۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۱

عکس/ بدحجابان ‌در یک‌ کنسرت ‌دیگر

ماموران پليس پايتخت از عصر سه‌شنبه در ادامه اجراي طرح امنيت محله محور و امنيت اجتماعي فاز جدید طرح تشديد برخورد با بدحجابي و مانكن‌ها در اماکن فرهنگی را که پیشتر در برج میلاد و ایوان شمس برگزار شده بود را به مرحله اجرا گذاشتند.
کد خبر : ۶۸۵۶۲
 













نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۷۹
۲۷
وااااااای
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
کاش با اراذل و اوباش و مفسدین هم همین طور قاطع بودند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید من مطمئنم تو مونث هستی
لطفا صادق باش و کتمان نکن
اینو راحت می شه از کامنتات فهمید
از اون دسته خانمای که همه مشکلاتشونو از چشم نظام می بینند
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به آرمان : کاملا نظرت غیر منطقی هستش ! اینکه مرد چشمش رو کنترل کنه وظیفش هستش و اینکه زن هم حجاب داشته باشه یه وظیفه هستش ! اگه مرد وظیفش رو انجام داد ، آیا زن دیگه هیچ وظیفه ای نداره ؟!

مثال می زنم، مثلا تو یه مدرسه ، مدیر وظایفش رو به خوبی انجام بده و بهترین معلم ها رو برای مدرسه بیاره. حالا معلمها هیچ وظیفه ای ندارند و می تونن پاشون بندازن رو اون پاشون و به در و دیوار کلاس نگاه کنن ؟! اونا هم وظیفه تدریس به بهترین نحو رو دارن.

بعدش هم چرا چیزای بی ربطو میخوای به هم بچسبونی ؟! یعنی چی که سر میز شراب آدم میتونه شراب نخوره ؟! پس بیایم انواع گناه رو در جامعه آزاد کنیم که جامعه بشه مثل میز شراب و اون وقت که فساد همه جا رو گرفت ، بگیم هر کی تونست جلو خودشو بگیره ؟!!! خیلی فکاهیه !! این کار دقیقا مثل این میمونه که تو یه بیابون ، یه نفر تشنه که دو هفتس آب نخورده گیر بیاری ، یه تانکر آب رو 24 ساعت از جلوش رد کنی ! بعد بگی جلوی خودتو بگیر اگه مردی !! خــــــــیلی جوکه !

ضمنا وقتی نتونستی بحث رو منطقی پیش ببری ، به مثبت و منفی ها افتخار نکن ! حق حتی اگه یه مثبت هم نداشته باشه ، و هزار تا منفی بگیره همیشه حقه و باطل هم همیشه باطل !


خطاب به نورا : یعنی چی مثلا وقتی یه نفر میاد نظر میده سریع بهش میگین ذهنت خرابه ؟! مثلا از نظر مریم چجوری فهمیدی ذهنش خرابه ؟! ذهن خراب رو تعریف کن !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا آرمان فعلا اینایی که ما دیدیم یه تار مو نیست.یه فکل بزرگه! آره پسرم!
دختر رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
بچه جون اسمت چی بود اهان مریم اولا من با حجاب هیچ مخالفتی ندارم ولی حجاب با اجبار مفت نمی ارزه.بچه جون برو هر وقت به سن رای رسیدی بیا نظر بده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بجاي اين كارا به فكر رفع تحريم نفت باشيد .مردم رو به حال خود بگذاريد تا بتونن راحت اين تحريمها را پشت سر بگذارند .اي واي.فقط همين كاراتون مونده .مردم دوام نميارند ها يكجا سر به بيرون ميزنه
1001
|
Iran (Islamic Republic of)
الان كليه مشكلات جامعه با اين حركت حل شد !!
گيرم اينجا گرفتينشون . تو خونه و مهموني و عروسي و ... چيكار ميخواين بكنيد ؟
نكنه ميخواين اونجا هم بريزين همه رو بگيرين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۱۹۲
۹۹
از جان دختران مردم چه می خواهید؟
ریش حنایی
|
Iran (Islamic Republic of)
دختران مردم ازذهنو روان پسران مردم چه میخواهند؟!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ذهن و روان شما که کلا خرابه!!!
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
همین دختران مردم وقتی با این سر و وضع مورد تجاوز قرار میگیرند و به فساد کشیده میشن فریادشون گوش ملتو کر میکنه که چرا پلیس به دادمون نرسید واقعا که مسخره ست من نمیدونم کی دختران و زنان بد حجاب جامعه ی ما میخوان بفهمند که این نوع پوشش ها فقط زندگی خودشونو خراب میکنه شما فقط انتظار دارید نیروی انتظامی وقتی وارد عمل بشه که یه حیوون سفت به ناموس مردم تجاوز میکنه در حالی که این بد حجاب ها با لباسشون فریاد میزنند که.... متاسفم واقع متاسفم خدا عاقبتمونو بخیر کنه
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ریش حنایی پسران مردم چشماشون رو نگه دارن مشکلی پیش نمیاد!
نمیتونی نه؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
روان شما خراب هست!!!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
ارمان
یعنی به خاطر ازادی دیگران
پسران از ازادی خودشون سلب بشن
این چه ازادی است که باعث محدود شدن دیگران میشه
این ازادی نیست بی بند و باریه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا همش پسرا بايد چشماشونو نگه دارن؟ دخترا مثل آدم بيان بيرون نمي تونن نه؟
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید جان دلبندم!
تورو خدا آبروی پسرا رو نبر! چشم چرونی آزادیه ماست؟؟ به خدا اصلا سخت نیست ها، دوزار معرفت میخواد، یه جو مرام و یه کوچولو فهم!
مشکل شما اینه که نگاه نکردن براتون عجیب و سخته!
واقعا فکر میکنی هر چیز جلوت باشه و وسیله ی گناه آزاد باشه مجبوری گناه کنی؟
شما جایی بری سر میز مشروب باشه آزادیت محدود میشه؟ اذیت میشی؟ چون باید کنترل کنی خودتو!
راستی، شما با این حالت اگه سفارت ایران تو برزیل دعوت به کار فرستاد برات نکنه بری ها!!!
اون بنده خدا هم احتمالا آزادیش سلب شده، تقصیری نداشته بیچاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دست كمي از اعدام نداره
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
ارمان
من دارم از خیابون میرم
یه زلف پریشون داره میاد
من از ازادی خودم برای مشاهده خیابون و مناظر اون بگذرم برای این که این اون خانم میخواد زلف بر باد بده
یعنی بین نگه داری دینم و ازادی یکی رو انتخاب کنم؟
این ازادی نیست این بی بند و باریه
بابت توهین هایی که بهم کردی می بخشمت
من ازادیم رو بر اساس موازین دین خودم میخوام
اون زلف پریشون بر اساس کدوم موازین دینی و قانونی ازادی خودشو طلب میکنه؟
کسانی که میگن مگه با یه تار مو ادم حال به حالی میشه
کسی که تابلو سفید داره یه خط بیفته توش میفهمه و ناراحت میشه و سعی میکنه پاک کنه
کسی که تابلو چرک و سیاه داشته باشه هزاران خط هم روش بکشی ککش هم نمیگزه
بله حتی یک نگاه به نامحرم هم برای کسی که هنوز شیطان سوارش نشده هم خطرناکه
کسی که از دیدن نامحرم هیچ چشم پوشی نمیکنه بدونه انقده تابلوش سیاه شده که هزاران بار هم بکشی نفهمه بدونه که اون یه مرکبه که شیطان سوارشه
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام
اگر این دخترای مردم خواهر و مادر جنابعای بودن و اتفاقا پسران مردم هم دنبالشون بازم اینو میگفتی
اول فکر کن بعد حرف بزن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان یادمه وکیل االدورتون هم همین حرفها رو زده بودن چطوری یه که در مور چشم هیز و ذهن و روان خراب بهش نگفتی .. این برخورد ها نتیجه ی زحمات ایشون و حمایت های آدمهایی نادونی مثل تو است ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
می خواهند فقط در روزهای راهپیمایی و انتخابات اینجوری بیرون بیان بقیه روزا نه اشکالی داره مگه؟
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
آرمان چطور باید ما با مشاهده اینا خودمونو کنترل کنیم اما اینا لباس و پوشش خودشونو کنترل نکنن ؟
چطور اونا آزاد باشن در نوع پوشش اما ما محدود باشیم در ..... و حتما خودمونو کنترل کنیم ؟
یعنی تو اینقدر خوبی و فرشته هستی که با دیدن اون چیزا !! کوچکترین قلقلکی حتی در ذهنت بوجود نمیاد ؟ !!! و با دیدن زیبایی دلت یه جوری نمیشه ؟؟؟ اگه بگی نه کوچکترین تحریکی نمیشی مطمئنم دروغ میگی مگه اینکه خنثی !!! باشی اصلا گیریم که تو مشکل داری و با دیدن اینا هیچ حسی بهت دست نمیده ، اما چون تو هیچ حسی بهت دست نمیده دلیل میشه که جوونای سالم مردم دچار آسیب های روحی و روانی بشن ؟؟
farhad
|
Iran (Islamic Republic of)
اینکه اونا از جون مردم چی میخوان مهم نیست
مهم اینه که دختر هاییی که از جون جوونای خوب مردم چی می خوان مهم هستش
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل حالمو به هم زدی!تو از اونایی که اگه زنت یک هفته مثلا بره خونه ی ننه ش یه شهر دیگه حالت خراب میشه و آره دیگه و اینا!!!!!!!!!!!!
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
منفی مثبت های این بحث ها نشون میده کدوم گروه مشکل دارن! اونا که با یه تار مو تحریک میشن یا اونایی که چشمشون رو میبندن و مهم نیست براشون!
مشکل شما اینه که زن رو فقط از نگاه جنسی میبینید! هر نشونه ای از زن مستقیما ذهنتون رو به ... منحرف میکنه!
راستی! کسی نمیخواد در مورد منشا قانون وجوب حجاب اجباری تو دین اسلام توضیح بده؟؟؟!!!
نبوووودد....؟؟؟؟!!!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
ارمان
باز هم که به این مثبت منفی ها دلخوش کردی
شمایی که هل من مبارز میطلبی
میتونی بگی کدوم ایه قرانی میگه که زن مسلمان(تاکیدا مسلمان نه مسیحی یا یهودی یا دیگر ادیان) میتونه حجاب نداشته باشه
البته مثل دفعه قبل گاف ندی
ایه که دیدی تفسیرش رو هم سرچ کن بعد این جا بزار که با یه کپی کردن کمی دانشت رو نشه
باز هم که مثل همفکرانت فقط توهین میکنید
اونوقت ما یه چیز میگیم فریاد و اسلاما سر میدید
شما میتونی زیبایی های نوامیست رو با دیگران تقسیم کنی
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
اینهایی که به خودشان اجازه میدن هر جور دلشون میخواد تو جامعه ظاهر بشن از جون مردم چی میخوان !!؟ اینها اگه سلامتی روحی داشتن با و ضع زننده که حتی تو فرهنگ غرب هم رایج نیست در انظار ظاهر نمیشدن !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا "همه اش" پسرا باید خودشونو نگه دارند ؟! کی "همه اش " نگه داشتند ؟ این زنها بودند که "همه اش " بهشون گیر دادند سر لباس پوشیدن . فهمیدی "همه اش" ؟!!!
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید جان برا شما ازادی خوبه ولی وقتی ما از ازادی حرف میزنیم میشیم بد !! با بی حجابی کار ندارم ولی ببین من جوونه بیکار بعد این همه درس خوندن الان میتونم برم به بیکای اعتراض کنم ؟! اگه حتی تو همین سایتم بخام اعتراض کنم بوسیله ی شما متهم میشم به وطن فروش ضد انقلاب نوکر شیطان بزرگ و فاسد...!!!! اگه هم بخام تو خیابون اعتراضمو نشون بدم تبدیل میشم به بخشی از لسفالت!!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
ارمان
حضرت صدیقه کبری(س)از مرد نابینا هم رو میگرفت
با این که نابینا بود حضرت صدیقه فرمودند که با این که نابینا بود ولی از خدا شرم کردم و رو گرفتم
حضرت زینب کبری(س)در اوج ماتم از دست دادن امام و ولی خود از دوستداران خودشون میخواست که فقط چادر بهشون بدند تا خودشون رو از نامحرم بپوشونند
این الگوی دینی برای حجاب

شنیدی میگن قران و سنت ائمه دلیل شرعی و دینیه
این دلیل دینی
یکی از شما فقط یک الگوی دینی برای بی حجابی بیاره
مثل خودت
هماورد میطلبیم
نبووووووووووووووود
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
آرمان جان من با نظر مجید موافقم. شما میتونی زیبایی های نوامیست رو با دیگران تقسیم کنی
دختر رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان سوالی دارم پس اون میلیونها مسلمونی که تو کشورای اروپایی و امریکایی زندگی میکنن باید چی بگن؟اونا ادم نیستن فقط شماها ادمید؟اونا احساس ندارن شما دارید؟تازه اگه بخوان درجه بندی کنن درجه ی مسلمانیشون از شماها بیشتره
دختر رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
مریم تو کجا زندگی میکنی که توش حکم مو دراوردن تجاوزه؟.والا تو ولایت ما تو بدترین منتاطقش که همه با اتو بازیشون گرفتارن تا پایه نباشی هیچ پسری به خودش اجازه نمیده بهت کوچکترین تیکیی بندازه.بچه جون واقعا واست متاسفم که ارزش خودتو انقدر پایین میدونی که فکر همه ی پسرا ارزش تورو تو یه چیز میبینن.راستی سوالی دارم اگه یه روز تو خیابون خانم محجبه ای داشت را میرفت یهو باد شدید زدو چادر و مانتوشو ناخواسته کنار رفت و کلی پسر جلوش بود .اون پسرا حق دارن بهش نگاه کنن؟جواب منو بده چون برداشت من از حرفات اینه که فقط زن باید رعایت کنه تا خدایی ناکرده مردا دچار گناه نشن
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید واقعا نمیدونم چی بگم بهت!
شما تفسیر کپی میکنی من گاف دادم؟ جالبه
2-3 بار سوالمو بی جواب گذاشتی الانم کار خودتو به من نسبت میدی!
این آخری دیگه نوبره! من بگم کجا گفته که میتونن حجاب نداشته باشن؟؟ من میگم هیچ جای قران نگفته میتونی ماست رو با خیار بخوری! پس اگه تو این کار رو بکنی باید بگیرنت!
واقعا جوابات آبدوغ خیاریه!
من کلا بی خیال بحث با تو شدم، شما خوب...
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
مریم جان پرونده تجاوز 4 مرد به دختر چادری در شهریار 1 سالی ازش نمی گذره و ایا می دانستید کشور سوئد کمترین پرونده تجاوز داشته و عربستان یکی از بیشترین ها ولی حتی صورت زنها هم نمی توانی ببینی.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
در زیمباوه چند زن به جرم تجاوز به چند مرد بازداشت شدن یعنی مردها هم باید چادر سر کنند.
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
سینا جون شما؟؟ اومدی توهین کنی بری؟ سعی کن اول خودت یه نظر بدی بعد وارد بحث شو
و اما آقا مجید، والا ما هماورد شما نیستیم! قدرت دست شماست!
در ضمن به خاطر توهینت کلا با شما حرفی ندارم
البته بعد از 2-3 بار موندنت تو جواب!
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر خانم رشتی من گفنم به این دخترانی که با این سرو وضع (مانتوی تنگ و چسبان مو از جلو عقب دراومده آرایش آنچنانی ) وقتی تجاوز میشه فریادشون گوش ملتو کر میکنه که چرا پلیس به دادمون نرسید این حرفه منه حالا اگر شما دوست داری یه جور دیگه برداشت کنی خود دانی
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر خانم رشتی تو که اعتقاد به حجاب نداری چطور از طرف ما اظهار نظر میکنی و افکار ما رو میخونی من اگر حجاب دارم برای اینکه خودم گناه نکنم خودم گرفتار هزار جور بلا نشم من کاری به مردان ندارم گرچه توی جامعه همیشه یک عده آدم مریض وجود دارند من دوست ندارم خودم مرتکب گناه بشم وقتی با بد حجابی زمینه ی گناه رو فراهم کنم امکان اینکه به گناهان بزرگتری گرفتار بشم خیلی زیاد میشه
دختر رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
بچه واست بالا کامنت گذاشتم
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر رشتی حداقل انقدر شعور داشته باش که یه نفر وقتی تو رو با لفظ خانم خطاب میکنه و بهت احترام میزاره تو هم احترام بزاری
یاس
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام
اسلام یعنی تسلیم
و وقتی کسی این دین رو قبول کرد باید همه چیزش رو قبول کنه .
به خالقش اطمینان داشته باشه و بدونه که همیشه خیر و صلاح انسان در چیزی است که خدا میگه ، هر چند اون چیز همچین به مذاقش خوش نیاد.
مثل یه کارمندی که عضو رسمی یه اداره ای شده و شاید خیلی از دستورات رییس اون اداره رو قبول نداشته باشه اما باید اون رو انجام بده .

