۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۰
یک سایت ضد انقلاب مدعی شد:

صرف افطاری سران فتنه با خانواده هایشان

صرف افطاری سران فتنه با خانواده هایشان
مهدی کروبی در این دیدار ها با عنوان این نکته که مواضع اخیرم بهترین مواضع طول عمرم بوده است گفته : اجر مبارزه 88 از مقاومت قبل از انقلابم بیشتر است و احساس رضایت زیادی میکنم.
کد خبر : ۷۴۳۳۹
"صراط" - شنیده شده است که در روز های ماه مبارک رمضان دیدار های سران فتنه با خانواده هایشان شدت گرفته و مواضع جدید از آنان برای هدایت برخی تحرکات جنبش موسوم به سبز در این دیدارها عنوان شده است .

به گزارش خبرنگار صراط ، سایت ضد انقلاب "ملی مذهبی" در خبری که صبح امروز منتشر کرد به نقل از خانواده های موسوی و کروبی از چندین ملاقات حضوری و تلفنی سران فتنه در ماه مبارک رمضان با خانواده هایشان خبر داد و اعلام کرد آن دو هنوز بر سر مواضع خصمانه خود علیه نظام و انقلاب ایستاده اند .

شنیده ها حاکی از آن است که مهدی کروبی در این دیدار ها با عنوان این نکته که مواضع اخیرم بهترین مواضع طول عمرم بوده است گفته : اجر مبارزه 88 از مقاومت قبل از انقلابم بیشتر است و احساس رضایت زیادی میکنم.

در دیدار های مذکور که به ادعای سایت ملی مذهبی بخش هایی از آن توسط فرزندان سران فتنه به بیرون درز کرده است تبادل نظر هایی در رابطه با آینده جریان فتنه هم مطرح شده است .

لارم به ذکر است چندی پیش برخی از سیاسیون کشور خواستار آزادی سران فتنه از حصر خانگی به دلیل متنبه شدن آنان از اعمال خود بودند اما به نظر می رسد با انتشار چنین خبر هایی ، آن هم از نزدیکترین افراد خانواده این افراد هیچ نشانه ای  از پشیمانی از اقدامات براندازانه 88 تاکنون در آنها دیده نمی شود .


نظرات بینندگان
محمد ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
۲۷۱
۱۱۰۵
مرگ بر ضد ولایت فقیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بیش باد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منفی ها یعنی درود !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منفی ها دقیقا مثل تعداد زیاد لشکر یزید در کربلاست ، ولی ایران که کوفه نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا تو سایت خودتون هم این لشکر زیاده...؟... ها؟
ناشناس حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس مگه سایت سرقفلی داره ! هر کی میتونه بیاد داخل ! ضمن اینکه کی گفته هر کی ریش داره و عبا و عمامه و اسمش اصولگراست حتما حسینی هست و پیرو ولایت ؟
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
این منفی ها درد آوره! چه کرده اند با این مردم که به همه چی پشت کردند؟ ولایت فقیه جزو ارزشهای این مردم بود
حدا لعنت کنه کسایی رو که دارن مردم رو از همه چیز زده میکنن
خدا لعنت کنه افراطیونی رو که باعث میشن جوون به جایی برسه که..........
به حق همین ماه ایشالا ریششون خشک بشه
الهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناسی که گفتی ایران کوفه نیست اگر تاریخ ایران میخواندی میفهمیدی ایران از کوفه بدتره .
صبح میگفتن درود بر مصدق عصر گفتن مرگ بر مصدق !
الان هم کسانی هستند که هم به بنی صدر را دادن هم به هاشمی هم به خاتمی و هم احمدی نژاد !
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
آرمان جان عزیز اشتباه نکن ... جالبه خیلی از کسایی که تووی مجلس امام حسین میان اصلا بحث ولایت رو قبول ندارن !!! البته خیلی هاشون جاهل هم هستن ولی در مجموع اگه امام زمان به امید از خدا ظهور کنه خیلی از همین ایرانیای خودمون مقابلش می ایستن.
کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا آقا آرمان !!
تو برو ببین اونایی رفتن روی مین خوابیدن نگرششون به ولایت مثل این 88 نفر (تا حالا !! ) بوده ؟؟
تعداد منفی مثبت های کربلا و عاشورا فکر میکنی چطور بوده ؟ 72 در مقابل چند هزار نفر ؟ الان هم همینه
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
آره بسیجی جون، کل یوم عاشورا
..........................
انقدر سخته که فقط باید به خدا پناه برد برای شناخت و بصیرت
من میگم اینها مردم این کشورند
نه یزیدی بودند نه ضد اسلام و ولایت فقیه
چی به سرشون اومد به اسم اسلام که اینجوری زده شدند؟
این ایران ما نبود
پويا
|
Iran (Islamic Republic of)
مشكل اين افراد اينه كه خودشونو حسيني ميدونن و مخالف خودشونو يزيدي. به همين دليل انجام هد كاري مثل تقلب، سركوب، شكنجه و ... از طرف حسيني ها بر يزيدي ها مجازه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پویا انشالله آخر کار شرمنده امام حسین نشی
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
منفيها بع خاطر متن پيام و ولايت فقيه نيست بلكه احتمالا به خاطر شخص نويسنده آن است.

البته با احترام خدمت جناب محمد ممل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باز دم اینجا گرم میزارن نظر بدید
ما که هرجا نظر دادیم عزیزای روشنفکر نما نذاشتن .
خدایی اینجا یعنی آزادی
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
آرمان عزیز مهم اینه که اینایی که منفی میدن فکر میکنن اسلام واقعی همونی هست که مد نظر اوناس !! یعنی اسلام روشنفکری یا همون اسلام آمریکایی یا همون اسلام و شیعه منهای ولایت ! اسلام اصلاح طلب طلب آمریکایی افراطی ، اسلام همون طیفی که اومدن توی خیابونا آتیش زدن ! فکر میکردن که دارن برای اسلام دارن آتیش میزنن ... البته رفتار و کردار و گفتار و عملکرد بعضی ها (مثلا در مناظره ها) در تشجیع و جسور کردن و لجبازی این طیف تاثیر زیادی داشت و انارو از عقلانیت دور کرد ... ضمنا اگه حامیان شیعه ، اسلام و کشور همین منفی بده ها بودن ، امثال صدام تا حالا صد دفعه خاک ایران رو توبره کرده بودن و برده بودن
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
یا حسین!!! تعداد منفی مثبتها چرا برعکس شد؟؟؟
صراط؟؟!!!
عاشق حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
باآرمان وپویا سخت موافقم.امام حسین دغدغشون هدایت بود نه قدرتنمایی.بسیارمتأسفم چطورمی خوان جواب خداروبدن؟
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
۲۰۸
۶۶۳
اجر مبارزه 88 از مقاومت قبل از انقلابم بیشتر است و احساس رضایت زیادی میکنم !!

"اللهم اشف کل مریض" بطور ویژه در این ماه مبارک برای این شخص
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
وخداوند گمراهان را براه راست هدایت بفرماید بخصوص جنابعالی را
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رامین !! خدا هدایتت کند ، آمین !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما دوباره به دوران مبارزات انتخاباتی برگردید ،ببینید که چگونه حق با میرحسین بود ، البته اگر خود را به خواب نزده بودید ، خطری را که وی نسبت به آن هشدار می داد، اکنون می فهمیدید
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب بسیجی من هم اگر این طوری حبس خانگی باشم که همه چیز برایم مهیا باشد و .......... و بخورم بخوابم و تازه بعضی افراد ساده لوح هم برایم کف و سوت بزنند ودلسوزی کنند متنبه نخواهم شد به نظر من تنها راه نجات این دو عنصر پلید و رانده شده حبس ابد در سلول انفرادی بدون نور است و یا اعدام
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
یوسف الهی بری حبس!!!!!!!!
MOJICIVIL
|
Iran (Islamic Republic of)
++++++++++++++++++++++++++
هر چی بدم کمه به شب قدر برای شفاشون کمه همه هر سه شب قدر غنیمت بدونن
عاشق حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب سوپربصیرت،بصیرت اسلامیت بهت نهیب زدمخاطبت روبا کنایه،مریض خطاب کنی یادلتونوبه قدرتتون خوش کردید داداش؟ باش تاصبح دولتت بدمد.قدرتنمایی نکن جناب...نیتت هدایت بوددیگه؟؟؟
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
شمر و یزید و .... هم مریض روحی و فکری بودن دیگه !!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
۲۱۳
۶۴
زنده باد شیخ با بصیرت.
محمد ممل
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
هرهرهرهر .... چه زنده باد شبه جوکی !!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
.
وای ننه جون ،بهم گفت بابصیرت !!!!!!!

