۰۷ تير ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۴
روابطی که هر روز تیره تر می شود:

اردوغان سوریه را تهدید به مقابله نظامی کرد

اردوغان گفت کشورش از این پس رفتار متفاوتی را در قبال سوریه در پیش خواهد گرفت. وی همچنین اعلام کرده است که اقدام سوریه در انهدام هواپیمای ترکیه را تلافی خواهد کرد.
کد خبر : ۶۹۳۰۸

"صراط" - در پی انهدام یک فروند جنگده ی آمریکایی ترکیه توسط ارتش سوریه رجب طیب اردوغان این کشور را تهدید به مقابله ی نظامی کرد.

به گزارش سرویس سیاسی صراط نخست وزیر ترکیه درباره این عملیات که به شکار کلاغ معروف است گفت کشورش از این پس رفتار متفاوتی را در قبال سوریه در پیش خواهد گرفت. وی همچنین اعلام کرده است که اقدام سوریه در انهدام هواپیمای ترکیه را تلافی خواهد کرد.

داوود اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه در گفتگو با شبکه تلویزیون "TRT" مدعی شده است که جت F-4 روز جمعه صبح اشتباهی وارد حریم هوایی سوریه شد و بلافاصله از این کشور خارج شده است اما 15 دقیقه پس از خروج از حریم سوریه هدف دفاع هوایی سوریه قرار گرفته است.

این در حالی است که جنگنده آمریکایی اف-4 ترکیه که حاوی برنامه‌ رمزدار اسرائیلی بود در مرز هوایی سوریه منهدم شده است.

ترکیه و سوریه از دیر باز روابط خوب و مطلوبی را با هم داشتند اما پس از اتفاقات داخلی در سوریه مشخص شد که ترکیه از مخالفان اسد پیروی می کند و همین مسئله به تیره شدن روابط دو کشور منجر شد. همچنین برخی خبرها از قاچاق سلاح به سوریه از خاک ترکیه خبر می دهند.

ترکیه در شرایط فعلی برای مقابله با سوریه و به بهانه حمایت از مردم این کشور با اتحادیه عرب و غرب همگام شده و شاید برای واکنش در قبال این موضوع به مشورت با طرف‌های غربی نیز بپردازد. به ویژه اینکه ترکیه به عنوان عضوی از ناتو مجبور به تمکین به تعهدات خود در قبال این پیمان است. آنچه که مسلم است این اتفاق بر روند اجلاس آتی ژنو در مورد سوریه سایه می‌افکند همچنین بر اساس بعضی گمانه زنی ها این اتفاق می تواند موجبات حمله ی ترکیه به سوریه را فراهم کند.

نظرات بینندگان
محمد ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۴۱
۳۵
جالبه این کثافت اول ژست مبارزه با اسراییل رو گرفت و داستان کشتی مرمره و بدرفتاری با شیمون پرز رو اجرا کرد ... که وجهه و اعتبار و جایگاه ضد صهیونیستی ایران در عرصه بین المللی رو بدزده و سپس با اشغال این جایگاه مهم ، حس تنفر و مبارزه اسلامگراها با صهیونیست رو کنترل و مدیریت بکنه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
"ژست مبارزه با اسراییل" مگه ارث پدری شماست؟
یک عمر شما از این ژست استفاده کردید حالا بذارید بقیه استفاده کنند.
شما از اول هم مشکلتون فلسطین نبود فلسطین ابزار بود برای همین هم هست که الان ناراحتید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جون شما از توافق بین حماس و فتح بدون هماهنگی ایران دارید میسوزید عزیز من .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب سعید شما آزادی و میتونی ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی رو مطابق میل خودت تفسیر کنی، ولی واقعیت موجود، لزومآ اون چیزی نیست که در ذهن شما میگذره!! یعنی چون تو فکر می کنی مسئله فلسطین فقط یک بهانه و ابزار هست، دلیل نمیشه که واقعآ اینطور باشه. شاهد مثالش هم حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی از گروهها و دولت های مخالف اسرائیل که امثال خود تو، بارها به این حمایت ها اعتراض کردید. و جالبه که حالا حرف خودتون رو نقض می کنید!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به خدا همین که میگی کثافت اقلا از اکثر اونایی که به پاکی معروفن و میدونی کین روراست تره
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی!
ترکیه نون دونیتون رو کساد کرده!؟آخی آخی آخی!!!!!!!!!!!!!!!!
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید
خب شما هم از این ژست استفاده کنید
میدونم که ناراحت شدی
چون خود اسراییل از میرحسینتون حمایت کرد
محمد ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید ارث پدری نیست از اهداف اصلی انقلاب اسلامی هست و ما یک عمر از این ژست استفاده نکردیم ، ما یه عمر برای این گارد واقعی کلی هزینه هم دادیم ... در حالی که اگه از این ژست خارج بشیم تمام مشکلات ما از قبیل تحریم و مسائل هسته ای بصورت آنی ! حل میشه.
سوزش شما بخاطر اینه که امثال شما با اهداف آمریکا و اسراییل هستین تا با اهداف اسلام و انقلاب اسلامی
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای سعید ادب و اخلاق اسلامی و ارزشی شما رو هم دیدیم ارث پدری !!!!!! منظورت از ابزار یعنی چه ؟ خواهشمند است بدون نیش و کنایه و با ادب بحث کن
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی مشکل همین جاست که شما همش تو "ژستین"!!!!!!!!!!!!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
رسول جان ارث پدری از کی فحش شده؟ شکر خدا در قاموس شما نسبت ناموسی و وطن فروش و منافق و سوزش و گالیور و اینها فحش نیست ولی ارث پدری فحش میشه؟ شما موقع فحش به طرف میگین ارث پدری؟

شما فقط از اونهایی در مسئله فلسطین حمایت می کنید که بله قربان گوی سیاست های شما باشند و البته بیشترش هم ژسته بخاطر اینکه به اسم اون تمام مخالفین و منتقدین خودتون رو ستون پنجم اسرائیل معرفی کنید و سرکوب کنید و خدا رو شکر در این سی و اندی سال به اندازه کافی از این ژست برای بقای حکومتتون همینطور نفوذ در بین قشر ضعیف مردم عرب استفاده کردید و حالا این بساط تعطیل شده.

ممل جان از فحوای این مقاله و نظرات شما عزیزان ارزشی بیشتر بچشم میاد که شما متبلاً به اون عارضه مودبانه که فرمودید شدید ا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان سوزش شما از محبوبیت جمهوری اسلامی در میان ملت های منطقه بخوبی قابل درک است. کافیست در ایام حج در میان مسلمانانی که از سراسر دنیا به عربستان می روند باشید تا شور و حرارت انقلابی آنها را در حمایت از مسئولین جمهوری اسلامی بخاطر ایستادن در برابر امریکا و سگ نگهبانش در منطقه ببینید!
البته از نظر شما همه چیز ژست سیاسی است! خوش باشی!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان مجدداً ممنونم که ادب اسلامی ولایی خودت رو بخوبی نشون دادی

فعلاً که در تونس و مصر انقلابی همه علیه شما و بشار اسد سوری هستند. انشاء الله که بعداً محدودیت شما رو ببینیم ما که بخیل نیستیم.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید جان 18:50 به وقت تهران که شما نظر دادی تو کانادا شبه عزیزم؟؟؟؟
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید بنده نگفتم فحش گفتم یکم با ادب و دور از نیش و کنایه صحبت کن ضمنا اما م و رهبر بزرگوار ما فرمودند ما از هر قشر و گروهی که در مقابل اسراییل قرار بگیرند به صورت علنی حمایت کرده و میکنیم ببخشی شما میگید الان تعطیل شده میشه بفرمایید کجاش تعطیل شده ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در کل
با ترک ها مخلفم
ظاهرشون درسته مد پرستن آلامدن
توشون همون کوه نشین های کم درایت هست
کلاً از صدقه سر ما ایرانی ها ÷ول رفته تو کشورشون
زرنگ هم بودن رو هوا قاپیدن
در کل
با اون ترک ها مخالفم
گرچه که کشورشون رو عین بنز
دارن تمیزو مرتب و توریست پسند میکنند....
عین ژورنال های عکس
اما
باز هم ته ته خط
...
مشکل اینه!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الله يشفيك محمد ملل ، اول برو ادب رو ياد بگير ( كه با اين لحن و ادبت آبروي اسلام رو مي بريد ، دوماً به خزعبلاتي كه توي اين خبر اومده تو چرا مهر تاييد مي ذاري ، من مي خوام بدونم صراط عزيز از كجا فهيمده كه اين جنگنده سرنگون شده حاوي برنامه رمزدار اسرائيل بوده ، بعدش آقايان صراط و امثالهم اين حقه ها ديگه قديمي شده كه تا كسي با ما خالف بود هزار انگ و تهمت بهش ببنديم ، آقا جان خدا حفظش كنه اردوغان رو كه هم در مقابل اسرائيل جنايتكار وايستاده و هم از مردم مظلوم بي دفاع سوريع در مقابل رژيم خونخوار بشار (ضد مقاومت و خائن نابودگر وطن و . . . )دفاع مي كنه. حالا ما بسوزيم كه يكي پيدا شده به جاي شعار تو خالي داره از مظوم دفاع مي كنه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان از این طرز صحبت کردن شما اتفاقاً چیز دیگری استباط میشه.
بهرحال تا همین الان هیچ کدام از این کشورهای بقول شما بیداری اسلامی چندان رابطه گرم و صمیمی با شما شروع نکردند. از تونس و لیبی گرفته تا مصر و یمن. شما خوش باشید.
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید اینکه مسئله فلسطین ابزاره یا برای ژست یا هر چی که شما میگی ، یادت باشه نظر دادن راجع به این چیزا در حیطه آدمایی که شعارشون نه غزه و نه لبنانه نیست ، برا همین یه چیزایی میگی که همه تو دنیا خلافشو قبول دارن ، یعنی اینکه موضوع فلسطین با انقلاب ایران دوباره زنده شده ، همه حتی در راس اون خود اسرائیل و آمریکا اینو فهمیدن ، جنایعالی هم یه کم پرس و جو کنی ملتفت میشی ! اگه مشکل ما طیق نظر شما فلسطین نبود پس چرا علیه این قضیه شعار دادید ؟ پس قبول دارید که بوده و هست و خواهد بود !
محمد ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا یا خانم الله يشفيك !! آلوچه ! بی ادب ! در حد مباحثه نیستی بی سواد
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۳۰
۱۴
روسیه به ایران اس 300 رو نداد ولی به سوریه داده
این نشون میده که موضع روسیه مثل قضیه لیبی نیست که امریکا هر کاری دلش خواست انجام بده
به نظر من اردوغان فقط برای پاسخگویی به افکار عمومی کشور خودش این حرفها رو زده
هیچ کشوری به خاطر یه حمله کوچیک پی جنگ رو به تنش نمیماله
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اخبار رو بخون بعد از رفتن پوتین به اسرائیل متوقفش کرد
امیر. ه
|
Iran (Islamic Republic of)
همین پوتیت که براش میمردی مجید جان دیدی رفت بغل شیمون پرز؟یادته گفتم سیایت ینی منافع و هیشکی عاشق چشم و ابروی دیگری نیست؟
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
اونوقت ما یه چیز میگیم میگید توهین نکن
شما که قهرمان هاتون الان شدند امثال گلشیفته و گوگوش هیس
شما که انقده وجود ندارید که برای هدفتون بمیرید هیس
شما که در مقابل دخالت کشور های دیگه در امور داخلی ایران رگ غیرتتون به جوش نمیاد هیس
شما که اکبر گنجی باید براتون راهکار بده هیس
شما که اگه امثال امریکا و انگلیس نباشند اون جنبش سبز لجنیتون رو هواست هیس
(هیس محترمانه بود که چاپ کنند
هیس یعنی ..... ....)
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
داش سعید
عزیزم
از این به بعد تو نمازت به جای ابلیسک یادبود جورج واشنگتن روبروی کنگره ینگه دنیا به سمت کعبه نماز بخون
خوب میشی
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید خیلی چیپی!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید جان همه این درشت گویی هایتون به حساب درماندگی و عجز در مقابل واقعیت ها حساب می کنم. خوش باش عزیزم
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما اینجور فکر کن
من لزومی نمیبینم که طرز تفکر تو نسبت به خودم رو تغییر بدم
ولی نمازت قضا نره
الانه شبه تو کانادا برو نماز شب رو به سمت ابلیسک بخون
پاشو شیطون رو لعنت کن نمازت رو بخون قضا نره
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مجیذ اهل مشهدی نه!؟
قضانره نه قضا نشه!!!!!!!!!!!!!!!!
امیر. ه
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید بچه جان جواب نداشتی بدی هیس هیس میکنی؟مگه نمیمردی برای پوتین چرا رفت بغل شیمون پرز اینو جواب بده لجن پراکنی هم نکن که خودمون ختم روزگاریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مو اهل مشدم مشکلی دری ؟؟؟!!!
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام...از.نشانه.هاي.آدم.هاي.خوار.منفعت.طلبيه....و.از.نشانه.هاي.منفعت.طلبي.تغيير.
يهويي.جبهه.و..مقاصده...
و.از.نشانه.هاي.تغيير.مواضع.اينه.كه.از.هر.اتفاقي.به.نفع.خودت.بهره.برداري.كني....
استاد.سعيد.و.نورا.از.اين.دسته.آدماي.فوق.هستند.كه.منافعشون.دوست.و.دشمنشون.
رو.انتخاب.ميكنه.....نه.عقايدشون.....
استادان.بزرگ.منفعت.طلبي....انسان.به.عقايدش.زندست....نه.به.منافعش...
علی سرباز امام خامنه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
قای مجید کسی از شما خواست که راجع به همه چی حرف بزنی! اول یه خبر ناقص میدی بعد آسمون ریسمون می بافی!
من هنوز با تحریکهات به اشوب و فتنه گری مشکل دارم اینم اضافه شد
شما کلا کمتر حرف بزنی بیشتر کمک می کنی!

