اتومبیل حامل رضاخان هنگام ورود به دانشسرای مقدماتی دخترانه تهران برای شركت در مراسم كشف حجاب.
کد خبر : ۷۰۹۸۹
نظرات بینندگان
مجید
|
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
۱۴۴
۱۲۶
رضا قلدر الانه کجاست؟
بالای 30 ساله زیر خروار ها خاک داره جواب کشف حجاب و بقیه کاراش رو میده
ایا کسی میتونه نجاتش بده؟
کسانی هم که امروزه دم از بی دینی میزنند و دلشون برای برهنگی له له میزنه بدونند
یه روزی همین ها هم باید زیر خروار ها خاک جواب زلف پریشون کردن و بی غیرتی شون رو بدند مثلا کسی که اختلاس یا دزدی کرده
هر چند که ناراحت بشند و منفی بدند از واقعیت گریزی نیست
و ایضاً آنانی که مردم را
گرسنه
بیکار
فقیر
دردمند
آشفته
سرگردان
و..............
کرده اند
ميرمحمد
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
با نظر شما موافقم برادر من! ولي جهت اطلاع حضرتعالي، جاني كشف حجاب، رضاقلدر، در سال 1323 به درك واصل شد! يعني حدود 68 سال پيش!
ناشناس سبز
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
رضا قلدره زیره خروارها خاکه ولی دانشگاه تهران پابرجاست پل ورسک راه آهن آذربایجان ارتش همچنان پابرجاست رضا قلدره کشوره با خاک یکسان شده رو از قاجار تحویل گرفت
ناشناس
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
تو خداوندی مجید جان؟
ناشناس
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
هم اون بده هم اين کاري که اينروزا انجام ميدن...تابلو اونجاست که نظامه قاجار و پهلوي هر چي زور زدن با رسانه و کتاب و تبليغات نتونست دينه مردم رو بگيره....يکي بگه اين نظام چطوري تو سي سال اينطوري ريشه دين روتو دله جوونا خوشکوند...مجيد بهشتي به ماهاي جهنمي يه جوابي هم واسه اين پيدا کن چطوري نظامي که رسانه و پول و قدرت و کتاب و همه چيز دستشه چطوري اينطوري همه جوونا رو از دين برگردوند.و...طبيعتا منظورم از جوونا قسمت تحصيل کرده رو ميگم که ايينه دار نسله بعديست
حمید
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
آفرین آقا مجید، خدا بهت سلامتی بده
نورا
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
رضا شاه مرد بزرگی بود و خدمات زیادی به ایران کرد.
کورا
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
یکی از خدماتش کاشتن تخم خیانت به کشور بود که الان با نورا جوانه زده
امير
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
اون موقع حجاب ارزش بود الان شده ضد ارزش چشماتونو رو واقعيت باز كنيد به نظر شما چرا ارزش تبديل به ضد ارزش شد به نظر شما خيلي سخت گيري نميكنن
افتاب گرون
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
نورا با چه منطق و دلیلی میگی که خیلی خدمت کرده
شما مگه تاریخ نخوندی عزیزم حداقل در حد دوران تحصیل ؟
مجید
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
چه کسی میگه که بی دینی افراد متاثر از جامعه است
ما هم در این جامعه زندگی میکنیم ولی مثل شما از دین گریزان نیستیم
شهید انیلی در جامعه ای زندگی میکرد و الان مسلمانان اروپا و امریکا زندگی میکنند که دین یک ضد ارزشه ولی دین دارند
ایا شرایط میتونه بهانه خوبی برای بی دینی باشه؟
خیر این ها فقط بهانه است
افراد ضعیف برای توجیه ضعف خود شرایط رو بهانه قرار میدند
این دلیل قرانی هم داره
لطفا به ضعف خودتون اقرار نکنید
ناشناس
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
تاریخ نخوندی نورا جان مگه در مدرسه؟از بس بیطرفه این تاریخ مدرسه که داره قسمت هخامنشیانو حذف میکنه!
ناشناس
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
هم رضا قلدر رفت زیر خاک و هم زور و اجبار برای تغییر . حجاب اجباری هم جواب نمیده .
نورا
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
مشکل اینه که شماها به جای تاریخ واقعی میهنتون به کتابای لوس و بی خاصیت دوران مدرسه اکتفا میکنید!
ناشناس
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
رضا خان مي خواست به زور چادر از سر خانما بردار نتونست ، حالا هم مي خوان به زور چادر تو سر مردم بزارن ولي بازهم نمي تونن ها ها ها واقعا خنده دار
افتاب گردون
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
ناشناس جهت اطلاع باید بگم تاریخ زمان ما انقدر بیطرف بود که باید رزومه و زندگی نامه هر کور و کچلی رو میخوندیم اره جونم
نورا
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
صراط جوابم به آفتاب رو نذاری باهات قهر میشما!؟
افتاب گردون
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
نورا جان مثل اینکه صراط یادش رفته نظرتو بزاره دوباره بگو
محمد (م ..)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
صراط نظرشو نذاری منم باهات قهر میشما !
افتاب گردون
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
نورا جان شما تاریخ واقعی میهن رو کجا خوندی ؟
ادرس بدی منم بدم نمیاد تاریخ واقعی رو بخونم
ریش حنایی
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
احسنت به کورا با اون جوابش به نورا!!!!!!11
روبیک
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
آقا مجید این رو از گجات در آوردی که در اروپا و آمریکا دین ضد ارزشه ، صدا و سیما که هر چی میگه نباید باور کنی ، بیا اینجا زندگی کن و ببین تا بعد! پشیمون نشی از حرفهات برادر من
نورا
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
آفتاب جان تاریخ واقعی رو باید جستجو کنی نه اینکه بخونی!
سپهر سمیعی
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
دوستان توجه داشته باشید که دانشگاه تهران و پل ورسک رو نباید به حساب رضا قلدر بگذارید. اینها اقداماتی بودند که دستور اجرای آنها از طرف دولت فخیمه انگلیس و در جهت تسهیل و تثبیت نفوذ و حاکمیت استعماری انگلیس در ایران انجام شد. کشف حجاب هم همینطور بود. گناه بزرگ رضا قلدر همان قلدری، دیکتاتوری و پذیرش نوکری بیگانه بود.
مجید
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
روبیک
دین نه
دین اسلام ضد ارزشه
مسیحی ها که تو اروپا مشکل ندارند این مسلمونها هستند که با وجود تبلیغات عیله دین اسلام و تهدید شدن از طرف نژاد پرستها دین خودشون رو نگه داشتند
این نیازی به اروپا اومدن نداره
اظهر من الشمسه
سپهر سمیعی
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
روبیک جان، شما که اونجا زندگی میکنی یک مقدار مطالعه هم بکنی بد نیست. اصل اول قانون اساسی جمهوری فرانسه صراحتا از ماهیت سکولار جمهوری فرانسه صحبت میکنه. نظام آمرکا هم بر پایه اصول و ارزشهای لیبرال دموکراسی تعریف شده و فلسفه لیبرالیسم برپایه اصول پراگماتیسم و اومانیسم بنا شده. بیخیال بابا، شما حال و حولتو بکن برادر من...
مهدی
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
خطاب به جناب ناشناس !!
تاحدی حق باشماست..این تقصیر بعضی ازما بود که درمقابل افاضات "آزادی خواهی" و"اسلام متمدن" و" گفتگوی فرهنگها!!" کوتاه اومدیم وگفتیم باشه...شاید این بابا راست میگه وماداریم قدیمی فکر میکنیم وبهتره بذاریم جوونامون هرجورمیخوان بگردن واین نبود مگر بخاطر اعتمادی که داشتیم که "بعضی ها" از ازادی سوء استفاده نمیکنن.از طرفی دشمن هم جنگ نرم وکارهای ضد فرهنگی راه انداخت وتعدادی ازجوونای مارو از راه به درکرد.که البته تعدادشون زیادهم نیست نسبت به جمعیت کل کشور..ولذا.....داریم بازنگری میکنیم...باز هم بازبون خوش وواقعا دوستانه واز صمیم قلب ازشون درخواست میکنیم که به اصل اسلامی ودینی خودشون برگردن..اگر هم نمیخوان برگردن واونطور زندگی کردن رادوست دارن مرزها به روشون بازه میتونن تشریف ببرن اروپا..امریکا یاهرجا که دوست دارن..اگه میخوان توی ایران زندگی کنن باید مطیع قوانین اسلام ونظام جمهوری اسلامی ایران باشن..قبول کردن چه بهتر جاشون روی سرما وروی تخم چشم ماست..امااگه قبول نکردن وخواستن همینجا بمونن وبه انطور زندگی ادامه بدن اونوقته که دیگه باید چوب رابرداشت...وشک نکن که برمیداریم..میخوای خواهرم باش..میخوای برادرم باش یاهرکس دیگه..هیچ فرقی نمیکنه.
ناشناس
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
راستی فکر کنید که نورا چند ساله است که خدمات بعضی ها را یادش هست؟
نورا
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
اگر نخوردیم نون گندم
دیدیم دست مردم!!!
میثم سپید
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
نورا من می خوام راجع به این تاریخ واقعی که ازش صحبت می کنی بیشتر بدونم لطف می کنی بیشتر در موردش توضیح بدی؟
ناشناس
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
ناشناس سبز! زنهایی هم به زور حجاب رو از سرشون کشید و بهشون ظلم کرد اون دنیا یقه اش رو چسبیدند :)
نورا
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
آهای مهدی
1.اون چوبتو بردار اول یکی بکوب توی کله ت تا شاید عقل نداشته ت بیاد سرجاش!
2.چوب رو بکوب تو سر مختلسین و مال ملت خورها تا ببینیم عرضه داری!
3.تو احدی از آحاد این ملتی و حق نداری اینطور انحصارطلبانه و حق بجانب و از موضع بالا صحبت کنی!
4.ایران مال همه ی ایرانیانه و ارث پدریه تو و امثال تو نیست!
5.نچایی!!!
