۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۵
۱۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۴
لزوم ترمیم الگو های بدحجابی در جامعه + تصاویر تاسف بار

بازیگران بی حیا الگوی اشاعه فساد

تا زمانی که بازیگران سینمای ایران به عنوان الگوی زن مسلمان توسط گشت ارشاد و نهاد های انتظامی به دلیل بد پوششی دستگیر می شوند و هنوز الگوی بی حجاب به عنوان الگوی برتر در جامعه ایرانی است نمی توان . . .
کد خبر : ۶۹۶۲۷

صراط - رواج پدیده‌ی بی حجابی از دیر باز مورد توجه و اعتراض مسئولین و مردم بوده است تا حدی که طی ماه های گذشته مسئله کنترل بد حجابی و پوشش های غیر اسلامی در سطح جامعه به حاشیه ساز ترین خبر رسانه های دیداری و شنیداری تبدیل گردیده است .

به عقیده بسیاری از نهاد های مجری و اثرگذار در طرح مبارزه با بدحجابی ، مسئله ای که امروز به عنوان پوشش راحت در میان زنان و مردان جامعه ما رواج پیدا کرده است ناشی از چندین الگوی ناصحیح و غلط است که افراد و چهره های تاثیر گذار فرهنگی در کشور نظیر : بازیگران ، هنرمندان و ... آن را القاء کرده اند .


در کل و به طور طبیعی می توان از چنین بررسی هایی نتیجه گرفت که نظام‌های سیاسی جهان برای پیاده کردن منویات فرهنگی‌ ـ ‌اجتماعی‌ خود در سطح جامعه از ابزار هایی بهره می برند که در جامعه به عنوان الگو مطرح شده اند ، زیرا به عقیده جامعه شناسان و روانشناسان تاثیر گذارترین افراد در زندگی افراد شخصیت محبوبی است که فرد برای خود الگو قرار می دهد و بنا بر تجربه دولتمردان یکی از تاثیر گذار ترین افراد در سال های اخیر بازیگران و سینماگران مشهور  کشورها هستند .


با توجه به نکته فوق ، این بحث نیز تابع همان قاعده الگو پذیری در جامعه است یعنی تا زمانی که الگوی زن و مرد ایرانی در پوشش و غیره به سمتی نرود که مطابق با هنجار های جامعه بتوان به آن نگاه کرد هیچگاه نمی توان به زور و جبر جامعه ای با پوشش سالم داشت .

به عبارتی دیگر برای حل و فصل معضل بد پوششی ، بایستی از همه‌ی ابزارهای موجود اعم از قانونی، انتظامی و فرهنگی، برای پیاده‌سازی این مقوله در جامعه بهره‌ گرفت اما تا الگوی جامعه الگویی متناسب با شعون اسلامی نباشد هیچ طرحی به ثمر نخواهد نشست .


تا زمانی که بازیگران سینمای ایران به عنوان الگوی زن مسلمان توسط گشت ارشاد و نهاد های انتظامی به دلیل بد پوششی دستگیر می شوند و هنوز الگوی بی حجاب به عنوان الگوی برتر در جامعه ایرانی است نمی توان از درست کردن وضع حجاب در جامعه سخن گفت .

به عبارت دقیق تر زمانی که زن یا مرد مسلمان پوشش خود را با پوشش بازگرانی نظیر کسانی که عکس های آنان را در زیر مشاهده خواهید کرد تطبیق دهد چگونه می توان این هجمه لجام گسیخته به حجاب را کنترل کرد .



در کل با توجه به این نکته که امروز مسلم و بدیهی است ترویج بد‌حجابی از جمله ابزارهای جدی دشمن در مقوله‌ی جنگ نرم است و از آنجایی که مبنای نظام ما دینی است و نظام اسلامی بر دین مردم استوار است، دشمنان ما به دنبال این هستند که با ترویج بد‌حجابی و مفاسد اخلاقی و اجتماعی پایه‌ی نظام را سست کنند و از بین ببرند و هدف نهایی آن‌ها این است که حکومت اسلامی در بین مردم پشتوانه‌‌ی دینی نداشته باشد پس باید تا دیر نشده به مشکلات فرهنگی ریشه ای تر نگاه کرد و از موضع گرفتن برخی جریانات نهراسید .


نظرات بینندگان
علي قلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۱۹۱
۲۹
ازكجامعلوم اينهاهنرپيشه هاي ايرانه اگه اينااينطوري درجامعه مي گردن خوب عكسشونه چرادستكاري ميكنين بزارمردم بفهمندكه كيابراشون فيلم وسريان بازي ميكنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما اول یاد بگیر که درست تایپ کنی بعد بیا در مورد دیگران نظر بده و قضاوت کن!
العبد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۱۲۴
۳۰
به نظرم وقتی یکی انقدر برای ارزشهای اسلامی ارزش قایل نیس باید از بازی کردن توی فیلمهای کشور اسلامی منع بشه . چون افراد بازیگر یک کشور نشون دهنده ی فرهنگ و اعتقادات اون کشورند.درصورتی که توی کشور ما این فرهنگ و اعتقادمون نیست . وما الحمدلله در اکثریت هستیم...
حق دارن بگن بیشترین ضربه رو شیعه ها به تشیع میزنند...
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آره واللا!!!
بیشترین ضربه رو به اسلام شماها زدین !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
العبد (از همون ال اول اسمت معلومه فرهنگ کجارو میخوای به ملت ایران غالب کنی)چطور به این نتیجه رسیدی که در اکثریت هستید متوهم !؟
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا اظهارنظرای سخیف نکن و لوس بازی در نیار لطفا و خواهشا !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممکنه این دفعه جوابمو بدی نورا!!!لطفا تعریفتو از اسلامی که مد نظرته روشنتر بیان کن
علی ( از ایران )
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس : اسلام تعریف ندارد اسلام ، اسلام است
العبد: این لقب گنده تر از دهنِ آدماییه که مصداق تعیین می کنن و جای خدا تصمیم می گیرند و ما فقط یک عبد می شناسیم آنهم مرحوم بهجت است
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا نخندونم جان مادرت ، 3000 میلیارد رو ازشون پس گرفتم بیا بین هم تقسیمش کنیم که فساد دامن بقیه ی جامعه رو نگیره.
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس اول
به جای اینکه ملیت گرا باشی، حق گرا باش!!!!
من با اینکه از اعراب متنفــــــــــــــــــــــرم، اما عاشق اسلامم
غالب اعراب آدم های حال بهم زنی هستند اما این دلیل نمیشه که همه بد باشن!
دلیل نمیشه پیامبر بد باشه و ...

من به ایرانی بودن و مسلمان بودن خودم افتخار میکنم
اما بدون، حق محدودیت جغرافیایی نداره!
حق هر جایی که بود، طالبش باشه، در ایران، در کشور های عربی، در اروپا، در آمریکا و ....
العبد
|
Iran (Islamic Republic of)
نوراجان بنده هیچ جای صحبتام نگفتم بنده شیعه ی واقعی محسوب میشم!!!!!!!
ناشناس اول:این اسم صرفایه اسمه .امادرباره ی اکثریت بودنمون هم شما به امتیاز های +و-داده شده به صحبت بنده نگاه کن متوجه میشی...
برای تکمیل صحبتهای ناشناس دوم باید بگم تشیع یه فرق اساسی با اسلام داره و اونم برتری شیعه ی واقعی نسبت به مسلمون واقعیه...
علی آقا:باجمله ی آخرشما کاملا موافقم.شما دعاکنید که انشالله به اون درجه برسیم...
ضمنا بانظر آقاصمدکامممممممممملا موافقم...
آقاکامران من به انقدر فهمیده بودن شما افتخار میکنم وبه اینکه هموطن من جزو خود فروخته های کشور های بیگانه نیست و هر جاحضور داره حق روالگوی خودش قرارمیده...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ارزشهای اسلامی جایگاهشون اینقدر پایی نیست که یکی مثل تو درباره شون و درباره اعتقاد آدمها بهش نظر بده برادر من! خیلی بدبختی ضمناً که فکر می کنی آدمهای پکیده و متحجری مثل تو در اکثریت هستن! اکثیت مردم ایران مسلمون هستن و اعتقاد به ارزشهای اسلامی دارن اما به خودشون اجازه نمی دن اینطوری دیگرا رو قضاوت یا محکوم کنن! یه کلمه عربی رو جای اسمت اینجا نوشتی فکر کردی مسلمونی؟؟ کسانی مثل شما هستن که تیشه به ریشه اسلام می زنن نه اونی که بی حجابه و همه میدونن عقایدش تو چه حد و به چه چیزهایی هست! اون خطرش خیلی کمتر از امثال توست!
علی ر
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا شما دیگه ساکت
اسلام اسلامم میکنه واسه مون
تو که راهت مشخصه دیگه چرا وقت مردمو میگیری
برو با عزیزانت نشست و برخواست کن
ضربه به اسلام!!!!!!!! هه هه هه خندیدم
چقدرم اسلام شناسی
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس : این که شما بخوای حق نظر دادن رو از فرد دیگری صلب بکنی درسته ؟! این رو بدون که مسلمون یکی از فروع دینش تبری هست و باید از هر چی خدا ممنوع کرده بدی بیاد و بعضی جاها هم به شکل عملی تنفرش رو اعلام بکنه. پس اگه مسلمونی متنبه باش !
اگر از نظر شما هر اعلام نظری قضاوته دیگه این مشکل خودتونه !

اون لغت عربی هم اگر می دونستی ماهیتش چیه این حرف رو نمی زدی. احتمالا !

اگر با لغت عربی مشکل داری پس چرا تو نظرت این همه ازش استفاده می کنی ؟همه واژه هات رو پارسی بنویس ! مگه ما نژاد پرستیم که از عرب و لغتش نفرت داشته باشیم ؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا سلام!
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه خبر ندارید این پیرزن(ن...) وکیل وصی همه سینمایی ها است . به خصوص ....
محمد ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۸۶
۱۹
همینا در لیست زنان برتر لیست آقای م ........... جای داشتن در ویژه نامه خاتون !! نگاه فرهنگی دولت یعنی جا دادن برخی از همین خانومای مورد سینما در لیست زنان برتر !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل مگه فهمیدی اینا کی هستند ؟!!!!! سوتی هات داره زیاد میشه صراطی !!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
سوتی ش چیه ناشناس ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از درون آدمو داغون می کنن
نازی جووووووووووووووووووون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۳۵
۵
من تو کار مسئولین موندم بخدا
اینا با اینکه تصاویرشون محوه اما باز هم مفسده دارن و اگاهانه این تصاویر رو نشر و پخش میکنن اما یه دختر بدبختی که از روی نا اگاهی یه کاری میکنه تا با ابروش بازی نکنن و خانوادشو نخوانو نگران نکنن ول کن ماجرا نیستن
واقعا عدل برقراره
خدا رو شکر
یا حق
الهم عجل الولیک الفرج
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
برعکس همیشه اینبار باهات موافقم
شاگردت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۱۰
۵۰
نگارنده حالا مي گيم " محترم" دست از اين ....بردار اين مسائل بين خودشون حل شده تو كاسه داغ تر از آش نشو
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۲۰
۳۲
ای تف به تو روحتون ...
بهاره
|
Iran (Islamic Republic of)
ادبت ترکونده برادر!!!هیچ می دونی روح همه ی ما یگانست واز حضرت حقه؟!اون نفسه که مورد نظر شماست.
aref
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۸۵
۳۰
تقصیر مسئولین هست که این موجودات انسان نما را آزاد گذاشته اند
یه مشت بی حجاب و بی حیا تو جامعه راه میرن و جوان های ما را به فساد می کشند
بعد هم می گویند تو ایران آزادی نیست...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مسئولین خودشان موجودات انسان نمایی هستند صد درجه بدتر از اینها
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس باهات موافقم
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
عارف خان زیادی حرف می زنی!!! تو و امثال تو اگر فاسد هستید چرا به خاطرش بهانه میاری
قورقوری
|
Iran (Islamic Republic of)
پیمان نمی خوای بگی که جنس مخالف روی تو تاثیر نداره!!!.اقعا اینجوریه!!!؟بهت پیشنهاد می کنم به یک ارولوزیست خودتو نشون بدی.تا بعدا دچار مشکل نشی
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۳۲
۶۶
همین ها و امثال آنها وقتی اخراجی ها بازی می کنند و به اصطلاح شما با وضع آنچنانی از دید شما روی صحنه برای دریافت جایزه آن فیلم می روند خوب است و اصلا خطری ندارد و یا وقتی لچک به سرشان می کنید تا سریال ماه رمضان امسال شما را بازی کنند،

