۰۷ تير ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۳
در پی مجازات محکومان

ناراحتی ضد انقلاب از اعدام الکلی ها

قتل عمد، لواط، تجاوز به عنف، ارتداد، محاربه و فساد فی‌الارض از جمله اتهاماتی هستند که در قوانین ایران مجازات اعدام برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.
کد خبر : ۶۹۲۹۲
"صراط" - یک سایت ضد انقلاب با اشاره به خبر روز گذشته یک خبرگزاری مبنی بر اعدام 2 مجرم در مشهد که برای چهارمین بار به هنگام شرب خمر دستگیر شده بودند مدعی شد: مصرف کنندگان الکل در ایران به اعدام محکوم می شوند.

به گزارش صراط، این سایت ضد انقلاب با اشاره به ماده ۱۷۹ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۷۵ نوشت:جمهوری اسلامی سال‌هاست پس از چین دومین مقام را در اجرای حکم اعدام در جهان دارد. سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی غیر دولتی و نیز پارلمان اروپا و شورای حقوق بشر سازمان ملل تا‌کنون بارها از ایران خواسته‌اند تا صدور و اجرای احکام اعدام را متوقف کند.
دویچه وله  ضمن مخدوش کردن قوانین اسلامی در حکومت جمهوری اسلامی ایران نوشت: قتل عمد، لواط، تجاوز به عنف، ارتداد، محاربه و فساد فی‌الارض از جمله اتهاماتی هستند که در قوانین ایران مجازات اعدام برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

نظرات بینندگان
عماد ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۲۴
۳۰
غربی ها دوست دارند مخ ایرانی ها هم آغشته به الکل بشه تا از حقایق چیزی نفهمند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شرقی ها هم مواد مخدر برای این کار ترجیح میدن . میبینی که !
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا که:
نه غربی نه غربی
جانم فدای شرقی!!!!!!!!!!!!!!
يه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه ترياک و ... شيشه و آهن و ... از چين مي اد ،
صنعتي اش همين جا توليد ميشه سنتي اش هم از بغلي وارد ميشه ديگه چه ربطي به روابط سياسي داره که اينو سياسي اش مي کنيد !!!
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
" نورا خانم "

لطفا سعی نکن که در روایط ایران با کشورهای شرقی اخلال ایجاد کنی.

ظاهرا امثال شما دوست دارن که همه راه ها رو به روی ایران ببندن.

ولی مطمئن باش که ایران روابطش با کشورهای شرقی رو بخاطر حرفهای امثال تو از دست نـخواهد داد.

ضمنا جنایتهای کشورها غربی رو در ویتنام ، افغانستان ، سومالی ، عراق ، لیبی و جاهای دیگه دنیا هنوز فراموش نکردیم.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی یادت رفت عمو؟یا نکنه از تفاله های حزب توده باشی که سعی در حذف نه شرقی از شعار داشتند تا حزب کمونیستو رواج بدن تو مملکت ارمان؟
2e1n48
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی جالبه امثال این نورا جان انگار چیزی از سیاست سرشون نمیشه! ینی بده که با 4 تا کشور شرقی روابط خوبی داریم و کارمون داره خیلی بهتر از وقتی که بدبختِ(!) آمریکا و کشورای سلطه گر باشیم پیش میره؟!!!!؟؟؟؟!! مواد مخدر و خیلی خیلی چیزای دیگه در اثر قاچاقه... بعد قاچاقچی ها رو میگیرن اعدام میکنن همین امثال شما -دچار خود درگیری مزمن- میاین هوار هوار که اعدام تو ایران فلان قدره! آدم میمونه واقعا...
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۱۲
۲۱
یه فکری به حال خودشون بکنن
ناشناس
|
Turkiye
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۳۹
۹
بريد مفاسد اقتصدي را اعدام كنيد
نورا
|
Turkiye
نمیشه!آخه اونا زن وبچه دارن!!!!!!!
2e1n48
|
Turkiye
اونا رو هم دارن اعدام میکنن شما نگران نباش! :|
جواد خراسانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۸
۲۸
خدا خیر بده قانون گزارها رو الکلی ها از معتادان بدتر هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۳۲
۵
فقط انها نيستند بلكه موافقين انقلاب و همياران انقلاب هم مخالفند
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
بهتره از طرف دیگران نظر ندهیم تا وقتی حجتی نداریم !
مرعشی
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب " ناشناس "

