۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۰۱:۱۰

عملیات ترکیبی نیروی دریایی سپاه در پی تجاوز دشمن

تنگه هرمز
فرماندهی نیروی دریایی سپاه از انجام عملیات ترکیبی در پی تجاوز دشمن در ساعاتی قبل خبر داد.
کد خبر : ۷۳۶۷۸۹

به گزارش صراط به نقل از مهر، فرماندهی نیروی دریایی سپاه نوشت: «در پی نقض آتش بس و تجاوز ارتش تروریستی امریکا به یک فروند نفتکش ج. ا ایران در حوالی بندر جاسک و نزدیک شدن ناوشکن‌های ارتش تروریستی آمریکا به تنگه هرمز، طی یک عملیات ترکیبی بسیار پرحجم و دقیق با به‌کارگیری انواع موشک‌های بالستیک و کروز ضدکشتی و پهپاد‌های انهدامی با سر جنگی شدید الانفجار به سمت ناوشکن‌های دشمن اجرای آتش نمود.»

فرماندهی نیروی دریایی سپاه افزود: «رصد‌های اطلاعاتی حاکی از خسارات قابل توجه به دشمن آمریکایی است و سه ناو دشمن متجاوز به سرعت از محدوده تنگه هرمز فرار کردند.»