۲۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۹
مسئول انصار حزب الله تبریز:

حزب الله علیه گرانی ها وارد عمل شود

ربا خواری نیز برای برخی از مردم عادی شده است. ایها الناس اسلام ربا دهنده و گیرنده هردو را زنا کار با مادر خود در مسجدالحرام معرفی کرده است. ربا در اسلام حرام است.
کد خبر : ۶۷۹۳۳
"صراط" - حجت الاسلام روح الله بجانی مسئول انصار حزب الله تبریز با انتقاد از وضعیت نامطلوب مردم مستضعف گفت: گرانی های زنجیره ای باید از هم گسسته شوند و مردم را اسیر نکند. مردم ما مردم شریف و انقلابی هستند. هر وقت حضرت آقا اشارتی داشتند مردم وارد صحنه شده اند؛ انتخابات پرشور ، راهپیمایی های گسترده ، خاموش کردن فتنه های پیچیده و قطع حمایت از خود شیفتگان و منحرفین از ولایت نشانه عمق بصیرت مردم است. اما مسئولان برای این مردم فهیم چه کرده اند؟ چه خواهند کرد؟ چرا باید اشراف و ثروتمندان سرمایه دار تر شوند و فقیران فقیرتر؟ چرا فلان مدیر صدها باب خانه و آپارتمان داشته باشد و صدها نفر پول اجاره دادن هم نداشته باشند؟ چه کسی این قضایا را کنترل خواهد کرد.
به گزارش سرویس سیاسی صراط، طلبه عدالتخواه تبریزی با اشاره به فرهنگ سازی های دولتی گفت: تلویزیون و سینما زندگی و توقعات را بالا برده است. هزینه های بسیار افزایش یافته و در آمدهای طبقه محروم کمتر شده است. آیا این خواسته حضرت آقا بود؟ همین فتنه گران دیروز که همگی لشگریان نظام فاشیست سرمایه داری جهانی هستند امروز فتنه اقتصادی را شروع کرده اند. یعنی چه ؟ آقایان باهم مسابقه ثروتمندی می دهند و مردم عادی زیرپای لاستیک های خودروهای صدها میلیونی آقایان خفه می شوند. نا عدالتی تا کجا رسیده است؟ ربا خواری نیز برای برخی از مردم عادی شده است. ایها الناس اسلام ربا دهنده و گیرنده هردو را زنا کار با مادر خود در مسجدالحرام معرفی کرده است. ربا در اسلام حرام است.
بجانی ادامه داد: برخی از مدیران بانکی هستند که در تورم های زنجیره ای برای رباخواری خود افراد طمع کار را تشویق می کردند تا مثلا در گرانی قیر برای پرکردن سودهای آقایان با پول آنان قیر خریده و احتکار نمایند. چرا نباید صدای مردم را به گوش مسئولان نرسانیم؟ چرا باید براحتی و با بی تفاوتی و سکوت خواص همه چیز اینگونه گران شود؟ کجایی حزب الله ؟ وقتی یک طلبه هم از قم بپا می خیزد تا با پیاده روی اش به این ناعدالتی ها اعتراض کند فورا می خواهند سرکوب اش کنند. پیامبر اعظم صلی الله می فرمودند "الناس علی دین ملوکهم" . مردم بر دین حاکمانند. مدیران دنیا زده و خواص غنیمت خوار مردم را رنج می دهند.
روح الله بجانی افزود: حزب الله باید بلندگوی مستضعفین باشد. ما توجیه گر نالایقی مدیران و نمایندگان سهم خواه دنیازده نیستیم. ما حزب الله ایم یعنی یاران ولایت . چرا فرمایشات آقا را نادیده گرفته اند؟ چرا رسانه ها که رسالت بزرگی برعهده دارند ساکتند؟ چرا؟ چرا نمایندگانی که با رای من و تو به مجلس راه یافته اند قصور می کنند؟
اگر حزب الله وارد عمل شود گرانی های زنجیره ای گسسته می شوند . اگر حزب الله وارد عمل شود حضرت آقا مورد یاری قرار گرفته است. موضع ما در مقابل گرانی ها اعتراض به وضعیت موجود است. هر روز همه چیز گرانتر می شوند.
این طلبه تبریزی در پایان خاطرنشان کرد: ما هم از هاشمی حامی سرمایه دار انتقاد داریم وهم از احمدی نژاد فراموشکار.
نظرات بینندگان
طلبه سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
۶۱
۱۷
چند تا تخم (به قول ما مشهدیا)کفتر خوردی زبونت باز شده عموجوووووووون!
