۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۱

عکس/شما برای این تصویر تیتر یزنید!

کد خبر : ۷۳۵۶۵

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۲۷
ایثار
یه نفر
|
Germany
او می رود دامن کشان ؛؛من زهر تنهایی چشان؛؛؛
یا :
در رفتن جان از بدن ؛؛؛؛گویند هرنوعی سخن؛؛؛؛؛؛؛؛ من خود به چشم خویشتن ؛؛؛؛؛؛دیدم که جانم می رود .
التماس دعا مادرم
نورا
|
Germany
آهای یه نفر!
گفته یک تیتر!
نگفته هی یا یا کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یه نفر
|
Germany
پاسخ حقوقی : کجا گفته یک تیتر ، فقط گفته تیتر ( می تون مفرد و یا جمع باشه )
ناشناس
|
Germany
يه نفر جان عالي بود ممنون.
از ميان اين ابيات زيبا به گمانم
"من خود به چشم خويشتن ديدم كه جانم ميرود"
به عنوان تيتر مناسبتر باشه.
نورا
|
Germany
یه نفر:
پاسخ ضرب المثلی :دردیزی بازه حیای گربه کجا رفته!!!؟؟؟
اونم نگه تو حدخودتو بشناس!!!!!!که البته بعید میدونم بشناسی!!!
کامی
|
Germany
نورا چرا اینقدر داری می سوزی؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۲۰
۱
برو زود برسی کربلا
مجتبي شمس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۸
بدون شرح
ناشناس
|
Poland
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۱۸
۵
آیا جوانهای آلان هم جنگ بشه خالصانه میرن؟؟؟
علی
|
Poland
مطمئن باش اگه بیشتر نرن کمتر نمیرن
رضا
|
Poland
مطمئن باش که میرن
ناشناس
|
Poland
من میرم
مطمئن باش بقیه هم میرن
جوان یرانی غیرت داره
احسان
|
Poland
همه اونایی که زمان جنگ رفتن خالصانه رفتن!!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۱۹
عشق بي پايان............
نواب م
|
-
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۱۶
۲
ياران چه غريبانه رفتند از اين خانه
---------------------------------------
سلام بر تو اي نواده پير جماران
---------------------------------------
مادرم ، اي رهنماي زندگي و پيكرم
اي وجودت مايه آزادي و دينداريم
ماندن من بهر اين دنياي فاني لحظه اي است
جايگاه و منزل تو پيش ربم ديدني است
شهید چمران
|
Germany
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۳۲
۷
برو مادر که روز قیامت پیش حضرت زهرا رو سفیدم کنی
ناشناس
|
Germany
زرشک ، اون بره که تو رو سفید بشی ؟
ناشناس
|
Germany
ناشناس آمريكايي
تو ميدوني داغ فرزند ديدن يعني چي؟
ميدوني دل كندن از جگرگوشه و ثمره يك عمر زحمت يعني چي؟
ميتوني حتي براي يك لحظه خودت رو جاي اون مادر تصور كني و حس كني توي لحظه وداع چه حالي داره؟
اينها رو گيرم نتوني، حفظ ادب و حيا و شخصيت رو هم نميتوني؟!
ناشناس
|
Germany
ناشناش زرشکی همه مادران را با برخی مادران امریکای و مامان خودت مقایسه نکن که پیش پا افتاده ترین مسئله از دست دادن فرزند برای انهاست!
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۱۳
خبر آوردن از لب دريا، آب ماه قبيله رو برده
آب از عمق اقيانوس، دو تا دست بريده آورده
...
عاشقا از غروب بي وقفه، عطش شام آخرو دارن
بعد يك عمر عاشقي امشب، سر راحت رو نيزه مي ذارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۱۲
۳
برگزیدگان امام حسین(ع)
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۱۴
۴
چقدر ماچ ميكنه منو! آب شدم!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
جیگرتو!
عالی بود!
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
جوگیر نشو نورا ، این سخن آرمیتا دختر شهید داریوش رضایی نژاد است که در مورد ماچ کردن رهبری احساس کودکی اش را صاف و زلال بیرون می ریزد .
سید علی فخار
|
Germany
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۱۲
۶
پسرم ، جوونیت فدای علی اکبر امام حسین
برو مادرجان که به خدا سپردمت
براستی امروز جواب این مادر فداکار و با اعمالمون چطور میخواهیم بدیم؟
سالها قبل این مادر پاره جگر خود را در راه دین و وطن داد و خون جگر شد و امروز با مشاهده این وضعیت بی تعهدان کشور دوباره خونجگر میشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۱۹
۱
از دامن زن مرد به معراج رود
بر دامن مادر شهيدان صلوات
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۱۶
۲
شیرم حلالت مادر
سید علی فخار
|
Germany
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۱۰
۳
پسرم ، جوونیت فدای علی اکبر امام حسین
برو مادرجان که به خدا سپردمت
براستی امروز جواب این مادر فداکار و با اعمالمون چطور میخواهیم بدیم؟
سالها قبل این مادر پاره جگر خود را در راه دین و وطن داد و خون جگر شد و امروز با مشاهده این وضعیت بی تعهدان کشور دوباره خونجگر میشود
سید علی فخار
|
Germany
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۵
۲
پسرم ، جوونیت فدای علی اکبر امام حسین
برو مادرجان که به خدا سپردمت
براستی امروز جواب این مادر فداکار و با اعمالمون چطور میخواهیم بدیم؟
سالها قبل این مادر پاره جگر خود را در راه دین و وطن داد و خون جگر شد و امروز با مشاهده این وضعیت بی تعهدان کشور دوباره خونجگر میشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۱۲
باید جای مادر بود تا فهمید سختی این لحظه رو .اما همش با یاد حادثه کربلا مردان و زنان ما کارهای جاودانه ای کردند و خواهند کرد
محمد طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۸
۳
فدایی حسین باشی پسرم خدانگهدارت باشد
مصباح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۱۳
۲
اندكي در برم راه برو چندقدم چندقدم
تاببينم قدتو پسرم پسرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۱۴
۳
بوسه بر لبخند عشق
حسینیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۹
۵
مایه مباهات اسلام و مایه سرافکندگی منافقینی چون صراط نیوز.
حسینان
|
Iran (Islamic Republic of)
موافقم خیلی زیاد
فداییان اسلام
|
Iran (Islamic Republic of)
معمولا منافقا هی انگ منافق بودنو به دیگران میزنن
مخصوصا همین جور علکی!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۱۳
۳
زنان مرد پرور تاریخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۱۸
۵
برو مادر شهيد شو و خاوري ها و مشايي ها بمانند و خيانت كنند
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
ایضا خاتمی ها موسوی ها کروبی ها اکبر گنجی ها سروش ها حقیقت جو ها و هاهای اصلاح طلب دیگر
بابا امثال خاوری دارند پیش استادهای خیانت درس پس میدن
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید جان با یه من سریشم اینایی که گفتی نمیچسبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید از واکنش سریعت معلوم شد خط و ربطت از کانادا و دفتر ریاست جمهوری میرسه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی عالی بود
راست تو برجک
کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
بدون خائن تر از خاتمی و دار و دسته اش وجود نداره
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا خیانت نمیچسبه پس بخون
برخي اظهار نظرهايي که نه تنها در نشريات کم تيراژ منتشر نشده بلکه توسط افرادي منتسب به دولت مطرح شده است مثلا عطاءالله مهاجراني وزير ارشاد دولت اصلاحات در گفت‌وگو با آريا، 16/1/79: نظريه غيرت ديني ويران کننده انديشه و فرهنگ و تمدن است.

