۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۷
به نام زلزله زدگان به کام انتخابات

سوء استفاده قالی باف از زلزله 6 ریشتری

کمک بی مورد شهرداری تهران به زلزله زدگان آن هم در شرایطی که به بهانه کمبود بودجه ، بسیاری از طرح های فرهنگی و عمرانی شهر تهران را روی زمین گذاشته است به نظر می رسد ...
کد خبر : ۷۵۳۲۰

"صراط" - از صبح امروز کمک های نقدی و غیر نقدی بسیاری برای آسیب دیدگان زلزله استان آذربایجان ارسال شده است که در این میان وجود برخی نهاد های غیر ضروری در لیست کمک کنندگان ، برخی شائبه ها را در رابطه با علت این کمک ها به وجود آورده است .

به گزارش سرویس سیاسی صراط ، با گذشت حدود دو روز از زلزله خسارت بار شهرهای شمال غربی کشور ، برخی سازمان ها ، وزارتخانه ها و نهاد های دولتی و غیر دولتی که مسئولیت حمایت از قربانیان این بلای طبیعی را در کشور بر عهده دارند با اختصاص مبالغی به یاری زلزله زدگان شتافتند که در این میان نام برخی اشخاص غیر دولتی نظیر علی دایی یا دفاتر مراجع تقلید نیز در لیست کمک رسانها دیده می شود .

یکی از مراجع تقلید ضمن تسلیت درگذشت تعدادی هموطنان در اثر زلزله آذربایجان شرقی، اختصاص یک سوم وجوهات شرعیه به زلزله زدگان را جایز دانسته و استاندار آذربایجان‌شرقی هم عنوان داشته که بر اساس مصوبه هیئت دولت 20 هزار واحد مسکونی ایمن در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی احداث می‌شود اما در این میانبرخی نهاد های غیر مربوط که با توجه به سوابق گذشته این ادارات به نظر می رسد این بارهم مداخله بی مورد آنها در اموری که ربطی به حوزه اختیارات آنها ندارد نوعی تبلبغات و مطرح سازی در سایه سوء استفاده از بودجه بیت المال است نیز به ماجرای انسان دوستی ورود پیدا کرده اند .

کمک 4 میلیارد ریالی شهرداران تهران - بخوانید قالی باف - به "زلزله‏ زدگان" آذربایجان ، خبری بود که صبح امروز در رسانه ها منتشر شد و تعجب همگان را برانگیخت.

به نظر می رسد با توجه به اینکه مسئولین لشگری و کشوری همگی از دو روزگذشته به صورت آماده باش در آمده و سعی می کنند تمام امکانات کشور را برای کمک به زلزله زدگان بسیج کنند ، میزان ارسال کمک های نقدی به استان های زلزله زده به سرعت در حال افزایش است در چنین شرایطی حضور بی مورد سازمان های بی ربطی نظیر شهرداری تهران در این مقوله چه دلیلی جز یک مانور تبلیغاتی می تواند داشته باشد؟

کمک بی مورد شهرداری تهران به زلزله زدگان آن هم در شرایطی که به بهانه کمبود بودجه ، بسیاری از طرح های فرهنگی و عمرانی شهر تهران را روی زمین گذاشته است به نظر می رسد ، نظیر دیگر مداخلاتی که جریان مدیریتی این نهاد غیر دولتی در امور کشور دارد ، بیشتر نوعی خود نمایی برای گروهی خاص با بودجه بیت المال باشد تا چیزی شبیه به کمک انسان دوستانه !

لازم به یادآوری است گفته می شود محمد باقر قالی باف یکی از گزینه های جدی کاندیداتوری ریاست جمهوری یازدهم است .



نظرات بینندگان
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۲۳۴۸
۲۱۲۱
صراط جان حالا درسته که تو با همه مشکل داری اما چرت نگو دیگه
بابا یه عده بدبخت مصدوم شدن و زیر آوار موندن
اونوقت تو فقط تو فکر سیاستی
جای این چرندیات پاشو آستیناتو بالا بزن یه کمکی بکن
farhad
|
Iran (Islamic Republic of)
من مطلبو خوندم و همه نظرات را هم نگاه کردم به نظرم کار قالیباف بهره برداری بوده هر کی ندونه ما که میدونیم نیتش چی بوده
فرزین
|
Iran (Islamic Republic of)
به هر علتی بوده بذار کمک کنه.
الان وقت انتقادات بی مورد نیست.
اگه کمک نمیکرد بهتر بود؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره آقا farhad، هرکی ندونه شما خوب میدونی. اصلا شما و همفکرات همه چی رو میدونین. شما کارشناس ارشدین در تمام زمینه ها!!!!!!!!!
sgh
|
Iran (Islamic Republic of)
مثل قالی باف شما هم برو یه کمکی بکن البته مواظب باش ریا نشود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رای آذربایجان فقط سعید جلیلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا جون وزیر کشور رک گفت نیازی به کمک مردم نیست و دولت همه اقدامات را انجام داده شهرداری تهران کاسه داغتر از آش شده
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا شما هم بروید کمک کنید . برای رضای خدا نه برای ریا ! ولی بروید کمک کنید ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی پستید! اینکه تیم آماده و مجهز امدادگران شهرداری تهران و کمک مالی کم پایتخت به روستاییهای زیرآوار و کاه گل نشین را سیاسی می کنید.لابد روزنامه کیهان خوب عمل کرد که در تیتر خود هیچ اشاره ایی به زلزله نکرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مهم نیست نیتش چی بوده
مهم اینه که کمک کرده
یک کاری کرده دیگه
نه این که هی
مثل پیرزن شوهر مرده
نق نق کنه
تیزبین
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام
من با صراط موافقم قالیباف همیشه سعی می کنه موج سواری سیاسی بکنه
مثلا برای اینکه هنرمندان براش کار تبلیغاتی بکنند چند سال کمک بلاعوض کرد به خانه سینما وخانه هنرمندان که با نظام زاویه دارندبد مردم تو گرما تو اتوبوس بی کولر بشینند
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط نامردی اگه منتشر نکنی !!!!

و صراط منتشر می کند و میشود مظهر آزادی بیان !!!
ملت ايران
|
Iran (Islamic Republic of)
سوئ استفاده صراط از زلزله 6 ريشتري .:
متن خبر: صراط در طي وقوع زلزله بيشتر از هميشه به دنبال كسب سوژه براي نابود كردن و گردن زدن رقباي انتخاباتي با توهين مردم مواجه شد و از روي اسب به زير افتاد .ادامه خبر را خود حدس بزنيد
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
راستی موضع قالیباف در مورد فتنه گران سال 88 و جریان انحرافی فعلی چیه ؟
مریمی
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط ِ عقده ای! الان وقت ِ کمک کردن ِ نه حرف ِ مفت زدن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خرج که از کیسه مهمان بُوَد... حاتم طائی شدن آسان بُوَد

دوستانی که سعی میکنید با توهین کردن به صراط و ربط دادن اینکار به زلزله آقای شهردار رو تبرئه کنید. صراط به جز یاد آوری یک واقعیت ساده چیز دیگه ای نگفت.
اینکاری که شهرداری و در رأس اون شهردار محترم تهران انجام داد در بهترین حالت ممکن توهین به شعور مردم بود. این که بیایم یک رقم دلبخواهی رو از ردیف بودجه ای که دولت برای اداره کردن شهر در اختیار شهرهای مختلف قرار داده برداریم و به زلزله زده ها بدهیم، این یعنی عوام فریبی.

هر شهرداری در هر شهری میتونه اینکارو انجام بده، ولی در نهایت دولت باید این پول رو به شهرداری مربوطه برگردونه، و این یعنی جابجایی پول بدون اینکه هیچ کمکی صورت گرفته باشه.

شهرداری تهرانی که به طور مداوم از کمبود بودجه شکایت میکنه، مثل روز روشنه که پولی که به زلزله زده ها داده، تمام و کمال باید بهش برگردونده شه.
این کار شهرداری تهران من رو یاد اون دوستانی انداخت که میخواستن دانشگاه آزاد رو که متعلق به مردم و بخشی از بیت المال محسوب میشد رو وقف کنند. بله عمل، عمل خیره، ولی نه اینکه بخوای اموال عمومی رو وقف کنی. حالا هم حکایت شهرداریه. شهردار و هیئت مدیره محترم شهرداری میتونستن یک درصدی از حقوقشون رو یا یک مبلغی از حقوقشون رو به زلزله زده ها اختصاص بدن، بله اونکار ارزش داشت، چون نفس کار مهمه نه مبلغش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه تو رو خدا بس کنید کمک میکنه یه چیز میگین نکنه یه چیز میگین، مسخره است خجالت بکشید.آقایون هم از این کمکها با ریا و برای انتخابات اگه میتونن بکنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا كمك بوده يا بهره برداري . تو چرا نرفتي .تو چرا كمك نكردي .فقط بشين سر جات ايراد بگير .شما هم ميخواستي بهره برداري كن و اونجا باش به اين بهانه كمك ميكردي .ميمردي؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برادران متعصب به دولت. اگه حافظتون ضعیفه این دیگه مشکل خودتونه ولی برای یادآوری یه خبر از خبرگزاری فارس در تاریخ 7 دی 1382 :

درجلسه علني شوراي شهر تهران
احمدي نژاد اقدامات شهرداري تهران در كمك به زلزله زدگان بم را تشريح كرد

