۲۳ تير ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۱

تصاویر/ تجمع برای مرغ 4700 تومانی!

کد خبر : ۷۱۰۰۰

 

نظرات بینندگان
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۲۴۷
۴۳
چشم که باز کردیم جنگ شروع شد ، بعدش هم بمباران و موشک باران و صف نفت در سرمای زمستان و پناهگاه و کوپن و شامپوی دولتی و ... پدری که به جنگ رفت و نیامد .
جنگزدگی و التماس به مسجد محل برای یک یخچال در تابستان و ...
دانشگاه آزاد و شهریه های آنچنانی و کار شبانه و ...
اختلاس های آنچنانی بعضیها و صف مرغ برای بعضی دیگر ...
گاهی عمیقاً برایم سئوال میشود که دستاورد این انقلاب چه بوده است ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین بر تو عزیز دل
اونایی که منفی میدن دستاورد انقلابن!!!
پریا
|
Iran (Islamic Republic of)
پر شدن جیب بعضی ها و بدبختی بیشتر توده ای که همیشه بدبختن! بالا رفتن آمار افسردگی، خودکشی، طلاق، بیکاری، اعتیاد، فحشا!!! دستاوردهای خوبی نیستن اینا! به نظر من که عالی ای!!!!!!!!!!!
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
شما هم خیلی اوشکولی ها
پس مردم خرند که تا الان از انقلابشون رو حفظ کردن؟
عین کبک سرت رو کردی تو برف و چشم به این همه موفقیت بستی
اصلا میدونی صاحب ایدئولوژی بودن یعنی چی؟
لیاقت امثال شما اینه که زیر سایه یکی مثل محمدرصا شاه و اسراییلی ها باشید
شماها اصلا نمیفهمید عزت یعنی چه؟
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهدی
شما اگه زمان پیامبر تو شعب ابوطالب هم بودی به پیامبر این یاوه ها رو میگفتی؟
بهش میگفتی که انقلابت و اسلامت دستاورد نداشت

شما نباید دستاورد انقلاب رو صرفا در شکمت جست و جو کنی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا انقلاب كرديم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم دستاورد این انقلاب نسلی هست به نام نسل سوخته یعنی من و تو که نه گذشته ای داشتیم که از آن یاد کنیم نه آینده ای که به آن امیدوار باشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حتم دارم که نه فرزند شهیدی و نه از این چیزهایی که گفتی استفاده کردی، چون امثال ما که از این ها استفاده کرده اند یادشان نمی آمد ولیکن شما مرفهین همیشه تیتر زندگی ما را حفظ می کنید و در مواقعی که 10تان 9 می شود زندگی ما را در بوق و کرنا می کنید که این چه وضعیتی است و آی داد و هوار! دنیا ببینید ما را به چه روزی انداخته اند و ... از این کولی بازی ها. در اصل زندگی می کنید برای کسب درآمد بالا به هر نحوی و نه اینکه کسب درآمد کنید برای زندگی کردن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نميگم انقلاب بد بود ولي هدف انقلاب اين نبود .خدا نگذرد از كساني كه مسير انقلاب را كه به نفع مردم بود به نفع افراد خاص كج كردند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای جواد :
1 - کدوم موفقیت ؟
2 - کدوم عزت ؟
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهدی ( حیف از این نام ) البته یکی از دستاوردهای انقلاب همین طلبکار بودن شماست ، در زمان طاغوت هم اگر بودی جرات چنین سخنوری رو در خودت می دیدی ؟
گفتن حقیقت برای تو و ارشاد شما واقعا کاری بیهوده است چون خودت رو بخواب زدی و تنها مزیت این طور نظر دادن اینه که بعضی ها برای تو مثل حیوانات چهار پا ، خوراک و آب و غذا و شکم و زیرشکم فراهم کنند و بشی مثل همون زمان طاغوت ، برو کیف کن تا بعدا نتونی ازشون مطالبات اسلامی انسانی داشته باشی ._ البته خلایق هرچه لایق )
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
اول با خودم گفتم جواب فحاشی بعضی ها را مثل ناشناس و جواد و یه و نفر و ... را ندهم ، چرا که من یک سئوال پرسیدم و آنها اینگونه بر آشفته اند و مثل همیشه با ادبیات سخیفشان ابراز لطف نموده اند ، اما احساس میکنم سکوت بیش از حد هم در مقابل پاره ای افراد که نانشان در گرو همین کامنتهاست بدور از انصاف است .
سئوال بنده در مورد دستاورد های این انقلاب کلی بوده و هست ، اما دوستان به جای ارائه پاسخ فقط مغلطه می فرمایند که آی تو میدانی که عزت چیست ؟ و از این حرفهای کلیشه ای که سی و اندی سال است در گوشمان فرو میرود . صحبت از ایدئولوژی شده ! شما مگر بنده را میشناسی که ایئولوژی مرا زیر سئوال میبری ؟ من سئوالی پرسیده ام و منتظر جواب سئوالم هستم . به لطف اینترنت و منابع موجود در آن دوستان دسترسی به شعار ها و وعده های اول انقلاب دارند ، کمی آنها را مطالعه کرده و سپس پس از بررسی و مقایسه با وضعیت موجود نظرشان را اعلام نمایند .
یقیناً دغدغه بنده برای نظری که ارسال کردم شکم نبوده ، اصلاً در شان ما نیست که در موردش صحبت کنیم ( البته عمیقاً معتقدم ارتزاق حداقلی ،دغدغه قشر قابل توجهی از مردم طبقه ضعیف و مستضعف شده است که این بالکل عزت و ایدئولوژی و .. را زیر سئوال میبرد چرا که از ملت گرسنه نباید توقع پایبندی اساسی به دین و شرع داشت . البته این شامل خواص نمیشود .) اما آنچه ریشه اصلی سئوال است به نظر بنده انحرافی ست اساسی که از آرمانهای انقلاب که الحق اسلامی و انسانی هم بودند اتفاق افتاده است . بازنگری آن آرمانها و ... میتواند ابعاد این انحراف را مشخص سازد .
"خداوند ناظر اعمال همه ی ماست "
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
شما اقا مهدی مثل خیلی از همفکرات گرونیها رو بهانه قرار دادی تا عقده گشایی کنی ! شما ثابت کردی که از اصل مخالف انقلاب هستی حالا با این حرفا داری اون چیزی رو که بنگاههای سخن پراکنی دشمن دارند دنبال میکنند به زبان میاری دستاوردهای انقلاب خیلی فراتر از درک و فهم شماست ، ناراحت نشو که صریح میگم تقصیر خودته که درکت از دستاوردهای نظامو در حد بر آورد نیازهای شکمت تقلیل دادی پس خودت نشون دادی درک بالایی نداری البته کاملا روشنه که آدمایی مثل جنابعالی نه اینکه ندونند بلکه به خاطر کینه و عداوت نمیخواهند حقایقو ببینند و بپذیرند که اگه غیر از این بود خیلی از دستاوردهای بزرگ انقلابو میدیدی و کتمان نمی کردی ! مشکلات یا سو مدیریتها جای خود اما هیچکس تو این کشور این چیزها رو به حساب انقلاب و نظام نمیذاره چون این انقلاب برای شکم نبود اون چیزی که ملت براش انقلاب کرد و پاش واستاد بسیار فرا تر از این چیزاییست که مد نظر شماست !
سپهر سمیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهدی، واضح حرف بزن. یعنی شما میگی برای سیر شدن شکمم.ن قانون کاپیتولاسیون رو برای آمریکایی ها تصویب کنیم، اجازه بدیم آمریکاییها تصمیم بگیرند چه کسی نخست وزیر میشه، از متخصصین اسرائیلی برای آموزش شکنجه استفاده کنیم، یکومت تک حزبی به نام حزب رستاخیز داشته باشیم (که معلوم نیست غیر از نوکری آمریکا چه اصول برجسته ای داره)، در رادیو و تلویزیون و مطبوعات فرهنگ غربی رو ترویج بدیم، بخش اعظم بودجه و درآمد ملی رو به خرید اسلحه از آمریکا تخصیص بدیم و... البته اگر انقلاب نمیکردیم همچنان در همین وضعیت می بودیم. شما رو نمیدونم، ولی من حاظرم هر روز نون خالی بخورم ولی هستی و ناموس و همه چیزم مال آمریکا و صهیونیستها نباشه...
ایران ویران
|
Iran (Islamic Republic of)
اقتدار و عزت ملی با انگشت نگاری ایرانیان در فرودگاههای کشورهای تازه به دوران رسیده!!!:))=))
انقلابی
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعاً متاسفم برای تو مهدی خان. اگه این انقلاب برای شما چیزی نداشته ، ولی برای ملت ایران عزت و افتخار داشته. اگه برای شما چیزی نداشته برای مسلمونای جهان دلگرمی بوده که حالا بعد از 34 سال از انقلاب ایران علیه ظلم حاکمانشون به پا می خیزن و انقلاب می کنن .
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای انقلابی! انقلاب رو نمیدونم ولی این شرایط واسه خیلی ها خیلی چیزا داشته! مثلا 3000000000 تومن واسه 1 نفر!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
"چشم که باز کردیم جنگ شروع شد ، بعدش هم بمباران و موشک باران و صف نفت در سرمای زمستان و پناهگاه و کوپن و شامپوی دولتی و ... "
بذار بقیه شو من بگم ...
اون موقع همه چیمون وارداتی بود از گندم بگیر تا شیر مرغ و خود مرغ !
مردم ما گوشت خور بودنو مرغ مث ماهی الان بود کم خورده میشد به اصطلاحی "مرغ تو سبد خانواده نبود" ! چون مرغداری به تعداد انگشتای دست راستمون داشتیم و گفتم که! گندمم وارداتی بود به نوعی مرغداری به صرفه نبود،
یه نفر پیدا شد این وسط گفت آقا این یعنی چی؟؟؟؟مردم به این خوبی مرغ نخورن؟!!
( راس میگفت بنده خدا مرغ ندیده بودیم که!!)
گف باید مرغو کوپنی کنیم بذاریم تو سفره های مردم بجای نفت! نفت برا معده شون ضرر داره ! بلاخره مرغ هم کوپنی شد!
آقا خلاصه همچنان مرغو گندم وارد میکردیمو مرغداریم نبود... بعد ها که 8 سال ، 8 هشت سال بعدی گذشت... همچنان وارد میکردیم و کمی هم تولید و مردم همچنان از مایه میخوردن...
بعد 7 سال بعد از 2 تا 8 سال بعدی زد و این مرغ درون سبد گرون شد از سبد جخید بیرون ، یکی وارد مینکه میگه من سلطانم دون به کسی نمیدم دون n تومن خون بابامه ، ناسلامتی آخه من 30 ساله (مث ........) دارم وارد میکنم دس بهم بزنید جیغ میزنم!!!
بله این بود ماجرای مرغ عزیز !