تا الان کجا بودی تپل بابایی؟؟؟؟؟؟؟
جوادزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
تپل و... رو ولش کن امام علی(ع): لاتنظر الی من قال انظر الی ما قال
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نظر من کووووووووووووووووووووووووووووووو!؟
آش و آشپز و شوریش دیگه سانسور داشت .....!؟
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
هی یره طالبی سبز ! اظهار نظر سخیف و چاله میدونی ت حکایت از شخصیت نویسنده کامنت داره ! از این جوابی که دادی حدس می زنم چطور شخصیتی پشت این کامنت خوابیده ...
جواب انتقاد و حرف حق رو باید با چاق و لاغری طرف داد ؟
یه گاوچرون بیابون گرد هم منطق و شعورش از تو و امثال تو بیش تره که برای اثبات حقانیت موضع صهیونیستی تون (اغراق نمیکنم واقعا صهیونیستی) به هر چیزی آویزون ! می شین

از اینکه بشار اسدی که در اردوگاه ایران و در مقابل عربستان وهابی و اسراییل و انگلیس و آمریکا هست رو بکوبی مدعی طرفداری از مردم (مزدوران عربستان) سوریه می شی !!
اگه یه ملی گرای واقعی باشرف هم بودی ، باید منافع ایران و ایرانی و کسی که با منافع ایران همراه هست رو بر دشمنان ایران ترجیح میدادی ، اما نیستی !!
طلبه سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
بله آقای جواد زاده
حرفش درسته ولی بحث چیز دیگه ایه....
....
یعنی ما تا الان گرانی نداشتی؟؟؟؟؟
بعدشم.........
چی شده که اونایی که باتوم میگیرن دستشون و با عربده کشی و گردن کلفتی میرن سینما و سخنرانی به هم میزنن و از اینجور .... ها انجام میدن دلشون به حال معیشت مردم سوخته؟؟؟؟؟؟؟
اینا چه کاره اند که بخوان به تعبیر خودشون وارد عمل بشن و اصلا چه برنامه ای دارند؟؟؟؟
محمد رضا بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام ببخشید وقتی یک شخصی در موضوعی سخرانی می کند از سر بی کاری بدون این که تخصص در موضوع داشته باشه همین میشه اصولا از نظر علمای اقتصاد یکی از عوامل تورم کسر بودجه دولت هست وقتی مجلس میگه ...... لذا کسر بودجه رخ میده و باعث تورم میشه حتی علمای ادبیات هم این را می دانستن از قدیم گفتن چو دخلت نیست خرج آهسته تر کن این آقا ..... در صورتی که دولت این نوع بودجه ها را نمی داد تورم کاهش پیدا می کرد آشیخ .... در صورتی که در این بخش جلوی حیف و میل بیت المال را بگیری قطعا تورم کاهش پیدا می کند به دلیل کم شدن کسری بودجه این یک راه حل ساده و حاج آقا هم می تواند خودش دست به کار بشه در بخش خودشان عمل کنن اما !!!! نمی کنن که !!!!!! فقط داد سخن میدن که یک چیزی گفته باشن ائمه سفارش کردن در کاری که علم نداری سخن نگو و امیرالمومنین فرمود ملعون هست اون کسی که کاری را بلد نیست و قبول می کند ....
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
طلبه طالبی اگه کسی باتوم دستشه نباید در اینجور مسائل دخالت کنه ، امثال شماهایی که یزیدوار صحنه عاشورا رو زنده کردین و مسجد آتیش زدین که باید ببندین اون دهن هاتونو
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
طلبه سخیف ! واقعا نوبری !
کشف تازه هالیوودی ؟
چقدم با نورا ست هستی ! تبریک میگم بهت نورا ...
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی به جای اینکه دائم توی محیط سایت بچرخی و هی بنویسی این با نورا سته اون با نورا سته یه نظر درست حسابی بذار!!!
خسته نشدی از بس تهمت زدی و انگ بستی و روی من زوم کردی!؟
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
جوجه ! در حدی نیستی که من روت زووم کنم !
خلایق هر چه لایق !!
