۲۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۳
مامور سازمان جهانی بهائیان:

نباید فعالیت های اقتصادی بهائیان در ایران تعطیل شود!

سازمان عفو بین الملل در پایان یکصد و یکمین کنفرانس خود در شهر ژنو ، با توجه به فشارهای برخی جریان های خاص غربی ، خواستار رسیدگی به موضوع حقوق بهائیان در سمنان شد.
کد خبر : ۶۷۹۹۲
"صراط" - عوامل فرقه ضاله بهایت در گزارشی مغرضانه ، تعطیلی دو کارخانه وابسته به این جریان منحرف را محکوم کرده و از سازمان عفو بین الملل خواستار رسیدگی به این موضوع شده بودند.

به گزارش سرویس سیاسی صراط، سازمان عفو بین الملل در پایان یکصد و یکمین کنفرانس خود در شهر ژنو ، با توجه به فشارهای برخی جریان های خاص غربی ، خواستار رسیدگی به موضوع حقوق بهائیان در سمنان شد.

مامور سازمان جهانی بهائیان در سازمان ملل ، ضمن حقوقی خواندن اعمال معاندانه علیه جمهوری اسلامی ایران ، مدعی شد: اقتصاد از سیاست جدا است و نباید فعالیت های اقتصادی بهائیان تعطیل شود.
این در حالی است که خبرها حکایت از آن دارد که این کارخانه های به اصطلاح تولیدی در ظاهر فعالیت اقتصادی، به ترویج اصول فرقه ظاله بهائیت در کشور می پرداختند.

نظرات بینندگان
جواد خراسانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
۱۳
۱۷
خدا همه این بدئت گزاران و معاندان بی شرف را نابود کند تا زمین از شر عذاب مصون بماند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اول برو و سواد ياد بگير بعد نظر بده بدئت نه دلبندم ( بدعت )
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بدئت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
۱۴
۱۳
اگر وهابی و صهیونیسم خوب شد بهایی هم خوب میشه.
فرزین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
۲۰
۱۵
واقعا متاسفم براتون.
بعد میگین چرا به اسلام توهین میشه.
میگین ما به ادیان احترام میذاریم.
آخه بهایی با مسلمان با یهودی یا زرتشتی همه انسانیم.آپارتاید دینی در ایران شرم آوره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از کی تا حالا بهائیت هم شده دین
اینها جز یک مشت جاسوس وطن فروش چیز دیگه ای نیستند امام خوب اینها را شناخت که لقب جاسوس به اینها داد
ما هنوز هتک حرمت عاشورای 88 را فراموش نکردیم فرزین خان
تاریخ این کشور پر است از خیانت ها و خباثت های این دست پروردگان شیطان از قتل امیر کبیر تا جدا کردن سرزمین های اطراف ایران و تکه کردن کشور تا فتنه 88
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برو به دولت امریکا هم بگو که القاعده و طالبان و مافیا هم با سایر انسان ها برابرند، و با توطئه هاشون نباید برخورد و مقابله بشه!! میشه؟!
انوشه
|
Iran (Islamic Republic of)
فرزین جان بهاییت دین نیست یک تشکیلات جاسوسی و ضد دینی با پوششی به ظاهر دینیه عزیزم .لطفا در باره این فرقه از ماخذ معتبر سیاسی بیشتر تحقیق کن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از كي تا حالا بهايي شده دين؟ پيامبرش كيه؟ امامش كيه؟ كتابش چيه؟
مگه هر كي از جاش بلند شد يه سري خزعبلات سرهم كرد ميشه دين؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
من اعتقادی به بهاییت ندارم ولی بهرحال عقیده ای که بعضی از هموطنان ما به آن گرویدند درست و غلطش پای خودشونه. خیلی قبل تر از اسرائیل هم بوده. اگر عثمانی میرزا حسینعلی نوری را همان ادرنه در ترکیه نگه میداشت چه بسا الان مرکز بهایی ها ترکیه بود. حالا مثلاً با اینکارها بنظرت اینها (که زن و مردو پیر و کوچک ) هستند به اسلام و تشیع باز می گردند. بخدا اگر کسی هم برگرده از سر تقیه است و ناچاری. آخه این چه شیوه مسلمان کردنه. خودتون داستان عاشورای 88 درست می کنید بعد بهش استناد هم می کنید. چهار تا بهایی بدبخت رو گرفتید بعد گفتید اینها سازماندهنده هتک حرمت عاشورا بودند. درد یکجای دیگه است با فرافکنی و این و اون متهم کردن مسئله حل نمیشه. همین الانش هم خیلی از سنی ها به ما شیعه ها همون چیزهایی رو میگن که شما به بهایی ها میگین
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
جالبه خودتون این داستان هتک حرمت عاشورای 88 رو درست کردید بهش استناد هم می کنید.
چهار بهایی بدبخت هم گرفتید فکر کردید دیگه مدارک جور شده.
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
۱
۵
حالا این بهاییت چی هست که اینقدر فعال و مرموزه?
پایگاه جامع شناخت بهائیت
|
Kazakhstan
دوست عزیز پایگاه های زیادی هستند که درباره این فتنه پلید نوشته اند.
سعید
|
Kazakhstan
البته اونهایی که علیه اش هستند شما می تونید اونهایی که موافقش هستند یا بدون پیشداوری بحث کردند همه در ایران فیلتر بودند.
صحبت های کسروی هم تا وقتی مربوط به بهایی باشه منتشر میشه بقیه اش البته منتشر نمیشه.
طلبه سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
۱۲
۸
با تفکر بهائیت باید بعنوان یک فرقه ضاله و گمراه مقابله فرهنگی بشه......
یعنی علمای ما بشینن و صحبت کنند و روشنگری کنند.....
نه اینکه اون ها رو حذف فیزیکی کنند.....
تمام اقلیت های مذهبی و قومی و فکری و چه و چه باید از حقوق شهروندی برخوردار باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
موافقم . اینطور برخوردها تنها باعث میشه ادعای مظلومیت کنند و در خفا تبلیغ کنند . در حالی که علناً بنیان اعتقاداتشون با دو سه تا استدلال ساده بر باد میره .
طلبه سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
صد در صد مذهبی که ساخته و پرداخته ذهن های بیماره توان مقاومت در برابر استدلال های محکم مذهبی الهی و آسمانی رو نداره
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
طلبه جان بازهم میگم که من بهایی نیستم و اصلاً هم اعتقادی هم ندارم که حسین علی نوری یا سید علی محمد باب کاره ای بودند. فقط خواستم بهت بگم همین ضاله ضاله کردنو گمراه خواندن بقیه است که عاقبتش به خودتون رسید.