فک نکین به این دولت نقد ندارم اتفاقا زیاد دارم ولی ریشه جای دیگه اس میدونین که (به بالا رجوع شود!)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدی جان کتاب "تاریخ ایران مدرن" نوشته پروفسور آبراهامیانو بخون ظاهرا ترجمه هم شده تو این کتاب 300 صفحه ای به گوشه از دستاوردهای صرفا مادی انقلاب اسلامی اشاره ای کرده،دستاوردهای معنوی انقلاب با قبل از آن قابل مقایسه نیست،
ممنون از شما که دنبال دستاوردهای انقلابین،
فقط بدانیم که دستاوردهای هر مسئله نیروی و تفکر بلاخره محدود نسبی هست و نباید با مطلق و مدینه فاضله مقایسه شود. مرسی.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای فرهاد :
1 - از کجا شما به این نتیجه رسیدی که بنده مخالف اصل انقلابم ؟
2 - شما که درکت بالاست بنده رو از دستاورد ها مطلع کن .
برادر من نکند برق کشی به روستا ها و تلفن و گاز و فولاد و کارخانجات سیمان و جاده و ... را میخواهی بگویی ؟ رضا خان الدنگ هم همینها را داشت .
انقلاب ما برای شکم نبود که اکنون ناراحتیمان از مرغ و گوشت باشد برادر . انقلاب ما دینی و فرهنگی بود ، از این دستاوردها بگو ! از اخلاق جامعه بگو ... از رواج رانت و ربا و دروغ بگو ... اگر انقلاب ما مثل سایر انقلابها بر سر قدرت و ... بود انحرافات اینگونه در آن قابل توجیه بود ، اما انقلابی که شعار انسان سازی و مدینه ی فاضله ای بود تحت لوای اسلام چرا عاقبتش این شد ؟ برادر من بنده آنقدر شعور دارم که خیلی به سخنان خبرگذاریهای بیگانه توجه نکنم و در نهایت همه ی ما از نیت انها با خبریم ، اما سخنم با خودمان است که ادعایمان سقف کائنات را جر داده ولی شعورمان همین است که میبینی ...
بگذریم ، شما ها با اینکه از عمق ماجرا و وخامت آن باخبرید دوست دارید سرتان را در برف فرو برید ، ببرید و خوش باشید...
انشااله خداوند عاقبت همه ی ما را ختمی به خیر بگرداند.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای سمیعی :
مگر دغدغه ی بنده فی نفسه خود شکم است که شما انگشت گذاشته اید روی آن ؟
چه کسی گفت برای سیر کردن شکم باید کاپیتولاسیون را اجرا کنیم ، کامنت شما جز مغلطه چیز دیگری نیست برادر من !
مگر من طالب رجوع به حکومت گذشته ام که شما از آن برای من شاهد میاوری ؟ در ضمن هم اکنون قوانین سیاسی ذلتبار تر از کاپیتولاسیون را متحمل شده ایم ولی چون سیاست پیچیده تر شده چیزی نمیبینیم ، مثلاً مگر خود آقایان اذعان نداشتند که چین نفت را 25 الی 30 درصد زیر قیمت از ما میخرد ، مگر برای دریافت پول نفت تن به روپیه نداده اند ، مگر برای حمایت روسیه و چین در شورای امنیت باجهای مختلف نداده و نمیدهیم ؟ اینها کدامشان کمتر از کاپیتولاسیون هست ؟ ما هم اکنون هم نان خالی را میخوریم اما نوکر پنهانی چین و روسیه هستیم ، با این تفاوت که این موضوع خیلی علنی نیست و در مقاطع مختلف و متناسب با تغییر شرایط شدت و حدتش کم و زیاد می شود .
گفتن این سخنان برای خود بنده هم تلخ است ، اما تمام تلاشم دعوت دوستان به واقع نگری است ، با شعار دادن هیچ اتفاقی نمی افتد ، سی و اندی سال شعار داده ایم ... دستاورد شعارها چه بوده ؟
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای مهدی شما که خودت اوستای مغلطه وتناقض گویی هستی اونوقت دیگران رو متهم به این چیزا میکنی ! سوال کردی " از کجا شما به این نتیجه رسیدی که بنده مخالف اصل انقلابم" از طرف دیگه دستاوردهای نظامو خیلی عامیانه و ناشیانه نادیده گرفته و با دوران سیاه رضا خان مقایسه میکنی !! میشه خودت بگی کجای انقلابو قبول داری که از حرف من ناراحت شدی !!؟ تو که با حرفات همه چیز انقلاب زیر سوال بردی دیگه به چه چیز اون اعتقاد داری حداقل برداشت اولیه از نظراتت این رو به ذهن متبادر میکنه که مخالفی ! عزیز من یا واقعا اون چیزی که من گفتم درسته و یا جنابعالی به قول خودت سر زیر برف کردی و از روی عصبانیت داری حقایقو کتمان می کنی اگر انصاف داشته باشی و به حرفای بی منطق و بی اساسی که عنوان کردی نگاهی دوباره بندازی متوجه میشی اونی که سرشو زیر برف کرده خود تویی ، در واقع با این حرفا داری اینو میگی که درک درستی از اتفاقات و تحولات بعد از انقلاب نداری و اینکه گفتی از دستا وردها بگو و بعد خودت بریدی و خودت دوختی که نشد حرف حساب شمایی که با بی منطقی داری حرف میزبی یه قول معروف خودتو به خواب زدی و طبیعیه با بیان واقعیتها بیدار نخواهی شد !! اما به خاطر اینکه توهم نداشته باشی که حرفی زدی و کسی نتونست جواب بده چند نکته میگم ، در مورد توهینهایی که به کشورت داری میکنی و سیاه نمایی که میکنی باید بگم تو شرایط فرهنگی مملکت با کجا و یا با چه معیاری مقایسه کردی که به این نتیجه رسیدی که اوضاع فرهنگی ما خرابه !!؟ مگه این مشکلات تو جوامع دیگه صدها برابر نیست ! تو میتونی شرایط فعلی فرهنگی و سیاسی کشور را با گذشته و دوران پیش از انقلاب مقاسه کنی نمیدونم اصلا سنت قد میده این مقایسه رو انجام بدی !؟ راست گفتن بعضی ادما قدر چیزایی که دارن نمی دونن این آدما وقتی واقعیتو درک میکنن که اون چیزی که دارن از دست بدن شما هم چون داری تو فضای این انقلاب نفس میکشی متاسفانه دستاوردهای اونو درک نمیکنی و به قول معروف نیمه خالی رو میبینی اما اگه این فضا نبود اونوقت میدیدی چگونه فرهنگ و هویت و شرافت و همه چیز ایران و ایرانی به تاراج میرفت اونوقت میفهمیدی عمق ماجرا !! وخامت اوضاع یعنی چه !! من هم دعا میکنم خدا بصیرتی به ما بده که حقایق رو درک کنیم .
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهدی
تو کامنت اولت یه حرف خیلی سنگینی زدی
هرچند که در جوابهای بعدیت من هم با تو موافقم
ولی تو کامنت اول ناخواسته هم نوا شدی با VOA , ... وخیلی بی ربط گفتی
اگر اسائه ادب شد ببخشید
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
خداوند ناظر اعمال همه ماست
درود به شرفت مهدی جان
.
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس و انقلابي و فرهاد و سپهر و يه نفر و...
من با حرفهاي مهدي موافقم. بهتره به جاي اينكه خودمون بيفتيم به جون خودمون با هم يكدل و يكصدا بشيم براي اعتراض به مفاسد اخلاقي و اقتصادي و ... كه باعث انحراف از شعارها و آرمانهاي اصيل انقلاب شدن تا ضد انقلاب و دشمن داخلي و خارجي نتونه از اين نقاط ضعف سوء استفاده كنه براي جدا كردن ملت از انقلاب اسلامي.
چرا فقط بلديد جبهه بگيريد و حمله كنيد و حرفهاي توهين آميز بزنيد؟
كسي كه روبروتونه هموطنيه كه داره ايرادها رو گوشزد ميكنه. ما اگه ايرادهامون رو برطرف كنيم خودش بزرگترين مشتيه كه به دهان دشمنان داخلي و خارچي زده ميشه. شما كه مشت محكم زدن خيلي دوست داريد!
انقلاب ما يك انقلاب اقتصادي نبوده ولي انقلاب اسلامي كه بوده و جالبه كه همين اسلام مترقي‌ترين احكام اقتصادي رو داره. آيا وضعيت معيشتي توده مردم در حال حاضر و وضعيت معيشتي اغلب مسئولين فعلي همون چيزيه كه مد نظر احكام اسلامي هست؟؟؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
یه نفر :
ادبیات شما کاملاً آشناست ، شما ها را در بسیاری از مقاطع دیده ایم و با شما آشناییم ، از تخریب کوی دانشگاه بگیر تا تسخیر سفارت و سینما و ...
الله وکیلی ! کجای نقد بنده مطالبه داشت ؟ چه چیزی خواسته شده در آن مگر گوشزد کردن یک مسئله آنهم بصورت کلی . در مورد اینکه امثال بنده که گاهی از سر تاب نیاوردن اینهمه بی عدالتی برخی مسائل را نقد میکنیم و چهار پا انگاشته میشویم بایستی عرض کنم که چهار پایان در زندگی اجتماعیشان دارای قوانین و رفتارهای بسیار عادلانه هستند ، به حق همدیگر تعرض نمیکنند ، با همدیگر مدارا میکنند و کینه ای نسبت به یکدیگر ندارند ، کمی به رفتار و کردار خودت بیاندیش تا ببینی که بنده در قیاس با شما به چهارپا بودنم افتخار میکنم !
صحبت از مطالبات اسلامی و انسانی کرده ای که به نظر بنده دلیل اصلی انقلاب ما نیز همان بوده است اما شما به من بگو آنچه در حال حاضر به نام دین اسلام در جریان است چه شباهتی به اسلام واقعی دارد ؟ کجای اسلام واقعی این همه فساد و بی اخلاقی وجود داشت ؟ مولا علی با آن همه مقام و مرتبه اش که کائنات در مقابلش به زانو در می آید ادعا نکرد که دیانتش عین سیاستش هست ، آن وقت شما ها با این اوضاع و احوال ادعای دیانتتان میشود ؟
در مورد لیاقت خلایق هم هماهنطور که مطلع هستی خلایق تحت تاثیر مستقیم رفتار حکومتشان هستند ، " الناسُ علی دینِ ملوکهم " ... اگر لیاقت بنده این است که میفرمایی ، بنده نشان از حکومت دارم !!!
سپهر سمیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهدی، این که میگی الان نوکر چین و روسیه هستیم حرف حساب شده و درستی نیست. این صرفا یک مغلطه است که از طرف کسانی که دستشون از قدرت کوتاه شده برای تحریک مردم گفته و تاکید میشه. اگر منظور شما کالاهای ارزان قیمت چینی هست که بازار رو تسخیر کرده، این تنها مشکل ما نیست. مشکل تمام کشورها از جمله خود آمریکاییها است. چون کسی توان رقابت با نیروی کار ارزان و قدرت تولید نجومی چینیها رو نداره. این مساله با هژمونی و سلطه سیاسی که آمریکاییها روی حکومت ایران قبل از انقلاب داشتند خیلی فرق میکنه. اگر منظور شما انتقاد از سیستم اقتصادی بر پایه سرمایه داری و بازار آزاد هست، من با شما هم عقیده هستم. ولی اگر میخواید نتیجه بگیرید برای رهایی از جنس چینی باید خودمون رو به آمریکا بفروشیم، بنده کاملا مخالفم و توصیه میکنم قدری عمیق تر تفکر کنید. در نتیجه رویارویی ما با استعمار آمریکا، البته روسها سودهای کلانی به جیب زدند، ولی باز این مطلب هیچ تناسبی با سلطه مطلق خارجی قبل از انقلاب نداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهدی کسی که خودش رو بخواب زده باشه رو نمیشه بیدار کرد. اینا خوب بلدن یه چیزو علم کنن بکوبن تو سر آدم تا اصل مطلب از یاد بره. حالا بین اینهمه حرفای شما شکم رو علم کردن. از ماست که بر ماست. تا وقتی امثال ناشناس و سپهر هستن وضعمون همینه. به اختلاس و کلاهبرداری و فحشا و.. میگن دستاورد. نه میخاستین بعد سی و اندی سال آب وبرق و گاز و تلفن و راه واینا رو هم نداشته باشیم. آقایونی که دم از معنویات انقلاب میزنین، یه نگاه به دروبرتون بندازین تا ببینین چقدر پسرفت داشتیم و بخاطر دوزار بیشتر چکارا که نمی کنیم. مردم زمون شاه خیلی شریفتر از الان بودن. همون جوونایی که 8سال جنگیدن دست پرورده اون موقع بودن. جوونای الان که بیشترشون دودی و کراکی و تو بیراهه ان که خودشونم نمیتونن حفظ کنن. انقلاب پرورده ان دیگه!!! خواهشا انقد موضع بیخود نگیرین.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد :
1 - اگر بنده دستاوردهای نظام رو ناشیانه نادیده میگیرم شما لطفاً آنها را بصورت حرفه ای برای ما بیان کن !
2 - بنده عرض کردم که اگر سیم تلفن و گاز و ... مد نظر شماست رضا خان هم آنها را داشته ، کجای این مطلب مقایسه است ؟
3 - معیار مقایسه بنده حجم فساد و رانت و دروغ و دغلبازی در مملکتی است که بزرگانش مدعی هستند در دنیا لنگه ندارد ( بسیاری از فسادها ناشی از همین تفکر است ).
4 - در مورد قیاس وضعیت فرهنگی اکنون با دوران قبل آیا وضعیت دیانت در دوران گذشته این گونه بود ؟ مردم ما اینقدر دروغ میگفتند ؟ بانکهای ما اینگونه ربا میبلعیدند ؟ وخامت اوضاع یعنی این ! اصلاً با این فرض که طاغوتیان همه شان آدمهای بیخودی بودند آنها که ادعای دیانتشان نمیشد ! حضرات ما که ادعایشان جای مهر پیشانی و انگشتر عقیق و تسبیح و ذکر مدام است چرا اینگونه از آب درآمدند ( حتی یک مسئول نالایق هم در حکومت اسلامی قابل اغماض نیست چه برسد به این خیل نالایق ). هویت و شرافت آن موقع بصورت علنی از بین میرفت اما اکنون با توجه به پیچیدگی ترفندهای فرهنگی و سیاسی قدرتهای حاکم نرمتر از بین میرود ، دوست عزیز در کجای رفتار و کردار غالب جامعه اثری از هویت اسلامی یا حتی انسانی هست ؟ چرا خودمان را گول بزنیم ؟ ما تا وقتی ایراد خودمان را نپذیریم همینیم که هستیم !!!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای جواد :
بنده کماکان در موضع کامنت اولم هستم ، نمیدانم کجایش سنگین بوده ؟ مگر سئوالی بیشتر بود ؟ تا کنون هم که کسی جواب مستقیم به بنده نداده ، یا فحش بوده یا استنادات دیگر !
در ضمن دوست عزیز به فرض اینکه بنده حرف سنگینی زده باشم اخلاق اسلامی شما کجا رفت برادر من ؟
خداوند همه ی ما را بیامرزد انشالله ...
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای سمیعی :
واردات کالای چینی صرفاً نمیتواند عامل وابستگی باشد ، اما میتواند یک نشانه تلقی شود . البته منظور بنده کالای چینی نبود چرا که به قول شما کل دنیا با این موضوع درگیرند .
به نظر بنده با توجه به تغییر شکل روابط و آزادی اطلاعات و از بین رفتن مرزهای رسانه ای وابستگی ها شکل دیگری یافته اند ، برای عموم ما خیلی ملموس نیستند اما وابستگی ما در پشت پرده به چین و روسیه برای همه قابل درک است ، البته بنده خیلی به این وابستگی خرده نمیگیرم چرا که در این وضعیت به هر حال باید زیر علم یک بزرگتری سینه زد ! اما شعار نه شرقی و نه غربی را کجای دلمان بگذاریم ؟ معادلات سلطه در کل دنیا به هم ریخته و تغییر کرده و هیچ قدرت بزرگی از هیچ قدرت دیگری بی دلیل حمایت نمیکند مگر آنکه منافعش در گرو آن کشور باشد .
یک سیستم اقتصادی آزاد وقتی میتواند سالم و منطقی سیر خودش را طی کرده و در خدمت مردم کشور باشد که زیر ساختهای سالمی توسط دولت برای ان پیش بینی شده باشد ، اولین شرط اقتصاد سالم و بازار منطقی آرامش و پرهیز از بحران است ، چیزی که ما به دو دلیل آنرا هرگز نداشته ایم :
1 - بی تدبیری مسئولین
2 - فشارهای خارجی
البته بی تدبیری مسئولین ناخواسته باعث تشدید فشارهای خارجی هم شده است .
بهتر است به اقتصاد ورود نکنیم تا اوضع از اینی که هست پیچیده تر نشده !
پیرمرد
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهدی دقت کردی 33 ساله در مقطع حساس کنونی قرار داریم
salman
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز برادر اونایی که انقلاب کردن بعدش رفتن جنگیدن بازمانده هاشون یا ترکش به تن یا سالم تحریمها رو تحمل کردن برای مملکتشون حرکتی کردن.نه اینکه بشینن مثل من و تو پشت کامپیوتر به گله کردن از این و اون.باید کاری کرد باید دست سلاطین گوشت و شکر و برنج و اهن و ... از این مملکت کوتاه کرد.قبول کنیم که تنبلیم و راحت طلب.اینجوری آب از آب تکون نمیخوره.
آزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا این دعواها چیه سر یک نظر با هم میکنین آخه؟؟!!!
مشکل این مملکت آمریکا نیست. آمریکا اصلا در حدی نیست که عرض و اندام کنه در مقابل این مردم عاشورایی و شهید پرور...
اما مشکل اصلی این مملکت در مرحله اول یک .............. که ......... و فقط و فقط فکر پرکردن جیب خود و دور و اطرافیان خودشون از این پول های مردم مستضعف و بیچاره است. به نظر من غیر از حضرت آقا و بعضی ها که تعدادشون خیلی هم کمه همه به فکر خودشونن...
مشکل بعدی خود ما مردمیم... چرا؟
چون تا هرچی گرون میشه میریم سراغش ؟ یک بار سکه، یک بار ارز، خونه، مرغ و غیره... یک کم هم فکر مردمی رو بکنیم که اصلا درآمدی ندارن و اصلا نمی فهمن مرغ گرون میشه یا نه؟
من یک سوال دارم اگه همه مردم متحد بشن و یک ماه مرغ نخرن و نخورن میمیرن؟ آخه چرا ما این قدر شکم پرست شدیم. به خدا همان طور که امام فرمودند اگر ما کشور های مسلمان نفت را چند وقت به روی آمریکا و غرب ببندیم آنها به زانو خواهند افتاد.. اگه مردم همه با هم متحد بشن و یک ماه مرغ نخرن مرغ کیلویی هزار تومن میشه... کجا دیدین کسی با مرغ نخوردن بمیره . ما باید متحد بشیم تا یک عده دلال و سرمایه دار نتونن این بلاها رو سرمون بیارن...
اما یک جای مبهم هم هست و اون احتمال دست داشتن جریان خاص(انحرافی) تو این قضیه هاست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا این مردم که تو این گرما تو صف مرغ ایستاده اند خوب معنی عزتی که انقلاب براشون به ارمغان آورده میفهمن!!
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
با کسی که رو حرفای پوچ و بی اساس پافشاری میکنه و نظراتش پر از تناقض است نمیشه بحث کرد ! اما می خواستم بگم تا حدودی با حرف آزاده موافقم اونجا که اشاره به نقش خود ما در بروز نا بسامانیها شده ، اقایانی که دنبال بهانه هستن تا یه جا مشکلی می بینند به نظام گیر میدن و همه چی رو زیر سوال میبرند و همه رو دزد و غارتگر می خوانند به این فکر کردن که اونهایی به زعم ما دزد و غارتگر هستند هم یکی مثل من و شما هستن و از جایی دیگه نیامدن !؟ واله اگه همین مدعیان هتاک که بی پروا به همه چی و همه کس گیر میدن کاره ای بودن بدتر از اون کسایی بودن که الان به آنها نسبت ناروا میدن !! به قول معروف طرف آب نمیبینه اما شناگر خوبیه !! چنان انتقاد میکنند و اوضاع و احوالی وصف میکنند که انگار اون آدمی که سالمه و درسته فقط و فقط خودشه که به تنهایی تونسته تمام مفاسد و مشکلاتو تشخیص بده ، خودش هم صد البته حتما باید معصوم باشه ! خیلی مسائل و مشکلات از خود همین مدعیان دروغین هست که وقتی میبینند دستشان از بعضی امتیازها کوتاست اوضاع رو سیاه و تار ترسیم میکنند و همه رو دزد و فاسد اما اگه یه روز دست بر قضا همینها کاره ای شدن حتما یه هویی همه چی درست میشه و دیگه از اون دزدیها و مفاسد که مدعیش بودن اثری نمی بینی ! بله درد اصلی بعضیها که به زمین و زمان بد و بیراه میگن اینه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۸۱
۱۲
اگر دنیا را اینجور مدیریت کنن چه میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین . واقعا همین طوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هیچی عزیزم بقیه کاباره ها و هتل های لوکس و قمار خونه های دنیا رو بعضی هااا و پسرهای دسته گلشون، میخرن و میشوند کیفت به توان 10
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۶۸
۱۲
میمبینید مردم چه گشنه نگه داشتین؟اینام که وارداتیه چند هزار تن بود ؟بالاخره تموم میشه باز میخواین چه کنید؟
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۸۳
۸
خداوند ریشه گرانفروشی و احتکار را در این مملکت بسوزاند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباهی منفی را زدم
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
اولین کامنت به دور از هر گونه عقده ای بازی

