۲۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۷

فوری/وزیر دفاع سوریه کشته شد

شبکه های تلویزیونی عرب زبان از ترور شماری از وزراء و مسئولان بلندپایه سوریه در انفجار ساختمان امنیت ملی این کشور خبر دادند.
کد خبر : ۷۱۷۴۲

به گزارش صراط به نقل از  مهر, به نقل از الجزیره، شماری از وزیران و مسئولان بلندپایه امنیتی سوریه در انفجار امروز ساختمان امنیت ملی کشور کشته شده اند.

العالم هم به نقل از منابع خود گزارش داد وزیر دفاع سوریه در این انفجار  تروریستی کشته شده است.

وزیر کشور سوریه در میان زخمی های این انفجار قرار دارد. نیروهای امنیتی سوریه بیمارستان الشامی در نزدیکی محل انفجار را محاصره کرده اند.


نظرات بینندگان
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۹۴
۱۳۹
وضعیت خیلی خیلی بحرانی است کار اسد تمام دوماه آینده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این پیش بینی های دقیق شما ما رو کشته!! هه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه بابا مدل ارباب پیش بینی میکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۸۹
۱۳۵
نفس های اسد به شمارش افتاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انشاء الله شاهد سرنگوني همه ي ديكتاتورها بخصوص حزب بعث سوريه باشيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اره عین نفس های شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراطی ها افتادند به تکاپو ولی زور نزنید ...
سلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۱۳۱
۸۱
هوشنگ خان معلومه خیلی دوست دارید اسد بره . میدونی سوریه عقبه استراتژیک ایرانه . اصلا عقبه استراتژیک میدونی یعنی چه یا نه. نمدونی بپرس از بزرگترت خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی مهمه مه ه
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
شعورش بنده خدا نمی رسه ، که اگه سوریه که خاکریز و خط مقدم ما محسوب میشه تسخیر بشه یه پیشروی بزرگ اونا بر علیه ما کردن
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عقبه استراتژیک حکومت اسلامی نه ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان سعی نکن مثل خاندان پهلوی، اسلام و ایران رو از هم جدا نشون بدی. یا مثل فرقه رجوی، جمهوری اسلامی و مردم ایران رو دو چیز جدا معرفی کنی!
قبلش یه تحقیق کن ببین این حرفی که میخوای بزنی قبلآ توسط چه کسانی زده شده و چقدر تاثیر گذار بوده و خریدار داشته!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید.. اسلام جزءمردم ایران است جدا شدنی هم نیست حالا اگه تو بی دین تشریف مردم ایران مدل تو بی دین نیستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قبلنو ولش الان که خیلی خریدار داره
فرزین
|
Iran (Islamic Republic of)
راست میگه دیکتاتورها همه عقبه استراتژیک همدیگه ن.
الان که چند تاشون رفتن بقیه هم از ترس دارن زهره ترک میشن!
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای سلمان یعنی یکی مثل اسد خون مردمش را در شیشه کند و کشتار کند و مستبدانه حکومت کند آنوقت چون عقبه استراتژیک ماست از او حمایت کنیم ، اگر مسلمانی شما این است ، مسلمان باشید و به این اسلام ادامه دهید !!!
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید
تو با این مخالفتت با بشار داری همصدا میشی با اسراییل
اسراییلی که نمیخواد سر به تن توی غیر یهودی باشه (یادت بیاد نسل کشی ایرنیا در زمان هخامنشی)
داری هم صدا میشی با وهابیا
وهابیایی که توی شیعه رو نجس میدونن و خونت رو حلال

اینقدر عقده ای نباش
اگر شیعه یا مسلمان نیستی لااقل یه ذره ایرانی باش و اینقدر برای ملیتت بیغیرت نباش
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
جواد جان
برای من ملاک ظلم و ستم اسرائیل و وهابیت نیست که بگم هرکسی با اسرائیل و آمریکا و وهابی ها مخالفه پس آدم خوبیه. نه عزیزم ظالم ظالمه چه موافق اسرائیل باشه چه مخالف اسرائیل. مشکل بعضی ها با اسرائیل و وهابیت ظلم و ستمشون نیست ژست گرفتن و جنگ قدرته. درست مثل درگیری های بین بنی امیه و بنی عباس و امپراطوری روم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۸۴
۱۳۸
خبری فوری: وزیر کشورش هم کشته شد.بعدش سلمان خان عقبه ای که به دیکتاتور وصل باشه همون بهتر که نابود باشه.هدف دموکراسی و آزادی ملت هاست که گرفتار حکومت های موروثی هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این دموکراسیه که عده ای را از خارج از سوریه اجیر کنن و برای اونها سلاح تامین کنن تا مردم بیگناه سوریه را قتل عام کنن !
کوس رسوایی کسانی که داعیه دار دموکراسی و ازادی هستند در جهان زده شده
این نکته را بدانید که سوریه خط اول مقاومت است.
شمشیر داموکلس توسط حزب الله لبنان ، جنبش حماس و سوریه زیر گلوی اسرائیل است اگر اسرائیل و پیروان این غده سرطانی بخواهند امنیت سوریه را به هم بزنند با پاسخ محکم و قاطع خطوط مقاومت اسلامی روبرو خواهد شد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انشاء الله شاهد سرنگوني همه ي ديكتاتورها بخصوص حزب بعث سوريه باشيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه مردم سوریه با مخالف هاهستند پس چرا مزدور از سومالی ولیبی وقطر وعربستان میاورند
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
البته اگر حکومت سوریه موافق میل شماها نبود هرکاری بدتر از این هم مباح بود! مثلاً الان حزب الله یا حماس اگر....... هر بلایی سر سایر گروههای لبنانی یا فلسطینی برای حفظ قدرتش بکنه حلاله!
علي تويسركاني
|
Germany
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۱۲۸
۶۸
به هوشي و ناشي ..... !!


