گریزی کردید؟
چرا جواب این سوال رو نمیدی؟
من بدترین شرایط رو گفتم (که این که دولت هیچ ادله ای نداشته باشه)

اما دلیل من
مگر جنبش رنگین کمانی نیست چتری شده که بهایی و ضد انقلاب و هر انچه مخالف نظام درش جمع هستند؟
چون شما دشمن مشترک دارید(نظام اسلامی)پس حول این نقطه مشترک زیر یک بیرق در حال مبارزه هستید

از کجا ضمانت میدید سبزهایی که عضو گروه منافقین هستند از این بستر راهپیمایی استفاده ابزاری خودشون رو نبرند؟
میدونید که اصلا منافقین خدای ترور بودند و هستند

اگر استفاده سو شد ایا میر حسین جوابگو هست؟
نه
همین امثال علی مطهری که تو بوق و کرنا میکنه که باید مجوز داده میشد وزیر رو به علت مجوزی که باعث نا ارامی شده استیضاح میکردند

از کل کامنت من همین یه آتو رو پیدا کردی؟
در مورد 10 درصد
اقا جون فکر میکنی عاشورا چند نفر به عزای امام حسین توهین کردند؟
بیشتر از 10000 بودند ؟ نه نبودند که خیلی هم کمتر بودند
در قبال جمعیت تهران چند درصد بودند؟

ولی همین عده قلیل کاری با احساسات مردم کردند که فقط شمر میتونست بکنه

یه احمق یه سنگ میندازه تو چاه صد تا عاقل از دراوردنش عاجزند

ما میخوایم اون احمق سنگ رو تو چاه نندازه

از این که در اخر بحثت بالا منبر رفتی و من رو نصیحت کردی ممنونم
ولی
شما یه سوزن هم به خودت بزن بد نیست
بعد یه جوال دوز نثار من بکن

امثال ما اگر به قول تو اب به اسیاب دشمن میریزیم ناخواسته است(به تعبیر تو که من قبول ندارم)
ولی شما خواسته و اگاهانه اب به اسیاب بهایی و سلطنت طلب و امریکا میریزید

کدوم یکی سنگین تره
اگاهانه یا نااگاهانه؟
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا رضا
یه سوال که از دوستانت کردم ولی جواب ندادند رو میپرسم شما پاسخ بده از شبهه در بیام
اگه فیلتر شکن داشته باشی و بری سایت فارسی وزارت خارجه اسرائیل تو ارشیو ژوئن 2009 رو بیاری هر روز از هر دو تا مقاله یکیش از شما تعریف میکنه و برای رهبران شما راهکار میده

چه پتانسیلی در رهبران شما بود که حتی صبر نکردند و در همون ایام هم به حمایت از فتنه پرداختند؟

ایا اگر از اختلاف مسولین استفاده میکردند
کدوم مهمتر بود
این که بخواهیم حق خود را بگیریم حتی اگر نظام اسلامی نابود شود
یا این که جلوی بلند پروازی های دشمنان خدا(اسرائیل و امریکا)در این که ایران دچار مشکل شده است رو بگیریم
میگی یا علی
فرض شما درست میگید(فرضی که من قبول ندارم)
حضرت علی در بحث احقاق حق خود بین اختلاف امت اسلامی و حیات امت اسلامی کدوم رو انتخاب کرد؟

ایا رهبران شما خود را از حضرت بالا تر میدانید یا این که فکر میکنند زمامدارن فعلی از زمام داران زمان بعد رسول اکرم بدتر هستند(که اگر هم بد باشند که نیتسند انقدر دیگه بد نیستند)

یا علی

تا بحثی دیگر
و شاید تا ابد
بدرود
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مجید گل
قصدم این بود که بحث رو پایان بدم ولی این کامنت رو هم می گذارم تا هم به اون سوالی که اصرار داری جواب بدم هم ابهامات ات رو بر طرف کنم . پرسیدی:
شما که قانون مدار هستید چرا قانون گریزی کردید؟
چرا جواب این سوال رو نمیدی؟
من بدترین شرایط رو گفتم (که این که دولت هیچ ادله ای نداشته باشه)

