۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۵
۳۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۲
پس از سه سال از واقعه

زنده کردن فتنه در مراسم شهدای کهریزک!

مجوز دار بودن این مراسم ، همواره باعث گردیده تا بر خلاف دیگر مراسمات ، بسیاری از متهمان فتنه 88 بتوانند آزادانه با حضور در آن ، برخی مواضع ساختار شکنانه خود را مطرح سازند و ...
کد خبر : ۷۱۹۴۴

"صراط " - مراسم سومین سالگرد کشته شدگان "کهریزک" در مسجد نور تهران، امسال در فضایی متفاوت تر از دو سال گذشته برگزار شد و با سر دادن شعار های ساختار شکنانه از سوی حاضران علیه نظام ، این مراسم به طور نیمه کاره پایان یافت .

به گزارش خبرنگار صراط ، این سومین سالی است که مراسمی با عنوان گرامیداشت "شهدای حادثه کهریزک " با حضور برخی ازعوامل فتنه 88 و چهره های مطرح جریان اصلاحات برگزار می شود و در آن بسیاری از چهره های فعال در جریان فتنه و سیاسیون منفعل ، مجالی تازه برای دید و بازدید پیدا می کنند .

مجوز دار بودن این مراسم ، همواره باعث گردیده تا بر خلاف دیگر مراسمات ، بسیاری از متهمان فتنه 88 بتوانند آزادانه با حضور در آن ، برخی مواضع ساختار شکنانه خود را مطرح سازند و به دلیل متصل بودن این مراسم به چند چهره خاص با هیچ محدودیتی هم رو به رو نشوند.


در هر حال این مراسم در شرایطی سومین سالگرد خود را سپری کرد که امسال در فضایی کاملا متفاوت برگزار شد و برخلاف مراسم دو سال گذشته که با حضور برخی مسئولین کشور حالتی رسمی تر داشت ، امسال با سر دادن شعارهایی علیه نظام و در حمایت از سران فتنه ، نیمه کاره پایان یافت .

بر اساس این گزارش ، در میانه برنامه وقتی که سخنران از لفظ "فتنه” برای توصیف وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ استفاده کرد ، این سخن وی با شعار های تند و توهین آمیز برخی زنان حاضر در مسجد مواجه شد و با دامنه دار شدن این شعار ها به قسمت آقایان ، کاملا یک فضای هرج و مرج در مراسم حاکم شد .

گفتنی است که هدایت دار شدن شعار پراکنی جمعیت حاضر در مراسم به خیابان مجاور مسجد نور ، حکایت از وجود لیدری واحد اما پنهان با برنامه ریزی قبلی برای این ماجرا داشت که با توجه به حضور گسترده برخی متهمان فتنه 88 در این مراسم ، بعید هم به نظر نمی رسید.

جالب اینجاست که ، اتفاقات فوق در حالی رخ داد که در حاشیه این مراسم در مقابل مسجد نور و همچنین در سالن محل برگزاری مراسم ، پلاکاردهایی با عنوان "شهدای مظلوم کهریزک” و "یادشان سبز” نصب و در همه جای سالن به طور آزادانه از نماد فتنه 88 یعنی پرچم و دستبند سبز استفاده شده بود.

در مراسم امسال حتی برخی از چهره هایی که سال گذشته حضوری پر رنگ داشتند دیده نمی شدند و برخی افراد همچون سردار حسین علایی، علی شکوری راد، محمد کیانوش راد، رضا طلایی‌ نیک، حضور داشتند .

عبدالحسین روح الامینی (پدر یکی از کشده شدگان در کهریزک ) نیز در این مراسم با اعلام اینکه روزشماری می کنیم تا زمان رسیدگی به پرونده این قربانیان آغاز شود، درخصوص پیگیری های صورت گرفته در پرونده کهریزک گفت: در هفته قوه قضائیه که در مشهد برگزار شد بنده گلایه هر سه خانواده را درباره این پرونده به مسئولان بلندپایه قوه قضائیه اعلام کردم .

به نظر می رسد رسیدگی سریعتر به وقایع رخ داده در بازداشگاه کهریزک توسط قوه محترم قضائیه باعث جلوگیری از چنین تحرکاتی در کشور می شود و دستگیری عوامل این اتفاق می تواند بهانه را برای دور هم جمع شدن برخی افراد معلوم الحال که فقط از مبارزه سیاسی ناسزا گفتن و شعار پراکنی کردن را فهمیده اند بگیرد .

لازم به ذکر است در دو طول سه سال گذشته آنقدر از مظلومیت سه کشته شده در کهریزک سخن به میان آمده و روی آنان مانور تبلیغاتی صورت پذیرفته که همه از یاد برده متهمان کشته شده به جرم بر هم زدن امنیت ملی در کهریزک بازداشت شده اند و بنا بر برخی شنیده ها حتی خانواده یکی از کشته شدگان رابطه نزدیکی با برخی از اعضای سازمان تروریستی مجاهدین خلق (منافقین ) داشته است .

فارق از تمام این حرف و حدیث ها ، نباید فراموش شود که هنوز در رابطه با قتل افرادی نظیر (شهید حسن غلام کبیری ، سرور برومند و فاطمه رجب پور " مادر و دختری که به دست فتنه گران شهید شدند" ، شهيد بسيجي محمد‌حسين فيض ، مصطفی غنیان ) وبسیاری دیگر از افرادی که در جریان نا آرامی های سال 88 به دست فتنه گران شهید شده اند اقدامی صورت نپذیرفته است .
نظرات بینندگان
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۱۱۳
۲۱۷
وقتی در نظام اسلامی به شهدای بسیج و نیروی انتظامی پرداخته نمیشود
وقتی در نظام اسلامی کروبی و موسوی آزادانه زندگی میکنند
باید شاهد این حرمت شکنی و خندیدن به آرمان های مردم باشیم
هر چند نباید این افراد در زندان کشته میشدند ولی نباید به بهانه اشتباهی که در برخورد با آنان شد این افراد را عزیز کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب آقای محمد خان نظرات خود را با آرمانهای مردم و ملت هم سو نکن برادرررر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب آقای ناشناس نکند فقط شما یا مخالفان نظام مردم و ملت هستید ؟
حاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت به آقا محمد و ناشناس دوم
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
خب آن سخنران كار اشتباهي كرده است كه در ميان عده زيادي چپ گرا از لفظ فتنه استفاده كرده است.
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
سیاست خیلی کثیفه!
از هر نوعش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اين همه نظر ميدهيد يه نگاه به رنگ قرمز بكنيد .نكنه مونيتور شما سياه سفيده نميبييد واسه خودتون از طرف مردم نظر ميدهيد .موسوي و كروبي كجا آزاد هستند .فقط همين يك جمله مشخص ميشه كه محمد داره شرو ور ميگه
ع-ق
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جون خودتو ناراحت نکن حالا این مملی یه سنگی تو چاه انداخته ویه شکری خورده
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
این ممد اینقدر منفی خورده خفه نشه!!!!!!!!!!
سلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
آیا موسوی و کروبی واقعا دارن آزادانه زندگی می کنن یا به دستور غیرقانونی آقایان در حبس خانگی هستند؟ میدونم که این نوشته توسط مسئولین سایت حذف میشه ولی شمارو به خدا کمی فکر کنید
سید جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
آزادانه گشتن اینا، یعنی اینکه بجای زندان، دارن تو خونه مجلل خودشون کنار خانواده وقت میگذرونن، همینطور تپل و تپل تر میشن!!! عکسای کروبی رو ببینید. لابد میخواین داد و هوار را بندازید که آآآآآآآآآآآآآی، چرا آزادشون نمی کنین برن ورزش کنن چاق نشن؟ آآآآآآآآآآی، چرا غذای چرب و چیلی و اعیانی بهشون میدین بخورن که باعث چاقی بشه؟ آآآآآآآآآآآی، سازمان های حقوق بشری کجایین که دارن اینارو دستی دستی مریض میکنن!!!!!

جم کنین این کاسه کوزتون رو...
این همه شهید و معلول و زخمی از نیروی انتظامی و مردم مخالف فتنه گران گرفته شد، کجا مراسم براشون برگزار کردن؟ همین میشه که یه عده بدهکار،دست پیش میگیرن که پس نیفتن دیگه!!!
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر سیاست عین دیانت باشه کثیف نیست مگر اینکه اسخفر الله بگی ... کثیفه
عاشق سید علی
|
Iran (Islamic Republic of)
دادا محمد دمت گرم کاملا درست میگی
در ضمن جناب سلمان خان نظر شما در سایت آمده و اما بازداشت خانگی اون ها مساوی است با سفر دور ایران کاشان رفتن و هتل مجلل جزو بازداشت خانگی مثلا اگر اینجوریه منم دوست دارم بازداشت بشم پس امسال سران فتنه آزادانه و با حقوق مکفی میگرئن و به سبیل من و شما میخندن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بنا بر آمارها عده کمی از مردم به اینترنت دایمی دسترسی دارند بنابراین منفی های یک کامنت ربطی به بیشتر بودن همفکرهای شما نداره بالام جان ! همیشه همین طور توهم می زنیدها ! بعد سنگ روی یخ می شوید .
اکثریت مردم طرفدار ثبات و آرامش اند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بار الها پروردگارا به حرمت نام مقدس خودت کعبه،پیامبرصل الله علیه وآله،وائمه اطهار علیهم السلام ، مظلومان عالم ،و شهدا و مقربان درگاهت قسمت میدهیم که دشمنان داخلی وخارجی نظام ورهبررا رسوا وریشه کن ونابود بفرما آمین یا رب العالمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
............ نمی بینی مردم تو چه فشاری زندگی میکنن اون موقع از کروبی و موسوی حرف میزنی؟ حیف اسم ممد روی تو باشه.............
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۱۷۵
۵۳
توقع دارید کسی در غم عزیزان خود گریه هم نکند و مراسم نداشته باشد؟؟؟ یا دوست دارید به حشن و پایکوبی بپردازند؟؟؟
که مسئول این حادثه به جای محاکمه و مجازات ترفیع هم گرفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این که درست، ولی اگه زیادی آزاد باشند مثل سال 88 برای زنده ها هم مجلس ختم می گیرند!!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
بنظر من یادواره شهدای سبزها با این برنامه ریزی ذیل جواب میده :
برنامه یادواره شهدای سبز برنامه هاش اینطوری میتونه باشه که توسط مجری برنامه اعلام می شه !!
1- تلاوت سرود حماسی از ساسی مانکن !
2- تکلمه ای در وصف (نعوذبالله) شهید جاسوس معدوم رژیم صهیونیستی !!
3- وصف فداکاریهای گلش ...... و اصغر و معتمد و .... در عرصه هالیوود !!
4- رژه آخرین مدل از خاله خوشگلهای روز !
5- نمایش جدیدیترین مدل آرایش پسرانه در زمینه اصلاح ابرو ، نهایت سیخ کردن مو با اتو ، پریز برق و امثالهم
6- نحوه ارتباط گیری با موساد و سیا بدون کمترین هزینه و سپس بیشترین درآمد
7- ..................
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی مواظب حرف زدنت باش!زیادی دوربرندار!
کورشدی و حقیقت رو نمیبینی.
علی سرباز امام خامنه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ممل!
واقعا اگر کسی از بستگان شما در چنین غم جانکاهی شریک بود همین ادبیات لغو و بی ادبانه را نثارش می کردی؟
باور کن نظام به زبان هتاک شما نیاز نداره ......
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
حقا که ممل هم زیادیه واسه این نظرات! نام محمد واسه تو خیلی خیلی سنگینه بچه!
اینجور حرف زدن از فکر سخیف و اندیشه ی نحیفت بیش از پیش نظر میده و شخصیتی کاملا قابل ترحم ازت ساخته!
کسی که حتی افکارش ارزش خندیدن هم نداره!
در جهل مرکب غرق شدی پسرم
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت بر بصيرت جناب علي سرباز امام خامنه‌ اي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد( ممل) جان دلبندم.دکلمه نه تکلمه.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
علی سرباز امام خامنه ای !! تنها مشکل این موضوع و حق این طیف اینه که قبل از اینکه جرمشون (توجه کن جرم بر علیه امنیت ملی نظامی که به پاش خون هزاران شهید ریخته شده) بطور رسمی اثبات و اعلام و مجازات بشن توسط یه سری مثل خودشون (عوامل مرتبط با س ...... م .....) کشته شدن و از حیث عدم اجرای عدالت واقعی حق با ایناس و اصلا خود حضرت آقا موضوع رو پیگیری کردن وگرنه از دار و دسته ا......... انتظاری نمی رفت ولی در هر صورت نمیشه داغ خانواده اینارو نادیده گرفت و منم به خانواده اینا چیزی نگفتم که شما خودتو کاسه داغتر از آش جا زدی و شدی وکیل و وصی نظام !!
منظور من از سبزها کلیه مخالفین و معارضین نظام از سلطنت طلبا تا منافقین هست و معتقدم اگه قرار بر برگزاری یادواره شهدای این طیف باشه تا حالا باید چندین یادواره و سالگرد برای شهدای منافق !! عملیات مرصاد برگزار می شد !!
شهادت در دین اسلام به‌معنای کشته شدن در راه خدا است. و در اسلام شهید به کسی گفته می‌شود که جان خود را در راه خدا فدا کند. در ایران واژه شهید بعد از انقلاب ۱۳۵۷ نمود بیشتری پیدا کرد. به کسانی که در طول انقلاب کشته شدند تا کشته‌شدگان عملیات درگیری با اشرار و قاچاقچیان در شرق کشور عنوان شهید داده می‌شود.
شهید در دین اسلام تقدس خاصی داره ، شهادت در دین اسلام به‌معنی کشته شدن در راه خدا هست و در اسلام به کسی شهید میگن که جون خودشو در راه خدا فدا کرده باشه و در سوره آل عمران خداوند می فرماید

«وَ لا تحْسبنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فی سبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتَا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ(۱۶۹) فَرِحِینَ بِمَا ءَاتَاهُمُ اللَّهُ مِن فَضلِهِ وَ یَستَبْشرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُوا بهِم مِّنْ خَلْفِهِمْ أَلا خَوْفٌ عَلَیهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُونَ(۱۷۰) یَستَبْشرُونَ بِنِعْمَةٍ مِّنَ اللَّهِ وَ فَضلٍ وَ أَنَّ اللَّهَ لا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنِینَ(۱۷۱)»

«البته نپندارید که شهیدان راه خدا مرده‌اند بلکه زنده به حیات ابدی شدند و در نزد خدا متنعم خواهند بود.(۱۶۹) آنان به فضل و رحمتی که از خداوند نصیبشان گردیده شادمان‌اند و به آن مؤمنان که هنوز به آنها نپیوسته‌اند و بعداً در پی آنها به راه آخرت خواهند شتافت مژده دهند که از مردن هیچ نترسند و از فوت متاع دنیا هیچ غم مخورند. (۱۷۰) و آنها را بشارت به نعمت و فضل خدا دهند و اینکه خداوند اجر اهل ایمان را هرگز ضایع نگرداند.(۱۷۱)»∗