جناب سعید
بالاخره بیا و بالاغیرتا شفاف موضع بگیر! موضعت راجع به آرمان فلسطین چیه؟ این همه رفتارها و تهدیدهای خصمانه شبانه روزی اسرائیل به حمله نظامی به ایران را چطور باید پاسخ داد؟ راحت بگو، قائل به مذاکره و سازش با اسرائیلی؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
علی جان شما از روز اول شعار دادید که اسرائیل باید محو بشه کاری به درستی و غلطیش ندارم. بنظرت اسرائیل باید بشینه نگاه شما بکنه؟ خود شما اگر یکی بگه من میخواهم محوت کنم و نابودت کنم چکار میکنی؟
موضع من در مورد آرمان فلسطین مشخصه. فلسطینی ها مظلوم هستند و توسط صهیونیست ها آواره شدند و باید اسرائیل را محکوم کرد. اما محو کردن با این لحن شعارگونه جز درست کردن ابزار مظلوم نمایی برای صهیونیسم حاصلی نداره

حالا یک سئوال شما هم نسبت به تمام مسلمان عالم مثل لبنان و فلسطین دلسوزید؟ الان کوزوو کشور مسلمان در قلب اروپا سالهاست که از دست صربهای غیر مسلمان وحشی آزاد شده. چرا شما استقلال اون رو به رسمیت نمی شناسید؟ چرا با صربستان روابطتون رو بیشتر می کنید؟ در مورد چچن و سین کیانگ چی؟ اونجا چرا اینجور دایه مهربان از مادر نمیشید؟
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
استاد.سعيد...مثل.هميشه.چرت.گفتي....
مساله.ي.چچن.و.كوزوو.و......همه.جنبشهاي.جدايي.طلبن...دقت.كن...جدايي.طلب..يعني.يه.كشور.رو.ميخوان.تقسيم.كنن...مساله.داخليه..

اما.فلسطين...اشغال.شده....يعني.يكي.اومده.صاحب.خونه.رو.به.زور.بيرون.كرده...اين.يك...
دومم.اين.كه..فلسطين.سرزمين.مقدس.و.هويتي.براي.مسلمانانه...و.تبديل.شده.به.سنگ.محكي.براي.صداقت.مسلمونا....
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا سعید واقعا حرفای تاسف باری میزنی که ادم رقبت نمیکنه جوابشو بده ، تعصبو بذار کنار حرفی که میخوای بزنی در موردش فکر کن ، مشکل فلسطین با کجا مقایسه میکنی !؟ فقط اینو بدون مشکل فلسطین تو دنیا منحصر به فرده و هیچ کجا مثل اونو پیدا نمیکنی .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا با ادب باش وقتی از لفظ "چرت میگی" استفاده می کنی قبل از همه چیز شعور و اخلاق خودتو رو نمایش دادی.


مگر چچن، سینگ کیانگ و کوزوو از روز اول جز روسیه و چین و صربستان بودند که شما می فرمایید مسئله داخلیه؟ اگر اینها مسئله داخلیه پس مسئله فلسطین هم داخلیه چون این 60 سال اتفاق افتاده اون یکی 100 ساله دلیل نیست که این داخلی نباشه اونها داخلی باشند.
مسئله قرباغ همه داخلیه؟
درثانی گیرم اینها مسئله داخلی باشه آیا روسیه حق داره هر بلایی سر چچنی ها بیاره؟ یا صربستان حق داشت هر بلایی سر کوزوو بیاره؟ اگر یک دهم کارهای روسیه رو آمریکا و اروپای غربی علیه مسلمانانشانا (که اکثراً هم مهاجر هستند نه بومی) انجام می داد شما صداتون در نمی آمد؟ استاندارد دوگانه یعنی همین.

شما بمن بگو به چه دلیل حکومت اسلامی استقلال کشور مسلمان کوزوو که همه دولتش مسلمان هستند و اکثریتش مسلمانه و بعد از اینهمه کشتار صربها آزاد شدند رو به رسمیت نمی شناسه؟ از چی میترسه؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۱۱
۱۰
شتر در خواب بیند پنبه دانه
گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
راستی نفعی که از سقوط اسد به ترکیه می رسد چیست ؟؟
چرا ترکیه راهنمای راست می زند ولی چپ می رود ؟؟
آیا امکان دارد نقش اسراییل به ترکیه واگذار شود؟؟
یا می خواهند ترکیه را فدای اسراییل کنند ؟؟
امیر حامی دکتر جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۲۴
۱۳
یک سال نیم از این اربده اردوغان میگذره اما هیچ غلطی نکرده اینهم یک دروغ وبازی رسانه ای کثیف است بر علیه مردم ودلت سوریه
هاشم
|
Iran (Islamic Republic of)
عربده
امیر. ه
|
Iran (Islamic Republic of)
لابد شعار جدیدمان این شده از پس فردا:
ترکیه هیچ غلطی نمیتواند بکند!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر جون دیگه دولت و ملت سوریه یکی نیست!!!
امیر حامی دکتر جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
من جواب مزدور نمیدم کسی که بخاطر پول شرفشو ناموسشو خاکشو میفروشه جوابی نداره چشم حسود کور هواپیما را 2تا را هم زدیم ولی هیچ غلطی نکردن این یعنی قدرت ما حالا فهمیدی قدرت مقامت یعنی چه مزدورا
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
المپیک لندن و جام ملت های اروپا که تمام شد قدرت پوشالی را نشان بشار می دهند
امیر. ه
|
Iran (Islamic Republic of)
جواب مزدور نمیدی کاسه لیس؟جواب نداری که بدی.بعدم چرا میگی ما؟مگه ارتش سوریه و تو یکی هستین یا نکنه خبراییه؟
اقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
بازم.سلام....دوستان.امثال.نورا.و......خبرهاي.موثقتون.رو.از.كجا.دريافت.ميكنيد؟؟؟؟
اگه.دولت.و.ملت.يكي.نبود.كه.بشارم.رفته.بو.بغل.محمد.رضا.و.موسوي.و.مبارك.و.....
خيلي.دوست.داريد.كه.اين.جوري.بشه...اما.دوست.داشتن.شما.هيچ.ارزشي.نداره....
چون.اين.دوست.داشتن.يا.دشمني.پايه.ي.عقيدتي.نداره....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا مثل اين که فاميل عرعور هستی! هان؟ اصلا می دونی سوريه کجای دنياست که اين همه اطلاعات!!! دست اول داری؟
علی ( از ایران )
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر حامی نمی دونم کی کی: اینجور که بوش میاد و از کامنت شما پیداست شما یک سوریه ای هستی پس لطفاً دهنتو ببند و در سایت ایرانی کامنت نذار عرب دوست وطن فروش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بعد از المپيك و جام اروپا نوبت جام جهانيه !!!!
سوريه يك كشور تنها نيست، بخشي از يك جبهه است در مقابل استكبار جهاني
امیر حامی دکتر جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا چه لذتی داره غرب مثل موش از مقامت میترسه خودشون میدونه بازی با دم شیره عاقبت خوشی واسشون نداره چون دیگه کارشون تمام میشه بعد از بازی المپیک هم میبینیم ببینیم چه غلطی میکنی...
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام امیر اومدم توو وبلاگتون
جالب بود ولی خیلی ساده بود
اگه خودت نویسنده ای یه خورده تغییر بده جذاب ترش کن
در ضمن عکسی که از حضرت اقا گذاشتین خیلی قشنگ بود
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
دم شیر؟ اگر به همین اصطلاح شیری که تبدیل به گربه اش کردید، گندم آمریکایی و گوشت منجمد برزیلی ندهند چه می کنید؟ شیری که از پس قیمت مرغ و شیر برنمی آید خیلی خیلی شیر است
امیر حامی دکتر جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
پس بگم قدرت رزیم صهونیستی اره قدرت ما یعنی قدرت مقامت که به زوردی ان شالله با اتحاد جهان اسلام میشه قدرت جهان اسلام بعد انوقت میبنی قدرت اسلام یعنی چی بعد هم از امدنتون به وبلاگم مچکرم شما کمک کنی برای وبلاگ خودتان ما از همه کمک می خواهیم برای حمایت از دکتر
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۱۹
۱۱
مرحوم اربکان در مورد اردوغان و گل نظر داده کهاین دو نفوذی های به جمع اسلام گرایان بوده اند . او بهتر از هر کسی این دو ریا کار را معرفی نموده . ایکاش شما هم مصاحبه مرحوم اربکان را در مورد این دو نفر ریاکار تبار منتشر می کردید
سعید
|
Germany
از وقتی ترکیه علیه سوریه ایستاد یاد این جمله اربکان افتادید؟
امیر. ه
|
Germany
چرا اون موقع که مقابل اسراییل موضع گرفت یادت نبود اون مصاحبه رو؟یا اون موقع که اومد با برزیل ایران با احمدی نژاد دستای همو بردن بالا دست در دست م؟
محمد ممل
|
Germany
سعید از روی احساسات صحبت نکن خب باید از روی عملکردش ارزیابی بشه نه از روی اسم حزب اسلام گرا !! بنظر من ترکیه عین اسراییله
سعید
|
Germany
و لابد ملاک عملکرد هم مطابق معمول همیشه شما هستید. شما اسلامگرا بودن و نبودن رو مشخص می کنید!و اگر غیر این باشه حتماً بی بی سی و آمریکا و اسرائیله!!!
مهتاب
|
Germany
اگه قبول داشته باشی که اسرائیل شیطان مجسمه، اون وقت متوجه میشی هرکس باهاش همکاری کنه اسلامگراست یا نه!
آقاي.دل
|
Germany
ملاك.عملكرد.ما.نيستيم.كه....
ملاك.عملكرد.منافع.آمريكاست...منافع.اسراييله...منافع.بشكه.هاي.كثافته...
همونايي.كه.بچه.ميكشن....همونايي.كه.كوسفند.زبون.بسته.رو.ميزنن....
همونايي.كه.شيميايي.درست.ميكنن.تا.تويه.لحظه.چند.هزار.ادم.بكشن...
منافع.آدمايي.ملاكه.كه.به.اندازه.ي.كل.تاريخ.بشر.آدم.كشتن...
منافع.آدمايي.مهمه.كه.بعد.از.تجاوز.گروهي.ميكشن.و.بعد.آتيش.ميزنن....
منافع.آدمايي.مهمه.كه.تو.سينه.چاك.بي.جيره.و.مواجبشي....
اميدوارم.هيچ.وقت.جايگاه.و.تريبوني.مهم.تر.از.پشت.رايانه.تون.بدست.نياريد.
كه.اگه.بياريد.روي.فتحعلي.شاه.و.رضاخان.و.محمد.رضا.رو.سفيد.ميكنيد
اذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۲۵
۲۰
ترکها عملا نوکر صهیونیستا شده اند عزیزان
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
از دید شما هرکسی موافق میل شما نباشه نوکر صهیونیست هاست. یک چند وقت دیگه کیهان ثابت می کنه اردوغان بهایی و فراماسونر بوده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از دید شما هم هرکس مخالف میل تون باشه، وابسته به کیهان و حکومت است!! فرق شما آقا سعید با اینها، فقط در همینه!!
امیر. ه
|
Iran (Islamic Republic of)
این حرف انقدر تکراری شده ک بوی جوراب گرفته.بابا یه حرف جدید.همون ماسون ماسون کنی بهتره والا
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
کیهان حرف بدون سند نزده تا حالا
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
عملکرد ترکیه نشون میده به کفار صهیونیست نزدیکتره تا به اسلام و کشورهای اسلامی
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
از دید شما هرکس به فکر منافع ملی کشورش باشه نوکر صهسونیست هاست!!!!
بلکه باید به فکر منافع ملیه ونزوئلا و سوریه و لبنان باشیم تا شما خوشت بیاد!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
"از دید شما هم هرکس مخالف میل تون باشه، وابسته به کیهان و حکومت است!"

