۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۸
وکیل خاندان هاشمی رفسنجانی:

سطح زندگی خانواده هاشمی ونک به بالاست / مهدی تحت تعقیب نیست / فائزه اصرار دارد به زندان برود

مهدي مي‌گويد من خودم مي‌دانم كه مرتكب هيچ جرمي نشده‌ام پس نگران نيستم. اين را هم بگويم كه از سال 80 تا 88 و قبل از اينكه مهدي به انگلستان برود، متوسط سالي يك پرونده عليه‌اش باز مي‌شد.
کد خبر : ۶۶۰۵۹
"صراط" - محمود علیزاده طباطبایی وکیل خانواده هاشمی در مصاحبه ای که با یک روزنامه اصلاح طلب صورت داده است به بهانه دفاع از اتهاماتی که رسانه ها به خانواده هاشمی وارد کرده اند تبلیغات مناسبی را برای رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرزندانش کرد .
به گزارش سرویس سیاسی صراط، طباطبایی در ابتدای این گفتگو با بیان چگونگی آشنای اش با هاشمی رفسنجانی ضمن اشاره به این نکته که فرزندان وی از رانت استفاده نمی کنند اظهار داشت که به خاطر فائزه هاشمی زندان رفته و به خاطر مهدي هم ممنوع‌الخروج شده است.
وی در پاسخ این سوال روزنامه شرق که آیا به هاشمی رفسنجانی مشاوره هم می دهد یا خیر گفت: "بله، از من مشورت مي‌خواهند و من مشورت مي‌دهم. واقعا خانه زندگی خود آقاي هاشمي در حد يك خانه معمولي‌معمولي است. من بعد از عيد ديدم كه مبل‌هايشان را عوض كردند. فكر مي‌كنم مبل‌هاي آقاي هاشمي هم‌سن انقلاب بود. در جماران در يك خانه نسبتا بزرگ زندگي مي‌كنند كه يك تيم حفاظتي چند ده نفره در اين خانه همراه‌شان است."
البته وکیل خانواده هاشمی به این نکته اشاره نکرد که مبل های قدیمی منزل رئیس مجمع تشخیص چه ارتباطی با سوال مذکور داشت؟
طباطبایی در تشریح وضعیت ورود به منزل آیت الله هاشمی گفت: "از در اول كه وارد مي‌شويد، محافظان هستند كه معمولا خانواده خيلي راحت نيستند به حياط بيايند. از در دوم كه وارد خانه مي‌شويد يك راهرو خيلي تاريك و كوچك است و يك جالباسي ديواري قديمي. بعد وارد يك سالن حدود 60-50متري مي‌شويد كه يك مبل قديمي داخلش بود كه آن را عوض كردند. كنار آن پذيرايي دو اتاق ديگر هست كه جلسه‌هاي يك مقدار خصوصي‌تر آنجا برگزار مي‌شود. از پله‌ها هم كه بالا مي‌رويد، چند اتاق خواب هست. "
وکیل مهدی هاشمی در توضیح اینکه خانواده هاشمی جزء چه طبقه ای از جامعه هستند اظهار داشت: "بالاخره آقاي هاشمي قبل از انقلاب ماشين داشتند و از معدود روحانياني بود كه بنز سوار مي‌شد. من خودم دانشجوي دانشگاه ملي بودم (شهيد بهشتي الان). همسرم هم آنجا دانشجو بود و با همسر محمد هاشمي هم دانشجو بودند. واقعا وضعيت مالي آنها خيلي خوب بود. سطح زندگي خانواده آقاي هاشمي قطعا ونك به بالا است."
در ادامه این مصاحبه محمود علیزاده با اشاره به اینکه مهدي هاشمی نه تحت تعقيب است و نه در معرض اتهام از قرار بازگشت وی به ایران خبر داده و در چرایی خروج مهدی از ایران افزود: "وی به دليل ماموريتي كه از طرف دانشگاه آزاد به او داده شد براي سركشي به واحدهاي خارج از كشور؛ يعني واحد‌هاي لندن، لبنان و سوريه. البته دنبال گرفتن پذيرش از دانشگاه آكسفورد براي دكتراي علوم سياسي هم بود. مقدمات پذيرش‌اش هم انجام شده بود. پس رفت تا دكترايش را هم بگيرد."
طباطبایی در ادامه این مصاحبه پیرامون حکم جلب مهدی هاشمی و شکایت دادستان علیه وی اظهار داشت: "نه، دادستان اعلام جرم كرده و نه شكايت خصوصي شده. يك دليلي كه مهدي اصرار دارد به ايران برگردد همين فضاسازي رسانه‌اي است كه يك عده عليه او انجام داده‌اند. مهدي مي‌گويد من خودم مي‌دانم كه مرتكب هيچ جرمي نشده‌ام پس نگران نيستم. اين را هم بگويم كه از سال 80 تا 88 و قبل از اينكه مهدي به انگلستان برود، متوسط سالي يك پرونده عليه‌اش باز مي‌شد. پرونده‌هايي در مورد تخلفات مالي در مسووليت‌هاي مختلفي كه داشت؛ از شركت ساخت سازه‌هاي دريايي كه مديرعاملش بود تا بهينه‌سازي مصرف سوخت. شكايت‌هاي مختلفي از طرف بازرسي كل كشور در دادسرا مطرح مي‌شد و من هم چون وكالت مهدي را بر عهده داشتم، همراه با مهدي مي‌رفتيم و پاسخ مي‌داديم و مي‌ديديم كه هيچ دليل و مدركي نيست."