اتفاقأ با اين كار تروريستي .... تروريستها و عمال قطر و سعودي و تركيه قبر خود را كندند . منتظر پاسخ سخت و درناك ارتش سوريه بايد باشند .

در ضمن مطمئن باشيد به زودي دولتهاي حمايت كننده از عوامل تروريستي در سوريه بهاي سنگيني را پرداخت خواهند كرد .

دولتهاي سعودي و قطر و تركيه و اسرائيل ، خودشان در كاخ شيشه اي نشسته اند و جاهلانه به سوريه سنگ پراني ميكنند .

آتش افروزان معركه سوريه از امروز منتظر انتقام توسط دستهاي پنهان سوريه در كشورشان باشند .
علي تويسركاني
|
Germany
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۱۳۰
۶۷
ناشناس ....... !!

از حرفات كاملأ بوي مزدوري و بي وطني استشمام ميشود .... تو و امثال خائن تو اين آرزو را به گور خواهيد برد .

ضمنأ خبر خيلي خيلي فوري و موثق : وزير كشور سوريه در سلامت كامل است ، تو فعلأ بچسپ به تلويزيون خونتون و شبكه هاي الجزيره و العربيه ، و با خبر هاي آنها نشئه و متوهم باش .

نابودي قطعي و حتمي هم - سرنوشت محتوم عقبه هاي امريكا و اسرائيل و مرتجعين منطقه خواهد بود .
ناشناس
|
Germany
از اینکه اسم وفامیلت را کامل نوشته ای معلومه که کی مزدوره!!!
اگه خیلی سوختی راه بازه تفنگتو بردار و برو پیش اسد خونخوار و خون بچه های سوریه را بخور.پول خوبی هم بهت میدن.
ناشناس
|
Germany
علی چرا اینقدر خودت را برای سوریه داری میکشی؟
...
|
Germany
بنده به عنوان یک سوری/ایرانی به شما میگه اون کسایی که تفنگ برداشتن با این رژیم خونخوار میجنگن جوانان سوری هستند.شما هم شعار نده انقدر در کشور خود گند زده اید که به کر خود و عاقبتتان باشید.اندکی صبر سحر نزدیک است...
ناشناس
|
Germany
نه بهتره تو بری پیش مخالفان اسد وبا انها با همراه شوی البته باید از سربریدن مردم سوریه شروع کنی چون خیلی راحت سر ادم را میبرند کودک وبزر گ را هم نمیفهمند هرکی موافق اسد باشه ..فعلا همان مخالفان ترویست ووحشی اسد دارند جنایت میکنند وبا کمال افتخار جنایتهایشان را در فیس بوک منتشر میکنند البته ازشما هم بعید نیست که سر انسانهاببرید چون هم کیشید دیگه یه جورایی هم فکرید ..سوری ایرانی اگه راست میگی چرا ارتش ازادت متشکل شده از سومالی ولیبی وفطری سعودی ان هم درازرای پول هنگفت اگه مردم باشما هستند چرا در درانجا نیستند بعد هم شعار نده برو پیش همان همکیشان جنایتکارد شاید در قبال پول هنگفتی که بهت دادند توهم مانند انها جنایت کنی
ناشناس
|
Germany
دلارهای قطر و سلاح های عربستان خب معلومه که تروریست ها رو سرپا نگه می داره! ولی تا کی میشه جلوی مردم سوریه ایستاد و به زور، تغییر رژیم رو از خارج کشور بهشون تحمیل کرد؟! امکان نداره!
...
|
Germany
این ناشناس از بس تمام زندگیش با جیره گرفتن گذشته فکر کرده همه مثل ایشان با پول میرن جنگ.عزیز تو تو جبهه مخالفینی که با قاطعیت میگی مخالفان همه غیر سوری اند؟بشار .... 15 هزار نفرو تکه تکه کرده مسلمان نمیشینه بهش زور بگن ما اینو ثابت میکنیم.از همان روز اولی که تظاهرات مسالمت آمیز مارا به خاک خون کشیدند باید به فکر اینجا هم بودند.این رژیم سرنگون شود هرگز اجازه دخالت اربابان تو در امور داخلی سوریه را نخواهیم داد.
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۵۴
۴۶
حيف كه دو طرف دعوا در سوريه طرح كوفي عنان را اجرا نكردند.