لایق همون طالبی هستی
محمد رضا بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام آقا اصل مطالب ما را سانسور کردی و مطلب به سر و ته به نظر میاد دوست من چه اشکالی داره همه ملت ما بدانند قسمتی از کسر بودجه مربوط به بوق هست و..... وقتی بودجه دولت محدود هست و یک عده مخارج اضافی به دولت تحمیل می کنن لاجرم دولت مقصر نیست در این حالت کسر بودجه اتفاق می افته و کسر بودجه یعنی تورم این از ااصول اولیه اقتصاد هست همین ..... هزاران میلیارد تومن بابت ساخت ساختمان های مورد نیاز و ... و .... و غیره از دولت می گیرن که باعث فشار به بودجه و تورم میشه که ملت باید زیانش را بدن صراط هم سانسور کرد و اما بعد در مورد سود بانک ها دوست من وقتی بانک با سود 14 در صد وام میده و یک عده میرن طلا و دلار می خرن و اقتصاد کشور را به هم می ریزن لاجرم طبق قانون اقتصاد بین الملل دولت ها مجبور هستن با هر وسیله ای این پول را از دست مردم جمع کنند که بهش می گن نقدینگی در این حالت وام دادن با سود کم فاجعه ملی هست چون باعث افزایش فزاینده نقدینگی میشه و این نقدینگی وارد بازار طلا و ارز میشه و اجناس گران میشه متوجه شدین تا وقتی رفتار اقتصادی مردم و ثروتمندان در حالت عادی او نیست و سود جویان موجود هستن و این کار ها را می کنن دولت ها هیچ چاره ای ندارن جز این که سود بانک را بالا ببرن و با اعلام اوراق مشارکت و هر وسیله ای دیگه و حتی با بالا بردن سود بانک که به سپرده گزاران داده میشه با این وسیله نقدینگی بازار را جمع کنن تا از تورم ناشی از دخالت در بازار ارز و طلا و دلالی جلو گیری بشه این اصول اقتصاد هست در همه جهان همین هست همیشه اول تحقیق کنیم بعد اظهار نظر کنیم کشور ما اقتصاد بیمار داره و دولت های قبل کوتاهی کردن در کار خو دشان و دولت جدید باید جور اشتباهات آن ها را بکشه البته دولت هم بدون خطا نیست ولی باید منصفانه اظهار نظر کرد
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
چه عصبی!!!
چه بداخلاق!!!
چه قهرقهرو!!!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
ما اینیم دیگه ! خوش ندارم یکی واسه مون کلاس بذاره !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آلوچه ما هم خوش نداریم کسی بهمون انگ بزنه!!!
علی ( از ایران )
|
Iran (Islamic Republic of)
اوی ممل فیتیلتو بکش پایین دایی جون ، اینجا جای یقه کشیِ سیاسی نیست اگه بحث ...... باشه بله تو و امثال تو زیاد ثابت کردید کسی به پاتون نمی رسه اما اگه بحث تیکه انداختن به اندیشه باشه من بدجوری طلبه ی اینم که پوزِ تو یکی رو بزنم ، متحجر ، در ضمن محمد (ممل) نزن دیگه حیف اسم محمدِ که روی تو باشه همون ممل خالی برات بسته دایی جون
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
نورااااا ............. هرهرهر
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی............قرقرقر!!!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
هفت شنبه ! اگه لاتی واسه شکلاتی ! مال این حرفا نیستی رفیق طالبی !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
(طلبه) سبز
به درسایی که موحونی یه ذرا هم عمل کن
تراب
|
Iran (Islamic Republic of)
اینو ازت قبول دارم طلبه لجنی بهت مثبت هم دادم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انصار چه جوری میخاد با گرانی مقابله کنه ؟

با چماق ؟
آنتی اسفندیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
۱۲
۳۷
خیلی خوب گفته . حزب الله یعنی همین . ایکاش همه حزب الله علیه گرانی ها راهپیمایی کنند.
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
راهپیمائی های هدایت شده برای این منظورها، حتی اگر انجام شود، قرار نیست خاصیتی داشته باشد. به راه پیمائی های آزاد هم مجوز داده نمیشود، بنابراین......
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
اشنا تو توو بولتن هم کامنت میذاری مگه نه؟ اگه اره که یه سوال داشتم بعد ازت میپرسم
آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
۳۱
۱
طلبه عزیز الان وام میدهند با سود 30درصداین ربا نیست ؟چرا هیچ کس جلوشونو نمی گیره اگه همینطوری بریم ربا که سهله گوشت هم را هم خواهیم خورد زمان شاه وقتی مردم دچار مشکل میشد طلبه ها که سهله کل حوزه بپا میخواست اما حالا که فقر فساد واعتیاد داره مملکت نابود میکنه چرا صدایی از طرف حوزه نمی آید؟ آیا صرف اینکه فقط شعار بدهیم یگوییم مملکت ما اسلامی است همه چیز حل شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای آزاد . خب این طلبه از طرف تفکر حوزه فریاد می کشد
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
آزاد جان، اولاً اسم قابل اتهامی را برای خود انتخاب کرده ای، ثانیاً حرفهایت سخن اکثر مردمی است که در این رانتها و بخوربخورها سرشان بیکلاه مانده، مثل خود این فقیر. ضمناً، بدانید که وام با بهره 30 در صد را هنوز به هرکس هم نمیدهند و آنهم پارتی و ضامن لازم دارد.