وکیل خاندان هاشمی بدون اینکه از استاد راهنمای مهدی هاشمی در دانشگاه آکسفورد خبر داشته باشد بر این نکته که وی نه در واحد دانشگاه آزاد در آكسفورد بلكه در خود دانشگاه آكسفورد تحصیل می کند تاکید کرده و مطالبی که علیه فرزند رئیس مجمع تشخیص پیرامون مشکلات تحصیلش در آکسفورد مطرح شده است را به گردن یک استاد ایرانی این دانشگاه انداخت .
طباطبایی پیرامون موضوع رساله دکترای مهدی گفت: "مي‌دانم ولي نمي‌گويم! فكر مي‌كنم در ارتباط با ايران است؛ مباني سياسي و ديني حكومت. من به او ‌گفتم چرا اين موضوع را انتخاب كردي، آنها مي‌خواهند سوءاستفاده كنند. او هم گفت من چلاق نيستم، بگذارم آنها سوءاستفاده كنند. گفتم آنها دنبال اين هستند كه اطلاعات بگيرند. گفت مي‌خواهند چه چيزي را پيدا كنند؟ آقاي هاشمي كه همه چيز را مي‌گويد. اطلاعاتي كه من دارم اطلاعات آقاي هاشمي است، جمهوري‌اسلامي چيز پنهاني ندارد. گفت من اطلاعاتي كه به نفع ماست را به آنها مي‌دهم."
در پایان این مصاحبه وکیل خانواده هاشمی رفسنجانی در پاسخ به این سوال که آیا رئیس مجمع تشخیص برای عدم محاکمه فرزندش اعمال نفوذ می کند یا خیر گفت: "آيت‌الله هاشمي هيچ‌گاه براي خانواده‌اش اعمال نفوذ نكرده، براي مهدي هم پا درمياني نمي‌كند. فائزه هم اصرار دارد كه به زندان برود. مهدي هم بدش نمي‌آيد به زندان برود ولي نه به اتهام مالي. " البته طباطبایی به تاریخ اجرای حکم فائزه و علت علاقه فرزندان هاشمی به رفتن به زندان اشاره ای نکرد .
وی در انتهای مصاحبه اش با مظلوم نمایی برای مهدی هاشمی گفت: "اگر تمام خانواده هاشمي هم زنداني شوند آيت‌الله هاشمي واكنشي نشان نمي‌دهد. در اين سر و صداها كه بحث اختلاس سه‌هزار‌ميليارد توماني است و رقم‌هاي در اين حد، مي‌خواهند بيايند بگويند مهدي هاشمي صد‌ميليون تومان را جابه‌جا خرج كرده؟"
نظرات بینندگان
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۴۴
۳۲
خدا آخر و عاقبت همه رو ختم به خیر بکنه !
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان دل كندن از هاشم خان واقعا برات سخته .آره داداش؟
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ژان ! اگه با هوادار هاشمی خوندن من دلت خوش می شه !! و من با این اعتراف غیرواقعی موجب خوشحالی دل یه مومن می شم !! آره برام سخته !!