ايران بايد محافظه كارانه تر از اين به بعد در قبال حمايت از سوريه عمل كند و روي بازنده شرط بندي نكند تا شاهد شكستي ديگر در عرصه ديپلماتيك نباشيم.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
هر حکومت بعد از اسد یعنی شکست برای محور مقاومت و پیروزی اسرائیل و عربستان وترکیه در مقابل ایران و حزب الله
فکر کنم که روسیه مانع حمله خارجی به سوریه بشه
ایران هم.... به نظام سوریه کمک میکنه
مرعشی
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر شما جناب روح الطیبی

به نظر بنده حقیر ، ای کاش دکتر بشار اسد همچون گذشته از نظرات اندیشمندانه حضرت آیت الله هاشمی بیشتر و بیشتر بهره می گرفت. در این صورت بهتر می توانست شورشیان را مهار کند.
امیر. ه
|
Iran (Islamic Republic of)
این مرعشی هم کاری تو زندگی جر تعریف از هاشمی نداره!
علي تويسركاني
|
Germany
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۹۵
۶۳
آقا يا خانم روح الطبيبي !

افسوس كه متوجه نشديد اصلأ دعوا در سوريه بر سر چيست !

شما فكر ميكنيد موضوع ، بشار اسد و رفتن و ماندن اوست ؟ اگر اينطور فكر ميكنيد بايد بگويم كاملأ در اشتباه هستيد !

اتفاقأ بنده بر عكس شما معتقدم كه ايران از اين پس بايد با تمام قوا و امكانات بالقوه و بالفعل خود و بدون ذره اي محافظه كاري از اهداف و منافع منطقه اي خود در سوريه دفاع كند .

استراتژي سياسي ميدان اسب دواني نيست كه با تفكر اسب برنده و بازنده ، دست به شرط بندي زد !!
ناشناس
|
Germany
......... بی سواد از کجا نتیجه گرفتی که موضوع اسد نیست؟ خیلی به مغز فندقی ات فشار نده.بشار و باباش 50 ساله بر مردم سوریه حکومت میکنند و خون میریزند ، این یعنی دیکتاتوری.موضوع به همین سادگیه درست مثل لیبی،مصر،تونس،یمن،بحرین،عراق و... استراتوژی سیاسیت را هم بذار در کوزه آبشو بخور تا آروم بشی.
روح الطبيبي
|
Germany
بنده واقفم كه سقوط حزب حاكم سوريه به رهبري اسد به لحاظ ژئوپولتيك براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ضربه بزرگي است اما منطق من در حال حاضر كه ديگر مشخص است كه اسد نميتواند قدرت را حفظ كند اين است كه هر جا جلوي ضرر را بگيريم منفعت است.

اگر دست از حمايت از رژيم اسد برداريم ديگر به سياست دوگانه محكوم نميشويم كه بگويند رژيم بحرين را ديكتاتوري ميدانيم ولي از ديكتاتور سوريه حمايت ميكنيم و اينجاست كه صداقت ايران آشكارتر ميشود و دشمناني كه رسانه هايشان اخبار مردم مظلوم بحرين را بايكوت كرده اند اما به آتش اختلافات در سوريه دامن ميزنند سيه روي ميشوند.

البته نميگويم كه ناگهاني حمايتش را ايران قطع كند و 180 درجه چرخش داشته باشد ولي بهتر است روتين و در آشكارا ديگر حمايت صريح نكند.

تا امروز سياست ايران در قبال سوريه نسبتا خوب و توام با صداقت بوده و تابع حق و حقيقت حركت كرديه ايم چراكه همه مردم سوريه خواهان رفتن اسد نبوده اند و او رئيس جمهور قانوني بوده و بر اصلاحات هم هميشه جمهوري اسلامي تاكيد داشته اما شيطنتهاي غرب و بعضي عمال عرب راديكاليسم در سوريه را گسترش دادند و اكنون خواه يا ناخواه بشار اسد ماندني نيست و ما هم نبايد هزينه گزاف بپردازيم و لزومي ندارد اسد همراه خود مقاومت را هم پايين بكشد.