ناشناس
|
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
۱۲
۸
منفوره هر کسی که طریق کشف حجاب را دنبال میکند چه رضا قلدر که در قالب زور حجاب را از سر زنان میگرفت چه اونهایی که در قالب فرهنگی سعیشون بر فریفتن و دل دادن و عاشق برهنگی شدن مردمه و سوم اونایی که با روش تنفر ، دین را دین خشن معرفی کرده و مردم را از دین فراری میدهند که نتیجه اش برهنگی بشود
مجید آقا حرفت را در باره زلفهای پریشون قبول دارم ولی اینکه خلاف مختصر اختلاسی های مظلوم را در ردیف بدحجابی ها بگذاری قبول ندارم. اختلاس چیزی نیست که اینقدر برایش سروصداراه انداخته بودند و بحمد الله درحال فروکش شدن است، آنهم اختلاس سه هزارمیلیارد که ما فی الواقع نمیدانیم کم است یا خیلی زیاد.
کجا وضع اقتصادی خوب بوده؟ ضمنا لطف کنید واز الفاظ زیبا استفاده کنید .
طاها
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
لطفا وقتی نمی دونید لااقل سوال کنید از اونهایی که اون زمان تو روستاها زندگی می کردن . وضع اقتصاد کجا بهتر بوده ؟! مردم سالی دو بار برنج می خوردن.و امثال ذلک.
حداقل چشمتون به دهن بعضیا نباشه که میگن قبل از انقلاب ال بود و بل بود . بله الان هم مشکلات زیاده ولی توقعات هم به مراتب بالاتره. اون رضاشاه خاک بر سر هم دردی رو از ملت دوا نمی کرد.
نورا هم تکلیفش از اول با کامنتاش مشخص بود. خدا بیماران رو شفای عاجل بدهد ان شاء الله . آنکه ادب ندارد عقل ندارد !
دخترک
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
اون زمان همه جای دنیا امکانات کمتر از الان بوده خوب! ولی باعث پیشرفت شد کلی کار و آبادانی انجام داد، کل دنیا با ایرانیا به احترام بر خورد میشد، مادربزرگ اتفاقا دیندار من که ازش به نیکی یاد می کنه، الان چی؟ فقط پسرفت داریم، ارزش پولمون رو ببین، هر جای دنیا میریم همه ازمون فاصله می گیرن، حتما دستاورد الان پرورش انسان های محترمی مثل این آقاست که حتی ارزش حرف زدنم نداره
ایرانی
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
طاها 90 درصد خطوط ریلی ایران مال زمان رضا شاه ملعونه خاک بر سر سازندگی کرد تو کشور خدا لعنتش کنه.
طاها
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
ایرانی : اولا هاتوا برهانکم ان کنتم صادقین.
ثانیا لطفا خودتون رو به اون راه نزنید کاملا هدفش از ساختن راه آهن مشخص بود.
مردم روستاها در فقر و بدبختی زندگی می کردن اون ملعون نشسته بود تو کاخش کباب و .... میخورد !
مگر ایران قبل از رضا شاه ارتش و بیمارستان و دانشگاه نداشته و ضمنا تقویم شمسی رو که اون اختراع نکرده که خیر سرش ! ژاندارمری هم که خیلی خنده داره دستش درد نکنه ! همچین صحبت می کنی انگار رضاخان اومده ایران رو به فردوس تبدیل کرده !
اینم باید ذکر کرد که بیشتر انگلستان با مستشار هاش و علی الخصوص فروغی معلوم الحال سعی می کردن این کار ها رو براش انجام بدن چون حکومتش کله پا میشد که آخرش هم شد . وگرنه یه نفر که تا میره ترکیه از این رو به اون رو میشه عیار کارش مشخصه !
سالها نفت کشور دست انگلیس بود و تو جنگ جهانی اول هم اون ارتش به قول شما ابرقدرتش کاری از پیش نبرد و الان امثال شما هر کاری بکنید نمی تونید کارهای ننگینش رو توجیه کنید.
اون قرارداد دارسی هم که بعدش 1933 رو بستن ، دست آخر هم که گس-گلشائیان و ...
دخترک : همه جای دنیا کجا بود ! میگم وضعیت تو روستاها فلاکت بار بود مردم چند روز هیچی نمیخوردن فقط هم تقصیر این مردک بود.
مادربرزگ"دیندار " شما دقیقا سر کدوم قضیه ازش طرفداری می کنه ؟! احیانا همین کشف حجاب ؟! یا قضیه زیرچکمه انداختن آیت الله بافقی ؟! یا ترور مدرس و کلنل محمد تقی پسیان و میرزا کوچک خان ؟!
اینکه الان فقط پسرفت داریم نظر شماست و فکاهه ای بیش نیست بهتره اطلاعاتمون رو زیاد کنیم راجع به این قضیه.
محبوبیت یا منفوریت هم بیشتر تحت تاثیر تبلیغات کشورهای غربی هستش چون منافعشون رو نمی تونن توسط ما تامین کنن !
میثم سپید
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
نورا نکنه انتظار داری هیچ کاری نمیکرد؟؟هر دولتی با پیشرفت علم و تکنولوزی مجبور به انجام بعضی کاراست چه خودش مایل باشه و چه نباشه!!!نکنه می خواستی تمام کشورهای اطراف بیمارستان و ارتش میداشتند ولی اقای رضا خان برای اینکه ثابت بشه ادم نرمالی نیست هیچکدوم از این کارها رو نمی کرد؟یک نمونش ارتشه که جنابعالی مدعی می شی یکی از نقاط عطف حکومت طالبانی رضاحانه"می شه بفرمای وظیفش چیه؟چرا وقتی که بهش نیاز بود نتونست از کشور در مقابل هجوم بیگانگان دفاع کنه!!!!
میثم سپید
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
دخترک تو ناراحتیت از چیز دیگست نه پیشرفت ایران!!!لطفا برو سر اصل ماجرا
نورا
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
طاها
عاقلان دانند!!!
میثم سپید
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
اون دانش و خدماتی ارزشمنده خانم نورا که اگه یک زمانی ارائه کنندش دیگه نخواد به هر دلیلی به ارائه اون خدمات ادامه بده کشور یا شخص استفاده کننده بتونه بدون مشکل مسیر پیشرفتشو طی کنه نه اینکه به چه کنم چه کنم بیوفته!!!
این پیشرفتهای که می گی ایا با کمک متخصیصن داخلی میسر شده بود یا فقط تکنولوزی وارد کشور می شد بدون اینکه علمش وارد ایران بشه و ملت ایران هم همیشه خودشو وابسته اون کشورها ببینه
هر چند الان خیلی سختی می کشیم اما اینو مطمئنیم که به هر دانشی دست پیدا می کنیم در سالهای اینده هم می تونیم بدون مشکل از این علوم استفاده کنیم حتی اگه تموم کشورهای دنیا هم مارو تحریم کنند
فرقش اینه خانم
دخترک
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
طاها خوب الان هم وضعیت مفلوکه هم تو شهرها هم روستاها یعنی منکرشی واقعا؟! الان خیلی ها توانایی تهیه مرغ و گوشت و میوه و برنج ایرانی رو ندارن الان تقصیر کیه؟، ما اون زمان خیلی پییشرفت کردیم نگو نه!، اصلا مقایسه کن با همین کشورای اطراف امارات که بیابون بود به کل ، حالا ما چه تغییر و پیشرفت آنچنانی داشتیم تو این همه سال، ثابت موندن نسبت به زمان خودش پسرفته، بعدم هیچ چیزی کامل نیست رضا خان هم اشتباه داشته ولی خدمتاش می چربه به بدیاش، الان بر عکسه
سحر
|
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
۱۳
۲
نه اجبار به کشف و نه اجبار به پوشش . مردم باید خود انتخاب کنند به نظرم مردم باید هر گونه که تمایل دارند عمل کنند اجبار هیچ وقت جواب نمیده. در ضمن مگر نمیشه بر حسب شرایط زمانی تغییراتی در احکام ایجاد بشه ؟ مگر قضایای شطرنج و تعطیلی حج نبود؟ لطفا من را راهنمایی کنید
سحر عزیز حجاب آیه ونص صریح قرآنه. وچون یه گناهیه که عواقب اجتماعی به دنبال داره،یعنی یه آدم بدحجاب فقط به خودش ضرر نمیزنه بلکه خواسته یا ناخواسته داره روح پسرها ودخترهای دیگه رو مشغول میکنه نمیشه حذف بشه یا اینکه اختیاری باشه. مثلا همون شطرنجی که شما میگید، برای برد و باختش بود که حرام بود و اسلام نمیخواهد یه مسلمون در یک جلسه همه دارائیش رو ببازه بنابر این چیزهائی که حالت برد و باخت داره حروم کرده اما همین که به مجتهدین اطلاع دادند که این بازی بیشتر جنبه فکریش مهمه و میتونه بدون شرط بندی صورت بگیره اعلام کردند مجازه. خانم محترم این حکمش با حجاب متفاوته عزیزم.
طاها
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
در جمهوری حق با اکثریت هست. همین انتخابات اخیر مجلس مشخص کرد کسانی که موافق نظام و به تبع اون موافق قوانین نظام (از جمله حجاب هستن) بیشتر هستن.
اون هایی که فکر می کنن خیلی داره بهشون فشار میاد اگر فلسفه حجاب رو نمی دونن می تونن برن بپرسن و البته اگر خدا و اسلام رو شناختن و باز هم قانع نشدن می تونن از مملکت اسلامی برن بیرون و مثلا مسیحی بشن. خب طبیعتا مرتد هم هستن.
سعید
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
"همین انتخابات اخیر مجلس مشخص کرد کسانی که موافق نظام و به تبع اون موافق قوانین نظام (از جمله حجاب هستن) بیشتر هستن."
ببخشید یک نگاه به تعداد آرا به اصطلاح نمایندگان بندازید بعد صحبت بفرمایید
میثم سپید
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
سحر جان چقدر نوشتارت شبیه دخترکه!!!بگذریم
یعنی می فرمایید که می شه هر موقع دلمون خواست نص صریح قرانو عوض کنیم!!!شاید فردا کسی پیدا بشه و وقاحتو به اوج برسونه و خواستار ازدواج با محارم بشه بازم می شه چون خواست عده ای اینجوریه براشون در دین تعغییرات به وجود بیاریم؟
میثم سپید
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
تغییر منظورم بود.
