۱۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۲

مرسی سیلی محکمی به ایران زد!

این بی‌سابقه‌ترین سیلی یک رئیس‌جمهور مسلمان عرب به صورت ایران بود که پس از سقوط امپراطوری عثمانی بر صورت ایران زده شده است!
کد خبر : ۷۷۹۶۴

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: نخست‌وزیر ترکیه هم از برگزاری موفق اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران عصبانی است. رجب طیب اردوغان، در مطلبی در صفحه شخصی خود در سایت تویتر به تمجید از سخنان محمد مرسی که در اجلاس تهران خواستار اتحاد مخالفان دولت سوریه برای براندازی این دولت شد، نوشت: محمد مرسی با اظهاراتش در تهران، سیلی محکمی به ایران زد! این بی‌سابقه‌ترین سیلی یک رئیس‌جمهور مسلمان عرب به صورت ایران بود که پس از سقوط امپراطوری عثمانی بر صورت ایران زده شده است!

نخست‌وزیر ترکیه با این نوشته، ناراحتی شدید خود را از ناکامی خود در ماجرای سوریه نشان داد. وی با توجه به حمایت ایران از دولت سوریه اقدام به نوشتن چنین مطلب سخیفی کرده است. مسئولان دولت سوریه دیروز در پاسخ به سخنان مرسی گفتند: مرسی با مبارک فرقی ندارد

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
۱۴۴۱
۱۵۱۹
آقاي اردوغان آب رو بريز اونجايي كه ميسوزه
بايدبدوني كه ايران 30 سال است به صورت امريكا و اسرائيل سيلي ميزنه.
تو هم پادويي بيش نيستي وگر نه يه حالي هم به تو ميداديم!
سامورایی
|
Iran (Islamic Republic of)
بخدا این "آب رو بریز همونجایی..." رو برا اردوغان یکی توئیت کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
۴۵۳
۳۵
اين آقا يادش رفت كشتار اسرائيلي ترك ها دركشتي حامل كمك رساني تركيه به غزه را؟!!الان در راستاي اهداف صهيونيزم اقدام مي كنه وپايگاه مثل اردن نيرو به داخل كشور سوريه مي كنه و و ازطرفي:
تفكري كه مجددا"سفارت مصر در رژيم اشغالگر را تمديد كرد واحتمالا كمب ديود را برسميت مي شناسه ! ديگه مثل مبارك خواهد بود لذا امپراتوري عثماني هم با رفتن اردوغان به زباله داني خود ادامه خواهد داد!!
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
۷۷۸
۱۲۹۷
دست مرسی درد نکند که کاری کرد عده ای ذات واقعی خود را که دروغ و تقلب و تحریف است آشکارا نمایان کنند و رسوا شوند.
ناکامی و عصبانیت هم برادران از آن کسی شد که طاقت شنیدن حرف حق مرسی را نداشت و چنان از کوره در رفته بود که به صورت زنده جلوی دروبین سایر کشورها و سران آنها سخنان مرسی را تحریف کرد و یادش رفت که در سایر این کره خاکی جریان آزاد اطلاعات وجود دارد.
حال برادران خود بیاندیشید و به بیانیه وزارت امور خارجه مصر نگاهی کنید و ببنید کار سخیف را که کرده آنکه واقعیت سخنان مرسی و بان کی مون را به شما یادآوری کرده؟ یا آنکه سخنان آنان را تحریف کرده و به جای آن دروغ گفته؟ تا قبل از این اجلاس همیشه گفته می شد دروغگویان روسیاه هستند نکند حالا قضیه برعکس شده و تحریف کنندگان و دروغگویان و سربلند شده اند؟؟؟
دروغ گفتید و تحریف سخن مرسی و بان کی مون کردید آن هم مقابل چشم همه هنوز هم مدعی و طلبکارید واقعاً یک برادر واقعی هستید.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
حمایت شیمون پرز هم از امثال شما هم ذات شما رو نشون داد

خدایان تحریف نباید از تحریف دیگران بگویند
در ترجمه سخنان مرسی اشتباه شد (عمدا) ولی کسی که کل تفکرش بر پایه دروغ است
کارش تحریف است نباید انتقاد بکنه
اینجاست که میگن دیگ به دیگ میگه روت سیاه
روت سیاه
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
1- خطای عمد یا غیر عمد یه مترجم که بلافاصله همزمان با حرفای مرسی ترجمه می کنه به خودش مربوطه آدم حسابی ، آخه کسی از قبل از محتوای حرفای مرسی خبر داشت که بخوان برنامه ریزی بشه برای اینکه اینجوری ترجمه کنن حرفاشو ؟