خبرگزاري فارس: در سي ششمين جلسه رسمي و علني شوراي اسلامي شهر، شهردار تهران در گزارشي به تشريح اقدامات شهرداري در كمك به زلزله زدگان بم پرداخت.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر تهران، محمود احمدي نژاد در جلسه امروز شوراي شهر گفت: روزجمعه بخشي از تجهيزات و وسائل و ماشين‌آلات لازم را به منطقه اعزام كرديم. وي افزود: در حال حاضر گروهي از اعضاي شورا و شهرداري در منطقه حاضر هستند تا طبق بررسي‌هاي اين افراد نسبت به تامين نيازهاي زلزله زدگان اقدام شود. شهردار تهران از اختصاص 1 ميليارد ريال براي ياري به زلزله زدگان بم خبر داد و افزود:‌ اميدواريم پس از تخليه آوار و دفن كشته شدگان، شهرداري تهران بتواند در بازسازي شهر بم شركت كند. همچنين شهردار تهران در باره اقدامات لازم براي مقابله و كاهش صدمات زلزله احتمالي در تهران گفت: ما براي كاهش صدمات زلزله در تهران در بايد اقدام به نوسازي بافت‌هاي فرسوده كنيم. در عين حال ستادهاي ياري‌رسان به تهران را، ‌در استانهاي همجوار مستقر كنيم. بطوري كه هر گروه امدادرسان در هنگام بروز زلزله بداند در كدام منطقه تهران، چه اقدامي را انجام دهد. وي مقاوم سازي برخي از مراكز درماني، پلهاي ارتباطي و ساختمانهاي سازمانهاي دخيل در مديريت بحران براي مقابله با زلزله احتمالي تهران را از ديگر اقدامات لازم دانست و گفت: اميدواريم تمام سازمانهاي دولتي و وزارتخانه‌هاي شهرداري را در انجام اين امور ياري دهند. بايد شرايطي را در ساخت و ساز تهران پديد آوريم كه مردم خود اقدام به نوسازي بناهاي فرسوده در تهران كنند. همچنين در جلسه امروز، اعضاي شوراي شهر در باره 9 مورد پرونده مربوط به اعتراض مالكان به راي هيئت بدوي تشخيص باغات اتخاذ تصميم كردند. انتهاي پيام/
تهرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای شهردار، تهران خودش به اندازه کافی چاله چوله داره شمالازم نکرده بودجه مربوط به این شهررا ببخشی !
بیگانه
|
Iran (Islamic Republic of)
یک نفر هم درست مدیریت میکند ؛ مدام می کوبن, تورو خدا بس کنید قالیباف لایق همه چی هست
حق طلب
|
Iran (Islamic Republic of)
تا کی عناد ورزی، خودت به حرفت واقفی که چرت محضه، آدم باید یه مقدار شعور و منطق داشته باشه و الکی هر مسئله ای رو در بوق و کرنا نزنه!
رویانیان هم کمک کرد، منم کمک کردم، هرکسی به زعم خودش، آیا همه این افراد در جهت مانور تبلیغاتیه؟!
در حلال بودن طعامت شک کن، این پولی که برای این حرفها به تو میدهند حرام اندر حرامست.
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۱۱۲۶
۷۹۳
درود بر مدیر مدبر..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قالیباف دوست دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جالبه ها ، یه نفر از بچه های خود صراط هست که وقتی یه منفی میده ؛ 110 تا حساب میشه !
تو رای گیری از همین الان دست می برند وای به روزی که امثال صراط بشن مجری انتخابات..
نامردی صراط اگر منتشر نکنی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جلیلی دوستت داریم
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
انشالله اینگونه تحرکات امثال قالیباف ها و برخی رفتارهای امثال جلیلی ها و همه کسانی که در صدد ورود به انتخابات هستن صادقانه و از روی حسن نیت باشه ، نه مثل برخی افراد که هنگام تبلیغات ولایتی بودن و بعد انتخابات باستانگرا !!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط اینهمه سنگ احمدی نژاد رو به سینه زدی آخرش هم3000 میلیارد گم شد و دلار شد 2000 بازم داری افراطی عمل میکنی که خوب شو عزیزم حداقل این آقا هرچس باشه مدیریت برای همه ثابت شده
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان چرا وقتی نام نامزدهای احتمالی رو میاری مثل قالیباف و جلیلی و می گی ولی لاریجانی رو جا می اندازی برام جای تعجب داره!!!
یک دفعه هم بگو امثال لاریجانی ها به بصیرتت شک می کنم ها !!!!
اون یه نفر که در صراط مثبت و منفی ها رو بالا پایین می کنه من نیستم ، وشدیدا از این عمل اعلام برائت می کنم . یه نفر
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
یه نفر جان : برادران لاریجانی رو هم اضافه میکنم ضمن اینکه بحث بر سر نامزدهای احتمالی انتخابات بود ، لاریجانی ها که نمیتونن در انتخابات شرکت کنن واسه همین ننوشتم . وقتی گفتم امثالهم یعنی هر کی که شما فکرشو بکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عشق فقط سعید جلیلی
hadi
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم زلزله اومده اونای که مردن خدا رحمتشون کنه ماهم از صمیم قلب ناراحتیم ولی اینکه بعضیا بیان سوء استفاده کنند کاری درستی نیست بعدشم مگه چند تا کشته دادن که این همه شلوغش کردین؟ یکی میگه فطریه رو بدید یکی میگه روزجهانی قدس اختصاص بدید کمک به زلزله زدگان اون یکی از پول بیت المال خرج میکنه فکر کنم خوب بهانه شده براشون که خودشونو نشون بدن شما را به قران این قدر ریا کاری نکنید بعدشم یه روستا زلزله او مده یه شهر که خراب نشده که اینقدر شلوغش کردید
majid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۴۴۹
۴۴۱
چرا هرکی کمک میکنه شما انگ سیاسی میزنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز یه سر به مناطق که شهرداری که در حال انجام پروژه امام علی است بزن و جنایتهای شهرداری رو از نزدیک ببین
majid
|
Iran (Islamic Republic of)
آیا تو اون مناطق کسی زیر آوار مونده یا بچشو از زیر خروارها خاک کشیدن بیرون یا شب جایی برای خوابیدن نداره یا اینکه خیلی از عزیزانشو از دست داده؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
جنایتش از 3000 میلیارد بیشتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به لهجه مشهدی بخوانید:
مو دوست دارمون ریس جمهوری کنم خوب دیگهه
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۶۳۷
۲۴۳
اقا بین اهم و مهم تفاوت قائل شو
کمک به زلزله الان از همه چیز مهمتره
من مجیز قالیباف رو نمیگم
ولی اگه این کار رو کرده دستش درد نکنه کار بسیار به جایی بوده
sgh
|
Iran (Islamic Republic of)
اهم و مهم تا نوک دماغ دیدن که نیستش
بیشتر فکر کن
اگه گذشتگان ما هم اهم و مهم شون این بود که شما میگی الان احتمالا شما یه کشور داشتی ما هم یه کشور دیگه ما بقی هموطنان هم کشور های دیگه داشتند. ایرانستانی بود و چند تا کشور دیگر.
من نمیگم کمک نکنند کمک کنند حتی برای کسب رای تو انتخابات اما ...
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا کار درست رو کرده هر چی میخوان بقیه بگن
اگه کمک نمیکرد همین صراط تیتر میزد انگار شهردار تهران در ایران زندگی نمیکند

کمک هم که میکنه میگن برای انتخاباته
شهردار تهران به عنوان مهم ترین شهر کشور با بقیه شهردارهای کشور فرق داره

اقا شما که از نهان طرف خبر ندارید فرض رو بر خیر بزارید
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر من که کار خوبی کرده کمک کرده.. نمیدونم مشکل این سایط چی هست ولی اگه از دید سراط بخواهیم نگاه کنیم بایست هر کسی رو که بخاطر کمک هاش مورد تمجید قرار گرفت کاندیدای مورد حمایتشون بدونیم.. شاید هم داره پنهان کاری میکنه .. الله علم
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
مشکل این به اصطلاح سایت اینه که مریضه
اون بالا نوشته ما با کسی عقد اخوت نبستیم بعد برای اثبات این شعارش همه رو لجن مل میکنه . آخه این که رسمش نشد دیوانه های پست .
با این کارتون آدمو تحریک می کنید از لجتون بره به این قالیباف رای بده ببینم کجا رو میخواید گاز بگیرید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۶۲۱
۶۸۱
خدا این مرد بزرگ را حفظ کند که همه کارهاش درست و اصولیه، مترو ایجاد می کنه، تقاطع غیر همسطح و اتوبان دوطبقه و تونل شهری که واسه امثال ما که فقط دوربرگردان را پروژه شهری می دانستیم و کلی خوشحال می شدیم پیشرفت بزرگی هستش!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دستش درد نکنه وظیفه اش را انجام داده تازه یک پنجم وظیفش بوده
سعیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس عزیز یه مقدار چشم و گوش رو باز کن دقیقتر به موضوعات شهر نگاه کن این خدماتی که اشاره کردید تمامشون با چندین برابر قیمت از جیب مردم تهران هزینه شده ، مثال : تونل توحید برآورد اولیه آن 180 میلیارد تومان بوده که چیزی در حدود هزار میلیارد تومان هزینه نهایی آن اعلام شده ، کدام عقل سلیمی این چندین برابر شدن هزینه تمام شده یک پروژه ای که به اصطلاح کلی کار کارشناسی براش کرده اتد رو می پذیره ؟؟؟؟؟
hamid
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب سعیدی باز هر چی باشه با 1000 میلیارد یک تونل ساخت دوستان شما با 3000 میلیارد چیکار کردن؟؟
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر سعیدی :
این آماری که گفتی از کجا درآوردی؟
وقتی میخوای دروغ بگی یه جوری بگو که حداقل تا 10 سال دیگه هم کسی نفهمه.
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۳۳۳
۵۳۵
کسي که به اصطلاح اين خبر رو نوشته همسفره همون هائي است که هنوز در رسانه ملي ( صدا و سيما) بعد از يک روز خبر زلزله را اعلام مي کنند آن هم به صورت گذرا!!!!!!!!!!!!!!! ولي کشته شدن يک فلسطيني يا سوريه اي را ده ها بار در تمامي خبرها اعلام مي کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! باشد ما هم خدايي داريم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۴۱۷
۱۳۱
خیلی بی شعورید.
کمک بی مورد به زلزله زدگان!!!!!
4000 نفر بی خانمان و سرپناهند.اونوقت کمک بی مورد.الان هر کس و به هر دلیلی کمک کنه نیازه.بفهم صراط.
بیچاره کردید ما را با ابن سیاست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۳۳۴
۴۴۸
بازم خدا عمرش بده پول بیت المال رو خرج عتینا نمی کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رای جوانان شمالی فقط سعید جلیلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا کنه.....!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
موافقم .
برای این اینجا اعلام کردم که از مرور کامنتها توجه شدم مثبت منفی های سایت توی بعضی نظرات جابجا شدن و اعتمادی بهشون نیست گفتم کتبا بگم موافقم
+++++
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
طرفدارای جلیلی هم مسخره کردن خودشونو !! شدن قیم ملت و جوانان شمال و جنوب و شرق و از طرف اونام رای میدن به جلیلی !!
خب بدین چرا فکر میکنین همه با شمان ؟ یا همه با قالیبافن یا با اون یکی و اون یکی ان ؟
یکی هم با این اقدام قالیباف رای قطعی میده به اینکه ایشون هیچ وقت خرج عتینا !! نمیکنه و لذا اصلح ترین هست برای ریاست جمهوری