اصولن در عالم واقعیت نمیشه فرض کرد ولی حالا فرض کنم دولت دلش نمی خواهد و بدون هیچ ادله ای مجوز نمیده یا هر کار دیگه ای رو می کنه، با این فرض دلیل حمایت نیروهای مثلن ارزشی رو از دولت بی ادله نمی فههم، این که یک دولتی به قول شما فرض کنیم قانون گریزه اونوقت چه دلیلی داره که اصلن هشت سال تاییدش کنید شماها ؟؟؟ خیلی چیزها رو میشه فرض کرد برادر من ولی وظیفه ی دینی و ملی رو نمیشه فرض کرد، مثلن شما هم می تونید فرض کنید لشگر یزید هم قانون گریز بوده پس امام حسین (ع) نباید قیام می کرده دیگه نه ؟؟؟ یا حتمن نعوذبالله کار امام حسین (ع) هم قانون گریزی بوده؟؟؟ به تعبیر شما؟؟؟ این که میگم مطالعه کنید و بعد صحبت به خاطر اینه!!!!
نکته ی بعد:
زمان پیامبر (ص) همه ی دین ها و آیین ها در کنار جامعه ی مسلمان به راحتی زندگی می کردند و از حقوق مساوی برخوردار بودند، مسلمان، یهودی، مسیحی، زرتشتی همه و همه، اینجا هم همینه داداش هر کسی که ایرانیه و به فکر ایرانی آزاد و آباده با هر دین . آیین ی حق زندگی و اظهار نظر داره،خیانتکار و دزد بیت المال و اختلاس گر در هر شکل و با هر مذهبی باید مجازات بشه. فراموش نکن داداش نزدیکترین ما به خداوند پرهیزگارترین ماست، جنبش رنگین کمانی که شما می گید یک توهین به ما نیست ، افتخار ما است که همه ی ایرانی ها رو زیر یک چتر جمع کنیم تا (به دور از نفاق و فساد و اختلاس و دروغگویی و تیشه به ریشه ی اقتصاد مملکت زدن و جادو وجمبل و جن بازی و جن گیری و رمال بازی دست آخر هم ادعای ارزشی داشتن ) با هم زندگی کنند.

بدرود برادر ارزشی
یا علی
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا رضا نگرفتی یا شاید نمیخوای بگیری
گفتم فرض صحت گفتار شما
ما بر اساس فرض شما رفتار نمیکنیم چون فرض شما رو صحیح نمیدانیم
ولی فرض که گفته شما درست باشه باز هم با توجه به شعار قانونمداری حق راهپیمایی بدون مجوز را نداشتید

شما رو به مقدسات قسم شعار میدید انجامش بدید
اولین نفراتی هستید که شعار خودتون رو زیر پا میزارید

این که شما گفتی افتخار شماست بیشتر شبیه به ننگ هست
این که بغل دست یک منکر امام زمان و توهین کننده به امام حسین و بهایی هاو با حمایت اسرائیلی ها وامریکایی ها و انگلستان در یک جبهه بجنگی افتخار نیست عین ننگه
یه جور میگی اختلاس انگار دولت معیار شما شهرام جزایری نداشت
اگه اینطور است که واقعا بدون تعصب و با مطالعه نظر میدید از دولتی که اختلاس رو اغاز کرد (دولت اقای خاتمی عزیز و اقای شهرام جزایری گرامی)برائت کنید
باز هم شعاری دادی که انجامش نمیدی
دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو

در مورد امام حسین امام حرف متناقض با رفتارش انجام نداد
نه مثل خدایان دروغ و تحریف که اول میگن خواسته انها اجرای بی تنزل قانون اساسی است بعد به همین قانون اساسی دهن کجی میکنند
خوشم میاد هی دم از مطالعه میزنید
امام حسین از اول گفت چون منی با چون یزیدی بیعت نمیکنه تا اخرش هم پای حرفش ایستاد
خودتون رو تو لشگر حسین جا دادی