منو این همه خوشبختی" محاله محاله !!
sss
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
وای امین جون درود به این بصیرت با گرانی و بدبختی و فقر و بیکاری و ................ اوه کلی الطاف خفیه دیگر
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
توجه : امین زنده به عشق احمدی همان پسرک است :)
یوسف
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مرگ بر روحانی نمای کور باطن
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
بصرتش تو"دول الخلیج العربی"ثابت شد
حالا ببینید طرفداراش از خودشم بی سوادتر هستند و لابد به بی سوادیشون افتخار میکنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مجید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
sss
دوباره که همه چیز رو با شکم مقایسه کردی
هر چند اب تو هاون کوبیدنه اوردن استدلال برای امثال تو ولی
به خدا که خدا از شکم بزرگتره
sss
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مجید جان می دانی شما برادران خدا را برای چه می خواهید که آن را مقابل مشکلات مردم قرار دهید.
اما وقتی صحبت از پول گرفتن و چپاول است که خدا بی خدا
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شیخ با بصیرت :))))
همه چیز بهش چسبونده بودن اینیکی سیریشش خیلی غلظ بود :)))))))))
حمید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
یا حسین .....میرحسین .....خداوندا شهدای قیام مردمی سال 88 ک چون مولایشان حسین بن علی (ع) بر ضد ظلم و ستم یزید و عمرو عاص های زمان بود با شهدای کربلا محشور بفرما ...آمین
محمد ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
۴۱
۲۲۴
مرگ بر ضد ولایت فقیه
ملت ايران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
۵۱۰
۲۷۳
درود بر موسوي و كروبي .
دولت اسراییل
|
Iran (Islamic Republic of)
بیش باااااااااد
سازمان سیا
|
Iran (Islamic Republic of)
درود
درود
درود
انسان آگاه به مسائل سیاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
درود
درود
1000 درود
ياران خميني (ره)
|
Iran (Islamic Republic of)
انشائ الله كه در اين روزها كروبي و موسوي به اغوش خانواده برگردند.
انسان ولایی و مهدوی و انقلابی
|
Iran (Islamic Republic of)
هزاران مرگ و نفرین بر این دو عنصر خائن
MOJICIVIL
|
Iran (Islamic Republic of)
الهم اشف کل مریض اونم از نوع کسانی که مثبت دادن
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ایول!چقدرمثبت!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر موسوس و کروبی دو یار غارتگر :))
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر موسوی و کروبی ادامه دهندگان راه مولا حسین بن علی (ع)
MAJID R
|
Albania
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
۱۰۸
۱۲
مشکل مردم ما موسوی و کروبی نیست لطفا سایت صراط در باره ی مشکلات اصلی مردم مطلب بگذارد مثلا مسئله اختلاس مجاهدینمان در بنیاد شهید.
انسان آگاه به مسائل سیاسی
|
Albania
احسنت بر تو
ناشناس
|
Albania
راست میگه والله ! کجا بودن اونهایی که از وضعین بنیاد شهید زمان کروبی انتقاد میکردن ؟
صراط اگر .......... باید این قضیه اختلاس بررسی کنی سریعتر !
ناشناس
|
Albania
مثل این که تو بیشتر به مشکلات جامعه نزدیکی!
مشکل ما همین مافیا ها هستن که این موسویو کروبیم جزوشونن
مردم ایران
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
۶۱
۱۴
این ممل کارمند این سایته که نظرات مسخرش همه جا هست
خودتون مینویسید و بعد تایید میکنید. نظرات ملت هم کلاً سانسور میشه چون اون وقت ....
بازم سانسور کن ادمین متحجر
دولت اسراییل
|
Netherlands (Kingdom of the)
تو چطور متحجر نیستی که از طرف کل مردم ایران نظر میدی آلوچه ؟
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
پس چطور اراجیف تو تایید شده
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
تعداد مثبت ها تو سایت خودتون نشون میده کی اراجیف میگه هه هه هه
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
تعداد مثبتها نشون دهنده علمی بودن صحبتای (اراجیف) توئه ؟
اون مثبت بده ها هم مثل خودتن دیگه
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
آقای با هوش این نظر را من ندادم ولی درسته . در ضمن از احترام شما به نظرات کاربرانی که مخالف شماست!! (آلوچه و ...) شخصیتتون مشخص میشه
نورا
|
Netherlands (Kingdom of the)
دولت اسراییل همون مملی هست!!!
آلوچه تیکه کلامه اون هست!!!
امیر
|
Netherlands (Kingdom of the)
دولت اسراییل هم همان ممل است
مرتاض
|
Netherlands (Kingdom of the)
امیر تو یه آلوچه واقعی هستی یا یه ای کیو سان واقعی ؟
دولت اسراییل
|
Netherlands (Kingdom of the)
نورا به من پناهنده شو !!
نورا
|
Netherlands (Kingdom of the)
مرتاض هم مملی هست.
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
مرتاض هم ممله
مجید
|
Netherlands (Kingdom of the)
قهرمانان دولت اسرائیل که الانه امثال نورا هستند
بابا یه پارتی جور کنید ما رو هم ببینند
اخه شما چه دلی از این بچه کش های یهودی بردید
محمد (ممل)
|
Netherlands (Kingdom of the)
تهمت !!! در این ماه عزیز از هیچ کدومتون نمیگذرم ، سر پل صراط جلوتونو میگیرم و با مدعیان عدالت میفرستمتون توی یه بند !
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
۷۵ ملیون ایرانی الان تو امریکا پیش اوبا جونن که از طرف اونا نطق میکنی؟ :)
همین که میزارن با این پرچم بیای نوشته هاتو بنویسی خودش کلیه. تو الان باید تو فیس بوکو بی بی سی نظر بدی :)
AR
|
Netherlands (Kingdom of the)
مملی سر پل صراط هم برا خودت بگیر ببند را انداختی...باتومات رو هم ببر هم برقی هم معمولی. D-:
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
۱۸۱
۳۷۵
خدا خیرشون بده هر چندوقت یک بار اینا جوک میگند و مارو شاد می کنند...
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
جداً خدا خیرشون بده حضورشون باعث دلگرمی و شادی مردمه.
...........
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
بهترین دعا برای این خائنین اینه که خدا مرگشون بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدایی خیلی این دوتا باحالن نمیدونم چرا مردم ازشون بدشون میاد :))
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
۵۱۹
۸۴۵
افاضات شیخ کروبی به درد عمه جونش میخوره ........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نن جونش...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من از ریخت کروبی بیزارم ولی از این افاضات بی غیرتی تو وامثال تو که اسم ناموس مردم را میارید بیزارم چکار به ....... داری ، که چها رتا ........... مثه تو از اون وریها بیاد مقابله با مثل کنه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
عمه نداره که !!!
باید بگی ننه جون الهی به قربونش بره"
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
امین زنده به عشق راست می گی اگه ننن جون کروبی رییس جمهور بود مرغ کیلویی 7 تومان نیود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
۱۰۸
۹
مشکل مردم ما موسوی و کروبی نیست لطفا سایت صراط در باره ی مشکلات اصلی مردم مطلب بگذارد مثلا مسئله اختلاس مجاهدینمان در بنیاد شهید.
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اساس مشکل مملکت ما وجود منحوس این دو عنصر چندش آور است و بس
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب شناس گرچه اعمال اين دو چهره در زمان انتخابات 88 و بعد از آن مورد تاييد نيست اما به هر حال هر دو زماني از بالاترين مقامات بوده اند و بايد جانب ادب رو در موردشان نگه داشت.
ناشناس
|
Finland
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
۴۲۷
۲۳۴
مردان صبور این سرزمین خدا نگهدارتان.
شناس
|
Finland
نامردان وطن فروش خدا مرگتان دهد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
۵۵۴
۲۵۹
صلی الله علی محبک یا حسین
کروبی و خاتمی و میرحسین
جانم فدای میرحسین عزیز
ناشناس
|
United States of America
مرحبا
رامین
|
United States of America
احسنت اجر جهادشان با امام حسین
ناشناس
|
United States of America
خجالت بکش مردک اگراینها محبین واقعی امام حسین بودندارز کسانی دفاع نمی کردند شعار ضد اسلام دهند اگراینهامحیبین واقعی امام حسین بودند انا دمهایی چه درعاشورا ان فاجعه به باراوردندخداجونمی نامیدند
مریم
|
United States of America
شما بهتر است اجرتان را از عمر سعد بگیرید که در زیر سایه ضد ولایت فقیه برای دشمنانش سینه میزنید
مجید
|
United States of America
مخصوصا بعد از عاشورا 88
دیگه به این بنده شی... میر حسین نمیگن
میگن میریزید
رضا
|
United States of America
انشاالله که در روز محشر با این آقایان از نسل عمرسعد(کروبی خاتمی موسوی) محشور بشی!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
۳۳۰
۶۳۲
مزدورا ن بی مزد شیطان
مرگ بر دشمنان خط امام خمینی
مرگ بر ضد واایت ففیه
H
|
Iran (Islamic Republic of)
سکته نزنی
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
۴
۱۸
این یعنی عاقبت بخیری و غفلت.
(صمد آقا الف میشود)
حسینhm
|
Iran (Islamic Republic of)
علف
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
الف نه علف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
۱۲
۱۸۴
قابل توجه اونهایی که حامی فتنه هستند:

یادتون نیست این بابا چقدر تو ...... چاپید؟ چقدر به ...........بی حرمتی کرد؟
اون 3090میلیون جزایری که کوچیکش بود
اولین کسی که تو عروسی پسرش سکه به مردم داد و اشرافی گری رو باب کرد کی بود؟
بیسواد ترین اخوند روی زمین کیه؟

چرا مثل احشام فقط تا 1 جربانی میشه میافتید دنبالش؟ از مغزتون کمک بگیرید
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ای بابا"
اون پول جزایری که خمس و زکاتش بوده !!!

طی تحقیقات به عمل آمده،مشخص شده سکه ها به نرخ دولتی خریده بودند اون موقع !!!!