*مهاجراني وزير ارشاد دولت اصلاحات در گفت‌وگو با نشاط، 1/6/78 مي گويد: رقص را نبايد همواره ناپسند دانست.

*ابراهيم اصغر زاده نماينده شوراي شهر در دوران اصلاحات در آفتاب امروز، 2/6/78مدعي شد: اگر مجوز راهپيمايي به هر گروه بر اساس قانون داده شود اشکال ندارد، حتي عليه خدا... و يا همين فرد در 6/2/77 اظهار داشت: حتي عليه خدا هم مي توان تظاهرات کرد.

*بهزاد نبوي عضو هيئت رئيسه، نماينده اصلاح طلب مجلس ششم و عضو سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي در روزنامه کثير الانتشار جمهوري اسلامي، 13/2/79 نيز گفته است: خواستم سخنانم را مثل سوره توبه بدون بسم الله شروع کرده باشم.

*عليرضا علوي تبار نويسنده اصلاح طلب و فعال در نشريات در دوران اصلاحات ، يالثارات، 4/3/79: جامعه ايران فاز سنتي خود را پشت سر گذاشته و مي خواهد مدرن و صنعتي شود. اما در اين جامعه هنوز خدا نمرده است. بنابراين ما چگونه مي توانيم به اين وضعيت چيره شويم.

*رجبعلي مزروعي نماينده اصلاح طلب مجلس ششم در دوران اصلاحات ، حريم، 23/11/78: حضرت علي مشروعيت خود را از مردم گرفته همانطور که معاويه مشروعيت خود را از مردم گرفته است.

*مزروعي نماينده اصلاح طلب مجلس ششم در دوران اصلاحات ، رسالت، 16/7/79: در نظام ما هيچ کس مقدس نيست.

