۲۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۲

چرادختران بی‌حجاب دیرترازدواج می کنند

در اجرای طرح اکران فوتبال در سینماها و با اکران مختلط آن مخالفت کردیم و پس از آن پلیس را محکوم به این کردند که ضد هنر و هنرمند است، اما هرگز این‌گونه نیست.
کد خبر : ۷۱۷۹۱
به گزارش صراط به نقل از روزگارنو، تحقیقات نشان می‌دهد که سن ازدواج در دختران محجبه علاوه بر اینکه پایین‌تر است، بلکه دارای دوام طولانی‌تر و آمار طلاق کمتری است. سردار اسماعیل احمدی‌مقدم گفت: سن ازدواج دختران بی‌حجاب و غیر محجبه بسیار بالاتر است و به علاوه اینکه ...

تحقیقات نشان می‌دهد که سن ازدواج در دختران محجبه علاوه بر اینکه پایین‌تر است، بلکه دارای دوام طولانی‌تر و آمار طلاق کمتری است.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم گفت: سن ازدواج دختران بی‌حجاب و غیر محجبه بسیار بالاتر است و به علاوه اینکه برخی از این افراد هرگز ازدواج نکرده و در صورت ازدواج، ازدواجی ناموفق دارند.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در پانزدهمین همایش تخصصی معاونین اجتماعی فرماندهی انتظامی استان‌ها، با بیان اینکه برخی گمان می‌کنند اگر جلوه‌گری کنند، زودتر ازدواج می‌کنند، خاطر نشان کرد: تحقیقات نشان می‌دهد که بسیاری از جرایم نظیر تجاوز به عنف نیز از همین مباحث آغاز می‌شود که به عنوان مثال پسری با این بهانه که مادرم خیلی دوست دارد تو را ببیند، او را به خانه‌شان می‌کشاند و پس از آن چندین نفر مثل گرگ بر سر وی می‌ریزند. وی با بیان اینکه افرادی که در خیابان به دنبال دوست دختر و پسر می‌گردند، هیچ‌گاه با هم ازدواج نخواهند کرد، خاطرنشان کرد: تحقیقات نشان می‌دهد که سن ازدواج در دختران محجبه علاوه بر اینکه پایین‌تر است، بلکه دارای دوام طولانی‌تر و آمار طلاق کمتری است.

احمدی مقدم همچنین درباره اکران فوتبال در سینماها گفت: در اجرای طرح اکران فوتبال در سینماها و با اکران مختلط آن مخالفت کردیم و پس از آن پلیس را محکوم به این کردند که ضد هنر و هنرمند است، اما هرگز این‌گونه نیست.
نظرات بینندگان
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۲۴
۳۷
ببخشید شما غذای دست خورده می خورید اینها با حجاب شان همیشه در تیر رس نامحرمان هستند اینها چه مادر ی خواهند شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من اين موضوع را كاملا تكذيب مي كنم. من يك زن محجبه ام مادر دو تا بچه هم هستم. همسرم عارش مي آيد با من بيرون برود يا مرا به دوستانش معرفي كند و در جاهاي رسمي با كارمندان شركتش كه همه دختران بي حجاب و آرايش كرده اي هستند حضور پيدا مي كند. ادعا مي كند من آدم پر توقعي هستم در صورتي كه تمام حقوق من خرج زندگي چهار نفره مان مي شود و تا كنون هيچ چيز از او نخواسته ام به جز پاكدامني و عفت كه از نظر او توقع بزرگيست! افراد بسياري را مي شناسم كه مثل من قرباني عقايدشان شده اند و كلا مردها با زنهاي بي حجاب و مد روز احساس خوشبختي بيشتري مي كنند. اگر هم ازدواجم تا الان دوام داشته به خاطر اين است كه نمي خواهم بچه هايم آواره شوند چون قانون آنها را به من نمي دهد. آيا اين براي شما افتخار دارد كه يك زن زير اين بار له شود اما به زندگيش ادامه دهد تا آمار طلاق شما بيش از اين بالا نرود؟ آيا خودتان را انسان مي بينيد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این صحبت بیشرمانه است
از عاقبتت بترس بی ادب
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
شما.بايد.به.خودتون.افتخار.كنيد...اول.اينكه.قرباني.نيستيد...اگرم.باشيد.قرباني.بيغيرتي.شوهرتونيد
نه.قرباني.عقايدتون....
تو.دوستان.ما.يه.زني.بود.كه.محجبه.هم.نبود...ازشوهرش.باوجود.دوتا.بچه.طلاق.گرفت..بعدشم.رفت
تركيه.هرزگي...
مقام.مادري.خودت.رو.با.مقام.مادري.اين.زن.مقايسه.كن.و.به.خودت.افتخار.كن...
كه.اگه.شماهم.محجبه.نبودي.مطمين.باش.روزي.قرباني.هوسراني.يكي.از.دوستان.شوهر.به.ظاهر
متمدنت.ميشدي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما زن زندانی عقاید شده ای اگر آزادی عمل به افرادی مثل تو داده شود بدتر از هر بد حجابی خواهید شد شما از گذشته خود احساس پشیمانی داری و از اینکه محجبه ای ناراحتی و اکثر مردها حرفهایی از این جنس که گفتید می زنند و این به خاطر بداخلاقی زنانی است مثل تو به نظر می آید باید دوباره عاقلانه اعتقادات خود را مرور کنی و راه صیحی را بدون در نظر گرفتن فکر و نظر و گفتار دیگران انتخاب کنی
من معتقدم بنا به حساسیت و لطافت زنان مقداری از مشکلات روانی رنج می برند
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آهای چتونه مثل کفتار ریختین رو سر این خانم!؟
همه تون سروته یک کرباسین!
زن ها همیشه قربانیند!
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
كي.گفته.زنها.هميشه.قرباني.اند؟؟؟
زنهاي.قرباني.هميشه.بيفكر.هستن.و.راه.قرباني.شدن.رو.انتخاب.ميكنن....تازه.زن.و.مردم.نداره
هركي.قربانيه.چوب.بيفكري.خودشو.ميخوره
میثم سپید
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا فکر می کنی خواهرم که قانون بچه هاتونو بهت نمیده!!!!چند سالشونه مگه؟در ضمن اگه بی بندوباری همسرت در دادگاه مشخص شه بچه ها در هر صورتی به شما داده می شه!!!در ضمن مردها با زنان بی حجاب و مد روز احساس خوشبختی بیشتری نمی کنند!فقط مردای هرزه"چشم ناپاک"هوسباز به دنبال اینچنین زنانی میرن برای ارضای خواسته های غیر انسانیشون حال اینکه همسر هم داشته باشن واقعا خجالت اوره!اشما حالا هیچی اخه بعدا می خواد جواب بچه هاشو چی بده اصلا اون دنیارو چیکار می کنه!یعنی اینقدر پست شدیم!
به نظرم شما هم بی تقصیر نیستید.چرا در هنگام انتخاب همسر به عقایدش که کاملا مخالف تفکرات شما بوده توجه نکردین!!!!چرا؟این به خاطر اعتقاداتتون نیست که اینجوری عذاب می کشید بلکه به خاطر بی اعتقادی همسرتونه!!!ای کاش همه دختر و پسرها در هنگام ازدواج چشم و گوششونو باز کنند و به اعتقادات طرف مقابلشون خیلی دقت بکنن.تا اینجوری زندگی خودشونو و بچه هاشونو به باد ندن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از نظر غرب زن مساوی است با بدن ! که برای حال و حول مردها درست شده و تاریخ انقضا داره .حالا دیگه خود دانی خانم ناشناس
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین خواهرم اگه شما تو انتخابت اشتباه کردی ننداز گردن محجبه بودنت
مثه شما هم تو جامعه ما زیاده
ولی قبول کن که شما هم نتونستی شوهرتو جذب کنی وگرنه صد سال به کسای دیگه رو نمی اورد
دخترک
|
Iran (Islamic Republic of)
امیدوارم زودتر مشکلتون حل بشه اصلا فکر نکن مشکل از شماست یا اعتقاد و حجابتون، بگرد دنبال راه حل و خودتو خوشبخت کن تو این کشور ما خانم ها هیچ پشتوانه ای نداریم خودمون باید فکر خودمون باشیم درکت می کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از این مثبت و منفی ها این مشخص می شه خانمهای صراط خیلی بیشتر از اقایون هستند شاید به خاطر این که وقت ازاد بیشتری دارند
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
تا وقتی که زنهایی مثل نورا باشند باید همیشه قربانی بود
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خانم ناشناس شما در انتخاب شریک زندگی اشتباه کرده اید شوهر شما احتمالا بسیار بی غیرت است برعکس خود شما که پایبند به اصول دین هستید و این تناقض فرهنگی و دینی قابل دوام نیست ضمنا همه رو با دید شوهر بی غیرتتون نگاه نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس فکر می کنم شما مردید و یا هدف خاصی از این نوشتت داری و می خوای به نتیجه ای که می خوای برسی
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
اونهایی که به این نظر منفی دادند منظورشون چی بوده شاید بیشتزشون همون خانمهای بد حجاب باشند مگر نه اینکه اگر خانمی حجاب نادرستی داشته باشد نگاههای ناپاک را بسوی خود جلب میکنند و در معرض خطر بیشتری قرار خواهد گرفت ؟
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
کامنت یک اسکل در این مواقع:

از 3000000000000 چه خبر؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس سوم
چطور به خودت اجازه ميدي اينطور به اون خانم تهمت بزني و قضاوت كني؟؟؟

آقاي دل
با شما موافقم. زنان قرباني هميشه بيفكر هستند.
وگرنه زمان تصميم گيري به ازدواج به اين فكر ميكردند كه اگر پس فردا اين همان مردي نبود كه الآن نشان ميدهد و گرگي بود در لباس ميش دوران خواستگاري و نامزدي، آيا قانون عادلانه‌اي وجود دارد كه مرا تحت حمايت بگيرد؟
و وقتي ميديد جواب منفيست از فكر ازدواج بيرون مي‌آمد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود به غیرت شما مادر مومنه
مادری که برای بچه پای همه چیز می نشیند
مادری که میداند در شرائط امروز
بچه طلاق یعنی چه
پاینده باشید
جاودان
بدان که قربانی نیستی
آن کس قربانی است
که هنگام پیری و موی سپید و تنهایی
و شرمندگی از روی زن و فرزندان
را کـــــــــــــــــــــــــــــــــور است
و نمی بیند
نیاش
|
Iran (Islamic Republic of)
امسال این خانوم که مادر دوتا بچه است و شوهرش بی بند و باره زیاده ولی نه اونقدر که این خانوم این موضوع آمار رو بخواد کاملا تکذیب کنه...
خطاب به این خانوم:
عزیز وقتی یه آماری داده میشه نظور اکثریت جامعه هست نه «همه»...ای بابا
یلدا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اول واقعا تابلویی.ببینم تو خود پینوکیو نیستی؟اگ نظرت مخالفه مث من مث بچه آدم نظرتو بگو این خزعبلات چیه دیگه؟
کورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس من شک ندارم این داستانی که تعریف کردی ساختگیه تا حجاب رو زیر سوال ببری . اگه فکر میکنی اگر بیحجاب بودی شوهرت برات میمرد اشتباه میکنی . اگه فکر میکنی این حجاب باعث سیاه شدن زندگیت شده بخاطر دو بچه ات سریع بیحجاب شو.ولی اگر حجاب را عقیده ات میدانی چقدر در سیاه نشان دادن عقیده ات هنرمندانه داستان ساختگی نوشته ای. تا له نشده ای زودتر بیحجاب شو تا رستگار شوی
آهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۲۱
۱۹
آهان بگو من شوهر گیرم نمیاد واسه چیه !!!
رفتم حجاب بگیرم الان !
وای بر من !!!
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
مسخره.نكن...من.پسرم...واز.دوستانم.شنيدم.كه.اين.جور.دخترا.رو.فقط.براي.هرزگي.و.هوسراني
ميخوان....وقتي.از.ازدواج.باهاشون.صحبت.ميكني.اوناهم.دنبال.دختر.سالم.و.پاكدامنن...با.اينكه

خودشون.پاكدامن.نيستند.....برعكسشم.هست
میثم سپید
|
Iran (Islamic Republic of)
منم اقای.دل از خیلی ها شنیدم
حتی بدترین پسرها هم برای ازدواج دنبال دختر با احیا بودن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دل جون ینی اگه یکی نخواد زنش چادری باشه فقط اونو برای هرزگی میخواد؟میتونی قسم بخوری همچی چیزی درسته پیامبر زمانه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي دل قسمت جالبش اينه كه حتي بعد از ازدواج با اون دختر پاكدامن باز هم دنبال همان دختران هرزه هستند!!!
ضمنا يعني خودت دنبال هوسراني نيستي؟؟؟
پس چطور با پسرهاي هوسراني كه با دختران هرزه ميگردن دوستي؟!!!
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
ايول...استاد.همه.ي.دوستاي.شما.بچه.ي.پيغمبرند؟؟؟
شما.مدرسه.و.دانشگاه.نميرفتي؟؟؟تودر.و.همسايه.باكسي.صحبت.نميكني؟؟؟
چه.سواليه؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اخری پاسخت خیلی مسخره بود یعنی خودت با خانمهای بی حجاب دوست نیستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي دل همسايه واسه ما همسايه ست.
همكلاسي واسه ما همكلاسيه.
اما دوست كسيه كه رابطه نزديك و صميمي داريم و هم تيپ و هم فكر خودمونه.
عذرخواهي ميكنم نميدونستم تعريف دوست عوض شده!!!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
کلا این آقای دل شیرین میزنه.مطمئنم یه جوجه 16 17 سالس که تازه شیویداش سبز شده
فلق
|
Iran (Islamic Republic of)
متاسفم برات......
اگر خانمی حجاب داره یعنی خودش رو از چشهای هرزه ونامحرم حفظ میکنه و صد در صد قابل اعتمادتره.اگه یه دختری با وضع ناجور با هر کس و ناکسی دوست میشه چه اطمینانیه که فردا روزی تو زندگی به همسرش خیانت نکنه؟!!!!!!!!!!!! سعی کن اینارو بفهمی .یه عمریه خودتونو دارین گول میزنین و محجبه هارو مسخره میکنید اما در نهایت اونا سعادتمند واقعین.
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست.عزيز....اوني.كه.شما.ميفرمايي.رفيقه...
رفيقه.كه.مثل.خودته...مثل.برادره...
البته.واژه.زيادمهم.نيست....