ولی مطمئن باش هر کسی در صدد تقابل با ولایت بربیاد ، حالا میخواد اسمش ....... باشه یا ......... طومارشو در هم می پیچیم ! منتها اینکه می بینی کمتر به آقای ........ می پردازم و بیشتر به رفتار آقای صاحب قدرت .......... ، بخاطر اینه که شاخ اولی رو یه جورایی و تا حدی شکستیم و تا حدی به بایگانی سپرده شده ولی آقای ......... فعلا تووی بورسه !!!
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
ناراحت نشو باهات موافقم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا به هرکسی که میگن پول زیادی رو از ... آورده،
عده ای میگن قبل از انقلاب هم اینا پول دار بودن
با این تفسیر عده ای هستند که در هر حکومتی پولدارن و یا ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر هاشمی
مجتبی از خراسان
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا فائزه اصرار میکنه من میخام برم زندان،خواهش می کنم،قوه قضایی میگه نه خواهش میکنم من بجای شما میرم زندان،باز فائزه اصرار میکنه ولی در انتها نمیشه،آقا مهدی هم واقعا دل شیر داره دلش میخاد بیاد ولی ما میگیم نیا میای چکار،همونجا باش درست رو بخون.احسنت.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر فائزه شیرزن معاصر!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
نورا کوچولو:
شیرزن به کسی مثل خانم حدیدچی میگن: نه از این بچه مایه دارهای پَرقویی که اگه صبحونه شیرموز نخوره،اشکش درمیاد!!!!!
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
من هم با نورا موافقم
درود بر این شیرزن معاصر ساندویچ خور اون هم تو روزهای پرالتهاب!!!!
کسی که تو اون همه شلوغی و خطر اومده خیابون که ساندویچ بخوره واقعا شیرزنه!!!
نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا واقعا به این ایمان اوردم که تمام نظراتت از روی احساسات وعقده های زنانه ست
جای تاسف داره یکم تعقل بد نیست
نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
خوشم اومد احمدی دلاور
خوب گفتی
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
خوشم آمد، این محمد(ممل) با این نقطه نقطه ....گذاشتن ها منظورش را خیلی بلیغ تر و رسا تر از اونا که متن کامل را مینویسند، بیان کرده است.
آبجي ممل(رز)
|
Iran (Islamic Republic of)
مي گم فائزه اون خبر كروبي رو تو جماران تو سايت صراط خونده ديده ساخته به شيخ خوش تيپ اصلاحات با خان داداش مي خوان برن رو فرم بيان .مگ نه صراط جرات داري نظر منو بچسپون .
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۵۰
۱۸
به روباه ميگن شاهدت كيه ميگه دمم.
زكي. رفتن با يكي مصاحبه كردن كه اگه از هاشمي بپرسي ميگه عليزاده طبا طبائي منا اهل البت .
خجالت هم به ولله خوب چيزي هست يارو ميگه سطح زندگي هاشم خان ونك به با لاست پس سطح زندگي طلحه و ذبير از كجا به بالا بوده.
بابا بزرگ منم زمان طاغوت بنز داشته ولي خدا رحمتش كنه همه رو گذاشت و رفت رفت الان بچه هاش گاري هم ندارن ولي اگه هاشم خان بره بچه هاش كه هيچي بچه ي بچه ي بچه ي بچه هاشم كاندا نشين لندن نشين و بنز سوارن.
خدا ميدونه اگه خيانت كرده كه خدا بزن پس كلش و اگه خدمت كرده كه خدا عوضشو بهش بده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با جمله آخرت موافقم !
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ژانی جون، هزار تا + تقدیم به تو دوست عزیز بخاطراین کامنت فوق العاده ات"
دمت گرم!
++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۳۸
۲۱
.
صراط جون،مصاحبه رو چرا برداشتی؟؟؟
متن کامل رو خیلی خلاصه کردی"
کاشکی همونو میذاشتی تا دروغ هاش بیشتر آشکار بشه!!______________________________
این بنده خدا صلواتی داره از این خاندان دفاع میکنه"
دنبال ثواب و پاداش آخرته"
فقط یه چندجایی بهش کمک شده و رفاقتی موضوع فیصله پیدا کرده،از اون به بعد هم شده جان برکف آقا قلدره!!!
ها.....رف....... کی از موقعیت اش استفاده کرده!!! که این بار دومش باشه!!!!!!
________
به جرآت میتوان گفت .........،با این سیل دروغ هایی که گفت"
یه باره کی میگفتی:
مهدی پاک پاک است"
...اش واسش بمیره که داره توی یه آپارتمان 40 متری !!!! توی لندن زندگی میکنه"
............
_______________________________
تا حالا فکر میکردم،وکیل خاندان هاشمی: ع.م باشد"
چون در قضیه فحاشی به فائزه، چنان پنجه بر صورت زد و فریاد وااسلاما سر داد،و جامه از تن درید،که قاضی رو تحت تاثیر قرار داد!!!!!
========================
خدا کنه توی این دنیا کسی نوکر کسی دیگه نباشه،و بواسطه قدرت کسی،ازش چاپلوسی نکنه که به جایی برسه"

آقای وکیل،خودتی عمو!!!!
با این حرفای صدمن یه غاز،این خاندان تطهیر بشو نیست که نیست!!!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
شاید اکثر حرفات درست باشه ، منتها چون محبوبت تیغه دیگه ی قیچی هست ! و اونم دست کمی از ایشون فعلی نداره ، بهت منفی میدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الآن شما صلواتی زنده به عشق احمدی شدی؟؟؟
دنبال ثواب و پاداش آخرتی؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به كوري چشم مملي من بهت مثبت بدم امين داداش!ممل عقده اي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۲۲
۵
اخی دیدی یه رقم بزرگ بودو پای خاندان هاشمی نبود .
مجتبی از خراسان
|
Iran (Islamic Republic of)
ایول خوشم اومد.خوب رسواشون کردی.
سحرخیز
|
Iran (Islamic Republic of)
نباید همه مفاسد بزرگ اقتصادی را به گردن آیت الله هاشمی و خانواده ایشان بیانداریم.