یک چادری
|
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
۱۲
۶
بد نیست خدمات رضا خان هم دیده شود.
یک طرفه به قاضی نرین.
اگه رضا قلدر الان بود خدماتی زیادی به توی چادری ارائه می کرد . مثلا همین طور دنبالت می افتاد و تا چادرت رو نمی کشید ول کن معامله نبود !!
زهرا
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
انسان ممکن و الخطاست! حالا اون بدبخت یه غلطی کرد ولش کنین بره خدا خودش جواب اشتباهش و میده! چطور سه هزار میلیارد دزدیده شده عصر حاضر و نمیبینید این اشتباه نیست!؟ رضا خان مرد رفت به گور پیوست!
ناشناس
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
زهرا اون زنهایی که با آژانهای وحشی این رضای قلدر مواجه می شدند در کوچه و خیابان هم آدم بودند . نبودند؟ چرا همچین جنایتی رو سعی می کنی ناچیز جلوه بدهی ؟! توی این دوره زمانه اگه یکی از شماها رو با کتک مجبور کنند حجابتون رو درست کنید هزار جور نک و ناله می کنید و مظلوم نمایی. اما زنهای زمان رضا قلدر ، آدم نبودند ؟
زهرا
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
ببین ناشناس من با کارش موافق نیستم خیالت راحت! اما یه چیزی من و میسوزونه واینکه درسته اون جبار و زورگو بود اما خوب به نام دین این خلاف رو نمیکرد من الان از این ناراحتم که همه این دخترایی که توی خیابون ارشادشون میکنن برای رعایت حجاب اونم با باطوم و زور وجبر همه شون میذارن به پای دین خوب مساله این جاست که کجای دین حجاب اجبار شده تو یه مساله بیار یه حدیث و روایت من از این ناراحتم که داره به دین ضربه میخوره! و در مقابل اصلا با کار رضاخان موافق نیستم! و همچنین با کار این ها!!!!!
زهرا
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
من از کارش حمایت نکردم اون اشتباه کرد اما خدا خواست که کارش به پای دین تموم نشه یعنی در واقع دوسش داشت در ضمن من خودم چادریم اما میگم عیسی به دین خود موسی به دین خود نمیشه که یه یهودی بیاد حجاب اسلامی داشته باشه بر فرض میگیریم که حالا حجاب توی دین اون ها منع شده که نشده اما حالا که هیچ حجاب اجباری ندارن پس نباید زورشان کرد!
ناشناس
|
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۹
۷
شما متدینین متوهم رو هم مگر خاک در بر بگیره که متوجه بشید حقیقت چیست.
حقیقت چیه ؟ لابد بی بند و بارها رو می برند بهشت ؟! :)
ناشناس
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
تو که فهمیدی چی شدی مثلا؟!!!!!! جز یه بی ادب که به رای دیگران اهمیت نمیده؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۶۸
۴۶
چرا بعضیا حجابو یک مسئله شخصی میدونن؟؟ در حالیکه اصلا اینطور نیست،اصلا...
هوس جنسی مرد هیچوقت سیر نمیشه (فعلا با زن کاری نداریم) و بی حجابی و در پی آن عشوه و ...و رابطه جامعه رو گند میکشه،
سوال:اگه بذارید این نفسهای سیر نشده!! خودشونو از جامعه و از طریق کسانی که خاهان این قضیه هستن خودشونو سیر کنن بد اخلاقیها رو تو جامعه نمیبینیم،
جواب: آزموده را آزمودن خطاست،جناب آقای فروید بعد از اینکه کشفیدن ! انسان فقط دارای دو بعد هستش یکی شهوت و دیگری خشونت به کمک برادر زاده پولدارش و دولت فدارال و به تبعیت از اون دولتهای اروپایی و ایالتهای آمریکا تونستن یه کاری بکنن که این انسان چموش! (به گفته فروید) بتونه شهوت(کاباره ها و وضع قوانین سهل کننده) و خشونت(ورزشهایی مث کشتی کج و رینگ مرگ و ....)
خودشو خالی کنه، نتیجه چی شد؟؟؟ نتیجه این شد که بعد از اجرا دیگه به رابطه 1 نفر آقا و 1 نفر خانوم قانع نشدند و رابطه های گروهی یا چند جانبه یا رابطه در محل کار در جلوی انظار عمومی
و... بعدا که اوناهم موجب ارضا نشد به همجنس بازی و رابطه با حیوانات روی آوردن خدا میدونه بعد از این مرحله نوبت چیه؟ مثلا نوبت اعضا خانواده یا مثلا پدر و پسر یا دایی و برادر شوهر!! یا مثلا انسان با دیوار یا اشیا که البته این مورد آخریا هم داره انجام میشه،
یا شما میتونید به تجاوز به عنف های سر سام آور مثلا تجاوز به یک سوم ارتشیا یا تجاوز به 80% درصد دختران و زنان در کشور x رجوع کنید(تو این وبهای خبرگذاری و... یه چرخ بزنید عیار دستتون میاد)
(تو کشور ما هم از بس کمه وقتی متاسفانه توسط افردی که هنجارهای اسلامی رو رعایت نمیکنن و محرکشون هم اون قشر از جامعه هست که برهنگی حتی نسبی رو ترجیح میده یا رسانه های جمعی مث اینترنتو شبکه هایی مث جم و فارسی وان و... که درسته قسمتهای حساسو سانسور میکنن ولی همین نوع سانسور خودش محرک اینه که انسان اون قسمت سانسور شده رو انجام بده!!!(به نقل از دوستان) مث بمب میترکه، که البته اینم واقعا واقعا جای تاسف داره بخدا انقد حالم گرفته میشه وقت ایجور خبرا رو میشنوم)
خب اشتباه فروید چی بود؟؟ من با بقیه اشتباهاش کاری ندارم فقط اینو میگم،فروید اون موقع نفهمید که انسان هیچ وقت ففط و فقط 2 بعد شهوت و خشونت نداره بلکه دارای بعدهای دیگه (با بعدهای دیگش کاری ندارم) به اسم بعد بی نهایت طلبی هست که اینو همه به راحتی قبول میکنن(مثال زیاده مث آخر یه گیم و...) البته فروید تو جزوه های آخر عمرش اومد جبران کنه و بگه اشتباه کردم و حتی گقت و گفت که باید جبرانش کنم که دیگه فاتحه...
سوال : خب مگه خدا انسانو بی نهایت طلب نیافریده پس بذارید تا هر جا دوس داره بره چیکارش دارید خب ؟!!
جواب : به راحتی میشه دید که بنیان خانواده از هم میپاشه (الانم تو بعضی کشورها میشه دید)
و بوجود آمدن بچه های بی هویت و هزار تا چیز دیگه و چرا خداوند انسان رو بی نهایت طلب آفریده به طور اجمالی میشه گفت چون هیچ چیز در دنیا و هیچ جا بی نهایت نیست جز خدا (فک نکنین زمان بی نهایته اونم بحث داره) خدا میخاد هدفش فقط و فقط خودش باشیم ،البته این جواب شخصیه منه.
بابا بخدا پیشرفتو مدیون اون متفکرایی هستیم و هستن که از بس سرگرم علم و اینجور مسایل بودن که ساعتشونو اشتباهی مینداختن تو آب یا مثلا بیگ بنگ و آیت الله مرتضی رضوی چهار سال قبل از همه کسانی مث هاوکینگ و نیل تو کتاب تبین جهان و انسان از طریق نهج البلاغه اثبات کرده بودن که شکایت هم کردن به دانشگاه کمبریج و سوالاتی هم از دانشمندان علوم فیزیکی پرسیدن که نتونستن به عنوان مطرح کننده این نظریه جواب بدن ببخشین از بحث خارج شدم میخاستم بگم اگه به فرهنگ و دین اصیل خودمون عمل کنیم که برای همه چیز از جمله ارضا صحیح مرد و زن در قالب ازدواج هم کفو (یعنی جفت و جور هم) و پیشرفت علمی و اخلاقی و اقتصادی مخصوصا و... برنامه داره براحتی به همه چیز میرسیم و اینجا وظیفه نهادهای اجرایی بسیار بسیار بالاست که فقط اینو میگم خواهش میکنم با اجرای اقتصاد سرمایه داری (و....) مشکل بر مشکل نیفزایید اگه به حرف رهبر این جامعه عمل کنید و اقتصاد و فرهنگ و ... رو اسلامی کنید نه لیبرالی و صدرایی و... هم به نفع دنیای شما و هم عقبای شماست و از مردم (خوانندگان این نظر) خاهش میکنم بصورت دقیق و پخته نظر بدیم و نذاریم احساساتمون به ما غلبه کنه بجای عقل.
مرسی.
به جون خودم اگه رای منفیا این نظر تا تهش خونده باشن،عمرا
دمت جیز داداش عالی بود
ناشناس
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
انصافا کم نظیر گفتی ممنون
شما باید نویسنده باشین
افتاب گردون
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
قشنگ گفتی واقعا
ناشناس
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
واقعا مرسی
کسی
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
از نظریه دو بعدی انسان خوشم نیومد
میثم سپید
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
خیلی عالی بود
میثم سپید
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
ولی برادر اونی که دنبال هرزگی باشه هر چند حرفات منطقی هم باشه ولی با منطقی که امثال خودشو قانع می کنه اسمون ریسمون به هم میبافه تا خودشو برحق نشون بده
جالب اینجاست که اگه خوب به حرفاشون توجه کنی متوجه می شی چقدر متناقض صحبت می کنند مثل اینکه از یک مشکل روحی رنج می برند و عقده های جنسیشون شدیدا بهشون فشار میاره
نورا
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
این کامنت مصداق بارز اشاعه ی فحشاست!
در واقع هر چه بلد نیستید در با این کامنت می آموزید!!!
salman
|
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۳۷
۱۴
کاری که پدر و پسر طی 50 سال نتونستن انجام بدن مسوولین بی مسوولیت .... در کمتر از 20 سال به مراحل پایانی رسوندن(کار را که کرد انکه پایانش داد).