تو زمانی که امام زمان ما منتظره که همه ما واقعا از ته دلمون اومدنش رو از خدا بخواهیم و ایشون بیان ، متاسفانه ذهن و فکر و روان بچه شیعه های ما رو اونقدر با انواع چیزهای پوچ و مزخرف مشغول کردن که ما حتی به امام زمانمون فکر هم نکنیم چه برسه به اینکا اومدنش رو از خدا طلب کنیم.
مهدی جان تو رو به جان مادر پهلو شکسته ات خودت دست جوونهای ما رو بگیر.
برای ظهورش صلوات.
معین
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان برات متاسفم.
فرزند شهید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۶۴
۱۸
خدایا باعث و بانی شو لعنت کنه بشمار .............
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
باعث و بانی چیو؟
گشت ارشاد؟
کنسرت؟
بد حجابی؟
اون ساق تنگه؟
جوراب شلواری؟
اونی که خبرو گفته؟
سازنده ون؟
شرکت بنز؟
دوربین؟....
دوستان یه مقدارش شفاف تر لظفاً
mt1
|
Iran (Islamic Republic of)
همین که اسم نویسنده فرزنده شهیده
مشخص منظورش کیه امیر حسین جان
بشمار .........
فرزند شهید
|
Iran (Islamic Republic of)
همه اونایی که باعث این بی بند و باری شدند/ شاید هم همه اونائی که توگفتی امر حسین
مریم
|
Germany
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۷۱
۲۴
صراط جان نظر منو سانسور نکنی ها .من یه دختر چادری هستم من به حقیقت حجاب رسیدم و تمام قد از اون دفاع میکنم من مطمئنم اگر کسی بفهمه حجاب چیه و تجربش کنه امکان نداره کنارش بزاره من 19سالمه عین همه ی دخترای جوون دیگه زیبا بودنو دوست دارم اما میدونم خداوند مکانی امن و آرامش بخش به نام خانواده رو برای عرضه ی این زیبایی در اختیار زن قرار داده شاید امروز که شما با این وضع بری بیرون هزار نفر زیبایی شما رو ستایش کنند و به شما احترام زیادی بزارن یا اینکه طوری وانمود کنند که خالصانه عاشق شما هستند اما هم من هم شما میدونیم که این زیبایی یه روزی تموم میشه حالا تو 30 سالگی نه تو 40 سالگی اگر کسی منو به خاطر زیباییم انتخاب کنه چه تضمینی وجود داره که فردا به سراغ زنی زیباتر از من نره من تا زمانی برای او ارزشمندم که زیبا باشم واقعا دخترانی که با این وضع میان بیرون همیشه در حسرت تجربه ی یک عشق واقعی می مونند در حسرت بودن با همسری که اونها رو نه به خاطر زیبایی ظاهر بلکه به خاطر وجود با ارزش و محبت آمیزشون دوست داشته باشه خانمی که از نا امنی جامعه ناله می کنی مطمئن باش محاله خداوند اجازه بده دامن زن پاکدامنی که به هیچ وجه خودش رو مفت در اختیار نگاه نامحرم قرار نداده با گناه آلوده بشه
افتاب گردون
|
Germany
مریم کلا با نظرت موافقم با همش
ولی مشکل اینجاس که سطح دید مردها انقدر تنزل پیدا کرده که همه چیه زن براشون خلاصه شده توو زیبایی ظاهری
ناشناس
|
Germany
مریم ،اولا به نظر خودت کجای حرفت باید سانسور میشد.!!!
دوما تمام جهان با این موضوع یه جور دییگه برخورد میکنند شاید روند ما اشتباه باشه ، میدونم اسلام چی گفته ولی با زور حل نمیشه ، اگه با زور حل می شد رضا شاه ایران و بی حجاب می کرد.
ناشناس
|
Germany
آفتاب گردون جان خاک بر سر دختری که به خاطر اینکه پسرا بپسندنش خودشو رنگ کنه ..خاک برسر دختری که مثل عروسک خودش را می آراید تا خریدار پیدا کنه خاک دوعالم برسرش..
ناشناس
|
Germany
مریم 19 سالته اما حرفات مثل آدم های 40 ساله با تحصیلات عالی می مونه کاش اشاره ای می کردی به اینکه شما با فساد مخالفید یا با پوشیدن لباسهای روشن و شاد؟ یعنی در میان محجبه ها فساد نیست و اونا نباید دستگیر بشن یا تذکر بهشون داد ؟
ناشناس
|
Germany
مریم این حرفهای تو یعنی جنس مردها رو خوب می شناسی و می دونی مردها همیشه وقتی زنی جوون تر و زیباتر از زن خودشون ببینند می روند دنبال اون مگر اینکه همه زنها خودشون رو بسته بندی کنند تا مردها متوجه نشوند از زن خودشون زیباتر هم هست! در این صورت اصلا عشق معنی نداره ! اصلا عشقی وجود نداره . یه چیز فیزیولوژیکه و دلیل نداره زنها به دلیل یه رابطه فیزیکی که بین زن و مرد هست خودشون رو محدود کنند . استدلالت غلطه .
افتاب گردون
|
Germany
ناشناس جان (دوم) کوتاه بیا عزیزم بی خیال خدا همه رو هدایت کنه
مریم
|
Germany
آقای ناشناس خیلی متاسفم که رفتار و اخلاق ناپسند خودت رو به همه ی مردان جامعه نسبت میدی ما مردان بسیار خوب و مومنی داریم که به واسطه ی داشتن ایمان عاشقانه همسر خودشون رو دوست دارن حتی اگر همسرشون چهره ی زیبایی نداشته باشه واقعا یک زن چقدر میتونه بد بخت باشه که همسری مثل شما رو داشته باشه زن حق داره که دوستش داشته باشند یه دوست داشتن حقیقی این حرفی که شما زدی نشون میده چقدر برای زن ارزش قائلی برای شما متاسفم شما خوشبختانه همه ی حرفهای منو تائید کردید حالا میتونند دختران جوان حرف شما رو بخونند و بفهمند که بعضی ها تا چه حد شخصیت زن رو بی ارزش میکنند متاسفم برای شما
مریم
|
Germany
در جواب ناشناس اول باید بگم میشه بفرمائید کدام انسان عاقلی حتی اگر مسلمان نباشه با فساد موافقه نه من با رنگهای روشن مخالف نیستم اما با رنگهایی که جدیدا یک عده میپوشند مخالفم شلوار صورتی و قرمز و زرد اصلا در شان یه خانم نیست در ضمن طبق گفته ی همین روانشناسان غربی که یه عده کشته مرده ی فرهنگ اونا هستند هر رنگی معنی مختلفی داره و رنگها عجیب میتونند در افراد تاثیر بزارن خودت قضاوت کن ببین رنگ مثلا قهوه ای و صورتی جیغ کدوم نظرتو بیشتر جلب میکنه؟ اینو بگم سالهاست که من چادر مشکی بر سر دارم اگر به هزار و یک دلیل توی زندگیم افسردگی گرفته باشم هیچ وقت رنگ مشکی چادر من برام افسردگی نیاورده حداقل از این لحاظ مطمئنم که بازیچه یک عده انسان هرزه نمیشم و مشکلی از این نظر به مشکلات زندگیم اضافه نمیشه
ناشناس
|
Germany
مریم! اولا من خودم زنم . بعد هم تو میگی زنها اگه حجاب نگذارند مردها با دیدنشون حالی به حالی می شن و زندگی خانوادگی شون از هم می پاشه .من نگفتم. تو خودت گفتی. بعد هم من گفتم دلیلی نداره برای مردهایی که با دیدن زنهای دیگه دل و ایمان و خانواده شون رو به باد می دهند زنها خودشون رو محدود کنند . و در اون صورت اصلا عشقی وجود نخواهد داشت و مردها چون زن دیگری رو ندیده اند عاشق زن خودشون هستند !
محمد
|
Kazakhstan
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۳۴
۹۷
احسنت - واقعا دیگه صبر متدینین تمام شده بود
حالا دیگه وقتشه بسیج هم وارد بشه و با کار اثباتی و امر به معروف کمک برادران نیروی انتظامی کنه
نورا
|
Kazakhstan
دین فروش!
مجید
|
Kazakhstan
نورا
نگفتی کجای دین حجاب اختیاری گفته شده؟
معنی دین فروش رو میتونی بگی
از نظر من دینفروش یعنی اکبر .گاف که برای این حرکت پا رو دینش هم گذاشت
عجب صبری خدا دارد!!!
ناشناس
|
Kazakhstan
نورا!
ساكت!
باشه؟
ناشناس
|
Kazakhstan
محمد چرا تو نمیگی کجای دین حجاب اجباری گفته شده !؟
ناشناس
|
Kazakhstan
منظورم از محمد هم محمد بود و هم مجید
!
مجید
|
Kazakhstan
ناشناس عزیز
یک ایه از قران
وَقُل لِّلْمُؤْمِنَاتِ يَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَيَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا وَلْيَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَى جُيُوبِهِنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبَائِهِنَّ أَوْ آبَاء بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنَائِهِنَّ أَوْ أَبْنَاء بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِي إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِي أَخَوَاتِهِنَّ أَوْ نِسَائِهِنَّ أَوْ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُهُنَّ أَوِ التَّابِعِينَ غَيْرِ أُوْلِي الْإِرْبَةِ مِنَ الرِّجَالِ أَوِ الطِّفْلِ الَّذِينَ لَمْ يَظْهَرُوا عَلَى عَوْرَاتِ النِّسَاء وَلَا يَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِيُعْلَمَ مَا يُخْفِينَ مِن زِينَتِهِنَّ وَتُوبُوا إِلَى اللَّهِ جَمِيعًا أَيُّهَا الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ
سوره نور ایه 31 و اما معنی ایه
و به زنان با ايمان بگو ديدگان خود را [از هر نامحرمى] فرو بندند و پاكدامنى ورزند و زيورهاى خود را آشكار نگردانند مگر آنچه كه طبعا از آن پيداست و بايد روسرى خود را بر سينه خويش [فرو] اندازند و زيورهايشان را جز براى شوهرانشان يا پدرانشان يا پدران شوهرانشان يا پسرانشان يا پسران شوهرانشان يا برادرانشان يا پسران برادرانشان يا پسران خواهرانشان يا زنان [همكيش] خود يا كنيزانشان يا خدمتكاران مرد كه [از زن] بى‏نيازند يا كودكانى كه بر عورتهاى زنان وقوف حاصل نكرده‏اند آشكار نكنند و پاهاى خود را [به گونه‏اى به زمين] نكوبند تا آنچه از زينتشان نهفته مى‏دارند معلوم گردد اى مؤمنان همگى [از مرد و زن] به درگاه خدا توبه كنيد اميد كه رستگار شويد
حالا شما دلیل قرانی برای حجاب اختیاری رو کنید
ناشناس
|
Kazakhstan
مجید جان دلبندم اینو که خودم از حفظم فکر کردم آیه دیگه ای پیدا کردی ! خب اولا اینجا حرفی از اجبار نزده و دوما گفته زنان مومن یعنی کسی که بقیه فرایض دینی اسلام را درست انجام میده . توصیه اش در حد به جا آوردن نماز است برای رستگار شدن است و حرفی از اجبار نیست .
منصور
|
Kazakhstan
به جناب نورا خانم عرض میکنم شرط حضور در یک جمع و اظهار نظر ،کمی متانت،اندکی شرح صدر و تحمل نظر مخالف، مقداری ادب و نهایتا سر سوزنی سواد است.
ناشناس
|
Kazakhstan
منظور از زنان ، هموم زنان پیامبره دیگه ؟
ناشناس
|
Kazakhstan
صراط نظرمو سانسور کرد ولی دوباره میگم به امید تایید !
در این آیه به زنان مومن و با ایمان اشاره شده و نه همه زنها یعنی چیزی که اگر مستحب نباشد و واجب باشد در هر حالتی که فرض کنی اجباری نیست مثل نماز و روزه است .
مجید
|
Kazakhstan
شما میگفتید که دلیل قرانی برای اجبار در حجاب برای زن مسلمان بیارید
این هم دلیل قرانی
حالا تفسیر ایه رو کسانی که حدود چند ده سال با قران مانوس بودند در کتاب های توضیح المسائل اوردند خواهشا در کاری که تخصص ندارید دخالت نکنید
مجید
|
Kazakhstan
اقایون
شما میتونید تعریفی از مسلمان بدید
مسلمان یعنی تسلیم در باره امر الهی
امر خدا در ایه قران امده
حالا کسی که تسلیم امر الهی است مسلمان است کسی که نیست نمیدونم چیه میشه گفت مسلمان غیر معتقد
ناشناس
|
Kazakhstan
وان طايفتان من المومنين اقتتلوا فاصلحوا بينهما فان بغت احداهما علي الاخري فقاتلوا التي تبغي حتي تفيء الي امر الله...."