بنیادشهید هم بیخیال بابا (چیزی نبوده!!!)"
سعید شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست خوبم اخبار بیست و سی نگو ...
ما سالهای زندان ساواک ایشان را یادمان هست ما سالهای ریاست بنیاد شهیدش یادمان هست ما ریاست مجلسش یادمان هست ما رییس بعثه بودنش یادمان هست .
ما برای انقلاب شکنجه دیدن و پناه کودک یتیم بودن و گفتن حق ملت پشت تریبون مجلس و نفر اول بودن در کشتار حجاج یادمان هست شما یادتان نیست اینها را از انقلابیون و فرزندان شهید و جوانان دهه هفتاد و حاجیان مجروح بپرسید تا برایتان نقل به مضمون کنند نوجوان امروز و تازه سیاسی شده خواهان اعدام سران فتنه !!!
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
فساد اقتصادی الان رو کجای دلمون بذاریم؟
اشرافی گری الان رو چکار کنیم؟
بیکاری و فقر و گرونی رو به کی بگیم؟
احشام شرف دارند به سگانی که پول ملت میخورند و پاچه مردم میگیرند
عاشق حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
همین .......... آخونددنیا زمان حضرت خمینی مسؤول سازمان حج بودجناب ناشناس دلبندم ایناهرجابه نفعشون باشه ازهم دفاع می کنن هرجاهم نباشه توی رسانه ی ملی زیرآب همدیگه رو می زنن...ازمغزت کمک بگیر
عاشق حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
درضمن باآرمان سخت موافقم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
۱۵۱
۱۲
تعداد مثبت و منفي ها كاملا گوياي همه چيزه ضمنا سايت صراط يك سايت اصولگراست كه قطعا طرفداران جنبش سبز ازش بازديد نمي كنند
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس یعنی الان شما تصور میکنید تمام ملت بابصیرت ایران پای اینتر نت توی سایت صراط نشستند و دارن منفی یا مثبت میزنند نه بابا دل خوش نکنید به این افراد بیکار مثل خودمون که کارمون شده اینترنت بازی اگه میخوای تفاوت آرائ مثبت و منفی روببینی بیا تو جامعه اسم این افراد خائن رو ببر چنان تو دهنی بخوری که تا ابد یادت نره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
البته منظور ایشان از جامعه "امت همیشه در صحنه" می باشد. در ضمن خانم محترم این نمادی از جامعه آماری است و تو علم آمار بعنوان نمونه ای تعریف میگردد. لازم نیست کل مردم حضور داشته باشند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حتما یکی از اصولگرا ها تویی جون خودت
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزیز آمارتونم در انتخابات دیدیم که هنوز شمارش آرا تموم نشده اعلام پیروزی میکنید طبق همین آمار ضمنا سری به سایتهای مخالفین بزنید تا اختلاف واقعی آرا رو اونجا ببینید شما که آمار گرا هستید
عاشق حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
مریم خانوم ادبت کو؟یقیین داری پشت سرعلی نماز نمی خونی وسرسفره ی معاویه ناهارنمی خوری؟شمااول روی ادبت تجدیدنظرکن بعدبه عنوان بچه شیعه ی غیرتی بیا کامنت بذارتاآبروی شیعه روبدترنبری...ماهم شیعه ایم فرق هدایت وقدرت نمایی رووالله می فهمیم.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
شما مطمئن هستی عاشق حسینی اما من یکم شک دارم شما بیشتر عاشق میر حسینی تا حسین و این قدر از نام حسین و شعارهای مقدس سوء استفاده نکنید ضمنا من ادب رو هم از شماها یاد گرفتم وقتی که یک انتقاد سادتون فحش ناموسیه توی سایتها و شبکه های انحرافیتون پره از ادب و منطق ! شما ها دیگه از ادب و شیعه و علی و حسین دم نزنید که مردم باورتون ندارند حتی اگه بیاین مثل مرادتون در انتخابات شرکت کنید
ice age
|
Germany
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
۲۸۰
۲۵
سلام بر موسوی درود بر کروبی
مریم
|
Germany
سلام ! بر موسوی و کروبی خائن
ناشناس
|
Germany
خدایا به آه دل مظلومان فتنه 88 دشمنان داخلی نظام را از این هم رسواتر وریشه کن ونابود بفرما آمین یا رب العالمین
عبد
|
Germany
گویی از ما و در نهان بر ما...
وطنم پشت حیله را بشکن...
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
۱۷۱
۹
باز به محبوبیت افراد صدیق و مردم مدار دهین کجی کردید برادران؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقآ کدوم مردم موسیو ؟!!!
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
همان مردمی که شما چشم دیدنشان را ندارید و جوابشان را با گلوله دادید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
۴۰۸
۱۱۲۸
سلام به رهبر رئوفم که خیلی مظلومه
عاشق حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
............
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
تو بهتره اسمت و بگذاری عاشق یزید بهتر بهت میاد مردک ضد ولایی کسی که ولایت نداره حسین و حسن هم نمیفهمه یعنی چی و سر از اردوگاه معویه در میاره مثل همین....
آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
۳۰۹
۱۷۱
این به قول شما سران فتنه اگه بخاطر مردم این کارها را میکنند اجرشان با خدا اما یک نکته وجود دارد اگه سران فتنه این کارها را نمیکردند الان با یک مقام بالا ویک زندگی راحت داشتند برا خودشان حال میکردند پس چرا این کار را کردند در حالی که میدانستند جانشان را به خطر می اندازندبهرحال تاریخ ثابت کرده که کسانی که طرف مردم را گرفتند همیشه با مشقت ورنج زندگی کردند اما نهایت پیروز شده و عدالت را اجرا کردند چون الله مع الحق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین بر شما . نکته بسیار ظریفی بود
آقا کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
مطمئن باش همین الانش زندگیشون هزاران بار از من و شما بهتر و رو به راه تره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از کی تا حالا کسانی کشورشان رادودستی میخواستند تقدیم امریکاکنند دلسوز مرددم شدند اینهاباید اندنیا جواب بدهند چه بایک تهمت دروغ باعث شدند چند ماه مملکت اشوب باشد اینها اگرفکرمردم بودند با کاری نمیکردندچه کشورشهایی چه سالها طمع بدست اوردن کشورباشند بازامیدوارشوند
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه ویلای این شیخ رو توی بالاشهر دیده بودی زندگی مشقت بار رو هم میفهمیدی یعنی چه ضمنا این دوتا کارشون شده بخور و بخواب هر وقتم دلشون بخواد دیدار با خانواده تازه بیانیه هم صادر میکنند و هنوزم مردم رو به اغتشاش دعوت میکنند استخر و چکوزی و هزار کوفت دیگه هم در اختیار دارند این کجاش مشقت باره کجا جانشون در خطره آره وقتی که آزاد بودن از جانب همون دوستان و ارباباشون جونشون در خطر بود اما الان با اقتدار و بزرگواری نظام تحت الحفظ هستند فقط حیف این همه بودجه که حروم این خائنین میشه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مریم میشه بپرسم تو توی ویلای بالاشهرشیخ چیکارمیکردی!!!؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خب با این حرف تو که منافقین خلق هم که امروز در به در و آواره شده اند هم تبرئه میشن و باید بهشون بگی قهرمان!! لابد ریگی هم برای تو حکم شهید رو داره؟! (استغفرالله).
آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب اگه به قول شما خایئنند چرا زنده وبه قول شما راحت زندگی میکنند یعنی این مملکت فقط زورش به مردم عادی میرسه ...........
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب آزاد این دیگه از عمق معرفت و شناخت عمیق مقام معظم رهبری است و الا نظرات مردم انقلابی چیزی جز محاکمه و اعدام این وطن فروشان نیست و اگر این کار در ابتدا انجام میشد ضد انقلاب از این دو دو قهرمان ساخته بودند ولی با درایت مقام عظمای ولایت این قدر بهشون فرصت داده شد که مردمی که واقعا از روی نادانی طرفداری میکردند خودشون فهمیدند که این دعوا دیگه دعوای ریاست جمهوری نیست بلکه اصل نظام مورد هدف است و الان هم اگه کسایی از این دو عنصر حمایت میکنند وطمئن باشید صد انقلاب هستند
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
مریم خانم عجججججججب شناخت عمیقی...
پس عدالت سربزنگاه فقط درحق مردم بیچاره باید اجرابشه وآقازاده ها راست راست ....بله اینم از معرفت عمیقی که معرفی فرمودید.به فیض رسیدیم.
آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب صراط تورا خدا نظرات بخصوص پاسخها رایا پخش نکن اگر هم پخش میکنی ناقص پخش نکن چون جای هیچ بحثی را نمی گذارد پاسخهای من به هیچ کس توهینی نمیکنه نمیدانم چرا شما سانسور میکنید این دور از عدالت است
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
سحر خانم عجله نکن آسیاب نوبت به نوبت ضمنا من دارم از شناخت و درایت مقام معظم رهبری به اعتراف دوست و دشمن صحبت میکن پس لطفا ادب و نزاکت رو رعایت کن
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
۴۰۶
۲۴۹
آفرین به کروبی که عاقبت بخیر شد. هیچوقت فکر نمیکردمروزی بیاد و من از این شخص خوشم بیاد . ولی ثابت کرد در نهایت یک قهرمان است
جواد
|
Netherlands (Kingdom of the)
واقعا دوره آخرالزمان شده شخصی که علیه ولی فقیه زمان و نائب امام عصر برخواسته و حکومت اسلامی رو به با وجود خودش و خیانتهاش به لجن کشیده عاقبت به خیر شده !!!!!؟؟؟؟؟ ضمنا ناشناس مونده هنوز عاقبت کار رو ببینی یکم زود قضاوت کردی
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
تاخیر را چی بدونی
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
خدایا به آه دل مظلومان فتنه 88 دشمنان داخلی نظام را از این هم رسواتر وریشه کن ونابود بفرما آمین یا رب العالمین
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
مخصوصا بااین جمله !!!

"دول الخلیج العربیه"
حبیب
|
Netherlands (Kingdom of the)
قهرمان بی سواد.
آقا کریم
|
United States of America
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
۳۴
۹۵
کروبی مثل آدم رو به موته حرفاش سندیت نداره
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States of America
.
آدمی که سنش میره بالا ،دیگه سه میزنه !!!
اختیارش دست خودش نیست،نباید جدی گرفت"