کی گفته که حامیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ، با اعدام الکلی ها مخالفند؟

بنده به عنوان یکی از حامیان پر و پا قرص نظام جمهوری اسلامی صد در صد از اعدام الکلی ها حمایت می کنم.
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۱۰
۲۵
وقتي نيروهايشان را از دست مي دهند بايد ناراحت هم باشنند
اگر می خواهید ایران گلستان شود باید احکام الهی را بدون ملاحظه کاری و روابط بازی در تمام زمبنه ها ی سیاسی و اجتماعی اجرا کرد  
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۹
۲۱
در بعضی از ایالت های امریکا هم هنوز اعدام با صندلی برقی قانونی انجام میشه

ولی همین رسانه های اونور ابی ..... ندارند که از اونها ایراد بگیرند چون مواجبشون قطع میشه و چون بی هنر هستند باید برند غذای اعانه ای از کلیسا ها بگیرند

کسانی هم که میگن برای یه مشروب اعدام داره
کسی که در ملا عام مست کنه و عربده کشی کنه ممکنه به علت مستی مرتکب قتل یا همچین چیزی بشه
کسی که به وجود حکم شلاق 3 بار اقدام به مستی در ملا عام کنه اعدام حکم مناسبیه
حکم خدا رو نباید به خاطر حرف یه سری بی دین و ایمون زمین گذاشت
حاجیه خانم روح القوانین
|
Iran (Islamic Republic of)
پس لطفا دستور بدهید بقیه احکام الهی را هم اجراء کنند
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۲۵
۶
واقعاجای تاسف است است بعداز30سال تبلیغ باتمام انرژی وصرف هزینه های سنگین چنین افرادی پیداشوند
ایاارشاد مردم درست انجام نشده؟ایامتولیان ناشایست بودند؟
بایدبه حکم قاضی هم تاسف خورد ایا راه دیگری نبود؟ایاضررشرب خمربیشتراز موادمخدراست؟اگرحکمی برای موادنیست شاید ان زمان وجودنداشته تا حکم صادر شود
به هرحال ازاعدام هیچ کس خوشحال نشویم
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
نخیر عزیزم
هیچ وقت هیچ چیزی صد در صد نیست
ولی نسبت کسانی که این گونه علنی گناه میکنند نسبت به کل جمعیت مملکت بسیار کم است
من از اعدام گناه کاران ناراحت نمیشم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
طالبان هم از اعدام ناراحت نمیشد!!!
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
من معلم یک دبیرستان هستم مجیدجان
حدود80درصدپسران دبیرستانی حداقل به صورت تفریح اقلا یکبار سابقه مصرف الکل دارند
میدانی چرا ازاعدام بقول خودت گناهکاران ناراحت نیستی؟چون قصی قلب شدی برو کمی فکر کن علتش رابفهم
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر خشنودی از اجرای حکم الهی قصاوت قلب محسوب میشه