آقا.امير.حتما.شماهم.يه.خروسي.كه.خيلي.وقته
قوقولي.قوقول.ميكني.....سنمو...ميخواي.چيكار...
میثم سپید
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر خوب خودتو نشون دادی اقای به قول خودتون متمدن و روشنفکر!!!!بپا چشم نخوری؟شما به جنسیت یا سن و سال یا نزاد یک شخص کار داری یا با تفکرش؟اینو برام روشن کن!!!حتی اگه مسئله ای که مطرح کرده باشه به دید شما بچگانه باشه شما حق نداری با این جملات(کلا این آقای دل شیرین میزنه.مطمئنم یه جوجه 16 17 سالس که تازه شیویداش سبز شده)به خیال خودت تحقیرش کنی!چون چی مخالفته!!!اگه حرفاش با افکار و اعتقاداتت همسو می بود بازم همینجوری در موردش صحبت می کردی!
صادق
|
Germany
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۳۴
۱۹
دختر ایرانی در هر لباسی باشه چه با حجاب چه بی حجاب برای همه ما ایرانی ها قابل احترامه... حالا شما هرچیییی میخخوای بشین خودتو داغون کن فسفر بسوزون...
آقاي.دل
|
Germany
بوي.گند.هوسراني.بد.جوري.از.نظرت.زده.بيرون...
ناشناس
|
Germany
دختر ایرانی بخصوص اگه خوشگل و خوش هیکل و بزک کرده و دماغ عملی و پروتز کاشته باشه برای شما ها بسیااااار قابل احترامه . رجوع شود به آن همه سایت و فیس بوکی که زنهای جوان زیبا رو روی سرشون حلوا حلوا می نمایند و زنهایی که از نظرشون زیبا نیستند رو فحش و بدوبیراه می گن . نگاه ابزاری شما به زن کاملا مشخصه قربان!
sss
|
Germany
بوی گند شهوت از نظرات لچک به سر شما می آید برادر دل که همه چیزتان در مورد زن جنسی است
دخترک
|
Germany
آفرین،
خیلی از آقایون خوب و با فرهنگ جامعه ما هم قربانی این طرز تفکر شدن که مرد فقط یه ابزار جنسی هس و کلا تو مغزش جز این مسائل نمی گذره و هی باید مراقب بود کاری دست جامعه نده و قدرت کنترل خودش رو نداره واقعا توهین به آقایون، یه عده هم که اسمشو می ذارن سلامتی!!!
امیر
|
Germany
آقای دل نایب خداوند بر زمینه...شایدم نایب بن لادن.این یارو ل بره اروپا منفجر میشه!!
ناشناس
|
Germany
صادق
قابل احترامه يا قابل استفاده؟؟؟!!!
هرچند كه باحجاباش اين فرصت استفاده رو به شماها نميدن مگر اينكه توي ازدواج فريب بخورن :(
آقاي.دل
|
Germany
استاد.مطلب.رو.بخون...
با.حجابش.كه.براي.آدماي.عاقل.قابل.احترامه...
بي.حجابش.براي.كي.قابل.احترامه؟؟؟آيا.شما.يه
دختر.بيحجاب.ميبيني.بهش.احساس.احترام.ميكني؟؟؟؟يا؟؟؟؟
میثم سپید
|
Germany
دخترک امار تجاوزات جنسی کشورهای غربیو که داری!!!اونها که باید به قول تو بتونن خودشونو کنترل کنند!!!حالا ما مریض اونها که سالمن!جوابت چیه؟منتظرم
میثم سپید
|
Germany
در ضمن ابزار جنسی به کسی می گن که قربانی یک رابطه جنسی بشه!به نظرت اگه همه یاد بگیرن فقط به وسیله جاذبیت های جنسیشون همدیگرو جدب کنند اونی که این وسط لطمه می بینه زنه یا مرد!!!نمونش تو کشورهای غربی زیاده!!!
sara
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۲۶
۱۲
کاملا برعکسه
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه.اين.نظرته.بايد.كمي.صبر.كني.تاسنت.بره.بالاتر...تا.فرق.خواستگارو.دوست.پسر.رو.بهتر.بفهمي
و.اگرم.سنت.زياده.و.هنوز.به.شيريني.اين.مطلب.رو.نفهميدي.منتظر.باش.تا
فلك.باتلخي.آموزد.تورا.روزي
حامد
|
Germany
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۳۰
۱۲
میدونی چرا؟
آدامس جویده شده مفت چنگ آشغالی!!
اینا باید صبر کنن پسرای مثه خودشون گیرشون بیاد که متاسفانه یا خوشبختانه پسرای مثه خودشون چون امکانات براشون مهیاست به این زودی ها ازدواج نمی کنن
آقاي.دل
|
Germany
انصافا.طلا.برا.اين.حرف.كمه...بايد.با.الماس.نوشت...
نورا
|
Germany
خوشحالم که اعتراف میکنی همجنسات چه ....... هایی هستن!!!
آقاي.دل
|
Germany
خوب.اگه.اين.طوري.باشه.شماهم.انگار.بدت.نمياد.همجنسات.آدامس.جويده.شده.باشن...
تنفر.و.انفعال.از.تمام.كلماتت.ريخته.بيرون...
ناشناس
|
Germany
انفعال رو خوب اومدی . اون وقت ادعاهای برابری شون گوش فلک رو کر کرده .
این نورا و همفکرهاش جاهای دیگه از غرب زدگی حمایت می کنند اینجا که می رسند جوابی ندارند بدهند!
حامد
|
Germany
نورا چرا غوغا می کنی؟؟
شاید هم جنس باشیم ولی همفکر نیستیم
اگه این طوریه یعنی همه دخترا قبل از ازدواج بله..
ولی اصلا دید ما به دخترا اینطوری نیست مگراینکه عکسش ثابت شه
نورا
|
Germany
آره حامد جون!تو راست میگی!!!!!!!!!!!!
دل جان من هرجوری که باشم منفعل نیستم!فکرکنم این کاملا واضحه!!!
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۱۹
۱۳
ازدواج ربطی به حجاب نداره
1- شما باید از نظر مالی بتونی نون یکی دیگه رو بدی
2- ازدواج به سبک ایرانی مثل هندونه خریدن است تا نبریش نمیدونی قرمزه یا نه