چه خوشمان بيايد چه نيايد بايد به فكر سوريه پس از اسد باشيم.
ناشناس
|
Germany
درجواب ناشناس میگویم نه توانگار بشاراسد رابا دولتمداران امریکاوااسراییل اششتباه گرفتی بدبخت انکه دستش به خون انسانها الوده است اسرایل وطرفدارانش است نه بشاراسد
ناشناس
|
Germany
اگه سری به سوریه میزدی میفهمیدید که مردم با بشار اسد خوب هستند اگه مردم با او نبودند تا حالا ناتو حمله کرده بود ..بعد شما میخواهید سوریه را با بحرین یکی کنید سوریه انتخابات برگزارکرد ولی در بحرین شیعیان حق انتخاب ندارند دراین انتخابات مگر بیش از 50 درصد مرد در انتخابات با وجود درگیریهاشرگت نکردم وبه حامیان اسد رای ندادند نه عزیزمن ما نباید برای سوریه تعیین تکلیف کنیم این حق مردم سوریه است ودیدید که در انتخابات شرکت کردند
روح الطبيبي
|
Germany
جناب ناشناس اوضاع در سوريه پيچيده تر از آن است كه با اطمينان بگوييم مردم با رژيم اسد خوب هستند. گرچه به عقيده ما اكثريت مردم سوريه اين بي ثباتي ها و خشونت ها را دوست ندارند و مخالفين مسلح باعث تبديل شدن سوريه به كشوري جنگ زده و مخروبه شده اند. درگيريها جنبه هاي قومي و مذهبي نيز در سوريه دارد.

بنده قبول ندارم كه مخالفين همگي اجير شده بيگانگان هستند اما بدون شك متاسفانه استكبار در آتش اختلافات سوريه دميده و تا حد زيادي به اهداف شوم خود نيز نزديك شده است و رژيم اسد ماندني نيست.

جايگزين رژيم اسد احتمالا رژيمي افراطي و سني خواهد بود كه حقوق مردم را رعايت نخواد كرد و در طيف كشورهاي عربي نظير عربستان و امارات و ... با ايران رابطه خوبي نخواهد داشت و رشته مقاومت را خواهد گسست.

از اين رو ايران بهتر است در مسير منتج به شكست حركت نكند و انعطاف ديپلماتيك نشان داده و با كشورهاي منطقه در روابطش تنش زدايي كند. در غير اين صورت متاسفانه و با اندوه فراوان و علي رغم ميل بايد بگويم كه با خاورميانه اي به زودي رو در رو خواهيم شد كه يكسره در برابر ايران خواهد بود.

نبايد بگذاريم تعصب ما جلوي ديدن واقعيات را بگيرد كه در اين صورت در چاهي خواهيم افتاد كه برون رفتي از آن نخواهد بود.
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۷۷
۱۰۲
کار اسد تمام است، این پایان دیکتاتورهاست.
دیکتاتور به پایان سلام کن.
درس گیر ای دل عبرت بین!!!! کین ره که تو می روی به فبرستان است. برادر.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه دیکتاتور بود برای حفظ حکومت کار راحت تری هم بود
باج به امریکا و اسرائیل مثل دیکتاتور اردن عربستان و بحرین
اینها هم دیکتاتورند ولی چون باج میدن حکومت دوست امریکا هستند شما این جور جملات رو علیه شون نمیگی
این ساحری سامری عصر ماست(رسانه هایی مثل بی بی سی و ...) که یه انسانی مثل تو تفکر داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دیکتاتور یعنی کسی که به رای و نظر مردم احترام نگذارد و بگوید یا من رییس جمهورم، یا اگه رقیبم برنده شد حتمآ تقلب شده!!!
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مجید، دیکتاتور دیکتاتوره! حالا چه به امریکا وابسته باشه چه متحد ایران باشه. نتیجه‌ش برای مردم سوریه یکی‌ست. برای ایران فرق می‌کنه به کی وابسته باشه اما برای خودشون چه تفاوتی داره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راه راحت تری وان هم جدا شدن از مقاومت ان وقت میشد دوست صمیمی وهم پیمان امریکا .. فعلا که نزدیک دوسال که این حرف را اربابات میگند وهنور اتفاقی نیفتاده باانهمه هجمه ..حرفها بی بی سی وامریکا تکرار نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من مخالفم
علي تويسركاني
|
Germany
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۸۸
۶۴
....... كانادائي ...!!

از قديم خوب گفتن چوب را كه برداري گربه دزده در ميره ... !

شك نداشتم اون چند نظر بالا از مزخرف گوئي هاي هميشگي تو باشد ..... رفته بودي تو جلد هوشي و ناشي .... !!!