خدایا عقل بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رای جوانان شمالی فقط منوچهر متکی
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان اسمی هم از لاریجانی بیار بالاخره لاریجانی هم طرفدار !!!! داره دیگه
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
یه نفر تکرار میکنم لاریجانی که توی انتخابات شرکت نمیکنه که نگفتم اسمشو ... ضمن اینکه بنده با زبون روزه میگم به ولله قسم من حامی هیچ کدوم از اینا نیستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جلیلی احمدی نژاد دوم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۱۰۱
۹
صراط نيوز با انتقادات بي مورد ديگه بي مزه شده ! تا سايت را باز مي كني مي بيني به يكي گير داده / انگار كار ديگه ندارند . اه اه اه اه اه اه
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۱۲۶
۱۷۴
کجا قانون اساسی ما نوشته شده که شهرداری نمیتونه کمک کنه؟صراط کجا داری میری؟عقد اخوت که یادت نرفته؟لابد علی دایی هم که اسم بردی و یا مراجع هم مشکل دلره واسشون اینکار؟
مرگ بر منحرفین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه دیگه ! پس سازمان امداد و هلال احمر و اورژانس و وزارت کشور و ... همه زلزله زدگان را ول کنند بیاند به مترو و مشکلات تهران رسیدگی کنند ! کجای قانون اساسی نوشته نمی تونن ؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو دهات اینا همه چیرو تو قانون اساسی نوشتن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه این پول را ازجیبش پرداخت میکرد حرفی نبود .ولی وقتی داره از بودجه ای که دولت به شهرداری اختصاص داده یعنی داره از جیب دولت میبخشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۱۹۳
۷۳
آخه دشمنی با یکنفر تا کی؟
دشمن صراط نیوز
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط دشمن نیست فقط عقد اخوت نبسته حیوونکی!!!!!!!!!!!!!!
چپ راست کارگزار علیه خدمتگذار
همه قالیباف زحمتکشو تخریب میکنن
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
دشمن صراط نیوز :
" زحمتکشو " پسوند فامیلی قالیباف است ؟؟!!
ایشان مشهدی مگه نبودند ؟! ،
چرا پسوند فامیلی شون کاکو شیرازی شده !!
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۱۳۳
۱۵۸
صراط جان من موندم تحلیلگر شما کیه؟حرف شما در مورد اینکه شهر تهران مشکل داره قبول دارم اما نباید با مسئله زلزله آذربایجان شرقی قاطیش میکردی ... واقعا متاسفم
رضا
|
United States of America
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۶۴
۳۷
صراط جان،همزمان باانتخابات دوردوم رياست جمهورى درسال٨٨كه وجوه نقدى زيادى دربسيارى ازشهرهابين مردم تقسيم شدبايداعتراض مى كردى تااعتراض الان هم قابل قبول باشه!
ناشناس
|
Armenia
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۱۰۹
۷۸
آقای صراط من هم از این نوشته ات و از این تحلیت رنجیده خاطر شدم..
در همه دنیا وقتی یک بحرانی دامنگیر یک نقطه ای از کشور میشود همه ارکان سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی و در کل همه مردم به کمک رسانی می پردازند.... ایکاش خیلی از دولتی ها هم شعور این کار را داشتند مثلا معاون اجرایی رییس جمهور خودش که نیست یعنی معاون اول و ... شمیم اس اس هم نیست!؟ یا هنوز به فکر ساخت هتل هفت ستاره سنبوسه ایش در رامسره!!!!
قالیباف با اینکه مخالف ژست هاشم ولی واقعا مرده.
ناشناس
|
Armenia
ناشناس جان خودت می گی کشوری نه شهری که بودجش مربوط به 15 میلیون مردمیه که معلوم نیست حتی یک دهمشان به این راضی باشند خواه کمک باشد یا نباشد بیت المال بیت المال است
ناشناس
|
Armenia
اوا باز انتخابات تموم شد جمعیت تهران شد 15 میلیون؟
مجتبی
|
Armenia
شما نگران نباش جناب.. مردم راضی هستند نه یک دهم که اکثرشون.. بودجه ای که خرج خودشون هیچوقت نمیشه حداقل اینبار خرج زلزله زده ها بشه ولو به هر اسم و دلیلی.. باز بهتر از اینه که بره تو حسابهای کانادا
صدرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۲۴۰
۲۶۷
ازتون بدم میاد
میخواید این مرد مخلص که داره بدون توقع کار میکنه و تو این شرایط حساس اومده پای کار زلزله و در حالی که تلویزیون و خیلی از رسانه ها خفه شدن داره کمک میکنه به یه مشت بدبخت زلزله زده رو تخریب کنید که به چه هدفی برسید؟
واقعا شما دنبال چی هستین؟ عقد اخوت نبستن یعنی اینکه همینجوری الکی و چرت و پرت علیه یه مدیری مثل قالیباف مطلب بنویسید؟
چقدر باید بهتون میداد تا راضی بشین؟
پژوهشگر
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا مشخصه منفی مثبت ها دستکاری شدن چرا که همه کامنتهای متنی مطلب صراطو نقد کرده اما مثبت منفی هاش بر عکسه
مگه میشه همه یه نظر داشته باشن اما آمار امتیاز ها برعکس باشه؟؟؟
به همه توصیه میکنم به جای کلیک روی منفی مثبت ها کامنت بذارن
سید علی مقدم
|
Canada
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۴۰۷
۳۸۰
قالیباف از هر موقعیت و اتفاقی قصد سو استفاده دارد . قبلا هم شاهد این چنین حرکاتی از سوی او بوده ایم / متاسفانه وی به هر نحوی قصد رای جمع کردن دارد . این که 4 میلیارد به زلزله زدگان کمک شده خوب اما ولی قصد و نیت کار است .
مگر در تهران نیازمند نداریم مگر در تهران مردانی نیستند که سرشان را پیش زن و بچه نمیتوانند بلند کنند ؟ مگر این نیست که فقر و بی پولی در تهران باعث فحشا شده ؟ مگر این نیست که در تهران بسیاری از بیماران هزینه درمان ندارند ؟ مگر مگر مگر مگر و هزاران مگری که که در تهران نیاز به بودجه دارد و یکسری برای رای آوردن کت های ایتالیایی و بودجه کلان برای تیم رسانه ای و بودجه برای تشکیل اتقاق تخریب رقبا و بودجه های کلان برای ...............
............ نتونسته یک شهرداری و با اون بخور بخور هایی که توشه جمع کنه خودشم شده .................. اونوقت می خواد رئیس جمهور شه ؟!!!!!!!!!!!!!
پلاک
|
Canada
مقدم جون!
تموم این صحبت هایی که کردی تو حیطه کاری شهرداری نیست و کلا به بخش های دولت مربوط میشه.
اگه دقت کرده باشین بیش از 300 نفر کشته شدن و بیش از 4000 نفر بی خانمان،و این حرکت شهرداری فقط مدیر و مدبر و وظیفه شناس بودن شهردار رو نشون میده.
در ضمن تا کور شود هر آنکه نتواند دید....
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۲۷
۹۵
کسی که این خبر رو نوشته مطمئنا" .....................
الان زمان برداشت محصولات زراعی توی استانهای شمال غرب ایران است و زنان و مردان کاری برای برداشت محصولاتی نظیر عدس و نخود و ... به مزارع حاشیه مناطق مسکونی رفته و عموما" کودکان و خردسالان و افراد سالخورده هستند که در منازل مانده اند ساعت 5 الی 6 دو زلزله مهیب ساختمانهایی عموما" ساخته شده از خشت و گل در شرق استان آذرربایجان شرقی را چنان لرزاند که امروز شاهد صدها کشته و هزاران مجروح هستیم .
در چنین اوضاعی دوست و دشمن پیام تسلیت و همدردی صادر کرده اند پیر و جوان فقیر و غنی و ...آنچه می توانند انجام می دهند .
شهرداری که نیابت اداره شهر تهران و شهروندان تهرانی را دارد به وظیفه انسانی خود عمل کرده و کمک ناچیزی تهیه نموده و ارسال می کند آنگاه برای این کار کوچک هزاران انگ سیاسی از سوی ...................نویسندگان این سایت می خورد.
ای تف به آن اصول نداشته و ارزشهای دروغین شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شهرداری اگه راست میگه مشکلات شهری تهران را حل کنه ! چطور وقتی در برابر انتقادات قرار می گیره یکی از توجیهاتشون نبود بودجه و عدم تخصیص بودجه از طرف دولته ! اونوقت اینقدر راحت 4 میلیارد از جیب در میاره در راه خدا میده !؟
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناسی که اومدی جواب من سید مهدی موسوی را بدی!!!
امثال شماها هستند که این مملکت رو به این فلاکت انداختند تو که فرق 4 میلیارد تومان را با 400 میلیون تومان را نمی دانی بیخود میایی کامنت جواب میزاری.
.......... شما که حتی یه پیام خشک و خالی هم نداد دو روز زودت بدو بدو رفت عربستان پابوس امیر عبداله قاتل.
.......... آذری زبان هم که اصلا" براش مهم نیست چه اتفاقی افتاده یه روز اومد عمق حادثه رو دید ترسید فرار کرد رفت با رئیس بره عربستان.
صدا و سیما هم که کینه ـآذری زبانها رو به دل داره و تو این شکی نیست.
به تو و امثال تو چه ارتباطی داره که شهردار 400 میلیون تومان کمک به اهالی آذربایجان داشته با این کارش بی عرضگی امثال شماها رو داره جبران میکنه مسئولین و گماشته های دولت به اصطلاح اصول گرای شما که عرضه کاری رو ندارند .شماها اونقدر بی عرضه بودید که یه بازار مرغ رو نتونستید مدیریت کنید زلزله که جای خود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا خیرت بده شهرداری ارگان دولتی نیست و وابسته به مالیاتها و پول همه مردم تهران است اگر حتی یک نفر به این بذل و بخششها که تازه دولت گفته نیازی نیست راضی نباشد این آقا سالهای سال باید توی صف حق الناس بماند
سيد علي اصغرپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۸۲
۵
صراط ديگه داري به همه چيز بد بين مي شي بودجه مال كل مردم ايران و الان مردم مصيبت زده و زلزله زده آذربايجان ارجع هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قسمت عمده این بودجه به دولت هیچ ارتباطی ندارد و از قبل مالیاتهای مستقیم مردم تهران و اطراف تامین می شود
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب تهران و اصفهان و شیراز و تبریز ندارد ما همه یک ملتیم.
دخترک
|
France
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۲۲
۷۰
حالا نیتش هر چی بوده دستش درد نکنه که خیرش به این مردم رسیده
والا اینجا یه آقایی بود واسه تبلیغات می نشست تو چمنا و همه ش نون پنیر چای می خورد که بگه من خاکیم و بدبختم و تا همه رو مثه خودش بدبخت نکرد ول نکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۱۶
۳۱
هر کس کمکی بکند شما یک جوری نوجیه و تفسیر میکنید بلاخره باید به زلزله زدگان کمک شود یا نه . لعنت خدا بر توجیه کنندگان منافقی باد که بویی از انسانیت نبرده اند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
جو گیر نشید دوست عزیز - چه ربطی به منافق داره - این کلمه ....... رو آدم برای برادران دینیش بکار نمیبره
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۳۹۲
۴۳۸
صراط اومدم چند تا کلفت بارت کنم یه چند روزی بری تو کما دیدم قبلاً دوستان مورد عنایت قرار دادن تو رو ... بی خیال شدم !
مرتاض
|
United States of America
آلوچه
علی تبریز شهر شهریار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۲۵۹
۲۶۵
قالیباف انسانترین کسیه که تو ایران هست.7 سال قبل به اون رای دادم.اگه اون سال قالیباف رییس جمهور بود وضع ما این نبود.حالا کمک به آذری زبان ها کار بی مورد شده...باشه به قول گفتنی ماهم خدایی داریم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هرکس دیگه ای بود با این رکود اقتصادی جهانی و تحریم وضعمون از این هم بدتر بود !
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۱۵
۸۹
کاش بقیه ی مسئولین بخاطر سو استفاده هم که شده کمی عرضه نشون بدهند و کاری بکنند و لیاقت دیگر مدیران رو بی جهت و از روی حسادت سرزنش نکنند ، نظیر ریشه کن کردن بیکاری ، اتمام پروژه های دولت و ....
واقعا" که کار آقای قالیباف عالی است و به هر نیتی که باشد حداقل ضرری به مردم نمی رساند.
امیر مشهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۱۵
۶۵
صراط، مدتها بود که سرزدن هر روزه ام به سایت شما را تبدیل به عبور گذری از تیتر اخبارتان کرده بودم. شاید در رودربایستی با خودم گیر کرده بودم و دنبال بهانه ای میگشتم برای اینکه عطای این سایت را به لقایش ببخشم و بروم و پشت سرم را هم نگاه نکنم، و تو امروز این بهانه را به من دادی.. با این مطلبت که حالم را بهم زد. به کاریکه خودت داری از موضوع زلزله میکنی یعنی سوء استفاده از زلزله برای کوبیدن یکی از موفقترین مدیران نظام و بعد همان را به قالیباف نسبت میدهی. شما را واقعا چه میشود؟؟ چه از جان این ملت میخواهید؟؟ لااقل در مصیبتی چنین عظیم بگذارید به غم خودمان بسوزیم و دم بر نیاوریم.. چرا نمک بر زخممان میپاشید؟؟ هموطن من_ اصلا میدانی هموطن یعنی چه؟_ در گوشه ای از این سرزمین، دارد با غم دست از دادن خانواده و زندگیش با کمترین امکانات میسازد، آنوقت تو کمک به او را بهانه میکنی برای خالی کردن عقده های سیاسی ات؟ شرمت باد صراط، شرمت باد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دیگه تندنرو
ما هم همه راش نوشتیم که این کارشون زشت بود اما صراطو هیچوقت ترک نمیکنم چون تنها سایتیه که اینقدر آزادی بیان داره .واقعا حال میکنم با این مناعت طبعشون که هر نظری رو تحت هر شرایطی میزارن
نمونش همین مطلب که توی اینهمه کامنت تعداد بسیار کمی در حمایت از اونا بود ولی صراط همه نظرات را منتشر کرد .
درود بر مدافعان آزادی
مرگ بر بی بصیرت (دور از جون صراط)
غلامرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۴۷
۲
وردآورد سكونتگاهي است با قدمت چندصد ساله كه درغربي ترين نقطه استان تهران قرار دارد. به قول مرحوم دهخدا در جلد يك كتاب فرهنگ جغرافياي ايران، وردآورد در يك هزار گزي جاده شوسه - يك هزارمتري شمال جاده مخصوص كرج- قرار گرفته است. اهالي اين منطقه به توليد محصولات باغي و زراعي اشتغال دارند. اما از نگاه مسئولان وردآورد در حاشيه قرار دارد و از لحاظ امكانات خدماتي- رفاهي در پايين ترين سطح از مناطق جنوبي شهر تهران است كه دراين زمينه به ذكر نمونه اي بسنده مي شود.
وردآورد تا سال 1383 خارج از حوزه دريافت خدمات شهري قرار داشت. اين درحالي بود كه در منطقه با مشكل ساختمان هاي فرسوده و افزايش جمعيت دست و پنجه نرم مي كرد. اين موضوع سبب شد تا ساكنان وردآورد به ساخت وسازهاي جديد به صورت سنتي اقدام كنند. اين رويه موجب شد تا ساختمان هايي كه براساس اصول مهندسي ساخته شده باشد از تعداد انگشتان يك دست بيشتر نباشد.
دراينجا بايد به اين نكته اشاره شود كه در اواخر سال 83 وردآورد در حوزه مديريت خدمات شهر تهران قرار گرفت و روند ساخت وسازها دراين منطقه رنگ و روي قانوني به خود گرفت ولي ديري نپاييد كه با تغيير مديريت در شهر تهران، در نوسازي ساختمان هاي وردآورد محدوديت هايي اعمال شد. چرا كه مسئولان به بهانه نبود طرح تفصيلي و عدم شناسايي ساختمان هاي فرسوده در وردآورد اين محدوديت ها را اعمال كردند. درست درهمين زمان، مسئولان براي ساخت وساز در زمين هاي باير، كشاورزي و باغات وردآورد به سرعت و بدون محدوديت مجوز ساخت وساز صادر كردند. مردم پيگيري هاي خود را انجام دادند تا اينكه درسال گذشته منطقه قديمي وردآورد به عنوان بافت فرسوده شناخته شد و در آستانه تسهيلات نوسازي بافت فرسوده قرار گرفت اما دفاتر خدمات الكترونيك شهرداري تهران به استناد بخشنامه و در آستانه ابلاغ طرح تفصيلي وردآورد از هرگونه درخواست مردم براي صدور پروانه نوسازي سرباز زدند. اين اقدام علاوه بر تعطيلي روند نوسازي بافت فرسوده وردآورد موجب افزايش يكباره و چشمگير اجاره بها در روزهاي پاياني سال گذشته دراين منطقه شد.
نكته قابل توجه و ديگر اينكه حاصل و نتيجه مجموعه اقدامات، تصويب طرح تفصيلي جامانده از سرعت حركت قطار زمان، ابلاغ و اجرايي شدن آن درسال 1391 كه با حذف امتيازات تشويقي براي بافت هاي فرسوده «وردآورد» بود كه طي ماه هاي اخير باعث توقف كامل تخريب، نوسازي و مقاوم سازي بافت هاي فرسوده در برابر زلزله و افزايش مجدد قيمت و اجاره بهاي مسكن شد.

