۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۸

معتمدآريا و نوري‌زاد فيلم ضد‌ايراني ساختند

يك فيلم دنباله‌دار كه تا به حال پنج قسمت آن هم درشبكه‌هاي اينترنتي پخش شده، سريالي توهين‌آميز به سپاه، بسيج، نظام و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي است كه اخيراً توسط فتنه‌گران ضدانقلاب درحال ساخت است.
کد خبر : ۷۸۴۸۶

به گزارش صراط، يك فيلم دنباله‌دار كه تا به حال پنج قسمت آن هم درشبكه‌هاي اينترنتي پخش شده، سريالي توهين‌آميز به سپاه، بسيج، نظام و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي است كه اخيراً توسط فتنه‌گران ضدانقلاب درحال ساخت است.
 
محمد نوري‌زاد، كارگردان متصل به جريان فتنه ۸۸، مدتي است بعد از آزادي مشروط خود از زندان، مشغول به فعاليت و تبليغ عليه جمهوري اسلامي است و اخيراً پروژه اين فيلم را كليد زده است. وي براي اين فيلم ضدايراني ازهمكاري فاطمه معتمدآريا نيز استفاده مي‌كند. اين بازيگر مسئله‌دار سينماي ايران و از حاميان فتنه ۸۸، يكي ازاصلي‌ترين اشخاصي است كه درساخت اين فيلم ضد نظام، با نوري‌زاد همكاري دارد.
 
لازم به ذكراست، فيلم محمد نوري‌زاد كه به طور غيرقانوني هم تاكنون پنج قسمت آن در اختيار سايت‌ها و رسانه‌هاي ضد انقلاب قرارگرفته است، شامل موضوعات ومضاميني در رابطه با تخريب و توهين به ارگان‌هاي نظامي كشور نظير سپاه، بسيج و مطالب توهين‌آميز نسبت به برخي سران كشور ايران است كه با اين وجود متأسفانه تاكنون با بي‌توجهي مسئولان و عدم برخورد جدي با اين پروژه ضد اسلامي همچنان قسمت‌هايي از آن در شبكه‌هاي اجتماعي اينترنت پخش و منتشر مي‌شود!
 
با توجه به سابقه نه چندان خوش نام فاطمه معتمد آريا در عرصه هنر و سياست و همراهي وي با برخي از چهره‌هاي ضد‌انقلاب نظيرجعفر پناهي، به نظر مي‌رسد با ادامه پيدا كردن اين روند همكاري و تداوم ساخت اين فيلم درآينده شاهد ساخت فعاليت‌هاي بدتري عليه نظام اسلامي و ملت ايران، از سوي اين افراد حامي فتنه باشيم.

نظرات بینندگان
امناب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
۹۴
۸
حداقل اسم فيلم رو مينوشتيد وقتي باهاش مواجه شديم دچار شك نشيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شعبون بی مخ ها
الی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
۵۴۳
۵۱۵
اگه این خبری که شما میگید درست باشه دیگه واقعا من نمیدونم چرا به این خانم که انقدر مسئله داره اجازه میدن کار کنه وجلوی این کاراش رو نمیگیرن ،اون از عکسهایی که در جشنواره ی کن گرفته بود ،اون از فعالیت سیاسیش و........ .
این خانم و امثال این خانم عقده ای به تمام معنا هستند که دارند نام ایران وایرانی رو لکه دار میکنند حالم ازش به هم میخوره درد وبلای آنجلینا جولی بخوره تو سرت اون لااقل هر چی هست وطن فروش نیست.
یاس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین الی جان
الی
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزمی یاسی جون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
1-شما همون بهتر که ندونی
2-احساسات مشترکه اونم حالش از شما بهم میخوره
3-درد خانم معتمد اریا هم بخوره تو سر تو لا اقل اون از وطن یه یه یه چیزی حالیشه
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس حتی اگه اون حالیش باشه تو یکی هیچی حالیت نیست از وطن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره بابا بگیرین اعدامش کنید شما که خوب بلدین اصلا همه ملت و اعدام کنین ببینیم چی میشه میخندیم حسابی
زضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
۱۳۲۴
۱۵۲۲
امکان نداره این دونفر فیلم ضد ایرانی بسازند ... ممکنه ضد شما باشه صزاط جون ولی ضد ایرانی نه... محاله... درود بر این دو نفر ...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم داش رضا خيلي جواب دندانشكني دادي، ايول
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
امکان نداره این دو نفر ضد سبز فیلم بسازند ...ممکنه ضد ایرانی بسازند رضا جون ولی ضد سبز نه... محاله... ننگ بر این دو نفر...
مصباح
|
Iran (Islamic Republic of)
همين كه تخريب خودي كنن يا با شبه روسپي گري فيلم بسازن تخريب ايران عزيزه كه تو فيلم ........... آزادي ميدونن
فریده ق
|
Iran (Islamic Republic of)
لایک به آقا رضا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباهی مثبت دادم شرمنده
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
خدمت به آمریکا و اسراییل و بهاییت خیانت به ایران نیست؟
امیر علی
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزان هندونه واسه هم پاره نکنید !
ارزش یعنی مجموع ارمانهای مردم بصورت کلی!
حالا اگر در نظر بگیریم رفتار نوری زاد و معتمد اریا رو بصورت جدا جدا
که نمود عینی حداقل معتمد در جشنواره کن فکر نمیکنم با ارزش های مردمی که انقلاب کردند و زنانی که سالیان سال بخاطر از سر کشیده نشدن چادرشون از منزلشون بیرون نمیومدند هم راستا باشه...
به هر حال برهنگی تا حدودی در ایران مشتری داره...
و البته ..
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی ممنون از نطرات دوستان
این چیزهایی که گفتین هیچ کدوم اش رو این دو نفر انجام ندادند که خائن بع ایران تلقی بشوند ... فکر کنم از نظر شماها چون از جنبش سبز علوی و آقای میرحسین حمایت کردند این چیزها رو راجع بهشون می نویسید ... فقط روتون نمیشه اصل مطلب رو بگید هی دور خودتون می چرخین ... نه داداش .. این دو نفر طرفدار آزادی و ایرانی آزاد و سبز هستند ... درود بر شرف آنها
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
داش رضا روت میشه بگی جنبش سبز علوی؟