در تعداد زیادی از موارد ، ایشان و خانواده محترمشان از مفاسد بزرگ ، دور هستند.
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۳۸
۱۱
ببخشید جناب اقای وکیل! از کی یک خانه بزرگ درجماران که یک تیم حفاظت چندده نفره ثابت دران هستند میشود خانه زندگی معمولی معمولی!!!تازه اگر علیرغم بعضی فرمایشاتتون واقعیت داشته باشه
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
لابد انتظار داريد يكي از مقامات عاليه مملكت كه بدخواهان زيادي دارند بدون محافظ باشند؟!
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
نه بابا اینا ساده زیستی را بروند از آیت الله سیستانی یاد بگیرند در ایران هم از آیت الله بهجت درست باش با مردم باش مردم روی چشمشان می گذارند
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز من انتظار ندارم خصوصا ازاقای هاشمی که طبق خاطرات خودشون دراوج جنگ سواربر قایق در استخرباتلفن بیسیم بااقازاده خوددر اروبا درباره وسایل لوکسی که برایش فرستاده صحبت میکند اما این عین صحبتهای اقای وکیل!است که ذکر کردم لطفا مطلب رایکباردیگربخوانید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۳۸
۱۰
ما هم پچول!

هر روز تو روزنامه شرق یه تیتر از آقای هاشمی میزند که نگران مردم و انقلاب هستند،من یه سوال دارم آقای هاشمی در زمان ریاست جمهوری شما که کشور خیلی گل وبلبل بود و به پا برهنه ها خوش می گذشت و .... و شما داشتید زیر چرخ اصلاحات اقتصادیتان مردم پابرهنه را له می کردید در مصاحبه هایتان همه اینها شایعه و دروغ بود بالاخره احمدی نژاد هم استاندار خودته و زیر دست خودت پرورش یافته!
تو از پسرت و دخترت که علیه نظام فعالیت کردن و مدارکش هم برعکس نظر آقای وکیلتان موجود است!دفاع می کنید.احمدی «ژاد هم از آقای "الف-ر-م "و "ر" دفاع می کند.
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
احمدي نژاد و جريان انحرافي را لطفا با يكي از معمارين انقلاب اسلامي مقايسه نكنيد!
آقاي هاشمي كه نميتواند فرزندانش را كه سن قانوني رسيده اند امر و نهي كند!
ملاك اعمال خود آقاي هاشمي است.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
آقای روح الطبیبی:
دفاع کردن هم بلد نیستی"ودلیل های احمقانه میاری"

انتخابات سال 84:
مهدی هاشمی:
درصورت پیروزی پدرم،اختیارات رهبری کاهش پیدا میکند"درحد یک مقام تشریفاتی!!!!

انتخابات سال 88:
فائزه هاشمی:
ما کسی رو به نام رهبری نمیشناسیم!!!! در زمان پدرم و خاتمی که ایشون رهبر نبود !!!!!!
_____________________
در یک مصاحبه: هاشمی از کارها و مواضع بچه هاش حمایت میکنه و اعلام میدارد که از آنها کاملا راضی است!!!!

همسر ایشان که دعوت به آشوب میکند!!!
خودش که پدر معنوی فتنه هست و در نامه ای که ادب و شعورشو نشون میده،بطور غیرمستقیم رهبرانقلاب رو تهدید به آشوب میکند و اتفاقات آینده رو پپیش بینی !!!! میکند"
________________________________
ساده لوحی اگه فکر کنی کارهای دختروپسر بابا،برطبق نقشه پیرمکار فتنه گر"پیش نمیره!!
اونا بلندگوی بابا هستند"
سیاست رو از او آموختند"
مجتبی از خراسان
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی آقای الطیبی شما گنگ هستید،اگر هاشمی نمیتونه بچه ها شو امر و نهی کنه چرا .......؟
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
ميتواند به آنها توصيه هايي بكند ولي در غل و زنجيرشان كه نميتواند بكند عزيز من!

اعمال فرزندان آقاي هاشمي پاي خودشان است و اعمال آقاي هاشمي پاي خودش!

به انسان اختيار داده شده است و هر كس پاسخگوي اعمال خودش است. نوح كه پيامبر بود نتوانست فرزندش را به راه حق بكشاند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درزمان آیت الله هاشمی اوضاع خیلی بهترازامروزبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بعضی ازافرادکه برعلیه آقای هاشمی نظرمی دهنداحتمالاً تادرب نانوایی هم نمی روندتاببیننداوضاع ازچه قراره
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
امين جان از يازده روز خانه نشيني جنابتان هم بگو ، از ماجراي وزير اطلاعات هم بگو ، از ايستادگي بر روي شخص بي صلاحيتي چون رئيس دفترش هم بگو و قس علي هذا!