آفرین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خداون ریشه عواملش رو بسوزونه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خداوند ریشه ی یه چیزای دیه رو بسوزونه مصوبانش بمیرن الهی بخار شن ما دیه نبینیمشون!!:))=))
saeid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۲۳
۷
آقا کی نون رو اینجور تقسیم میکنن؟ به زودی زودی درسته. نون صفی هی کی می خواد نمیره بیاد تو صف تا شب یه نون گیرش می آد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۶۲
۱۲
دست درد نکنه احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۱۱
۹
چرا پیامم را ارسال نمیکنی سایتت پس چه دردی میخوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۹۱
۱۵
و داستان حقارت یک ملت همچنان ادامه دارد ...!!!!!
حقیر
|
Iran (Islamic Republic of)
این یک حقیقت تلخ است: هیچ ملتی اگرحقیرنباشد حقیرنمیشود.
آیا بامردم آمریکا و فرانسه هم میشود همچنین برخوردی شود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حقير جان صفت خودت رو به ملت نسبت نده!
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
حقیر و پست خودتی نادون ، به چه جراتی دم از ملت میزنی ، ملت زمانی حقیر میشن امثال تو خودشو جزو اونا بدونه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو شاید حقیر باشی ولی ما هیچ وقت احساس حقارت نمی کنیم. حقارت و ذلالت در وجود تو و امثال تو بیداد میکنه....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا بزرگان، اگه حقیر نبودیم تو صف مرغ هم نبودیم،واسه 20 تومن یارانه تو صف عابر بانک نبودیم .اینقدر با لغات بازی نکنید،حقیقت همیشه تلخه
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
و توهم عده ای دیگر نیز همچنان ادامه دارد
و حالا توهم تحقیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۶۹
۹
بلاخره مردم که باید یه جورائی سرگرم باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به خدا که حرفی که می زنی من تو دلم هزار هزار بار می گم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۶۹
۱۵
همه اش به خاتمی بد وبیراه نگیددردولت خاتمی مرغ1200تومان وفراوان بود الآن یک کیلو حبوبات قیمتش ازگوشت قرمزدرزمان خاتمی بالاتررفته
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر خاتمی
حاضرم تا آخر عمر مرغ هفت هزار تومنی بخورم ولی لحظه ای این سید بی غیرت ایتالیایی رو حلال کنم
محمد رضا - تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
جواد لیاقتت همینه بقیه مردم مثل جناب عالی سرشونو نمیکنند زیر خاک که هر چی این نظام میخواد سرشون بیاره !!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
جواد بری دکتر خوب میشی!!!
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
در دولت خاتمی حقوق مردم چقدر بود ؟برای یک معلم 200 تومن . مرغ هم 1200 بود.(6 هزارم حقوق) الان همان معلم 850 می گیره. مرغ 7 تومنه. (8 هزارم حقوق)

خیلی فرقی نکرده. گوشت و حبوبات هم به نسبت زمان باید گرون بشن ولی خب مشخصا گرونیشون معقول نبوده .

مرغ الان باید همین حول و حوش 4500-4700 باشه قیمت واقعیش.

شما استدلالتون خیلی جالبه پس میتونید بگید مثلا نون در زمان شاه 1 تومن بود الان 500 تومنه پس ما خیلی بی چاره ایم ! منطقیه ؟!
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا : تو دکتر بری هم خوب نمیشی ! کار از کار گذشته !
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
من معلمم زمان خاتمی حقوقم 500هزار تومان بود.الان 750 هزارتومان .اقا طاها چرت وپرت نگو زمان خاتمی دغدغه خوراک وپوشاک نداشتیم.
طرفدار عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر تو! جواد جان!
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن : لابد میدونم که حرف می زنم !! خانواده کلا فرهنگی هستن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محسن چه معلم با ادبي هستي!
چرت و پرت اينه كه حقوق معلم زمان خاتمي 500 هزار تومن بود!!!!!!!!!!!!!!!!
حالت خوبه؟ گرسنگي بهت فشار آورده!
ما معلمين در تمامي دولتها جزء قشر آسيب پذير بوديم و هستيم و ظاهرا خواهيم بود و هميشه هم دغدغه خوراك و پوشاك داشتيم.
راستي اعتصاباتمون در زمان خاتمي و برخورد وزارتخونه‌هاي متبوعش يادته؟!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
طاها
1.برخرمگس معرکه لعنت!
2.چرا دروغ میگی!؟من مامانم معلم هست.زمان خاتمی 250 میگرفت حالا 450 شده!
اما اون موقع قدرت خرید بیشتربود.
3. کمتردروغ بگو دروغگو!
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
آره راست میگی !! اصلا رضاخان قلدر و پسرش هم ادمای خوبی بودن !! چون درزمان اونا اوضاع شکمی خوب بود و همه چی هم مفت بود !! برنج آمریکایی و مرغ اسرائیلی و .... عجب فرشته هایی بودن نه ناشناس جان !!!!!!؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط دم از شیکم می زنن بعضیا.باباجون نترسید بلاخره یه چیزی پیدا میشه بخورید . برید از مردم سومالی یاد بگیرید که با اون خشکسالی و فقر ، که خیلیاشون از گشنگی تلف می شدن ولی امید و ایمان در چهره هاشون مشخص بود . واقعاً بنده شکم شدن بد چیزیه...
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا :
1-دیدم واژه "خر" رو به کار بردی گفتم یه نظری از سعدی بخوام:

خر عیسی گرش به مکه برند / چو بیاید هنوز خر باشد .

قرابت معنایی دارد با بیت حافظ :

گوهر پاک بباید که شود قابل فیض / ورنه هر سنگ و گلی لولو و مرجان نشود

2-حداقل حقوق در سال 85 حدود 150 و در سال 91 ، 389 تومن هستش. با علم به این موضوع که با افزایش سابقه کار حقوق کارمند افزایش پیدا میکنه و هر سال هم دولت چند درصد حقوق کارمندان رو افزایش می ده ، صحبت تو بیشتر به جوک شبیهه . مگر اینکه با قسط و وام و ... حساب کنی که خب به دولت قبلی یا فعلی ربطی نداره.

3-اتهام بدی زدی و قطعا "یوم الدین" جوابگو خواهی بود.

پی نوشت : توقع نداشته باش مسخره کنی بعدش مسخره نشی ! (ر.ک به قضیه حضرت نوح ! )
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزان به اصطلاح معلم!!! زمان خاتمی قیمت جهانی نفت چند بود؟ الان در دولت احمدی نژاد چنده؟ اگر درآمد شمای معلم 5 برابر بشه وضع اقتصادی خانوار شما چگونه خواهد بود .
حتما شماها ریاضیات و حساب هم کمی بلدید که به شاگردانتان درس بدهید !! درآمد نفتی آقای احمدی نژآد 5 برابر دولتهای قبل است خوشبختانه تمام دنیا هم با بحران اقتصادی و کاهش فروش و درآمد مواجه هستند در چنین شرایطی که آتیش به اموالشان زده اند و مجبورند برای فروش نقد التماس کنند و هر بهایی را بپذیرند این اوضاع فلاکت بار مملکت نشات گرفته از چیست؟
بنده شاگرد درس نخوان یکی از شماها بودم که در یک شرکت عمرانی عظیم بعنوان مسئول فروش با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت شاغل هستم ......... وضع مملکت ما الان از شعب ابی طالب هزار بار بدتر و بدتر است.
.
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا
1.كاش مامان معلم شما اون اندازه كه به تربيت بچه‌هاي مردم اهميت ميده(!) يه كم هم براي تربيت شما وقت ميذاشت!!!! كه هم اينقدر بي‌ادب نميشدي و هم ياد ميگرفتي دروغ نگي.
2.در آخرين سال دولت خاتمي حقوق يك معلم با مدرك فوق ديپلم و بيست سال سابقه 160 هزار تومان بود. و كساني كه پايه يا رديف بالاتر داشتند مثلا مدرك ليسانس و نزديك به سي سال سابقه حقوقشون 180 هزار تومن بود. اونموقع معلم با مدرك فوق‌ليسانس خيلي كم بود و اگر هم بود بيشترشون تازه‌كار بودن و حقوقشون فوقش در حد همون ليسانسيه با سابقه بود. خلاصه كسي حقوقش بيشتر از 200 تومن نميشد.
البته من دارم در مورد احكام ابلاغ شده در برابر ساعات موظفي صحبت ميكنم بدون در نظر گرفتن اضافه كار.
خب اون معلمي كه اون موقع 160 هزار تومن ميگرفت الآن داره 760 هزار تومن ميگيره (باز هم بدون در نظر گرفتن اضافه‌كار) و اوني كه 180 ميگرفت داره هشتصد و خورده‌اي ميگيره.
خلاصه اگه تناسب بگيري وضع معلم تقريبا هموني ميشه كه بوده.
3.حداقل وقتي ميخوايد خودتون رو معلم جا بزنيد اولش يه تحقيقي كنيد كه اينقدر حرفتون پرت نباشه!
اون از محسن كه ميگه اون موقع حقوق ما 500 هزار تومن بود!!!!!
اين از نورا كه ميگه الآن حقوق مامانش 450 هزار تومنه!!!!!
يعني به گفته نورا الآن حقوق معلم از حقوق ادعايي محسن در زمان خاتمي هم كمتر شده:)))))
4.البته ارقامي كه من گفتم مربوط به معلمان استخدام شده‌است وگرنه در آمد معلم حق‌التدريس به ساعات كارش بستگي دارد.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ممنون از ناشناس که کعبه ی آمالش سومالی هست!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا جوات ماشا ا... تو و امثال تو باید داشته باشند که تا آخر عمر مرغ 7000 تومنی بخورند تو و امثالهم نخورید میخواهی ما بخوریم؟؟؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر خاتمی مزدور ... وطن فروش
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای موسوی کارشناس ارشد ! کاش جمله آخر که شرایط امروز را با شعب ابی طالب مقایسه کردی نگفته بودی ، باز میشد از کنار ایرادهایی که به نظرت وارد بود گذشت اما جمله آخر همه تجربه و تحصیلات جنابعالی را زیر سوال برد !! چرا ما عادت کردیم عجولانه و بی اساس و بدون آگاهی اظهار نظر کنیم نمی دانم ، این در حالیست که میدانیم این گونه اظهار نظر کردن باعث بی اعتباری کلام خودمان میشود ، حتی اگه کمترین آگاهی و مطالعه در مورد آن واقعه تاریخی در صدر اسلام داشته باشی حتما خواهی فهمید که اشتباه می کنی و ضعیت ما با توجه به تمام فشارهای دشمن بسیار خوب است و اصلا شباهتی به آن چیزی که شما به آن اشاره کردید ندارد ،یه کم انصاف همیشه خوب است !
.
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب موسوي
اگر به كامنتها نگاه كني كساني كه با حرف آقاي محسن و خانم نورا مخالفت كرده‌اند، منظورشان اين نيست كه وضع الان خوبه يا از حقوقشان راضي هستند.
اما دروغهاي شاخداري كه اينها عنوان ميكنند مرغ پخته را هم به خنده مي‌اندازد و آدم را مجبور به مخالفت ميكند!
در مورد اينكه چرا با وجود افزايش درآمد نفت حقوق ما افزايش پيدا نكرده كارشناسان اقتصادي بايد نظر بدهند. اما آن چيزي كه براي امثال من مد نظر است اين است كه قيمت مايحتاج زندگي و اجاره‌بها و ... را اگر با حقوق معلم تناسب بگيري وضعش و قدرت خريدش با آنچه كه در دوره خاتمي بوده فرق چنداني نميكند. البته اين به معني رضايت از وضعش نيست.
معلمها به خصوص اونهايي كه سابقه كار زياد ندارند و اگر تنها نان‌آور خانه باشند و همسرشان شاغل نباشد وضع معيشتي سختي دارند. اما شما ميگويي چه كنند؟؟؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نقطه اینقدر دروغ میگی و سفسطه میکنی جواب خدارو چی میخوای بدی!!!؟؟؟
raha
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام
جواد جان
خوش به حالت که پول داری و بهت می رسه ولی همه اینطور نیستند .الان حتی افراد شاغل هم در حداقل معیشت خود مشکل دارند .
تا حالا با خودت فکر کردی چرا با خاتمی دشمنی ؟؟؟؟؟؟اصلا جواب منطقی پیدا می کنی ؟؟؟ درود بر سید بزرگوار
ما تا اخر یار سید بزرگوار هستیم
شما بچسبید به بوی رجایی و مدیریت جهانی
ولی هروز افسوس شما بیشتر میشه
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
مخلص طاها هم هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا موندم تو چه جوری می خوای جواب خدا رو بدی.
خوشحالم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۵۶
۱۳
دلم به حال این مردم بدبخت می سوزه . در گرمای به اون شدیدی صف واستادن . البته حقشونه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش با اینجایی که گفتی"حقشونه" خیلی حال کردم........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ننگ به بی کفایت ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جدا ننگ بر بي كفايت ها و بي عرضه ها!
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
دلت به حال خودت بسوزه بدبخت این مردم که تو آسمون جل بهشون توهین میکنی درکشون خیلی بیشتر از تو رفقاته ! اونا درک دارن و میفهمن مشکل از کجاست اما مثل خیلیها فرصت طلب و وطن فروش نیستند !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۳۵
۵
به مرگ بگير كه واسه تب صف ببندن...
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۳۷
۴
آیا این است آن کرامت انسانی که قانون اساسی از آن سخن میگوید؟ چه کسی را باید متهم کرد؟ شکم بی هنر پیچ پیچ را که صبر به ساختن با کم و ساده ندارد؟ گمراهی که مرغ سرسفره را مایه آبرو میبیند و بقول خود میخواهد آبروداری کند؟ و یا عدم صداقت دستگاه تبلیغاتی که مشتی عوام فرومایه را پرچمداران جهانی فرهنگ متعالی معرفی میکند؟ برای اینکه این صحنه ها را مواردی نادر تصور نکنید، همزمان با تجمع گروههای این چنینی منظره مشابه هرج و مرج خودروهارا درایام تعطیل مثلاً درجاده چالوس نزد خود مجسم نمائید.
این از کم درآمدهای شکم پرست و آنهم تجاوز به حق وحشیانه اغنیای مرفه که برای طی تعطیلات بشهرهای ساحلی میروند.:
شکسته بال تر از من میان مرغان نیست
دلم خوش است که نامم کبوتر حرم است.
قسم میخورم برای توزیع این مقدار مرغ راههای آبرومندانه دیگری وچود دارد، از اهل فن بپرسید!
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم اینا مهم نیست مهم مردم فقیر امریکا و اروپاند که دارند از فقر می میرند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۴۵
۷
خلایق هرچه لایق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۴۱
۴
مسئولین ببینند ، بلکه کمی خجالت بکشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر قرار بود خجالت بكشن سر امور ديگه مي كشيدن!
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۷۲
۵
اينجا ايران اسلاميست!
كشوري ثروتمند
دارنده دومين منابع گاز جهان و سومين كشور نفتي جهان
كشوري داراي منابع سرشار طبيعي
كشوري با ذخاير معدني گسترده آهن - مس - سرب و روي - طلا - زغال سنگ و البته سنگ هاي ساختماني مثال زدني
كشوري مرتبط به دو درياي مهم ، درياي خزر و خليج فارس
كشوري مرتبط به آبهاي آزاد و و و ...
همچنان درگير قيمت مرغ و صف گوشت و شير هستيم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به این لیست اضافه می شود
مدیرانی شایسته ،لایق،مردم سالار و... !!!!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۱۳۹
۱۰
والا بخدا این حق مردم نیست که برای ما یحتاج ابتدایی به ای حال و روز بیافتند
ناشناس
|
United States of America
والا به خدا حقمونه
ناشناس
|
United States of America
شایدم این نصف حقمونه؟
ناشناس
|
United States of America
چه کسی به داد شیعیان مظلوم علوی می رسد؟
نورا
|
United States of America
فلسطین و ونزوئلا و سوریه ایضا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آرمان
|
United States of America
خلایق هرچه لایق...!!!
sss
|
United States of America
این همه از نشانه سحر است. آنهم چه سحر تاریک و ترسناکی
دیروز یک نفر تحریم ها را لطف خفیه دانست و گفت فقر در کشور نیست.
راستی اگر با این وضع جهان را مدیریت می کردید نسل بشر به مانند آخر و عاقیت دایناسورها می کردید
همه ملت ايران
|
United States of America
واي بر ما
امروز كه اينطوره فردا چي ميشه .
از ماست كه بر ماست
ناشناس
|
United States of America
همه ملت ايران!!!!!!!!!
جناب يه چايي شيرين بزن بپره!
موعود
|
Finland
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۹۷
۶
هر وقت تونستیم در تولید مرغ به خودکفایی برسیم در مقابل تحریم ها دوام خواهیم آورد،بقیه تولیداتمون هم همین جورن ،دچار وابستگی شدیدن،الان دون مرغ مدتی دیگه آمپول رشد جوجه و غیره مسئولینی که طی چند سال حکومت تو تولید مرغ درمانده ان بقیه شعاراشون هم تو زرده اینها باید محاکمه شوند به سزای ندانم کاری شون برسن
ناشناس
|
Finland
....
هروقت دلار شد 7 تومن سرمان را بالا می گیریم و میگیم ما اینیم.
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۱۳۲
۵
در کجای دنیا چنین تصاویری پیدا می کنید ؟! شرم آوره، مردم را گیر آوردند!
دلنواز
|
Netherlands (Kingdom of the)
در کشورهای آفریقایی و فقیر دنیا از این تصاویر زیاد است. احتمالا شما تلویزیون کم میبینید.
آرمان
|
Netherlands (Kingdom of the)
دلنواز جان خوشحال باش، ایران در حد کشورهای فقیر و آفریقایی شده!
راستی، خاوری کجاست؟ هنوزم متهمین اختلاس پول این مردم بیچاره رو با حروف الفبا معرفی میکنند؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۶۵
۵
خدا اخر عاقبت مون رو ختم به خیر کند انشائ ا...
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۱۸
خیلی شرم آوره
مسئولی که اصلن به فکر مردم نیستن خدا خیرشون نده اگر خودشون میومدن تو صف وایمیستادن وضع اینجوری نبود آیا در مملکت جمهوری اسلامی ایران باید این وضعمون بشه
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۲۰
خیلی شرم آوره
مسئولی که اصلن به فکر مردم نیستن خدا خیرشون نده اگر خودشون میومدن تو صف وایمیستادن وضع اینجوری نبود آیا در مملکت جمهوری اسلامی ایران باید این وضعمون بشه
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
عزيز.دلم.وقتي.بيشتريامون.نون.احتكار.و.اين.جور.پولارو.بخوريم.وضع.ميشه.همين....
يه.جا.اينقدر.ميخورن.كه.بتركن.و.هار.ميشن...
يه.جا.هم.مردم.اينطوري.ميفتن.به.جون.هم...
همش.به.خاطره.اينه.كه.دودستي.چسبيديم.به.دنيا.....
يه.رو.ز.برو.وايسا.توصف.ببين.كه.همين.مردم.به.ظاهر.بيچاره.براي.گرفتن.يه.مرغ.كه.حق.جلويي.
يا.پشت.سريه.چه.جوري.به.هم.ظلم.ميكنن...