پس به این سوالها جواب بده
پس اتفاقات عاشورا سال 88 چی بود؟
چرا این سران شما هیچ وقت محکوم نکردند؟
اگر کار عمال رژیم بوده چرا میر حسین در بیانیه گفت مردان خدا جو؟
چرا بی بی سی حوادث عاشورا رو در یکشنبه تعطیل لحظه به لحظه گزارش میکرد؟
یعنی میگی رهبران شما و بی بی سی گول بازی نظام رو خوردن؟
اگه اینطوره اون سیاست مداری که نفهمه کدوم حرکت دوست است کدوم حرکت دشمن باید بزاری لای جرز دیوار یه ماله بکشی با دیوار یکی شه چون فقط به درد لای جرز دیوار میخوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این یارو جاسوس ......ه !! علاقه مندان سینه چاک ایشان زیاد به خودشان فشار نیارن و الکی اسطوره سازی نکنن که فردا پشیمون شن !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شتر را گفتند چرا .........ت پسه ؟
گفت چی ام مثل همه کسه؟
حکایت رضاست عالم و آدم میدونن این دو تا ضد ضد ضد ایرانی ان شما میگی نه!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ضد ایرانی 300 است. بقیه فیلم ها ضد ایرانی نیستن. ضد ... است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نابود بشن که ایران اسلامی را تخریب می کنند
لعنت بر فتنه گران
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا رضا بازم گل كاشتي ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همچین هول کردی که اسم دروغیت رو هم به جای رضا زضا زدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شرم بر این دو وطن فروش خائن ضد اسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه نمیی فاطی ضد ایناست ؟ پس چرا از این کشور نمیره تا با آزادی کامل ضد اینا تبلیغ کنه ؟؟؟
چرا داره از جیب اینا ارتزاق میکنه و اسه اونور .. ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا رفتار این خانم نهایت .......... است !!
نون اینارو میخوره و علیهشون حرف میزنه این یعنی نمک به حرومی ..
لااقل بره هالیود علیه اینا فیلم بازی کنه و هروقت با فیلماش ایران را آزاد و سبز کرد برگرده !
هرچند کاملا مشخصه که اونور تحویلش نمیگیرن وگرنه تاحالا رفته بود ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هردوشون به نفع این نظام دارن کار می کنن لااقل اینکه 300000000000000میلیادر از کشور نمی دزدند و خوش بگذرونن
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
جانم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جنبش سبز علوی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
فکر کنم منظورت جنبش سبز خرکی بود .در ضمن بله این دو نفر خواهان ایرانی آزاد ،بی قید وبند ،نوکر آمریکاو...............هستند.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
اولن اینکه اینجا مملکت شونه دلشون می خواد توش زندگی کنند و آزادانه حرف شون رو بزنند ... دومن که اگه شما ناراحتی شما برو از این مملکت ... سومن خانم الهام هم با ادبیات شون میزان فهم شئن رو می رسونند که نیازی به جواب ندارند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
داش رضا اين جماعت متحجر هر وقت كم ميارن شروع ميكنن به بي ادبي و ناسزا گفتن، الهام خانم و دوستاش هم دقيقآ از همين قماش هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اون سبزهایی که میگن تو ایران آزادی بیان نیست بیان وسط !!!
فاطی خانم از یه طرف علیه نظام بازی میکنه واز یه طرف تو سینمای این نظام فعالیت میکنه و آزاده ..(سبزهای عزیز شعار عدم آزادی بیان در ایران را از بقیه شعاراتون حذف کنید )
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
دادش مجید
ما هم مثل شما دین دار و مسلمان هستیم ...
ما هم دل مون می سوزه وقتی عاشورای حسینی اون جوری به خون کشیده می شه و یک عده از جوون های وطن حالا به هر دلیل کشته می شوند یا یک عده ای کف و سوت می زنند و هلهله سر می دهند ... من از تمام این ماجرا ها دلم خونه ... چون صادقانه سوال کردی جوابت رو می دهم ... اوضاع ما از اونجایی به هم پیچیده شد و من و تو رو که دو تا هم وطن هستیم رو به روی هم قرار داد که دروغ و دروغ گویی توی مملکت باب شد ... از هر دو طرف ... نه این طرفی ها همه ی حرف هاشون راسته نه اون طرفی ها ... مهم میزان صبر و تحمل پذیری ما است ... اگر خانمی و آقایی می آیند یک فیلمی می سازند ( فرض کن همه اش دروغ ) خوب این یک راه و رسمی داره جواب دادنش ... هر کس علیه ما حرف زد صهیونیست نیست ... هر کس علیه ما شعار داد وطن فروش نیست ... هر کس علیه ما و آرمان های ما فیلم ساخت نباید بهش بگیم جاسوس ... خائن ... ما هم باید جوابش رو از راه نقد و با سند بدهیم ... همه ی ما ایرانی هستیم و مسلمون ... نزدیک ترین ما به خدا هم پرهیزگارترین ما است ... چرا این دو روزه ی دنیا رو می آییم به هم فحش ناموس می دهیم ؟؟ یا عکس ناموس مردم رو که داره می رقصه می بینیم و بهش فحش می دهیم ... خوب اگه بده نبایددید ... همه جای دنیا این چیزها هست ... پارتی و رقص و بدحجابی و همه چیز ... هر کسی رو توی گور خودش می گذارند و سوال و جوابش می کنند ... ما خیلی هنر کنیم حساب کتاب خودمون رو درست نگه داریم ... پرسیدی چرا سران شما .... ؟؟؟
من سران و رییس و غیره ندارم ... چرا محکوم نکرد از خودش بپرس ... بی بی سی چی میگه و چی رو پوشش میده ؟؟؟ خوب معلومه هر چی که به نفعه خودش و انگلیسه ... حالا ما اینقدر بی کار شدیم که عکس های بی بی سی رو می گذاریم و پارتی هاشون رو می بینیم و می گیم اونها بی حجابند و ارزش زن رو نمی دونند و چه و چه .... ؟؟؟ بی بی سی هر چیزی رو که پوشش داد ما باید بگیم اون خوب نیست ؟؟ مسابقات ورزشی رو اگه پوشش بده ... بازی های تیم ملی رو ... هر چی رو ... آدم هر چیزی رو که مطابق ارزش های زندگی اش بود می بینه و گوش می ده و استدلال می کنه ... حالا چه مال تلویزیون خودمون باشه چه مال اونوری ها ... سیاست و سیاست بازی ایرانی ها هم مثل بقیه کارهاشون شده ... ببین مربی های تیم های فوتبال چند ساله همین آدم ها هستند و هی می چرخند ... توی سیاست هم همینه ... نه فکر جدیدی نه آدم جدیدی ... یک روز نوشتم که راه ما راه پیامبر و امیر المومنین هست ... قرآن و نهج البلاغه ...
داداش مجید من و شما یک نماز می خونیم یک کتاب الهی داریم یک پیامبر داریم ... پس حداقل دل هامون هم باید یکی باشه ... دل ادم بهش دروغ نمیگه ... خداییش اوضاع مملکت به نسبت زمان اصلاح طلب ها بدتر نشده ... پسرفت نداشته ... دروغ فحشا و گرونی بیشتر نشده ؟؟ تهمت و افترا ( به خاطر یک فیلم !!!!!!! ) بیشتر نشده ... مینوسند که فلانی چون این فیلم رو ساخته باید از مملکت بره !!!!! اوضاع مون این شده ..

یا علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رضا جون کلاه بیغیرتیتو بذار بالاتر چون این خانم اگه کاری می کنه دلش واسه ولنگ و وازی خودش می سوزه ایرانم شده اشک تمساح امثال این خانم و بقیه به ظاهر هنرمندا تا مثل خود شیفته هر غلطی خواستن بکنن اما کور خوندن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بعدم داش رضا یه کم سواد یه کم مطالعه یه کم وب گردی بهت کمک می کنه واقعیتها رو اگرچه نخواهی فهمید اما حداقل ببینی
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا رضا نشد
تو چطور دلت رو راضی کردی رهبر جنبش سبز علوی هتک عاشورا حسین (ع) رو محکوم نکنه؟
اگر اینگونه است من تمام ایرادات رو میگم برو از خودش بپرس

شما فردا میخوای جواب خدا رو بدی که چرا از کسانی حمایت کردی که هتاکی به عزای حضرت اباعبدالله رو محکوم نکردند

اونجا نمیشه بگی برو از خودش بپرس
میگن مگر قوه تشخیص نداشتی

میتونی اینها رو با هم جمع کنی
یکی میگه من رهبر جنبش سبز علوی هستم
ولی منکر امام زمان طرفدارش هست
امریکا طرفدارشه
انگلیس طرفدارشه
هتاک به امام حسین طرفدارشه
سایت وزارت خارجه اسرائیل طرفدارشه
این دیگه چه جور علوی بودن هست که هرچی معاویه هست طرفدار اونه؟

نکته خوبی رو گفتی
بی بی سی چیزی رو نشون میده که به نفعش هست
چرا بریتانیا که در هر عمل ضد اسلامی و ضد ایرانی یا پای کار هست یا حامی اصلی هست
از جنبش سبز علوی حمایت میکنه به وسیله بی بی سی
ایا جنبش منافع بریتانیا رو تامین میکنه؟
اگر این گونه است چرا باید حامی جنبشی باشیم که منافع بیگانه در گرو پیروزی اون حرکت هست؟
اگر این گونه نیست یعنی محض رضای خدا و فی سبیل الله و بدون چشم داشت داره کمک میکنه؟

چرا امریکا سال 88در عین حمایت از ریگی از جنبش علوی حمایت میکرد؟
چون منافعش رو تامین میکنه ریگی به نحوی به ایران ضربه میزد و جنبش به روشی دیگر
اگر این گونه نبود هیچ حمایتی از امریکا نمیشدند