عزیزم باز حرف دهن من گذاشتی چرا دروغ میگی؟ من کی این حرف رو زدم؟

"کیهان حرف بدون سند نزده تا حالا "
بله سندش هم خودشه و شما عزیزان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این نورا خانم چقدر کوچک و با کلاسند
طلبه سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۱۸
۳۰
خوبه!
سوریه باید بدونه که جواب های هویه و دنیا هم حساب کتاب داره اینجوری نیست که فکر کنه خیلی گردنش کلفته و هر کاری که دلش خواست میتونه بکنه.....
ترکیه هم باید موضع محکم تری بگیره....
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
بدبخت طالبی !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی مشقاتو نوشتی ؟
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب " طلبه سبز "

یعنی می فرمایید که سوریه حق ندارد حتی به یک هواپیمای نظامی که بصورت غیر قانونی وارد حریم هوایی اش شده ، شلیک کند؟؟

بر مبنای استدلال شما لابد ایالات متحده آمریکا حتما حق داشت که هواپیمای مسافربری ایران را که به مقصد دوبی بر فراز خلیج فارس در حرکت بود ، سرنگون سازد!!
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه تو هم طلبه ای؟
سوریه حق نداره از خاکش دفاع کنه چون شماها خوشتون نمیاد
اینجا دفاع کردن واجب شرعیه طلبه بیسواد
طلبه سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای آرمان:
اولا که مسئولین ترکیه آوردند که این هواپیما آموزشی بوده و بدلیل ازدیاد سرعت ناخواسته حریم هوایی سوریه رو نقض کرده و این مسئله طبیعست اگر قرار باشه همه کشور های جهان چنین کاری بکنند که.......
حالا این به کنار هواپیمای دومی برای تجسس بازماندگان هواپیمای اول به منطقه اعزام شده که سوریه با گردن کلفتی تمام به سمت اون هم شلیک کرده........
بعد فردا که ناتو به حق دخالت کرد آقای اسد کاسه چه کنم دستش میگیره
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
طالبی آویزون
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالم از این طلبه سبز به هم میخوره
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
فکرنمیکردم از این طلبه های ... هم وجود داشته باشه!!!
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
با طلبه سبز موافقم! هرکس در مقابل آمریکا و اسرائیل های کنه جوابش هویه!!
سیفی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب آقای طلبه سبز!!! بد نیست توضیح بدین چرا هواپیمای دوم که برای تجسس بازماندگان هواپیمای اول به منطقه اعزام شده بود از قبل به سوریه اعلام نکرد؟
مگه غیر اینه که ورود به هر کشوری چه از مرز هوایی و چه زمینی باید با هماهنگی باشه؟
مگه غیر اینه که ورود بدونه اجازه به مثابه ی جنگ و ایجاد اخلاله؟
-----------------------
ما رو باش واسه کی یاسین می خونیم
تو اگر فکر و قدرت تحلیل داشتی که طلبه ی "سبز " نبودی
البته پیشنهاد می کنم اسمتو عوض کنی بزاری کاسکو چون اونم دقیقا مثل شما همون چیزی رو که می شنوه عینا تکرار می کنه بدونه اینکه بدونه داره چی می گه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
طلبه ی جیگر مگه حرف بدی بود که سانسورش کردی!؟
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
از جفتشون هم متنفرم.. از سوریه بخاطر بلایی که داره سر مردم خودش میاره و از ترکیه بخاطره دخالت ها و تحرک های زیر زیرکی که داره در استان های شمال غربی ایران میکنه تا به خیال خودش زمینه ی تجزیه خاک مقدس ایران رو فراهم کنه
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
اون که از سطل آب می خوره گردنش کلفته برای همين هم از هر سبزی و علفی خوشش مياد، فتأمّل(اگه طلبه ای بايد فهميده باشی حرفمو)
ناشناس سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
اسد خونخوار هم سرنگون میشه سرنوشت همه دیکتاتور ها مثل همه اسد آخرین نفر نیست
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه اسد خونخواره به دولتای آمریکا و رژیم صهیونیستی چی باید گفت؟؟جهان خوار خونخوار آدم خوار و ...
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
طالبی جیگر نوراس !!! هرهرهرهرهر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۱۴
۱۲
ناتو گفته حمله نظامی در کار نیست...