و سوال آخر
آيا واقعا زلزله تهران جدي و جزء دغدغه هاي مجموعه مديريت شهر تهران است و يا اينكه تنها بهانه اي است براي برگزاري مانورهاي...، مصاحبه ها، سخنراني ها و حمله، هجمه و متهم كردن ديگرا
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۹
۲۰
ان بعض الظن اثما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینم یه نمونه دیگه برای اثبات دستکاری توی منفی مثبت ها
آخه کی به آیه قرآن منفی میده جز هواداران گروهک انحرافی؟ که اونا هم اینقدر صراط ترکوندنشون دیگه اینجا پیداشون نمیشه
امیر. ه
|
Iran (Islamic Republic of)
من منفی دادم چون استفاده شخصی و سیاسی و غلط از آیات الهی بزرگترین جنایته
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۱۸
۲۸
بابا الان وقته این حرفا نیست به جای این حرفا بعد افطار برید خون بدید مخصوصا گروه های منفی
خواهشا
محمدرضا
|
Lithuania
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۲۲
۷۳
در چنین شرایطی آقای احمدی نژاد شال و کلاه کرده است و به سفری غیر ضرور خارجی رفته است که حتی اگر در صورتی که زلزله هم نمی آمد ، کارشناسان و صاحب نظران بسیاری معتقد بودند که رییس جمهوری نباید به چنین سفری برود چرا که تنها 3 هفته دیگر کشورمان میزبان برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران است و آقای احمدی نژاد از ملک عبدالله پادشاه عربستان برای شرکت در این نشست دعوت کرده است در حالی که خبرهای رسیده از منابع دیپلماتیک حاکی است که پادشاه عربستان به تهران نخواهد آمد و حتی خبرهای غیر رسمی حاکی است که دولت ریاض در حال رایزنی با سران دیگر کشورها برای مجاب کردن آنها برای عدم شرکت در نشست تهران است! باید از آقای احمدی نژاد پرسید: وقتی برای دعوت از پادشاه عربستان نماینده ای به این کشور نمی فرستد و سفیر کشورمان در ریاض دعوت نامه ملک عبدالله را به دولت عربستان تقدیم کرده ، و این مساله خود گویای سطح روابط دو کشور است ، آقای احمدی نژاد با چه توجیهی برای شرکت در نشست عربستان ،رأساً و آن هم با هیاتی عالیرتبه به مکه می رود؟!
ناشناس
|
Lithuania
سفر به خانه خدا اونم برای اجلاس غیرضروریه !!! مگه رفته ایتالیا ؟
پلاک
|
Lithuania
داداش مگه انحراف شاخ و دم داره؟به اینا میگن منحرف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۱۹۲
۲۶۶
قالیباف مردی نیست که بشه ریاست جمهوری رو بهش سپرد.
صراط جان خیلی خودت رو اذیت نکن. افکار عمومی متوجه اینگونه اقدامات آقای سردار خلبان دکتر هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رای مردم استان فارس فقط سعید جلیلی
مهریزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۱۶
۴۷
بنظر شما رئیس جمهوری خوبه که بشیند وهرچه شما میگوئید انجام دهد خدا عمر آقای احمدی نزاد بده که از تمام طرق برای جلب وجذب کشورهای دیگر درجهت پیشرفت ایران تلاش مینماید وبهترین راه را برای همکاری سایر کشورها بکار میگیرد شما چه به این فضولیها که چرا رئیس جمهور فلان کار کرده یا فلان کار نکرده هستند مسئولین توانمند ودانا که در صورت تخلف اقدام و برخوردنمایند خدا این ملت عزیز ایران را از شر بعضی از افراد نفهم که بادخالتهای بیجا تیشه به ریشه اسلام میزنند حفظ فرما ورهبر معظم انقلاب وروسای سه قوه وسایر مسولین این مملکت را در پناه آقا امام زمان عج از شر دشمنان ونفهمها حفظ بفرما
طرفدار جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۹
۱
صراط جان
بتده از هواخواهان دکتر جلیلی ام اما حالم از این کارهای غبر اخلاقی به هم می خوره
شما از کجا مطمئنی برای انتخاباته ؟
چرا غیبت می کنی؟ ماه رمضانه
afarin!
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش اینا تخریب نکنن روزیشون بند میاد فکر کردی همه جلیلی اند سرشون تو کار خودشون باشه و تمیز کار سیاسی بکنن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۶۵
۱۲۸
قالیباف حیا کن و بترس از روزی که
مثل م و س و ی ..ک ر و ب ی بشی

