۰۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۷
نامه سرگشاده فرزند حسین مظفر به مدیر مسئول 9 دی

به فکر شب اول قبر خود باشید و عرصه سیاست را ترک کنید

امیدوارم نگذارید که بیش از این ،لطمه به لباس مقدس روحانیت ایجاد شود و شما یکی از محورهای آسیب و تخریب این چنینی را رقم بزنید.
کد خبر : ۷۳۰۸۷
"صراط" -در پی انتشار مطلبی در هفته نامه 9 دی در باره حسین مظفر ؛ نماینده مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که وی را اصلاح طلب و طرفدار مهدی کروبی در انتخابات 88 خوانده بود فرزند وی نامه ای سرگشاده خطاب به حمید رسایی منتشر کرد:

   

متن این نامه که در اختیار صراط قرار گرفته به این شرح است:

جناب آقای رسایی

جنابعالی خود خوب می دانید ؛ یکی از آفت هایی که امروزه گریبان گیر جامعه مطبوعاتی و رسانه ای کشور حتی در میان گروههای منتسب به اصولگرایی شده، بیان حرف ها و سخنان بدون تحقیق و پشتوانه درخصوص افراد و قضاوت های سطحی و سخن پراکنی های بی‌مبناست. اینکه به صرف شنیده ها با عبارت گفته می شود؛ ... کلامی نقل و سخنی پرتاب می شود و زنجیروار در محافل مختلف دهن‌به‌دهن گسترش یافته، بدون آنکه درخصوص صحت آن مطلب حتی بررسی حداقلی صورت گرفته باشد!

متأسفانه امروز چه آسان و کم اهمیت شده بردن آبروی افراد و انگ زدن ها به نیروهای جبهه خودی انقلاب که در این مسیر خون دلها خورده اند و جانفشانی ها کرده اند. بلکه بعضاً گویا این رذیله اخلاقی، مصداق شجاعت و شهامت شده است! مگر نفرموده اند که آبروی مؤمن همانند کعبه محترم است و قداست دارد... پس چگونه است که مشی هفته نامه جنابعالی که لباس پیامبر بر تن دارید برخلاف این آموزه‌های دینی و الهی است.
نکند شماهم پذیرفته اید که اساساً ذات رسانه و مطبوعات همین است و این تکنیک ها برای دعوای سیاسی لازم و طبیعی است. اگر اینگونه فکر می کنید که حساب شما با کرام الکاتبین است و قطعاً بیان و سخنان این چنینی در شما کمتر اثری نخواهد گذاشت اما اگر دین را در میدان عمل و الزامات آنرا در عرصه صحنه های مختلف؛ مشاغل و رفتار فردی و اجتماعی پذیرفته اید، بی شک اکنون باید نسبت به عملکرد خویش تأمل جدی داشته باشید.

گاهی انسان در مسیر حرکت با آرمان مقدسی شروع می کند؛ لیکن از اطمینان کاذب و باور بیش از حد به حقانیت خویش در مسیر انتخاب شده، چنان باسرعت و بی مهابا چشم بسته می راند که هرچه خوب و بد است در مسیر له می کند و آسیب می زند و ناگهان خود را در معرض سقوط در دره های عمیقی می بیند و آنگاه است که دیگر فرمان از دست او خارج شده و مرکب ، افسار راکب خویش را بر دست گرفته است. حال کسانی که در مسائل سیاسی تندروی و افراطی گری می کنند وتصور می کنند که باید به همین طریق پیش روند این چنین است.بعضاً گمان می کنند که چنانچه تغییر رفتار و گفتاری داشته باشند، حتی پس از متوجه شدن خطا و اشتباه خود ، چه بسا عقب نشینی از مواضع تند انقلابی تلقی شود و به عبارت عامیانه جوگیر روحیه انقلابی کاذب و دروغین خویش می شوند و بجای ثواب پیوسته مرتکب گناه می شوند.


قُلْ هَلَ نُنَبِّئُكُم بِالْأَخْسَرِينَ أَعْمَالاً الَّذِينَ ضَلَّ سَعْيُهُمْ فِى الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَهُمْ يَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ يُحْسِنُونَ صُنْعا أَوْلَئِكَ الَّذِينَ كَفَرُواْ بِايَاتِ رَبِّهِمْ وَلِقَآئِهِ فَحَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فَلَانُقِيمُ لَهُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَزْناً (سوره کهف-آیات 103 الی 105)
در هفته نامه جنابعالی " 9دی " در روز شنبه مورخ 31/4/91 مطالبی کذب و بی مبنا پیرامون جناب آقای دکتر حسین مظفر درج گردیده که جای بسی تأمل و تأسف برای آن هفته نامه و جنابعالی است که خود را پیرو ارزشهای انقلاب می دانید و از دغدغه های دینی سخن می‌گویید.
اینجانب به عنوان فرزند آقای مظفر و به عنوان جوان انقلابی که پیوسته مسائل سیاسی جامعه را به ویژه در زمان اصلاحات رصد کرده و از نزدیک و بیش از هر کس از رویکردها و اقدامات انقلابی پدر خویش مطلع است از خواندن مطالب بی اساس هفته نامه شما بسیار تعجب کردم.

در مطالب هفته نامه جنابعالی آمده که؛ "حسین مظفر" عضو فعال ستاد "مهدی کروبی" در انتخابات ریاست جمهوری بوده و اساساً باعناوینی، از او چهره ای اصلاح طلب و وابسته به جریان جبهه مشارکت در دولت اصلاحات یاد شده! تنها نتیجه ای که بنده از خواندن آن مطالب اخذ کردم آن است که جسارتاً گویی جنابعالی چند صباحی است که فعالیت سیاسی خویش را آغاز کرده اید و ظاهراًکمتر اطلاعی نیز از وضعیت دوران اصلاحات و خون و دل خوردن ها و مبارزات نیروهای انقلابی فعال آن مقطع و عناصر کلیدی که از درون دولت مشغول به صیانت و دفاع از ارزشها بودند و ....... نداشته و هنوز نیز شناخت مناسبی در این خصوص کسب نکرده اید.

خوب است بدانید که در اولین جلسه دولت که هیأت دولت خدمت رهبر معظم انقلاب شرفیاب شدند ایشان پس از بیان توصیه های کلی به ریاست جمهور منتخب وقت و هیأت دولت، درسخنان مصداقی (که البته از رسانه ملی پخش نگردید) قریب به این مضامین رابیان فرمودند:
من دوست دارم که شما مثل آقای مظفر باشید. وقتی ایشان (آقای مظفر) در مجلس شورای اسلامی در هنگام رأی اعتماد صحبت می‌کرد، احساس کردم قلب همه رزمندگان و بسیجیان و نیروهای ارزشی از این صحبت ها لبریز می‌شود. من چنین روحیه ای را می خواهم . و درعین حال خطاب به یکی از وزراء تذکر دادند که آقای "مهاجرانی" خلاصه شما هم باید در این مسیر باشید و عملکرد و سخن شما نهایتاً خانواده های شهدا و ایثارگران را خوشحال کند نه اینکه ضدانقلاب خوشحال شود.