پس به غیر از مسئله مالی داشتن هدف مهمه اینکه شما برای دفع غریضه کلا ازدواج میکنی یا واسه اضافه کردن یک نیروی کمکی واسه بهتر زندگی کردن

اگه اینا رو بدونی مسئله حله - ما که خارج رفتین زنان عریان خارجی رو هم دیدیم ولی خدایش حالی به حالی نشدیم
قبل از اقدامات سلبی باید اهداف مثبت رو تواذهان نهادینه کرد . زنهای ایرانی و دخترها همشون خوب و خانم هستند و این وصله ها بهشون نمیچسبه - کسانی الفاظ نامتعارف به کار می برن بدونن اونها هم خانواده دارن
ما مردها به جای تقابل باید دنبال تعامل با خانمها باشیم اونوقت خواهید دید همچی درست میشه . چادری و غیر چادری هم قابل احترام هستند سعی کنیم انتقاداتمان را از هم - مصالمت آمیز بگیم
میثم سپید
|
Netherlands (Kingdom of the)
واقعا برات متاسفم ناشناس
منظورت از این نوشتار چی بود
"پس به غیر از مسئله مالی داشتن هدف مهمه اینکه شما برای دفع غریضه کلا ازدواج میکنی یا واسه اضافه کردن یک نیروی کمکی واسه بهتر زندگی کردن "
یعنی شما برای اضافه کردن یک نیروی کمکی واسه بهتر زندگی کردن ازدواج می کنی!!!بگو کارگر می خوای ببری خونه اقای روشنفکر!
هم اونی که برای ارضای صرف غریضه جنسی ازدواج می کنه اشتباه می کنه و هم اونی که مثل شما زنو برای بیگاری حالا بیرون از خونه یا توی خونه فرقی نداره"می خواد
برای همتون متاسفم
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
واقعیت را گفتی ومتشکرم
شناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
کامنتت کاملا بی منطق بود و ارزش پاسخ دادن نداره
حمید
|
Netherlands (Kingdom of the)
آقای ناشناس محترم اکثر مردها برای ازدواج سراغ دخترهای بیحجاب که دوست پسر داشته اند نمی روند خود من تا کنون میخواستم با چند دختر خانم که به من معرفی شدند ازدواج کنم وقتی دیدم دوست پسر داشتند منصرف شدم و از
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
ایول با با خیلی کارت درسته
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
از کجا فهمیدی دوست پسر داشتند ؟ عجب ! مردم چه صادق شدند ! من مطلع نشده بودم !
نیلوفر
|
Netherlands (Kingdom of the)
بهتر شما اول رو دیکته ت کار کنی چون غلطات خیلی ضایع است .غریزه و مسالمت!!!!!!!!!
بعد رو مغزت کار کنی چون اونم متاسفانه.....
شناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
موافقم ربطی به حجاب نداره بلکه به خوشگلی و وضعیت خانوادگی بخصوص پول داره همین
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
با تشکر از دوستانی که که پاسخ مطلب اینجانب رو دادند . البته جامعه ایران مشکلات زیادی داره که انگار سطحی فکر کردن و افراطی گر ی در کلام هم باید بهش اضافه کرد
پاسخ اقای میثم رو نمیدم چون معتقدم ارزش پاسخگویی نداره چون اگه به آخر مطلب من دقت میکرد اینجوری مثل این برادرانی که همه مشکلات ایران رو در دنیای استکبار جهانی می بینند . قضاوت نمیکرد
انچه که من گفتم در پاسخ به این سوال بود که چرا " دختران بی حجاب دیر ازدواج میکنند
اصل این سوال سوال بی خودی است ولی در هر صورت مطرح شده و باید پاسخ داد
اقایا ن شما اگه زن دارید یک پیشنهاد دارم واستون اکه موافقید فقط یکماه خرجی زنتونو قطع کنید هرچند اون خانم ته خوبی هم باشه اونوقت ببینید در اینجا حجاب مهمه یا بی حجابی یا مسئله مالی اولین کاری که اون خانم میکنه شکایت ودر نهایت زندان قصر .نمیدونید لطفا یکسری به زندانها بزنید و ببینید . البته شما اقای میثم در عالم هپروت هستید یا جزو مرفهین بی درد
در مورد اینکه مردها با دخترهایی که دوست پسر دارن ازدواج نمیکنن باید بگم این مسئله دو حالت داره یا دوست عزیر شما درست میگی در اون صورت تکلیف زنان بیوه چی میشه یا شما اشتباه میکنی . جواب اینو خودت بده
اگه تو ایران حجاب مهمه دلیلش 2 چیز است
1- مالی 2- ضعف سیستم حکومتی
مسئله مالی رو ما تحقیق کردیم و درسته
شما اگه بازار توجه کنید قلب تپنده هر سیستمی تو بازار است از قدیم الایام افراد مذهبی تو تجارت " قماش" یا همون پارچه بودند و برای رونق کسب و کارشان به مبلغ مذهبی حق السهم می دادند . تا اینجا اکتفا میکنم ولی اگه دوست داشتید برید تحقیق کنید
دوم اینکه در خارج از ایران بیشتر مردم بی حجاب هستن . شما هم ازدواج موفق می بینی و هم ناموفق
اگر هرسیستمی که اداره کشور رو در دست داره بتواند بین عرضه و تقاضا در هر موردی تعادل ایجاد کند . قویا باید بگم دیگر سیستمهای کنترلی مثل حجاب بی مفهوم میشود . و اگر نتواند در آن صورت باید از طریق الگوهای مجازی جامعه را به سمت یک تعادل مجازی هدایت کند . والسلام
میثم سپید
|
Netherlands (Kingdom of the)
اقای ناشناس این جواب من نبود!لطفا نوشتارمو دقیقتر بخون!
من می خواستم بدونم نگاه شما به زن چجور نگاهیه؟همین!و می خواستم راجع به این جمله بیشتر توضیح بدی
به غیر از مسئله مالی داشتن هدف مهمه اینکه شما برای دفع غریضه کلا ازدواج میکنی یا واسه اضافه کردن یک نیروی کمکی واسه بهتر زندگی کردن
?
نورا
|
Netherlands (Kingdom of the)
سفیدبرفی
غریزه درسته نه غریضه!!!بیشتررو املات کارکن!
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
خانمهایی که از من ایراد گرفتن
خانم نورا و نیلوفر
بنده مغزم سالمه حالا شما که جواب درستو حسابی نداشتید زدین جاده خاکی . حداقل یک چیزی بگید که همه استفاده کنند . تو تایپ
این مواردی که گفتید . پیش میاد . نگران نباشید با یکم تمرین حل میشه به جای این کارا
نشون بدید چی تو چنته دارید
دخترک
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۱۹
۵
شما که همه ش زن و خوردنی و آدامس می بینین دلم میسوزه واسه زنایی که تو چنگال شما بیوفتن، ولی یه فاز عقبینا من دارم می بینم دخترا همه شاغلن دستا تو جیبشون همه ش سفر اروپا و کیف و حال، حال یه شوهر کر کثیف با این سطح فکر می خواد چیکار واقعا ازدواج قبل از دوستی و آشنایی همه جانبه و کامل یعنی ازدواج ........ و پشیمانی، طفلک اون زنا که مجبورن با این قوانین بسوزن و بسازن
حامد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اگه اینطوریه چرا از وقتی آمار دوستی های خیابونی رفت بالا آمار طلاق هم رفت بالا؟؟
یعنی نسل بعدی حق ندارن مادرای پاکدامن داشته باشن؟؟؟؟
نظر ما در ارتباط با خانوما مشخصه: مرد از دامن زن به معراج میره