برو.از.فروشندش.بپرس.كه...از.همين.تعداد.صدقه
وار.مرغ......چندتاشو.پيچونده.براي.فاميلا.و.همسايه.ها.
همه.ظالميم.اما.زير.بارش.نميريم....همه.دنبال.حقمونيم...بيش.ازهمه...پيش.از.همه..
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
مرغ و گرانی شده چون مردم چسبیدن به دنیا؟
برو برو برادر گران فروشی و تورم را گردن مردم انداختید. همه هم ظالم هستند می دانی ظالم کیست آنکه همه چیز را در دست دارد و از مال مردم جیبش را پر میکند و راست راست دروغ می گوید
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
من با اقای دل موافقم
حقیقت محضه ما خودمون به هم رحم نمیکنیم چطور انتظار داریم بهمون رحم بشه
آقايودل
|
Iran (Islamic Republic of)
عزيز.دلم....چندروز.پشت.سر.هم.برو.ببين.كه.يه.تعداد.ثابتي.هميشه.ميان.....
نزديك.خونه.ي.ما
يكيشون.هست....چند.تا.زن.و.شوهر.هستن.هر
روز.ميان.ميگيرن......
اين.مرام.مردم.ماست....وقتي.موبايل.بازارش.داغ.بود..همين.مردم.ميخوابيدن.تو.صف.
تا.يكي.اضافه.بگيرن.تا.پول.يه.عده.رو.از.جيبشون.بدزدن...
همونايي.كه.ميخوابيدن.توصف.سكه.تا.پول.مردم.احمق.تر.از.خودشون.رو.بدزدن.....
يه.اصل.ساده.هست.كه.ميگه.....براي.پولدار.شدن..يابايد.ايده.ي.نو.داشته.باشي..
.يابايد.دست
بذاري.رو.حماقت.مردم....
عزيز.دلم.بخشي.از.همين.سهميه.ها.دوباره.راهي.فروشگاههاي.مرغ.آزاد.ميشه...
وقتي.من.و.تو.بهم.رحم.نميكنيم.و.از.جيب.همديگه.ميدزديم....از.مسووليني.كه.ميلياردي.
تبليغات
ميكنن.تا.برسن.به.منسب.دولتي.چه.جوري.انتظار.رحم.داري؟؟؟؟؟
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
برو آقا جان کارگری با حقوق 392 هزار تومان و مرغ کیلویی 8 هزار تومانی و ویزت دکتر 10 تومانی؟
این هم توهم و دروغ است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۲۶
اینجا تهرانه دیگه ؟ اصفهان که اصلا مرغ گیر نمی یاد تازه مرغ که هیچی آب هم ده روز یا قطع یا فشارش اینقدر کمه که هیچ کاری نمی شه کرد .با این گرمای بالای 40 درجه یک هفته دیگه ماه رمضان واقعا دیگه قرار بدتر از این هم بشه ؟ والا من نمی دونم یه عمری سالیان سال این زنده رود زنده است چرا ما اینقدر بدبختیم که تو دوره ما باید زاینده رود بشه مرده رود چرا هیچ کس به داد اصفهان نمی رسه؟ فقط موقع انتخابات که می شه همه کاندیداها اولین شهر می یان اصفهان برای رای جمع کردن اما موقع رسیدگی که میشه کلا اصفهان می شه جز شهرهای مرفه بی درد که کمترین بودجه بهش اختصاص داده می شه . اگه تهران یه مشکلی داشته باشه همه اخبار ده بار نشون می ده وپیگیری می کنند اما شهرهای دیگه نه. متاسفم که تو یه کشور بدبخت جهان سومی دارم زندگی می کنم ومردمی که نصف بیشتریشون ....و عدالت متاسفانه واژه ای که هیچ وقت ودر هیچ دوره ای در ایران محقق نشد
گولی
|
Iran (Islamic Republic of)
برو بابا بودجه ایرانو میخورید یه چیزیم طلبکارید !!!
نارنجی
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا"درسته،این تبلیغات تنها برای حل مشکلات پایتخت نشینان است وگرنه در شهرهای کوچک وحتی کرج کسی مرغ 2000تومانی(که البته به همت دولت جهت تنظیم بازار4700تومان عرضه می شود)گیرش نمی آید.
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۳۵
آخه من نمیدونم ما که در تامین نیازهای اولیه کشورمون مشکل داریم چطور میخوایم فضا فتح کنیم و دین و عدالتمون و اقتصادمون را به کل دنیا صادر کنیم. واقعا مردم را به چه روزی انداختن!
ناشناس
|
Ukraine
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۵۰
۳
بیچاره مردم
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۷۴
۲
نزدیک منزل آقای رئیس 4600 تومان و بدون صف!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۷۶
۲
این بود نتیجه یارانه ها، طرفدارا یارانه ها کجاند؟ بیان جواب این مردم رو بدند دیگه؟
با تشکر از دولت خدمتگزار
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۶۰
۵
با سلام به خدا این حق مردم ما نیست...چگونه جواب خواهید داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خلایق هر چه لایق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چطور حق مردم نیست دوست عزیز؟ مگه همین مردم نرفتن رای ندادن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دوم مگه مردم رفتن به رفراندوم گران شدن مرغ راي دادن؟!!! چقدر از كساني كه در انتخابات شركت ميكنن عقده به دل داري!
رضا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۷۹
۲
زمان جنگ هم مردم اینقدر بد بختی نکشیدند
اندكي درنگ
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شايد تو سنت كفاف نده ولي باور كن جوون زمان جنگ توفير نعمت هم داشتيم.به اندازه ايي كه. نتوني فكرش روبكني.ملت ايران هيچ زماني تابه اين درجة از ذلت نرسيده بود
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۴۰
خنده داره مرغ 1800 تمنی رو کردن 9200 تومن
بعد با کلی منت و تنظیم بازار و اینا ، مرغ 1800 تومنی رو دارن 4700 تومن می فروشن کللی هم منت میزارن.
حیف این ملت که به دولت خدمتگزار !!!! رای دادن
با تشکر از حمایت های دولت مردمی....
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا گریه داره .... از زور بی اشکی میخندیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۳۰
۱
به خدا فقیرا و بدبخت بیچاره های هند هم اینجوری نیستن
صدرا
|
Iran (Islamic Republic of)
کجای کاری اون هند فقیر الان داره کم کم تو اقتصاد جهان به رتبه تک رقمی میرسه
تو ایرانه که همه حرکات رو به عقبه همه دارن پیشرفت میکنن
اینم میدونم ادمین نمیزاره نمایش داده بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۲۲
۵
مردم دارن کم جنبه بازی در میارن.نخرید ببینید چطور قیمتا پایین میاد. نانوایی سر کوچمون مشتریش کم بود نون گذاشت رو پیشخون ورفت خونه. هرکسی اومد باندازه برداشت و پولشو گذاشت
حالا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس بی مغز فردا نانوایی محلتون تعطیل میشه
اميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۳۴
هر چه اين مردم سرشان بيايد حقشان است . خوشان خواسته اند و بس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۳۲
خیلی شلوغ تر از محل اخذ رای ها بود واقعا خجالت کشیدم و کاملا متوجه شدم که تحریم ها اثر ندارد و افسوس خوردم از اینکه نکنه مهمانهای خارجی بیداری اسلامی چنین تصاویری را ببینند چون در هتل های آزادی اوین و استقلال که محل استقرار آنها بود خبری از گرانی و کم یابی وجود نداشت . خدا رو شکر که هنوز می تونیم اجلاس برگزار کنیم . البته ناگفته نماند که مردم ما به صف و در صف بودن عادت دارند. خدایا خودت کاری کن
محبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۳۳
۱
وقتی کارهای بزرگ رو میدن دست آدمای کوچیک بهتر از این نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۲۵
مدیریت جهانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۲۰
۱
اقای وزیر بازرگانی خجالت بکش چرا مرغ وارد نمیکنی
قیمت مرغ ما ار اروپا بالاتر رفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قيمت مرغ ما از كل دنيا بالا تر رفته و به گفته خود عصر ايران ركورد دنيا رو شكستيم البته با نزديك به دو برابر قيمت رتبه دوم ليست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۷
چشم دولت روشن!
یکی مثل همه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۲۹
به قرآن مجید اشکم درآمد
آخه تا کی چرا به چه گناهی
یک جوان 5 ماه حقوق نگرفته
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۹
۲
چرا حقمون نیست؟!!

اتفاقاً حقمونه اگه حقمون نبود نمیرفتیم
آقا فهمیدن چجوری سرمونو گرم کنن

کافیه موردم یک هفته مرغ نخرن همین

آدم مرغ نخوره میمیره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما هم مثل همين ها نظر ميدي هرچي گرون ميشه ميگين يك هفته نخرن. چرا نخرن براي چي نخرن اين ظعف دولت هست كه نميتونه كنترل كنه
دولت كه ستونش رو بازاري ها تشكيل بدن از اين بهتر نميشه هرجاي اقتصاد رو نگاه كني يكي از اعضاي دولت توش سهم داره از سيمان و آهن گرفته تا مرغ و تخم مرغ و ميوه بايد گرون بشه كه سود كنن ديگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۴۳
۲
احمدی نژاد شرمت باد
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
بهتره بگی ننگت باد!
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
نظرتون راجع به طرفدارای زنده به عشق ایشان چیه؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۲۱
همین اوسط اردیبهشت بود که بعد مدتها دو عدد مرغ خریدم، وقتی فروشنده گفت میشه 25هزار تومن داشتم شاخ در می آوردم(درست 65 روز پیش) حالا 5شنبه هفته پیش رفتم مرغ بگیریم همون فروشنده یک مرغ وزن کرده می گه 20 هزار تومن!!!!
یا صاحب الزمان الغوث و الامان
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
بيچاره.امام.زمان....
عامر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۲۴
........... واقعا مسئولاني با شكم هاي برامده از بيت المال ....... زمين خواران و رانت خواران و.... وام دهندگان 25الي 37 درصدي ميخوان به داد مردم برسند . هر ي ميكشيم حقمونه
همراه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۴
واااااای جای گریه داره ....
هم برای مردم - هم برای مسولین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۲۰
۱
حيف اون راي كه به احمدي نژاد دايم اين حق مـــــــــردم نيست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من که ندادم ، تو ننگت باد، به قول یارو، میخوساتی هول نشدی ندی
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
ما با افتخار سال 84 به کروبی و 88 موسوی رای دادیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی جان پس عماً باید بهتون بگم متاسفم براتون با این بینش سیاسی .....
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۳۰
۱
با تشکر فراوان از دولت مهرپرور و عدالت گستر!!!
مهدی
|
Hong Kong
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۲۸
۱
مرغ حق مسلم ماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۲۳
چی بسرمون می خواد بیاد.چرا یکی صداش در نمیاد.وقتی ساکتید هر بلایی بخوان سرتون میارن.به خودتون بیایید.
الف
|
Iran (Islamic Republic of)
به خاطره اینه که اینجا بیش از حد مردم ازادی بیان دارن! و کافی شما کوچکترین صدایی ازتون دراید اون موقع مسولین محترم انتظامی و نظامی یه کاری میکنن که تا ابد صداتون در نیاد!
امید
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۲۲
سال 1384:
دشمن فقر و فساد ................ ...
سال 1391:
عامل فقر و فساد ................ ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۲۰
چقدر شبيه اقتصاد دوران جنگ شدايم طرح كوپن و صف وبدوبدو
طاها
|
United States of America
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۲۹
۱
هر چی بلا سرمون بیاد حقمونه
نورا
|
United States of America
چه عجب یه حرف درست زدی طاها!
آرمان
|
United States of America
از دستش در رفته!
محسن
|
United States of America
اقا طاها
خود کرده راتدبیر نیست
طاها
|
United States of America
این نظر از بنده نیست. مخالفم.