بقول برتولت برشت در جنگ جهانی دوم:
اول به سراغ یهودی‌ها رفتند

من یهودی نبودم، اعتراضی نکردم .

پس از آن به لهستانی‌ها حمله بردند

من لهستانی نبودم و اعتراضی نکردم .


آن‌گاه به لیبرال‌ها فشار آوردند

من لیبرال نبودم، اعتراض نکردم

سپس نوبت به کمونیست‌ها رسید

کمونیست نبودم، بنابراین اعتراضی نکردم .

سرانجام به سراغ من آمدند

هر چه فریاد زدم کسی نمانده بود که اعتراضی کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز جان
باید کارها رو موازی انجام داد
مناظره جای خود برخورد با تفکر شیطانی جای خود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید خان امروز که به یزید و دار و دسته اش اعتراض می کنند، در حمایت از او برخیز، نکند فردا به سراغ تو بیایند!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز جان شما خلط مبحث می کنی

دلیل نفرت ما از یزید بخاطر این نیست که او یا پدرش اعتقادی به امامت و تشیع نداشته مشکل ما با او بخاطر این است که وی هر کسی را که مخالفش بود و با او بیعت نمیکرد و خکومت وی را قبول نمی کرد میکشت و امام حسین هم بخاطر همین توسط آن ستمگر بقتل رسید.