حالا کدوم عقل سالمی می پذیره که این آیه ها و تفاسیر و تحلیل ها با کشته شده های این طیف کوچکترین همخونی داره ! کشته شدگان در راه خدا یا کشته شدگان در راه آمریکا و اسراییل !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل و اس اس اگه شما جاي شهدا و يا جاي خانواده انها بوديد .كه اي كاش بوديد ما هم نسبت به شما همين رفتار خواهيم داشت
saeid
|
Iran (Islamic Republic of)
من نمیدونم چرا اسمتو گذاشتی سرباز امام. وقتی یه ذره بصیرت نداری و یه خورده فکر نمیکنی!
بعدشم کی اینجا هتاکی کرده . با چنان غلظتی میگی که انگار چه فحشی داده . اشتباه از نظام بود همون موقع که همه رو تا آخرین نفر شناسایی کرد نگرفتو دار شون نزد . تا الآن زبون در نیارن.
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی با نظر دومت کاملا موافقم ! در ضمن اینا عادتشونه هوچی بازی در بیارن شما حرفتو بزن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
روح الطبیبی چرا پاسخ نمیدی ؟ فرق این 3تا جوان با اون 2500 اعدامی سال ..چیه ؟
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
ایول به محمد(ممل) دمت گرم و کاملا درست
این جماعت با این کار میخواهند کم کم نظام را برندازی کنند چرا باید برای امسالهم مظلوم نمایی کرد در حالی که همین آدم ها تا دیروز داشتن خون بچه بسیجی میریختن
باید پروندشون پیگیری بشه قبول ولی نباید مظلوم نمایی برای این جماعت مبتلا به ویروس فتنه کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود محمد ممل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوشم میاد صراط همتونا سرکار گذاشته وگر نه ماهیت فتنه گرها بر هیچ کس پوشیده نیست جوش زیادی هم براتون ضرر داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بار الها پروردگارا به حرمت نام مقدس خودت کعبه،پیامبرصل الله علیه وآله،وائمه اطهار علیهم السلام ، مظلومان عالم ،و شهدا و مقربان درگاهت قسمت میدهیم که دشمنان داخلی وخارجی نظام ورهبررا رسوا وریشه کن ونابود بفرما آمین یا رب العالمین
محمد ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۲۴
۱۰۰
اصل قضیه اینه که یه سری لفت و لیسشون قطع شده دارن موس موس می کنن واسه رجعت مجدد ! یه سری دیگه یواش یواش دوره لفت و ........ داره تموم میشه و دارن بال بال می زنن که کنار نرن !!
این وسط نتیجه خون شهدا مظلوم واقع شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۳۲
۹۸
شهدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس باهات هم عقیده م ولی اینقدر ضایع و به فاصله زمانی کم کامنت نذار که تابلو بشی !!
صراز جان کامنت منو درج نکردی چرا ؟
چونکه گفتم اینایی که شعار میدادن و در لباس سبزها و اصلاح طلبا و بر علیه نظام موضع دارن سر سفره همین نظام تا خرخره خوردن تا حد خفگی !! منتها الان دستشون کوتاهه ........... !!
یه سری دیگه هم سر سفره همین نظام یه جورایی ..... رکورد زدن و الانم افتادن به فکر شیطنت !! و میخوان کل دنیارو اصلاح کنن

من معتقدم مظلوم این نظام هست که برای تحقق اون خون هزاران هزار جوون این مملکت بر زمین ریخته شده و حالا یه سری گرگ در صدد سهم خواهی هستن از چن طرف
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
اونایی که به هر کس وناکسی وبا هرهدف و نیتی شهید میگن جواب خداوند و شهیدان واقعی
رو چی میخوان بدن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد (ممل ) جان .تو اصلاً تا وقتی فارسی یاد نگرفتی کامنت نذار برادر! صراط دلبندم نه صراز
lline
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس آخر کشتی خودتو خب غلط املایی داره مگه چیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۳۳
۱۰۷
شهدای کهریزک؟؟
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
در عجبم از كساني كه شخصي مثل آصف شوكت (شوهر خواهر بشار اسد) را شهيد ميخوانند اما از اينكه براي چند تن از جوانان اين مرز و بوم كه مظلومانه به شهادت رسيده اند استفاده از لفظ شهيد را براي آنان به استهزا ميگيرند.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
روح الطبیبی مطمئنا آصف شوکت در راه کمک به اسراییل و آمریکا کشته نشده !! اگه آصف شوکت در صف شورشی های مزدور عربستان و اسراییل و قطر و آمریکا بود لازم می شد در مسجد نور براش مراسم بگیرن !!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
راست میگی !
شهدای کل ایران هستند نه فقط کهریزک!
روحشان شاد ویادشان گرامی.
ننگ بر ظالمان.
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب محمد درست است كه آن دسته از حاميان و اطرافيان بشار اسد كه جان خود را در وقايع اخير سوريه از دست داده اند با ايالات متحده در تضاد بوده اند اما صفت استكبارستيزي به اين معنا نيست كه چون اين صفت را آنها داشته اند پس صفات حسنه ديگري كه يك شهيد بايد داشته باشد را نيز دارا بوده اند!

در مورد اين جوانان هم كه در حادثه كهريزك جان خود را از دست داده اند بايد گفت كه آنها در مرحله بازجويي بوده اند و جرمشان اثبات نشده بود كه كشته شدند پس اينكه آنها را كشته شدگان در راه آمريكا و اسرائيل بدانيم ظلم است.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب روح الطبیبی اینکه حرکت اینا در راه اسلام نبوده و در راستای فتنه سبز آمریکایی صهیونیستی بوده شک و شبهه ای در اون وجود نداره منتها تنها اشکال موضوع این چن تا اینه که بدست چن تا متخلف که یکی شون با حمایت برادران عدالت محور به ریاست ......... رسیده ، قبل از اینکه عدالت واقعی (نه عدالت عدالت محورا فعلی) میزان جرم و مجازات اونارو تعیین و اعلام کنه ، بصورت خودسرانه و مشکوکی کشته شدن.
عنوان شهید حرمت داره ، درست نیست عنوانی که به عزیزانی مثل همت ها و باکری ها و هزاران هزار شهید مومن و مخلص لشکر اسلام اطلاق میشه رو بر روی عاملان استکبار بذاریم ، منتها این بخاطر بزرگواری نظامه که برای تسکین درد بازماندگان (از بابت ظلم و تخلف عاملین کهریزک) این بچه ها برخی آزادی ها رو به اونا دادن ، وگرنه ما که ندیدیم برای بسیجی هایی که با آجر و سنگ امثال همین شهدای سبز !! به شهادت رسیدن مراسمی با این سر و صدا برگزار بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آصف شوکت برای عزت کشورش کشته شده، تاوان مبارزه با صهيونيسم را داده نه کسانی که در خدمت صهيونيسم کشته شدند.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
جواب به ممل
هه هه هه هه!!!!
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
ملاک اینکه کی شهید بوده و کی شهید راه حمار ، اون دنیا مشخص میشه ولی انگار مجالس ختم از این دست برای آمرزش روح اموات نامبرده نیست ، بیشتر برای زنده نگه داشتن فتنه و التهابات جریانات سیاسی است و ابزاری برای فشار به احمدی نژاد ، چرا ؟ چون الان با این گزینه ( مرتضوی ) می توان به دولت فشار آورد ،
واقعیت این است که این اموات متهمین اقدام به عیله امنیت ملی هستند که در حادثه ای مشکوک فوت شده اند که علت آن باید روشن شود ، برگزاری مراسم ختم ( یعنی درخواست و دعا از خدا برای آمرزش آنان ) برای ایشان ضروری و البته از حقوق خانواده آنان است ولی در این میان خانواده محترمشان اگر احترامی برای مرده خود قائلند نباید زمینه را برای افراد دشمن و جاهلان سیاستمدار مهیا کنند ، آنها که از این دنیا رفته اند این عملکرد ها باعث ناراحتی اموات هم می شود و رحشان در عذاب است .
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی مجلس ختمی برای چند نفر که تو فتنه و آشوب نقش داشتن برگذار میشه از یه بعد که طلب آمرزش برای گناهایی که مرتکب شدن میشه خوبه ! آما هیچ کدام از خانوادهها شون حق طلبکاری از نظامو ندارن ، این هم از عجایب مملکت ماست که با ادمهایی که علیه نظام و همصدا با دشمنهای خارجی اقدامات ضد امنیتی داشتن حالا طلبکار هم شدن و این همه صدماتی که به کشور وارد کردن نادیده گرفته میشه ! تو اون کشورهایی که خودشونو داعیه دار دمکراسی و حقوق بشر میدونن هم اجازه این سوء استفاده ها داده نمیشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
روح الطبیبی جواب بده اگه این 3تا جوان شهیدن اون 2500 اعدامی سال ..چی هستن ؟ اونا هم جوانان مظلوم این مرز وبوم بودن نبودن ؟
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا خفه م کردی با جواب آخرت !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۳۵
۹۱
چی شهید؟؟
عین الله باقر زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
آره عزیزم شهید .نگاه کن چقدر منفی خوردی برو حال کن الان.
B.F.A
|
Iran (Islamic Republic of)
باید عقل تو جمو جور کنی ببینی کی راست می به منفیا نگاه نکن آقای عین الله باقر زاده از کانادا
برو این سایت اون سایت یکم مقاله و سند بخون بلکن بفهمی
WHAT SAHID????????????!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زرشک
اول برو معنی و مفهوم شهید رایاد بگیر بعدا بکار ببر با گفتن عسل که دهنتون شیرین نمی شه
ناشناس
|
Japan
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۸۵
۲۲
واقعا بويي از اسلام شيعه محب علي نبردين شما . به بحث فتنه كاري ندارم كه اون خودش حسابي روشن هست و همه ميدونن چه اتفاقي افتاد . اما فقط يه چيز ميگم تو اين ماه خدا .
آقا اميرالمومنين هم با قاتلش تو زندان چنين رفتاري كرد ؟
ما كه داييه موريد بودن علي رو داريم ؟
مجید
|
Japan
نظام دینی میگه که ارمانش و قلش حکومت علویه
ولی هنوز به پیش نیاز های عدل علوی نرسیدند

در اشتباه ماموران انتظامی شکی نیست
ولی این اشتباه کشته شده های دعوت غیر قانونی رو شهید نمیکنه
اونها مردند
هاشم
|
Japan
داعیه مرید درسته
علی
|
Japan
پیامبر یکبار به خالد بن ولید ماموریت دادند که به قبیله ای پیامی را ابلاغ کنند یا چیزی مشابه جزیه از آنها بخواهند دقیقا به خاطر ندارم ، خالد بن ولید کل قبیله را قتل عام کرد پیامبر باشنیدن این خبر بسیار ناراحت شدند و خالد بن ولید را بشدت مورد شماتت قرار دادند ، وقتی در جامعه اسلامی کوچک آنروز که شاید جمعا صد هزار نفر جمعیت نداشت این اتفاقات پیش می آمد چطور توقع داریم که در یک فتنه بزرگ در یک شهر حساس و استراتژیک همه چیز ایده آل باشد مطمئن باشید پسر آقای روح الامینی با تعصب فکر می کرده محسن رضایی برنده انتخابات شده و هر کاری بکند بایک تلفن آزاد خواهد شد و وضعیت را باخودمان مقایسه کنید که بخاطر یک پرونده جزئی باید کلی سلسله مراتب قضایی را پشت سر بگذاریم بعد بیاییم فکر کنیم که چرا در بین تمام شهرهای کشور تهران وخصوصا بالای شهر رقیب آقای احمدی نژاد اکثریت آراء را به خود اختصاص داد ؟ چرا این افراد می خواستند پایتخت را گروگان بگیرند تا رای 22 میلیون رای دهنده را پایمال کنند ؟ آیا اگر تقلب شده بود شورای نگهبان ومقام معظم رهبری سکوت می کردند ، ماهواره ها در این میان با چه کسانی همصدا شده بودند همصدایی با العربیه خط بطلان کشیدن بر راه امام نیست پس تکلیف برائت از مشرکین چه می شود .
نورا
|
Japan
علی قیاس تو قیاس مع الفارق هست!
علی
|
Japan
دوستمون در نظر خودشون رفتار حضرت امیر مومنان با زندانیان را با مساله کهریزک مقایسه کرده اند بر همین مبنا من هم مقایسه بین این دو موضوع انجام دادم اگر به نظر شما قیاس مع الفارق است باید ببینیم کدامیک از ارکان قیاس به نظر شما تفاوت دارد اینکه حکومت فعلی با حکومت پیامبر تفاوت ماهوی دارد یا اینکه نحوه ارتباط بین کارگزار و حکومت در این دو دوره با هم متفاوت هستند یا اصلا مسئولیت حکومت در قبال تخلفات کارگزارانش در این دو دوره تفاوت دارد ، به نظر من هم تفاوت وجود دارد ولی در کل شرایط مشابه است تخلف فردی یک مأمور نمی تواند به پای حکومت گذاشته شود از طرف دیگر در دوره شهادت حضرت امیر مومنان محدوده حکومتی ایشان بسیار کوچک بوده است و ایشان به اتفاق فرزندان خودشان کلیه امور شهر کوفه رامدیریت می کرده اند پیامبر هم در دوره ای که عرض کردم دامنه حکومتشان محدود به شهرهای مکه ومدینه بوده است و در ضمن با عالم غیب نیز بدون واسطه در ارتباط بوده اند با این حال گناه خالد بن ولید به پای ایشان نوشته نمی شود ، حالا شما در نظر بگیرید شهر تهران با یک تعداد زیاد مردمی که تحت تاثیر ادعای تقلب قرار گرفته اند و یک نیروی انتظامی معمولی و کم تعداد و یک سری بازداشتگاه با ظرفیت ناکافی برای مقابله با چنین بحرانی مطمئن باشید که این نیروها آمادگی قبلی برای این کار را نداشته اند و این حادثه را بخاطر دستپاچگی بوجود آورده اند برخورد با آنها هم که بلافاصله صورت گرفت و تا جایی که من دیدم برای سه نفر حکم اعدام صادر شد . البته یادمان باشد که جامعه اسلامی کنونی ما با وجود همه اشکالات تنها نقطه قوت و ثبات در جهان کنونی است در نبود آن بشریت مسیر تکامل را رها کرده وبه مسیر تناسخ وارد خواهد گردید بقول میشل فوکو ایران روح جهان بدون روح .
ناشناس
|
Japan
جوابم به علی رو منتشر کن!
Meek
|
Japan
اسم مبارک علی علیه السلام را می آوری، آدم خوشمال میشه ولی ناگهان می نینه مرید را مورید نوشته اید، آدم ناراحت میشه. شمارا بخدا دقت کنید.
امیر حامی دکتر جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۲۲
۹۴
اصلن اینها کی هستن که مجوز بهشون داده بشه متاسفانه بعضی ها سو استفاده میکنه برای فضا سازی علیه نظام که مظلوم ترین نظام دنیا هست بعد هر کی بمیره باید بشه شهید کجا این گفتن ما نمیدونیم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
جالب اینجاست که برای مراسم سالگرد هم باید از حضرات اجازه گرفت