پرونده كسي كه سنگش را به سينه ميزني هم چندان در ولايتمداري سفيد نيست عزيز جان برادر!

اينها كه گفتيد در حد حرف و شايعه بيش نبود ولي ايستادن ولي نعمت جنابعالي در برابر ولايت در حد عمل بود آن هم بر كرات!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقایان پرنظر
فقط این بیانات رو داشته باشید:


آقاى هاشمى را همه ميشناسند. من شناختم از ايشان مربوط به بعد از انقلاب و مسئوليتهاى بعد از انقلاب نيست؛ من از سال 1336 - يعنى 52 سال قبل - ايشان را از نزديك ميشناسم. آقاى هاشمى از اصلى ترين افراد نهضت در دوران مبارزات بود؛ از مبارزين جدى و پيگيرِ قبل از انقلاب بود؛ بعد از پيروزى انقلاب از مؤثرترين شخصيتهاى جمهورى اسلامى در كنار امام بود؛ بعد از رحلت امام هم در كنار رهبرى تا امروز. اين مرد بارها تا مرز شهادت پيش رفته. قبل از انقلاب اموال خودش را صرف انقلاب ميكرد و به مبارزين ميداد. اينها را جوانها خوب است بدانند. بعد از انقلاب ايشان مسئوليتهاى زيادى داشت: هشت سال رئيس جمهور بود؛ قبلش رئيس مجلس بود؛ بعد مسئوليتهاى ديگرى داشت. در طول اين مدت هيچ موردى را سراغ نداريم كه ايشان براى خودش از انقلاب يك اندوخته اى درست كرده باشد. اينها يك حقايقى است؛ اينها را بايد دانست. در حساسترين مقاطع ايشان در خدمت انقلاب و نظام بوده.
حالا در مورد بستگان و كسان، هر كس هر ادعائى دارد، بايستى در مجارى قانونى خودش اثبات بشود و قبل از اثبات نميشود اينها را رسانه اى كرد. اگر چيزى اثبات بشود، فرقى بين آحاد جامعه نيست؛ اما اثبات نشده، نميشود اينها را مطرح كرد و قاطعاً ادعا كرد. وقتى اينجور حرفها مطرح ميشود، تلقى هاى نادرست در جامعه به وجود مى آيد، جوانها چيز ديگرى خيال ميكنند، چيز ديگرى ميفهمند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شمایی که فرزند نوح را مثال میزنید لطفا بگید که آیا نوح از فرند ناخلفش حمایت کرد ؟ آیا فرزند نوح همراه و همزمان و بطوریکسان با بقیه گناهکاران مجازات نشد؟ آیا نوح از فرزندش حمایت کرد ؟؟؟؟؟؟؟
ایثارگر از کرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۱۵
۳۹
آقای هاشمی خود از بدو تولد خانواده مرفع داشته ونیاز نداشته که این وآن را جابجا نماید اعتبار ایشان آنقدر بالاست که هنوز به برکت انهمه خدمت ایشان است قیمتها ی فعلی را بازمان ایشان آنهم درزمان جنگ وسازندگی مقایسه نمائید ایکه درراه تخریب هستی شما کمر این مردم بیگناه را زیر بار فقر وگرانی خورد ننمائید این اختلاسها زیر سر این معاون آن مشاور این الف آن میم است خودتان راحق بجانب نشان ندهید که فردا نزدیک است بنظر که خلق را به فریبت فریفتی با دست انتقام خلق این زمانه چه میکنی یاحق
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
ایثارگر عزیز خون خودتو کثیف نکن ... مهم اینه که اعتبار نزد کی باشه و قطعا اعتبار در نزد خدا دارای ارزشه ، مطمئن باش خدمت صادقانه (چه از سوی هاشمی و چه از سوی احمدی نژاد و چه از هر مسوول دیگه) در نزد خداوند متعال و مردم پنهان و نادیده نمی مونه ، همینطور هرگونه خیانت و انحراف رو هم مردم هشیارن و متوجه میشن و قطعا مورد محاسبه الهی هم قرار خواهد گرفت.
هر بنی بشری (غیر از معصوم) دارای نقص و عیب هست و البته این طبیعی هست ، نقص و عیب و اشتباه در انجام امورات اجرایی مملکتی چه از سوی موسوی چه از سوی احمدی نژاد و چه از سوی خاتمی و هاشمی موضوعی طبیعی و عادی بوده و هست ، منتها مهم اینه که این نقائص تبدیل به انحراف نشه و موجب نشه که طرف با اسلام و انقلاب و خط و ربط شهدا تقابل پیدا بکنه ، مهم اینه که ایجاد مشکل در امورات اجرایی کشور عمدی و با قصد بهره برداری سیاسی شخصی و گروهی نباشه ، گرونی در کشور عمدی نباشه و با هدف ایجاد تنش و .... نباشه ، خانواده هاشون در برابر قانون با همه مردم برابر باشن ، خانواده هاشون (مسوولین) به این مردمی که هزاران هزار شهید تقدیم انقلاب و اسلام کردن و با خون عزیزان اوناست که این مناصب به آقایون و خانوما ! برسه با رفتارشون و عملکردشون احترام بذارن ، مهم اینه که فرزند آقای فلانی و فلانی با پیرمرد فقیر روستایی در برابر قانون یکی باشن و ........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایثاگر محترم قیمت این زمان با زمان هاشمی قابل مقایسه نیست همانطور که قیمت های زمان هاشمی هم با 30 سال قبلترش قابل مقایسه نیست. .
وکیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۲۲
۱۰
اقای وکیل: ان دنیایی هم هست؟ انجا هم اینطور چهچه بزنی خوب است خود فروشی بچه قیمت؟؟؟؟؟
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
خود فروشی به قیمت رفتن به شورای شهر پول گرفتن از دانشگاه آزاد
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۴۰
۱۳
مردم مهمند که نظر مثبتی نسبت به این خانواده ندارند.