سید امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
۸
۲۱
افرین بر شما. کار حزب الله فقط مبارزه با به اصطلاح بد حجابی نیست . اینقدر مشکلات در این کشور هست که بد حجابی کوچیکه. لطفا از حزب الله لبنان یاد بگیرید که بی حجابه هم طرفدارشونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این چه حرفیه ؟ هم مبارزه با بدحجابی لازمه هم مبارزه با گرانی
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعاً راست میگوئی که حزب الله لبنان از بیحجابها هم طرفداردارد؟ من شنیده ام از مسیحیان هم عضو دارند. سید حسن نصرالله شخصیت خالصی است، خداوند تائیدش کند.
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
اشنا اگه سید حسن توو لبنان مسیحیا طرفدارشن رهبر ما توو کل دنیا طرفدار داره حالا ایران رو ول کن که یه عده عادت کردن بخورن و غر بزنن چون مردم ما کلا خیلی خاصن و با استانداردهای جهانی فرق دارن
مشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
۲۳
۴
اصلا چطوره تمام ارگانها رو تعطیل کنندو اختیار مملکتو بدن دست شما.اظهار نظر در هر موضوعی شان آدمو میاره پایین.
قشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
چه اظهار نظری ؟ همه گرانی رو دارن میبینن. واقعا مشنگی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخ اگه بشه چی میشه
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
تمام .....س مشنگ
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
جواب جناب آفتابگردون: ما سیدحسن را شاگرد رهبر عزیز خودمان میدانیم و واقع امر، من از بکاربردن اصطلاح " خودمان" هم اکراه دارم. درستش خودمان، و خودتون و خودشون است. شما چنان دفاع کرده اید که گوئی ما سیدحسن را رقیب میشماریم، نه هردو باورمان یکی است. اما در باره فرق مردم ما با استانداردهای جهانی، که ضمن ابهام توی فرمایشتون بهرحال آنرا قبول دارم، باید بگویم
این فرق داشتن خیلی جاها سبب خسارت ملت ما شده، در حالیکه بندرت دست آوردهائی هم داشته است.
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا اشنا جان همین فرق باعث پیشرفت ما شده چوون تمام برنامه های دنیای استکبار رو به هم میریزه
مثلا تبیعت انسان اینه که وقتی ادم رو از کاری بر حزر میدارن ادم اون کار رو ترک میکنه ولی در مورد مردم باید بگم دقیقا ما مردمی هستیم که وقتی بهمون میگن یه کار رو نکن برعکس میریم مو به مو همون کار رو میکنیم
(محض خنده
یه جا توو خبر ورزش بود فکر کنم خوندم که کارلس کیرش گفته بود ایرانی ها موقع رانندگی هر کدوم یه پا شوماخرن
با نهایت سرعت یهو میپیچن یا لایی میکشن به نظرت استاندارد رانندگی توو جهان اینه)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفتابگردون جان كي گفته "طبيعت انسان اينه كه وقتی آدم رو از کاری بر حذر میدارن آدم اون کار رو ترک میکنه" ؟!!!
پيامبر(ص) ميفرمايند طبيعت انسان به گونه ايست كه حتي اگر او را از دست زدن به پشكل هم منع كني بايد حتما آن را بشكافد تا ببيند درونش چيست! يا حضرت علي(ع) ميفرمايد انسان به هر چيزي كه از آن منع شود حريص تر ميشود. (البته دقت نقل احاديث كلمه به كلمه نيست. نقل به مضمون از نهج الفصاحه و نهج البلاغه)
مثالي هم كه محض خنده زدي نمونه‌اي كوچك است براي حرف آشنا كه گفته اين فرق داشتن خيلي جاها سبب خسارته. آدم كه به درد جامعه‌ش نميخنده دختر خوب! كروش هم فقط خيابون ما رو ديده اينقدر شاكي شده. واي به حال روزي كه از دنياي سياست و فرهنگ سياسي ما هم سر دربياره. كه البته با وارد شدن به دنياي فوتبال ما، ناچارا كمي صابون سياست هم به تنش خواهد خورد...
در ضمن در جواب آشنا ميتونم بگم، تنها تصاويري از زنها كه تلويزيون ايران براشون با نرم افزارهاي كامپيوتري يقه و آستين نذاشته! در مستندهايي از لبنان بوده كه زنها عكس هاي سيد حسن رو به دست گرفته بودن و يا جلوي ماشينشون نصب كرده بودن و خودشون رو عاشق و طرفدار سيد حسن و جنبشهاي مقاومت ميدونستن.
