۰۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۷

کاش شوهران متعددی داشتیم!+عکس

کاش شوهران متعددی داشتیم!+عکس
مجری زن شبکه آی تی ان در یکی از برنامه های زنده خود که تحت تاثیر امیال نفسانی یک هنرپیشه زن قرار گرفته بود، نتوانست بر احساسات خود غلبه کند و خطاب به مردان گفت: ای کاش می توانستیم شوهران متعددی داشته باشیم
کد خبر : ۶۵۹۵۳
به گزارش صراط به نقل از جام نیوز، در پی رابطه های متعدد یک هنرپیشه زن هالیوودی با مردان معروف و خوش اندام که به تازگی هم در سن ۶۶ سالگی تصمیم به ازدواج مجدد نموده است، مجری زن شبکه آی تی ان در این مورد گفت: «ای کاش ما زنان ایرانی هم می توانستیم مثل این خانم هنرپیشه عاشق، چندین بار ازدواج کنیم و شوهران متعددی داشته باشیم.»
وی در ادامه افزود: «من نمی دانم چرا در ایران وقتی زنی به سن ۵۰ سالگی می رسد تارک دنیا می شود و دیگر به فکر رابطه با مردان نیست و عشق و عاشقی را فراموش می کند.»



در راستای همدردی با این خانم مجری ، همکار وی گفت: «در گذشته ها، زندگی ای که ما در ایران داشتیم با آن همه محدودیت که زن ایرانی داشت وقتی که به زمان رضاشاه می رسیم با هم مدرسه ای شدن دختران و پسران و برداشتن حجاب و دادن آزادی به زنان، تازه ما داشتیم به جلو می رفتیم و پیشرفت می کردیم و جلوی خیلی از خرافات را می گرفتیم که با آمدن جمهوری اسلامی باز دوباره به عقب برگشتیم و آزادی زنها را گرفتند و … آن وقت شما انتظار دارید که زنها با این همه فشار و محدودیت، شوهران متعددی داشته باشند!.»

شایان ذکر است بر فرض که تشکیل جمهوری اسلامی باعث عقب افتادگی زنان ایران شده است و این نگاه ضد انسانی مجری شبکه آی تی ان نیز صحیح باشد اما این سوال مطرح می شود که چرا این مجری که در خارج از ایران زندگی می کند و عمر خود را در دنیای به اصطلاح پیشرفته و مدرن غربی سپری کرده، آرزوی داشتن چندین شوهر را دارد؟ آیا خارج از کشور هم هنوز عقب افتاده است؟!