*سخنراني آغاجري فعال سياسي در دوران اصلاحات، مجتمع فرهنگسراي کوثر 10/2/81: «... نوينسدگان (نامه به امام حسين (ع)) مي‌گويند: اين حکومت (حکومت يزيد) بدون رضايت مردم است و لذا نامشروع است. اگر حسين (ع) هم در راس باشد ولي رضايت مردم در آن نباشد نامشروع است. آغاجري در همين سخنراني امام حسين (ع) را با سياوش در تاريخ ايرانيان مقايسه مي‌کند: «... سياوش در تاريخ ملي ما ايرانيان مظهر معصوميت و پاکي است و بعد از آمدن اسلام، حسين (ع) جاي سياوش مي‌نشيند و آيا ما اثري در مورد حسين (ع) مانند منظومه‌اي که فردوسي در باب سياوش سروده است داريم؟»

*سخنراني آغاجري فعال سياسي در دوران اصلاحات، ساختمان مرکزي دفتر تحکيم، 25/1/81 : «امام علي (ع) با رفراندوم طبيعي قدرت را به دست گرفت. با اين همه از نظر شيعيان امام معصوم بود... منطقي که مي‌گويد رضايت خدا خارج از رضايت مردم است، مبناي استبداد است. و فلسفه سياسي اموي – يزيدي بر همين استوار است.» «... اينکه مارکس مي‌گويد دين افيون توده‌هاست، تنها بخشي از حقيقت است. من مي‌گويم در حکومت‌هاي ديني، نه تنها دين افيون توده‌هاست که افيون حکومت‌ها نيز هست.»

*محسن کديور در دانشکده فني دانشگاه تهران است که در سال 79 طي سلسله مباحثي تحت عنوان «پژوهش‌هاي قرآني» ايراد کرد: «... يک زماني مردم مي‌گفتند چون عيسي (ع) اين سخن را گفته پس درست است اما امروز عيسي که سهل است خود خدا هم اگر حرفي بزند و آن حرف با عقل مردم منطبق نباشد نخواهد پذيرفت. امروز خدا در جامعه هيچ کاره است. همه کاره مردمند.»

*عبدالکريم سروش نويسنده و سخنران اصلاح طلب ، ماهنامه کيان، بهمن 77: ولايت، منحصر در شخص نبي اکرم است و با رفتن او ولايت نيز خاتمه مي يابد؛ او خاتم نبوت و خاتم ولايت بود، ولايت پيامبر بعد از او به کسي منتقل نشده است.

*عبدالکريم سروش روزنامه صبح امروز، 9/3/78: حقيقت دين همان تجربه فردي ديني است که در مورد پيامبران «تلقي وحي» نام گرفته و دين هيچ ارتباطي به امور اجتماعي و سياسي و حکومتي ندارد، هر کسي همان قدر ديندار است که به اين تجربه فردي رسيده باشد.

*عبدالکريم سروش نويسنده و سخنران اصلاح طلب، روزنامه نشاط، 12/3/78: فرهنگ شهادت خشونت آفرين است،

*اکبر گنجي روزنامه نگار اصلاح طلب، صبح امروز، 23/2/78: پيامبر در بدر و حنين و ... شمشير زد ... اما آيا جنگهاي جبهه حق عليه باطل پيامدهاي ناخواسته يا آثار وضعي به دنبال ندارد؟... خشونت فرزند خشونت است و درخت خشونت ميوه‏اي جز خشونت به بار نمي‏آورد. هيچ کس حق ندارد به صرف اينکه خود را حق و ديگران را باطل مي‏داند، دست به خشونت بزند و در صدد نابودي مخالفان خود از طريق حذف فيزيکي برآيد.

محمدکاظم محمدي‏ اصفهاني، روزنامه دولتي ايران، 24/4/79: مردم حق دارند همه مسؤولين را به سؤال کشيده و از آنها انتقاد کنند حتي اگر آن مسؤول، پيامبر و امام معصوم باشد، بلکه به خود خدا هم مي‏توان اعتراض کرد و او را فتنه‏گر ناميد..

*تقي رحماني، روزنامه فتح، 17/1/79: چرا بايد جريان سقيفه را تبديل به يک کينه‏ي تاريخي کنيم؟ سؤال اين‏ست که اگر طراحان سقيفه گناهکارند، پس تمام فرق اسلامي به جز شيعيان گناهکار و فريب خورده‏اند؟

*عزت الله سحابي، روزنامه عصر آزادگان، 16/10/78: آدم‏ها و حتي معصومين(ع) خود به خود بدون نظارت مردم و به طور اصولي در معرض انحراف هستند.

*عمادالدين باقي روزنامه نگار اصلاح طلب در دوران اصلاحات ، جمهوري اسلامي، 13/2/79: معتقدم اعدام و قصاص جزء ضروريات دين نيست.