دینی بعضی به تار مویی بند است پس اگر اینطور است در مصر و همان سوریه و لبنان و فلسطین که زنان چادر و روسری ندارند نباید اسلامی باشد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مثل اینکه اون شهروند مقیم کانادا اگه خودشم نباشه، نوچه هاش هستن و ابراز وجود می کنند!!
یاد شعبون بی مخ افتادم با اون نچه هاش!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس منم عجیب یاد بن لادن و ملاعمر افتادم تو میدونی چرا!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره میدونم چون بن لادن و ملاعمر (طالبان) رو خوده امریکا ساخت برای مقابله با شوروی، ولی شدن بلای جون خودش!! کارایی هم که کردند به اسم اسلام، کاملآ اون چیزی بود که امریکا می خواست و دوست داشت که از اسلام نشون بده!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۵۰
۲۲
یه مشت تحفه از خود راضی سینما رو پر کردند تا صدات درمیاد میرن اونور آب داد میزنن آی تو ایران آزادی نیست ازشون متنفرم
حبیب
|
Germany
منم همین طور.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۳۶
۲۲
با سلام
اینا کی ان ؟ ...
یعنی بازیگرای ما اینان ؟ تو رو به مولا ...
خب بیبینم بروبچ روشنفکر چی میخوان افاضه کنن ...
تا اینا هستن عمراً حجاب درس شه ...
کاش من مسئول بودم ...
کاریشون میکردم که با پوشیه بیرون بیان ...
به جونه خودم ...
یاحق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از کجا اومدی بالام جان!!!
مگه فضول مردمی؟
حجاب به تو چه ربط داره؟
میلیونها زن ایرانی اینطوریند تو کجای کاری؟
نمیتونی با این مردم زندگی کنی بفرمائید به گذشتتون حجاز-حبشه
غلام (جاده ........)
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دوم با راه حل ناشناس اول موافق نیستم اما بخدا تو واقعا یزیدی هستی
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دومی شما اول بقرمایید خانمی یا اقا تا جوابتو بدم
لطفا صادقانه بگو زنی یا مرد
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اهلا یا حبیبی!
کیف حالک!؟
اگر انا مسوول بودم کاری میکردم که انت با دامن بیای بیرون یا اخی!!!!!!!!!!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا یهلونی !! انا باید تورو بفرستم جایی که العرب نی النمیندازه !!
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا منظورت با کیه؟
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا منظورت چیه از این چرت و پرتا!
می خوای چیو ثابت کنی با این حرفات؟
س.م.م
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اولی و علیکم
من از کوجا اومدم ؟ بز برات بگم ...
من و هم طیفام به کی قسم از دوکوهه اومدیم ...
ما میونه شوماها غریبیم ...
داشم همه ی ایران این طور بشن ...
علاوه بر میلیونها زنی که گفتی ...
حرفه ما یکیه ؛ تکامل و اعتلاء زن به حجابه ...
بعدشم مگه من فضولم ؟ دمی به جمالت اخوی ...
ببخشید مسلمونی یا نه ؟ ...
اگه نیستی بز برات از دینم بگم ...
اگه هستی بز از دینت بگم ...
ببخشید امربه معروف و نهی از منکر از کره ی مریخ اومده ؟ ...
یا ساخته ی آخونداست برای دینه اسلام ؟ ...
ببخشید یکی به ناموست حرفی زد ؛ خب ؟ ...
زدی پرپرش کردی ؛ طرف بهت بگه مگه فضولی ؛ چی بهش میگی ؟ ...
بعدشم مولا فرمود خلخال از پای زنه یهودی مسلمونش بمونه ...
باز کردن و مردی بشنوه بمیره جا داره ...
اینا دارن علاوه بر خلخال ، حجاب و عفت و حیای ناموسمونو میگیرن ...
من بشینم بگم بی خیال ؟ ...
بعدشم میگی برو حجاز یعنی برم 1400 سال قبل ؟ ...
من میگم شوما برو 1600 سال قبل که مردم نمیدونستن زن چیه اصلا ...
زن یه کالا بود ، اسلام اومد بهش ارزش داد ، فدای تو ...
همین حجاب زن رو نجات داد از اون برزخی که دچارش شد ...
حرف خیلی داشم بمونه ...
یاحق
س.م.م
|
Iran (Islamic Republic of)
آبجی نورا و علیکم
گفتی بچه جنوبم ؛ زدی کانال دو ؟ ...
أهلاً و سهلاً یا اُختی ...
کیف حالک ؟ و الحمدلله ؛ و أنت ؟
بهرحال ناموسه مایی و برا ما محترم اما ...
آبجیه من به مولا ارزشت به حجابه ...
به ناشناسه اولی هم گفتم ...
اعتلا و تعالیه زن جماعت به حجابه ...
البت حجاب همه چیز نیست بلکه یکی از مهم هاست ...
من میدونم تو هم مشتی هستی و دلداده شهدا ...
تو رو به ناموست قسم شهدا برا چی رفتن ؟ ...
آبجی نورا به ولای علی علیه السلام اگه شهدا نبودن ...
الان من و تو نمیتونستیم راحت پشت سیستم بشینیم ...
برا هم کامنت بذاریم ...
میدونی همه شون چی گفتن ...
خواهرم سیاهی حجابه تو سرختر از خونه من است ...
خدا هممون رو عاقبت به خیر کنه ...
نزدیکه نیمه ی شعبونه ؛ التماس دعا ...
یاعلی مدد
س.م.م
|
Iran (Islamic Republic of)
داش میثم و علیکم
نورا نیت بدی نره ...
اونم کاستی دیده از مسئولین زده سیمه آخر ...
رهاش کن بچه مشتی ای هس ...
برا تو و آبجی نورا و خودم دعا میکنم که ...
خدا دستمون رو توی این فتنه های آخرالزمون بگیره با رحمتش ...
بحق امام زمان علیه السلام الهی العفو ...
یا علی مدد
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
با همون که میخواد زن ها با پوشیه بیان!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا حالتو میگیرما !!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اوا مملی چرا!؟
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان خواهر گرامی منم با نظر ناشناس اولی شدیدا مخالفم
حجاب کاملا در دین تعریف شده و حالا اینکه کسی پیدا بشه و بخواد از خدا هم در این زمینه پیشی بگیره و بعد اسمشو هم مسلمان بزاره خیلی عجیبه اما اون خانمی که از پوشیه و برقع به میل خودش استفاده می کنه و به این نتیجه رسیده باهاش به خدا نزدیکتر می شه بحثش جداست.
من فقط یک سوال از شما دارم که امیدوارم بهش پاسخ بدین.می خوام بدونم ایا شما با اینچنین پوششی که در عکسای بالا مشاهده می کنی مشکل داری یا نه؟و چرا؟؟؟
دوست دارم صراحتا پاسخ سوالمو بدین.شما که مدعی هستی محجبه هستی و خودت با میل و شناخت به این نتیجه رسیدی که حجاب داشتن درسته و خودت انتخابش کردی می خوام بدونم ایا با اینچنین پوششی موافقی یا نه
مگه می شه کسی محجبه باشه و به فلسفه حجاب واقف شده باشه ولی این رفتارا اذیتش نکنه!!!!
امیدوارم این دفعه از جواب دادن طفره نری و یا جوابهای بی ربط ندی
محمد ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا طالبی کجاس ؟؟
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اولی قصد اهانت به شمارو نداشتم ولی واقعا از این کامنتت رنجیده شدم!!!مگه می شه با نظرات و رفتارهای احساسی به دین و بندگان خدا خدمت کرد!؟می شه!!!قبول دارم که باید نوشتارمو باید مقداری نرمتر انتخاب می کردم.امیدوارم ازم من ناراحت نشده باشی
و اگه بی ادبی شد منو ببخشید
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
خواهر عزیزم نورا جواب ندادین.مهم نیست باور کنید قصدم اذیت کردن شما نبود
اصلا نمی خواد جواب بدین
می تونم کاملا شمارو درک کنم.در دنیای پر از تناقض امروز که همه چی در حین حالی که واقعی به نظر میرسه مثل یه سراب می مونه واقعا بعضی وقتا ادم دچار استیصال می شه!خیلی وقتا هم کسانی که دوروبرمونند باعث می شن به اعتقاداتمون لطمه بخوره!؟من نمیدونم شما از مردان چی دیدین و اونا چه نوع رفتاری داشتن.ولی اینکه هر کاری یک نفری یه جای می کنه به پای دین بنویسید واقعا اشتباست!دین با حضور خانما توی جامعه مخالف نیست با خیلی چیزای دیگه هم مخالف نیست فقط براش حریم قرار داده تا خانواده حفظ و در نهایت زندگی خودمون لذت بخش باشه.
بازم بابت کامنت قبلیم از شما معذرت می خوام و می خوام حلالم کنید
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان این پیرزن ( ن.... ) که زدن نداره.اینو خدا زدتش.
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
رهگذر و بقیه الان شما رگ غیرت و مردونگیتون فوران زده که اینطوری با نورا حرف میزنین؟
من فکر میکنم شماها از مردونگی فقط اسمشو یدک میکشین!
نورا هرچی بهتون میگه راس میگه و الحق که در در اوردن حرص بعضی از شما اقایوون خوب موثر بوده
دمت گرم ابجی
س.م.م
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام
آبجی آفتاب گردون به جونه خودم ...
من یکی که چیزی به آبجی نورا نگفتم ...
همش ازش تعریف کردم که یه پارچه خانمه ...
البت اگه زن باشه ...
نباشه یه پارچه آقاست ...
جنسیت سومی که نریم ...
داش ممل داش رهگذر جونه داشِتون ...
ضایع بازی در نیارید دیگه ...
تا این آبجی آفتاب براتون قاطی نکرده ...
از نورا عذر بخواید ...
نشون بدید داش مشتیای بامرام چقد با ادبن ...
یا حق
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
منظورم شما نبودی س.م.م داداشم
تا الان ندیدم شما به کسی توهین کنی یاکسی رو تحقیر کنی حتی اگه بهش نقد داشته باشی یا بهت توهین کرده باشن بخوای تلافی کنی
منظورم یه عده برادر مثلا ارزشیه که فقط ابروی بچه مذهبی ها رو دارن میبرن
س.م.م
|
Iran (Islamic Republic of)
آبجی آفتاب گردون و علیکم
په منظورت ما نبودیم ؟ ...
دمت گرم ؛ مخلصیم ...
فدای تو ...
یاحق
ناشناس سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۳۸
۶۰
گوشت کیلویی 32000تومان مرغ 8200 کراواتو رو جمع کنین مشکل حله
قورقوری
|
Iran (Islamic Republic of)
نه به نظرم اگه لخت بیایم تو خیابون مشکلمون حل می شه
پس چرا معطلی؟پاشو شروع کن!!!
خداداد
|
Iran (Islamic Republic of)
ای قورقوری کی و کجا کسی لخت امده مشگلش حل شده تو این مملکت زمانیکه شکم ها گشنه هستند و این نرخ تورم و گرانی و اعتیادبالاست مردم از دین گریزان میشوند چون هر اتفاقی بنام دین اینجا ثبت میشود
قورقوری
|
Iran (Islamic Republic of)
خداداد با نظرت موافقم ولی این دلیل نمی شه که در برابر رفتارای غیر اخلاقی سکوت کنیم!!!مگه اینای که توی عکسان به خاطر فقر دست به اینکارا میزنند؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۵۹
۱۳
باید بوق شوند...
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
زشته!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۹
۵۹
این عکسها رو از کجا میارین ؟؟؟ خیلی نسبت به این موضوع حساسیت دارینا ، جریان چیه عقده ای ها ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۲۰
۱۹
شماهایی که همه را دارید نقد می کنید خودتان امام زاده یا معصوم هستید؟
امیر حامی دکتر جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۱۹
۳۸
من هزار دفعه گفتم اینها بازیگر نیستن اینها کسانی به پارتی باند بازی رفیق بازی امدن وفقط دنبال کارهای خودشان دزدیدن بیت المال هستن خود جامعه سنمایی هنرمندان دیگه از فساد کاری اینها هم عاجز شودن چی بگم اینها اگه بذاریشون از هالیود هم بدتر فیلم میدن بیرون واروزشان همه همان فیلماست که توشان بازی کن دوستان فراریشون هم که دیدی چه فیلم های بدتر از فیلم های مستجن بازی میکنن
ستايش
|
Armenia
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۲۰
۱۳
اشتباه نكن صراط جان اينها الگوي زن مسلمان نيستند الگوي زن مسلمان شيعه سرور زنان عالم حضرت فاطمه زهرا است نه اين جماعت معلوم الحال
محمدرضا رحیمی طهرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۱۲
۸
سلام

با تشکر از اینکه به دغدغه ی مهم فرهنگی
کشور پرداختید. جسارتا انتشار این عکس ها
خود نوعی اشاعه فحشا و منکر نیست؟
آیا ادله شرعی دارید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۴۰
۱۴
اين تيپ ها معمولا" يكبار مصرفند كه بعدش بايد به سطله زباله انداخته شوند .
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۲۰
۳
تلویزیون یک نفر را معرفی می کند و مشهور می نماید. به محض آنکه ایشان مشهور می شود برای اینکه نشان دهند این فقط بازیگری است و واقعیت ندارد عمسهای آنچنانی را در اینترنت منتشر می کنند. یعنی اینکه اینهاییکه می بینید فقط و فقط نمایشی است. در حالیکه تلویزیون باید هنرپیشه را مشروط در فیلمها نمایش دهد یعنی اینکعه حق ندارند تا 5 یا 10 سال در فیلم نامناسب با شرایط فیلم اصلی بازی کند و نباید عکسهای آنچنانیش در عموم منتشر شود. بدین صورت تا حدودی می تواند از این موضوع جلوگیری کند و اثرات فیلمهای مثلاً ارزشی را نکاهدو نمونه های بازر آنها را در ن.م و ل.ز و ... می توانید مشاهده کنید. به محض آنکه اینها در تلویزیون معرفی شدند و به عنوان یک فرد مثبت نمایش داده می شوند و با چادر- سریعاً عکسهای بدحجابشان با آرایشهای نامناسب در اینترنت و مجلات منتشر می شود و حتی سریعاً در یک فیلم مخالف فیلم قبلی در سینما یا تلویزیون بازی گرفته می شوند تا وجه خراب آنها درست نشود. مثلاً بازیگر نقش همسر ... - ا.ح - که در فیلم دیگر نقش یک خانم بدکاره را بازی می کند.