سید امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
۱۸
۱
حجت الاسلام روح الله بجانی لطفا از وضعیت نگران کننده حقوق فرهنگیان هم بگو
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
بذار اینو حل کنه، بعد بریم سراغ حقوق فرهنگیان، یکی یکی حل میکنند و میان جلو.
حالا که خیال پلو ه، بذار چرب تر باشه.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
۵
۲۴
وقتی یک آخوند دم از گرانی می زنه و رییس جمهور خدوم را فراموشکار معرفی می کنه بهش می گن آخوند غیر منطقی...
این اصلاح طلبه چون هم هاشمی را کوبیده و هم رییس جمهور محبوب دلها را
محمد (ممل)
|
United States of America
محبوب دلها !!!
طلبه سبز
|
United States of America
رییس جمهور محبوب دلها را ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟
آشنا
|
United States of America
خوب نخواسته بیش از فراموشکار چیزی بگه و برای اینکه گناه یا جرمی به او نبسته باشه، توجه داشته به : لا تواخذنا بما نسینا او اخطانا که خداوند میفرمایند ما را بابت فراموشی و اشتباهمان مواخذه مکن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
۴
۱۵
عده ای با به وجود آوردن گرانی و قیمتهای بالای کاذب به دنبال اغتشاش افکار و نارضایتی عمومی هستند. دستهایی پنهان به این مسئله و با نقشه هایی سازمان یافته دامان می زنند.
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
امان از این دستهای پنهان، خوب دیگه پنهان نیست، مال شیطان امپریالیزم یا رژیم غاصبه، تا ریشه اینا کنده نشه، آش همین و کاسه همینه. چون نزول خورها، گرانفروشها و اختلاس چی ها و ......بالاخره باید این پولها را به - بلاتشبیه - کعبه آمالشان ینگه دنیا برسانند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خب اگر دولت نمیتونه این شرایط کنترل کنه استعفا بده و بره بذاره یکی دیگه بیاد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
۲
۴
البته منظور ایشون از سرمایه داری مطمئنا نظام سرمایه داری است...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
۱۲
۲
ربا خواری نیز برای برخی از مردم عادی شده است. ایها الناس اسلام ربا دهنده و گیرنده هردو را زنا کار با مادر خود در مسجدالحرام معرفی کرده است. ربا در اسلام حرام است.
------------------------------------------------------
پس چرا بانکها ربا می گیرند؟ جواب: چون مصلحت نظام اسلامی این است! فعلا با اوضاع کنونی بانکها مجبورند ربا بگیرند تا اسلام حفظ شود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ربا حرام است چه بانک چه اشخاص
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
کاراسلام هرگز به جائی نمیرسد که برای حفظ آن ارتکاب گناه لازم باشد. بانکها با سپرده گزاران و وام گیرندگان عقود شرعی اسلامی امضاء میکنند و درمورد علت یکسانی سود علی الحساب و سود قطعی استدلالاتی دارند. اکثر مردم باین نیت با بانکها معامله میکنند. اگر بانکها دروغ میگویند و آن عقود اسلامی مورد ادعا صوری است و طرز عمل همان است که دربانکهای خارج - غیر مالزی - معمول است، آن وقت گناه تدلیس یا تقلب هم به حوب کبیر رباحواری و ربا دهی اضافه میشود و خوب هرکه اطلاع و نقش دارد مرتکب همان گناهی است که شما ناشناس عزیز میفرمائید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آشنا جان هرکسی که اندک اطلاعاتی درباره اقتصاد و عقود اسلامی داشته باشه میدونه که اینها همش کلاه شرعیه . خدا بهمون رحم کنه و عذاب نازل نکنه خوبه .
تراب
|
Iran (Islamic Republic of)
اشنا جان فعلا رسیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
۸
دیگه از کی انتقاد داری ؟؟؟؟؟؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
۸
تا سه قوه که ادعای حزب ا... هی بودنشان گوش زمین و زمان را در حرف زدنشان کر نموده عزم راسخ نشان ندهند روزگار همین است که می بینید ،
روسای سه قوه باید آگاه باشند که این انقلاب توسط جانفشانی یتیمان آل محمد ۳۴ سال خودش نگه داشته روزی فرا می رسد که به خاطر هر دم بازدمتان دو پاسخ خداوند با حضور امام و شهیدان را باید بدهند
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
علی جان، قربان اسمت، روسای سه قوه خودشان در این چیزها وارد تر از من و تو هستند و با دانستن همه چیزهائی که من و تو نمیدانیم، راه فعلی را - خوب یا بد - می پیمایند.