گفتنی است که امیال شهوانی این گونه افراد در فضای به اصطلاح آزاد خارج از ایران فروکش نکرده و در هر کجای دنیا که باشند آرزوهای نفسانی خویش را در سر می پرورانند.
نظرات بینندگان
ميرمحمد
|
Germany
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
۹۴
۴۰
1. اوباما صريحا از همجنسبازها حمايت كرد ...
2. فرانسه در حال حاضر بانوي اول ندارد و فعلا مردم فرانسه بايد معشوقه اولاند (طرف روابط نامشروع وي)را به عنوان بانوي اول بپذيرند!
3. اين عجوزه هم كه چندشوهر مي طلبد!
...
نتيجه: ظاهرا اونجا دوز تمدن خيلي زياد شده و همشون اوردوز كردن! و ظاهرا ما هنوز بدوي هستيم!!!
نورا
|
Germany
حتما بدوی هستی!
ناشناس
|
Germany
تمدن شما هم لابد خیلی زیاده با این توهین های زن ستیزتان !
ناشناس
|
Germany
زن ستیز مرد ستیز بچه ستیز پسر ستیز دختر ستیز مادر ستیز خواهر ستیز پدر ستیز برادر ستیز ستیز ستیز
ناشناس
|
Germany
کدوم توهین زن ستیز اینکه گفته بشه مثل فاحشه ها زندگی کردن ارزش نیست این زن ستیزه خدایش خودت بگو اصلا روحیه زنانه اجازه میده ملعبه دست مردا باشه و اینکارو ازش محسوب کنه
همون طور که بی عفتی و زن بارگی برای مردان ارزش محسوب نمی شه
teoden
|
Germany
البته ما در عصری هستیم که فقط فاحشه ها بدوی نیستند............
ناشناس
|
Germany
نئاندرتال
ناشناس
|
Germany
عجوزه یک توهین زن ستیزه که در زبان فارسی یا برای تحقیر زنهای مسن به کار برده میشه یا برای زنی که از نظر ظاهری باب میل گوینده نیست. در ادبیات ایران هم مرد پیر رو سمبل عقل و خردورزی و حکمت می دونند و زن پیر رو عجوزه ی زشت رو و سمبل بدیها و زشتی ها!
آبجي ممل(رز)
|
Germany
جواب يه نفر:؟؟؟؟!!!!
برا بقيه : پس اخلاق و احساس و زندگي و .... چي ميشه ؟ خداييش به عنوان يه بچه مسلمون نظرتون چيه ؟
درباره تعدد زوجات هم آيا كسي ميتونه مدعي بشه كه كاملا عدالت رو رعايت كنه و دل همسر اولش رو نشكنه . اسلام دين زيباييه . اگر همه چيزش رو يكجا ببينيم نه اينكه هركسي به نفع خودش احكام و اصول رو تحليل كنه . و بايد بپذيريم كه احكام هاي متعدد و ناگفته اي وجود داره كه هنوز تفسير نشده .
پسرخاله مملي
|
Germany
آي نفس كش كي بود؟ چي بود ؟......هاهاهاها...!
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
۴۳
۱۰۳
چند همسری مانع تداوم زندگیه سالمه و تمرکز زداست
اگر مرد چند همسر داشته باشه
جامعه هم باید به زن این اجازه رو بده
ميرمحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
خودت فهميدي چي گفتي؟؟؟!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اهل فهم فهمیدن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این روتوخانوادت اجراکن بعدنسخه بپیچ
بهائی شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا مرگت بده یونس . الهی ذلیل بمیری که آبروی تنها دختر پدر زنت رو بردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا يونس اگر متاهل و يا بعد متاهل خواهي شد حتما" آزمايشي هم كه شده اين كار را انجام بده تا ببيني چه نتيجه اي حاصل خواهد شد .
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
با تاکید بر حرف میر محمد واقعا خودت فهمیدی چی گفتی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
معلومه فهمید ... اگه خیانت یا به قول بعضیها تنوع طلبی بده برای هر دو جنس بده ! مفهوم ؟!
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
جوابیه ها :
میر محمد : سطح فهم شما پائین تر از حدی ست که پایبندی به اصول اخلاقی رو درک کرده باشه.

نورا : ممنون از حمایت شما.

ناشناس : جامعه باید به این بلوغ فکری برسه ، خانواده من هم بخشی از این جامعه هستند و باید پایبند به اصول اخلاقی رو حفظ کنند.

بهائی.. : زنده باد مخالف من ، از توهین شما ،سطح سوادتون از ادبیات نوشته تون مشخصه..

ناشناس : بله ، اگر من خیانت کنم ، انتظار باید داشته باشم همسرم هم خیانت کنه و این نقطه ؛ نقطه ی جدایی محسوب میشه.

فاطمه : کمی ارتقای ادبیات گفتار و نوشتار کمکتون میکنه بر سطح فهم شما از نوشته.

ناشناس : ممنون از حمایت شما.
تراب
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا اسبی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این نورا کلا اهل فهمه ها!
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
جوابیه : کلا این جور جفنگیات از ادمای خود باوری مثل شما اقا یونس بر میاد که خیلی دوست دارن با کلمات قلمبه سلمبه برداشتهای غلط خود را از مسائل مطرح کرده و خیلی هم ادعاشون میشه ، هر کی هم ایراد بگیره حتما بی سواده ، یه بار دیگه به ایشان توصیه می کنم مطالب دوستان رو بخون خصوصا اونا که گفتن "خودت فهمیدی چی گفتی !!" البته نورا خیلی زود فهمیده ، شما بگو ف ایشان تا تهش خونده ! همین که گفتی چند همسری بقیشو وللش !!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد بشین سرجات!حالتو میگیرم ها!
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
نفهم ! بفهم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه یه بچه به دنیا اومد تکلیف بچه چی میشه ؟
باباش کدومه؟
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
جامعه باز و دشمنان آن..