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
من موافق نظر جسین هستم
خیلی از اینا در تلویزیون مشهور شده اند نه سینما!!!!
پس اگه قراره تلویزیون کسیو مشهور کنه و الگوی خیلی از هموطنان می بایست در این مورد یعنی در انتخاب و.....حساسیت نشون داده بشه
باید بازیگران تلویزیون با بازیگران سینما متفاوت باشند
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۱۳
۵۱
صراط خودت مگه ناموس نداري كه اينجوري عكس ناموس مردم رو تو سايت مي زاري فكر كنم نويسنده اين بخش شما حسابي بيمار روحي رواني باشد چون قبلا هم در مورد گلشيفته فرهااني از اين كارها كرده بود. برو مواظب ناموس خودت باش كه تو پاركي باغي جايي هوايي نشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خانم دکتر ! لازمه جهت اطلاع شما عرض کنم طبق نظر بزرگترین روانشناسای دنیا اون هایی بیمار روانی هستند که می خوان با نشان دادن بدن خودشون به دیگران با با بازی ذر فیلم های پورنو برای خودشون شهرت کسب کنن نه اشخاصی که اون ها رو نقد می کن ، شما که انقدر دکتری یه سری هم به خودت بزن !
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
خانم مهسای روانپزشک روانشناس اون ناموسای مردمی که ازشون دم میزنی خودشون عکساشونو با کمال وقاحت منتشر می کنند
بیمار روانی اونی نیست که به این چیزا معترضه بلکه اونیه که انسانیتو توی سکس و فحشا و هرزگی خلاصه می کنه و به دنیا از دریچه تنگ غرایز نگاه می کنه
حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه مهسا چي بت بگم؟اينا ناموسن؟كسي كه خودشو واسه مرداي ديگه درست ميكنه و مياد بيرونو ميشه اسم ناموس روش گذاشت؟چند كلاس سواد داري كه به نويسنده اين خبر توهين ميكني خانوم روشنفكر و باشخصيت؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دورانی که ناموس اختیارش دست کسی دیگه بود گذشته . الان ناموس خودش قدرت تعقل و تفکر داره و خودش هم باید مسئولیت کارشو گردن بگیره .
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
مهسا فقط میتونم بگم ........ ... تو خودت هم یکی از اونهایی .
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا انتقاد مي كنيد به مهسا خودتون جاي ايشون بذاريد يا هر دختري كه بدون الگوي فرهنگي وبسترهاي مناسب اجتماعي وارد اين جامعه بي هويت ميشه واين وسط هم كسي پيدا بشه بجاي ديدن ريشه اصلي مشكلات معلول اين بستر را مورد اتهام قرار بده وبي محابا به اين معلول تهمت ناروا بزن ضمنا گلشيفته ناموس اين مملكت هست چون در جنگ نرم غربيها با مهوري اسلامي طمعه واقع شد وبجاي اينكه مسئولين مردم كمكش كنن تا برگرده (همونجوري كه خودش درخواست كرده بود) بدتر نفت به آتش ريختن مهسا حرفهاي تو قابل دركه ولي عده اي تو اين مملكت نمي خواهند از متوجه بشن كه مشكل جاي ديگست ...
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا می خوام بدونم کجای حرفام به مهسا توهین کردم!!!مگه این حرف که بیمار روانی اون کسیه که دنبال فحشا و هرزگیه نه اون کسی که اینچنین اعمالیو نقد می کنه کجاش غیر عقلانیه!!!درست مثل کسی که دزدیو نقد می کنه و باهاش مخالفت می کنه ایا اونجا هم می شه گفت کسی که با دزدی مخالفه بیمار روانیه یا غرضی از این صحبتش داره!!!اشتباه نشه منم با نظرت در مورد اینکه این موضوع باید ریشه یابی بشه موافقم اما این دلیل نمی شه چشمامونو در مقابل حقایق ببندیم. بهت پیشنهاد می کنم جمله اخر خانم مهسا رو یکدفعه دیگه بخون تا ببینی توهین یعنی چی!
یه چیزی که توی نوشته های شبیه نوشته های علیرضا زیاد به چشم می خوره اینکه همه عجمه ها و انتقادات و انگشت اتهام به سمت بقیه هست و حتی حاضر نیستیم یک درصد هم خود فردو مسئول اعمالش بدونیم!!!یعنی واقعا به اندازه یک درصد هم اون شخصی که این کارو می کنه تقصیر متوجش نیست!!!پس جایگاه خدا در زندگی ما به عنوان انسان شبه مدرن قرن بیست و یک ایرانی کجاست!!!یعنی ما هم مثل نیچه به این نتیجه رسیدیم که خدا دوره ش تموم شده و به اصطلاح خدا مرده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
دکتر شریعتی: زنی که زیبایی اندیشه ندارد...زیبایی بدنش را به نمایش می گذارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۱۳
۳۲
توی مملکت بقول داد ستان تهران توسط یقه سفید ها جنیایتی از قبیل اختلاس ارتشا وتجاوز انجام می شود وچون مورد حمایت هستند کاری هم باشون نمی توانند بکنند کسی وا اسلاما سر نمی دهد ولی چهار تا مو که از زنان ودختران بیرون می زند داد همه در می اید که اسلام وارزشهای ان از بین رفت
نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
چقدر نظرت ساده انگارانه و سطحیه!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه این چارتا مو؟را بیخودی حرف میزنیا؟!!!
اون دنیا وقتی تو عذاب و آتیش خدا سوختن قیافه هاشون دیدن داره.
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان چشات چرا سالمه ، برو عینک بد بینیتو در بیار تا فرهنگ انتقاد کردن رو یاد بگیری.
البته صمد آقا مخلص شماست و ارادت داره دربست فقط خواهشا زود قضاوت نکن و خیلی حرفات رو هم قبول دارم.
(چاکریم)
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
محض اطلاع بگم که اینها موهاشون بیرون نزده ! اختیاری این کار رو کردن و خیلی هم خوشحالن ظاهرا از کارشون ! ولی خب باید ارزش های فرهنگی بهشون عرضه بشه بعد ببینیم حرف حسابشون چیه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۷
۵
برادر عزیز این عکس ها زده شده تا کسی مثل شما نسبت به فضای فاسد و ضد فرهنگی سینمای ایران آگاه بشید تا در بین مردم جامعه بتونید حرفی برای گفتن داشته باشید و از عقاید خودتون مستندانه دفاع کنید نه از اون لذت ببرید یا خدای نکرده به بهانه دیدن اون ها به فساد بی افتید . در ضمن این عکس ها هم برای اشاعه فساد منتشر نشده و اگر عمق فساد رو علاقه ای به مشاهده اش دارید به طور آزادانه و بدون تار کردن عکس در خود سایت ها و وبلاگ های سینمایی موجود هست و نیازی هم نیست اون ها را به سختی از طریق صراط ببنید یا به عبارت دیگر چیزی که عیان شده حاجتی به بیان اون نیست
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
باهات موافقم ناشناس
دوست
|
Germany
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۶
۴۵
به هر قيمتي دنبال بازديد هستيد. از شما بعيده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۹
۶
پدیده بد حجابی یه مقوله فرهنگی-اجتماعیه که نیازمند توجه بیش از حد مسئولان می باشد
از اون جایی که مسئولین ما در دو حیطه ی سیاست و مخصوصا اقتصاد ید طولایی دارن خب زیاد به فرهنگ توجه نمی شه
متاسفانه تو این آشفته بازار عزیزان نسبتا هنرمند هم شدن مهره دشمن
مسئولین که کار فرهنگی براشون سود نداره خودمون فکری کنیم تا بیشتر از این شرمنده شهدا نشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منم با شما موافقم وقتش خود مردم یقه مسئولینو بگیرن!!!!چرا در مملکت اسلامی باید شاید اینچنین رفتارهای باشیم
کمیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۹
۳۵
به قیمت تحریک کنجکاوی و میل جنسی حاضر به زیاد کردن بازدید کننده ها هستید . اگر تیپشون خوبه که بی خود انداختید ، اگر هم که غیر اسلامیه پس اشاعه منکر و فحشاست . با این همه ادعا لا اقل به عنوان حزب اللهی ، از گل روی آقا خجالت بکشید
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
کمیل جان می خوام بدونم ایا با پاک کردن صورت مسئله"مسئله حل می شه!!!!!یعنی با نگفتن از اینچیزا مشکل حل می شه؟؟؟
آسمان
|
Iran (Islamic Republic of)
تو اینجوری که با دیدن دو تا عکس منحرف میشی.از این آدما تو خیابون ریخته.اصل مشکل ما همینه .خدا لعنتشون کنه.
ماها شیعه هستیم و الگوی ما فاطمه الزهرا(س)ببین اینا کارشون به کجا کشیده.دلم براشون میسوزه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نیت صراط اگر خوشبین باشم اینه که با جلب افرادی که دنبال اینجور عکسها هستند میخواد در نهایت اونهارو به صراط مستقیم هدایت کنه .
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
در ضمن شاید اینجا بتونی جلوی نشر این تصاویرو بگیری حال اینکه تصاویر شطرنجی و مات شدن اما سوالم اینه تو خیابون می خوای چیکار کنی!!!اونجا چطور می خوای جلوی اینجور اعمالیو بگیری!ایا نگفتن از این مسائل اصل موضوعو حل می کنه!!!نکنه می خوای به هیچ عنوان از خونه بیرون نیای تا با اینچنین اشخاصی برخورد نکنی!!!؟
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۸
۴
به نظر من چندتا شغله که برای چذب کردن نیروهاشون علاوه بر استعداد و توانای باید به اعتقاداتشون هم توجه بشه چون رفتارشون بر جامعه اثر میزاره
مثلا بازیگران یا معلمین و یا کسانی که در زمینه ی علوم انسانی کار و تحقیق می کنند
ريحانه 66
|
United States of America
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۱۴
۱۱
صادقانه بخواهيم بحجث كنيم با يك سري عقده اي طرفيم كه زن برايشان موجودي لاينحله.اين خانم ها بسيار زيبا هستند و عكس هايشان كوچكترين برهنگي ندارد و 60 تا 70 درصد خانم هاي دنيا كه زير سقف آسمان خدا و با الطاف الهي زندگي مي كنند از چنين پوششي برخوردارند.عقده هاي خود را برطرف...يكي دو سفر به خارج از كشور بروير و به زندگي عادي بازگرديد...
؟؟؟؟؟؟
|
United States of America
من هم با شما موافقم فقط می خوام به ما هم به چشم مردان همون کشورا که ازشون اسم بردی نگاه بشه نه اینکه چون ایرانی هستیم از خیلی از لذتها دست بکشیم!!!اینجوری هم شما اونطوری که می خواید زندگی می کنید و هم ما!!!؟
خواسته ما مردای هم فکر شما اینه"وقتی قرار عده ای اینجوری بیان بیرون و تحریک کننده باشن ما به ازای"بیرونیش هم فراهم باشه درست مثل همون کشورا
مثلا جاهای که ادم بتونه ...... مثل ..... ها یا خانه های عفاف"حالا هر اسمی که شما روش میزارید ببخشید که با این صراحت می گم ولی این یه حقیقته که باید گفته بشه و یا رقاصخونه ها
و اینکه این مهریه مسخره رو بردارن تا راحتتر بشه جدا شد. ممکنه در یه سنی خانما دیگه ....... وقتی این همه خوشگل ریخته تو خیابون و.... چه اصراریه که باید به پای این خانم بسوزه و بسازه که چی مهریه حکم قلاده رو داره تو ایران!!!
اینجوری هم شما اونطوری که می خواید زندگی می کنید و ازش لذت میبرید و هم ما
اینجوری که دوست داریم زندگی می کنیم"این که نمی شه یه قسمتش مثل اون کشورهای که فرمودید باشه و قسمتی که به ما مردا مربوط می شه محدود باشه!!!!!!!!!بعضی از دوستان من به واسطه کاری که دارن هر چند وقت یه بار به بعضی از کشورها سفر می کنند هر وقت باهاشون صحبت می کنم بیشتر حرفشون همین ازادیای جنسی و کارهای که اونجا انجام دادن هستش خیلی هم با ابو تاب صحبت می کنند ظوری که منم طالب شدم یه سفر باهاشون برم
شما هم می تونید از اقایونی که از این سفرا داشتن بپرسید چی بیشتر نظرشونو به خودش جلب کرده
باور کن برای ما مردا هم از خیلی چیزا محرومیم!!!!!
صرار خواهشا نظرمو اینبار تایید کن
ناشناس
|
United States of America
میترسن برن خارج دچار تفاوت فرهنگی بشن ! احوط جایز اینه که از ایران بیرون نرن تا ایمانشون به خطر نیفته !
؟؟؟؟؟؟
|
United States of America
صراط جان نکنه می خوای التماست کنم تا نظرمو تایید کنی
شما تایید کن بذار بقیه در موردش قضاوت کنند.چرا همیشه باید خانما معترض باشن
یک بار هم که شده نظر ما اقایون هم بشنوید.
اگه اینچوریه چرا نظر این خانمو تایید کردی
اینه انصافت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ایران
|
United States of America
اونی که عقده ای جنابعالیه.هیچ برهنگی نداره؟یعنی چی؟حالت خوش نیستا معلومه تب داری!تو مملکت اسلامی کی اینجوری میگرده؟چشاتم که مشکل داره.همتون متوهمید .شاید 30 درصدم نباشید اما چون همیشه تو خیابونید جومیگیردتون فکر میکنید خیلی زیادید.حالا شما به جای ما برو خارج از کشور عقده هاتو در کن.ما داریم زندگیمونو می کنیم این شماهایید که کار زندگیتونو ول کردین و....
؟؟؟؟؟؟
|
United States of America
صراط نظر اولمو تایید کن
اونو تایید نکردی بعد نظری که درخواست کرده بودم کامنت اولمو تایید کنی گذاشتی که چی بشه؟
اگه قراره بعضی خانما خودشونو با غربیا مقایسه کنند چرا ما اقایون اینکارو نکنیم!!!
نظرمو تایید کن
طاها
|
United States of America
خط قرمز اسلام مگه برهنگیه که اینا چون ندارن باید آزاد باشن ؟! هر نوع آرایش و لباس بدن نما و حجاب نادرست ، پیامدهای فردی و اجتماعی داره.