مواظب باش مردم خیلی میدون داری چیکار میکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۳۷
۵
خیلی جالبه یه سری از دوستان زدن تو خط قومیت بازی
یعنی چی هی میگی کسی به آذری توجه نداره؟یا برای فلان مسئول و فلان اداره آذری زبانها اهمیت ندارن
بنده به عنوان یک آذری زبان اعلام میکنم که ما به هیچ عنوان دوست نداریم که به بهانه این اتفاقات دچار سوء استفاده سیاسی قرار بگیریم
آقای قالیباف ای کاش به جای اینکه این کمک رو به ما میکردی وظیفه خدمات شهری رو در تهران خوب انجام میدادی که اینگونه صدای اعتراض برخی از هموطنان رو درنمی آوردی
آذری
|
Iran (Islamic Republic of)
جوجو تابلوئه آذری نیستی
پس شعور همه رو در حد خودت فرض نکن و فیلم بازی نکن. تبعیض به آذریها هم یه حقیقته که جریان داره و متاسفانه داره تشدیدم میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۳۹
۵
افكار گردانندگان صراط مريض شده همه چيز را سياسي مي بينند.مواظب خودتان درماه مبارك باشيد.
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۲۵
۵۸
خدا وکیلی یه نگاه به کامنت ها کنید و یه نگاه به + و - ها (کامنتها همه دفاع از این حرکت کردند ولی....)بعد متوجه میشید که گروهک انحرافی چقدر نیروی بی سواد اجیر کردن.
مرگ بر منافق
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
مثبت ها منفی ها نشان دهنده حقانیت قالیباف و جلیلی و لاریجانی و اح ....... و مش ......... و ها ........ و خا ......... و موسوی و کروبی نیست !!
میتونه نشون دهنده اکثریت باشه ولی نشون دهنده حقانیت نه !!
اگه تاملی بر روی حادثه کربلا و تعداد یاران امام و دشمنانش بندازی بیشتر متوجه میشی
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
به محمد
++++++++++++++++++++++++
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل :
یه کامنت واست گذاشتم دیروز نمیدونم چرا صراط منتشر نکرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا ممل واقعا برات متاسفم که نام دکتر جلیلی رو کنار برخی سیاسی کاران میاری! دکتر جلیلی انسانی وارسته و دیپلماتی با مشی انقلابی و ولایت است.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
خودم گفتم نزنن فعلا !!!!!
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
محسن كريمي
|
Germany
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۱۳
سلام
اقبال عمومي با محسن رضايي هستش و بخت اول پيروزي است
مشهد سرای سردار
|
Germany
یه نگاه به نظرات همین مطلبتوی صراط نیوز ضد قالیباف که وابسته به جبهه پایدری هست بندازی آمار اقبال عمومی میاد دستت جناب کریمی
فقط قایباف میتونه رئیس جمهور بشه
والسلام
رضا حامی جلیلی
|
Germany
آقا محسن از رای منفی هایی که به کامنتت داده شد مشخصه!!!
ناشناس
|
Turkiye
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۶
۱
کسي که به اصطلاح اين خبر رو نوشته همسفره همون هائي است که هنوز در رسانه ملي ( صدا و سيما) بعد از يک روز خبر زلزله را اعلام مي کنند آن هم به صورت گذرا!!!!!!!!!!!!!!! ولي کشته شدن يک فلسطيني يا سوريه اي را ده ها بار در تمامي خبرها اعلام مي کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! باشد ما هم خدايي داريم.
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۴
۳
چی میشد میگفتن یه آدم بی نام اومده 4 میلیارد کمک کرده ؟؟
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۲۴
۷
صراط جان خفه شو...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۲۹
۱۳۹
حزب الله بیدار است از قالیباف بیزار است
رای من مخفی است
|
Iran (Islamic Republic of)
چند تا احتمال وجود داره
یا نمیدونی حزب الله کیه
یا نمیدونی بیدار یعنی چی
یا معنی بیزارو نمیفهمی
یا قالیباف رو نمیشناسی
به نظر شما کدومه؟
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
من طرفدار هیچکدومشون نیستم ولی تو هم از طرف حزب الله اظهارنظر نکن ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممنون منم بیزارم
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
بگفته ممل : من هم کلا از همه بیزارم ،
یه نفر : یاد خمسه افتادم .
هوشیارم ، بیدارم از تنبلی بیزارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رای حزب الله فقط سعید جلیلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۶
۳
اقای قالیباف لطفا اتوبوس های خط 936 محلاتی -پایانه علم صنعت را که بعلت مشکلات مکانیکی و فنی برای ساکنین شهرک محلاتی مزاحمت وسلب امنیت روانی نموده است تعویض کنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا چه ربطی داره ما داریم راجع به زلزله حرف می زنیم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا کار شهردار همین مدیریت اتوبوس ها است نه امور تبلیغاتی وسیاسی وغیر مرتبط با پول مردم تهران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۵۰
۴۰
قالیباف ساکت فتنه و سو استفاده گری بزرگ است
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۹
۱۴
به نظر شما وزیر مسکن با تعصب اردبیلی که این همه ماشین آلات راه و مسکن داره و بهترین کمک را میتونه بده تو این هاگیر واگیر زلزله با اون پای مسدوم بهمراه خانواده برای چی رفته مکه مدینه ؟ برای زلزله زده ها دعا کنه ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بقیه برای چی میرن مکه ؟
واقعا با این طرز فکرت که حتی از زیارت خانه خدا هم ایراد میگیری متاسفم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خب مگه چقدر مونده تا دوره اینا تموم بشه باید از فرصتا استفاده کرد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۱۰۸
۱۱
آقای قالیباف این کلک ها خیلی وقته قدیمی شده،راه بسیار طولانی باید پیمود تا به محبوبیت آقای خاتمی رسید
مجید
|
Finland
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۴
۱
بیایید از این به بعد نیمه پر لیوان رو ببینیم!!
جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۵
۳
آقایان صراطی، از شما فقط و فقط تفرقه افکنی و نفاق بر می آید. خداوند در صراط واقعی پاهایتان را بلغزاند.
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
۷
۳
عمیقا برای صراط متاسفم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۴
۱
از تظاهر و متظاهر انزجار دارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۱۸
۵
خداييش به غير از تاسف براي صراط حرف ديگه اي نمي تونم بزنم
Akbar
|
Germany
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۸
۱
باز خدا را شکر که سرمایه کشور را برای مردم کشورش خرج میکنه نه مثل بعضی ها .....
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.
صابر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۶
۸۷
رای ما استاد محترم دانشگاه و دیپلمات برجسته دکتر سعید جلیلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هر چی بگمسانسور میشه
اما خودت اینو با صدای بلندبگو و تصور کن یه مخالف میخواد واکنش نشون بده
به نظرت چیکار میکنه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ای ما استاد و دیپلمات برجسته منوچهر متکی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جلیلی = ++++++++++++++
lمهدی حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۱۰
۸
از یک طرف هی میگه واگن هی مترو در گمرگ مونده به خاطر بی پولی از این طرف کمک بی مورد . لااقل اگه از جیب خودش بود یه حرفی
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
بودجه مترو ربطی به شهرداری نداره مهندس!!!
حسنخانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۱۱
۱۵
نمیدونم چرا این آقا نمیخوان قبول کنه رئیس جمهور نمیشه؟من توصیه میکنم همین حالا دست از این بازی هاش بردار و فعلا فقط به فکر همون تهران باشه!!!
چراکه باتوجه به برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر اگه نامزد شورا بشه حتما رای می بره.
و گرنه درصورت نامزدی برای ریاست جمهوری با توجه به عدم محبوبیت در کل کشور خود تهران را هم از دست میده و معلوم هم نیست اعضای شورای شهر دوره بعد ایشون را شهردار کنن!
در هر صورت ایشون توی تهران محبوبیت داره بهتره از این فرصت استفاده کنه!!!
رضای کنجکاو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۵۵
۲۰۸
بچه ها راستی میدونستید این به قول شما سردار خلبان نه دانشکده افسری رفته نه اصلا رشته تحصیلی ش ارتباطی یا هواپیما و خلبانی داشته!!!! خودش توی وب شخصی ش گفته که فقط چند ماه توی فرانسه و ایران دوره خلبانی مثلا فشرده فقط با ایرباس را دیده رشته تحصیلی ش هم جغرافی بوده! مسلما با توجه به نفوذی که داره الان هم بهش اجازه خلبانی و پرواز اون هم فقط با ایرباس میدن و گرنه خیلی از خود شما ها هم میتونید برید توی همچین دوره های کوتاه مدتی شرکت کنید و مدرک بگیرید و خلبانی هم یاد بگیرید.ولی فقط میتونید مدرکش را قاب بگیرید وتوی طاقچه و کمد خونه تون به عنوان افتخارات شخصی نگه دارید.و حد اکثرش برای خواستگاری استفاده کنید.