من قصی القلبم اق معلم
تعریفت از قصاوت قلب رو قبول ندارم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید دلبندم
قساوت درسته نه قصاوت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
يه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
آهاي معلم ؟!!
وقتي تواينجور از عرق خوري دفاع مي کني معلومه که تو بايد بري بري ببيني علت بي قيد شدنت چيه شما ( بي قيدي و بي غيرتي نتيجه مستقيم شرب خمر است )که با مصرف تفريحي الکل موافقي مواظب باش به تعطيلات عيد نخوري وگرنه تو هم اعدام ميشي !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا معلم املاي كلمه قسي‌القلب از شما بعيد بود. منبع دقيق اين آماري هم كه ارائه داديد بفرماييد لطفا. دبيرستاني كه شما كار ميكنيد يا مدارسي كه باهاشون آشنايي داريد حتي اگه واقعا به همين شكلي باشه كه بيان كرديد، مطمئنا مرجع آماري براي جوانان كل كشور نخواهد بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مجيد چرا با ايراني كه گفته از اعدام هيچ كس خوشحال نشويم مخالفي؟ قساوت قلب يعني ناراحت نشدن از آسيب رسيدن به ديگران. خشنودي از اجراي حكم الهي با ناراحت نبودن به خاطر اعدام گناهكاران فرق ميكنه. حكم الهي بايد اجرا بشه اما دليل نميشه موجب ناراحتي نشه. براي مثال كسي كه قتل عمد انجام داده بايد قصاص بشه. اما قصاص شدنش آدم رو خوشحال نميكنه. يا يه مثال ديگه اينكه سربازان دردفاع مجبور به كشتن متجاوزين هستند اما هر بار كه كسي رو ميكشند با اينكه چاره ديگه‌اي نداشتند احساس ناراحتي ميكنند نه خشنودي و خوشحالي. و البته اين ناراحتي باعث نميشه كه دفعه بعد در رويارويي با دشمن بيتحرك باشن و به جاي مقابله تجاوز رو بپذيرن. اميدوارم متوجه منظورم شده باشي.
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
ازسوتی قصی خودم هم سرکیف امدم
ببخشیدمعلم فیزیک راچه به ادبیات؟ولی غلطم را اصلاح میکنم ودرست مینویسم قسی.
دوستی دارم میگفت دوره ابتدایی همیشه املا 4یا5میگرفتم مدرسه ام راعوض کردندتا املایم بهتر شود درمدرسه جدیدمعلم املا گفت ومن بازغلط نوشتم .وقتی املایم راگرفتم 15 داده بود باتعجب گفتم اقامن کم میگرفتما! معلم مان گفت:پسرم من به درستها نمره دادم اگربه غلطهات نمره میدادم زیرصفر میشدی.
حالابرادر یه نفره !هرکه بیهنر افتد نظربه عیب کند شماهم به اصل مطلب بچسب که درمدارس ماخوردن الکل فرهنگ شده است
میدانی فرهنگ یعنی چه؟یعنی عملی که بیش از 70درصدمردم انجام دهند
بله برادر تاشمامثل کبک سردربرف خیالات اسلامی شدنی سیل امد ومارابرد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا معلم بازم كه ادعاي بي‌پايه‌تو تكرار كردي. منبع خواستم كه ندادي. البته اگر واقعا آدمي چون شما رو به عنوان معلم استخدام بكنند 70 درصد كه هيچ، آمار 140 درصد هم قابل قبول خواهد بود!!!
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
ولی من با معلم موافقم چون نو جوونا دیگه دغدغه اسلام روندارن تو یه دنیای دیگه ای هستن

اقای معلم شما که میدونی چرا سعی نمیکنی با برقراری رابطه دوستانه با شاگردات مسیرشون رو عوض کنی به سمت حقیقت
رسالت معلمی فقط اموزش یه درس نیس شما باید از نظر فرهنگی و اخلاقی هم دانش اموزانت رو ساپورت کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفتابگردون از شما بعيده. قبول دارم كه وضعيت مسايل اخلاقي و پايبندي به احكام اسلامي داره روز به روز بدتر ميشه، اما چرا با اين آقا موافقي؟ اينكه برخي از نوجوونها دغدغه اسلام رو ندارن دليل بر اينه كه 80 درصدشون الكل مصرف ميكنن؟!!
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۲۴
۴
نراحتی ما از عدم تناسب جرم با مجازات است والا هر عاقلی می داند که مصرف مشروبات الکلی امری خبیث است. ضمنا این گونه افراد شاکی خصوصی ندارند لذا این حد از شدت غیر معقول است...
طاها
|
Netherlands (Kingdom of the)
و تو به من بگو تناسب جرم با مجازات را چه کسی باید تعیین کند ؟! تو به خودت این اجازه رو میدی که در مورد دوای بیماران اظهار نظر کنی ؟
امیر حامی دکتر جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۳
۱۷
حقضون بود اگه دلش میخواد خودش مرد بیاد تا انم مثل اینها بره پای چوبه دار
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
از بنگی ها که بدتر نیستن!
تبریزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۶
۱۷
خوب برای اجرای احکام الهی باید تهمت ها وافتراها و دشمنی دشمنان خدا را به جان خرید. دشمنی غرب با جمهوری اسلامی اصلا بر همین مسایل استوار است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حکم خدا در این مورد حد است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۱۰
۲۰
قتل عمد، لواط، تجاوز به عنف، ارتداد، محاربه و فساد فی‌الارض از جمله اتهاماتی هستند که در قوانین ایران مجازات اعدام برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