این یکی از مراحل پیش فرض مردن است !!!!
منتظر
|
United States of America
امین جون من ازکروبی خوشم نمادولی اگه بگردی مسن تر از اونم پیدامی کنی که سه بزنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
۱۸۸
۸
اقایان موسوی وکروبی مخالف نظام وانقلاب نبوده ونیستند ونخواهند بود این تهمتی بیش نیست. ................
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره فقط دشمن انقلاب و نظام شده و مثل ماری توی آستین انقلاب رشد کرده
MAJID R
|
Hong Kong
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
۴۶
۴
اگر امروز در ایران دنبال حق وحقیقت میگردید سخت در اشتباه هستید
گشتم نبود نگرد نیست
ناشناس
|
Hong Kong
در ایران هم مثل همه جای دنیا حقیقت پول است و منفعت.
مریم
|
Hong Kong
شما احتمالا در اسراییل دنبال حق و حقیقت گشته اید
عاشق حسین
|
Hong Kong
می فهمم چی می گی ... قدرتنمایی برعدالت غلبه کرده.
امیر حامی دکتر سعید جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
۴
۱۴۱
به به چه زندانی است دوستان چاق میشن افطاری میکن ویلا هم هست نمیدونیم دنیا فکر کنم بر عکس شده زندان با هتل 7 ستاره عوض شده قابل توجه حامیانی که میگن رهبرانشون تو زندان ولی زندان با ویلا امروز عوض شده این شیخ چقدر با بصیرته خودش میدونست اگه حرف بزنه علیه نظام جا شکجاست جاش تو ویلا با غذا چربه واقعان این کربی خیلی با بصیرته که بخاطر غذا چرب ویک ویلا اخرتش فروخت
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
امیرجان ناراحتی شما هم برو اون هتل 7 ستاره اونجا بهت افطاری بدهند خدای نکرده در حسرت نمونی
ناشناس
|
Canada
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
۱۵۲
۱۳
یا حسین میرحسین
ناشناس
|
Canada
لعنت برتو چه اسم امام حسین ع رابغل این مردک می گذاری
حرف حساب
|
United States of America
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
۷۰
۷۸
..........چرا بعد از انتخابات 88 از موسوی و کروبی در رسانه های ملی دعوت نشد تا بیاند حرف خودشون رو بزنند؟چرا اونا رو توی خونه خودشون زندانی کردند؟چرا اونا رو به صدا و سیما نمیارند تا حرف خودشون رو بزنند و ببینند حرف حسابشون چیه و مردم خودشون قضاوت کنند که درست میگند یا اشتباه میکنند.اگه رسانه ملی شهامت داره یه مناظره بین موافقان و مخالفان جنبش سبز بذاره تا حقیقت برای مردم معلوم بشه. کجاست اون کرسی آزاد اندیشی؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
فکر کنم میدونی این دو نفر چند ماه بعد از انتخابات محصور شدند؟! حدود یک سال و نیم! به نظرت زمان کمی بود برای اثبات ادعاهاشون؟!! از همون اول که محصور نبودند این دوقلوی فتنه گر!
حرف حق
|
United States of America
وقتی رقاصه های فاسد لسانجلس نشین بهاییان نجس منافقین مسلح تروریستهای جنایتکاری مثل مالک ریگی ریسسجمهور اسراییل و آمریکای جنایتکار و هر چه موجود کثیف و بی دین در این عالم وجود داره برای این دو عنصر کف و سوت زدند و ما یک جمله برائت از این دو فرد نشنیدیم حقیقت اصلی برای ملت مشخص شد حرف شما دقیقا مثل اینه که میگی چرا بین حضرت علی و معاویه یک مناظره تشکیل نمیشه تا مردم بفهمن حق با کیه یا بگی چرا بین شب و روز یک مناظره تشکیل نمیشه تا مردم بفهمند روشنی در کدام است عزیز من مردم خیلی وقته فهمیدند اونهایی هم که نفهمیدند نخواستند که بفهمند
مجتبی
|
United States of America
جناب حرف حق تو عمرم سفسطه به این شاخی نشنیده بودم.. چیزی که امکانش نیست چطور میایید برای مثال استفاده میکنید؟ مناظره ی علی(ع) و معاویه در هزار و چهارصد سال پیش و مناظره ی روز و شب... این ها چه ربطی داشت.. اینها قبل از حصرشون با کدوم رسانه ی داخلی تونستند مصاحبه کنند؟ کدوم کانال تلویزیونی حاضر شد حرفهاشون رو پخش کنه؟ چند بار خودشون منزلشون مورد حمله ی گروه های فشار و عوامل معلوم الحال قرار گرفتند؟ اگه کسی اراده میکرد چنین حمله ای به خونه ی تنها یکی از اعضای دولت بکنه دودش میکردند و نیست میشد پس خواهشا نگید کار مردم خودجوش بوده.......
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
۳۵
۶
پاینده باد راه مبارزه بر شیاطین این راه سبز که رهبرمان میر حسین موسوی بر ان تاکید دارد.جنبش سبز تا ابد زنده خواهد بود و به زودی شیاطین و کوردلان را نابود خواهیم کرد.زنده باد میر در بندمان این سید بزرگوار میر حسین موسوی کبیر.
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
پاینده باد راه مبارزه بر شیاطین این راه سرخ حسین (علیه السلام ) و راه فرزند خلف مظلومش خامنه ایی قهرمان کوبنده باطل و نامردان رسوا کننده منافقان و کوردلان شکننده بتهای توخالی و خیالی و خار چشم ملحدان استخوان در گلوی بد خواهان
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
۱۰۳
۳
اللهم فک کل اسیر المظلومV
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هرکی زندانی بود لزومآ مشمول این دعا نمیشه. مثلآ دزدها و قاتل ها و تبهکارانی که الان زندانی هستند!!
عبد
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین میخوای دیگه مظلوم بودنشون رو بسپر دست خدا. چقدر چشماتو بستی؟
اونها مظلومن یا اون بچه ها و جوونهایی که سر سیاستهای کثیف اینها طعمه و کشته شدند؟؟؟؟؟؟؟؟
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
۲
۶۹
بندگان خدا یک روزی این آقایان دستشان به بیت المال دراز بود خوش می گذراندندبه فکرشان افتادسهم شان راییشتر کنند نشد ودر مقابل ملت ونظام ایستادند وبا دشمنان همسو شدندومحاسباتشان در ست از آب در نیامد وکلی هم رو دست نظام ملت خرج گذاشتندوهر وقت هم بفهمند که نظام به آنها سهم بیشتری می دهد عذر خواهی می کنند.
آقای کروبی اگر برای شورای دهشان کاندیدا شود رای نمی آورد.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
" بندگان خدا یک روزی این آقایان دستشان به بیت المال دراز بود "

یعنی مملکت اسلامی ناظر و نگهبانی نداشت اون موقع که دست اینها به بیت المال دراز نباشه؟ یا از وقتی که علیه شماها ایستادند متوجه شدید دستشون به بیت المال باز بوده؟
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید همچی زدی به هدف اینا برای توجیه انتخابات دارن اعتراف میکنن تمام 25 سال قبل از احمدی ..... بوده و ...........
raza
|
-
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
۷۶
۶
اگه یکی از انها ریئس جمهور می شد مملکت این طور به گند کشیده نمی شد آیا در دولت اصلاحات دزد وجود داشت ؟؟؟؟!!! آیا در دولت سازندگی و یا اصلاحات این گرانی وجود داشت ؟؟؟
مجید
|
-
پس شهرام جزایری کی بود
دزد های این دولت دارند پیش استادهاشون در دولت های قبلی درس پس میدن
عبد
|
-
نه !!اما اونموقع دیگه حییییییییییییییییییییییا هم وجود نداشت...
1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
۱۳۳
۹
ای لشکر حسینی تا میر حسین رسیدن یک یا حسین دیگر.1............
من ....................... میگم یا حسین میر حسین
.................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر شما جوانان سبز وطن یا حسین میرحسین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت خدابرتوباد مردک هیچوقت دوستداران واقعی امام حسین حسین عصرخودرهانمیکنند بیایند به یزید بچسبند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حواله شما به سال 88و 25 میلیون رای مخالف شما
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما که حاضر نیستید برای ارمان و رهبرتون از انگشت کوچیکه پاتون یکم خون بیاد
هیس
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفا اگه زحمتی نیست این جوانان سبز لجنی خودشون نشون بدن تا بفهمند جوانان ولایی چطور به زباله دان تاریخ میفرستنشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای یوسف جوانان سبز ادب و منطق دارند مثل شماها بی ادب و اهل چماق و باتوم نیستند.منطق شما باتوم است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید جان قاتل اون جوونایی که تو کهریزک تیکه پاره شدن به خاطر آرمانشون پست و مقام میگیره بیشترشو بگم سانسور میشه پس هیسس
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
یوسف تو خودت اول از زباله دون در بیا تا بعد
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه من میگم اینقدر شعار و رجز خونی چی فایده ایی داره مگه ادعا نمیکنید بی شمارین مگه نمیگید ما در زباله دان تاریخ هستیم پس یک عرضه داشته باشید بیاید حداقل این میر مظلوم تون رو از حبس نجات بدید گرفتن مملکت پیش کشتون
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
۴
۵۲۸
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وآل

محمد ، وآخرتابع له علی ذالک .

هرکه با آل علی (ع) درافتاد ور افتاد .

ابوبکر زمان مرگت نزدیک است لااقل توبه

تا بار گناهانتان سبک ترشود. مرگ بر ضد ولایت فقیه . الله اکبر جانم فدای رهبر
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
برادرحمید این حرف جاش اینجانبود...اندکی صبرسحرنزدیک است.
هادوي
|
Turkiye
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
۵
۵۵
آقاي كروبي اول خودتو برانداز كن ببين كجايي!؟
البته تو اجر اون مبارزات در قبل از انقلاب را از خانواده‌هاي محترم شاهد و همسراني شهدايي كه براي درخواستي به بنيادي كه تو قرار بود خدمتگزار آنها باشي مي‌امدند گرفتي...
مردك اجر اين به قول خودت مبارزه‌ي اخيرت و فتنه‌اي كه باعث ريخته شدن خون بسياري از هم‌وطنان شد را هم انشاءالله به همين زودي خواهي گرفت... انشاءالله خدا به راه راست هدايتت كنه!
رضای خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
۷
۷۱
خدا این جماعت سبز را شفا عنایت کند
عزیزان مگه مشکل خود آزاری دارین شما تو سایتهایی مثل صراط چیکار میکنید
تا بهترین هست
تا VoA و bbc هست اینجا چیکار میکنین
اونا هم حوصلتون سر بردن آخــــــــــــــــــی !!
فرهنگی
|
Iran (Islamic Republic of)
کور دلانی مثل تو نخواهند فهمید که طرفداران میر حسین و کروبی به این سایت سر نمیزنند و اگر واقعا آزادی بیان باشد و سایت های مستقل فیلتر نشوند آن موقع خواهی فهمید خیل عظیم افراد با سطح بالای تحصیلات هنوز طرفدار کی هستند.
جابر
|
Japan
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
۹
۸۰
تعجبم از این نظام جمهوری اسلامیه که با پول بیت المال و حق مردم بدبخت این مزدوران بالفطره رو مثلا تو حصر(ویلاهای مجهز به همه امکانات رفاهی تفریحی عیش و نوش و...) پرورش میدن ....................؟!!!!
سعید
|
Japan
جابر جان شما ناراحتی میتونی بری تو اون ویلاهای مجهز بقول خودت عیش و نوش کنی عزیزم!
سحر
|
Japan
مثلا دارن تدبیرمی کنن...ماروباش خیال می کردیم زیرپرچم اسلامیم.
0020
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
۳
۴۰
مگه اینا روزه هم میگیرن
روزه هم بگیرن.....
اینا یه نشستن سره به 30 سال زحمت
حالا بیا درستش کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
۷۹
۳
باز خدا رو شکر انکار نکردید این بنده خداها روزه میگیرن!
سوال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
۸
۷۴
من از كاربران محترمي كه طرفدار جنبش سبز و معتقد به مسئله تقلب در انتخابات هستند يك سوال دارم كه سه سال است از آشنايان و همكلاسيهاي سبز ميپرسم و جوابي نميگيرم.
علت اطمينان شما از انجام گرفتن تقلب چه بود؟ و همينطور علت اطمينان آقاي موسوي؟
جوابهايي تا كنون گرفته‌ام از قبيل اينكه
فلان مقام سياسي و نظارتي بايد بيطرف ميبود اما نشان داد كه طرفدار يكي از كانديداها است.
تبليغات كانديداي پيروز و مناظراتش جوانمردانه نبود.
با راهپيمايي معترضان برخورد درستي انجام نگرفت.
و...
اما من تابحال متوجه نشدم كه
1)علت اطمينان از صورت گرفتن جابجايي آراء مردمي بر اساس چه شواهد و اسنادي بود؟
2)وقتي تمام روند انتخابات از سوي كانديداهاي معترض در چارچوب قانون صورت گرفت كه نشان دهنده قانونمداري بود، چرا اعتراض به نتيجه انتخابات از طرق قانوني پيگيري نشد تا اگر عليرغم وجود اسناد و شواهد متقن و معتبر، رسيدگي به اعتراضات مورد رضايت نميبود، آنگاه از مردم براي اعتراضات خياباني دعوت شود؟