*غلامرضا سالار بهزادي، روزنامه صبح امروز، 23/8/78: تفکر شيعه گري موجب انحطاط مملکت ما و مانعي براي دموکراسي است.
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید دمت گرم شیر مادرت حلالت انقد با این جماعت فتنه گر فتنه پرست دهن به دهن نذار که خدا سنگ بر دل کسانی زده است که راه مستقیم را انکار می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برا همه توووووووننننننن متاسفم چرا که سر افرادی دعوا می کنید که زیر سایه شهدا مخالف راه اونا عمل کردننن.............................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید عالی بود
+++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مجيد .............ببينم اين تيتر چه ربطي داشت ....................چرا كه همون مهاجراني ها سروشها (دامت بركاة) و خاتمی ها موسوی ها کروبی ها اکبر گنجی ها حقیقت جو ها و هاهای اصلاح طلب دیگر جنگيدند كه شما ............ يهو از صداي توپ و موشك ........... .بله انها جنگيدند و ما راحت نشستيم و امثال مثل توي جيره خوار ادم فروش و وطن فروش الان داري ارد ميدي .اندكي صبر سحر نزديكه .نوبت سرنگوني تو هم ميرسه حيف اخوي
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید جز دوسه تاش با همه ش موافقم!
درود برهمه ی اون ها!
فداییان اسلام
|
Iran (Islamic Republic of)
اخه یه کی ها داری میگی که اونا در مورد رقص چه نظری دادن اینایی که داری باهاشون صحبت میکنی مجید خان عشق رقصند اخوی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان مشخص نكردي اون دو سه موردي كه مخالفي كدومه؟ و چرا با بقيه موافقي؟ اما من ازت خواهش ميكنم صراحتا نظرت رو در مورد توافق و يا مخالفت با اين موارد با بيان علت بگي:

* عليرضا علوي تبار نويسنده اصلاح طلب و فعال در نشريات در دوران اصلاحات ، يالثارات، 4/3/79: جامعه ايران فاز سنتي خود را پشت سر گذاشته و مي خواهد مدرن و صنعتي شود. اما در اين جامعه هنوز خدا نمرده است. بنابراين ما چگونه مي توانيم به اين وضعيت چيره شويم.

*رجبعلي مزروعي نماينده اصلاح طلب مجلس ششم در دوران اصلاحات ، حريم، 23/11/78: حضرت علي مشروعيت خود را از مردم گرفته همانطور که معاويه مشروعيت خود را از مردم گرفته است.

*ابراهيم اصغر زاده نماينده شوراي شهر در دوران اصلاحات در 6/2/77 اظهار داشت: حتي عليه خدا هم مي توان تظاهرات کرد.

*عطاءالله مهاجراني وزير ارشاد دولت اصلاحات در گفت‌وگو با آريا، 16/1/79: نظريه غيرت ديني ويران کننده انديشه و فرهنگ و تمدن است.

*سخنراني آغاجري فعال سياسي در دوران اصلاحات، ساختمان مرکزي دفتر تحکيم، 25/1/81 : «امام علي (ع) با رفراندوم طبيعي قدرت را به دست گرفت. با اين همه از نظر شيعيان امام معصوم بود... منطقي که مي‌گويد رضايت خدا خارج از رضايت مردم است، مبناي استبداد است. و فلسفه سياسي اموي – يزيدي بر همين استوار است.» «... اينکه مارکس مي‌گويد دين افيون توده‌هاست، تنها بخشي از حقيقت است. من مي‌گويم در حکومت‌هاي ديني، نه تنها دين افيون توده‌هاست که افيون حکومت‌ها نيز هست.»

*محسن کديور در دانشکده فني دانشگاه تهران است که در سال 79 طي سلسله مباحثي تحت عنوان «پژوهش‌هاي قرآني» ايراد کرد: «... يک زماني مردم مي‌گفتند چون عيسي (ع) اين سخن را گفته پس درست است اما امروز عيسي که سهل است خود خدا هم اگر حرفي بزند و آن حرف با عقل مردم منطبق نباشد نخواهد پذيرفت. امروز خدا در جامعه هيچ کاره است. همه کاره مردمند.»

*عبدالکريم سروش نويسنده و سخنران اصلاح طلب ، ماهنامه کيان، بهمن 77: ولايت، منحصر در شخص نبي اکرم است و با رفتن او ولايت نيز خاتمه مي يابد؛ او خاتم نبوت و خاتم ولايت بود، ولايت پيامبر بعد از او به کسي منتقل نشده است.

*عبدالکريم سروش روزنامه صبح امروز، 9/3/78: حقيقت دين همان تجربه فردي ديني است که در مورد پيامبران «تلقي وحي» نام گرفته و دين هيچ ارتباطي به امور اجتماعي و سياسي و حکومتي ندارد، هر کسي همان قدر ديندار است که به اين تجربه فردي رسيده باشد.