طی سالهای وزارت آقای مظفر، رهبری عزیز و فرزانه انقلاب ، بارها و بارها در دیدارهای عمومی مدیران آموزش و پرورش استانها با معظم له ، جملات تأمل برانگیز و کم نظیری را دروصف آقای مظفر بیان فرمودند؛
درتاریخ 3/6/1376 در سومین روز آغاز بکار دولت ،ایشان به آقای مظفر فرمودند؛ از افرادی که برای دولت معرفی شدند خیلی ها را دوست داشتیم در دولت باشند اما در مورد شما من بیش از هرکس دیگر خوشحال بودم و دعا می کردم به حدی که برخی از آقایان متعجب بودند.

در تاریخ 10/9/1376 در پاسخ نامه وزیر مبنی برنحوه اداره مدارس جزیره کیش، حضرت آقا مرقوم فرمودند؛ جناب آقای مظفر، من به حمیت و غیرت دینی شما اعتماد دارم. هرگونه که مقتضای حق و مصلحت است عمل کنید.
در تاریخ 4/5/1377 در دیدار عمومی رؤسای آموزش پرورش مناطق سراسر کشور فرمودند؛ در آن محدوده ای که شما هستید چه رأس تشکیلات که آقای مظفر قراردارند که من خوشحالم از این که ایشان وزیر مجموعه هستند و و قتی که ایشان وزیر شدند خدا را شکر گذاشتم و ایشان را دعا می کنیم ...
در تاریخ 15/6/1378 در دیدار رؤسای آموزش و پرورش مناطق سراسر کشور فرمودند؛ من باید بگویم که از آقای مظفر حقیقتاً راضیم. این برادرمان همان جور که انتظار می رود عملاً دلسوزانه و پیگیر دنبال کارهاست...

برادر محترم جناب آقای رسایی


این جملات کم سابقه رهبری گرانقدر که بیش از هر چیز می تواند حائز اهمیت و روشنایی بخش باشد، آیا در منظر شما تأثیر و تغییر دیدگاهی ایجاد می کند ؟ یا همچنان تعصب و سیاست زدگی موجب توجیه مطالب کذب هفته نامه شما خواهد بود؟آیا از نقش تاریخی آقای مظفر و فریادها و مواضع شجاعانه او در حوادث و فتنه های مختلف آن دوران نظیر؛ حادثه کوی دانشگاه ، جریان آقای منتظری، کنفرانس برلین و .... در جلسات هیأت دولت مطلع هستید؟آیا می دانید چرا آقای سید محمد خاتمی پس از سه روز سکوت در حادثه کوی دانشگاه و غارت بانکها و آتش زدن خیابانها توسط اراذل، در مقابل دوربین ها رفت و از مردم خواست که بانیروی انتظامی درکنترل اغتشاش گران همکاری کنند؟از نقش آقای مظفر در آن مقطع چه میزان اطلاع دارید؟

آیا از اقدامات ارزشمندی که در زمینه تقویت رویکردهای دینی و ارزشی در کتب درسی و ارتباط مؤثر ارکان اثرگذار آموزش و پرورش با ظرفیت ناب حوزه علمیه قم که در زمان تصدی وزارت آموزش و پرورش توسط ایشان رقم خورد مطلع هستید؟

کافی بود در این زمینه ها به استاد عالی رتبه حضرت آیت ا... مصباح یزدی که متأسفانه داعیه پیروی از ایشان را صرفاً در مقام شعار دارید، رجوع می کردید. ایشان به عنوان خاطره ای شیرین از اقدامات آن زمان سخن می گویند و جالب است بدانید که اکنون نیز ایشان همواره از آقای مظفر به نیکی و ارزشی بودن یاد می کنند و قبل از انتخابات اخیرمجلس شورای اسلامی نیز، ایشان در جمعی فرمودند که آقای مظفر "عماررهبری درزمان اصلاحات "بود ... ! آیا شنیدن این جملات و مقایسه آن با نوشته های هفته نامه شما محل تأمل ندارد...!!! آیا تقوای سیاسی شما درحدی هست که از تعصبات غلط خویش دست بردارید؟
برادر عزیز! کافی بود فقط آقای مظفر کمی چراغ سبز به جبهه مشارکت و فضای سیاسی حاکم آن مقطع نشان می داد که در دوره بعدی کابینه نیز، وزیر باقی بماند. ایشان در آن مقطع به نمایندگان آقای خاتمی فرمودند ؛ به رئیس جمهور بفرمایید مظفر همان کسی هست که اگر دوباره آرمانهای انقلاب به مخاطره بیفتد؛ کوی دانشگاه، داستان منتظری، برلین و ... همان می کند که کرد و هرگز سکوت نخواهد کرد و ...

یادم نمی رود که پدر در دوران وزارت و مسئولیت خویش، اجازه خرید میوه نوبرانه را به خانواده خویش نمی داد تا در سطح عموم مردم زندگی کنند. یادم نمی رود که صمیمی ترین رابطه و برخورد متواضعانه او، با نگهبانان و نیروهای خدماتی وزارتخانه بود.یادم نمی رود که وزیر بود اما برخلاف همه، بجای سوارشدن بر خودروهای تشریفاتی و تجملاتی ، پیکان سوار می شد. یادم نمی رود که ازکت وصله دار وزیر بسیاری متعجب بودند. یادم نمی رود که تندترین برخوردهای او با موارد تشریفاتی و اسراف بود.یادم نمی رود که چگونه پای مسائل ارزشی می ایستاد و هزینه می کرد.

و همین مواضع و روحیه انقلابی او بود که موجب گردید رهبر عزیز انقلاب بلافاصله پس از مسئولیت ایشان ، به منزل پدری آقای مظفرتشریف فرما شوند و از ایشان و از مادر غیورشان که چنین فرزندی تربیت کرده است قدردانی و تجلیل نمایند و فرمودند؛ من قدر زحمت های ایشان را می دانم و پس از مدتی او را به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزیدند.