مگر فقط یه نفر باید طاها باشه ؟
آرمان
|
United States of America
هه! دیدی؟ خوب طاها جان نظر شما چیه؟ حقمونه؟ حقمون نیست؟ حق اوناس؟ گشت ارشاد؟ امر به معروف؟ 3000000000000 تومان؟ اختلاس؟ پوشش اختیاری؟ تمام موارد؟ هیچکدام؟
طاها
|
United States of America
آرمان : من با قسمت "هر"بلایی مشکل دارم. مثلا جنگ تحمیلی حقمون نبود و تحریم حقمون نیست. گرونی و اختلاس حقمون نیست. بیکاری و تورم حقمون نیست.

ولی همه اینها حکمت داره و حکمت بحثش با حق متفاوته.

بقیه موارد رو هم صرفا برای فکاهه گویی نوشتی !
آرمان
|
United States of America
خب؟ حقمون نیست؟ آفرین
حالا چکار کنیم؟ حکمته؟ بشینیم تماشا کنیم؟
امیر
|
Switzerland
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۵
۶
از برکات دولت اصولگرا همینه.مردم بیان برای مرغ تو صفهای طولانی بایستن.و اقایون میلیون میلیون بیت المالو غارت کنن.واقعا دولت مردای ما بدونن مردم احمق نیستن فقط به خاطر مقام رهبری و خون شهدا و امام شهدا صداشون در نمیاد وگرنه نشونشون میدادن .یه من ماست چقدر کره داره
تورج
|
United States of America
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۲۴
۴
فقط نمیدونم ادم های خیانت کار چطور جواب خون شهدا رو میدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۲۱
۱
با تشکر از دولت ملت گذار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۳۴
۵
تف تو این مملکت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ذي شعور! مملكت چرا؟ بگو تف تو روي مسئولين بي كفايت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۲۳
۱
چه داره به سر مردم میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آوار مصیبت!
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۹
۹
انــــــــرژی هــــســـتــــــه ای
حــــــقّ مـــــســــلــــم ماست
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
خوشحالم.جايگاهي.مهمتر.از.پشت.رايانت.نداري....والا.اگه.توكاره.اي.بودي...ميشدي.مهران.مديري
توبمب.خنده
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۳۲
۴
ما شما را به انسانيت مي رسانيم آب برق گاز آموزش درمان و ورزس رايگان قسمتي از سخننان گوهر بار
آرش
|
Germany
هم دنياي شمارا آباد خواهيم كرد و هم آخرتتان را
"ادامه سخنان"
ناشناس
|
Germany
و کافیست شما به همون دنبال پارتی بازی رفتن، رشوه دهی (و ایضا گیری)، سو استفاده از فرصتها، ضایع کردن حق دیگران و ... ادامه بدی، لم هم بدی تا با بیزنس کلاس برسوننت به انسانیت.
آقاي.دل
|
Germany
پيامبر.اسلامم.وقتي.داشت.خندق.رو.توجنگ.احزاب.ميكند....از.گرسنگي.سنگ.به.شكمش.بسته.بود....
ناگهان.تيشه.به.سنگ.خورد.و.جرقه.زد....پيامبر.فرمود.به.خدا.من.فتح.ايران.و.روم.رو.تو.اين.جرقه
ديدم....
اطرافيان.بهش.خنديدن.و.گفتن.داره.هذيون.ميگه...نون.نداريم.بخوريم...داره.از.فتح.بزرگترين.امپراطوري
شرق.و.غرب.حرف.ميزنه......
خودتون.رو.تو.اين.داستان.پيدا.كنيد.
طاها
|
Germany
آب و برق رایگان رو از خودتون درآوردید. بیشتر مطالعه کنید (همون بیشتر بدانید خودمون.)
ناشناس
|
Germany
آقاي دل برعكس بعضي‌ها كه خودشون پسوند با بصيرت دنبال اسمشون ميذارن(!) من بصيرت رو لابلاي خطوط كامنتهاي شما ميبينم. اميدوارم هميشه بر مدار هدايت پايدار بمانيد و تعريف من از شما هم خداي نكرده موجب غرور شما و خيانت من به شما نباشه.
آرش
|
Germany
نيازي به تعريف داستان نبود جناب دل!
اون دوره پيامبر بود كه اسلام هنوز پا نگرفته بود و تازه اغاز گر يك دين بزرگ و آسماني بود
ازون دوران 1400 سال گذشته و از شرق تا غرب از شما تا جنوب اين كره خاكي پر است از اثرات اين دين آسماني
خوب اين مثال به قيمت سرسام آور مرغ چه ربطي داره؟
به اينكه يه عده شب سر گشنه زمين ميذارند چه ربطي داره؟
نكنه فكر كرديد در حال تصاحب امپراطوري شرق و غرب هستي؟؟؟!!!
همون شخص پيامبر ميگه اگر فقر از يه در وارد خونه اي شه ايمان از اون در خارج ميشه
حالا شما جاي خودت رو پيدا كردي؟!
آقاي.دل
|
Germany
سلام...
اول.اينكه.اين.كه.فتح.ايران.و.روم.بعد.از.پيامبر.بود...25.سال.بعد..
بعدشم....اينكه..نكنه.نه...در.حال.فتح.امپراطوري.شرق.وغرب.هستيم...
يه.روز.خاكريز.مبارزاتي.مون.تو.ميدون.انقلاب.بود...
الان.قلب.قاهرست....قلب.دمشقه...كنار.گوش.اسراييله...
منظورمم.اين.بود.كه.اول.بايد.امنيت.تامين.بشه...بعد.معيشت...
منظور.اينه.كه.اون.وعده.ي.امام.خميني.اگه.داده.بشه.نيازمند.زمانه....همونظور.كه.گفت.انقلاب
جهاني.ميشه.و.شد.همونطور.بقيه.ي.حرفاش.عملي.ميشه...
karmand1970
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۲۷
چون نیک نظر کرد پر خویش در آن دید
گفتا زکه نالیم که از ماست که بر ماست

با کمال تاسف و تاثر....!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا، در این مورد و همه موارد این چنینی، باید بفهمیم که راهی که رفتیم و به اینجا رسیدیم، خطاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۷
تموم جوونا بیکارن اونوقت یه مرغ هم که خودش بدبخت رشد می کنه نمی تونیم پرورش بدیم که از گرسنگی نمیریم
ناشناس
|
Australia
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۸
ياد ايرج ميرزا و اون حكايت هاي جالبش بخير ما الان شديم حكايت حاكم و دروازه و رعيتش .
تا وقتي كه سر خم كرديم و اجازه ميديم هر كسي ميرسه تو سرمون بزنه و سوارمون بشه و بجاي اعتراض ازش تشكر ميكنيم حقمون همينه و بايد بيشتر سرمون بياد .
جلوي ضرر و از هرجا بگيري منفعته ولي كو مرد عمل؟!!!!!
ناشناس
|
Australia
توضیح پانویس: البته در اون حکایت مردم فقط سر خم نکرده بودند.
مموتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۶
این مورد و تقریبا همه نارسایی های مملکت ما نشان دهنده بی کفایتی مدیریت در امور داخلی و همچنین نتیجه سیاسیت های کلی انزواطلبانه خارجی است.

من موندم تا کی خیلی از مردم می خوان بفهمن که از کجا دارن آسیب میخورند؟
ملیحه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۸
این مردم همون هایی بودن که به امید زندگی بهتر جگر گوشه هاشون رو فرستادن جنگ،
شاید الان بیشتر از اون روزا داغدارن،

ای کاش مسلمونی نه لااقل یه ذره انسانیت داشتید.....................................
shenkey
|
Belgium
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۴
۱
فقط در ایران،در هر شرایطی،این بازار است که برنده است.چه جنگ،چه صلح،چه فراوانی،چه قحطی،چه سیل،چه زلزله و چه تحریم.....
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۴
۲
چه باید گفت که نگفتن بهتر از بیهوده سخن گفتن است. کاش روزی برسد که مردم برای گرفتن حق طبیعی خود اینگونه تجمع کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۷
خودم كردم كه لعنت بر خودم باد
صداي خفته
|
Switzerland
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۲۱
۲
وقتي حكومتي و يا بهتر بگم، دولتي، نميتونه طيِ سي و چهارسال مساله اي ناچيز مثل قيمت مرغ رو مديريت كنه، اونوقت حنجره خودشون رو واسه مديريت جهاني پاره ميكنن،اينجاست كه بايد گفت:................بخـــــــــــــــــــــــــواب بابا
نورا
|
Switzerland
احسنت!
ناشناس
|
Switzerland
باز خوبه مثل سابق، تیمسار مملکت مون در برابر مستشار و سرباز امریکایی احترام نظامی نمیگذاره که هروقت هم که بخوان، چیزهایی که بهمون دادن رو پس بگیرن. هرچی داریم از خودمونه.
آرمان
|
Switzerland
ناشناس جون آره عزیزم ماله خودتونه! گرونی، فساد، اختلاس، بیکاری...
بازم بگم؟ بگم؟ بگم؟
ناشناس
|
Switzerland
بنده خدا مشکل اینجاست که مردم فکر میکنند مشکل از عدم مدیریته، در صورتی که متوجه نیستند آخرین متد مدیریتی داره استفاده میشه، فقط موضوع مدیریت شده جیب بعضی هاست نه مشکلات مردم، با این متد دنیا که سهله کهشکان هم میشه مدیریت کرد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۲
از ماست که بر ماست !!
حقیقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۰
شاید تحریمها بی اثر باشن
اما ایا مردم هم احساس ندارن
ایا مردم نمیبینن؟
واقعا مردم گناهکارن
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۹
۳
زنده باد احمدی نژاد . یارانه رو عشقه
محمد
|
Germany
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۱
۱
يه روزي ميرسه كه براي نفس كشيدن هم صف بگيريم!!!
تو دولتي كه قدر مردم رو نمي دونن اينطوريه.
بالاخره اين بغض كه تو گلوي مردمه يه روز ميتركه.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۴
تا وقتی سرمون را مثل کبک کردیم زیر برف و صدامون در نمی آید.
تا وقتی مرگ را براب همسایه می گیم و سهم همه مردم دنیا مرده باده و همه را دشمن خودمون می دونیم (.....) و همه جز ما کافرند و در قعر جهنم جاشونه و ما هستیم در بهشت جا داریم ما که نماز می خونیم و احتکار می کنییم ما که نماز می خونیم و رشوه می گیریم .ما که نماز می خونیم و حق همه را راحت می خوریم و به آقازاده مون می گیو هر جایی دنیا که بخوایی اقامت درجه 1 برات می گیریم و هر غلطی دوست داری پسر گلم انجام بده من با یک تلفن به ... درستش می کنم
شرایط ملت ما بهتر از این نباید باشه
این یک قانونه :هر عملی یک عکس العمل داره
ما ببینیم کجای عملمون اشتباه و نسنجیده بوده که عکس العملش این شده
ما ملت باید دلیلش را توی خودمون پیدا کنیم با فش دادن و نفرین کردن کاری درست نمیشه
یا بگیریم مسئولیت قبول کنیم و درستش کنیم
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۰
۱
والا به خدا حق مردم هست
رعیت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۲۰
3000 میلیارد تومان را چپاول کرده اند (بدون صف و درد و خونریزی)

ما هنوز اندر پی یک جوجه ایم (با صف و دربدری و خون دل خوردن)
علی اصغر
|
Germany
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۳
۱
اگر سیل بیاد اگرطوفان بیاد اگروبا بیاد و...
مردم تحمل می کنند ولی اگرمسئولین به خاطرحزب خودشان عقیده خودشون و...این گرانی هارابه بار بیاورند که پدر ی شرمنده خانوادهاش بشود ومردوم به خاطر پول وپر کردن شکم بچه ها هر کارزشتی بکنند مجازاتش هم در این دنیا وهم در آخرت حواهد دید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۲۲
۲
دولت عزيز مياد شعار ميده كه تحريم ها به ما اثر نداره . حالا يكي بياد جواب بده
احتمالا هم ميگه.... كه دشمن دل شاد نشه موندم اون بابايي كه اين حرف رو ميزنه از چند جا داره حقوق ميگيره، اصلا پول مرغ ميده يا براش پخته ميبرن سر سفرش
محلول ضد عفوني مرغ كه هر روز بايد يك عدد تو هر آب مرغ هاي هر سالن استفاده بشه قبل از عيد بود بسته اي 2000 تومن يعني روزي 2000 تومن بايد خرج ميشد براي سالن بعد از تحريم ها شده 65000 هزار تومن خيلي از مرغ داري ها جم كردن
حالا معلوم نيست اين مرغهاي موجود بهداشتي هستند يا نه يا اين كه اينها تحريم هست يا نه
ما انرژي هسته اي نخواهيم به كي بايد بگيم ؟
.
|
Iran (Islamic Republic of)
"ما انرژي هسته اي نخواهيم به كي بايد بگيم ؟"
ناشناس
چرا نميگي براي چي برخي خودشون رو صاحب اختيار دنيا و ملتها ميدونن ؟؟؟ و چرا ما بايد براي صرف نظر كردن از داشتن چيزي كه بسيار كمتر از اون چيزي هست كه خودشون و دوستانشون در اختيار دارند تحت انواع فشارها قرار بگيريم؟؟؟ چرا نبايد در برابر تبعيض‌ها مقاومت كنيم؟؟؟ چرا بايد در برابر ظلم عقب نشيني كنيم؟؟؟

بخشي از اين وضعيت نابهنجار موجود به خاطر تحريمهاست كه هر ايراني باغيرتي تحمل ميكنه. و بخشي به خاطر تفكر دشمنان داخليست كه با دامن زدن به اين وضعيت و تحميل خفت به ملت، هم جيب خودشون رو انباشته ميكنند و هم بستري براي عرضه تفكراتي همچون شما و عقب نشيني ايران در برابر كشورهاي زورگو و خفت هر چه بيشتر ايران و سعي در ناراضي كردن مردم از كليت نظام رو دارند. يعني يك تير و چند نشان. رسيدن به اهداف پليدشون هم در زمينه‌هاي اقتصادي و هم سياسي و اجتماعي و ...

و لعنت به تمامي مسئوليني كه يا توان مديريت رو ندارند يا دستشون با اون گروه‌هاي مافيايي تو يه كاسه‌است.
هر چه كه هست بايد دست خيانتكاران از قدرت و بيت‌المال كوتاه بشه نه اينكه شعارهاي خائنانه به وطن سر داده بشه.
آرش
معني فرمايش رهبر معظم انقلاب هم همينه. ما ضربه‌هاي اصلي رو داريم از داخل ميخوريم نه از تحريم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دوم بردن اون سه هزار تا هم به خاطر تحريم بود؟ روي شماهايي سياه كه از آب گل‌آلود ماهي سفيد ميگيريد. و روي صراط سياه كه كامنتهايي كه اينقدر آشكارا توهين ميكنند رو تاييد ميكنه. متاسفانه حتي توهين و تمسخر كلام مقام معظم رهبري هم خط قرمز صراط نيست. اما اگه به اخوي‌هاش بگي بالا چشمشون ابروست سانسور ميكنه.
فرزین
|
Iran (Islamic Republic of)
چقدر ترسو سانسورچی!!
می بینم با یه هوی برادران ناشناس سانسور کردی؟
؟!
|
Iran (Islamic Republic of)
جالبه ها!
يكي جگرگوشه‌شو ميفرستاد ميدون مين كه يه وجب از خاك وطنش دست بيگانه نباشه يكي تو پناهگاه مينشست ميگفت تمومش كنيد ما اون قسمتايي كه تو چنگ دشمنه نخواهيم به كي بايد بگيم؟!