از قسمت مسوولین بی مسوولیتت خوشم اومد و حق داری،
به مرحله پایانی رسیدنو اصلا قبول ندارم اتفاقا کاری که از اخرای صفویه شروع شد و در قاجاریه تشدیدش کردن و رضاخانو پسرش تیر خلاصو بهش زدن جمهوری اسلامی دوباره احیاش کرد و این مسوولین بی مسوولیت هستن که با ندانم کاری دارن کارو خراب میکنن
علی
|
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۶
۵
در موضوعات فرهنگی نظامی گری و اجبار هیچ پاسخی نمی دهد
هم کار رضاخان غلط بود که به زور قصد کشف حجاب را داشت و هم کار مسئولین ج.ا که از اول انقلاب خواستند به زور مردم را با حجاب کنند.
سلمان باهات موافقم لااقل اون پدر و پسر هر کاری کردن به نام دین تموم نشد ولی الان چی؟ هرکاری بکن و نکنن به نام دین تموم میشه و این یعنی ضربه زدن به دین.
بالاخره ما متوجه نشدیم این سه هزار میلیارد چی شد؟؟؟
چیکار به مرده ها دارین زنده هارو بچسبین.
و اصولا این ناشناس خود دین هستش مشکل با ایشان یعنی مشکل با دین!
زهرا
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
ااااااااااااااااااااااه این ناشناس ها چقدر تهمت میزنن! من بی دین خوبه چی به تو میرسه اخه من دارم از ضربه زدن به دین میگم تو به من میگی با دین مشکل دارم ؟خیلی خنده دارین باباااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!! یه بار نشد من نظر بدم و اینا با من مخالفت نکنن نه خداوکیلی شماخوشتون میاد که دین و ایمونتون و له کنن بره!
ناشناس
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
زهرا خانوم جواب اون قسمت که گفتین "بالاخره ما متوجه نشدیم این سه هزار میلیارد چی شد؟؟؟"
گنـه کـــرد در بلـــخ آهنـــگري
به ششتر بريدن سر مسگري
اگر به اینه... آخرش نفهمیدیم قطارهای از رده خارج شده کانادا رو چرا خریدیم آخرش نفهمیدم چرا تولیدی چادر سیاه نداریم آخرش نفهمیدم ............
گرفتین منظورمو؟!!!!!!!!!!!
زهرا
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
فکر کردی من علامه دهرم که از همه چیز سر در بیارم؟؟؟؟؟؟ فکر کردی الان توی ایران چادر مشکی تولید میشه؟؟؟اگه تولید میشه که حتما صادر میشه و ما همش پارچه خارجی میبینیم؟ اگرم نه خوب برو بپرس من اطلاعی ندارم!!!!!!!!!!!!!! مثل تو علامه دهرم نیستم!
میثم سپید
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
زهرا خانم ممکنه صراحتا بفرمایید دینی که شما بهش اعتقاد دارید چه حکمی در مورد بی حجابی داره؟
زهرا
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
آره ناشناس برو بپرس که چرا توی یه مملکت مثلا اسلامی پارچه چادری تولید نمیشه????!!!!!!
زهرا
|
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
میثم خان من یه چیز و خوب میدونم واین که هیچ چیزی در دین اجبار نشده میدونم حجاب حکم خداونده اما او فرموده است هر که مرا قبول دارد به خدایی هر که مرا تکذیب نمیکند پیامبرانم را قبول دارد احکام و دستوراتم را به جای بیاوردشاید خیلی از اونهایی که به زور همین یه روسری رو سر میکنندخداروهم قبول نداشته باشن اونن وقت کسایی مثل شماها به زور میخوان اون روسری رو بکنن چادر حالا همه ی اینها به کنار کاش لااقل مثل انسان باهاشون رفتار میشد تا شاید به راه بیان اما رفتاری که من به چشم دیدم از گشت ارشادی ها با دختران مردم ... آیا این شیوه ی پیامبراست????
میثم سپید
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
من در کامنتهای قبلیم هم گفتم با این روش برخورد موافق نیستم اما با اینکه اونارو به حال خودشون هم رها کنیم چون دین اجباری نیست موافق نیستم چون اون کسی که این حرفو میزنه نه دینو می شناسه و نه از امیال و خواستهای دو جنس چیزی می فهمه و اگه واقعا براش بنیان خانواده مهم باشه ابدا ممکن نیست این حرفو بزنه!!!چون چه بخواد و چه نخواد اینچنین رفتارهای بر تمامی خانواده های یک جامعه و حتی خانواده های متدین هم اثرات منفیشو میزاره!
مثل این می مونه که یک نوع گفتار خاص از طریق رسانه یا بعضی افراد در جامعه استفاده بشه.کم کم بعد از مدتی می بینیم که این نوع رفتار همه گیر می شه حتی اگه این نوع گفتار پسندیده هم نباشه!!!
احتمالا شما هم باید براتون خانوادتون و حفظش و تربیت درست فرزندانتون مهم باشه؟
زهرا
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
بله برای من خیلی اهمیت داره اگر هم که میخوان از این بی بندو باری جلوگیری کنن بهتره از شیوه ی معقولانه تری استفاده کنن باید جوری برخورد کنن که لایق یک انسان باشه!!!
فرهاد
|
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
۳
۳
سلام به همه
می بینم که بحث سیاست و بحث فرهنگ سیاسی داغه؟ خوب ما هم آمدیم داخل جمع
خوب دوستان همیشه گفتن اگه می خواهی ده رو بچاپی کدخدا رو ببین . خوب کمی واضحتر بگم ، همه مردم که دنبال تحقیقات دینی و یا دلایل و مشکلات پیش آمده نیستند که ؟ خودمانیم مردم ایران اولا دارای قانون همه یا هیچ اند یعنی یا همه را خوب فرض می کنند و یا همه را جمع بسته و بد می گویند این رو دقت کنید . سیستم فرهنگی ما برپایه شایعه و چشم و روهم چشمی هست . خوب چطور توقع دارید مردمی که همش دنبال مسائل روزمره و دیدن فقط نوک بینی مبارک هستند بتوانند تشخیص دهند که اینکارها رو آخوندهای واقعی می کنند یا آخوند نماها..... من خودم با این دولت و نظام هم کمی در کل کل هستم اما وجدانی باید بگم اگه می خواهی سیستم یک جامعه را برهم بزنی از فرهنگ و عقاید آن شروع کن . با کمرنگ کردن و ایجاد تردد در هنجارها . بابا گرونی همش از بیرون نیست که؟ از خودمون هم هست سوءاستفاده کننده ها و ... از افراد سودجو رانت خوارها و ... _ اون پدر و پسر هم اگه کمی غیرت داشتند و کمی هم به اصول ایرانی و ملی آن هم به صورت واقعی نه صوری ! قطعا اجازه ادامه حکومت بهشون نمیدادند در تاریخ ایران هرکس که خواست برای این کشور کاری کنه یا کشتندش آن هم توسط داخلی ها و گاها به تحریک بیگانه و یا اگر قیمت داشت خریدنش . کاش ما آدم ها خودمونو آنگونه ببینیم که کسی جرات نکنه برامون قیمت تعیین کنه درود بر میرزاتقی خان امیر کبیر درود بر ستارخان و باقرخان
درود بر آیت ا... کاشانی ، خیابانی ها درود بر کوروش کبیر و تمامی به خون خفتگان با عزت که خود را فدای ایران و ناموس و دین کردند بگذریم . البته به اون دست از عزیزان هم میهن من که واقعا فهیم هستند و بی جا قضاوت نمی کنند بر نخوره با آن دسته از عزیزان نیستم .
آقا مجيد و دوستان آقا مجيد نزديك 70 ئسال از سلطنت پدر و 34 سال از سلطنت پس ميگذره به خدا شرم آوره كه هنوز سوء مديريتها بي سواديها دزديها و كم كاريهامونو گردن اونا بندازيم خداوكيلي از نظر كار براي مردم احمدي نژاد كار كرده يا آقا رضا من اصلاً نميخوام طرفداري كنم ولي گندكاري بعضيا كه بچه 5 ساله هم ميفهمه رو تورو خدا ماست مالي نكنيد خيانته به خدا
رضاقلدر فقط یک عروسک خیمه شب بازی بود که دیگران از جای دیگه تکونش میدادن!!
نورا
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
هر چی که بود بهنر از شماها بود!
حداقل دوتا کار واسه ایران کرد.
ناشناس
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
پس بیزحمت بگو همونا بیان یه تکونی بدن دیگه !مردیم از گرونی
ناشناس
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
باز اقلا خودش قلدر بود نه اینکه صد نفر دورشو بگیرن تا با دلگرمی اونا چماق بگیره قلدری کنه
ناشناس
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
نورا تو سر مادربزرگ امثال تو هم زد که حجابشون رو بردارند . کلا تو سری زدن تو سر زن ها خیلی خوبه ! نه ؟! :)
نورا
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
تا توسری رو چی معنا کنیم!!!
ناشناس
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
تو سری یعنی به زور و قلدری حجاب از روی سر زن ها بکشند .به نظرم آی کیوت خیلی پایینه نورا که باید یه چیز روشن رو اینقدر برات توضیح بدهم .
نورا
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
یعنی تو اعتقاد داری:
برداشتن روسری = توسری!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
میثم سپید
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
نورا اینکه چیز معلومیه که رضاخان منطقش با منطقت یکی بوده بایدم اینجوری ازش حمایت کنی
زهرا
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
مفلوک جان(ناشناس)اوایل انقلاب بود که میگفتین:یا روسری یا تو سری!این حرف امثال تو بود نه رضا خان!!!!
ناشناس
|
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۹
۴
آقاي نويسنده شعرها تو خوندم. همه رو به همه چيز پيوند دادي.
راستي از كشورهاي اسلامي هم آمار داري. 12 درصد زنان متاهل ايران رو خوندي؟؟ از عربستان خبر داري؟ از مالزي هم آمار بده . لااقل تو كشورهاي غربي آمار دقيق هست.زور هم در كار نيست.اصلا روسپي گري در اروپا بخش عمده اش همين مهاجرها و آسيايي هاي خودمون هستند اينه مي دوني؟؟ روابط اختياري است!!