*عبدالکريم سروش نويسنده و سخنران اصلاح طلب، روزنامه نشاط، 12/3/78: فرهنگ شهادت خشونت آفرين است،

*اکبر گنجي روزنامه نگار اصلاح طلب، صبح امروز، 23/2/78: پيامبر در بدر و حنين و ... شمشير زد ... اما آيا جنگهاي جبهه حق عليه باطل پيامدهاي ناخواسته يا آثار وضعي به دنبال ندارد؟... خشونت فرزند خشونت است و درخت خشونت ميوه‏اي جز خشونت به بار نمي‏آورد. هيچ کس حق ندارد به صرف اينکه خود را حق و ديگران را باطل مي‏داند، دست به خشونت بزند و در صدد نابودي مخالفان خود از طريق حذف فيزيکي برآيد.

محمدکاظم محمدي‏ اصفهاني، روزنامه دولتي ايران، 24/4/79: مردم حق دارند همه مسؤولين را به سؤال کشيده و از آنها انتقاد کنند حتي اگر آن مسؤول، پيامبر و امام معصوم باشد، بلکه به خود خدا هم مي‏توان اعتراض کرد و او را فتنه‏گر ناميد.

*عزت الله سحابي، روزنامه عصر آزادگان، 16/10/78: آدم‏ها و حتي معصومين(ع) خود به خود بدون نظارت مردم و به طور اصولي در معرض انحراف هستند.

*غلامرضا سالار بهزادي، روزنامه صبح امروز، 23/8/78: تفکر شيعه گري موجب انحطاط مملکت ما و مانعي براي دموکراسي است.

(منتظر جوابت هستم. بهار)
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۹
تیتر: پیروزی درجنگ مدیون این جوانان ومادران شیر دلشان است.
مژگان قلی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۹
۲
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۹
۱
تیتر: پیروزی درجنگ مدیون این جوانان ومادران شیر دلشان است.
عباس اسلامی
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۵
۱
حسین جان!
مادرم گفته غلامت باشم...
علیرضا
|
United States of America
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۱۰
۳
ازمایشی دیگر. این بار مادرهست و اسماعیل
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۱۰
۱۲
زبان حال شهید:
چی فکرمیکردیم و چی شد!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا بگم چكارت كنه نورا جان!
عكس رو كه ديدم گريه‌ام گرفته بود. به كامنت تو كه رسيدم هم بغض تركيد و هم صداي خنده بلند شد!
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جون فکر کنم این زبان حال از زبون همون شهدای !!!!!!!!!!!!!! فتنه 88باشه که به گوشهات رسیده
as
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان میشه نظر ندی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مریم
+++++++++++++++++++++++++++++++
حاج محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۵
۱
یاد باد ان روزگاران یاد باد....کاش برگردیم به اون دوران
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۷
۱
جدایی برای وصل
ناشناسی هم خوبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۶
مادر ، اذان عشق بگو و از آن عشق بگو .
بخوان آخرین ترانه عشق را.

دعاکن به حال مجید (سوارغریب).
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۴
تو کوچه هایت را بدون بن بست میخواستی ، کبوترهایت را بی قفس، آسمانت را آبی، نخل هایت را سر بلند، خانه هایت را آباد،مردمانت را خوشحال و دولتمردان را صالح . نشد که نشد که نشد .
می بالم به تو مادر، به سرافرازی ات. به غرورت. به مردانگی و غیرت فرزندانت.
کاهلیمان را ببخش به غربت و دست و پای بسته امان .