مقیسه کن امنیت زندگی در یک قصر بزرگ را با باصطلاح زندگی با 5 سر عائلی ریز و درشت در یک اطاق 12 متری اجاری سر کوره های آجرپزی که هر وقت صاحب ملک برای اخذ اجاره می آید، تن آن زن و بجه بی پناه بلرزه در می آید و پدر از شرمندگی " ندارم، حقوقمان را نداده اند مصلحتی" آب میشود.
امیر حامی دکتر جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
۱
۱۴
حسن حاج آقا ما به شدت از شما حمایت میکنیم برادران شما پشت شما هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مطمئن هستم که قصد تخریب جناب جلیلی داری چون مشخصه که اینجور تابلو تبلیغ کردن نتیجه عکس داره .
مزدک
|
United States of America
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
۱۷
۲
طلبه عزیز گوش مردم از این حرفها پره و اتفاقاً تمام بدبختی این ملت ناشی از این شعارهای بی سر وته می باشد.34 ساله مملکت دست شما حزب اللهی است و هر جا حضور پر رنگ تری داشتید ....... ...... نماینده شاخص شما بود که با عین این شعارها دولت را در دست گرفت ولی با داشتن بیشترین درآمد تاریخی نفت،بیشترین فساد را رکورد زد.روز به روز فاصله طبقاتی زیادتر شد و مردم مستضعف،ضعیف تر شدند.آمار فقر و فحشاء و اعتیاد و بیکاری و هر چه مفسده است بیشتر شد.
شما نمی توانید معیشت مردم را سر و سامان بدید چون در یک بازار سالم و رقابتی آنکه خدمات بهتر و قیمت مناسب ارائه میدهد می ماند و گرانفروشی خود به خود حذف میشه.برای ایجاد زیر ساخت چنین جامعه ای باید با دنیا تعامل داشت،باید هر کسی سر جای خودش باشه و این با اصول شما همخوانی نداره.
وظیفه اصلی شما حفظ دین مردمه که از این هم غافل شدید و باعث شدید مردم دین گریز شوند پس بهتره اول کار اصلی تون را انجام دهید ببینیم می تونید یا نه.
من به عنوان یه نفر از این مردم که فقط کار کرده ام و کار کرده ام و خدا را شاکرم که یک ریال نه مال حرام وارد زندگیم کرده ام و نه حق کسی را پایمال کرده ام ، از شما حزب الهی ها تمنا دارم این کار را نکنید و اجازه دهید همین قانون اساسی نیمه مدرن که ثمره بیش از صد سال مبارزه آزادیخواهان این مملکت اجرا بشه.
اگه قصد خیر دارید امتحانش ضرر نداره چون از وضع فعلی که بدتر نمیشه.
نورا
|
United States of America
مزدک درود بر تو که آزاده ای.
محمد (ممل)
|
United States of America
مزدک با بخشی از پاراگراف اولت موافقم ... در مجموع شاید برخی اجزاء اظهارنظرت برام تلخ باشه اما بهت احسنت میگم بخاطر اینکه نظر واقعی تو با زبون انتقادی (نه مغرضانه و از روی دشمنی) گفتی ...
از این اظهارنظرت احساس کردم شخصیتت با اون طلبه سبز (کنیز حاج باقر) متفاوته
آشنا
|
United States of America
مزدک جان، خیلی ها با حرفهات موافقند و حرف دلشان است. منهم با بسیاریش موافقم ولی بذاریم ببینیم حزب الله با حسن نیت شاید قدمی مثبتی بردارد یا لا اقل بیاد تکتازان بیاندازد که حزب الله هنوز موجودیت دارد. البته ارزانی ازاین طرق قابل حصول نیست و ممکن است حل و فصل موضوع با کم فروش و گرانفروش و محتکر و رباخوار و ........... زبانم لال افرادی مستعد از حزب الله راهم آلوده کند.
زهرا
|
Canada
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
۱۴
۲
یه خورده چشاتونو باز کنیدو عادلانه به بانکای مثلا اسلامیتون نگاه کنید تا متوجه بشید رباخوار کیه
ناشناس
|
Canada
از ..... خوشم نمیاد ولی یکبار یه حرفی تو صدا و سیما زد که حق بود . گفت ببینید چطوری همه جا بهترین ساختمانها مال بانکها میشه و روز به روز شیکتر میشن .
