۱۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۶
آخرین ادعای یک ضد انقلاب

اتهام جدید متوهم زاده علیه سپاه!

بر اساس آمارهای سازمان ملل متحد و موسسات مبارزه کننده با مواد مخدر ، جمهوری اسلامی در طول سی سال گذشته جزو سه کشور اول در مبارزه با مواد مخدر در جهان بوده است و به نظر می رسد این چهره اپوزیسیون به دلیل کمبود سوژه اینبار هم دست به یک گاف بزرگ و ادعایی بی مطالعه زده باشد .
کد خبر : ۶۹۶۰۵

"صراط" - علیرضا نوری ‌زاده نویسنده و مفسر ضدایرانی شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌ زبان در ادامه ادعاهای عجیبش ، سپاه و مقامات جمهوری اسلامی را به صادرات مواد مخدر متهم کرد!

به گزارش خبرنگار صراط ، نوری زاده که در برنامه موسوم به " پنجره ای رو به خانه پدری " سخن می گفت در یک ادعای بی اساس و واهی مقامات جمهوری اسلامی را به صادرات مواد مخدر محکوم کرد .

ادعای مذکور از سوی نوری زاده در حالی مطرح می شود که بر اساس آمارهای سازمان ملل متحد و موسسات مبارزه کننده با مواد مخدر ، جمهوری اسلامی در طول سی سال گذشته جزو سه کشور اول در مبارزه با مواد مخدر در جهان بوده است و به نظر می رسد این چهره اپوزیسیون به دلیل کمبود سوژه اینبار هم دست به یک گاف بزرگ و ادعایی بی مطالعه زده باشد .

گفتنی است نوری زاده که خود را مفسر رسانه هایی نظیر "صدای آمریکا ، العربیه " معرفی می کند به دلیل عدم شناخت کامل از فضای سیاسی ایران هر از گاهی مطالبی بی اساس را عنوان می سازد که به دلیل بی پایه بودن اصل کلامش، مورد نقد رسانه های داخلی و خارجی قرار می گیرد.

هنوز مشخص نیست شخصی که خود مدتی پیش به دلیل فاش شدن اعتیادش به مشروبات الکلی و مواد مخدر مورد تمسخر هم قطاران ضد انقلابش قرار گرفته بود چگونه امروز در ژست یک عاشق وطن از گسترش اعتیاد در میان جوانان ایرانی ابراز نگرانی می کند .

در هر حال می توان گفت معضل بی سوژگی مدت زیادی است که رسانه ها و شخصیت های اپوزیسیون را فرا گرفته که همین امر هم موجبات بروز چنین ادعا های بی پایه و اساسی را فراهم آورده است .

نظرات بینندگان
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
۲۲
۲۱
.
الان سعید کانادا میاد میگه:

ممنون از ادب ولایی برادران ارزشی !!
هرکی مخالف شما باشد،الکلی و بهایی هست !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین یواش یواش داری آدم میشی خودت درست و غلط میفهمی .
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس ! شرف سگ صد پله بهتر است از آدم بودن با شیوه پاچه خواری صهیونیستها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امین باهات موافقم