صد رحمت به بنی امیه و بنی عباس
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام....
استاد.دكتر.جليلي...چون.ما.عرضه.ي.كنترل.4.تا.بدرد.نخور.رو.نداريم.كه.نميشه.حق.يه.خونواده
ي
داغديده.رو.ازشون.سلب.كنيم..گرچه.خود.خونواده.ها.هم.بدشون.نمياد.يكم.شلوغ.بشه....
اما.مشكل.اينه.كه.ما.بلد.نيستيم.اينارو.كنترل.كنيم....
در.ضمن.بذار.به.هركي.دوست.دارن.بگن.شهيد..نه.باشهيد.گفتن.اين.دوستان.آن.دوستان.به.مقام
شهادت.نايل.ميان.....ونه.با.شعارشون.بر.ضد.نظام.خللي.در.كار.نظام.پيش.مياد.....
اين.نظام.حاطل.خون.300000.شهيده....
شما.فقط.فكر.كن.هرشهيد.30.تا.فاميل.و.پدر.و.مادر.و.بچه.محل.داشته.باشه.ميشه.نزديك.9000000000نفر....حالا.بگذر.از
جانباز.و.رزمنده.و.اسير...و.كس.و.كارشون..
بااين.قاررو....قوررا..به.جايي.نميرسن...بذار.به.عذاداريشون.برسن
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
درضمن.خدمت.سعيد.كانادا...
چرا.صدرحمت.به.بني.عباس.و.بني.اميه....
صدرحمت.به.خودت...
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
دل جان صدرحمت به تو!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بعد از فرقه رجوی و خاندان پهلوی، چشم مان به بنی عباس و بنی امیه هم روشن شد. سعید همینطور ادامه بدی برای مقابله با جمهوری اسلامی، حاضری به شیطان هم درود بفرستی و ان شااله تا آخر هم همراهیش کنی!!!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
صد رحمت به بنی امیه و بنی عباس
ارشگ
|
Iran (Islamic Republic of)
دل جان تو چرا شهید نمیشی ؟؟؟
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
والا.امثال.من.اندازه.ي.حرفشم.نيستيم....چه.برسه.خودش....
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بخدا شیطان هم پیش شما کم میاره
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
اين.خدايي.كه.شما.بندشي.چيه؟؟؟پول؟؟قدرت؟؟شهوت؟؟به.كدوم.خدا.قسم.خوردي؟؟؟
آرتمن رامینی
|
Iran (Islamic Republic of)
اوی سعید ته همون قبلیه ای همون عین الله باقر زاده فکر نکن نفهمیدم جناب عالی تو ایران نیستی از هیچی خبر نداری سرتم تو........ وقت سیاهی و کثیفی وجودت میبینی
بسیجی نادم
|
United States of America
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۹۲
۲۲
خدا نکند شما جای قاضی مرتضوی را بگیرید چون بر اساس برخی شنیده ها به آسانی حکم به منافق و محارب بودن افراد میدهید و حکم اعدام صادر می کنید .
تعصب و سختگیری خامیست / تا جنینی کارت خون آشامیست
ناشناس
|
United States of America
اشتب منفی دادم . ++++
باصر B.F
|
United States of America
مرگ بر منافق.... مرگ بر ضد ولایت فقیه.....
شما از اولشم بسیجی الکی بودی به خاطر گازو دستبندو شوکر امدی درسته منفی منفی منفی
ننگ به تو
نورا
|
United States of America
باصر کافر همه را به کیش خود پندارد!!!
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۱۹
فارق اینجوریه فارغ !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
19
جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۳۲
۱۰۵
استفاده از کلمه طیبه "شهدا" برای کشته شدگان فتنه، بسیار نا بجاست و این کار توهینی بزرگ به شهدا است. نابود باد توطئه و فتنه لجنی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو راست میگی کلمه شیهد زیبنده وزیر دفاع اسده که دستش به خون کودکان و زنان سوری آغشته بود!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درجواب ناشناس ازنظر شماها اگراوباما یا یکی ازسران اسراییل کشته شود شهیداست چون انها به فکر کودکان سوری هستند فقط نمیدانم چرا فقط فکرکودکان سوری هستند فکر کودکان میانماری و فلسطین نیستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جلالی چرا واسه خودت فحش میخری؟
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
جلالی جون برا کسایی که زنده ها رو هم بجای مرده هاشون جا زدن استفاده از الفاظ مقدس برای تظهیر پلیدیهاشون ، عجیب نیست !!
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
شما فتنه گران که برای هر چیز اسلامی یک جایگزینی درست کردین ، برای شهید هم یه جایگزین پیدا کنید ، دست از کلمه مقدس شهید بردارید ، مثلا : ( منافق دلسوخته و ....... )یا منافق فرار کرده از قفس تن و یا ... از این خزعبلات که بلدین ،
قابل توجه کلیه مدعیان تقلب و اسراییلی های مدافع حقوق کودکان سوری و ایضا آنتی ایرانی های مقیم داخل !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از نظر اینا آبراهام لینکلن هم شهیده استفاده ابزاری از شهید
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
لینکلن برای ملت آمریکا شهیده .تو انگلیس چیکار میکنی ؟
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۲۵
۸۰
به امید روزی که سران فتنه که باعث تمام این مصیبتها هستند به سزای اعمالشان برسند
انها از احساسات پاک و جوانی برخی کمال سواستفاده را بردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۲۵
۷۱
دمت گرم صراط... خواهشاً‌روي شهداي مظلوم بسيجي در فتنه شما يه كم كاركنيد و مطلب بزنيد . ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه مطلبی باشه !!!!!
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
اقايوني.كه.حتي.افتخار.نميديد.اسمتون.رو.بنويسيد....
پيروزي.شهداي.مظلوم.بسيجي.در.گمنامي.شونه....و.الا.اگه.مثل.شما.ماهم.دادارا.دادارا...راه
مينداختيم.تا.حالا.گندوزده.بوديم.به.مقام.شهدا..
شهدا.مثل.گنجن...در.وقتي.مه.لازمه.خودشون.ارواح.خموده.ي.انسانيت.رو.جلا.ميدن.......



يه.روزي...همين.شهدا(خاليبندي).كوس.رسوايي.شمارو.به.صدا.در.ميارن....
همون.طوري.كه.كوس.رسوايي.خاتمي.رو.شهداي.خاليبندي.78.به.صدا.در.آوردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای دل عزیز شما که حتی از شهیدان گمنام هم برای جهت دادن به افکار مردم سو استفاده میکنید بعیده که اگر شهیدی تو این قضیه داده بودید ساکت مینشستید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۹۷
۲۱
........های ........ از چی میترسید ؟؟؟ از صدای مادران داغدار ؟؟؟ خیلی پستید به خدا . کاش اینو زود بفهمید .
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما هستید که از یه باتوم ساده میترسید و فرار میکنید و برای هدفی که بهش ایمان دارید حاضر به هزینه دادن نیستید
اگر پستی از اثرات ترس است شما بسیار ترسوتر هستید که برای ارمانتون فقط بلدید در فضای مجازی توهین کنید
میفهمی که خیلی ترسو هستید
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
الان چرا منفی دادید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به روزش یه باتومی نشونت بدم به مگس بگی خان دایی . صبر کن فقط .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تا وقتی که برای هدفت خون ندی هیچ وقت نمیرسه که تو بتونی باتوم نشون بدی
حالا حالا ها باس باتوم نوش جان کنی
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
تو انقده بزدلی که حتی اسمت رو هم نمی نویسی (البته که بزدلی عارضه کل جنبش است)
تو از مردونگی و غیرت حرف نزن که به امثال تو نمیاد
تو اگه غیرت داشتی بعد از خبر مرگ سعیده پور اقایی باید یه کاری میکردی
یادم نبود که سعیده اصلا نمرده بود فقط یه دروغ بود تا از فضای احساسی یه سری هوادار بزدل استفاده بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
...... فقط همین بس !
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا مثلا تو از باتوم نمیترسی مجید کوچولو؟نکنه.......
دکتر فتنه گرها دکتر بصیر حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزان فتنه گر توجه توجه واکسن ویروس شما آمد به بازار....شما میتوانید از طریق فحاشی ... به واکسن باتونیوم(باتوم و اعماله شاهقه)دست پیدا کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به مجید که انگار تا حالا کتک نخورده و فکر میکنه اینجوری میمونه و :
میرسد از راه سوار غریب / نصر من الله و فتح قریب
مجید (سوارغریب)
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه امثال من میدون رو به ظاهر خالی کردند از ترس جونمون نبود از این بابت بود که همفکران مزدور شما آقایان، رو اورده بودید به زدن زنها و دزدیدن دختران ، مهارت دارید در زدن انگ به خانواده ها . اگه خودم بودم تا مرز کشته شدن پیش میرفتم . نمیدونم ، شاید یه روز بیخیال خانوادم بشم .
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به تمام بی غیرت های سبز
باش تا صبح دولتت بدمد
حالا حالاها باید باتوم بخورید تا بتونید از این ادعاها بکنید
سید جعفر صابری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۳۴
۶
صراط عزیز . همه کشته شدکان از دو طرف فرزندان این کشورند ............. یکی از خواسته های بحق مردم عدالت است یا برای همه یا هیچ کس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۲۷
۵۶
آقا در مورد كشته شدن مسلمانان ميانمار بيشتر مطلب كاركنيد / دل امام زمان و رهبري خونِ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه برای چی منفی میدید؟
سعید امامی
|
Iran (Islamic Republic of)
بیا در مورد من تخقیق کن !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خاك بر سرت كه همشهري و هم وطن خودتو گذاشتي ميانمار كه تو براش ارزشي هم نداري رو چسبيدي .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب سه نفر کشته شدن که به پاسخ بی بی سی و صدای آمریکا حماقت کردن و علیه نظام وارد فتنه و آشوب شدن کشته شدن ! حالا اگه کسی این وسط مقصر باشه باهاش برخورد میشه ، اما ...... تو که وقتی صحبت از قتل هزاران انسان میشه ناراحت میشی و با تعصب بر خورد میکنی میدونی سعدی جواب امثال تو رو داده ، همون که همه میدونن ! آدم نیستی !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۵
۱۸
به این آتش برس! هیزم مهیا کن! مهیاتر!

گلستانیم ما در آتش نمرود زیباتر

مهیا کن که ما از آتش شیطان نمی ترسیم

که در آغوش آتش می شود ققنوس ماناتر

خبر از دود آه ما به دل ها می رود مادام

تو در هر شعله نفرینی تری هر شعله رسواتر

تو مثل شعله ها با نعره ی مستانه ات دلخوش

و ما را ناله ای مانده ست از فریاد، گیراتر

دریغا پیرو بودا به کار زنده سوزاندن

دریغاتر از این غوغای خاموشی! دریغاتر !