این هم از قدرت نظامی ناتو!!!
میران
|
Iran (Islamic Republic of)
ناتو اگر بتواند یک لحظه هم درنگ نمی کند تمام ملتها را غارت میکنند تا چه رسد به سوریه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
برای اینکه خوب میدونه که دولت محتضر بشار اسد منتظر حمله خارجیه که به اسم اون مردم رو با خودش متحد کنه
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
آره، اسد میخواد به کشورش حمله شه... با خاک یکسان شه... خودش کشته شه ولی مردمش باهم متحد شن!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه قرار به متحد شدن بود که مردم لیبی هم باید با قذافی متحد می شدند! نه آقا سعید، موضوع به این سادگی ها که شما فکر می کنید نیست! ترس ناتو از حمله نظامی به خاطر چیز دیگری است!
امیر. ه
|
Iran (Islamic Republic of)
ناتو اگه بخواد تو یه روز سوری رو میگیره تازه بدون کمک آمریکا.ولی نیازی نمیبینن تا افکار عمومی مسلمونارو مشوش کنن چون میدونن سوریه رژیمش رفتنیه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
سوریه دنبال جنگ هست تا مرمش رو با هم متحد کنه اما ناتو این ترفند بشاررو نقش برآب کرد!!!
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر ه ، چقدر هم اونا بفکر مشوش نشدن افکار مسلمونان... مسلمونای عراق و افغانستان و پاکستان و .. همش دارن قربون صدقه ی آمریکا میرن که به کشورش حمله کرده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناتو و امريكا اگر بدانند كه زورشان به اين كارها ميرسد حتي يك لحظه هم درنگ نمي كنند.
نازی جوووووووووووووون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۱۶
۹
ای داد بی داد
بوی جنگ اید همی
این سری جنگ بشه از اون جنگاس
ما هم که خواه نا خواه وارد جنگ میکنن
خدا اخر عاقبتمون ختم به خیر کنه
یا از گرونی و قحطی میمیریم اخر یا از جنگ
اول و اخر مث اینکه مقصد خاکه فقط انشاالله که با دست پر به سر منزل نهایی برسیم
یاحق
اذر
|
Iran (Islamic Republic of)
نترس بچه جون غربیها هیچ غلطی نمی توانند بکنند اگر هم یک اشتباهی کردند به نابودی غرب خواهد انجامید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آذز جان 33 ساله این شعارارو میدین غرب هم هر سال گردن کلفت تر شده.شایدم شما منظورت غرب مریخه نه زمین!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
از امثال سعید و طالبی سبز بعنوان خاکریز استفاده می کنیم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نابودی غربی ها!؟
رویای تابستونیه قشنگیه!!!!!!!!!!
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
نترس جرئت نمیکنن پای ایران رو باز بکنن .. این کشور هر چیزیش داغون باشه نیروی نظامیش در عوض خفنه و سوای اون از موافق و مخالف میریزن تو جبهه چون عشق به خاک ربطی به عشق به نظام نداره و غربیها هم میدونن ما مردم ایران چه جوگیرهای عاشقی هستیم پاش برسه جونمون هم میدیم برای کشور.. وگرنه تموم این ناله و ها وشکایت ها که ما از وضع مملکت میکنیم هر ملت دیگه ای از دولتش کرده بود این ها سریع به اونجا حمله کرده بودند ولی بنده های خدا موندن تو تحلیل ما که این همه شکایت و اعتراض میکنیم جنگ که میشه وانت وانت داوطلبه که میره جلو خلاصه کلوم اینکه بیشتر از اینکه از نظام بترسند (که البته میترسن) از خود ملت ایران میترسند که غیر قابل پیش بینی هستند و معلوم نیست در صورت حمله باز هم همینطور ناراضی بمونند یا نه
تبریزی
|
Iran (Islamic Republic of)
چشم اگر بینا بود نابودی غرب هرروز واضح تر دیروز. و صدای شکستن استخوانهای غرب به گوش فلک را کر کرده است عزیزان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خيلی ديدی هوا پسه مث آنها که بهت اين حرف های مفتو ياد دادند يا به بيابون های ورامين فرار کن يا اگه پول داشتی برو ترکيه، استانبول ...
اقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس.عزيز....
شما.ناتو.و.آمريكا.رو.تو.فيلماشون.ميبيني.و.ميترسي....ما.از.خيس.كردن.ملواناي.انگليسي.توي.قايق.از.ترس.بچه.هاي.سپاه...
تو.اسراييل.رو.از.مستنداي.بي.بي.سي.و....اينا.شناختي...ما.از.شكستش.جلوي.چارتا.بسيجي.حزب.الله.لبنان....
شما.آمريكارو.از.رمبو.و.....اينا.شناختي...ما.از.خوار.شدنش.تو.عراق...
شما.خواري.ايران.رو.در.برابر.ارتش.پفكي.آمريكا.از.تحليلاي.بي.بي.سي.نتيجه.ميگيري...
ما.عزتمون.رو.از.هشت.سال.جنگ.و.فدا.كاري....
خلاسه.شما.تو.توهماتت.سير.ميكني.و.ما.واقعيت.رو.ميبينيم...
خدمت.نازي.جون...ما.از.فرار.شما.مطمينيم...كسي.هم.منتظر.ياري.شما.نبوده....و.نخواهد.بود...
همونطور.كه.ملت.مستضعف.و.پابرهنه.نبود.شما.رو.-كه.عازم.شمال.و...پاتايا.و...آنتاليا.بوديد-توسالگرد.ارتحال.خميني.كبير...پر.كرد.و.نبودتون.اصلا.احساس.نشد....
اگه.جنگي.هم.شد.حاي.خاي.نبوده.و.حتمي.پدران.و.برادران
و.پسران.زاييده.ي.تفكر.شمارو.پر.خواهد.كرد.و
و.پدران.و.....مثل.هميشه.و.مشغول.جمع.آوري..سكه.و.دلار.و...بنزين.و.تخم.مرغ.و......خواهند.بود.كه.از.اونم.يه.كاسبي.بكنن....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای دل مگه تو کی هستی که هی ما ما میکنی؟یکی ندونه فک میکنه یه تنه 8 سال با عراق جنگیدی؟همین ارتش پفکی آمریکا کشوری رو که شما یه تنه 8 سال باهاش جنگیدی تو 3 هفته ارتششو با خاک یکسان کرد.بعدشم برادر ارزشی فیلم هالییوودی زیاد میبینی نه؟واسه ما هم بیار!اگه دقت کنی اکثر اون فیلما از عملکرد ارتش انتقاد دارن انقدر هم ما ما نکن مردک فک کردی فقط تو تو جنگ مقاومت کردی؟پدر من شیمیایی شده خودم بچه اهوازم یه شب خواب راحت نداشتیم خونمونو زدن ترکوندن خواهر دو سالم دیگه پیدا نشد به مولا قسم اگه دروغ بگم.انقدر ایرانو ارث پدری خودت نبین مردک که رو اعصابم میری همون عربا که میمیری براشون این بلاهارو سر ما آوردن نا مسلمون انقدر ژست نگیر که انگار تو فرشته ای و ما شیطان
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام.استاد....يه.بار.ديگه.بخون...
نخونده.احساساتي.شدي.مارو.به.رگبار.بستي...
استاد..
1.اول.از.اينكه.اين.مايي.كه.عرض.كردم.نوعيه...ماي.نوعي....يعني.خودمونو.توي.يه.عده.زوري.جاكرديم...
والا.نه.سن.من.قد.اين.حرفاست.و.نه.خودم.قد.اين.حرفا.هستم.....مثل.هميشه.يه.عده.ديگه.زحمت.كشيدن.و.امثال.من.تبليغاتشو.ميكنيم...

درضمن.اگه.ارتش.آمريكا.پفكي.نيست.پس.چرا.از.عراق.بيرونش.كردن....
پس.چرا.از.اون.بمبهاي.وحشتناكش.استفاده.نميكنه.و.مارو.نميفرسته.هوا.....
پس.چرا.ناوهاي.هواپيمابرشو.نميفرسته.سراغمون...
پس.چرا.بي.يك.ها....و.بي.دو.هاش...رو.نميفرسته.تا.عمليات.زمين.سوخته.رو.تو.ايرانم.اجرا.كنن....
ميدوني.چرا.....؟؟چون.از.همون.ماي.نوعي.كه.گفتم.ميترسه....
البته.يه.اميدايي.هم.به.شماي.نوعي.داره...اما.ترسش.از.ماي.نوعي...بيش.از.اميدش.به.شماي.نوعيه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باز اومدی حرف بزنی ...؟امید به من نوعی داره ؟اگه من نوعی بتونم امید آمریکا رو بر آورده کنم که تو دیگه عددی نیستی توی نوعی البته.خدا ازت نگذره ..... که انقدر راحت تهمت جاسوسی به یه هموطن که نه دیدیش نه شناختیش میزنی.اون عربای وهابی و طالبان هم نگاشون به توی نوعی هستش.من بر عکس تو سنم قد میده 20 سالم بود موقه جنگ خدای خودم میدونه وقتی امثال من جنازه هموطنامونو میکشیدیم از زیر آوار بیرون و بدون کمترین وسیله پزشکی سعی میکردیم زنده نگهشون داریم امثال توی نوعی تو هف تا سوراخ قایم بودین الان زبون در آوردین.من واگذارت میکنم به خدا و اون دنیا ازت نمیگذرم...در مورد ارتش آمریکا...همین ارتش پفکی بگو چرا تو کل دنیا یا خلیج فارس ما چن تا ناو داره ولی ما تو خلیج مثلا مکزیک یه سرباز هم نداریم؟نگو چ.ن ما اشغال گر نیستیم که جواب من نیس بحث من قدرت ارتشه نه بر حق یا نا حق بودن.آمریکا 3 هفته ای ارتش عراقو محو کرد طالبانم 2 هفته ای.10 سال هم تو اون کشورا بود نبرد ارتش با ارتشو مثه آب خوردن برد با نبردای انتحاری-چریکی و شبیخونی مشکل داشت.نیروی دشمن رو دست کم گرفتن ته حماقته البته تو سنت قد نمیده بزرگتر میشی از شعار دادن میفتی بقول معروف .... حقایقو میفهمی.حماقت شجاعت نیس
لاله
|
New Zealand
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۲۰
۱۴
غلط کردی مرتیکه بیشعور نوکرمآب بدبخت
وقتی ...زیادی خوردی و جاسوسی سوریه رو میکردی میخواستی به عواقبش فک کنی
خاک بر سر پست فطرت
سعید
|
New Zealand
ممنون از ادب اسلامی ولایی شما

فحاشی و لعنت فرستادن نشونه درماندگیه
کسی که به قدرت خودش اطمینان داره اینطوری اظهار عجز نمیکنه
ناشناس
|
New Zealand
کمی از دوستان ضد انقلاب یادبگیر که با وجود ادعای اخلاق، شبانه روز در رادیو تلویزیون های بیگانه مشغول فحاشی علیه مسئولین نظام و مردم حامی انقلاب، و حتی مشغول فحاشی و لگدپرانی به یکدیگر هستند!!!
امیر. ه
|
New Zealand
شما دختری اینجوری حرف میزنی؟ببین برادرای ارزشی قاطی کنن دیگه چطور حرف میزنن!!
جواد
|
New Zealand
آقا سعید
از این کامنتها برای همقطارهای بی ادب خودت هم میفرستی یا نه؟
محمد (ممل)
|
New Zealand
سعید میگم فحاشی اون صدها برابر شرف داره نسبت به مزدوری رسانه ای امثال شما برای کفار !!
شناس
|
New Zealand
آقا سعید میگم از شبکه های ضد انقلابی و مورد اطمینان شما هم یک تشکر به خاطر ادب ارزشی و ولایی داشته باش آخه مرتیکه میشه اینفدر بی ادبانه هر چیزی رو نسبت ندی به ولایت ای زخم خورده از ولایت و امامت
نورا
|
New Zealand
لاله و هم فکراش!
آبوبریزین همونجاتون که داره میسوزه!!!
ناشناس
|
New Zealand
به نظر من نورا و سعید یک نفر است و هی برای خودش به اسم نورا تبلیغات میکنه بنابر این میتوان نتیجه گرفت نورا = سعید هیچ شکی هم نیست
نورا
|
New Zealand
هاهاهاها!!!!!!!!!!!!!
مجتبی
|
New Zealand
سلام .. من نفهمیدم جریا چیه مشه بگید قضیه ی جاسوسی برای سوریه چی بود؟
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۱۹
۱۵
حکومت ترکیه از حدود90سال پیش تاحالا برده یهود وصهیونیسته حالا هم اردوغان منافق با شعارهای اسلامی رای مردم مسلمان ترکیه رو جلب کرد ولی داره راه اون لائیکای قبل ازخودش رو میره بااین تفاوت که اونا علنا ابراز نوکری صهیونیستو میکردن ولی دولت اردوغان منافقانه که ضربه ی امثال اردوغان به اسلام بیشتر از اون لائیکا بودحزب عدالت وتوسعه نمونه بارز اسلام آمریکاییه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بلکه هر کسی موافق میل شما عمل نکنه صهیونیسته و منافقه!
پرونده بهایی و فراماسونر بودنشون هم بزودی برادر حسین رو میکنه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه هرکی مخالف تو باشه عامل رژیم یا وابسته به کیهان نیست سعید؟!!
hajix8867
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید چرا مثل پیرزنا هی غر میزنی در اینکه اردوغان داره با اهنگ صهیونیستا و اربابان تو میرقصه هر کی شک کنه احمقه
اینقدر نوکری اینا رو نکن ایشالا تو اسفل سافلین میبینمت بعد بهت میگم نوکری اینا چه عاقبتی داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز من 90 سال پیش که اصلا اسراییل وجود نداشت. میگن پسته بیمغز دهنشو باز کنه مشخص میشه!
داداش بزرگ
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش صهیونیست که فقط اسراییل نبوده
مطالعه ات را زیاد کن داداش
از 90 سال که هیچ از 900 سال ÷یش هم بودند.مطالعه کن خواهشا
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید
تا حالا اگه از برادر حسین چیز غیر مستندی سراغ داری بگو
ما واقعا منتظریم
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
میثم جون تحلیلت کاملا منطبق با واقعیته ... و با حرف مزدورای رسانه ای صهیونیست هیچ اخلالی در واقعیت بوجود نمیاد
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جون
یه جور کامنت میزاری انگار شک داری!
دقیقا درست گفتی
کسی که نسبت به حجاب و بقیه احکام دینی کم اعتنا باشه مطمئن باش که یه جایی مرکب شیطانه حالا یا ماسونه یا بهاییه
نیازی هم نیست که حاج حسین اقا رو کنه
از دور داد میزنه طرف تو نمازش جای مکه به سمت واشنگتن قامت میبنده
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
حاج مجید آقا!!!
به سمت طالبان قامت بستن چی!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مجيد عزيز شما كه ادعا مي فرمايئد آقاي جنايتكار بشار اسد تا به حال برايآزادي سرزمين اشغال شده خودش ( جولان 9 ......... كه حالا سپر بلاي ما بشه در مقابل اسرائيل ، آقا مجيد از توهم بيا بيرون ، اگه اين اسرائيل به خواد يه گوشه چشم بدي به ايران داشته باشه ، نيازي به بشار خونخوار نيست جوانان مبارز و جان بركف كم نيست ، كلام آخر آقا مجيد متوهم براي دفاع از انقلاب و ميهن عزيزمان ايران نياز نيست اين جنايتكار ملت خودش رو تيكه پاره كنه ، ما به اين حمايتها نيازي نداريم .
حسن2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۲۱
۱۰
ترکیه آرزوی پیوستن به اتحادیه اروپا را به گور خواهد برد هرچند که قدم اول را که کنار دریاهای آزاد را به نمایش در آورد ولی در تلویزیون مجریها پارچ آب توی سر هم خورد مکنن و با چک و لقد با هم مناظره میکنن و این برای اروپاییها نشونه مهمیه که ترکها رو به اتحادیه را ندن.حالا میخواد با قربانی کردن سربازانش برای اروپا خوش رقصی کنه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
حسن جان فعلاً اتحادیه اروپا از لحاظ اقتصادی وضعش خیلی بدتر از ترکیه است. شما نگران ترکیه نباش. نگران وضع کشور خودت باش که تورم و اختلاس و سوء مدیریت توش بیداد میکنه
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
شماها توی هر مساله ای اظهار نظر میکنید نمیدونید دیگه چی بگید پای اختلاس رو میکشید وسط.
ترکیه اگه عضو اتحادیه بشه خیلی وضعش بهتر میشه... مخصوصا الان که اقتصاد اکثر کشورا وضعش داغونه میتونه نهایت استفاده رو بکنه.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
عاشق صهیونیست تو هم نگران عاقبت خودت باش وقتی زدیم ترکوندیمتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان شما هم به فکر خدمت به کشور خودت و عرض ارادت به ساحت ملکه پیر باش!!
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید (بخوانید شقی) سوء مدیریت و اختلاس و تورم رو اگه میخوای مثال بزنی اگه یکم شعور و اخلاف و وجدان و دین داشته باشی کشور خودت و هر چند ضد انقلاب و غرب گرا و اسراییل دوست باشی مثال نمیزنی یکم توجه کنی افکارت توی همون غرب وحشی وحشی مطابق با فطرت خودت پیدا خواهی کرد نوکر بی جیره مواجب صهیونیسم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ترکیه بدون حتی یک قطره نفت داره میشه قدرت اول منطقه!اون وقت شما دین فروش ها چی!؟
باعث شدید ما منزوی و تحقیر بشیم!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
من موندم که هنوز فرمانداران کانادا و استرالیا توسط ملکه انتخاب میشند
در دنیای مدرن هنوز هم به مردم خود کانادا یک مستعمره هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید مرد باش به اسم خودت کامنت بگذار نه به اسم نورا ضمنا اگه خیلی ترکیه رو دوست داری بساط و جمع کن برو اون ور اب مردک لاییک
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی بنظر شما کسی چشمش رو روی همه خرابکاری ها و دزدی ها و افتضاحات کشورش میبنده شرف داره! خوب شد معنی شرف رو دونستیم