ضمنا خانم های دنیا مگه همشون مسلمون اند که اگر پوشش اسلامی نداشته باشن باهاشون برخورد بشه ؟
میثم
|
United States of America
ریحانه 66 شما که معتقدی جنس مونث برای شما حل شده ست و این جنس مثل گل می مونه و باید همه بتونند از زیبایش لذت ببرن و کیف کنند!و زن معقول و دوست داشتنی از نظر شما زنیه که زیبا باشه و جذابیتهای جنسیه بیشتری برای عرضه داشته باشه!!!دوست دارم این سوالمو جواب بدی.اگه واقعا اینجوری فکر می کنی.می خوام بدونم این وسط تکلیف اون خانمای که زیاد زیبا نیستن چی می شه!؟یعنی ما حق داریم به خاطر چیزی که خودمون کوچکترین تاثیری توش نداشتیم و یک موهبت الهیه که به بعضی داده شده و به بعضی خیر برای عده ای فخرفروشی کنیم!!!و توی جامعه اینجوری جا بندازیم که کسی معقول و قابل احترامه که هر چی بیشتر زیباتر به نظر بیاد!!!از شما می پرسم از دل اینچنین تفکری چه نوع نگرشی بیرون میاد؟غیر از اینه که نگاه سطحی ی رو خواهیم دید که به همه چیز نگاه ابزاری می کنه؟یعنی چیزی قابل احترامه که لذت بخش باشه!ایا اون زنی که زیبا نیست حق لذت بردن از زندگیشو نداره!!؟اصلا اون خانمی که زیباست مثل هر چیزی دیگه ای زیبایش هم یک روزی از بین میره.ایا برای اون زمان هم فکری کردی؟یا اینکه باید اون موقع به حال خودش رها بشه!!!اونم کسی که چندسال از زندگیشو مورد توجه و احترام خیلیا بوده!ایا میدونی طرد شدن همچین ادمی به مراتب بدتر از اون خانمیه که از اول زیبا نبوده؟ضربه روحی که به این خانم می خوره کی حاضره جبران کنه!!!وقتی همه بخوان فقط به زیبای صرف توجه کنند مطمئنن کسی به این خانم توجه ای نمی کنه چون چیزی برای عرضه نداره و زیباتر از اون هم بسیارند!!!اصلا همون خانم جوان و زیبایی که منظورته ایا این منطقیه کلی از وقتشو در شبانه روز فقط برای زیبا تر شدن هدر بده!!!که چی!!!چیزی که بعد از چند سال خود به خود از بین میره!!!چرا دنبال چیزی نباشه که در میانسالی و پیری هم بدردش بخوره!!!می تونی یه تحقیق در مورد خانمای که تازه مسلمان شده اند بکنی و ببینی دلیلشون از حمایت کردن از حجاب چیه.
این تفکر سطحی نگاه ابزاریو در پی خواهد داشت که زنیو معقول و قابل احترام و در نهایت موجع برای همرای و زندگی میدونه که زیبا باشه و کسی که به هر دلیلی این مشخصه رو نداشت یا این موهبتو از دست داد باید به گوشه ای پرتاب بشه و به سراغ کس دیگه ای رفت نگاهی که چه اعتراف کنی و چه نه در غرب حاکمه و در ایران هم به خاطر برخی از رسانه ها به مانند ماهواره و.... در حال ترویجه
ناشناس
|
United States of America
علامت سوال !
البته در اون کشورها مهریه نیست ولی برابری کامل بین زن و مرد برقراره . زن ها از نظر اقتصادی مستقلند یا حمایتهایی وجود داره که بعد از طلاق زن خانه دار مجبور نباشه کارتن خواب و گدا و روسپی بشه.بنابراین چیزی مثل سوختن و ساختن در اونجا معنا نداره. بچه هم اکثرا به مادر داده میشه . تعدد زوجات مرد و از اون ور سنگسار زن وجود نداره . ارث هم برابره. بعد هم من اصلا نمی فهمم زنها چرا باید با یه مرد شکم گنده بد دهن خسته کننده در تمام عمر زندگی کنند که شما ما رو از عواقب از دست دادن این امتیاز !! ترسوندید؟! زنها در تمام طول تاریخ به خیانت مردان عادت داشته اند. مگر مادربزرگهای ما نبودند که هووهای جوون تر از خودشون داشتند؟! اصلا آدم تنها باشه بهتره. می تونه بره برای خودش زندگی کنه. زنهای خارجی تازه بعد از شصت سالگی و بازنشستگی راه می افتند به سیر و سیاحت جهان نه اینکه مجبور باشند از شوهر پیر غرغروی بازنشسته شون مراقبت کنند. والبته اگه خودشون مریض بشن مردک بره زن دوم بگیره !! با این که این جهان جهان مردانه ای ست ولی قطعا در کشورهای اروپایی به زن ارزش بیشتری داده شده و دولتها موظفند از حقوق شون و امتیت شون مراقبت کنند . بر عکس کشورهایی مثل ایران که هنوز همه چیز بر اساس راحتی و منافع مردانه و لاغیر.
؟؟؟؟؟؟
|
United States of America
ناشناس منکه گفتم با همچین زندگی موافقم!!!!!!!!!!!!!!!!!!مگه من گفتم دوست ندارم این قوانین توی ایران اجرا بشه!!!!!!!!
من با کمال میل همشو می پذیرم
میثم
|
United States of America
واقعا با وجود ادمای مثل ؟؟؟؟؟؟یا ریحانه66و یا دخترک ادم می مونه چی بگه!جز افسوس خوردن هم کاری ازش بر نمی یاد
ادمای ..... که همه چیزو فقط با معیار لذایذ جنسی می سنجند و بس!!!حتی براشون مهم نیست که چه بلای ممکنه سر اطرافیانشون بیاد و فقط به فکر خودشون هستند!خودشیفته های بیمار
واقعا کارتون از تاسف هم گذشته
؟؟؟؟؟؟
|
United States of America
در ضمن در اون کشورها برابری کامل بین زن و مرد وجود داره و زن ها از نظر اقتصادی مستقلند درست اماااااااااااااااااااااااااااااااااااااادر بقیه موارد هم برابری هستش!!!!!!!!!مثلا ازدواج یا خرج و مخارج خانه یعنی اینطور نیست که تمام مخارج مراسم عروسی به گردن داماد باشه چرا چون مرده!!!!!!و از نظر قانونی مرد در هر شرایطی ملزم به تامین مخارج زن و خانواده نیست!!!مثل نفقه و خردو خوراک و هزاران کوفت و زهر مار دیگه و..................
ارث و احضانت!!!هاهاهاهاهاهاها
نکنه فکر کردی با مقداری پول می شه با ازادی یک فرد معامله کرد!!!یک مقدار کمتر یا بیشتر چه فرقی می کنه.اگه نظر منو می خوای یک قانون بزارید و تمام ارثو به خانما بدین ولی ازادی ما رو برگردونید همچنین الویت جنسی هم برای استخدام یه چیز مسخره هستش مثل گذاشتن بار مالی خانواده فقط به دوش مرد چرا چون مرده!!!!!!!!!!!با این چیزا مثلا می خوان جلوی فشاری که به مرد میادو بگیرن!!! اگه مسئولیت مالی خانواده فقط به دوش مرده این امکانات هم قرار دادیم تا به شما فشار نیاد!!!یه مقدار پول بیشتر از ارث بهت برسه!!!هاهاهاها و راحتتر کار پیدا کنی تا بتونی از مسئولیتی که قانون به دوشت گداشته و هیچ راهی نداری و باید این مسئولیتو قبول کنی بر بیای و بتونی بار مالی خانواده رو به دوش بکشی!!!هاهاهاهاهاهاها!!!! چه اشکالی داره مثل جاهای دیگه دنیا اگه مرد بیرون از خونه کار نمی کنه کارای خونه رو انجام بده و خانم که موقعیتشو داره بیرون کار کنه؟فکرشو هم نمی تونم بکنم اگه اینجا کسی بخواد اینکارو بکنه با چه عکس العملای روبرو می شه
اصلا چرا باید برای ازدواج مرد بیچاره از هفت خان رستم بگذره و کوچیک و بزرگ خانواده عروس بهش بی حرمتی کنند چرا مثل جاهای دیگه اینقدر همه چی راحت نشده باشه که خود دخترا برای اینکه تنها نباشن دنبال پسرا بیوفتن کلی هم منت ادمو بکشن!!!اونوقتشم حاضر باشن هر کاری بخوای برات انجام بدن گفتی احضانت.اخه کدوم مرد احمقی می خواد چندتا بچه دوروبرش باشن و جلوی ازادیشو بگیرن منم با این موضوع که باید احضانت بچه با مادر باشه کاملا موافقم چون بچه دستو پا گیره اونی که از زن اولش جدا می شه می خواد از زندگیش لذت ببره نه اینکه بچه داری کنه تو کامنت قبلیم گفتم دوباره می گم من ارزومه این که شما می گید بشه
ادم از قیافه و اندام یک خانم خوشش میاد چه لزومی داره با کلی قوانین دستو پا گیر باعث بشیم که زیر بار چیزی بره که کلی عوارش منفی داره!!!!!!اگه یه زمان خواست برا خودش زندگی کنه پدرشو دربیارن که اگه می خواستی بعد مدتی ولش کنی چرا باهاش ازدواج کردی!!!گفتی حمایتهای که از زن بعد از طلاق در اون کشورا می شه درست می گی دقیقا مثل حمایتهای که از مردان در خیلی از مواقع در اون کشورها می شه اما اینجا اگه شاکار کنند به خانمای سرپرست خانواده اونم در حد خیلی خیلی محدود برسن.این حمایت ها اونجا فقط برای زن نیست و تمام شهروندان مورد حمایت قرار می گیرن پس اینجا فقط زنان ضرر نمی کنند در ضمن به سیر و سیاحت اشاره کردی این موضوع بیشتر برای مردان عمومیت داره!!!تازه به سن 60 و 70 که میرسن میرن اینورو اونور دنیا با عرض معذرت ..... کیف می کنند و اگه پول نداشته باشن بازم خیلی جاها واسه تفریشون هست نه مثل اینجا که تا بخوای خودتو تکون بدی برات ضرب المثل درست کنند که یارو خجالت نمی کشه یه پاشم لب گوره ولی....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!به تعدد زوجات اشاره کردی.اخه کدوم مردیه وقتی شرایطش باشه بیاد و زیر بار مسئولیت یه خانواده دیگه و غرولندهای یه زن دیگه بره!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی کسی پیدا می شه که بخواد مشکلاتش دو برابر بشه؟؟؟کسی نگفته از شوهرای غرغروی پیرتون مواظبت کنید اگه قوانین عادلانه بشه خودشون خوب می تونن از خودشون مواظبت کنن و از زندگیشونم لذت ببرن حتی توی اون سن اگه پولو پله داشته باشن که زندگی به کامشونه
در کشور ایران همه چیز بر اساس راحتی و منافع مردانه هست و لا غیر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!کجاششششششششششششششششششششششششششش
من ازادیمو می خوام همه این چیزای که گفتی ارزونی خودت!!!صراط نظرمو تایید کن نکنه باز مثل چند دفعه قبل چون مخالف اصولت حرف زدم بی خیالش بشی!لطفا به مخالفتم اجازه بده نظرشو بیان کنه
میثم
|
United States of America
اقای ؟؟؟؟؟؟لطفا از طرف خودت صحبت کن.شما چطور به خودت اجازه میدی که خودتو نماینده مردان ایران بدونی و چرا می خوای اینطور نشون بدی که همه مردا با نظرات گهربارت موافقن!!! کی نظرسنجی کردی که با این صراحت معتقدی که تمام مردان ایرانی باهات موافقن؟؟؟
شما لطف کن فقط از طرف خودت و همفکرات اظهار فضل کن.همه مثل جنابعالی و دوستان محترمتون معیارشون شهوت نیست!!!و به زن به شکل کالای لوکسی که فقط برای لذت بردن جنسی افریده شده نگاه نمی کنند و معتقد نیستند خانمهای با ارزشترند که زیبا ترهستند!!!
میدونی از دل این طرز فکر که همه چیزو به عنوان ابزاری برای لذت بردن بیشتر می پذیره چی بیرون میاد؟افرادی مثل جنابعالی که نه به خدا معتقدی و نه به انسانیت یا مثل دخترک که همه چیزو محدود به همین 60 یا 70 سالی که در این دنیا زندگی می کنیه می بینه و به مانند شما با ذهن بیمارش برای کل جامعه نسخه می پیچه!!!و خودشو نماینده قشر یا جنسیت خاصی میدونه!!!!درست مثل شما!!!من امثال شماهارو بیمارانی میدونم که باید درمان بشید و گر نه با این روش زندگی کاری می کنید که کل جامعه متحمل ضررهای غیر قابل جبران بشه
یه سوال!می تونم بپرسم فرق شما و دخترک و امثال شماها با اون ممیمون توی جنگل یا اون اولاغ که هر موقع تحریک بشه بدون توجه به حریمها و یا مکان و....رفتار جنسی ازش سر میزنه چیه؟؟؟یعنی انسانیت تا این اندازه تنزل پیدا کرده و انسان به درجه ای رسیده که با حیوانات در این زمینه برابری می کنه!!!چه پیشرفت شگرفی!!!پس انسانیت و قدرت تعقلش چی می شه یعنی واقعا ما به جای رسیدیم که با یک حیوان که از قدرت تفکر بی بهره هست برابری می کنیم!!!باید به شما و دوستانتون بابت این پیروزی تاریخی و برابریتون با حیوانات تبریک گفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
در ضمن فرموده بودید که چرا باید مهریه باشه و چون در غرب وجود نداره اینجا هم نباید باشه!!!!مگه معیار ما غربه که طبق اصول اونا رفتار کنیم؟؟؟به نظر من مهریه هدیه ای که به زن ایرانی داده می شه تا بهش ثابت کنی خودش و پاکی و نجابتش از هر چیزی برات مهمتره.نمی خوام توهین کنم ولی واقعا اون زنهای غربی که مثال زدی می شه با صفت پاکی و نجابت معرفیشون کرد!!!!!همین یک نکته حتی اگه با عرض معذرت احمقهای مثل شما هم ردش کنید کافیه تا زن و دختر ایرانی بی همتا ترین زنان و دختران در کره خاکی باشند چه جنابعالی قبول داشته باشی و چه نداشته باشی. ومهریه در برابر این صفات اصلا به حساب نمیاد که جنابعالی اونو ظلم به مرد میدونی!!!!!!!!!!می خوای چند نمونه از زنان ایرانیو مثال بزنم که با اون چیزی که تو فکرته زمین تا اسمون فرق دارند؟مثلا می شه به زنانی که با وجود جانباز و معلول بودن همسرشون باز همه چیزو به جان می خرند و صادقانه به همسرشون خدمت می کنند کجای دنیا همچین بانوانی رو سراغ داری!!!!چند نمونه مثال بزن
اگه فکر می کنی این خانما چاره دیگه ای ندارند و اجبارا باید با این شرایط کنار بیان سخت در اشتباهی و باید بگم هنوز خانمهای ایرانیو خوب نشناختی.اگه حرفامو قبول نداری خودت می تونی بری و در این مورد تحقیق کنی و شخصا حرفاشونو بشنوی.از این موارد بسیار زیاده برای مثال زدن اگه خواستی می تونم بازم برات مثال بزنم. ولی این یادت باشه.مهریه در برابر این همه لطف و صداقت هیچه!هیچ.حتی اگه جونتم براشون بدی بازم کمه
میثم
|
United States of America
ناشناس چقدر حرفات اشناست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هر روز هر ساعت و هر دیقه از ماهواره و سایتای انچنانی و روزنامه ها و مجلات فمینستی از زبان زنانی که داعیه ازادی زن دارند می شنوم!!!!!!!!!!!!چرا اینقدر عصبانی!!!؟خواهر من اگه از مردی دلت گرفته دلیل نمی شه که همه مردان را به مانند دیو تصور کنی و مستحق بدترین مجازاتها!!!وقتی این کامنتها رو می بینم بدجور دلم می گیره.یعنی واقعا مرداها هیچ حقی بهتون ندادن!!!!این درسی که می گی چطور خوندی؟با خرج خودت یا اینکه پدرت ومادرت تمام سعیشون کردن تا دخترشون پیشرفت کنه؟توجه داشته باش پدر و مادر نه فقط یک جنس ان هم مونث!!!ایا پدرت یک مرد محسوب نمی شه؟ایا پدرت با درس خوندنت مخالف بوده؟در ضمن خوش به حال شما که درس خونده ای ان شاالله بیشتر از این هم توی تحصیلات موفق باشید اما این دلیل می شه به کسانی که حالا به هر دلیلی شاید فقر و شاید هزاران مشکل دیگه نتونستند درس بخونند اهانت کنی؟خاله خان باجی محدود و عقب مونده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اینه منطقت؟یعنی با این تفاسیر حتی زنانی که تحصیل کرده باشند اما با شما هم عقیده و هم فکر نباشند از نظر شما در زمره همان خاله خانباجیهای بی سواد و محدود شده قرار می گیرن تنها به این دلیل که شما خانمهای عاقل و ازاد را کسانی میدونید که عقاید شمارو تایید کنند!!! و هر کس اینجوری نباشه حتما محدود شده و بدبخته و لحظه لحظه زندگیش با زجر سپری می شه!!!می تونم از شما یه سوال بپرسم شما به چی می نازی!!!!به چهارتا کتابی که خوندی؟که این جور با این ادبیات مترقی به خانمهای که همفکرتون نیستند می تازید؟؟؟ ایا صدرصد می شه گفت این کتابها به خودی خود می تونه خوشبختیتو تضمین کنه!!!!!فرمودید دنیا پیشرفت کرده و زنها دایما می توانند خودشونو با همجنسهاشون در کشورهای دیگه مقایسه کنند!خوب خداروشکر.امیدوارم مقایسه شون فقط در مورد پوشش همدیگه نباشه!!!امیدوارم این مقایسه به وسیله فیلمهای داستانی هالیودی نباشه چون نمی تونی به درک درستی از موضوع برسی .لطفا از کسانی که این شرایطو درک کردن و چند سال اونجا زندگی کردن یا فیلمای که تخیل در اونها سهم کمتری داره مثل فیلمای مستند استفاده کن تا به واقعیت نزدیکتر باشه.اگه واقعا دنبال حقیقتی!!!