"يا ايها الذين آمنوا كتب عليكم القصاص في القتلي"

حتما طبق تعریف شما از "مومنین"، هرکس قاتل بود ادعا میتونه بکنه که خب من که مومن نیستم! این آیه فقط در مورد مومنینیه!!!

"يا ايها الذين آمنوا اوفوا بالعقود..."

حتما با تفاسیر شما فقط مومنین در قانون باید مجبور به "عقود" و قراردادهایشان با دیگران باشند و هرکسی که زیر قراردادش زد می تونه ادعا کنه خب من که مومن نیستم کجای این آیه اجبار کرده که من مجبورم به عقد و قراردادم پایبند باشم صرفا این یک توصیه اخلاقی و آن هم برای "مومنیه"!

"يا ايها الذين آمنوا لا تاكلوا اموالكم بينكم بالباطل..."

این هم فقط مال "مومنینه" و صرفا توصیه اخلاقیه و کسی که مال مرد رو خورد را اصلا نباید مجبور کرد به مجازات و برگرداندن مال به صاحبش!

"يا ايها الذين آمنوا لا تخونوا الله والرسول وتخونوا اماناتكم و انتم تعلمون"

این هم باز هم توصیه اخلاقیه اون هم فقط برای "مومنین" پس از کسی که خیانت در امانت کرد نباید طلب خسارت کرد! کجای این آیه میکه اجباریه، فقط اخلاقیه، اون هم برای مومنین نه همه اقشار جامعه؟!

"ا ايها الذين آمنوا لا تدخلوا بيوتا غير بيوتكم حتي تستانسوا"

این هم باز توصیه اخلاقیه و فقط برای مومنین. مابقی مردم "آزادند" وارد هر خونه ای بشند بدون اجازه صاحبخانه و کسی حق اجبار بر منع آنها نداره و برخورد انتظامی هم ممنوع!

تف بر جهل شما یا شیطنتتان که الحق که وارثین یهود هستید.

ببینم تو اینجا هم فقط کسانی به که "مومن و با ایمانند" اشاره شده
ناشناس
|
Kazakhstan
آقا مجید خواندن نماز شب یا اعمال مستحب دیگر از نظر شما واجب محسوب میشه یا مستحب ؟ باز هم میگم خیلی از کسانی که بدحجاب هستن فقط تو شناسنامه مسلمان هستند و در عمل تعهدی به اسلام ندارند .
ضد نورا
|
Kazakhstan
وای خدا این نورا چرا همه جا هست؟
معین
|
Kazakhstan
نورا لطف کن اظهار نظر نکنی، اگه حرف نزنی کسی نمی گه لالی!!
احسان
|
Germany
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۲۰
۴۳
با سلام
یا نگیرن یا اگه میگیرن در سوابق افراد ثبت بشه تا اثرگذار باشه وگرنه اونچه که از عکسها مشخصه اینه که افرادی که بازداشت شده اند اصلا احساس ناراحتی ندارند و حتی مثل تصویر دوم لبخند به لب دارند!
اجرای ناقص و بی برنامه باعث شده قبح این دستگیریها ریخته بشه و جماعت بدحجاب از این دستگیریها به عنوان خاطره های شاد کننده استفاده میکنند!
ناشناس
|
Germany
آره واقعا!! اصلا چطوره در ملاء عام اعدامشون کنن تا دیگه فرصت لبخند زدن هم نداشته باشن!!
ناشناس
|
Germany
ناشناس اگر از احکام اطلاع دارید باید بدونید حکم مفسد فی الارض اعدام. یعنی اگر اعدامشون کنن تازه کارشون و درست انجام دادن. اگر هم از احکام مطلع نیستید لطفا نظر ندید.
ناشناس سوم
|
Germany
ناشناس دوم، خدا رو شکر که شما در این مملکت کاره ای نشدی، وگرنه با این احکام مفسد فی الارضی که صادر میکردی، جمعیت ایران بعد از یک سال به 5000000 نفر میرسید، اونوقت با همفکرای محترمت با خوبی و خوشی به زندگانی ادامه میدادی!!!!!!!
دختر مسلمان
|
Germany
ناشناس شماره 2 اگر سواد حقوقی داشتی یا حداقل فقه بلد بودی میفهمیدی که تعریف مفسد فی الارض چیه...تو رو خدا دین به این خوبی رو چرا با این اظهار نظرای کشکی خراب میکنی؟
بی ریا
|
Germany
ناشناس احکام بلد،حکم اونایی که بیت المال بالا میکشند،مرغ رو کیلو 7000 میکنند،درکل روز به روز بیشتر خون مردم رو تو شیشه میکنند و روزی 1000 بار دم از خدا و پیغمبر میزنند چیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۵۶
۱۱
کاش در مورد ریاکاران و رباخوران هم مطلبی پخش می شد.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نه اصلا نمیشه!مردم آبرو دارن!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
کاش
حالا که اون نیست این هم نباشه
یعنی یک کار خوب رو انجام ندیم چون یه کار خوب دیگه انجام نشده
این انجام بشه اون هم انجام بشه
البته که مبارزه با ریا کاری سختره چون شاید صدای منو اول در بیاره
فقط باید پناه برد به خدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شخصی رو میشناسم که در بازار چک خورد میکنه با سود چهار درصد.. خودش مدعیه که کار مردم رو راه میندازه، چون کسی که برای خرید جنسی پول نداره حاضره چهار درصد سود رو به حاجی بده و تازه دعاش هم میکنه.. اذان که میگن اولین نفره که وارد مسجد میشه، در حالی که از دستاش داره آب میچکه و جوراباش از جیب شلوارش زده بیرون.. عاشورا خرجی میده که بیا و ببین.. پیشونیش عین زانوی شتر میمونه.. اما خداییش اگه یه روز نباشه کار بازار لنگه.. قسمش به جده ام زهراست.. همه کاره ی بسیج مسجده... راست راست راه میره و هیچکی کاری بهش نداره که هیچ، همه هم جلوش خم و راست میشن.. حتی پیشنماز مسجد همیشه اول نماز رو به حاجی میکنه و میگه با اجازه شما..
تمام اینایی که گفتم رو حتما نمونه های مشابهش رو تمام شما دیدین.. چکار کردیم با خودمون و دینمون؟؟
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا این همه خبر راجع به دین فروشان و ریاکاران و رباخواران تو این حور سایتها هست