مجید جان نمی دونم رابطه فرمانداری کل داشتن استرالیا و کانادا با حرفهای بنده چیه. بیشتر اینو از جواب نداشتن میدونم وگرنه منطق حکم می کنم که شما جواب سئوال هرکسی رو با منطق و مربوط بدهید.
در هر صورت گیرم اینجا بقول شما ما مستعمره انگلیس هستیم
اگر همین حقیر موافق میل شما صحبت می کردم هم اینطوری به مستعمره بودن کانادا اشاره می کردی؟
چرا سفارت شما در اتاوا در پایتخت این مستعمره برای ایرانی های مقیم این مستعمره انتخابات ریاست جمهوری برگزار میکنه و نظر ما رو میخواد؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزمن خودمم .یک زن.یک زن ایرانی!
البته بهت حق میدم نتونی تصور کنی من زنم!
چون درفکرکوچیک و طالبانیه تو زن فقط یه ابزاره و جاش توی مطبخ !!!!!!!
زنو چه به کامنت گذاری و سیاست!!!!!!!!!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
مهتاب خانم فرمودید:
"ترکیه اگه عضو اتحادیه بشه خیلی وضعش بهتر میشه"
میشه بفرمایید دلیل شما برای این حرف چیه؟ لطف کنید یک استدلالی مدرکی چیزی ارائه بدهید.
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۱۳
۶
آقا سعید!
شما اول تکلیف خودتو مشخص کن که به صهیونیسم بودن اسرائیل معتقدی یا نه؟ اگه نیستی که بحث باهات بی فایده است
مساله فلسطین همیشه یکی از مشکلات ما بوده، فلسطین درد همه مسلموناست. اگه درد شما نیست...
در مورد نظرتون درمورد صهیونیسم نبودن اردوغان: هر کس حامی مصالح اسرائیل باشه با اون شریکه.
درمورد سوریه:کل دنیا فهمیدن آمریکا داره دسیسه میکنه تا مانعی مثل اسد رو از سر راه خودش و اسرائیل برداره شما نفهمیدی؟
اگه قضیه برعکس میشد و ترکیه جنگنده سوری رو میزد تا حالا به بهانه جاسوسی و تهدید و .. صدبار به سوریه حمله کرده بود! اردوغان دست پیشو گرفته پس نیفته.. نمیخواد دنیا بفهمه داره از صهیونیست ها حمایت میکنه.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
مهتاب خانم تکلیف من روشنه بنظرم من ظلم و جنایت برای همه بده چه اسرائیل و آمریکا باشه چه حکومت اسلامی و سوریه و روسیه و چین و باقی دوستان شما.
برای من سئوال اینجاست که چرا اینهمه محبت و دلسوزی شما فقط برای بعضی از مسلمین و مظلومین جهانه و برای بقیه تعطیل میشه. در واقع این شما هستید که استاندارد دوگانه دارید و تکلیفتون روشن نیست. مشکل من با اسرائیل ظلم و ستمشه وگرنه به اینکه اسمش اسرائیله یا یهودی هستند دلیل بر این نمیشه که بنده باهاش بد باشم شما توجیه می کنید حکام سوریه باید حفظ بشن چون مثلاً جلوی اسرائیل وایسادن(که اینطور هم نبوده و اینها فقط باج گرفتند و ژست گرفتند) یعنی شما در مقابل با یک ظالم از یک ظالم دیگه حمایت می کنید و این بمعنی تمام کلمه مصداق هدف وسیله رو توجیه کردنه. همون استدلال خطرناکی که مجاهدین خلق و رجوی رو به دام صلح و دوستی و کمک با صدام حسین انداخت. برای من مثل روز مشخصه که اگر اسد و دار و دسته اش بجای صهیونیست مسلط بر فلسطین بودند و فلسطینی ها دشمنشون بودند الان اثری از آثار فلسطین و فلسطینی باقی نمیموند . جنایتکار جنایتکاره چه یهودی اشکنازی باشه چه عرب علوی! اینکه فلانی شیعه است و فلانی جلوی اسرائیل وایساده دلیل حقانیت شخص نمیشه
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
شرط اولی رو که گفتم ندارید، پس بحث بی فایده است.
شما میخوای فک کن کم اوردم ولی دوست ندارم که به بحثی که یه نقطه اشتراک هم توش نیست ادامه بدم.
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
راستی سرکار خانم مسلمانان چچن و ایغور آدم نیستند؟
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا همه مدونن کم آوردی آفتاب مهتاب
هاشم
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا سعید چرا یه وری میری؟خودت را به جهالت نزن؟همه میدونند چی به چیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۱۳
۲۸
اسد رفتنیه دیر یا زود هرکسی هم که بهش وصل باشه با خودش غرق میکنه . بترسید از اون روزی که حکومت سوریه عوض بشه و مردم سوریه ایران دشمن خودشان بدانند .
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
تا الان که بشار نرفته یعنی مردم سوریه طرفدار بشار و ایران و مقاومتن
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه قراره با دخالت آمریکا حکومت سوریه تغییر کنه... همون بهتر که با ما دشمن بشن!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
به حرف گربه سیاه بارون نمیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو آخر توهمی ناشناس بهتره از طاغوت فاصله بگیری و حرف اونا رو نزنی ( والذین کفرو اولیاوهم الطاغوت یخرجونهم من نور الی ظلمات اولئک اصحاب النار هم فیها خالدون)
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ براسد بچه کش!
مملکت به کفربرپا میمونه اما به ظلم نه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف من حرف طاغوت نیست بلکه منطق سیاست دیپلماتیک است که اثبات شده در طول تاریخ .
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
انقده حرفهای اون دختره چیپه که ازرش جواب نداره
ناشناس
ولی اگه شما پست گوشت رو دیدی رفتن اسد رو هم میبینی
دعا کن اسد نره
چون اگه بره اونوقت اسرائیل موضع بالا میشه ممکنه خریت کنه به ایران حمله کنه اونوقت تو و همفکرات باید برید توی مخفیگاه کامنت بزاری
شما که جنم مبارزه ندارید فقط بلدید نق و قر بزنید
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید جان اگر عین همین جمله نورا رو در مورد یکی از کشورهای دشمن شما کسی میگفت چیپ (بی ارزش) نبود؟
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
داش سعید
نمیتونی ببینی یه بار ما هم به مسلک شما در بیایم
ما به پیش شما تلمذ میکنیم استاد
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
در ضمن با این نظرات مشعشع که اون ضعیفه داره
اگه خورشید از مغرب طلوع کنه من باورم میشه
این که عاشق سید ایتالیایی به راه بیاد من شک میکنم و باورم نمیشه
برادر سعید
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
1.ضعیفه خودتی که با یک رنگ شاد یا یک خنده بنیانت برافکنده میشه!
2.اینقدرشک کن تا شک دونت پاره بشه!!!!!!
3.من طرفدار حقیقت و عدلم نه اشخاص!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مجید یاد بگیر بیخود بحث منحرف نکنی و به من اتهام نزنی . بحث من بحث سیاست خارجی منتها شما ظاهرا سن و سالت یا حداقل طرز فکرت در حد دبستانیهاست که اینجوری نظر میدی . من از دید سیاسی به قضیه نگاه میکنم ولی شما از دید طرفدار اسد .
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
" نورا خانم "

شما کجا ، عدالت کجا

تو رو خدا ، ما رو نـخند ون .
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
با همین ضعیفه گفتنش نشون داد چقدر ضعیه این آدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امريكا رفتنيه دير هم نه به همين زوديها، هر كسي هم كه بهش وصل باشه غرقش ميكنه!!!!!
رضا
|
United States of America
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۱۶
۱۳
در حیرتم از کسانی که اینگونه خودشان را برای اسد تیکه پاره می کنند و یا طرفداری از اردوغان میکنند ، به فکر نان باشید که خربزه آب است ...
نان لواش 160 تومانی این گنده ... ها را بر نمیدارد !!!
شناس
|
United States of America
آره تو فقط شکم رو بچسب
ناشناس
|
United States of America
شکم چی نی شکم با نون خشک هم پر میشه اما دفاع از اسلام و مظلومیت مهم تر از پر کردن شکمه
سعید
|
United States of America
البته زمان خاتمی برای مقابله با توسعه سیاسی و فرهنگی مباح بود راجع به شکم صحبت بشه و بگن مردم توسعه اقتصادی میخوان الان که قدرت دست خودشونه توسعه اقتصادی شده شکم پرستی!
اصولاً در همه جا تا وقتی قدرت دست این عزیزان و دوستانشون نیست مردم در فقر و مشکلات اقتصادی هستند ولی وقتی قدرت به اینها میرسه همین مطالبات مردم میشه شکم پرستی و دنیا پرستی و همه باید فدای دفاع از اسلام (بخوانید دفاع از حکومت این عزیزان و استمرار آن) بشند.
ناشناس
|
United States of America
به جای پول آبونمان ای دی اس ال، بده چند تا لواش بيشتر بخر نميری!
ss
|
United States of America
بله اگر بگوییم نان نداریم می گویند شکم پرستی خفه اما خودشان با پول مردم بوگاتی سوار می شوند و به یک یازیکن فوتبال 2500000000 تومان پول می دهند برای یک فصل
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
۱۳
۱۰
اردوغان غلط خودش رو تکرار کرد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بله درست میفرمایید فرمایش شما درسته
امیر مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
۱۲
۱۴
محمد مرسی پیام تبریک بشار اسد را نپذیرفت , معنی این اقدام روشن است , اسد رفتنی است...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب تحلیل قوی و مستحکمی وای ......
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
خط مقاومت به اين راحتي ها دچار لغزش نمي شود.