مجید(سوارغریب)
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۱
۶
غرامت جنگ چی شد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گذاشتیم برا شما زمینی ها
ما دنبال غرامت آسمانی هم نیستیم چه برسد به جنگی
این فقط کا عشق بود و هست
ناشناس سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۵
۸
برو که حوری ها منتظرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حسودیت شده تو هم برو تو خاک و خون جنگ دنبال حوری!!!!!!!!!!!!
آره بچه هاتو بزار ،عزیزاتو بزار برو
با این حرفها فقط خودتو ثابت میکنی
دریا نجس نمیشه
واقعا چرا هر اهانتی رو منتشر میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۲
۱۳
جدایی نادر از مادر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۹
يه دنيا معرفت
حامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
۷
۸
خطاب به کسی که گفت چی فکر می کردیم و چی شد!!!!!!
خیلی شوتی
همینکه سایه آقا بالا سرمونه کافیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه داداش. اشكال اينجاست كه الآن خيلي از فرمايشات آقا رو زمين مونده.
به نظرت وضع موجود مطلوب و كاملا مورد رضايت ايشونه؟!
همت
|
Mexico
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
۶
لحظه ای تامل ؟
بعد از ما شما چه کردید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
۸
كل يوم عاشورا، كل الارض كربلا
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
۶
۱۶
شهید: یا حسین میرحسین
ناشناس
|
United States of America
يك يا در اين كامنت جا افتاده.
يا حسين يا ميرحسين.
يعني يا بايد جانب حسين را نگه داري يا ميرحسين را؛ و جمع بين اين دو امكان پذير نيست.
شناس
|
United States of America
شهید : مرگ بر ضد ولایت فقیه
ناشناس
|
United States of America
اقای شناس شما میگویی مرگ اما من میگویم زنده باد مخالف من
ناشناس
|
United States of America
دادا بهت می خندنا.....هنور تو اون فازی ؟؟؟آمریکا چه خبر ....
ناشناس
|
United States of America
امریکا چه خبر؟ خبر مرگ تو
ناشناس
|
United States of America
اي بابا...
به همين زودي؟!!
ناشناس آمريكايي همين دو تا خط بالاتر توي كامنت قبليت داشتي شعار ميدادي!!!
حداقل احترام شعار خودت رو داشته باش:)
معین
|
United States of America
آمریکایها حرام زاده اند. نقطه سر خط!!!!!!!!!!!!
عاشق امام خامنه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
۸
۳
خوشبخت یوسف به سفر رفته من است/ یار سراغ یار دگر رفته من است
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
۵
باور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
۱۰
به قول استاد سيد مهدي شجاعي:
"خون دادن و رفتن به مراتب مطلوبتر است از خون دل خوردن و ماندن"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امان از دل اون مادر
چه اون موقع، چه حالا...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
۹
از عشق مادر تا عشق ميهن
امیر
|
Spain
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
۲
۲
بمان مادر بمان در خانه ی خود مادر
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
۱
عکس ایولا
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
۲
۸
اونا که رفتن یه فکری واسه فردا کنید که اگه جنگ شه هیچ کس نمیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صفات و تفكرات خودت و دو رو بريهات رو به همه جوانان رشيد و غيور ايران نسبت نده لطفا.
با اين تفكراتت اسمتو بذاري زمستون مناسبتره:)
معین
|
Iran (Islamic Republic of)
بز دل.
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
۴
۱۰
اگه الان هم جنگ بشه من میرم ولی نه به جبهه بلکه به یه کشور امن.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی حال میکنم باهات!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو اگه اون زمان هم می بودی همین کار را می کردی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقآ همون زمان جنگ هم آدم هایی مثل تو وجود داشتند! الان پیر و پاتال های لس آنجلس نشین اکثرآ همون ها هستند! که خیلی هم ادعای وطن پرستی دارند!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان تا جايي كه من ميدونم شما خيلي ادعاي وطن دوستي داري.
اونوقت ميشه بگي اگه اون ادعا حقيقت داره، چطوري با همچين آدم وطن فروشي "خيلي حال ميكني"؟؟؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اوا. نويدها و نوراها پس ادعاي ميهن دوستي‌تون كجا رفت!؟
