۰۶ تير ۱۴۰۵ - ۰۸:۴۷

طلسم نحس شماره ۶ در تیم ملی | تاریخ‌سازی عزت‌اللهی با محرومیت در جام جهانی

تیم ملی
سعید عزت‌اللهی با دریافت کارت زرد در دیدار مقابل مصر بازی حساس مرحله بعد را از دست داد تا به فهرست بلندبالای شماره ۶های محروم تیم ملی در ادوار جام جهانی اضافه شود و رکورد بدشانسی‌های این شماره پیراهن را تکرار کند
کد خبر : ۷۴۱۸۱۱

به گزارش صراط به نقل از خبر ورزشی برابر مصر، مثل دو بازی قبل بازیکنان ایران با کارت زرد تنبیه شدند. سعید عزت اللهی در دقیقه ۸۰ سومین بازیکن ما بود که کارت گرفت بعد از کنعانی و نعمتی اما این کارت تفاوتی عمده با آن دو داشت.

 عزت اللهی قبلاً یک کارت زرد دیگر هم گرفته بود و به این ترتیب اگر وعده قلعه نویی مبنی بر صعود ایران به مرحله بعد اجرایی شود، هافبک اصلی دفاعی ما با شماره ۶ در آن مسابقه غایب خواهد بود.

 جالب اینکه پیش از این نیز این اتفاق در جام جهانی برای ما افتاده، جواد نکونام در ۲۰۰۶ با دریافت دو کارت زرد در دو بازی اول اولین شماره ۶ ما بود که طعم محرومیت در جام جهانی را چشید و البته که نامش برای همیشه در تاریخ ماند.

 در همین جام جهانی قبل علیرضا جهانبخش با دریافت دو کارت زرد برابر انگلیس و ولز، بازی با آمریکا را از دست داد تا حاج صفی به تنهایی با ۹ بازی در جام جهانی رکورددار به ایران برگردد رکوردی که در این دوره بهتر هم شد.

 و حالا عزت اللهی دیگر شماره ۶ ماست که طعم محرومیت در جام جهانی را چشیده و البته که نام خود را در تاریخ ماندگار کرد!