شما را مردگانی هست -سر تا پای در آتش-

شما در زندگانی نیز می سوزید، پیداتر

بسوزانیدمان، خورشید محشر نیز در راه است

خدا، تنها خدا با ماست با مایی که تنهاتر

... اغثنی یا غیاث المستغیثین! راه دشوار است

اگرچه نیست در رنج سفر از ما شکیباتر
ناشناس سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۸۷
۲۶
برادر شهیدم کشور و پس میگیرم
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
تو با تاسی از این نوع شهدا !!! شلوارتو بکشی بالا خیلی زحمت کشیدی !!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان با همین ادبیات تحقیر آمیز جلو بره ببین بکجا میرسید. قدرت همیشه دست شماها نمیمونه برادر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر شهیدم کشور راپس میگیرم وتقدیم به امریکامیکنم جمله ای ازیک جوجه سبز
آٍقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
حاجي...20.سال.كل.دنيا.برنامه.ريختن.و...هرچي.داشتن.رو.كردن.و....هر.كاري.تونستن.انجام.دادن...
4تا.خيابون.رو.تو.تهران.باپولاي..........به.هم.ريختن......
من.ميخوام.بگم.باور.كن.فكر.بالا.كشيدن.شلوارتم.نميتوني.بكني...
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
شايد.دست.ما.نمونه.....ولي.به.دست.توهم.نخواهد.رسيد
ناشناس سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
به آمریکا که هیچ به گنده تر از آمریکاشم نمیدیم ادارشو میسپاریم به عقلانیت به منطق به آزادمنشی به انتخابات آزاد به نماینده منتخب مردم به نخست وزیر جنگ مقدس و همفکران دربندش
ناشناس سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای دل گرامی باتوم و زنجیرتو بذار زمین یه ساندیس تگری بزن حالت که جا اومد باهم بحث میکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید چقدر مثل مرحوم منفور مسعود رجوی حرف می زنی که می گفت جمهوری اسلامی به زودی سقوط خواهد کرد!!! یک وقت به سرنوشت اون بدبخت دچار نشی!!!
امیر. ه
|
Iran (Islamic Republic of)
شلوارشو نمیکشه بالا ممل ولی ....................
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید
تا وقتی امثال شماها و دوستانتون هستید
قدرت همیشه دست امثال ما میمونه
مبارزه یه جو غیرت میخواد
که البته در بازار جنبش سبز همین یه جو هم گیر نمیاد
الان ما سواره شما پیاده اید
با این وضیعت که شما حاضر به کشته شدن برای ارمانتون نیستید(اخه میدونید انقده هم مقدس نیست که انسان به خاطرش بمیره دنیا ارزشش برای شما از ارمانهاتون بیشتره)
تا سالهای سال باز هم ما سواره ایم و شما پیاده
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
غلطای زیاد !! پس می گیری ؟ پس می گیری این معنی رو میده که قبلا دستتون بوده و حالا قصد دارین دوباره پس ش بگیرین !! لذا حتما منظورت از قبلا همون حکومت پهلوی هاس که کشور رو تمام و کمال داده بودن دست آمریکا و اسراییل !!!
ارشگ
|
Iran (Islamic Republic of)
حتما جدیدا بالا کشیدن شلوار هم از نظر ممل و دل یک جور فتنه آمریکایی شده.عزیزان بیدارشین شما فقط دو نفرین چرا نمیخواهید قبول کنید اکثریت طالب حقوق از دست رفته شان و گرفتن خون بیگناهانشان هستند.ظلم پایدار نیست این را تاریخ ثابت کرده.راستی با وجدانتان اگر دارید چطور کنار می آیید؟؟؟
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
با دیدن همین منفی مثبت ها میشه اینده رو پیش بینی کرد خدا هم با اکثریت است
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی آقا مصطفی الان شما تصور میکنی که همه مردم ایران پشت کیبورد نشستن دارن مثبت و منفی میزنند !!!!؟؟؟ دلخوش نکنید به این چیزها حقیقت جامعه رو بیان ببینید که با یک فرمان رهبر دنیا رو روسر فتنه گرها خراب کردیم ضمنا سعید اگه انتظارمیکشی قدرت یه روزی دست شماها بیافته این آرزوتون به گور خواهید برد
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
من.نه.باتومي.هستم...نه.زنجيري.....اتفاقا.از.مخالفاي.سرسختشم.هستم.....
اما.از.امثال.شماهم.بدم.مياد...چون.ادعا.هاتون.نهبراي.احقاق.حق.كسيه....ونه.براي.عدالت
و.نه.براي.آزادي.....فقط.وفقط.براي.اينه.كه.كسي.بازيتون.نداده....با.اولين.نقشي.كه.بهتون.داده.بشه
ميزنيد.زير.همه.ي.اين.حرفا....قبل.شماها.خيليا.ازاين.حرفا.زدن.وتوبه.كردن.....
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مجیدجان مقدس نمایی کارشماست!خوشحالم که تاییدش می کنی!
مملکت به کفربرجا میمونه اما به ظلم نه!
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر شهیدم کشور و پس میگیریم آه بیا هاهاها یه آهنگ دوپس دوپس هم روش بذار برا شبایی که با رفقات قرص بالا میندازی و توهمت دو صد چندان میشه ، عالیه !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس سبز نظرت درمورد 2500اعدامی زمان این نخست وزیر و یاران در بندش چیه ؟ شما ها از یه طرف مونده از یه طرف رونده اید .مممئن باش اگه تقی به توقی هم بخوره اولین کسانی توسط مردم محاکمه میشن همین سید سبز شماست .
عین الله باقر زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان :
ای دروغو که میگی راسن؟
بسیجی دهه شصت
|
Iran (Islamic Republic of)
با عرض سلام خدمت برادران در صراط و تشکر از انتشار نظرات مختلف.
صراط عزیز من تعجب میکنم از شما در انتشار بعضی ادبیات بی ادبانه بعضی کامنت گذاران از جمله این نوجوان تازه تکلیف شده بنام « ممل » .
ما از ائمه اطهار و چهارده معصوم آموخته ایم که هرگز نباید بی نزاکت باشیم .
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس سبز:
خیلی بی معرفتی! پس خواهرای شهید سبزت چی میشن؟
نکن ای صبح طلوع.
(صمد آقا بورس علی میشود)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس سبز شما خیلی .......... داری غنائم تقسیم میکنی جنبش سبز به پاس زحمات رضا پهلوی و ملکه ایران زمین اوج گرفته و با اعتبار اوناست که خیلی حاضرشدن هزینه کنن نه برای اون میر .........ی شما !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدایا دشمنان فریب خورده داخلی را اگر قابل هدایت نیستند به این ماه عزیز نابودشان بگردان انشاالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۱۹
۷۱
اگه به اینا میگن شهید منم لابد (جای خالی) هستم.
جمع کنن این فوکول بازیارو دیگه حال خود اسرائیل هم از جنبش سبز بهم می خوره
طلبه سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
نه آقای نقاب دار!
شما جای پُرش هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سروکله طالبی سبز هم درومد
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
ميدوني.طلبه.ي.سبز....چه.جور.تر.كيبيه.؟؟؟
مثل.بانكداري.اسلامي.....
يا.مثل.دزد.فداكار....ياقاچاق.فروش.دوست.داشتني.....ياقاتل.مهربان.......
ميدوني.طلبه.و...سبز.وصله.ي.ناجورن...هم.اين.واسه.اون...هم.اون.واسه.اين...
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
دل جان
ترکیب آقای دل چه جور ترکیبیه!!!؟؟؟
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
طلبه اگه طلبه باشه رنگ و آرمانی به جز سربلندی اسلام و تشیع و ولایت نداره والا زیاد هستند آخوندهایی که آخرتشون و به دنیا فروخته اند و گرگ در لباس آهو هستند
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
توبگو.چه.جور.تركيبيه.؟؟؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
بدترکیبه!!!
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
از.اظهار.نظر.شما.ممنونم.....اينم.نظريه...
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
دل جان
شوخی کردم.به دل نگیر.
دختر رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
باز این مریم نظر داد. دخترم سال بعد برو رای بده بعدا بیا نظر بده.ولی واقعا همطون مغز فندقی هستین.اخه این چه کامتاییه واسه بنده خدا طلبه سبز گذاشتین.اخه این بنده ی خدا تا حالا برای کسی کامنت تندو بی ادبانه ای گذاشته.
مهدی
|
Germany
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۹
۴۸
. . . و علی اصحاب الحسین
سلام بر شهدای مظلوم وغریب فتنه.
2 ساله تابستون که میشه به خودم میگم امسال دیگه یادواره شهدا میگیرن اما . . .
وقتی اونطرفی ها یادواره شهدا میگیرن پس ما هم میتونیم
طلبه سبز
|
Germany
"سلام بر شهدای مظلوم وغریب فتنه."
دقیقا کیا رو میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Germany
طالبی می خوامت
ناشناس
|
Germany
و عبدالبها (موسس فرقه منحرف و انگلیسی بهائیت) هم در ابتدا یک طلبه بود! ادامه بده طلبه جان!!!
خون شهید حسین غلام کبیری ها و حسام ذوالعلی ها دامن گیرت میشه به زودی!!
ناشناس
|
Germany
طلبه سبز هروقت مشخص کردی اون 2500 اعدامی سال ..چی بودن اینجا هم برات مشخص میشه !
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۹
۵۲
چرا شهدای کهریزک !!!!!!
مگه جنگ کفار با اسلام بوده؟
نکنه کافر با کافر بوده؟
شاید اسلام با اسلام بوده؟
این کیه ، اون کیه؟
پس ما کجای کاریم؟
اصلا من کیم ، تو کی هستی؟
بالاخره داستان چی بود؟
(صمد آقا مفتی شهید میشود)
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
مگر زمان بنی امیه و بنی عباس و عثمانی ها، آنها ادعای اسلام و مسلمانی نمی کردند. مگر وهابی ها ادعای اسلام و مسلمانی نمی کردند پس هر کسی در مواجهه با اونها کشته شده هم بنابر فرمایش صمد آقا شهید نیست!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
صمدآقا خنگ میشود!!!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
برای سعید فقط وقتی که ما مقایسه تاریخی میکنیم بده و خوب نیست
اما خودش که استفاده میکنه خوبه
اگه از نظر شما نظام دینی مثل بنی امیه است
از نظر ما شما هم اصحاب شتر جمل هستید
(اصحاب جمل پشکل شتر عایشه رو بو میکردند و میگفتند که بوی بهشت استشمام میکنند)اتفاقا عداوت اصحاب جمل با نظام علوی بسیار بیشتر از عداوت امثال تو با نظام دینیه چون اونها حاضر شدند بجنگند فرار نکردند سطل اشغال اتیش بزنند
ایا عداوت افراد نشانه بر حق یا باطل بودن یک تفکره؟
شهدای گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
باسلام
درجریان فتنه چشم مابه دهان رهبرمون امام خامنه ای هستش هرکس هم فتنه گربود یعنی به درک رسیده وهرکس باسلام وانقلاب جزشهدا
نمیدونم کسایی که فتنه میکنن چرابایدگفت شهید نوراخانم؟
ضمنابحارالنوارلد13روبخونید.دراخرالزمان یاران دجال بادست وگردن بندهای شبزنمایان میشوندوفتنه ی اخرالزمان را ایجامیکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صمد آقا رشته تحصیلی ات نمایشنامه نویسی نیست؟
مونولوگ هاتو تا الان خوندم
خوبن
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید قبول دارم خیلی از کاستی هارو اما احتمالا منظورت این نیست که طیف شما و شهداتون !! میخواستین دست استکبار جهانی رو از دست اندازی احتمالی به کشور قطع کنین و پرچم اسلام رو در ایران مجددا به اهتزاز دربیارین و یا این پرچم رو بدست امام زمان بدین ؟
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
در روسیاهی سعید و امثال این فرد همین بس که بنی عباس و بنی امیه و.... که خلفای ظلم و جور و قاتلین ائمه بودند با یک حکومتی تشبیه میکنه که در راس این حکومت یک فقیه شجاع و مدبر و با تقوی قراردارد که هزاران جوون که یک تار موشون قابل قیاس با هزاران سعید و مریم و نورا نیست در راه این حکومت جون دادند ..... آقا سعید چه قبری خواهی داشت چه شب اول قبری خواهی داشت و چه مرگی تا دیر نشده به خودت بیا و علیه این حکومت الهی لجن پراکنی نکن
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مریم جون شما به فکر شب اول قبرخودت باش عزیزم!لازم نیست به جای خدا تصمیم بگیری!!!
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام ناشناس جان
نه
میرم مکتب پیش ملا میخوام سواد یاد بگیرم.
(صمد آقا ساده میشود)
عین الله باقر زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
صمد به مدرسه میرود .
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
این خبر ربطی به کشته شدگان کهریزک ندارد ، لید یه خبر داغ : گذرگاه ورودی شهدای فتنه گر به بهشت بسته شد .
متن خبر :خبرگزاری شین هوا به نقل از چیز پرس اعلام کرد : در پی اعتراضات شهدای فتنه گر مبنی بر عدم امکان روزه خواری و آتش زدن سطل آشغال در بهشت و عدم وجود دموکراسی البته از نوع غربی و وجود گشت ارشاد ، به بهشت نمی روند ، در پی این اعتراضات چماق داران و ملایکه بهشت با مسدود کردن تنها راه ورودی این عزیزان سفر در رفته ، اقدام به سرکوب و خوراندن( به زور ) ساندیس به گلوی معترضان کردند ، بعضی از معترضان از وجود شکنجه با صدای حاج منصور و تصاویر احمدی نژاد خبر دادند ، به گفته آنان در هنگام بازجویی از آنان تعهد گرفته می شود که دیگر فیلم جدایی نادر از قادر ببخشید سیمین از گلشیفته را نگاه نکنند و به جای آن روزی 10 بار اخراجیها را از یک تا 3 تماشا کنند،
ادامه در کامنت بعدی ...
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
ادامه از کامنت قبلی
در ادامه و درپی عدم ورود به بهشت ارواح خبیثه ( شهدای فتنه گر : اعم از مرده و زنده - مثل سعید کانادایی یا پارسی کولایی ) روابط عمومی بهشت اعلام کرد به دلیل نفوذ جریان انحرافی به حراست بهشت تعدادی در شرف ورود به بهشت بودند که با رعایت اعمال قانون از این کار ( رفتن به بهشت ) باز ماندند ، ادامه در کامنت بعدی ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ارسال قسمت چهارم :
از سرزمین دیگر یعنی جهنم نیز خبر می رسد فاز مطالعاتی افزایش ظرفیت برای پذیرش شهدای فتنه گر آغاز شده است و چند ماهی تا بهره برداری از اولین کوره صابون سازی از این افراد طول خواهد کشید !!
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
ارسال پنجم
در طی این مدت فتنه گران می توانند از میخ داغ ، کله پاچه خر و تاییدات بز اخفش و تماشای سه بز ، استفاده نمایند
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط جان همه داستان رو نتونستم یکجا ارسال کنم شماهم تکه تکه اش نکن و بطور مرتب از 1 تا 5 برای خوانندگان منتشر کن لطفا !!
روزبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۲۷
۶۳
مرگ بر منافق و فتنه گر
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا که منفی ها بیشترن شما هم برو ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب منفیها معلومه که جزء همون منافقا و فتنه گرا هستن . مرگ بر منافق و فتنه گر معلومه کیا رو ناراحت میکنه ! حالا بیشتر هستن که چی !؟ خیلی خوشبحالت شده توهم زده !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینا که به "مرگ منافق وفتنه گر" منفی میدن بدون اینکه توجه داشته باشن قبول دارن که منافق وفتنه گر هستند والا دلیل ندارد به خودشون منفی بدن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۱۱
۵۲
مخالفان انقلاب اسلامی خواسته یا ناخوسته دانسته یا ندانسته یه جورایی با امام زمان مهدی موعود دشمنند...
کشته شدگان کهریزک که خدا رخمتشون کند خداوکلیلی به نفع انقلاب اسلامی بیرون آمده بودنند یا دشمنان انقلاب اسلامی .....
خدا می دونه اگر تدابیر الهی امام خامنه ای در فتنه ی شیطانی ۸۸ نبود امرچد وضع ما بدتر از سوریه و مسلمانان ...... بود
جرا آدم باید تیقدر احمق باشد که با بندهای پوسیده شیطان بزرگ آمریکا و درو دسته اش در چاهای اسیدی بر ود
روزانه صدها نفر مسلمان بی کس وبدبخت توسط ایادی آمریکا به بدترین وضع و به ناحق کشته می شونند بعد از رسانه هایشان اشک برای شهدا کهریزک می ریزنند
امیر. ه
|
Iran (Islamic Republic of)
خدایا ببین بعضیهارو چجوری شستشو مغزی میدن.امثال همین ..... هستند که ......... هستی داشم
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
شما با این منفی ها جواب دندان شکنی گرفتی حیف که انتشار نمیشه و گرنه یه جواب کمر شکن مینوشتم
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به مصطفی :