2- اس اس مرسی حرفای دیگه ای نزد ؟ مثلا در مورد فلسطین یا در مورد متحد استراتژیک مصر (ایران) ؟ فقط در مورد سوریه صحبت کرد ؟
2-
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
سیر به پیاز میگه بوت میاد!!!
مجید من جای شما بودم با این گندایی که میزنید از خونه بیرون نمیزدم چه برسه بیام توی نت و گنده گویی کنم!!!
جل الخالق!!!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا
شما برو با منکرای امام زمان خوش باش
همچین جنبشی !! باید همچین حامی هایی هم داشته باشه
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
آره برادر ، یه مترجمی اشتباه کرد ( عمدا یا سهوا ) . مثل مرد اومدیم گفتیم که اشتباه کرده . اتفاقا در مقابل سخنان ضد اسرائیلی و ضد استکباری که مرسی در این اجلاس انجام داد ، این چند خط از حرف هاش قابل اغماضه . کم کم آقای مرسی حقیقت رو در مورد سوریه متوجه میشه . کما اینکه حقیقت لکه ننگ منطقه( اسرائیل) رو متوجه شده .
شما برو یه فکری به حال خودت بکن که هنوز توی توهم تقلب انتخابات هستی عزیزم . . .
راستی بالاخره 24 بزرگتره یا 13 ؟!!!!!!
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
به شما ها میگند نوکران بی جیره و مواجب آمریکا و اسراییل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
و اینک چند کلامی هم از جلبکها با نام مستعار sss
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفااگر من به چای شماها سبزیها بودم بعد از این همه تعریف وتمجیدی چه از اسراییل درمورد جنبش شماها کرد دیگربیرون نمی امدم
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
کل تفکر ما برپایه دروغ است یا شما که روز روشن و جلوی چشم همه راست راست دروغ می گویید و تحریف سخن می کنید؟ این امر نشان می دهد خیلی از چیزهایی که تا امروز می گفته اید یا دروغ بوده و یا تحریف.
تازه حال دروغگو مدعی هم شده و بقیه را رو سیاه می داند.
ضمناً صد بار این جمله را گفتم هنوز هم نتوانسته ای کپی برداری کنی: می گویند دیگ به دیگ‌بر می گوید روت سیاه.
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا یه دفعه قبل هم گفتم این یارو SSS مریضه ( نمی دونم چرا شبیه سعید کانادایی هست حرف زدنش ) ، خط اول با خط دومش تناقض داره بالاخره مرسی درود به .... را گفت و آیا درست گفت ؟ یا اینکه مرسی باعث شد ذات اردوغان مشخص شود ، البته مرسی کار دیگری هم کرد اون هم مشخص کردن ذات همین ........( SSS) این بابا متاسفانه کر و کور سیاسیه و فکر کنم اصلا جوابها رو نمی خونه فقط می نویسه ، حالیش هم نیست چی ، بچه ها خواهش می کنم در جواب افراد ابله که هی تکرار می کنند چیزی ننویسید چون نرود میخ آهنی در سنگ ، این آقا فقط مخالف مواضع ایرانه حالا هر چی باشه براش مهم نیست ، اهل بیت ، انسانیت و عرق ملی و امنیت ایران و ... یادمون باشه هر وقت فکر می کنیم که چطور در گذشته های دور به ایران خیانت شده و اصلا باورش نمی کنیم ، یاد همین سبز های مغز فندقی بیافتیم که چگونه آلت دست وهابی و عثمانی و یهود شدند و مجانی براشون کار می کنند ،پول پیشکش ،
امثال SSS زهر خورده انقلابند حالا کجا نمی دونم ، شاید تو کهریزک ! شاید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تری اس
یه اس هم نیستی
با این عقدهها در دل و واگویی تمام نشدنی ات هیچی نیستی پوچی پوچ
باریک بین
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای اسسسسسسسس : نورا و دیگر دوستان منوّر الفکر :اگه شما همون موقع یه شبکه دیگه در حال پخش رو میزدین عین جمله باراک مرسی رو میشنیدین اگه ترسی بود اونهاهم پخش نمیشد .....قضیهههههه ...
........
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
می زدیم کانال دیگر؟ خوب شما قصد دروغگویی برای مردم ایران را داشتید تا مردم سخنان مرسی را که کلی رویش تبلیغ کرده بودید نشنوند.
کدام جواب خطای یک مترجم را؟ تقلب انتخاباتی را؟ یا بهانه اهل بیت و اسلام و هزار چیز دیگر را برای دروغ و خدعه و نیرنگ و تحریف و مصلحت اندیشی؟
بله فرض کن ما که دروغ شما را باور نکردیم پوچ هستیم و شما که دروغ گفتید و تحریف کردید نه.
با تحریف سخنان مرسی به نظر ذات واقعی کسی که دروغ گفت و سخنان وی را تحریف کرد رو شد یا اردوغان؟
اصلاً به ظن تو ما بی دین و آلت دست، شما که دروغ گفتی و تحریف کردی آلت دست که بودی؟ نکند می خواهی دروغ و نیرنگ را هم به اهل بیت نسبت بدهی؟
در مورد تقلب انتخابات هم کسانی آرا را شمرده و نتایج را اعلام کردند که سخنان مرسی ترجمه کردند.
نمی دانم چقدر از این جواب نشر شود.
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
من هم موافقم این بابا مریضه اینو از حرفاش میشه فهمید ! چشماش هم احتمالا دچار مشکل لوچی شده فقط یک طرفه میبینه !!! یک کم از خودت مایه میذاشتی تا بگیم یه نم عقل و فهم و درک از خودت داری !! اینا که میگی همش همون حرفای رسانه های ماهواره ای صهیونیستی و امریکائیه که برای درمان شوزش زخمی که از ایران خوردن این چرندیاتو گنده کردن و به خورد جماعت نادونی میدن که مثه کلوخ چشم دار جلوی تلویزیون میشینن و این چیزا را به خوردشون میدن و تو هم که بالا خونت تعطیله میای اینجا با آب و تاب مثلا تفسیر ارائه میکنی !! برو بابا این بچه بازیها رو جمع کن ابروی خودتو بیشتر نبر .
سامورایی
|
Iran (Islamic Republic of)
sss ......... بی غیرتت
حالا میدونم الان ی عده شروع میکنن که بی ادب و... هرچی میخاین بگین . ولی اگه میدونسم صراط فحشارو حذف نمیکنه چنان از خجالتت در می اومدم که دیگه هیچ بی ناموسی جرات این .........یارو نکنه
ازغدی
|
Iran (Islamic Republic of)
اس اس یا نازی یا هر چی هستی اینقدر به اندازه سر سوزن اگه عقلت رو بکار بندازی میفهمی که اگه قرار بود تحریف بشه تو همه شبکه ها میشد نه یک شبکه تو هم حتما از هم پالکی هات شنیدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این سخنرانی فقط توسط مترجم یک شبکه تحریف شد(شبکه یک).اگر این موضوع برنامه ریزی شده بود شبکه های خبر العالم سحر پرس تی اسپین تی وی و ....هم این سخنرانی را تحریف می کردند که البته چنین نکردند
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
آقايان و خانمها
من يك سؤال دارم (اينو قبلاً هم گفتم) لطفاً پاسخ دقيق بدهيد:
فرض كنيم مترجم شبكه يك بي دليل چنين خطايي كرد. با كسي هم هماهنگي نكرده بود و عليرغم ميل مسئولين صدا و سيما هم چنين كرد و چون پخش زنده و ترجمه همزمان بود كاريش نمي شد كرد. خب عزيزان چرا در تمام بخشهاي خبري بعدي مثل 20:30 شبكه دو ، خبر 21 شبكه يك ، خبر 22 شبكه سه و . . . باز هم اين حقايق سانسور شد. آنهم در شرايطي كه سخنان درست يا غلط مرسي و بان كي مون انعكاس وسيع جهاني داشت. اينكه ديگه قضيه ترجمه همزمان نبود كه بگوئيم از دستمان در رفت. لطفاً پاسخ بفرمائيد.
عزت زياد
حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد اصلا فرض كن عمدي بوده.چرا هيچكس از بقيه ي حرفاي مرسي چيزي نميگه؟چرا از حرفاش عليه اسرائيل حرفي نميزنيد؟ضمنا به چيزهاي ديگري هم دقت كنيد.همين مرسي كه اردوغان گفته به ايران سيلي زد اجازه ديدار با رهبر انقلاب رو پيدا نكرد.اون وقت اين آدم به ايران سيلي بزنه؟زرشك
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
اول اینکه العالم عربی است چی تی هم اسپانیولی، شما قصد داشتید سخنان مرسی که برایتان جالب نبود به گوش عموم مردم ایران نرسد و بگویید مرسی با ما هم نظر است و سوریه خوب است و فلان و بهمان و خواستید به عموم مردم نشان دهید که همه به شما هستند اما رسوا شدید خواستید با تحریف که کار هر روزتان است عقاید نادرست و مغرضانه خود را حتی شده با تحریف و دروغ به خرد مردم بدهید و الا در سایر کشورهای دنیا دسترسی به سخنان و جریان آزاد اطلاعات کار سختی نیست اما اینجا تحریف حمکفرماست.
.............................
حرفهای های شما هم تکراری و مانند هم است یا فحش یا تکرار همان حرف دروغگویان.
دروغ می گویید و تحریف می کنید تقاضای تشکر و بارک ا... و تایید هم دارید!!!
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
بله حرفهای ما تکراریست چون حرفای تو تکراریست ، اما این حرف تکراری رو تاکید میکنم گوش کن و اون هم اینه که حتما به یه روانشناس مراجعه کن این حرفو صادقانه زدم ، حال روحیت افتضاحه !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرفهاتون از نظر من قابل قبوله دروغ گويي با توجه به احاديث هيچ منطقي نداره آقايون مخالف هم كه يه جو ادب ومنطق ندارين دروغ گويي وتحريف دوست و دشمن نداره كه بگين اين همه غربي هاي بد ذات دروغ گفتن بذار يه دفعه هم ما بگيم اين كه به دروغ بخواهيم به ملت بگيم مرسي دوست ايرانه باعث نميشه اين آقا با ما دوست بشه جمال عبدالناصر كه سردمدار مبارزه با اسراييل در مصر بود همون كسيكه براي بار اول واژه خليج ع ربي رو بكار برد پس فكر نكنيد كه مرسي از اون آقا بهتره اين كه ما با اسراييل دشمن هستيم دليل دوست بودنمون با مصر نميشه چون جنس دشمني ما مثل اونها نيست كه بخوايم آخرتمون رو به خاطر اين اقايون خراب كنيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
۳۲
۲۲۳
ترکیه از قبل تحریم ایران چقدر سود کرد؟
ترکیه ای که 30 سال پیش برای اینکه سلامت عبور کنی باید سیگار پرت میکردی سمتشون
چرا چرا چرا؟ کی میخواهید بفهمید که دوست و دشمن کیست؟
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
این مورد را که میگوئی من دوبار تجربه کرده ام ولی همین میتواند مایه افتخار سیاست مداران ترکیه باشد که درعرض چندسال محدود تورم و بیکاری را بمیزان چشم گیری کاهش داده اند، در همان ترکیه که سیگار پرت میکردیم و دروغ هم نیست. حزب اردوغان با اعضاء سالم خوب عمل کردند و رسانه ها از حکومت آنها هیچ فسادی گزارش نکردند.
ترکیه هم با دوتا موضع گیری موقتی دشمن ما حساب نمیشود و دشمن در عرف سیاست احتمالاً تعریفی روشن دارد که ترکیه قطعاً با آن انطباق ندارد. کاش سایت فردا در جهت تنویر افکارز مردم به جای بعض مطالب ( بگذارید با پوزش بگویم) لغو، این چیزها را یادمان بدهد.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
۱۲۶
۴۰۲
درود بر مرسی .......
ناشناس
|
United States of America
مرگ بر وطن فروش
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
۳۸۸
۳۴۱
ما که میدونیم اردوغان چه زجری میکشه ، پس هر چی دلش میخواد بگه بزارید بگه :) به قول آقای احمدی نژاد : من که میدونم کجاتون میسوزه ، آب رو همونجایی بریز که میسوزه :))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
۱۷۷
۳۱۱
واقعا" آخر بصیرتید!
اون از ادوغان ... که اینهمه تحویش میگرفتید
اون هم از مرسی سلفی که خودتون رو خفه کردید براش که اومد گند زد بهتون و رفت!