اون ها مهاجر نیستند آی کیو ! اونها زنهای قاچاق شده هستند و البت این اروپاییها اگه خیلی براشون مهم بود می تونستند جلوی قاچاق انسان رو بگیرند ولی مثل این که به نفعشون نیست و دوست ندارند روسپی خانه ها از رونق بیافتند !! مردهای اروپایی هم که به کشورهای اسلامی انگ زن ستیزی می زنند و خودشون رو خیلی متمدن فرض می کنند! خیلی راحت می روند سراغ این روسپی های بدبخت و مجبور ! و این مرردان اروپایی مدعی اصلا این طور مواقع حس بدویت و زن ستیزی پیدا نمی کنند ! البته اروپاییهای زبل هر از گاهی یه باند قاچاق رو هم برای خالی نبودن عریضه کشف می کنند ! و کلی هم تبلیغ می کنند که داریم با قاچاق زنان و کودکان مبارزه می کنیم ! هه
خطر
|
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
۶
۵
سلام من زمان زیادی نیست که دارم خبرهای صراط رو میخونم ونظرهای دوستان رو هم میبینم انصافا بگم بدون هیچ کینه ایی فهمیدم که این(نورا)ادم ... است
ناشناس تنت میخاره هاااااااااااااا! خوب نظر نده حال ادمم بهم نزن!!!!!!!!!!!!!!! این همه ملت نظر میذارن تو جزو اونا نیستی؟
زهرا
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
ناشناس دیگه واقعا متوجه شدم از مغز تعطیلی!
ناشناس
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
زهرا اولا تو از کجا فهمیدی این ناشناس کدوم ناشناسه؟! :) بعد هم مگه این ناشناس چیز بدی گفت. جنس زن کلا ......ه دیگه . نمونه اش تو و نورا که به جای این که از ظلمی که در حق زنها در غائله کشف حجاب شد انتقاد کنید، سنگ یک قلدر بی فرهنگ خشن رو به سینه می کوبید . کلا جنسیت ........ی هستید. ...........
زهرا
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
خیلی بی شخصیتی حالا که همین شما مردا اگه خانوم ها نباشن نابودین! بعدم برام مهم نیست فعلا که بعضی از ناشناس ها چرت و پرت میگن در ضمن به نظر من که خودمم چادریم به زور چادر سر خانوما کردن ستم کردنه تاچادر از سر کشیدن!چون حجاب در دین اجبار نیست ز
زهرا
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
خیلی بی شخصیتی حالا که همین شما مردا اگه خانوم ها نباشن نابودین! بعدم برام مهم نیست چون بعضی از ناشناس ها چرت و پرت میگن! در ضمن برای من که چادریم چادر به زور سر خانوما کردن ظلم بیشتر کردنه تا چادر از سر کشیدن!چون در دین حجاب اجبار نیست و زور کردن به نام دین خراب کردنه دینه!!!!!!
زهرا
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
کلا دهن و ببند!!!!!!
گربه جون دستت به گوشت نمیرسه چرا میگی پیف پیف?????????حرفت به خانوما نمیچسبه خیالت راحت!
به به بازم ناشناس!!!!! ببینم حالا شما خیلی با لحن زیبایی صحبت میکنی !؟؟؟ به مرده بنده خدا چیکار داری ؟؟؟ زنده هارو بچسب که.
افتاب گردون
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
موافقم
ناشناس
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
زهرا تو فامیل رضا قلدری که این طور براش جیز جیز میکنی . رضای ربع پهلوی هم این قدر خودش رو برای بابابزرگ قلدرش تیکه پاره نمی کنه . در ضمن اینجا اکثریت ناشناسند و گویا توی نابغه خیال کردی همه ناشناسهای اینجا یک نفرند :)
زهرا
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
نخیر من با ایشون هیچ رابطه فامیلی ندارم و اون و خوب مطلق نمیدونم من میگم چون اشتباه داشته نباید خوبی هاشو از یاد برد بعدم اره به نظر من همه ناشناس ها یکین چون جالبه که تقریبا همه شون با من مخالفا!
نترس من براش جیز جیز نمیزنم فقط از بدگویی پشت مرده بدم میاد همیییییییییییییییییین یه کم به خوبی هاش فکر کنین اصلا برای بدی هاشم لعنش کنین و اینقدر غیبت پشت سرش نکنین!!!!!!!!!!
زهرا
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
نخیر فک و فامیلش نیستم اما میگم اون اشتباه میکرد که زور میکرد شماها چرا دارین راه اون و دنبال میکنین شماها که خوبین!!!!در ضمن چون اکثر ناشناس ها با من مخالفا مهم نیست کی هستن!
ناشناس
|
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
۵
۵
قلدر بی سواد . طرفدارهای احمقش الان هم هستند و از قلدری این مردک طرفدرای می کنند ! این طور مواقع حقوق زن هم که براش این همه سینه چاک می کنند رو هم فراموش می کنند . زنها براشون تبدیل می شن به یه گله گوسفند که به زور چوب چوپان باید به یک سمت هدایت می شدند ! هه
بی شخصیت! میدونستی اگه همین رضا قلدر نبود و راه اهن و حالا به دلیل جنگ نمیساخت توی این سی و چند سال هم عمرا میتونستن راه اهن و راه اندازی کنین؟! چنانچه که الان نتونستن یه مترو خشک و خالی تو کل تهران راه بندازین!!! ....
ناشناس
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
نورا و زهرا ! شما دو زن نمی توانید (به زور توسری) حجاب از سر زن مسلمان کشیدن این قلدر رو از تاریخ پاک کنید !
حالا من بی شخصیت شما غرب زده ها با شخصیت ! البته احمق هم اونیه که قلدری یک دیکتاتور بی سواد رو نمی بینه و حلوا حلواش می کنه . البت عقب مونده هم هست .
ناشناس
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
زهرا جون آآره عزیزم تو راست میگی تنها کسی که عقلش می رسید همین قلدر بی سواد بد بدهن بی فرهنگ بود . :)))) هه
دخترک
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
تو که راست میگی آخه الان نه هیچ کس قلدر نه بی سواد، حقوق زن؟ ازین چیزام سر در میاری یعنی؟
افتاب گردون
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
زهرا خانم بی منطق ترین جوابی که میتونستی بدی همین بود
چون مترو از سر کوچه شما رد نشده باید کل قضیه رو زیر سوال ببری
حالا راه اهن و غیره بمونه
زهرا
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
چه ربطی داره این حرفت کاملا توجیحی بود بنده خدا اتفاقا مترو سرکوچه مونه ولی سی سال گذشت و حتی نتونستن یه مترو سرتاسر پایتخت راه اندازی کنن اما رضا شاه چی در طی چند سال که دقیق نمیدونم اما خیلی کمتر از سی سال راه اهن و راه اندازی کرد!
نورا
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
فقط راه آهن نبود.
اولین بیمارستان
ژاندارمری
دانشگاه تهران
ارتش ملی
فرهنگستان زبان فارسی
لغو قرارداد دارسی
تقویم شمسی
افتاب گردون
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
خوب خدا رو شکر که شما مترو داری
شما زدن مترو داخل شهر تهران با این هجم ترافیک و ادم و خونه رو با زدن راه اهن وسط بیابون یکی میکنی
امیدوارم بابت حمایتت فردای قیامت بتونی جواب خون به ناحق ریخته شده جوونا بدست این قلدر رو بدی!
پیشنهاد میکنم حوصله خوندن تاریخو نداری سریال در چشم باد رو حتما ببینی تا با دست اوردهای این قلدر بیشتر اشنا بشی
زهرا
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
شما حالت خوب نیست افتاب گردون! مهم اینه که این حکومت کمتر از ادعایی که داره کار کرده ولی رضاخان بیشتر از ادعاش کار کرد من کارشناس تاریخم میخوام بگم که هر پادشاهی به طور قطع خوب یابد نیست شما خیلی دارین افراطی برضدش حرف میزنین اون به زور چادر از سر بانوان میکشید و شماهاهم به زور چادر سر بانوان میکنین!پس لطف کن بگو چه فرقی باهاش دارین؟!
افتاب گردون
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
متاسفم شما که کارشناس تاریخی قدرت تشخیص اینو نداری که اون قلدر در برابر قانون خدا ایستاد و این نظام برای حفظ این قانون داره تلاش میکنه
از طریق موتور جستجو گر گوگل ایه حجاب رو سرچ کن شاید تونستی بین این دو مسئله تفاوت قائل شی
ومن الله توفیق
ناشناس
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
زهرا و نورا من جواب کوبنده ای به شما دو تا آی کیو دادم که توسط صراط سانسور شد . بی شخصیتی و حماقت از خودتونه .
زهرا
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
متاسفم برای تو و امثال تو که همه چیز رو در دین اجبار کردید حجابی که بخواد به زور به وجود بیاد همون بهتر که به وجود نیاد!!!خداروشکر که هیچ جای دین اسلام چیزی اجبار نشده و خودتونم نمیدونید که این اجبار رو از کجا اوردین,...
زهرا
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
نورا جان اینا رو میدونم ولی مغز این چندنفر به این چیزا نمیرسه من راه اهن و محض مثال گفتم!
باران
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
حرف من سر این جملس:
"اون به زور چادر از سر بانوان میکشید و شماهاهم به زور چادر سر بانوان میکنین"
تا زمانی که هیچ معیاری نداشته باشیم این حرف درسته ولی اسلام اومده تا معیار حق و باطل و به ما بده، نه این که هم تو راس می گی هم مخالف تو!
حجاب حکم خداست (اگر قبول داشته باشید)، مملکت و ملت ما هم شیعه، چرا نباید حجاب در آن رعایت شود؟؟؟؟
اون کسی که این حکم الهی رو به زور از سر مردم شیعه می کشید باید جواب بده، نه به قول شما، ما!