فكر ميكني راي بيشتر نشانه برحق بودن و حقانيت و خدايي بودن طیف داراي راي بيشتر هست ؟ با اين توصيف و تحليل شما يعني بني صدر داراي حقانيت بود ! همينطور اح .......
همينطور راي مخالفان و تقابل كنندگان با امام حسين چندين هزار برابر ايشان بود ، لذا هر چند از نظر معيار ميزان راي مردم است ، لشكريان دشمن بر طرفداران امام غالب بودن ، اما آيا حقانيت هم با طرف بيشتر بود ؟ قطعا آن تعداد بيشتر لشكريان ضد امام نتيجه ايجاد نفاق هايي امثال شما در آن زمان ، تهديد ، تطميع و بي بصيرتي امثال شما در آن زمان بود و همين الان هم امثال شما قابليت بوجود آوردن چنين نفاق هايي را داريد ...... اماانشالله مردم ما مشابه مردم زمان امام حسين نیستن.
حق و حقانيت يا باطل بودن چيزى رو میشه از سه راه فهميد :
1. عقل مستقل؛ زيرا عقل در مواردى به تنهايى مى‏تواند راجع به مسايلى نظر بدهد (مستقلات عقلى)؛
عقل به گونه مستقل و بديهى، ملاك حق يا باطل بودن چيزى را فراوانى يا كمى جمعيت نمى‏داند؛ بلكه معيار آن را استحكام و اتقان و عدم اينها مى‏داند و اين قانون در همه جا وجود دارد؛
2. عقل غير مستقل؛ يعنى عقل با به‏كار گرفتن مقدماتى از جاهاى ديگر حق يا باطل بودن چيزى را بفهمد (غير مستقلات عقلى)؛
اگر اكثريت نشانه حقانيت باشد، بايد بپذيريم همه شيعيان و سنى‏ها باطلند و بايد همه از اسلام دست برداريم!!! زيرا الان اكثريت مردم جهان غير مسلمانند؛ براى نمونه كشور چين با بيش از يك ميليارد جمعيت و هند با قريب به يك ميليارد نفر، در اردوگاه غير مسلمانان هستند و نسبت به جمعيتشان تعداد بسيار اندكى مسلمان دارند.
3. در برخى موضوعات تنها خداوند حكم مى‏دهد.
ملاك حق يا باطل بودن يك مكتب، تعداد جمعيت هواداران آن نيست. قرآن كريم در آيات متعددى راجع به اين مسأله مى‏فرمايد:
1. « وَ لا تَجِدُ أَكْثَرَهُمْ شَاكِرينَ» [1]؛ بيشتر آنان را سپاس‏گذار نخواهى يافت.
2. « اِنَّ أَوْلِيَاؤُهُ الاّ الْمُتَّقوُنَ وَلكِنَّ أَكْثَرَهُمْ لا يَعْلَمُونَ» [2]؛ اولياى او نيستند، مگر پرهيزكاران، ولكن بيشتر آنان نمى‏دانند.
3. « وَ قَلِيلٌ مِنْ عِبَادِى الشَّكُور» [3]؛ و اندكى از بندگان من سپاس‏گذارند.
كسى از اميرمؤمنان على‏ عليه السلام پرسيد: كه چگونه مى‏شود مخالفان تو در جنگ جمل كه اكثريت نسبى را تشكيل مى‏دادند باطل باشند؟ حضرت فرمودند: «ان الحقّ و الباطل لا يعرفان بأقدار الرجال، أعرف الحق تعرف أهله، أعرف الباطل تعرف أهله» [4]؛ حق و باطل با تعداد پيروان، شناخته نمى‏شود، حق را بشناس! اهل آن را خواهى شناخت، باطل را بشناس! اهل آن را خواهى يافت.
اگر تاريخ اسلام و پيش از آن را مطالعه كنيم در مى‏يابيم پيروان حق و خداپرستى معمولاً در اقليت بوده‏اند؛ براى نمونه؛
1. اصحاب حضرت موسى‏ عليه السلام در اقليت بوده‏اند؛
2. ياران و حواريون حضرت عيسى‏ عليه السلام اندك بودند؛
3. اصحاب كهف 313 نفر بودند؛
4. پيامبر اكرم‏ صلى الله عليه وآله وسلم را پس از سه سال تبليغ طاقت فرسا تنها 40 نفر همراهى كردند؛
5. در جنگ بدر ياران پيامبر اسلام 313 نفر و سپاه دشمن را بيش از 1000 نفر تشكيل مى‏دادند.
علي ايحال مطلب در اين باب زياده فقط داشته باش که اكثريت نشانه حقانيت نيست ، مانند ياران امام حسين در دشت كربلا كه نسبت به دشمنانشون در اقليت بودند ، و با اسندلال تو حقانیت با اونا نیست !!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
علی!
جوابت خاموشیه!!!
میدونی که چی میگم!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من درجواب مصطفی میگویم بدبخت اخه تواینترنت کل مردم میدانی مردم واقعی همانهایی اند چه درهر مناسبتی با امدنشان کام توامثال توراتلخ می کنند دراخرادم نادان انتخابات مجلس رایادت رفته یا خودت رابه فراموشی زده ایی حتی بی بی سی تون هم اعتراف کردچه بیشترمردم درانتخابات شرکت کردند حالابازبیا بگو ما بیسشتریم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مابیشماریم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره بیشمارید !! 41 نفر تا اینجا ، خوبه برا مسابقه کبدی تعداتون عالیه ، بازی میکنید !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شماها چن تا؟10 تا؟زرشششککک!
دختر رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
علی اقا کلا بیمارید.یه جورایی با امام زمان دشمنن؟؟؟؟.اقای مریض تو استغفرلا نائب امام زمانی.اخه مغز فندقی چه یه نفر چه صد نفر.اصلا ادم نه ببر مازندران.مگه هیچ ادمی می تونه مرگیرو جلو چشمش ببینه و ناراحت نشه البته ادم نه شماها که کمیت براتون اهمیت داره و حتی به مرده ام رحم نمی کنید.اصلا چه اصلاح طلب چه اصولگرا خدا بد واسه هیچکس نخواد
سعید
|
Canada
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۷۲
۱۴
از سایت ارزشی صراط و برادران ارزشی و ولایت مدار خواهش می کنم یک بار برای همیشه. لیست کاملی از همه کشته شدگان بقول خودتان ارزشی و بسیجی در حوادث انتخابات 88 رو بهمراه اسم و عکس و مشخصات، محلی که دفن شدند و نحوه کشته شدن و آدرس خانواده های آنها به ما بی بصیرت ها و غافلین اعلام کنند تا از شبهه بیرون بیاییم!
نورا
|
Canada
احسنت.احسنت.احسنت.
ناشناس
|
Canada
شما فعلآ برای کشته شدگان سبز مراسم ختم بگیر که بعدش معلوم شه زنده هستند، بعد بیا برای ما طلب اسم و لیست کن!!!
ناشناس
|
Canada
نگرد نیست
شهدای گمنام
|
Canada
خب اگرچشم خودتون روبازبکنید میفهمید مثل شهیدزوالنور و...ایاندیده اید ویاامریکا نمیگذاردببینیدبرادر؟
نوراخانم شماهم اینقدرسنگ فتنه گراروبه سینه نزن که به شماچیزی نمیرسه
محمد (ممل)
|
Canada
پیشنهاد خوبیه ضمن اینکه نورا خیلی جالبی
امیر
|
Canada
گل گفتی سعید
ناشناس
|
Canada
مطمئنی اسم و آدرسو رو برای چیز دیگه ای نمیخوای؟
فرهاد
|
Canada
از شبهه بیرون بیاییم !!!!!! شما !!؟ تعجب میکنم از اون متوهمایی سرخوشی که به به و چه چه هم میکنند !! انگار ایشان مثنوی سرودند !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۷۳
۲۰
سلام بر سهراب اعرابی،محسن روح الامینی،امیرجوادی فر و باقیه قربانیان.
روحتون شاد ویادتان گرامی.
همیشه به یادتان هستیم ودر فراقتان خون گریه میکنیم.
سلام برهمه ی آزادگان.
فدای مظلومیتتان.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اسمم یادم رفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب مبارزه ی جانانه ای می کنی نورا از پشت کامپیوتر!! راه شون رو همینطور با قدرت ادامه بده خوبه!!!
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان چرا شهدا را يك جا مصادره ميكني؟!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
و شهید !!! فتنه آینده نورااااااااا
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
بهتره بگی فدای حماقتتان
یه سری آدم خام که می خواستن مملکتو دو دستی به اسراییل تقدیم کنن
عزیز جان ما برای اینکه مملکتمون به اینجا برسه بهترین جوونامونو دادیم(همت ها،باکری ها، باقری هاو..)
هنوزم که هنوزه مادرای خیلیاشون چشم به راهن
آزاده اونایی بودن که دینشونو به دنیاشون نفروختن و مردونه هشت سال از خاک و ناموس این مملکت دفاع کردن نه کسایی که دنبال هوس هاشون اومدن تو خیابونا
مجید(سوارغریب)
|
Iran (Islamic Republic of)
درود به شرفشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخی!!!!!! چقدر مظلوم بودن بیچاره ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر شهدای راه آزادی.
درود بر شرفتان.
شهیدان زنده اند الله اکبر!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من درجواب کسانی چه جنبش سبزی راشهید میداند از کی تا حالا کسانی چه هیچ اعتقادی به اسلام نداشتند شده اندشهید هنوز شعارتون رایادم نمیرود جمهوری ایرانی هنوز یادم نمیرود چگونه شعاربه نفع اسراییل وامریکا می داید شماها حتی حرمت عاشوراهم نگه نداشتیدبروید خجالت بکشید کلمه شهید مقدس است از نظرمن مظلوم ان بسیجیهایی بودند چه هشت سال بدون هیچ حمایتی درمقابل قدرتهای بزرگ مثل امریکاوانگلیس ایستادند چه کشورشا ن بدست امریکانیافتد نه انهایی چه میخواستند مملکتشان رادودستی تقدیم به امریکاکنند دراخردرود برشهیدان واقعی شهیدانی چه برای حفظ استقلال کشورشان وحفظ اسلام جانشان رافدا کردند
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
شما با اون عقل و فهمت کار خوبی میکنی که گریه میکنی اینقدر گریه کن تا شاید خدا بهت رحم کنه و یه فهم و شعوری درست درمونی بهت بده !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الطبیبی نگفتی اون 2500 جوان اعدامی سال ...چی بودن ؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد جونم!
نوبت گریه شما هم خواهد رسید قطعا!!!
اما رسیدن نوبت فهم و شعورتون رو شک دارم!!!
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
بمیرم از بس تو نوبت مرغ واستادی نورا قاطی کردی ! آخه برا گریه کردن که نوبت نمیخواد ما هر وقت خواستیم گریه میکنیم و هر وقت خواستیم میخندیم ، مثلا الان با دیدن حرفای تو و رفقای متوهمت خندم گرفت و کلی خندیدم ، در مورد نوبت فهم شعور هم ظاهرا شما و همفکرات ته صف هستید هر وقت نوبتت شد اونوقت حالیت میشه که حالیت نیست !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ندا آق سلطان وترانه موسوی وسعیده آقایییییییییییی فرااااااااااااااااااااااااارررررررررررررررررررررریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شرکت در مراسم زنده ها را چرا نمی گید که همشون رو سیاه شدن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۴۸
۱۱
کجای دنیا،فردی که دستش به خون پاک جوانان کشورش آلوده است امانتدار 33میلیون نفر می شود و یکی از بالاترین پست های دولتی را یدک می کشد
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
طالبان ها!
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
اين مسئله از اشتباهات و بي موالاتي هاي دولت دهم است و به كل نظام مربوط نمي شود.
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
کمتر پایای بی بی سی بشین ! یهو توهم برت میداره که بت من شدی و میخووای برای 33 میلیون ایرانی جانفشانی کنی اونوقت کار دست خودت میدی !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همین جای دنیا .آقای میرحسین موسوی با جرم خفه کردن صدای دانشجویان معترض توسط انقلاب فرهنگیش مقام گرفتن و رفتن اون بالا ها !
بهرام که گور میگرفتی همه عمر دیدی که چگونه گور بهرام رفت .
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس به قول خودتون ملاک حال فعلیه افراده!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا رضا در ایران و دولت عدالت محور!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره نورا ملاك حال فعلي افراده. اما در مورد كساني صدق ميكنه كه قبلا تظاهر به خوبي ميكردند و بعد چهره پليد و واقعيشون رو نشون ميدن.
در مورد كساني كه قبلا بد بودند هم زماني صدق ميكنه كه بتونن گذشته رو جبران و لكه ننگش رو از دامنشون پاك كنن. به نظرت طرف چه جوري ميتونه اين كار رو بكنه؟!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا من نه با شماهستم نه با اینا . وشدیدا معتقدم آدمی کودورماند از اصل خویش.....تا ابد هم حالم از اون نارگیل بوگندو که دست ملاعمر را از پشت بسه بوده متنفر خواهم ماندو منتظر روزی هستم که بیاد و !!!!!!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۳۹
۵
استیضاح وزیر کار و محاکمه مرتضوی چه شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منتظر اوامر ملوکانه جنابعالی بودن ...! پیاده شو بابا !!
...
|
Iran (Islamic Republic of)
همین که یه شهروند ایرانی حق سوال کردن نداشته باشه و مثل این ناشناس ساندیس خور یه سوال منطقیش با تحقیر جواب داده بشه نشون میده حکومت کشور ملوک الطوایفیه...
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
رضاجان چی به نتیجه رسید که این دومیش باشه!!!!
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۳۸
۱۱
من نمی‌دانم چرا شما انقدر از زنده شدن فتنه‌ای که چند بار دفنش کرده‌اید و دیگر هیچ طرفداری ندارد و سرانش هم از ترس مردم از حکومت خواسته‌اند در حصار باشند می‌ترسید؟!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباه منفی دادم عزیزم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من اشتباه مثبت دادم
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب اشكان آنها خودشان با حصرشان موافق نيستند. آيا مدركي داريد كه خودشان خواسته اند؟! از قضا حصرشان را غير قانوني خوانده اند و خواستار رفع حصر هستند.

گرچه هنوز به مصلحت نيست ولي بهتر است در زمان مناسبش يك آشتي ملي صورت گيرد و آنها هم كه قطعاً به برخي اشتباهات خود پي برده اند به پاس خدمات قبل از دوران فتنه با رفعت اسلامي به آغوش ملت برگردند.
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
من هم نمی دانم که چرا شماها اینقدر توهم ترسیدن طرفتون رو دارین ! چیز میزی میزنید !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ترس ؟؟؟؟عمرااااااااااااااااااااااااااا
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۱۱
۳۷
شهید؟؟؟؟
دیگه چی
پس قاچاق چی یا قاتلی که در درگیری با مامورین کشته میشه هم شهیده

شباهت این دو گروه کشته های فتنه اینه که هر دوشون کارهای غیر قانونی انجام دادند

مطمئنا اگر قانونی رفتار میکردند الان زنده بودند
چرا در بین این همه معترض فقط اینها دستگیر شدند
این نشون میده که اتیششون برای اعمال غیر قانونی تند تر از بقیه بوده
اشتباه ماموران نباید باعث ترفیع این قانون شکن ها باشه
اینها مردند
مثل ریگی یا بیجه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
بی وجدان!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بی وجدان تویی که مجتبی کبیری ها را که در آتش فتنه شما سوختن شهید نمیدونی اما اینارو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من از رئیس وجدان خانه معذرت میخوام ، نورا میشه یه کم و جدان به ما هم بدهید !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
متاسفانه وجدان دادنی نیست وگرنه آمپولشو واست میخریدم بهت تزریق میکردم!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وحشي آدمكش
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا
تا وجدان رو چی تعریف کنی
شما وجدانت درد نگرفت وقتی امریکادر امور داخلی مملکتی که بالای 100 هزار شهید داده دخالت میکرد و از این رهبران کذایی شما داد وا غیرتا بلند نشد که به تو چه که در امور داخلی ما دخالت میکنی؟
البته شاید درد نگرفت چون اگه حمایت اونها نبود همون اول کار این جنبش سبز لجنی تمام بود که الان تمام شده
چی داری میگی دختر ؟
یه چیز بگو که تو شما موجود باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب شد خودتو لو دادی نورا از قبل هم معلوم بود! حالا که گفتی آمپولشو سراغ داری ثابت کردی که دوپینگ میکردی در اصل وجدان نداشتی !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وجدان امثال نورا فقط بعضی مواقع به کار می افته !!! مثلا توحش بوداییهای افراطی در میانمار وجدان ایشان رو بیدار نمی کنه .چون وجدان ایشان رو چه به میانمار؟! انسانیت مدنظر ایشان کاملا سیاسیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
۴۴
۱۰
خون بیگناه دامن همتونو میگیره .
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشاللا!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همانطور که خون مجتبی کبیری ها دامن اربابان شما و فتنه گران را خواهد گرفت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بیگناه !!! حتما فکر میکنی اینا داشتن تو اغذیه فروشی مثه لیدرشون ! ساندویچ میخوردن که یهو به قتل رسیدن !؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بی گناه آره، ولی گناهکار چی ؟!!!!
حاج رمضان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
۷
۱۲
همه جور نظر میدین اما دریغ از واقع بینی اگر همه قانون کشور را که حاصل خون جوانان عزیز مان هست فصل الخطاب ونصب العین قرار بدهیم هیچگاه این افاضات وتوهین ها واحیانا سطحی نگری بعنوان اظهار نظر رد وبدل نمیشد .متاسفانه احساسات بر تعقل وتدبر وتفکر مان غالب شده
شهدای گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
۱۳
۴۶
مرگ برفتنه گران سبز موسوی وکروبی وخاتمی و...درود برشهدای اسلام وامام خامنه ای
کی گفته کسایی که دربرابراسلام درسال88ایستاده اندشهیداند؟پس ابن ملجم هم شهیدشده سبزهای اموی
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
شما مساویه اسلامید!؟
محمد ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا اینا اگه مساوی اسلام نباشن ، سبزها که قطعا ولد شمر و یزید و ملک عبدالله هستن
ایران سبز
|
United States of America
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
۴۸
۱۳
یاد شهدای مظلوم جنایت کهریزک همیشه سبز باد
نورا
|
United States of America
یاد شهدای مظلوم جنایت کهریزک همیشه سبز باد
محمد ممل
|
United States of America
نورا این چن نفری که تو میگی مظلوم :

در درجه اول خائن به کشور و اسلام و عامل کشورهای اسراییل و امریکا و انگلیس بودن

در درجه دوم در بازداشتگاه کهریزک خوردن به پست چن نفر مثل خودشون و اون چن نفر زورشون چربید به اینا و فقط عادلانه این خائنان به کشور محاکمه نشدن و توسط چند متخلف خودسر مساله دار کشته شدن
نورا
|
United States of America
مملی بیشتر فکرکن!
ناشناس
|
United States of America
ممل زور اضافی نزن فکر کردی وقتایی که تاییدت میکنه باهات موافقه ؟ نه بابا اینا بنا بر مصلحت گاهی با دشمن کوچکتر هم کلام میشن تا دشمن بزرگ را از میدان به در کنن بعد
ناشناس
|
United States of America
حالا بابا بی بی سی و صدای امریکا یه غلطی خوردن ! بابا تاریخش گذشته این حرفا این جنگولک بازیها مال همون موقعها بود !
ایرانی
|
United States of America
مگه این مملی عقل داره که فکر کنه.
صمد آقا
|
United States of America
نورا خانم:
بد نیست قصد و نیت یا غفلت این کشته شده ها رو هم توی مرده شور خونه بررسی میکردی.
ضمنا تا جایی که همه میدونن ، خون شهدا مثل لاله ی سرخه ، حالا چی شده که رنگ خون شهداتون شبز شده!
البته حق این کشته شده ها مرگ نبود بلکه حق اونی مرگه که با حقه بازی و دروغ این هارو سپر بلا و قدرت طلبیه خودشون قرار داد
(خون صمد آقا کشکی میشود)
ناشناس
|
United States of America
دمت گرم
دختر رشتی
|
United States of America
صمد اقا می بخشید یه سوال شخصی دارم شما خدایی نکرده اعتیاد که ندارید؟؟البته ناراحت نشیدا.اخه می دونید جمع جووناستو هزار خطر پنهانو اشکار.گفتم خدایی نکرده یه سری از این مغز فندقیا ممکنه به بیراهه برن.ادم بیمار تو جمع نباشه بهتره
صمد آقا
|
United States of America
دختر رشته ی محترمه:
معتاد کتابم ، اما در آینده اگه فشار تحریم های اقتصادی بر ایران بیشتر بشه احتمالا رو بیارم به سمت .....
اما اما اما
صمد آقا رو نخواهی شناخت چون دور نزدیکه یا به قولی جوان پیره.
(صمد آقا رزمی کار میشود)
دختر رشتی
|
United States of America
اهان.شرمنده.حتما تو کتاباتون سبزو شبز نوشته بودن.برادر واقعا شرمنده.مشکل از شما نبود از نویسنده کتاب بود.بعدشم دوست عزیز خدا نکنه درگیر اعتیاد بشی.اصلا مگه ما تو این کشور گلو بلبل فشار اقتصادیم داریم؟؟؟چرا می خواین گناه خودتونو گردن مسئولین بذارید؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
لجنننننننننننننننننننننننننننننننییییییییییییییییییییی
ناشناس
|
United States of America
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
۳۶
۸
سلام.
نماز روزتون قبول. دوستان اگه یه نگاهی به مثبت منفی های هر پست بندازید اونم بدون جانبداری، خیلی چیزا دستتون میاد!!!!
افراط و تفریط ایمان رو کم فروغ می کنه.
محمد (ممل)
|
United States of America
مجددا خطاب به ناشناس آمریکایی :

