۰۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۷

عکس/تیرانداز زن ایرانی با چادر

کد خبر : ۷۳۱۹۷

نظرات بینندگان
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۴۷
۲۰
پاسدار خون شهيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۵۱
۱۴
شيرزن مسلمان
پدرام
|
Belgium
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۲۹
۴۳
اولا از کجا فهمیدین که ایرانیه؟؟؟
عفت یه زن تو چادرش نیست تو فکرشه
ناشناس
|
Belgium
خوب ایرانیه دیگه شماها به همه چی شک دارید فکرش کار نمی کرد که چادر نمی پوشید
مژگان قلی
|
Belgium
اولا شما همیشه نیمه ی خالی لیوانو میبینی
بله عفت یه زن تو رژلبشه!
مجید
|
Belgium
ببخشید
حجاب از پیش نیاز های عفت است
عفت بدون حجاب یه جور جوکه
صد البته که تعریفت از عفت با تعریفی که دین از عفت داره متفاوته
ناشناس
|
Belgium
ایشون مه لقا خانم هستند .و رشته ورزشیشون هم تیر اندازیه
پسرک
|
Belgium
پدارم جان لابد بی عفتی هم توی کف پاشه و فساد نوک دماغش.این حرف تو شعار مردای سوءاستفاده چیه.چون حجاب زن مانع رسیدن به هدف مردای مریضه
سعید
|
Belgium
مجید جان هر زنی که چادر داره عفت داره؟ و هر زنی هم که چادر نداره عفیف نیست؟ یعنی اکثریت زنان دنیا عفیف نیستند؟!
مشكات
|
Belgium
معني عفت رو ياد گرفتيد .عفت يعني دختري كه باارايش فجيع خود را زيبا ساخته وهمه چيز خود را بيرون ريخته ودر خيابان به همه ميگويد من عقده دارم من را نگاه كنيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۳۰
۱۰
حلالزاده
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۱۸
۲
در جواب پدرام
ایمان و عمل صالح ملاک است همان طور که خدوانددر قران می فرماید
ایمان بدون عمل صالح می شود ...
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۲۱
۱۰
آفرین بر خانم جام بزرگ همشهری عزیز و بسیجی ما (همدان)
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
جامعه بزرگ نه جام بزرگ همشهری جان
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۲۴
۸
عفت یه زن تو چادرش نیست اما چادر بهترین نماد غفته
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۲۲
۴
حجاب باید اختیاری باشه .
و البته زنهایی که از روی اختیار حجاب می گذارند هم باید فرصتهای برابر ورزشی و ... داشته باشند .
مجید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
میتونید بگید در کجای دین برای زن مسلمان(تاکید مسلمان نه مسیحی و یا ادیان دیگر)حجاب یک امر اختیاری عنوان شده
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
تو قران که فقط زنانه مومن امر به حجاب شدن...حرفی هم از اینکه باید زنانه غیر مومن با باتوم مورد ضرب و شتم قرار بگیرند وجود نداره
مجید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
میتونید سند حرفتون رو بگید
همین که حجاب فقط برای زنان مومن است
فرض صحت گفتار شما قران و اسلام همه را مومن میخواهد
ایا این نشان از این نیست که قران زن ایده ال اسلام و قران و صد البته خدا رو نشون میده

پس قبول دارید کسی که زلف پریشون میکنه و صورتش رو رنگ و لعاب میده(نمیدونم برای چه کسی)گناه میکنه
حالا برسیم به بحث باتوم
پوشش یک قانون در مملکت ماست
قانون بدی هم نیست
میگه طبق اصول دینی لباس بپوش هر چی دلت میخواد بپوش
ولی بعضی ها رعایت نمیکنند
نیاز به کار فرهنگی داره ولی
کار فرهنگی انجام میشه و در بعضی افراد تاثیر داره
ولی در بعضی افراد مثل این که حتما باید زور بالای سر طرف باشه