خوب ترك عادت موجب مرض است ...!!

من اسم و فاميلم را كامل مينويسم چون مثل تو بزدل و هرزه گرد نيستم ...!

خدائيش بدون تعارف و مداحنه عرض ميكنم .... شغل شريف مردوري و بيگانه پرستي كاملأ برازنده قد و قواره ات است . مراتب سماجت و وفاداري تو به اربابان امريكائي صهيونيستي هم جدأ در خور تجسين است . شد ؟ حالا .... !

اوني كه سوخته تو هستي كه بالاخره دوام نياوردي و جيغت دراومد ..!! تقصير هم نداري ...بايد بسوزي ... چون طرح معركه بزرگ در دمشق با هفته ها تبليغات به شكست منجر شده ... !!

در ضمن من اگر لازم باشد به سوريه هم ميروم ...اما نه براي پول ..چون اگر قرار به گرفتن پول و مزدوري باشد ...اربابان قطري و سعودي تو بيشتر ميدهند .. پس حتمأ با تو همسنگر ميشوم ....!

تو با اين درك و فهم كذائي ....چطور فكر كردي كه فقط خودت ميداني نان و پول كجاست ....ديگران نميدانند ....؟!!
علي تويسركاني
|
Germany
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۶۹
۵۷
.كاني......... باسواد ....!!

بابا مغز... هندوانه اي ..... تو اينارو از كجا بلدي....؟!!! جل الخالق .... !!!

كاني جون..... !! تو ديگه اصلأ به مغز هندوانه اي خودت فشار نيار .....چون هوا هم گرمه ...ميترسم بيشتر از اينها آب لمبو بشه ...!!!

اردوغان بميره .... شيخ قطر و ملك عبد الله را به دست خودت كفن كرده باشي ...تو بميري ...تو بميري ..... من تا بحال فكر نميكردم اصلأ موضوع بشار و باباشو و 50 سال ..... !!!! در ميان باشه ..... من فكر ميكردم گردنبند هيلاري كلينتون در سوريه گم شده ... و همه حكام وابسته منطقه و برادران تروريست مزدور به سوريه هجوم برده اند كه گردنبند هيلاري .... را پيدا كنند ....!!!

پس جريان مربوط به بشار و پدرش ...... وديكتاتوري و اينجور چيزها ميشه ..... !!!

جدأ كه نابغه اي ...... !!! تو حيف ميشي تو اين پرسه زدنهاي اينترنتي و وبگردي .... ها ..... من برا خودت گفتم .... وگرنه اينقدر بگو تا جونت بالا بياد .... !!

ضمنأ پيشنهاد كوزه هم بد نبود ...نابغه ...!!! منتهي چيزي كه هستش اينه كه كوزه تو بايد مدتي قرض بدي ...... حالا ديگه درش گذاشتن و آب و........ حتمأ يه كاريش ميكنم ...... !!!
ناشناس
|
Germany
از آنجائی که این سایت زرد با خیلی ها عهد اخوت نبسته!!! نمیشه جوابتو عین خودت بدی،ولی من هم کمی با زبان لری آشنا هستم و بهت میگم صفت خودت و تبارت را به دیگران نسبت نده.اردوغان به لطف همین حرفهای شما آدم شد،برادران عربت هم مثل قطر و عربستان از بی درایتی مسئولین گردن کلفت شده اند.فقط بهت بگم ملت بزرگ ایران با سابقه گرانسنگ نیازی به این نداره که عقبه استراتیژکش به دیکتارهایی مثل اسد و قذافی و هر کس و ناکسی باشه.بعدش هم اینقدر برای اسد اشک بریز تا جونت بیاد بالا.به جهنم
آرش
|
Sweden
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۶۰
۷۴
بزودی بشار اسد جنایتکار هم با یک عملیات استشهادی بدرک واصل خواهد شد .
ناشناس
|
Sweden
بلدی بگی استشهادی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
۳۱
۲۰
انشائ الله برادران بعثیمون در سوریه سلامت باشند
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
حزب بعث عراق به رهبری صدام حسین ، دقیقا در نقطه مقابل حزب بعث سوریه به رهبری حافظ اسد قرار داشت و این وضعیت برای سالها پابرجا بود.

این "ناشناس" که علیه حزب بعث سوریه کامنت می گذارد، فکر کنم از جمله طرفداران حزب بعث عراق و صدام حسین ملعون و دار و دسته اش باشد.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم بعثی بعثیه مشکل صدام حسین با اسد هم بخاطر آرمانها نبود جنگ قدرت بود. شما فکر کنم اطلاعی از نحوه شکل گیری حزب بعث و اهداف و نظرات پان عربی سوسیالیستی نداری. در سوریه تا همین درگیری کردها رو بعنوان شهروند قبول نداشتند و میگفتند در سوریه فقط اعراب حق شهروندی دارند.
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب سعید کانادایی

فرموده اید: "بـعـثـی بـعـثـیـه"

نـه عزیز من ، هـر گـردی "گردو" نـیـسـت.