شماها مگه نميخواستين جانتون رو فداي ايران كنين!؟
البته اون كساني كه با خونشون و با سلامتيشون نذاشتن حتي يه وجب از خاك ايران تو چنگ متجاوز باقي بمونه همونايي بودن كه آرزوي آزادي قدس رو هم داشتن.
و اونايي كه توي جنگ سوراخ موش ميخريدن همونايي بودن كه ميگفتن نه غزه نه لبنان، "جانم فداي ايران!!!!!!!!!"
خيالتون راحت. ما اصلا متوجه نشديم كه شعارهاي ميهن دوستانه شما در جهت اعلام نوكري صهيونيستهاي خونخواره. شما ميتونيد وقتي به اون كشور امن رسيديد همچنان شعارهاي ميهن دوستانه سر بديد. نكنه يه وقت غصه تجزيه شدن خاك ايران رو بخوريد ها. پوستتون چروك ميشه!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
دلیلش واضحه!
چون اونا خالص بودن و رفتن شهید شدن اما شما همه ی زحمات و جون دادن اونها رو مصادره کردین و به باددادین!
مگه ما دوباره مغز خرخوردیم که واسه مطامع شما بریم کشته بشیم و مثل الان شما برین کیفشو ببرین!!!!!!؟؟؟؟؟
صراط منتشرش کن لطفا!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
جانم فدای ایران نه مطامع شم!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
شما
فداییان اسلام
|
Iran (Islamic Republic of)
خوبه خودت میگی اونا خالص بودن که رفتن
پس بگرد دنبال ناخالصی هات که اگه باز اون خالص ها بودن بازم میرفتن
جناب شما وظیفه رو با نتیجه اشتباه گرفتی
اونی که اون زمان رفت حتی بهش مهم نبود که ما در جنگ شکست بخوریم یا نخوریم الویتش این بود که چون خدا گفته جهاد پس میریم جهاد بعد تلاشمونو میکنیم که پیروز بشیم حالا اگه نشدیم ما به وظیفمون عمل کردیم
حضرت امام فرمود ما برای وظیفه میجنگیم نه نتیجه!
بعدشم جنابی که میگی مغز خر خوردیم
دقیقا باید بگم خوردی چون اگه نخورده بودی الان شهید شده بودی یه جوری میگی مغز خر خوردیم که انگار اقا رفته و کشته شده اصلا خودت به حرفایی که میزنی توجه میکنی
یه مثال دیگه واست بزنم
قشنگ جا بیفته
اخوی حدیث داریم که کسی که صدقه میدهد قبل از اینکه به دست گیرنده برسد به به دست خدا میرسد
معناشو میفهمی یعنی اینکه شما نیت کمک کردن داشته باش اگه ناشناسی هم امد نمیدونستی مستحقه فکر اینو نکن که بدم یا ندم چون شما به ایشون نمیدی به خدا میدی اجرش هم ده برابر میگیری
اگه ذره ای به خدا پیغمبر اعتقاد داری برو ببین مشکلت چیه که این حرفا رو میزنی
شماهایی که ادعا خوب بودن رو دارین خودتونو با فرهنگ میدونید و ما بسیجی ها رو بی فرهنگ این سوال منو جواب بده
شما که خیال میکنی حرفات درسته جواب همه رو هم میدی بگو ببینم
اگه رفتی جهاد حالا بعدش هر کی هر گندی زد یا نزد اگه گند زد پیش خدا کشته به حساب میای و اگه گند نزدن پیش خدا شهیدی؟ که میگی مگه خرم برم کشته بشم تو تفکر شما کشته شدن در راه خدا مردنه در حالی که خدا میگه زنده اند نزد من و روزی میخورند این اولا بود
دوما کسی که در راه خدا کشته میشه اگه بعدش بعضی ها از خون شون سوءاتفاده کردن اونا دیگه شهید به حساب نمیان و اگه بعد اونا ادمای خوبی امدن اونا شهید به حساب میان که واسه رفتن به جهاد میگی مغز خر خوردم که امثال بعضی ها بیان کیفشو ببرن
تو برو شهید بشو چه کار داری کی چی کار میکنه
از من میشنوی همون خدا نمیذاره خونت پایمال شه
مگه بعد از 1400 سال خون اقام ابا عبدالله پایمال شد؟
چه به سر خاندان عترت و طهارت بعد ماجرا شهید شدن اباعبدالله الحسین امد اقام خبر نداشت یعد شهید شدنش ناموسشو به اسیری میبرن؟
نمیدونست اینایی که دعوتش کردن چی به سرش میارن؟
اقام واسه چی رفت؟
تیر سه شعبه خورد به سینه مولام خون تو قلبش هم خالی شد خونا رو با دستش کشید رو محاسنش سجده کرد و گفت خدا ازم راضی شدی!
این فرهنگیه که شما باهاش غریبین
چی بالاتر از این که شهید شدی میری پیش ابا عبدالله
چی کار داری کی داره چی کار میکنه برو پی وظیفه
مگه نریم چه قد دیگه عمر مکنیم فوقش صد سال که الان عمر ها 70 نمیرسه 20 30 سالشم که رفته بابت 30 یا 40 سال داری غر میزنی که 30سال میدی ابدیتی رو تحویل میگیری
سخنم اخرم واسه شما نوید جون
اگه جنگ شد درسته تو میری یه کشور امن
منم میرم یه جای امن
ولی از امن من به امن تو فاصله هاست!
واسه ظهور اقام صلوات
منم دعا کنید
معین
|
Iran (Islamic Republic of)
بر جنسیت خودتو عوض کن، مرد نیستی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نوراجان ممنون كه به سوالم جواب دادي.امادر واقع اين جواب سوالم نبود! چرا با يك فراري كه خاك وطنش و هموطنش رو در برابر متجاوز تنها ميذاره به قول خودت حال ميكني؟!!