منتظر جواب منطقي، مستدل، شفاف و بدون كنايه از عزيزان سبز هستم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جمعیت انبوهی که در هر شهر برای رای به موسوی رفتند...
آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست من یعنی کسانی که تقلب کردند اینقدر ساده هستند که من وتو از تقلبشان سر در بیاوریم یکی از دلایل تقلب صندوقهای سیار وتعداد زیاد برگه های رای گیری میباشد این دلایل بجای خود چرا باید یک شخص از بیت المال برای تبلیغات خودش استفاده کند دوست من .......... در بحبوبه انتخابات بین مردم پولی تحت عنوان سهام عدالت پخش میکنند اما بعد از انتخابات خبری از آن نیست چرا؟ اینها دلایل بسیار روشنی است که امثال من وتو از آن سردر می آوریم..........
سوال
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزيز از پاسختون ممنونم.
اما آيا جمعيتي كه براي راي به احمدي نژاد ميرفتند انبوه نبودند؟
و اينكه سوالم در مورد عدم پيگيري قانوني بيجواب ماند. يعني چرا اول شكايت قانوني مطرح نشد؟ و بعد اگر نحوه رسيدگي به شكايت مورد رضايت نميبود براي اعتراض خياباني دعوت ميشد. چرا از همان فرداي انتخابات اعتراض خياباني؟

از آزاد عزيز هم به خاطر توجهي كه به سوال من داشتند ممنونم.
قرار نبوده من و شماي نوعي از تقلب سر دربياوريم. همين كه جناب مهندس و ناظرانشان سردر مي‌آوردند و اسناد و شواهدي مبني بر اعتقادشان به تقلب ارائه ميكردند كافي بود.
تخلف در تبليغات، پخش پول يا هر اقدام نادرست ديگري ميتواند باعث ريخته شدن آراء به نام كانديد ناشايسته به صندوق شود. قبول دارم. من هم ادعا نكرده‌ام كه كانديد پيروز شايسته آرايي بود كه به نامش نوشته شد.
شكايت در مورد آن موارد ميتوانست قبل از انتخابات صورت بگيرد و حتي اگر منطقا نيازي به حضور مردم در خيابان ميبود بايد همان پيش از برگزاري انتخابات از مردم براي تظاهرات و اعتراضات خياباني نسبت به وقوع چنين تخلفاتي دعوت ميشد.
اما اينكه رايي كه به نام يكي در صندوق ريخته ميشود به نام ديگري بيرون بيايد مساله ديگريست.
سوال من اين بود كه اطمينان از تقلب از كجا حاصل شد؟
و چرا شكايت از طريق قانوني پيگيري نشد؟
سوالهايي كه تاكنون بيجواب مانده‌اند و من بيصبرانه منتظرم كه شما هموطنان عزيز سبز ذهن من رو نسبت به اين مسايل روشن كنيد. ممنونم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خودتو اذیت نکن رفیق متعصبین مثل تو بعیده حقیقت را بفهمند.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
مستر ازاد
توزیع سهام عدالت تقلب نیست تخلفه
تبلیغ از پول بیت المال تقلب نیست تخلفه
خواهشا بین تقلب و تخلف تمیز قائل شوید
سوال
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس محترم يعني هر كس سوالي بپرسه و بخواد بحث كنه و بدون دليل منطقي، ادعايي رو نپذيره، متعصبه؟
شما بيا يه بحث منطقي بكنيم من جواب سوالات شما رو ميدم شما هم جواب سوالات من رو بده.
به دور از پيشداوري و به دور از تعصب. شفاف و مستدل.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست من بنده دو سه تا مورد اشاره کردم تا بخونی و بیشتر بیندیشی ولی تابناک عزیز صلاح ندید منتشر کنه و شما نخونی ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گفتم تابناک و میگم تابناک چون این روش اونهاست و مثل هم فیلترینگ قوی دارند ...
سوال
|
Iran (Islamic Republic of)
اون ناشناس عزيزي كه صراط كامنتش رو منتشر نكرده
ميتونيم صحبت رو در يك سايت يا وبلاگ ديگه ادامه بديم كه كامنتهاشون رو سانسور نميكنند. البته با رعايت عدم اهانت به مقامات كشور.
اگر شما موافق باشي من آدرس يك جا رو بگذارم. البته اونم بستگي به اين داره كه صراط كامنت آدرس رو سانسور نكنه!
سوال
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس گرامي نميدونم جوابم رو داديد و هنوز منتشر نشده يا اصلا هنوز جواب نداده‌ايد.

به هر حال تاكيد ميكنم خواهشم اينه كه سوالم رو بي پاسخ نگذاريد.
اگر شما بگيد كه حاضريد لطف كنيد و جوابتون رو كه صراط منتشر نكرده مجددا تكرار كنيد، من آدرس يك پست از يكي از سايتهايي كه لينكش در صراط هست و كامنتهاش رو بدون بررسي و بلافاصله بعد از ارسال منتشر ميكنه خواهم گذاشت.
منتظرم. با تشكر.
قابل توجه
|
Germany
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
۳۹
۲
قابل توجه کاربری که گفته جای کاربران جنبش زسبز توی bbcو voa است:
1-ما مثل شما نیستیم که جرات شنیدن حرف مخالف را نداشته باشیم و فقط دلمون را به سایتهای موافق دلخوش کنیم.
2- ایا جالب نیست که تعداد اصلاح طلبان چقدر زیاده که حتی در سایتهای مخالف خودشون مثل صراط هم حضور دارند(البته این منطق درست را نشان میده که ما در هر جا به دنبال خبر هستیم تا یک طرفه قضاوت نکنیم بر عکس شما که دلتون را به اخبار موافق دلخوش کرده اید حتی اگه دروغ باشه)

قانون شرع و عقل این است.
جواب
|
Germany
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
۵۶
در جواب سوال کسی که جواب منطقی برای تقلب میخواست:
بنده هیچ صحبتی در مورد تقلب ندارم و شاید حرف از تقلب هم صحیح نباشد ولی کروبی بارها اعلان کرده که مرا در دادگاه علنی و با حضور مردم محاکمه کنید تا مردم هم در جریان باشند.!!!!!!!!!!!!!
فکر کنم جواب خود را گرفته باشید اگر صراط نظر مرا سانسور نکند.
مجید
|
Germany
چند تا سوال دارم جواب بده تا من هم به صدق گفتار اين تفکر (جنبش سبز )ايمان بيارم
فقط يه نکته به تمام سوال ها جواب بده و جواب رو با جواب پاسخ نده
1
در bbcتوسط اقاي گنجي به امام زمان توهين شد همين طور قران و ائمه شما هيچ وقت حرف از تحريم اين رسانه نزديد ولي 20:30 يا کيهان رو که هيچ توهيني به امام زمان نکردند فقط مخالف تفکر سياسي شما بودند رو تحريم ميکرديد
ميتوني بگي امام زمان چي از موسوي کمتر داره که بي بي سي تحريم نشد؟
2
همون طور که ميدوني اوج تولي در تبري است يعني اوج دوست داشتن يک فرد در برائت از دشمنان اون فرده
در زيارت عاشورا اول صد بار دشمنان حضرت ابا عبدالله(ع) رو لعن ميکني بعد صد بار سلام ميگي

رهبران شما ايا شد دخالت دشمنان ايران در امور داخلي ايران در سال 88 محکوم کنند
بالاخره يه موضوع داخليه و به ديگران چي مربوط که در امور داخلي ما دخالت کنند
پس غیرت و عرق ملی چی میشه؟
3
چطور ميشه پذيرفت رسانه اي که انکار وجود مقدس امام زمان(ع) رو تبليغ ميکنه (bbc) از حرکتي که براي ارمان هاي امام و انقلاب راه افتاده حمايت کنه و از نظامي که از ارمان هاي امام و انقلاب فاصله گرفته بد بگه
اگر میخواید بگید که بی بی سی زمان انقلاب هم فلان کار رو کرده پس به این سوال هم جواب بدید
3.1 امام از سال 42 پنبه اسرائیل رو میزد یعنی علیه اسرائیل موضع میگرفت
چرا باید بی بی سی برای سرنگونی حکومت دوست اسرائیل و برقراری نظامی که دشمن شماره یک اسرائیله کمک کنه؟
4
ميتوني بگي چرا امريکا در عيني که از ريگي و پژاک حمايت ميکرد از جنبش شما حمايت ميکرد
يعني امريکا دو سياست متناقض رو پيش ميبره با حمايت از پژاک و ريگي به دنبال تجزيه و تضعيف ايران و با حمايت از جنبش شما به دنبال ازادي ايران از ديکتاتوريه

خواهشا اين سوال ها رو جواب بده برام سواله
سوال
|
Germany
از توجهتون به سوالم ممنونم.
جواب سوالاتم رو نگرفتم.
اما اگر شما جواب اون دو سوال رو بديد علت اين مساله هم برام روشن ميشه.
چه اينكه اگر جواب روشن و منطقي و مستدلي براي اون سوالهاي من وجود داشته باشه موجب رسوايي مخالفان آقايان موسوي و كروبي در آن دادگاه خواهد شد.
و اگر جوابي براي اون سوالات من وجود نداشته باشه، اونوقت حرف كساني كه ميگن ادعاي تقلب بهانه‌اي براي آشوب داخلي و گردش قدرت بود، به اثبات ميرسه كه در اين صورت برگزاري دادگاه هرچقدر هم كه شفاف و عادلانه باشه باز بهانه‌اي براي تهييج همون قشر و از سرگيري آشوب داخلي خواهد بود.