جناب آقای رسایی

بنده نمی دانم شما در زمان جنگ چه مسئولتی برعهده داشتید و چه میزان در عرصه دفاع مقدس حضور پیدا کردید؟ چه هزینه ای برای انقلاب داده اید؟ لیکن خوب است بدانید که آقای مظفری که همواره در شبهای عملیات خود را به خط مقدم جبهه ها می رساند، در آن زمان مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران بود. حضور یک مدیر ارشدی که تعلقات احتمالی او به منصب و مقام، قابل تصور است در خط مقدم جبهه ها به چه معناست و نشان دهنده چه روحیه ای است؟ هیچ می دانید که مظفر به همراه پدر و پنج برادرش تا آخرین روزهای جنگ درعملیات های مختلف و عملیات آخرین مرصاد حضور یافت و سه برادر عزیزش را تقدیم انقلاب و آرمانهایش نمود و خود نیز در این مسیر به درجه جانبازی نائل شد؟
حال فرد امتحان پس داده ای با این سابقه ایثارگری و روحیه ولایی در کلامی مطلقاً کذب و دروغ توسط هفته‌نامه شما، بی پایه و
بی‌اساس عضو فعال ستاد مهدی کروبی و احتمالا فعال درجریان فتنه خوانده می شود!

آیا این مطلب و تداعی کذب، دلیل برعدم اطلاع شما وعدم اشراف در مسائل سیاسی ندارد و یا نوعی عقده گشایی سیاسی و ناکامی های مدنظر شما در مجلس شورای اسلامی نمی باشد؟
جناب آقای رسایی
شما در هفته‌نامه تان، حضورآقای مظفر را بنا به پیشنهاد آقای هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام دانسته اید!

ظاهراً شما به گونه ای غرق مسائل سیاسی و یا بهتر بگویم سیاست بازی،گروه گرایی و حزب گرایی خود شده اید که حاضرید بدون تحقیق و مطالعه سخنان بی‌مبنای این چنینی بیان نمایید.
اولاً رهبری حکیم و فرزانه انقلاب، مجمع تشخیص را سهمیه بندی نکرده اند که فرض مثال ایشان سهمیه آقای هاشمی در مجمع باشند و ثانیاً تناسب آقای مظفر با تفکرات منسوبین به آقای هاشمی به ویژه حزب کارگزاران سازندگی چه وجوهی می تواند داشته باشد؟ رهبری عزیز و فرزانه انقلاب همواره با حکمت های متعالی خویش ،کشور را مدیریت کرده اند و از سلایق مختلف جهت رشد و اعتلای کشوربهره مند شده اند.این دید، نگاه و تحلیل صرفا متعلق به شماست نه تحلیل و شان نزول عملکرد رهبری حکیم. شما که خود را فردی با بصیرت و ژرف اندیش سیاسی می دانید، به عنوان نمونه ، عملکرد رهبری را اینگونه تحلیل می کنید ؟!!!

جناب آقای رسایی

براساس چه اطلاع دقیقی شما در هفته‌نامه یتان، آقای مظفررا سهمیه آقای فلانی در لیست جبهه متحد اصولگرایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی خوانده اید؟ بهتر نبود دراین خصوص کلامی با اعضاء تصمیم گیرنده جبهه متحد صحبت می کردید و از واقعیت آنچه که رخ داده مطلع می شدید؟
هرچند که انتساب به نیروهای ارزشی و جهادی انقلاب هرگز نکته منفی نیست که شما خواسته اید آنرا تداعی کنید، اما اصل موضوع نیز کذب و خلاف واقع است.
به راستی به عنوان نمونه در چند کلامی که در توصیف آقای مظفر در هفته‌نامه‌ تان نوشته اید، چند جمله راست و صدق وجود دارد؟
چرا اینگونه کلام بی مبنای خویش را پرتاب می کنید و آخرت خویش را می سوزانید؟!!!

بنده به عنوان یک فرد دلسوزو علاقمند به روحانیت به شما توصیه می کنم که چنانچه نمی توانید از سرتقوا و صداقت در عرصه سیاست قدم بردارید، حتماً به فکر عاقبت و شب اول قبر خویش باشید و عرصه سیاست و رسانه و مطبوعات را ترک نمائید. ضمناً خطا و اشتباه یک روحانی بسیار اثر مخرب تری در جامعه نسبت به خطا و اشتباه یک روزنامه نگار عادی دارد که البته آن نیز قابل دفاع نمی باشد.لجاجت برسر خط و اشتباه رخ داده نیز آسیب جدی دیگری است که انشاء ا... از آن رهایی یابید.

امیدوارم نگذارید که بیش از این ،لطمه به لباس مقدس روحانیت ایجاد شود و شما یکی از محورهای آسیب و تخریب این چنینی را رقم بزنید. در همین مدت کوتاه پس از نوشته های بی اساس هفته نامه شما، افراد بسیاری و بعضا شخصیت های شناخته شده ای، نکات مختلفی درخصوص شخص شما به بنده منتقل کردند که بیان هریک از آنها به سبک خودتان ، می تواند گناه و خطایی بزرگ باشد که اینجانب به عنوان شاگرد روحانیت، از آن طریق دوری کرده و خواهم کرد لیکن امیدوارم شما هم که اهل منبر و موعظه هستید نیز این چنین باشید. اینطور نیست که تهمت و کذب بستن به دیگران در فضای عمومی قابل جبران باشد، چرا که مطلبی که منتشر شد ، گسترش می یابد و صرفا راه جبران آن یافتن تک تک خوانندگان و اصلاح ذهنیتشان است که قطعا این امر شدنی نیست. پس همواره متوجه باشید شغل روزمره ای که بدان مشغولید چه مخاطراتی می تواند برای آخرت شما ، داشته باشد.

جناب آقای رسایی

در پایان بنده به عنوان یک جوان انقلابی که میراث دار مجاهدت و رشادت های نسل شما هستم، تقاضا می کنم که طریق انگ زنی به نیروهای انقلاب و بسته کردن و محدود کردن حلقه نیروهای انقلاب و مشی تهمت، افترا و تخریب عناصر انقلاب را ترک کنید و نگذارید که نسل ما نسبت به سرمایه گذشته خویش بکلی ناامید شود. قطعاً این نسل ، با پشتوانه نسل اول انقلاب است که می تواند در عرصه کشور مفید و نقش آفرین باشد.بی شک بیان نقدها و تذکرات به افراد برجسته و مسئولین کشوری با حفظ تعادل، صداقت، تقوا و خیرخواهی می‌تواند مفید و سازنده باشد، اما روشی که اکنون شما و برخی دوستان در پیش گرفته اید؛ انگ زدن و افترا به بسیاری از نیروهای جبهه انقلاب و جریان اصولگرایی است و تداعی این موضوع برای نسل ما که کأنه اکثر مسئولین ، مؤثرین و استوانه  های گذشته منحرف و فاسدند و تنها در این مسیرحلقه دوستان و مقربین شما دارای لیاقت و شایستگی هستند! بدون تردید این مشی و روش با نگاه جذب حداکثری مورد عنایت مقام معظم رهبری فاصله بسیار دارد. خداوند عاقبت بنده و شما را ختم به خیر فرماید.