پس منکر امام زمان تو لشگر حسین چی کار میکنه؟
چرا بهایی از لشگر حسین حمایت میکنه؟
عزیزم شما در لشگر جمل هستید نه حسین
چون این همه حامی بی دین دارید
دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو

شما میگید قانون اساسی بعد میگید قانون اساسی که وحی منزل نیست
خب پس فرمایشات جناب دلبر بهایی ها(موسوی)وحی منزل است؟
تناقض داره موج میزنه

نگفتی چرا جدیدا شماها به عنوان قهرمان اسرائیلیها شناخته میشید؟
چون دنبال ازادی هستید؟
چون دنبال اسلام هستید؟
بعید میدونم
بهتر نیست به جای مطالعه کمی فکر کنید
دم خروس یا قسم حضرت عباس؟
یا علی از لشگر شتر جمل در نمیاد مگر به ریا

یه جور میگی دزدی و خرافه گرایی انگار مشکل این دولت هست
اگر اینه دیگه وارد سیاست نشو چون هنوز نفهمیدی مشکل اصلی چی هست
مشکل اصلی دین و نظام هست دولت احمدی یه بهانه است
اگر این گونه بود هیچ وقت عاشورا 88 رخ نمیداد
ایرانیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
۸۴
۲۲
خوشبحال ما که عاشق این بازیگران بسیار بسیار گرانقدر بعضی هاشون شدیدا........بامزه و خوشرنگ نشون میدن وای بحال همشون که خون شهیدان روندیده می گیرند لعنت به شما....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گشت ارشاد رافقط به خاطر بیانیه جمعی از خانواده شهدا ی مشهد بگیر و ببین !
تا بفهمی خون شهید بازیچه سیایت شما نیست
سرباز جوان امام خامنه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
شهید؟؟؟فک نمی کنم اینا شهدا رو بشناسن الان افرادی مثل ایرانمنش منتظرن مجوز ساخت فیلم اعتقادی بگیرن ولی ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
۷۰
۱
.......... ها
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
۱۴
۱۰۶
واقعا باید به شبکه من و تو تبریک گفت به خاطر این شبکه هم که شده باید این فیلم رو دید.
سرباز جوان امام خامنه ای
|
United States of America
منم موافقم . چون انقدر یاران انقلاب تو خواب غفلت فرو رفتن که اجازه میدن فیلمای این چنینی بیاد رو پرده بعد تو ..... اظهار وجود کنی ولی کور خوندید سید علی تنها نیست چون عشق به اونه که به ما نیرو میده وگرنه دو تا بازیگر زپرتی که رقمی نیستن
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
۱۰
۷۱
قبول دارم که این فیلم هم مثل ما بقی فیلم ها سینما مبتذل و به درد نخور است اما باید دقت کنید که به شما هیچ ارتباطی نداره اما متاسفانه شما دقت نمی کنید
فلق
|
Germany
میشه بگی به کی ربط داره؟حالت خوش نیستا....
ناشناس
|
France
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
۱۰
۶۸
مشکل میدونی چیه مشکل اینه که تعادل که شعار اصلیه اسلام هست توسط دو طیف افراطی و تفریطی تو کشورمون به باد رفته فیلم گشت ارشاد بسیار زیبا و خوش ساخت بود و توانسته بود بنحوی زیبا انتقاد کنه اون بلا سرش اومد بعد این فیلم براحتی میره رو پرده
ناشناس
|
France
بنظرم گشت ارشاد هویت واقعی اکثر این حاجی های جامعه ما را فاش کرده بود و از این حیث بسیار عالی بود البته برای آقایان بسیار ناراحت کننده بود
احمد
|
France
حالا خوش به حال تو که اون فیلمو دیدی!!!!!!!!!!!!!!!کلا کارگردانای ما عرضه ی یه فیلی درست و حسابی ساختنو ندارن همیشه خدا ذهن و فکرشون منحرفه......تنها فیلم عالی سینمای مبتذل و مزخرف ایران قلاده های طلا بود......
