۰۳ تير ۱۴۰۵ - ۰۸:۵۱

«ترامپ به ما خیانت کرد»؛ اعتراف تلخ به قدرت‌گیری ایران

ترامپ
یک محقق مرکز امنیتی رژیم صهیونیستی با انتقاد از عملکرد دونالد ترامپ، از وضعیت «بسیار بد و خطرناک» اسرائیل در عرصه راهبردی سخن گفت و مدعی شد که ایران نه‌تنها تضعیف نشده، بلکه در حال افزایش قدرت و نفوذ خود است؛ اظهاراتی که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه داشته است.
کد خبر : ۷۴۱۵۹۷

به گزارش صراط به نقل از همشهری آنلاین، «یونی بن مناخیم»، محقق ارشد مرکز امور خارجه و امنیت اسرائیل گفت: در پی آنچه من آن را خیانت می‌نامم، وضعیت اسرائیل از نظر راهبردی بسیار بد است؛ خیانتی که ترامپ مرتکب شد و چرخش راهبردی او، بسیار خطرناک برای اسرائیل است!
«یونی بن مناخیم»، افزود: به جهان عرب نگاه کنید؛ آن‌ها هم از ترس قدرت موشک‌های ایران، دیگر جنگ نمی‌خواهند!
وی ادامه داد: اکنون درباره خروج ارتش اسرائیل از لبنان صحبت می‌شود و من از همین حالا صداهایی از حماس می‌شنوم که قرار است اسرائیل از نوار غزه هم خارج شود؛ به آنها وعده داده شده که مسیر تشکیل کشور فلسطینی هموار خواهد شد.