يكي جگرگوشش به خاطر انرژي هسته‌اي ترور ميشه ميگه ما يه ذره هم كوتاه نميايم بچه‌هاي ديگمونم ميفرستيم واسه تحصيل و كار تو همين رشته، يكي مجبور ميشه مرغو گرونتر بخره ميگه ما انرژي هسته‌اي نخواهيم به كي بايد بگيم؟!

يكي ثبت‌نام ميكنه بره تو مرز اسرائيل غاصب و خونخوار بجنگه و مرگو به جون بخره. يكي ميگه اگه ما بخواهيم با آمريكا و اسرائيل دوست باشيم به كي بايد بگيم؟!
اين داستان ادامه دارد...
تفاوت از كجا تا به كجا؟!
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس خیلی رو داری که نظرات بچه گانه ات رو اینجوری ابراز میکنی و توقع داری به خاطر مرغات !! همه چی تو مملکت تعطیل بشه ! احیانا رژیم هم عوض بشه فکر کنم بهتر بشه نه !! بالاخره باید یه طوری بشه این مرغ شما مشکلی نداشته باشه ، اصلا گور بابای مملکت اول مرغ من ، چطوره این خوبه ناشناس مرغ پرست !!
پریا
|
Iran (Islamic Republic of)
؟! جان سرتو عین کبک نکن زیر برف. بابای من تو کل اون 8سال بود. خوشبختانه نه شهید شده، نه جانباز. الانم برا امنیت این مملکت جون میکنه، آخر ماه یه حقوق چنر غاز میذارن کف دستش. وضعیت خیلیا همینه. میدونی چرا؟ چون گنجایش جیب بعضیا خیلی زیاده. چرا باید یه عده رو خام کنند با این حرفا بندازن وسط میدون و خودشون راحت بخورن. از چی داری دم میزنی؟؟؟ نتیجه اونهمه خون جوونای جنگ چی شد؟ جز ..... بعضی ها که نقشی هم تو جنگ نداشتن. شاید شما پول مفت زیاد خوردی، اینهمه گرونی اثری نکرده. ما که داریم می افتیم به گدایی. عزتی هم نمی بینم که قرار بود حاصل اینهمه خون که دادن باشه. اینهمه رشوه، کلاهبرداری، بی بندو باری و فحشا، اعتیاد، باج دادن پشت صحنه به یه کشورهای دیگه عوض امریکا، بیکاری، گرونی کافی نیس که اعتراف کنیم مسیری که رفتیم اشتباهه! که بگیم برا این انقلاب نکرده بودن؟ ؟! جان چین با جنس های بنجلش کل بازارو گرفته! چرا؟ ...! این باج دادن نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نمیدونم واقعا خوابید یا دوست دارید خودتونو بخواب بزنید؟ آدمی رو که خودشو به خواب بزنه نمیشه بیدار کرد.
؟!
|
Iran (Islamic Republic of)
پريا جان
جنسهاي چيني تنها مشكل ايران نيست. مشكل بسياري از كشورهاي دنيا از جمله اروپاست. به خاطر اينكه چيني‌ها با ايده‌هاي نو و نيروي كار زياد و ارزان، اجناس جالب توجه و ارزان قيمت توليد ميكنن و به همه جاي دنيا ميفرستند.
اگر مردم جنسي كه كيفيت چنداني نداره نخرن مطمئن باش اينقدر جاي خودش رو در بازار باز نميكنه. مهمترين عامل اقتصادي براي رونق عرضه، تقاضاست.
همينهايي كه مكه ميرن ديدم حتي از اونجا هم اجناس چيني رو بار ميكنن به عنوان سوغاتي ميارن. آيا زياد بودن اجناس چيني در كشور ثروتمندي مثل عربستان كه از متحدان و دوستان آمريكا هم هست، نشانه باج دادن عربستان به چينه؟!

اون مواردي كه در مورد مشكلات موجود گفتي قبول دارم. اما آيا اونها مشكلات داخلي و به خاطر سوء مديريت و دنيا دوستي و سوء استفاده مسئولين از صبر و نجابت مردمه يا به خاطر دستيابي به انرژي هسته‌اي؟
همونطور كه دوران جنگ رو مثال زدي، آيا بايد به خاطر مشكلات اقتصادي و تحريمها و از همه مهمتر ناامني، در برابر عراق و حاميانش كوتاه ميومديم؟
ما كه هميشه تحت تحريم بوديم. اينكه از شعارها و اهداف انقلاب فاصله گرفتيم در اثر تحريمهاست؟! اينكه مشكلاتي در داخل داريم كه مردم رو به ستوه آورده دليل براينه كه بايد مطيع آمريكا و متحدانش بشيم؟؟؟

آيا من در كامنتم منكر وجود مشكلاتي بودم كه شما اشاره كردي؟!!
اينكه در قسمت پايين صفحه ذيل كامنتت بهت گفتم بياي جوابم رو به ناشناس بخوني به خاطر اون بود كه در كامنت قبليت اين مشكلات رو نتيجه تحريمها دونسته بودي!
چرا بايد ما رو به خاطر چيزي كه خودشون و متحدانشون از قبيل اسرائيل دارند تحت فشارهاي ناجوانمردانه بذارن؟؟؟ و اگر به خاطر رفع اين فشارها از خواست قانوني خودمون عقب نشيني كنيم، نشون دهنده نقطه ضعف ما نخواهد بود؟
اگر به خاطر تحريم از حقمون عقب نشيني كنيم از اون به بعد براي اينكه ما رو به خواسته‌هاي خودشون مجبور و به مقصد و سمت و سويي كه اونها ميخوان هدايت كنن مدام از ابزار تحريم استفاده خواهند كرد. و ما هم مدام بايد اطاعت كنيم تا تحريم نشيم. آيا اين جز به معني استعمار آپديت شده‌ است؟ آيا اين خواسته شماست؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۲
۱
تو روختان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۸
لعنت بر شکمباره های بی درد که مردم را احمق فرض کرده اند .تا وقتی که ما گوسفند هستیم چنین هست .مسئولین که با جیب پر وحقوقهای کلان که مشکلی ندارند.اصلا میفهمند گرسنگی یعنی چه /
آرمان
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۸
وطن یعنی همین آیینه ی دق
وطن یعنی خلایق هرچه لایق
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
تو که تو این مملکت نیستی لطفاً دهانت رو ببند. و چه خوب که نیستی
آرمان
|
Netherlands (Kingdom of the)
کسانی مثل شما انقدر ظاهر بین هستند یا اینقدر نادانند که به این پرچم کنار اسم نگاه میکنند! این هم دسته گل دولت شماست که باید برای اینترنت آزاد دست به دامن سرور های بلاد کفر! شویم! البته میدونم علم و دانش از شما بدور است!
باشه من دهانم را می بندم دوست با ادب! شما باز نگه دارید! شعار بدهید! شاید بعضی وقت ها یه تیکه مرغ 4700 تومانی هم در دهان شما انداخته شد! البته با صف! با نظم و ترتیب وگرنه آقای دولت ناراحت میشه میگه کرکره پایین برین 8000 تومنیش رو بخرید
یک دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۰
۱
انسان از دیدن این تصاویر هم خنده اش میگیرد و هم اظهار تاسف میکند
خنده اش میگیرد گویی آنقدر این کالاها قیراتی شده اند که باید بخاطر آن صف کشید !
اظهار تاسف میکند بدین خاطر که گویی مردم ملعبه دست محتکران و برخی اشتباهات مسئولین شده اند و بجای آنکه مردم مسیر کشور را در دست داشته باشند ، آن عده کم دارند با این شیوه ها مردم را به این طرف و آن طرف ، به این صف و آن صف میکشانند .
به راستی اگر همین مردم با مشکلاتی که در طول سالها پیش رو داشتند تنها کمی سیاست خرید داشتند و هنگام گران شدن علیرغم همه سختیها از خرید آن کالاها ( بغیر از کالاهای ضروری ) خودداری میکردند اوضاع اینگونه نمیشد .
عده ای از مسئولین دوست دارند این صحنه ها را ببینند . گویی یاد دوران حمله به ایران برای برخی تداعی میشود و این صحنه ها خوش لحظاتی بوده است !
به نظر من ، حال که مسئولین به دنبال حل و فصل مسائل غیر هستند ، مردم میتوانند با سیاست تحریم این مدل کالاها کاری کنند که قیمتها شکسته شود . ضمنا مردم نیز میتوانند با شفاف سازی از انبارهای احتکار خود اهرمی برای فشار بر گران فروشان کلان و خرد کنند .
به امید روزی که هیچوقت شاهد این صحنه های زشت و زننده و البته خنده آور نباشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۰
۱
..... مسئولان .... و .....
این اوضاع لایق ملت شجاع و مهربان ایران نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۳
۱
آقا کسی از این بابا زنده به عشقه، خبر نداره؟؟؟ کم پیدا میشه اینجور موقعها!!
البته حق داره، هر چقدر هم که پررو تشریف داشته باشه، اینجور موقعها دیگه حرفی واسه گفتن نداره!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۲
۲
ناراحت نباشین هنوز وضع مان خوبه
از این هم بدترش را خواهیم دید
ممنون از همه مسئولین خدمت گذار،
کور بشه کسی این همه خدمت را نبینه
دست همگی مسئولین چه اونهایی که داخلند و چه اونهایی که مدتی برای.... از کشور به بهانه های مختلف بیرون رفتن
درد نکنه. عدالت و برابری حق و حقوق کم کم داره در جامعه یکسان می شه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۶
۲
خبري از عشق احمدي ها و مملي ها نيست ؟؟؟
خجالت نكشيد خوب بياييد يك مطلب كوتاهي اراجيف ببافيد در دفاع از عدالت دولت و پول نفت سر سفره مردم و . . . لااقل نگويند در مقابل عوامل استكبار و صهيونيست هاي معترض به گراني ، سكوت كرده ايد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب چون دلت خواسته من یکیم ادای اونها رو در میارم و میبافم،
*عکسها که فتوشاپه!
*استکباره جهانی داره بهمون فشار میاره چون نمیتونه موفقیت های روز افزون مارو ببینه که داریم دنیا رو فتح میکنیم!
*یکسری دست پنهانی درکاره که بزودی قطع میشه و مشکلات حل میشه و مردم شاد میشن!
*بازم بگم؟ بگم؟؟ بگم؟؟؟...
محمد
|
France
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۵
۳
ایول... ایول... من واقعا لذت بردم از این عکس‌ها. چقدر خوبه که مردم همیشه در صحنه ما توی این صحنه‌ها هم حضور پررنگ دارند. آدم یاد صحنه‌های پرشور و پرافتخار روزای انتخابات میفته. مثل همون روزا مردم ما مثل شیر در صحنه حاضرند. واقعا مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل... اونا بدن ما خوبیم :)
morteza
|
Germany
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۳
۱
هممون قبول داریم که حقمون هست

البته افرادی شریف و با ایمانی مثل جناب آقای خاوری که در کانادا تشریف دارن از مخلصین نظام جمهوری اسلامی هستن گفتن که در کانادا مرغ ارزن تر هست

قرار هست که دوستان و همکاران ایشان پول از ایران ببرن مرغ وارد کنن ، البته اگر گرفتار خاک کانادا نشان
حمید
|
Germany
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۳
۱
این که خوبه یه روزی برسه که برای مرغ کیلویی ۵۰۰۰۰۰ تومان سروکله همدیگر رو بشکونیم حالا بخندید
ناشناس
|
Germany
آقا مسله اینکه خوشت میاد ها، مازوخیسمم دیگه حدی داره برادر! اگه اینجوری بشه از بی خاصیتی من و تو اینجوری میشه! یهنی اینقدر بی خاصیتیم؟
نورا
|
Germany
از اینم بیشتر!!!
ناشناس
|
Germany
حميد جان وقتي ميتوني بري تو صف مرغ 500 هزار تومني يا به قول نورا از اينم بيشتر، كه پولشو داشته باشي. پس اون موقع اگه پول خريد مرغ 500 هزار تومني داشتي، خب بخر و بخور نوش جونت!
يا دولت حقوقتو اونقدر زياد كرده كه توانايي خريدشو داري كه دستش درد نكنه پس چرا غر ميزني؟!!
يا از راه حرام جمع كردي كه خب از چنين آدمي كه به خاطر شكم آخرتشو آتيش زده، جز شكستن سر و كله مردم به خاطر شكمش انتظاري نميره!!!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۱
۲
حق ما همینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۱
۳
چه بلایی به سر این ملت بیچاره آوردن
Dena
|
India
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۹
۵
سلام : این واقعا حق ملت ایران هست هر روز دعا میکنم که حتی نان کیمیا بشه تو ایران .
ناشناس
|
India
مازوخیسم درمان داره عزیزم، اقدام کن تا حالت بدتر نشده!
ناشناس
|
Bulgaria
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۴
۵
انقد نگید خلایق هر چه لایق!!! چرا دست رو دست می ذارید؟!!! مگه ما چمونه؟؟ نمیتونیم کاری کنیم؟!؟!؟ همین جور دست رو دست بذاریم و بشینیم این عکسارو ببینیم و ببینیم چه بلایی سرمون می خواد بیاد؟!!! اگر کاری نکنیم! ما هم تو این کارای دولت سهیم هستیم!!!!!!!
ناشناس
|
Hong Kong
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۲
۲
اینا یعنی عدالت و عدالت محوری
وقتی که مدیران بیکفایت مسئول برنامه ریزی میشن و کار را به زیر دست و زیر دست هم به شرکت خصوصی میده اونم برای سود بیشتر کار چند برابری از کارمندا بکشه و پولشون رو نده نتیجه میشه این نتیجه میشه خراب شدن چندین تن پیاز روی زمین، نتیجه میشه مشکل سیب زمینی که تا چند وقت دیگه اونم مثل پیاز روی زمین خراب میشه، نتیجه میشه سیر که دیگه پول برا برداشتش نداشتن و ...............
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۱۴
۱
هر دم از این باغ مرغی می رسد
پریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
۹
۱
والا ما که از انرژی هسته ای خیری ندیدیم. فقط دودش میره تو چشم ما و فشار تحریم ها! پدرمون دراومد بخدا! اونوقت چشم بستیم رو همه اینا و فقط مشکلات قتصادی اروپا رو کردیم تو بوق و کرنا! افسوس که مجبورم تو ایران باشم!
؟!
|
Iran (Islamic Republic of)
پريا خانم جوابت رو اون بالاتر ذيل كامنت ناشناس همفكرت دادم. بخون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره انرژی هسته ای چیه ! مرغ بسته ای باشه گور بابای مملکت !!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
۸
۱
حق این مردم بیشتر این نیست.اگر بیشتر بود اعتراض میکردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگس ها دست به هم میمالند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
BBC
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
۸
اين كشور جاي موندن نيست لا اقل اونور اگه كسي حقمو خورد ميگم از خون من نيستن ودلم نميسوزه.بيچاره بچه هايي كه بمونن توي اين كشور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما هم مثل شما تا چند وقته دیگه خواهیم رفت حیف اینهمه درس که تو این مملکت خوندیم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
۱
۵
سلام دوستان همون همه نظراتو خوندم ولی ما تا اتحاد نداشته باشیم همین وضع ادامه داره و شک نکنید بدتر هم میشه بابا امریکا تحریممون کرد خودمون از امریکا بدتریم افتادیم جون هم از هم دزدی میکنیم احتکار میکنیم گرون فروشی میکنیم حداقل خودمون به داد خودمون برسیم از دولت هیچ انتظاری نداریم و نخواهیم داشت هر روز گندای تازه تری میزنن ....
خدا هر چه زودتر امام عصر رو برسونه تا حساب اونایی که بایدو برسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس يعني چي كه "تا ما اتحاد نداشته باشم" ؟
آدم بايد در يك زمينه‌اي اتحاد داشته باشه. منظورت اينه كه براي چه اقدامي با هم متحد بشيم؟؟؟ واضح و صريح حرف بزن لطفا.
الف
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا مرغ درست کردیم تکنولوژی میخوایم چیکار کنیم! اخه کدوم کشور دیدی که تنهایی بدون همکاری با کشورهای دیگه بتونه پیشرفت کنه؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
۳
فاستخَفَّ قومَه فأطاعوه انّهم كانوا قوما فاسقين. (سورهءزخرف آيه 54)
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
۷
سامانه morgh.ir راه اندازی شد! برای ثبت نام اینترنتی تحویل مرغ. در دو حالت تحویل فوری و قسطی ، تا تمام اقشار جامعه بتونن خرید کنن.
قیمت به نرخ سرکوچه ی رییس جمهور اینا!
ثبت نام کنید تحویل فوری 30 روزه!!!!
الف
|
Germany
اقا چرا نونه مارو اجر میکنی و از اعتبار ما سوءاستفاده میکنی من خودم چند روزپیش morgh.com را زدم شما خواهشا از یک نام تجاری دیگه استفاده کنید . با تشکر
(اداره مرغداران حامی دولت).
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
۶
من در تعجبم..