***خواهشا ایشون را یک خلبان خبره مثل شهیدان منصور ستاری و عباس بابایی که از همان ابتدا در دانشکده افسری به مرتبه خلبانی رسیده اند و کلی در این عرصه خون دل خوردند به مقام شهادت نائل آمدند یکی نکنید.
ناشناسسسسسسسسسس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه قشنگ خودتونو لو دادین:"""بچه ها""""
hasan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۶۰
۳
ببخشید!!!
شما به نفع کی دارین قالیباف رو میزنین؟
لعنت بر آدم منافق... از خدا بترس صراط
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
یا به نفع سعید جلیلی یا فتاح دارن کار میکنن
من مطمئنم صراط با یکی از ایناس
توی همه مطلبا کامنتای حمایتی از سعید جلیلی هست که این نشون میده کار خودشونه . خیلی نامردین
چرا یه مدیر کابلدی مثل آقای قایباف رو الکی تخریب مبکنید؟
حامی
|
Iran (Islamic Republic of)
جلیلی نیازی نداره که امثال صراط به نفعش کاری بکنند اونهم با این روش غلط. صراط داره مخلصانه واسه لاریجانی کار میکنه یعنی کسیکه اصلاح طلبا آرزوشو دارن.
آقا کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
شیرین محمد باقر کار بلده قبول اما چه کاری رو بلده؟
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
منم نظر حامی رو تایید می کنم ، جلیلی هنوز سایت خبری ( رسمی وابسته به خودش ) با جهت طرفداری در انتخابات نداره و اکثر سایتهای حامی و ... بصورت خودجوش هستن چون هنوز خو من مطمئن نیستم بخواهد در انتخابات شرکت کنه ،
در ضمن صراط برای ........ها کار می کنه ،
مردمان خِدا ترس ( با کسره و لهجه بخونید ) و با خِدای مازندارن کار می کنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۲۸
۱۹۵
بیایید منطقی باشیم . قالی باف رای نمیاره , خاتمی رد صلاحیت میشه ، رضایی از آخر اول میشه و شاید هم از اول آخر بشه ! و در نهایت جلیلی میشه رییس جمهور یازدهم ایران عزیز.
باسواد ، ولایتمدار ، قاطع و خوش تیپ .
لطفا مثبت بدین .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر جلیلی
محمد
|
United States of America
|
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۵
۸۹
ما طرف قرارداد شهرداری هستیم.پول قرارداد هامونو تایکسال وقفه میندازه و خون به جگر میکنه تا پول بده به جدا فاسد ترین ارگانه .دستگاهی که یک میلیونه تا وارد شهرداری بشه 5میلیون میشه چون باید به نفراط مربوطش پورسانتبدیم .نمیدونید تو شهرداری چه خبره!اونوقت برا ریاست جمهوری دست به هرکاری میزنه.حتما برا پرداختش با لباس گلی بانک رفته!البته تهرانیها میدونن چه خبره.شهرداره منطقه 1 برا رفتن به اتاقشش اسانسور شخصی زده فقط برید ببینید تا حرص بخورید.همه دارو دستش همینجوریند.بیچاره مردم...
ناشناس
|
United States of America
عزیزم شما از شهرداری ماموری به یالات تحده که پرچم کامنتت مال اونجاس؟
دیگه نامردی نکن من حاظرم یه پولی هم به قالیباف بدم باهام قرارداد ببنده مامورم کنه برم اونور عشق حال
یا مامورت کردن این کامنتو بذاری تو هم از ترست با وی پی ان اومدی یا اینکه ایران نیستی که احتمالا از شهرداری مرخصی گفتی فتی مسافرت!!!
خیلی ضایعین به خدا
پلاک
|
United States of America
صراط از خدا بترس
مطلب دروغی رو که محمد منافق از امریکا راجع به شهردار منطقه 1 زده آیا واقعا شما به دیدی و براتون محرز شده که درج میکنی؟
آقا کریم
|
United States of America
کدوم بیماری الکی منفی میده؟
محمد
|
United States of America
به خدا من ایرانیم نمی دونم کی پرچم امریکارو اینجا کزاشته.نامردا
محمد
|
United States of America
فکر کنم چون با فیلتر شکن وارد شدم پرچم امریکا حک شد .
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۱
۱
صراط چرا نظر منو نذاشتی ؟ ( بی معرفت)
قادر
|
United States of America
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۵
۶
مردم آذربایجان هم مثل مردم بم ایرانیند.چراحرفی میزنید که تعبیر به تبعیض میشود؟.....
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۱
۱
خواهش می کنم در این موقعیت که ایران داغدار از دست دادن عزیزانش است این حرفها و این نوشته ها را حداقل تا مدتی کنار بگذارید و از اینکه ایشان با هر نیتی اقدام به این عمل خداپسندانه نموده تقدیر و تشکر نمود.
سيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۲
۱
فقط يك نكته....
احتمال نزديك به يقين اجنس فرستاده شده جزء اموال و اجناس ذخيره سازي شده براي مواقع بحران در تهرن مي باشد كه بايد هرچند وقت يكبار تعويض شوند تا هم از فساد مواد خوراكي جلوگيري شده و هم محصولات به روزتري جايگزين آن شود....
تويي كه مقاله مي زنويسي اينها رو هم مد نظر داشته باش.....!
کاوس
|
Germany
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۱۴
۵
همین مونده قالی باف هم بشه ریس جمهور ما اقتصاد دان میخایم نه طبل تو خالی
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۱۰
ماشااله به این صراط که می دونه چطور مو رو از ماست رقیب بیرون بکشه. خوشم اومد . وقتی دوستات قدر این فرصت طلایی رو نمی دونه آقای قالیباف چی کار کنه . صراط جان ناراحت نباش دوستات تو یه جبهه دیگه که آقای قالیباف خبر نداره دارن می جنگن .آباد باشی ای ایران آزاد باشی ای ایران
سید محسن حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۲
۴
تا بسوزه هر کی که نمی تونه این موضوع رو ببینه. تو این شرایط شماها خیلی کاسه داغ تر از آش شدین. مرگ بر مخالف قالیباف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گفتمان حامیان قالیباف این بد و بیرا گفتن هاس؟؟؟
احمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۲
۱
آقای محترم مگر اطلاع نداری که پرداخت کمکها با تصویب شورای شهر انجام میشود چرا سیاسی فکر میکنی بعدهم قالیباف که برادر شهید بوده و با سابقه حضور هشت سال در دفاع مقدس و مدیریت سالم بعد از جنگ از تمام افراد معلوم الحال که هیچگونه زحمتی برای انقلاب نکشیده اندیرای ریاست جمهوری ارجحتر است
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
این چه حرفی است که میزنید. از جناب قالیباف گذشته، برادر شهید یعنی چه؟ آنقدربرادرهاهستند که از نظر دین و ایمان 180 درجه عکس یکدیگرند. حتی پدر ومادر شهید بودن هم لزوماً مشابهت دین و ایمانی با شهید را ثابت نمیکند، تازه اگر هرکس را که ما شهید میخوانیم، در دستگاه آخرتی خداوند هم شهید شناخته شود. کار به این سادگی نیست.
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۱
۱
با عرض سلام ،بهتره یه مقداری واقع بین باشیم :اگه مدیری کمک نکنه بهش میگیم ظالم حالا اگه مدیری کمک کناه نباید همیشه به حساب سوء استفاده گذاشت!؟
امیر حامی دکتر سعید جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۴۶
۲۶
به خدا قسم قالیباف که داره از بیت المال برای انتخابات سو استفاده میکنه رئیس جمهور خوبی نمیشه چون کسی که از الان داره بیت المال یک شهر را حیف میل میکنه تا به اهدافش برسه وقتی خزانه کشور دستش بیفته چیه میشه بعد کسی که عینک چند میلیونی ایتالیایی روی چشمش باشد چه رئیس جمهوری میشه قالیباف همون خاتمی شاید بدتر اما بدون امامه و با یک کت شلوار ظاهر میشه صراط پخش کن که میدونم نیکنی اخر از دوستان شما ست اقی شهردار
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعاً راس میگی، عینکش چند میلیونیه ؟ چند میلیون ریال یا چند میلیون تومن؟
بازهم آن باصطلاح طاغوتی های اسم و رسم دار!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۳
۵
مگه کمک بی مورد هم میشه! مردم اونجا بی سرپناه و مجروح هستن خب ساخت سازهای شهرداری تهران دو ماه عقب بیافته چه ایرادی داره . شما هستید که به همه چی دید سیاسی دارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۱
۱۲
اگر اختلاس می کرد خوب بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۲
۱۳
خاک بر سرتون با این سیاسی کاریاتون.جواب خدا رو چی میخواید بدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۲
۱۳
صراط خجالت بكش هموطنانمان زير خاكند
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۱
استفاده از بیت المال برای خرید محبوبیت از طرف مسئولین امری تقریباً عادی شده است. من با این مورد خاص کاری و در ارتباط با آن، با توجه بدریافت کنندگان کمک، نظری ندارم، اما مگر برای صرف بودجه هائی که در اختیار سازمانها و مسئولین است جدول و برنامه و دستورالعملی وجود ندارد؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۱۲۰
۵
این سبزها چه کاسه داغ تر آش شدن !!!
عزیزان این مردم روستایی همونایی هستن که تا دیروز متهم بودن به سیب زمینی خوری و بی تمدنی و عدم شعور !!
اینا همونایی هستن که تا دیروز به رایشون احترام نذاشتید !!!
یادتون تو زلزله بم دلقک جنبشتون محمد حسینی زلزله را نتیجه گناهکاری مردم کرمان اعلام کرد و نه حکمت خدا !!! و حالا شما زلزله را کار دولت میدونید ؟!!!