قرن 21 و آزمایش دی ان ای..
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
۵۹
۲۵
خطاب به این زن اوشکول:
اونوقت اگه یه روز بچه دار میشدی صاحابش کی بود؟
me
|
Iran (Islamic Republic of)
اینو تو بحثای بعدی نگو چون بهت میگن آزمایش ژنتیک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا اگه چند همسری کار غلطیه واسه مردها هم غلطه. این که صاحب بچه کیه رو خیلی راحت با آزمایش دی ان ای میشه تشخیص داد بی سواد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا" يك بچه هم داره انشاءا... باباش پيدا بشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جواد جان آزمايش دي ان اي واسه اينجور موقه هاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا مگه قراره جوجه کشی راه بیاندازند؟! یه دونه بچه کافیه . بلکه زیاده:)
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
جوادفکر کنم مشکلت حل شد داداشم!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اخه الان کی زن دوم می گیره که خانما یاد گرفتن چند همسری برای مردام غلطه دومنش خانمای محترم شما مثلا می خواید اینجوری از اقایون انتقام بگیرید که اگه شما می تونید چند همسر داشته باشید ما هم می تونیم خوب فکر نمی کنید اینجوری به نفع مرداست چون اونا بیشتر خواهان رابطه جنسی متنوع هستن تا خانما؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش اونی که می یاد با اینجور زنی ارتباط برقرار می کنه دنبال بچه و این چیزا نیست و گر نه مثل ادم ازدواج می کرد قبول داری اومد یه حالی کنه بعد باز بره سراغ یکی دیگه خیلی باحاله ادم با کلی زن ارتباط برقرار کنه بدون هیچ مسئولیتی حالا اگه بچه دار هم شدن خانمه زحمتشو می کشه چون وقتی پیر بشه دیگه خواهان نداره بچه مونسش بشه مگه اینکه پولل داشته باشه که فقط به خاطر پولش یکی پیداشه که چند صبای باهاش باشه وگر نه خودتم میدونی یه زن که توی دوران یائسگیه به خاطر تزشح نشدن بعضی هورمونا از نظر جنسی نمی تونه جوابگوی هیچ مردی باشه یا اصلا مردا رغبت نمی کنن ....... ما مردای ایرانی هستیم که بعد از 45 یا 50 سالگیمون باید هر چند که غریزه جنسیمون بهمون فشار میاره بی خیالش بشیم
....
يه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
اين تفکر شما راجع به آزمايش ژنتيک و DNA اشتباه است اين ابزار فقط مي تواند وراثت مادري را تشخيص دهد(البته کامل و 100 درصد نيست ) نه نوع پدري و مشکل همچنان پا بجاست اينکه شما در فيلم ها مي بينيد نيست آنها همه فيلم است و تشخيص اينکه بچه براي کيست در مواردي است که دو پدر و مادر مختلف ادعاي بچه مي کنند و اين آزمايشها با توجه به مشابهت الگوي بچه با الگوهاي مادر جواب را مشخص مي کند حال شما بگوييد وقتي مادر يکي است چگونه پدر را مشخص کنيم ؟!!!
( يه دفعه کل پزشک و متخصص تو صراط پيدا ميشه تز دکترا مي دن کنتور هم که نمي اندازه خدا رو شکر )
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم در نپال چند شوهری رایجه و حتی چند برادر یک زن را می گیرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جواب یه نفر : هر فردی نصف کدهای ژنتیکی اش را از پدر میگیرد و نصف دیگر را از مادر و از شباهت ژنتیکی براحتی قابل تشخیص است . الان علم ژنتیک ریشه نژادی چند هزارساله اشخاص را مشخص میکند دیگه پدر که چیزی نیست و از شباهت ظاهری هم مشخص میشه کاملاً .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس ضد زن! امثال شما که تا دم گور با اون هیکل بدقواره و تهوع آور دنبال زنهای جوونی فکر می کنی کم چندشی؟؟ بر خلاف نظر زن ستیز تو همین اواخر نتیجه تحقیقی رو می خوندم که احتمال افزایش میل جنسی در زنها بعد از یائسگی، بیشتر از احتمال کاهشش هست! البته در این دنیای مردسالار که به زن به شکل ابزار جنسی نگاه میشه نه انسانی با امیال و نیازهای مختلف، مردان وقیحی مثل تو باید هم همچین نظرات گهرباری بدهند. راه حل هم البته پیش زنهای جوانه که به مردهای پیرپاتال 40 پنجاه ساله با اون هیکلهای قناس و کله طاس چندش آور محل سگ نگذارند! مردها هم یاد می گیرند با هم سن خودشون باشند .