بهتر نیست که زندگی دینی داشته باشیم تا در نظامی دینی هزینه کمتری بدیم
چرا این باتوم ها برای خانم های محجوب جامعه نیست
چون بر اساس موازین دینی رفتار میکنه و هزینه کمتری پرداخت میکنه
آرمان
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مجید جان دلبندم اگه قانونه هم اشتباهه!
کدوم یک از ائمه یا حتی خود پیامبر که حکومت داشتن اجبار به حجاب کردن؟
مگه خود امام خمینی و آیت الله طالقانی اوایل انقلاب نگفتن اجباری در پوشش نیست؟
مجید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ارمان
1 قانون ایراد داره
ایا راهش بی قانونیه؟
یادمه امثال شماها یه زمانی میگفتید که قانون مقدسه
2
من حجاب رو در مثال مثل کلاه ایمنی موتور سوار میدونم
کلاه ایمنی مخصوصا توی این گرما به نحوی عذاب اوره
ولی برای امنیت خود راکب موتور سوار است
کسانی که کلاه استفاده نمیکنند اول با کار فرهنگی تشویق میکنند بعد به نحو امرانه برخورد میکنند چون قانونه و نباید به قانون دهن کجی کرد
حجاب برای زن از کلاه برای راکب موتور مهمتره
حالا درک بعضی افراد نمیرسه که حجاب مصونیت است و نه محدودیت دیگه مشکل از درک بعضی هاست
3
حجاب به هیچ وجه یک امر شخصی نیست
امر شخصی در مکان شخصی تعریف میشه نه در جامعه
همون طور که در قایق کسی نمیتونه بگه که من جای خودم رو سوراخ میکنم به کسی ربطی نداره
یک زن هم نمیتونه هر چی خواست بپوشه بگه به هیچ کسی ربطی نداره
همون طور که یک مرد نمیتونه هر چی خواست بپوشه و بگه به هیچ کس ربطی نداره
4
مهمترین اثرش اینه خدا عذابش رو در گناه قرار داده
این زنهای بی حجاب سفیران عذاب الهی هستند
و چوب خدا صدا نداره
میبنی که مملکت رو خشک سالی گرفته ولی چون دلیل رو نمیدونیم میندازیم تقصیر استکبار جهانی

کشورهای اروپایی که به اصطلاح ازادند به کجا رسیدند
به این که به جای زن با حیوان یا هم جنس خود ..... کنند!!!!!!
اخر کلام
((برهنگی اگر فرهنگ است خر از همه ما با فرهنگ تر است)) شهید مطهری
آرمان
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دوست عزیز 2تا سوال کردم پاسخی نداشتی براش و جواب ندادی، شهامت اعتراف به حقانیت حرفم رو داشته باش.
اما من جوابتو میدم:
1. راهش رو بگو، چکار کنیم؟ این قانون ایراد داره، چون هیچ پایه و اساسی نداره حالا چکار کنیم؟

2. قیاست اینقدر مع الغیر بود که حتی پاسخ بهش هم خنده داره! لطف کن مثال عقلانی تری بزن

3. اینکه حجاب مصونیته نه محدودیت قبول، من میگم یکی این مصونیت رو نمیخواد، یه جور دیگه خودش رو حفظ میکنه، به راه شما اعتقاد نداره، چه ضرری واسه شما داره؟
چه ربطی به سوراخ کردن قایق داره؟ شما رو تحریک میکنه؟ نگاه نکن برادر من، خیره نشو! واقعا نمیشه؟ اونایی که وسط آمریکا مسلمون میمونن ایمانشون با تو و امثال تو فرق داره؟

4. سفیران عذاب الهی؟؟!! همچین عبارتی احتیاج به پشتوانه ی قرآنی یا روایی داره! چجوری جرات میکنی همچین نظری بدی؟ حضرت امیر حکومت نداشت؟ واسه جلوگیری از خشکسالی بی حجاب و بد حجاب میگرفت؟

برهنگی فرهنگ نیست، کسی هم نمیخواد لخت و عور تو خیابون بیاد، فقط طبق نظر و خواست خودشون میخوان زندگی کنند.

