۲۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۳
در غفلت نهادهای نظارتی و فرهنگی

فیس بوک های داخلی با مجوز وزارت ارشاد! + تصاویر

قرارهایی با موضوع "شیشه پاک کنی " در حمایت از کودکان کار و چند برنامه دیگر که ظاهرا جنبه ای "عام المنفعه" به خود گرفته ، بهانه ای تازه است تا دختران و پسران به صورت نامشروع با یکدیگر در ارتباط باشند و برای عدم رهگیری و پیگرد قانونی هم ، پوشش مناسبی شده است
کد خبر : ۷۱۶۹۵

"صراط " - بعد از اعلام خبر برخورد نیروی انتظامی با پروژه "قرار های فیس بوکی" ، ظاهرا این قرارها به شکلی دیگر و در یک غالب قانونی در حال برگزاری است .

به گزارش خبرنگار صراط ، اگرچه نیروی انتظامی طی یک سال گذشته ، عده‌ای از شرکت ‌کنندگان در چند قرار فیس بوکی نظیر : "آب‌بازی " ، "خزبازی " یا " هندونه خوری " را دستگیر کرده است ، اما گزارشات نشان می دهد که قرارهای فیس بوکی به همین چند برنامه ختم نشده و با شکل و شمایلی جدید ، در فضای شبکه های اجتماعی داخلی هر هفته در حال انجام است .


قرارهایی با موضوع "شیشه پاک کنی " در حمایت از کودکان کار و چند برنامه دیگر که ظاهرا جنبه ای "عام المنفعه" به خود گرفته ، بهانه ای تازه است تا دختران و پسران با یکدیگر در ارتباط باشند و برای عدم رهگیری و پیگرد قانونی هم ، پوشش مناسبی شده است .

ادامه دار بودن قرار هاي فيس بوکي و انتشار خصوصی ترین عکسهای کاربران در فضای این سایتهای مجوز دار! که یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی قانونی در فضای مجازی محسوب می شوند ، آن هم با اتخاذ يک ژست خير خواهانه و به ظاهر قانونمدار، در حالی وارد مرحله تازه خود شده است که مشاهده تصاویر مرتبط با این تجمعات ، قرارهای اینترنتی و مهمانی های شبانه، نشان ازعمق انحرافات و بی بند و باری در آن را دارد .


حضور دختران و پسران در یک محل خاص ، از پارک و جمع شدن به بهانه جمع آوری زباله از کوه گرفته تا مهمانی های هفتگی در منازل یکدیگر ، همگی بهانه ای است برای برقراری روابط خارج از عرف بین پسران و دخترانی که در غالب کار خیر خواهانه ترویج فساد در جامعه می کنند . نکته تاسف آور ماجرا جایی است که تصاویر این اقدامات خصوصی! آزادانه در شبکه های اجتماعی ثبت شده در وزارت ارشاد دست به دست می شود .

این سایتها به عنوان یک شبکه اجتماعی مجاز در روزهای ابتدایی خود در حالی شروع به کار کرده اند که قرار بود به عنوان یک شبکه اجتماعی اسلامی در برابر فیس بوک که تولید غرب است بایستد و نسخه ای اسلامی از آن را به جوانان ایرانی ارائه دهد ، اما نه تنها این گونه نشد ، بلکه بیشتر تبدیل به بهانه ای شد تا قرارهای ناهنجار فیس بوکی که با برخورد مراجع انتظامی روبهرو شده بود در یک غالب قانونی و شبکه اجتماعی داخل کشور و با نظارت مراجع ذیربط ! صورت بپذیرد و چه بسا آثار مخرب تری بر جامعه وارد سازد .


از سویی حضور چندین دختر و پسر که همگی در یک فضای کاملا مسموم به اصطلاح جامعه امروز با یکدیگر دوست شده اند در یک مکان تفریحی ، یا در یک خیابان خاص ، علاوه بر آثار مخربی که برای خود این افراد دارد جلوه اجتماعی خوبی هم ندارد.

مشاهده ارتباط های خلاف عرف و زننده میان این افراد باعث ایجاد جوی می شود که دیگر با حضور این افراد ، جایی برای خانواده ها باقی نمی ماند و کافی است قرارهای مذکور در پارکی تفریحی صورت پذیرد تا با حضور عده ای بی بند و بار، این مکان تبدیل به مکانی نا امن برای خانواده ها شود.


لازم به یاد آوری است چندي پيش، حجت الاسلام والمسلمین حيدر مصلحي وزير اطلاعات ، هشدار داد: "ايجاد شبکه‌هاي اجتماعي توسط مزدوران داخلي که بخشي از دانش آموزان دبيرستاني ما را مورد هدف قرار داده از جمله اقدامات دشمنان در جنگ نرم است و ما مشاهده مي ‌کرديم که دقيقاً شبکه‌هاي اجتماعي از عدم آشنايي دانش آموزان با سوابق افراد نهايت سوء استفاده را مي‌کردند"

با این وجود مشاهده ادامه قرار های فیس بوکی در غالب یک سایت قانونی و داخلی ، نه تنها قابل توجیه نبوده بلکه به نظر می رسد به علت عدم نظارت دقیق وزارت فرهنگ و ارشاد به عنوان بالاترین مرکز نظارت بر امور فرهنگی بر سایت ها و شبکه های اجتماعی به ظاهر قانونی ، شاهد ادامه ی کار فیس بوک در یک فضای قانونی و بی درد سر در داخل کشور هستیم .


تمامی تصاویر فوق در شبکه های اجتماعی داخلی منعکس شده و آدرس تمامی صفحات نزد صراط نیوز محفوظ است.


نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۱۳۴
۹۷
بی کار ترین سایت صراط است
صدرا
|
Iran (Islamic Republic of)
ابله ترین مخاطبا هم شماها هستین که اینهمه تاکید این مطلبو نمی فهمین که بابا این عکسا و شادی ها و گشت و گذار اشکالی نداره اما وقتی عکساش به این خصوصی میاد توی سایتهای داخلی بازتاب پیدا میکنه دیگه نشون میده بعضی از نهاد ها خوابن
حالا شما همه چی رو ول کردین ناراحتین چرا صراط افشاگری میکنه
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
شمام احتمالا جزء پاکارترین آدما هستین !!!
همین قشر درد کشیده !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر سیاستهای ارشادی عدالتی گداپرور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آی ملت بفهمین که این از نتایج عملکرد و اهداف یه گروهک خاص هست ، گرونی ، بی حجابی و اشاعه بی بندو باری و فساد در جامعه و ......... همش از یه جاس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اين فيس بوكي ها كه اين عكس ها رو ميندازن بيكار نيستند!!
ريحانه 66
|
Iran (Islamic Republic of)
صدرا من اون ناشناس اول نيستم اما لحن لمپنيت اصلا مناسب نيست بچه ارزشي !
رفیق ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه امروز آخرین روز زندگیت بود، بگو چکار میکردی
اگه آخرین روز همین امروز بود، میجنگیدی یا فرار میکردی
آخه دنیا اومدن ما شبیه یه فرود بود، نمیدونی کجایی
یه وقتایی خود شیطونی، یه وقتایی دنبال خدایی
همیشه زور میزنی ظرف تو، از بقیه بیشتر باشه
زور نزن ظرفتو خالی کن، تا از اون بهتر پر شه
دل بستی به چی، مگه دنیا باورته
یه جور زندگی کن، انگار روز آخرته
دل بستی به چی، مگه دنیا باورته
یه جور زندگی کن، انگار روز آخرته
دل بستی به چی، مگه دنیا باورته
یه جور زندگی کن، انگار روز آخرته
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
چون چهره واقعی شما ...ها را نشان میدهد
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۴۹
۴۷
صراط بی آبرو این عکسا چیه گذاشتی؟
حالا یه عده ............... تو باید به نمایش بذاری؟
حالم ازت بهم خورد بی ابرو
تحویل بگیرن اونایی که دم از آزادی میزدن
یه مشت بدبخت عقب مونده که از خارجیا فقط ........... یاد گرفتن
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم
یکی دزدی میکنه یکی دیگه میگه ای دزد ای دزد
به نظرت کدوم مقصره؟
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید جان دلبندم میدونی اشاعه فحشا یعنی چه؟؟
میدونی قبح گناه رو از بین بردن یعنی چه؟؟
برو مطالعه کن
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
نظر های آبکی مخالفا عمق تاثیر مطالب صراط رو نشون میده و درستی راه رو .
دمت گرم صراط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
.... این عکسها در معرض دید عموم گذاشته شده بوسیله خودشون حالا تو کاسه داغ تر از آش شدی !
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
اکه اینطوریه اخبار ساعت 9 شب هم اینا رو پخش کنه!!!
عموم شما با عموم ما خیلی فرق میکنه!
بیدار شو از دنیای بچگیت ناشناس عزیز
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
قضیه فوتباله اونا اون کار زشت رو انجام دادن بعد گفتن تلویزیون برای چی نشون داد
نور
|
Iran (Islamic Republic of)
چیزی که خودشون پخش کردن باید می دونستن کار به اینجاها می کشه
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا حامد
این حرفهارو بهتره به اون بی آبرویی که میذارتشون بزنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۵۹
۲۴
انصافا خوش تیپ هستن. واقعا اگه یه کم آزادی باشه میلیونها جوون این تیپی میگردند بیائید واقعیت رو قبول کنیم . از داخل غفلت کردیم و توجهمون همش شده مسائل سیاسی خارجی حواسمون نیست از درون همه چیز بخصوص سرمایه های کشور یعنی جوونها از دستمون رفته
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزجان شهدامون نرفتن جبهه که وزارت ارشادمون اینجوری عمل بکنه ، نرفتن جبهه که سیاستهای فرهنگی مون این بشه ، نرفتن جبهه که یه گروهک منحرف افسار سیاستهای فرهنگی رو بدست بگیره و بتازونه و افکار و اعتقادات منحرف خودشو بخواد تووی جامعه ترویج کنه !!
که چی ؟
که میگن فسادو زیاد کنیم در ظهور تعجیل بشه !! همون عجل لولیک الفرج رو میخوان اینجوری تعجیل کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ساکت شو......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تا خوش تیپی رو چی بدونی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جوان ها با جذابیت های جنسی شان برای شما تعریف می شوند فقط؟!
مریم جون
|
Iran (Islamic Republic of)
وای مملی چه بی اعصاب شدی :دی
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
باز این ممل از شهدا مایه گذاشت.عزیزم آخه زمان شهدا اتوی مو و تیریپ اینطوری بود؟تو از کجا میدونی شاید اونام موهاشونو سیخ میکردن ولی میرفتن جبهه...مگه از چه گوارا انقلابی تر اومده؟هم موهاش بلند بود هم خوش تیپ میتونی قسم بخوری اگه جنگ شه هیچ جوون خوش تیپی نمیره جنگ؟
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر خوش تیپی و خوشگلی فرق داره با فساد ! گمون کنم اینو درک کنی !
من که مخالف خوش تیپی و خوشگلی نیستم
اونم فساد برنامه ریزی شده ، که براساس یه سری تفکرات و اعتقادات برنامه ها و سیاستهای فرهنگی رو اجرایی و یا در اونا اهمال می کنن که مثلا فساد زیاد شه که ظهور صورت بگیره
شما فکر نکن من به 4 تا عکس ایراد گرفتم نه من از سیاستهای خاص یه گروهک حرف زدم
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
مریم جون چرا بی اعصاب ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا مهمونی خصوصی آقا زاده هارو نمی زارین؟ یه مشت جوون بی گناه که هیچ رانتی هم استفاده نمی کنن اعصاب شما رو بهم ریخته ؟ بشما چه که تو حریم خصوصیشون چه جوری می گردن اگه می تونین جلوی مصرف علنی مواد مخدر در روز روشن رو بگیرین
ناشناس
|
France
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۶۳
۳۴
خدایا شر این طالبان های داخلی رو از سر این مردم کم کن
شناس
|
France
خدایا این منحرف رو هم هدایت کن
ناشناس
|
France
خدایا کسانی که دراین مملکت دارندفسادمیکنند اگرقابل هدایت نیستندنابودکن
محمد (ممل)
|
France
از جماعت روشنفکرنما حرفهای غیرمنطقی دور از انتظار نیست
ناشناس
|
France
یادت نره که طالبان رو امریکا درست کرد تا تو امروز به مسلمانها این حرف رو بزنی!! مثل موم توی دست امریکایی ها نباش و کمی تعقل کن دوست عزیز!
یه دانشجو
|
France
خدایا کسانی که دراین مملکت دارندفسادمیکنند اگرقابل هدایت نیستندنابودکن
جواد
|
France
اگه هر کی داره نهی از منکر میکنه طالبانه
من آرزوم طالبان بودنه
سپهر سمیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۲۷
۱۹
اگه واقعا نیت اینها کار خیر بود می تونستند با حجاب و رعایت اصول اخلاقی و عرفی این کار رو بکنند. من با این تیپ آدمها زیاد ارتباط داشته ام. خیلی هاشون علنی ابراز میکنند که هدفشون از این کارها مبارزه با جمهوری اسلامی هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درسته
یه دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ینی تو خونشون با چادر راه برن؟
نور
|
Iran (Islamic Republic of)
نه تو خونشون لخت راه برن ولی حق ندارن اون رو پخش کنن چون اصل گناه اشاعه فحشا به عهده ی خودشونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو نرو بگرد دنبال اینجور عکسا تو اینترنت تا نبینی نوری
نور
|
Iran (Islamic Republic of)
شما باید دوباره برات تعریف بشه که اینترنت هم محیطیه مثل خیابون می خوای از فردا بگیم همه یه چشم بند بزنن برن تو خیابون تا شماها راحت بگردین.
در ضمن من نرم دنبال این چیزا، با آدم های مریضی که دنبال این جور چیزا هستن (در قرآن هم ازشون یاد شده) باید چکار کرد؟ جنایاتی که بعدش اتفاق می افته به عهده ی کیه؟
ناشناس
|
Armenia
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۲۹
۶
افشاگري كن صراط جان.
بنشين و افشاگري كن.