اگر این ها حکمش اعدام نباشد ایران می شود مثل آمریکا

جنـــــــــگـــــل !!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
نه اینکه الان شکر خدا آمار جنایت شما (به نسبت جمعیت) از آمریکا کمتره.
شما یک ماه اسلحه گرم رو آزاد کنید، بعد راجع به آمار جرم و جنایت صحبت کنید
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
اقاسعید حالا فکر میکنی ازاد کردن حمله اسلحه خیلی کار خوبیه یا عقلانیه
الان امربکا با این کارش مردم خیلی امنیت دارن
یا بالعکس اسلحه میخرن که امنیت رو برای خودشون به ارمغان بیارن البته به خیال خودشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان بیشترین آمار زندانی به نسبت جمعیت مربوط به همون امریکا، قبله گاه شماست!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نوع جنایت رو هم مقایسه کن بگو آقا سعید
بریدن سر مادر توسط پسر
تجاوز معلم به شاگرد
قتل عام در مدرسه ابتدایی توسط یک دانش آموز با سلاح گرم
تجاوز پدر به دخترش و متولد شده شش فرزند از او
آدم خواری و............. هزاران جنایت دیگری که انسان از گفتنش وحشت دارد ضمنا چندتا کلاشینکف آک میخوای برات بفرستم کانادا این کشور وحشی عقب مانده از تمدن
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
باز یکی یه چیزی راجع به امریکائیا گفت و سعید شاخکاش حساس شد ، اخه برادر من کسی تو امریکا نیست که از حق و حقوشون دفاع کنه که توی ایرانی شدی وکیل و وصی اونا !!
حالا بگو آی داد ای هوار انگ زدن ، انگ ... !!
امیر. ه
|
Iran (Islamic Republic of)
ایران چی؟تجاوز دسته جمعی خمینی شهر؟تجاوز بیجه به سی کودک؟تجاوز و قتل چندین زن توسط سعید حنایی؟تجاوز به پسر نوجوان توسط دو نوجوان دیگر؟تکه تکه کردن بدن پدر به خاطر 70 هزار تومان؟کشتن قوی ترین مرد جهان توسط یه الف بچه؟بازم بگم؟؟؟؟
حاجیه خانم روح القوانین
|
Iran (Islamic Republic of)
با سعید موافقم الان اینجا اسلحه ازاد نیست انقدر جنایات فجیع انجام میشود اگر اسلحه ازاد بود واقعا روی غربی ها سفید میشد باید مسایل ریشه یابی شود تا مشگل حل شود
دختر خانم
|
Germany
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۳۰
۱۰
من نه انقلابی هستیم نه ضد انقلاب !
و شدیدا مخالفت خود را با این اعدامها اعلام میکنم .شماها اجازه ندارید به این راحتی فرصت زندگی را از یک انسان بگیرید .
بهتره برای این جرم جریمه نقدی سنگین در نظر بگیرید مطمئن باشید ..........
نورا
|
Germany
اولین باره یه مثبت بهت میدم!!!
بواجي
|
Germany
دختر خانم اگه يه كثافت در حال مستي مزاحم شما بشه بازم مي گوييد جريمه نقدي؟ چرا روي حكم خدا اعتراض مي كنيد ؟دندوني كه درد ميكنه بايد بكشند و بندازند بيرون.
طاها
|
Germany
انسان هدف خلقت داره و اگر این هدف رو دنبال نکنه از چهارپا هم کمتره !! این حکم اتفاقا به نفع این اعدامیاست. عذابشون اگه خدا بخواد کمتر میشه اون دنیا. خدا عادله.
سلمان
|
Germany
بواجی و طاها :
اعتیاد به الکل مثل سایر اعتیادها بیماری محسوب میشود ، کسی را به جرم بیماری اعدام نمیکنند دوستان عزیز .
ناشناس
|
Germany
چند کلمه هم از مادر عروس بشنو!
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۲۳
۷
به جز قتل عمد و تجاوز در بقيه زمينه ها اعدام صحيح نيست.