فقط در امور داخلی بصیرت دارید؟!!!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم
مصر قبل از مبارک دوست اسرائیل بود
مصر بعد از مبارک اگر نگیم دشمن اسرائیل نیست ولی دوست هم نیست
این که سیاست مصر با سیاست ایران هماهنگ باشه یک موضوع حد اکثری است
ولی همین که دوست اسرائیل شده دشمن اسرائیل این یعنی برد ایران
در ثانی بعد از 4 سال دوباره انتخابات در مصر هست و ممکنه کسی با تفکر دیگری سر کار بیاد
برخلاف قبل از مبارک که هیچ امیدی به روی کار امدن تفکری غیر از تفکر حاکم بر سر کار بیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرسی در ابتدای سخنرانیش بر حضرت محمد ( ص) و اهل بیت ایشان و صحابه ایشان و ابوکر و عمر و عثمان و " علی " درود فرستاد . پس سلفی نیست . از برادران اهل تسنن هستند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرسین ظراتش تو تمام موارد از فلسطین گرفته تا انرژی هسته ای با ایران تنها در مسیله سوریه اختلاف نظر داشت که البته اون هم زیاد مهم نیست قرار نیست همه تمام نقطه نظراتشون همانند هم باشه .... جای تعجب اینجاست مسیله فلسطین از سوریه استراتژیکتره ولی هیچکس به اون نمیپردازه ویا اصلا بقیه نقطه نظرات دیگر مرسی رو نمیبینند .. که صد البته این کار کرد رسانه ای صهیونیسمه و حتما روی مخاطبین بی بصیرتش تاثیر میزاره
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
من یواش یواش دارم به این فکر می افتم که نکند جهان استکبار، با آگاهی از و باتکاء بیکسی ما عده ای از عوامل خود را ماموریت داده با به به و چه چه (وجه النهار) بما نزدیک شوند و وقتی ذوق زده تمجید بیش از استحقاق آنها را شروع کردیم (کاری که بهمراه توهین بیش از انصاف به طبیعت ثانوی ما تبدیل شده) ناگهان 180 درجه بچرخند و مارا در رسانه های جهان سنگ روی یخ کنند. شایسته است ما که در کشف توطئه های رسانه ای آنقدر متبحر هستیم، این جبهه را هم داشته باشیم.
محمد ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
۲۱۴
۶۳
یک کلاک ختم کلام !