شما ها نه دلتون برای وطن سوخته نه برای هموطن !!! بلکه فقط دارید عقده های سیاسیتون را تخلیه میکنید !!!
شما ها که از مرگ هموطنتون هم نردبانی میسازید برای تخریب دولت و بالا رفتن خودتون انسان نیستید !!!
شمایی که حضور وزیر کشور وزیر بهداشت معاون اول رئیس جمهور و رئیس مجلس سایر مسئولین مملکت را نادیده میگیرد از حضور رئیس جمهوردر خانه خدا و شرکت در اجلاس ایراد میگیرد مشخصه که فقط دنبال بهانه ای برای عربده کشی و هتاکی هستید !!!
همه مسئولین و ما مردم به فکر هموطنهامون هستیم شما به جز غر زدن و فحش دادن چیکار کردی ؟؟ خون دادی ؟؟یه بسته نون یا یه هزار تومنی کمک کردی ؟؟ یا فقط شعار دادی ؟

این زلزله در ماه مبارک رمضان حکمت و آزمایش خدا بوده .مطمئنم هموطنان آذری از این آزمایش سربلند بیرون خواهند آمد و روسیاهیش برای شاگردان شیمون پرز خواهد ماند!!!
در ضمن منم با سوالی که صراط در مورد شهرداری تهران پرسیده اعتقاد دارم !!!
اما اما اما به نظرم به هر حال کمک ایشون کار خوبی بوده و خوبه که بقیه مسئولین و هنرمندان هم وارد عمل بشن ..مثلا بگن صدا و سیما امروز 10درصد حقوق این ماه کلیه کارمنداش را به زلزله زدگان اختصاص داده و هنرمندان و ورزشکاران هم به صورت دسته جمعی در آنجا حضور پیدا کنند!
اینجوری دشمنان میفهمند که ما مردم پشت هم هستیم ....
ناشناس
|
Germany
البته خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طایی شدن آسان بود .
قالی باف از جیب خودش نداده بلکه از بودجه شهرداری داده ،پس فردا هم با شیون کمبود بودجه پس میگیره پس مشخصه طبق معمول قصدش خودنمایی بوده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۱
۳
خاک بر سرت که به این وضع هم حسودی میکنی انشائالله تهران میاد ما کمکتونو جبران میکنیم
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۱۵
۳
خدا وکیلی یه نگاه به کامنت ها کنید و یه نگاه به + و - ها (کامنتها همه دفاع از این حرکت کردند ولی....)بعد متوجه میشید که گروهک انحرافی چقدر نیروی بی سواد اجیر کردن.
مرگ بر منافق
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۱۸
۱
جای زنده یاد معاویه خالی است !!
راهت ادامه دارد!!
حیدری
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۱
۱۰
با سلام
صراط جان چرا نباید ارگان های دولتی وحکومتی به این قضیه کمک کننند؟
وقتی دولت نمی تواند این ماجرا را مدیریت کند چرا شما ها نمی گذارید به مردم امداد رسانی شود
شما انسانیت را قربانی مسائل سیاسی خود می کنید.
جدا برای شما وافکار تون متاسفم.
حامی جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۶
۲
حالم از سایتتون به هم می خوره پر غیبت پر تهمت پر تخریب پر کثافت کاری اگه می خواین بیش از این جهنمی نشید یا درش رو ببندید یا رویه ش رو عوض کنید مگه مسلمون نیستید شما ؟
مملی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۴
۱۸
صفای هر چی بامرامه بناز م قالیباف را که حداقل از دستش بر اومده / شما چرا زورتون میاره؟ چون بیشتر از یک کیک و ساندیسه ؟؟؟؟؟
سید علی مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۲
۳
همه شما عزیزانی که دارین از قالیباف دفاع می کنید : وقتتون تلف شد / به زودی خود شما ها رو می بینیم که میگید این قالیباف ..................... بود و ما خبر نداشتیم !
مجید
|
Germany
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۴
۱۱
جمع کن کاسه کوزه تو، تو این شرایط به همه بر چسب می زنی!!!!!!!!
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۴
۲
با همین حرفاتون مملکتو دادید دست این آقایون آقاتو این اوضاع و احوال فکر مردم باشید دست سردار دوران دفاع مقدس رزمنده دلیر برادر شهید جناب قالیباف درد نکنه بازم ایشون که بفکر این بندگان خدا بود شما هم بچسب به سیاست همه هم بدن جز شما برادر عزیز
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۶۲
۳۱
آقای قالیباف ازهرفرصتی خوب استفاده می کند اگرهنرداردازاموال شخصی کلانی که داردبذلوبخشش می کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۶
۳
بهتره پولش تو ایران خرج بشه تا اینکه بریزتش تو جیب عربها!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بهتره با این پول 2 واگن مترو میخرید تا مردم رو سرهم سوار نشن . نه اینکه بودجه شهرداری را صرف خودنمایی کنه !
اگه از جیب خودش کمک میکرد حرفی نبود !
آقا کریم
|
United States of America
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۴
۲۷
صراط داره دم انتخابات همه رقیبارو تخریب میکنه تا به طور غیر مستقیم از 1 نفر خاص حمایت کنه.
ولی شاید هم کار محمد باقر تبلیغاتی بوده باشه.
سلیم
|
Germany
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۸۰
۵۶
حزب الله بیدار است از قالیباف بیزار است این شعار بچه های مذهبی برای مشاور خاتمی که اتفاقا از ساکتین فتنه و سوء استفاده کنندگان بزرگ است
جابر
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۱۰۷
۱۱
حالا این فرد مایل به فتنه گران یکبار اشتباهی یه کار خیر در طول خدمتش کرده برید اون خرجای انچنانی و سواستفادهایی که برای انتخاباتهای پیشین و پسین کرده رو رو کنید نه این 10 شاهی کمک به مردم بدبخت محروم از بیت المال(بیت الحال)!!!
ناشناس
|
United Arab Emirates
ایشون هم دقیقا همین کارو کرده یعنی از بیت المال (بودجه شهرداری ) بر ای تبلیغات استفاده کرده .
behzad
|
United States of America
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۲
۱
بازم دمش گرم حضرات دیگه جیراشونو پر کردن چرا سره کیسرو شل نمی کنند؟؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
احتمالا شما تو تهران زندگی نمیکنی که انقدر راحت بودجه شهرداری تهران را میبخشی ! فردا اگه شهردارتون بیاد بودجه شهرتون را ببخشه جیغتون در میاد
محمد اصفهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۵
۱۴
اقدام دکتر قالیباف از ابعاد مختلف بخصوص نوعدوستی ٰ وظیفه ملی و وظیفه سازمانی بسیارقابل تحسین است. اگر مثل خاوری بود و اون عدد گزاف را برده بود حتما از نظر بعضیها بهتر بوده ك وای برما ایرانیان ظاهر بین و ابن الوقت که در بی تقوایی همتا نداریم . بابا ماه رمضانه یک سر سوزن عبرت و تقوی هم خوب چیزیه ! به فرض که هدف سیاسی پشت قضیه باشه باز هم قابل ستایشه نسبت به بعضیها .....ضمنا جلیلی که ............................................................. .... قحطالرجال که نیست ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بله اگه از جیبشون میبخشید کارشون درست بود .ولی اینکه بودجه جایی را صرف جای دیگه کنی
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۴
۲
کدوم حزب الله ؟ بابا بسه دیگه سو استفاده از کلمات مقدس !!!!!!
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۳
۴
ای بابا کدوم مدیر سر جاشه که جناب شهردار باشه.
البته کمک کردن به زلزله زده ها وظیفه ی همه مردمه اما بشرطی که از جیب خودشون مایه بذارن نه از مال بیت المال ، که البته مال بیت المال در این راستا برعهده ی حلاح احمر و .... میباشد نه شهرداری یه شهر دیگه.
متاسفانه بعضی از مسولین به خودشون اجازه میدن توی هر کاری دخالت کنن و منافع شخصیشون براشون مهمه نه مردم.
(صمد آقا رای به هیچکدومشون نمیده)
مطیع رهبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۳
۱۲
آقا جان چرا بیخودی حرف میزنی بابا یکم منطقی باش یعنی هرکی بخواد کمک کنه یعنی داره تبلیغ میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پیشنهاد:صراط جان اگه وقت کردی به این نظرات یکم توجه کن بعد بنداز چرتکه ببین کارش درس بوده یاغلط که شکی ندارم هیچ سوءنیتی نداشته.خدا اجرش بده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی از بودجه شهرداری میبخشی ! وقتی از کمبود بودجه شهرداری مینالی! یعنی اینکه این پول را از بودجه شهرداری یا به عبارتی از جیب دولت بخشیدی و قراره دوباره پس بگیری !
خوب معلومه این نمایش و خودنمایی است!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۳
۲
مگه مکم کردن عیبه متاسفم برای صراط
اذربایجان زنده باد
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۴
۶
شعار جالبی حزب الله بیدار است از قالیباف بیزار است
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۳
۷
شعار جالبی حزب الله بیدار است از قالیباف بیزار است
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۴
۲