تصور تو از میر حسین مهم نیست
چون ممکنه از کانال مطمئنی نباشه و حقیقت نباشه

ولی مطمئن باش تا حامیان خارجی از یک شخص مطمئن نشوند از اون حمایت نمیکنند
برادر رضا تو رو خدا فکر کن چرا یه بچه مسلمون عاشق اهل بیت در این دعوا باید طرفی باشه که منکر امام زمان و هتاک عاشورا و امریکا و انگلیس و بهایی و سلطنت طلب و ... هستند
چرا برادر رضا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا رضا سه خط جواب نوشتی بعد میگی الهام خانم نیازی به جواب دادن ندارن، در ضمن من به شخص شما توهینی نکردم که شما به من توهین میکنید (من هنوزم میگم جنبش سبز خرکی)
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش مجید سلام دوباره
خوشحال هستم که حداقل به دور از هیجانات کاذب و حب و بغض و با استدلال صحبت می کنی
اما دلیل اینکه من نوشتم جنبش سبز علوی و میر حسین دلیل اش اینه که سبز نماد اهل بیت هست که احتمالان خودت هم قبول داری ..اما این نماد سال ها در این کشور که داعیه اهل بیت و دوستداری اهل بیت رو داره فراموش شده بود و به جای اون چفیه و نماد های دیگه مرسوم شده بود ... این که یکی از اولاد اهل بیت می یاد و این نماد رو دوباره احیا می کنه جای بسیار خوشحالی داره ... به هر حال ما شیعه ی اهل بیت هستیم ... اون شخص که دست بر قضا آقای میرحسین موسوی نخست وزیر زمان جنگ ما هست که امام ( ره) همه جوره و در تمام موضع گیری هاش اون رو تایید کرده بود ... از یاران و دوستداران خالص امام و انقلاب بود ... نبود ؟؟؟
امام در تمام مقاطع عملکردش رو تایید کرده .. حالا می رسیم به بی بی سی و آمریکا و انگلیس ... که من می گم به هیچ عنوان طرفدار میرحسین نیستند ... به هیچ عنوان ... چون اگر بودند الان اوضاع ما مثل مصر و تونس و لیبی بود ... اونها هدفشون ایجاد تفرقه بین نیروهای خالص انقلابی بود که الحق موفق شدند ... خوب خوب موفق شدند ... تا جایی که میرحسین با اون سابقه ی انقلابی اش توسط بچه هایی که حتی دوران جنگ رو یادشون نیست محکوم شد به ضد انقلابی بودن ... طنز تلخیه ... نه ؟؟؟ انگلیس و آمریکا توی این کشور با هیچ نیرویی که زحمتی برای انقلاب کشیده باشه موافق نیستند ... مطمئن باش ... برادر من گول صحنه سازی های اون ها رو خوردی ... من عاشق هیچ سیاست مداری نیستم و هیچ کس رو صد در صد نه قبول می کنم نه رد .... ولی تشخیص صداقت و درستی اعمال انسان با عملکرشون به راحتی قابل تشخیصه ... عملکرد هشت ساله کسی که با یک دهم پول نفت الان، توی اوضاع جنگ با عراق و صدام مملکت رو اون طور اداره کرد .... با عملکرد بعضی ها ... که با بسته شدن یک سفارت، دلار میشه 2500 تومان یا درست تر بگیم چون تومان غلطه ، 25000 ریال ... می دونی یعنی چی ... قرار بود نفت بیاد سر سفره هامون ... به جاش کوفت اومد ... حالا کلاهت رو قاضی کن ببین کی باید اون دنیا جواب پس بده بابت پدر و مادری که شرم بی پولی توی چهره هاشون دیده میشه ... شرم گرسنگی بچه هاشون توی صورت شون دیده میشه ... راجع به او ظهر عاشورا هم اینقدر حرف و حدیث هست که نمیشه حقیقت رو تشخیص داد ... اصولن وقتی اوضاع به هم می ریزه تشخیص حقیقت و اینکه چه گروهی وسط شلوغی چه هدفی رو دنبال میکنه یک کم سخته ... به هر حال کف و سوت زدن در مراسم عاشورا حرکت ناپسندی است ... اینکه چه کسی کف و سوت زده و به چه دلیل رو من نمی دونم ... فرض کن یک عده ای برای اینکه بعدها از این کف و سوت استفاده ی ابزاری کنند اومدند به عمد قاطی سبز ها و این کار رو کردند ... میشه فهمید ؟؟؟ نه ... میشه با صراحت گفت سبز ها بودند ؟؟؟ نه ... توی اوضاع غیر عادی هم به هر کس میشه هر اتهامی رو زد ... نوشتی من چرا باید باید طرفی باشم که طرفدار بهایی ها و آمریکا است ؟؟؟ من طرف حق و اهل بیت (ع) هستم ... یعنی امیدوارم این توفیق رو داشته باشم ... طرف حق و اهل بیت بودن یعنی اینکه دروغ و ریا و تهمت رو ببینی و نتوانی سکوت کنی .... یعنی اینکه در حکومت اسلامی کسی جرات نداشته باشه خلخال از پای زن یهودی باز کنه ... نه اینکه توی روز روشن عقرب سیاه بیاد 30 نفر رو ببره سر به نیست کنه ... طرف حق بودن اینه که از حال همسایه ات ( بدون اینکه دین اش رو بپرسی ) خبر داشته باشی که شب سر گشنه رو بالین نگذاره ... اون دنیا این ها رو می پرسند ... می گی بهایی ؟؟؟ یعنی امام در زمان خودش نفهمید این آقا بهایی و فراماسونر هست ... الان شما فهمیدین ؟؟ الان اصول گرا ترین آدم ها ی توی نظام هم نمیگن میر حسین ضد انقلاب .. میگن اشتباه کرد ... اونوقت شما که از صحبت هات این جور استنباط میشه که اهل کتاب و معاد و نماز و این چیزهایی همین جوری تهمت می زنی ؟؟؟ بابا هر کس مخالف ما شد صهیونیست نیست ... هر کس علیه ما شد با آمریکا نیست .... اینقدر زود به هم دیگه تهمت نزنیم و حکم تکفیر ندیم ... بالاخره اون دنیایی هم هست

یا علی
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا رضا دوباره نشد
خب اولا علوی بودن یک جنبش به رنگ ان نیست بلکه به اعمال ان است
بنی عباس هم با رنگ سبز و حمایت از سادات به جنگ بنی امیه رفتند و از کمک ابو مسلم خراسانی سو استفاده کردند ولی بعد از پیروزی رنگ عوض کردند

در مورد امام هم که امام در وصیت نامه خود گفتند ملاک حال فعلی افراد است
اگر این طور باشه امام در باره رهبر فعلی هم سخنان بسیاری گفتند
چرا فقط به جملات امام به میرحسین استناد میکنید
امام خمینی:به خدا اگر در دنیا بگردید رئیس جمهوری مثل سید علی خامنه ای پیدا نمیکنید
چرا به این جمله استنداد نمیکنید؟

به نظر شما یک سیاست مدار نباید بین اهم و مهم تفاوت قائل باشد؟

مهم حفظ نظام اسلامی است که پای اون 180 هزار جوون پای اون خون دادند
شما مخالف ریا و غیره هستی
ایا بهایی ها هم هستند؟
به نظر تو بهایی ها فقط به خاطر خوشگلی میرحسین طرفداری میکنند؟

در مورد نواقص در نظام اسلامی
کجای دنیا نقص نداره
املای نانوشته خطا نداره
ولی یه ضرب المثل هست
برای یه دستمال قیصریه رو به اتیش نمیکشند

فکر میکنی چرا امریکا هم زمان هم از جنبش علوی حمایت میکرد هم از ریگی ؟
چون هر دو دو روی یک سکه هستند

یه سری حرفهای ایده ال میزنی
فکر میکنی وقتی میرحسین که مورد حمایت بهایی ها و امریکا بود سر کار میامد دیگه مملکت گلستان میشد
اون موقع تازه امثال گنجی زبون درازی میکردند که حمایت از میر حسین یعنی حمایت از تفکر ما
چون مردم میدانستند که ما طرفدار میر حسین هستیم و باز از اون حمایت کردند
فکر میکنی دیگه فقیر نداشتیم؟

نه عزیزم از چاله میافتادیم تو چاه

رئیس جمهوری که نفهمه کدوم کار کار دشمن هست کدوم کار دوست باید فاتحه اون مملکت رو خوند

من در باره عاشورا قانع نشدم
اگر کار عمال رژیم هست چرا میر حسین گفت مردان خدا جو؟
چرا همون روز نگفت کار عمال رژیم؟

مگر شما جنبش رنگین کمانی نیستید؟
خب بهایی هایی که سبز هستند تشنه به خون امام حسین هستند
چرا نباید بگیم در این جنبش رنگین کمانی سبزهای بهایی و منافق این کار رو کردند؟

شما در این دعوا طرف بهایی ها و منافقین و ضد انقلاب هستید
ایا اونها هم دنبال عدالت علوی هستند؟
یا دنبال خشکاندن اسم علی و حسین؟
ایا پیروزی شما اونها رو در اعمال خودشون جری نمیکنه؟
برادر رضا
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش مجید عزیز
حرف های من رو با دقت نخوندی ... من خودم برات نوشتم مهم عملکرد افراد است نه حرف هاشون .... عملکرد رو هم که دیدیم .. برات مثال زدم ... منتهی توی صحبت های شما یک پارادوکسی دیده میشه ... چند تا سوال می پرسم صادقانه جواب بده ... جریان انحرافی که امروز نظام رو قبضه کرده ماحصل تفکر و عملکرد کیه و با کدام میزان ( میزان حال افراد است دیگه ) هنوز داره فعالیت می کنه ؟؟؟ علیرغم بیانات صریح رهبر علیه سردسته شون چطور باز هم حضور دارند ... پس این میزان که می فرمایید کجاست ؟؟؟
3000 میلیارد تومان با کدام میزان قابل برگشت به نظام اسلامی است ؟؟؟ با کدام میزان خاوری که شهروند کانادا بود رییس بانک ملی شد ؟؟؟ میزان حال افراد است داداش مجید ... ولی باید مراقب بود میزان واقعن میزوووون باشه نه کج و کوله ... درسته ؟؟؟ ... اختلاس و دروغگویی و چاپیدن مردم بدتره یا مخالفت با مثلن یک رییس جمهور ... اختلاس و دروغگویی وچاپیدن مردم بدتره یا تظاهرات در سکوت ؟؟؟
نوشتید همه جا این نواقص دیده میشه ... بله دیده میشه ولی همه جا ادعای نظام اسلامی رو دارند ؟؟؟ موقع نواقص که میرسه می تونیم خودمون رو با کشورهای استکباری مقایسه کنیم ؟؟؟
یک چیز دیگه : ببین بهایی ها چند درصد این جامعه رو تشکیل می دهند .. من نمی دونم ولی فکر کنم زیر یک درصد ... اگه واقعن این زیر یک درصد می تونه پایه های نظام اسلامی رو سست کنه پس وای به حال ما ... یک زمانی ابن زیاد پشت فرمانداری کوفه فقط ده تا سرباز داشت .. آنچنان اونها رو با داد و هوار بزرگ جلوه داد که کل شهر کوفه جرات نزدیک شدن به آنها رو پیدا نکرد .. مواظب باش مثل اهل کوفه نباشیم که فردای واقعه کاسه ی چه کنم دست مون بگیریم ...
این که می فرمایید چرا انگلیس و آمریکا از موسوی حمایت کرد ... هزار بار پای تریبون نماز جمعه و تلویزیون و صد جای دیگه گفتند فلانی بده و کافره چون انگلیس و آمریکا ازش حمایت کردند ... خوب اگه یک درصد فکر کنیم اونها خر نباشند و مثل ما باهوش باشند هر وقت دیدند چیزی به نفع مملکت ما باشه و به ضرر اونها ازش حمایت صوری و ظاهری نمی کنند ؟؟؟
اون هم توی بی بی سی و سی ان ان ؟؟؟

نکته ی آخر: من هزار سال فکر نمی کنم و دوست ندارم سرنوشت ایران مثل لیبی و مصر و تونس و دست آخر سوریه بشه ...