ببخشید اینجوری می گم قصد بی احترامی ندارم اما واقعا این بحث های که کردین بیشترشون بی اساس و بی پشتوانه هستن می شه یه مقدار از روی شواهد و مدارک با هم حرف بزنیم؟مثلا در مورد احضانت که فرمودین در ایران بدون چون و چرا احضانت بچه ها به مرد داده می شه!!!اما در خارچ از کشور بدون حرف و حدیث این حقو به زن میدن!!!با کدوم مدرک به این نتیجه رسیدی؟؟؟یا فرمودید امنیت خانما در کشورهای غربی قابل مقایسه با ایران نیست با کدوم مدرک این حرفو میزنید ممکنه بهش اشاره کنی!!!؟یا اینکه فرموید در ایران زنو سنگسار می کنند اما مردو تشویق و حمایت؟؟؟واقعا با کدوم مدرک!!!منظورت از برابری کامل در غرب چیه؟!!!مثلا می شه بگی نظرت در مورد کارفرمای که می تونه به وسیله همین قوانین منحصر به فرد برابری مرد و زن حق کارگر مونثشو به دلایلی که برا خودشون منطقیه و کسی که طرفدار بی قیدوشرط برابری جنسیتیه عقلا نمی تونه بهش اعتراض کنه!!!بخوره چیه؟!!!می خوای بدونی چطوری؟در بعضی شرایط بر اساس اینکه زن و مرد با هم برابرند و حقوق مشترکی دارند باهاشو رفتار می شه بدون اینکه تفاوتهای روحی و روانی و جسمی که همه قبولش دارند چه دانشمندان علوم تجربی یا چه صاحبنظران علوم انسانی در نظر بگیرن به هر فرد بر اساس تولیدی که می کنه دستمزد میدن نه ساعت کاری و وقتی که به کار مشغوله خوب با این تفاسیر با وجود تفاوتهای جسمی که بین زن و مرده این وسط به کدومشون ظلم می شه؟؟؟ و یا مرخصی های بارداری یا وضع عمل به راحتی در اختیار خانما قرار نمی گیره و بسیاری از موارد دیگه که اینجا نمی شه گفت!!! در برخی موارد زن برای اینکه از قاقله عقب نمونه وادار می شه به هر کاری دست بزنه حتی کارهای پست و بی ارزشی که اصلا با روحیاتش هم خوانی نداره!!!کار در معدن!!!یا تمیز کردن خیابونها و....اینه برابری مد نظر شما!!!؟در حال حاضر این نظریه که باید برای مردان و زنان حقوق و تکالیف مشترکی در نظر گرفته بشه شدیدا زیر سوال رفته حتی در روابط زناشویی هم به دلیل تفاوتهای خلقتی که بین زن و مرد هستش این طرز فکر با اشکالاتی مواجعه و نویسندگان زیادی مثل دکتر جان گری شدیدا مخالف این نظرند !!!!ولی شما تازه می خواید همه چی برابر بشه؟؟؟من نمی خوام بگم که توی ایران گل و بلبله و به زن اون احترامی که شایستشه میزارن اما می خوام یه خورده هم واقع بین باشید و دقیقتر به دو فرهنگ توجه کنید و از نگاه سطحی بپرهیزید.به مسئله احضانت در ایران اشاره کردید در کامنت های بعدی در این باره توضیح میدم
میثم
|
United States of America
برابر با ماده ۱۱۶۹ قانون مدنی توسط مجلس شورای اسلامی و تأیید نهایی از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام حضانت فرزندان چه پسر و چه دختر تا ۷ سالگی به عهده مادر گذاشته شده است و پس از آن نیز که حضانت باید به پدر واگذار شود، صلاحدید دادگاه با رعایت مصلحت طفل لازم است و ممکن است دادگاه پس از آن نیز فرزند را به پدر واگذار ننماید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
می تونی در موردش تحقیق کنی!حتی اگه بعد از هفت سال احضانت به پدر داده بشه برای دختر 2 سال یعنی تا 9 سال و برای پسر تا 15 سال این حکم قابل اجراست و پس از ان از خود فرزند سوال می شه که دوست دارد با پدر زندگی کنه یا مادر!!! و اگر در موقع طلاق دختر از 9 سال گذشته باشه و یا پسر از 15 سال تمام قمری شده باشه از او برای ادامه زندگی با یکی از والدین سوال می شه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
از همه مهمتر حتی اگه احضانت به مادر داده شد باز هم مرد باید نفقه فرزندان را تمام و کمال بپردازه و حق شانه خالی کردن از این امرو نداره ولی زمانی که احضانت به پدر داده می شه زن حتی اگه از نظر مالی وضعیت خوبی هم داشته باشه مجبور به پرداخت نفقه برای فرزندان نیست.
با توجه به ماده ۱۱۹۸ قانون مدنی در صورت حیات پدر، نفقه اولاد به عهده پدر است و در نبود پدر یا عدم استطاعت مالی پدر به عهده پدربزرگ (و اجداد پدری اولاد) میباشد
بنابراین گرچه حضانت فرزند به مادر سپرده شود، پدر یا پدربزرگ باید نفقه فرزند را طبق رأی دادگاه پرداخت نماید و اگر پدر از تأدیه نفقه اولاد خود امتناع نماید، به موجب ماده ۶۴۲ قانون مجازات اسلامی به سه ماه و یک روز تا پنج ماه حبس محکوم میگردد
نفقه طفل عبارت از هزینه مسکن، خوراک، پوشاک، اثاث البیت و سایر هزینههای ضروری از قبیل درمان و تحصیل میباشد
می تونی در مورد قانون احضانت در غرب هم مطالعه و تحقیق کنی و این دو را با هم مقایسه کنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اینم یک نمونه دیگه از قوانینی که به نظر شما به نفع مردانه!!!!!!!!!!!!!! حتی اگه زن بیرون از خونه هم کار کنه هیچ فرقی نمی کنه؟؟!!حتی می تونه در خونه هم اصلا کار نکنه و اگه هم خواست از راههای قانونی برای کاری که در منزل شوهرش می کنه پول طلب کنه و اون مرد هم توسط دادگاه موظفه این پولو بپردازه!!!!!!! این پول غیر از پول نفقه هستش!!!!!
قدیمی‌ها می‌گفتند زن باید بساز باشد، با كم و زیاد شوهرش بسازد و صدایش هم در نیاید. زن بودن از نظر آنها مترادف با راضی بودن به هر وضعیتی بود كه شوهر توان مهیا كردنش را داشت، حتی راضی بودن به نشستن بر سر سفره با نان خالی یا زندگی حتی در یك اتاق كوچك و جمع و جور یا سال‌ها زندگی كردن با یك دست لباس.
هنوز هم فكر بعضی قدیمی‌ها همانی است كه بود. آنها هنوز با زندگی به سبك جدید كه زن‌ها تقریبا حرف اول و آخر در خانه را می‌زنند، اُخت نشده‌اند. از نظر آنها خیلی از پول خرج كردن‌ها و هزینه تراشیدن‌ها، اسراف و ولخرجی است كه كشیدن ترمزش فقط با
دست شوهر، شدنی است. آنها هنوز هم بر این باورند كه از مرد باید همانقدر خواست كه در توان دارد، حالا اگر توان او كم باشد و كفاف خواهش‌های خانواده را ندهد، هیچ اشكالی ندارد.اصلا بعضی‌هایشان اعتراض دارند كه مثلا چرا فلان دختر كه به خانه‌شان آمده و عروس‌شان شده، وضعیت مالی پدر و مادرش را فراموش كرده و حرف از فلان و فلان می‌زند. آنها مدام می‌پرسند كه مگر این دختر چه حسنی دارد كه به آنها می‌نازد و زندگی رنگارنگ می‌خواهد؟حرف‌های این اهالی قدیم، اما به مذاق جدیدی‌ها خوش نمی‌آید. زنان امروز خواسته‌های امروزی دارند و نمی‌توانند به سبك 50 سال قبل و ماقبلش زندگی كنند، اما به هر حال این اختلاف‌نظرها در عرف وجود دارد و قانون هم تا حدی حرف‌های قدیمی‌ها را تایید می‌كند.
در قانون مدنی ایران به همه نیازهای متعارف زن از قبیل مسكن، لباس، اثاث منزل و هزینه‌های درمانی و بهداشتی «نفقه» گفته می‌شود كه باید از سوی مرد تامین شود. ضابطه موجود در تعیین میزان نفقه نیز این است كه این تامین نیازها بر مبنای شؤونات خانوادگی زن، عرف و عادت ساكنان هر منطقه و وضع مالی مرد تعیین ‌شود كه در صورت توافق نداشتن زن و مرد، دادگاه میزان آن را مشخص خواهد كرد.
باز هم تاكید می‌كنم كه قانونگذار در بحث نفقه چه در قوانین سابق و چه در قوانین جدید به نیازهای زن متناسب با شأن او توجه دارد نه به توان مالی مرد، اما در رویه‌هایی كه در بیشتر محاكم اجرا می‌شود به مردانی كه با زنانی از طبقه بالا ازدواج كرده‌اند می‌گوید
شما كه می‌دانستی زن از نظر اقتصادی چه وضعیتی دارد، حالا نمی‌توانی از زیر بار دادن نفقه مطابق با شأن او شانه خالی كنی
پس در محاكم به چنین مردانی گفته می‌شود كه خود كرده را تدبیر نیست،
میثم
|
United States of America
می خوام بدونم این حرفو شما با کدوم مدرک و مستندات میزنی که الویت استخدام در ایران با مردانه!!!اگه مدرک دارین لطفا بفرمایید!!!!یا شاید نکنه به استخدام بعضی ارگانها که بعضی مسائل ایجاب می کنه که از کارکنان مرد استفاده کنن مثل مرزبانی یا... اگه اینطوریه پس حق مردان هم در بعضی موارد پایمال می شه می خوای چند نمونه مثال بزنم!!!! مثلا چرا باید از استخدام مردان در زایشگاهها جلوگیری بشه یا اینکه مردانو از استخدام در مشاغلی که با خانما در ارتباطه منع کنند یا چرا باید در کودکستان و مدارس ابتدای از معلمین و کارکنان خانم استفاده کنند!!!!!
چند وقت قبل وزیر اموزش و پرورش اقای حاجی بابایی اعلام کرد که 70 درصد شاغلین اموزش و پرورش خانمان!!!! اینچنین تناقضهایو چطور می خوای حل کنی!!!!این مردانی که شما می گی توی ایران قوانین فقط به نفع اوناست ایا ازشون پرسیدین که چند درصدشون از کاراشون رضایت دارند اصلا چند درصد دوست دارن تو کاری که دارن فعالیت کنند؟فکر نمی کنی خیلیاشون به اجبار اینکه هزینه های خانواده به دوششونه مجبورا می شن دست به هر کاری حتی کارهای سخت جسمانی که اصلا مورد علاقشون هم نیست دست بزنند و هیچ راهی جز تحمل کردن ندارن!!!!شما اگه از کاری خوشت نیاد به دلیل اینکه مسئولیتی متوجت تیست حیلی راحت بی خیال اون کار می شی ایا یک مرد هم می تونه به همین راحتی عمل کنه!!!! شاید بعضی از مردان نخوان صبح زود ازخواب بیدار شن و کارهای سختو انجام بدن!یک مقدار انصاف داشته باشید!!!!!! لطفا به این سوالم صادقانه پاسخ بدین؟ایا الویت استخدام در ادارات و موسسات خصوصی حالا به هر دلیلی با زنانه یا مردان خواهشنا صادقاده جواب بدین؟؟در ضمن ایا با حقوق و مزایای کمتر با توجه به مسئولیت تامین مخارج خانواده این زنه که می تونه هر کاریو حتی با دستمزد کمتر قبول کنه یا مرد!!!!در ضمن یه سوال دیگه هم از شما داشتم ایا اگه مردی نخواد بیرون از خونه کار کنه این امکان براش وجود داره یا نه؟؟؟حال اینکه برای زن هم امکان اشتغال بیرون از منزل وجود داره و هم موندن درخانه وکار نکردن! خوب حالا به نظرت کدومشون محدودتره مرد یا زن؟!!!!تا حالا به این فکر کرده بودی؟اگه شما دو انتخاب داری مرد فقط یک انتخاب داره!!!
در شرایطی که پسرا به خاطر سربازی و اینکه مسئولین مادی خانواده ایندشون به دوششونه بر خلاف خانما مجبورن زودتر به کار روی بیارن و بی خیال درس خوندن بشن حالا حتی کارهای جسمانی و سخت!!!ایا برای خانما هم این دغدغه ها وجود داره!!!یعنی می تونی با صراحت بگی پسرا تو درس خوندن نسبت به دختران ضعیفترند که به خاطر همین زیاد دنبال درس و...نمیرن!!!!!!!!!!!!!!امیدوارم اگه یک روزی پسر دار شدین بازم روی این حرفاتون بمونید
اصلا در مورد اون پسری که پدرشو از دست داده و تنها نون اور خانوادشه و مجبور می شه با اینکه استعداد درس خوندنو داره برای اسایش خواهر و مادرش قید درس خوندنو بزنه و تمام تلاششو می کنه که خواهرش تحصیلاتشو ادامه بده و خودم هم خیلی از این ادما سرلغ دارم و مطمئنن شما هم اینجور کسای رو دیدید.خوب چی داری بگی!!!مگه نمی گی مردان فقط می خوان هر چی حق زناست ازشون بگیرن و فقط می خوان زنانو به استثمار بگیرن!!!خوب اینجا چی می گی!!!!مگه این مردان ایرانی نیستند!!!!
میثم
|
United States of America
زنا یعنی ارتباط نامشروع زن و مرد نامحرم که دو حالت دارد:
1. زنای محصنه
2. زنای غیر محصنه هر گاه یکی از طرفین خواه زن یا مرد یا هر دو انها، دارای همسر (متاهل باشند)،
این عمل نامشروع نسبت به او محصنه محسوب می شود و هر گاه یکی از انها یا هر دو انها مجرد (فاقد همسر) باشند، نسبت به او غیر محصنه خواهد بود.
به عبارت دیگرمردی که زن دارد اگر با زن دیگری زنا کند و نیز زنی که شوهر دارد با مرد دیگری زنا نماید
آن را زنای محصنه گویند که در صورت فراهم بودن شرایط آن بر آنها حد جاری می شود و حد آن رجم یعنی سنگسار کردن زانی و زانیه است.
جوان مجرد که همسر ندارد خواه مرد باشد یا زن، اگر با دیگری زنا کند آن را زنای غیر محصنه گویند و حدش تازیانه است.البته باید توجه داشت اگر مرد مجرد با زن شوهر دار زنا کند،
حد زن رجم است ولی حد مرد تازیانه است چون زنای در حق مرد زنای غیرمحصنه است و نیز اگر دختر مجردی با مردی که همسر دارد زنا کند.
تنها مرد را سنگسار می کنند و بر زن تازیانه می زنند.با وجود این اگر زن یا شوهر، دور از شهر سکونت همسرش باشند و اقدام به این کار نامشروع کرده باشند رجم اجرا می شود.
در ضمن از کدوم قانون حرف میزنی!!!!خیلی وقته که دیگه حکم اعدام به جای سنگسار اجرا می شه!!!!و سنگسار عملا حذف شده!!!!!و حکم اعدام در صورتی اجرا می شه که زن شوهردار یا مرد زندار مرتکب زنا بشن و چهار نفر عادل....شهادت بدن!!!!خودت بگو حتی اگه کسی هم اینکار کثیفو کرده باشه بعد مگه به همین سادگی قابل اثباته؟؟؟یعنی عملا کسی حد براش جاری می شه که عمدا فضای جامعه رو می خواد مصموم کنه و به نوعی می شه گفت علنی اینکارو انجام میده!!!یعنی چطور می شه چهار نفر عادل دیده باشنش!!!!مثل اشخاصی که با وقاحت از این عملشون فیلم می گیرن.اگه اینجا اعدام بده پس تجاوز به عنفو چی می گی؟با این تفاصیر اونم می شه غیر عادلانه چون زن یا دختر مورد تجاوز بدون اینکه قرار باشه شاهدی بیاره اگه مرد یا حتی پسریو متهم کنه و دادگاه به این نتیجه برسه که حرفش درست بوده اون مرد یا اون پسر اعدام می شه.خوب ایا اینجا هم حکمش غیر عادلانست؟؟؟؟؟
این چند همسری هم دیگه به افسانه شبیه اصلا از خودت می پرسم چند نفر از مردای نسل جدیدو می شناسی که اینکارو کرده باشند!!!!!دیگه مطمئن باش کسی حاضر نمی شه مشکلشو دوبرابر کنه و فشارو روی خودش بیشتر و اگه کسی پیدا بشه که بخواد حماقت کنه اول باید با اجازه همسر اولش باشه و بعد ار این مرحله باید تازه مدرک به دادگاه ارائه کنه که چرا می خواد اینکارو کنه و قانعش کنه که دلیل منطقی برای اینکارش داره!!!یعنی هفت خان رستم و بعدشم مشکلات بعدی!!!!الان کسیو سراغ داری که دنبال ازدواج مجدد باشه بدون اینکه تکلیف زندگی قبلیشو مشخص کرده باشه!!!!اون کسی که بخواد با کس دیگه زندگی کنه مطمئن باش اول می خواد از شر زندگی قبلیش خلاص بشه بعد با خیال راحت به زندگی جدیدش فکر کنه.
واقعا فکر می کنی این ارثی که به مرد میرسه همه این اموال فقط متعلق به خودش می شه!!!شاید به ظاهر مرد دو سهم از پدر ومادرش به ارث می بره و زن یک سهم اما اون زن مالک بدون چون چرای این اموال می شه و حتی اگه مرد مشکل مالی هم داشته باشه نمی تونه از اون پول استفاده کنه حتی با شکایت مرد باز هم دادگاه حقیو برای مرد در این زمینه قائل نمی شه و مرد به خاطر اینکه مسئولیت مالی خانواده بهش محول شده عملا مجبور از گذشتن این اموال به نفع همسر و خانوادشه!!!و اگه اینکارو نکنه با شکایت زن این اموال به نفع خانم با رای دادگاه توسط زن مصرف می شه!!!! یعنی می شه گفت همسرشم در این ارث سهیمه
اگه واقعا این چیز خیلی مهمه ی از نظر شما می شه از این موارد برای مرد هم مثال زد مثلا
اینم یک مورد و نظر مراجع
با سلام با علم به اینکه مهریه زن برعهده مرداست وبعنوان دین به همسرش باید پرداخت شود -اگرهمسرشخصی فوت کند و در دوران زندگی همسر مهریه را به شوهر نبخشیده باشد آیا ورثه زن ( از قبیل پدر و مادر و فرزندان ) می توانند مطالبه مهریه را از مرد بکنند؟