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شما کلا ونک به بالا رو کل ایران می گیری نه ؟ من ندیدم تو ایران دخترها تک و تنها بروند سفر اروپا . مگر نواحی خاصی در تهران . ما داریم از کل ایران صحبت می کنیم دختر کوچولو !
پسرک
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دخترک .خانمها حتی اگر به پادشاهی برسن بازهم در آرزوی ازدواج هستن و اگر سنشون از 30بره بالا حاضرن پادشاهی رو با یه شوهر عوض کنن تازه اکثر خانمها به شغل شریف منشی گری و مشاغل با حقوق پایین مشغولن که پول رفتن تا کیش هم نمیشه اونا که میتونن برن سفر اروپا از نظر ریاضی اونقدر کم هستند که میشه نادیده گرفت دخترک برو فکرنون شوهر باش که خربزه اروپا ابه
میثم سپید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
یعنی امثال تو خوشبختن و اونای که غیر این باشن بدبخت!اون دوستت اگه بهش دل ببندی و شدیدا بهش علاقه مند بشی اما در حقت نامردی کنه چی؟ و بی خیالت بشه و بره سراغ یکی دیگه؟اصلا اون کسی که از خدا نترسه به نظرت قانون یا چیز دیگه می تونه جلوی زیاده خواهی شو بگیره؟اونطور ادمی از هیچ کاری برای لذت بردنش فروگذار نیست چون در این نوع طرز فکر مرد فقط به خودش فکر می کنه و زن هم فقط به خودش!فرقی هم نمی کنه با پوستین دین بیاد جلو یا به شکل ادم روشنفکر پا پیش بذاره
اشنای همه جانبه خوبه در صورتی که یک طرف قضیه نخواد از طرف دیگه به نفع خودش سواستفاده کنه.امیدوارم منظورمو بفهمی
و این میسر نیست مگه اینکه دو طرف برای خودشون حریمیو رعایت کنند
شما دیگه چرا؟فکر می کنید دوستیای پسر و دختر می تونه به ازدواج و بالاتر به دوام این ازدواج کمک کنه!منم با اشناهی همه جانبه قبل هز ازدواج موافقم اما نه به این شکل
میثم سپید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
راستی شما که سفرهای اروپا میرید
می تونم ازتون خواهش کنم صادقانه بگید اونجا زنو چطور می بینن
آقاي.دل
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دخترك.چند.سالته؟؟؟
دختري.باتفكرات.تو.مصداق.كامل.آدامسه..
نورا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دل جان پس تو هم مصداق کامل اون یکیایی!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
۲۰
۲۲
من و دوستام از گروه خانم های محجبه هستیم در گروه سنی 28 تا 32 سال. میشه بگید چرا تا حالا ازدواج نکردیم؟؟؟ حتما میخواید بگید که یا خیلی زشت هستیم یا یلی پرتوقع!!! نه به هیچ وجه ما نه زشت هستیم نه پرتوقع. موضوع اینه که پسرا از حجاب متنفرن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منم یکی از پسرهام که می خوام ازدواج کنم ولی متاسفانه خانمای محجبه و ..... خیلی سخت می گیرن همشون دنبال موقعیت شغلی ادم و پولشن اینو نگفتم که جوابی داده باشم . جدا برای خودم پیش اومده
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا هر پسری که بخواد تشکیل زندگی بده اول میره سراغ دختر محجبه
شما فکر کردید پسر نجیب مجرد کمه؟؟؟
این ناشی از مشکلات اقتصادی و توقع بالای خانومهای این دوره ست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو اگه دوست داری برای خاطر پسرها از عقیده و تفکرت بگذری و بشی بازیچه دست پسرها بفرما. ولی فراموش نکن مردی که تو رو برای بدنت و بدن نمایی می خواد یک روز هم می ره سراغ بدنی نو تر و جذاب تر ! البته بعیده تو واقعا همون محجبه ای که می گی باشی ! احتمالا از همین مردهای هوسران و هار باشی .
پسرک
|
Iran (Islamic Republic of)
نه خانم اینو یه پسر مجرد که دوستان و رفقای زیاد مجرد دارد به شما میگوید:خانم گرامی پسرها عاشق دختر بی حجابن برای دوستی و وقت گذرونی ولی برای ازدواج همه محجبه رو ترجیح میدن .اگه یه پسر بخواد بین دو دختر مساوی انتخاب کنه شک نکن باحجاب انتخاب میکنه.چون تعداد با حجاب کمتره شما فکر میکنید با حجاب ها بیشتر مجرد میمونن .پسرها همیشه در حرفاشون برای یه باحجاب واقعی سر به زیر احترام خاصی قائلند.ولی یادت باشه حجاب واقعی نکته ایه که پسرا در تشخیصش استادن .پس حجاب سر سری رو نمیشه به اسم حجاب واقعی جا زد.حجاب با وقار و یه زیبایی معمولی میشه معجونی برای ازدواج تضمینی.اینها حرفهای پسرک که دوستان بسیار زیادی داره که همیشه داره باهاشون تبادل نظر میکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه اینکه حالا برای بی حجابها شوهر ریخته!
این مشکل همه هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه الان کسی پیدا بشه بهش جواب مثبت میدین؟
یا بهانه تراشی می کنید
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما قطع به یقین خانم نیستید بلکه یک پسر چشم چران هستید که علیه حجاب کامنت میگذارید دختری که با ارزشها رشد کرده و تربیت شده و طعم خوش امنیت در قالب حجاب اسلامی رو چشیده باشه هیچ و قت از ارزش خودش ناراضی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مطمئنی دختری؟یا نکنه از اون لختی پختی هایی؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الان دل دلک میاد بهت میگه بو گندت زده بالا!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خانم عزیز
ما 2 نوع حجاب داریم یک نوع حکومتی (چادر) یک نوع اجتماعی (پوشش عادی) هیچ کس با پوشش عادی مخالف نیست موضوع اینکه از ما بهترون دارن جای مردم تصمیم میگیرن که این همه چی رو ریخته بهم . مسئله پوشش باید توافقی بین مردم حل بشه نه دولت دخالت بکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
متاسفم
من تازه ازدواج کردم و یکی از اصلی ترین ملاکهام حجاب طرفم بود چون نشون میداد چقدر تابع خدا و پیغمبرشه.
اگه از اینکه تا حالا ازدواج کردی از حجاب خوشت نمیاد همون بهتر که بزاریش کنار.........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان بگو "بخشي" از پسرا.
ضمنا خدا گفته مردان ناپاك زنان ناپاك رو انتخاب ميكنند و زنان ناپاك مردان ناپاك رو.
و مردان پاك زنان پاك رو انتخاب ميكنند و زنان پاك مردان پاك رو.
بيشتر بررسي كن احتمالا مشكل از جاي ديگه‌ست.
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
استاد.كه.ميگي.بايد.توافقي.باشه...
اولن..كي.باكي؟؟....چه.زماني؟؟؟تحت.نظارت.چه.كسي؟؟؟
روچه.حسابي؟؟
كي.حسابشو.معلوم.ميكنه؟؟؟
من؟؟شما؟؟؟كي؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
۱۳
۹