آخر کلام
اللهم عجل لولیک الفرج...
مجید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ارمان
قانون پوشش قانون خوبی است
میگه که اسلامی بپوش هرچی میخوای بپوش
خب بعضی ها با این قانون مشکل دارند
باید قانونی در صدد تغییر قانون بر بیان
رفتار غیر قانونی حل مسئله نیست مسئله رو مسئله اوردنه
من قانون لزوم داشتن گواهینامه برای رانندگی رو قبول ندارم
ایا برای تغییر قانون باید بدون گواهینامه رانندگی کنم
نه تا وقتی قانون تغییر نکرده محترمه و باید رعایت بشه(البته اگر به قواعد تمدن اشنایی دارند)
این مثال فقط جهت این بود که تفهیم بشه قانون تا وقتی تعویض نشده لازم الاجراست

گفتی جواب به مثال من خنده داره
جوابت رو بگو تا دیگران به کمی دانش من پی ببرند
بگو چه فرقی بین کلاه ایمنی راکب و حجاب زن از نظر مصونیت بخشی و قانونی فرق داره

یعنی از نظر شما هیچ انسان بد چشمی که نگاهش دنبال ناموس مردم باشه نداریم
داری بخش هر چند کم جامعه رو نادیده میگیری
اتفاقا تمام تجاوزهایی که صدای امثال شما رو از وضعیت فرهنگی جامعه بلند میکنه از همین بخش ناچیز جامعه که از بیحجابی دختران خوشنود هستند رخ میده
ایا پیشگیری بهتر از درمان نیست
چرا باید برای چشم ناپاک یک انسان پست مرتع خوبی بسازیم بعد که بر اثر کثرت گناه به گناه بزرگتری دست بزنه طرف رو به جرم تجاوز اعدام کنیم
شما که به ما تهمت ضعف ایمان میزنی
بزار ما هم تهمت بزنیم که نکنه شما از بی حجابی نوامیس دیگران خوشحال میشید(میفهمی که)