ولی وقتی شما ........... هستی و خودت رو به خواب زدی ما چه کار کنیم خب
حودت بگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اين موضوع حاجي متظاهرو دين فروش خيلي فوق العاده است،‌از دينداري فقط همين ظواهرشو بلديم كه البته تماما اموري هستند كه مرتبط با خداست نه بندگان خدا.
ولي دروغگويي، تهمت و خيانت كه تو اين چندسال، بعضيها (...) خودشون مروجش بودن جامعه رو به قهقرا برده، ....و هنوز ما گرفتار اون ظواهر دينيم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۲۷
۱۱
اینا که بعضیاشون حجابشون خوبه خرابارو بگیرید
dsds
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۳۹
۱۹
بگیری ماشینشونو آتیش بزنی تا آدم بشن.بیچاره مردم
omid
|
Germany
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۳۸
۱۲
مهد فرهنگه دیگه!!!!!
6000000 سال تمدن داریم!!!!!
ریحانه هستن!!!!
همیشه زور برای القای یک ایدئولوژی خاص که 14 قرنه نتیجه ای نداشته.
امیدوارن که این نوع کارها نتیجه الهی بده.
طاها
|
Germany
تو با ایدئولوژی مدرن اربابت زندگی کن ، نتیجش رو هم بگیر ( البته در دوزخ ! )
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۵۲
۲۰
اقا خجالت بكشيد ؟ جمع كنيد تورو خدا اين بند وبساط و مسخره بازيها رو! از جان مردم وناموسشان چي ميخواهيد؟
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
والله به خدا ما که از جووون اونا چیزی نمیخوایم حرفی هم نزدیم .... ولی انگار اونا جووون مارو میخوان !!!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما از جامعه چی میخواید
میخواید ازاد باشید برید یه جا که براش 180 هزار شهید نشده باشند که نتونی از جواب یکیش بر بیای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل دیگران که نباید جور هوسبازی و هیزی و چشم چرانی امثال تو رو بکشند که. من به دلایلی غیر از شما با زنهایی که آرایش شدبد می کنند مخالفم . ولی با حجاب زوری هم مخالفم . زنها هم انسان هستند و حق انتخاب دارند . نباید تاوون بی ظرفیت بودن مردها رو زنها بدهند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه این آدما ................. که نمیذاشتن زن و بچه شون اینجوری بیاد بیرون متاسفانه مشکل امروز جامعه ما اینه که بعضی ها این چیزارو با کلاسی میدونن از جمله بی غیرتی...
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس آره !! تو تصور کن ماها نمیتونیم خودمونو کنترل کنیم چون مردیم و مثل بعضیا خنثی !! نیستیم !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
براي حفظ اين سرزمين كلي خون ريخته شده ، هيچكس نميتونه و حق نداره به هر عنوان اين مقدسات رو براي تحميل ايدئولوژي خودش دستاويز قرار بده. بانوان هم نيمي از جمعيت اين كشور هستن و حق انتخاب و اختيار پوششون رو دارن.
اكثريت مردم ما عرف و هنجارهاي جامعه رو ميشناسن و اينها چيزي نيست كه چند نفر آدم .... بشينن و براي پوشش مردم تعيين تكليف كنند.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۴۳
۹
میگویند زمان حمله اعراب ملت به صف میکردن یکی یکی گردن میزدن یارو عربه شمشیر ش کند میشه میگه همینجا وایسین تا برم شمشیرم تیز کنم بیام
طرف وقتی برمگرده میبینه ملت هنوز ایستاده اند ....
و منتظر .........
مجید
|
United States of America
از اینها بخار در نمیاد
این جور کامنت ها هم توی اینها اثر نداره
مبارزه جنم میخواد که در این جماعت یافت می نشود
ناشناس
|
United States of America
مجید همینکه بعد از این همه سال اینجور طرحها جواب نداده معلومه نه حکومت عزم جدی داره و نه مردم کوتاه میان .
ناشناس
|
United States of America
پس چطور اینقدر به ایرانیان باستان افتخار می کنید ؟ یه مشت ............. بودند که :)
ناشناس
|
United States of America
آخه ببو گلابی هم سانسور داره صراط ؟! ایرانیان باستان رفتند جز مقدسات ؟! پس آزادی بیان چی میشه ؟!
ناشناس
|
United States of America
ناشناسی که به ایرانیان باستان تهمت میزنی و توهین میکنی مگر غیر از اینه که همونها اجداد من و تو بودن یا نکنه تو از نسل متجاوزین به این خاک هستی ؟
ناشناس
|
United States of America
احتمالا از نسل اعراب جاهلیست که دختر زنده به گور میکردنو گوشت سگ میخوردن.
ناشناس
|
United States of America
ناشناس آخر من عادت ندارم حتی اعتقادات ارزشهای پدر و مادر خودم رو هم بدون سوال پرسیدن و تحقیق کردن قبول کنم دیگه ایرانیان باستان که انسانهایی در هزاران سال پیش بوده اند و ما بیشتر از اینکه حقایق زمانشون رو بدونیم ، حدس و گمانهایی رو که باستان شناسان و مورخان زده اند رو با ناسیونالیست بازیهای رمانتیک مخلوط کرده ایم و تبدیلش کردیم به مقدسات جدید! همواره عقلت رو به کار بیانداز نه احساس و تعصبت رو.
ناشناس
|
United States of America
در ضمن از نظر من فرقی بین عرب و فارس وجود نداره و اصلن برام نژاد مهم نیست و حالم از این پان آریایی بازیهای تهوع آور و دمده ای که جدیدا دوباره در بین گروهی از ایرانیان و در قرن بیست و یک مد شده بی زااااااارم .
سام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۴۸
۱۷
واقعا به کار مردم چکار دارید؟
خجالت نمیکشید اینقدر به مسائل خصوصی مردم دخالت میکنید؟
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
مکان عمومی ،خصوصی نیست
این مسائل خیلی سخت نیست لطفا دقت کنید
aras
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۱۷
۵
انگلسی 30 ساله داره تو کشوره ما کاره فرهنگی میکنه که بتونه جوونای ما رو خراب کنه و تونسته بعد مسیولای ما خوابن یه دفعه به خودشون میان میبنن وضع حجاب مثلا بده بدو بدو طرح ضربتی انجام میدن بریزید ماهواره ها رو جمع کنید بریزید بد حجابا رو جمع کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا 30 سال بیشتره . حدود 400 ساله که فرهنگ ما ایرانیهارو از خودمون بهتر یاد گرفتن .
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۴۸
۱۳
حالم از دین زوری بهم میخوره
در ضمن ریش حنایی مورد داره ها حواستون بش باشه
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
این قانون مملکته
شما وقتی به قانون دهنکجی بکنی باید مجازات بشی
کسی که قانون ور قبول نداره به باید بره غار نشینی کنه هنوز به درد زندگی شهری نمیخوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دلیل نمیشه که هر چیزی قانون باشه رست باشه . نمونه اش تو کشورهای دیکتاتوری دیگه هم زیاده . قانون هم دیر یا زود خود حکومت به نفع بد حجابها عوض میکنه . حالا میبینی .
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
پس اینجوریه دیگه به هیچ قانونی نباید اعتنا کرد
من از چراغ قرمز رد شم چون معلوم نیست درست باشه
اینجوری دیگه جامعه به فنا میره
قانون هر چی که هست باید اجرا بشه
حالا اشتباهه باید برای تعویض قانون به صورت قانونی اقدام کرد نه این که بی قانونی کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پس اگر قانونی ضد مسلمانان در خارج از کشور یا در آینده در ایران تصویب بشه شما مشکلی باهاش نداری دیگه ؟ یا مثلا با کاپیتولاسیون هم مشکلی نداری دیگه . قانون تابع شرایط است خودت هم بهتر میدونی . این قانونی که شما میگی من درآوردیه . کلا تو ایران خیلی قوانین است که ضمانت اجرایی ندارد . الان تو این 7 سال چرا این قانون و برخوردها جوابگوی جامعه نبوده و هر روز بدتر شده ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی رد شدن از چراغ قرمزو با این یکی میکنی دیگه جای بحث با تو نمیمونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا نظرات من در جواب مجید منتشر نمیشه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نظراتت زیادی گهر بار بود سانسور شد !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
سانسور شد چون میخوان بحث به نفع طیف خودشون بسته بشه!!!!!!!
یک نفر
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۱۸
۴۰
بهتره بگید اینا از جون این مملکت چی میخوان.با این وضع افتضاحی که درست کردن آدم حالش بهم میخوره میاد تو خیابون.از کی تا حالا مکان های عمومی برای این جور آدما خصوصی شده؟لطفا اول کمی فکر کنید بعد نظر بدین.
نورا
|
United Arab Emirates
مملکت مال همه ست ارث بابای شماها نیست!
آرمان
|
United Arab Emirates
خیابان و مکان عمومی چراگاه چشم شما نیست! جلوی نگاهتو بگیر، اگه تونستی جات تو بهشته وگرنه اون بهشتی که بخاطرش مردم رو محدود میکنید جهنمه
محمد (ممل)
|
United Arab Emirates
آرمان جون دیگه کار از گرفتن چشم و چشم بستن و محدود کردن نگاه گذشته ! اگه بخوایم موارد ! رو نبینیم باید کلا از خونه که بیرون میایم مثل نابیناها چشم رو کامل ببندیم و با یه عصا حرکت کنیم با یه بادیگارد همراه ! که راه رو از چاه بهمون نشون بده ...
همگی حرکت بسوی کوری .....!!
نورا
|
United Arab Emirates
ضعیف النفس!
ناشناس
|
United Arab Emirates
در پاسخ به خانم نورا-این جور که معلومه شماها ادعای مالکیت دارین .نظرات همفکریاتو بخونی بد نیست.
مجید
|
United Arab Emirates
نورا
ایضا ارث بابای شما هم نیست که هرجور که اراده کنی بیای بیرون
ارمان قانون میدونی چیه؟
قانون مملکت اینه
نمیخوای میتونی عوض کن
میتونی مبارزه کن البته تاوان مبارزه رو بده
میخوای برو یه کشور که ازادانه عزیزانت بیان بیرون
نورا
|
United Arab Emirates
مجید هنوز درک اینو نداری که بحث رو شخصیش نکنی!!!
مجید
|
United Arab Emirates
با پوزش اصلاح میکنم
نورا
ایضا مملکت ارث بابای شماها هم نیست که هر جور که اراده کردید بیرون بیاید
شما که فریاد قانون مداریتون زمان انتخابات گوش فلک رو کر کرد حد اقل به حرف خودتون پایبند باشید
ناشناس
|
United Arab Emirates
ممل پس لطف کن ادعای ایمان نکن تو که با دیدن موی یک زن از خود بیخود میشی . تو مثل دزدی هستی که فرصت دزدی نداری پس به دزدی نکردنت افتخار نکن .
ناشناس
|
United Arab Emirates
مجید اینم یه جور مبارزست دیگه ! میبینی که هر سال روسریها میره عقبتر و آستینها کوتاهتر میشه . دارید مبارزه را میبازید ! البته ........
مجید
|
United Arab Emirates
شمایی که میگی مبارزه
پس اگه اقدام نیروی انتظامی بدتر شد جای گلایه نیست
چون بالاخره مبارزه هزینه داره دیگه مگه نه
این برای نظام مبارزه حساب نمیشه وگرنه
مقابله اسونه
برای هر بار دهن کجی به قانون با توجه به شماره ملی فرد خاطی جریمه تعیین کنند
برای دفعه بعد جریمه بشه دو برابر
برای دفعه سوم بشه 4 برابر
یا این که به علت بی قانونی از بعضی از حقوق اجتماعی خودشون محروم بشن
به همین سادگی این مبارزه هم شکست میخوره
مثل این سی ساله
آرمان
|
United Arab Emirates
چرا باید با نظامی که اسم دینم روشه مبارزه کنم؟
چرا باید از وطنم برم بیرون؟
به خاطر چه کسانی؟
قانون؟ اولا این قانون از پایه مشکل داره، نه سابقه ی مذهبی داره نه مدنی
پیامبر و امیر المومنین که حکومت داشتن کجا این قانون رو داشتن؟
راستی، قانون شما قانونه، قانون منع حجاب اروپا نقض حقوق بشر؟؟
محمد (ممل)
|
United Arab Emirates
ناشناس من که ادعا نمیکنم آخه خیلی لامصب سخته !!! قیژ قیژ قیژ ... فقط راهش کوری هست یا خنثی شدن !! یا باید حضرت یوسف باشی !!
مجید
|
United Arab Emirates
ارمان
ما در ایران میگیم که به قانون ما احترام بگذارید در حالی که به دین خودتون رفتار میکنید
مطمئنا در دین مسیح یا کلیمی یا هر دین دیگری حتما نباید زن موهاش معلوم باشه
پس هم میتونند به قانون رفتار کنند هم به دین خود
ولی در اروپا میگن به قانون ما رفتار کنید مشکل شماست که دینتون با این قضیه مشکل داره
این برخلاف ازادی انجام اعمال دینی است که خودشون به عنوان حقوق بشر قبول دارند
این تفاوت قانون ما با قانون در اروپاست
آرمان
|
United Arab Emirates
شما هنوز دلیل و آیه نیاوردی که کسانی که تحت لوای حکومت اسلامی زندگی میکنند را باید به زور مجبور به رعایت حجاب کرد!! اصل قانونتون زیر سواله
ناشناس
|
United Arab Emirates
مجید نظام حتما تبعات سختگیری در این مورد میدونه که به قول شما به چشم مبارزه بهش نگاه نمیکنه و یه جوری با بدتر شدن تدریجی قضیه مشکلی نداره . به چشم میتونی نمونه حرفم تو روند پوشش مردم ببینی .
ناشناس
|
United Arab Emirates
خو ممل ! تو که این قدر ضعیف النفسی از خونه در نیا . پس مسلمین ساکن در اروپا چطور خودشون رو نگه می دارند ؟
محمد (ممل)
|
United Arab Emirates
ناشناسی که میگی من از خونه در نیام آیا واقعا این حقوق بشره !!! ؟؟؟
من از خونه در نیام که شماها هر جور دلتون میخواد از خونه در بیاین ؟ یعنی جامعه اسلامی برای آدمای غیر اسلامی ؟؟
اینجا 200 - 300 هزار شهید واسه اسلام و اجرای احکام اسلامی تقدیم اسلام شده و تو با اروپا اشتباه گرفتی اینجارو !! اگه قرار بود وضع به دلخواه شما بشه که انقلاب نباید می شد !!
آقا یا خانم محترم من مثل رفقای (مرد) شما نمیتونم دروغ بگم که ماها تحریک نمیشیم !! اگه تحریک نمیشن پس اونا کی ان که با ماشینای مدل بالا و غیره .... تووی خیابونا چرخ میزنن و میرن سراغ همین خوش حجابا !!! ؟
حتما بخاطر اینه که در راه رضای خدا برسونن به مقصدشون !! اگه در راه رضای خداس چرا آقایون رو سوار نمی کنن و به مقصدشون نمی برن ؟ آره شما و امثال تورا و آرمان گفتین و ما باور کردیم که در طیف شما بحث تحریک محریک اصلا وجود خارجی نداره !
طاها
|
United Arab Emirates
خطاب به آرمان : طبق گفته تو باید خدا یه کتاب قانون 5 میلیون صفحه ای منتشر می کرد و تو رو مجبور می کرد که مثلا وقتی چراغ قرمز دیدی رد نشی و امثال ذلک !!اصلا خدا جایی کسی رو مجبور به کاری کرد مگه که این دومیش باشه ؟! این دیگه چه استدلالیه ؟! قرآن که نباید ریز همه ی مسائل رو برای امثال تو باز کنه تا تو بگی همه حرفات درسته !
قرآن از اصول صحبت می کنه و پیامبر در حدیث ثقلین می فرماید که باید به قرآن و اهل بیتم تمسک جویید (با ادعایی که راجع به دین داری فکر کنم ثقلین رو بلد باشی) . اهل بیت هم صد ها حدیث در مورد حجاب آوردن که قابل کتمان نیست !! حالا تو میتونی جلوی آفتاب چشماتو ببندی بگی الان شبه !!! مسئله اظهر من الشمس هستش !
ناشناس
|
United Arab Emirates
نه خیر آقا آرمان یه جور دیگه نگاه کن!!قانون حجاب کشور ما اجباری و بده و باعث میشه آزادی زنها صلب شه ازشون.ولی قانون منع حجاب اروپا نه اجباره و نه مانع صلب اختیار زنها در انتخاب نوع حجابشونه!!!!؟؟؟؟تازه خیلی هم از نظر شما خوبه چون باعث میشه...... .نه؟؟؟؟؟
آرمان
|
United Arab Emirates
طاها جون نگرفتی بحث چیه! مشکل ما حجاب اجباریه! نه خود حجاب
قران که جای خود، از سنت اهل بیت دلیل بیارید میشه با بد حجاب یا اصلا بی حجاب برخورد کرد!
اونم با شرطه و گزمه!!
ناشناس
|
United Arab Emirates
آقای ممل سرت رو بیانداز پایین تا تحریک نشی.
محمد (ممل)
|
United Arab Emirates
سرمونو بندازیم پایین ممکنه با همون بدحجابا تصادف کنیم و بازم مفسده بوجود بیاد !!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۹
۸
یه نظر گذاشتم اونم سانسور کردی!!!
ضد نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
همون بهتر!!!!!
ضد نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
تو شده تا حالا 1 نظر بزاری؟ماشاالله که اینقدر صاحب نظری!!
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۲۵
۱۰
لا اکراه فی الدین...
منکر بشید، سفسطه کنید، تفسیر به رای کنید
اما بالا برید پایین بیاید این عمل مخالف نص صریح قرآنه
لا اکراه فی الدین قد تبین الرشد من الغی...
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
مفسر معروف اسلامى طبرسى در مجمع البيان در شان نزول آيه نقل مى‏كند : مردى از اهل مدينه بنام ابو حصين دو پسر داشت برخى از بازرگانانى كه به مدينه كالا وارد مى‏كردند هنگام برخورد با اين دو پسر آنان را به عقيده و آيين مسيح دعوت كردند ، آنان هم سخت تحت تاثير قرار گرفته و به اين كيش وارد شدند و هنگام مراجعت نيز به اتفاق بازرگانان به شام رهسپار گرديدند .



ابو حصين از اين جريان سخت ناراحت شد و به پيامبر (صلى‏الله‏عليه‏وآله‏وسلّم‏) اطلاع داد و از حضرت خواست كه آنان را به مذهب خود برگرداند و سؤال كرد آيا مى‏تواند آنان را با اجبار به مذهب خويش باز گرداند ؟ آيه فوق نازلگرديد و اين حقيقت را بيان داشت كه : در گرايش به مذهب اجبار و اكراهى نيست.

هر ایه تفسیر و شان نزول داره
این ایه طبق شان نزول این ایه نباید کسی رو به اجبار مسلمان کرد
این برداشت شما اشتباه است
از خدا بترس که بخوای از قران تفسیر به رای کنی



ابو حصين از اين جريان سخت ناراحت شد و به پيامبر (صلى‏الله‏عليه‏وآله‏وسلّم‏) اطلاع داد و از حضرت خواست كه آنان را به مذهب خود برگرداند و سؤال كرد آيا مى‏تواند آنان را با اجبار به مذهب خويش باز گرداند ؟ آيه فوق نازلگرديد و اين حقيقت را بيان داشت كه : در گرايش به مذهب اجبار و اكراهى نيست.
آرمانض
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز وقتی مطلبی رو انقدر تابلو کپی میکنی و اینجا میذاری 1 بار بخونش ببین حرف خودتون رو نقض میکنه یا نه!
الان تایید کردی نظر من رو یا تکذیب؟!!!
راستی! الان حکم کسی که مسلمان بوده و مسیحی بشه چیه؟؟؟
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
الان بحث ما چیه؟
بحث ما در باره اجبار یا اختیار در حجاب است
مگه نه؟
تو بیا این هم جوابت
فرار به جلو نکن
این ایه که کمکت نکرد برو یه ایه یا حدیث معتبر جور کن
پیش کشیدن بحث ارتداد یه جور فرار به جلوست
شما اول از تفسیر به رای که کردی استغفار کن
از این به بعد هم مثل من یه ایه دیدی توی اینترنت یه سرچ ساده بکن تا تفسیرش رو بدونی اینجوری با یه کپی کردن اشتباهت رو نشه
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
خوبی شما؟؟!
پیشنهاد میکنم این بحث رو یه بار دیگه کامل بخون
کدوم فرار به جلو؟ من یه آیه گفتم تفسیری هم نکردم شما شان نزول آوردی خوبه داستانش رو هم گفتی: ...اطلاع داد و از حضرت خواست كه آنان را به مذهب خود برگرداند!!! یعنی مسلمان بودند و مسیحی شدند نه تفسیر شما که: این ایه طبق شان نزول این ایه نباید کسی رو به اجبار مسلمان کرد!
در ضمن، برای وارد کردن یه رفتار با این تاثیر فزاوان به دین احتیاج به جور!!! کردن آیه و حدیث هست، پس شما باید دلیل بیاری
ذوالفقار
|
Iran (Islamic Republic of)
خواهشاً آرمان تو كه از قرآن سر در نمي اري نظر نده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید تو ظاهرا خیلی از شان نزول سر درمیاری پس لطف کن شان نزول آیه حجاب بگو که درباره دزدی گردنبنده !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید سوتی دادی قبول کن !
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
میتونید سوتی رو تعریف کنید؟
کجای بحث من سوتی بود
اقای قران پژوه از یک ایه قران به ناحق تفسیر به رای کردند
جوابش رو گرفتند
ارمان
اگه در باره ارتداد بحث است اول باید این بحث تموم بشه تا بحث بعدی
اول باید ارمان قبول کنه که تفسیر اشتباهی از قران اورده
بعد میشه وارد بحث بعدی شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید
لا اکراه فی الدین
یا
عیسی به دینش موسی هم به دینش!
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
کدوم تفسیر؟؟؟! دوستان من تفسیر قران کردم؟؟!!!
من متن آیه آوردم گفتم این عمل با متن صریح آیه مخالفه
شمایی که با تفسیرش میخوای نظر خودتو اثبات کنی
در ضمن، ارتداد رو هم خودت وسط تفسیرت آوردی حالا موندی توش
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
ارمان
دیگه چی!
ایه اوردی بعد ازش برداشت ناصواب و دروغ کردی یه چیز هم طلب داری
ایه که اوردی مجوزی برای کوتاهی برای موضوع حجاب نیست بر خلاف برداشت اشتباهت
کار تو مثل اینه که من این ایه رو بیارم
فَلاَ يُسْرِف فِّي الْقَتْلِ
نباید در قتل زیاده روی کند
بعد بگم که که این ایه مجوز کشتن و اصراف نکردن در کشتن است چقدر دین خشنیه این دین
وقتی تفسیر ایه رو ندونی فهم قران ره به ترکستان است برادر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا همه چشم چران های هیز با این طرح مخالف هستن / چون با کاهش بد حجابی دیگه اونها نمیتونن به امیال خود برسند.
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
من گفتم جواب بعضی ها رو نمیدم! :))
یکی لطف کنه نظر این دوست هتاکمون رو برای بنده ترجمه کنه
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
جالبه افراد هم طیف شما ( که صد البته کم هم نیستن) این آیه از قرآن رو دستاویز همه بهانه های نامشروعشون قرار میدن !! یه سرچ تو گوگل ( یا همین سایت صراط) بزنی متوجه میشی (یا شاید قبلا متوجه بودی!). شک نکنید این آیه در قیامت پوستتون رو می کنه . کم و کیفشم خدای سبحان در قرآنش براتون مشخص کرده !