صراط شما که نظره امثاله من رو نميزاري مثله اينکه با تفکراتي مثه اي ((((اقاي دل))))خيلي احساس برادري ميکني...هر کاري بکننتون همون عقب مونده هاي متحجر بي تدب هستيد....شما ها دنباله به بند کشيدن زن هستيد...چرا نگاهه جنسيتون رو به زن تغيير نميدين...اونم يه موجوده و نياز به ابراز وجود....ابراز وجودش با حضور در اجتماع به وجود مياد نه تو خونه نشستن...شماها همتون با بيرون اومدنه زن از خونه مخالفيد......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بدبخت چه کسایی با بیرون امدن زن مشکل دارداخه بدبخت یک نگاه به امار طلاق وخیانت وتجاوز نگاه کن بعد بیا حرف بزن ببین چقدرر همین هایی چه لباس مناسبی نداشتند مورد تجاوز قرار گرفتند امثال توفقط به فکرشهوت خودهستند وکاری به این امارندارند
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
شما.ميدونيد.چرا.ابراز.وجود.زن.رو.دوست.داريد...البته.تصحيح.ميكنم...ابراز.وجود.نه....عرض.اندام...
وبهترتر.بگم.....عرضه.ي.اندام.رو.شما.ابراز.وجود.معني.ميكني...چون.چشم.و.دلت.مريضه.و.دنبال.
ارضاي.اميال.شيطانيت.هستي...زن.رو.برهنه.تر.از.برهنه.تو.جامعه.ميخواي...
استاد...تا.حالا.نتيجه.ي.كار.جنبشايي.مثل.فمينيسم.رو.كه.شما.داري.نسخه.هاي.اوليش.رو.تبليغ
ميكني.مطالعه.كردي....
سرانجام.زنايي.كه.اعضاي.اين.جنبشابوده.همگي.به.........خونه.و.تن.فروشي.به.مرداي.
.........نه.براي.خريدن.لباس...يا.خونه...يا..ماشين...براي.سير.كردن.شكم..براي
نمردن.تو.خيابون...
نظريه.ي.تو.مثل.اينه.كه.يه.زن.هرزه............................
آخرش.يه.فرزند.نامشروع.به.دنيا.اومده.كه.بالاخره.معلوم.نيست...بچه.ي.فمينيسمه...ليبراليسمه
كمونيسمه...دموكراسيه...چيه..؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس ! میشه برای من بگی پس چرا زنان در غرب تاریخ مصرف دارند و از یه سنی تنها می مونند؟در اون فرهنگ غربی که ازدواج ور افتاده و تنوع طلبی ترویج میشه آیا یک زن شصت ساله یا پنجاه ساله هم می تونه مثل یک مردی در همین سن برای خودش یار و همراهی داشته باشه؟! چرا زنها مجبورند حتما لاغر باشند آرایش کنند یا پیری شون رو با کشیدن پوست و تزریق بوتاکس پنهان کنند؟ چرا نمی توانند مثل یک انسان همونطور طبیعی بمونند و حتما کلی باید با بدنشون ور بروند ؟ و چرا اگر این کارها رو نکنند سرزنش می شن یا حتی شغلی رو بدست نمیارند یا از دست می دهند ؟! و و و
یک بار به این سوالها جواب بدهید ای مدعیان حقوق زنان ! من که دهنم مو در آورد از بس پرسیدم .
میثم سپید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اولی فقط مردان هوسباز هرزه می تونن همچین نظرات گهرباری بدن!اخه دانشمند کجا دیدی که کسی با حضور خانمها در اجتماع مخالف باشه!!!همه حرف امثال ما اینه که خانمها قدر خودشونو بفهممن و خودشونو از گزند امثال مردان بیماری مثل جنابعالی که همه چیزو در اندام و جذابیتهای جنسی زن می بینن دور نگاه دارن!!!اون ها هم ادمن و نیاز به ابراز وجود!!!!این نظر ماهیتتو کامل نشون میده!!!شما چی حتما ادمی و نیاز به لذت بردن از ابراز وجود خانمها!!!باید خدمتتون عرض کنم ابراز وجود که فقط به نمایش گذاشتن جذابت جنسی نیست اقای بیمار!!!!!!!!!!!!!!!
من بهت یک پیشنهاد می کنم اگه واقعا همنطوری که مدعی هستی زنان برات مهمن.البته خودشون به عنوان یک انسان!نه جذابیتهای جنسی و زیبای و اندامشون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
در مورد زنانی غربی که مسلمان شده اند بیشتر مطالعه کن ببین اونا چرا به دینی رو اوردن که اینهمه به قول تو محدودیت داره!!!یا اینکه اثار فمینستهای موج نو یا همون موج سوم رو مطالعه کن و ببین که اونها به چه نتایجی رسیدن!!!
اگه خواستی می تونم برای هر دو مورد بهت منبع معرفی کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه يك زن محجبه نميتونه تحصيلات عاليه داشته باشه يا شاغل باشه يا فعاليتهاي اجتماعي غير شغلي انجام بده؟؟؟
ما كه فهميديم منظورت از ابراز وجود چيه!!!
حسن2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
۷
۴
به دادگاه خانواده سری بزنین ببینین جماعت بیحجاب چه برو بیایی دارن و با مدرک طلاق فارغ التحصیل میشن.خودتون تعداد با حجاب وبی حجاب رو مقایسه کنید.مردا دوست ندارن کسی به زنشون نگاه کنه حتی مردی که زنش بیحجابه.بخاطر همین دخترهای باحجاب زودتر ازدواج میکنن اگه فکر میکنید ازدواج بیحجابها بیشتره بخاطر اینه که بیحجابها تعدادشون بیشتره در صورتی که در تعداد مساوی تعداد محجبه های ازدواج کرده بسیار بیشتر از بیحجابها هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو اون جا رفته بودی چی کار ؟ خودت رو خوب لو دادی. خطرناکه حسن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درسته حسن
ناشناس
|
Sweden
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
۷
۸
آقا شما مطمئنید؟ ما که هرچی دیدیم برعکس بوده ها...هرچی دختر بی حجاب تره شوهر بهتری گیرش اومده..اون دخترای بی نوایی که منتظر خواستگار موندن تو خونه یا هنوز ناکامن یا یه آدم به درد نخور که صد جا رفته خواستگاری جواب رد شنیده گیرشون اومده!! حالا از ما گفتن بود.ملاک این چیزا نیست مردی که بد باشه ازدواجم کنه بده حالا فرقی نمیکنه با با حجاب یا بی حجاب چون اگه حتی با باحجاب ازدواج کنه فقط واسه اینه که یکیو پیدا کنه بشینه تو خونه بچه هاشو بزرگ کنه تا خودش بره دنبال زنای دیگه! این همه آمار مردهای مؤمن که بعد ازدواج میرن صراغ صیغه و زنای دیگه با اینکه زن خودشون بسیار پاکدامن و نجیبه نمی بینید.
ناشناس
|
Sweden
بستگی داره طرف تو تهران باشه یا خارج از تهران . فرق است بین مرد تهرانی و مرد غیر تهرانی :)
ناشناس
|
Sweden
چه فرقی؟ یعنی شما میگی مردای غیر تهرانی بهترن؟
ناشناس
|
Sweden
مردهای شهرستانی هنوز خانواده براشون چیز مهمیه و کمتر هم بعد از ازدواج به فحشا کشیده می شن . حتی قبل از ازدواج هم مثل مردهای تهرانی ....... در ارتباط با جنس مخالف(مگر استثنائاتی) این گزارشهایی که اغلب توی بوق می کنند بیشتر گندکاری مردان تهرانیه . در شهرستانها -چه بزرگ و چه کوچک- دلیل اصلی بالا رفتن سن دختر و پسر مسایل مالی ست و لاغیر. مشکلات تهران رو فقط در تهران مطرح کنید و حل کنید(اگر حل شدنی باشه ! ) . به شهرهای دیگه تعمیم ندهید .
ناشناس
|
Sweden
در ضمن در شهرستان خیلی از دخترها بعد از ازدواج چادری هم میشن .