میثم مظفر

نظرات بینندگان
محمد ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
۵۷
۱۴
اساسا خط و ربط رسایی مقبول نیست
اعوان و انصار گروهک منحرف قابل تاملن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خط و ربط تو مقبوله؟
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
بستگی به خط و ربط تو داره !!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
هردوتاتون بدخطین!!!
یه چیزتو مایه های خرچنگ قورباغه!!!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا از من دورا !!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
باشه.ازت دور میشم.میرم.پشت سرمو هم نیگا نمیکنم!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
همش میگی حرف زورا!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مظفر و خانواده مظفر همانند خانواده شهید فهمیده و سایر شهدا از نمادهای ایثار و شهادت طلبی این ملت است.
فدایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
۴۵
۱۴
چه راحت و رک و بی دغدغه حرف زدین . خوشم اومد و به دلم نشست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای مظفر !
این همه داد و بیداد نداره چرا حاضر به تکذیب خبر نیستید؟!
آیا 9 دی مستنداتی در اختیار دارد که شما ر ا منصرف می کند؟!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
تکذیب یعنی چی اووقت
این اباطیل منحرف نویس هارا باید چطور تکذیب کرد که با عقل قلیل شما قابل درک باشه؟
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
۵۲
۶
آقای رسایی دست از افراطی گری بردار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلا اینگونه نیست افراطی آنهایی هستند که فقط خودشونا قبول دارن عین شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
۴۳
۶
آقای رسایی مشکلاتشان چیز دیگریست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما هم مشکلتان حتما چیز دیگری است
يك رهگذر
|
Switzerland
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
۴۶
۱۰
متاسفانه جبهه پايداري هر روز بيشتر رنگ مي بازد و چهره خود را نمايان تر مي كند
بسیجی دهه شصت
|
Switzerland
خدایا شکر کم کم دارد نقاب از چهره نفوذی های فرقه حجتیه که امام عزیز در بیانیه اسفند 67 نسبت به آنها هشدار دادند که « هرگز نگذارید کشور بدست این نااهلان بیفتد» کنار میرود و این از الطاف خفیه الهی است که خودشان هم متوجه نیستند .
مژگان قلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
۱۶
۵
اِ اِ اِ اِ اِ
ایشون که دوماد آقای کو..... اند
پدرخانومشون که خوب با آقای رسایی جینگن
اسنادشم موجوده
واقعا همینه که گفتن: " یکی از آفت هایی که امروزه گریبان گیر جامعه مطبوعاتی و رسانه ای کشور حتی در میان گروههای منتسب به اصولگرایی شده، بیان حرف ها و سخنان بدون تحقیق و پشتوانه درخصوص افراد و قضاوت های سطحی و سخن پراکنی های بی‌مبناست."
روشن
|
Iran (Islamic Republic of)
قلی بانو لطف کن بجای حاشیه پردازی اگر نقدی بر متن شان داری بگو!
این اسناد رو کردن های بی پایه امثال تو به رییس منحرفین وفا نکرد! پادوها که جای خود دارد!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشان نماینده شجاع وانقلابی مردم تهران هستند مثل بعضی ها ....... نیستند صراط جان منتشر کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
۹
۱۹
گیریم که پدرش بوده فاضل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر کمی سواد داشتی از فضل خودش هم بهره می بردی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
۶
۹
مردم شریف و بزرگوار که انقلاب اسلامی را به امامت خمینی کببر خلق کردنند و ۳۴ سال هم برای نگهداریش از همه چیز خود گذشتنند اصول گرا با محوریت امام خامنه ای نایب امام زمان هستند ،،،، معیار هایی از پیر جماران یاد گرفتن که می دانند اصول گرای و اصلاح طلب های واقعی و پیرو خط امام کدامنند و منافق صفت هایی که ففط به فکر همه چیز هستنند به جز اسلام ناب را نیز شناسایی نمودنند ،،
خلاصه بدلی های دو جناح فوق مثل چاقو دو دم که یک طرفش مثل تیغ تیز و برنده است و دقایقی بعد از برش منوجه می شویم طرف دیگرش مثل اره که ،، ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
یک فرد عادی
|
Hungary
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
۷
۲۰
خطاب به فرزند آقای مظفر:
تضمین آوردن از جملات رهبری در صورتی خوش است که حال فعلی افراد را هم شامل شود والا امام هم در زمان حیاتشان از برخی افراد معلوم الحال فعلی شاید تعریفی کرده باشند ولی در انتهای وصیت نامه سیاسی الهی خویش صراحتا حال فعلی افراد را ملاک دانسته اند در مورد رهبر هم همین است آیا پس از فتنه هم پدر شما مورد عنایت مقام معظم رهبری قرار گرفتند؟
در مورد سوابق جبههای ایشان هم باید گفت:
با علی در بدر بودن شرط نیست / ای برادر نهروان در پیش روست
محمدرضا
|
Hungary
به جرات میشه گفت ایشان یکی از اصولگراترین و حزب اللهی ترین افرادیه که من دیدم با وجود داشتن مسئولیت وزارت در دوران خاتمی اما آدم آزاده ای هستن
راستی ظاهرا خیلی فرد عادی هستی چون هنوز نمیدونی که اگه رهبری معظم ایشون رو قبول نداشت در این حکم اخیر برای اعضای مجمع تشخیص مصلحت ایشون رو مجددا منصوب نمیکرد.
بهتره اطلاعات بیشتری داشته باشی برای مخالفت کردن
ناشناس
|
Hungary
اقاي عادي غير عادي فتوا دادي ها
Meek
|
Hungary
این شبیه سازیها با شخصیتهای بزرگ صدر اسلام، که در مورد خود آنها هم قسمتی از آنچه نقل میکنند صورت قصه و افسانه های ساخته شده ناشی از حس نظر و ارادت مفرط را دارد، امری گمراه کننده است، بدین صورت که زمانی که طرفی را به معاویه تشبیه میکنیم، طرف مخالف او خود بخود در ذهن ما به عنوان علی علیه السلام تصویر میشود در حالیکه ممکن است در واقعیت هردو طرف معاویه هائی با شدت و ضعف یا، بفرض تقریباً مخال، هردوطرف مردان پاکی از مکتب علی (ع) باشند. ای کاش بزرگان مذهب ما در مورد این شبیه سازیها سخنی میگفتند تا معلوم شود آیا ما مردم عادی در این زمینه اینقدر آزادی عمل داریم یا باید محتاطانه تر سخن بگوئیم.
ناشناس
|
Hungary
احسنت. عالي بود Meek عزيز. اين حرف مدتها توي ذهن منه كه شما به شكل خوبي بيانش كردي.
محتواي پخته كامنتهاي شما و نوع حرف زدنتون منو ياد كاربري به نام آشنا ميندازه. شما همون كاربر نيستي؟
یک فرد معمولی
|
Hungary
جناب یک فرد عادی... حضرت امام در همان وصیت نامه تاکید فرموده اند که هرگز نقل قولی را از من نپذیرید مگر اینکه مکتوب کرده باشم و یا در صدا و سیما از من شنیده و دیده باشید .
ramin
|
Switzerland
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
۴
۱
ایامسوولین هم مثل مردم ساده زیستند یامرفه بی درد مال وثروتاشون چقدره چندتاکارخانه وچندهکتارزمین دارند چقدرپول توبانکای خارجی دارن ایناروازخدمت به خلق درآورده اندچقدرخالصانه بی ریا کارکردن برای مردم بنده خداها روزوشب ندارن آروم وقرار ندارن مایه زمانی ازناصالدین شاه ومظفرالدین شاه میخوندیم یه زمانی هم تاریخ ماهاخوانده خواهدشدکه باچه هدف ونیتی انقلاب شد چی فکرمیکردیو چی شد خداییش چقدرامام زمانی هستیم ماهدفمون حکومت علی (ع)بود.
Meek
|
Switzerland
رامین جان،
ترا خبر زدل بی قرار باید و نیست،
غم توهست ولی غمگسار باید و نیست.
ااا
|
Germany
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
۱۳
۵
چه دنیای کثیفی
در انتخابات 88 عکس رسایی را در کنار احمدی نژاد نشان میدادند اما حالا که رسایی ...... گشته سایت صراط عکس او را در کنار خاتمی عزیز نشان میدهد
ما با کسی عهد اخوت نبسته ایم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
۲۲
۱۱
آقای رسایی از اصلاح طلبان هم برای نظام خطرناک تر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما هر جوری دوست دارید فکر کنید
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
معلوم که کجا تون میسوزه نه دی بود که مردم تو دهنی به خاندان هاشمی زدند
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
۱۴
۳
"مگر نفرموده اند که آبروی مؤمن همانند کعبه محترم است و قداست دارد... پس چگونه است که مشی هفته نامه جنابعالی که لباس پیامبر بر تن دارید برخلاف این آموزه‌های دینی و الهی است" بهتر بود مي گفتي كه امام حسين (ع)چه فرمودند:اگر .......... لااقل آزادمرد باشيد.
mohsen
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
۶
۷
به نظر من این درگیری طرف حق نداره و هر دو طرف باطلن
مظفر که با مشایی در ارتباطه و رسایی هم که چند وقت پیش اسناد ساده زیستنش(مگان 40 میلیونی) در این تارنما منتشر شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش جون اونی که با مشایی در ارتباطه رو اشتباه اومدی
اره یه ذره بیشتر فکر کن جابجا گفتی
اره فکر کن خودشه آهان داری به جواب میرسی
آفرین خود خودشه
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
داشتن یک دستگاه اتوموبیل در حد مگان چیزی نیست که سند محکومیت کسی شود. اگر در تنگ نظری تا این حد تند برانیم، حاصلش اختلاسهای سه هزارمیلیارد ریالی است، الا اینکه ثابت شود که برای تهیه مگان مزبور پولی ار منبع حرامی کسب شده و گرنه طرف را میتوان حداکثربه اسراف متهم نمود، خلاف توصیه، بنظر حقیر، بسیار لازم الاتباع رهبر عضیم الشان مبنی بر " اصلاح الگوی مصرف".
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
meek تو همون آشنا نیستی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره من با نورا موافقم. من هم همين حدس رو زدم و ذيل كامنت بالايي هم گفتم.
خدایا به داد ما برس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب meek اگه اشتباه نکنم تو هم به همون جائی وصلی که رفیقت وصله و عجولانه ........!
چی واسه خودت میگی که « داشتن یک دستگاه اتوموبیل در حد مگان چیزی نیست که سند محکومیت کسی شود.» ؟ مرد حسابی پول اون مگان را بدهند به همچون منی ، وضعیت مادی همه فامیلم دگرگون خواهد شد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا به دادت برسه واقعا با اين افكارت.
براي چي بايد درآمد حلال كس ديگري را بگيرند و به تو بدهند؟
اگر حرام است كه بايد حرام بودنش ثابت شود و مجرم مجازات شده و جلوي كسب حرام گرفته شود.
اگر هم حلال است، طرف نبايد اسراف كند و بايد به فكر مردم مستمند هم باشد.
بنده خدا ميك هم همينو گفته.
چرا به خودت اجازه افترا ميدي؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
۱۵
۲
افراط افراط افراط افراط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عین اصلاحاتی های منافق وطن فروش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وطن فروش توئی و حجتیه ضدانقلاب .
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
۲
۴
نامه با نام خدا شروع میشه و این نشون میده همه چی رو
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
۱
۶
1- درسته كه مسئوليت نوشته هاي روزنامه برعهده ي مديرمسئول است اما اين نوشته مخاطبش نويسنده ي مطلب است.