شما ظاهرا اینقدر به خلط مبحث عادت کرده اید و آنقدر با بازی با کلمات مردم را فریب داده اید که گمان می کنید باید به همین طریق همه جامعه را فریب داد.

جناب سعید ، همه دنیا میدانند، تفاوت حزب بعث عراق با حزب بعث سوریه ، تفاوت از زمین تا آسمانه

"این قدر از آدمهایی که با واژه ها بازی می کنند تا سر مردم را شیره بمالند متنفرم "
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
۵۹
۷۵
چرا اسد باید مرد شماره یک سوریه باشد؟؟

طبق چه قانونی؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از علي تويسركاني بپرس.
راستی علي تويسركاني چرررا؟؟؟
علي تويسركاني
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
۷۱
۴۹
وقتيكه شيمون پرز رئيس رژيم نا مشروع و خونريز و كودك كش اسرائيل در كمال بي شرمي ميگويد من دلم براي كودكان سوري ميسوزد ...... !!!! شما از اين مزدوران و پا دوهاي استكبار جهاني چه انتظاري داريد ...؟


خوب اونها هم مثل شيمون پرز ، جلاد و قصاب كودكان غزه و جنوب لبنان ..... بايد هم مراتب وقاحت و بي آبروئي پر رويي خود را نشان دهند و هم ميزان نوكري و خوش خدمتي خود را با اينگونه حرفها بيان كنند ..!!

اينها با ويژگي و دارا بودن مختصات خيانت به مملكت خود و خدمت و نوكري براي اجانب و جنايتكاران جهاني ..... بايد بگويند دست بشار اسد به خون آلوده است ....!!!! اگر غير اين ميگفتند جاي تعجب داشت ....

وقتيكه به همين رئيس رژيم غاصب و متجاوز اسرائيل يعني : شيمون پرز جلاد و خونخوار ....مدال و جايزه صلح جهاني ميدهند ..... توقع داريد به بشار اسد نگويند آدمكش ..... ؟!!!!
الموت اسراییل
|
United Arab Emirates
در سخنان این ملعون شیمون باید شک کرد و دید با این حرفها کدام مقصود سیاسی را دنبال می کند بی پدر.
سعید
|
United Arab Emirates
عزیزم بنی عباس با بنی امیه مشکل داشت. امپراطوری روم و کشورهای اروپایی با بنی عباس و امپراطوری عثمانی مشکل داشتند دلیل میشد که یکی از اینها آدمهای خوبی بودند؟
ناشناس
|
United Arab Emirates
سعید جان چطور خودت در انجام مقایسه تاریخی آزادی و لی وقتی برادران، شرایط امروز را با گذشته و تاریخ مقایسه می کنند، فریاد می زنی که مقایسه ممنوع!!
الان میشه بگی با کدوم معیار مقایسه می کنی و اینکه بنی امیه و بنی عباس و امپراطوری روم و غیره در عصر حاضر چه کسانی هستند، چگونه مشخص می شود؟! نکنه ملاک، نظر شخصی شماست؟!!
علي تويسركاني
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
۶۸
۵۱
ببينم آرش اين خبر خيلي دقيق رو ....عمه هيلاري بهت داده ... يا عمو الظواهري ....؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
۷۳
۵۴
امروز دولت امریکا، رژیم کودک کش اسرائیل و سلفی ها و وهابی های تندروی سوریه بشدت خواهان سرنگونی اسد هستند. راستی چرا؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برای اینکه 15 هزار نفرو تیکه پاره کرده مردک.و اینکه علاوه بر اون کشورها حدود 170 کشور دیگر هم خواهان سرنگونی اسد هستند.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
۳۴
۳۵
این تویسرکانی از همون قماشی است که از اطراف خرم آباد برای سرکوبی ملت سوریه به کمک بشار اسد شتافتند.
علي تويسركاني
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
۳۴
۳۴
روح الطبيبي جان ، دوست ارجمند

نيت خير و دغدغه شما قابل احترام است .... اما با عرض پوذش بايد بگويم ....تحليلت اشتباه و فاقد دلائل فني و منطقي است...!

دوست عزيزم ....جوري حرف ميزنيد كه انگار كنترل نيمي از شهرهاي سوريه به دست تروريستهاي معاند حكومت اين كشور افتاده است ... !!