رجب مزدور و آدمک گماشته ی امریکا و اسراییله و قبل از درگیری ساختگی ش با شیمون پرز و موضوع کشتی ترکیه ای هم مزدور بود و این کارا فیلمی بود برای انحراف افکار عمومی
کلاس شیشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
سپاسگذاری خود را از شما به جهت شناسایی سریع این یارو( رجب طیب اردوغان) به عنوان عنصر رژیم صهیونیستی به عمل می اوریم
چه انکه دستگاه خفن!!! دیپلماسی کشور همین چند وقت پیش اینو فهمید(البته در زمینه-فهمیدن پس از تحلیل علمی منطقی- هنوز مطمئن نیستم) و از همینجا اعلام میکنم سخنان اقای مرسی نیز تنها یک "تفاوت فرهنگی" بود اردوغان زیاد ذوق در نکن
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نه بابا!!!؟؟؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت کلاس شیشمی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این واقعیته
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
۳۳۷
۲۳۱
اردوغان درست ميگه، ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر وطن فروش
منتظر مهدی عج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
۱۳۸
۲۵۳
بله جای بسی افتخار شماهاست که مرسی توی یک کشور شیعه به دشمنان مولامون حضرت علی ع و بانوی نمونه اسلام درود سلام و صلوات از جانب خدا نثار روحشون کنه

تبریک میگم به شماها ؛ هاشا غیرتتون
هاشم
|
Iran (Islamic Republic of)
حاشا
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید باید میگرفتیم میزدیم دهنش؟
خب اعتقادش رو گفته
در ثانی ایا از این جهت که خلفا رو جانشین پیامبر بودند سلام فرستاد یا این که دشمن امیر مومنان بودند
ما شیعیان هم حق نداریم به خلفای راشدین به جهت این که یار پیامبر بودند لعن کنیم
بلکه به خاطر این که به میراث پیامبر خیانت کردند
ما نباید به عاشیه به جهت این که همسر پیامبر هست توهین کنیم
معتقدیم که عایشه بعد از رحلت رسول کارهایی کرد که مستوجب ... است
درثانی اسم امیرمومنان رو هم اورد این نشون میده که عداوتی با امیرمومنان نداشت

غیرت رو اونجا میفهمیم که بعضی اصحاب فتنه در قبال قران سوزی در امریکا فقط به این جهت که امریکا حامی اونهاست خفه خون گرفتند و محکوم نکردند
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
حاشا را با ه هوشنگی نمینویسند.
منتظر مهدی عج
|
Iran (Islamic Republic of)
هاشا

درست گفتم

تفاوت معنا دارند
منتظر مهدی عج
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام

نه درود بفرستید شما که کم نمیارید

جانشین پیامبر بودند ولی در سنت اونها اینگونه است

دلیلی نداره اعتقاداتش را در سرزمین شیعه نشین ابراز کنه اون هم با صدای بلند
ما لعن نمیکنیم که لعن نکنند

با ز هم درود به ادبتون
خفه خون

"بی ادب محروم شد از لطف حق "

به اون جهت سکوت کردند که شما در قبال خیلی چیزها سکوت کردید ............

چطوره به دلیل صمیمیت بیشتر ما هم تایید کنیم کارشون را

اصلا چطور ما هم درود بفرستیم؟؟؟؟

اینجوری شاید دوستان بیشتری جمع کنیم

اینجا همه توی پوسته حرفای من موندند
تفاوت ره ز کجاست تا کجا!!!!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب منتظر
من یک بار سوال کردم جواب ندادید
خب شما که انقده حساس هستید
چرا دوستان شما در قبال توهین گنجی و بی بی سی به قران و امام زمان و ائمه خفه خون (این واقعا محترمانه است)گرفتند

بابا شما که انقده حساس هستید چرا باید از تفکری حمایت کنی که منکر امام زمان حمایت میکنه؟
مرسی در اعتقادش نه به امام علی و نه حضرت زهرا توهین کرد ولی محکوم است
ولی اکبر گنجی نه چون طرفدار ماست اشکال نداره ما چیزی نشنیدم

عزیزم چرا باید اسرائیل از تفکری حمایت کنه که منتظر امام زمان حمایت میکنه
چه وجه مشترکی بین شما و اونها هست؟

ما رو سیاه نکن
ریا رو هم بزارید کنار
اگه شما منتظر امام زمان بودی در قبال توهین عزای امام حسین سکوت نمیکردید
فتنه دیگه تمام شد
بهتره رو بازی کنید و خودتون رو پشت مذهب قائم نکنید دیگه این با این حامیان خارجی دستتون بد رو شده
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
منتظرجون اون هاشور هست عزیزم!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام

چرا من جواب همه سوالتتون را دادم

جواب هم با اندکی سانسور در همان پست که سوال کرده بودید نمایش داده شد

من هیچوقت پشت مذهب قایم نشدم نیازی به این کار ندارم این شما هستید که به اسم دین هرکاری خواستید کردید ومی کنید و به بقیه تهمت بی دینی می زنید

من چیزی را می نویسم که بهش اعتقاد دارم

جواب همه این سوالتتون قبلا داده شده

اگه شما هم مسلمون بودید اینقدر راحت به ادم ها تهمت نمی زدید

این را قبلا هم نوشتم

وای از آن روزی که پشت پرده افشا گردد
سیمای گریم کرده رسوا گردد

تزویر و ریا نمایش ننگینی است
زشت است اگرچه خوب اجرا گردد

اللهم عجل لولیک الفرج
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای منتظر جواب ها رو کپی پیست کن
من که جوابی ندیدم

میدونم که شما و گنجی هر دو منتظر امام زمان هستید

من اصلا هم مومن نیستم
ولی میدونم شما منتظر امام زمان نیستید

جواب ها رو بده تا بدونم اشتباهم کجاست
من قبول دارم ریاکارم
بالاخره هر انسانی یه جایی قافیه رو به شیطان می بازه
ولی خدا رو شکر میکنم که گناه من جنبه عمومی نداره و با توبه ممکنه خدا ببخشه
ولی گناهی که باعث شادی دل منکران امام زمان بشه با یه توبه ساده بخشیده میشه؟

تو رو خدا جوابهات رو بنویس ببینم چه طوری توجیه کردی
جناب منتظر اکبر گنجی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اين كه مرسي در مورد سوريه صحبت كرد چيز جديدي نبود و اگر رئيس جمهور قبلي مصر هم بود همي را ميگفت اما اون چيزي كه در حرفهاي مرسي به عنوان رئيس جمهور مصر جديد بود صحبت در مورد فلسطين و ساختار مازمان ملل بود فكر ميكنم محكم ترين سيلي به صورت امريكا و اسرائيل و نوچه هايي مثل اردوغان بود كه بدجوري عصباني شدند
منتظر مهدی عج
|
Iran (Islamic Republic of)
درود هم وطن