2-اين همه حرف نيازنبود.گفتندهست شمابگين نيست ديگه اينهمه صغري-كبري نداره !ازرهبري هم خرج نكنيد.(البته اگه نه دي فقط همان جملات نقل شده نشته باشند.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
همین!
تو اصلا میدونی رسانه یعنی چه؟
مگه حرف همه مثل شما لق لقه دهانه که بگن و بعد راحت مثل باد هوا از کنارش رد شن؟
با این تفکر ساده لوحانه کجا میخوای بری اخوی؟
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
۳
۴
نامه بی سلام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۸
۱
یک عده به نتها چیزی که فکر نمی کنند مردن است !
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
من پیرمردی 72 ساله ام مبتلا به سرطان حنجره. اغلب بطور سطحی در فکر مردن هستم، ولی یک روز عمیقاً و با تصویرسازی بر اساس آنچه از قرآن و روایات در مرگ اندیشه کردم. باور نمیکنید که با این جنجره معیوب چنان فریادی برآوردم و گریه ای سر دادم که در تمام عمرم چنان حالی نشده بودم و خودرا متضرعانه در حال چنگ زدن به قالی یافتم و براستی حال کسی را داشتم که در لحظات آخر غرق شدن در دریا باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ميك عزيز كه به احتمال خيلي زياد همون آشنا هستي، دوستت داريم. اميدواريم عمرطولاني و باعزت و سلامتي داشته باشي.
توي اين پست دعوت براي ختم قرآن گذاشتيم به نيت شفاي بيماران.
http://www.seratnews.ir/fa/news/72733/قلب-تهران-این-شب-ها-از-مسجد-ارک-می-تپد
انشالله شما هم يه بار ديگه تاج سلامتي رو بر سر بذاري.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۱۰
۶
صراط جان خواهشا عکس این اقا را از کنار عکس اقای خاتمی بردار.این اقا کوچکتر از اینه که با اقای خاتمی عکس بگیره.اگه پسر خوبی باشه وتوبه کنه شاید اقای خاتمی بهش امضا بده.
mahmood
|
United States of America
|
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۵
۳
صراط از رسایی جز این عکس عکس دیگه ای نداشتی؟
صراط جان ما هم قبول کردیم رسایی ادم خوبی نیست !!!!!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۲
۱۸
درود بر رسایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام ودرود بر همه نمایندگان شجاع وانقلابی
یادمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۵
۱
دوستان عزیز می دونید آفت مملکت ما در وضعیت کنونی چیست؟ دعواهای سیاسی بی فایده که بیشتر هم آتیش بیارشان افرادی مثل همین آقای رسایی هستند که بزرگترین پست دولتی که داشتند به خاطر روابطی که داشتند در دوره اول دولت احمدی نژاد و آن هم مدیرکل ارشاد قم شدند البته چند صباحی و بعد از آن هیچ!!! جای تأسف است که چنین افراد بی سابقه مثبتی چنین رفتارهایی دارند. البته پر واضح است که مثل دیگران روزی از این عملکردشان پشیمان خواهند شد.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۷
۱
......و یکی دو سه نفر دیگه افراطیون بی منطق و تند رو های نون به نرخ روز هستند و هویت آنها کاملا برای همگان روشن است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۳
۶
اگر اینگونه باشد که تمام سیاسیون باید هرچه سریعتر عرصه سیاست را ترک کنند
یه بچه بسیجی
|
Denmark
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۳
۱۲
این چندمین باره سایت صراط از این گونه مطالب درج میکنه
سایت صراط مصداق کامل یه سایت اجرا کننده نفاق در جامعه ماست
در این سایت رو باید بست
بسیجی با بصیرت
|
Denmark
بسیجی نما !
یه بسیجی زمان جنگ
|
Denmark
آقای به اصطلاح بسیجی اگر میدونستی مظفر سه برادر خودش رو در عملیات مرصاد از دست داد و جنازه آنها رو درآغوش او میدیدی تو هم دفاع از او را بر خودت واجب میدونستی ودر مقابل این ..... آقای رسایی ساکت نمی نشستی!
مسعود عيسوي
|
Kazakhstan
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۴
۳
تبارك الله، حظ وافر بردم، اگر حسين مظفر هيچ كار مثبتي نكرده باشد، فقط بابت تربيت چنين فرزندي بايد دستانش را بوسيد.
بهترين پاسخي كه تابه حال به "رسائي" و "رسائي‌ها" داده شده همين است.
كاش اين نصيحت را از كوچكتر كه نه، از جوانتر از خودشان گوش دهند كه "چنانچه نمی توانید از سرتقوا و صداقت در عرصه سیاست قدم بردارید، حتماً به فکر عاقبت و شب اول قبر خویش باشید و عرصه سیاست و رسانه و مطبوعات را ترک نمائید."