خوش باش
نازی جوووووووووووون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۴۰
۴۰
دوست داشته دلش خواسته اینجوری گشته و عکس انداخته به هیچکسی هم مربوط نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما هم دوست داری لخت برو خیابون میشه؟ اگه عکس رو خصوصی و برا خودشون گذاشتند چرا می ذارنش تو سایت که همه عالم ببینند؟ اینا پدر و مادر ندارند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اخ جووووووووووووووووووووووووووووووون
عماد طالب زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم خوب شما هم به سبک اونا یه عکس بنداز بده صراط بذارت کنار اینا دیگه چرا ناراحت میشی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط هم دوست دارد گیر بده به هیچکس مربوط نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نازی من دوس دارم عکس شمارو ببینم میشه ؟
نازی جووووووووووووون
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اول گذاشتن تو سایت تا ببینن فضولش کیه
ناشناس دوم ای جوووووووووونم
و اما اقای طالبی
باید بگم من خیلی وقته با این قضایا کنار اومدم و مشکلی هم ندارم اما ناراحتیم برای عکس ......... که شده سوژه دست سایتای زرد
اره برادر
عماد طالب زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
نازی جون!
من راضی تو راضی گور پدر نا راضی!.........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نازی ، جونم داره در میاااااااااااااااااد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نازی یعنی چی کنار اومدی با این قضیه!
بی حیایی تا این حد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این عفریته ها از همون هایی هستند که در جوانی دست به دست می شن به سی که رسیدند و ترشیدند و دیگه کسی محل سگشون نگذاشت خراب می شوند وسط زندگی به زن بدبخت .
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
نازی جوش
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۳۲
۲۷
یکی دیگه قرار میزاره شما ها ناراحتید؟! اون جوون ها دوست دارن این ریختی زندگی کنن به شما چه ربطی داره؟
مجید
|
Germany
تا حالا قصه مسافران قایق رو شنیدی
طرف میگه من میخوام جای خودم رو سوراخ کنم به کسی ربطی نداره
اگه این تیپ گشتن ایراد نداره پس اون سوراخ کردن قایق هم ایراد نداره
درک این موضوع که در اجتماع فقط خودمون زندگی نمیکنیم و در یک اجتماع زندگی میکنیم و رفتار ما تاثیر گذاره و همچنین ما تاثیر پذیر از رفتار دیگرانیم برای بعضی ها سخته
شاید هنوز مانند نیاکان غار نشین شون فکر میکنند
حزب اللهی
|
Germany
......... که دلشون میخواد اینجوری زندگی کنن.اینجا مملکت اسلام اگه این .... بذارن.میفهمی چی میگی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!! یه مشت بی آبرو خدا لعنتشون کنه که این مملکت دارن به فساد میکشونن .حالشون اون دنیا هم دیدن داره .بدبختای عقده ای...این کشور با خون شهدا سرپا شده ما همه چی زندگیمونو مدیون شهداییم .وای بر تو وای بر غیرت تو ....
ناشناس
|
Germany
خیلی ربط داره!!!!!! شما نمیفهمی مشکل شماست.خیلی.......
ناشناس
|
Germany
اون ها فساد رو گسترش می دهند . فساد هم گسترش پیدا کنه همه خانواده های حتی متدین رو هم درگیر می کنه . افتاد ؟!
دخترک
|
Germany
خانواده های متدین لطف کنن اعتقاداتشون رو محکم کنن که درگیر نشن، چطور مسلمونای تو اروپا و امریکا انقد معتقدن و درگیر نمی شن؟ مشکل خودتون رو با محدود کردن بقیه حل نکنید لطفا
نور
|
Germany
شما اگر واقعا با مشکلات خانواده های مسلمان در اروپا درگیر بودی می دیدی که چقدر مشکلات دارد در ضمن اونها تکلیفشون با غیر مسلمون ها روشنه می دونن که اونها دینشون با اونها متفاوته و یک جورایی اونها رو هیچ وقت از خودشون و فرهنگشون نمی دونن ولی ما با این مسلمون های وطنی که دارند همه چی رو به گند می کشند باید چه کنیم به بچه هامون بگیم اینها مسلمان نیستند ؟! یا ما فرهنگمون از یک جا نیست؟!
اینه عمقه فاجعه ،دوگانگی، و البته همانطور که می دونید شیطان این مسائل رو بسیار زیبا ، رویایی و حد نهایت لذت نشون می ده و چه اندک شمار پیدا می شن آدم هایی که بتونن مقاومت کنن و صد البته بچه ها بی نهایت آسیب پذیرترند
میثم سپید
|
Germany
خانواده های بی بندو بار هم لطف کنن هر کثافتکاریی که می کنند تو خونشون و به قول خودشون تو حریم خصوصیشون باشه.نه اینکه عقده بازی در بیارن و بخوان به عالم و ادم نشون بدن که اره ما هم هستیم!!!
حتی اگه فکر می کنید اینجوری با کلاستره به محارمتون هم رحم نکنید!!!ولی لطف کنید به بقیه کاری نداشته باشید و نخواهید که اخلاقشونو فاسد کنید.
دخترک
|
Germany
والا اگه ما اصن شماهارو ببینیم یا اهمیت بدیم بهتون، فقط می خوایم زندگیمونو کنیم که اونم شما چشم دیدنشو ندارین
میثم ادبیات ولاییتو باز به نمایش گذاشتی،
نور این اصلا دلیل نمیشه بقیه به پای اعتقادات شما بسوزن
میثم سپید
|
Germany
دخترک با کدوم دلیل به من می گی ولایی و می خوای مثلا اینجوری اون کسای که واقعا ولایی هستندو تحقیر کنی!کی از من شنیدی که خودمو ولایی معرفی کنم!ولایی بودن مرام و مسلک خاص خودشو می طلبه که من هر چند خیلی دوست دارم اونجوری باشم ولی هنوز خیلی مونده تا به اونجا برسم بابت کامنتم که مثل اینکه به شما برخورده باید اول بگم که این اولین دفعه ایه که به این شکل کامنت گذاشتم پس چرا در نوشتارتون از کلمه(باز)استفاده کردید!!!من تا حالا سعی کردم هر طوری شده به کسی توهین نکنم.در ضمن من در این کامنت کلی صحبت کردم و منظورم به شخص خاصی نبود حالا نمیدونم چرا به شما برخورد!مگه شما هم از اون دسته خانواده های که من بهش اشاره کردم!!!بعدشم می خواستم بدونم چرا بی ادبی و بی حرمتی های شما مشکلی نداره و می تونید هر چی دلتون می خواد به مخالفینتون بگید!نکنه شماها همون از ما بهترینها هستید ولی بقیه حق اعتراض هم به شما ندارن!!!می خوای یک نمونشو از ادبتونو ببینی"(مخالفای شاهین ادب ارزشی و تراوشات ذهن علیل و تمایلات جنسیه سرکوب شده تون رو بیشتر از این نشون ندین وچون بدجور سوختین بعد از ریختن آب روی نواحیه مورد نظر کالاندولا استفاده کنید!!!!!!!!!!!!)"خب نکنه اینه ادب شما متمدنین و روشنفکرها!
خب سوالمو این دفعه یک طور دیگه مطرح می کنم که به شما بر نخوره.
چی می شه که خانواده های متمدن و دوست داشتنی که غرب قبلگاشونه به اکثریت جامعه و اعتقاداتشون دهن کجی نکنند و اونارو به سخره نگیرن و بهشون احترام بزارن و هر رفتار روشنفکگرایانه ای که ازشون سر میزنه در همون به اصطلاح خونشون و در حریم خصوصیشون باشه و لطف کنند با انتشار ندادن این تصاویر و فیلمها فقط خودشون از این همه ازادی لذت ببرن و منت به سر ما بزارن و فرزندانمون رو با انتشار ندادن این تصاویر متمدن و روشنفکر و مدرن ننمایند چون ما متحجر و سنتی و عقب افتاده بیشتر به کارمون میاد
و در اخر صمیمانه از شما و همفکران گرامیتون بابت این همکاری کمال تشکر را می نماییم
ممکنه بفرمایید مشکلش چیه که نباید اینجوری باشه!
دخترک
|
Germany
مشکلش اینه ما به شما کاری نداریم شما شدیدا به همه چیز ما کار دارین سرتون به کار خودتون باشه که همگی دوستانه زندگی کنیم تو این کشور با هر اعتقادی، اینجا ما رو به جون هم انداختن سر این چیزا خودشون دارن همه ثروت کشور و به باد می دن و ما هر روز بدبخت تر می شیم، مهم اینه که بهم آزار نرسونیم و احترام بذاریم نه اینکه بقیه رو وادار کنیم طبق سلیقه ما رفتار کنن، کسیم که قراره با 4 تا دونه عکس تو نت از عقیده ش دست برداره همون بهتر که برداره، اعتقاد قوی که با دلیل و برهان باشه به این راحتیا نابود نمی شه،
اینیم که برداشتی کپی کردی اینجا برو همه کامنتا و برخوردارو ببین وقتی آدم می بینه محترمانه طرف متوجه نمی شه مجبوره مثل خودش حرف بزنه اونم به کسی که داره به اجبار می گه باید مثه ما باشین حرف زور که دیگه جواب محترمانه نداره،
خسته شدیم
میثم سپید
|
Germany
دخترک تکلیفتو روشن کن این عکسا خصوصیه ونباید صراط بهش بپردازه یا اینکه اشکالی نداره و می تونن با کمال وقاحت منتشرش کنن و مشکل اصلی از اون کسیه که می بیندش اون باید اعتقادش قوی باشه؟
خانم اصلا فکر اینو نمی کنی که یه وقتی هم تو میری تو میانسالی و اون موقع اگه قرار باشه همه جا از کوچه خیابون گرفته تا اینترنت فرهنگش این شده باشه که اصل بر زیباییه و رفتارهای جنسی باشه همسر ایندتون رو چطور واسه خودتون حفظ می کنید اونم کسی که قبل از ازدواج یک دو جین ارتباطو با جنس مخالف تجربه کرده و الان هم با خانمهای دیگه راحت ارتباط برقرار می کنه!چون ادم با فرهنگ و روشن فکریه!ایا اونقدر قدرت داری که بتونی با یکی که از خودتون چندسال جونتر و زیباتره دست و پنجه نرم کنی!اصلا بی خیال بابا الان من هر چی هم بگم شما نمی فهمی
خودتون که تجربه کردید همه چی دستتون میاد!خانمهای میانسالی که این شرایطو تجربه کردن هم می توننن برات مشاورهای خوبی باشن بهت پیشنهاد می کنم باهاشون صحبت کنی.ولی باور کنید من از ته دل ارزو می کنم خوشبخت بشید و زندگی خوبی داشته باشید