میثم سپید
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
زهرا خانم می تونم ازت یه خواهش کنم!!!خواهشن لطف کن اسمتو تغییر بده بهتون بر نخوره اما این اسم ما رو به یاد شخصیتی می ندازه که واسمون خیلی مقدسه و حاضریم جونمونم براش بدیم
لطفا اسمی انتخاب کن که با افکارت تناسب داشته باشه
ناشناس
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
زهرا تو که از قلدری که به زور تو سری حجاب از سر زن ها کشید حمایت می کنی دیگه حق نداری از حجاب اجباری انتقاد کنی. یه زمان رضا قلدر زورش رسیده با توسری حجاب از سر زن ها کشیده. الان هم جمهوری اسلامی زورش می رسه به زور سر زنها حجاب می گذاره . کسی هم دوست نداره تشریف ببره خارجه !
زهرا
|
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
باشه اصلا میخوام دلتون خنک بشه :لعنت به رضا شاه و جد و ابادش خنک شدین!!!!!!!!!?????????حالا چی بهتون رسید????بیکاری از بین رفت?خونه ارزون شد? سه هزار میلیارد چی اون برگشت? مرغ چی ارزون شد?فساد و فحشا از بین رفت?و غیره!دلتون خوش باشه و خنک!!!!
میثم سپید
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
زهرا خانم خواهرم"نمیدونم شاید شما اصلا خوشتون هم نیاد که خواهرم خطابتون کنم
می خوام اینو بدونید که کسی نخواست که بر خلاف میلتون از کسی انتقاد کنید!!!یا اینکه من اینقدر بچگانه فکر کنم که با لعنت فرستادن شما به رضاخان ارامش پیدا کنم!!!خیر
به نظر من سنجیدن فضای اون موقع کشور با الان خیلی بی انصافیه!ایا به نظرت رضاخان می تونست با این تحریمها فقط یک روز کشورو اداره کنه؟
اگه اون ادمی بود که خدماتش به کشور بیشتر از ضررهای بود که به ملت و کشور زده پس چرا در زمان هجوم متفقین هیچ یک از اقشار ملت از این فرشته حمایت و دفاع نکرد و حتی همون ارتشش هم برای بقایش کوچکترین کاری انجام نداد!!!اصلا اون همه ثروتی که برای فرزندان و چهار تا زنش به ارث گذاشت از کجا اومده بود!!!!!
و در اخر اینو باید بگم که من در هیچکدوم از کامنتام از شرایط موجود ابراز رضایت نکردم ولی برخلاف شما خواهر گرامی ملت رو هم در بروز این انحرافات سعیم میدونم و برای از بین بردن این معضلاتی که بهشون اشاره کردین نقش ملتو هم پررنگ می بینم
و اگه در کامنت قبلیم ناراحتتون کردم از شما معذرت می خوام.نمی خواستم جسارتی کرده باشم
زهرا
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
خواهش میکنم اقا میثم من از حرف شما ناراحت نشدم بیشتر از حرفهای ناشناس بدم میاد اخه خیلی بی منطقه مشخصا شما عاقل تر از اون هستین که به حرف من واکنش نشون دادین! من با حرفتون موافقم ولی میگم یه چیزیه که گذشته دیگه حرف زدن در موردش مشکلی و حل نمیکنه بهتره به بحث هایی بپردازیم که از بار مشکلات کم کنه من اصلا با اون خاندان موافق نبودم و نیستم اما از این کلید کردن بدم میاد میبینید که این بحث راه افتاده فقط شده باعث گناه و فحش و بدو بیراه پشت یه مرده ای که الان اینجا حضور نداره تا از خودش دفاع کنه به نظرم اصلا کاره درستی نیست!
قاسم
|
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
۴
۲
نیاز نبدو خودتو معرفی کنی نورا جان معلومه که ....ی چرا اسم دختر فرناندو تورس رو دزدیدی می خواستی معروف شی اسم زن میر حسین رو میذاشتی رو خودت بهتر بود
اگه میخواین به یه نظر جامع درباره خوب یا بد بودن رضاخان و پسرش برسیم
1-نباید موقعیت 50 سال قبلو با الآن مقایسه کنیم
2-برخوردی معقول و مثبت داشته باشیم
3-کارهای خوبشو همراه کارهای بدش ارائه بدیم
4-اصل اساسی اینکه ما قاضی محشر که نیستیم :پس فقط میتونیم نظر بدیم نه قضاوت
جسارتا زمان این حرفها گذشته، خیلی از حقیقت فاصله داری الان که دیگه همه چی روشن شده و بحران غرب و لیبرال دموکراسی بطورکامل شروع شده است و واضحترین بحرانشان که نمیتونن پنهان کنن همین بحران بدهی است که در طول تاریخ بی سابقه بوده است و تمام نشدنی است و علتش هم اینه که بقیه ملتها با گذشتن زمان استعمار کهنه و قدیم روشنتر شدن و پیشرفت کردن و بخشی از صادرات دنیا رو گرفتن در نتیجه غربیها دیگه مثل قبل صتنها صادرکننده های دنیا نیستن و دیگه پول ندارن خرج کنن و فخر بفروشن و بدهکار شدن. به همین سادگی و دو دوتا 4تاست.خمینسم و حزب ا..پیروز است. فی امان الله
کشف حجاب ابرجد اختلاس .....میلیارد تومانیه. اگر غیرتی وجود داشت برای حجاب آن وقت غیرت هم وجود می داشت برای کسانی که فرایند اختلاس را نظاره گر بودند ولی بی خیالش شدند تا اون رو افشا کنند، هر چند میزشان به خطر بیفتد. بی حجابی همه گونه غیرت را زایل می کنه.
باران
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
کشف حجاب!
هرچند درکش به این آسونیا نیست.
البته این هم باید گفت که رضاجان معلوم نیست کمتر از این هم نوش جان کرده باشه
میثم سپید
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
یعنی رضاخان پول هاپولی نکرد؟پس اینهمه ثروت که نوه نتیجه هاش هر چی بریز بپاش می کنند و تموم نمی شه از کجا اومده!!!
بحران غرب بطور کامل شروع شده است
|
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
۲
خمینیسم و اسلام ناب پیروز است اسلام امریکایی نابود. جوونا وقتی ملاقات با امام خامنه ای نایب امام زمان عج میشه علاقشونو به دین و نظام نشون میدهن، وقتی امتخابات میشه نشون میدهند، لطفا از طرف خودتون صحبت کنید نه همه جوونا. الان که لیبرال دموکراسی داره نفسهای اخرشو میکشه این اظهار نظرها در مورد اسلام .....خیلی عجیبه . نظام سرمایه داری را هم باید دیگه در موزه هادنبالش گشت. یکی از دلیل اقتصادیشو فقط عرض میکنم:کشورها و ملتهای دیگه بیدار شدن رشد کردن و بخشی از سهم بازار و صادرات دنیا را بخودشون اختصاص دادن در نتیجه دیگه غربیها پول ندارند تا به کشورهای دیگه زور بگن و حمله کنن و...درنتیجه باید قرض بگیرن و بدهیکار شدن و این بحران بدهکاری هم دیگه تمام نشدنی است. دو دوتا چهار تاست و کاملا علمی است.خمینیسم و اسلام ناب پیروز است. بزودی خواهیم دید.امسال یا سال دیگه یا ده سال دیگه یا... امام خامنه ای نایب امام زمان عج: بحران غرب بطور کامل شروع شده است و ممکنه نتایج این بن بست سالها بعد به نتایج نهایی برسه و لی بحران غرب بطور کامل شروع شده است .
مرگ بر رضا خان فراماسون درود بر امام خمینی حجاب حکم صریح خداست چه خدای مسلمان چه خدای دیگر ادیان با هر عقیده ای حجاب یک ضرورت فطریه و البته اجباری برای مخالفاش
بالای 30 ساله زیر خروار ها خاک داره جواب کشف حجاب و بقیه کاراش رو میده
ایا کسی میتونه نجاتش بده؟
کسانی هم که امروزه دم از بی دینی میزنند و دلشون برای برهنگی له له میزنه بدونند
یه روزی همین ها هم باید زیر خروار ها خاک جواب زلف پریشون کردن و بی غیرتی شون رو بدند مثلا کسی که اختلاس یا دزدی کرده
هر چند که ناراحت بشند و منفی بدند از واقعیت گریزی نیست
گرسنه
بیکار
فقیر
دردمند
آشفته
سرگردان
و..............
کرده اند
شما مگه تاریخ نخوندی عزیزم حداقل در حد دوران تحصیل ؟
ما هم در این جامعه زندگی میکنیم ولی مثل شما از دین گریزان نیستیم
شهید انیلی در جامعه ای زندگی میکرد و الان مسلمانان اروپا و امریکا زندگی میکنند که دین یک ضد ارزشه ولی دین دارند
ایا شرایط میتونه بهانه خوبی برای بی دینی باشه؟
خیر این ها فقط بهانه است
افراد ضعیف برای توجیه ضعف خود شرایط رو بهانه قرار میدند
این دلیل قرانی هم داره
لطفا به ضعف خودتون اقرار نکنید
ادرس بدی منم بدم نمیاد تاریخ واقعی رو بخونم
دین نه
دین اسلام ضد ارزشه
مسیحی ها که تو اروپا مشکل ندارند این مسلمونها هستند که با وجود تبلیغات عیله دین اسلام و تهدید شدن از طرف نژاد پرستها دین خودشون رو نگه داشتند
این نیازی به اروپا اومدن نداره
اظهر من الشمسه
تاحدی حق باشماست..این تقصیر بعضی ازما بود که درمقابل افاضات "آزادی خواهی" و"اسلام متمدن" و" گفتگوی فرهنگها!!" کوتاه اومدیم وگفتیم باشه...شاید این بابا راست میگه وماداریم قدیمی فکر میکنیم وبهتره بذاریم جوونامون هرجورمیخوان بگردن واین نبود مگر بخاطر اعتمادی که داشتیم که "بعضی ها" از ازادی سوء استفاده نمیکنن.از طرفی دشمن هم جنگ نرم وکارهای ضد فرهنگی راه انداخت وتعدادی ازجوونای مارو از راه به درکرد.که البته تعدادشون زیادهم نیست نسبت به جمعیت کل کشور..ولذا.....داریم بازنگری میکنیم...باز هم بازبون خوش وواقعا دوستانه واز صمیم قلب ازشون درخواست میکنیم که به اصل اسلامی ودینی خودشون برگردن..اگر هم نمیخوان برگردن واونطور زندگی کردن رادوست دارن مرزها به روشون بازه میتونن تشریف ببرن اروپا..امریکا یاهرجا که دوست دارن..اگه میخوان توی ایران زندگی کنن باید مطیع قوانین اسلام ونظام جمهوری اسلامی ایران باشن..قبول کردن چه بهتر جاشون روی سرما وروی تخم چشم ماست..امااگه قبول نکردن وخواستن همینجا بمونن وبه انطور زندگی ادامه بدن اونوقته که دیگه باید چوب رابرداشت...وشک نکن که برمیداریم..میخوای خواهرم باش..میخوای برادرم باش یاهرکس دیگه..هیچ فرقی نمیکنه.