وشما ناشناس یه خورده در مورد تفکرت راجع به دیگران باز نگری کن
شما خودت ادب رو رعایت نمیکنی !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این اولین کامنتی بود که من به سبک صحبت خود امین با بقیه گذاشتم واگر هم تندروی کردم از همه معذرت میخوام حتی امین ! اما انصافاً یکبار برید نظرات مختلف امین را ببینید تا بفهمید کامنت من بسیار مودبانه است نسبت به اظهار نظرهای ایشون درباره مسائل مختلف .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط چرا دفاعیه منو هنوز منتشر نکردی !؟
نازی جوووووووووووووووون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
۲۰
۳
چه حرفا چه چیزا
ادم شاخ در میاره
کچل مو در میاره
واویلا
محمد ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
چه ناز !
طاها
|
Hungary
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
۱۹
۲۱
به چه ذلتی افتاده این تاریکی زاده ! تو لجن مرداب هر چی میخوای دست و پا بزن !
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
۲۴
۲۰
این دکتر قلابی بازم بنگش زده بالا
دکی جون جنسش قاتی داشته؟؟؟
ناشناس سبز
|
United States of America
قاطی عزیزم قاطی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
۱۸
۱
تو دادگاه کرباسچی شهردار وقت تهران به مساله جالبی اشاره شد که ذهن مرا خیلی مشغول ساخت.اونم این بود که شهرداری مبلغ بسیار کلانی از مواد مخدر وام گرفته بود.نمیدونم اینهمه پول را از کجا آورده که به شهرداری تهران وام میده.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
۲۸
۹
یه جواری راست میگه!
برید یه سرچ کنید
ایران دومین کشور مصرف کننده مواد مخدره
من
|
Iran (Islamic Republic of)
مگر اینکه توی کامپیوترخونه ...... سرچ کنیم که نوشته باشه ایران دومین مصرف کننده موادمخدره!!! مردحسابی چاخان کردن هم حد واندازه داره..
قورقوری
|
Iran (Islamic Republic of)
چه دلیل مسخره ای!!!!!
امیر حامی دکتر جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
۱۱
۲۷
بازم این دلقک چیزی گفت تا همه را بخندونه واقعان دلقک خوبیه نسبت به همشون چون ادم بیشتر میخندونه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر جان چقدر شما مودبانه جواب میدی!
اتفاقاً این کلمات بیشتر نشان دهنده ناراحتی و عصبیت شماست.
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر جان تو که طرفدار جلیلی هست ، پس چکار داری با آقای کوری زاده.
به قول آقا سعید میخندیم بهت ها .....
تبریزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
۵
۱۵
ایران ایرانی پاک سالم تندرستند کارد به استخوان دون صفتان رسیده دیگر تهمت افترا را تمام کرده اند می خواهند قبح جامعه بشکند ایران را مانند غرب به بی بند باری بکشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
۲۶
۴
اگر اولین صادر کننده نباشه قطعا اولین وارد کننده است با توجه به جمعیت معتاد کشور .
سعید
|
Canada
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
۲۶
۹
البته از یک جهاتی بنده خدا حق داره
وقتی آدم میبینه مواد مخدر مثل نقل و نبات در ایران هست و جوانها اکثراً درگیرش هستند و مقامات و ائمه جمعه و کلاً برادران ارزشی یکدهم نه حتی یکصدم فریادی که علیه بقول خودشون بدحجابی و بحرین و حق مسلم می زنند علیه گسترش اعتیاد نمی زنند خوب آدم شک می کنه
واقعیتش اینه که بعضی ها در نظام اسلامی بدشون نمی آید جوانها خمار و تحقیر شده باشند چون خطرشون برای استمرار نظام با این شرایط کمتره
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Canada
.
سعید جون:
طرف یه آدم الکلی و ....ه ،تو حالت خماری یه چیزایی میگه!!!
شما خودشو ناراحت نکن!!
ناشناس
|
Canada
حقا که جز این نیست.
حسن2
|
Canada
سعید طرفدار کسیه که اون طرفدار ریگی کثیفه سعید روشنفکر خوب کنار گود نشستی میگی لنگش کن اگه جرات داشتی میموندی نه اینکه فرار کنی از اونور دنیا برای ما دلسوزی کنی
سعید
|
Canada
امین جان
کافر همه را به کیش خویش بیند
افتاب گردون
|
Canada
منطقی همینه که سعید میگه یه عده از خماری جوونا سود میبرن شکی درش نیس
ولی سعید اینو نچسبون به برادرای ارزشی و ائمه جماعات لطفا
سعید تو هم یکصدم در صد فکر کن شاید داری راجع به هموطنات بد فکر میکنی
راجع به تفکرت تو اون پست یه چیزی گفتم صراط تایید نکرد
توهین نبود ولی نمیدونم چرا تایید نشد ؟
ناشناس
|
Canada
جوانان متدین و تحصیل کرده کم نداریم. اتفاقآ مسئولین بشدت در پی ایجاد فضای نقد و مناظره در بین جوانان، و هوشیار کردن آنان نسبت به عواقب اعتیاد و مواد مخدری هستند که غالبآ از خارج وارد می گردند (خصوصآ مواد مخدر صنعتی جدید).
فرهاد
|
Canada
آقای متوهم اگه این ادعاهای دروغین شما درست بود که چرا اینقدر هزینه انسانی و مالی داریم برای مبارزه با مواد میدیم !!؟ اگه نظام بر اساس نظریه توهم الود شما دنبال تخدیر جوانها بود که راحت میتونست با باز گذاشتن مرزها به مقصود خود برسه ، شما اگه یه کم قبل از اظهار نظر به اندازه یه نخود هم فکر کنی متوجه میشی این نظام به پشتوانه همون جوانها ست که استمرار داره ، خوش خیال !!
نورا
|
Canada
من با سعید کاملا موافقم.
صمد آقا
|
Canada
سعید جان فراموش نکن که توی انتخابات 88 آقای (بوق) بیشترین رای رو توی زاهدان آورد.
فکر کنم قاچاقچیان مواد از خود این آقایون باشه.
(صمد آقا هیسسسسسسس)
سعید
|
Canada
فرهاد جان یک دهم هزینه ای که شما بقول خودتون صرف بدحجابی و برچیدن ماهواره و مقابله با اعتراضات مردم میکردید صرف این قضیه شده بود تا بحال بساط اعتیاد برچیده شده بود. بگذریم که از خیر سر مدیریت پیشرفته نظام اسلامی بیکاری و فقر هم بالا رفته.
کدام دفعه بوده که نمایندگان مجلستون، ائمه جمعه تون دقیقاً عین همون برخوردی که با بدحجابی و فتنه و این حرفها می کنند با گسترش اعتیاد برخورد کنند. چشمشون تو پارکها بدحجابی دخترها و بقول خودتون اختلاط پسر و دختر رو خوب میبینه ولی اینهمه معتاد و مواد فروش که تو همین پارکها پلاس هستند نمی بینه.