و در اخر باید بگم اتفاقا این شما هستید می خواهید از ما هم ادمهای مثل خودتون بسازید و دست از سر ما برنمیدارید!تمام حرفمون اینه که لطف کنید این رفتارها رو اشاعه ندین!یعنی فهمیدنش برات خیلی سخته!
یه دفعه دیگه هم گفتم با عرض معذرت باید یه بار دیگه هم تکرار کنم شما به فکر ثروت کشور نیستی که ای کاش می بودی! بیشتر ازادیات و تفریحاتت برات مهمه و اینه که وادارت می کنه کامنت بزاری
اینهمه صحبت کردی که به این نتیجه برسی که شما حق دارید بی ادب بشید و هر چی دلتون خواست و از دهنتون دربیاد بگید!اینکه اینهمه صغری و کبری چیدن نداشت از همون اول می گفتید که شما حق دارید هر کاری که دلت می خواد انجام بدید و هرجوری هم که دلتون می خواد با بقیه صحبت کنید!و این ما هستیم که باید جلوی خودمونو بگیریم و دهنمون وا نشه!ممنونم از لطفتون قانع شدم!
نور
|
Germany
دخترکم شما کلا تعریفت از زندگی فرق می کنه تعریف شما از زندگی یعنی در این دنیا زندگی کردن و از این دنیا نهایت لذت رو بردن. در لحظه زندگی می کنی و نه عاقبت همین دنیا رو می بینی و صد البته نه عاقبت آخرتت رو.
بعد هم اینکه نشان دادن و جلوه گری هستش که روی انسانها تاثیر می گذاره و نشان ندادن و پنهان کردن اثری برکسی نم ذاره. با وجود چنین تعریف مشخصی از نمایش و ظاهر شدن متوجه می شی که حجاب یک امر اجتماعی است پس حالا که در یک کشور اسلامی (منظورم اینه که اکثریت مردم مسلمان هستند) داریم زندگی می کنیم باید قانون اجتماعات اون رو رعایت کنیم و اگر می بینید از این مسئله در عذاب به سر می برید خوب باید کوچ کنید و به بلاد کفر برید که البته شما اینکار را کردید. پس خواهشا دلتون برای متخلفان اجتماع ما نسوزه
ناشناس
|
Germany
میثم درسته هر زنی ناراحت میشه وقتی ببینه شوهرش با زن دیگه رابطه داره. جوون و میانسال و پیر هم نداره ، ضمنا صیغه و دوستی و ازدواج مجدد هم نداره. اخه شما ارزشی ها خیلی صیغه و ازدواج مجدد رو دوست دارید.!
ناشناس
|
Germany
آقا یا خانم نور مطمئن هستی اکثریت کشور به حجاب اعتقاد دارند؟! مسلمان بودن با حجاب قضیه اش فرق میکنه. ترکیه و لبنان هم اکثرا مسلمان هستند اما اقلیتی با حجاب اندو اگر در ایران هم حجاب ازاد بشه طرفداران شما بیشتر از 30 درصد جامعه نیستند.
میثم سپید
|
Germany
کاملا منطقی گفتی ناشناس المانی!بنده با این امار موثقتون کاملا قانع شدم!!!
میثم سپید
|
Germany
ترکیه یا لبنان مسلمانن فقط به اسم!!!!سریالها و فیلمهاشونو می تونی مد نظر قرار بدی یا .....از اثار فرهنگیشون معلومه چقدر مسلمانن!
می تونم بپرسم که شما کی به اجتهاد رسیدی فتوا میدی!که حجاب قضیه اش با مسلمان بودن فرق داره!چند نفر از مراجع تقلید با این نظر موافقن!
لطفا خواستهاتو با پوشش دین مطرح نکن!!!و نخواه برای اینکه حرفتو به کرسی بنشونی از دین استفاده ابزاری کنی!چون میدونی اکثریت ملت ایران برای خدا و دینش حاضرن همچیزشونو بدن تنها راهی که برای امثال تو می مونه همین استفاده کردن از دین به نفع خودتونه!!!نگفتی چندتا از مراجع تقلید باهات موافقن؟!
از همه جالبتر اشراف شما بر احوالات ایرانیهاست چقدر خوب امار دقیق طرفداران حجاب هم که دست امثال توهه؟معلوم نیست کی این امارو گرفتی که کسی مطلع نشده!!!!!!!
اینم باید بگم که دین اگه قرار باشه تا جای خوب باشه که به نفع من باشه می شه این!شما میای می گی حجاب از مسلمونی جداست منم می گم نماز به مسلمون بودن هیچ ربطی نداره بعدی می گه روابط ازاد جنسی داشتن با مسلمون بودن هیچ منافاتی نداره و.............که خودت خوب میدونی
تو کامنتت نوشتی خیانت همسر به سن ربطی نداره و برای خانمها غیرقابل تحمله درسته اما وقتی شما میانسال باشید دیگه خلع سلاح هستید در مقابل جونتر از خودت.و اگه همسر کسی هم این حقو برای خودش قائل باشه که چرا باید به زور کسیو تحمل کنه که براش دیگه اون چیزی که سابق بود نیست!چی؟ یعنی این جواب کسیه که جونیشو بخاطر اون اقا از دست داده!چرا؟چون پوشش و روابط و رفتار تو جامعه بر پایه تحریک جنسی پایه ریزی شده و چه اون مرد بخواد و چه نخواد در هر روز در معرض این چیزاست و هر چی هم که یه ادم سعس کنه خودشو حفظ کنه بلاخره دنیای پیرامون و اطرافیانش روش تاثیر میزارن!همه از نظر اعتقادی و کنترل خودشون در سظح بالای نیستند!اگه هر چیزی سر جای خودش باشه حتی اون کسی که سر و گوشش می جنبه هم خیلی محدودتره تا اینکه هر کی هر کی باشه.
با وجود امثال شما چه بخواهیم و چه نخواهیم فساد در ایران هر روز بیشتر از دیروز می شه که کمتر نمی شه.اینو خوب میدون امثال شماها هر چیزیو زیر سوال ببرید زمانو نمی تونید.این زمانه که به شما خیلی از مسائل ثابت می کنه
اینده نشون میده ارزشی های به خیال تو عاشق خیانت و ازدواج مجدد و صیغه که فقط می خوان خانمهارو محدود کنن فرقشون با روشنفکرهای که تمام فکرو ذکرشون ازادی زنه و فقط همسر گرامیشونه براشون مهمه و حاضرن بمیرن ولی به خانمشون خیانت نکنن چون به زن فقط به خاطر خودش احترام میزارن.چیه
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۱۳
۷
اين مطالب را شما بايد بدهيد به مسئولان مربوطه . پخش عمومي اين مطالب موجب گشترش و اشاعه فساد خواهد بود.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی که سیستم فرهنگی کشورت مجری یه سیاست فرهنگی هست که از روی عمد دنبال بوجود اومدن چنین وضعیتی در جامعه هست شما چی میگی ؟ که فساد زیاد بشه امام زمان بیاد !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راس ميگه شما بيشتر فحشا را رواج و عادي ميكنيد!!چه كاريه!
شاهین
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۲۴
۶۶
خاک بر سرت صراط نیوز
نمیدونم مدیرت کیه و از کجا داری حمایت میشی ولی خیلی بی آبرو هستی
لیاقت فحش هم نداری..
به شما چه آخه!
آقا هر پسر و دختری با هم یه جا قرار میذارنئ شما اینو غیر اخلاقی میدونید و فضولی میکنید
باز هم میگم اینجا توی ایران انگار فقط مردم هستند که هیچ حقی ندارند
به شما چــــــــــــــــه آخه
آدم نه میتونه یه پارتی بگیره نه مهمونی بره نه عروسی درست حسابی بگیره
حالا ممکنه یه آدم احمقی بیاد در جواب من کامنت بده مه اینها مروج فساد هستند و باید جلوشون گرفته شه، از همین الان به یه همچین آدم هایی یه "خفه شو" تقدیم میکنم.
حالم از سایتتون بهم میخوره
فهیم و متمدن
|
Netherlands (Kingdom of the)
عزیزم شما فکر نمیکنی اینقدر حرص میخوری یه وقت شیرت خشک میشه؟
منم موافق مهمونی و تولد و بزن و برقصم اما به نظرم چهاردیواری اختیاری دیگه گذاشتن عکساش توی اینترنت مسخرس
مگه کسی عکسای اتاق خوابشو میذاره تو اینترنت که یه فضای عمومیه؟ خوب اینم همونه دیگه . چرا اشاعه میدن؟
بهتره این کارا مخفی انجام بشه. که البته میشه
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
...... تویی ...... اگراینجاناراحتی برو ..... امریکا..... اینجا جای پارتی این کارهانیست اینجا مردمشان به خاطره اسلام جانشا ن راهم میدهند
مجید
|
Netherlands (Kingdom of the)
شما اگه اجازه بدی خواهرت یا همسرت این تیپی بیرون بیاد و ککت هم نگزه
شک نکن تو غیرت نداری
فکر کنم پیش گیری بهتر از درمان است
همین شما ها اگه یه خبر تجاوز بشنوید اسمون ریسمون میکنید که ای وای امنیت نیست و غیره
اون کسی که تجاوز کرده از مادر زاد پست نبوده جلوه گری ناموس بعضی بی غیرتها،
بعضی دوستی های بدون کنترل ،نگاه حرام و صد البته دنائت خودش سبب میشه
ما میخوایم پیش گیری کنیم تا این که وقتی تجاوز شد جیغ بنفش امثال تو رو نشنویم
........
شاهین
|
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس،،، تو که میگی اینجا جای پارتی نیست و مردم جونشون رو به خاطر اسلام دادند و اگه ناراحتی برو آمریکا بهتره بدونی من دارم توی ایران زندگی میکنم و امثال تو(و افکار امثال تو) جا رو واسه ماها تنگ کردند
فکر کردی مملکت ارث باباته که اینجور میگی؟
من هر جور دلم بخواد دوست دارم زندگی کنم ولی قانون های مسخره این مملکت و این نظام مسخره حال آدمو بهم میزنه
احالم از همتون بهم میخوره
روی هر چیزی یه اسم اسلام میذارید و تفسیرش میکنید.
مردم ایران سالهای سال هست که با خرافات دارند زندگی میکنند.
من ذلم میخواد پارتی میگیرم مهمونی میرم تو اگه اسلامت بهت گفته پارتی نری اینکارو انجام نده ولی لازم نکرده به ماها زور بگی،مــــیفهمی؟
فلق
|
Netherlands (Kingdom of the)
متقابلا ما هم از شما حالمون بهم میخوره...اصلا مهم نیست که شما چی تقدیم ما میکنی جوجه فکلی...!!!!!!اونی که بی آبرو تویی چون دست به هر ........ میزنی و افتخار میکنی.... لیاقت فحش نداری چون از اون موقعی که خدا شمارو با افکارتون تنها گذاشت بدبخت هر دو عالم شدید...برات متاسفم میدونی خیلی کمبود داری؟!!!!!!!پارتی بگیر تا ببینی چه جور حالتو میگیریم....بچه پرو!
نیلوفر
|
Netherlands (Kingdom of the)
منم خیلی چیزا دلم میخواد چه ربطی داره؟حالت خوش نیستا مثل اینکه مغزت در اثر مصرف.... حسابی پکیده ...برو بابا.واقعا حال شماها اون دنیا دیدن داره بدبخت تو از اسلام چیزی سر در میاری آخه؟تو به دین میگی خرافات؟خیلی راحت همه چیزو باختی.....
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
شاهین جووووووووووووووووووووووووووووووون