دیدیم دست مردم!!!
1.اون چوبتو بردار اول یکی بکوب توی کله ت تا شاید عقل نداشته ت بیاد سرجاش!
2.چوب رو بکوب تو سر مختلسین و مال ملت خورها تا ببینیم عرضه داری!
3.تو احدی از آحاد این ملتی و حق نداری اینطور انحصارطلبانه و حق بجانب و از موضع بالا صحبت کنی!
4.ایران مال همه ی ایرانیانه و ارث پدریه تو و امثال تو نیست!
5.نچایی!!!
حداقل چشمتون به دهن بعضیا نباشه که میگن قبل از انقلاب ال بود و بل بود . بله الان هم مشکلات زیاده ولی توقعات هم به مراتب بالاتره. اون رضاشاه خاک بر سر هم دردی رو از ملت دوا نمی کرد.
نورا هم تکلیفش از اول با کامنتاش مشخص بود. خدا بیماران رو شفای عاجل بدهد ان شاء الله . آنکه ادب ندارد عقل ندارد !
ثانیا لطفا خودتون رو به اون راه نزنید کاملا هدفش از ساختن راه آهن مشخص بود.
مردم روستاها در فقر و بدبختی زندگی می کردن اون ملعون نشسته بود تو کاخش کباب و .... میخورد !
اینارو چی میگی طاها!؟
اینم باید ذکر کرد که بیشتر انگلستان با مستشار هاش و علی الخصوص فروغی معلوم الحال سعی می کردن این کار ها رو براش انجام بدن چون حکومتش کله پا میشد که آخرش هم شد . وگرنه یه نفر که تا میره ترکیه از این رو به اون رو میشه عیار کارش مشخصه !
سالها نفت کشور دست انگلیس بود و تو جنگ جهانی اول هم اون ارتش به قول شما ابرقدرتش کاری از پیش نبرد و الان امثال شما هر کاری بکنید نمی تونید کارهای ننگینش رو توجیه کنید.
اون قرارداد دارسی هم که بعدش 1933 رو بستن ، دست آخر هم که گس-گلشائیان و ...
دخترک : همه جای دنیا کجا بود ! میگم وضعیت تو روستاها فلاکت بار بود مردم چند روز هیچی نمیخوردن فقط هم تقصیر این مردک بود.
مادربرزگ"دیندار " شما دقیقا سر کدوم قضیه ازش طرفداری می کنه ؟! احیانا همین کشف حجاب ؟! یا قضیه زیرچکمه انداختن آیت الله بافقی ؟! یا ترور مدرس و کلنل محمد تقی پسیان و میرزا کوچک خان ؟!
اینکه الان فقط پسرفت داریم نظر شماست و فکاهه ای بیش نیست بهتره اطلاعاتمون رو زیاد کنیم راجع به این قضیه.
محبوبیت یا منفوریت هم بیشتر تحت تاثیر تبلیغات کشورهای غربی هستش چون منافعشون رو نمی تونن توسط ما تامین کنن !
عاقلان دانند!!!
این پیشرفتهای که می گی ایا با کمک متخصیصن داخلی میسر شده بود یا فقط تکنولوزی وارد کشور می شد بدون اینکه علمش وارد ایران بشه و ملت ایران هم همیشه خودشو وابسته اون کشورها ببینه
هر چند الان خیلی سختی می کشیم اما اینو مطمئنیم که به هر دانشی دست پیدا می کنیم در سالهای اینده هم می تونیم بدون مشکل از این علوم استفاده کنیم حتی اگه تموم کشورهای دنیا هم مارو تحریم کنند
فرقش اینه خانم
اون هایی که فکر می کنن خیلی داره بهشون فشار میاد اگر فلسفه حجاب رو نمی دونن می تونن برن بپرسن و البته اگر خدا و اسلام رو شناختن و باز هم قانع نشدن می تونن از مملکت اسلامی برن بیرون و مثلا مسیحی بشن. خب طبیعتا مرتد هم هستن.
ببخشید یک نگاه به تعداد آرا به اصطلاح نمایندگان بندازید بعد صحبت بفرمایید
یعنی می فرمایید که می شه هر موقع دلمون خواست نص صریح قرانو عوض کنیم!!!شاید فردا کسی پیدا بشه و وقاحتو به اوج برسونه و خواستار ازدواج با محارم بشه بازم می شه چون خواست عده ای اینجوریه براشون در دین تعغییرات به وجود بیاریم؟
یک طرفه به قاضی نرین.
البته زیر خاک توجهی نیست مجید جان
هوس جنسی مرد هیچوقت سیر نمیشه (فعلا با زن کاری نداریم) و بی حجابی و در پی آن عشوه و ...و رابطه جامعه رو گند میکشه،
سوال:اگه بذارید این نفسهای سیر نشده!! خودشونو از جامعه و از طریق کسانی که خاهان این قضیه هستن خودشونو سیر کنن بد اخلاقیها رو تو جامعه نمیبینیم،
جواب: آزموده را آزمودن خطاست،جناب آقای فروید بعد از اینکه کشفیدن ! انسان فقط دارای دو بعد هستش یکی شهوت و دیگری خشونت به کمک برادر زاده پولدارش و دولت فدارال و به تبعیت از اون دولتهای اروپایی و ایالتهای آمریکا تونستن یه کاری بکنن که این انسان چموش! (به گفته فروید) بتونه شهوت(کاباره ها و وضع قوانین سهل کننده) و خشونت(ورزشهایی مث کشتی کج و رینگ مرگ و ....)
خودشو خالی کنه، نتیجه چی شد؟؟؟ نتیجه این شد که بعد از اجرا دیگه به رابطه 1 نفر آقا و 1 نفر خانوم قانع نشدند و رابطه های گروهی یا چند جانبه یا رابطه در محل کار در جلوی انظار عمومی
و... بعدا که اوناهم موجب ارضا نشد به همجنس بازی و رابطه با حیوانات روی آوردن خدا میدونه بعد از این مرحله نوبت چیه؟ مثلا نوبت اعضا خانواده یا مثلا پدر و پسر یا دایی و برادر شوهر!! یا مثلا انسان با دیوار یا اشیا که البته این مورد آخریا هم داره انجام میشه،
یا شما میتونید به تجاوز به عنف های سر سام آور مثلا تجاوز به یک سوم ارتشیا یا تجاوز به 80% درصد دختران و زنان در کشور x رجوع کنید(تو این وبهای خبرگذاری و... یه چرخ بزنید عیار دستتون میاد)
(تو کشور ما هم از بس کمه وقتی متاسفانه توسط افردی که هنجارهای اسلامی رو رعایت نمیکنن و محرکشون هم اون قشر از جامعه هست که برهنگی حتی نسبی رو ترجیح میده یا رسانه های جمعی مث اینترنتو شبکه هایی مث جم و فارسی وان و... که درسته قسمتهای حساسو سانسور میکنن ولی همین نوع سانسور خودش محرک اینه که انسان اون قسمت سانسور شده رو انجام بده!!!(به نقل از دوستان) مث بمب میترکه، که البته اینم واقعا واقعا جای تاسف داره بخدا انقد حالم گرفته میشه وقت ایجور خبرا رو میشنوم)
خب اشتباه فروید چی بود؟؟ من با بقیه اشتباهاش کاری ندارم فقط اینو میگم،فروید اون موقع نفهمید که انسان هیچ وقت ففط و فقط 2 بعد شهوت و خشونت نداره بلکه دارای بعدهای دیگه (با بعدهای دیگش کاری ندارم) به اسم بعد بی نهایت طلبی هست که اینو همه به راحتی قبول میکنن(مثال زیاده مث آخر یه گیم و...) البته فروید تو جزوه های آخر عمرش اومد جبران کنه و بگه اشتباه کردم و حتی گقت و گفت که باید جبرانش کنم که دیگه فاتحه...
سوال : خب مگه خدا انسانو بی نهایت طلب نیافریده پس بذارید تا هر جا دوس داره بره چیکارش دارید خب ؟!!
جواب : به راحتی میشه دید که بنیان خانواده از هم میپاشه (الانم تو بعضی کشورها میشه دید)
و بوجود آمدن بچه های بی هویت و هزار تا چیز دیگه و چرا خداوند انسان رو بی نهایت طلب آفریده به طور اجمالی میشه گفت چون هیچ چیز در دنیا و هیچ جا بی نهایت نیست جز خدا (فک نکنین زمان بی نهایته اونم بحث داره) خدا میخاد هدفش فقط و فقط خودش باشیم ،البته این جواب شخصیه منه.
بابا بخدا پیشرفتو مدیون اون متفکرایی هستیم و هستن که از بس سرگرم علم و اینجور مسایل بودن که ساعتشونو اشتباهی مینداختن تو آب یا مثلا بیگ بنگ و آیت الله مرتضی رضوی چهار سال قبل از همه کسانی مث هاوکینگ و نیل تو کتاب تبین جهان و انسان از طریق نهج البلاغه اثبات کرده بودن که شکایت هم کردن به دانشگاه کمبریج و سوالاتی هم از دانشمندان علوم فیزیکی پرسیدن که نتونستن به عنوان مطرح کننده این نظریه جواب بدن ببخشین از بحث خارج شدم میخاستم بگم اگه به فرهنگ و دین اصیل خودمون عمل کنیم که برای همه چیز از جمله ارضا صحیح مرد و زن در قالب ازدواج هم کفو (یعنی جفت و جور هم) و پیشرفت علمی و اخلاقی و اقتصادی مخصوصا و... برنامه داره براحتی به همه چیز میرسیم و اینجا وظیفه نهادهای اجرایی بسیار بسیار بالاست که فقط اینو میگم خواهش میکنم با اجرای اقتصاد سرمایه داری (و....) مشکل بر مشکل نیفزایید اگه به حرف رهبر این جامعه عمل کنید و اقتصاد و فرهنگ و ... رو اسلامی کنید نه لیبرالی و صدرایی و... هم به نفع دنیای شما و هم عقبای شماست و از مردم (خوانندگان این نظر) خاهش میکنم بصورت دقیق و پخته نظر بدیم و نذاریم احساساتمون به ما غلبه کنه بجای عقل.