لطفا کنید به همان پست مراجعه کنید

من توجیه نکردم حقیقت را گفتم نپذیرفتن شما حقیقت را تغییر نمی دهد

شما باز یه تشبیه نادرست انجام دادید

به نظر شما حق الناس هم به این اسانی بخشیده می شود؟؟؟؟

شما به من تهمت بی دینی زده اید علاوه براین من را منتظر شخصی خواندید که به گفته شما انسان خوبی نمی باشد علاوه بر این مرا ریاکار نامیدید

همه ی اینها صفت هایی بود که من دارا می باشم
پس و عده ما به قیامت

من از کسی حمایت میکنم که راهش را درست می دانم این تفکر و شناخت من است

دلایل زیادی هم دارم که درحوصله بحث نمی گنجد ولی در نظر خودم منطقی است پس لطف کنید بحث را به حاشیه نرانید

چرا باید درکشوری که ادعای شیعه بودن دارد به دشمنان مولای متقیان و بانویش درود فرستاده شود؟؟؟
اگر در زمان اقای خاتمی هم چنین اتفاقی می افتاد اینقدرمنطقی برخورد می کردید؟؟؟

چرا هرچیز به نفع شما تغییر میکند

لطف کنید اندکی دور از تعصب پاسخگو باشید

هاشا درسته نورا جان تفاوت معنا دارند

اللهم عجل لولیک الفرج
hsj
|
Germany
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
۱۸۲
۱۶۰
اینده تو را هم خواهیم دید . مزدوری صهیونیستها هیچوقت عزت به همراه نداشته
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
۱۶۹
۱۷۲
اقای ادوغان ما که میدونم ناراحتی تو از کجاست !! اون سوزش با این حرفا درمون نمیشه ، حماقت شما تو سوریه بیچارتون کرده و شما دارید بهای این حماقت و نو کر صفتی خودتان را در مقابل آمریکا میدهید ، این حرفا نشون از وخامت حالت داره اگه نه حرفای مرسی اینقدر مهم نبود !!
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
۳۴
۲۱
مرسی .........
دریغ از یه کم عقل و شعور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
۵۲۰
۴۶۱
مگه دروغ گفته؟؟؟؟
واقعاً سيلى محكمى زد،حالا اقايون به روى خودشون نميارن اين ديگه بحثش جداست!!!!!!!!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
به غیر از سوریه بین صحبت های مرسی و احمدی نژاد هیچ فرقی نداشت
انگار احمدی داشت صحبت میکرد
از نظر سیاست خارجی در اکثر موراد مشترک بود به غیر از سوریه
خب همه جا اختلاف است
قرار نیست مثل ما حرف بزنه
اجلاس هست که تضارب ارا باشه
عالی بود نظرش رو گفت
ولی این که نظرش به درد خودش میخوره بحثی جداست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر وطن فروش
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
۷۸
۴۴۱
تقصير خودمون بود مرسي عرب رو كه هنوز امتحان پس نداده را خيلي گنده اش كرديم اخه از مصري كه تاريخش سراسر فرعون و جادو گري و ساختن اهرام و انبار كردن طلا در اون براي غربيها بوده و تركها كه در تلويزيون هر سال يه دعواي مجري با خورد كردن پارچ آب توي صورت هم دارن و اتحاديه اروپا هرگز اجازه ملحق شدن اين ........هارو كه فقط از غرب لختي بودنشو دارن نخواهد داد چه انتظاري ميشه داشت.البته تمام اين حركات اردوغان كه روي دوپا وايميسته و دم تكون ميده و زبونش رو اويزون ميكنه براي غربيها بخاطر اينكه ملحق بشه به اروپا تا مثل اتا ترك براي لختها اسطوره بشه كه عمرا اروپا تركيه را آدم حساب كنه اون موقه كه اروپا در عوج خوشي و ثروت بود راهش نداد واي به الان كه خودشون مشكل دارن .البته افسوس ما اختلاس ميكنيم و تركيه با استفاده از غفلت ما پيشرفت ميكنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشکال اینه که همیشه مدرسه تون دیر میشه.همین الان هم یه ده بیست سالی دیر میفهمین.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
قرار نیست همه مثل ما فکر کنند
نظرش رو در مورد سوریه گفت
درسته که نظرش به درد لای جرز دیوار میخوره
ولی همین که مصری که سایه ایران رو با تیر میزد الان یک کشور با سیاستی متعادل در قبال ایران شده یه جور برد برای ایران است