خیلی کله پوکی
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
اقا شاهین تو با این افکارت اهل عروسی کردن و عروسی گرفتن هم هستی مگه!
اون دختر بدبخت با این هوسبازیات چطور کنار میاد!!!
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
شاهین چرا .............. برو در فرنگستان این قدر ....... تا عمر دو روزه ات به پایان برسه . دقت کن لحظه ای رو برای لذت جویی ........ از دست ندهی که شما غرب زده ها همه چیزتان .....است !
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
این شاهین از این بدبختهایی ست که به هر دری زده نتونسته بره خارج این طوری داره جیز می زنه .
چقدر نفرت آورند افرادی که ........! و زن ها برایشان ابزاری برای لذت جویی.
شاهین
|
Netherlands (Kingdom of the)
نیلوفر و فلق بهتره ............
ممنون
فلق... بیا حالمو بگیر اگه میتونی
همتون مثل همه اصولگراها ........ هستید
ناشناس... کله پوک شماها هستید که زندگیتون گر از خرافات .......... است
من نه عقده پارتی دارم نه چیزی ولی با این حرفا هر چه بیشنر به افکار ........... شماها پی میبرم و واقعا ایران از امثال شماها رنج میبره
فلق حالت بهتره از خودت و فکر ....... بهم بخوره
شاهین
|
Netherlands (Kingdom of the)
یه جای دیگه هم توی همین سایت گفتم که آدم توی ایران واقعا هر روزشو با نفرت سپری میکنه
اخبار مملکت که این روزا فقط شده بحرین و عربستان و میانمار هم که بهش اضافه خواهد شد و در تمام اروپا!! هم مشکلات اقتصادی وجود داره و ایران هم که مملکت گل و بلبل هست
نه گرونی هسن نه تورم نه بیکاری
ایرانیا ... هر جوریه همه اطراف رو داره سعی میکنه بد جلوه بده و فقط خودش و حزبی که دوست ذاره رو خوب نشون میده
سایت های این چنینی هم واقعا نمیدونم روی چه حسابی فقط به مسائلی میپردازند که یه عده ای رو فقط خوب و یه عده ای رو فقط بد نشون بدند
امکان نداره که روزی این همه خبرهای حاشیه ای رو نخونیم،دیگه همه این چیزارو دیدند
هر چیزی که بد باشه رو به حزب مخالفشون(اصلاح طلبا) نسبت میدند و هر چیزی رو که بخوان خوب جلوه بدند ناشی از بصیرت و شعور مردمی و ملت و حزب خودشون(اصولگراها) میدونند!!!
واقعا شماها شاید توی این دنیا تا سالهای سال هم دوام بیارید ولی آدمیت میفهمین چیه؟؟ اون دنیایی هم هستا !!!
هر روز یه خبرهای این چنینی مثل همین خبری که گذاشتید میذارین و فقط اراجیف تحویل مردم میدین
از منفی و مثبتا باید حساب کا اومده باشه دستتون که چی به چی هست..
اینی که من و افرادی مثل من بخوان بیان کامنت بذارند و با یه افرادی امثال "فلق" و "نیلوفر" و ....... دیگری مثل اینها به بحث بشینند هم ناشی از فشار زیادی هست که توی این مملکت داره به مردم وارد میشه و آدم واقعا از این همه حرف زور کلافه میشه و احتیاج داره که حرف دلشو بزنه
بحث خیلی زیاده ولی نه این سایت ارزششو داره که بخوام مفصلتر بنوبسم نه حوصله کل کل کردن با افراد ....... و ... رو دارم
در آخر میخوام بگم برای مردمی این چنین متاسفم.
صابر
|
Netherlands (Kingdom of the)
شاهین جان تند نرو اگه خانواده خودت خواهرت مادرت زنت دخترت با همین روشهایی که تو طرفداریشون میکنی به منجلاب فساد کشیده بشن خوشت میاد
محمد (ممل)
|
Netherlands (Kingdom of the)
شاهین جون دوس ت دارم
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
چه جالب ، جنابعالی به اون دنیا هم اعتقاد داری . از آدمیت هم که حرف میزنی . نه هیچ کس آدم نیست شما با این نظرات صد من یه غازت آدمی . برو اونور آب .........، به قول دوستمون مجبور نیستی تو ایرانی که گل و بلبله زندگی کنی.
کریم
|
Netherlands (Kingdom of the)
وایضاً .............
شاهین
|
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس و کریم تو هم انگار تنت میخاره
این سایت هم خودش اومده نظر منو سانسور کرده و جاش نقطه چین گداشته! شما عجب ادمهایی هستین واقعا
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
درجواب شاهین .... میگویم بدبختها مردم دارنداز دست شما هارنج میبرند شماها چه نه حیا نه غیرت سرتون میشود منهم از تووامثالت حالم بهم میخورد دراخر اخه ادم ..... شماهایید چه صبح تاشب دارید از امریکا دفاع میکنید وهمه زندگیتان مثل غربی هاست بهتراست برید انجا همهانجا پارتی بگیرید ما اینجا به خاطره اسلام هزاران شهید دادیم ما این اسلام به سختی به دست اوردیم ونمی گذاریم امثالتودراینجا............ مردم ایران فقط کسانی نیستند به اینترنت سر میزنمند مردم ایران همانهایی هستند چه هر مناسبتی میشودباحضورشان کام تووامثال توراتلخ میکنند
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
شاهین اگه خیلی داره در این مملکت بهت فشار میاد کله ات رو بکوب به دیوار ! کلی از بدبختیهای این مملکت از وجود افراد ظاهر بین و مرعوب غربی مثل توئه که پیشرفت براشون یعنی بی بند و باری و بی حجابی و اختلاط . اگه شماها عقلتون درست کار می کرد می فهمیدید غرب پیشرفت کرده چون کارش اندرون داره . احمق کسی ست که این وسط می چسبه به ظواهر و زرق و برق غرب .جهان سومی بودن از سر تا پات می باره بیخود خودت و هم فکرهات رو متمایز نکن روشنفکرنمای غرب زده !
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
توهم زدی اخوی. کدام مردم؟! 300 هزار نفر میان 22 یهمن دور میدون آزادی شدند مردم. انتخابات مجلستان رو هم دیدیم. 64 درصد!! انگار ما در این کشور زندگی نمیکنیم و مردم را نمیشناسیم. مردم آنهایی که به اینترنت دسترسی دارند نیستند! دانشجویان مردم نیستند! کسانی که در خیابان می بینیم مردم نیستند! اونایی که در بیمارستان ها و بازار ها و مراجعین به ادارات می بینیم مردم نیستند! پس مردم فقط اعضای بسیج و پامنبری های نماز جمعه هستند؟ ضمنا برادران و خواهران ارزشی انقدر از غیرت حرف نزنید . بله! برای من مشکلی نیست اگر خواهرم با پسری دوست باشد که هست. الان حتما متلک میندازید که چقدر بی غیرتی و یا شماره خونتون رو بده تا زنگ بزینم. من خودم برای خواهرم دوست پیدا نمیکنم ، اما اگر پسری به خواهرم پیشنهاد دوستی بده و خواهرم هم از پسره خوشش بیاد من دخالتی نمیکنم . البته این با مزاحمت فرق داره. زنان و دختران آزادند. حتی روزی زن آینده من بگه از تو خوشم نمیاد راحت طلاقش میدم و میرم سراغ یکی دیگه. مدل ما اینجوریه!
شاهین
|
Netherlands (Kingdom of the)
نیازی نیست بخوام جواب تک تک شما نادانها رو بدم
نورا
|
Netherlands (Kingdom of the)
مخالفای شاهین ادب ارزشی و تراوشات ذهن علیل و تمایلات جنسیه سرکوب شده تون رو بیشتر از این نشون ندین وچون بدجور سوختین بعد از ریختن آب روی نواحیه مورد نظر کالاندولا استفاده کنید!!!!!!!!!!!!
محمد (ممل)
|
Netherlands (Kingdom of the)
نورا خیلی متاسفم برات
میثم سپید
|
Netherlands (Kingdom of the)
امیدوارم روزی که بخوای به یکی مثل شاهین بله بگی باز با همین لحن ارزشی هارو مریض و با تمایلات جنسیه سرکوب شده خطاب کنی!عیار هر کسی تو زندگی معلوم می شه خانم محترم
فقط امیدوارم روزی پشیمون نشی که خیلی دیر باشه(امیدوارم منظورمو فهمیده باشی)
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
واقعا برای این خانم متاسفم البته لیاقت این فرد امثال شاهین است فهم ودرک هردوتا شون دریک حداست
نورا
|
Netherlands (Kingdom of the)
یه ذره خشونت براتون لازمه!
روزبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۷
۳۲
صراط با این کارش داره اشاعه فساد و فحشا میکنه چه لزومی داره عکس یه مشت هرزه های جامعه رو به رسانه بکشی چرا با روح وروان جوان مجرد جامعه که خدا وکیلی پاکند بازی میکنی چرا جوان مردم رو تحریک میکنی فسادِ اون افراد محرز است هر کسی اینکار رو انجام داد هر کی مشایعت میکند هر کی تابعت میکند باید پیشگاه خداوند پاسخگو باشند . 2. برخی مسئولین بجای رسیدن به شکمشون یه زره بفکر جامعه و جوان مردم باشند . از کجا معلوم اینا بعضی بچه های خودشون باشن این چه کثافت بازی هست را ه انداختین تو این مملکت. خداوند لعنت دو دنیا کند برخی معاویه صفت و زالو صفتان را که باعث شدن اینا به منجلاب فساد بیفتند. یه زمانی جوان ایرانی هم سن این آدمای در عکسا چه توان و بزرگی داشتن اونا کی بودن که صدام و صدامیان به اراده راسخشان در مقایسه با نیروهاشون حسادت میکردند. ولی الان بعضی جوونای امروزی فکرو ذهن و زندگیشان فقط شده سرویس حیوونی دادن بهم . وا اسفا وا اسفا باید عزا گرفت این نتیجه خواب ماندن برخی افراد ذیربط است
ستاره
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه صراط هم نگه که سایتای دیگه چیزی نمیگن .واقیت اینه که این چیزا در جامعه وجود داره و باید مسئولین فرهنگی کشور از خواب غفلت بیدار بشن... واقعیت تلخه!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۱۰
۲
متاسفانه مسئولین ما اول برای دادن مجوز سخت گیری می کنند ولی بعد دادن اون دیگه کاری به کار کسی ندارند چرا! چون ما منافع ملی یادمون رفته !!!!
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۴
۴
نیاز به کارفرهنگی دارد که متاسفانه اقتدار فرهنگي در بین مسئولین دیده نمی شود. چراکه لازمه اقتدار فرهنگی اقتدار سازماني است و براي رسيدن به آن بايد برنامه راهبردي داشت.که متاسفانه نیست
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه خود همین رواج بی بندو باری و فساد در جامعه جزو یه برنامه فرهنگی خاص باشه چی ؟
برنامه فرهنگی خاصی که معتقده باید فساد در جامعه زیاد بشه تا ظهور صورت بگیره !!
امیر حامی دکتر جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۵
۶
دارم دیونه میشم از این مدیریت افتضاع دولت این چه وضعی است از وقتی اقا صفار هرندی رفت همه چیز بهم خورد ان از سنماتون ان از اهنگتون و این از مجوز دادن سایتون ...
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
این عکسا جیگرتو لاش لاش کرده ؟ !
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۸
۵
با سلام
تورو خدا جمعش کنید. حالم بهم خورد.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
سایتو یا جیگرارو ؟
محمد
|
Germany
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۸
۹
واقعا اگه شهدا نبودند خیلی از دوستان دچار کمبود دلیل میشدند البته شک دارم شهدا فقط به خاطر این مسائل رفته باشند جهاد بکنند یعنی عدالتی رفاهی چیزی جز انگیزههاشون نبوده یا رفتند شهید بشوند که تو روز روشن بانکهای ام القرای جهان اسلام نزول خوری بکنند که حکم جنگ با خدا را داره
حامد
|
Germany
اگه شهدا رفتن به خاطر من و شما رفتن
حرمتشون رو هم من وشما باید نگه داریم
حرف شما رو هم در مورد بانکا قبول دارم
توی این مملکت متاسفانه آقازاده ها شدن ریشه تمام مشکلات ما
با پول باباشون هر ...... که بخوان تو این مملکت می کنن
دخترک
|
Germany
من همیشه واسم سواله این همه جوون 14 ساله شهید شدن فقط واسه حجاب و مهمونیه ما و این مسائل پس اون شهدای ارامنه واسه چی رفتن جنگ، یا اون شهدا از خانواده های بی حجاب ها،
ناشناس
|
Germany
اگه شهدا بودن مطمئن باشید این بساط و دکان اسلامی که بعضیا باز کردن رو جمع میکردن
ناشناس
|
Germany
یک دو نمونه از شهیدان خانواده های بی حجاب مثال بزن ببینم!
می تونی وصیتنامه شهدای ارامنه بخونی تا بفهمی برای چی رفتند!
امیر
|
Germany
ناشناس آخری من برادرم شهیده وصیت نامشم هست تو وصیت نامش به حجاب و این حرفا اشاره کرده ولی نه در صدر.در حد یک خط ولی تا دلت بخواد از عدالت اجتماعی و نهی مسئولین از دزدی و زشت و ترسناک جلوه دادن دین الهی گفته.سال 83 خواستم روزنامه خراسان چاپش کنم تهدید کردن.شهید زرگر..اگه خواستی ایمیل بده بفرستم واست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۱۳
۴
اینها با خو گرفتن به این نوع زندگی چطور می خوان به همسران ایندشون وفا دار بمونند؟
خدا رحم کنه به دخترها و پسرهای که قرار همسر اینها بشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
كدوم ......... حاضره با اينا وصلت كنه؟
منكه گربه محلمون هم به اينا نميدم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دلت خوشه ها. کدوم همسر . پسرهاشون که تا دم گور دنبال زنبارگی خواهند بود . دخترهاشون هم تا جوون اند دست به دست می شن و سی رو که رد کردند تاریخ انقضاشون به سر می رسه .
دخترک
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا تورو خدا بیاین ازدواج کنین اینا هم بله رو دادن به شما،گربه دستش به گوشت نمی رسه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه یک نمونش اقایانی هستند همفکر شما
حاضرم مجرد بمیرم ولی با اینجور ادمی زندگی نکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دخترک ! زن ریخته .برای چی با یه مشت تاریخ مصرف گذشته و ترشیده ازدواج کنم ؟ تازه هرزه هم باشند و مصنوعی!!! مطلعی که این روزها میمون روی درخت هم به ملکه زیبایی تبدیل شده !خیلی به نظرت اومده این زنهای دم دستی ؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اون آقایونی که باهاشون دوست می شی فکر کردی برای خودت باهات دوست می شن ؟ بابا خیلی ساده لوحی! خوب مردها بخصوص مردهایی که دنبال تشکیل خانواده نیستند زن رو برای بدنش مب خواهند دیگه . حالا اون مردهای هرزه شدند خوب ، منتقدانشون شدند بد؟ حقا که عقلت پارسنگ بر می داره.
دخترک
|
Iran (Islamic Republic of)
والا شما به نظرتون همه خیلی میان که تا دختر می بینید فکر ازدواجین و اینکه کی با کی ازدواج می کنه ما که هدف اول و آخرمون ازدواج نیست زندگیه درست حسابیه،