اعدام حكمي است بازگشت ناپذير و در صورت اثبات اشتباه بودن راي آن ديگر جبران پذير نيست و همچنين به لحاظ نگاه جهاني و الهي هم چندان جالب به نظر نمي رسد.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی که شما حاکم شرع شدید انوقت میتوانید اینگونه فتوا صادر کنید
در صورت فرض شما پس هیچ وقت هیچ قاتل یا متجاوزی رو نباید اعدام کرد چون ممکنه اشتباه باشه
شاید بگید وقتی یکی اعتراف میکنه دیگه اشتباهی وجود نداره
برای همین 2 نفر هم همینگونه است وقتی شخص رو در حین مستی دستگیر میکنند دیگه چه اشتباهی ممکنه رخ داده باشه؟
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
بله دقيقا در مورد اعدام و تجاوز در صورت اعتراف و مسجل شدن اجراي حكم مانعي ندارد چراكه درصد خطا بسيار كم مي شود و مي توان ضريب خطاي كم را ناديده گرفت.

اما در مورد اعدام افرادي كه الكلي جات يا ... مصرف مي كنند بحث از عدم تطابق جرم با مجازات است و اينكه اعدام بسيار مجازات سنگيني است.

ضمن اينكه بالا رفتن اعدام آثار منفي نظير ايجاد فضاي رعب و وحشت ، ايجاد خشونت و تنش و ضعيف شدن جامعه مدني را مي تواند در پي داشته باشد و اين ها براي جامعه ناگوار است.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
من مطمئنا و شما شاید
نمیتونیم در باره تطبیق جرم با مجازات نظر بدیم چون کارشناسش نیستیم البته من که نیستم شما رو نمیدونم
در این مورد نظر من این است که
کسی رو که به جرم مستی میگیرند مطمئنا مخفیانه نبوده که دستگیر شده در مکان عمومی بوده که دستگیر شده وگرنه خیلی افراد زهر ماری میزنند ولی در خفا
کسی که با وجود مجازات شلاق 3 باره در ملا عام زهر ماری میزنه دیگه نمیشه گفت که باید مثل افراد دیگه باهاش برخورد شه
اما باز در مورد حکمش افراد اگاه تر بایستی نظر بدند
من به شخصه از برخورد به اشد وجه با کسانی با بی حجابی یا با اختلاس یا با شرب خمر علنی باعث میشن جو دینی جامعه ما به خطر بیفته شدیدا موافقم
خدا یا هدایتشون کنه یا باز هم هدایتشون کنه
ذوالفقار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۹
۲۷
انشاء الله اينگونه احكام با شدت و قاطعيت اجرا شوند.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
طالبان!
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا پدر طالبان را بيامرزد نورا جان!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صد رحمت به طالبان!پس فردا سیگار هم اعدامه...کی به کیه؟نسل ایرونیو باید کند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس نسل دايم الخمر همون بهتر كه ريشه كن بشه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۱۳
۳
مگر نمیگید خوردن الکل ضرر داره و به بدن آسیب میزنه . خوب بذارید بخورن تا بترکند و احتیاجی به اعدام نیست اگر جرمشون فقط همینه . اگر اینطوره سیگار کشیدن هم به فرد و جامعه آسیب میزنه مثل مواد مخدر و باید اعدامش اجرا بشه !
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
1- فرق بين الكلي جات و سيگار در ميزان ضرر بسيار زياد است و آثار سوء بسيار بيشتري دارد.

2- مصرف اين قبيل نوشيدني ها از آن جايي كه عقل را زايل مي كند ، ممكن است باعث شود فرد در حال مستي به ديگران آسيب بزند ولي سيگار چنين مسئله اي ندارد.