مديراني كه نمي توانند جلوي اين قيمت رو بگيرند با چه رويي اسم خودشان را مي گذارند مسئول
بايد گفت ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
۵
۴
تا يك ماه پيش مردم به مرغ همين قيمت نگاه نمي كردند. مردم نخريد به خدا طوريتون نميشه
الف
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا مرغ و نخریم ! نون و بیکاری رو چیکار کنیم. 4 میلیون دانشجویی رو که الکی سرشونو گرم کردیم چیکار کنیم . مشکل از پایه است مگه فقط مرغ
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
۱
۱۰
با سلام
با توجه به اینکه می دانیم مشکلات بسیاری نظیر گرانی و اشتغال و ازدواج و ... وجود دارد، ولی این را هم باید بدانیم که در این شرایط که دشمنان دین و اسلام و قرآن تمام انرژی خود را برای به خاک مالیدن این کشور به کار گرفته اند، امیدوار نمودن دشمن از هر کاری گناهش بیشتر است.
صراط عزیر دشمن را امیدوار نکنید
تأکید می کنم: شما به دشمن امیدواری می دهید، و این گناهی نابخشودنی است.
این تذهبون؟؟؟!!!!!!
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
شما کجا با این سرعت؟ گناه طرفداری شما از گرسنگی و درد کشیدن مردم بخشودنیه؟
دشمنان؟ هه! داداش فعلا که دوست نما ها ملت رو به خاک سیاه مالیدن!
شما راحت باش
الف
|
Iran (Islamic Republic of)
اخه مگه میشه تمام دنیا بد باشن و ما خوب!
کمی تفکر بدک نیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
۴
۳
اگر يك هفته مرغ نخريم.و نخوريم بخدا مرغ ارزان ميشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
۱۰
۳
توي راهپيمايي 22 بهمن امسال مرغ بدن مردم عين سيل ميريزن تو خيابونا.مردم ما هم كه همه ..........!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شرم بر تو ناشناس!
شايد امثال تو به خاطر مرغ راضي بشي برخلاف مخالفتت با راهپيمايي 22 بهمن به خيابون بياي.
اما
يه جاهايي بود كه فقط بمب و مين و تير و مواد شيميايي و ميكروبي ميدادن.
همونايي كه الآن ميان راهپيمايي جگرگوشه‌هاشونو عين سيل روونه اونجاها كردن...
کدبانو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
۱۱
۳
قابل توجه خانمهای عزیز
به جای مرغ انرژی هسته ای را ده دقیقه آبپز نموده و به جوجه گردان فر زده و پس از بیست دقیق نوش جان کنید. برای تزئین از اورانیوم غنی سازی شده استفاده کنید.
؟!
|
Iran (Islamic Republic of)
كدبانو جوابت رو اون بالاتر ذيل كامنت ناشناس همفكرت دادم. بخون.
و كامنت . رو هم بخون.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
کدبانو احسنت!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما به جای انرژی هسته ای میتونی .......... رو آپز کنی و نوش جان کنی و لذت ببری !
ناشناس
|
Turkiye
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
۱۱
۱
خلایق هر چه لایق
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
۷
۳
من کاری به اصل موضوع ، یعنی گرانی مرغ ندارم ! ولی خدایی این ملت خیلی باحال هستند !!! یعنی هر چی که گرون میشه ، خواهان پیدا می کنه !!!
حالا اگر مرغ بشه کیلو 1000 تومان ملت دیگه نمی خرند !!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
۴
بابا به فکر این کشتی باشید که داره به گل می نشیند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
۱۱
مرغ کیلویی 4700 تومن، مردم کیلویی چند؟
ناشناس
|
United States of America
زمان انتخابات مردم گران و در سایر زمانها ارزشی ندارند
ناشناس
|
United States of America
زمان انتخابات مانند طلا
22 بهمن مانند دلار
در باقي موارد مانند هندوانه كال
اينم قيمت مردم.
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
۹
۲
یه روز آب نداریم یه روز گاز نداریم یه روز نون نداریم یه روز برق نداریم یه رو مرغ نداریم به روز گوشت نداریم یه روز پودر ماشین لباسشویی نداریم یه روز................. خلاصه هر روز یه چیزی نداریم ؟؟؟؟؟؟
تحریم ها خوش میگذره ؟
فقط اثر نداشتنشون داشته باشید ملت عزیز ایران
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
اگه اولي‌ها رو نداشتي كه تا حالا مرده بودي بيچاره.
اما پودر ماشين رو راست گفتي. بوي گندت از توي كامنتت به مشام ميرسه!
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس دوم بوي گند شماهم با داشتن پودر ماشين تا اينجا اومد.
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس سوم(و چه بسا همون اولي)
بوي خودته. اينقدر فضاي اطرافت رو پر كرده كه نميتوني تشخيص بدي!
البته الآنه كه دوباره اين جمله رو به خودم تحويل بدي!!! ولي چاره‌اي نبود بايد با حقيقت روبروت ميكردم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
۷
۱
این هنوز از نتایج سحر است.
saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
۱
۱۷
به نظر من هر چیزی در دنیا قیمت دارد و اینطور نیست که مفت بدهند کسی بخورد متاسفانه ما ایرانیها عادت به تنبلی و مفت خوری پیدا کرده ایم خصوصا از زمان رژیم سابق که مثلا چی ما نفت داریم پس باید بفروشیم و پول ان را بوسیله سوبسید های امختلف بخوریم نه جانم ان دوران گذشت و همین عرضه مرغ هم کاری اشتباه است اگر مرغ می خواهی باید بهای انرا بپردازی بعد نوش جان کنی باید با کار و فعالیت انچنانکه کارگر های خارجی کار می کنند زحمت بکشی و پول موادی را که می خاهی از گوشت و... تهیه کنی مفت زندگی کردن تمام شد تمام
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
خجالت بکش!
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان خجالت؟ این دوستان و گنده هاشون اگه شرم و حیا داشتن و خجالت کشیدن بلد بودن وضع مملکت این نبود!
مفت زندگی کردن تمام شد؟ مفت خوری یه سری از خدا بی خبر که خوب شروع شده!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
آره سعیدجان دستت به بیت المال بنده که راحت شعار می دی، خب ایدئولوژی خوبی هم به خیال خودت داری، لابد می گی من که مرغ و گوشت و اسباب راحتی فراوان دارم، آنی که نمی تونه بخره و بخوره بره بمیره، کاش یه ذره از اخلاقیات این دین مبین که همیشه ازش دم می زنیم را انجام می دادیم
ننگ به کسانی که دستشون به بیت الماله و چپاول می کنند و باعث و بانی این زندگی مشکل برای عوام مردم شده اند
.
|
Iran (Islamic Republic of)
خودت فهميدي چي گفتي؟! يعني هركس مايحتاجشو تو خونش پرورش بده؟
تو همون سعيدي نيستي كه خدا رو شكر يه ماهي بود پيدات نبود و از حرفاي مفتت راحت بوديم؟
ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
۱۰
خود کرده را تدبیری نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
۸
مرغو که اینجوری کردین حالا اومدی صوری جلوشو بگیری
فکر توزیع مناسب را هم ندارید اینجور مردم تو گرما نباشند؟
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
۱۲
۱
من کارمند ماهانه 400 هزار تومان حقوق میگیرم که 180هزارتوامنشو اجاره خونه آپارتمان 48 متری +180قسط وام ازدواج (جهت پول رهن آپارتمان)با 40هزار تومان و 95 هزارتومان صدقه محمود جون زندگی میکنم که با این پول حتی توان پرداخت هزینه های آب -برق-گاز و نون رو ندارم اون وقت مدیران انقلابی ادارات ماشینهای مدل بالا سوار میشن اینم نتیجه انقلاب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خب كارمند كه كارش نصف روزه. بقيه روزم مثل ما كار كن وضعت بهتر ميشه. نميگم اين وضعي كه واسه ما مردم بيچاره درست كردن خوبه. اما خودت هم يه تكوني به خودت بده. من موندم كي به تو زن داده.
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب كارمند
شما به "آقاي.دل" مراجعه كن ايشون در اين موارد نسخه هاي جالبي دارند.
كلا حلال اين دست از مشكلاتند.
سیروس
|
Iran (Islamic Republic of)
برو خدارو شکر کن که لااقل ماهیانه اون حقوقو هم میگیری و خیالت راحته ما کارگران بدبخت سه ماهه که حقوق نگرفتیم دردمونو به کی بگیم اگه کارخانه ای که تو اونجا کارمیکنیم مارو اخراج کنه چیکار کنیم ؟؟؟؟
35 سال سن دارم ولی تاحالا نتونستم ازدواج کنم یعنی کسی حاضر نیست با یه کارگری که طبق قانون کار ج ا حدود 300 هزارتومان حقوق میگیره اونم تو این شرایطی که اکثرکارخانه ها کارگراشونو دم به دم از کار بیکار میکنند، زن بده!!!!!!!
اونوقت نفر میشناسم توی اداره کل کارو تعاون استانمون مدیر یه قسمتیه در رابطه با اشتغال ، زن و بچه و خونه شیک و ماشین و ... داره چشمش دنبال زنهای مردمه که از کار بیکارشدن اومدن از کارفرماهاشون شکایت کنند اونوقت این آقای کارمند کارآفرین دنبال ... و ..... و مال اندوزی خودشه اینم بگم یارو بعد از اداره هم واسه خودش کار و کاسبی خوبی درست کرده (بخدا راسته)
درج کنید اگه به نظرات اهمیت میدین چون همه ملت از این کارا خبردارن ولی شاید خود این آقا هم شاید سر بزنه ببینه که ما بلانسبت احمق نیستیم میدونیم کی به کیه!!!!!
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
در جواب پاسخ دهنده محترمی که عنوان نموده اند بعد از ظهر کار کنم باید عرض کنم در شان یک نظامی یک مملکت نیست بیام مسافرکشی و دلالی و باقلا فروشی
اگه کار مناسبی سرغ داری کامنت بزار
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
كارمند عزيز
پدر من سرهنگ تمام بازنشسته ارتش هست و به شغل شريف مسافركشي روي آورده
روزاي اول واقعا سخته و دچار افسردگي شده بود اما شكم گرسنه شان و منزلت سرش نميشه
شماهم اگه با اختيار خودت نري سروقت مسافركشي سال ديگه از روي اجبار به اين كار روي خواهي آورد پس از الان شروع كن
شمنا با آقاي دل هم مشورت كن قبلش شايد راهي پيش پاتون گذاشتند كه اصلا نيازي به اين كارها نبود
مانند كوچك كردن لقمه يا تعويض محل زندگيتون يا محل خريد ارزاقتون و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
كارمند گرامي اولا اينكه كارمند كارمنده، نظامي و غير نظامي نداره. فرقي نميكنه كارمند آب و فاضلاب باشي يا شركت تجارتي يا نهاد نظامي يا... شان همه مردم به عنوان ايراني برابر و در نزد خدا بسته به درستكاري و ايمان و تقواشونه. (هرچند كه در نزد مسئولين طور ديگه‌ايه!!!)
ما باقي روز رو در يك مغازه كوچيك، كتاب و لوازم تحرير و كالاهاي فرهنگي ميفروشيم. كساني رو سراغ دارم كه خانمشون كاردستي از اين كارهاي در منزل كه آگهي‌هاش زياده انجام ميدن. كساني در آژانس كار ميكنند و... خلاصه هركس متناسب با روحيات شخصي و توانايي كه در خودش ميبينه سعي ميكنه درآمدش رو افزايش بده. پس خودتون بايد ببينيد چه كاري براتون مناسبتره نه كه منتظر پيشنهاد ديگران باشيد.
البته ما الآن كه خدا رو شكر دستمون به دهنمون ميرسه قرار نيست سراغ باقلافروشي بريم اما اگه خداي نكرده روزي مجبور بشيم براي تامين معاش دستمون رو جلوي كسي دراز كنيم يا راه حرام بريم، مسلما باقلا فروشي بهش شرف داره. چون حضرت علي(ع) ميفرمايند: حمل صخره‌هاي بزرگ از قله‌هاي بلند از بار منت ديگران برايم دوست داشتني تر است. اگر ميخواهي آزاد زندگي كني چون بردگان تن به كار بده و نگو اين كار مرا كوچك و پست ميكند. براي بي‌نيازي از مردم هركاري ميخواهي داشته باش كه در اين صورت از همه مردم بلند مرتبه تري.
موفق باشيد.
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
در جواب پاسخ دهندگان عزیزی که از روی دلسوزی و کمک پیشنهاد شغل دوم رو کردند و بنده عرض نمودم نظامی هستم بایدعرض کنم که بنده در یه شهرستان محروم که اکثر جووناش بیکار توخونه نشسته اند خدمت میکنم در ضمن با توجه به ماموریت یگانیم اکثرا تا بعد از تو ÷ادگان هستیم وبخدا قسم اضافه کاری ناچیز در حد 60هزارتومان دریافت میکنم در ثالث با این شغل سخت + غربت و ... پس کی به خانواده ام برسم
بهتره بجای اینکه همدیگرو محکوم کنیم به این نکته توجه داشته باشیم که امثال بنده توقع ریادی نداشته و نداریم ولی داشتن مسکن و نیز محتاج نبودن و شرمنده نبودن نزد خانواده و تامین حداقل نیازهای ضروری زندگی تو این کشور سرشاز از منابع حقه همه مردم این مملکته نه اینکه یه عده تو ناز و نعمت غلط بزنند و یه عده هم مثل حقیر که بخاطر حفظ امنیت در مرز ها جونمونو گذاشتیم و خیلی وقتا زندگی و خانواده رو بیخیال شدیم مایوس بشیم
منتظر پاسخ خا و پیشنهادهای عزیزان هستم
عجل علی ظهورک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
۱۲
۱
وطن یعنی صف نون و صف شیر
وطن یعنی همش درگیر درگیر
البته صف مرغ هم اضافه شد!!!!!!!!
دارائي نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
۹
۱
خوب توجه كن در اين مملكت اول ميان (بطور مثال) مرغ كيلوئي 3500 تومان رو با بازار سيا به قيمت بالاي 6 هزارتومان ميفروشند بعد از كه قشنگ جا افتاد بعد ميان ميگن مرغ زياد وارد شده با قيمت 4700 تومان در بازار وتره بار عرضه ميشه آخه اولش نميان بگن مرغ كيلوئي 4700 چرا كه مردم اعتراض ميكنند در اصل به مرگ ميگيرند كه به تب راضي بشي
نداری پور
|
Iran (Islamic Republic of)
نکه مردم همکاری لازم رو در این جهت نمیکنن حقشونه خوب حمله نکنن به مرغ .بزارن مرغاشون خراب بشه ببینن فروشندها جرات میکنن دیگه از این بازیها در بیارن
داریوش کبیر
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
۱۶
خدا این مملکت را از دروغ. دشمن و جنگ دور بدار.