مجتبی از خراسان
|
Netherlands (Kingdom of the)
مردم خراسان از این ایل و تبار بیزارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۱۷
۳۹
درود بر هاشمي واقاي هاشمي چشم و دل سيره .نيازه به اين پولها نداره اين پا پتي هاي جديد حالا هستند كه نداشتند و يك شبه به پست و مقام رسيدند و غارت رو شروع كردند .3000 ميلياردي ها و اختلاسهاي مشابه گواه بخور بخور تازه به دوران رسيده هاست .كه نميدونند چقدر بخورند كه از اونور نزنه بيرون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب اونم همین حدودا شایدم بیشتر خورده که حالا چشم دل سیر شده اگه سیر شده باشه البته اونو ایلش قانونی خوردند اون موقع هیچ کسی نبود که مچشو بگیره
مجتبی از خراسان
|
Iran (Islamic Republic of)
شما احیانا خود آقای هاشمی نیستید.ای ... وروجک.
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
مرد خدا باش نه نوکر دیگران قانون از کجا آوردی چه شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر مرفهین بی درد . درود بر گدا گشنه های پاپتی تاریخ که همیشه با شجاعت علیه ظلم برخواسته اند..
راستی عزیز جون مال شما که سالهاست از اونور زده بیرون و منتها خودتون نمیبینید اما مردم میبینن ...
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
قابل توجه این ناشناس عاشق وشیفته هاشمی ودیگر چاکران ومخلصان این ؟نظام :
آن کس که نداند ونداند که نداند
در جهل مرکب ابد الدهر بماند
حس کردم این شعر واقعا وصف حال خودت هست حیفم اومد براتون نذارم.
سوال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۲۸
۶
این متن برای خنده بود دیگه ؟؟!!
وکیلی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۲۰
۳
وکیل جان برای این مصاحبه تبلغاتی چقدر گرفتی نوش جانت هر چی گرفتی حلالتان باشد چون این خاندان ونک به با لا نشین وضع مالی خوبی دارند اما تورا خدا دروغ سر هم نکن مردم ما بصیرند رفتن به ما موریت و فراری شدن را خوب تشخیص مید ن.
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
۲۰
۲
بسمه تعالی
متاسفانه موضوع این آقازاده و امثالهم این از یک پدیده اجتماعی ناشی می شود که می توان آنرا بقایا و رسوبات شاهنشاهی و اشرافی گری در جوامع درحال توسعه و بویژه خاورمیانه و ازجمله کشور عزیزمان ، دانست و یا نامگذاری کرد. این است که این قبیل آدمهادر این مورد تنها افکار و اعتقادات ارتجاعی دارند و سعی می کنند با دمیدن در این روحیات و ادامه خرافات پادشاهی همان وضع زمان شاه ملغون را در جامعه کنونی ما رونق بخشند. وظیفه همه ما در اینباره روشنگری و بصیرت دهی به عموم مردم است. هرچقدر بیشتر ما این آیین و اداب و رسوم پادشاهی و اشرافی گرایی را ادامه دهیم ، بیشتر درجازده و به اهداف شهدای انقالاب هم خیانت کرده ایم. آیا آنهایی که در 17 شهریور و بعد از آن جان عزیزشان را نثار کرده اند ، برای این بود که بعد از محمد رضا شاه به ... برسیم؟ تکلیف ما غیر از روشنگری و دادن بصیرت چیزی دیگر می تواند باشد؟
آشنا
|
Germany
بله، میتواند از میراثهای دوران شاهنشاهی باشد، اما ما که قبلاً رژیم اسلامی ندیده بودیم، الان به این نتیجه میرسیم که گویا چاره ای نیست رژیم از هرنوعی باشد مسئولین قوم و خویشهای خود را روی کارهای نان و آب دار میگذارند و برایشان رانت درست میکنند، شاید در بعض نظامها بیشتر و در بعضی کمتر ولی رد خور ندارد که این بیماری عام است.
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
۲۰
۵
این آقای وکیل شرم نمی کنه و از خدا هم که خوف نمی کنه. شاید هم متوجه هذیان گویی خودش نیست! بیدار شو داداش بیدار شو!
عباسی از لامرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
۲۷
۲
خدا عاقبت همه را ختم بخیر کند.درپیشگاه عدل اللهی که این حرفا خریدار نداره.از خانواده کی واز کدام حزب وجناح هستی .در دادگاه عدل خداوند مسئول و رهبر وغیره نمی توانند پادرمیانی کنند وهرکس به عملکرد خود گرفتار است . اگر کسی در این دنیا یه ذره هم کار خوب یا بد کند به اعمالش رسیدگی خواهد شد.این دیگه شوخی بردار نیست .
hoda
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
۱۵
۳
خداکنه قبل ازاینکه کلا این کشور به فنابرسه اقامون ازپشت پرده بیاد اللهم عجل لولیک الفرج ذکرهمیشمون باشه اگه اینطور پیش بره سنگ روسنگ بند نمیشه
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
۲۰
۳
تازه به دوران رسیده و پاپتی و گدا گشنه ...این نگاه تحقیر آمیز که طرفداران رف برای مخالفان استفاده میکنن حاکی ازنگاه ارباب رعیتی است اینا خودشون را مالک و صاحب همع چیز میدونن !!!
مرفهین بی درد دوران برده داری و ارباب و رعیتی گذشته ..
همیشه همین گدا گشنه ها انقلاب کردن و طومار خیلی ها رو پیچیدن پس ما گدا گشنه هارو دست کم نگیرید ...
مرعشی
|
Germany
جناب "ناشناس"