از نظر من خاك ايران ارزشي مستقل از حكومتها داره. همونطور كه در زمان پادشاهان صفوي و قاجار و ... هم مردم نه به سبب حمايت از حكام و واليان ظالم و پادشاهان عياش به جنگ ميرفتند، بلكه به سبب حب وطن و دستور علماي ديني اين كار رو ميكردند.
حب الوطن من الايمان

و به همين دليل هم هرگاه خاطراتي از قبيل هجوم مغول و عهدنامه گلستان و تركمانچاي و ... برام تداعي ميشه گريه‌ام ميگيره. نه اينكه چون اون موقع حكام مورد رضايت مردم اون زمان نبودن، از هجوم به كشورم و ويراني و تجاوز به نواميس هموطنم و تجزيه خاكش و... خوشحال بشم!!!

مثل عراقيها كه اوايل به خاطر سرنگوني صدام، از تجاوز آمريكايي‌ها به خاكشون خوشحال بودن و البته نتيجه‌اش رو هم ديدن و تبعاتش رو با تمام وجود لمس كردن!

اما شما تعريفت از ايران رو بيان كن.
ظاهرا ايران براي شما يعني منافع و مطامع يك عده خاص. كه اگر اون عده در راس باشن دوست نداري مشكلي براشون ايجاد بشه و اگر نباشن حاضري وطنت رو به منافع اونها بفروشي. اين برداشتي بود كه از حرفهات داشتم و اميدوارم اشتباه باشه. البته اشتباه بودنش وقتي مشخص ميشه كه شما تعريفت و مواضعت رو صراحتا مشخص كني.

ضمنا همچين ميگي "مطامع شما"، "شما مصادره كردين"، "شما به باد دادين" و... كه انگار داري با دشمنت حرف ميزني. منم يه فرد عادي‌ام از اين اجتماع. نه خودم سمت خاصي دارم و نه خانواده‌ام مقام و منصب حكومتي دارن. از كجاي كامنتم به اين نتيجه رسيدي كه من راهي مخالف خون و اهداف شهدا رو در پيش گرفتم؟!!

(دوست دارم لطف كني و اين بحث رو بيجواب نذاري. بهار)
سعيدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
۳
لاله اين چمن آغشته به رنگ است هنوز سپر از دست مينداز كه جنگ است هنوز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
۴
دامادی برای عروس وطن(ایران اسلامی)
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
۸
یاد اون موقعی افتادم که برادر شهدم با مادرم آخرین وداع رو انجام میداد و مرتب به دست و پای مادرم بوسه میزد تا حلالش کنه و مادر که مطمئن بود برادرم شهید میشه چون خواب شهادتش و دیده بود با بغض و گریه اجازه داد که پاره جگرش ازش برای همیشه جدا بشه و از اون روز تا الان سی سال گذشته و اکنون مادرم نیز به برادرم پیوسته و من تنها دور از این دو بزرگوار حسرت روزهای با هم بودن رو دارم دعا کنید که باز هم جمعمون جمع بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به ياد تمامي شهدا و مادران شيرزن و صبورشان صلوات.
اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
رسول جان برات لياقت شهادت ميطلبم انشالله. التماس دعا.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
۸
شهادت گوارا تر وشرین تر از عسل است
آبسالان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
۲
فراغ و وصل
بار ديگر با اجازه از تفنگ
ميرود ذهنم به سوي شعر جنگ
بود سنگر همه مأواي من
آه جبهه كو برادرهاي من
سنگر خوب و قشنگي داشتيم
روي دوش خود تفنگي داشتيم
سرزمين نينوا يادش بخير
شور و حال جبهه ها يادش بخير
جنگ ما را عاشق خود كرده بود
جبهه ما را لايق خود كرده بود
نفرت از هر خودستائي داشتيم
خلق و خوي روستائي داشتيم
بار ديگر با اجازه از تفنگ
ميرود ذهنم به سوي شعر جنگ
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
۲
۲
عكس شهدا را ميبينند و عكس شهدا عمل ميكنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
۳
آخرین بوسه و وداع سخت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
۳
یادش بخیر رنگ خدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
۶
برو شهید شو . کشور حفظ بشه . بعضیا میخوان به اختلاسشون برسن . برو قربونش اگه زنده بمونی موی دماغ میشی .
اریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
۲
کجایند مردان بی عده ها . سنگر خوبو قشنگی داشتیم . روی دوش خود تفنگی داشتیم
سناتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
۲
ام وهب
سید دوستدار ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
۱
مواسات
میثم
|
Germany
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
۲
لبخند وداع
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
۲
سلام برجوانان مومن وطن که رفتند خون دادند و شهید شدند اما طلحه و زبیرها برای مناسک اقتصادی و.... مملکت چنبره زده اند و بخوربخور می کنند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
۳
۵
شهید میگه: این لشکر حسینه یاور میر حسینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
۳
نقش مادران در دفاع مقدس
روزبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
۱
۱
جوان با غیرت . مرد مردان.اونا جوون بون امروز خیلی ها جوون . اون جوونیش برا عقلش بود امروز جووناش برا....................
یک رزمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
۲
۳
نورا خانم شما این معنی را درک نمی کنی، چرا که از قبیله عشق نیستی. لطفا افاضه فیض نفرما که باعث تهوع است.
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
۴
آخرين بوسه يك مادر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
بدرقه مسافرانی که بازنگشتند
ستايش
|
Armenia
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
بر فرس تند باد هر كه تو را ديد گفت برگ گل سرخ را باد كجا مي برد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
یادتان باشد، چه گلهایی پرپر شدن
کیومرث
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
ای ساربان آهسته گئد کارام جانیمدور گئدیر