به گزارش صراط به نقل از فارس، طبق ادعای سخنگوی ارتش اسرائیل، نیروی هوایی «به دو تروریست مسلح حزبالله در منطقه کوه علی طاهر در جنوب لبنان که تهدیدی برای نیروهای (اشغالگر اسرائیلی) بودند، حمله کرد.»
تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه خاک لبنان در شرایطی انجام شده که آمریکا در تفاهمنامه با ایران متعهد به «پایان فوری و دائمی جنگ در لبنان» شده است.
مقامات ارشد کابینه بنیامین نتانیاهو در روزهای اخیر بارها مدعی شدهاند که حضور اشغالگرانه اسرائیل در لبنان ادامه خواهد داد.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی آویخای ادرعی درباره تجاوز امروز مدعی شد که ارتش این رژیم «دو خرابکار مسلح حزبالله» را در بلندیهای علی الطاهر رویت کرد.
وی گفت که آنها، «تهدیدی برای نیروهای ما در منطقه امنیتی (لبنان) بودند.
ادرعی افزود: «پس از شناسایی تروریستها، نیروی هوایی و نیروهای میدانی بلافاصله آنها را هدف قرار دادند تا تهدید را خنثی کنند.»