در خصوص حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و فرزندان برومند ایشان ، اینگونه سخن نرانید.

فراموش نکنید که حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و فرزندان گرامی ایشان ، تاج سر ملت ایران هستند و ملت ایران نیز باید قدر این گوهر گرانبها را بداند.
ژانوارژان
|
Germany
مرعشي جان پاچه خواري هم عالمي داره ها .
پدر جان اينها كه گفتي تاج سر شما شايد باشن ولي تاج سر ملت نيستن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
۲۰
۴
بابایکی بره دست این فا...........ه رو بگیره خودشو کشت از بس التماس کرد که بره با بفرستینش بره
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
۷
۲۴
من واقعا متاسفم که باید بگم ملت ایران ملتی مرده پرستند و زمانی قدر امثال هاشمی رو خواهند دونست که اونم مثل شهید بهشتی از دنیا رفته باشه . اون وقته که همین ادما به غلط کردن بیفتن.
بینام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
۱۷
۲
اگر وضع مالیشون از ونک به بالاست پس چرا تأکید کرده که یک زندگی معمولیه معمولی دارن.یک بام و دو هوا........
تراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
۱
۸
صرا ط طراطططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططراطططططططططططططططططراططططططططططططططرطاطططططططططططططططططططططراططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططراططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططراطططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططراططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططرارططططططططططططططططططططططططططططططططططططراطرطاطرطاطرططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططراطططططططططططططططططططططططططططططططراطططططططططططططططططططططططططططططراطططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططراططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططراططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططرطاطططططططططططططططططططططططططططططططراططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططراططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططراططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططراطططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططراططططططططططططط
چرا من نمیتونم جواب دوستان رو بدم لطفا اذیت نکن
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
۲
۱۷
درود بر هاشمی قهرمان
حسین قلی خان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
۱۸
۱
والله...جسارت نباشه..بنده نه سرپیازم نه ته پیاز...هییییچ ربطی هم به من تداره که کی چی داره کی چی نداره.اما توی این مطلب یک جمله ای ازاین اقای وکیل دیدم که نوشته:بالاخره اقای هاشمی قبل ازانقلاب ماشین داشتند واز معدودروحانیانی بودند که بنز سوارمیشدند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! میدونیدچرا دارم شاخ درمیارم؟؟؟؟چون نمیدونم چی رو باور کنم...چندسال پیش درروزنامه همشهری خاطرات اقای هاشمی با عنوان " عبور ازبحران" نوشته میشد که دریکی ازقسمتهای اون که خاطرات قبل ازانقلابشون را میگفتن اقای هاشمی فرموده بودن اون زمان من یک ماشین پژو 504 قدیمی داشتم که تازه اون راهم قسطی خریده بودم و............
حالا این اقای وکیل میگه ایشون بنز داشتن و.......
اقا اصلا به من چه ..ببخشید....غ.. کردم..هرکی هرچی داشته وداره نوش جونش ازشیرمادر هم حلال تر..من که هیچی ندارم با یک عالمه سابقه حضور درجبهه های جنگ که البته وظیفه ام بوده وچشمم کور الان کارمند یک شرکت خصوصی هستم که اگه حقوق یک ماهم روندن اون ماه حتی نون نخواهم داشت که شکم خودم وزن وبچه ام رو سیرکنم چه برسه به دادن شهریه دانشگاه ازادبچه هام ولی اصلا حسود نیستم بازم میگم هرکی هرچی داره نوش جونش...حلال حلال حلال....به من چه اصلا...
یاحق
مرعشی
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب آقای حسین قلی خان ،