این که سیاست ها 180 تغییر کنه یه خواسته نامعقول است
هر چیزی زمان میبره مخصوصا در این مسائل
همین که دوست اسرائیل شده دشمن اسرائیل این یعنی
در تقابل ایران اسرائیل
یک هیچ به نفع ایران
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم اوج درسته نه عوج!!!
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا: توي تهران اوج رو عوج ميگن
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
مجيد جان درست ميفرماييد ولي فكر نكنم اين مرسي چيز بدرد بخوري باشه واسه ايران چون نشانه هاي جو گيري كه داره ازهمه طرف هم در فشاره تا يه وقت اسلامي واقعي نشه و گرايشش به عربهاي در پيت بيشتره وعقايدش هم نميدونم سلفيه يا اخواني كه هردوش با ايران جور در نمياد دشمنيش با اسراييل مثل اردوغان شايد باشه
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
تمام ما اساتید قلب ماهیت در چند جمله هستیم.
با چند جمله بالا نه برای مصر حیثیتی ماند و نه برای ترکیه. اون (موقه) که ترکیه در(عوج) اقتدار بزرگترین حکومت اسلامی روی زمین را داشت، بخوان ببین ما چه میکردیم. میخواهم یک چیز تندتری بنویسم ولی اخرین جمله ات که واقعاً بانمک است نمیگذارد.
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر سنت با نام مستعارت بخواند، من با وجود کبر سن ببعض نوشته هات ارادت حس میکنم، ولی اینهم حس میکنم که یک رگه نژاد پرستی ممکنست در آن اعماق وجودت در کمین و کمون باشد : مرسی عرب یعنی چه؟ نژاد عربها که از نژاد ما ایرانیها طیب تراست. بازهم انتهای نوشته ات از " اروپا ترکیه را آدم حساب کنه" صحبت میکنی، که اینجا هم از جانب اروپائی ها نسبت به ترکها استکبار کرده ای، درسته؟
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
meekجان
به نظر من نژاد پرستي غيرت و وطن دوستي مياره ولي نه اينكه شورشو دراورد .كشوري مثل ژاپن يا المان يك كشوري هستن بادرجات مختلف نژاد پرستي بد پيشرفت نكردن .الان اكثر كشورها نژاد پرست هستند ولي اعلام نميكنن.حيف كه اختلاس و وطن فروشي وبي مسوليتي و دشمني دشمنان كمر كشور رو خم كرده وگرنه ايراني ميتونه ابر قدرت بشه
کلاس شیشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
پسرک عزیز باز هم تند رفتی که با نظر مک! موافقم
هیچ خاطرت هست تا همین 10 سال پیش مجسمه ، نمادها ، اسمها و ...مربوط به ایران باستان زیاد خبری نبود و نمادهای میهن پرستی چیز دیگری بود اسم بچه های دهه60 رو ببین تایید میکنه راستی چرا اسم هیچ خیابان اصلی از اسامی ایرانی نیست؟
رفیق وطن پرستی رو با پن ایرانیسم اشتباه نگیر
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
كلاس شيشمي عزيز
من حرفم اينه ايران و ايراني و كسي كه در جهت افتخار ايران قدم برداره همين ولا غير
کلاس شیشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
ایران وایرانی؟ یا مسلمان و ایرانی؟ پسرک مرزهای این بوم فراتر از گربه های کاغذیه
اسماعيل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
۱۶۹
۲۸۶
قابل توجه اقاي اردوغان ; يادت نره زماني رو كه لائيكها سكان دار مملكت شما بودن كه چه سيلي هايي رو از اونها مي خوردين درضمن اشخاصي مثل مرسي در مقابل عظمت ملت ايران عددي نيستند كه بخواهد چنين كاري بكنه مرسي هم مثل شما اقاي اردوغان تازه به قدرت رسيده توقعي نيست بالاخره بايد از امريكا اطاعت كنه.
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا اسماعیل عزیز، ما مخالف فرمایشات شما نیستیم، فقط کمی سر در گم هستیم که این عظمت، که منکر آنهم نیستیم، که از آن نام برده اید مربوط به کدام جنبه ملت ایران است؟
روزبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
۲۴۷
۳۳۳
این سیلی تو گوش ترکیه خورده گیج شده
mersi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
۳۰۶
۳۷۱
اردوغان بدون و شک نداشته باش هروقت تاریخ مصرفت تموم بشه مثل دستمال توالت اسراییل وامریکا دور میندازنت. اردوغان اینو بدون که امرکا در طی سی سال با بکار بردن 5 دکترین علیه ایران نتونسته غلطی بکنه ولی شما کمتر از آن هستین که برای ازبین بردن شما حتی یک دکترین بکار ببره .حالا بسوز...
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
وای دکترین!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وای مرگ!!!
جوجو
|
Iran (Islamic Republic of)
از این دکترین گفتنت معلومه یک کارشناس سیاسی نظامی زبده هستی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
۶
۸۹
از اون " امپراتوری عثمانی" که گفتی خوب درد خودتو رو کردی ابله جون!
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
۴۱۸
۱۷۵
پسرک جان ........ ایول به اردوغان راست گفته توام حرفهای بیخود نزن اصلا از اوضاع وفرهنگ ترک خبرنداری چرا چرت میگی آخه تو رنگ ترکیه رومگه دیدی میگی آتاتورک نماد لختهاست اصلا میدونی اون کیه یافقط توکتاب تاریخ دبیرستان اسمشو شنیدی.قربونت برم اوضاع مملکت خودمون رو با ترکیه مقایسه کنی همه چی رومیفهمی
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
شما برو ترکیه دست یه مونث آشنا رو هم بگیر برو دم در مترو به توریست های غربی پیشنهاد بی شرمانه بده اشتغال زایی کن ارز برای ایران بیار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من ترکیه رفتم امنیت در کشور ما صدبرابر اونجاست
صدای دهل از دور خوشه
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
من اگه ميلياردر باشم و ويزاي تمام دنيا رو داشته باشم پامو توي تركيه كه مردمش اماده جيب بري و تيغ زني هستن نميزارم .رفقام رفتن و دست از پا دراز تر با كوله باري از توهين و كلاهبرداري تركيه اي ها برگشتن تو برو به مجسمه اتا ترك سجده كن سجاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا ببخشید خیلی چرت گفتی دستپاچه شدم اشتباه به شما لایک مثبت دادم
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
۳۱۷
۱۵۶
اردوغان راست میگه چون مرسی اومد و در خاک ایران و جلوی چشم مسئولین هرچی دلش میخواست بر علیه ایران و سوریه گفت و در واقع سیلی که چه عرض کنم کف گرگی محکمی به ایران زد.
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
جل الخالق، کف گرگی دیگه چیه؟ ما چرا از
فرهنگ مردمی عقب مانده ایم و خیلی حرفهای جوانا را نمی فهمیم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آتیش بیار معرکه نباش ابلیس
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
نويد بد بخت سيلي رو به كف گرگي تبديل كردي خوشحال شدي اخه جيگر bbcچطور ميتوني به اسم ايران توهين كني بوق احمق
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
meek
کف گرگی یعنی چک افسری!
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا زاده نميدوني كف گرگي چيه مجبور نيستي از خودت حرف در بياري كف گرگي با كف دست به صورت طرف زدن با زاويه رو به بالاست
کلاس شیشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
پس ایول به ازادی بیان در ایران
رفیق معلومه که مرسی اخوان المسلمی مصر باید هم این حرفارو میزد این چیز دور از ذهنی نبود
اما ای ول به زمام دارای ما که جرات و جنم شنیدن حرفای اونو داشتن و مدیریت کردن
(نکته: معلوم میشه مسولین توانایی شنیدن کلام مخالف رادارند)
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
بچه ها این یارو نوید همون sss مریضه هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
۱۱۲
۱۴
این خبر دروغین وبرای اختلاف افکنی است
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
۱۰
۱۲
کار با مرسی آسانتر از تعامل با حسنی مبارک نخواهد بود. این را حقیر زمانی عرض کردم که آماده میشدیم گاو زیرپای مرسی قربانی کنیم و برداشتی داشتیم شبیه برداشت ما از جریان مریم کاواکچی ترکیه.
اگر عجله نکنیم و با خود "یاعلی" باشیم، همه اینها بموقع سرشان را جای پایشان خواهند گذاشت و به هدایت صحیح نظام ماا
معترف خواهند شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
۲۰۵
۸۸
خدايي دروغ نگفته كه،هيچكس فكرشو نميكرد مرسي بياد تو ايران اين حرفهارو راجع به سوريه بزنه!حتي مخالفهاشم اين فكرو نمي كردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آزادی اندیشه یعنی همین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ازادی اندیشه