گاندي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
۷۲
۱۰
خط مقدم برخورد با چنين فيلمهائي وزارت ارشاد ميباشد و اگر سازندگان چنين فيلمهائي بدانند كه از جانب وزارت مربوطه منعي در اين باب(به چالش كشاندن فرهنگ غني جامعه مان) هست قطعا چنين هزينه هائي نخواهند كرد .معلوم ميشود بخوبي ميدانستند كه با چرا سبز ارشاد مواجه خواهند شد يا به طريقي مجوز خواهند گرفت.اگر امروز بساط اين ناتوي فرهنگي برچيده نشود قطعا فردا خيلي دير خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
۷۸
۶
واقعا مایه تاسف و شرمندگیه
چنین فیلمی البته خداروشکر اصلا موفق نمیشه و فروش نمیره
سرباز جوان امام خامنه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
درسته .آخه مثلا توش انتظامی بازی کرده یا پرستویی یا زندگانی که مردم وقت بذارن فیلمو نگاه کنن هر کی یاد ....... بازیای ب.ب بیفته قید دیدن فیلمو می زنه
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
۱۷
۶۸
فیلم معلوم الحال ؟!!!!! هر هر هر
ناشناس
|
Germany
ببخشید می خواستم بدونم منظور شما از این کامنت چیه اصلا منظور شما از اینکه در دنیا زندگی می کنید چیه
اصلا صراط منظور شما از اینکه این پیام رو منتشر میکنی چیه
ناشناس
|
Germany
منظوری ندارند . کلا هیچی و پوچی !
ناشناس
|
Germany
منظورمو اونی که باید بفهمه میفهمه !!!
ناشناس
|
Germany
نویسنده این کامنت از کمبود عقل و شعور در وجودش رنج می بره .
ناشناس
|
Germany
هر هر هر به خودت.....رو آب بخندی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
۲۴۶
۲۲
توی سینمای ایران از این مسایل بسیار استفقط این دیگه خیلی تابلو بود
نمونه دیگش :
تو فیلم در چشم باد
برید نگاه کنید ببینید چند تا جعفری جوزانی داریم
نویسنده : جوزانی
بازیگر : دختر جوزانی
و و و
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
والا ..
شریفی نیا و دختراش ..
بهزاد فراهانی و دختراش ..
آقای فرجاد و دختراش ..
ارجمندها و بچه هاشون ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تازه بقیه عوامل یک فیلم یا سریال رو هم که نگاه می کنی می بینی چند نفر اسم فامیلشون با کارگردان یکیه :) این جماعت سینمایی ادعای مدرنیته زیاد دارند ولی کماکان به سیستم قبیلگی پایبندند :)
سرباز جوان امام خامنه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه نادون تو جوزانی رو با اینا مقایسه میکنی انگار حتما گلزار رو هم با استاد پرستویی میسنجی یا شاکر دوستو با قاضیانی
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
۷۲
۱۴
خدا به دور
عجب گریمی
فکر نکنم انژی و جسیکا البا هم همچین گریمی بشوند
گل به در این سینما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گریم چیه ؟ اینا آرایشه . آرایش هفتاد قلمی ! کلا فیلمهای خز نه سناریو دارند نه گریم نه بازیگری نه هیچ نشانی از سینما . فقط ساخته میشن تا یه مشت عقده ای خودشون رو خالی کنند و تهیه کننده هم پول یامفتی به جیب بزنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
۶۸
۳۳
خدالعنتشون کنه......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ugd