میگی مرز رو بازنذاشتن! اگر مرز باز نذاشتن چطور به اقرار خودشون یک تن یک تن مواد در تهران و شهر های مرکزی کشف میشه؟( این تازه اونهایی که کشف میشه!)
فرهاد
|
Canada
اقاسعید فراموش کردی ما همسایه بزرگترین تولید کننده مواد در جهان هستیم بعلاوه حمایت ناتو از تولید مواد در افغانستان ، اینها عواملی است که مبارزه با مواد سخت کرده البته کاستیهایی هم شاید باشه اما نمی تونی نظامو متهم به فساد تو این زمینه بکنی در مورد هزینه کردن و استفاده از تریبونهایی که گفتی ، هزینه هنگفت داره میشه و گفته هم میشه اما گوش و چشم شما یه فیلترهایی داره این چیزا رو نمیشنوه و نمبینه متاسفانه فیلترهای شما برا رسانهای غربی تنطیم شده و اخبار داخلی رو متوجه نمیشه !!
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
۶
۱۳
بابا جان این بیچاره و خیلی های دیگه از بدوبیراه گفتن ارتزاق میکنن چاره دیگه ای هم ندارند به عنوان یه هم وطن دلم براشون می سوزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقاً
دقیقاً
ولی دل سوختن ندارند
چون میخوان نون مفت ببرن
راحت میشه گولشون زد
و
به کارهای دلقک بازی وادارشون کرد
پول میدن بهشون
لباس و خونه شون هم مرتب میکنن
میگن شما بشین
هی ایراد بگیر
نق بزن
غر بزن
فحش بده
تهمت بزن
افترا ببند
پول رو بگیر!!!!!!!!!!!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
چطور در حکومت های دیگه نق زدن و اشکال گرفتن اشکالی نداره بلکه واجب هم هست در حکومت اسلامی چیزه بدی میشه؟

مگه صدا و سیما و رسانه های شما هم از همین نق زن ها در کشورهای اروپایی و آمریکایی گزارش تهیه نمیکنه؟ اونجا ها بد نیست؟
آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
۱۷
۳
اگه ایران سومین کشور مبارزه با مواد مخدر چرا بیشترین مواد مخدر در کشور ما ست؟ چرا با شعار های پوچ میخواهیم خودمان را گول بزنیم یه سری به کشورهای منطقه بزنید حتی به آستامینیفون کدئن هم گیر میدهند آن وقت در کشورما مواد مخدر خیلی راحت پیدا میشه کم مونده تا تومغازه ها آزادانه فروخته شود
من
|
Iran (Islamic Republic of)
جواب سوالت خیلی ساده است..چون متاسفانه همسایه شرقی ایران بزرگترین تولیدکننده موادمخدره ولذا برای ترانزیتش از خاک مااستفاده میکنه وحجم مواد درکشور بالامیره..
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
چطور کشورهای همسایه دیگش نیست؟
چین هم مرز مشترک داره؟ تاجیکستان، ازبکستان
حتی پاکستان؟

شیشه رو که دیگه تو خود ایران تولید می کنندو بقیه دنیا صادر می کنند.
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
۵
۱۱
اسم نوري زاده كه مي آيد ناخودآگاه مفاهيمي چون توهم، تهمت، خود بزرگ بيني، حماقت و جهل مركب در ذهن من تداعي مي شود!