با دیکتاتور نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آزادی اندیشه
با چیز و چیز نمیشه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آرادی اندیشه
با ترجمه ی غلط نمیشه!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
۲۲۱
۸۴
آخ!
من که صورتم درد گرفت مسوولین رو نمیدونم!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راست میگی وای خدا مرغم بده آخ آخ
كورا
|
Iran (Islamic Republic of)
به تو كه رفيقشي كه چك نميزنه اگه بدونه چه خائني هستي ميبرت سركار
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
کورا جون همینکه شما یک عمره سرکار هستی کافیه!!!
شایلین
|
Iran (Islamic Republic of)
نورای عزیزحمله آمریکا به طبس هم یک سیلی بود همین طور جنگ 8 ساله صدام وکشتار 36 هزار از مردم بیگناه کوچه و خیابان توسط منافقین در سال60 و..... ولی دماغ کی سوخت؟ قطعا آمریکاو مزدورانش. هر که با آل علی درافتد ورافتد
كورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا زاده منظورمو از كار نگرفتي وگرنه ميرفتي اونجا براي كار
یاس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا ادب را از شایلین یاد بگیر
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
کوراپور تو هم نگرفتی!!!
امیر حامی دکتر سعید جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
۱۱۲
۲۰۹
وای بسوز اردوغان خائن به اسلام ایران قدرتش از ترکیه بیشتر چه بخواهی چه نخواهی از همه چیز بالاتره بسوز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط قدرت نظامی دیگه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
۱۵
۶۹
چراهرکس حرفی خلاف تفکرات مابزنه بده کافره و....حالا مگه سوریه چه تاج گلی به سرمامیزنه که مرسی نزده همه سروته یک کرباسندجاودانه بمان کشورم ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بصیرت داشته باشششش!!!
حامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
۹۳
۱۶۲
همینکه منافقین سایبری روی تنها محل اختلاف مرسی با ایران زوم کرده اند خیلی جالبه. زمانی بود که هیچ وجه اشتراکی بین مصر و ایران نبود ولی امروز بحمدالله روز بروز نقاط اشتراک بین کشورهای اسلامی بیشتر شده. منافقین ضدانقلاب زیاد ذوق نکنند که آینده متعلق به اسلام و مسلمین است. در ضمن اردوغان هم غلط کرده با روح مرحوم آتاتورک.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
توهم!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یاشاسن ترکیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
۶۵
۳۵۸
ترکیه بره عار اینکه یه دونه همسایه دورو برش که باهاش رابطه محکم داشته باشه نداره رو بکشه ، بره جدایی طلباشو جمع کنه ، بره عار رشد منفی اقتصادی الانشو بکشه ، بخاطر اروپایی شدن حاضره شلوارشم بفروشه ، میخاد مردمش مث یونان واسه سیب زمینی صف بکشن تو مزرعه ها ، فک میکنه با بزک کردن کشورش تو شبکه هاش کار درس میشه!
هر چه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یامثلا مثل مردم ایران توصف مرغ کشته بدن؟
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
۲۹
چرا از حرف حق ناراحت می شوید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
۱۲
۲۵
راه حل:
مرسي وقتي مياد ايران حصر خانگيش كنيم تا وقتي ميخواد بره!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
۴
۸۳
آخر عاقبته دیپلماسی فعال!!!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
۴
۱۱
آخر عاقبته دیپلماسی فعال!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
۶۵
۴۷
خدائیش مرسی کاملا مخالف ایران موضع گرفت اولا براجلاس مکه تاکید کرد ثانیا از مخالفان سوریه خواست متحد باشند ثالثا حاکمیت بشار اسد را نامشروع دانست رابعا حق وتو را محکوم کرد اونم بخاطر وتوی روسیه برای حمله به سوریه . خامسا رهبریت جهان اسلام و مقاومت را در دست خواهد گرفت و آخریش هم اینکه بلافاصله تهران راترک کرد انگار به زور اومده بود یا اینکه اومده بود حرفاشو بزنه و بره
ناشناس
|
India
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
۱۰۸
۲۹۴
این رجب در آرزوی احیای امپراتوری عثمانی در قرن بیست و یکمه ! در خواب بیند پنبه دانه .
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
۴
۱
این همه نوشتن و باز نوشتن در باره مرسی و هر حرکت کوچک او فقط ناشی از تصور باطلی است که برای خود ساخته بودیم ( البته آنها که ساخته بودند انشاء الله آنقدر انصاف داشته باشند که حود را مخاطب بدانند) و زمانیکه تصویر واقعی بیرون آمد و منطبق با خیال ما نبود تفاوت ها را هم با همان مبالغه انتظارمان اندازه گیری کردیم که شد، اینکه شده، وگرنه خوب، یک رئیس جمهور تازه کار نظرش را گفته، خوب صبر میکنیم اگر همین طور ماند، مطابقاً با او رفتار خواهیم کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
۲
۱۲
محمدمرسی ضدشیعه هم هست
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
۱۲
۱۲۴
این جمله که از بیخ و بن اشتباهه"این بی‌سابقه‌ترین سیلی یک رئیس‌جمهور مسلمان عرب به صورت ایران بود که پس از سقوط امپراطوری عثمانی بر صورت ایران زده شده است! "
مگه عرب ها چندتا رئیس جمهور داشتن تا حالا ؟ مگه زمان عثمانی رئیس جمهور بوده؟ مگه اسمانی ها عرب بودن؟
اردوغان هم حالش خوش نبوده ها
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
۱۶
۱
ابراهیم خان، کارتو نوعی کار بعض مسئولین
سربهوای ماست. دفعه اول عثمانی را درست نوشته اید ولی چند کلمه بعد نوشته اید " اسمانی" . واقعا تیپیک سیاست و صنعت و .................ما ملت پرمدعاست.
اص غر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
۲
مرسی و مبارک چه فرقی با هم دارند؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
۳۲۰
۴
پسرک جان رفیقات رفتن ترکیه جیبشو خالی کردن دیگه چه ربطی داره به فرهنگ ترکیه این گیج بودن دوستاتو ثابت میکنه دیگه. مگه توایران ازاین خبرا نیست تامیفهمن طرف خارجیه دوبرابرقیمت میگن.منظورم اینه توهرملتی آدم ......... پیدامیشه تو به کل ملت ربط نده درضمن آتاتورک روهروقت شناختی بیا دربارش حرف بزن
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
همه نميتونن مثل شما زرنگ و باهوش و تيز باشن بعضيها مثل يه ادم معمولي براي تفريح ميرن و مثل شما جهت شركت در كنفرانس اساتيد بزرگ جهان به اونجا نميرن.خارجيها به كمك تسلط به اينترنت و سرعت بالاي ان از همه چيز يه مسافرت قبل از انجام اون باخبر هستن يعني قيمت يك چوب كبريت يا يك پرس غذا را در ايران از شما بهتر ميدانن و شما مهمانوازي ايراني را كه در همه دنيا معروفه را ميخواهي به تركيه منسوب كني . اتا ترك را شايد از تو بهتر بشناسم.تركيه اي ها را ميتوني در نت سرچ كني بشناسيشون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یاشاسن آتاتورک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
استاد ببخشید شهر ما تو ایران هست ها جان من دوتا انار میشه3هزارتومن که میوه فروش محله ما بهشون انداخت؟دیگه بیچاره هابه کمک اینترنت خبر نداشتن یه شبه توایران همه چی گرون میشه قربون شکل ماهت بشم دلتو به این حرفا که مهمان نوازی ما تو دنیا معروفه خوش نکن پسرک بامزه
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه اينكه چه بخواي چه نخواي در دنيا مهمانوازي ايراني جا افتاده شما رو ناراحت كرده خوب زحمت بكش به دنيا برعكسشو ثابت كن .اينكه كشوري داريم با تمدن تر از كشورهايي كه تفريحشون با شمشير به جان گاو افتادنه و كشوري كه در مراسمي نهنگهاي بي ازار را زنده زنده تكه تكه ميكنن براي اثبات مردانگي پسران انهم در اروپا .واينكه تميز ترين غذاها از لحاظ اينكه گوشت سگ و گربه و حيوانات عجيب نداريم و كشوري نيستيم كه دلفينهارو قصابي كنيم اگر برايت راحتره ايران رو بد و سياه نشون بدي ميل خودته.
منتظر مهدی عج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
۲۲
۱
می بینم که نظرات من را تایید نمیکنید