3- آزاد شدن مصرف اين قبيل نوشيدني ها مي تواند باعث اشاعه آن در جامعه شود و نيروي كار و جوانان كشور را به جاي حركت در مسير سازندگي و ترقي به سمت هرزگي و بي بند و باري بكشاند.

البته شكي نيست كه افرادي كه اين توشيدني ها را مصرف مي كنند مصداق مفسد في الارض نيستند و مجازات اعدام براي آنها سنگين است و همان حد اسلامي كافي است.
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
جرمشان فقط همین نیست ! چون اگر در خانشون این کار رو می کردند و به جامعه کشیده نمی شد ، خودشون می دونستن و خدای خودشون و جای توبه هم بودش . ولی اینا به لجن کشیده شدن !
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۲۱
۳
عربستان 8 ايرانيو حالا به هر دليلي اعدام كرد چرا اونموقع اين رسانه ها لال بودند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت. هميشه همين طور بوده مواضعشون نسبت به همه مسايل و همه كشورها. اينها مشكلشون اين نيست كه اعدام شده‌‌ها هموطنشون باشن يا نه. مشكلشون با كارهاي حكومت ايرانه چه خوب و چه بد. و هميشه منتظر فرصتن. حالا اگه حكومتي ايرانيان رو اعدام كنه كه سرانش با اربابان اينها همدست باشن ديگه حرفي ندارن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۲۱
۸
بنده ضد انقلاب نیستم و مخالفت شدید خودمو ابراز میکنم با این حکم.جان انسان بسیار با ارزش است و فقط در قبال جان باید گرفته شود.متاسفانه رسم اعراب جاهلی داره مد میشه اینجا.ادم عاقل اخه کیو تو دنیا واسه یه لیوان زهر ماری میکشن؟
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزیز اولا انقلابی و ضد انقلابی ارتباطی با اظهار نظر نداره ثانیا مفسد فی الرض حکم شرعی و قانونی اون اعدامه اگر کسی اصرار بر گناهانی چون نوشیدن زهر ماری داشته باشد برای بار چندم که مشخص است قابل اصلاح نیست حکم مفسد فی الارض دارد پس برای یک لیوان زهر ماری کسی را اعدام نمیکنند سیاه نمایی نکن
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
با استدلال شما ، یک نفر در ازای 200 تجاوز هم نباید اعدام شود ، چون جانش عزیز(!) است و باید به زندگانی نورانی خویش ادامه دهد. مرحبا بکم ! همچنین یک قاچاقچی ترانزیت مواد ، باید سالانه چند تن مواد جابجا کنه و دست آخر بیاد جریمه نقدی بده هر سال ! نوش جونش !