آری می توانند مهریه را مطالبه کنند"
و مواردی از این قبیل که اگه خواستی می تونم در موردش صحبت کنم.
میثم
|
United States of America
در ضمن
تعدد زوجات قانونی است که اجرای آن منوط به رضایت دو طرف است. یک طرف مردی که به هر دلیل مشروع یا غیرمشروعی زن دیگری را به عقد ازدواج خود درمی‌آورد و تمام تبعات مادی یا معنوی آن را هم می‌پذیرد. اما در طرف دیگر قضیه پای یک زن در میان است. زنی که حاضر می‌شود بنیاد خانه و کاشانه یکی از همنوعان خود را ویران کند. آیا اگر زنان به ازدواج با مردی که همسر و فرزند دارد، تن ندهند، جز در موارد بسیار نادر و استثنایی و به اجبار خانواده، آیا ازدواج مجددی انجام خواهد شد؟ این در حالی است که بسیاری از همین زنان بشدت در مقابل تعدد زوجات موضع می‌گیرند و فریاد دادخواهی سر می‌دهند.
ناشناس
|
United States of America
علامت سوال ! خیلی داری شلوغش می کنی . همچین داره از کار کردن نک و ناله می کنه انگار داره شاخ غول رو می شکنه!! من خودم چند ساله شاغلم و به خانواده ام هم کمک می کنم از صبح تا بعداز ظهر هم سر کارم . این قدر هم کولی بازی در نمیارم. اصلا برای شاق نیست. جمعش کن بابا ! هر وقت تونستی شغل بیست و چهارساعته و ملال آور خانه داری رو برای همه عمرت انجام بدهی بیا بهت مدال بدم !
در غرب بریز و بپاش عروسی مثل این دیوونه خونه وجود نداره . نمونه جدیدش ازدواج مارک زاکربرگ . من به عنوان زن از همه این تجملگرایی ها بی زارم فقط مهریه رو فعلن لازم می دونم تا قوانین یک طرفه و مردسالار تغییر کنه. هر وقت قوانین برابر شد مهریه هم حذف بشه و مشکلی نیست. در ضمن در غرب ،خانه داری هم شغل محسوب میشه کوچولو!
ناشناس
|
United States of America
در ضمن اگه شما از قیافه و اندام خانمی خوشت اومد فقط پنجاه درصد قضیه حل شده! پنجاه درصد دیگه قضیه اینه که اون خانم هم از تو خوشش اومده یا حالش از ترکیبت بهم می خوره :) حالا فکر کردی تو غرب مردها دست رو هر زنی گذاشتند اون هم می پره بغلشون ؟! نه ندید بدید ! از این خبرها هم نیست . اگه به زنی چپ نگاه کنی کارت با پلیس و زندانه . حالم از این مردهای ندیده عقده ای ایرانی بهم می خوره .
ناشناس
|
United States of America
هاها می بینم که تمام مشکل تو پایین تنه ات هست علامت سوال !!! بدبخت مفلوک ! مردهای پیر هرزه ، چندش آورترین موجوداتی هستند که در دنیا وجود دارند و دست من باشه با یک بمب اتم می فرستمشون جهنم! متاسفانه هنوز در جهان عدالت برقرار نشده که زنهایی برای امرار معاش مجبورند تن فروشی کنند اون هم به هر مرد پیر کفتار کور و کچلی . به امید روزی که هیچ زنی مجبور به انجام این عمل زن ستیز نباشه و مردهای هرزه که تا دم گور مشکلشون پایین تنه شونه با یک خودکشی دسته جمعی شرشون رو از سر زنها و دنیا کم کنند .
ناشناس
|
United States of America
میثم ! این علامت سوال نماینده مردان هرزه ایرونیه که اتفاقا تعدادشون کم هم نیست . موحودیتشون وابسته ست به پایین تنه شون . کفتار عجوز هم می شن باز دست بردار نیستند. زن ها که سهله مردها هم باید خودشون رو از گزندشون در امان بدارند :) دل بهم زن و باعث استفراغ .
افتاب گردون
|
United States of America
اقامیثم حرفات قشنگ بود داداش ولی چقدر طولانی نوشتی کاش یه خورده تیتر وار مینوشتی کمتر جا میگرفت
واقعا مردهایی مثل تو باعث افتخار هستن
مخصوصا من که به مردها خیلی خوشبین نیستم
ولی اینو بپذیر چون حقیقت جامعه اخر الزمانی ما این شده که زن شده یه وسیله برای لذت جویی مردان که عامل اصلیش هم مردهای چشم ناپاک و هوس باز هستن که فقط دنبال شهوت و هوا پرستی خودشون هستن واقعیتی که هر وقت در مواجهه با اون قرار میگیرم بسیار ازرده خاطر میشم و فقط یه دعا میکنم اونم ظهور حضرت حجته
مریم
|
United States of America
میثم در مورد بیکاری ، می تونی نرخ بیکاری زنان رو با مردان مقایسه کنی و ببینی وضع برای زن ها چقدر خرابه. اکثر زنهایی هم که من می شناسم با وجود تحصیلات خوب در مشاغلی بی ربط و بی ارزش و با دستمزد ناچیز مشغولند . مشاغل پر در آمد و آینده دار در دست مردهاست.
میثم
|
United States of America
مریم خانم خواهر خوبم من نمی خواستم اینجور نشون بدم که اینجا همه چی خوبه و به خانمها اونجوری که حقشونه احترام گذاشته می شه فقط می خواستم بگم یک طرفه به قاضی نرید و تو نوشته هاتون انصاف هم رعایت کنید
این اماری که فرمودید می خوام بدونم چطور محاسبه شده ایا مردانی که به خاطر سیر کردن شکم زنو بچشون دست به هر کاری میزنند تو این امار لحاظ شدن یا نه؟؟خیلیاشون شغل اینده دار و پردرامد که سهله حتی این شغلهای اداری که بیشتر پشت میز نشینند هم نمی خوان و فقط می خوان یه کاری داشته باشن که جلوی زنو بچشون خجالت زده نباشن. و می خوام بدونم ایا کشاورزان و کسبه هم جز همون مردان دارای کار محسوب می شن!!!!
متاسفانه در این موردی که شما فرمودید نتونستم منبع موثقی پیدا کنم.لطفا اگه منبع موثقی سراغ دارید بفرمایید می خوام در این مورد بیشتر بدونم
ولی خوب اینو خوب میدونم که بیکاری معضل تمام جوناست و نه فقط مشکل یک جنس خاص!! و اینکه فرمودید خانمهای رو می شناسید که با وجود داشتن تحصیلات خوب در مشاغلی بی ربط و بی ارزش در حال کارند خوب فکر می کنید برای مردا اینچنین وضعیتی نیست!!!!!اگه می فرمایید نه باید بگم من خودم خیلیهارو می شناسم که اینجورین در ضمن به این اشاره کردین که خانمهای رو می شناسید که با دستمزد کم دارن کار می کنند باید بگم اگه مسئولیت مالی خانواده به دوششون می بود بازم به همین راحتی براشون ممکن بود اینجور شغلهایو بپزیرن!!!حداقل خانم ها در انتخاب شغل ازادترن امیدوارم اینو دیگه قبول داشته باشید.
واقعا فکر می کنید همه مشاغل پر درامد و اینده دار در دست مردهاست!!!!می شه چند نمونه مثال بزنید؟و بفرمایید چطور اون مردا تونستند حق خانمارو بخورن و با چه وسیله یا قدرتی تونستند اون مشاغلو غصب کنند!!!
این سوالم هم اگه پاسخ بدین ممنون می شم
الان خودتون هم خوب میدونید که دیگه مثل گذشته نیست و خانمها حتی دارن توی کارهای ازاد هم وارد می شن و حتی ادارات یا جاهای دیگه که شما می فرمایید همش در دست اقایونه می شه دید که کمکم خانما داره حضورشون پررنگ می شه که منم هیچ اشکالی توش نمی بینم فقط امیدوارم یک بعدی به این قضیه نگاه نکرده باشید و فقط اینجور نباشه که خانمها براتون مهم باشن بلکه براتون هر دو جنس مهم باشن و این دورو دشمن هم ندونید که باید یکشون بر اون یکی مسلط بشه!!! و اگه حرفی می زنید تمام جوانب اون موضوع رو بسنجید
سوال من اینه اگه یک روزی برسه که مثلا بالای 80 درصد کل شاغلین جامعه رو خانمها تشکیل بدن شما قضیه ازدواجو اون موقع می خواید چطور حل کنید.عدم استقبال اقایون از ازدواجو به دلیل نداشتن شغل و در ضمن وجود خانمهای که اماده ازدواجن اما..... رو می خواهید چطور حل کنید واگه کسی هم پیدا شه این کارو بکنه خوب به نظر شما اون خانم با اون موقعیت شغلی حاضره به یک مرد بیکار جواب مثبت بده؟و اگه هم جواب مثبت بود چه تضمینی وجود داره که بعدا این دو دچار تناقض و تعارض نشن و زندگیشون مستحکم بمونه!!!یعنی خانمها ممکنه به بیکاری همسرشون حساسیت نشون ندن!!!بازم می گم من نمی خوام با این حرفام اینو جا بندازم که باید حق مسلم خانمارو که دین هم کاملا باهاش موافقه ازشون گرفته شه.
فقط می خوام مثل سایر موارد به همه جوانب یک موضوع نگاه بشه و یک پیشنهاد جامع داده شه که همه به اون چیزی که مستحقشونه برسن و در کنار هم با ارامش بیشتر از موقعیت شغلی و خانوادگیشون نهایت لذتو ببرن و به کمک هم در این دنیا و هم در اون دنیا سعادتمند بشن.
امیدوارم حرفامو بد برداشت نکنید
میثم
|
United States of America
افتابگردون خواهر خوبم ممنونم از لطف شما بله منم قبول دارم و هیچ وقت نگفتم همه مردا خوبن ولی تمام حرفم این بود که همه مردان مثل هم نیستند و نباید که همه رو به یک چشم دید
اینکه گفته بشه همه مردان منحرف و به دنبال هرزگی هستند باور کنید هم ازار دهنده و هم اشتباست
ولی اینو با شما موافقم که حقیقت جامعه(اخر الزمانی)ما اینکه زن شده وسیله برای لذت مردان اما می خوام در مورد عاملش با شما مخالفت کنم و عاملشو فقط مردها ندونم هر چند که اونا هم خیلی می تونند تاثیر داشته باشند اما خانمها هم در این نوع نگاهی که به خانم ها می شه بی تاثیر نیستند و خیلیاش برمیگرده به نوع حضور و برخورد خانمها در اجتماع و نباید از این موضوع هم غافل شد.بله می فهمم چی می گید نه تنها شما بلکه هر انسان با وجدانی با برخورد با چنین افرادی ازرده می شه افرادی که زندگی رو محدود می کنند به همین 60 70 سال این دنیا
در ضمن می خواستم بگم من خودمو باعث افتخار نمیدونم بلکه اون کسانی باعث افتخارند که با گذشتن از جونشون باعث شدن امروز ما با خیال اسوده در امنیت کامل زندگی کنیم و برای اینده بهتر کشور عزیز و دوست داشتنیمون تلاش کنیم
بارها شده من خودمو با رزمندگان دفاع مقدس مقایسه کردم و با خودم گفتم اگه من در اون دوران می بودم ایا می تونستم کاری که اونا کردنو بکنم و می بینم............
بی شک بهترین افراد همون های هستند که با ریختن خون پاکشون استقلال این سرزمینو تضمین کردند که از عهده هر کسی بر نمیاد
درود و سلام بر شهدای ایران اسلامی
حسن2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۴
۳
تقاص رو دادن بیجا و دفاع از مثلا حقوق زنان و توجه بیش از اندازه به زنها رو حالا حالا باید بدیم روزی که برای خوشامد اروپا زنان رو تاج سر خودمون کردیم و زندانهارو پر از مردان مهریه ای کردیم نسل جدید زنان شاغل بیحجاب مجرد مطلقه رو که دیگر زنان و دختران رو هم تشویق به زندگی مثلا آزاد میکنن را پایه ریزی کرده ایم این داستان سر داراز داره.به این زنها میدان بدهید مو ولباس تنگ و کوتاه تازه کوچکترین قسمت سریال بیحجابیشونه کاری میکنن که صدای مردم اروپاهم در بیاد.نمونش جنایت سعادت آباد که دو مرد با تحریک یه زن شوهر دار رفتن زیر خاک .ش.ج....اینها زنانی هستند که به زندگی کثیف خودشون بسنده نکرده و با آتش خودشون خانوادهای دیگری رو هم سوزوندن.پس مبینید بیحجابی با مو و لباس تنگ و کوتاه خلاصه نمیشه مثل آتشی میمونه توی مزرعه .تا جامعه رو نابود نکنه خاموش نمیشه.مدافعین بیحجابی بگن اروپا از بیحجابی به پیشترفت رسیده؟پس چرا شامپانزه ها که چیزی نمیپو شن پیشرفت نمیکنن؟حجاب کجاش با پیشرفت مخالفت داره؟اگه این اتیش فقط خودشو میسوزوند عیبی نداشت ولی نگاه کنید به حوادثی که بخاطر تحریک شدن دائمی یه جانی در گوشه ای از شهر به گوشه دیگه ای از شهر رفته و کودک و خانمی بیگناه رو مورد تجاوز وقتل قرار داده.میبینید یه بیحجابی ساده چه نتیجه غیر مستقیم پیچیده ای داره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بیشین بابا ... شما به زنها حقی ندادید هر چی هم بوده خودشون گرفتند . کلا زن که درس بخونه و از حصار خونه خارج بشه از نظر فکری با خاله خانباجیهای بی سواد و محدود شده فرق می کنه . دنیا هم که پیشرفت کرده زنها دایما می توانند خودشون رو با همجنسهاشون در کشورهای دیگه مقایسه کنند. مهریه هم در برابر اون همه قوانین یک طرفه مردسالار اصلا چیزی نیست. هر وقت قوانینی مثل ارث و حضانت درست شد ، هر وقت اولویت شغلی مردها برداشته شد و شغل بر اساس شایستگی به کسی داده شد نه جنسیت . اون وقت مهریه هم برداشته میشه . تا اون وقت زنی باید .... باشه که بدون هیچ پشتوانه حقوقی و مالی قدم به زندگی مشترک بگذاره. تو هم زیاد جوش نزن چون به هر حال همینه که هست، زن ستیز گرامی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در ضمن اون دوتا مرد ناقص عقل بودند که به تحریک یک زن رفتند زیر خاک؟! از قدیم می گفتید زنها ناقص عقلند !!! اما مثل اینکه برعکسه! چون یه بچه هم کمتر امکان داره به تحریک کسی دو نفر رو بکشه!
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
خواهرم از کی داری صحبت می کنی!!!چرا دوست داری همه رو به یک چشم ببینی!!!شما از کجا میدونی که ماها یا پدران مون یا پدربزرگامون از قدیم بر این باور بودیم که زن ناقص العقله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!از کجا به این کشف بزرگ رسیدین!!!!!مگه شما میدونی که ما چجوری فکر می کنیم که به خودت اجازه میدی اهانت کنی!!!!!!!من در خانواده ای زندگی می کنم که شماها به اسم ارزشی می شناسیدش و می کوبیدش ولی هیچ وقت ندیدم این نوع نگاهی که شما فرمودیدو نسبت به زن داشته باشند!!!
ناشناس من هم با شما موافق هستم که یک بچه امکان نداره به تحریک کسی مرتکب قتل بشه اما سوال من اینه این چه ربطی به موضوع داشت؟؟؟
می تونم اینجوری برات مثال بزنم هیچکس حتی یه بچه کمتر پیش میاد که خودشو به خاطر یه موجود دیگه فنا کنه؟؟؟؟ایا می شه اینو به عنوان این قلمداد کرد که کسانی که اینکارو می کنند ناقض عقلند؟؟؟؟؟می شه!!!!!!
اما خواهرم باور کن این کاریه که هر روز بعضی از خانما در حال انجام دادنشن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بله درست متوجه شدی هر روز در حال انجام دادنش هستند.مادرانی که حاضرند عزیزترین چیزی که توی دنیا دارن یعنی همون جونشونو به خاطر فرزندانشون بدون هیچ چشم داشتی فدا کنند!!!ایا می شه این عشق مادر به فرزندشو نشانه ناقض عقل بودن زن بدونیم!!!
نمیدونم میدونید یا نه که یک زن تا چه حد می تونه روی یک مرد تاثیر گذار باشه شاید هم براتون این موضوع قابل درک نباشه ولی این موضوع هیچ ربطی به عقل یا ناقص بودنش مرد نداره می شه گفت مثل ما مردان که شاید هیچوقت نتونیم درک کنیم که این حس مادر فرزندی چیه که یک مادرو وادار می کنه که با ارزشترین چیزی که تو دنیا داره(همون جونشو)فدای فرزندش کنه.
اما این دلیل نمی شه که بخوایم به کسی بی حرمتی کنیم و ناقص العقلش معرفی کنیم!!!!!!!!
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۵
۶
به ياد بياوريم جواب سطحي آقاي م.ا در مجلس و زمان سوال از رئيس جمهور كه به سوال آقاي علي مطهري چه پاسخي دادند و عملا نشان دادند كه اهميت چنداني به احكام و موضوع فساد در جامعه نمي دهند.
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۱۳
۱۰
وضع خیابونهای تهران وسایر شهرها از این هم بدتره
ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۴
۲
مردم تو فقر وبدبختي هستن شما به اين چيزا گير بدين.اخرتي هم هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این هم جزی از بدبختی مردمه که باید حل شه مثل خیلی چیزای دیگه که باید حل شه
رضا توپچي
|
Germany
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۱۲
۳
اهلأ و سهلأ يا نورا ... يا ام الاراجيف ... !!