شما میخواید با معنی وارونه ی این آیه ، ذهن عوام رو به طرف خودتون جلب کنید! ولی الان دیگه سطح عمومی جامعه هم اونقدر پایین نیست ! چه جالب گفت مختار : تزویر سکه ای دو روست که عوام نقش خدایش را می بینند و اولیای خدا نقش ابلیسش .(نقل به مضمون !)

بگذریم . لا اکراه فی الدین یعنی در پذیرفتن دین هیچ گونه اکراه واجباری در کار نیست.یعنی آزادی تحقیق کنی یه دین درست یا صراط مستقیم رو انتخاب کنی و همینجاست که راه پیدا کردنش رو هم بهت یادآوری میکنه : قد تبین الرشد من الغی.

امیدوارم دیگه خودتون رو پشت برداشت نادرستتون از این آیه شریفه و دیگر آیات قرآن پنهان نکنید ، چون "مَنْ أَظلَمُ مِمَّنِ افْترَي عَلي اللَّهِ كَذِباً " ؟؟؟!
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب طاها
تزویر؟ ریا؟ والا این کلمات به بعضی ها بیشتر میاد تا مایی که ادعایی در مورد دین داری نداریم!
اونی که پوست میکنه هم تفکر شما از اسلامه!
در مورد نظرت: خوب؟ که چی؟ معنی کردی؟ به این بحث چه ربطی داشت؟ هر کس میتونه دینشو ؛ راهشو، روششو انتخاب کنه؟ پس دوستان ناجا چی میگن؟
راه رشد و گمراهی هم تبیین شده، خوب؟
موضوع اینجاس کجای دین گفته حالا که اجباری نیست یکی بیاد روش خودشو انتخاب کنه، ما میتونیم به زور وادارش کنیم روش رو عوض کنه؟
آقای خاص! لطفا به مای عوام الناس نشون بدین کجا نوشته شده میشه مردم رو به زور از راه خودشون برگردوند؟
حالا هی داستان بگو واسه من!!!
من بی دین! نعوذ بالله بنده کافر! کی گفته به زور من رو مجبور به رعایت حجاب کنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بحث خوبی رو شروع کردین، خدا تو قرآن میگه هرکسی رو که بخوام با این قرآن هدایت میکنم و هرکسی را بخواهم با همین قرآن گمراه میکنم، قابل توجه اونایی که تفسیر به رای میکنن،
دلسوز انقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۳۳
۵
یکی نیست به این نیروهای انتظامی بگه بروید کار اصلی خودتان که امیت مردم و جامعه است رسیدگی کنید که در روز روشن جیب مردم وخانه مردم را خالی و جلوی چش شما ادم میکشند .حجاب منطق دارد نه زور با زور گفتن جوانان را ضد دین میکنید ترا بخدا کامنت را بگذارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما مطمئنی دلسوز انقلابی؟این انقلاب با خون پاک شهدا و خون دل خوردن امام عزیز پیروز شد !حداقل یه نامی برای خودت میذاشتی که به عقایدت بخوره.اینا دل مردم مومنو خون میکنن بعد شما میگی...
البته اون هم باید پیگیری بشه اما هر کدوم به جای خود.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۱۱
۳۱
دست برادران نيروي انتظامي درد نكند خدا قوتتان دهد .... شماها به فكر اين هنجار شكني ها باشيد كه خون شهدا پايمال نشود
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۲۱
۷
......... نتدینی که دینش به یه تار مو بسته باشه............اونی که یه تار مو میبینه و دین و ایمونش از دست میره متدین نیست........
مجید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
قانون مملکت اینه
شما که به قانون دهنکجی میکنی هنوز به این سطح شهر نشینی نرسید
غار نشینی کن عزیزم که دیگه مشکل نداشته باشی
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
غار نشینی به از این قانون مملکت
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
قانون مملکت امریکا اینه که تکذیب هولوکاست ممنوع.پس چرا رییس جمهور محبوب دلها اونجا قانونو نقض کرد ولی گشت ارشاد نگرفتش؟
آسمان
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
تو همین سایت صراط مقاله آخر و الزمان و آسیب های خانوادگی رو بخون بعد بیا نظر بده در ضمن ما برای خودمون نگران نیستیم برای آدمایی با و ضعیت شما نگرانیم که روز به روز مملکتو به سمت پرتگاه بی دینی میبرین.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
تکذیب هولوکاست در اروپا جرم است ولی در آمریکا نه .
شوت زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۱۰
۵
آقا من میگم برا امتحان هم که شده یه شهری درست کنن. بعد هم بگن هرکی دوست داره این تیپی باشه بره تو این شهر. مشابه تنبل خونه شاه عباس. با این تفاوت که اینا خودشون باید کار کنن. البته نظریه دومی هم دارم. و اون اینه که برا جوونا شغل ایجاد کنیم. به خدا قسم اگر اینکارو بکنیم هیچکی وقت نمیکنه بره دنبال اینجور کارا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۱۰
۱۷
حجاب برای زن چون گلبرگ است برای گل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تکبیر!!!!!!!!!!
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
دُر ،در صدف بیشتر مانوس بود ناشناس جان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا زنان یا گلها گلبرگ سر خود خلق نشدند و یا زنها در صدف خلق نشدند و بهشون قوه اختیار و تشخیص داده شد به جایش !؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گلبرگ که خودش گله ! خیلی پیچیده شد :) بعد عمر گل هم که دو روزه که . یعنی زن تاریخ مصرف داره ؟! بابا شما چه فرقی دارید با این غربیهای فلان که از بدن زن استفاده ابزاری می کنند ؟
ضد نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 3 خود درگیری؟خودت یه تحلیل رو جمله میزاری بعد به خودت فحش میدی؟خیلی...........
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
ضد نورا تو سعی کن توو حوزه استحفاظی خودت حرکت کنی
البته اگه نیاز بود
نمیخواد علیه بقیه چیز بنویسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۱۰
۵
به جای این حرفا ببینید نظردین مقدس اسلام وحتی ادیان دیگه درمورد حجاب چیست؟ بعدش هم آیاهیچ کس حضرمی شه ناموس خودش درمعرض بی حرمتی دیگران قراربگیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بهتره اینطوری بگی که مردهایی که هیز و چشم چرانند آیا دوست دارند زنهای خانواده خودشون هم در چنین وضعی قرار بگیرند ؟!
ناشناس
|
Hong Kong
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۷
۱۹
بایستی یک چیزی تحت عنوان یک سابقه خاص برای اینها منظور بشه و موقع ثبت ازدواج هم باید مجبور باشی گواهی اون رو ارائه کنی. بعدش ببین بهتر میشه یانه. این افراد واقعا بیمارند.
نورا
|
Hong Kong
سابقه ی صیغه ی مردها رو هم موقع ازدواج بدن خوب میشه!!!
ناشناس
|
Hong Kong
همون قضیه خلافی همسر رو میگه ها!!!!!!!! یعنی وقتی میخوای زن بگیری اول بری دفاتر پلیس +10 خلافی خانم رو بگیری، بعد پرداخت کنی، یا بدی بابای دختره پرداخت کنه، اونوقت سند آزاد میشه میتونی بنام بزنی!!
بابا این افکار مشعشع شما منو کشته!!!
دختر مسلمان
|
Hong Kong
واقعا که!
ضد نورا
|
Hong Kong
نورا!!!عزیزم!!!!!باز تو اظهار وجود کردی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۱۴
۱۶
بابت احيای گشت ارشاد واقعاً متشكريم
اميدواريم بسيج هم گشت‌های امر به معروف و نهی از منكر را به بهترين شكل اجرا كند تا شميم امنيت اخلاقی هم در كنار امنيت نظامی در شهر بپيچد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۷
۱۷
با تشکر از این اقدام این طرح باید به صورت فراگیر اجرا بشه
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۹
۱۷
کم کم سوار شدن بر ماشین نیروی انتظامی به خاطر بی حجابی برای این بی حیاها ی بی عفت داره میشه یه افتخار باید یه فکر اساسی کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظرم چند تاشون رو که دار بزنی حل میشه :))) ملت هم با فلاسک چای و تخمه می آیند تماشا .
آسمان
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس لازم به مظلوم نمایی نیست .کسی نگفته که باید اینارو بکشن یا اعدام کنن حرف ما اینه که این آدما باید قانون مملکتی رو که توش زندگی میکنن رعایت کنن چه دلشون بخواد چه دلشون نخواد.اکثر این مردم مومن و مقیدن اگه نمیتونن مشکل اوناست.!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۷
۹
لعنت خدا بر ..........
ناشناس
|
United States of America
این کامنت رو برای چی منتشر کردی صراط ؟! دقیقا هدفت چی بوده ؟
آسمان
|
United States of America
لعنت خدا بر هر کسی که این بی حجابی و بی بندو باری رو مد کرد.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۶
۱۷
زینت کردن خانم ها در بیرون برای چیست؟
ایا باید زن برای بغیر از همسر خود و محارم خود زینت کند؟
دخترانی که صدای زلف پریشون میکنند
اگر یک روزی شوهر کنند (با توجه به این که با کسانی ازدواج میکنند که همفکر خودشونند با ما امل ها که ازدواج نمیکنند)چه حسی بهشون دست میده از این که اینهمه جلوه گری جلوی چشم شوهرانشون رخ میده؟
شاید بگید که ما با همچین مردان کم اراده ازدواج نمیکنیم
وقتی شما به همین راحتی به دستور خدا ارزش قائل نیستید چطور شوهران شما که با شما همفکرند به دستور دین پایبند باشند

البته بسیار از پسرانی که در زمان تجرد قرتی(هر اصطلاحی میاوردم سانسور میشد) هستند برای ازدواج دنبال دختر محجوب میگردند چون دیگه تجربه کسب کردند فهمیدند باید چه کسی رو انتخاب کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اون دیگه مشکل خود آن زوج است لابد مشکلی با این قضیه ندارند . بهتره من و شما به تذکر اکتفا کنیم و تو زندگی خصوصی مردم تجسس نکنیم . هرکسی در انتخاب همسرش مختاره .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید لطف کن درباره غیرت دیدگاهتو بگو . فرض کن مثلا .... میخواد با پوشش بد بره تو خیابون بعد شما از روی دلسوزی یا بگیم غیرت بهش توصیه کنی و بگی رفتارش صحیح نیست ولی اون کار خودشو بکنه شما چیکار میکنی ؟ اگر بعد شیا قبلش حرفی نزنی یعنی بی غیرتی ؟ اگر بخوای باهاش مقابله کنی تا کجا پیش میری ؟ ممکنه باهاش برخورد فیزیکی کنی !؟ آیا این قضیه حالت برعکس هم داره یا فقط مردها حق غیرت و تعیین تکلیف دارند ؟ لطفا کامل جواب بده بدون اینکه به جای جواب سوال بپرسی !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا رو شکر توی همچین موقعیتی گیر نکردم
اگه گیر کردم جوابت رو میدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مجید نظرتو درباره غیرت نگفتی ؟ نکنه جوابی نداری بدی ؟ اگر در مورد خوئت فرض این قضیه سخته در مورد فلان شخص در نظر بگیر و جواب بده ؟ اینکه ادعای منطق کنی و بعد نتونی راه حل منطقی و عملی بدی مشکل هیچ کدوم ما را حل نمیکند در جامعه .
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
من جواب تو رو میدم ناشناس !

امر به معروف و نهی از منکر مراحل ، شیوه ها و روش هایی داره که در رساله مرجع تقلیدت نوشته حتما !

یکی از شرایطش احتمال اثره . همینطور اگر با تغییر شیوه احتمال اثر داده بشه ، باید این امر صورت بگیره.

برخورد فیزیکی مرحله سوم هستش ( مراحل اول و دوم رو یه سرچ بزنی دستت میاد.) برخورد فیزیکی فقط با اجازه حاکم شرع ، اونم در مواقع خاص هستش و هیچکی با اراده خودش نمی تونه این کار رو بکنه .