ناشناس
|
Sweden
البته با شما موافقم که پسرهای تهران خیلی اوضاشون بدتر از شهرستانیهاست دختراشونم همینطور. اما فرق بزرگتر بین دختراست چون تو تهران دخترا آزادترن از نظر فرهنگی و خانوادگی سطح فکرا با شهرستانای کوچک خیلی فرق میکنه.مثلا همین مثالی که گفتی تو شهرستان خیلی راحت تر میشه بعد از ازدواج دخترو مجبور به حجاب اجباری کرد تا تهران.با تهدید به طلاق و غیره.البته اگه مخالف میلش باشه.
هیشکی
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
۱
۳
حال کردم باهات اقای دل واقعا گل میگی- اره داداش مشکل دنیای ما اینه نادونا مطمینن ولی عاقلا شک دارن
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۸
اونايي كه نظراي كاملا بي ادبانه وعقده اي مابانه نسبت به زن دادن براشون متاسفم نشون دادن كه چه ماهيت حقيروناپاكي دارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۱
۵
پس چرا من مجردم؟
میثم سپید
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی اگه بی حجاب بشی شوهر گیرت میاد!اون کسی که اون موقع بیاد سراغت ایا واقعا فکر می کنی برای خودت و شخصیتت بهت نزدیک شده و قصدش ازدواجه!!!یا اینکه برای چیزیه که چند سال دیگه چه بخوای و چه نخوای از دستش میدی.اگه ااستثنا بهت نامردی نکرد و با هم ازدواج کردین می تونی تظمین بدی وقتی که اون مواردی که اون اقا برای همونا باهات ازدواج کرده(منظورمو که می فهمی)از دست بدی بازم باهات می مونه!میدونی بخش تاسف بار ماجرا کجاست؟اینکه افرادی که خدا براشون مهم نیست و فراموشش کردن برای هیچ کس دیگه هم ارزش قائل نیستند.
یکم در موردش فکر کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس آژانس می خوای من بهت معرفی کنم
ملیحه
|
United States of America
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۵
۱
میتینگ دیوانگانه؟ :|
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۶
۶
دیرتر ازدواج میکنن چون حاضر نیستن با هر ننه قمری ازدواج کنن!
میثم سپید
|
Iran (Islamic Republic of)
به به!باز یکی از اون نطرات ابکیه خانم ضدارزشی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا
بابا یکی از علل بدحجابی اینه که دنبال شوهر می گردند و راه رو گم کردند
اینقدر طرفداری بچه گانه نکن
بسه دیگه خجالت بکش
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
دنبال ارزشی ان یا غیر ارزشی ؟ !!!!!!!!
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
نه...
ديرتر.ازدواج.ميكنن.چون.هيچ.ننه.قمري.نيست...
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
چون آدم حسابی نیست دل جان!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جالبه وقتي جوونترن ننه قمر مياد سراغشون اما وقتي سنشون ميره بالا شاهزاده با اسب سپيد!!!
میثم سپید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اخری باهات موافقم کامل
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
هرکسی از ظن خودشد یارمن!!!!
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۵
۸
زن بی حجاب به درد زندگی نمیخوره .........!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این نظر خیلی از پسراست
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
زن نا اهل به درد زندگی نمیخوره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۶
۵
این نظر اشتباه است به نظر من زن های بی حجاب هم زود ازدواج می کنن هم خیلی هم خوشبخت می شن
میثم سپید
|
Iran (Islamic Republic of)
با کدوم امار به این نتیجه رسیدی؟خوشبختن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا دیگه امار و تحقیقات هم اشتباست!
سارا
|
United States of America
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
۴
۲
سلام من یه دختر محجبه ام 26 سالمه زشت هم نیستم لیسانس دارم با فعالیت اجتماعی بالا توی محله دختر نمونه مسجد بودم مسئول کانون فرهنگی و چون همه منو میشناسن تقریبا همه پسرای محله اومدن خواستگاریم !خدا شاهده این هفته صدو بیست و سومین خواستگار برام اومده ( شمردم !) ولی همه شون یا بیسوادن یا پولدارهایی که میدونستم درامدشون حرامه یا مشروب خور یا معتاد ! بله هرکی هرچقدر هم خودش بد باشه دنبال دختر خوبه قسم میخورم آدم حسابی توشون نبوده من فقط میخام طرف فهمیده و زرنگ و اجتماعی و خودساخته باشه مثل خودم . من میترسم به هرکسی بله بگم ولی تمام آشنایان و دخترهای همسایه بهترین شوهر باسواد و سطح بالا گیرشون اومده و خوشبختن شاید چون تیپشون مد روز ( بیحجابی) بوده !
ناشناس
|
United States of America
مگه می شه اینطور دختری مجرد بمونه!
نورا
|
United States of America
وقت کردی یه ذره بیشتر از خودت تعریف کن!!!
شوهر گیرت نیومده چون خیلی از خود راضی هستی و اعتماد به نفس کاذب داری!!!!!!!!!!!
پسرک
|
United States of America
با این دقتی که تو داری باید صبر کنی خدا یه شوهر برات بسازه بفرسته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
۴
۲
زود و دیر ازدواج کردن به حجاب ربطی نداره به زیبایی ربط داره . خوشگل باشه تو 13-14 سالگی می برنش زشت باشه تا دکتری هم درس میخونه آخرش زور می زنه هم با حجاب خودشو نشون می ده هم بی حجاب اما دریغ از ازدواج .
بصیر
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
۱
سلام عزیزان . همانطور که قرآن کریم میفرماید : الْخَبيثاتُ لِلْخَبيثينَ وَ الْخَبيثُونَ لِلْخَبيثاتِ وَ الطَّيِّباتُ لِلطَّيِّبينَ وَ الطَّيِّبُونَ لِلطَّيِّبات‏ ( نور -26 ) هر کسی با سنخ خودش ازدواج خواهد کرد بنابراین بکوشیم در ابتدا خودمان را اصلاح کنیم و این قابلیت را در خود ایجاد کنیم که از سنخ بهترین ها نصیبمان شود و مطمئن باشیم که خداوند متعال افراد پرهیزکار را یاری کرده و بهترین ها را به او اعطا خواهد کرد
میثم سپید
|
Netherlands (Kingdom of the)
بصیرجان این بهترین نظری بود که تو این خبر خوندم منم باهات موافقم
امیدوارم و از خدا می خوام که هر کسی مثل خودش گیرش بیاد اینجوری هر کسی به اون چیزی که حقشه میرسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
۱
۱
می‌ره انواع غصه از دل‌ها
می‌رسه آب و نان به منزل‌ها
مزه‌ی زندگی عسل می‌شه
الغرض معضلات و مشکل‌ها
هرچی می‌خواد باشه حل می‌شه
گشت ارشاد باشه حل می‌شه