يعني اگر اون سوالهاي من جوابي منطقي داشته باشند، كساني كه براي اعتراض به خيابانها ريختند "فقط در صورتي كه دادگاه روندي منطقي و عادلانه نداشته باشد"، باز به خيابان خواهند ريخت.
اما اگر جوابي شايسته براي اون سوالها وجود نداشته باشه يعني اون افراد در هنگام برگزاري دادگاه هم "به دنبال روشن شدن حقيقت و اجراي عدالت نخواهند بود و فقط بهانه و موقعيتي براي متشنج كردن وضعيت جامعه به دستشان خواهد آمد."
پس منتظر جواب صريحتان به سوالهايم هستم.
مجتبی
|
Germany
سلام داش مجید.. مارو باش که فکر میکردیم فقط مختص ماست این سوالات..مثل اینکه گند زدیم با ج دادنمون رفتی سراغ یکی دیگه.. لول
http://www.seratnews.ir/fa/news/73703
البته جواب سوال دو و سه و چهار تونو ان شالله در اولین تعطیلات میدم.. رمضان هست و از سوی دیگه کلاسها هم فشرده
سوال
|
Germany
صراط جان چرا كامنتي كه ديروز براي جواب گذاشتم هنوز منتشر نكردي؟
حرف حق
|
Germany
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
۴۷
۳
با این اوضاع اقتصادی و با این انتخاب کردن رییس جمهور تعجب میکنم چگونه صراط و بعضی از کاربران هنوز صحبت از فتنه!!!!! میکنند و بخاطر انتخاب اشتباهشان از مردم عذرخواهی نمیکنند.
در اسلام لجبازی و عدم پشیمانی از اشتباهات بسیار مذمت شده........................
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
۲
۶۰
مرگ بر ضد ولایت فقیه
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
۵۹
۱
خب اولین مسئله14 میلیون برگه تعرفه های سفیده که اقای موسوی بعد از اعلام رای گیری خواستار دیدن این تعرفه ها شدن که متاسفانه به علت سوءمدیریت (حالانمیگیم تقلب)ایشان را حتی به وزارت کشور راه ندادن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
۲۷
خدا یا ترا به ماه مبارک رمضان سوگند می دهیم دشمنان داخلی نظام را اگر قابل هدایت نیستند رسوا وریشه کن ونابود بفرماالهی
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
۵۰
دوست عزيز طراح سوال.
با توجه باينكه آقاياحمدي نژاد در روستاها و شهرهاي كوچك و آقاي موسوي در شهرهاي بزرگ طرفدران زيادي داشت . با دو دليل زير دستكاري در آراي درست به نظر مي رسد.
1- اولا تعداد واجدان راي دهنده در بيست كلانشهر تهران؛ تبريز؛ اصفهان؛ مشهد؛ كرج؛ شيراز؛ اهواز؛ كرمانشاه؛ قم ؛ اروميه؛ رشت ..... از تعداد واجد راي در تمام شهرهاي و روستاهاي كشور يك ونيم برابر بيشتر است ( مركز آمار ايران) بنابراين با فرض بالا اگر آقاي احمدي نژاد در روستاها 80به 20 جلو و در كلانشهرها 40به 60 عقب بود ميزان آراي آقاي احمدي نژاد 12ميليون در روستا ها و 7 ميليون در شهرها و جمعا 19 ميليون و آراي آقاي موسوي 3ميليون در روستاها و 14 ميليون در شهرها و جمعا17ميليون مي بود.
2- به جهت اينكه صندوق هاي كوچك زودتر شمارش ميشود لاجرم در شمارش آرا اوليه بايد شيب نمودار آقاي احمدي نژاد نسبت به آقاي موسوي چهار برابر مي بود ( مثلا 1 به 4 و يا 2 به هشت و تا 12 به 3) و برعكس در شمارش آراء صندوق هاي بزرگتر بايستي شيب نمودار موسوي بيشتر مي شد. ( مثلا 5به 13 و يا 8به 14 و يبا بللاخره 17 به 19 ) ميشد.
در صورتي كه نمودار اعلامي از همان لحظه اول 63 درصد بود چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوست گرامي البته اين وظيفه صدا و سيما است كه سوال ميكرد و وظيفه مجري و ناظر انتخابات بود كه جواب مي داد. نه من و شما اميد وارم قانع شده باشي. صراط جون لطفا سانسور نكن
سوال
|
United States of America
ناشناس عزيز از توضيح دقيقتون بسيار بسيار ممنونم.
باور كنيد اين اولين باريست كه بدون طفره رفتن و تحقير و توهين كسي نظر خودش رو دقيق برام توضيح ميده.
شما كه خوشبختانه نشان ميدهيد مودب و منطقي هستيد اميدوارم با توجه به توضيحات من در اين كامنت جواب سوالاتم (سوال جديد و دو سوال مطرح شده در كامنت قبلي) رو بدهيد.

اين آمارها تماما فرض هستند و ميتوانستند حتي پيش از انتخابات هم با نمونه‌گيري‌هاي كوچك امتحان شده و مطرح بشوند. يعني كسي با يك آمارگيري تصادفي ميتوانست مثلا به اين نتيجه برسد كه روستاهاي فلان استان احتمالا فلان درصد به هر كانديدا و شهرهاي استان، فلان درصد به هر كانديدا و شهرمركز هم، فلان درصد به هر كانديدا راي خواهند داد.

اول اينكه نشنيدم چنين آمارگيري با روش‌هاي تاييد شده علمي و توسط يك نهاد بيطرف صورت گرفته باشد و اگر گرفته لطفا منبع رو اعلام كنيد تا نتايج اون آمارگيري رو با ارقام و فرضهايي كه شما در كامنتتون بيان كرديد مقايسه كنم.
دوم اينكه در صورتي كه واقعا چنين آمارگيري انجام ميشد و نمونه گيري هم بر اساس علم آمارو تحقيق و تعريفها و اصول مربوطه به درستي صورت ميگرفت ميتوانست يك پيش بيني به دست بدهد كه البته بنا بر همان روشهاي علمي هم نميتوان گفت در يك آمارگيري جامع نتيجه‌ها بايد صددرصد منطبق با پيش‌بيني نمونه‌گيري ها باشد. چرا كه اگر چنين انطباقي ميتوانست صورت بگيرد نيازي به هزينه هنگفت برگزاري انتخابات كه همان آمارگيري جامع ميباشد نميبود.

چنانكه اگر يك آمارگيري نمونه‌اي به صورت درست و علمي انجام ميشد كه نشان ميداد آقاي احمدي نژاد پيروز انتخابات است، به نظر من مسلما آقاي موسوي به خاطر همان چند درصد تفاوتي كه بين آمار واحتمالات و واقعيت وجود دارد، كه با روش‌ها و ضرايب آماري پيشرفته به دست مي‌آيد، چنين نتيجه‌اي را نمي‌پذيرفت و بر برگزاري انتخابات و همه پرسي عمومي تاكيد ميداشت، و حق هم با او بود چرا كه ممكن بود نتيجه كلي با پيش‌بيني نمونه‌گيريها‌ي علمي منطبق نباشد.
آيا نظر شما دوست عزيز چيزي جز اين است؟
لطفا مثل كامنت قبلي مفصل و دقيق بيان بفرماييد. با تشكر.

البته در نهايت معتقدم اين قصور غير قابل بخشش رسانه مثلا ملي بود كه بايد در همان روزها جلساتي ترتيب داده و به تمامي شبهات پاسخ ميداد.
shahyar
|
United States of America
بسیار بسیار خوشحالم که شما دو برادر گرامی اینچنین با یکدیگر مناظره میکنید ب به دور از هر توهین وافترا .
به شما تبریک می گویم وامیدوارم را استدلال واستنباط عقلی واصول منطقی و استنتاج برای همه جوانهای هموطن هموار گردد.
پاینده ایران
سوال
|
United States of America
از برادر عزيزم شهيار به خاطر ابراز لطفشون بينهايت سپاسگزارم.
البته اگر دوستان قابل بدونند من جاي خواهرشون هستم.

نميدونم اين ناشناس گرامي هنوز فرصت نكرده كامنت من رو بخونه يا اينكه جواب داده و هنوز منتشر نشده.
اگر جوابش فعلا منتشر نشده منتظر ميمونم.
اگر جوابش رو چند بار ارسال كرده و احتمال ميده كامنتش رفته باشه توي غير قابل انتشارها، همون پيشنهادي كه به ناشناس بالايي (ذيل اولين كامنتم در اين پست) دادم، به ايشون هم ميدم.