فكر ميكني راي بيشتر نشانه برحق بودن و حقانيت و خدايي بودن شخص داراي راي بيشتر هست ؟ با اين توصيف و تحليل شما يعني بني صدر داراي حقانيت بود ! همينطور اح .......
همينطور راي مخالفان و تقابل كنندگان با امام حسين چندين هزار برابر ايشان بود ، لذا هر چند از نظر معيار ميزان راي مردم است ، لشكريان دشمن بر طرفداران امام غالب بودن ، اما آيا حقانيت هم با طرف بيشتر بود ؟ قطعا آن تعداد بيشتر لشكريان ضد امام نتيجه ايجاد نفاق هايي امثال شما در آن زمان ، تهديد ، تطميع و بي بصيرتي امثال شما در آن زمان بود و همين الان هم امثال شما قابليت بوجود آوردن چنين نفاق هايي را داريد ...... اماانشالله مردم ما مشابه مردم زمان امام حسين نیستن.
حق و حقانيت يا باطل بودن چيزى رو میشه از سه راه فهميد :
1. عقل مستقل؛ زيرا عقل در مواردى به تنهايى مى‏تواند راجع به مسايلى نظر بدهد (مستقلات عقلى)؛
عقل به گونه مستقل و بديهى، ملاك حق يا باطل بودن چيزى را فراوانى يا كمى جمعيت نمى‏داند؛ بلكه معيار آن را استحكام و اتقان و عدم اينها مى‏داند و اين قانون در همه جا وجود دارد؛
2. عقل غير مستقل؛ يعنى عقل با به‏كار گرفتن مقدماتى از جاهاى ديگر حق يا باطل بودن چيزى را بفهمد (غير مستقلات عقلى)؛
اگر اكثريت نشانه حقانيت باشد، بايد بپذيريم همه شيعيان و سنى‏ها باطلند و بايد همه از اسلام دست برداريم!!! زيرا الان اكثريت مردم جهان غير مسلمانند؛ براى نمونه كشور چين با بيش از يك ميليارد جمعيت و هند با قريب به يك ميليارد نفر، در اردوگاه غير مسلمانان هستند و نسبت به جمعيتشان تعداد بسيار اندكى مسلمان دارند.
3. در برخى موضوعات تنها خداوند حكم مى‏دهد.
ملاك حق يا باطل بودن يك مكتب، تعداد جمعيت هواداران آن نيست. قرآن كريم در آيات متعددى راجع به اين مسأله مى‏فرمايد:
1. « وَ لا تَجِدُ أَكْثَرَهُمْ شَاكِرينَ» [1]؛ بيشتر آنان را سپاس‏گذار نخواهى يافت.
2. « اِنَّ أَوْلِيَاؤُهُ الاّ الْمُتَّقوُنَ وَلكِنَّ أَكْثَرَهُمْ لا يَعْلَمُونَ» [2]؛ اولياى او نيستند، مگر پرهيزكاران، ولكن بيشتر آنان نمى‏دانند.
3. « وَ قَلِيلٌ مِنْ عِبَادِى الشَّكُور» [3]؛ و اندكى از بندگان من سپاس‏گذارند.
كسى از اميرمؤمنان على‏ عليه السلام پرسيد: كه چگونه مى‏شود مخالفان تو در جنگ جمل كه اكثريت نسبى را تشكيل مى‏دادند باطل باشند؟ حضرت فرمودند: «ان الحقّ و الباطل لا يعرفان بأقدار الرجال، أعرف الحق تعرف أهله، أعرف الباطل تعرف أهله» [4]؛ حق و باطل با تعداد پيروان، شناخته نمى‏شود، حق را بشناس! اهل آن را خواهى شناخت، باطل را بشناس! اهل آن را خواهى يافت.
اگر تاريخ اسلام و پيش از آن را مطالعه كنيم در مى‏يابيم پيروان حق و خداپرستى معمولاً در اقليت بوده‏اند؛ براى نمونه؛
1. اصحاب حضرت موسى‏ عليه السلام در اقليت بوده‏اند؛
2. ياران و حواريون حضرت عيسى‏ عليه السلام اندك بودند؛
3. اصحاب كهف 313 نفر بودند؛
4. پيامبر اكرم‏ صلى الله عليه وآله وسلم را پس از سه سال تبليغ طاقت فرسا تنها 40 نفر همراهى كردند؛
5. در جنگ بدر ياران پيامبر اسلام 313 نفر و سپاه دشمن را بيش از 1000 نفر تشكيل مى‏دادند.
علي ايحال مطلب در اين باب زياده فقط داشته باش که اكثريت نشانه حقانيت نيست ، مانند ياران امام حسين در دشت كربلا كه نسبت به دشمنانشون در اقليت بودند ، و با اسندلال تو حقانیت با اونا نیست !!
ناشناس
|
United States of America
آقا مملی بذار بچه دلش خوش باشه ناشناس ، عزیزم بخیل نیستم شما به همین چیزا دلخوش باشی ما هم از سرگرم بودنت لذت میبریم !!
ناشناس
|
United States of America
جنابعالی هم اگه به آمار دسترسی به اینترنت در ایران نگاهی بیاندازید خیییییلی چیزها دستتون میاد . در ضمن مخالفت اینترنتی که ملاک نیست .باید دید اینها فقط دارند غر می زنند یا حاضرند هزینه هم بدهند ؟! اکثر این جماعت فقط بلدند پای کامپیوترشون مثلا معترض بشن!!!
مثلا اگه مرغ گرون بشه اینها میشن بر انداز!! اون هم از پشت کامپیوتر!! این چنین میشه که سال ها می گذره و ما یه عده غرغرو رو می بینیم که با گذر ایام خمیده شدند و موهاشون سفید شده و همه جاشون می لرزه و کماکان معترضند :)
یک جانباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
۱۲
۳۳
تنگ باد بر فتنه گرانی که کلمه مقدس شهید را به طور نابجا و برای کشته شدگان محاربه با نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار می برند.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ننگ بر ظالمین ازاول تاریخ تاکنون!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا از کی تا حالا شما مظلوم شدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این نورا رو زیاد جدی نگیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بازداشتگاه و زندان و نیروی سرکوب برای مظلومین نیست قاعدتاً ممل جون !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر جانبازان گرامی موافقم
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
برای اراذل و اوباش و اغتشاشگر و قاتل و مخل امنیت جامعه هم هست !
در کل دنیا با اینطوریه
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
۷
۲۸
وسعيد !!
همچنين إز هم اوايان باصهيونيزم واستكبار و استكبار يون وبلند گو يا نشان ، كه ٣ سال است.
ادعاى ٧٠ كشته مى كنند!!!!
حتى اگر ، اسم مرده هايي كه جنازه شان، به أتش كشيده شده بأشد و شيخ با هوش !!! وميرمهندس !!!!و همسر نا بغه اش ، در مراسم ختم او ، شركت كرده وأين مدرك !!! كاملا معتبر را !!! به مدرك قبلى كه براى تقلب !!! آرائه داده بودند(داماد لرستان! )
أف زوده با شند /و بعد أون مرده زنده شده باشه!!!!
با ز هم قبوله !!!!!
نورا
|
Switzerland
ننگ برتوی از انسانیت تهی!
ناشناس
|
Switzerland
نورا از رو نمیری ها !! راستی راستی فکر میکنی صاحب شش دانگ انسانیت و وجدان هستی !
ناشناس
|
Switzerland
ادعای ما بیش از 100 کشته است نه 70 کشته
ناشناس
|
Switzerland
نورا انسانیتت سیاسیه . بدلیه . بنجله .
یه نفر
|
Switzerland
منافق ( ناشناس ) فرانسوی حیا کن .... مسعود رجوی رو رها کن ،
30=70-100 اگه راست می گی بیا این سی نفر بگردیم پیداش کنیم ! بیا بیا دیگه
ناشناس
|
Switzerland
نداااااااااااااااااا آقا سلطان و.........
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
۱۲
۳۳
توجه داشته باشيد كه مقام رهبري قول پيگيري و. مجازات مسببين را داده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره دلتو خوش کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قول زياد شنيديم بفرماييد لطفا" عمل كنند .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
۱۰
۲۹
با سلام بايد يادي از شهداي مظلوم فتنه88 شود و ياد و نام آنها در جامعه زنده شود نه از چند نفر كه كه معلوم نيست به چه دليلي در كهريزك بازداشت بوده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه پیدا کردی ما را هم خبر کن!!
انجيرفروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
۳۳
۵
كاش مينوشتيد اين مقاله بيانگر عقايد صراط هم هست؟درانصورت افتخارنگريستن به سايت شما نميدادم
بچه مردم را به فججيع ترين شكل كشته اند انوقت انتظار سكوت داريد؟چقدرنامرديد
مسجدواطراف خيابان درواكنش به كلمه فتنه يكپارچه واكنش ميدهد يعني اينكه اين كلمه بجز تعدادي مردم بقيه را قانع نكرده است!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر ظالم.
سلام بر شهدای راه آزادی.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا منظورت سلام بر شهدای آزادی از دست اسلامه ؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نه،منظورم سلام بر شهدای آزادی از دست ظلمه!
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
برو همون انجیراتو بفروش این کارا جیزه !! آخه عقل هم خوب چیزیه معلومه که باید مسجد و اطرافش به قل تو واکنش بده ، چون همه اوونایی که اونجا بودن فتنه گرا بودن اما اینکه اون عده قلیل و تعمیم به کل دادی ثابت کردی که بدرد هیچ کاری جز همون انجیر فروشی نمی خوری !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد جون انجیرفروشی بهتراز دین فروشیه!!!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
ما به تو چه ظلمی کردیم ؟
دختر رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل توکدوم ابادیو اباد کردی که به خودت انقدر مطمئنی و از اسلام گریزی ادما حرف میزنی.اینم بدون که دینداری و بی دینی افراد به حرف تو و یه تعداد از هم نظرات نیست.اون بالایی باید راضی باشه که ایشالا راضیه
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
تی فدا
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
نــــورا چیز دیگه ای که نداری ، رذائل اخلاقیتونو حراج گذاشتید !! دین فروشی و وطن فروشی که شش دنگش مال شما و رفقای شماست !
.
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محمد اولا تا جايي كه يادمه گفته بودي ديگه اون لغت رو دنبال اسمت نمينويسي.
ثانيا جوابت رو توي اون يكي پست كه صراط برش داشته دادم. بخونش لطفا. اگه نخواستي جواب طولاني براش بذاري حداقل يه چيزي بگو كه بفهمم خونديش.
ثالثا يه سوال خيلي مهم ازت دارم. اگه الآن برگردي به سال 88 كي رو انتخاب ميكني و دوست داري كي پيروز انتخابات بشه؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
۳۹
۱۶
ای لشکر حسینی تا میر حسین رسیدن یک یا حسین دیگر.
یا حسین میر حسین
یا الله عبدالله(عبدالله نوری)
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
اف بر اون ذات کثیف شما که رنگ مقدس سبز رو به لجن کشیدین حالا شعارهای مقدس رو لجن مال میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جای "حسینی" اول باید میذاشتی "یزیدی" و جای "حسین" دوم باید میذاشتی "یزید"
سید جعفر صابری
|
Iran (Islamic Republic of)
مشتی این عبدالله از نوع زبیری است . حواستو جمع کن این طناب بدرد پیمایش جاده صاف هم نمی خورد چه رسد به چاه نوردی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا یه یا حسین دیگه کار همشونو یکسره میکنه . یا حسین میر حسین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ننگ بر کسانی چه اسم مقدس امام حسین ع رابه یزید زمان موسوی وصل میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
میرحسین ..... صدام حسین !!!
ن
|
Iran (Islamic Republic of)
بی خیال!
خود سبزها هم این حرفا رو قبول ندارن!
الان بهشون بگی میرحسین، میگن اصلا میرحسین کی بود؟؟ تو فقط بگو چه جوری از دست حجاب و اسلام و ... می شه خلاص شد!!
شماها اگه یا حسین سرتون می شد که روز عاشورا اون فاجعه رو راه نمی انداختید و این همه بی حرمتی نمی کردید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بار الها پروردگارا به حرمت نام مقدس خودت کعبه،پیامبرصل الله علیه وآله،وائمه اطهار علیهم السلام ، مظلومان عالم ،و شهدا و مقربان درگاهت قسمت میدهیم که دشمنان داخلی نظام ورهبررا رسوا وریشه کن ونابود بفرما آمین یا رب العالمین
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین ناشناس تند نرو الن واسه ات دستی می کشن ، فرمون و فرقونت ضعیفه چب می کنی .
همین دیگه اونوقت نه از الله دم می زنی و نه از امام حسین ، ما راضی نیستیم حیف بشی ،
یادم می آد با یک افغان ( به درخواست صراط بگوییم : افغانستانی )صحبت کردم که مذهب شما چیه امام حسین و قبول دارید و از این دست حرف ها ... جالبه طرف هم برای اینکه جواب بده و هم بحث تموم کنه گفت ما از اسلام همه چیش رو قبول داریم هم امام حسین و هم یزید !! رو حالا حکایت شما مغز فندقی هاست امام حسین کجا ، میرحسین کجا ، جمع اضداد آب و آتش مگه ممکنه ، طرف از خط امام فقط اسمشو یدک می کشه ولی میر حسین از طرفداراهایش یک گام جلوتر است چون اون خودش میدونه چی می گه و چی کار دوست داشت بکنه ولی طرفدارش در جهل مرکب هستند ، نه می دونند چی می گه ، نه چکار کرد ، فقط اینکه رقیب احمدی نژاد بود ولاغیر ، البته بعضی از این فتنه گر های محترم هم همچین وطن فروش و ضد اسلام هستند که از صد تا مرتد هم بدترند ، خدا هدایتشون کنه.... !!
دختر رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
مریم جون عزیزم حداقل تا سال 92 می موندی تا رای بدی بعد بیای نظر بدی.اخه جوجه تورو چه به این حرفا که بیای از ذات ادما حرف بزنی
monzer
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
۱۲
۳۲
بابا بی خیال
بذار اینها هم بعد از چند سال عقده دلشونو خالی کنن؟
مشکلی نداره!!!!
اگر نیان و اینجا خالی نکنن، پس بیان تو خیابونا و دوباره بزنن در و دیوار و بانک و . . . را خراب کنند؟
شاید هم یه نقشه باشه تا یه بار دیگه کسایی که بعد از او جریان رفته بودند و قایم شده بودن رو از تو لونه بکشن بیرون؟ نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نورا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
متوهم!
وزیر و اط
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آره همینطوره که گفتی !
ابود
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چقدر منفی خوردی ولک.
علی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
در جریان اعتراضات در سال 56 و 57 هم انقلابیون بانکها رو آتیش می زدند و کیوسک های تلفن رو داغون می کردند.
اونا مشکل نداره اخوی!!!؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
۱۳
۳۷
من موندم این طرفدارای فتنه سبز چرا مدام دم از مظلومیت زنان و کودکان سوریه میزنند. مگه زنان و کودکان در فلسطین و میانمار انسان نیستند؟؟؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
تاکورشود هرآنکه نتوانددید!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
سبزها از مردم مظلوم فلسطین و برمه هم حرف می زنن ولی شما نمی خوای بشنوی
جالبه بدونی که همه ی مردم و رهبران فلسطینی (فتح و حماس) از مردم انقلابی سوریه حمایت می کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جالبه علاوه بر اینا، آمریکا و اسرائیل و منافقین هم با سوریه مشکل دارن
واقعا این حرفهاشون از کجا آب میخوره؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا اگه نظر ندی کسی نمیگه لالی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا از انسانیت بالاته نه ؟! شماها باید همون بلایی که سر میانماری ها اومده سرتون بیاد تا قدر امنیت مملکت رو بدونید و از اغتشاش گرها حمایت نکیند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
علی من در هیچ کدام از سایتهای اون وری ندیدم از برمه چیزی نوشته بشه . نه خبری نه اعتراضی . شماها کلن حرفید و ادعا .
اصولگرای سابق
|
Germany
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
۴۰
۱۰
زدین بچه ملت کشتین میگین بنا به شنیده ها یکیشون با مجاهدین ارتباط داشته
بخدا بترسین از اتش سوزان جهنم
بترسین که هر لحظه به شما نزدیک تر میشه
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
۴
۲۸
خطاب به سران سبز:اگه این شهداتون هم تخیلی نباشه پس باید گفت کوزه گر تو کوزه افتاده .
این نورا و روح الطبیبی و طلبه سبز این طرفداران موسوی و رفسنجانی، این مدعیان سهامداری انقلاب و این صاحبان انقلاب !!! که امروز خون روح الامینی ها را پرچم کردن پاسخ بدن که تفاوت این 3تا جوان با کشته شدگان سال 57تا..چیه ؟باتوجه به اینکه آونا هم معتقد و معترض به دزدیده شدن انق ..بودن. هان فرقشون چیه بگو دیگه چرا ساکتی ؟
ناشناس
|
Germany
روح الطبیبی یار امام دلسوز نظام سهامدار انقلاب بگو دیگه بگو فرق این 3تا آقازاده با اون 2500اعدامی سال ...چیه ؟ جواب نداری نه ؟ حالم از این سیاست کثیف شما به هم میخوره
ناشناس
|
Germany
چي ميگه اين ما كه نفهميديم!
ن
|
Germany
{جواب نداری نه ؟ }
شما اول صبر کن نظرت منتشر بشه، بعد ببین جواب داره یا نه!!!
وسط نظر تو که نمی تونه جواب بده!!!!
یک جانباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
۲
۱۸
درود بر جلالی پاک سرشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
۲۸
۶
هرکه این خبر رو نوشته خیلی ........ خیلی خیلی بی وجدان از شان انسانی هیچی نداری از ....... هم پست تری از خدا خجالت بکش هیچی نداری
ایران سبز
|
United States of America
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
۳۷
۶
بای ذنب قتلت (به کدامین گناه کشته شدی؟)آنهایی که جنایت کهریزک را رقم زدند در پیشگاه خدا و مردم محکوم و منفورند و به زودی به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.
ناشناس
|
United States of America
عمرت را در چه راهی صرف کردی ؟ درراه دایی و بچه هاش ...
محمدم
|
Turkiye
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
۵
۳۴
ممل جان ازت تشکر میکنم من با نظرت موافقم.
کجان ببینند که برادرم چشماشو به خاطر رهبرش و انقلاب و نظام از دست داد و کسی حرفی نزد.(تو فتنه)
نمیدونم که چرا بچه مذهبی های ما این حرفارو قبول نمیکنند.
بابا اون نامردای سبزی هنوز دارن بو میکشن به خودتون بیاین،ای همه اقا دارن میگن بصیرت،یا این عمار.
ولی بازم بچه مذهبی های ما خوابن.دادا محمد باهات موافقم.
تا جون دارم پای این نظام و حضرت اقا هستم.
محمد (ممل)
|
Turkiye
فدات
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
۴۶
۱۴
در سایت حزب اللهی هم تعداد سبز ها بیشتر است وای به روزی که دوباره 25 خزداد دیگری شکل گیرد.
صل الله علی محبک یا حسین
کروبی و خاتمی و میر حسین
ناشناس
|
United States of America
آقا اون وسط مسطا یه جا هم واسه رف پیدا کنید !
ناشناس
|
United States of America
منتظریم ببینیم این روز کی دوباره شکل می گیرد؟!! فرقه رجوی هم با همین وعده ها سالهاست سره خودشون رو گرم نگه داشتند!!
علی
|
United States of America
محب امام حسین با زنان نامحرم ایتالیایی دست نمی دهد اینها که شما می گوئید از سر لج بازی است وگرنه همه می دانند که امام حسین جان خودش را فدای اسلام کرد ولی این آقایان می خواهند اسلام و ایران را فدای اسرائیل بکنند، من خودم شنیدم که موسوی گفت ما وقتی می توانیم از فلسطین دفاع بکنیم که اول کشور خودمان را از همه نظر به رفاه رسانده باشیم ، اگر اینطور بود امام حسین هم باید میگفت من وقتی قیام می کنم که آینده و رفاه خودم و خانواده ام را تضمین کرده باشم ، امام خمینی هم با این منطق در شرایط بحرانی اول انقلاب نمی بایست از حق فلسطین صحبت می کرد ، اصلا چرا موسوی همانموقع که نخست وزیر بود این سخنان را بزبان نیاورد ؟ همه ما سرخوردگیهایی از سیستم مدیریتی حاکم بر کشور تبعیض ها ورانت ها و پارتی بازیها و بی عدالتیهای موجود در کشور داریم ولی با این حال نباید اجازه بدهیم احساساتمان بر ما غلبه پیدا کند .
نوید
|
United States of America
همچین خبر های هم نیست !
موضوع اینکه جماعت حزب اللهی پی در آوردن یک لقمه نان حلال هستند و وقت این مسخره بازی ها رو ندارند ...
مثل شما مرفعین بی درد نیستند که اون ور دنیا شدید مزدور آمریکا و اسرائیل و ضد کشورتون قلم فرسایی می کنید و بیشتر عمرتون رو در وبگردی و چت به سر می برید ...
صابر
|
United States of America
جرعت نمیکنند دیگه ! چون ضرب شست مردم رو خوردند . مردم ایران سیاسی ترین مردم هستند ولی در هیچ گروه سیاسی عضو نمیشن اینو گفتم که وحم بعضیارو بر نداره اگر فکر میکردند میتونن دوباره حرکتی کنند و جواب بگیرند میکردند
قادر
|
United States of America
صابر .... جرات و شصت و وهم !!!
علی
|
United States of America
آقا نوید ظاهرا شما دنبال نون حلال نیستی یا اینکه نون حلالتو از این راه بدست میاری
ن
|
United States of America
بچه حزب اللهی کار داره. مثل شما علاف نیست بیاد این جا هی نظر بده و منفی - مثبت کنه!
این چند نفری هم که میان از روی ناچاری و احساس وظیفه س.
ناشناس
|
United States of America
آدم یاد سلطنت طلبها می افته که سی سه ساله قراره برگردند و هنوز که هنوزه ... هه هه
ناشناس
|
United States of America
لایق شما دقیقاهمین سه نفر ن بااون سوادشون
ناشناس
|
United States of America
اکثر حزب اللهی دارند کارمیکنند تا خرج خانوادهشان رادربیاورن مثل شماه سبز هانیستند چه اکثرتون مرفه بی دردهستید وهیچ غمی ندارید وفقط میایی مثبت ومنفی میدهید چه بگویید ما بیشتریم درحالی چه هیچی نیستید
دختر رشتی
|
United States of America
در جواب علی.برادر من کجای این حرف که اول باید مشکل خودمونو حل کنیم بعد مشکل فلسطینیو غلطه.تو اگه خدایی نکرده تو خونه ی خودت مشکلی پیش بیاد اول میری مشکل همسایتو حل میکنی بعد میای مشکل خونتو حل میکنی؟وقتی ملت خودشون تو نون شبشون گیرن اخه بریم مشکل کیو حل کنیم.مگه جز اینه که میگن چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
ناشناس
|
United States of America
بزرگترین سسسسسسسسسسسسسسسسسوتی قرن توسط کروبی بیسواد "الدول الخلیج عربیه"
علی
|
United States of America
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
۴۲
۱۵
درود بر شهدای سبز
درود بر زندانیان سیاسی
درود بر فاطمه و مهدی کروبی
درود بر زهرا رهنورد و میرحسین موسوی
v
ناشناس
|
United States of America
یهو یزید و معاویه و شیمون پرز و نتانیاهو و فرقه رجوی رو هم بگو و خلاص دیگه!!!
ناشناس
|
United States of America
درود بر زرشک
درود بر هویج
درود بر خیار
درود بر چیززززززززززززززززززززززززز
ناشناس
|
United States of America
و درود بر رضا پهلوی و ملکه مادر
درود بر گوگوش و پسرش کامبیز
درو بر شیرین عبادی و فرزند خلفش عبدالمالک ریگی
درود بر خودشیفته و شاهین
درود بر لیلافروهر و ساسی مانکن
درود بر اون فوتبالیست مفنگی و اون خواننده پیر هوسباز
درود بر همه این مبارزان جنبش سبز !!!!!!!!!!!!!!
صابر
|
United States of America
درستش اینه درود بر اسلام درود بر نظام اسلامی درود بر رهبر اسلام درود بر کتاب اسلام درود بر شهدای اسلام .
من که وجه شباهتی با این افراد و این شعار های اصیل ندیدم :\ اینا با آغشته کردن دستشان با خون جوانان از این آرمان ها دور ماندن انشا الله روزی رسد که آنها از عمل خود برگردند و توبه کنند .
+ -
|
United States of America
ناشناس جان با چند تا از درود هات موافقم .
اما عبدالمالک ریگی رو بد اومدی داداش کسی که هموطنام رو بی گناه بکشه لایق همون اتفاقی است که براش افتاد نه درود .
درود به اون جوانهایی که واسه دفاع از ناموس خودشون و ناموس بقیه هم وطناشون از عزیز ترین چیزشون که خانواده و جانشون بود گذشتند.
ناشناس
|
United States of America
بار الها پروردگارا به حرمت نام مقدس خودت کعبه،پیامبرصل الله علیه وآله،وائمه اطهار علیهم السلام ، مظلومان عالم ،و شهدا و مقربان درگاهت قسمت میدهیم که دشمنان داخلی وخارجی نظام ورهبررا رسوا وریشه کن ونابود بفرما آمین یا رب العالمین
دختر رشتی
|
United States of America
ناشناس یه متن داری هی از روش می نویسی.حداقل برو یه متن جدید گیر بیار دوست عزیز
رسول
|
United States of America
باعث سرشکستگی و تاسف و تاثر فراوان است وقتی میبینم صراط عزیز کامنتهایی رو منتشر میکنه که به افراد معدوم شده جنایتکار تاریخ درود میفرسته
ناشناس
|
United States of America
دختر رشتی جان شمایک متن بهتر معرفی کن ممنو میشوم این هم دعای کاملی است هم نفرین برای دشمنان که انشاالله نابود شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
۲۰
۵
جالبه این اصلی ترین سایت این ساندیس خوراس ولی بازم مخالفاشون بیشتره از موافقاشون...تو همه دنیا که منفورن تو کشور خودشونم خودشونو منفور کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چهار تا علاف نشستین هی منفی مثبت می کنین، بعد دچار توهم انبوه بودن شدین! البته شماها از اولش هم تو توهم بودین! توهم رای بی شمار! تعداد بی شمار!
از اون شعار ما بی شماریم تون معلوم بود چقدر تو فضایین!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینها آمارشون همیشه این قدر دقیقه ! مثلا سرورشون شازده رضا ربع پهلوی چند وقت پیش گفته بود همه مردم ایران طرفدار من هستند :) چرا ؟ چون اسم من رو به هر کی بگین منو می شناسه :)))) یا یکی دیگه می گفت چون مردم تو تاکسی در مورد گرانی غرولند می کنند پس همه براندازند :) کلا آمار اینها از روی شکم و خیلی دقیقه . و شک نکن سال دیگه این موقع این باهوش ها تو این مملکت همه کاره شدند :))))))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
۶
۲۱
مرگ بر موسوی و کروبی و خاتمی و ........ و ...
صابر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
۲
۷
سلام
بهترین شعار ها را باید از اسلام و قرآن یاد گرفت :
سلام بر شهیدان راه خدا سلام بر پیروان راستین قرآن و خدا سلام بر پیامبر و خاندان پاکش سلام بر صابران در راه خدا سلام بر تقوا کننده گان و ...
حالا با شعار های این جلسه مقایسه کنید این انحرافات به وضوح در این جلسه به چشم می خورد .
لعنت ها هم در قرآن جالب آمده :
لعنت بر دشمنان پیامبر و اسلام و خدا لعنت بر تفرقه افکنان لعنت بر دروغ گویان لعنت بر گران فروشان لعنت بر مشركان و بر كافران و ظالمان و کسانی که رهبران دینی را آزار میدهند
مهدی از مشهد
|
Indonesia
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
۷
۲۵
سلام علیکم.
البته اون کسانی که در زندان کهریزک کشته شدند .سه یا چند نفر ند که بارها گفته شد و خود نظام هم قبول داره.من هم که از سبز لجنی ها بیزارم قبول دارم.اما
خیلی جالبه سبز لجنی ها برای کسانی مراسم گرفتند.که به دست خودشان کشته شدند.مثل ندا
ناشناس
|
Indonesia
خدا شفات بده مهدی جان
ناشناس
|
Indonesia
لجنارو تف کن بیرون عمو دهنت پر لجن شده؟
ناشناس
|
Indonesia
عالیییییییییییییییییییییییییییییییی بود مهدی جان از مشهد مقدس
ناشناس
|
Indonesia
موافقم مهدی عزیز
سبز به مانند حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
۲۳
۱۰
هر که دارد طلب میر و دلاور آید.هر که دارد هوس کرب و بلایش آید.هر که دیدست رخ سید ما چون آید.هر که خواهد دل آن پیر جماران آید.
یا حسین میر حسین
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
حیا کنید شما را به کربلا چکار -شما چه رابطه ای با امام دارید؟تصاویر کارناوال های تبلیغاتی شما وطرفدارانتان در زمان انتخابات موجود است واز یادمان نرفته-نمازتان را در کنار دوست دخترتان را دیدیم در ان جمعه کذایی- در روز قدس شاهد روزه خواریتان بودیم وقتی بطری های خالی را به طرفمان پرت می کردید-شعار نه غزه نه لبنان را در روز قدس روزی که امام برای نابودی قدس تعیین کردندزیر عکس کروبی وامام زدید شعار جمهوری ایرانی دادید شعار حجاب اختیاری دادید (هنوز هم طرفدارانتان دور از چشمان متدینین در ماشینها اقدام به کشف حجاب می کنند)امام فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت اسیبی نرسد شما شعار مرگ بر اصل ول...سر دادیدشما را به اسلام و انقلاب شهدا چکار...بیایید مثل طرفداران سفیانی ودجال در سوریه مردانه بجنگید اگر هوس لوس انجلس دارید اگر دین ندارید لا اقل ازاده باشیداین ما هستیم که در مساجد سراسر کشور هر روز شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه سر می دهیم همان طور که در طول دفاع مقدس برای نابودی صدام وصدامیان دعا کردیم از عاقبت صدام عبرت بگیرید از عاقبت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی عبرت بگیرید توبه کنید و به اغوش اسلام باز گردید..چراغی را که ایزد بر فروزد هرانکس پوف کند ریشش بسوزد والسلام من التبع الهدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هرکه دارد هوس دوزخ سوزان آید هرکه دیده است رخ گوگوش و مریم رجوی و ریگی و اسراییل و آمریکا آید هرکه شد دشمن پیر جماران با ماست هرکه دل داد به آن شیخ بی سواد و موسوی خائن آید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این احمقا نمیفهمن امثال اون گوگوش و رجوی از جمهوری اسلامی متنفرن.اگه اونا طرفدار موسوین چرا دهه شصت بیشترین مبارزه روعلیه نظام داشتن؟ا
دختر رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی این مجید توهمو از برق بکشه سوخت بنده خدا
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین امام حسین سرخ بود نه سبز !!!
درختان هم از این رنگ خجالت می کشند بخاطر همین در پاییز سرخ می شوند و فرو می ریزند ،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه گوگوش بیچاره چه ربطی داره به رجوی و ریگی ؟ چرا عادت دارید همه چی رو به همه چی بدوزید؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان مگه شعار ابلهانه این قوم گمراه رو نشنیدی که : نترسید نترسید خودتون خیس نکنید ما همه با هم هستیم مگه توی فتنه 88 حمایت قاطع گوگوش و ریگی و رجوی و... ندیدی از این فتنه آمریکایی انگلیسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زهی خیال باطل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
۲
۱۱
شهدای کهریزک ؟ خوبه والله ظاهرن کشته شدن اینها باعث میشه تا اصل علت دستگیریشان نادیده گرفته شود خیلی از مجرمین هستند که بازداشت میشوند و بعضی از آنها هم ناحق از سوی مامورین مورد ضرب و شتم به هر دلیلی قرار میگیرند خوب با این حساب باید انها هم شهید محسوب بشوند نه ؟ مگر نه اصل بازداشت آنها بدلیل هنجار شکنی و اعتراضات غیر فانونی و شرکت در آشوبهای خیابانی بوده است ؟ حال اگر در این میان ناحق کشته شدند باید لقب شهید به آنها داد ؟ خوب با یان حساب کومله و دکرات و ریگی هم فردا باید شهید محسوب بشوند .........
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
پس محمدرضا شاه پهلوی هم حق داشت با مردم در 17 شهریور و 15 خرداد و روزهای دیگه انقلاب برخورد بکنه. چون اونها هم دقیقاً دلیلش هنجار شکنی و اعتراضات غیر فانونی و شرکت در آشوبهای خیابانی بوده.
منتها مثل اینکه هر وقت حکومت دست شماها باشه اینکارها بده
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید آیا در 17شهریورو15خرداد مردم ریختند توی خیابانها بانکها و مراکز دولتی و ماشینهای اداری و سطلهای آشغال رو آتیش میزدند !!!؟؟؟ آیا این مردم حمله کردند به یک مادر و کودک بی گناه در مهد کودک و اونها رو به خاک و خون کشیدند ؟ آیا در روز محرم پرچم امام حسین رو آتیش زدند ؟ آیا به نمازگذاران ظهر عاشورا سنگ پرانی کردند ؟ آیا مسجد رو همراه با قرآن و مفاتیح به آتش کشیدند ؟ آیا ظهر عاشورا وسط خیابون به صورت مختلط به رقص و آواز مشغول شدند ؟ نه آقا سعید درد اینه و امثال شماها اعتراض مدنی نیست مشکل شماها اصل حکومت دینی است و آرزوی شماها برقراری یک حکومت لاییک و ضد مذهبی است که این ارزو رو به گور خواهید برد
مادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
۱۲
۲
آه سینه سوز مادرانشان گریبان مسببین این فاجعه را خواهد گرفت، حتم داشته باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یه کلام از مادر فتنه !!!
یک پیشنهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
۸
از مسئولین سایت صراط و یا سایت های دیگه خواهش میکنم که فهرستی از کشته شدگان حوادث پس از انتخابات تهیه و در سایت منتشر کنند. در ضمن لطف کنید بگید الان چه تعداد از دستگیرشدگان اعم از دانشجوها و زندان ها هنوز در زندان هستند و چه کسانی آزاد شده اند.لطف کنید منتشر کنید تا ما برای دریافت اخبار درست اینقدر گوش و چشممون به رسانه های بیگانه نباشه. هر چند جناب جواد لاریجانی اعلام کردند که ما در ایران زندانی سیاسی نداریم!!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
۲
خدا همه رو عقل درک بینایی و انسانیت بده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
۳
××فارق×(فارغ) از تمام این حرف و حدیث ها ، نباید فراموش شود که هنوز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
۸
فتنه وقتی زنده شد که آن جنایتکار بزرگ ترفیع یافت ... وقتی زنده شد که بی کفایتی عده ای هیزم به آتش ریخت !
راستی آتش فتنه را چه کسی روشن کرد ؟ چه کسی ذاتش فتنه است ؟
نکیسا سامی
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
۷
۳
بابا فارق با (غ) نوشته میشه نه با (ق) شما اول دیکته رو یاد بگیر بعد در مورد مسایل داد سخن بده. ضمنا کسیانی را که رهبر دستور پیگیرد شهید شدنشان را داده شما به چه حقی کشته می نامید ؟ اما درموربسیجی هایی که کشته شدند چرا برای یکیشون شاهد تشییع جنازه و برگزاری مراسم نبودیم ؟ اگه مسلمونی سانسور نکن.
ن
|
Netherlands (Kingdom of the)
شما شاهد نبودی دلیل نمی شه که نبوده!
شما یه کم پیگیر اخبار باش، تا شاهد باشی!
در ضمن، رهبر دستور پیگیری - نه پیگیرد! - ماجرا رو دادن، ولی جایی نگفتن دوستان شهید شدن!!
گفتن نباید این برخوردا می شد، نباید کشته می شدن، نباید غیرقانونی کار می شد.
حتی این حرف ایشون دلیل بر این نیست که این سه نفر کاری که کردن غیرقانونی نبوده. فقط دلیل بر اینه که رفتاری که باهاشون شده صحیح نبوده و مجازات متناسب با جرم نبوده.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
۳
۱۰
اینا که به "مرگ منافق وفتنه گر" منفی میدن بدون اینکه توجه داشته باشن قبول دارن که منافق وفتنه گر هستند والا دلیل ندارد به خودشون منفی بدن
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
منم داشتم به همین فکر می کردم کاملا درسته
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
۳
۱۰
بار الها پروردگارا به حرمت نام مقدس خودت کعبه،پیامبرصل الله علیه وآله،وائمه اطهار علیهم السلام ، مظلومان عالم ،و شهدا و مقربان درگاهت قسمت میدهیم که دشمنان داخلی وخارجی نظام ورهبررا رسوا وریشه کن ونابود بفرما آمین یا رب العالمین
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
انشاالله الهی آمین
امیر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
تو انگلیس چیکار میکنی برادر؟استخراش میچسبه؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شما قدر خودتون ونظامتون را نمی دونید چون مثل ماهی توی آب هستید
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
۵
۱
صراط همه را بدون اینکه خبر داشته باشن سر کار گذاشته آفرین به صراط
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
منم موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
۳
۱۲
بايد حقوق ومزاياشون رو از اسراييل بگيرند چون در راه اونها كشته شدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین گل گفتی عزیز
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ننگ بر شما رسوایان!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
کسی که خودش حقوق و مزایا میگیره دیگران رو هم اینطوری تصور میکنه از دید ایشون همه باید برای فعالیت های سیاسیشون حقوق و مزایا بگیرند اگر از بزرگان ایشون نگیرند حتماً از اسرائیل و آمریکا میگیرند.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
۱
۱۰
بار الها پروردگارا به حرمت نام مقدس خودت کعبه،پیامبرصل الله علیه وآله،وائمه اطهار علیهم السلام ، مظلومان عالم ،و شهدا و مقربان درگاهت قسمت میدهیم که دشمنان داخلی وخارجی نظام ورهبررا رسوا وریشه کن ونابود بفرما آمین یا رب العالمین
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
الهی آمین
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
۲
۱۰
چي گفتي صراط ؟!