اعراب جاهلی هم اگر منظورتون صدر اسلام هستش ، باید در دین و انقلابی بودنتون تجدید نظر بفرمایید !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تجاوز حکمش با شرب خمر فرق میکند در تجاوز طرف یک زندگی و حیثیت رو نابود کرده و جان در مقابل جان...سخت نیست فهمش طاها جان البته شما خودتو به نفهمی زدی
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
اعراب جاهلی مثل ابوجهل و ابوسفيان و وليد بن مغيره و... هميشه مست بودند و خمره شرابشون روی شترهاشون! منگل خان اگر منظورت مسلمانها هستند که جاهل آن ارباب های الکلی تو هستند که يک خانواده بی گناه افغانی را برای تفريح می کشند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن فاضلی ..... اولا منگل ..... دوما اگه ارباب من الکلیه لابد ارباب تو ..... که اینقدر عصبی هستی!!صراط وقتی یه حرف چرتو منتشر میکنی جوابیشم باید منتشر کنی وگرنه مسئولی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
۱۰
۲
واقعا که اینا از خدا هم پیشی گرفتن براین این خونهایی که میریزن یک روزی باید جواب پس بدن مثل ....
طاها
|
Finland
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
۶
۱۶
به ضد انقلاب بگویید از دست ما عصبانی باش و از عصبانیت خود بمیر !!
نورا
|
Finland
بهش میگم!!!!!!!!!!
قاه قاه قاه قاه!!!
ناشناس
|
Finland
گفتم بهشون..گفتن یه حرف جدید!
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
۱۱
۴
کشتن انسان کشتن پشه نیست. متاسفانه جان انسان بسیار بی ارزش شده آن هم در عصری که تقریبا حکم اعدام در جهان در حال منسوخ شدن است.
مهتاب
|
Netherlands (Kingdom of the)
آره، دار زدن منسوخ شده ولی صندلی الکتریکی و تزریق سم و ... حالا حالا ها هست...
البته اگه روش جدیدتری پیدا کنن اونا هم منسوخ میشن!!
شما یه گشتی تو اینترنت بزن میفهمی اعدام منسوخ شده یا نه.
نورا
|
Netherlands (Kingdom of the)
اینجاماروروزی هزاربار میمیرونن و زنده میکنن!!!
مهتاب
|
Netherlands (Kingdom of the)
نورا، تو این دید سیاسی رو از کجا اوردی... آدم از بحث کردن با تو لذت میبره... با این منطق قشنگت.
تو رو تاحالا چندبار کشتن؟!
نورا
|
Netherlands (Kingdom of the)
مهتاب
1.نوش جونت!!!!!
2.دائم به مرگ میگیرنمون بلکه به تب راضی بشیم!!!!!!!
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
مهتاب جان آمریکای حال حاضر فقط در یک ایالت حکم اعدام اجرا میشه.نمیدونی بدون.نرت زیاد چشم را کور میکند...
مریم
|
Netherlands (Kingdom of the)
اره نورا خانم از تنبلی و بی عاری و شکم سیری و رفاه مطلق امثال شماها روزی چند بار میمیرید و زنده میشید
محسن فاضلی
|
Netherlands (Kingdom of the)
البته مردم عراق و فلسطين و افغانستان آدم نيستند شايد از پشه هم کمترند چون ارباب های فرانسوی و آمريکايی تو مثل آب خوردن آنها را می کشند.
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
۱۴
۵
واقعا جای تاسف داره که جان یک انسان رو برای شرب خمر گرفت حالا اگر توام با شرارت باشه یه توجیهی داره اما صرفا بخاطر شرب خمر نباید حق زندگی رو از کسی سلب نمود. خداوند بنده اش رو بخاطر بدترین گناهان میبخشه اونوقت... این حکم تاسف آوره و آب به آسیاب دشمنان نظام اسلامی ریختن!
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
یکم با فکر و دور از احساسات کامنت بگذار یا حداقل جواب کامنتهای امثال کامنت خودت و یک نگاه بکن یعنی میفرمایید خداوند از حق الناس هم میگذره !!!!!! اگه یک مست لا یعقل که برای چندمین با اقدام به شرب خمر کرده تکرار میکنم چندمین بار ) بیاد توی جامعه به ناموس کسی تعرض کنه به نظرت خدا اون رو می بخشه نه عزیزم تنها گناهی که قابل بخشش نیست حق الناسه که باید حتما مجازات بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آهای بی نام، خيلی نگران نشو، فقط حواست باشه اگر زهر ماری کوفتت کردی نيا بیرون بدمستی کن و به ناموس مردم تعدی کن.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
مریم از نظر تو هر کی مشروب خورد سریع میاد بیرون که به ناموس دیگران تعدی کنه؟ تو حالت خوبه؟ چند سالته؟ این تفکراتو کی تو مغزت کرده؟ چند تا آدم مست دیدی تا حالا؟ تصورت از یه آدم مست چیه؟ کسی که دیگه هیچ قدرت فکری نداره ها؟؟؟ من یکی با کامنت هات خیلی حال می کنم چون خیلی فان هستش