درست است که حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات خود از خرید یک پژو قدیمی بصورت قسطی صحبت می کند و عنوان می دارد که وضع مالی چندان خوبی هم نداشته ، ولی فراموش نکنید که خرید یک پژو قسطی هم در آن ایام ، کار ساده ای نبوده است.

شاید یک پژو قسطی آن ایام از هزاران اتومبیل بنز امروزی گرانتر و با ارزش تر بوده است.
موسی ذاکری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
۱۰
۲
اقای هاشمی اگر دلسوز نظام و انقلاب است از دیگران یاد بگیرد از ایت الله محمدی گیلانی از جنتی از ایت الله خزعلی که به خاطر اسلام از فرزندانشان گذشتند.حب مال و فرزند و قدرت افت دینداری است.ادم هرچه سنش بالاتر می رود حرصش به مال دنیا بیشتر می شود
حسین قلی خان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
۸
۱
جناب اقای مرعشی
سلام علیکم..ممنون ازتذکر جنابعالی.بنده به هیچ عنوان قصد جسارت نداشتم.اصلا شکل این حرفها نیستم که بخواهم راجع به ایشان اظهارنظربکنم. منظور حقیر فرمایشات جناب اقای وکیل بود که فرمودن حضرت ایت اله هاشمی رفسنجانی درقبل ازانقلاب بنز داشتند بنده یادخاطرات ان بزرگوارافتادم که فرموده بودند پژو داشتند ونه بنز.فقط ازاین جهت عرض کردیم..حالا شما به بزرگواری خودتان ببخشید.بازهم عرض میکنیم هرکه هرچه دارد نوش جانش وازشیرمادرش هم حلال تر.به بنده عوام چه مربوط..منبعد هم دیگر اصلا وابدا درهیچ جا هیچ نظری نمیدهیم که خدای ناکرده حرفی به خطا نزده باشیم که حق الناس باشدکه هم دراین دنیا و هم دران دنیا به عذاب دچاربشویم..ما که فی الواقع دنیایمان شبیه شد به اخرت یزید بعدازعمری جانفشانی وفداکاری..پس زبان به کام میگیریم ودلمان راخوش میکنیم به همان شعرمعروف که میگفت هرکه مقرب تراست جام بلا بیشترش میدهند یاان فرمایش امام معصوم که فرمودندسختی های این دنیاهمه امتیاز وراحتی میشودبرای فرد مومن دران دنیا.امیدواریم به حق پنج تن ال عبا که از مومنان به حساب بیائیم وسرسوزنی ازادعای خدمات مابه این نظام مقدس جمهوری اسلامی ودفاع مقدس مورد قبول درگاه حق تعالی قراربگیردتا انشاالله به واسطه ان درروز حشر درپیشگاه انبیا واولیا روسفیدباشیم و در پل صراط پایمان نلغزد.باز هم ازجنابعالی ومحضرمبارک اقای هاشمی که اززحمتکشان انقلاب اسلامی ونظام هستند صمیمانه پوزش میطلبیم اگر خدای ناکرده جسارتی کردیم حلال بفرمائید انشاالله..
قراقویون لوها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
۸
۲
جناب آقای مرعشی با اون حضرت نوشتن و اطلاعات ریزی که داری حدس میزنم از اقوام خانم هاشم خان هستی. راستی تو اون موقع چه ماشینی سوار میشدی؟
غضنفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
۸
۲
فرض کنیم که اصلا بنز داشته آخرین مدلش رو هم داشته. ما با همینش مشکل داریم. این آقایون مگه بارها و بارها امام تذکر نداده بود که از زندگی اشرافی پرهیز کنند؟ به نظر من اگر دوست ندارن میتونن از اریکه قدرت بیان پایین و اون موقع هر جوری دلشون میخواد هر ماشین که میخوان سوار شن.
green boy
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
۴
قبلا هم گفتم بازم میگم. بقرعان ما ایرانیا لیاقتمون یکی مثه احمدی نژاده.برای ما ژنرال هاشمی و آرتمیس (فائزه هاشمی) حرومه.