روشن شد ؟!
دختر مسلمان
|
Iraq
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
۱۰
۸
من متوجه نشدم...به جز اونایی که ساق پوشیدن بقیه وضعشون موردی نداره...
حسن2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
۲
۵
بهترین را خاتمه دادن به حجاب وبی حجابی فقط اینکه اتمام حجت کنن و بیحجابهارو به حال خودشون بزارن ونیروی انتظامی به کارهای واجب دیگه بپردازه طرفدارهای بیحجابی امنیت بیحجابهارو تامین کنن چرا نیروی انتظامی و دادگاهها به شکایت اونها رسیدگی کنه .بد میگم نورا و سعید؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
۳
۵
مجید خوشم اومد یه تنه جواب همه شونو دادی. نترس داداش. همه شون یه مشت بی سوادن که هیچی از اسلام و قرآن هالیشون نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سواد مگه به اسلام قرانه؟شماهام یه مشت بیسوادین که نمیدونین مثلا مشتق عدد چیه یا انتگرال معین چیه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید بیسواد!!!
حالیشون درسته نه هالیشون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الان شما که حالیشون رو با هـــ نوشتی خیلی باسوادی؟؟؟
دختر مسلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا سواد مردم رو چطوری ارزیابی میکنید؟چه جوریه هر کی یه کم طرز فکرش با شما فرق داره بیسواد و بی دین و خائنه؟
ضد نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس:بابا باسواد!انتگرال دون!استاد ریاضیات!الان اینو گفتی که بگی باسوادی؟مطمئن باش که کسی مثل مجید که اینقدر خوب حرف میزنه از امثال تو که فقط سروصدا دارین ولی در واقعیت پوچین در زمینه فیزیک وریاضی خیلی سرتره!پس باسوادتره.البته اگر از نظر توی سطحی نگر نشونه ی سواد آدما به دونستن انتگرال ومشتق اعداده!!
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اول اینایی که گفتی تووشب اول قبر یا برزخ یا در قیامت چقدر به درد میخوره
ای نادون قران و نور روشنی بخش اون تنها کمک و هادی در عبور از این گذرگاه های صعب العبوره نه انتگرال و غیره
پس اگه اینطوری که تو میگی باشه اونایی که بیسوادن کلاهشون پس معرکه هست
در ضمن سواد و ادب از سراسر کامنتت میباره (یه مشت بیسواد )نه تو خیلی باسوادی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بدبخت اولا من دکترای ریاضی دارم بعدشم برای شمایی که فکر میکنی علم تطهیر از مدفوع واجبتر از ریاضیات و فیزیک است بحثی نیست.همون کامپیوتری که پشتش نشستی با ماتریس اعداد و حد و پیوستگی برنامه ها کار میکنه نه با تفسیر اسلام.همین مجید صد جا کم اورده تو بحثا جیم زده راستی نکنه تو خود مجیدی یا جیرتو ازون میگیری نوکر بی مواجب نمیاد بهت باشی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفتاب گردون اولا بنده الان تو قبر نیستم تو دنیا هستم و بعدشم علم و دین لازم و ملزومند ولی وقتی کسی رو میگی بیسواد مثل برادر ارزشب با ادب شما فقط به دلیل ندانستن احکام دین اونوقت باید جواب طرفو داد چ.ن این چیزا ربطی به سواد نداره.علم ریاضیات خیلی پیش از ظهور قرآن و حتی انجیل بوده پس تمام آدمی اون دوران بیسواد بودن؟میتونی بگی ارسطو و افلاطون و کنفوسیوس و بقراط و... بیسواد بودن؟
امیر. ه
|
Iran (Islamic Republic of)
نظر این دوستان منو یاد یه حکایت انداخت.شیخی سوار قایق جوانی شد تا از دریا گذر کند شیخ از جوان پرسید ای جوان قران و حدیث میدانی جوان گفت خیر شیخ گفت پس نصف عمرت بر فناست.دقایقی بعد طوفان در گرفت جوان گفت ای شیخ شنا میدانی شیخ گفت خیر.جوان گفت ای شیخ پس تمام عمرت بر فناست!
هر چیزی جای خود نیکوست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راستی ضد نورا تو حرف از پوچی نزن که از اسمس که برا خودت انتخاب کردی معلومه چقذر پوچی و تا کجات سوخته!!
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس منم علم و دین رو در کنار هم با هم قبول دارم ولی اینکه تو دونستن علم قران و ندونستن انتگرال و غیره رو بی علمی و بی سوادی میدونی اینو اصلا قبول ندارم به نظرم ادم باید با علم روز پیش بره ولی در کنار قران که خدایی ناکرده به بیراهه نره
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزیز
تا وقتی که کسی نتونه جلوی مرگ رو بگیره
تطهیر از مدفوع مهمه
در موعدی که دیگه موعدت سر اومد و باید بار سفر ببندی نمی پرسند که دکترای ریاضی داری یا از ماتریس و حد سر در میاری میپرسند چقدر به حکم خدای حد وانتگرال و ماتریس عمل کردی؟
شما بی سواد باش یا دکترای ریاضی (البته خیلی ناشیانه خودت رو دکترای ریاضی معرفی کردی)اونجا عمل به احکام مهمه
علمی ارزش داره که انسان رو در مقابل خدا خاضع کنه بفهمه که هیچه مثل دکتر چمران که دکترای الکترونیک از دانشگاه برکلی داشت ولی از همه ما به خدا خاضع تر بود
علمی که انسان رو مغرور نسبت به خدای خودش کنه بی ارزشه برادر
ترسم نرسي به كعبه‌ اي اعرابي كاين ره كه تو مي‌روي به تركستان است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من تمام حرف های شما را قبول دارم ولی سوال من اینه که چرا حتما باید از بین دو گزینه همیشه یکی انتخاب شود؟چرا باید همیشه بین دین و هنر دین و علم دین را و فقط دین را انتخاب کنیم به الله قسم هم میشود دیندار بود هو عالم یا هنرمند این حذف یکی ببه بهای دیگریست که من نمیفهمم دلیلشو.من نگفتم علوم دینی باید نفی بشه من میگم چرا این آقا به کسی که به قدر یک مجتهد از دین سر در نمیاره بگه بیسواد.دقیقا مثل اینست که به کسی که از مسایل پیچیده ریاضی سر در نمیاره بگیم بیسواد.اگر در حرفام توهینی بود از دوستان معذرت می خواهم.
اسی
|
Turkiye
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
۴
جان مادرت صرات یه مطلب بزار که کار خوودت باشه همه مطالب سایت کپی مطالب سایتهای دیگه است اخه این هنره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
۳
۳
سلام بر آرمان, نورا, ناشناس، مجید و ....
1- این که در حال حاضر کار نیروی انتظامی درست یا نه؟ و اینکه سایر مجموعه ها و مسئولین به وظایف خود عمل کرده اند یا نه یک بحث ویژه است!
2- دوم این که هر جامعه مدنی بنابر عقاید و ایدولوژی خود قانون و خط قرمز هایی دارد حتی جوامعه لائیک, لیبرال، دموکرات و ...
3- برخی از کلمات بار معنایی خود را از دست داده انده به خاطر کاربرد بی مورد آن ها و یا سوء استفاده از آن ها مثل آزادی، حقوق بشر و ...
4- در این نوشته ها و کامنت ها وقتی مرور کنیم می بینیم آنهایی که مخالف بی بندباری و آزادی های نادرست بودند توسط کسانی که موافق هر نوع پوشش در هر کجا و ... بوده اند متهم می شوند به چشم چرانی ؟ خیلی عجیب است خیلی بی منطقی است
4- به گفته دوستان مملک با رای مردم قانون اساسی تصویب کرده است. با رای مردم مجلس انتخاب کرده است. با رای مردم رئیس جمهور انتخاب کرده است پس لطفا در مورد دموکراسی و مردم نظر شاذ نفرمایید
5- به قول دوستمان اگر هم طرفدار آزادی هستید بفرمایید تا کجا؟ مثل ... آزادند بفرمایند .... خانم های آزاد را که آزاد می پوشند ... بفرمایند و نیروی محترم نیروی انتظامی و سایر هم مزاحم آزادی آن ها نشوند!!
مرتضي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
۹
۱۰
خدا از سر تقصير اين شياطين شبه انسان نگذره كه دست از سر ما برنميدارن!
زنيكه ها انگار اومدن عروسي!
خدايا به پسران ما غيرت و به دختران ما عفت عطا فرما!
محمد حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
۷
۱۴
واقعا همینا مملکت ما را به گند و کثافت کشیدند
امیر. ه
|
Iran (Islamic Republic of)
مملکت رو امثال تو ................
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
شما فعلا گند اختلاس ها و دین فروشی هاتون رو درست کنید بقیه ش پیشکش!!!!!!!!!!!
ضد نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا اینقدر مشکل داری با ایران میتونی بری.کسی دلش برات تنگ نمیشهآدم اینقدر پر رو؟
جمشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
۱۷
۱۰
درود بر مطهری

که توانست با سعی و تلاش فراوان ، برخورد با بی حجابها را از طریق قانونی بالاخره عملی سازد.
حمیــــــــــــــــــــــــد
|
Iran (Islamic Republic of)
این علی مطهری رو منظورته. وای بحال ما اگه بخاییم به علی مطهریها درود بفرستیم.
محمدرضاپروری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
۱۰
۴
باسلام
اللهم عجل لولیک الفرج
من یک مغازه دارم یکروز به یک دختر خانم تنه آمد مغازه گفتم دختر خوب حجاب و روسریت را خوب کن وگرنه میری چهنم باکمال ... گفت ازدواج میکنم مادر میشم و میرم به بهشت مگر بهشت زیر پای مادران نیست.... ماباید به قرآن و تعالیم اسلامی عمل کنیم افراط نکنیم....
خودنمائى آثار سوء اش مخرب و ماندگار است
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
۷
۸
خودنمائى و جلوه‌ فروشى، يك لحظه است و آثار سوء آن براى كشور، براى جامعه، براى اخلاق، حتّى براى سياست، آثار مخرب و ماندگار است؛


در حالى كه ملاحظه‌ى عفاف، ملاحظه‌ى حدود شرعى در رفتار و حركات بانوان، اگر چنانچه سختى‌اى داشته باشد، سختىِ كوتاهى است، اما آثارش، آثار عميق و ماندگارى است.


خود خانمها خيلى بايد مراقبت كنند مسئله‌ى حجاب را، مسئله‌ى عفاف را؛ وظيفه‌ى آنهاست، افتخار آنهاست، شخصيت آنهاست.

---------------------------------
بيانات امام خامنه ای در ديدار جمعى از مداحان سراسر كشور در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها در 1391/02/23
یه بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
۴
۵
حجاب فقط مخصوص ظاهر نیست وتنها شامل خانمها هم نمیشه بلکه آقایون هم باید بدونند هر چیزی ارزش نگاه کردن نداره مطمئن باشید به هر نامحرمی که نگاه کنید بازخواست میشید و بی حجابی اون توجیحی برای چشم چرانی شما نیست توی یه سایت یه مطلب در مورد خانمهای چادری گذاشته بود که چرا از این کلیپسهای بزرگ زیر چادر استفاده میکنن!!!!!!!! چون باعث جلب توجه میشه!!!!!!!!!! بهتر نیست آقایون در مواجهه با خانمها سرشون زیر بندازن تا متوجه این جور مسایل نشن؟؟؟؟؟ فرهنگ سازی در مورد حجاب هم در مورد خانمهاست و هم آقایون
ليلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
۱۴
۶
من نميدونم چرا هيچكس نمييفهمه كه ما تمام مشكلاتمونو اقتصادي سياسي مذهبي فرهنگي زناشويي ...................................................................................................................حل كرديم فقط مونده لبا خانوم كاترين اشتون و اين بساط گشت ارشاد.
تروخدا بفهميد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شيدا
|
Switzerland
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
۲
۴
ناشناس
از تو كه با وقاحة ودروغگويي ور داشتى يه روايت متواتر تاريخى را كه هر بچه مدرسه اى اونو بلده ومربوط به مغولان وحمله انان به ايران است را تحريف كرده وبه اسلام نسبت داده اى انتظارى نيست.
اسلام اگر با شمشير
ناشناس
|
Switzerland
بله تو راست میگی جنگ قادسیه ای هم در کار نبوده کلا همه مردم ایران از اول مسلمان بودند .
mt1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
۶
۶
اینا همشون ..... اند که جامعه رو به فساد می کشند خدا لعنت کنه کسی رو که این فرهنگ بی حجابی رو تو مملکت رایج کرد
و خدا حفظ کنه اونایی رو که دارند با این بد حجابی مقابله می کنند
دختر مسلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگ شما از سخنان گهربارتون مشخصه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
۸
۴
چطوره اعدامشون کنند.............
یا بن همشون جای رفتگر ها شهر رو جارو کنند
یا این که هر کدومشون رو به یکی از خانه های سالمندان دولتی یا نبمه دولتی یا خصوصی برای رفت و روب بفرستند که مجانی کار کنند....
یا این که به عنوان جلوه بدپوشی
بدهند تاکسیدرمی اشان کنند
بگذارند در یک جعبه تمام شیشه وسط هر میدون..............................
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ایول.خوشم اومد.خیلی خندیدم!یه اسم واسه خودت بذار که بشناسیمت.
عاشق بد حجابها
|
Iran (Islamic Republic of)
این اسمم هست دختر .
ناشتاس
|
Iran (Islamic Republic of)
این نوراه خیلی اظهار نظر می کنه شد یکبار نظر سازنده نده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این آقا یا خانم
عاشق بد حجابها
چرا نظر منو زدی به نام خودت
بی مغزی هم حدی داره
تفکر دزد
ایده دزد
ضد نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی بی فرهنگی !تو الان همزمان به دوتا شغل توهین کردی!رفتگری عار نیست.حداقل بهتر از بیکاری و یا دزدیه.کار کردن در خانه سالمندان هم ثواب داره.البته جای تعجب نیست.تو این چند سال حسابی از فرهنگ بالای شما و همفکراتون مستفیض شدیم.هر چند خودتون خودتونو خیلی با فرهنگ وبا شعور میدونین!!!!!
وای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
۷
۱۱
دختران مردم ازذهنو روان پسران مردم چه میخواهند؟!
تو رو خدا دست از سر کچل من جوون برداری
من که اصلا حلالتون نمی کنم
لعنت خدا بر توی....
بدحجاب خجالت بکش
باور کن تو لس آنجلس وضع اینقدر فجیع نیست
این چه لباسیه که همه چی کاملا مشخص و برجسته معلومه
ا
یک نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
باریک ا... ماهم همینو میگیم.
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
جوونم به دقتت!!! ماشاالله دقیق به همه چی هم دقت کردی ها!
.....
ضد نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نه که تو نکردی آررمان!که اینقدر طرفداریشونو میکنی؟!!!!!!!!!!!!
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
ان الله عليم بذات الصدور!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
۲
۲
اونایی که فامیلهاشونو گرفتن اصلا غصه نخورن فرداآقای .......... یه مصاحبه می کنن و کاسه کوزه نیرو انتظامی رو به هم میریزندهمون فردا همه شون آزاد می شن!
حمیــــــــــــــــــــد
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر من. اونی که میگی چکار کنه شما ها راضی باشید عزیز دلم.اگه به نیروی انتظامی میگه چرا .که این جوابو میدین .اگه به بد حجابها بگه چرا که وامصیبتا.شما بگو چکار کنه همون کارا بکنه.
شيدا
|
Switzerland
|
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
۷
۶
اسلام اگه با شمشير بر ايران حاكم شده بود الان نبايدهيچ يهودا ومسيحى يا زرتشتى در ايران وجود مى داشت.
درحالى كه وجوداتشكده ها وكليسا هاى قديمى واقليتها دليل اين است كه مردم خوش سليقه وبا هو ايران با جان ودل اسلام را كه درس برابر ى وعلم اموزى وعدالت پرورى مى داد بر نظام حاكم كه مردم را رسماًبه ٧طبقه تقسيم مى كرد وعادل ترين
پادشاه ان حاضر نشد در مقابل همه دارايي فرد طبقه پا يئن به فرزند او اجازه درس خواندن بدهدترجيح داده اند.
يك نگاهى به تعداد دانشمندان وشعراء وآثار ارزشمند وادبى وعلمى ايران بعد از اسلام وقبل از اسلام نشان مى دهد كه تمام انچه كه باعث افتخار ايران در قرون وإعصار است ثمره پيوند عاشقانه وعارفانه اين مردم خوش سليقه با اسلام است.
امیر مشهدی
|
Switzerland
شیدا خانم شما خودتو ناراحت نکن، همه میدونن جنایاتی که اعراب در این مملکت کردن، کم از جنایات مغولها نبود. مغولها هرچه کردن نتونستن فرهنگ ایرانی رو به یغما ببرن، اما اعراب چون به اسم دین جلو آمدند و آنچه که ارائه دادن محصولی درست بود، متاسفانه در کنارش فرهنگ عقب مونده ی خودشون رو هم غالب کردن..
دقت کن که من گفتم اعراب نه مسلمانها، چون ایرانیها اینقدر انسانهای فهمیده و با خردی بودن که حساب متجاوز رو با دینی که حالا توسط اون متجاوز وارد شده بود، یکی نکردن!!
لطفا شما هم هیچگاه سعی نکن نقش وکیل مدافع اعراب را بازی کنی، چون مطمئنا با بازخورد مناسبی روبرو نمیشی..
ناشناس
|
Switzerland
قطعا کشتار مردم در زمان حمله به ایران وجود داشته همانطور که پذیرش اسلام به عنوان دینی مناسب بصورت اختیاری وجود داشته . مسائلو قاطی نکنیم . مهم الانه که کسی که پدر و مادرش مسلمان هستن ما هم اسم مسلمان روش میذاریم حالی هرجور که میخواد باشه .
شيدا
|
Switzerland
|
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
۲
۴
با عرض معذرت نمى دونم چرا مطلب ميپره.
بله اگر جايي دنبال نمونه براى تغيير دين يك ملت به زور داغ ودرفش وشمشير مى گردى. بايد تاريخ اندلس يعنى اسپا نياى فعلى را مثال بزنى.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
۱۲
۶
حجاب زورکی عاقبتش همینه ... بزنید توی سر مردم و فردا ...... واسه انتخابات
goshmahi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
۱
۴
این تیپ های دخترا باعثه تحریک پسرای بدبخت می شه که تو این گرونی و مهریه های سنگین نمی تونن ازدواج هم کنن.من که یه دخترمو تقریبا قرتی اصلا اینا رو قبول ندارم.اگه پلیس بودمممم میدونستم چیکارشون کنم
حمیــــــــــــــــد
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر خوب شما که اینقدر تعصب داری بهتر نیست که خودتم بقول خودت قرتی نباشی. البته من نمیخام فضولی در مسایل شخصی شما بکنم .شما ببخشید اگه من دخالت کردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آاوووووخی پسرهای بدبخت ! تو دلت برای اون همه دختری بسوره که سنشون رفته بالای سی و از پسرها محدودیتهای بسیار بیشتری دارند و در یک دنیای مردسالار تاریخ انقضا دارند و از یه سنی نه می توانند ازدواج کنند نه بچه دار . این مردها همین الانش هم در سن سی سالگی با دخترهای هیجده ساله عروسی می کنند....تا زنهایی مثل شما وجود داره زنها وضعشون همینه .
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
۳
۲
ان شاالله که همیشه ادامه داشته باشه.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
۲
۱
دوستان گرامی بنده مخالف آزادی نیستم. مشکل جامعه ما اینه که هرکس به تعبیر خودش در مورد آزادی توجه می کنه و اصلا یادمون رفته که ما مسلمونیم و آزادیمون از نظر شرع مقدسمون تعریف داره.حالا اگه کسی با اسلام مشکل داره یا با بحث عفاف در اسلام آشنا نیست میتونه بره تو این زمینه تحقیق کنه و بفهمه که حرف حساب دین در مورد عفاف و حجاب چیه. اگه قابل دونست و دوست داشت می تونه روی کمک من هم حساب کنه.البته من هم هرچی بلدم از منابع دینی و ملی استخراج کردم.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
۶
۱
اگر بد حجابها آدمهای بدی هستند چطور وقت انتخابات از هر 10 مصاحبه 9 تاش با خانمهای بد حجابه
حمیـــــــــــــــد
|
Iran (Islamic Republic of)
رضا جان بله برخورد 2گانه س.ولی اونجا دیگه پای ابروی انقلابمون مطرحه داداش گلم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
۱
۵
به نظر من این مسائل به کنار
شما چرا بحث سیاسی و انحرافی می کنید