شهداي كهريزك ....... ؟!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
۱۳
محمد کامرانی بچه محل ما بود بچه 18 سالش بود اصلا نمیدونس سیاست چیه فقط واسه تماشا رفته بود بیرون با دوستش که دوست منم بود بنده خدا رو میگیرن و...
امیدوارم اینایی که این جوونارو مسخره میکنن یه روز توسط یه مشت وحشی دستگیر بشن با چشم بسته برن یه سوله دور افتاده جهنمی لختشون کنن زیر مشت لگد و سیلی و باتوم بمیرن...الهی خودت جای حق نشستی همین بلا رو سر این مزدوران بیار.
مجید(سوارغریب)
|
Iran (Islamic Republic of)
به خود خدا قسم اون روز خیلی نزدیکه . هیچ موقع این بچه ها رو فراموش نمیکنم .هیچ وقت
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آمین.
چشمام از اشک پر شد.
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس:
توی هر بحران یا درگیری هر دو طرف مقصرن.
اما اما اما
اونی که گذشتش بیشتر بر حق تره.
(صمد آقا زندان بان مر...... میشود)
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
......... ! واقعا روز قیامت نزدیکه همه باید منتظر اونروز باشیم ، بخصوص خیانت کاران و فتنه گران که خیلی باید نگران اونروز باشن !
حسینیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
۲
۱۰
درست که برخورد نامناسب و غیر انسانی صورت گرفته، به خاطر همین هم مسببین این جنایت به اعدام محکوم شدند، لیکن استفاده از عنوان مقدس شهید برای ایشان که به براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی مشغول بوده اند، جنایتی بزرگتر از جنایت اول است.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی ملاک حق و باطل بودن نظام اسلامیه!