یا علی
LionKing
|
Iran (Islamic Republic of)
این جناب مجید که معمولا در هر بحث و عنوانی صاحب نظر(!) هستند و نظرات کهنه و پوسیده و تکراری(تکراری ازین بابت که مشابه اش رو میشه هر روز در 20:30 دید)عجیب سخنانش بوی طنز پرداز قبلی این سایت جناب ژانوارژان رو میده!
به آقا رضا تبریک میگم به خاطر داشتن چنین شعور و معرفت و بینشی و خوشحالم که هنوز افرادی چون تو هستند که وجودشان به هزارتا مجید و ژانوارژان می ارزد.
خدا حفظتون کنه.
یا علی.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط عزیز ... پاسخ مفصلی برای آقا مجید نوشته بودم ... دیشب .. الان ساعت یک و نیم ظهر پنج شنبه است هنوز نگذاشتی اش.. ظاهرن مطالب اون پاسخ خیلی مستدل بوده که نتونستی تحمل اش کنی ... ببخشید اگه نتونستم مطلب سطحی و در حد فکر شما بنویسم ... حداقل بگذار چند نفر که عقل شون بیشتر می رسه اون مطلب رو بخونند .. چیزی هم نبود راجع به جریان انحرافی بود ... چرا شما ناراحت شدین ؟؟؟
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
داش رضا
کسی منکر نقص نظام نیست
در مورد اختلاس هم اقای اختلاس منتظر حکم اعدام است
خاوری هم خودش رو به سه میلیون دلار فروخت
در مورد خاوری حق با شماست
کسی که این فرد رو به ریاست این بانک مهم گذاشت همونی است که ............. است
ما هم به احمدی منتقد هستیم
ما مثل شما نیستیم که تا جهنم هم با یکی باشیم
خاتمی با دخترک های ایتالیایی هم دست بده خوبه
اگه وزیرش خائن در بیاد خوبه
اگر هر روز در زمان دولتش به اسلام توهین بشه خوبه
بحث ما بحث دولت نیست
مخالفان نظام از شما حمایت میکنند

من وقتی سوال میکنم
با این پیش فرض هست که ما بد هستیم
سوال اینه ایا شما خوبید؟
ما با توجه به حامیان شما میگیم چاله فعلی بسیار بهتر از چاه طرفدارن شماست

از کجا باید مطمئن بشیم حکومت مورد نظر شما همچین مسائلی رو نداره؟
وقتی هر انچه کفر هست طرفدار شماست

هنوز در باره عاشورا قانع کننده جواب نمیدی

شما میگی حمایت سوری از جنبش سبز
خب چرا رهبران شما یک بار فقط یک بار از این حمایت ها اعلام برائت نکردند

ببین فقط یک بار

در مورد نظام اسلامی نظام دینی ارمانش رسیدن به حکومت علوی است
ولی هنوز به پیش نیاز های همچین حکومتی هم نرسیده

خوبی این نظام این است که به این سمت پیش میره بر خلاف تمام نظام های مستقر در دنیا

بهایی ها نمیتونند کوچکترین اسیبی به این نظام بزنند

ولی بحث این است که چرا اونها و امریکا و انگلیس و منافقین و سلطنت طلب ها از شما حمایت میکنند؟
چرا از ما حمایت نمیکنند؟
چون منافع اونها رو تامین نمیکنیم
چرا از شما حمایت میکنند؟
چون منافع اونها رو خواسته یا نا خواسته تامین میکنید
جواب همین یه سوال رو بده و البته سوال بالا
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
آنکه گفت امام تمام اعمال مهندس موسوی را تائید کرده است به عنوان مشت نمونه خروار در رد ادعای ایشان، وی را به نامه امام در مورد استعفای از نخست وزیری که بشدت امام ایشان را مذمت کردند و فرمودند چرا در این خصوص با بزرگان نظام مشورت نکردید جلب می کنم (پر واضح است بزرگتر از نخست وزیر به جز رهبری مقامی غیر از ریاست جمهوری نیست
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر مجید
اول بگذار یک چیزی رو روشن کنم ... این که من میگم اصلاح طلب هستم و یا به قول شما تا جهنم هم اصلاح طلب می مونم معنی اش اینه که هر دولت و حکومت و اجتماعی در هر دوره ای نیاز به بازنگری و رفع ایراداتش داره ... هر کس این رو قبول کنه اصلاح طلبه دیگه ؟؟؟ مگه نه ؟؟؟ منظورم جناح بندی های رایج سیاسی نیست
پرسیدید:از کجا باید مطمئن بشیم حکومت مورد نظر شما همچین مسائلی رو نداره؟
حکومت مورد نظر من نه !!! دولت مورد نظر من ... هشت سال عملکرد آقای خاتمی رو مقایسه کنید با هشت سال عملکرد رییس جمهور مورد علاقه ی شما آقای احمدی نژاد ... فکر کنم به جواب می رسید اگه باز هم نرسیدین بهتون پیشنهاد می کنم تاریخ ایران رو از ابتدا تا الان یک مطالعه بکنید .... فکر کنم چیزی در حدود یک سال وقت شما رو بگیره ... بعد ببینید در کدام دوره و حکومت ارزش پول ملی در عرض یک هفته نصف میشه !!! از زمان مادها تا الان ... فکر کنم حتی بعد از حمله ی اسکندر به ایران هم همچین اتفاقی نیافتاد ... شاید بعد از حمله ی چنگیز اون هم نه در مدت یک هفته بلکه بیشتر این اتفاق افتاد ... باز هم مطمئن نیستم
پرسیدید و خودتون البته پاسخ دادید:
چرا از ما حمایت نمیکنند؟
چون منافع اونها رو تامین نمیکنیم
چرا از شما حمایت میکنند؟
چون منافع اونها رو خواسته یا نا خواسته تامین میکنید

می خواستم بپرسم شما از کجا مطمئن هستید که منافع اونها رو تامین نمی کنید ؟؟؟ یک مقایسه می کنم عملکرد پیروان خط امام سابق و اصلاح طلب های فعلی رو با عملکرد شما رو:
سی سال پیش اصلاح طلب ها از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند و روابط با آمریکا رو قطع کردند ... مردم ایران با اکثریت تاییدشون کردند ( حالا کمی هم احساسات ضد
آمریکایی قاطی قضیه بود ) امام(ره) تاییدشون کرد ... اتفاق خاصی هم برای مملکت نیافتاد .. تازه رسوایی طبس هم برای آمریکایی ها پیش اومد و خلاصه منظورم اینه که دولت آمریکا کلی درگیر این قضیه شد و اصولن دولت وقت اش زیر سوال رفت و چه و چه ... چرا ؟؟ چون عملکرد اون موقع اون آدمها روی خلوص نیت بود و عقل و درایت . کاری به درست و غلط دیپلماتیک اش ندارم شاید من هم اون موقع بودم همون کار رو می کردم ولی مهم این بود که کارشون اثرات مثبت برای ایران و مردم داشت. حالا شما ها مثلن خواستید ادای اون ها رو در بیارین ریختین توی سفارت انگلیس ... مردم محکوم کردند این کار رو ... رهبر تلویحن محکوم کرد ... اکثر نیروهای انقلابی محکوم کردند ... دودش هم هنوز که هنوزه داره میره توی چشم مردم ... پوند شد 4000 تومان ... دلار وضع اش اونجوری شد ... قطعنامه پشت قطعنامه و دیگه نگم بهتره !!! چرا ؟؟چون شما ها بر خلاف ادعاتون اصلن بصیرت سیاسی و مذهبی و هیچی ندارین !!! چرا ؟؟ چون اصلن اهل مطالعه نیستید!!! هیچی ار تاریخ ایران و اسلام و هیچی نمی دونید ... اونوقت ادعاتون هم میشه که به نفع اونها کار نمی کنید ... هر قدمی که شما برمی دارید به نفع اونهاست ... طنز تلخ تاریخه !!! ولی حقیقته !!! امروز سیاست دنیا عوض شده ... خیلی پیچیده شده ... امروز هر مخالفت و هر موافقتی از طرف اونها صادقانه و درست نیست ... نمونه اش طالبان ... ظاهرن داره مخالف آمریکا عمل می کنه ولی هر قدمی که برمی داره به نفع اونهاست ... سودی که آمریکا از 11 سپتامبر برد بیشتر بود یا سود طالبان ؟؟؟ نه خداییش ؟؟
امروز مرز بین حق و باطل یک لبه تیغه ... خیلی نازک ... چاله و چاه هم نداره ... من تا هیچ کجا طرفدار هیچ کس و هیچ جناحی نیستم ، می بینم ، مطالعه می کنم و بر اساس اعتقادات ام ( قرآن و سنت ) و منافه ایران عزیزم البته تصمیم می گیرم .. همین ، به همین سادگی و البته پیچیدگی. لجاجت با هیچ شخصی هم ندارم. اهل کوفه رو برات مثال زدم ولی نگرفتی. اونها بودند که هر عمل شون رو درست و اسلامی می دونستند، ولی بعد از ماجرا می دیدند ای داد بیداد و کاسه ی چه کنم می گرفتند دست شون، از ترس چاه می افتادند توی چاله ای که با دست های خودشون کنده بودند و بعدش می دیدند ای داد عجب چاه عمیقی ... ظاهرش چاله بوده ولی ته اش باتلاقی بوده که از چاه هم عمیق تره، جواب سوال های من رو ندادی و با یک جمله سرو ته اش رو هم آوردی و گفتی نواقص ، آقا مجید این هایی رو که توی کامنت قبلی برات مثال زدم نواقص نیست ، عین خیانته، عین خباثته، عین هم پیاله شدن با استکباره، می دونم جوابی نداشتی بدی چون فعلن روی دنده ی لجبازی هستی ، فکر کنم ادامه ی این بحث دیگه داره ما رو به تکرار می رسونه ... یک کم بیشتر تاریخ ایران رو بخون ... خیلی چیزها دستت می یاد.