ایا خداوند حجاب را برای زن این گونه تعیین کرده است؟

شما اگر با دولت مشکل دارید

چرا با خدا لج بازی می کنید؟

یعنی نعوذبلله ما از خدا بهتر می فهمیم

پس بهتره مسائل حجاب زورکی و..... از این قبیل وارد این مساله نکنید .

انشالله با طرح های مناسب و سفت تر جلوی این بی حجابی گرفته شود.
حمیـــــــــــــــــــد
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز من .والا دولتم مونده چطور با اینا برخورد کنه .بنده خدا رییس جمهور طرف هر کیو میگیره همونا بهش یه انگ میزنن.یه بار ضد ولایت میخوننش یه بار افراطی و خود سر یه بار هم مثل اون بنده خدا ی منحرف که اسمشم اون بالاها آورده بودن ومتاسفانه از نمایندگان مجلس هم بوده ولی به حرمت نام پدر بزرگوارش نمیشه چیزی بهش گفت به بنده خدا انگ تاسیس کاباره هم میچسبونن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
۴
۱
آرمان
من کاملا با نظر شما موافقم راستی به نظر شما چرا کسی که از سفر اروپا برمیگرده میگه اونجا مردمش اصلا به هم کاری ندارن مردای اروپایی بد چشم نیستند؟شاید زنای اروپایی با حجاب کامل اسلامی تو خیابون قدم میزنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شاید هم مردای اروپایی بیناییشون رو از دست دادند.من به این طور چیزها کاری ندارم فقط میخوام بدونم مسلمون کیه؟؟؟؟؟؟؟؟منی که دم از اسلام میزنم و نمی تونم جلوی نگاهم رو بگیرم و تازه با دیدن چند تار مو تحریک میشم.یا اون اروپایی که با دیدم بدنهای نیمه عریان زنان تحریک که نمیشه هیچ حتی یه نگاه هم نمیکنه
ضد نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اونا دیگه براشون عادی شده.توی ایران همه مردا عقده شده براشون که زنارودید بزنن(بعضیا که مخالف حجابن)!!!برا همین موافق گشت نیستن که برا خودشونم عادت شه دیدن زنای نیمه برهنه
ندی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
۶
۲
واقعا می خوام بدونم به چه اجازه ای از زن و بچه مردم عکس می گیرین؟ چرا مفسد اقتصادی که جرمش حق الناسه نباید چهره اش نشون داده بشه، اونوقت اینهایی که گناهشون حق الله هست و بخشیدن یا نبخشیدنش با خود خدا باید اینطور با آبروشون بازی بشه؟
متاسفم..
ضد نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه کی صورت اینارو نشون داد؟خود درگیر.!!!!
حمیــــــــــــــــــد
|
Iran (Islamic Republic of)
ندی خانم .شما درست میفرماین.عکس گرفتن و نشون دادن چهره درست نیست ولی متاسفانه الان برا خود اونا اینقدر که شما عصبی شدی این مسئله مهم نیس.در صورتیکه دقت کنی میبینی بعضی هاشون دارن لبخند هم میزنن. انشاله به همه مسایل دین به همین دقت و نکته سنجی همه عمل کنیم تا کشورمون رو خودمون سرافراز کنیم.
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
۸
۲
همیشه به بیراهه میرویم این روش برخورد اگر مناسب بود تا الان نتیجه میداد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
۶
۶
درود بر نيروي انتظامي كه حافظ خون شهداي جمهوري اسلامي است و مراقب است خون شهدا پايمال نشود و افسوس بر متوليان فرهنگي
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر همه شهدای عزیز که ما هرچه داریم از خون پاک شهداست ولی آقا محمد انسانهای بزرگی که در راه خدا و برای دفاع از ناموس و شرفشان جان خود را برای نسل ما و نسل های بعد از ما فدا کردند اگرالان بودند هیچ گاه به خودشان اجازه نمی دادند چنین رفتارهایی را با زنان و دختران مردم بکنند این اعمال وقیحانه را به شهدای عزیز و بزرگوار کشورمان نچسبانید و روح پاک و بزرگشان را آزرده خاطر ننمایید. سلام و درود خدا بر همه شهیدان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باهات موافقم ایران.
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
۲
۲
خانمهای مجرد و متاهل از آقایون هیزتر هستند
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
اشکان خان با بدا روبرو شدی نمیتونی جمع ببندی ما هم نمیگیم همه مردا هیزن میگم چنددرصدی ازاقایون هیز تشریف دارن!!!
حمیـــــــــــــــــــــــــــــــــد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
۶
سلام
خواهران و برادران و دوستان و هموطنان و هم کیشان.
یه خواهش از همه دارم من شاید 2ساعت نشستم همه نظراتو از اول تا آخر خوندم یه چندتایی هم پاسخ برا دوستان نوشتم.که همینجااگه به مذاق کسی خوش نیومده از همه عذر میخام در صورتیکه به هیچکس سعی کردم کوچکترین توهینی نکنم.
ولی یه خواهش از همه دارم:
عزیزان من چرا تو اکثر جواب ها بهم توهین میکنیم.یعنی ما همه هموطن و هم دین و ... هستیم همه هم دلمون برا این کشور میسوزه. خب هر کسی نظری داره که نظرش کاملا محترمه.شاید با نظر من و شما هماهنگ نباشه ولی این کار خوبی نیست که بخایم طرف مقابلو مسخره کنیم یابه بیسوادی و بیغیرتی و ... متهم کنیم .فرض کنیم کسی از دشمنان کشورمون اینا رو بخونه در موردمون چه قضاوتی میکنه.بجز میگه ایرانیا بی فرهنگند.
آستانه صبرمون رو بالا ببریم انتقاد پذیر باشیم به همدیگه احترام بذاریم مطمئن باشید خیلی مسایل کشورمون حل میشه نظرمونم بهتر تاثیر میذاره روی طرف مقابل.
ببخشید هدفم نصیحت نبود نظرم رو گفتم .امیدوارم کسی رو ناراحت نکرده باشم .من از همه شما کم سوادتر و کوچیک همه شما هستم .
خداحافظ همه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
۲
۲
چندي پيش به اتفاق برخي دوستان براي كوهنوردي به كوه دماوند رفتيم وبراي صعود به قله مجبور به اقامت يك شبه دركمپ بين راه شديم . آنچه در اين صعود باعث تعجب و مايه تاسف ما گرديد بد حجابي و گاها بي حجابي بعضي از خانمهاي كوهنورد ونيز اعمال منافي عفت بعضي از آقايان وخانمها در بين راه و خصوصادر داخل واطراف كمپ بود و متاسفانه هيچ برخوردي هم با آنها صورت نميگرفت و خوابگاه كمپ هم به صورت مختلط به كوهنوردان واگذار ميگرديد وهيچگونه كنترلي در اين خصوص از طرف مسوولين كمپ انجام نميشد. علاوه بر موارد فوق امكانات ناچيزاين كمپ( ....... ) ازقبيل كمبود تخت براي مراجعين ونداشتن آب وبرق مناسب خصوصا براي دستشوئي ها از ديگر مواردي بود كه واقعا براي كوهنوردان مشكل ساز شده بود. اكنون جاي سوال است كه چرا مسوولين سازمان تر بيت بدني بر اينگونه اقامتگاهها نظارت لازم وكافي نمي كنند وچرابا يد شاهد اينگونه مسائل دركشور اسلامي ايران به عنوان قلب جهان تشيع باشيم ؟!!!
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
وا محمد آقا اینجا رو نذاشتن برای انتقاد‌به نبود امکانات که اشتباه گرفتی!
مصباح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
۲
۱
با سلام من چندتا از نظرها روخوندم اينكه همه حق دارن نظرشخصي شنو بدن خوبه ولي بايد به هم احترام گذاشت.اما نظرمن يه داستانه يا گوشه اي از يه داستانه.((وقتي كه ازش پرسيد از من خواهشي كن كه برات عجابت كنم منتظر بودبگه آزادم كن يا ازمن بگذر اما اون زن بلندشد وگفت ازت يه چيز ميخوام واونهم اينه كه كمي پارچه بمابديد تاخودمونو از نامحرم بپوشونيم تاكسي سر و بدن مونو نبينه ))آره اين كاري بودكه شير زن كربلا كرد من چقدر به حجاب خودم موخانوادم اهميت ميدم چه مردچه زن!
آياشما كه ميگيد مردابايد نبينن از اون بزرگوار بالاتري!كم كاري ميكنيم.كم كاري....
مصباح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
۲
۱
با سلام من چندتا از نظرها روخوندم اينكه همه حق دارن نظرشخصي شنو بدن خوبه ولي بايد به هم احترام گذاشت.اما نظرمن يه داستانه يا گوشه اي از يه داستانه.((وقتي كه ازش پرسيد از من خواهشي كن كه برات عجابت كنم منتظر بودبگه آزادم كن يا ازمن بگذر اما اون زن بلندشد وگفت ازت يه چيز ميخوام واونهم اينه كه كمي پارچه بمابديد تاخودمونو از نامحرم بپوشونيم تاكسي سر و بدن مونو نبينه ))آره اين كاري بودكه شير زن كربلا كرد من چقدر به حجاب خودم موخانوادم اهميت ميدم چه مردچه زن!
آياشما كه ميگيد مردابايد نبينن از اون بزرگوار بالاتري!كم كاري ميكنيم.كم كاري....
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
مصباح باهات موافقم ولی این حرفت کاملا از احساس نشات گرفته,تو میتونی از بانوهای هم دینت بخوای با حجاب باشن ولی ادیان دیگه چی میشن?به اونا که نمیتونی بگی حضرت زینب این جوری بود! پس این زوره قبول کن که زوره! من خودم چادریم ولی این بگیر و ببندارم قبول ندارم.
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
۷
۲
درود بر نيروي انتظامي كه حافظ خون شهداي جمهوري اسلامي است و مراقب است که مال مردم به غارت برود ولی با دختران معصوم که کمی روسریشان عقب است به شدت برخورد میکند
ناشناس
|
Hong Kong
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
۹
۴
حجاب در هیچ تاریخی اجباری نبوده...حتی دوران پیامبران
طاها
|
Hong Kong
ادعا کردی ، مدرکت رو بیار اگه راست میگی ! البته کتابی که نشه ازش ایراد تحریف گرفت خواهشا !
آرمان
|
Hong Kong
طاها جان!
معمولا برای وجود چیزی دلیل و مدرک میارن! نه برای نبودنش!
شمایی که داری بر مبنای اون حکم اجرا میکنی دلیل بیار!
زهرا
|
Hong Kong
آقا طاها اگه شما راست میگی شما یه مدرک بیار که نشون بده حجاب در دین اجباره! حالا ای کاش می‌گفتند فقط مسلمونا با حجاب باشن!این اجبارشون دامن گیر ادیان دیگه هم هست واقعا که زوره!!!
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
۲
۴
کار خوبی میکنید اما بهتر نیست بری اول دوست دخترای بعضی از آقایون رو بگیرد که فساد مالی و شهوترانی جزو زندگیشون شده که از این بابت متاسفم.
ناشناس
|
New Zealand
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
۶
۱
نورا ! تو فکر کردی در غرب صیغه و حرمسرا نیست ؟؟ هست... بدترش هم هست. مردها زن و بچه دارند و سر راهشون به منزل سری هم به مراکز فحشای متنوع و مطابق با نیازهای مختلف مشتری های محترم مذکر ، می زنند !! اینقدر رواج داره که خود فمینیستها هم از دست صنعت فحشا به فغان آمده اند و البته کاری هم بجز نوشتن مقاله و انتشار تحقیقاتشون در سایتهای متروک از دستشون بر نمیاد . چون ثروت و قدرت دست کسان دیگری ست. فکر کردی در غرب مردها به زنشون وفادار می مونند ؟ تا الان در یک کشور غربی بودی ؟ اگه در اسلام تعدد زوجات یا صیغه شرایطی داره و محدود شده است در غرب مردها می توانند هر روز با یک جور زن در مراکز فحشا باشند و روزی بعد با زنی دیگر. جالبه که زنهای این مردها اغلب از این موضوع مطلعند و به روی خودشون نمی آورند ! در غرب زنهای میانسال و بالای چهل یا پنجاه ساله اغلب تنها هستند چون مردهای هم سنشون یا از طریق فحشا نیازهاشون رو برطرف می کنند یا با زن های جوان تر هستند. حتی در بعضی کشورها روسپی گری یه شغل محسوب می شه و به رسمیت شناخته شده! این هم ارزشی که غرب به زنها می ده که از یه طرف می رسه به ملکه زیبایی و دختر شایسته و از طرف دیگه می رسه به مراکز فساد و فحشا ...
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۳
۳
وقتی نظرات و تفاوت هایشان را دیدم ، مطمئن شدم که صراط در صراط مستقیم حرکت می کند . خدا قوت
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
۵
۱
من که شرمنده شهدا هستم.
خانم ها و آقایونی که طرفدار بدحجابی هستند راهو از راهنمای اشتباهی پرسیدن
راهنماهای ما هم حتما ضعیف کار کردن.
اما یه شاه کلید بهتون می دم: هر وقت خواستید از بد حجابی طرفداری کنید یه نگاهی به آسمون بندازید شاید ببینید چه کسایی واسه این مملکت خون دادن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حامد خان حجاب زورکی هیچ جای دین نیومده حالا کی خون داده مهم نیست مهم اینه که چیزی که در غالب دین اجبار بشه دیگه ارزش نداره.
محسن
|
United States of America
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
۱
۱
واقعا دستتون درد نکنه. چون همه مشکلات حل شده و فقط همین مونده. من خدا رو شکر میکنم چون اگه این فشارها رو مردم نیاد هیچ وقت قدر آزادی رو نمیدونن. همین مردم وقتی آزاد بودن چقدر دزدی و کثافت کاری کردن.
پا چناري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
۲
۱
با سلام امر به معروف و نهي از منكر يك فريضه الهي و بر همه افراد و در همه اوقات و زمان لازم و واجب است سوال اينجاست چرا در زمان انتخابات همين افراد با همين نوع حجاب هستند نه تنها كسي به آنها گير نميدهد بلكه تصويرشان در تلويزيون پخش ميگردد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
۲
۴
ازاسلام فقط خشونت رو بلدید.جمع کنید
حلا باز بزارید ازتون تعریف کنند گند زدید متاسفم باشماسرسفره ی ایران میشینم
العبد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
۳
۲
با اکثر نظرای مجید موافقم.جالبه که پسرا نظراشوننطقی تره . البته همشون نه!!!!!!
واقعا خدا و ائمه ی ما همه جا سنتشون این بوده :آقایون چشم کنترل کنیدوهمزمان با اون خانوما هم با حجابی که مورد پسند الگومون حضرت زهرا (س)است تو جامعه حضور پیداکنن.حالا نورا جان و امثال ایشون اگه احساس میکنید که مورد رضایت هستید که هیچ .اما اگه نیستید یه کم به اشتباهاتون فکر کنید و اونهاروبپذیرید و جبران کنید.....خداانشالله کمک هممون کنه که توی این وانفسا به گناه نیفتیم.
یاعلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اون مطقی که ازش حرف می زنی همون مردسالاری و مردمحوریه !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
۳
۴
اگه تو ايران انقدر بد حجاب نباشه وادماي هوس باز نباشن كه امار طلاق وبدحجابي بالا نميره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی خنده داره آدم با مردی زندگی کنه که می دونه اگه نگاهش به زن دیگری بیافته فوری بهش خیانت می کنه ! کلا آدم در همچین زندگی ای احساس حماقت می کنه .
سپنتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
یکی به من بگه
کدومیکی از اینها بد حجابند؟؟
همه مانتوهای گشاد
فقط دوسه مورد شال رنگی هست
رنگ که دیه تو اسلام جرم نیست، هست؟؟