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا هم تو رو لعنت کنه ...
ناشناس
|
Singapore
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
۷۹
۱۵
............ عقده ای تشریف دارند
.....................
حتما پول خیلی زیادی به گلزار و شاکردوست دادن
که راضی شدن با این خانواده ...... همبازی شه!!
کلا دو گروه تو جامعه ما هست
که خیلی پولکی شده
یکی فوتبالیست ها یکی بازیگرا
پول تو هر جا زیاد خرج بشه گندش در میاد
ناشناس
|
Singapore
حسود هرگز نیاسود!
کریم
|
France
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
۶۸
۲
امیدوارم وزارت ارشاد زودتر از خواب بیدار شن تا بیشتر از این به فرهنگ این مملکت لطمه نخورده!!!!!
ناشناس
|
France
واقعا وزارت ارشاد چرا جلوشونو نمیگیره؟
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
۴
۹۰
فیلمش که معلومه خیلی خیلی چرت و پرت و مسخره ست ولی از نظر ارایش کردن خامها باید بگم به شما هیچ ربطی نداره و دلشون میخواد هرچه قدر که دوست دارن ارایش کنن.اخ شما مگه فضول بازیگرا و مردمی که به ارایش کردنشون هم کار داری؟
اشناس5
|
Iran (Islamic Republic of)
این تریپ روشنفکریت منو کشته نوید کم خرد!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آرایش زیاد نشان دهنده جهان سومی بودن و عقب ماندگی فرهنگی است .
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
۱۸
۳۸
فیلم معلوم الحال رو ارشاد معلوم الحال تر مجوز میده افندی!!!
سلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
۹۲
۷
این ............... بسته بشه . بهاییهای کثافت و هر کثافت دیگه که آب به آسیاب اینا میریزن. سلحشور نامت زنده باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
۶۸
۱۳
این افراد بازمانده از زمان طاغوت کم کم تراوشات ذهنی خود را بیرون می ریزنذ . معلوم می شود اگر جلو امثال بانکی ها بعد از انقلاب گرفته می شد سینما حداقل از این طیف سالم می ماند . البته تازه به دوران رسیده ها را هم مدعوین و آشنایان این افراد بوده اند
سيد علي اصغرپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
۴۸
عرض تبريك و خسته نباشيد به وزير محترم فرهنگ و ارشاد اسلامي براي صدور فرهنگ غني اسلامي
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
۷۷
آیا تمام دوستانی که در این صفحه به فیلم بد و بیره گفته اند، اگر مطلب اولیه در جهت تائید فیلم بود، بازهم همین نظرات را میدادند. "روزنامه نوشته و توی کتاب نوشته اند و اخیراً در سایت منتشر شده" برای بسیاری از ما دلیل اعتبار و قابلیت اعماد به مطلب مورد نظر گرفته میشود. مئاظب باشیم روی خط ترسیم شده حرکت نکنیم و استقلال نگرش و نظر خود را از دست ندهیم و خلاصه استحاله نشویم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
۶۷
۲۳
شرم را خوردن حیا را قورت دادن.چشم وزارت ارشاد روشن.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
۲
۲۰
از آقای رفیعی جم با 40 سال سابقه و خوشنامی در سینما بعیده که با این آماتور های تجاریه چسبیده به سینمای بدنه همکاری کنن . از کار کردن با بیضایی تا بانکی !!!!!!!! تلخه تلخ
نارسیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
۷۴
۶
هر دم از این باغ بری میرسد