بهتر در مقایسه ظلم گفتن و ستمگری را باداشتن عقیده دیگر قاطی نکنی. خیلی ها هستند که عقیده یا بر خلاف من و شما دارند و آزاری هم بکسی نرساندند.
ژاتوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
۴
۷
...... بهائي رئيس اين كارخونه است دفتر مركزي شونم ......ه و دارن به طور گسترده تبليغ دين بهائيت رو ميكنن البته ما اشراف كامل داريم به تحركات اينها و مطمئنن راهي به جايي نميبرن و نخواهند برد .بها الله خدا بگم چيكارت بكنه كه اين نون رو تو گذاشتي تو دامن ايراني ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خب شما هم به طور گسترده با تبلیغش مبارزه کن و دعوت به مناظره کن و رسواش کن . با اینطور برخورد های پلیسی به نتیجه نمیرسیم .
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
باشه من موافقم اين كارو بكنم ولي اونها موافق نيستند .اونها ميگن ما اهل قبولاندن چيزي به كسي نيستيم هر كسي خواست ميتونه به ما بپيونده ميگن ما در مورد دينمون با كسي بحث نميكنيم ما فقط ترويج ميكنيم .
يعني ديكتاتوري ديني نرم نرم .
حق سوال نداري خواستي بپذير خواستي نپذير .
و بدبختي اينجاست كه اصلش دينه شيعه است ولي چيزهايي اضافه كردن از تفكرات انساني نه الهي.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خب ژانوارژان جان اهمیتی نداره که اونها روی نظر غلطشون پافشاری کنند . مهم اینه که شما جوانهارو آگاه کنی که وقتی اینها میخوان جذبش کنن خودشون طرف کیش و مات کنن بدون درگیری .
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
ما هم همين كارو ميكنيم .داريم جونها رو آگاه ميكنيم.ولي امان از دست اين ثروت.
ناشناس جان ببين پسر گلم در پوشش كار اقتصادي بيايي ترويج دين بكني اونهم چه ديني بهائيت و در اين راه پول هنگفتي خرج كني و بابا پول دين را تزريق كني و آنقدر راحت طلبي و بي بندباري را در قالب يك دين يا مذهب هم رديف مذهب خود فرد به او بخوراني كه طرف بدون فكر كردن همه چيز را بپذيرد چون يك سري از اصولي كه تو را از خيلي چيزها منع ميكرده ديگر در اين دين نيست و يا خيلي راحت از كنارش گذشته اند. خلاصه ناشناس جان دفاع از دين خدا را بايد در بنامه داشته باشيم نداشته باشيم شكست مان حتمي است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
۱۷
۵
هر شخص حق انتخاب دارد
حق انتخاب دین
حق انتخاب حجاب
.
.
.
حق نفس کشیدن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
آره مثلا تو فرانسه دختران محجبه رو تو کلاس راه نمی دن و یا در بعضی کشورهای غربی خواستی در خصوص هولو کاست تحقیق کنی پدرت در می آرن و در آخر اینکه همونطور که هیچ کس حق نداره تو آب یه شهر سم بریزه هیچ کس هم حق نداره عقاید باطلش رو با مردم عادی(اونایی که اهل علم نیستن) در میون بذاره ... یا حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
علی شما هم کشور مثال میزنی ها ! این همه کشور هست که هم حجاب داشتن آزاده و هم بی حجابی شما اومدی فرانسه را مثال میزنی !؟ الان تو آمریکا هم ه چیز آزاده حتی نقد هولوکاست . بین این همه پیغمبر گشتش گشتی جرجیس گیر آوردی !؟
پایگاه جامع شناخت بهائیت
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز هیچ کس مخالف حق انتخاب نیست. همه حق انتخاب دارند؛ انتخاب هر کس وابسته به علم اوست. علم از راههای گوناگونی به دست می آید یکی هم تبلیغات است. اگر این تبلیغات مسموم باشه آیا نتیجه ای جز علم فاسد حاصل می شود؛ اگر آزاد بود که هر چیزی را در صدا و سیما تبلیغ کنند، هر کس می آمد هر چه می خواست تبلیغ می کرد، یکی می آمد اجناس مضر را مفید معرفی می کرد، یکی می آمد از مواد مخدر تبلیغ می کرد، یکی می آمد فحشا تبلیغ می کرد، یکی می آمد .... و با تبلیغات مسموم خود و زیبا جلوی دادن فاسد، مردم گمراه می شدند.
این که جلوی فعالیت فرق منحرف گرفته می شود به خاطر آن است که مردم با تبلیغ مسموم، افکار انحرافی آنان را حقیقت ندانند، همین.
همه که از حقایق گذشته و حال این فرقه و افکار انحرافی، فعالیت سران و ...، جنایات و ... این فرقه ضاله آگاه نیستند تا بتوانند در باره آنان تصمیم گیری کنند، ممکن است با اندک تبلیغات زشت را زیبا جلو دهند و خرافه را رنگ کرده و حقیقت به نشان دهند...
موفق و پیروز باشید.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
حضرات اقایون علما
شما میپذیری ویروس وارد بدنت بشه بعد باهاش مقابله کنی یا این که پیشگیری میکنی که درمان نکنی
پیشگیری بهتر از درمان است
این برای جسم بود
برای روح از این هم مهمتره
ما بیایم یک طرز تفکر رو مثل ویروس در جامعه رواج بدیم بعد بگیم حالا بریم دنبال اصلاح
خب چرا باید اصلا ترویج کرد
البته که منظور من در عموم جامعه نباید ترویج بشه
در مراکز دانشگاهی یا حوزوی که کارشون با اعتقادات این ادمهاست باید مطرح بشه و کارشناسی بشه