کمم نمیارین

خوب میدونم حقیقت تلخه

بازم تایید نکنید

اما با این تایید نکردن ها از حقیقت برنمی گردیم
شایلین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
۱۳۳
۶
اولا نشان از عدم سانسور در اجلاس بود کاری که غربی ها جرات آن را ندارند که حتی اجلاهشونهو زنده پخش کنند و ثانیا ایران اگر در تاریخ ماندگار شده از عدم خودباختگی و بهره گیری از این نوع سیلی ها بوده و همواره یکی از کشورهای تاثیرگذار در جهان بوده و هست.ما در طول سی وسه سال خیلیاز خیلی کسان سیلی خوردیم ولی نگاهی به اطراف بکنید ما ماندیم و سیلی زنان به جهنم پیوستند نمونش صدام و....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
۲۲۷
۶۸
یاشاسین اردوغان
یاشاسین ترکیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بی غیرت آخر وطن فروشی هستی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یاشاسین ملت ترکیه
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
۱۷۷
۴۱
درود بر سیاست مدار با لیقت وبا عرضه ی ترکیه رجب طیب اردوغان. ریس جمهور ما باید بره پیش اردوغان 3 ال 4 سال کار کنه تا یاد بگیره که چطور باید جلوی دوربین حرف بزنه و نخنده.وبعدا اگر فرصت داشت یکمی هم ازش سیاست یاد بگیره
شایلین
|
Iran (Islamic Republic of)
امید خان با این تفکری که تو داری امیدت ناامید است
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر ايران و ايراني
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امید جان دمت گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر وطن فروش
یاس
|
Iran (Islamic Republic of)
کاش ملیتت را هم می نوشتی امید
اهل ترکیه هستی؟
ایرانی صد در صد اینگونه ذلیل و خود فروخته نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ریس جمهور مارو داری با اون مقایسه میکنی بابا بیخیال .یاشاسن ترکیه
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
۱۸
دوستان بیایید عوض اینکه به جان هم نیش بزنیم در کنار هم به فکر کشورمان باشیم تا از هر گونه تهمت و ناسزا دور باشیم .دوستان خداییش توی کدوم یک از کامنت ها شما احساس می کنید دو دوست دویرادر دو هموطن با هم سخن می گویند و اظهار نظر میکنند؟
شمارا به خدا کمی بفکر آن دنیا باشید که تک تک این حرفهای ما حلالیت دارد بخدا؟
آذری
|
United States of America
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
۲۱۶
۱۰۵
زنده باد اردوغان. خوب راس گفته دیگه.. مگه عیر اینه!!!!
آذری
|
United States of America
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
۱۵۲
۷۹
زنده باد اردوغان. خوب راس گفته دیگه.. مگه عیر اینه!!!!
سوازیلند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
۴۳
غلط کرد
ساکت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
۲۵
به این حرکت سخیف اردوغان میشه بگی فردی که افسارش تو دست غربیاست و دوستیش باما ایرانیها و دلسوزیهاش واسه مشکل هسته ای ما فقط تظاهری بیش نبوده که دیکته اربابای آمریکایی و اسرایلیشه،لاییک به اصطلاح مسلمانن دیگه توقع بیش از این ازشون نیست...
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
سوريه 30 سال است پول مفت مردم ايران را مي خرجد
لبنان و فلسطين هم همچنين
مردم ايران از بي پولي جان م كند و به نان شب محتاج است
آنوقت عرب هاي گردن كلفت با پول و حق مردم ايران زير نافشان را بزرگتر مي كنند .
امروز همه بايد تاوان پس بدهند .
بي غيرتي اگه سانسور كني ها!!!!!
علیرضاباطنی
|
Taiwan (Province of China)
|
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
اتفاقا دولت سوریه درست گفته که این یارو مرسی همون مبارکه از قدیم هم گفتن سگ زرد برادر شغاله
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
۱
چرا ایران از یه کشور دیکتاتوری سوریه حمایت میکنه بشار چه فرقی با دیکتاتورهای عرب منطقه داره بخدا همین عربهای فلسطین ایرانیها رو قبول ندارن حالا ما کاسه داغتر از آش شدیم