تازه تر از تازه تری میرسد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نظر تکرای نزارید خواهشا
عارف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
۷۴
۱۱۹
من شخصا با حرف هاي اقاي سلحشور كاملا مخالف
هستم ولي در برابر برخي موارد معدود مثل همين فيلم با ايشون موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره دیگه .
وقتی به بازیگرهای مودعلاقتون برسه مخالفید اما برای بازیگرایی که باهاتون همرنگ و هم صدا نشدن موافقید
ناشناس
|
Colombia
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
۶۴
۱
یعنی دیدن فیلم هندی به دیدن این اراجیف فارسی صد شرف داره . عقده ای های تهوع آور جهان سومی . آرایش و ژست و اداشون رو ببین .
ناشناس
|
Colombia
می بینی آخر ضایعن....آخه آدم اینقدر عقده ای و بدبخت......خاک بر سر سینمای ما که همون یه ذره فرهنگی هم که توش مونده بوده از بین برد .
ناشناس
|
Colombia
اتفاقا سینمای هند از لحاظ تکنیکی کلی به روزه . "بعضی از فیلمهاش" هم قابل تحمل شده و لزوما اغراق آمیز نیست . اون وقت سینمای ایران رو باش ! هر چی پررنگ تر آرایش کنی و عشوه های شتری تری اومدی بازیگر تری !!!
رررر
|
Germany
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
۱
۸۸
عشق هست والناز خوش گل گوگولی مگولی(جون)
ناشناس
|
Germany
نمیری یه وقت.....
شیرین صفوی
|
Germany
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
۷۵
۳
دلم برای گلزار بوتیک و چشمان سیاه تنگ شده کو اون بازی قشنگ و ساده محمد رضای عزیز خودتو به کی و چی فروختی که فروغی نداری باور کن تا چند وقت دیگه همین کسایی که اسپانسرت هستند یادی ازت نمیکنند چون براشون عین یه مانکن میمونی و یزودی ازت سیر میشن یا بازی نکن یا نقشی بازی کن که مثل بو تیک دوست داشتنی باشه داداشم فکر کنم یه مدت بازی نکنی بهتره تقریبا داری لوس میشی و یک نواخت از غم نگات معلومه که خودت هم راضی نیستی ..
ناشناس
|
Germany
هرکسی یه جوری میخواد گلزار را خونه نشین کنه !یکی با انتقاد تند و شدیدیکی هم با زبون در ظاهر نرم دلسوزانه مثل شما ها ، همتون هم در باطن یه نیت دارید ...
ناشناس
|
Germany
بابا مانکن کجا بود ؟ دیگه این بابا پیر شده .داره چروک میشه . نزدیک 40 سالشه . مانکن قحطیه مگه ؟ بازیگری ای هم نبود . اصلا استعدادش رو نداشت . یه بچه خوشگل بود که دیگه دورانش هم تموم شده .چون بچه خوشگلهای مدل جدیدتر دارند وارد می شن .
ناشناس
|
Germany
برو بابا حالم بهم خورد..از همون اولشم بازیش خز بود....آدمای ....... که جیباشونو با پول مردم بدبخت پر میکنن.
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
۷۴
فقط باعث تاسف برای یک جامعه اسلامی
فکر کنم یک کم از این کارهای از سر عقده باشه وگرنه 100 تا فیلم ناجور خارجی نگاه میکنی یکیش گریم به این غلظت نداره
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
۹۷
به تازگی مد شده فیلم هایی بسازند که در جهت تخریب نظام سیاسی و اجتماعی کشور باشه حالا میگیم من و تو از این کارها میکنه نمیشه جلوشو بگیریم
اینها رو که می تونیم جلوشون رو بگیریم مسئولین باید حتما یک دوره دوباره خدمت سربازی برند تا از خواب خرگوشی بیدار شوند
بلاتکلیف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
۷۵
۱
دلا غافل ز سبحانی چه حاصل/ اسیر نفس شیطانی چه حاصل/ بود قدر تو افزون از ملائک/ تو قدر خود نمیدانی چه حاصل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
۳۷
۲
کفن ها را تن فتنه گرها کردیم تمام شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
۸۷
۱
یک نسخه از این فیلم رو با احترام به وزیر ارشاد تقدیم می کنم تا به همراه فرزندان دلبند و همسر محترمشون در کانون گرم خاناده ی مؤمنشون تماشا کنند
آرش
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
۲
۲۲
نمیدونم چرا اینو خوندم دلم برای سعید سهیلی و فیلم ماندگار گشت ارشادش سوخت...
اینم از فرهنگ سازیشون
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
۸۸
۱
چه خوب بود ما هنرپیشه عاشق و فدایی اسلام می داشتیم وبس نه اینکه هدف نمایش چهره و ..........
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
۱۷۳
۱۱
عوامل این فیلم چنان در اغوش هم تپیده اند و مشغول عشوه بازی هستند که به گمانم باید فیلم خصوصی خانوادگی باشد که توسط دیگران به طور غیر مجاز پخش شده است ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
۷۰
۱
شما ها که اینقدر ..... و ....... هستید . ........ که میاید شهر های بزرگ مثل تهران و اصفهان و ...