یا علی
عاقبت به خیر باشید
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
کلا دوست نداشتی جواب سوالهای من رو بدی
دوره خاتمی رو مثال زدی
برو بخون ببین در کدوم دوره تاریخی مثل دوره خاتمی به پیامبر و دین اسلام و ائمه و اصول دینی توهین شد

همین یه نکته که اکبر گنجی دوست امثال خاتمی بوده بسه
این یک نکته بود از هزاران
همین اگه دولت معیار شما خاتمی هست نشون میده چقدر اسلام دوست هستید
خدا هیچ وقت اون هشت ساله سیاه رو نیاره
هر روز مسخره کردن اسلام
چقدر ننگ اور بود
دولت احمدی نقص داره ولی عزم دولت مردان کوبیدن دین نیست
تو دولت احمدی کمتر میخوریم ولی وزیر ارشاد خائن نداریم
تو دولت احمدی کمتر میخوریم ولی امثال اغاجری مورد حمایت دولت نیست

برای این که جواب ندی بحث رو تغییر میدی
فرار به جلو نکن
ما بد هستیم
اصلا خیانت هست
بیش از این میخوای بگم
شما ثابت کن خوبی
چرا باید از چاله فعلی بفتیم تو چاه افراد مورد حمایت بهایی ها؟

بگذریم که خیلی از سوالهای من رو جواب ندادی
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید اقا رضا
شهرام جزایری کدوم دولت بود؟
دولت احمدی یا دولت معیار شما؟
دزدی در این دولت هست مثل دولت قبل
دزدان در این دولت جا پای اسلاف خود در دولتهای قبل میزارن
امیر منصور ادامه شهرام جزایری هست فقط با توجه به تورم مقدار اختلاسش زیادتر بوده

در نفس دزدی در هر دولت دزدی و اختلاس بوده فقط کستردگی در این دولت بیشتر هست
شهروند تهراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
۱۶۹۱
۱۵۹۱
لعنت بر منافق خود فروش و وطن فروشهايي امثال نوري زاد و معتمد آريا و گلشيفته و......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود خدا بر حر زمان محمد نوری زاد که خوب تو دهن شما نوکران مزدور میزنه.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عجبی حری که با دشمنان دین و خدا و بهاییت و سایر مزدوران شیطان یکی شده
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط چون گلشیفته رو در آخرش نوشتید برات منفی نزدم وگرنه امثال نوری زاد آزاده تر از اونی هستند که با لعن و نفرین شما عالیجنابان از چشم الله بیافتاند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت بر تو و امثال تو
ضد قورباغه
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس مزدور دشمن لطفا توضیح بده چرا نوری زاد به منزل زندانیها زنگ میزنه و با نوامیسشون لاو تو لاو میکنه حتما اینم میگی دروغه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا حر علیه الرحمه را بدنام می کنید؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما اول برو تاریخ رو بخون ببین حر کی بوده و ...
ضمنا واژه مزودورم معنیشو بخونی بد نیست به توی ... بیشتر میچسبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت بر هر چی آدم ریاکار مثل معتمد آریا و امثالهم ...
شما اگه با این نظام مشکل داری چرا از این کشور نمیری هم پول داری هم امکانات پس چرا نمیری ؟
برو اونور با فیلمات ایران را آزاد کن و برگرد !!!
نازنین زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا ...........و به مقدسان می چسبونی؟؟؟
ارباب حر، اباعبدالله الحسین علیه السلام از وسط نصف کنه هر کی که با لفاظی منافقین و خیانتکارها رو به مقدسان می چسبونه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
۱۸۵
۱۹۷
صراط مریض چرا نوشتی "سابقه نه چندان خوش نام فاطمه معتمد آريا"؟
سابقه این خانم نه تنها نه چندان خوش نام نیست که پراز بدنامی و مایه شرم است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مایه شرم از دیدت خودت نه از دید مردم نکنه سلحشورتون خیلی خوشنامه؟؟؟؟
یاس
|
Iran (Islamic Republic of)
نام معتمد مترادف با بدنامی و وقاحت است هر لحظه یاد ......... توسط اون مردک نامحرم میفتم شرمم میشه
وای بر وقیحان
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
.... جناب آقای سلحشور می ارزه به این نامردها /از اینها خوش نام تره
امیر علی
|
Iran (Islamic Republic of)
سلحشور نماینده معتقدین نیست...
نماینده انقلابی ها در سینما و رسانه امثال آوینی ها و حاتمی کیا و ده نمکی هان...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سلحشور هرچی هست ازاین آدمهای ......... بهتره !!!
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
۳۱۰
۲۵۶
اين خانم پير شده براي انكه در تصوير بماند بايد خيلي به خود فشار بياورد ولي راه ساده ولي كثيف خيانت كه مثل ميانبر ميماند را انتخاب كرده هم معروف ميشه پيش هم پالكيهاش هم ويزا و اقامت در بيحيا اباد جور ميشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دنبال اقامت نیست دنبال دعوت نامه تو هالیوده !
و با توجه به نگاه کالایی به زن در هالیود و سن و سال این خانم ،ایشون کالای مستهلک و به درد نخورحساب میشه
اونا دنبال امثال گلشیفته و زهرا ابراهیمی هستن نه ..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید، خیانت به کی یا چی؟!
هر کس که مثل شما فکر نکنه خائنه؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پسرک با این حرفت داری اعتراف می کنی در ایران هم به زن نگاه کالایی میشه و یک زن میانسال پنجاه و چند ساله پیر و از دور خارج محسوب میشه . این قدر به هالیوود گیر ندهید وقتی وضعیت خودتون خراب تره !
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه از جواب نميترسين با اسم نظر بدين
دخترک(طنین)
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب پسرک واسه دوران پیریت چه تدابیری اندیشیدی؟ از بس نگاهت کالاییه فک کنم خودکشی کنی،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه اینکه خود آقای پسرک با اسم اصلیشون اومده که به بقیه گیر میدن
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
دخترك
پيري مرحله اي از زندگيه كه بخواي نخواي در خونتون ميخوابه بدون دست وپا زدن بايد از اين مرحله هم لذت برد حتما كه نبايد خودكشي كرد يا وطن فروشي يا خوش رقصي براي خارجيها و به كشور عزيزمون ايران توهين كنيم با سياه نمايي.
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
منظور از اسم همون اسم مستعاره
نوران
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه وقتی نمی فهمی خیانت می کنن بزور که نمیشه فهموندن !
بعدم پسرک نگفت اسم واقعی بذار گفت یه اسمی برا خودت بذار گمنام نمیری.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پسرک یه جورایی کارت درسته.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پسرک فقط تو دهات شما به زن پنجاه و یکی دو ساله می گن پیر . چرا به این همه مرد پنجاه ساله هرگز پیری نمیگی ؟! برو آقا ! دستت واسه من یکی رو شده زن ستیز ! از این نگاه کالایی ات به زن دست بردار . پسرک!حیا کن . جنس زن رو رها کن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس هم خودش اسمه . هیچکس خوبه ؟ یا نو بادی؟!
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
۲۰۶
۲۸۹
سینما و تلوزیون ما با ادمایی مث اونا به اینجا رسیده.......اینا ادمای بزرگی هستند.....چطور وقتی که تو فیلمای تاریخی و دینی و.........بازی میکردند ضد انقلاب نبودند........حالا چون به دامر وفرمان بعضیها محل نذاشتند,شدند کافر؟؟؟؟ ایمان اونا خیلی خیلی بیشتر از ایمان بعضی هاست..............حتما انتظار داشتین تو جشنواره کن چادر بزنه تا نشون بده باایمانه؟؟؟ها؟؟؟
علی
|
Germany
نه عزیز مهم اینکه اگه راه درست انتخاب کردی و میدونی درسته چرا نقش یکی دگه تا بحال داشتی بازی میکردی میخواستی با برداشتن نقاب بما بفهمونی که کسی جلوتو رفته بوده حالا با جایزه کن آزادی بست اودین من که یک مگم یک رنگ باش
روانپزشک
|
Germany
شما ناموستو ............؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کاش غیرت قرصی آمپولی کپسولی داشت برات تجویز میکردم گرچه شک دارم افاقه کنه چون درجه بی غیرتی ت خیلی بالاست
علی ر
|
Germany
ناشناس با سواد مسلمون!
ملاک حال افراده
طرف کسی که کارش خطاس رو گرفتن به نظر انجام همون خطا نمیاد؟
پس تو کن یا هر کوفت دیگه گذاشت نامحرم ........ نشون ایمان بود لابد!!!!!!
خدا به دادت برسه و به داد ما هم همینطور
امیر علی
|
Germany
واقعا که
استدلالاتو بگردم عزیز
ناشناس
|
Germany
اتفاقا اینا با سینمای و تلوزیون ما به اینجا رسیدن ...
وگرنه امثال این خانم کجای هنر این دنیا جا داشتن..
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
۲۱۲
۲۵۱
درود فراوان بر هنرمندان و مبارزان واقعی و شجاعی چون خانم معتمد اریا و اقای نوری زاد که به واقع هنرمندان بدون نقاب و صاف و ساده و به فکر مردم این مملکت هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زرشک !!! البته از نوع کپک زده !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مــــــــــــــر گــــــــــــــــ بـــــــــر و طــن فــــــــر و ش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا چی شده وقتی هنر با سیاست قاطی میشه خوشتون اومده!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو دلت را خوش کنه که به فکر تو است !
و برای مطرح شدن خودش و 2تا دیگه از اون جایزه ها و .... ها این کارها رو نمیکنه !
نادر
|
Germany
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
۱۱۳
۳۸
این فیلم بانام ش...........ها در شبکه وهابی ک......... بخش میشه وبصراحت بیان میکنه که این شبکه دغدغه ی اهل سنت وشیعه را ندارد وفقط برای تخریب جمهوری اسلامی وتفرقه بین برادران اهل سنت وشیعه ی ایران راه اندازی شده
امیر
|
Germany
مرگ و نفربن بر این دو مزدور بهایی و ننگ بر کسانیکه بال و پرشان میدهند
داشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
۴۳
۹۸
ای نوری زاد مگه نه همون افتخار صدا و سیما در ساختن مستندهای جبهه و جنگ بود؟
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
ادای آدمهای هالو رو در نیار و خودت رو به خنگی نزن
اون افتخار سید شهیدان اهل قلم مرتضی آوینی نه این بهایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ملاک وضعیت فعلی
چی بوده رو ولش کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
۱۳۱
۲۴۹
این سری فیلمها را من هم دیده ام. هیچ کدام شان توهین آمیز و ضد ایرانی نیستند. اتفاقا با زبانی نرم و ناصحانه بیان شده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با پنبه سر میبرند
ساده لوح نباش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
۳۷
۹۷
چرا دروغ ميگيد ازش چيزي نداريد به چه چيز هايي متوسل ميشيد .نوري زاد يه مستند ساخته كه فقط جنبه ي انتقادي داره-البته براي كسي كه هيچ انتقادي رو بر نميتابه انتقاد هم يك نوع توهين محسوب ميشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
غلطهای زیادی!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
۱۳۵
۷۵
چه کسی فیلم چهل سرباز رو دیده؟