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
سجاد جان مریم خانم دانشمند برادران ارزشیه!خودشون میگن این خانوم دانشمنده!!!!
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
۳
نورا
چطوره كه از هرچى فاسد وفساده با جديت دفاع مى كنى!!!!!؟؟؟
اونوقت اين چه نسبتى داره با امام وخط امام و اسلام و.......
كه شما وميرتون ادعا شو ،داريد ؟؟
حافظ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت
همه کس طالب یارند چه هشیار و چه مست همه جا خانه عشق است چه مسجد چه کنشت
سر تسلیم من و خشت در میکده‌ها مدعی گر نکند فهم سخن گو سر و خشت
ناامیدم مکن از سابقه لطف ازل تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت
نه من از پرده تقوا به درافتادم و بس پدرم نیز بهشت ابد از دست بهشت
حافظا روز اجل گر به کف آری جامی یک سر از کوی خرابات برندت به بهشت
ناشناس
|
Indonesia
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
۲
۵
اعدام کافی نیست باید زنده زنده در اتش بسوزانند
ناشناس
|
Japan
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
۲
صراط جون تیتر خبرتو درست کن
بنویس : قتل عمد، لواط، تجاوز به عنف، ارتداد، محاربه و فساد فی‌الارض از جمله مواردی است که حکمش در اسلام مرگ است.
به خاطر ایجاد ثبات اجتماعی.نه چیز دیگر.
مزدک
|
United States of America
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
۹
۳
هیچ حیوانی به حیوانی نمی‌دارد روا آنچه این نامردمان با جان انسان می‌کنند
مریم
|
United States of America
مردانگی شما جیره خوارها رو هم دیدیم
جعفر
|
United States of America
تو چرا اسم کوچیکتو نوشتی مریم؟از برادرت اجازه گرفتی؟بگم بیاد کتکت بزنه؟
افتاب گردون
|
United States of America
جعفر تو شعور نداری ؟
یا شایدم چشم نداری یه دختر رو با هوش تر از خودت ببینی؟
چون با این کامنتت هوش و اخلاق داره فوران میزنه
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
۳
۳
من هم موافقم. باید مفسدین اقتصادی هم اعدام بشن. دوست و رفیق و همسایه دیوار به دیوار سعید گالیور یعنی خاوری باید قبل از همه مفسدین اقتصادی اعدام بشه. راستی سعید گالیور چه جوریه که همه ارازل و اوباش میرن کانادا؟ البته میدونم که تو برا ادامه تحصیل رفتی کانادا. و البته اونجا به جزیره گالیور نزدیکتره.
حاجیه خانم روح القوانین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
۴
۱
چون حکم ئشود که مست گیرند در شهر هرانچه هست گیرند
بینام دوم
|
United States of America
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
۶
۲
اون اقایون ظلم بجسم خودشان کردند بیتالمال خوران که حق ملیونها انسان فقیر را به همراه یک لیوان اب بالا کشیدند از شرب اینها که جرمشان کمتر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
۵
۴
اين خمر نجس در جهان بيشتر از هر جنگي داره قرباني مي‌گيره. كسي كه طرفدار اين قاتل نجس باشه معلومه چطور آدميه.
مجید
|
United States of America
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
۵
پارک روبروی منزل ما جولانگاه آقایان مصرف کننده مواد مخدر و ساقیان و توزیع کنندگان مواد است که تمام توان خودشان برای از بین بردن امنیت و آسایش محله صرف میکنند . علیرغم تماس های مکرر اهالی محل و سرکشی های گاه و بیگاه گشتهای کلانتری هنوز هم معضل حضورشان که گاهی هم در وضعیت خماری بسیار زننده و کریه است لاینحل باقی مانده ، معتادهایی را میبینیم که بارها ( بیش از 3 بار ) در حضور اهالی محل دستگیر شده اند ولی پس از 48 ساعت در محل حاضر و اقدام به ادامه فعالیت خود نموده اند . سئوال اینجاست :
فرق مصرف مواد مخدر با الکل در چیست ، اگر فرض را بر دستور شرع بگذاریم چرا فقها در رابطه با مصرف آن حکم صریح صادر نمیکنند ؟ چرا حساسیت در مورد الکل بیشتر است ؟ حجم واردات انبوه مشروبات الکلی ( مثل سیگار و چای و ... ) بیش از آن است که بشود آنرا قاچاق در نظر گرفت ، تسامحی که در مورد وارداتش وجود دارد ناشی از چیست ؟
قاضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۶
بخشش لازم نیست اعدامش کنید... (ضمنا ویرگولشم هر جا دلتون خواست بذارید)