بعد آقایونی که اطراف ما هستن خیلی با شخصیت تر ازین حرفان لطفا انقد همه آقایون رو با امثال خودتون جمع نبندید، انقدم عقلتون به چشمتون نباشه ضرر می کنین
میثم سپید
|
Iran (Islamic Republic of)
دخترک لطف کن نظرات رو یکدفعه دیگه خوب نگاه کن می بینی همه پسر نیستند که کامنت گذاشتن!!!و خیلی از دخترها هم با امثال تو مشکل دارن!یک بار دیگه کامنتهارو با دقت بخون
این جملتو می شه واضحتر توضیح بدی منظورت ازش چی بود(والا شما به نظرتون همه خیلی میان که تا دختر می بینید فکر ازدواجین و اینکه کی با کی ازدواج می کنه)بلاخره همه از نظرت کمه یا زیاد؟بعدش چی شده که متوهم شدی اعتقادات به قول خودت ارزشی ها بهشون این اجازه رو میده که چشم چرونی کنند و بعدش هم برای ازدواج با کسای که هیچ ارزشی برای خدا قائل نیستند سر و دست بشکنن؟
این حرفو فقط کسای باور می کنند که از روانشناسی مرد و زن هیچی ندونه"کدوم حرف!اینکه دختری مدعی بشه دوست داره برای همیشه مجرد بمونه!!!در ضمن این زندگی درست حسابی تا چندسالگیت ادامه پیدا می کنه؟فکر می کنی وقتی که سنت بالا رفت بازم ممکنه زندگی به کامت باشه؟می شه برای یه لحظه هم که شده خودتو جای زنان مسنی که دوروبرتن بزاری!حالا اگه به خاطر شرایطی که واسه خودشون درست کردن مجرد مونده باشن که بدتر.و ببینی زندگی برای اونا چه معنیی میده!
خداروشکر میدونی چرا اینکه اقایونی که اطراف شما هستند با شخصیت وهمه چی تمومند فقط یک سوال چرا اگه این اقایون اینقدر ماه تشریف دارن شما به این نتیجه رسیدی که زنی خوشبخته که ازدواج نکنه!!!!راستی چرا؟
این چیز معلومه ی که هیچ وقت همچین مردهایو با خودم جمع نمی بندم.میدونی چرا؟چون اقایونی که هیچ محدودیتی در نگاه و ارتباط با جنس مخالف برای خودشون قائل نیستند و زیبای خانمها براشون اصالت داره نه شخصیت اونا اصلا مثل من نیستند و مثل من فکر نمی کنند که من بخوام خودمو با اونا جمع ببندم!!!!من معتقدم همونطور که ما مردها اعتقاد داریم زنی ارزش زندگیه مشترکو داره که عفیف و پاک باشه و خدا اصل مهم زندگیش حتما و تحقیقا خانمهای پاک و با حیا هم این عقیده رو دارن که باید خدا خط قرمزه ما اقایون باشه و در روابطمون با خانمهای دیگه مسائلی که خدا مارو از اونا منع کرده رعایت کنیم!!!اگه این نشونه عقب موندگیه من با افتخار می گم ادم امل و عقب مونده ای هستم و ارزومه با یک دختر امل و عقب مونده ای مثل خودم ازدواج کنم.نه این دختران روشنفکر و زیبا
یعنی چی عقلمون به چشممون نباشه ضرر می کنیم!این حرفا خواهر گرامی دورش گذشته
الان دوره ایه که نه به چشم فقط می شه اطمینان کرد و نه فقط به عقل تنها.بلکه برای یک انتخاب درست به هردوی موارد نیازه!
مگه می شه اون دختری که برای خودش حریم قائله و حتی در پوشش با نامحرم حدودو رعایت می کنه با اون خانمهای که شما در حال دفاع کردن از اونای و حتی پوشش که هیچی از سر و کول مردان بالا میرن و این در این چندتا عکس مشخصه چه برسه در خلوت و....یکی باشه!حتی همون خانمی که پوشش مناسبی داره ولی زیر این پوشش اعمال زشتی انجام میده به نظرم صدمرتبه بهتره از دختری که نه پوشش درستی داره ونه به اخلاقیات احترام میزاره چون اون لااقل پوششش درسته
دخترک
|
Iran (Islamic Republic of)
کی گفتم زن خوشبخت ازدواج نمی کنه من فقط موافق ازدواج با بهترین رفیق آدمم که اگه دختر بود می شد بهترین دوستم، کسی که درک می کنه و دوستمه، چیزیه که بهش رسیدم و ایمان دارم بهش.