بعدشم، .... دو تا تار مو شده معضل ملی
....
اما یه شال رنگی جرمه!
خوبه والالا
از خدا و ائمه خجالت بکشید
سپنتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
اینو یادم رفت
به فرض که شما آزادی از طبیعت لذت ببری
در طول استفاده از محیط طبیعی و مصنوعی خانمی با زلف پریشان از جلوت رد می شه
مثلا به قول خودت مخل آزادی "نگاه کردنت شده"
حالا به فرض چشمت افتاد بهش
حتما باید مرض روحی روانی بگیری
چشمت پاک باشه خب
اگه چشم پاک نیستی و با یه نگاه هم تحریک میشی، خب به فرض که شدی
اون خانم هم رد شد و رفت
دیگه چی میشه
خب یه لحظه حالت عوض شده
یه استغفرالله می گی و خلاص
اگه بیشتر از اینها فکرت مشغول شد، دیگه خیلی ببخشید باید بگم که یه چیزی به نام "مرض" در وجودت هست
احسان
|
United States of America
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
۱
بابا جمع کنید بساطتونو. یارو داره انسان می فرسته مریخ، شماها تو موی یارو موندید! تو این جامعه میشه کار علمی کرد؟!
احسان
|
United States of America
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
۱
بابا جمع کنید بساطتونو. یارو داره انسان می فرسته مریخ، شماها تو موی یارو موندید! تو این جامعه میشه کار علمی کرد؟!
احسان
|
United States of America
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
۲
بابا جمع کنید بساطتونو. یارو داره انسان می فرسته مریخ، شماها تو موی یارو موندید! تو این جامعه میشه کار علمی کرد؟!
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
۱
بابا جمع کنین بره دین زورکی مگه میشه?کجای دین حجاب اجبار شده؟چرا افراطی عمل میکنین?شاید اون بنده خدای کم حجاب مسلمان نباشه باید به زور چادر سرش کنین?
دستاورده انقلابه دیگه:یا روسری یا توسری!
سجاد
|
Turkiye
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
شهید یزرگوار دکتر بهشتی:
"انقلاب ما انقلاب آرمان‌ها است نه تسلیم آرمان واقعیت‌ها شدن"
آرمان جامعه اسلامی حجاب است حال اگر واقعیت جهان هرچیز می خواهد باشد.
ازاده
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
۱
اقایی که ایه قرانو اوردی در مورد حجاب چرا ایه رو کامل نیاوردی؟اول از همه خدا به مردا گفته نگاهتونو از نامحرم بپوشونید بعد گفته خانوما حجابتونو کامل کنید.چرا ..... منفعتی تفسیر قران میکنید؟در ضمن با وجود این همه گشت چند درصد فساد کم شده؟هیچ چی!دومین کشور فاسد اسلامیم شناخته شدیم.چرا دنبال حاشیه میگردید؟بس کنید ترو خدا!!همش حجاب حجاب مردم از گشنگی دارن میبیرن اونوقت عامل اصلی بد حجابیه دخترای 15 16 سالس؟روز ب روز دزد و قاچاقچی بیشتر میشه تو ملا عام خفت گیری میکنن و .... .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
۱
آنقدر بد مدیریت کردند که زیر زمینی ها آمدند روی زمین !!!!حالا دیگه هم درست بشو نیست !!! ول معطلید ! ببینید انواع و اقسام مانتوها را !!! الی ماشاءا.... مثل گونه حشرات رشد هزار درصدی یافته است !!! حالا هی شل کن و سفت کن کنید !@ وار را آب برد !!!!!
جاوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
۱
۱
به این فکر کنید که آخرش چی همتون جهنمین چرا الکی فکرتونو مشغول میکنین
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
۱
فرهنگ مردم بالا رفته از این حرفها نزنید
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
۱
صراط چرا نظرات من و نشون نمیدی????? واقعا که....
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
۱
صراط تورو خدا نشون بده نظرمو.من میگم دین چیزی و اجبار نکرده تازه اگرم دارن زور میگن بگن مهم نیست ولی فقط بگن مسلمونا باید حجاب داشته باشن بابا چیکار به ادیان دیگه دارن خوب اونا تو دینشون فرض میگیریم حجاب وجود نداره پس دیگه چیکاربه اونا دارن به خدا میشه دیکتاتوریااااا از من گفتن بود.
آیه قرآن سوره بقره:لا اکراه فی الدین.
بهت
|
Germany
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
۳
علاف ها
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
۲
صراط جان دیگه پاسخ های منو به برادران هم فکرت منتشر نمیکنی نه؟
قراره بحث با حرفهای دوستان خودتون تموم شه؟
البته تا همین جا هم نتونستن جواب بدن

اللهم اجعل عاقبت امورنا خيرا
علی
|
Germany
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
امور اخلاقی را به امور حقوقی و قانونی قاطی نکنید دروغ گفتن بد ولی اصولا ضمانت اجرای قانونی نداره در صورتی که از بزرگترین گناهست ایفاء تعهدات یک امر اخلاقی و حقوقی یعنی اگر تعهدی داشته باشی باید به ان عمل کنی وگرنه قانون ( البته با جمیع شرایط ) شما را ملزم می کنه که ایفاء تعهد کنید حالا در مورد حجاب حجاب واجب (یا به گفته بعضی ها مستحب است) حال باید دارای ضمانت اجرایی باشد یا نه به نظر من نباید دارای ضمانت اجرای باشد زیر باید دید ابتدآ شرع برای ان مجازات تعیین کرده یا نه تا انجای که من می دونم بغیر از حکومت فعلی ایران در طول تاریخ از طرف پیامبر یا امامان جرم انگاری نشده است یعنی ضمانت اجرای اخروی داره تا ضمانت اجرای دنیوی مثل غیبت یا دروغ نظر خمینی و طالقانی هم در اوایل انقلاب همین بود . حالا چرا اینا این کار می کنند نمی دونم یه قاعده تو فقه داریم به نام حرمت تنفیر از دین به این معنی که مسلمانان حق ندارند کاری کنند که دیگران از دین متنفر بشند یه نمونه از ان عدم اجاری حد در سرزمین دشمن که توی قانون مجازات اسلامی ما هم امده این عمالی که حکومت انجام می ده به طریق اولی تتوی این قاعده جا می گیره هزاران نفر را از دین متنفر می کنه و این امر تالی فاسد داره
در ضمن نظر اکثر فقه ها اینکه دختر برای ازدواج اعم از دائم و موقت ( متعه ) نیاز به اذن پدر نداره ولی قانون گذار ایران به دلایلی نظر اقلیت فقه ها رو قبول کرده
یعنی اگر دختر ی ازدواج موقت کنه بدون اجازه پدر گناه نکرده هرچند تخلف قانونی کرده ( اینو گفتم که بدونید اسلام دین خیلی خوبیه ولی نمی دونم چرا ابزاری و سلیقه ای اعمال می شه مثلا انجای که هیچ سابقه ای وجود نداره می گن باید انجام بشه ولی انجای که امری باید انجام بشه می گن نه اسلام اینجوری نیست )
حالا اگر به نظر شما اینجور برخورد ها غلط می تونه جامعه رو اصلاح کنه بفرمایید فعلا که حرف حرف شماست ولی به سابقه خودتونم نگاه کنید ببینید چقدر تونستید موفق باشید بعد از این هم هم اینقدر می تونید به مردم راست گفتن یاد بدید نه ریا کار خودتون دروغ نگید بیشتر فکر کنید خدا به زندگیتون نگاه می کنه نه اونی که می گید هستید شاید یکی از همینا که ابروشو می برید از عزیزترین بنده های خدا باشه کاسه داغ تر از آش نشید یه ذره به حضرت علی نگاه کنید ببینید چطوری جامعه داری کرده چطوری تلاش کرده چی گفته ببینید با نهروانیان چقدر مدارا کرد بعد که اونا دست به شمشیر شدن دست به شمشیر شد حالا شما اگخه نمی تونید مثل علی حکومت کنید لطفا بفرمایید کنار تا بیشتر از این گند نزنید
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
۵
حجاب واجبه ولی نه به زور.گناه هر کس هم گردن خودش.خدا اونقدر بزرگ هست که نیاز به نماینده های اینجوری نداشته باشه.
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
افرین ایمان آقا باهات موافقم اینا میخوان کارای شخصی خداروهم انجام بدن بس که خوبن و بی عیب استغفرالله.
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
حجاب علاوه بر وظیفه فردی وظیفه اجتماعی هم هست.
این رو در نظر بگیرید
ناشناس
|
France
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
۱
۱
به نظر من باید حجاب را آزاد بگذارند، تا هرکس که مسلمان است مسلمان باشد و هرکس که مسلمان نیست تظاهر به مسلمانی نکند، خیلی ساده ست
یاشار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
۱
۱
این راهش نیس !!!
کوروش کبیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
۱
۱
ای بابا دیگه بی مزگی هم حدی داره
حسن2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
دفاع از بیحجابی اگه از سمت اقایون باشد از روی شکم سیریه و هیزی .از طرف خانمها هم تا مجردن و در صورت متاهلی تاروزی که افت نکرده باشن.دلیل:اقایونی که هیز نیستن وقصدی در نگاه ندارن چرا خودشونو ناراحت میکنن شما که نمیخواین نگاه کنین شما که عابدین پس بزارین پوشیده باشه چه عیبی داره؟خانمها هم بعد از ازدواج وافت طبیعی خودشون به بیحجابها القابی میدن شنیدنی.مخصوصا اگر پسر دم بخت داشته باشن
ایرانpj
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
۱
خطاب به پسرا / به همون هایی که حجاب رو فقط برای خانمها می دونن واون چشمای کثیف وهیز شون رو جلوش رو نمی گیرن.
البته برای یک طرفه نبودن باید بگم که اون خانمهایی هم که میگن پوشش باید ازاد باشه.باید بدونن که مادریک جامعه ی اسلامی هستیم پس با حجاب اسلامی باید در جامعه حضور پیدا کنیم تازه اگه ناراحتین برین خارج از کشور
بیشتر مردم جنبه ی ازادی رو ندارن
ببخشید سلام