یک جانباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
۳
۲۲
آقای طلبه سبز، شما منافق لجنی هستید،کلمه طیبه "طلبه" را نجس نکنید.
طلبه سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا من هم این نظر رو راجع به حضرتتان و کلمه پاک "جانباز" دارم
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
سبز؟!!!
این طلبه رو ما میشناسیم ولایتمدار محضه. شماها نکنه یا انحرافی هستین یا ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما هم کلمه جانباز را همینطور !
طلبه سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر بهنام, بنده رو میفرمایند
شما به دل نگیرید
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
از عقل به شکل بدی جانباز شدی!!!حیوونکی!!!
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام به همه دوستان فضا فضای مجازییست و هر کس هر عنوانی رو میتونه استفاده کنه یکی میشه طلبه یکی جانباز یکی دانشجو و ....... چیزی که اهمیت برای همه ما اهمیت داره اینه که هر مطلبی رو اینجا مینویسیم و هر نسبت ناروا و روا یی رو به هر شخصی میدیم همه در دفتر الهی ثبت میشه و یک روز باز گشایی خواهد شد که دیگه خیلی دیره اون وقت مشخص خواهد شد که معنی طلبه که به راحتی از این عنوان مقدس استفاده یا سوء استفاده میشه راست بوده یا دروغ و همه اسامی پس یه کم انصاف و تقوی الهی رو پیشه کنیم
طلبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
۲
۱۵
جناب آقایی که خودت رو طلبه سبز معرفی میکنی بیخودلاف طلبگی نزن اولا طلبه بی رنگه ثانیا ادبیات کاربردی شما طلبگی نیست ویک طلبه نه به هم لباسش نه به هیچکس دیگه ای توهین نمی کنه .مگر اینکه گرگی باشی در لباس میش
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
البته خودشو جانباز معرفی کرده نه طلبه سبز . بلکه حاج آقا رو طلبه سبز معرفی کردن
طلبه سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
هم حجره ای عزیز.....
پس شاید ما رو رنگ کردن؟؟؟؟؟
بنده به ایشون توهین نکردم........
یک سوال مطرح کردم در قالب طنز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کی گفته طلبه بی رنگه ؟ من طلبه سیاه و قهوه ای و خاکستری هم دیدم !
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
طلبه جان من قبلا هم گفتم از اظهارات این یارو مشخصه که صرفا یه طالبی نارس هست !
اگر هم واقعا طلبه باشه ، طلبه یه پس گردنی جانانه هست تا عقلش بیاد سر جاش !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
۲
۵
طلبه عزيز گنده تر از تو ظهور كرده اند و گنده تو هم حرف زده اند اوضاع بدتر شده بهتر نشده است شما هم اگر دنبال معروف شدن هستيد از اين حيث حناي شما رنگي ندارد . اينقدر افراط و و تفريط روا داشتيد تا هر گند و فسادي كه فكرش را بكنيد مملكت را فرا گرفته است و تجربه نشان داده است اصلاح آن حداقل از شماها برنمي آيد .
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان، خیلی سعی میکنم منصف و منطقی باشم و پروتی را که در خیابانهای بالای شهر توی چشم فقرا میرود، بحساب وضع بسامان اقتصادی ببینم، اما از توچه پنهان تا خود را برای چنین باوری آماده میکنم، یک چیزی پیش میاید که مرا به همان Skepticism قبلی و قیمی ام بر میگرداند و به جنابعالی میگویم : حرفات را صد در صدقبول دارم. قربانت.
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
۹
بنظ میرسد احساس شرمندگی پیش خانواده ،نجومی بودن نرخ کرایه در شهرها، بالابودن هزینه های درمان برای بعضی ها پیش نیومده که اینطوری اصل قضیه رو ول کرده اند و جبهه گیری غیرمنطقی میکنند بخدا قسم بنده با ماهیانه 400 هزار تومان :200هزارتومان اجاره خانه میدم،180قسط وام ازدواج ، و با 20هزار تومان .... زندگی میکنم و با پول یارانه ای که محمودجون داده پول آب ، برق، نون وگاز هم تامین نمیشه!
اون وقت رییس اداره ما یه ویلا تو شمال داره و یه برج تو شهر... و چندتا ماشین زیر پای خانواده اش ! محمودجون خوب آبروی کلمه عدالت رو برد!
الهم عجل لولیک الفرج
تراب
|
Iran (Islamic Republic of)
حق با شماست
لعنت بر دیکتاتوری
سیروس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
۷
احسنت بر این طلبه حزب الهی ، اسلام دین عدالت و مهرورزی است .