* استاد عالی رتبه حضرت آیت ا... مصباح یزدی که متأسفانه داعیه پیروی از ایشان را صرفاً در مقام شعار دارید
* بنده نمیدانم شما در زمان جنگ چه مسئولتی برعهده داشتید و چه میزان در عرصه دفاع مقدس حضور پیدا کردید؟
* این دید، نگاه و تحلیل صرفا متعلق به شماست نه تحلیل و شان نزول عملکرد رهبری حکیم. شما که خود را فردی با بصیرت و ژرف اندیش سیاسی می دانید، به عنوان نمونه ، عملکرد رهبری را اینگونه تحلیل می کنید ؟!!!
* شما به گونه ای غرق مسائل سیاسی و یا بهتر بگویم سیاست بازی،گروه گرایی و حزب گرایی خود شده اید که حاضرید بدون تحقیق و مطالعه سخنان بی‌مبنای این چنینی بیان نمایید.
* دلیل برعدم اطلاع شما وعدم اشراف در مسائل سیاسی ندارد و یا نوعی عقده گشایی سیاسی و ناکامی های مدنظر شما
*
مصطفي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۵
۲
سوره توبه هم بسم ا... نداره چون براي كفار نازل شده-نشانه تنفره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
*بهزاد نبوی عضو هیئت رئیسه، نماینده اصلاح طلب مجلس ششم و عضو سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در روزنامه کثیر الانتشار جمهوری اسلامی، 13/2/79 نیز گفته است: خواستم سخنانم را مثل سوره توبه بدون بسم الله شروع کرده باشم.
مش رجب خدابیامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۵
۱
ای کاش دعوا بر سر لحاف ... نبود و همه دعواهاشون بر سر خدمت به مردم بود تا ما خدابیامرز نمیشدیم.
سلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۶
۱
انصافا صریح و دلسوزانه نوشته شده به نظر من عکس العمل آقای رسایی که روحانی است فقط باید یک کلمه باشد و آن هم " معذرت می خواهم،توبه و جبران"
زهرا سادات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۶
۱
اسلام همیشه از امثال این آقایان ضربه خورده است...خوب گفتید حلقه را چنان می بندند که فقط خودشان در دایره انقلاب باقی بمانند...
اصولگرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۷
۱
اگر آقای مظفر شایسته نبود به تازگی رهبری معظم ایشان را در مجمع تشخیص منصوب نمی کردند، واقعا بی انصافی تا چه حد؟ مظفر تنها فردی بود که آن زمان با مشارکت دشمن بود و آخرش هم هزینه اش را پرداخت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب اصولگرا... بعضی ها جسارت ایستادگی در مقابل خط امام و رهبری را ندارند فعلا از امثال رسائی دفاع میکنند تا بعدا چه پیش آید .
حمزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۷
این که اینها فرد ایثارگر و برادر سه شهید را هم مشکوک می دانند جای بسی تعجب است ، آقای رسایی چند روز جبهه بوده؟؟؟؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۶
۱
من چندین بار مظفر را در زمان وزارت با پیکان دیدم واقعا ساده زیستی او برام درسی بود، راستی این آقایون پرمدعا چه ماشینی سوار میشن، چه جوری زندگی می کنن؟؟؟
ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۵
۱
من از رسایی و امثالهم خوشم نمیاد، اما مظفرو نمی شناسم .... حالا چه کنم ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مظفر و خانواده مظفر یکی از نمادها و اسطوره های پر افتخار دفاع مقدس هستند پدر به همراه 4 فرزند همزمان در جبهه می جنگیدند 3 فرزند در عملیات مرصادشهید شدند خود مظفر با وجود ریاست آموزش و پرورش تهران بارها به جبهه رفت و چندبار مجروح شد عکس در آغوش کشیدن جنازه برادر توسط او در جبهه سند پرافتخار شهادت طلبی این ملت است.
بسیجی دهه شصت
|
Iran (Islamic Republic of)
ساسان عزیز... رسائی را بی خیال ، چون امثال ایشان را ما هرگز در انقلاب و دفاع مقدس به یاد نداریم اما در رابطه با خاندان بزرگوار مظفر دوست عزیز و ناشناس ما چند جمله ای به طور مختصر توضیح داده اند .
سیمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۴
۲
جملات رهبری خیلی جالب بود، کاشکی حرف آقای مظلوم برای اصولگراها ملاک بود
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۳
آقای ....... برات متأسفم-واقعا به جای رسیدگی به مشکلات جامعه همش هم خودتون تو حاشیه اید هم دیگر مسئولان زحمتکش جامعه و مجلس به حاشیه می کشید.واقعاً خدا آخر عاقبتت رو بخیر کنه.دعا می کنیم هدایت بشید تا قبل از اینکه سرو کارتون به قبر و قیامت بکشه.
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۱
۳
در قاموس صراط سا نسور چى !دفاع ازارمانهاى امام وانقلاب جرم است وبايد سانسور شود؟!!!
اگر نه !
چرا اين همه توهين وسبكسرى منتشر مى شه ؟
ولى ٢ كلمه دفاع و روشن گرى نه ؟!
منا فقان هميشه رسوايند دير وزود دارد ولى سوخت وسوز نه !
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۷
۱
من از نزدیک با آقای مظفر کار کردم و رابطه داشتم.الحق والانصاف خیلی رو بیت المال حساسن و دقیق و خیلی هم خاکی و دلسوز جامعه.مردم هم با رأی دادن به ایشون در انتخابات مجلس نشون دادن ایشونو خوب می شناسن و به ایشون اعتماد کامل دارن امیدوارم آقای مظفر هم جواب این اعتماد رو بدهند که می دهند.آقای رسایی از سوابق و شخصیتشون کاملاً تکلیفشون مشخص است و مردم ایران خیلی باهوش تر از این حرفها هستن ................. جواب آقای رسایی هم با خدا
شازده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۱
۷
رسایی و مظفر هر دو خوبند.... دعوا نکنید...هردو اصولگران دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شازده! باز داری مغلطه میکنی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۲
۸
رسایی بهترین گزینه برای انتخابات ریاست جمهوری است.... همینه که هست.والسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بپا نيفتي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خب راست میگه ، ایشان اگه رئیس جمهور بشه کاری که بعضی ناتمام گذاشته اند را تمام خواهد کرد .
جون رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۳
۱
ای بابا .... دعوا سر چی / مظفر آخه با رسایی قابل قیاسه؟ رسایی چقدر با خاتمی دعوا داشته؟ چندتا چک خورده/ دمش گرم پسر مظفر توپ گفته
دوستدار شما فرهنگیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۳
۲