في الحال انته مسئول خودت كه هستي .... غلائق و تمايلات انحرافي هم طبعأ في النفسه موجودون جدأ .... !!

عليهاذا به جاي گفتن اراجيف و اجازه دادن به ديگران .... انته لازم در يك اقدام عملي و شجاعانه ..... في المسير المبارزات.... عليه متحجرون و مرتجعون و كلأ هذالمظالم !! به شلوارك و چكمه فشن يا حتي .... ( در خيابانها.. ) متظاهرون ....!!

طبعأ اننا به ديدن مناظر الجميل.... مشتاقون و مسرورون جدأ ....!!

يا نورا سير سير ...... لازم هذالحجاب التغيير ..... !!!!
رضا توپچي
|
Germany
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۳
۱
صراط محترم

لطفأ نظر داده شده در جواب نورا را ذيل همان نظر درج بفرمائيد .
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۵
۲
خدایی خیلی خوشکل و تیپ اند /
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حسن این حرفارو جلوی زنت هم میزنی!
شرم کن
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
۳
۴
ای بابا ساده شدی صمد آقا ، برن جلوی فساد مالی رو بگیرن که گوشه ی کوچیکش 3000 میلیارده که نتیجه ی این دزد بازی ها هم میشه فسادهای اخلاقی.
اگه من مست بودم میدیدی چطور هم چیز رو قاطی واطی میکردم که چشای دشمنام در بیاد.
دخترک
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
۹
۲
کلا ما قرار بود 60 70 سال زندگی کنیم وبمیریم اینم 2 دستی دادیم آقایون واسمون تشخیص بدن چجوری بریم بهشت، یعنی فکر می کنین ما عقیده و نظر شخصی نداریم بشینیم اینارو الگومون کنیم!!! اینا هر جور دوست دارن باید بپوشن از شر شماها تو این گرما لچک و مانتو مقنعه سرمون می کنیم که ایمانتون سووووت نشه بس نیست؟؟ جزئیاتشم شما تعیین می کنید؟؟ آقا جون نگاااااه نکنین بذارین ما زندگی کنیم گررررمه به خدا آتیش گرفتیم، شما با آستین کوتاه رژه می رین زل می زنین به ما؟؟؟؟ بعد پلیس مارو می بره که شما زندگیه مورد علاقتون رو کنین؟؟؟ اینه انصافتون؟ ما جرممون زن بودنه؟ شماها مردین واقعا؟ اگه امکان گناه باشه و گناه نکنین هنره وگرنه ....م اینجوری اولین نفر میره بهشت
میثم
|
Netherlands (Kingdom of the)
دخترک از کامنتت اینو خوب فهمیدم که هیچ اعتقادی به خدا نداری!!!فقط 60 70 سال زنده ای و بعدشم تمام!!!!!و فکر می کنی حجاب برای اینه که نکنه دین اقایون به فنا بره!!!!!
واقعا برای تو و امثال تو متاسفم اگه فکر می کنید حجاب برای اینه که مردا به بهشت برن
؟؟؟؟؟؟
|
Netherlands (Kingdom of the)
جوابتو در کامنت ریحانه66 دادم که صراط تاییدش نکرد
اگه استثناها تایید شد برو بخونش
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
خیلی کامنتت بی شرمانه و توهین امیزه
جنابعالی از کجا میدونی من چطوری لباس می پوشم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اگه بگم تا حالا بیرون از خونه با استین کوتاه نرفتم چی می گی!!!!!
من دارم در شهری زندگی می کنم که گرماش با اونجای که شما ازش حرف میزنی قابل مقایسه نیست!!!تا حالا به جنوب کشور سفر کردین!!!!از همه مهمتر به واسطه کارم مجبورم نزدیک به 10 ساعت بیشتر روزها توی این افتاب و گرما کار کنم و نه اینکه برای پرسه زدن تو خیابونها.ایا این دلیل می شه که به خودم اجازه بدم باشلوارک و رکابی کار کنم چون هوا گرمه؟؟؟در صورتی که با وجود اون گرما از پیرهن و لباس کار استین بلند استفاده می کنیم
شما فصل برات مهم نیست اینکارو یکی از نشونه های تمدن و با کلاس بودن می بینی
و خدای هم که در ذهن ساختی بهت اجازه هر کاریو میده و یا اینکه خدای که نتونه درکت کنه میزاریش کنار
حالا اون دنیا اگه یک درصد راست باشه اونوقت می خوای چی جواب بدی؟فقط یک درصد حقیقت داشته باشه!!!؟یک درصد در برابر 99 درصد!یعنی ممکن نیست!!!!یعنی می تونی با دلیل و برهان مطلقا بگی خدا و اون دنیا همش دروغه!!!
حسن2
|
Netherlands (Kingdom of the)
دخترک:فکر کردی یه آستین کوتاه چند صد درجه خنکت میکنه؟فکر کردی اگه ما مردا مجبور نباشیم برای نون در آوردن بیرون نریم اگه توی خیابون طلا پخش کنن از زیر کولر حاضر نیستیم تکون بخوریم ما برای خود نمایی ساعت دو ظهر زیر آفتاب به عشق خیابون بیرون نمیریم.تازه اگه بریم با بتونه منفذهای پوست صورتمونو نمیپوشونیم تا احساس خفه گی نکنیم از عرق کردن نمیترسیم تا نقاشی صورتمون پاک بشه.نگو نگاه نکنید که همین نگاهها ست که به شما انگیزه میده کله ظهر زیر آفتاب تابستون از خونه در بیاین و تا شب عرق بیهوده بریزین و فکر کنین احساس گرما و خفگی بر اثر یه روسریه که فقط وسط سرتونو پوشونده واز جلو عقب موهاتون آزاده .تازه زمستونتون رو هم دیدیم توی اون فصل چی اذیتتون میکنه که مانتوی بافتنی چسبان با بوتهایی تا زیر گلو یتان میپوشین؟پس واقعیت اینه که شما محتاج نگاهین وبس.البته اگه مرد همین یه نقطه ضعفو نداشت بهشت اززیر پای شما به زیر پای ما منتقل میشد.و شما خوب با این نقطه ضعف مردا سوار بر اسب شیطان بر دنیا میتازین
العبد
|
Netherlands (Kingdom of the)
از خواهر کوچیکم که تازه به سن تکلیف رسیده پرسیدم که تو گرمت نمیشه تو تابستون باروسری و مانتو یاحالا چادر بری بیرون ؟؟؟
یه جوابی بهم داد که دیدم این بچه این چیزارو میفهمه و به اون دنیا اعتقاد داره مگه میشه بزرگترا نفهمن ؟؟؟
گفت:گرمای چادر بیشتره یا آتیش جهنم؟؟؟
یعنی خدا چرا بعضیا خودشونو میزنن به اون راه؟؟؟خدایی جوابی بودها...
دخترک
|
Netherlands (Kingdom of the)
ببنید من اصلا منظورم این نیست با وضع غیر متعارف بیام بیرون، این چیزیم که گفتین من نبودم که سر ظهر بیام خیابون بچرخم یا توی روز تو گرما آرایش کنم، به خدا ما هم کار می کنیم زحمت می کشیم من فقط ازین اجبار دلم پره از چیزی که اعتقادم نیست و اجباری که رومه، این چیزی که شما گفتین نیست من اگه حق انتخاب داشتم با یه تی شرت و شلوار معمولی و بی آرایش و موهای بسته پشت سرم میومدم بیرون، آخه اگه حجاب امنیت میاره چرا امنیت کشور ما بدتره به نظر من حجاب بیشتر تخیل رو بر می انگیزه و اثر بدتریم داره، اگه عادی بشه برای آقایون هم ما راحتیم هم امنیت بیشتره، تصور کن بعد زحمت و کار داری خسته میای خونه تا ماشین گشت اجبار می بینم با اینکه تیپ عادیم قلبم توی دهنمه آخه چرا؟ کجای قرآن کوتاهی بلندی مانتو رو تعیین می کنه، کاش حق پوششمون لااقل با خودمون بود خوب ما هم مردم این سرزمینیم چرا اختیاری نیست خانومی که معتقده با حجاب باشه و اونایی که نمی خوان نباشن، پلیس باید از ما مقابل متجاوزا دفاع کنه نه که هر چی دختر دید جمع کنه این پاک کردن صورت مسئله هست آقایون ما باید یاد بگیرن به همه خانوما با هر تیپی هم که باشن نگاه بد نداشته باشن اگه پلیس مدافع ما بود این رو یاد می گرفتن، مثل خیلی از کشورا که خانوم لب دریا داره تعطیالاتشو می گذرونه کوچکترین نگاه بدیم متوجه ش نیست از جانب آقایون اگرم باشه می تونه شکایت کنه، اینجوری دوستانه تر نیست؟ هر کس مسئول زندگی شخصیش باشه؟ در ضمن شما اینبار 2 تا لباس و 2 تا شلوار بپوشید بیان بیرون، مانتو دقیقا همین مقدار باعث گرم شدنتون میشه، و اینکه آقایون می تونن با کنترل خودشون و نگاهشون اجازه ندن به اون خانوما تا با اسب شیطان بتازن
میثم
|
Netherlands (Kingdom of the)
دخترک چرا به حرفای خودتم پایبند نیستی!!!!!در کامنت اول یه چیزی می گی و در این کامنت به یه شکل دیگه می خوای به یه چیز برسی چندتا سوال دارم می خوام جواب بدی
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
بله شما هم کار می کنید میدونم اما کار داریم تا کار!!!به کار ما می گن حمالی نه کار!!برای چندرقاز از کله سحر تا بوق سگ زیر افتاب بالای 30 درجه زیر نور مستقیم افتاب کار یدی کردن شاید به زبون راحت بیاد و تا انجام ندی هم نمی فهمی چی می گم.اصلا می فهمی عرق سوز شدن یعنی چی؟تو کامنت قبلیم گفتم جنابعالی مشکلت گرما نیست و بازم روی حرفم هستم و خوشبختانه خودتم توی کامنت اخری به این موضوع اشاره کردی
پسرک
|
Netherlands (Kingdom of the)
دخترک چرا دوتا شلوار میپوشی خوب معلومه گرمت میشه یکشو در بیار خنک میشی
میثم
|
Netherlands (Kingdom of the)
دخترک منظورت از اینکه تو کامنتت اشاره کردی دلت پره از چیزی که اعتقادت نیست چیه؟ممکنه بفرمایید چی اعتقادت نیست و چرا؟؟؟چقدر شبیه بهائیان حرف میزنی!!!اصلا ممکنه بگی چه مذهبیو قبول داری؟اصلا به خدا ایمان داری یا نه!!!خواهشنا صادق باش و صادقانه جوابمو بده.تا راحتتر بشه با هم حرف بزنیم.
جالب اینجاست که با دلیل و برهانهای بچه گانه می خوای مثلا حرفتو به کرسی بنشونی که اگه حجاب برداشته بشه زندگی ما ایرانیا از اینرو به اونرو می شه و همه جا گلو بلبل می شه و در نهایت ارامش و خوشبختی زندگی تمام ایرانیارو فرا خواهد گرفت!!! و اصلا با این کارمون می تونیم بهشتو از اسمونا بیاریم روی زمین و توی این 60 یا 70 سال نهایت لذتو از زندگیمون ببریم!!!
چقدر راحت حرف میزنی خانمی که معتقد به حجابه باشه و اون که نیست نباشه!!!همین الان برخورد امثال شماهارو توی مدارس و.... می شه مورد توجه قرار داد تا برسه به اون موقع.دخترای محجبه که می خوان اونطوری باشن که خدا می خواد توسط امثال جنابعالی ادمای امل عقب افتاده خطاب می شن و....می خوای بقیشو هم بگم؟؟؟کی می گه امنیت با سکس بیشتر می شه؟؟؟جنابعالی؟با کدوم تحقیقات به این نتیجه رسیدی؟؟؟؟؟اصل مسئله از نظر شما چیه که اگه کسی پیدا بشه و با بدحجابی مخالفت کنه متهم می شه که صورت مسئله رو پاک کرده؟ممکنه بگی اصل مسئله چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چقدر بچگانه!!!اقایون باید یاد بگیرید که به خانما با هر نوع پوششی نگاه بد نکنند و در نهایت تحریک نشند!!!چقدر جالب مثل اینکه این یک مسئله ی یاد گرفتنیه و نه فیزیولوزیکی!!!پس باید کم کم یاد بگیریم که غذا نخوریم یعنی چی که باید این همه ضرر به کشور وارد بشه و کلی بودجه تصویب بشه تا کشاورزی رونق پیدا کنه؟ که چی!!!اگه غذا نخوریم نیازی به کشاورزی و اینهمه بودجه نیست که الکی هدر بره!!!اصلا باید یاد بگیریم که دیگه هیچ وقت نخوابیم چون اینجوری یک سوم از کل عمرمونو از دست میدیم!!!فکرشو بکنید وقتی یاد گرفتیم که اصلا نخوابیم چقدر از مشکلاتمون حل می شه!امیدوارم روزی برسه که یاد بگیریم که دیگه نخوابیم!!!در ضمن خیلی لطف می کنی که با تی شرت و شلوار معمولی و بی ارایش!!!!!عجب لطفی می کنی!!!و فقط با موهای بسته پشت سرت میای بیرون!!!!!!!!! میدونم الان با همین نوشته هاتم خیلیارو تحریک کردی شاید از نظرت مسخره به نظر بیاد اما اینو باید بدونی خیلی ها هستند حتی با همین نوشته ها هم تحریک می شن چه برسه به صورت واقعی و رودررو با همچین مسائلی روبرو بشن.اگه این صحبتمو قبول نداری در موردش تحقیق کن.حالا فرضا پلیس ازت حمایت کرد و برات مشکلی پیش نیومد بعد اون مردای که به هر دلیلی نتونستن جلوی خودشسونو بگیرن و بعد از دیدنت تحریک شدن چیه؟؟؟؟؟فکرشو هم نمی تونی بکنی که برای رفع نیازشون چه کارای می کنند!!!!
راستی وضع غیر متعارف از نظرت چجور وضعیه؟؟؟؟ یعنی اینقدر بچه ای که نمی فهمی وضع غیر متعارف یعنی چی!!!خوب حالا سرظهر نمیای بیرون همون عصر یا شب چه فرقی می کنه!!!هر وقت بیای.میای که بقیه بهت توجه کنند و بگن اووووووووووووووو اون دختره رو می بینی.عجب اندام بیستی داره و....بعدشم خوشحال می شی که تمام مردای اون اطراف چشمشون باشه به جنابعالی هر کدوم یه نقطه از بدنتو نگاه کنند و ازش تعریف کنند و... شما هم این وسط با غرور و افتخار جلوشون رزه بری و به اندامت افتخار کنی که اینهمه جذابه که همه نگاهارو به خودش جلب می کنه!!!!یه سوال ایا داستان به همینجا ختم می شه!!!شاید برای شما بله و بعدش بری خونه و به خودت برسی و به خودت افتخار کنی اما هیچ فکر کردی اگه خیابونها پر بشه از این قبیل ادما چه اثری روی اون مرد که مثل جنابعالی تسلیم امر خدا نیست و نمی خواد که خودشو محدود کنه و نگاهشو ازت برنمیداره و با اندامت تو ذهنش کیف می کنه چی میاد!!!اصلا به نظرت در دراز مدت روی خانوادش چه اثری می زاره؟؟؟
برای مردا عادی بشه!!!!!!!یعنی در غرب الان این مسئله حل شده!!!!!و برای مرداشون عادی شده؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی اونجا مردان خانمارو در اینچنین وضعیتهای می بینند و بعدشم مثل یه بچه خوب ذهنشونو فرمت می کنند و انگار نه انگار که همچین چیزای دیدن؟!!!!منظورت اینه؟یعنی خلقت اونا با ما ایرانیا فرق داره؟اینو می خوای بگی؟پس اینهمه امارهای که وجود داره و هر ساله منتشر می شه و اگه خواستی با سند و مدرک قابل اثباته.چیه؟؟؟؟؟؟می شه این تناقضو به همین راحتی بی خیال شد؟؟؟؟خشونت جسمی علیه زنان؟؟؟تجاوز؟؟؟عدم وجود امنیت در برخی شهرها در ساعات بخصوصی در شبانه روز به خصوص شبها برای غبور و مرور خانما؟؟؟استفاده روز افزون سلاح برای دفاع از خود بخاطر عدم وجود امنیت؟؟؟؟حتی خشونت به افراد کم سن و سال هم صرایت کرده مثل بچه دبیرستانیها و نوجوانان که جتی اونا هم خانما براشون طمعه های بی دردسری محسوب می شن!!!در ضمن گفتی مثل غرب پلیس از شما حمایت کنه!!!تا چه حد به این موضوع اعتقاد داری؟فکر می کنی وقتی خدا فراموش بشه جای میمونه که امنیت داشته باشی یا نکنه انتظار داری پلیس همه جا همرات باشه حتی تو خونت!!!!!!منظورت اینه که پلیس باید سایه به سایت همرات باشه که کسی نتونه بهت اهانت کنه!!!اگه همه حانما همچین درخواستی کنند به نظرت به چه تعدادی مامور پلیس اجتیاج هست؟ببین خواهرم اگه قرار باشه خدا در یک کشور فراموش بشه همه دچار اسیب می شن و مسلم خانما و بچه های کوچیک بیشتر از همه تحت تاثیر قرار می گیرند درست مثل همون غربی که مثال زدی و هر روز خشونت داره بیشتر از دیروز بیداد می کنه!!!!امیدوارم یکم منصفانه تر این دو فرهنگو با هم قیاس کنید!!! و هزاران مورد دیگه!!!بقیه شو توی کامنت بعدی می نویسم
میثم
|
Netherlands (Kingdom of the)
شاید بگی بعضی از این موارد در ایران هم رخ میده
بله درسته اما به مراتب خیلی کمتر از غربیه که به قول شما همه مسائلشو حل کرده و نباید همچین مسائلی رو اونجاها شاهد باشیم!!! اینم با سند و مدرک قابل اثباته
ولی من می خوام بگم اینای که توی ایران اینکارارو می کنند ایا ادماین که خدا براشون خط قرمزه یا کسانی هستند که ایمانشون ضعیفه؟؟؟؟؟پس وضعیت کشور و قوانینش دلیلی برای ارتکاب به جرم نیست بلکه بیشتر از هر چیزی برمیگرده به بی اعتقادی و بی ایمانی خودمون در ضمن شما که فرمودید در غرب به واسطه ازادی جنسی امنیت برپا شده خوب تناقضی که قبلا اشاره کردمو چطور می خوای حل کنی؟؟؟می شه بفرمای؟؟؟؟؟
فرمودید وقتی که خونه تشریف میارید با اینکه تیپتون عادیه ولی قلبتون توی دهنتونه؟؟چرا!!!!!!!!
لطفا حرفی بزن که بشه باور کرد!!!تیپت عادیه ولی از گشت ارشاد می ترسی؟؟؟خودتو نزن به اون راه!!!
از ساحل حرف زدی و دوستانه بودن رفتارهای سکسی!!!!!!می خوام بدونم خودتم هم به این حرفی که زدی اعتقاد داری!!!!!!میدونی برای اینکه جنابعالی و امثال تو این 60 یا 70 سالی که زنده هستند رو با عرض معذرت بتونید هر کثافتکاری که دلتون می خواد انجام بدین یه پیشنهاد دارم
چطوره مردارو کور کنیم تا نتونن چیزیو ببینند و....چون اینجوری که شما می گی اون مردی که بخواد به گناه نیوفته یا باید نگاهش به طور دائم به زمین باشه و به درو دیوارو درخت و ماشین بخوره و یا کور باشه.فقط اینجوری یه اشکال بزرگ پیش میاد!!!در این صورت کیا تو خیابون امثال شماهارو نگاه کنند!!!!اینجوری که سر خورده می شید و بعد از مدتی دچار اقسردگی!!!این راه هم که جواب نمیده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
در ضمن چقدر وقیح هستی فکر کردم الان می گی کنار ساحل یک منطقه در نظر گرفته بشه واسه خانما تا بتونند با ارامش از دریا لذت ببرن!!!!!!!!!!! ولی با وقاحت تمام فرمودید می خوای مردا هم حضور داشته باشن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!چقدر مترقی و روشنفکری!!!واقعا منو تحت تاثیر خودتون قرار دادی!!!!و در این زمینه به غرب استنهاد میکنی!!!!اخوب اگه مردان در غرب به قول شما چش سیر شدن چرا؟واقعا چرا هنوز مجلات سکسی و پورنو مثل مجله play .... این مجله فقط عکسای دختران وزنانو در حالتهای مختلف و کاملا برهنه به تصویر می کشه و جز پرفروشترین مجلاته!!!با کمال تعجب جز پرفروشترین مجلات!!!!مگه نگفتی اونجا برای مردا اینچیزا عادی شده و دیگه این چیزا برای مردای غربی تحریک کننده نیست!!!!!یا یک خبریو خوندم که یک مقام ورزشی در پاسخ به این سوال که الان استقبال چندانی از مسابقات ورزشی بانوان نمی شه و شما چه روشی برای استقبال از تماشای مسابقات ورزشی خانما پیشنهاد می کنید جوابی داد که قابل تامله!!!!ایشون فرمودند که باید لباسهای برای ورزشکاران خانم طراحی بشه که جذابیت جنسی بیشتری داشته باشه تا به این طریق تماشاچی بیشتریو به ورزشگاها بکشونیم!!!!یعنی این همون جاست که این جور لباس دیگه برای مردا عادی شده!!!!!!!!میدونی به نظر من شما با دیدن چهارتا فیلم تولید شده در هالیود به این کشف بزرگ نائل اومدین و این وهم برتون داشته که همه اون چیزای که تو فیلما دیدین حین حقیقته و مردو زن لخت و پتی با هم کلی شوخی هم می کنند و مشکلی پیش نمیاد مگه اون موقع کع بخوان کلید غریزه جنسیشونو روشن کنند و عمل جنسی انجام بدن!!!چون به نظر شما تحریک شدن یا نشدنش شون دست خودشونه!!!و موارد دیگه ای که قابله اثباته در ضمن می تونی یه تحقیق کنی ببینی کنار ساحلی که شما ازش صحبت می کنی چه اعمالی انجام می شه و چه رفتارهای عرف شده!!!!!!خیلی راحت می تونی در موردش تحقیق کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
۴
۱
الان شما این عکس ها رو گذاشتید کار درستی کردید ؟؟؟؟؟!!!!!
مثلا مسلمون هستید ؟! یه فتوای ساده بخاید از هر مرجعی که دوس دارید . ببنید در مورد انتشار این عکسا (حتی با محو کردن چهره شون) چه حکمی می دن .
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
چه حکمی میدن دوست عزیز ؟ ما رو هم مطلع کن لطفا. با آدرس لینک مرجع محترم مربوطه بی زحمت.
رضا توپچي
|
Germany
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
۱۵
۳
يا اخي الكريم .... يا صزاط ...!

اگر نظر منو لا تأييد .. ديگه لا من و لا شما .... نكنه بعضي از اين مجهول الجنسيت ها .... نزد شما از مصونيت بهره مند هستند .... ؟!!