اين آقا سالهاست كه آن طرف آب نشسته و شعر مي بافد و بسيار قليل هستند كساني كه به حرفهاي او توجه مي كنند.
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
۶
۱۰
اسم نوري زاده كه مي آيد ناخودآگاه مفاهيمي چون توهم، تهمت، خود بزرگ بيني، حماقت و جهل مركب در ذهن من تداعي مي شود!

اين آقا سالهاست كه آن طرف آب نشسته و شعر مي بافد و بسيار قليل هستند كساني كه به حرفهاي او توجه مي كنند.
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
من که به حرف های آقای کوری زاده خیلی خیلی خیلی توجه میکنم و تا حالا به این نتیجه رسیدم که این آقا دیوونه ست و نزدیک سکته ی آخر رو بزنه.
(صمد آقا رودش هم مشکل داره)
حسن2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
۲
۱
سعید بابا جان: کی میاد در خونه ادم مجانی مواد بده؟ دندشون نرم نرن بخرن تا معتاد نشن. شاید روزی جای بارون مواد بارید حتما باید مصرف کنیم؟ نمیشه مصرف نکنیم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
۲
یعنی واقعاً اینقدر هرکی هرکیه که مواد مخدر به سهولت و با قیمت پایین در دسترس است . چرا مقامات انتظامی و امنیتی نمیتوانند این مسئله را بعد از انقلاب ریشه کن کنند ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
۳
۵
آقایی که با اسم سعید کامنت گذاشتی . اولا چرا توهین میکنی به جوونای این مملکت و از کلمه اکثریت استفاده میکنی؟ میفهمی معنی این جمله ای که نوشتی یعنی چه؟ یعنی همه معتادن بغیر از عده کمی! اگر شما و دور و بری هات معتادین خواهشا اینو به اکثریت تعمیم نده. به قول خودت کافر همه را به کیش خویش بیند. که البته درستش اینه: کافر همه را به کیش خود پندارد. در ضمن فرضا که حرفای تو درسته و جمهوری اسلامی تو این زمینه هیچ کاری نکرده. میشه این سوال منو جواب بدی که چرا آمریکایی که تو سنگش رو به سینه میزنی و چندین ساله افغانستان تو چنگشه کشت تریاک رو جلوشو نمیگیره. چرا نوری زاده مزدور که تو ازش حمایت میکنی همین سوال منو تو برنامه هاش مطرح نمیکنه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما آمار سازمان ملل رو بخون
آمار خود نهاد نظام اسلامی در مورد سن اعتیاد و گسترش اون در دبیرستان ها و دانشگاه ها رو بخون