ایکاش الان هم یکی مثل مظفر وزیر بود ..... بهترین دوران وزارت مال ایشون بود. همه فرهنگیان همین را قبول دارن. با اینکه خاتمی باهاش لج بود
سراسیمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۳
۴
مظف و رسایی اتحاد اتحاد.... رسایی عذرخواهی
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۲
۲
پاسخ ها را منتشر كن ! نه شكايات را!
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۱
اقا رامين
در زمان حكومت پيامبر "ص" وائمه "ع" هم سوءًاستفاده وفساد حتى در ميان نز ديكان ايشان هم بود.
اين دليل بر اشتباه بودن حركت الهى ايشان و هيچ پيامبر ديگرى ، نبوده ونيست.
انقلاب اسلامى دارد پوزه ابر قدرتها را به خاك مذلت مى مالد .
وبه زودى پرچم لااله الا الله بر قلل رفيع عالم به اهتزاز
در خواهد امد .
همان طور كه امام عزيزمان فرموده بودند.
اندكى صبر سحر نزديك است.
موفق باشى.
امامی
|
Switzerland
ناشناس جان ، مورخ گرامی.... در زمان شخص پیامبر سوءاستفاده و فسادی در میان نزدیکان ایشان هرگز رخ نداد .
حسن اخوان
|
United States of America
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۶
۲
سابقه اقای مظفر با جانبازی ایثارگری و برادر 3 شهید بودن مشخصه حالا اقای رسایی بگوید ..... چه چیزی در سوابق خود دارد درود بر مظفر ولایی (یک جانباز و رزمنده)
مرید مریدزاده
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۵
۲
جناب آقای رسایی؛ قبل از اینکه مریدان و اصحاب خود را مخالف خود ببینی، بهتر در مورد مقاله منتشر شده در روزنامه ات عکس العمل نشون بدی و ابراز ندامت و پشیمانی کنی. مثلا بگی بدون اطلاع من بوده ، بهتر از این ابرو ریزی ها ..... از ما گفتن.
هاشم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۳
۱
اقای ....... حیفه اون نونی که میخوری حیف؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۱
واویلا!
داداش رسایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۲
۱
آقا میثم دم شما گرم-خیلی خوب جواب حرفای .... رسایی رو دادی.... ایول داری داش میثم مظفر
ميثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
۱
۱
بازم يه نامه ديگه بدون سلام و والسلام
حتي اين يكي بدون بسم الله !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گاهي نامه بي سلام مي ارزه به هزار نامه باسلام .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
۱
همه چی آرومه من چقدر خوشحالم
......... جون به جای اینکه زیراب یک شخصیت ولایی را بزنی به فکر نون و اب مردم باش
محمود رضا آبسالان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
۲
سلام . از اين مرده بادها و زنده بادها چه نتيجه اي حاصل ميشود ؟
دوستان من ماه مبارك رمضان است !! حيا كنيم .
اين بحثها چه خاصيتي دارد ؟
تمام كساني كه در اين كشور به نظام و ملت و دين و مذهب حتي تاكيد ميكنم حتي يك قدم مثبت بردارند مورد احترامن و اگر ضعفي در رفتار دارند ، راهش اين نيست كه پيشه كرده ايد . اين كشور صاحب دارد و صاحبش امام زمان ( روحي فداك) هستند و يقين بدانيد قلب نازنينشان مكدر ميشود . حال خود دانيد !!!!!! 
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
۲
کسانی که به اسلام و انقلاب و نظام ضربه زده اند بیشتر همان هایی بودند که با بسم الله شروع کردند و به نا دین و اسلام بر اصل دین و انقلاب ضربه زدند . کسانی که عوام فریبی و ظاهر سازی را خیلی بهتر از ما بلدند و می دانند چگونه باید گرگ هایی باشند در لباس میش . شما نگران بسم ا لله گفتن یا نگفتن نباشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هادی جان منظورت مارمولک که نیست؟
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
۲
۱
اینقد دروغ گفتین که ما الان نمیدونیم کی راست میکه.پس نتیجه میگیریم که دو طرف هم واقعیت رو نمیگن.بالاخره اینکه مردم بازیچه ان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جواد جان .... راست از زبان کسانی شنیده میشود که با مردم صریح و شفافند و برای دو روز دنیا پشت دیگری سنگر نمیگیرند .
پیرو رهبر
|
Germany
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
۱
آقایون مظفر حقیقت تلخه .....................
مهدی
|
Germany
آقای پیرو رهبر بخدا جواب داره بی حساب به کسی تهمت زدن.رهبر بزرگوار کی مثل شما بدون اطلاعات و رو هوا و هوس تهمت زده اند که خودتو به حضرت آقای می چسبونید.خجالت بکش افراط گر بی عقل
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
جلوی مردم و ملق بازی ، ما مردم همهتون رو خوب میشناسیم چون مار گزیده شده ایم.
تا دیروز همهتون باهم رفیق بودین ، حالا هم شدین دشمن.
حتما الان هم دارین قدرت رو تقسیم میکنید که دوباره با هم رفیق شفیق بشین.
اما مردم قربانی حرکاتی خزنده ی جناح های منفور سیاسی نمیشویم.
(صمد آقا فعلا بلاتکلیف میماند)
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
امامى عزيز
تمامى قبيله قريش كه بسيارى از انان تمام قد جلوى پيامبر ايستادند وبا او جنگيدند وبا يهود هم پيمان شدند نزديكان پيامبر بودند.
ومشخصاً در قران كريم كه كمتر از كسى نام برده شده ، نام عموى پيامبر وهمسرش امده است.
در زمان ائمه هم كه همه مى دانند ونمونه ها زياد است ازياران ونز ديكترين كسان رسول خدا بعد از مرگ ايشان گرفته تا برادر امام زمان ع ، جعفر كذاب !!
منظور اين است كه وجود فساد وسؤ استفاده وفقر و...
در زمان حكومت معصوم حتى! دليلى بر اشتباه بودن راه ومسيرى كه بر عليه جنايتكاران تاريخ گشوده اند نيست .
همه پيامبران درمدت حكومت خود ، موفق به ريشه كنى فساد وفقر نشدند.
مهم اين است كه اين راه ادامه يابد وچراغى را كه پيامبران الهى وامامان وجانشينان برحق انان افروخته اند خاموش نشود.
اين ناله هاى شوم كه سعى دارند بگويند كه مسيرى را كه امام خمينى كبير ، در بازگشت به اسلام ورهايي از بردگى وبندگى وديكتاتورى جنايتكاران ، نوكر استعمار واستكبار ، گشودند ، اشتباه بوده است
از گلوى نوكران ذليل خود فروش ، وطن فروش ، فاسد
بيرون مى ايد وبس !
دهه ٦٠ دهه امام خمينى بود . وبعد از اين دهه ها هرچه كه بيايند ، جز به ايشان متعلق ، نخواهند بود.
ناشناس
|
Switzerland
"خط هشتم كامنت ناشناس: "در زمان حكومت معصوم حتي!"