که البته هر سه موردش داره سرمون میاد!
کوروش صغیر
|
United Arab Emirates
اگه الان داریوش کبیر هم بود اونقدر براش حرف در میاوردیم که دق مرگ میشد ما کشنده امیر کبیرها و نادر افشار ها و سردار جنگلها و زیر سوال برنده شهدا دفاع مقدس هستیم این ما هستیم جماعت غرغرو جماعتی که سرمون درد میکنه برای صف حتی صف کبریت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
۱۶
آقا اگه میشه لطف کنید، تعداد مامورها رو زیاد کنید تا مردم تو گرما اذیت نشن!!!!!!!
redman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
۲
۲
در تمامي ممالك اروپايي وقتي يك چيزي گرون ميشه ملت اونقدر اون جنس نميخرن تا ارزون بشه بر عكس ايران هجوم ميارن واسه خريد!اينم ميشه وضع زندگيمون هر روز بدتر از ديروز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
۸
بلاخره مردم باید یه جوری سرکار باشند . راستی در اجلاس زنان و بیداری اسلامی می گن اصلا مشکلی وجود نداشته و حسابی به خانوم ها رسیدن که همگی راضی و خوشحال برگشتن . بیچاره ملت ایران
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
۹
افرین خوب کشوروبه گندکشیدیدنمیخواییدزحمتوکم کنید
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان از اوتاوا مرغ بفرست بچمو بردم دکتر گفت مرغ خونش اومده پایین الان کلیه ام رو فروختم براش مرغ بخرم نمیره
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
۱
۱۲
خاک بر سر اونهایی که مخالفه این انقلابند کاش شماها توی عراق یا افغانستان زندگی می کردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب گفتی در ضمن اونجا مرغ ارزون هم میتونن کوفت کنن !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی جون نمیدونم خودت میفهمی چی میگی یانه اصلا میدونی که قیاس یعنی چی!
حالا که اینطوری مقلیسه میکنی وضع مارو با ترکیه +امارات عربی و کویت و چین و کره و ژاپن چرا مقایسه نمیکنی
راستی یک مانات (واحد پولی ج آذربایجان) که زمانی جز این آب و خاک بودند و زمانی نه چندان دور فقر همه جاشو فراگرفته بود حالا 25000 ریال خودمون ارزش داره همینطور لیر ترکیه و ...
حالا مفت نخوری کی بخوری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
۱
۱
ماکه توخوزستان بجزهوای پاک وسالم. چیزدیگه ای نمی خواهیم.
حسن2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
۱
۱
انقلاب درست بود ولی غرب نشست ببینه یه انقلاب به سرانجام ایده ال برسه اونوقت همه دنیا به اون اقتدا کنن اون به انقلاب میکروب تزریق کرد تا مریض بشه و به دنیا نشون بده نتیجه وایستادن در مقابل غرب چیه. ماهم اگه میکروب هارو با داروی اعدام ازبین ببریم یعنی اختلاس گرها و فتنه انگیزها و وطن فروشها و سیاه نما کن ها و خائنین به کشور را.وضعیت رو به بهبود میره در ضمن دلالان و سود جویان و بنگاه داران هم جزء نابودگران این کشور هستن با ناامید کردن مردم
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
۱
۱
یکی نیست به این دولت ..... بگه آخه تولید کنجاله سویا و دان مرغ از تولید کیک زرد هم پیچیده تر است که ......... و لنگ یه دلال 52 ساله .... مانده اید که کنجاله را ..... تخلیه نمی کند؟
آرزو دارم ان شاء الله اخبار 21 تو تیترهایش بگوید : موفقیت دیگری برای محققان کشورمان و آنهم تولید اولین سری دان و کنجاله سویایی ملی به دست توانمند دانشمندان جوان کشور .
...
شهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
۲
۲
به نظرمن نباید همیشه نیمه خالی لیوان را نگاه کرد انقلاب ما بی ثمر نبوده ،اما متاسفانه شرایط کنونی خیلی به مردم فشار وارد کرده ،خدمت دوست عزیزمون که فرمودن اگه زمان پیامبر بودید به ایشان اعتراض می کردید باید عرض کنم که پیامبر دربین مردم بود وبا آنها گرسنگی ورنج میکشید وواقعا نمیشه به چنین کسی اعتراض کرد ولی مسئولای الان ما چی که خودشون تونازو نعمتندومیگن تحریم هارا وتبدیل به فرصت میکنیم،کدام فرصت یشب شما هم مثل مردم باشکم گرسنه بخوابید ببینم بازم از این حرفا میزنید.دراینکه ما باید استقلال کشورمون را حفظ کنیم شکی نیست.اما مسئولان حکومت نباید خودشونو پشت مردم پنهان کنن.یا به همین صداوسیمای ما که یک رسانه ملیه وبودجشو ازبیت المال مردم میگیره نگاه کنید.همش داره از اروپا وامریکاو بدبختیشون حرف میزنه .پس مردم خودت کشکن،پس این همه فقروبدبختی و گرسنگی رو نمی بینی بیا سرمیدان نظام آباد یا ولی عصر تهران تاببینید چقدرآدم بدبخت ریخته که از کیلومترها دورتر فقط برای روزی 10تومن آمدن تهران .نمیشه که همش بی کاری اسپانیا ویونان رو نشان بدید.اونای ازوضعیت کنونی راضیند که جیره خوار دولت وحکومتند.ما برای حفظ انقلابمون نیاز داریم که انتقاد پذیر باشیم وبه فکرمردم.خود امام علی(ع) می فرمایید که اگر گرسنگی از یک در خونه بیادتو دین از در دیگر بیرون میرود
شهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
۱
مشكل فعلي اقاجوادوبقيه ندونستن روشهاي عمومي بحث ومفاحصه اس.تحقيركردن يكديگرتوي بحث حجيت براي تحقيركننده نمياره.بجاي اين روشهااگرباخودمون روراست باشيم وبخودمون قول بديم:اگرطرف مقابل حرف حق زد
مموتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
۲
خلایق هر چه لایق..
سايه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
۳
از ساعت 7 صبح تا 8 شب سركارم حالا بماند كه هر روز يك ساعتم وقتمو سر رفت و آمد از دست ميدم. تازه 5/1 ازدواجكردم. تقريبا يك ماه قبل از شروع يارانه ها. خونه ندارم و ماهي 200 هزار تومن اجاره ميديم.هر دو به شدت كار ميكنيم. هفته پيش مهمون داشتيم كه خودشونو سرخود دعوت كرده بودن. فقط 70 هزار تومن داديم براي مرغ، تقريبا 50 پول ميوه اي داديم كه تو هر كيسه 6 7 تا بيشتر ميوه نداشت. 18 پول روغن داديم. 29 پول يه گوني برنج داديم و ... اينا مهماش بود حالا ببينيد مگه دو تا جوون چقدر در ميارن كه بايد تا آخر ماه به خاطر اين مهموني سماق بمكند. امثال من تو جامعه زياد هست. ديگه اميدداره تو زندگي ماها كمرنگ ميشه و تو جامعه امروز ما مرگ يكي از آرزوهامون شده!
نصیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
۱
۳
برادرا مبادا کم بیارید اینا همه کید شیطونه تا ما از مملکتمون از انقلابمون دست بکشیم.مملکت هرچی باشه مثل بابای آدمه،اگه معتاد هم بشه باز حقه پدری به گردنت داره نمیتونی ازش دست بکشی که اگه دست بکشی نامردی کردی حق فرزندی رو به جا نیاوردی.فشار ها داره استخوان خرد کن میشه همینطوری هم اصحاب حق الک میشن.سرند دوران الکی الکی الکمون نکنه.یهو نبینیم ایستادیم جلو مردم ،ایستادیم جلو خاکمون.دستاورد انقلاب اسلامی این بود که برای سنجش هر چیزی معیارمون شد اسلام،اینکه طرف میگه اخه اختلاس کردن اسلامیه،این شکل رتار اسلامیه و ... یعنی دنبال اسلام واقعی هستیم.کم دستاوردی نیست جای ورق زدن کتب مارکس و نیچه و روسو و مونتسکیو میریمزنهج البلاغه رو ورق میزنیم و در به در دنبال عدل علی (ع) هستیم.دنبال راه حل مشکلات در مکتب اسلام هستیم نه کمونیسم و کلی ایسم دیگه.این هنر انقلاب اسلامیه.مبادا تو این فشارا بگیم اسلام راه حل نداره.نه برادرا اسلام راه حل داره ولی مسلمون مومن بهش کجاست؟
حضرات مسئول این ثمره دعواهای شما و غافل شدن از دغدغه مردمه.مردم پای نظامشون هستن ولو مرغ بشه کیلویی یک میلیون.اما عقد اخوت با شما نبستن اقای نماینده،شهردار،وزیر و ... ولو رایت باشه 120 میلیون!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
۳
۱
احمدی حیا کن مملکتو رهاکن
وزیر بیکفایت رسوا باید شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تکلیف این همه هزینه که نظام سال 88 پای ایشون کرد چی میشه اونوقت ؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
۳
۱
........ توکه نمیفهمی این کشور با این همه منابع وذخایر جز بدبخترین کشورهاست.ای بیچاره تواز پیشرفت چه میدونی .ما بدبخترین ادم های دنیا هستیم که به اسم اسلام باید بدبخت بشیم.باید بریم صفهای طولانی مرغ حتی برای مردن هم باید بریم تویه صف
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
۲
۱
فقط منتظر کمک مرغهای دوست داشتنی چینی هستیم.راستی اگه این دولت همه اخبارش راست هست پس چرا همه ی سایتهای خبری رو فیلتر میکنه. مگه مردم اخبار دروغ با راست رو نمیتونن تشخیص بدن .راستی که به شعور وفهم این ملت هم این دولت شک دراد.آفرین به حکومت اسلامی.همه چیز اجباریست.حتی زمان مردن هم اجباریست
اسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
۳
۱
تو رو به خدا دیگه دم از سعب ای طالب نزنید که حال آدم بهم میخوره اگه پیامبر پیروانش رو به شعب برد خودش وخانواده اش هم در همون شرایط بودند نه در مملکت ما که آقا زاده ها دارن از خوشی میترکند و مردم بیچاره هم که وضعشون مشخصه وقعا این حق مردم است
حامی فقرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۲
برای من سواله چرا مردم مرغی رو که 1500 تومان میخریدن!!! برای 4700 تومان اینجوری دارن از سرو کول هم بالا میرن
انسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
باسلام خدمت هدی جان.حرفات حقه برادر ولی اینکه هر کس در مقابل دیدگاه شما جبهه خاصی میگیره نشان دهنده طرز تفکرشه.تفکر و عقیده رو نمیشه عوض کرد.اینکه زود از کره در میریم و وتو فضای مجازی کلمات رکیک بار هم میکنیم ناشی از کمبود مطالعه ما در مورد مسائله.چه زیبا امیرالمومنین میفرمایند مومن کم حرف میزند و بیشتر فکر میکند و سخیف بیشتر حرف میزند و کمتر تفکر!!!
عباس
|
Turkiye
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۱
۱
می ترسم نون هم یک روز خوردنش آرزو باشه. میگن فقر از هر دری که وارد بشه ایمان از اون در میره بیرون. بابا ول کنید بحثهای الکی رو اون آقایانی که هی دم از دست آورد می زنن پشت شان پر و شکمشان سیر است اگر یک روز یا یک شب سر گشنه زمین بذارن دیگر این شعار ها یادشون میره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۱
سلام تا باشه همینه و همین خواهد بود کاش دوباده ازادی بیاد نه درچهر پیرمردی با چشمانی سرد
دروغ ممنوع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
۱
۱
جای بسی تعصف است که در جامعه زندگی میکنبم که پرچم علی و اولاد علی را به دوش میکشیم ولی هیچ کارمان اسلامی نیست.بانک هایمان اسلامیست؟؟عدالتمان اسلامیست؟؟گوش دادن به نظر منتقدان و مخالفان اسلامیست؟؟حرف های بزرگان سیاست و مملکت اسلامیست؟؟یا اگر دروغی گفته میشود.حقی پایمال میشود مصلحت است؟؟؟؟؟؟؟؟بها ندادن به دیگران تا کی؟هر کسی اعتراضی کرد امریکایست؟اسرایلیست؟مخالف دین است؟ایا اعتراضات 88 همه امریکایی بودن؟؟پول گرفته بودن؟چرا به کاندیدای معترض تریبون ندادن تا حرفشان را بزنن؟؟ تریبون می دادند اگر دیوانه بودن یا بزله گو دستشان برای مردم رو میشدو حقانیت نظام و اسلامی بودن نظام به گوش جهانیان میرسید ولی چه شد؟؟؟در این سی سال و اندی کدام منتقد سر کار امد؟؟کدام منتقد جلوی تلویزیون امد؟؟در کشور مشکل نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا مشکلات دیگر کشورها در صدا سیما میترکد ولی خبری از کوچکترین ضعفی در کشور در صدا سیما جلوه نمیکند و نیست؟؟؟؟؟همین بحث مرغ؟؟؟؟؟؟؟؟؟و خیلی چیزای دیگه.من برای دیدن واقعیت به اینترنت رو میارم!!ایا این درست است که مشکلات خود را پنهان و مشکلات دیگران که به ما مرتبط نیست را غوغا کنیم؟کجای این اسلامیست؟؟اخه داریم در مملکتی زندگی میکنیم که اسلامیست.شکمه بعضی دوستان سیر و مراتب کاری ok زندگی خوب همین حمایت های کور کورانروهم در پیش داره.بیام یاد بگیریم هرکی هر حرفی زد هر چی تو کتابا نوشتن بدون فکر لبیک نگیم اول فکر کنیم ببینیم درست یا نه هر کسی بود البته به غیر خدا و پیام اورانش.
سیروس
|
Turkiye
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
راستی مرغ الان کیلویی چند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بنده چندتا جوجه خریده ام توحیاط خونه ام دارم بزرگشون میکنم هم تخم میدن هم مرغ گرون شد گوشتشو میخورم
شماهم این کارو بکنین
م ا
|
United States of America
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
۱
خداوند سرنوشت هيچ گروهي را مگر به دست خودشان تغيير نميدهد . بدبختي و فلاكت مملكتو گرفته
ناشناس
|
Tajikistan
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
به اون جواد بگید یا واقعا جوادی یا جیره خوری یا در ایران زندگی نمی کنی
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
موضوع ربطی به این دولت یا قبلی وبعدی نداره تنها بی کفایتی و.......... چند تا مدیر ........ است که کشور ما روبه این روز انداخته خودم یک روز با زبون روزه رفتم چندتا مرغ بخرم 200 نفر توصف بودن زن وبچه وپیر وجون وسط افتاب سوزان بعد از 3ساعت صف وایستادناخرش هم تموم شد به ما نرسید.
نه جنگ شده نه قحطی اومده نه زلزله نه هیچی فقط تو کشور ما بی کفایتی موج میزنه دوتا ازیان مدیران........ رودار بزنند ببیند همه چیز درست میشه مثل چین ی سیل اومد چه جوری پوست شهردارشون روکندند.