بيش از يك سال است كه تمام قدرت هاي شناخته شده دنيا و تعداد زيادي از حكومتهاي وابسته و مرتجع منطقه با تمامي توان و امكانات و صرف ميليارها دلار هزينه و با رذيلانه ترين روش هاي ممكن ... سوريه را آماج حملات خود قرار داده اند ..... بي سابقه ترين تهاجمات تبليغاتي و جنگ رواني را بر عليه اين كشور بكار برده اند ..... اما هنوز نتوانسته اند يكي از شهر هاي سوريه را از كنترل دولت سوريه خارج كنند تا از اون طريق بتوانند نقشه راه بنغازي و ليبي را در سوريه پياده كنند !!

از جنگ رواني و پروپاگانداي جنگ افروزان در سوريه كه بگذريم ...تا كنون هيچ كارشناس و استراتژيست مستقل و حتي وابسته .... با اين قاطعيتي كه شما ميفرمائيد ... از سقوط بشار اسد حرف نزده اند .....!!

از اهميت موضوع سوريه براي جمهوري اسلامي و مقاومت منطقه در مقابل امريكا و اسرائيل حرف نميزنم چون متوجه شدم خود شما به اندازه كافي مطلع هستيد .... فقط اين نكته مهم را ياد آوري ميكنم كه قطعأ سوريه اي كه امريكا و اسرائيل به دنبال آن هستند ...... يعني مرگ مقاومت و فروپاشي منطقه و سيطره صهيونيستها .... حالا چه ما در كنار دولت سوريه باشيم ...چه از همين فردا به آنچه كه شما گفته ايد عمل كنيم ..... !

پس موضوع سوريه براي حفظ تعادل و امنيت منطقه ...در جكم مرگ و زندگيست .... اما هيچ عاقلي از ترس مرگ خود كشي نميكند ..!!

جمهوري اسلامي تا كنون در هيچ جا بدنبال بر خورد دو گانه نبوده و نيسنت ..... در مورد سوريه ضمن دفاع منطقي و غير مداخله جويانه ..... اهميت اصلاحات و آزاديهاي مشروع مردم سوريه را هم مورد تأكيد قرار داده است .

وضعيت بحرين و عربستان با سوريه كاملأ متفاوت و غير قابل مقايسه است ... دشمن ترين دشمنان سوريه هم اين حقيقت را ميدانند .. ! ميگويند حكومت سوريه در دست علويون است ... خيلي مضحك است ... در حال حاضر بيشترين اعضاي حزب بعث سوريه و بيشترين اعضاي هيئت دولت اين كشور از سوريهاي اهل سنت تشكيل شده است ..! همين وزير دفاع سوريه كه در انفجار ديروز كشته شد ..يك مسيحي بود...!

در باب اقتصاد هم سهم سرمايه داران و تجار و فعالان اقتصادي اهل سنت سوريه به هيچ وجه قابل قياس با علويون نيست ... !

آيا در بحرين و عربستان هم چنين وضعيتي حاكم است ..؟! آيا سراغ داري يك نفر ... بله حتي يكنفر شيعه عضو دولت بحرين باشد كه نزديك به 80 در صد جمعيت آنرا شيعيان تشكيل داده اند ..... ؟!!! عربستان سعودي چطور .... ؟! بيش از 3 هزار شاهزاده فاسد و عياش .... بر كل عربستان و منابع اقتصادي و امورات حكومتي و سياسي آن سيطره دارند .... سعوديها حتي جمعيت اهل سنت كشور خود را هم به حساب نمياورند ( به استثناء وهابيون ) .... قطيف و عواميه و شيعيان منطقه شرقي عربستان كه وضعشان معلوم است ... !!

راستي شما كه نگران متهم شدن ايران به اتخاذ استراتژي دو گانه هستيد .... چرا به دلائل و علت هاي اتخاذ استراتژي دوگانه امريكا و قدرتهاي وابسته .... در مورد بحرين و عربستان و سوريه فكر نميكنيد....؟

غير از اين است كه هدف اونها جمهوري اسلاميست ... ؟ آيا ما بايد كوتاه بيائيم .... به چه قيمتي ...؟!! كه فردا در سوريه سهمي به ما بدهند ....؟!!

ما بدنبال معامله و سهم خواهي نيستيم .... به دنبال حقيقت و عمل به تكليف هستيم ... حتي اگر فردا اقتضا كند مستقيم وارد جنگ و دفاع از سوريه شويم ...
روح الطبيبي
|
United Arab Emirates
جناب تويسركاني بنده به شما قول ميدهم (البته در عين تاسف و ناراحتي) كه رژيم اسد پاييز امسال را نخواهد ديد.

منابعي وجود دارد كه چند روز پيش مخالفين مسلح تا آستانه ترور اسد پيش رفته اند! اگر اين هم صحت نداشته باشد آنها تا قلب امنيتي رژيم بشار اسد پيش رفته و سه تن از مقامات بلندپايه امنيتي او را ترو كرده اند. از كنار اين مسئله نبايد به سادگي عبور كرد.