قابل توجه اينكه
اون موقع پسر جلوي پدر وايميساد و ميجنگيد.
و برادر با برادر.
نسبت خوني كه دليل نميشه.
يه نمونه بيار كه توي حكومت پيامبر(ص) و تحت نظارتش چنين اتفاقي افتاده باشه.
يه نمونه بيار كه پيامبر(ص) اختياري به كسي داده باشه و بعد با اون فرد علي‌رغم سوء استفاده از اختياراتش با مماشات برخورد كرده باشه.
فقط يه نمونه كافيه اما موثق و با معرفي منبع معتبر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
سر دم داران بيكاري هستين. بجاي اين كامنت هاي بي نتيجه يك صفحه قرآن بخونين.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
بابا نترس کسی نونتو فطع نمی کنه؟
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
۱
ناشناس عزیز، ممنونم. همین طور است، من قبلاً عرایضم را با نام مستعار آشنا بنظر عزیزان میرساندم، استفاده دوستان متعدد از این نام مستعار، سبب شد عنوان Meek را که قطعاً استحضار داری، بمعنی افتاده ومطیع و سربزیر و شاید هم مستضعف باشد. ازلطفت نهایت امتنان را دارم و از خداوند برای همه تان، وابسته و غیر وابسته، میلیونها کیلومتر فاصله با کوچکترین بیماری خواستارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سلامت باشيد انشالله.
از نبود آشنا ناراحت بودم و فكر كردم از اين سايت رفتيد.
آشناهايي ميديدم كه كلامشون با شما خيلي فرق داشت .
نوع كلام شما خاص خودتونه. عميق و پخته و دلنشين.
اين به اين معني نيست كه من هميشه با نظرات شما موافقم.
اما شما تنها كاربري هستيد كه نظراتتون كه گاهي هم مخالف عقايد منه، ميتونه منو به فكر فرو ببره.
و يكي از نكات خيلي مهم ديگه هم در مورد كامنتهاتون، رعايت ادب و احترام در رابطه با كسانيه كه با نظرشون مخالف هستيد.
ويژگي‌هايي كه متاسفانه در اكثر كامنتها به چشم نميخوره.
موفق و عاقبت به خير باشيد. التماس دعا.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
میک جان اول من کشف کردم که تو همون اشنایی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا حسودي ميكني نورا جان؟!
بيا جايزه اين اكتشاف رو بين خودمون تقسيم كنيم و با هم دوست باشيم!
من كه به دقت شما شك ندارم. باران هم هميشه ميگه نورا دختر خيلي تيزيه.
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
۱
ناشناس عزیزی که ضمن اظهارلطف به حقیر نام مستعارقبلی بنده را سئوال کردید، بله همینطور است که جنابعالی فرموده اید و من در جای دیگر هم این سئوال حضرتعالی را پاسخ دادم و از لطف بسیارتان عرض سپاس کردم. دقت نظر شماست که قابل تقدیر است. تشخیص قرابت بافتارسخن خود حاکی از دقت شما در خواندن و تحلیل است، که کالائی است بس نادر.
سعید
|
Canada
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
۲
۱
ای جان! چه حالی میکنم شما دیگه کسی رو پیدا نمی کنید به خودتون نیش میزنید و پته همدیگر رو رو آب می ریزید. معنی ارزشها و اخلاق اسلامی رو خوب میشه فهیمد
ناشناس
|
Canada
به اين رفتار ها ميگن كارهاي دشمن شاد كن نه اخلاق اسلامي :)