در مورد ضعف ایمان
کسی که یه لوح سفید داره کوچکترین لکی رو متوجه میشه و در صدد تمیزیش بر میاد
ولی کسی که لوح چرکی داره هزار بار هم لک بشینه متوجه نمیشه چون لوحش چرکه
برای کسی که نفسش از شکمش مهمتره کوچکترین گناه هم تلنگر محسوب میشه و به خودش میلرزه
ولی کسی دیگه نه انقده لوح دلش چرک شده که اصلا ککش هم نمیگزه
این حدیث نبوی که نگاه حرام تیری از تیر های شیطان است
شاید این تیر برای امثال شما دیگه انقده اومده که شبیه قلقلک شده دوسش دارید معتادش شدید ولی برای بعضی ها هنوز تیره
تیر شیطان رو تیر شیطان بدون نه چیزی کمتر از اون
در مورد بند اخر حرفت
من میخوام بدون لباس بیام بیرون
ایا مجازم
از نظر تو مجازم
چون بر اساس خواست خودم اومدم بیرون
ولی نه باید بر اساس عرف جامعه و دینی که براش بالای 180 هزار شهید داده شده رفتار کنم
ایا نوامیس شما در نوع پوشششون غیرت شما رو هم مد نظر قرار میدن یا این که طبق خواست خودشون رفتار میکنند؟
ملک
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
در جواب اونهایی که همیشه می گویند که کدوم یک از ائمه یا حتی خود پیامبر که حکومت داشتن اجبار به حجاب کردن؟
حالا مگه به کدام حرفشان عمل کردیم که از حرفای نزده ایشان سوء استفاده می کنیم
نورا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آرمان جان اینجا یک آرمان دیگه هست که از خوارجه!
لطف کن یه علامتی نشونه ای واسه اسمت بذار با اون قاطیت نکنیم داداشم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۱۶
۹
پاسدار خون امام حسین(ع)
جابر
|
Japan
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۱۰
۲۴
من فکر میکنم از رو اجبار پوشیده
مژگان قلی
|
Japan
:-o
آره ملکه گفته اگه نپوشی بازیت نمیدیم
یا نه شاید انگلیسم گشت ارشاد داره
منطقی باش عزیزم لطفا
ناشناس
|
Japan
ولی فکر میکنم اگر اجباری بود مانتو میپوشید
ناشناس
|
Japan
عاشق منطق مژگان شدم. عزیزم اینا تنها نرفته بودن که . مسئولین هم همراشون بودن . بعدشم به لطف اینترنت همه از همه چی با خبر می شن.اگه واقعا از روی اعتقاد سر کرده آفرین به اعتقاد محکمش اگه نه ام که یکی ازش بپرسه چی میخواسته.
ناشناس
|
Japan
ناشناس دوم كجا ديدي اجباري به پوشيدن چادر گذاشته باشن؟ بله قبول دارم كه مجبورن حجابشون رو رعايت كنن و بر اين اساس اوني كه صرفا موهاش رو پوشونده نميشه فهميد از روي اعتقاد قلبي بوده يا به خاطر قانون.
هم بقيه تيراندازان در مسابقات آسيايي و بين المللي و هم بقيه تيمها حجابشون رو رعايت ميكنن اما چادر كه نميپوشن.
پس نكته اينجاست كه كسي كه چادر پوشيده كاملا نشون ميده كه از روي خواسته قلبي خودش بوده.
چرا برخي سعي ميكنن اعتقاد قلبي و التزام ما دختران به حجاب رو به عنوان اجبار نشون بدن و بكوبن؟
مژگان قلی به ناشناس
|
Japan
چاکککریم
منطق از خودتونه
یه نکته ای رو بد نیست یادآوری کنم
خواهر یا برادر گرامی مسئولین تنها همراه این خانوم که نبودن
همراه بقیه هم بودن
اگه قرار بود اجبار کنن کسی چادر بپوشه بقیه رو هم مجبور می کردن
***
اون قضیه ی لطف اینترنتو نفهمیدم چی میگه این وسط
***
و در آخر :
همه که مثل بعضیا واسه هر کارشون چیزی نمی خوان
نه نهههههههه ناراحت نشو منظورم اصلا تو نبوداااا
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۸
۱۱
انقلاب اسلامى ايران به همت ان يگانه بى نظير تاريخ ايران حضرت امام خمينى ره .
به زنان مسلمان جهان ، اعتماد به نفس وبازگشت به اصول وارمانها را ، اموخت.
تا همه برهنگى وبردگى پر زرق وبرق ! دنياى استكبار را با حجابشان ، به تمسخر بگيرند.
اين صحنه ها سالها ست كه براى غرب اشنا ست
وچون مبارزه مستقيم با ان سبب ، اگاهى بيشتر زنان غرب مى شود. مجبور به تحمل ان هستند.
درود بى كران بران يگانه دوران.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۸
۱۱
نفرآخر سمت راست شیک و با کلاسه!
مژگان قلی
|
Iran (Islamic Republic of)
می دونی چرا؟
چون ایرانیه که چادریه و اصلا هیچی پیف - پیف
اون چهار تا اما لباساشون مثل همه
انتخاب بینشون شاید توی نگاه اول سخت باشه