البته دانشگاههایی که علوم نظری سرو کار دارند نه دانشگاه فنی مهندسی
اونی که میگه میشه تو امریکا هولوکاست رو انکار کرد جوک گفته
چند وقت پیش اکبر گنجی همین رو تو بی بی سی گفت که شمایی که از پیامبر کاریکاتور میکشید از هولو کاست کاریکاتور بکشی به 4 میخ میکشونند کاریکاتوریست رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
۷
۱۱
لعنت بر بهاییت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت بر پدر بهاییت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا علی این کشور این کار رو کرد اون یکی کشور این کار رو کرد که به ما دخلی نداره
امیر حامی دکتر جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
۲
۹
ما ندیدم نشنیدیم نخوندیم دینی به غیر از مسیحی یهودی مسلمان وچند دینی دیگه مثل زرتشت حالا این گروه بهائی از کجا واسه خودشون میگن این فرقه منفور دین وپیامبر داره کسائی هم که مان نظر میدن لطف کنید چیزی بدونی بعد بیاید نظر بدین اینها مرتد هستند وطبق کتاب خدا باید باهشون از دم تیغ بزنی بعد برین بخونین ان باب گور به گور شوده که ادعا میکرد اخرین فرستاده است این فرقه منفور با کمک ان روباه استعمارگر بنا کرد وچند احمق دور ور خودش جمع کرد و میگفت من فرستاده خدام خدا بیامورز شهید امیر کبیر داد ان دیونه را تیر باران کرد باید این بقیشون هم تیر باران میکرد ودر اخر این دیونه های که از این فرقه حمایت میکنن بگم طبق گفته تمام پیامبران کتابهای انجیل اخرین پیامبر خدا محمد{ص} است وتمام و هر کی اینو منکر بشه طبق قران کریم مرتد وحکمش هم معلوم است وسلام
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
با عرض معذرت، سنی ها بخصوص سلفی ها همین نظرات شما رو راجع به شیعیان دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره ولی شیعه آیت الله داره همه سنی ها بشینن نمی تونن ثابت کنن حرفش غلطه مجبور میشن شیعه بشن!!! ولی اونا چی! بحث رو قبول ندارن چون استدلالی ندارن... لطفا مغلطه نکنین آقا سعید
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما مطمئنین که اونها بخاطر آیت الله ها نمی تونند ثابت کنند حرفاشون درسته؟
این داستان که همیشه هر دین و مذهبی خودش رو برتر از بقیه معرفی میکنه هست. یهودی ها علیه مسیحی ها اینو میگن مسیحی ها علیه مسلمانان. بهتر نیست بجای این من من کردن ها با عدالت و منطق باهم زندگی کنیم و به اعتقادات همدیگر کاری نداشته باشیم.
اذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
۵
۱۱
این کثافتها کل اقتصاد مملکت را بهم میزنند اشکارا و مخفیانه اخلال در اقتصاد ارزاق ارز وطلا و ...همه اش کار بهاییت است اینها ازاساس دشمن خونی ایران و ایرانیند اسراییل را وطن خود میدانند
فرزین
|
Iran (Islamic Republic of)
آره و مسئولان مملکت هم همه تو این فاجعه اقتصادی بی گناه بوده و هستن!!!
من ایمان دارم که لیاقت هر ملتی همون چیزیه که داره و جمهوری اسلامی نظامی کاملا در شان ما مردم ایرانه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینها به خاظر ....... نه بهاییت . سیاستهای غلط پولی و ارزی بانک مرکزی این وضعو بوجود آورده .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
نکنه خاوری و اون متهم شرکت بیمه ایران که اسمش رو نمیشه برد!!! بهایی بوده.
چقدر ما بهایی داشتیم خبر نداشتیم. خود بهایی ها اگر اینقدر اطلاعات شما داشتند به خودشون امیداور میشدند.
سید امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
۲
۴
یک خطر بزرگ وزارت آموزش و پرورش اخیرا اعلام کرده که به‌دلیل تشکیل نشدن کلاس‌های پایه اول راهنمایی و جلوگیری از ضرر مالی احتمالی به مؤسسان مدارس غیردولتی، مدارس راهنمایی غیردولتی مستقل می‌توانند در مدارس خود دوره پیش‌دبستانی دایر کنند. آنچه مسلم است اینکه مسئولان وزارت آموزش و پرورش بدون توجه به فاصله سنی دانش‌آموزان با کودکان دوره پیش‌دبستانی چنین تصمیمی گرفته‌اند و به آسیب‌های اجتماعی این کار و پیامدهای آن توجهی نداشته‌اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این هم تفکر بهایی هاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
۳
۹
بهائيت= صهيونيسم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
۵
۹
بهائيت مساوي است با وطن فروشي جاسوسي و خيانت. من بجز اينها از بهائيت چيز ديگري نديده ام!
عدالت
|
United States of America
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
۸
۳
در هند از یگانه پرستی تا گاو پرستی آزاد به تمرین آیین خود میباشند ، مشکل ما نداشتن ۳ چیز میباشد
آزادی بیان، آزادی مطبوعات و رسانه، آزادی دین
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
۱
۱
خدمتون عارضم که بهائیت در سمنان اقدام به تبلیغات میکنه و این خلاف قوانین کشوره
-------
روشنفکرنماها هم سنگ فرقه ای که ازدواج با محارم رو جایز میدونه به سینه نزنند