من وقتی این فیلم پخش میشد به سازنده تلویزیون لعنت میفرستادم که اگه اون تلویزیون رو نمیساخت همچین فیلمی هم ساخته نمیشد

کارگردان اون فیلم فخیم!!!!!!!!! جناب نوری زاده بود

حضرت امیر (ع):نادان را نمیبینی مگر در افراط و تفریط

این اقا!!!! در اون فیلم چفیه انداخت گردن رستم و سهراب اورد جبهه و بسیجی کرد
اون افراطش

حالا هر روز به بسیجی ها لیچار بار میکنه
این هم تفریطش
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
این یک مورد رو استثنائا موافقم واقعا چهل سرباز فاجعه بود و الله میدونه چقدر بیت المال حیف شد.. ولی چرا اون موقع یقه شو نگرفتند؟ چرا اونموقع چیزی به روش نیاوردند؟ بحث بنده اینه وگرنه اگه اون موقع شما به تلویزیون لعنت میفرستادی بنده به زمین و زمان میفرستادم
ناشناس
|
Ukraine
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
۸۷
۱۳۳
چرا دروغ می گید از خدا شرم نمی کنید اسم خودتون رو هم گذاشتید مسلمان
سرباز سید علی
|
Ukraine
پ ن پ ما بودایی هستیم
nafas
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
۱۴۳
۲۶۳
این ضد ایرانی بودن از نظر کیه ؟
آقایون و سران کشور؟علما؟یا مردم؟
بنظر من هر جامعه ایی نقص هایی داره و وقتی میگین دموکراسی یعنی آزادی بیان گرچه تو ایران ما وجود نداره ولی بجای جبهه گیری 1-معلوماتتون رو بالا ببرید شاید آقای نوری زاد چیزهایی میدانند که شما نمیدانید!!!!!
2-راجب فیلم فکر کنید حتی اگه یک دصد هم درست باشه یاید برای برطرف کردن مشکل اقدام بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ای دشمنای اسلام و ایران نفسشون ببره هی!
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
۲۲
۱۳
الخبیثین للخبیثات.............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اون مربوط به ازدواجه عزیزم ! بلد نیستی نظر نده .
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان منكه نگفتم ازدواج كنن.منظورم اينه كه يه جفت آدم خبيث همديگه روپيداكردن برايه كارخبيث.ضمناًمگه قراره هركي نظربده ازشمااجازه بگيره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه بلد نیستی نظر بدی :)
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
۱۵۲
۱۸۹
خوب فیلم بسازن مگه چیه؟
مگه قلاده های طلا رو ساختن کسی کاری باهاشون داشت ، باید آزادی باشه چه برای این وری ها و چه برای اون وری ها.
اون چه که مهمه اینه که فیلم سازان باید: شجاعت ، واقع گرایی ، دلسوزی ، نقد سازنده و متعهد به اندشه ی پاک انسانی نسبت به مردم و سرزمین داشته باشن.
(صمد آقا فقط بازیگر بوده)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
كم نه ؟
تحريمش كه كردين كه كسي نره ولي باز رفتن
چند روز پيشم كه بازيگرشو كوبيدينو باهاش دعوا را انداختين و زورتون گرفت كه اين فيلمو بازي كرد
چتو خودتون هر فيلميو پول ميگيرينو بازي ميكنين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قلاده های طلا مستندات را به تصویر کشید اما منافقین دروغ و دونگ
صمد آقا در قالب احمق نظر ندهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اونوری ها یعنی دشمنان انقلاب و نظام باید برن اونور فیلم بسازن !
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
۱۷۹
۱۲۶
فاطمه معتمد اریا اگه میخواد به این کاراش ادامه بده
باید دمشو بزاره رو کولشو بره از این مملکت
اینجا خاکش خیلی ارزش داره
رضا
|
United Arab Emirates
کسیکه داره غرق میشه دیگه براش مهم نیست چی بشه این بدبخت از اونجا رونده و از اینجا مونده نه شکلی داره و نه صدای دلنشینی پیرم که شده چه خاکی تو سرش بریزه؟
بهترینش اینه که ..... مقدمات ویزا گرفتن اجانب رو بچینه
مرگ بر فتنه گر
ناشناس
|
United Arab Emirates
منتظر دعوت نامه از هالیوده اما هرچی خودشو به در و دیوار میکوبه خبری نمیشه !
ناشناس
|
United Arab Emirates
با این حرف شما یاد صحبت شاه افتادم که گفت هر کس که مخالفه پاسپورت بگیره و از ایران بره!!
ناشناس
|
United Arab Emirates
تو چی کاره ی حسنی تعیین تکلیف می کنی؟
saeid ahora
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
۱۶۲
۲
سلام
اصلا کاری به بازیگرا ندارم اونا خودشون جای نقد دارند
میخوام از این قهرمان در نظر بی خردان بگم
ایشون تا قبل از سال 88 از نویسندگان دایمی یکی از ستون های کیهان بوده و به شدت از ایت الله خامنه ایی حمایت میکردند ولی حالا یکی از منتقدین اما....
اما ایشون حالا دم از حمایت از مردم میزنند حمایت از اقلیت ها مثلا بهاییت و نکته بسیار مهم دم از حمایت از همجنس بازها.....حالا به نظر شما این ادم دارای حسن نیته یا مثلا توبه کرده یا مثلا نفوذیه؟
نه این ادم یه خاىٔنه از همون اول کسی که الان دم از حمایت همجنس بازها میزنه نمیتونه ادم سالمی باشه پس همفکراش حامیان ایشون هم از این قاعده مستثنی نیستند...و لازمه به خودشون بیان وگرنه ایرانی این نظرات کثیف وبی محتوا رو نمی پذیره.یه پیشنهاد هم به اون دوستانی که هنوز توی توهم سبز و نوهم خنده دار تقلب گیر کردند و هنوز تو اون حال و هوان میخوام بگم دیگه بس کنند.دیگه تاریخ مصرف این افکار به سر اومده بهتره یه کم عاقلانه فکر کنید اگه شما به جناب موسوی رای دادید خیلیا هم به احمدی نژاد رای دادند اگه شما دلایلی دارید ما هم دلایلی داریم که حاضریم اونو ارایه بدیم پس منتظرتونم با دلایل محکمتون.ولطف کنیداز این ادم های واخرده حمایت نکنید....امثال نوری زاده معتمد اریا تبریزی وغیره که جدیدن منطقشون شده توهین به دیگران(مثلا توهین به اقای نورایی فقط به خاطر بازی در یک فیلم).........منتظر نظرات سازندتون هستم
الی
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین داداش سعید
LionKing
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا سعید الان همه سبزها بدوو بدوو اومدن نظراتشون رو بدند چون شما منتظرید
و ممنون که اینباکستون رو باز کردید واسه پذیرش نظرات ما مردم.
سپهر
|
United States of America
|
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
۱
۱۸
آقا بخدا ملت خودشون شعور دارند.از طرفى هركسى وظيفه اى داره،همونطور كه صراط وظيفه اش خبررسانيه وظيفه هنرمند هاهم فيلم ساختنه .بنابراين اگر موضوع فيلم انتقادى هم باشه هيچ اشكالى نداره مردم فهيمند ودروغ رو ازراست تشخيص ميدن. اونچه كه لازم بنظر ميرسه تحمل مسئولين محترمه.شايد يادتون نباشه زمان مرحوم امام،يكى از آقايون پيش ايشون صلاحيت شخصي رو زير سؤال مى بره ،امام خمينى دليل مى خواد طرف ميگه اون شخص به شما ناسزا گفته اين مرد خدا ميگه ناسزا بگه مگه خمينى اصول دينه؟التفات فرموديد!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