می‌کنی زندگی به این ماهی
خیلی ارزونه هرچی می‌خواهی
فقط این مانتوهای کوتاهه
اگه یک‌ذره هست کوتاهی
خاطرت شاد باشه حل می‌شه
گشت ارشاد باشه حل می‌شه


پشت این شال و مانتو نیرنگه
لاک و رژ از وسایل جنگه
بمب تو مانتوهای چسبونه
وزنو ول کن که قافیه تنگه
اگه گشّاد باشه حل می‌شه
گشت ارشاد باشه حل می‌شه


همه هستن به شدت آسوده
همه‌جا سود و ارزش‌افزوده
ریزگردا اگر کمی کردن
این هوای تمیزو آلوده
اندکی باد باشه حل می‌شه
گشت ارشاد باشه حل می‌شه


همه‌جا نطق‌های مامانی
مملو از دانش و سخن‌دانی
شاعرانه، فصیح، بی‌لکنت
توی ایراد هر سخنرانی
هرچی ایراد باشه حل می‌شه
گشت ارشاد باشه حل می‌شه


تا که دنیاست عرصه‌ی زن‌ها
پر رواج است کوچه‌برلن‌ها
وقت اجلاس پنج‌اضافه‌ی‌یک
اگه تنها دوتا از این ون‌ها
توی بغداد باشه حل می‌شه
گشت ارشاد باشه حل می‌شه


اگه پر شه تمام این ماشین
ون خالی میاوریم از چین
گفتگو راه‌حل مشکلهاست
دو سه ساعت اگر که هر شیرین
پیش فرهاد باشه حل می‌شه
گشت ارشاد باشه حل می‌شه


تو حسابت میاد یارانه
می‌خری هی لوازم خانه
گوشت، بنزین، پنیر، ال‌سی‌دی
گاز، یخچال، فرش، رایانه
نرخش آزاد باشه حل می‌شه
گشت ارشاد باشه حل می‌شه


مشکلات و مسایل جاری
ازدواج، اختلاس، بیکاری
اختلافات نادر و سیمین
همه هستند لنگ دوزاری
گفتی افتاد؟ باشه، حل می‌شه
گشت ارشاد باشه حل می‌شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
میخواستند ببینند فضولشان کیه؟
nasimsalar
|
New Zealand
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
۲
۱
همه نظرا رو خوندم تازه غذامم سوخت !!!! ولی منم با اونایی موافقم که حجاب ور مایه سربلندی و عزت میدونن با اونایی موافقم که حجاب رو برای این انتخاب کردن که از چشم هوسران و ناپاک مردای حیض و کثیف در امان بمونن و شاید نه بخاطر حرف و خدا و پیغمبر حتما بخاطر صلاح خودش برای محفوظ ماندن از چشم پارگی ها . . .
خودم به شخص دیدم طرز برخورد مردها رو با زنان چادر و با زنان بی حجابِ خود عرضه کن . . .حجاب و دوست داشتن حجاب بحث تازه ای نیست اونایی که تفعش میکنن و اونایی که تاییدش میکنن زیادن . . .
هر روز که بیشتر وارد این جامعه میشم (من خودم تو مطب دستیار دندونپزشکم) بیشتر از پیش لزوم حجاب رو میبینم خودم دیدم مردای چشم پاره که چطوری بالا تا پایین یه خانم بی حجاب و بد حجاب رو نگاه میکنند و از این دنیا جدا میشند . . . خدا رحم کنه بهمون . . . درسته که خدا اول به مرد گفته چشماتو از نگاه حرام ببند ولی بعد هم به زن گفته حجاب . . . خب حالا اون وظیفه اشو انجام نداد دلیل نمیشه که تو هم انجام ندی و حجابتو برداری . . . به خودت رحم کن تو جامعه ای که بقول چندتا از دوستان زن بدون پشتوانه استو تنها خودمون باید به فکر حفظ و ارزش خودمون باشیم امیدوارم روزی برسه که حجاب رو بزور سرمون ندن سر چهارراهها . . . .
حسن2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
۲
ازدواج کردن شاهکار نیست درست ازدواج کردن شاهکاره از اون مهمتر بعد از ازدواجه اینکه هروز از این ازدواج راضی باشی.ما اینقدر از خدا دور شدیم که یکی از کوچکترین مشکلاتی که گریبان گیرمون شده ازدواجه.امری که ساده ترین کار قدیم بوده حالا شده یه آرزو اونقدر که یه ازدواجه ایده ال شده مثل سفر به فضا
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
۱
دوست دختر راستگو از نعمتهای خداست
بی احساس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
سلام دوستان چه بحثی راه انداختید!
با اینکه پسر نیستم ولی میدونم پسرا برای ازدواج سراغ دخترهای خوب میرن نه پسر باز و ...!
ولی خوب حقیقت اینه که پیش میاد که اینطوریشم پیش بیاد به اون خانم هم که فکر میکنه حجاب باعث شده که همسرش اونطوری باشه بگم با احترام که مشکل از حجاب این خانم محترم نیست از شوهرش شاید باشه بلاخره مرد شاید تنوع طلب باشه گلم !من مجردم ولی میدونم که باید همسرو جذب خودت کرد تا هوس با یکی دیگه بودنو نکنه گلم!