در اينكه استكبار سياست دوگانه دارد و در آتش اختلافات سوريه با مسلح كردن مخالفين و پروپاگاندا دميده شكي نيست اما سخن بنده واقع گرايي در ديپلماسي و پيگيري منافع ملي و الهي است.

گاهي اوقات بايد يك گام به عقب رفت تا چيزهاي بيشتري را از دست نداد. در سيره ائمه و معصومين نيز تقيه و جدال هوشمندانه با دشمنان را ميتوانيم شاهد باشيم.
علي تويسركاني
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
۳۴
۲۱
مرعشي جون ... راستي تو كدام مرعشي هستي ... خان دائي بچه ها .... يا پسر عموي ....... ؟!!!

اما به هر حال ...برادر مرعشي... كل اگر طبيب بودي سر خود دوا نمودي .....؟!!!
مرعشی
|
United Arab Emirates
جناب علی خان تویسرکانی

مرحوم حافظ اسد با حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی روابط ویژه ای داشت و همواره از نظرات اندیشمندانه آیت الله بهره می گرفت.

فرزند مرحوم حافظ اسد (یعنی دکتر بشار اسد) هم در ابتدای کار خود ، از نقطه نظرات حضرت آیت الله هاشمی بهره ها جست.

ولی متاسفانه این اواخر، کم توجهی به نظرات آیت الله هاشمی سبب تضعیف وجهه بشار اسد در بخشهایی از سوریه شد و در نتیجه شورشیان توانستند با حمایت کمتر از بیست درصد مردم سوریه ، چنین بحرانی را بیافرینند.

حضرت آیت الله هاشمی معتقدند که حتی بیست درصد مخالف هم زیاد است و باید حمایت حداقل 99 درصد مردم را داشته باشیم.
زنبورك
|
United Arab Emirates
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
۳۷
۱۹
من به جد با اين حرفهاي مرعشي موافقم !!

فكر ميكنيد قائله بعد از انتخابات و فتنه 88 را چه كسي مهار كرد ؟!!!

اينكه ايشان و فرزندان محترمشان چقدر در ايجاد و تداوم فتنه دخيل بودند اصلأ مهم نيست !! مهم اين است كه آقاي هاشمي شورش را به خوبي مهار كرد !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
۸
۸
خدا رو شکر که مرد عقبه شون اضافاتشون هم بمیرن ایشاالله
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۲۴
۳۸
والله اگر كسي راضي باشه كه مردم بيگناه كشته بشن ولي در عوض منافع ايران حفظ بشه!!! (لعنت خدا بر بشار اسد ملعون)
ناشناس
|
Canada
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۲۱
۳۴
صراط خودتی.. این صفحه به شدت مشکوکه!!!
علي تويسركاني
|
Germany
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۲۶
۱
اين كانادائي .... يا همون سعيد كانادائي ....!!!! از همون قماشي است كه : استاد خاليبندي .... خبره در امورات چاخان و سرهم بندي و پشت هم اندازي .... البته با چاشني خاله زنك بازي و تذبذب ..... در امر نوكري و سرپردگي به اجانب بسيار خبره و وفادار .... !!

از جمله چاخان و مزخرفگوئيهاي او همين ادعاي پوچ و مسخره اي است كه گفته عده اي از اطراف خرو آباد به سوريه رفته اند تا به بشار اسد كمك كنند .... !!

آخر بدبخت مفلوك ..اون خرم آباديها تعدادي ازهموطنان ما بودند كه براي زيارت حضرت زينب (س) به سوريه رفته بودن ..... يك مشت پيره مرد و پيره زن .. !

البته وقتيكه اين زائرين ايراني توسط راهزنان و تروريستهاي هم پالكي تو ..... در مسير دمشق ربوده شدند ... همين ادعاي مزخرف تو را تكرار كردند .... !!!

ضمنأ نابغه دنياي بلاهت .... تويسركان از توابع استان همدان است .. !!
علي تويسركاني
|
Germany
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۲۶
۱
ناشناس جون ..... ميدوني چرررا ......؟! تا جونت درررا .... !!!!
زنبورك
|
Germany
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
۲
كانادائي جون !! ناشناس خيلي شناخته شده !!!

ميشه بفرمائيد كجاي اين صفحه مشكوكه اونهم به شدت ؟!!!!

چون محتواي صفحه به مزاجت خوش نيامده و جوابهاي دندان شكني دريافت كرده اي ؟!!!

منه باخ ، يعني ببينم ، نكنه تو در تشكيلات موساد آموزش ديده و دوره كشفيات مشكوكات را گذرانده اي ؟!!!