استكبار آرزوي شكستن خط مقاومت متشكل از ايران ، سوريه و حزب الله را به گور خواهند برد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرسي هنوز خيلي تازه كاره و براي بايد بمونه تا ببيني چند مرده حلاجه. نپذيرفتن پيام يك رئيس جمهوري كه سالها تجربه داره از سوي فردي كه هنوز يك هفته نميشه رئيس جمهور شده نميتونه دليلي براي رفتن يا ماندن كسي باشه.
توهم بهتره به جاي سياست بري جوك لطيفه و سرگرمي بخوني بچه جان.
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد مرسي از اخوان المسلمين هست
گروهي كه چند ماه واسشون يقه جر داديم كه از ماست با ماست از انقلاب ما تاسي گرفته و ...
حالا مارو اصلا قبول ندارند.
آقايون ارزشي بفرماييد تحويل بگيريد
همچين بيدار شدند اين كشورها كه دارند لگد ميزنند
اون از ليبي كه گفت نفت ايران رو تحريم كنيد تامينش با من
اينم از مصر كه از خبرگزاري فارس ميخواد شكايت كنه و اصلا مارو قبول نداره(ما و اسد يكي هستيم ديگه قبول داريد؟)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کی تو دنیا قبول داره مارو که اینا دومیش باشن؟
Mehrdad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
۱۰
۸
کسی که الگوش عثمانی های رذل نسل کش هست چه انتظاری دارید؛ جواب احتمالی سعید از کانادا =هر کی مخالف شماست عثمانیه!
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید از کانادا : ممنون از ادب ولایی و ارزشیت من از دین یاد گرفتم دروغ نگم و دزدی نکنم دیگه چیز دیگه ای یاد نگرفتم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
والا من یادمه که قبلاً شما از امپراطوری مسلمان عثمانی و اقتدار اون در مقابل اروپایی ها با حسرت یاد میکردید و میگفتین اروپایی ها چقدر دسیسه کردند که این امپراطوری اسلامی رو از ببین ببرند و کلی هم به آتاتورک سر این قضیه فحش می دادید. حالا نمی دونم چی شد امپراطوری عثمانی بد شد!
امیر حامی دکتر جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
۸
۹
خدایش بچه ها توجه کردی فقط دو 2 نفر میان نظر مخالف میدن خودتون هم خوب میشناسیتشون اینها دیگه چه مزدورای هستن که میخوان حرفهای ملت و جوانهای ولایتمدار مسدود کن بابا برو بشین خاک برسرت مزدوری از خودفروشی بدتره چون اگر کسی خودفروشی کنه فقط بخودش خیانت کرده اما مزدوری به مملکت انهم مملکت جمهوری اسلامی چون نماینده جهان اسلام وکشوری که توسط خداوند متعال برای حمایت از اسلام ومحرومین مستعظفین جهان انتخاب شوده ظلم به همه اسلام وستم شودگان است یعنی خیانت به 4 میلیارد انسان است قابل توجه وطن فروش ها
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
شما مسلمان هستید و مسلمانی ندارید!
پس
خودتون رو با اسلام یکی ندونیددین فروشان طالبانی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا امیر چند نفر نیستند یک نفر است به اسم مستعار نورا و سعید و طلبه سبز چون کامتهاشون رو اگه کنار هم بگذاری جمله بندیشون عین همه البته یه عده ایی هم هستند که فقط منفی میدهند و این عده فاقد سواد درست و حسابی هستند و از اظهار نظر بی بهر ه اند حتی در بعضی جاها من دیدیم که به سلا م بر حسین هم منفی داده اند
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
" خانم نورا "

تو رو خدا ، شما یکی دیگه از مسلمونی حرف نزنید که آدم خندش می گیره.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
بخند تا نوبت گریه ت برسه!!!!!!!!!!!
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
"نورا خانم "

ناراحت نشو. باید حقیقت رو می گفتم.

البته قبول دارم تلخه.
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
اميرجان باور بفرماييد با اين استدلالها بيشتر نظام اسلامي را دشمن شاد مي كنيد.

بنده به شخصه نتوانستم جلوي خنده خودم را بعد خواندن كامنت شما بگيرم.

حال ببينيد دشمنان نظام اگر چنين اظهار نظرهايي را بخوانند چه حالي پيدا مي كنند!
اقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
گريه.براي.توه.....واي.اگه.جنگ.بشه.....واي.واي.واي...ماهم.مجبوريم.قاطي.شيم.ديگه...
خانم.نورا.اون.موقع.ميدوني.تخم.مرغ.چند.ميشه...ميدوني.گوشت.جند.ميشه.....
حالا.از.شوخي.بگذريم...گريه.براي.توه...
امت.حزب.الله.براي.خدا.كار.ميكنه...اگه.پيروز.شد.كه.شده...اگرم.شكست.خورد.كه.درس.ميگيره.و.سري.بعد.پيروز.ميشه...
فراموش.نكن...گريه.از.فرهنگ.لغت.امت.خميني.كبير
حذف.شده...گريه.براي.توه
امیر. ه
|
Iran (Islamic Republic of)
آره تو راس میگی کل جوانان ایران فداییه دکتر!جلیلی هستن !!
امیر حامی دکتر جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
نه دادش همه جوانها ایران فدای اسلام ناب محمدی وولایت هستن فهمیدی
یک باری از امروز روی دوشم هست همه منتظر تا ببین کجا از جاده عشق دل میبری
ولی ایستادن کار ماست
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
تنها نماینده خدا برروی زمین؟ مستضعفین جهان؟ تو رو خدا بی خیال اگر احوال مستضعفین جهان را دست دستان پر توان شما بدهند نسل بشر را با قحطی و گرسنگی ریشه کن می کنین، از پس یک مرغ بر نمی آین چه برسه به جهان ان هم با کش تنبان چینی، بالاترین نرخ اختلاس هم حتماً مال شما نیست برادر؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
۱۵
۳
ترکیه جز اولین کشورایی بوده که عضو ناتو شده تودهه ی 1950م چونکه عضویت در ناتو از اصلی ترین فاکتورها برای عضویت دراتحادیه اروپاست ولی 60ساله که ناتو ازنظامیان ترکیه تو عملیاتاش استفاده میکنه ولی هنوز عضواتحادیه اروپا نشده غرب هم اسگل گیر آوردن حی ترکیه میدو دنبال غرب تاعضو اتحادیه اروپا بشه ولی 60سال دیگه که هیچ 600سال دیگه هم عضوش نمیکنن
میثمl
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
۱۴
۸
ترکیه اسگله این 60ساله شده عضو ناتو برا ورود به اتحادیه اروپا ولی حی باید دنبال غرب بدوو آخرش هیچ ناتو 60ساله که ازنظامی های ترکیه توعملیاتاش استفاده میکننه آخه اتحادیه اروپا منگل گیر آورده
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
والا یادمه بعد از اون داستان اردوغان و آمدنش خدمت آیت الله خامنه ای کلی برای ترکیه بشکن میزدید به سوریه که رسید یک دفعه بد عالم و آدم شد. به این میگن ملاک حال افراد بودن یا ملاک موافق میل شما بودن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان گنده تر از تو الان از اردوگاه اشرف ساک بدست آواره شده البته توهم شدی. از همون جا با کامنتهای زیبات اوضاع رو درست کن راستی اگر از احوالات نورا خانمت جویا باشی به عرض میرسانم به دعا گویی عربستان مشغول است باری خدمت ملکه سلام برسان به بران سلام برسان دست نایف را ببوس و پای اردوغان و بنیامین نتان یابو را
اقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
خداييش..اين.يه.حرف/و.از.بالا.تا.پايين.چند.بار.زدي...؟؟؟؟
بعد.ادعاي.عقل.كليتم.ميشه؟؟؟
از این شاخه به ان شاخه
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا سعید هر سخن جای دارد هر نقطه مکانی دارد . ان موضوع به این موضوع چه ربطی دارد .
س.م.م
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام
بیبین داش سعید یه حرف میزنم خوب گوش بده ...
موقعی هم که اردوغ اومد خدمت حضرت آقا ...
آقا تویلش نگرفت و حرفه رهبری رو قاطع فرمود ...
یعنی نذاشتن از این دیدار بهره برداری کنه اردوغ ...
موضعه جمهوریه اسلامی رو فرمودن ...
یه بار برا تعامل طرفو اجازه حضور میدن ...
یه بار برا تفهیم موضع جمهوری اسلامی ایران ...
اوکی داداش ؟ ...
یه بار دیگه به این تک سید عشقیه ما ...
بد حرف بزنی ایمیلمو میدم تا بیای ادرس بدی ...
بعد من میدونم و تو بچه سوسول ...
یاحق
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
چطوره تو بری کانادا اونجا خونه سعید ببینیم تو کانادا گنده لات بازی در میاری یا موش میشی میری تو فاضلاب
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
۱۱
۱۲
خدا لعنت کند این دولت عثمانی ترکیه رو که از عربستان یهودی هم نجس تره . چون برای خوشایند غربیها ناموس خودش رو با ...توی دانشگاهها ومدارس میفرسته و برای ...آمریکا آب دجله رو به اسراییل میفروشه و گرد وغبارشو من و توی ایرانی باید نوش جان کنیم.
مشکل اردوغان و امیرقطر و ..... و...اینه که پیرو مذهبی هستند که امامشون عمر .......ن برای اینها حرف از شهادت و مقاومت زدن فقط یاسین تو گوش خر خوندنه.
اسلام فقط شیعه
اسلام فقط شیعه
اسلام فقط شیعه
اقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
اسلام.فقط.شيعه.ي.دوازده.امامي.......
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
من برادر سنی شما هستم و اینطور حرف زدن شما فقط تنفر سنی ها را از شیعیان بیشتر میکنه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اي ول حرف دلمون رو زدي
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا امير بهتره خودت رو برادر اينها ندوني
اينها فقط يك خط.... رو قبول دارند
خشك مغزاني هستند كه تا بحال خدا نيافريده بود
شكم شيعه رو اگر حرفي خلاف اصولشون بزنند ميدرند شما كه سني هستي و به طرفه العيني ميشه انگ وهابي بهتون چسبوند(من شرمندم به هيچ عنوان قصد جسارت ندارم)و ميدوني كه دست به انگ اينها چقدر عالي هست
يك شبه طرف از پسر پيغمبر با يك حرف خلاف ميل اينها تا بهايي صهيونيست زاده عامل سيا و جاسوس موساد و نيروي MI6 پيش ميره!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
شیعه وسنی برادرهستند.
لعنت به کسانی که در پی اختلاف بین مذاهب و ایجاد تفرقه در ایران هستند!
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر.سني....حالا.چرا.تنفرتون.از.ما.زياد.ميشه...
اين.حرفت.ميگه.كه.انگار.تنفري.هست.كه.زياد.و.كم.ميشه...
مساله.همينه...شمارو.از.ما.متنفر.ميكنن.و.مارم.از.شما...
متنفر.نباش...ايني.كه.گفتيم.كه.اسلام.فقط.شيعه...نه.اينه.كه.بقيه.مسلمون.نيستند...بلكه.بقيه.رو.منحرف.كردن.و.....ايني.هم.كه.ميگيم.شيعه.نه.اينه.كه.ما.واقعا.شيعه.هستيم....دوست.داريم.شيعه.باشيم....ماهم.از.مسير.شيعه.ي.وا
قعي.منحرف.كردن...
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
مسلما .... درست یا غلط شیعه و سنی عقاید مختلفی دارن که احترام متقابل میطلبه..بنده هم میگم اسلام فقط سنی صد بار هم تکرار میکنم ولی این باعث میشه شما فقط عصبی تر بشی و عکس العمل نشون بدی.ایشون تو کامنتشان نوشتن عمر فلان و بهمان این کارا بی معنیه و حس میشه ایشون غرضی دارن ازین کار...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
۱
۲
یاشاسین (زنده باد) ترکیه
یاشاسین اردوغان
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
۱
۱
تركيه در مسير اشتباهي گام برمي دارد. بهتر است تركيه به جاي دميدن در آتش جنگ و اجازه دادن باي انتقال مهمات از مرزهايش به مخالفان ميليتاريست اسد به اجراي طرح كوفي عنان ياري برساند تا خون افراد بي گناه كمتري ريخته شود.