اما اگه دقت کنی میبینی اونی که حجابش از سه تای دیگه کمتره همون "نفر آخر سمت راست" ه
چون آستینشو داده بالا
نگاهت به شیک بودن اشکال داره خواهر خوبم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الآن اون چهار نفر چه فرقي با هم دارن؟؟؟
از نظر مو و لباس كه چهارتاشون خيلي شبيه همن. حتي دو به دو به خاطر هم تيمي بودن لباسهاشون عينهو همه.
چه جوري يكيشون وسط بقيه شيكتر و با كلاس تر شد؟!!!
هيچ حرف ديگه‌اي نداشتي واسه كوبوندن اون چادريه؟
نورا جون چرا اينقدر با حكم حجاب و آدم با حجاب دشمني؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینها همه مثل همند و لباس ورزشی پوشیدند . خاله زنک عزیز! شما حتی تو ورزش هم دنبال شیکی و با کلاسی هستید ؟!! بیخود نیست لباسهای ورزشکارهای زن سال به سال بدن نما تر می شه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نه جونم!وقتی به یک نفرمیگن شیک یعنی از سرتا پاش رو میگن شیک!!!
معلومه اصلا شیک پوش نیستیا!!!!!!!!!
البته ایرادی نداره همه که نباید شیک پوش وباکلاس باشن!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان من مثل شما شيك پوش و باكلاس نيستم.
يعني چادري و به عبارتي به قول شما زاغارت هستم!
حجاب رو به كلاس گذاشتن ترجيح ميدم. البته حجاب رو صرفا در چادر نميدونم و اكثر دوستانم محجبه اند اما چادري نيستند.
به هرحال متوجه نشدم فرق اون چهار نفر چيه؟
خصوصا فرق اوني كه از نظر شما شيكه با هم تيميش كه لباسهاشون مثل همه چيه؟
آيا فقط رنگ مو مد نظرته؟ كلا شيكي از نظر شما يعني چي؟ و البته به چه قيمتي؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
بهارجان تویی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بله نورا جان. بهارم.
با اين توضيح كه شما در پستهاي مربوط به بدحجابي يا پستهايي كه به نوعي به پوشش زنان مربوط ميشه چيزهايي گفتي كه از جميع كامنتهايي كه در اين جاها گذاشتي تا جايي كه من ديدم و خوندم، برداشتم اين بوده كه با حكم اسلامي حجاب مخالفي و بيحجابها رو شيك و قابل قبول ميدوني و محجبه‌ها رو بدريخت و بدپوشش.
از نظر من هر كسي كه متناسب با دين و فرهنگ جامعه‌اش لباسي كه تميز و مرتب و پوشيده و ساده و آراسته، باشه ميپوشه، مقبول هست و هركسي هم كه پوششي جذاب و بدن نما و جالب توجه ميپوشه مقبول نيست.
يعني ويژگي مشترك سه نوع پوشش قابل مشاهده در اين عكس "پوشيدگي و سادگيشون" هست و اين از نظر من خوب و مقبوله. و البته هيچكدوم از اين سه نوع پوشش رو زيبا و جذاب و شيك نميدونم.
منتظر جوابت هستم عزيزم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۹
۹
درود برتو
خدا قوت
موفق باشي
ناشناس
|
Canada
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۱۱
۴
این چادری ها نو لندن پیدا میشن برای کسی هم اهمیتی نداره
آرمان
|
Canada
چه خوب که اونجا گشت نذاشتن که بی حجابی رو اجبار کنه!
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
۷
۳
ببینم الان خدا وکیلی اون زنایی که اینور اونور راه میرن کنار ایشون شمارو تحریک میکنن؟لباس اونا اشکالی داره؟
مجید
|
Germany
شما عالم دینی شاید
ولی چون اونها نوع پوشششون بر اساس موازین دینی و دستورات خداوند نیست
دیگه نیازی به تحریک شدن نیست حرامه حرام
تو رو به قدری که از قدرت امریکا میترسید از قدرت خدا بترسید
ناشناس
|
Germany
ناشناس آلماني منظور شما چيه؟
يعني ميفرماييد حكم حجاب اسلامي رو لغو كنند و دستور بدهند همه با پوششي شبيه اون چهار نفر در اجتماع حاضر بشن؟
آيا همين حرف شما هم باز به معني مجبور كردن مردم نيست؟
چه جوابي براي اونهايي كه از اين پوشش مدنظر شما خوششون نمياد و دلشون ميخواد فرضا با بدني نيمه برهنه در جامعه حضور پيدا كنند داريد؟
ابراهيم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۱
۲
هزاران آفرين براين شيرزن ايراني كه باعث افتخار جمهوري اسلامي ايران بوده وبارفتار خودنشان داده حافظ خون شهداي انقلاب اسلامي ونيز اقتداركشورش ميباشد.
درودبرشيرزن ايراني
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
عجل بالورود الالباب الندنیه فی الغور الامکانات الو لو و المرجانه !!!