ببخشید مثلاً قبل از آمریکا که طالبان بودند وضع شما بهتر بود؟ چرا همه چیز زو گردن آمریکا میندازید؟ آمریکا با چین ها مشکل داشت شما یک معتاد تو چین میبینید؟ من سنگ آمریکا رو به سینه نمی زنم . آمریکا مسئولیتی در برابر ملت ما نداره. متاسفانه شما چون خودت سنگ کسان دیگر رو به سینه میزنی فکر می کنی بقیه هم باید سنگ بقیه رو به سینه بزنند نه برادر من از این خواب بیدارشو که هر کسی علیه شما حرف می زنه سنگ آمریکا رو به سینه میزنه. عوض این حرفها مشکلات خودتون رو ببیند و کم فرافکنی کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
۳
۱
از بس پای صراط نشستید مغزتون تورم کرده . یه دوری تو خیابونها بزنید ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
۱
۳
شما بارها و باره در کامنتات نشون دادی که قبله آمالت آمریکا و اروپاست. جواب منو ندادی. من حرفم این بود که آمریکا که مدعیه چرا نتونست؟ مشکل تو اینه که عجولی و قبل از اینکه سوال رو خوب بفهمی میخوای جواب بدی. یکبار دیگه میپرسم. ببین سعید جان پسر خوب اصل این مواد و کشت اونا تو افغانستانه. درست؟ این مواد میان از ایران رد میشن. درست؟ حالا گیرم که ایران نتونسته جلوی ورود اینا رو بگیره. چرا غربی هایی که مدعی هستند و الان هم که اتفاقا سرچشمه این مواد که افغانستانه تو دست اوناست جلوشو نمیگیرن؟ در ضمن میگی آمریکا مسئولیتی در برابر ملتها نداره. پس غلط میکنه به بهانه های مختلف و به بهانه حمایت از ملتها و برقراری دموکراسی!به این کشور و اون کشور حمله میکنه. چه جوریه که آمریکا مدعی پشتیبانی ملت سوریه میشه. اینجا احساس مسئولیت میکنه اما تو بحث مبارزه با مواد مخدر که تبعاتش همه ملتها رو میگره مسئولیتی نداره؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اینکه شما هرکسی که علیه تون حرف میزنه میچسبونید به آمریکا توهم ذهنی شماست مشکل بنده نیست. شما اولینش نیست آخرینش هم نخواهی بود هر نظام توتالیتری مخالف های خودش رو به دشمنان خارجیش نسبت میده.
غربی ها مدعی چیزی نیستند و همین الان هم دارن در افغانستان کشته میدهند. شما تکلیفتون با خودتون مشخص نیست از یک طرف میگید آمریکا و ناتو از افغانستان بره تا طالبان بیاد از یک طرف هم میگین چرا افغانستان رو اداره نمیکنه. عزیزم افغانستان خودش الان حکومت داره ارتش داره. شما در درجه اول باید از دولت افغانستان بخواین که جلوی کشت خشخاش رو بگیره.
ثانیاً لابد تقاضایی در ایران هست که اینهمه مواد به سمت ایران میاد.
ثالثاً شیشه و مواد روانگردان که الان بشدت در ایران رایج شده که از افغانستان نمیاد. در خود ایران تولید میشه و به مالزی و امثالهم قاچاق میشه.
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
۳
۳
ببخشید آقای سعید میشه این منابع آماری که فرمودین رو بنویسید ما بریم ببینیم؟ ممنون میشم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ایلنا
1390/5/9 - 14:03:12
کد خبر : 199369

براساس جديدترين اعلام دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد در ايران، كشور ما داراي دومين مقام در شيوع مصرف مواد مخدر است. افغانستان در مقام نخست و پاكستان نيز در مقام سوم قرار دارد.

در مورد سن مصرف:
به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ، دكتر فرهاد اقطار در نشست خبري روز يكشنبه با بيان اين مطلب به ارائه آمار عملكرد حدود يك ساله خط ملي اعتياد (09628) كه به صورت رايگان خدمات مشاوره‌اي، درمان و پيشگيري از اعتياد را ارائه مي‌كند، پرداخت.
وی افزود
سن مصرف دخانيات در كشور به 12 تا 13 سالگي رسيده است

منبع دیگر این خبر عصر ایران است/
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
۲
۳
آقا سعید متاسفم که مثل عقده ای ها حرف میزنی. و طفره میری. حمایت شما از غرب شاخ ودم نمیخواد و به راحتی تو کامنتاتون قابل مشاهده است. نوشتی غربی ها مدعی چیزی نیستند و همین الان هم دارن در افغانستان کشته میدهند. این جملت یعنی تبرئه اونا و تجاوزشون و همه جنایتاشون در افغانستان. یعنی اینکه تازه به خاطر کشته هاشون باید دلداریشون هم بدیم. از مزدورایی مثل تو بیشتر از این هم توقعی نیست. دیدی گفتم حمایت از اونا شاخ ودم نمیخواد! آدمای مزدور یه جایی هویتشون رو میشه دیگه! بالاخره نگفتی چرا غربی ها به خودشون اجازه میدن تو همه چی و هر جوری که دلشون میخواد دخالت کنن؟ اگر افغانستان ارتش داره و میتونه خودشو اداره کنه اینا اونجا چیکار میکنن؟ لطفا سعی نکن با عوض کردن بحث از اصل موضوع فرار کنی.
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
۲
۳
سلام. من یه سوال پرسیدم. و یه بنده خدا برام منفی گذاشته. کجای سوال من منفی داشت؟ مگه سوال پرسیدن هم جرمه؟! تازه محترمانه هم بود. شاید هم شما بودی آقا سعید. بازم غرغر نکن گفتم شاید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
فقط ورزش.
شرفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
من نمیدونم ایران چه جوری تو مصرف مواد مخدر دومه تو دنیا و تو مبارزه با مواد مخدر سی ام یه کاسیه زیر نیم کاسست