زدن هواپيماي ترك در خاك سوريه رخ داده و طبيعي است كه زدن جنگنده توسط سوري ها حق طبيعي آنها بوده چرا كه به حريم هوايي انها تجاوز صورت گرفته بوده است.

اينكه فضاي سوريه ناآرام است و جنگ داخلي در آن در حال شكل گيري است ، دليل نمي شود كه در رعايت حريم و مرزهاي وطني سوري ها توسط ساير كشورها خللي وارد شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
تو روحه هر چی سروره که س.م.م رو قبول نمیکنه

کی ؟ اردوغان ؟
غلط کرده
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
۲۰
۵
نورا تو زني ؟!!!!!!!! تو خودتو به اون راه يعني زن بودن زدي كه هرچه دلت خواست با وقاحت بگوئي و هم صراط و هم كاربران مراعات حالت را بكنند .

من يقين دارم نه تو زن هستي و نه اين سعيد كانادائيه مرد !!!!!!!!!

چونكه نه زن ميتواند تا اين حد بي ادب و وقيح باشد و نه مرد اينقدر دروغگو و خاليبند و مزور .

اينكه بعضي كاربران گفته اند سعيد و نورا يكي هستند منهم همين نظر را دارم .

ضمنأ دولت تركيه و مخصوصأ طيب اردوغان مثل گنده لاتهاي قديمي خودمان است كه بعد از كم آوردن و كتك خوردن به عربده كشي و پرت و پلا گوئي ميافتادند .

به قول هموطنان اصفهاني بشار زدس و رفتس ، خوب هم ردس ، بدون تعصب به گفته هاي هذيان گونه سه ركن اصلي حزب حاكم تركيه يعني اردوغان داود اوغلو و عبد الله گل در مورد سرنگون شدن هواپيماشان توجه كنيد ، حتي دو جمله حرفهاي اين سه مسئول ارشد تركيه در مورد اين موضوع مهم شبيه يا حتي مترادف هم نيست ،هر كدام يك چرند سر هم كرده اند .

اردوغان جرأت حمله نظامي به سوريه را ندارد ، اگر داشت جنگ كه تعارف ندارد ، پس چرا اردوغان مثل بچه دانش آموزي كه از همكلاسيش كتك خورده باشد و به پدرش پناه ببرد ، پيش بابا جون ناتوش رفت و از اونا خواست به سوريه حمله كنند و بشار را تنبيه كنند .
آرش
|
Germany
جناب ناشناس
اول اينكه خيلي كوچكي(از لحاظ شخصيتي) كه بجاي جواب دادن به مخالفينت شروع به تهمت زدن و خرده گرفتن ميكني اين يعني عجز!
دوم اينكه اون باباجون ناتو كه گفتي يه پيمان هست كه عده اي متحد ميشن كه هركي به خاك آنها حمله كرد همه گي باهم ازون كشور دفاع كنند(كشور مورد حمله) اين تعريف ناتو هست
سوم اينكه ميشه بگيد وقتي طالبان ديپلماتهاي بي گناه و البته بي پناه(بي پشتيبان) ما رو كشت ايران مقتدر(!) چه عكس العملي نشون داد؟ ...
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
۷
۳
سلام سعید گالیور. اون بالا یه جایی دیدم نوشتی اتحادیه اروپا وضع اقتصادیش بدتر از ترکیه است. خدا رو شکر که دروغگو رسوا میشه. قبلا که تو کامنتات اروپا رو تو بهترین شرایط اقتصادی معرفی میکردی! در هر صورت بازم توصیه میکنم برای رسوایی کمتر و اینکه دروغات کمتر رو بشه فقط به گالیور در پیدا کردن گنج کمک کن و خودت رو قاطی این مسائل که ازش اطلاعی نداری نکن. لعنت ما رو به خاوری برسون.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز جان شما هر وقت درست صحبت کردی و فهمیدی به مخاطبت احترام بذاری من جوابت رو میدم. با این کلمات بیشتر شخصیت خودت و درماندگیت رو نشون میدی.
علي تويسركاني
|
Germany
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
۲۸
۳
آقاي سعيد ...

فكر نميكنيد كمي تا قسمتي پرت و پلا منتشر ميفرمائيد؟!

اون داستاني كه يادت مونده ، يعني داستان آمدن اردوغان به خدمت رهبر معظم انقلاب ، اونجوري نيست كه تو گفته اي !

اونيكه تو از آن ملاقات در يادت مانده ، نعل وارونه آرزوي بر باد رفته شما هاست كه بر آن ميكوبيد و داستان موهوم از آن ميسازيد ؟

چه كساني در مورد آن ملاقات بشكن زدند ؟! ما ها ؟ يا امثال شما ها كه فكر ميكرديد اردوغان رفت به ديدار رهبري نا نظر ايشان را نسبت به سوريه تغيير دهد !!

امثال اردوغان شايد براي تو و امثال تو جوري جلوه كرده باشد كه براي هر حرف نامربوط و هر حركت صرفأ تبليغاتي او به وجد آمده و بشكن زده باشيد ، اما براي ما ...... ! لطفأ نعل وارونه نزنيد !
آرش
|
Germany
اردوغان بعد از بازگشت از ايران در اولين اظهاراتش گفت : مقامات جمهوري اسلامي صداقت ندارند.
ضمنا همين اردوغان نبود كه سر مواضع ضد اسرائيليش تا يه مدت مورد تشويق و بشكن زدن اقايون بود؟!
سعید
|
Germany
آقای تویسرکانی بنظرم شما هنوز بلد نیست درست صحبت بکنی. نمی دانم شاید در منزل با خانواده هم از "پرت و پلا میگی" زیاد استفاده می کنی

بجای این طرز صحبت کردن بهتر نیست با دلیل و منطق و مودبانه بفرمایید چه جوری بوده و کی بشکن زده.

اردوغان برای من چیز خاصی نیست ولی هرچی هست از شماها صادقتره و موقرتر و با ادب تر
علي تويسركاني
|
Germany
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
۲۰
۲
آقاي سعيد ...

مبارزه با اسرائيل ارث پدري هيچكس نيست و ما اصولأ معتقديم ، مبارزه با اسرائيل حق شرعي ، اخلاقي ، انساني ، و آزادگي همه انسانهاي روي زمين است ، نه فقط مسلمانان و...... بلكه كل بشريت اين حق و وظيفه را دارند كه با اين پديده نامشروع و شوم و ضد بشري مبارزه كنند . و ما طبعأ نه تنها از اين اتفاق ناراحت نميشويم بلكه خيلي هم مسرور خوشحال خواهيم شد .

اما در مورد ژست مبارزه با اسرائيل .....!!!!

جهت اطلاع و مزيد مراتب رضايتمندي شما عرض ميشود : ما ژست مبارزه با اسرائيل را يكجا و شش دانگ و با سند منگوله دار ... ارثيه پدري اردوغان و امثال شما دانسته و ذره اي به آن نگاه چپ هم نميكنيم ... چه رسد به ادعا...!!

پر واضح و بي نياز از هر تحليل و تفسير و دليل است كه ، مبارزه با اسرائيل ژستي نيست ، يعني با ژست گرفتن نميشه .... ميفهمي كه چه ميگويم .....؟!!

ژست براي بعضي قرتي بازيها ، شارلاتانيزم و قرشمال بازيهاي سياسي خوب است ، همين و بس ....!! از زست چيزي حاصل نميشه و آبي براي كسي گرم نميشود ...!!

ژست مبارزه ، يعني دروغ ... يعني رياكاري و مردمفريبي ... ژست مبارزه و دشمني با اسرائيل يعني تئاتر مسخره و مضحك اردوغان و شيمون پرز در سالن كنفرانس داووس .... !!!

راستي چرا رگ غيرت و اقتدار مداري اردوغان ، در مورد كشتي مرمره و كشته شدن 8 تبعه تركيه و زخمي و لت و پار شدن دهها تركيه اي توسط اسرائيليها باد نكرد .... ؟!!! چرا اردوغان سخني از حمله انتقام جويانه بر عليه اسرائيل نزد و هنوز هم به دنبال معذرت خواهي صرف اسرائيليها ..... موس موس ميكند ...؟!!!!

اما اين روزها شاهديم كه به خاطر سرنگون شدن هواپيماي تركيه كه به حريم سوريه تجاوز كرده و طبق يك منطق و حق شناخته شده ملي و بين المللي ، سوريه آنرا ساقط كرده ، اردوغان و دولتمردان تركيه رگ گردنشان بيرون زده و دست به هذيان گوئي زده و اربده اقتدارگرائي ميكشند و به مرزهاي يك كشور مسلمان لشگر كشي ميكنند .... !!! كشتي مرمره تركيه نبود ... ؟!! افراد كشته شده و مجروح و صدمه ديده آن از اتباع تركيه نبودند .......؟!! حاشا به اين غيرت و قدرت نمائي پوشالي .... جاشا .....