ارزش به اینکه ما همو هل ندیم و اگه کسی افتاد لهش نکنیم بازم بزاریم بلند بشه نشد با خودشه خدای خودش طلا که پاکست چه منتش به خاکست حضرت محمد(ص) تهین شد اونم از اعراب خودی نکه این توی کتاب دینیمن خوندیم یادمه ولی ماکه شیتان نیستیم که تا بهمم تحهین بشه برای خوشحال ابر شیطانها بریم سفارت تعطیل کنیم هرچی بیشتر از کینه دشمنی مغرزانهدوری کنیم بهتره شما توجه نکنین خودش خجالت بکشن بهتره ما بهتره رو فهم عقل دانش خودمون کار کنیم تا زمان از دست بدیم مثل قبل توی دسته بندی جهان سوم باشم پس ول کنید اوناکه برای ارمانهای ما ارزشی قاعل نیستن خودشونم میدونن فقت برای عصبانی کردنه ماست که این کارارو میکنن وگرنه حیچ فایده ای ندارد
بهرام
|
Canada
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
۵۱
۱۰۸
درود بر هر دوی این عزیزان که پرده از چهره کریه شعبان بی مخهای مملکت برداشتن. .....
ناشناس
|
Canada
تو باز سرو کله ات اینجا پبدا شد ، شعبون بی مخ .... !
ناشناس
|
Canada
خطاب به مزدوران اجنبی در لباس فیلمساز و بازیگر:
چه مکن بهر کسی/ اول خودت دوم کسی
Saeed
|
United States of America
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
۸
۶۶
چند ملیون ابرانی را مجبور به ترک وطن کردید بس نبود که حالا این دو بزرگوار را میخواهید بیرون کنید به نظرم این بار نوبت شماست برید فلسطین یا لبنان برای خودتان جمهوری اسلامی بسیج و سپاه درست کنید و احکام اسلام را انجا پیاده کنید
کوروش
|
United States of America
جارو کردن شما منافین بی دین ادامه داره بزودی نوبت تو هم میشه دوست داشت برو وطن اصلیت آمریکا
ناشناس
|
United States of America
ما برا خودتون میگیم !!
اونور آزادی بیان و اندیشه و قلم است است اونور سینماهاش محدودیتی نداره اونور موقع جایزه گرفتن میتونی ....
برید اونور آزادانه علیه نظام فعالیت کنید و وقتی مملکت را آزاد کردید برگردید !
ناشناس
|
United States of America
درود بر شما جوان سبز وطن حرف ملت ایران هم همین است خوشحالم که افراد دردمندی چون شما صدای ملت عزیز ایران هستند.
ناشناس
|
United States of America
اقلیت هرگز برای اکثریت تعیین تکلیف نمی کنن؟
شما که خودتونو مجاز میدونین در هر کارخلافی ،هر حرف اشتباهی و هر راه اشتباهی را به اکثر ملت تحمیل کنین
مرگ بر ضد ولایت مطلقه فقیه
LionKing
|
United States of America
جناب کورورش این حلقه جاروبتون این روزها اینقدر تنگ شده که خودی های دیروز رو هم دارید جاروب میکنید، این تفرقه و خود زنی هایی که اکنون در کشور رواج یافته به جرات میتوان گفت در دنیا کم نظیر است!
باشه نازنین
اینقدر جارو کنید تا از مردم جز چند نفر و از کوشر جز تل خاکی باقی نمونه اونوقت یک کودک اسرائیلی با تفنگ اب
LionKing
|
United States of America
ابپاش کارتان را یکسره میکند.
سرباز جوان امام خامنه ای
|
United States of America
حالا میخوای بگی که تو رو هم مجبور به ترک وطن کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟سعید کسی تا حالا بهت گفته عقده ای؟در هر حال الان مملکت دست بزرگ سرباز صاحب الامر یعنی امام خامنه ایه راستی خیال کردی هر کی موافق نظامه یعنی عشقه لبنانه نه داداش ما هم made in usa ییم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
۱۲
۹۷
اسم این دو هنرمند شجاع برای افراد ترسو .., زجرآور است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جالبه که حماقت را با شجاعت جابجا کردی!
سرباز جوان امام خامنه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
منظورت از شجاع که معتمد آریا نیست؟؟چی کار کرده که بهش میگی شجاع؟ نکنه این خانوم مادر پسر شجاعه!!!حتما خیلی بی احساسه که پسر شجاعو بابای نازنینشو ول کرده
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
۷۹
۱
خداوند خبیثانی که بر علیه ملت شریف ایران اقدامی کنند اعم از فیلم ساختن و لخت شدن و رقصیدن و مصاحبه های فتنه گرانه و توهین آمیز را بی جواب نمی گذارد.
دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد.
سید دوستدار ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
۱۷
۲
وقتی میگن وطن فروش به اینا بعضیا ناراحت میشن ، باشه با مصداق با شما صحبت میکنیم : این آقای نوری زاد یک شب زنگ زده بود شبکه وهابی کلمه و داشت دل میداد و قلوه میگرفت و پشت سر همه و همه و همه بد گوئی میکرد یعنی گیر داده بود به مذهب حقه تشیع ، این تعارفات تا جائی پیش رفت که آقای نوری زاد حتی خودزنی هم کرد و یکی از فیلمهای خودش رو هم زیر سوال برد چون به گفته خودش در آن فیلم به ع.م.ر بی احترامی کرده بود و آن شب داشت بابت این بی احترامی ابراز پشیمانی میکرد ، البته در آخر گفت : من ساخت فیلمم از روی کتاب نهج البلاغه بوده است و آن موقع در اشتباه بودم و نمیدانستم که . . . . . . یعنی منبعش را کتاب مقدس نهج البلاغه اعلام کرد . در مجموع منظورش این بود که نهج البلاغه اشتباه کرده است . این از دین و مذهب این آقا . . . . .
در مورد وطن پرستیش هم باید بگویم که شبکه ماهواره ای کلمه چون از کشور امارات پخش میشود (شما بخوانید : ساپورت مالی و معنوی میشود) مجریانش همیشه اسم خلیج عزیز و همیشگی فارس را به صورت غلط و جعلی و البته مورد پسند اربابان شیخ نشین بکار میبرند و میگویند خلیج !!!!!!!!!
حالا سوال من از دوستانی که ایشان را وطن پرست و حامی جنبش سبز علوی نامیده اند ، (هر دو صفت در کامنتهای بالا آمده است) این است که این آقا با شبکه ای که مجریان وهابیش همیشه به شیعیان میگویند رافضی ، فرزندان متعه و حامیان عبدالله سبا و هیچگاه نام خلیج همیشگی فارس را به زبان نمی آورند ، چرا باید احساس همدردی کند و خودش را در جبهه آنها بداند . اگر وطن پرست به اینها میگویند پس وطن فروش به که باید گفت ؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
از کجا می دونی خودش بوده زنگ زده ؟؟ الان هزار نفر به اسم ناشناس و رضا و سید دوستدار ولایت اینجا کامنت بگذارند ... یعنی من و شما هستیم ؟؟؟ هر کس تلفن زد یک جایی یه اسمی رو بگه یعنی همون طرفه ؟؟ خودت می گی شبکه ی وهابی ها ... فکر نمی کنی می خواهند بین ما نفرقه بندازند سید ... یک کم چشم هات رو بیشتر باز کن ... وقتت رو هم پای این شبکه های وهابی تلف نکن که از این و اون سوژه بگیری ... یک کم نهج البلاغه خوندن هم بد نیست برای شما