ولی در کل چون این جامعه همه حقوق ها برای آقایونه بعد ازدواج، خانمها یا باید با شناخت کامل و همه جانبه و چند ساله ازدواج کنن یا کلا بی خیال شن

یه چیزی بگم؟ من برعکس شما حس می کنم آقایونی که خیلی به حجاب خانم گیر می دن کسایی هستن که به خانم ها زیاد نگاه می کنن که به همه آقایون دیگه شک دارن (همون قضیه کافر و کیش واین چیزا)
بعد قانونی که به شما اجازه ازدواج مجدد رو میده من نوعی چه جوری با کسی که ازین قانون پیروی می کنه می تونم زندگی کنم! مسلما کسیو انتخاب می کنم که مخالفش باشه

خیلی از آقایون هم هستن به رابطه های شکست خورده قبلی یه خانم کاری ندارن و به خودش بها می دن، حالا شما بهشون میگین بی غیرت ما میگیم مرد چون دید غذا و آدامس و کلا فقط جنسیتی به یه خانم ندارن
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
یه بوس گنده واسه دخترک!
میثم سپید
|
Iran (Islamic Republic of)
دخترک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به این زودی یادت رفت؟!!!(ما که هدف اول و آخرمون ازدواج نیست زندگیه درست حسابیه)با این نوشته چی می خواستی بگی؟اینکه شوهر داری؟!!!متاسفانه خیلی زود فراموش می کنی!شما چند دفعه دیگه هم غیر مستقیم فرموده بودید که مجردین!!!حالا نمبدونم چرا به این زودی یادت رفته!واقعا نمیدونم کدوم حرفتو باور کنم!اونکه شما می گی من و هر ادم عاقلی هم قبولش داره که زن و مرد باید رفیق هم باشند و همدیگرو درک کنند!ولی این با دوستی میسر نمی شه حالا شما هر جور دوست داری فکر کن!ولی امکان نداره با دوستی کسیو بشناسی؟
می تونی بگی ایمان داشتن به طرف مقابل از نظر شما یعنی چی؟می خوام ببینم تعریف شما هم همون تعریفیه که من از این قضیه دارم یا نه؟خانم این قوانین که می گی همش به سود مرداست یه دفعه دیگه هم در موردش حرف زدم و دوست ندارم دوباره تکرارش کنم.اگه می خوای ادرس خبرو بهت بدم؟
اینکه شما حس می کنی چه ربطی به خلقیات یه مرد داره؟این حس شما به عنوان یک جنس مخالفه که هرگز نخواهید تونست به درک صددرصدی از مرد دست پیدا کنی دقیقا مثل ما مردها که نمی تونیم یک خانمو صددرصد بشناسیم.یه چیز دیگه وقتی کسیو نمی شناسی لطف کن بهش بی احترامی نکن!دیگه همینش مونده که شما ادعا کنی جنس مردو از منکه یه مردم بهتر میشناسی!!!و به خاطر اینکه مریضم به اونا شک می کنم!لطفا خودتو به خواب نزن!از این به بعد سعی کن به رفتار بعضی از مردهای اطرافت یکم دقیقتر توجه کنی.فکر کنم خیلی چیزها دستگیرت بشه
من توی دوستام کسایو می شناسم که با خانمهای ازدواج کردن که قبلا یک ازدواجو تجربه کردن یک نمونش ازدواج یکی از دوستام با همسر یه شهید هستش که حتی ایشون از همسر شهیدشون بچه هم داشتن اگه خواستید و خانم دوستم راضی باشن اسم و فامیل شهیدو واستون میزارم
تا این رابطه شکست خورده قبلی چی باشه روابط بدون هیچ قید و بند و بدون چهارچوب قبل از ازدواج منظورته!!!یا اینکه یه بنده خدای به هر دلیلی شوهرشو از دست داده باشه و خانم نجیب و پاکی باشه!باید بگم دومی روی چشم ادم جا داره ولی اولی بهتره به فکر همون اقایونی که فرمودید باشه که اتفاقا کم هم نیستن و به قول شما به خود زن اهمیت میدن نه اینکه مثل ما عقده ایها بهش نزدیک بشن تا بتونن جواب عقده های جنسیشونو بدن!
میدونی"اگه به من می بود اولین کاری که میکردم این قانون ازدواج مجدد رو حذفش می کردم چون تو همون دین گفته شده که کسی که نتونه مساواتو توی زندگیش برقرار کنه نباید اینکارو بکنه و با یه کم تعقل می شه فهمید که هیچ کس از عهده همچین کاری برنمیاد و اگه پیغمبر اسلام(ص) و امامان معصوم می تونستند باید بگم اونها معصوم بودن.چه ربطی به ما داره!هر چند الان می گن ازدواج مجددو خیلی محدود کردن و عملا کسی نمی تونی راحت اینکارو بکنه اما ای کاش کلا برش میداشتند تا می دیدم بعدش می خواستی چه هنگی به ما بزنی و مدعی بشی که اهای" مردای ارزشی دنبال تعدد زوجات هستند و فلانو بعمان!!اون موقع فرق یکی مثل شاهین و امثالش که برای شما و نورا فرشته نجاتن و امثال ما مریضهای عقده ای که تمایلات جنسیمون سرکوب شده معلوم می شه چقدره
از همه مهمتر دوست دارم یک قانونی تصویب بشه که خانمهای عفیف و پاکدامنو مورد حمایت قرار بده تا یک بی همه چیزی که اولش با پوستین دین خودشو معرفی می کنه و مدعی پاکی می شه پیدا نشه و بهشون تو زندگی بی احترامی یا اهانت کنه چون به نظرم این خانمها خیلی محترمن و پیش خدا هم مقام بالای دارن.امیدوارم این خانمها که این همه سختی حرف اطرافیان و خیلی کسارو.حتی خانمهای به ظاهر متمدن و در ضمن سختی پوشش که در دین بهش امر شده و خیلی چیزهای دیگه رو برای رضای خدا به جون می خرند و اینکارو فقط برای رضای خدا انجام میدن نه هیچ چیز دیگه ای ولی باید مردای که قرار با همچین خانمهای زندگی کنن بدونن بین خانمی که خیلی چیزهارو رعایت می کنه با اونی که بعضی مسائل براش بی اهمیته فرقه وباید اجترامشو اونطوری که لیاقتشه نگهداره و همچنین باید قوانین هم طوری باشه که از چنین خانمهای حمایت بشه.امیدوارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قربونت عزیزم نورا،
دخترک
|
Iran (Islamic Republic of)
واااای آخه کامنت من کجاش ربط داشت به مجرد بودنم یا متاهل بودنم
شرمنده ام نمی تونم بیشتر توضیح بدم ولی نمی دونم چرا از زبون من هی به خودتون توهین می کنین من کی این حرفارو زدم؟! یا چرا شما به خودتون می گیری خوب خیلی خوبه مخالف صیغه و ازدواج مجددی جای امیدواری داری بقیه ش هم عقاید شخصیتونه امیدوارم باهاش به آرامش برسین منم راه آرامشمو پیدا کردم همه که عقایدشون یکی نیست ماهم نخواستیم همه مثه ما شن فقط می گیم مسالمت آمیز کنار هم زندگی کنیم احترام بذاریم، خوب میشه ها نه
میثم سپید
|
Iran (Islamic Republic of)
جالبه جنابعالی مخالف صیغه و ازدواج مجددی ولی با ارتباط های دو جنس و همسر اینده تون مشکلی ندارید؟اینجا یه جای کار میلنگه!!!!می فهمید که چی می گم!حداقل امیدوارم نیای باز صغری کبری بچینی که به چیزی که می خوای برسی
در ثانی من اون حرفارو نگفتم که شما منو تایید کنید و بفرمایید جای امیدواریه!(یعنی فکر و ذکر ما به بند کشیدن زنه که این حرف جای امیدواری داره!)ولی یکی مثل شاهین با اون افکارش ادم موجع و درستیه!
از شما دیگه انتظار نداشتم که به شیوه خانم نورا پاسخ بدین!من ادمی نیستم که ساده از روی چیزی بگزرم!بازم روی حرفام هستم هم در مورد تجرد شما و هم منظورتون از کامنت نویسیت!می خواستی چی بگی پس که فرموده بودید به نظر من هر کی به حجاب خانمها گیر میده ادم چشم چرونه!؟
این عقاید شخصی منه فقط!!!برای شما فکر نکنم کلمه ای به اسم اکثریت معنای داشته باشه!بیا ایران ببین نظر اکثریت مردم چیه!
در ضمن روابط و رفتارهای جنسی مثل بقیه مسائل نیست که بخوایم در موردش حساسیت نشون ندیم!چون غریزه جنسی یکی از قویترین یا قویترین غریزه انسانه و اگه نخوایم چه خود فرد و چه اجتماع برای خودش حریم قائل بشه"تر و خشک می سوزه!!!بهتره یکم منطقی فکر کنید تا احساسی.
اصلا می تونی راهی که غرب طی کرد بعد از ازادی جنسی رو تا به امروز بررسی کنی و ببینی اولش چه جوری شروع شد و این مسیر طی شد تا به امروز رسید که به نظر من جای تاسف داره! به جای رسیدن که حتی یه پدر به دختر خودش از دریچه شهوت نگاه می کنه!!!یا هزاران مورد دیگه که همه یه روزی از جای شروع شد که الان در ایران امثال تو دنبالش می کنن!!!
من به ارامش رسیدم.اینکه همه اطرافیانم بهم احترام میزارن و این احترام مصنوعی نیست این برام کافیه و در ارامشم
و خدارو شکر که شما هم به ارامش رسیدید امیدوارم این ارامش همیشگی باشه نه مقطعی!
اره مسالمت امیز!البته مسالمت امیز یعنی اینکه به عقاید اکثریت احترام بزاری!نه اینکه بی حجاب بیای بیرون و بگی باید اکثریت به عقاید من احترام بزارن و اینجوری دوستانه هست!اگه این منظق رو بخواهیم قبول کنیم جدای بلای که به سر خانواده ها و اجتماع میاد و غیر قابل چشم پوشیه یه سوال پیش میاد که اگه شما بخواهید همونطوری که خودتون گفتید با شلوار و تی شرت با موهای بسته بیای بیرون و بخواهید که بقیه بهت احترام بزارن شاید یکی دیگه پیدا بشه که بخواد با لباس زیر بیاد بیرون و اونم بخواد که به عقایدش احترام گذاشته بشه؟ اون موقع باید چیکار کرد این متر و معیار پوشش که شما می فرماییدو از کجا اوردین؟شاید اصلا بعد از مدتی کسای پیدا بشن که لخت مادرزاد بخوان بیان بیرون و حرفشون این باشه که باید به عقایدشون احترام گذاشته بشه؟!اصلا اگه یه تعداد زن بدکاره پیدا بشن و بخوان که روسپیگری قانونی بشه و مثل دیگر کشورها در ایران هم به رسمیت شمرده بشه!می خوام بدونم با اون منطقی که شما دارید که باید به عقاید همه احترام گذاشت!می خواهید جواب اکثریت خانمهای ایرانیو چی بدی!اینکه ازادی می خوای و همه باید به عقایدت احترام بزارن این می خوای بگی؟و یا می خوای اونها محدود بشن و فقط خودت به هر مقدار پوشش که اعتقا داری بشه قانون!
ببین این پوششی که ما می گیم خودمون اختراعش نکردی از دستورات سریع خداست که افریده زن و مرده و بهتر از هر کسی اون دوتارو می شناسه
هر چند جنابعالی با عقاید مادیگرایانه مطمئنن خدارو هم قبول نداری حالا هر چند سریع نمی گی!چرا؟چون اگه بخوای خدارو قبول داشته باشی خیلی جاها با عقایدت مشکل پیدا می کنی!
مسالمت امیز خوبه در صورتی که احشاشه فحشا نشه!در انظار عمومی این عمال انجام نشه و یا اگه واقغا حریم خصوصیه با پررویی منتشر نشه تا افراد بیشتریو که مستعد این قضیه هستند رو ترغیب به این کار کنید!امیدوارم ایندفعه منظورمو بفهمی!
ناشناس
|
Singapore
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۲
۱۳
به جز یک تصویر بقیه دخترا و پسرا جدا از هم ایستادنه و تفکیک راعیت شده است
محمد (ممل)
|
Singapore
شما احتملا یه کنترل نامحسوسی نیستی که کروکی کشیدی ؟
خطاب به شاهين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۵
۲
خدا در آخرت به هيچ عنوان از گناهان سه نفر نمي‌گذره ... يكيش تويي! يعني همون...
امیر. ه
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشون نماینده خدا در زمین هستند!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۱۳
۲
به نظر من کار خوبی کرد که این خبر + عکس رو نشون داد ! دیگه این چیزا رو بچه 5ساله هم میبینه تو جامعه :( خدایا امام زمانو برسون که خیلی فقیر شدیم از همه نظر !