في امان الله .
نورا
|
Germany
اسکت!!!!!!!!!!!
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
۲
۲
سلام به همه،به نظر من سینمای ایران و به تبع بازیگراش از نبود ایدولوژی رنج می برند ،ایدولوژیی که باید توسط ارشاد تبیین وتزریق شه،توسط افراد ایدولوگ و آشنا با دنیا به معنای واقعی کلمه.افراد ظاهرگرا چه نسبت به ناهنجاری ها و چه نسبت به هنجارها نمی توانند تصمیم مناسبی در جهت منافع سیستم بگیرند و باید طرد بشند.سینمای ایالات متحده دارای ایدولوژی است ،دارای مذهب است،دارای هدف است،، دشمن دارد،دوست دارد،آیینه ای تمام نما از زندگی، منش،روش،دین،ظاهر وباطن یک آمریکایی است . اما آیا ظاهر وباطن و منش و روش اینان مطابق با زندگی اکثریت ایرنیان است ؟ به نظر بنده دولت و ارشاد مقصر واقعی است نه به این معنا که همه کارهء این عرصه اند بلکه برای خود و گروه خود کار میکنند نه برای خدا و ملت و مذهب و تمدن خود>
رضا توپچي
|
Germany
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
۱۳
۲
صزاط جان ! به قول تهرونيا مارو گرفتيا ...!!

ننويس رو مينويسي و بنويس رو نمينويسي...!!

اينجوري اسباب پر روئي اين مخنث را فراهم نكنيد ...!!!
حمزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
۱۵
۹
چه خوش گفت استاد سلحشور....
درود بر مبارز خستگی‌ناپذیر، سردار دلاور عرصه سینما و تلویزیون، حاج فرج‌الله سلحشور.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
زرشک!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم نورا
خوب زدی برجکشو
...
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا برات متاسفم
دیگه چیزی ندارم بگم
امیدوارم یه روزی به این نتیجه برسی که هیچ چیزی تو دنیا ارزش از دست دادن خدارو نداره
امیدوارم
ناشناس سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
سید حمزه واژه درود واسه امثال شما واژه بیگانه ایه لطف کن از همون سلام استفاده کن
العبد
|
Iran (Islamic Republic of)
طرح شادسازی قلب دوستان با "نووووووووووورا...".یک جمله از شما و یک پاسخ دندان شکن از بزرگزن کشور...
بانورا به شبهات ذهنی خود پاسخ بدهید...
زرشک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا زرشک!!!!!!!!!!!!!!
مگه هرکی بی حجاب یا بد حجابه ....!!
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس سبز چرا فکر می کنید که ایرانی بودن فقط مختص امثاله توهه!!!وطن پرستیو می تونی برام معنی کنی!!!مگه نه اینکه وطن پرستی اینکه خاک وطنو بر هر چیز دیگه ای ترجیع بدی!از شما می پرسم ایا چیزی بالاتر از جان ادم هست که مثال بزنی؟مگه نه اینکه توی دنیا با ارزشترین چیز جون ادمه.
سوال من اینه چند نفر از همفکران تو در دوران دفاع مقدس و در سایر موارد که تمامیت ارضی این کشور در خطر بوده حاضر شدین از جونتون بگذرید!؟می تونی چند مورد برام مثال بزنی!؟اثبات حرفم زیادم مشکل نیست می تونی یه سری به فیلمای مستند دوران دفاع مقدس یا وصیت نامه شهدا بزنی تا ببینی اونا به چی فکر می کردن و اصولشون چی بوده!!!می بینی که با این تعریف امثال سید حمزه به مراتب وطن پرستتر از امثال توهند.شما نمی خواد بشید متر و معیار وطن دوست بودن کسی چون خودتون هنوز ارادتت به این خاک اثبات نشده!!! لطفا کاسه داغتر از اش نشو
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
آدم وقتی این پیرزن(ن......) حرف میزنه یادش به مامان تو فیلمهای فارسی میاد(مسئول ........).که اخیرا تو فیلم مقلد شیطان نیز بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
۱۴
۷
داستان از آنجا شروع می شود که :
ای بابا کمی تار مو معلوم است مشکلی نیست
ای بابا کمی ابرو برداشته شده مشکلی نیست
ای بابا کمی آرایش شده مشکلی نیست
ای بابا حالا روسری اینطور بست که مشکلی ندارد
ای بابا حالا یک ذره مو معلوم شده ها
ای بابا حالا که روسری تا اونجا عقب رفته و دیگر بردار که راحت باشی
ای بابا نمیشه که با این وضع مانتو و چادر داشت! تی شرت بپوش راحت باشی!
ای بابا دیگه عادی شده راحت باش..
ای بابا ................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ول
العبد
|
Iran (Islamic Republic of)
فکرکنم گوشزدکردن مراحل بعدی هم برای بعضیا لازم باشه ...امادر کل به روند قابل پیشبینی اشاره کردی دوستم.
راست میگه
ایییییییییییییییییییییییییییییییییییی ول
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی متن جالبی نوشتید
از لحاظ
دستوری
ادبی
یک طرف
خیلی جالبه
از لحاظ معنایی هم
همین طور؟
نویسنده هستید؟
حتماً
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
ای بابا 3000 هزار میلیارد خورده شده مشکلی نیست
ای بابا خون مردم تو شیشه شده مشکلی نیست
ای بابا فقر روزن افزون شده به درک مشکلی نیست
ای بابا حق مردم خورده شده مشکلی نیست
ای بابا برنج تایلندی در سال تولید ملی وارد شده مشکلی نیست
ای بابا اتسخر شنا در بزریل سود تفاهم فرهنگی شده مشکلی نیست
ای بابا هزینه درمان سواره طیاره شده مشکلی نیست
پی بابا در کارگر پیش زن و بچه شرمنده شده مشکلی نیست
ای بابا کارخانه ها ورشکست یا تعطیل شده مشکلی نیست
ای بابا از دین خدا برداشت جدید شده مشکلی نیست
(نشر شود)
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
ای بابا ss اینا که همه مشکلات اقتصادیه ربطی به فرهنگ نداره تازه اونوقتی که اوایل لنقلاب مردم خیلی فقیر تر از امروز بودند دین و فرهنگ خیلی بیشتر از امروز براشون اهمیت داشت در ضمن من با این مواردی که اینجا آوردی موافقم اما میگم اینجا جاش نیست نمیشه که به علت غفلت یا خیانت چند مسوول تو مسائل اقتصادی فرهنگ رو بی خیال شد هر کدوم سر جای خودش باید بررسی بشه.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ای بابا عبدا..
مسایل اقتصادی با مسایل فرهنگی نسبت مستقیم داره!
امیر. ه
|
Iran (Islamic Republic of)
ss جان
خیلی متن جالبی نوشتید
از لحاظ
دستوری
ادبی
یک طرف
خیلی جالبه
از لحاظ معنایی هم
همین طور؟
نویسنده هستید؟
حتماً
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا خانم منم میدونم که مسائل اقتصادی می تونه بر خیلی چیزا تاثیر بزاره اما به این هم معتقدم که ایمان شخص بر همه چی می چربه!!!!نمدونم می فهمی چی می گم یا نه؟یه سوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟ایا واقعا اینای که تو عکسای بالا می بینی از وضعیت بد اقتصادی به این حالو روز افتادن!!!!!!!!نظر تو چیه؟؟؟؟اینا که از افراد مرفع جامعه محسوب می شن!!!یا می تونی کامنت دخترکو اگه نحوندی بری بخونی نظرت در مورد اون چیه ایا به دلیل وضعیت بد مالی همچین اعتقادی پیدا کرده!!!!!!!؟
ممکنه یکم فکر کنی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر.ه گلم به ss نمی شه گفت نویسنده بلکه سارق ادبی بیشتر بهش میاد
قبل ایشون یه نفر دیگه این مطلبو در نوشتش استفاده کردن و این اقا فقط بعضی از کلماتو عوض کرده همین
وازه نویسنده براش خیلی سنگینه!!
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
دو کلمه هم از این پیرزن(..) بشنوید.
الودود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
۳
۳
سلام
باید مردم آگاه باشن که چه کسانی براشون فیلم بازی می کنن.
بهتر که عکسا اینجورین.
خود این عکسا ترویج فساد رو می کنه.
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
۸
۱
اسم دختر فرناندو تورس نورا است
ناشناس
|
-
|
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
۹
۵
مرغ شده كيليويي 8000 بعضي از خانواده ها 2ماه 2 ماه مرغ نميخورن بيكاري جوانان اعتياد جوانان از همه مهمتر گراني ها بيداد ميكنه حالا شما از حجاب حرف ميزنين
ناشناس
|
Germany
|
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
۶
این جوجه فکلی شما بدجوری جوگیر عشق لاتی بودن شده یک زمانی بچه جنوب شهر بودن افتخار بود که مروت و مردونگی داشتند ولی الان که هر چی اوباش و زور گیرو قمه بدست و سارق و ووو از جنوب تهرانه بچه جنوب شهر بودن نه تنها افتخار نیست بلکه موجب سرافکندگیه ریشه اصلیشم دکون ریا و تزویریه که واستون وواسمون پایه ریختن که تا این لحظه من الوده اش نشدم شماها خود خانمها و دخترای ..... حسابی دید میزنید که البته حق خدادیه ولی اسمشو میگذاریدامرین به معروف و ناهیان به منکر ولی ما میشیم اشاعه دهندگان فساد و عامل بیگانه ؟این جامعه زمانی درست و منطبق با شریعت خواهد شد که این دکان ریا و تزویر برای همیشه بسته بشه و ..... و چهره انان را به این مرده گی و افسرده گی تبدیل نکنند به امید انروز بشزطی که دیر نشده باشد و بترسید از خشم خداو غضب مردم که تقاص بدی پس خواهید داد و خواهیم داد
شادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
۱۰
۶
آخه به شما چ ربطی داره کی چطور می گرده؟
کاری جز سرک کشیدن ندلرید؟
..............
بسه دیگه حالمونو از همه چی بهم زدید.
اه اه اه
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
سرک کشیدن اونه که بخوای توی حریم خصوصی کسی وارد بشی!!از کی تا حالا خیابونها هم جز حریم خصوصی بعضی ها شده!!می شه بپرسم شما برای این مملکت چیکار کردین که حتی مدعی خیابونهای اونم شدین!!چند نفرتو تو 8 سال جنگ تحمیلی رفتین به خاطر همین خیابونا از جونتون گذشتین که الان ادعاتونم می شه!!اصلا اگه الان جنگی بشه چند نفرتون برای همین خیابونهای که مدعی می شید ارث پدرتونه حاضرید برید واز جونتون بگزرید!!
خیابونها حریم خصوصی امثال تو نیست که براش تکلیف معین می کنی
بسه دیگه حالمونو از اینهمه وقاحت و بی حیایی و بی بندوباری بهم زدید.
اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه
نایب علی علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
۱
۱
درود باد بر ایران
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
۶
۳
کار شا مثل اینه که من بیام عکسهای خصوصی کسی رو منتشر کنم و بعد بگم چرا بی حجابه ، نکنه شما در محیط خصوصی تون هم چادر چاقچور می کنید ؟
قورقوری
|
United States of America
خیابون محیط خصوصییییییییییییییییییییییییییییییه!!!
این عکسارو اولین بار صراط منتشر کرده یا خودشون؟پس یه کاری کن بهشون بگو از صراط بابت انتشار عکسای خصوصی شون شکایت کنند!!!!!!!!
دانا
|
United States of America
دانشمند عزیز شما یا واقعا نفهمیدی یا خودت رو به نفهمیدن زدی
موضوع این عکس و اون عکس نیست این موضوع که عکسهای اینچنینی توسط بازیگرای ما یا با رضایت اونا پخش میشه مسئله انکار نا پذیریه
و از اون واضح تر نوع پوشش عمومی این قشره که نیاز به هیچ عکسی هم نداره حالا شما فرض کن این تاپیک عکس نداشت اونوقت عکسای بازیگرا هیچ جا پخش نمیشد؟؟
عقل هم خوب چیزیه والا!!!
رويا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
۴
۲
چي از جان اين زنها مي خواهيد ؟چقدر مردا ميخوان واسمون تصميم بگيرن ؟خودم چادر ي ام ودر شهري كه گرمايش 50درجه است حاضر نيستم چادرم رادر بيارم ولي بذاريدخودمون انتخاب كنيم ماهم انسانيم آزاد خلق شده ايم عقل وشعور داريم دراين سي ساله به غيراز امر به معروف كه چه عرض كنم بيشتر امر ونهي وتحميل هيچ كار فرهنگي صورت نگرفته آنوقت توقع رعايت حجاب داريدجوانان بدبخت رادر يابيد ومشكلاتشان رارفع كنين خيلي از مشكلات حل خواهدشد
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
با این نوشتارت معلومه چادری نیستی!!!!!!!!!!یا شاید هم اصلا زن نیستی؟؟؟؟
چرا می خوای به چیزی که نیستی وانمود کنی!!!!
از دو جمله اولت این کاملا مشخصه!!!
اگه واقعا چادری می بودی و از همه مهمتر خودت انتخابش می کردی میرفتی تحقیق کنی که چرا باید چادر سرکنی و حجاب داشته باشی و در اون صورت مطمئنن با بی حجابی مخالفت می کردی و به هیچ عنوان از جمله اول نوشتارت استفاده نمی کردی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
راستی چرا؟؟؟
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
۳
۱
جالبه ها

مردم ایران ، به نظرات آدمهای بی ادبی (مثل نورا) بیشتر اهمیت میدن!!

بیچاره پدر و مادرهایی که بچه هاشون رو مودب بار میارن.
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
۵
۵
درود بر حاج فرج الله سلحشوووور
سید تراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
۳
۲
خشت اول گر نهد معمار کج
تا ثریامیرود دیوار کج
اینا ....... و دلیش هم اینه همون اول سردمدار سبز لجنیها جناب اقای خاتمی تیشه به ریشه این عقاید ها زد
قبل ایشان کسی جرات نمیکرد انهم ناگفته نباشم به زور چنین کاری انجام دهد
البته ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۶
۵
۱
عکس خصوصی تو پارک! کنار دریا! چقد هم مواظب هستن که عکساشون نیاد تو اینترنت. اصلا هم خودشون راضی به این کار نیستن!
قورقوری
|
Iran (Islamic Republic of)
ای گفتی
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
۴
۱
خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد
میثم
|
Germany
چه نوع زیبای مد نظرته؟زیبای جنسی که تحریک کننده هست!!!!!ایا نشون دادن اندام و جدابیتهای جنسی برای تحریک کردن عده ای دیگه منظورته!!!!خوب خود همون خدا که شما می فرمایید با نشون دادن اینچنین زیبای های مخالفت کرده!!!!!!
نگو که نمیدونستی!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
۳
۱
مگه خدا به انسان اختیار و انتخاب نداده پس چرا حجاب را اجباری می کنید بگذارید تا خود مردم انتخاب کنند به ما ربطی هم نداره کی حجاب داره کی نداره پس گیر الکی ندهید
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان همون خدایی که به ما اختیار داده ،برای حجاب چهار چوب تعیین کرده
به نظرت اگه حجاب اختیاری بود چن درصد مردم بهش عمل میکردن ؟
شما بگو ببینم به جز اعمال عبادی که واجبه چن درصد به مستحبات پایبندن تازه اگه متمردین به واجبات رو فاکتور بگیریم؟
پس توقع نداشته باش کسی به حجاب اختیاری توجهی نشون بده !
مهدی
|
Turkiye
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
۳
۱
چرا نمی گین که این دار و دسته از چه زمانی رونق پیدا کردند؟
مگر صدا و سیمای ....... نبود که به هر بهونه ای بازیگرها را برد رو آنتن و معروفشون کرد و پول تو جیبشون کرد و رو بهشون داد.
اگه با ..... عقد اخوت نبستید این نظر را منتشر کنید!!!
افتاب گردون
|
Turkiye
موافقم
میثم
|
Turkiye
منم با نظرت موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
۲
۱
خداوند زیباست و از بس زیباست خود را نشان نمیدهد چرا که همه کس توان و ظرفیت دیدن جمال خدا رو نداره.
کفایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
۲
۱
آیا زمان آن نرسیده که کمی به خود بیاییم.
اگر چه دشمن با ترویج بدحجابی مقاصد خود را تامین می کند ولی رهبران دینی ما هم در ترویج صحیح دین چندان موفق نبوده اند که چنین پیامد هایی دامنگیر جامعه دینی ما شده.
چاره کار کجاست ؟ ......
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
بله منم با شما موافقم
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
امیدوارم روزی برسه که سازمانی تاسیس بشه که فارغ از دولتهای که میان و میرن و همچنین احزاب خودش متولی مسئله حجاب و عفاف در کشور باشه و از اثار و تحقیقات محققان و صاحبنظران این امر از سراسر دنیا و ایران استفاده کنند و از رفتاره های سلیقه ای هم در این زمینه جلوگیری و خط قرمزشون کلام خدا باشه و هزینه های که قرار برای عفاف و حجاب در نظر گرفته بشه به این سازمان داده شه و در مواقع لزوم این سازمان پاسخگو باشه. و می تونه با استفاده از صاحبنظرانشون طرحهای رو برای اجرا در این زمینه پیشنهاد و مهمتر از همه در انتها پاسخگوی اعمال خودش باشه
محیا
|
United States of America
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
من این خانم های به اصطلاح با فرهنگ رو شناختم
واقعا که اگه اینا بشن الگو دیگه مملکت ما میشه غربی