با سلام حداقل اقاي قاليباف در هر راستايي به عموم مردم كمك مي كند بجاي تقدير و تشكر كردن اينه رسمش.
يا علي
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۲
۱
صراط امروز چرا هیچ کدوم از کامنت های منو نمیزاری؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۶
۲
اگر بصیرت دارید شمار ارجاع میدهم به سخنرانی رهبر و جایگاهی که آقای قلیباف نشسته بود خیلی ها پیام را در یافت کردند جز خوارح
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۳
۱
صراط ، خودت چه قدمی برا زلزله زدگان برداشتی ؟؟؟؟؟؟
شما همتون حرف مفت زنین
ای شاله سرشما و همکاراتون بیاد ما جبران کنیم
تبریزی
|
Germany
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۵
۱۰
قالیباف هر کار اشتباهی هم که کرده باشه این یکی رو واقعا کار خوبی کرده و باید دستشو بوسید واقعا خیلی خوشم اومد
کریس انجل
|
United States of America
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۴
۳
عینک بد بینی رو بردار صراط اخه چقد تعصب بی جا و بدون فکر
مصطغی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
۲
۹۶
بیکارید الکی دارید جرو بحث میکنی ؟تحلیل شماها که همش نقلیه چرا تهمت میزنید؟خیلی کارشناسید از منطق عقل استفاده کنید نه نقل
فاطمي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
۸
۴
صراط جان واقعا بي شعوريد . يك مشت متحجر الاف
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
۵
۲۰
مدیرکل روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شماره حساب ۰۱۰۵۵۸۳۱۴۴۰۰۲ را برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی اعلام کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناقلا شماره حساب خودت نباشه جاي كميته جا زده باشي!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نه داداش خیالت راحت ،ما دستمون به دهنمون می رسه!
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
۲۳۵
۱۵۱
با اظهار تاسف از برداشتهای ناصواب شما و جهت استحضار خوانندگان محترم عرض می شود ، شهرداریها بعنوان موسسات عمومی غیر دولتی بوده و بر اساس بند 10 ماده 55 قانون شهرداریها میتوانند با تصویب شورای اسلامی شهر و بنام شهر و شهرداری نسبت به اهدای هدایا اقدام نمایند که بر همین اساس و با توجه به اختیارات قانونی و تفویض اختیارهای اعطا شده به شهردار محترم تهران ، اقدام ایشان کاملاً بر مبنای قانون و در راستای همدردی شهروندان محترم تهران و به نمایندگی از آنان با زلزله زدگان و مصیبت دیدگان است ، خدواند به همه ما رعایت تقوی الهی در ماه مبارک رمضان را عطا کند و ما را در صراط مستقیم نگهدارد . سخن آخر اینکه قالیباف کمک را از سوی شهرداری و شهروندان محترم و فهیم تهران انجام داده نه از سوی خودش ، تا اقدامش تبلیغاتی باشد ......
اعماد
|
Switzerland
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
۳
۲
اگه من جای شهردار بودم 4 ملیارد تومان می دادم نه پول خرید یک اپارتمان130 متری مگه نه اینکه امام یک تار موی کوخ نشینان را به هزاران مرفه نمی داد چطور اقا یان شهردار روشون شده چندرغاز بیاد کمک کنه و انوقت بخواد کاندید بشه و چرا نظر منو هیچوقت نمیگید مگه ادعا نمی کنید با کسی عقد اخوت نبستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
۳
۴
صراط عزیز در کوی قالیباف به دنبال چه هستی جهالت تا به کی
سعيد
|
France
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
۲
۲
بسيار دقيق گفتي. ازت ممنونم.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
۵
۳
این کار شهردار تهران انصافا" حرف نداشت نمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
۱
قالی باف از بیت المال داره واسه خودش تبلیغ میکنه. سیاست چقدر کثیفه!!!!
میرزایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
۳
۱
صراتیها که با هیچ صراطی مستقیم نمیشید؟
...... ها؟
مخالفین دکتر قالیباف ؟
طرفداران دولت م.............؟
طرفداران بسیار قلیل جلیلی و.......
کسانیکه عینک بد بینی زدید؟
مدعیانی که حزب الله نیستید بلکه باید مردم حزب اللهیتان بنامند؟
کسانیکه .......... و....رابر دکتر قالیباف ترجیح میدهید؟
و......
و......
و......
اولا شرمتون بیا وبه مثبت ومنفیها نگاه کنید که حتی با دستکاری هم شکست خوردید اینکارا رومیکنید که مدیران کم سابقه اینجوری مملکتو بدست میگیرن که سوابق اجراییشون یکصدم دکتر قالیباف نیست روی کار میان واین همه گرانی وتحریم و....گریبانگیرمون شده،
چرا قدر نیروهای انقلابی،باسابقه.مدیر وعملگرا مون رو نمیدونیم وهمیشه توسرشون میزنیم؟از خدا که نمیترسید؟بخاطر بنده هاش حداقل سکوت کنید.
ننگ بر صراط اگه انعکاس نده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
۳
به نظر من این مبلغ ، قابل ذکر نیست .
بهتر است به درآمد فوتبالسیت های درجه چندم لیگ برتر نظری بکنید .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
۵
۴
بین .... تنها کسی که قبول دارم قالیبافه اگه تو هم میشناختی اش اینطوری نمی گفتی
الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
۱۰
۲
قاليباف براي رضاي خدا اين كار رو كرده .
متاسفم كه اينقدر سطح فرهنگمون اومده پائين.
درود بر شرف و انسانيت قاليباف
0020
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
۱
۷
به صراط چه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
۲۵
۱
کمک به زلزله زدگان خیلی مهمه، ولی منبع این کمک باید جای دیگه ای باشه.
وقتی دولت یه بودجه ای داده به استانداری تهران و قالیباف این بودجه رو میده برای زلزله زدگان خیلی فرق داره با اینکه از جیب شخصی خودش کمک کنه.
خرج که از کیسه مهمان بود - حاتم طائی شدن آسان بود
بعضیا همچین میگن برا رضای خدا، خب عزیز من از جیب خودش که نداده.
به قول بعضیا وقتی کسری بودجه بیارن بازم دولت باید پول بده بهشون، خب از او بذارین خود دولت کمک کنه دیگه، دولت یه پولی رو گذاشته برای امور شهر تهران، و خود دولت باید به زلزله زده ها کمک کنه، نه اینکه شهرداری تهران کمک کنه بعد دوباره از دولت پول بگیره، خب چه کاریه؟
رضای خدا زمانی بیشتره که آقای قالیباف از جیب خودش کمک کنه اونم به طور ناشناس.
راستگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
۹
۷
نميدونم چى كامنت قبلى بنده را رو نكردين اين هم دوكان خالى باف چون ايشان كه در جنوب شهر عبور مى كرد ديد نانوايى نسيه نمى دهد وجگرش آتيش گرفت شب رفت برج ميلادبستنى طلا خورد وبد كه مردم فهميدن آش وباجاش تو برج جم كرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
۴۱
۳
من به عنوان یک اذری دست مردم اذربایجان و اقای قالیباف را میبوسم ایشان شعور بالای خودش را نشان داده است وبس
رمضانزاده
|
Russian Federation
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
۱
باسلام باید گفت که شما فی قلوبهم مرضا وزادهم الله مرضا هستید .با این عقیده شما ،هیچ کس نباید کارکنه و هرکاری هم کرد با شما مصلحت کند و مجوز بگیرد .شما که مطلب می نویسید بی نیت ومنظور که نمی نویسید و برای هرکارتان در کوتاه مدت و دراز مدت منظور دارید .شفای شما ارزوی ماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
نظر نمیره؟
علي عليزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
۳
آره والا به اسم زلزله تبليغ براي انتخابات بيا و ببين چه شود آنموقع اسمشان را هم ميگذارند بچه بسيجي و هئيتي
گمنام
|
Germany
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
۳
من شک ندارم این ریا کار برای جذب مردم و جمع کردن رأی اینکار رو انجام داده. این آقای به ظاهر مقدس مآب مدتی هست که توی دانشگاهها به جمع کردن نیرو برای انتخابات دست زده . آقای قالیباف گیریم رئیس جمهور هم شدی که چی بشه؟، اگه منسب و جاه میخوای که داری پول که داری و ... پس بس کن دیگه قالیباف
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
۱
سلام

همیشه مراقب جمله ی تفرقه بینداز و حکومت کن باشید.
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
۸
۳
جناب قاليباف درقضيه ورودسيل به متروتهران هم عوامفريبي كردند كمك كردن خوبه اماسوء استفاده ازوضعيت زلزله زدگان داغداربراي تبليغات رذالت اخلاقي است انشاله كه ايشان نيتشان خيربوده
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
اگر چه من شهرستانیم ولی در کل خدمات آقای قالیباف قابل لمس است
نگران نباشید که "تعز من یشاء و تذل من تشاء