آري مبارزه با اسرائيل ژستي نيست ... واقعي است .... مايه ميخواهد .... شهامت و غيرت و از خود گذشتگي ميخواهد .... بايد بها و هزينه پرداخت شود .... بايد هزينه دشمني دنياي استكبار و صهيونيست بين المللي را به جان خريد و پاي آن ايستاد .... و مطمئنأ اردوغان مرد اين كارزار نيست .
سعید
|
Germany
علی جان اگر واقعاً به حرفهایی که اینجا گفتی معتقد بودی اینقدر از وضع موجود ترکیه ناراحت نم شدی.
شما توی این سی و سال چکار کردید برای فلسطین جز اینکه به یک و دو گروه دست نشانده خودتون پول و اسلحه دادید تا بقیه فلسطینی ها بجنگند؟
در همین 8 سال اخیز اسرائیل چندین بار به غزه حمله کرد و مردم بیچاره آنجا رو به خاک و خون کشید. عکس العمل حکومت شما چی بود؟ جز این بود که فقط شکایت به سازمان ملل و شورای امنیتی کردید که خودتون هم قبولش ندارید؟ حتی جرات تهدید اسرائیل در اون حملات نداشتید؟ عکس العمل خود شما برادران ارزشی و بسیجی چی بود؟ جز اینکه در میدان فلسطین تهران در قلب پایتخت کشور کفن بپوشید و رژه برید؟ ترا خدا بس کنید این نمایش ها رو؟ حتی جرات نداشتید همه کفن رو در مرز جولان یا جنوب لبنان بپوشید و رژه برید؟

بله ژسته همه برای شما هم برای حکومت بعثی سوریه چون به اسمش تمام مخالفین و منتقدینتون رو به اسم ستون پنجم اسرائیل و مخالفت با آرمان فلسطین سرکوب می کنید.
آرش
|
Germany
اردوغان رئيس جمهور تركيه است و اولين و آخرين وظيفه اش اعتلاي حيثيت آبرو رفاه و آسايش و پيشرفت و رضايت مردم تركيه است
او از طرف مردم تركيه براي مبارزه با اسرائيل و ماجراجويي هاي اينچنيني انتخاب نشده است
انتظار مردم تركيه هم از او به عنوان منتخب اينچنين نيست
جناب تويسركاني شما هنوز متوجه نشديد كه رئيس جمهور متعلق به خودش و تابع افكار خودش نيست هنوز متوجه نشده ايد كه واجب ترين و مهم ترين قضيه در تعيين سياست توجه به منافع ملي است نه ژست سياسي و اسم در كردن به عنوان ضد فلان و ضد بيسار..رئيس جمهور متعلق به ملت و تابع ملت است و ملت تركيه بدنبال آسايش و رفاه و پيشرفت و ساخت كشورند تا ماجراجويي و مشت در دهان اينو اون زدن.
و از ديد مردم تركيه اردوغان رئيس جمهور شايسته ايست و نظر شما و امثال شما هم همچون حبابي روي دريا بيهوده و بي حاصل است.
محمد (ممل)
|
Germany
سعید چشم نداشتی ببینی دندونای رفقاتو تووی جنگ 33 روزه و 22 روزه شکستیم ؟
هر جای دنیا که دست بذاری هستیم اونجا !!
اگه قرار بود براساس تفکرات تو کار کنیم که تا حالا وسط تهران میدان لس آنجلس و تلاویو هم احداث کرده بودین !!
علي تويسركاني
|
Germany
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
۲۰
۴
آقاي سعيد .... !

يعني تو خيلي بلدي خوب حرف بزني ....؟!!!

من با تو حرف ميزنم .... كاري هم به خانواده و نوع رفتار و گفتار تو با خانواده ات ندارم .... لابد اين جواب تو دقيقأ نشانه ادب و نزاكت تو است ...... ؟!! اينطور نيست ..؟!!!

و ايضأ حتمأ بكار بردن واژه بشكن زدن براي مردم .... هم نشانه منطقي حرف زدن و استدلال مودبانه جنابعالي به حساب مياد .... نه ....؟!!! به حرفهائي كه در اين صفحه زده اي يكبار توجه كن ..... ! پر است از استلال و منطق و ادب ....... !!!

لطفأ ژست نگير .... !!!!
سعید
|
Germany
عزیزم از کی تا حالا استفاده از کلمه بشکن زدن نشانه بی ادبیه؟
بنده برای مردم استفاده نکردم برای شماها استفاده کردم. متاسفم که شما همیشه خودتون رو مساوی با همه مردم میگیرید. بنده هیچ وقت خودم رو مساوی با همه مردم نمی دونم.
شما یکی از اون حرفهایی که توش استدلال نیست رو برای من بگو تا بفهمم مفهوم استدلال و منطق از دید شما چیه؟

بنده ژستی نگرفتم ادعایی هم نکردم.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
۱۲
۱
سلام سعید گالیور. دیدم یکی از دوستان نوشته برا بازی در فیلم بره های ناقلا خوبی. الحق که پیشنهاد دوستانه و سخاوتمندانه ای بود. اگه رفتی یه موقع نقش گوسفند بازی نکنی! سعی کن نقش اون ....... رو بازی کنی.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
۱۴
۴
این سعیدی که الان ژست مودب رو گرفته و داره جانماز آب میکشه روزی تو همه کامنتاش به جای استفاده از کلمه "برادران ارزشی" برای مسخره کردن کلمه "برادران عرزشی" رو استفاده میکرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
۴
۱۳
چی شده که برادر و خواهر های ارزشی دارند خودشونو برای سوریه و اسد میکشند؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جووووون
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
۱۲
۴
قابل توجه دوستاني كه هنوز مقداري شك داشتند !

ما كه مطمئن بوديم ، اما دوستان و رفقاي صراطي توجه كنند :

خورد به هدف ! يعني زد به همانجائي كه بايد ميزد !

پروژه سياه بازي ........ ها !!!! با چرخه زاد ولد و دگرديسي !!

و حالا نورا ( سعيد !! ) آرش ...... ! قدم نورسيده مبارك !!!

حالا اگر اين سعيد !! ( نورا !! ) ...... پوست كلفتي باشد و ...... ، از اين به بعد شاهد حضور يك خانواده ، البته از نوع نادر و غير طبيعي و عجيب الخلقه خواهيم بود !!!

خانواده تك پايه و خود زايش ، سعيد !! نورا !! و اين آرش !!!!!

به سعيد كه فشار بياد ، جيغ نورا در مياد !! به نورا كه فشار بياري ! آه از نهاد سعيد بلند ميشه !! و حالا كه به هر دوي اينها فشار آمده ، جيغ هر دو از گلوي آرش بيرون زده !!

ميبينيد چقدر دستپاچه و به ريخته و ناشيانه عكس العمل نشان داده اند ؟
افتاب گردون
|
Germany
تحلیل جالبی بود !!!
آرش
|
Germany
عزيزم درك و فهم شما در همان حديست كه مخالف را به هيچ ميگيريد و كثرت آنهارا يك مي پنداريد
بحث و مجادله با امثال شما چون آب در هاون كوفتن است
ايام به كام.
نورا
|
Germany
ناشناس ممنون از اعترافت!
بله بله.
"ماهمه با هم هستیم!"
علي تويسركاني
|
Germany
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
۸
۲
آرش خان ...!

تو چه نابغه اي هستي ....!!

من فكر ميكنم با اين نبوغ و استعداد سرشار آينده درخشاني خواهي داشت ..... !!! البته به شرط آنكه از خوردن غذا هاي فست فود و سرخ كردني با كلسترل بالا و چربيهاي اشباع شده اكيدأ خود داري كني ...!!!!

راستش نابغه ..... !!! ما تا بحال فكر ميكرديم ناتو جانوري است كه در كوهها و كوهپايه ها و دشتها ...... وجود دارد و هر از گاهي به موجودات ضعيفتر از خود حمله ميكند .....!

بعضي افراد نازك طبع و لطيف المزاج هم خوشبينانه فكر ميكردند ناتو موسسه يا كلوپي است كه در آن حركات موزون و بعضي سرگرميهاي مدرن مورد علاقه جوانان آموزش داده ميشود .... !!!

حالا متوجه شدم ناتو چيست و اصولأ به چه دردي ميخورد ....!!! الهي چش نخوري ننه ...!! بتركه چشم حسود و بخيل ... !!!

اما نابغه نگفتي با اين توضيحات عالمانه اي كه در مورد ناتو دادي ..... حالا كي به كي حمله كرده بود كه اردوغان به آن مراجعه و شكايت كرده .... ؟!!!!

هواپيماي سوريه به آسمان اين عضو ناتو حمله كرده ... ؟!! يا بر عكس اين هواپيماي تركيه اي بوده كه به فضاي سوريه تجاوز كرده و در يك اقدام منطقي و بر حق سرنگون شده است .....؟

نابغه جان ...!! باز هم ميگويم كار اردوغان دقيقأ مثل بچه لوس و ننري است كه شيشه همسايه را شكسته و همسايه گوش اورا پيچانده باشد و او طلبكارانه به باباش پناه برده و از او بخواهد همسايه را كتك بزند ..... !! نازي اردوغان ..... !!!!!
آرش
|
Germany
جناب تويسركاني آقاي فول پروفسور
ناگفته نماند در خطه شما(تويسركان) پرفسور زياد ديدم...بگذريم
عزيزم تركيه يكي از قدرتهاي مطرح نظامي منطقه هست و از نيروي نظامي بسيار قدرتمندي برخوردار است حداقلش اينه كه از هر لحاظ از سوريه قوي تر است و اين رو كارشناساي نظامي ... كشور خودمون هم قبول دارند! پس دليلي براي ترس و به كسي پناه بردن وجود نداره و تشكيل جلسه با اعضاي ناتو هم براي اعضاي اين پيمان در مواقع حساس يك امر طبيعي است مگر از ديد بچه هايي چون شما كه همه چيز رو به سخره ميگيرند امري مضحك و بي دليل باشد
اما هنوز جواب اين سوال من را نداديد كه سر كشتن ديپلماتهاي ايراني در خاك افغانستان دولت مقتدر ايران چه اقدام شايسته انجام داد؟
لابد ميدونيد كه كشتن ديپلمات يك كشور يعني اعلان رسمي جنگ!
بنظرتون چي باعث شد كه ايران خودش رو به اون راه بزنه و شتر ديدي نديدي...؟!
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
۱
۲
اختيار داري آرش نورا سعيد جون ...!!!

الهي كور شه هركي نتونه كثرت ديگرونو ببينه ...!!! خود زايشي و كثرتتان مدام باد !!

اما بهتر همون است كه گفتي ، يعني اينكه بروي و كشكتو بسابي ، يعني آب تو هاون بكوبي !!!
علي تويسركاني
|
Germany
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
۱
۱
صراط جان !

ارسال گامنت براي من غير ممكن و دچار اشكال شده لطفأ مساعدت كنيد !
باتشكر
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
۳
۴
اردوغان هم روزی به سرنوشت مبارک دچار میشه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اردوغان در انتخابات های آزاد انتخاب شده که خود رسانه های شما تاییدش کردند. مبارک و اسد هم همینطور انتخاب شدند؟