مرسی.
دمت جیز داداش عالی بود
شما باید نویسنده باشین
جالب اینجاست که اگه خوب به حرفاشون توجه کنی متوجه می شی چقدر متناقض صحبت می کنند مثل اینکه از یک مشکل روحی رنج می برند و عقده های جنسیشون شدیدا بهشون فشار میاره
در واقع هر چه بلد نیستید در با این کامنت می آموزید!!!
به مرحله پایانی رسیدنو اصلا قبول ندارم اتفاقا کاری که از اخرای صفویه شروع شد و در قاجاریه تشدیدش کردن و رضاخانو پسرش تیر خلاصو بهش زدن جمهوری اسلامی دوباره احیاش کرد و این مسوولین بی مسوولیت هستن که با ندانم کاری دارن کارو خراب میکنن
هم کار رضاخان غلط بود که به زور قصد کشف حجاب را داشت و هم کار مسئولین ج.ا که از اول انقلاب خواستند به زور مردم را با حجاب کنند.
و جالبه که هر دو نیز ناموفق بودند...
بالاخره ما متوجه نشدیم این سه هزار میلیارد چی شد؟؟؟
چیکار به مرده ها دارین زنده هارو بچسبین.
گنـه کـــرد در بلـــخ آهنـــگري
به ششتر بريدن سر مسگري
اگر به اینه... آخرش نفهمیدیم قطارهای از رده خارج شده کانادا رو چرا خریدیم آخرش نفهمیدم چرا تولیدی چادر سیاه نداریم آخرش نفهمیدم ............
گرفتین منظورمو؟!!!!!!!!!!!
مثل این می مونه که یک نوع گفتار خاص از طریق رسانه یا بعضی افراد در جامعه استفاده بشه.کم کم بعد از مدتی می بینیم که این نوع رفتار همه گیر می شه حتی اگه این نوع گفتار پسندیده هم نباشه!!!
احتمالا شما هم باید براتون خانوادتون و حفظش و تربیت درست فرزندانتون مهم باشه؟
می بینم که بحث سیاست و بحث فرهنگ سیاسی داغه؟ خوب ما هم آمدیم داخل جمع
خوب دوستان همیشه گفتن اگه می خواهی ده رو بچاپی کدخدا رو ببین . خوب کمی واضحتر بگم ، همه مردم که دنبال تحقیقات دینی و یا دلایل و مشکلات پیش آمده نیستند که ؟ خودمانیم مردم ایران اولا دارای قانون همه یا هیچ اند یعنی یا همه را خوب فرض می کنند و یا همه را جمع بسته و بد می گویند این رو دقت کنید . سیستم فرهنگی ما برپایه شایعه و چشم و روهم چشمی هست . خوب چطور توقع دارید مردمی که همش دنبال مسائل روزمره و دیدن فقط نوک بینی مبارک هستند بتوانند تشخیص دهند که اینکارها رو آخوندهای واقعی می کنند یا آخوند نماها..... من خودم با این دولت و نظام هم کمی در کل کل هستم اما وجدانی باید بگم اگه می خواهی سیستم یک جامعه را برهم بزنی از فرهنگ و عقاید آن شروع کن . با کمرنگ کردن و ایجاد تردد در هنجارها . بابا گرونی همش از بیرون نیست که؟ از خودمون هم هست سوءاستفاده کننده ها و ... از افراد سودجو رانت خوارها و ... _ اون پدر و پسر هم اگه کمی غیرت داشتند و کمی هم به اصول ایرانی و ملی آن هم به صورت واقعی نه صوری ! قطعا اجازه ادامه حکومت بهشون نمیدادند در تاریخ ایران هرکس که خواست برای این کشور کاری کنه یا کشتندش آن هم توسط داخلی ها و گاها به تحریک بیگانه و یا اگر قیمت داشت خریدنش . کاش ما آدم ها خودمونو آنگونه ببینیم که کسی جرات نکنه برامون قیمت تعیین کنه درود بر میرزاتقی خان امیر کبیر درود بر ستارخان و باقرخان
درود بر آیت ا... کاشانی ، خیابانی ها درود بر کوروش کبیر و تمامی به خون خفتگان با عزت که خود را فدای ایران و ناموس و دین کردند بگذریم . البته به اون دست از عزیزان هم میهن من که واقعا فهیم هستند و بی جا قضاوت نمی کنند بر نخوره با آن دسته از عزیزان نیستم .
رضا شاهه اگرچه بیسواد بود و دست نشانده ولی انصافا" ایران رو نوین کرد
حداقل دوتا کار واسه ایران کرد.
برداشتن روسری = توسری!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
راستي از كشورهاي اسلامي هم آمار داري. 12 درصد زنان متاهل ايران رو خوندي؟؟ از عربستان خبر داري؟ از مالزي هم آمار بده . لااقل تو كشورهاي غربي آمار دقيق هست.زور هم در كار نيست.اصلا روسپي گري در اروپا بخش عمده اش همين مهاجرها و آسيايي هاي خودمون هستند اينه مي دوني؟؟ روابط اختياري است!!
گربه جون دستت به گوشت نمیرسه چرا میگی پیف پیف?????????حرفت به خانوما نمیچسبه خیالت راحت!
نترس من براش جیز جیز نمیزنم فقط از بدگویی پشت مرده بدم میاد همیییییییییییییییییین یه کم به خوبی هاش فکر کنین اصلا برای بدی هاشم لعنش کنین و اینقدر غیبت پشت سرش نکنین!!!!!!!!!!
حالا من بی شخصیت شما غرب زده ها با شخصیت ! البته احمق هم اونیه که قلدری یک دیکتاتور بی سواد رو نمی بینه و حلوا حلواش می کنه . البت عقب مونده هم هست .
چون مترو از سر کوچه شما رد نشده باید کل قضیه رو زیر سوال ببری
حالا راه اهن و غیره بمونه
اولین بیمارستان
ژاندارمری
دانشگاه تهران
ارتش ملی
فرهنگستان زبان فارسی
لغو قرارداد دارسی
تقویم شمسی
شما زدن مترو داخل شهر تهران با این هجم ترافیک و ادم و خونه رو با زدن راه اهن وسط بیابون یکی میکنی
امیدوارم بابت حمایتت فردای قیامت بتونی جواب خون به ناحق ریخته شده جوونا بدست این قلدر رو بدی!
پیشنهاد میکنم حوصله خوندن تاریخو نداری سریال در چشم باد رو حتما ببینی تا با دست اوردهای این قلدر بیشتر اشنا بشی
از طریق موتور جستجو گر گوگل ایه حجاب رو سرچ کن شاید تونستی بین این دو مسئله تفاوت قائل شی
ومن الله توفیق
"اون به زور چادر از سر بانوان میکشید و شماهاهم به زور چادر سر بانوان میکنین"
تا زمانی که هیچ معیاری نداشته باشیم این حرف درسته ولی اسلام اومده تا معیار حق و باطل و به ما بده، نه این که هم تو راس می گی هم مخالف تو!
حجاب حکم خداست (اگر قبول داشته باشید)، مملکت و ملت ما هم شیعه، چرا نباید حجاب در آن رعایت شود؟؟؟؟
اون کسی که این حکم الهی رو به زور از سر مردم شیعه می کشید باید جواب بده، نه به قول شما، ما!
لطفا اسمی انتخاب کن که با افکارت تناسب داشته باشه
می خوام اینو بدونید که کسی نخواست که بر خلاف میلتون از کسی انتقاد کنید!!!یا اینکه من اینقدر بچگانه فکر کنم که با لعنت فرستادن شما به رضاخان ارامش پیدا کنم!!!خیر
به نظر من سنجیدن فضای اون موقع کشور با الان خیلی بی انصافیه!ایا به نظرت رضاخان می تونست با این تحریمها فقط یک روز کشورو اداره کنه؟
اگه اون ادمی بود که خدماتش به کشور بیشتر از ضررهای بود که به ملت و کشور زده پس چرا در زمان هجوم متفقین هیچ یک از اقشار ملت از این فرشته حمایت و دفاع نکرد و حتی همون ارتشش هم برای بقایش کوچکترین کاری انجام نداد!!!اصلا اون همه ثروتی که برای فرزندان و چهار تا زنش به ارث گذاشت از کجا اومده بود!!!!!
و در اخر اینو باید بگم که من در هیچکدوم از کامنتام از شرایط موجود ابراز رضایت نکردم ولی برخلاف شما خواهر گرامی ملت رو هم در بروز این انحرافات سعیم میدونم و برای از بین بردن این معضلاتی که بهشون اشاره کردین نقش ملتو هم پررنگ می بینم
و اگه در کامنت قبلیم ناراحتتون کردم از شما معذرت می خوام.نمی خواستم جسارتی کرده باشم
معلومه البته پشت این کارش یه سری استراتژی بود ولی خب یه خورده به مغزش فشار نیورد که نتیجه عکسش رو پیش بینی بکنه.
1-نباید موقعیت 50 سال قبلو با الآن مقایسه کنیم
2-برخوردی معقول و مثبت داشته باشیم
3-کارهای خوبشو همراه کارهای بدش ارائه بدیم
4-اصل اساسی اینکه ما قاضی محشر که نیستیم :پس فقط میتونیم نظر بدیم نه قضاوت
هرچند درکش به این آسونیا نیست.
البته این هم باید گفت که رضاجان معلوم نیست کمتر از این هم نوش جان کرده باشه