بعد مقاله میدید میگین بهاء الله گفته ما خدا هستیم خود شما از صدتا بهاء الله بدترید.
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
۸
بازم بگو نظرات براساس تاريخ ارسال منتشر مى شه !!!!
باز كه سانسور كردى!!جواب هارا ....
نورا
|
Switzerland
غرغرو!
مال ما هم سانسور میشه!اون جدراش!اون مهماش!
اما مثل تو هی غر نمیزنیم!!!
نورا
|
Switzerland
جدیاش
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
۳
۱
حاجی برو بابا حاجی برو بالا
سینا
|
United States of America
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
۳
۸
جنازه متعفن اصلاح طلبی آمریکائی با این جلسات زنده نمی شود.
مگر اینکه بسیجی و حزب الله مرده باشند.
آب در هاون می کوبی برادر
نورا
|
United States of America
تو هم خودتو مسخره میکنی برادر!!!
سعید
|
United States of America
پس اینهمه ترس و فحاشی از چیه برادر؟
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
بی اشاره به یک نظر خاص، میخواستم در مورد بکاربردن واژه شهید بگویم که هرچند این امر حاکی از حسن نظرما راجع به متوفائی است که اورا شهید میخوانیم، معهذا شاید بتوان گفت زمانی که کسی را بر اساس تشخیص خود و اغلب اوقات به صرف وابستگی او به چبهه ما شهید میخوانیم، خودرا در موضع قضاوت حضرت حق قرار داده ایم و بر اساس پرونده ساده ای که بیش از چند برگ ندارد، رای صادر کرده ایم درحالیکه خداوند متعال در قضاوت خود تمام عوامل موثره دروجود شخص را ( از ابتدای تشکیل شاخه حیات که منجر به شهید ما شده، یعنی شاید از زمان بدنیا آمدن اولین فرزند حضرت آدم) عمیقاً در نظر میگیرد و کار ابداً اینطور سطحی نیست که ما تصور میکنیم و بهمین دلیل احتمالاً دو پرونده با حکم یکسان نخواهیم داشت، هرچند که برای ما یکی شهید است و یکی نیست، والسلام.
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
۵
۳
فتنه آنهای هستند که خوابشان بهتر از بیداری است .
فتنه درون نظام است.
کلا نظام سیاستی پیش گرفته که فتنه انگیز هست.
اگر نبود مردم الان باید تظاهرات می کردند که مرغ 1200 تومن 8000 توامنی شده وزیر میگه میکنمش 5000 هزار تومان .
اگر هرجای دنیا بود الان دولتش سقوت کرده بود جز ایران چرا چون اینقدر فتنه می کنند که مردم سرگرم شوند یادشون بره چی کی کجا چجور بود.
خانه از پای بست ویران است.
یکی از همه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
شما اول برو املای کلمه "فارغ " رو 100 مرتبه بنویس یاد بگیری بعد بیا کار خبرگزاری بکن ! آفرین پسر گل بدو بابایی
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
۲
اينا هم شهيدند اما مصداق شعر مولانا
مرگ بد با صد فضيحت اي پدر
تو شهيدي ديده اي از ...خر
سبز مانند حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
۱
۳
مجید برادر بزرگوار سعی کن بیشتر از نوک دماغتو ببینی.همون مسجدی رو که شما دارین ازش دم می زنید تو انتخابات خونه خدارو کرده بودن تبلیغ گاه همین گروه انحرافی.منبر مقدس نماز جمعه ها شده بود تبلیغ واسه همین احمدی نژاد و.....شما و بالا سرس هاتون بد خودتونو واسه احمدی نژاد خرج کردین.......
سرخ به مانند حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
بهتره از اسم و رسم ائمه سوء استفاده نکنی بهتره اسمت بگذاری سبز به مانند بنی امیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
۱
خدایا بارالها به حرمت رسول الله صل الله علیه وآله دشمنان قرآن و اسلام ونظام اسلامی را اگر قابل هدایت نیستند رسوا ونابودشان بفرما الهی الهی الهی آمین
یک هم وطن
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
۲
۲
فتنه سبز اموی مرد به لطف خدا. و با این تنفس های مصنوعی حیات به وی باز نمیگردد. طفلی ها هنوز در توهمند. خدا شفاشون بده.
فتنه ستیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
۲
۱
صراط ، جون مادرت سانسور نکن.

طبق آمار 70 درصد کشته های شورش سال 88 ، نیروی انتظامی و بسیج دادن.

مهم و دردناک این بود که ایرانی به جون ایرانی افتاد.

یکی از بچه ها میگفت ، یه بسیجی نوجوان رو انداختن توی سطل بزرگ زباله و با همون سطل آتیشش زدن .

یه بسیجی دیگه رو هم بستن به درخت و با درخت آتیش زدن.

یکی دیگه از بچه ها که کاملا ضد حکومت فعلی هم هست ، میگفت یه بسیجی رو از ساختمون چند طبقه انداختن پایین و بعد افرادی که اونجا بودن ، سوت و کف زدن.

وجدانا اینها توحش نیست. کسایی که مدعی تمدن و گفتگو و ... بودن ، اینطوری به جون هموطناشون افتادن. فقط به فکر کهریزک هستید؟! اینها رو هم بشنوید ، ببینید چه کلاهی انگلیس سر ما گذاشت و ایرانیها رو به جون همدیگه انداخت.