و اگر ايشون فرصت نكرده جواب من رو بخونه و پاسخ بده از اون كاربرهاي محترمي كه حتي بعد از انتشار كامنت من، به كامنت اين ناشناس مثبت داده‌اند و به اين شكل، اعتقاد خودشون رو به اين استدلال نشون داده‌اند، تقاضا ميكنم پاسخ سوالات من رو در مورد اين كامنت بدهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
۲
۵۶
بارالها پروردگارا به حرمت شبهای قدر دشمنان خارجی وفتنه گرهای منافق داخلی را اگر قابل هدایت نیستند خوار وذلیل ونابودشان بفرما
الهی آمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به دعای گربه سیاه بارون نمیاد
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
بهتر نيست به جاي آرزوي نابودي ديگران به فكر آشتي ملي و رفع كدورتها باشيم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خداوند اگر به شما بود همش باید نابود میکرد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی مردم 199 کشور بعلاوه میلیونها ایرانی بمیرن تا ایشون راحت باشن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دشمنان کسانی هستند که به هر نحوی می خواهند به نظام وانقلاب ضربه بزنند حالا چه دنبال بدنام کردن نظامند چه اختلاس می کنند چه به مردم ظلم می کنند چه کوتاهی در انجام وظائف خودشان می کنند وچه کارهای راانجام می دهند که دشمنان خارجی خوشحال می شوند... کسی که از روی انصاف نقد سازند می کند دشمن نیست.این در جواب ناشناس عزیز که با حساب وکتاب خودش همه مردم ایران و 199کشور دیگر را دشمن فرض کرده نوشتم نه عزیز دلم همه اینها دشمن نیستند بعضی وقتها یکی دوست در لباس دوستی کاری می کند که صد دشمن با دشمنی انجام نمی دهند.
shahyar
|
Turkiye
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
۲۶
۱
بچه ها من خیلی اتفاقی اینجا اومدم وبحث ها رو دیدم.
بچه ها من فکر میکنم ما داریم توسر و کله هم می زنیم وسود ومنفعتش به جیب دیگران سرازیر میشه.
بچه ها تا به حال فکر کردین چقدر با شکوه وابهت بودیم که همه ما با هر تفکر سیاسی وگرایش حزبی و مذهب ونژاد مهمترین اصلمون سرفرازی وطنمون بود؟ بچه ها تنها چیزی که همه ماها رو شیعه و سنی زرتشتی و ارمنی وکلیمی و... کرد ترک لر بلوچ و...به هم پیوند میده خاک عزیز وطنه؟ بچه ها چقدر زیبا بود اگه به خاطر شکوه و اقتدار وطن دست تودست هم می گذاشتیم محکم سر منافعش میایستادیم ومیجنگیدیم. بچه ها بیاید از هویت وریشه مون دفاع کنیم اینقدر تو سر هم نزنیم بچه ها بیایید برای شکوه ایران عزیز هرکدوممون هرکاری از دستمون میاد بکنیم هرکدوم یه جا یک گوشه کار رو بگیریم تا اینده وطن رو واسه بچه های فردامون بسازیم. من یک جوان بیست وپنج سالم به شیعه بودن وایرانی بودنم افتخار میکنم همه شماهام از هر مذهب با هر عقیده دوست دارم چون هم خون من هستید بیاید عاشق هم باشیم وبرای این مرزوبوم بجنگیم همه ما سرفرازی ایران رو مگه نمی خوایم؟ پس از خودمون شروع کنیم. بچه ها یا علی بگید و بیاید هرکدوم از خودمون اغاز کنیم که بچه هامون فردا بهمون افتخار کنند . بچه ها کشورمون تو موقعیت حساسیه بیایید همه سعی کنیم اوضاع رو درک کنیم وبا دعوا کردن باهم فقط خودمونو ضعیف میکنیم بچه ها دشمن ما خارج از مرزهای این خاکه عزیزه بیاید دشمن شاد نباشیم . به هم اعتراض کنیم اما توهین نه با هم بحث کنیم اما بحث برای پیشرفت ایران برای ازادی وسزفرازی ایران نه واسه گره بر گره زدن.
پاینده ایران دوستتون دارم بی نهایت
مهران
|
Turkiye
دوست خوبم که احساس می کنم آدم منطقی هستی شما در هر حال اکثریت بودی و رنج اقلیت بودن را نچشیدی هر روز توهین شنیدن به مدهبت را نشنیدی و دم نزنی و قومیتت را هر روز تغییر بافت جمعیتی دهند و باز دم نزنی ...
مجتبی
|
Turkiye
ای کاش به همین زیبایی و راحتی بود که شما گفتی آقای شهریار.. ولی متاسفام چنین چیزی ممکن نیست تا وقتی سواستفاده..تبعیض.. فامیل بازی.. دروغ و وعده های سر خرمن.. تحجر.. خون ملت رو کردن تو شیشه به اسم و در خفای دین.. حمایت های مقرضانه ی یک نهاد مکلف به بی طرفی از یک طیف یا جریان خاص در انتخابات.. سانسور.. تهمت و ریا و همه و همه توی این مملکت وجود داره... وگرنه همه ی ما هم دینمون رو دوست داریم و هم کشورمون .. کور بشه اون چشمی که سرافرازی ایران رو نخواد ببینه.. مطمئنم دیروز که تو المپیک اونقدر خوب عمل کردیم با وجود اون همه ناداوری.. هممون خوشحال بودیم.. هممون افتخار میکردیم.. چون هممون ایران رو دوست داریم.. ایکاش آرزوی شما به سادگی همین دوست داشتنمون بود
shahyar
|
Turkiye
صراط جان چرا پاسخ مرا به دوست گلم مهران نمی گذاری؟
ناشناس
|
Turkiye
مشکل اینه که این ارزشیها ایران براشون پشیزی ارزش نداره و فقط درد نظام اونارو کشته!
سوال
|
Turkiye
درود بر تو برادر نازنينم.
احسنت. احسنت. احسنت.

خون است دلم براي ايران / جان و تن من فداي ايران
shahyar
|
Turkiye
درود
مهران عزیزم درچند کامنت پایین تر پاسخ شما را نوشته ام.
وبرای مجتبی گلم وناشناس عزیز می گویم که من وتو باید از خود اغاز کنیم راهی را که باید دیروزود اغاز گردد. اری مجتبی دشوار است اما شدنی است باید مرحله گذار را طی کنیم نترس برادر من اینجایم تنها نیستی سوال را ببین او نیز هست! ما تنها نیستیم یکدیگر را داریم . ذره ذره باید پیشرفت. وناشناس عزیز برادران ارزشی برادران من هستند وبراداران تو نیک که بنگری انان هم به پارسی سخن میگویند ! انان نیز شکوه ایران را می خواهند. اختلاف سلیقه واختلاف نظر نباید مارا به هم غریبه کند . ما باهمیم از همیم از هم
مرعشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
۸۵
۱۰
بصیرت همه عالم و آدم یک طرف ، بصیرت حضرت آیت الله هاشمی یک طرف

درود بر هاشمی قهرمان
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
مرعشی جان من با شما موافقم ولی آخه برادر اصلا چه ربطی داشت.؟فکر نمیکنید اینجوری فقط آقای هاشمی را کوچک میکنید؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا مرعشی جان!!!..
"شقیقه هات" رو بنازم!
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
۷
۵۵
کسانی که اجر جریان فتنه را ازمبارزات قبل ازانقلاب بیشتر می دانند مانند ابن ملجم هستند که برای رضای خدا حضرت علی(ع) را کشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عال ابن ملجم و خوب گفتی.
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
و کسانی که چنین مقایسه ی بی شرمانه ای میکنند روی خوارج رو سفید کردند که از قرآن جز قل قل کردنش چیزی نمیدانستند.. کسانی که برای توجیه مشروعیت خود حاضرند حتی علی (ع) و نام مبارکش رو تائیدیه وجه خود کنند
ناشناس
|
Hong Kong
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
۱۱۲
۲۲
يا حسين ميرحسين
ایران سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
۱۴۹
۷
این دو بیت شعر سهراب را به میرحسین عزیز و مهدی کروبی و همه سبزاندیشان که الان زندانی هستند تقدیم میکنم.

سرسبزترین بهار تقدیم تو باد ....آوای خوش هزار تقدیم تو باد..........گویند که لحظه ایست روئیدن عشق.......آن لحظه هزار بار تقدیم تو باد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت به شما جوان سبز وطن
ایرا اسلامی مزین به خون شهدا
|
Iran (Islamic Republic of)
تقدیم به همه جوانان ولایی
رهبرا از تو به یک اشارت از ما به سر دویدن
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
الان میان میگن سهراب هم بهایی و صهیونیست بوده!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
۳۶
۲
صراط منافق این جمله را اگه نذاری خودتم ثابت کردی
این جمله از کیه؟؟

"دول الخلیج العربیه"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
۵
۵۲
امان از لقمه اگر ...................
امان از غرور امان
امان اقدرت طلبی
امان از دهان های از حقد گشوده شده
امان ثروت باد آورده خصوصا اگر ...........
امان ازفرزند نا خلف
امان از نفاق
امان از منافق های درون نظام
فرهنگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
۴۶
۱
گرچه انتظار منطقی بودن از این سایت و خوانندگان مخالف آقای موسوی و کروبی انتظار نابجایی است اما ایکاش کمی آزاد مرد بودید و پاسخهای کاربران به این اراجیف بعضی ها را می گذاشتید. درود و سلام به موسوی و کروبی و انشاالله که به برکت این شبهای عزیز هر چه زودتر آزاد شوند. خیلی کم به این سایت سر میزنم ولی در نبود سایت های مستقل گاهی از روی ناچار میام از اینکه در این سایت مخالف جنبش سبز این همه هوادار آقایان موسوی و کروبی هست خوشحالم . ولی طبیعی هست که نظرات مخالف سایت بیشتر سانسور میشه> خداوند به همه ما بصیرت و آگاهی عطا کند.
shahyar
|
United States of America
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
۳
مهران جان عزیزم پیامت رو دیدم هم وطن خوبم. چرا فکر میکنی ندیدم؟ شاید نچشیدم اما دیدم. من از اکثریت هستم من شیه دوازده امامی هستم و به مذهبم هم با غرور افتخار میکنم اما... دلم خون میشه وقتی میبینم یک همکیش یه یکی از اقلیت ها کوچکترین هتاکی میکنه این نه انسانیست ونه مورد قبول خدای بزرگ ونه پیامبر عزیزو ازادی خواهمون محمد ونه امام اول شیرمردمون که پناه همه مظلومان عالم بود. مهران گلم وهمه مهران های که اینجا پیام این برادر حقیرتون رو میبینید لحظه در لحظه کنارشما هستم وبا همه وجودم تمام سختی های که به خاطر اقلیت بودنتون میکشید رو درک میکنم ومیخوام من رو هم درش سهیم بدونید.
با گله وشکایت از هم کاری پیش نمیره دیگه ما جوانهای ایران باید پشت در پشت هم از یک جا شروع کنیم. با همتونم بچه ها خوب گوشاتون رو باز کنید تیکه پرونی فارس به ترک و جک سازی واسه عرب ولر و اصفهانی دست انداختن و کرد مسخره کردن و... توهین به مقدسات اقلیت ها خط نشون چپا واسه راستا توهین راستا به چپ ها ... بی ادبی به هم نامردی خیانت دو رویی....همه وهمه نتیجه سالها وسالها تلاش دشمن ملت بزرگ ایران برای تفرقه افکنی بین این قوم بزرگه . همه میدونند با جنگ کردن با فقط متحدمون میکنند برای همین جنگ نمی کنند دیگه خبری از لشکر روم و روس وعثمانی نیست چون میدونند کرد ولر وترک وفارس و... شیعه وسنی وکلیمی و... کنار هم محکم میایستند ومیجنگند برای خاک وطن با اتحاد . جنگ نمی کنند دارن اینجوری با تفرقه ذره ذره نابودمون میکنند. بچه ها یه نگا به حرفای رد وبدل شده این صفحه بندازید؟؟؟؟؟؟؟ حیف این همه انرژی ماها نبود؟؟؟ بیایید هممون با عشق به ایران اندکی بیاندیشیم.
پاینده وپیروز باشید
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
خدا خيرتون بده.از عذاب خدا بترسيد.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
۲
۶۹
چند تا سوال دارم جواب بده تا من هم به صدق گفتار اين تفکر (جنبش سبز )ايمان بيارم
فقط يه نکته به تمام سوال ها جواب بده و جواب رو با جواب پاسخ نده
1
در bbcتوسط اقاي گنجي به امام زمان توهين شد همين طور قران و ائمه شما هيچ وقت حرف از تحريم اين رسانه نزديد ولي 20:30 يا کيهان رو که هيچ توهيني به امام زمان نکردند فقط مخالف تفکر سياسي شما بودند رو تحريم ميکرديد
ميتوني بگي امام زمان چي از موسوي کمتر داره که بي بي سي تحريم نشد؟
2
همون طور که ميدوني اوج تولي در تبري است يعني اوج دوست داشتن يک فرد در برائت از دشمنان اون فرده
در زيارت عاشورا اول صد بار دشمنان حضرت ابا عبدالله(ع) رو لعن ميکني بعد صد بار سلام ميگي