جالبه بدونیم مدیرعامل بزرگترین بانک جهان اسلام (خاوری جون) پول مردم بالا کشیده حالا تو کانادا واسه خودش حال میکنه
اینست بانکداری اسلامی
اینست عدالت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
۲
۴
طلبه مگه طبیبه است؟؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
۶
سي و چهار سال از اجراي اسلام و حكومت عدل مي گذرد سال به سال دريغ از پارسال !! ...
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
۳
بیاییم گرانی را بهتر موشکافی کنیم.قدرت در دست قوه مجریه است البته فرهنگ هم بی تاثیر نیست حالا خودی یا وارداتی تا برسد به طمع و بی سوادی و مدیریت غلط و ....
جواد از تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
۴
صدور چکهای بلا محل یکی از زمینه های گرانی است که طرف با پول های باد آورده آن را وارد بازار سرمایه می کند و موجبات گرانی می شود واسطه گری در این کشور یک غول هزار سر است که باید از بین برود و الا وضع همین خواهد بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
۵
یعنی میگی حزب الله علیه ا.......... و مو....... وارد عمل بشه ؟ اونوقت چه جوری میشه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خاک بر سرت صراط با این روش منتشر کردن نظرات.
امیر حامی دکتر جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
۳
به تو چه اخر حسودی چشم حسود کور بشه با امدن دکتر همه چی اروم میشه بعد هم شما از اقای دکتر جلیلی چه میدونی شما بری از ان میر حسین وطن فروش خاتمی حمایت کنی نیاد تو کار ما دخالت بکنی
سیدمصطفی حسین پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
۳
سلام : متاسفانه به ما عادت داده اند که همه حرفها ی خوب را فقط از دهان همدستان خود بشنویم و به به و چهچه کنیم و لاغیر !!!! این طلبه عزیزهم حرف حقی زده و درد جماعت کثیری از مردم را فریاد زده است!!! بیائیم یادبگیریم و عادت کنیم که حرف حساب را از همه اطرافیان و راست و چپ خود قبول کنیم و پیوسته برای مخالفی که در فرضیه خود داریم و حرف منطق و حساب میزند کامنت طنز و طعنه نگذاریم و با این مرامی که پیشگرفته ایم اش از این داغتر خواهیم خورد !!!چون هنوز نه حق را میشناسیم و نه حق و حقوق خودرا میدانیم و اینجاست که باید گفت که از ماست که برماست !!!! و خداهم نفرینمان کرده است و گره گشائی نمیکند !!!! و نخواهد کرد !!!!
قدیریان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
۳
۳
ما از صراط کمال تشکر را داریم که اولا اخبار بسیار جالبی مثل اخبار طلبه تبریزی را منتشر می کنن و از انتشار نظرات هم ممنونیم . چون از صراط غیر اینو انتظار نداشتیم آزاد و مستقل
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
گرانی و ارزانی، هر چند گاه آثار منفی مهم و طویل المدتی دارد، بهرحال گذرا است. آنچه مهم است، و باید بابت آن از صراط متشکرباشیم، ایجاد این فضای گفت و شنید برای خوانندگان است که امتیازات آن قابل تقویم نیست. سپاسگــــزاریم.
سیروس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
۱
۵
مراجع محترم هم در این مورد اعلام نگرانی نموده اند ولی کو گوش شنوا !
sadegh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
۴
۲
نظر اکثر مراجع مبنی بر ربوی بودن سود بانکی می باشد.... اما .... آدم حرفشو به کی بگه؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
به نن جونت!!!
محمد زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
۶
آقای جانباز درست گفته اند، تو طلبه سبز نیستی تو منافق لجنی هستی.
سالم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
۱
۷
نورا خانم شما هم زیاد نسوز، شما هم سبز لجنی هستی با این نظرات مزخرفت.
تراب
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا لجنیه
جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
۲
۶
آقای طلبه سبز، از فهوای کلامت پیداست که منافق مفلوکی بیش نیستی.برادر جانباز درست فهمیده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فحوا مجید جان
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
۲
۱
والله چـــه عرض کنیـــم ؟
محمدوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
۲
بنده بعنوان یک دانشجوی بسیجی تبریزی از صراگ کمال تشکر را دارم.
محمدوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
۳
بنده بعنوان یک دانشجوی بسیجی تبریزی از صراگ کمال تشکر را دارم.
باقرزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
۱
۲
سلام صراط جان من نمی دونم شما از کجا آقای بجانی را می شناسید ولی بخدا اخبار و متنی که ازش می زارین یا میگه لب مطالب و حرف دل ما بسیجی هاست. حر های شفاف و خلاصه که عصاره سخنان سخنرانان ولایی است.