....... برید همون ........ ای که توش بودید و از صبح تا شب صدای ...... میشنیدید و ....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
موافقم !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما تهرانیها هم تو شهرتون بنشینید این قدر جاهای دیگه کشور رو به بهانه دانشگاه و سفر به گند نکشید .
ناشناس
|
Ukraine
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
۷۶
۱
خاك تو سرتون با اين فيلمتون
مریم
|
United States of America
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
۷۶
۱
این خود ارایی ها هیچ دردی از شما دوا نمیکنه جایی که یه پسر عرسکی با چشای دو رنگ تونسته تمام سینماها رو فتح کنه-فکر نکنم تمام فیلمهای بازیگران معروف مث استریپ یا حتی جولی به اندازه یک دهم فیلمهای ایرانی ازمواد آرایشی استفاده کنند.
ناشناس
|
United States of America
اصلا آرایش و جراحی پلاستیک مربوط به کشورهای جهان سومیه . من ندیدم معروفترین زنهای جهان در بزرگترین مهمونی هاشون هم بیشتر از یکی دو قلم آرایش داشته باشند . ایرانیهای عقده ای جهان سومی.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
۳۷
۸
اون گشت ارشاد بدبخت که هیچی نداشت و ممنوع کردند بعد فیلم های اینجوری که همون ادا های که شاکردوست میکنه حسابی.... باید برند رو پرده.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
۱۴۵
۳
لعنت برمردان بی غیرت.
ناشناس
|
Turkiye
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
۴۳
۱
اون یارو چشم زاغه رو ببین . مثل ....... ها .
ناشناس
|
Turkiye
یحتمل فکر کرده فیلفارسی بازی کردن خیلی کلاس داره :)
بی خط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
۱
۵۸
دوستان عزیز بیایید کمی بازهم مدارا کنیم و توهین نکنیم.بخدا این حرف های ما اگر با غرض باشد و برای خدا نباشد کار را بدتر میکند و بایستی حتما ان دنیا پاسخ دهیم.
نه افراط و نه تفریط
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
۷۲
۱
متاسفم برای اونهایی که میرن این فیلمارو میبینن،مقصر اصلی اونهایی هستند که علاقه نشون میدن به این فیلم ها و این به خاطر فقر فرهنگیمونه،
بازیگران خوشگل تر و چشم رنگی تر =فروش بیشتر و مخاطب بیشتر
از نظر مذهبیش نمیگم،از نظر انسانی و منطقی وعقلی این فیلم ها توهین به شعور مخاطب هستند چون از ابزارهای تصنعی و غیر هنری و خارج از حوزه ی فیلم سازی میخوان جذب مخاطب بکنند، و موفق هم میشن متاسفانه ،جامعه ای که سطح تفکر مردم در همین حد هست و علاقه به فیلم های دوست پسر/دختری دارند وضعیت بهتر از این نمیشه انتظار داشت...فقط تاسففففففففففففففف
ناشناس
|
Turkiye
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
۳
این بهنوش بختیاری جالب هم با چپ هم با راست یکروز بازیگر فیلمهای بصطلاح ارزشی یک روز فیلم بی ارزشی
ناشناس
|
Turkiye
راهش رو یاد گرفته خو !
سرباز جوان امام خامنه ای
|
Germany
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
کی می گه گلزار سوپر استار سینمای ایرانه؟الان رقیب جدی مثل کلاه قرمزی داره فک کنم گلزار شبا کابوسشو می بینه که اومه جاشو گرفته
sara
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
راحت ترین راه و کوتاه ترین راه اینه که کسی این فیلمارو نگا نکنه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
۵۳
ما انقلاب کردیم که فساد رو از جامعه بیرون کنیم ولی این سینما که ماهیتا فسادبرانگیز است معضل بزرگی شده است.
این مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چیکار میکنند با فرهنگ این ملت مسلمان!
خدایا تو خود کمک کن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
۳۴
به نظر من متدینین باید یه تظاهرات قاطع در مقابل وزارت ارشاد انجام بدن تا مسئولین جدیت بیشتری برای حرمت خون شهدا قائل بشن
pseeziro
|
Kazakhstan
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
این تازه جلوی دوربین عکاسان است ببینید در نبود دوربین و عموم ......