رهبران شما ايا شد دخالت دشمنان ايران در امور داخلي ايران در سال 88 محکوم کنند
بالاخره يه موضوع داخليه و به ديگران چي مربوط که در امور داخلي ما دخالت کنند
پس غیرت و عرق ملی چی میشه؟
3
چطور ميشه پذيرفت رسانه اي که انکار وجود مقدس امام زمان(ع) رو تبليغ ميکنه (bbc) از حرکتي که براي ارمان هاي امام و انقلاب راه افتاده حمايت کنه و از نظامي که از ارمان هاي امام و انقلاب فاصله گرفته بد بگه
اگر میخواید بگید که بی بی سی زمان انقلاب هم فلان کار رو کرده پس به این سوال هم جواب بدید
3.1 امام از سال 42 پنبه اسرائیل رو میزد یعنی علیه اسرائیل موضع میگرفت
چرا باید بی بی سی برای سرنگونی حکومت دوست اسرائیل و برقراری نظامی که دشمن شماره یک اسرائیله کمک کنه؟
3.2
فرض بی بی سی رو توجیه کردید صدای امریکا رو چه طور توجیه میکنید؟
چرا رسانه حکومتی که در کشتار مسلمانان از عراق و افغانستان و بجرین گرفته تا میانمار یا دخالت داره یا حمایت میکنه از جنبش ازادی خواه دین محور شما دفاع کنه؟
کشوری که هر روز ایران رو تحریم یا تهدید به حمله میکنه چرا حرکت اسلامی شما رو ساپورت و حمایت میکنه؟
4
ميتوني بگي چرا امريکا در عيني که از ريگي و پژاک حمايت ميکرد از جنبش شما حمايت ميکرد
يعني امريکا دو سياست متناقض رو پيش ميبره با حمايت از پژاک و ريگي به دنبال تجزيه و تضعيف ايران و با حمايت از جنبش شما به دنبال ازادي ايران از ديکتاتوريه

خواهشا اين سوال ها رو جواب بده برام سواله
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
جوابتو چن بار نوشتم صراط پخش نمیکنه
علی ناصحی
|
Germany
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
در شبهای قدر بخواهیم: «اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین» خداوند تمامی حکام و دست اندرکاران را اصلاح و آنهایی را که کاری حسینی و زینبی میکنند با دست سیدالشهداء(ع) عطا کند و به پیروزی دنیا و آخرت برساند. آمین
ناشناس
|
France
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
۷۵
۴
هنوز هم میگوئید فتنه بابا کمی چشم وباز کنید ببینید چه کسی فتنه گر است.
مهدی محمدزاده
|
Belgium
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
۳
۶۴
هرکسی کودور ماند از اصل خویش
باز جوید روزگار وصل خویش
این آقایون سوار برمرکب غروری شدهاند که پایانش جهنم است
کمیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
۱
۸۶
من موندم چرا مسئولین ما در حوزه علمیه هنوز در فکر تعارف بازی هستند و فکری برای خلع لباس روحانی کروبی که با عملکرد وقیحانه خود حرمتها را میشکند نمیکنند و اجازه میدهند که این فرد همینطور تکتازی کند.
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
۱۳۵
۲
من میخوام ببینم چون اینا یه وقتی کاندید رییس جمهوری بودن و بعدشم میخواستن از حقشون دفاع کنن باید تا اخر عمر تو بازداشت خانگی بمونن؟ یا باید برای همیشه از سیاست کنار برن؟ یا اینکه افطاری ندن؟ با هم در ارتباط نباشن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
۳
۱۲۲
وای به حال کسانی که عینک سبز می زنند و کاه رو با یونجه اشتباه می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی جالب بود همه را ضایع کردی
یک شهروند
|
Germany
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
۴
۱
این سایت طرفدار ولایت فقیه و ضد موسوی و کروبی معلومه ازشون فقط بد میگه حتی اگه درست باشن!

درود بر موسوی و کروبی مقاوم
خدا اجرشون رو ایشاالله هم این دنیا و هم اون دنیا بده
و لعنت بر دشمنانشون که بخاطر قدرت و پول جاه طلبی حق را باطل جلوه میدن(................)
رسول
|
Germany
مجددا اینجانب همراه تمامی انسانهای آزاده و ولایی که برای این نظام مقدس اسلامی و برپایی اصل مقدس ولایت فقیه خون داده اند انتشار کامنتهای هنجار شکن و ضد اسلامی افراد قلیل معاند باز دید کننده در این سایت را محکوم مینمایم و عمق تاسف و تاثر خود را از این موضوع اعلام میدارم و احساس میکنم این سایت فقط برای خود نمایی اقدام به انتشار چنین مطالب موهنی مینماید حتی اگر هزینه آن خون به دل کردن متدینین و حزب الله باشد واقعا متاسفم
مریم
|
Germany
انشا ء الله با تمامی حامیانشان همچون رقاصه های معاند و فاسد لسانجلس نشین و ریگی جنایتکار و اسراییل و سران جنایتکار آمریکا محشور بشند و اجر خودشون از اونها بگیرند و خداوند تمامی حامیان نادان اونها رو هم هدایت کنه و اگه خودشون به نفهمی زدند خدا ریششون از زمین بکنه ...........
شناس
|
Germany
مرگ بر ضد ولایت فقیه
امیر
|
Germany
مریم شما دستت به گوشت نمیرسه میگی بو میده...همین
هاشم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
۱
۳
امان از حماقت ویکدندگی؟
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
۲
مجید جان عزیزم شما پارازیت ندارید؟ اخه همه برنامه هارو دقیق دیدی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
۱
۳۱
ای وای ،، ای وای
شیخ دیوانه شده
صراط عزیز اگر به اندازه ی رای هایش در انتخابات ۸۸ منفی بزنید باز هم عاقل نمی شود  
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
۱۶۰
۴۶
اللهم فک کل اسیر المظلوم

یا حسین میر حسین - یا مهدی شیخ مهدی

V
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الیهم ا شف کل مریض
لعنت خدا و رسول بر کسانی که از نام ائمه اطهار برای دنیای پست و امیال شیطانی و طاغوتی خودشون سوء استفاده میکنن
اخلاق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
۱
دوستان گرامي
در قرآن و احاديث نكات بسيار مهم و ارزشمندي در رابطه با اخلاق، موكدا و مفصلا بيان شده.
قرآن پيامبر(ص) را داراي اخلاقي برتر و والاتر(علي) از خلق بسيار نيكو(عظيم) ميدانستند و ميفرمودند اگر چنين اخلاقي نميداشتي مردم از گرد تو پراكنده ميشدند.(آيه 4 قلم و 159 آل عمران)
خداوند ميفرمايد حتي وقتي حضرت موسي(ع) را به جانب فرد ظالم و طغيانگري چون فرعون ميفرستاد، سفارش كرد كه با او به نرمي و نيكي سخن بگو(قولو لينا)(طه آيه44)

پيامبر(ص) ميفرمايد: انما بعثت لاتمم مكارم الاخلاق.(كنزالعمال ج13 ص151)
عزيزان دقت كنيد كه نميفرمايند كه مثلا براي نمازخوان كردن مردم مبعوث شدم.
اشاره به مكارم اخلاق به عنوان علت و هدف بعثت، نكته بسيار ظريف و مهميست چه آنكه تمامي احكام اسلامي هم در جهت رسيدن به همين هدف وضع شده‌اند. براي مثال همان نمازي كه ستون دين دانسته شده، در قرآن عاملي براي دوري از زشتي‌ها معرفي مي‌شود.(تنهي عن الفحشاء و المنكر)(عنكبوت آيه 45)

در روايات، بسيار تاكيد شده كه با افراد بدزبان و بداخلاق، همانگونه برخورد نكنيد و جواب بدي رو با نيكي بدهيد. و ادب، متانت، بردباري، سعه صدر و گذشت بسيار ستوده شده و تندي، عصبيت، تمسخر، تحقير، بدخلقي و بي‌ادبي بسيار مورد مذمت قرار گرفته، تا جايي كه بنابر احاديث، حتي اعمال صالح و عبادات فرد بد دهن و بداخلاق، مورد قبول درگاه حق تعالي قرار نميگيرد و اين مساله‌ي بسيار تكان دهنده‌ايست.

اون عزيزاني كه خودشون رو مسلمان ميدونند، اما با مخالفانشون برخورد و گفتار بدي دارند، آيا مخالفان شما از فرعون طاغي و جنايتكار هم بدترند كه لازم نميدونيد دستور الهي رو در گفتگو با اونها به كار بگيريد؟؟؟

اون عزيزاني كه نماز ميخونند، آيا دوري از ادب و احترام به هموطنتون، و تمسخر وتحقير ديگران "منكر" حساب نميشه كه بايد نماز، شما رو از ارتكاب به چنين رفتاري و نوشتن چنين كامنتهايي دور كنه؟؟؟

اون عزيزاني كه ديني غير از اسلام دارند، به چه دين و آييني معتقدند كه دستورات ديني و رفتار پيشوايانشون، اونها رو مجاز به عدم رعايت ادب و احترام و اصول اخلاقي ميكنه؟؟؟

اون عزيزاني كه به هيچ دين و آييني پايبند نيستند، آيا برخورد محترمانه و مودبانه و منطقي رو بر تمسخر و بي‌احترامي ترجيح نميدهند؟ قطعا ميدهند، پس همونطور كه دوست دارند ديگران با آنها محترمانه رفتار كنند، چرا خودشون هم چنين رفتاري نداشته باشند؟؟؟

عزيزان در اين ايام پربركت
قدري تامل... قدري تغيير...
قدري قدر دانستن اصول گرانقدر...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
۱
خدایا به آه دل مظلومان فتنه 88 دشمنان داخلی نظام را از این هم رسواتر وریشه کن ونابود بفرما آمین یا رب العالمین

بارالها پروردگارا به حرمت شبهای قدر دشمنان خارجی وفتنه گرهای منافق داخلی را اگر قابل هدایت نیستند خوار وذلیل ونابودشان بفرما
الهی آمین
یه ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
صدا و سیمای ما که هیچ خبری درباره اوضاع مملکتمون چیزی نمیگه و مرتب سانسور میکنه ماهواره ها رو جمع می کنند و پارازیت میندازند تا مردم نفهمند توی مملکتشون چه خبره
یه ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
صدا و سیمای ما که هیچ خبری درباره اوضاع مملکتمون چیزی نمیگه و مرتب سانسور میکنه ماهواره ها رو جمع می کنند و پارازیت میندازند تا مردم نفهمند توی مملکتشون چه خبره