یا علی
سرباز جوان امام خامنه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
سید جون روح بلند خودتو اذیت نکن این جماعت احمقن نرود میخ آهنین در سنگ
نگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
۹۲
۱۴۶
چی می گید! تا کی باید با این حرف ها و داستان ها سر ملت را گرم کرد!توی ممکلتی که هزارتا بدبختی و مشکل اقتصادی داره دیگه بحث سر این مسائل احمقانه است
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
۱۴۶
۸۰
برای فاطمه خانم معتمد..

فاطی جون اگه این نظام بده چرا از ایران نمیری ؟ چرا نمیری تو سینمای هالیود بدون هیچ محدودیتی هنرنمایی کنی و اون 3هنر نهفته ات را هم به همگان نمایش بدی ؟؟

تحویلت نمیگرن ؟ چرا ؟ ...
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
۲۳
۲۸
فاطی کرده قاطی
اما صراط تو هم خیلی نامردی به جای اینکه از این اقدام دفاع کنی علیه فاطی و محمد نوری زاد داری تیتر می زنی
ناشناس
|
Germany
یک مقدار ادب هم بد نیست ها!!
«فاطی کرده قاطی»؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Germany
عزیز من کاری به این خانم و امثالش ندارم ،ولی اسم زیبای فاطمه رو هیچ وقت اینطوری نگید.
ناشناس
|
Germany
اصلا اسم این....سیمینه
يك زن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
۱۷۴
۳۵
واي بر شما مردم عقب مانده ذهني كه به فرعيات چسبيديد و اصل مطلب كه از دست رفتن كل كشور با بي تدبيريهاي موجود است را رها كرديد از ماست كه بر ماست. مردم گوشت تو سفره هاشون پيدا نمي شود حالا سبز هست يا آبي- آن رييس هاي سبز كه در راس كار بودند و كم قدرت هم نداشتند اگر به جاي قدرت طلبي، دموكراسي ايجاد مي كرند حالا خودشون در اين چاهي كه در كندنش كمك كردند نمي افتادند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا خلط مبحث میکنی ؟!!!!!!!!!!!!!!!!

توقع دارید چشممون را به همه چیز به جز شکم ببندیم ؟ چرا وقتی صحبت از بی اخلاقی و قانون شکنی مخالفان نظام میشه سریع بحث را به گوشت و مرغ ختم میکنید ؟
آیا در مورد قیمت گوشت و مرغ کم بحث شده ؟حالا خوبه حکم اختلاس گرها هم رسید وگرنه الان به جای قیمت گوشت از 30000تا می پرسیدی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زیادی خوردی داری میترکی
ناشناس
|
France
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
۴
۶۱
فاطی خیلی سوزونده شما رو نه ؟ تا فیها ما خالدونتون سوخته :))))))))))))
ناشناس
|
France
فعلا که 3 ساله تو داخل کشور و خارجه جز میزنه و می ناله که تا ما فیها خالدونش سوخته!!!!
ناشناس
|
France
فاطی که داره زندگیش رو می کنه و فعالیتهاش رو . شمایید هی گیر دادید به اون و امثال اون و هی جز می زنید :)
عباس
|
Russian Federation
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
۷۴
۱۲۶
درود بر اين دو نفر كه حال همه بسيجي ها و لباس شخصيها و عمال رژيم رو گرفتند به اين ميگن شهامت با وجودي كه عفو مشروط گرفته بازم تو دهني ميزنه.
و درود مخصوص خدمت آقا رضا و دوستان ديگر كه با جواب دادن بجا به اين جماعت نابجا حال همشون رو كرده تو كوزه.
شماها بهتره بريد اعتراض شبكه هاي فارسي 1 و جم و بقيه كنيد كه با سريالهاي مضمون دار دارن بنياد خانواده هاي ايراني مسلمان رو بهم ميريزن و اونوقت شما چسبيدين به سبز و قرمز و به هم وطناتون البته اگه شما هم ايراني باشيد كه بنده شك دارم
سوال
|
Russian Federation
چرا نظریه شما نصف مثبت و نصف منفی است ؟؟!!
ناشناس
|
Russian Federation
عباس ادب داشته باش
ناشناس
|
Russian Federation
سوال بفهم چی می گی
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
۲۳
۳
بعد میگن در ایران آزادی نیست
سعید
|
Germany
خود گویی خود خندی عجب مرد هنرمندی!
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
۲۱
۴
صراط حیف نیست این به این دو بهایی وطن فروش میپردازی؟
ناشناس
|
Germany
بهایی فحشه؟!
در ضمن وطن ما دست آقای نوری زاد و امثال ایشان نیست که بخوان بفروشنش. دست افرادی با تفکراتی مثل شماست!
سعید
|
Germany
آقا بهایی ها اگر میدونستند اینقدر زیادند بخودشون بیشتر امیدوار میشدند. شکر خدا هر کسی با اینها جور نبود اسمش میشه بهایی
درست مثل دوران خلافت عباسی و غزنویان که هر کسی باهاشون جور نبود میشد باطنی و قرمطی و اسماعیلیه!
سوال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
۴
۳
ایا همین خانوم بوه که شعری برای یکی از شهدا خوانده ؟؟؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شهدای جنگ اگر امروز زنده بودند یا در زندان بودند یا بر علیه شما در حال قیام بودند.
یا حسین میرحسین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اجنبی اینو نگی چی بگی؟؟؟
لطفا وجدان داشته باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقایا خانم ناشناس الان خیلی از جانبازهازنده اندوطرفدار هبرشان هستند شک نکن اگرانها هم زنده بودند هیچ گاه از کسانی دفاع نمی کردند چه امیداسراییل وامریکا هستند پس الکی از شهدا مایه نگذاردراخر امام حسین ع برای زنده نگه داشتن اسلام قیام کردوشهید شد اما شماهابرای نابودی اسلام قیام کردید شرم برشماهاباد
جواب
|
Iran (Islamic Republic of)
مطمئن باشید تو دهنیشو از خدای شهدا میخورد.
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
۵
۲
مطمئنم حتي يك نفرتونم اين فيلمو نديدن ,جو كرفته شديد
دادا
|
Antigua and Barbuda
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
۳
۲۷
سلام اسم فیلم چیه یکی بگه تا ما هم بفهمیم
وحيد
|
United States of America
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
۳
۱
ولي خودمونيما خيلي از حرفاي توي فيلم عين حقيقته
فردای روشن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
۲
۵
این دروغی بیش نیست.اگر راست میگویید چرا اسم فیلم رو نمیگیم در حالی که چند قسمتشم پخش شده.....
ازاون حرفا بود صراط !!!
فردای روشن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
۲
۱
خودمونیم سراط از اون حرفا بود ها!!!!!!!!!!!!!!
LionKing
|
Germany
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
۳
۲۳
بگویید فیلمی ضد نظام یا ضد حاکمیت!
در حال حاضر یه بچه 5 ساله هم باورش نمیشود که این دونفر فیلمی ضد ایرانی یا ضد وطن و ضد ملت بسازند.
این تیتر و خبرها هم مصرف داخلی(داخل ارزشی) داره بیرون از این دایره اینگونه خبرها چون آب بینی گوسفندی بی ارزش است.
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
۱
۱
لیون کینگ این دو کامنتی که دادید چه شباهتی بهم دارند؟ در این قسمت
توهین‌بی‌سابقه‌وهابیون‌به‌ملت‌ایران
این دو نفر همون راهی رو میروند که وهابیت میروند ولی روشها متفاوت
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
به همه تون سفارش میکنم کتاب قلعه حیوانات رو بخونید خیلی قشنگه .شاید بفهمید در گذر زمان چه اتفاقاتی می افتد
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
۱
۱
فاطمه معتمد آریا بد سابقه و بدنام است؟!

جوک باحالی بود! هر هر هر! کلی خندیدیم!

بابا! خیلی وقته از دروغ آوریل و سیزده به در گذشته!
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
آفرین همه خوب افتادین به جون هم.
برای دشمنی که تفرقه می ندازه و حکومت می کنه چی بهتر از این که سر یه فیلم که من می گم هر فیلمی که در اون از بدی های ایران و ایرانی بگه, بده می خواین گوشت هم رو ......
خدا هممون رو راهنمایی کنه