اللهم العجل الولیک الفرج (الهی آمین)
ناشناس
|
New Zealand
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۱۱
۴
این دخترها خانواده ندارند جمع شان کنند ؟ یا از زیر بته به عمل آمدند ؟ مطمئنا خیلی از خانواده های شان اطلاعی از فساد دخترهاشان ندارند . باید آگاه شوند.
محمد (ممل)
|
New Zealand
اطلاع ندارند !!! عزیزجان روی پشت بوم خونه همه اینه ، هرکدوم به تنهایی 3 -4 تا دیشه یکی به سمت غرب یکی شرق یکی شمال و ... نمیذارن ذره ای از برنامه های فرهنگی که اونوریا براشون تدارک دیدن حروم بشه و روی زمین بمونه ! لامصبا اگه قرار بود نسبت به راه دین و ایمان و مسلمونیشون و امام حسینشون و اینقدر جدی و پیگیر باشن جای فرشته هارو می گرفتن !!
البته یه سری از پدر و مادرای اینا که مثل خودشونن ولی متاسفانه برخی دیگه که از قماش اینا نیستن و آدم حسابی ان با تهیه ماهواره با دستای خودشون بچه هاشونو میفرستن همینجاها
ناشناس
|
New Zealand
مطمئنی جمع فامیلی نیست؟
نورا
|
New Zealand
مملی یعنی شما ماهواره ندارین !!!!؟؟؟
ناشناس
|
New Zealand
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۱۴
۳
بهتره زودتر بومی گرینی در دانشگاه ها کاملا عملی بشه وگرنه این دختر و پسرهای بی حیا و هرزه ، فرهنگ کثیف شون رو تو کل کشور پخش می کنند . این ها رو تو تهران قرنطینه کنید.
ناشناس
|
New Zealand
درست می گی
صد در صد باهات موافقم
صابر
|
New Zealand
احسنت
دخترک
|
New Zealand
کلا شماهارو تو یه استان قرنطینه کنن بهتره ها،
میثم سپید
|
New Zealand
دخترک یعنی می فرمای کل ایران مثل شما روشنفکرن !!!
و ادمهای متحجری مثل ما تعدادشون به اندازه یک استانه!!!
خیلی باحالی به مولا
ناشناس
|
New Zealand
قرنطینه کنن چون طبق باب میل شما زندگی نمی کنند چون طبق خواست شما عمل نمی کنند آخه این چه حرفی که می زنید.
میثم سپید
|
New Zealand
این همون حرفیه که یه دکتر وقتی یه بیماری مسری مثل سل یا طاعون در برخی افراد یک جامعه شناسایی می شه" می زنه.قرنطینه!اگه عده ای که دچار این بیمارین کنترل نشن این بیماری تبدیل می شه به یک اپیدیمی اون وقت دیگه کنترل کردنشض به همین راحتیها نیست و اون جامعه با خطر جدی روبرو می شه!!!هیچ ادم عاقلی نمی خواد عاقبتش مثل کشورها ی غربی مثلا امریکا بشه!می تونی در مورد روابط ادمها در اون جوامع مطالعه کنی و ببینی چی به حال و روزشون افتاده!!!!
امیر
|
New Zealand
مطمئن باش امثال شما چماق بدستا قد یه دهات هم نیستین.مذهبیا رو از جمع خودتون بزا کنار بچه سپید
میثم سپید
|
New Zealand
اونی که چماق به دسته از طرز صحبت کردنش معلومه اقا بزرگ امیر
شما مگه منو دیدی که چجوریم جناب داموس که ماشاالله پیش بینی هم می کنی!!!
اصلا ببین من توی دنیا تنهای تنها باشم اینو مطمئن باش برای اعتقادم تا پای جونم واستادم!می فهمی یعنی چی!جونمو میدم اما از اعتقاداتم دست بر نمیدارم
میثم سپید
|
New Zealand
ینم بگم مثل اینکه خیلی متوهم شدی اقا امیر!مذهبیی که خدارو نشناسه به درد لای جرز می خوره! این دهات رو هم روز 9 دی بهت نشون دادیم که چقدر جمعیت داره!فکر کنم یادت نرفته باشه!
دخترک
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۵
۱۶
طرف تو خونشه، حریم خصوصی که تعطیل، عکسشم تو پیج شخصیشه بی اجازه برداشتی دیگه؟
حامد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شما که ایران تشریف نداری!!!
در نبود شما این عکسای شخصی و خونه های شخصی داره جامعه مارو ازبین میبره
از خونه های شخصی این مسئله میکشه به خیابون های شخصی،محله های شخصی،تهران شخصی و دیگر هیچ..
برو المپیکتو ببین افرین
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
احماقت هم حدی داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
عزیزم تا حالا فیس بوک رفتی ؟
میدونی میشه دسترسی به محتویات پیج رو برا افراد غریبه غیر ممکن کرد .
وقتی تو پیج گذاشته یعنی مشکلی نداره بقیه ببینن.
راستی فهمیدن این چیزا برات سختن؟
محمد (ممل)
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
تو چقد نااااازی و مظلومی !!
علی ر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چقدر پول میگیرین بیاین نظرات کارشناسانه تونو بذارین!!!!!!
دخترک چه اسم با مسماییه واسه شما
دخترک
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
بله، تو فیس بوک یه گزینه شر هس که اگه عکس کسیو شر کنی اون شخص متوجه شه، یه اصل دیگه هم که همه می دونن اینه که وقتی عکس شخصیو بخوای تو یه سایت دیگه منتشر کنی ملزم به اجازه گرفتنی، البته از شما که انتظاری نیست درست مثه برخورد بعضیا تو کشورای خارجی با خانم های بی حجاب فک می کنین حقتون!

بعد دوستانه بهتون بگم کمتر حسادت کنین راتون نمی دن اینجاها اینجوری شدینا!!
کریم
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چه بر سر شما اومده؟ چی شده که دخترا اینقدرارزش خودشونو پایین می آرن . مگه زندگی فقط همین دو روز دنیاست . متاسفم برات دخترک .....!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۲
۴
آقا مفسده داره به خدا توروبه خدا حداقل جور دیگه بیان کنید
مالکی
|
New Zealand
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
۷
۲
خیابونای ما بهتر این نیست.
خیابونای تهران و کرج و شمال و... افتضاحه
بابا یکی به داد این جوونا برسه، دارن از دست میرن
مشت پولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
۷
۱
اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
مصموم اط ریشه تصمیمه یا سم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
۳
۱۵
صراط واقعاً ........ تشریف داری. یک نفر پا بذاره توی حریم خصوصی خودت ...........
میثم سپید
|
Iran (Islamic Republic of)
حریم خصوصی رو چی معنا می کنی!!!
مثل اینکه هنوز عده ای تعریف درستی از حریم خصوصی ندارن!!!
ممکنه حریم خصوصی رو تعریف کنی؟
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
بخدا همه تو زندگیشون یه سوتیایی دارن کم با آبروی کسی بازی کنین خدا هس ومیبینه منم موافقم
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
۱۳
۱۳
شاهین حواست جمع کن اینجا ایران است نه شهرنو
میثم سپید
|
Iran (Islamic Republic of)
موافقم با وحید
انجيرفروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
۶
۵
صراط به مرغ بوتيمار ميماند
مرغ بوتيماركنار دريا مينشيند وازتشنگي ميميرد اما لب به اب دريا نميزند از ترس انكه تمام شود!
پس 30 سال كارفرهنگي چه شد؟اين بچه هاكه همگي حول وحوش 20سال دارند
چقدربودجه هاي ميلياردي فرهنگي ومذهبي خرج شد ونتيجه شداين
تازه اين مشت نمونه خرواراست
ميدانيد چرا چون سوراخ دعاراگم كرده اند
شعار را باشعور عوض كرده اند .به فحاشي وپرده دري بصيرت گفته اندوبه تزوير وريا ديانت نام نهاده اند
ياچون صراط ورود درحريم خصوصي مردم را بدون انكه خجالت بكشند با افتخار جار زده اند
.................
حامی ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
۷
۹
داداش مرغ کیلویی چنده الان؟
احسان از هلند
|
Poland
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
۷
۳
سلام امروز در اروپا همه به دنبال جایی برای پیدا کردن معنویت هستند و به کانون های اسلامی سرازیر شده اند اما در ایران....
ناشناس
|
Poland
در ایران فعلا دور ، دور بی هویتی و تقلیده عزیز جان !
باید ببینیم نسل بعد چی میشه اینها که آب از سرشان گذشت . خوشبختانه تا بیست سال دیگه اثری از هیاهوی این موجودات نیست همه شان تبدیل به یه مشت افسرده پا به سن گذاشته پوچ شدند و یک گوشه کز کردند . بدبختها فکر کردند هزار سال قراره در این دنیا بتازانند !!
امیر. ه
|
Poland
حتما تو هم برای سرازیر شدن به کانون معنویت به هلند رفتی؟
ناشناس
|
Poland
امیر.ه
نظرت ابکی بود!
امیر. ه
|
Poland
همون نظر آبکی دندون تورو خورد کرد کافیه...آبکیشم بریز اونجایی که سوخته!
محیا
|
Poland
شما هلند زندگی می کنید ولی عقایدتون از کسی که ایران زندگی میکنه ایرانی تره.کاش جوونای ماانقدر بی هویت نبودن.امریکا از اسلام مامیترسه ولی جوونای ما اسلامو به مسخره گرفتن.من ادعا نمیکنم که خیلی خوبم ولی ایکاش جوونامون یه ذره بیشتر به خدا فکر میکردن
مالکوم X
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
۷
۶
جناب شاهین
آدرس خونتون رو بده ..................................................... شایدم بهش شماره دادم و قرار گذاشتیم رفتیم کوه برای پاکسازی زباله.
چیه؟ بهت برخورد؟ ناراحت شدی؟
اگر ناراحت شدی که معلومه یه کم غیرت داری. مثل سیب زمینی بی رگ نیستی.
اگر هم که برت مهم نبود که فقط می تونم بهت بگم برات متأسفم!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
سخیف!
صابر
|
Japan
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
۴
۱۰
تا وقتی پول بیت المال صرف اداره سایتهایی ابکی مثل صراط میشه نتیجه ای هم جز این مسائل توکشور متصور نیست
قادر
|
Japan
انحرافی چی میگی
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
۷
۱۰
من سالی یه بار میام تو این سایت و باید بگم : صراط .. واقعا برات متاسفم .. منحرف .... بدبخت :))
ناشناس
|
Germany
صراط دستت درد نکنه
اینکارت باعث می شه ما بچه شهرستانیها بیشتر با اعقاید منحرف برخی تهرانیها اشنا بشیم
ناشناس
|
Germany
اون هم نه همه تهرانی ها . یه مشت غرب زده مفلوک در مناطق خاص که غیر از تقلید کار دیگه ای ازشون بر نمیاد . اگه یه روز اون شبکه های ماهواره ای احمقانه شان رو نبینند در نظراتشون اخلال ایجاد میشه :)
نور
|
Germany
وا برو شهرهای دیگه رو هم ببین در همه شهرا این اراذل پیدا می شن منتها کم و زیاد داره و البته از شهرستان ها تشریف می یارن تهران برای همین کارها و حال می کنن که به خاطر جمعیت زیاد تهران شناخته نمی شوند من شاهد بسیاری از این دانشجویان شهرستانی بودم که با آمدن به تهران و شهرهای بزرگ ، احساس استقلال و تنهایی کردند و چه کارها که نکردن
ناشناس
|
Germany
بهتر اسمي که مي تونم بهتون بدم دايي جان ناپلئونه!
مهدی
|
Germany
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
۳
۴
حالا نميشد عکسا رو از متن جدا میکردین که من وقتی میخوام متن رو بخونم این عکسا جلو چشمم نباشه؟؟
ناشناس
|
Germany
چشات اوخ شد جیگر؟
میثم سپید
|
Germany
نورا چرا بدون اسم اومدی!!!
جیگر تکه کلامه توه!!!کسی دیگه تو این سایت استفادش نمی کنه!
الحق که دیونه ای این چیز به این سادگیو یادت رفته بود؟!!!
پس اینجوریه!بعضی از این ناشناسها"جنابان معلوم الحال هستند!!!!!!!!!!
نورا
|
Germany
من نبودم !
به همین سادگی تهمت زدی و ایمانت رو فروختی جیگر!!!
نورا
|
Germany
چشای بابا قوریتو واکنی میبینی که همین بالا بالاها مملی هم از جیگرچندباراستفاده کرده!!!
حالا چقدر من برات جالبم که بین این همه دم!فقط تکیه کلامای من به یادت مونده خودش مساله ایه!!!
میثم سپید
|
Germany
حالا چرا اینهمه بهت برخورد!!!!نکنه واقعا خودت بودی؟!
این روش جنابعالیه که همیشه میای و بقیه رو تمسخر می کنی!!!
چه حالی داره!اه
میثم سپید
|
Germany
خب اگه شما نبودین من همینجا از شما معذرت می خوام فکر نمیکردم این موضوع براتون اینقدر مهم باشه و ناراحتتون کنه.
اینو قبول دارم اشتباه کردم.ببخشید
اما خیلی جاها این شماهید که بقیه رو مسخره می کنی و برات هم اصلا مهم نیست
نورا
|
Germany
من بد میکنم تو یاد بگیر و نکن!
محمد محرابي
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
۵
۱۵
چرا صراط فكر ميكنه خودش بيداره و اينا رو ديده؟
.... عوارض و عواقب تفكر شماست كه توي اين مملكت .... درصد جوانان با حكومت درافتاده اند
مسئولين اين چيزها را ديده اند ميگويند برند حاشو ببرند
سينما ها كه بسته
تفريگاه ها كه بسته
همه جا مامور بازاره
پس يه جا دور از چشم شما باشه تا مردم تفبريح كنن
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
نکنه شما شاهینی و فقط اسمتو عوض کردی!
mahya
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ما مسلمونیم.کشورمون اسلامیه.اگه رهایی به معنیه فحشا میخاید برید المان انگلیس امریکا تارهایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
۴
۴
چه کشف مهمی کردی!
بجای ترویج فحشا به پلیس سایبری میگفتی!!!
حسین hm
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۲
آخه صراط!
انگشتر آقا کار جالبی بود ولی....
بچه مسلمونیم ولی ارائه این تصاویر
شاید کمکی به نهی از منکر نکنه!
قابل توجه موافقین با این اعمال:
این عکس ها و این دستها مثل هیزم جهنم میمونه و شما بیشترش نکنین آتیش میگیرین
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
۱
۳
فیس بوک ایران نه ، فیس نما
فیس بوک رو سهیونیست ها اداره میکنه و فیس نما رو ..... ها.
(صمد آقا تروریست میشود)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
۱
۲
عزیزان صراطی !!! جواب ابلهان خاموشی است ...
سر به سر افراد نا به خرد نگذارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
۱
بهتر بود قبل از انتشار در مورد معانی کلمات " غالب "و" قالب" تحقیق می کردید
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
۲
امیدوارم در آینده ی نزدیک فرقی بین فیس نما با فیس بوک نباشه و شاهد فیلتر نشدن فیس بوک باشیم.
آخه این همه ادعا و ترور برای چیه؟ که چی بشه؟ وقتی فرقی نیست پس چرا فیلتر و سرعت کم.
قاه قاه قاه
(صمد آقا دعاگو میشود)
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
۱
۱
بعضی از دوستان با اینکه شما این خبر رو روی سایت گذاشتید مخالفت کردند این مخالفت شاید از روی این باشد که این افراد هم خودشون عضو این شبکه ها هستند البته شاید ولی این خبر ها باعث میشود افرادی مثل بنده ازاتفاقات اگاه بشم و شاید عملی و کاری انجام دادیم همه امر به معروف هم بر دوش مسؤلین نیست ما هم باید کاری کنیم اگر هم لازم باشد افرادی حاضر هستند که حتی از جان خود هم برای مقابله با این فسادها مایه بزارند -کسانی که عضو هستید در این شبکه ها و از اخبار انها اطلاع دارید و دایه نهی از منکر میکنید چرا خودتون اطلاعات رو به پلیس و ارگانها نمیدید که با فساد مقابله کنند-
یکی از دوستان گفته بود این شادی هست و چه اشکالی دارد من از اون دوستمون میپرسم شما میتونید شادی را برای من تعریف کنید ایا شادی یعنی جنس مخالف یا یعنی موزیک حرام یا یعنی لهو لعب ؟؟!!
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
۱
۱
همه این بحثها به دلیل اینست که ماخودمان رانشناخته ایم وقدروجودی خودمان رانمی دانیم واین رابایدبدانیم ارزش انسان بالاترازاینست که خودراغوطه وردرلذت های آنی کند و...
سعید سپیدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
۲
ایم مردم سالها جنگ کرده اند و الان باید شاد زندکی کنند
mahya
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
۱
من میخام بگم که ما توکشور اسلامی هستیم.باید اسلامی باشیم.نمیدونم چرابی بندو باریرو به اسم با فرهنگی تموم میکنن.99%اینا هیچ تحصیلات وهویته درستی ندارن.بعدشم اگه این عکس شخصیه من چرامیبینم
mahya
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
۲
۲
من میخام بگم کشور ما اسلامیه و باید اسلامی باشیم.بی بندو باریرو کلاس میدونن.تحصیلات میدونن.فرهنگ میدونن.رهایی میخای برو انگلیس امریکا المان.ایران این خبرانیس.وتوایران خواهشا غربی نباشید
علی آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
۱
یک بارم که یکی کار درست میکنه مواخذه اش نکنید.دمت گرم صراط.برای این بی آبرو ها مهم نیست عکسشون تو سایت باشه یا نه.با لباس یا بی لباس.بی غیرتها
mahya
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
۲
۲
باید به فرهنگ غرب تبریک بگم که تونسته مغز جوونامونو شستشو بده.یه عده خودشون خبر ندارن ولی شدن برده ی امریکا انگلیس
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
۱
دیگ دنیامون پر از فساد و نامردی شده هیچ کاری نمیشه کرد پ باید بیخیال شد هرکی برا خودش زندگی میکنه ولی خیلیا در حد لالیگا جوگیرن پریخت هرکی به خودش ربط داره!