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما همه از بعد علمی بررسی میکنید
از بعد دینی نگاه کنید
یعنی اگه علم میتونه تشخیص بده دیگه دین بره کنار
ایا فقط تنها حکمت تک همسری زنها تعیین پدر نطفه است؟
اروحیه انحصار خواه مردان چی میشه
زن منبع عاطفه در خانه است
کدوم خانه ؟خانه شوهر اولیه یا دومیه
حکم خدا با توجه به روحیات زن و مرد است
حضرات مسلمان حکم خدا رو کم توجه نشید که وقتی که گرفتار شدید اونه که کاسف الکروب هست
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
پاسخ ها رو خوندم حالم به هم خورد! ظاهرا بعضی از مشتری های سایت شدیدا عقده جنسی دارند خصوصا اون نورا که من شک ندارم اولا زن نیست ثانیا یک نیروی حرفه ای و سازمان دهی شده س که افکار جوانهای مظلوم این مملکت رو به لجن بکشه، بوی بهاییت از افکار پلید این "نورا" ی کذایی به مشام میرسه. اما ان کید الشیطان کان ضعیفا...
sara
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
۴۲
۱۵
اخ حیف شدها حیف شد ما الآن نمیتونیم بازیچه دست 100تا مرد کثیف باشیم و اینقدر محدود شدیم
(اسلام دیگه خیلی قدیمی شده باید دینمان را عوض کنیم)
ماشالا الان آزاد نیستیم این وضعه خدا به داد زمان آزاد شدن و زمان آغاز پیششششششششششششرفتمون برسه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این حرف از دهن زنی در میاد که هیچ فاعلیتی در زندگیش نداره و همه اش منفعل و منتظره مردها چه طور باهاش رفتار کنند!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
والا الان هم کم بازیچه نیستی. حالا جسماً نه روحاً بازیچه سانسور و فیلترینگ نظام هستی. حداقل ما هم سایت های شمار و می بینیم هم مال بقیه رو. اکثر شما بخاطر فیلترینگ تنهای کانال اطلاعاتی تون همین سایت و امثالهمه.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
راستی آقا سعید از ضرب و شتم دانشجویان توسط پلیس در کشور مورد علاقه شما کانادای کثیف چه خبر ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خانمی که بلدی با مردا چطور رفتار کنی به ما هم بگو تا یاد بگیریم در ضمن فکر می کنی تا چند سالگی جذابیتای جنسیتو می تونی حفظ کنی و به قول خودت منفعل نباشی؟چند سالگی؟
بعدش ممکنه بگی چه تصمیمی گرفتی؟
اصلا دوست داری بچه هاتو یک نفر باشه که به عنوان پدر مسئولیتشونو قبول کنه؟یا می خوای خودت تنها مثل مادرای فداکار بزرگشون کنی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
داش سعید قرصاتو خوردی
بدو بابا برو بخورشون داری چرتو پرت می گی عزیزم پاشو افرین
يه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
اين سعيد گند فيلتر شکن رو در آورده ها ... 300 تومن دادي يارانه ببخشيد رايانه خريدي از تو قورت داغي پز کانادا مي که چي هي هم غر غر مي کني فيلترينگ که براي سعيد بوده بچه قورت داغي بودن کجا و کانادا بودن کجا ؟ البته قبلا هم گفته بودم اين سعيد پارس کولا هم نيست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واو!بابا فاعلیت!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
خودتون هم موندین چی بگین یکی میگه خارجی داری حال میکنی یکی دیگه تون میگه داخل ایران هستی و فیلتر شکن داری.
شما اول با هم به توافق برسید بعد ادبتون رو نشون بدهید.

مریم خانم اتفاقاً من همون شهری هستم که به ادعای شما دانشجو ها رو زدند. من هم اینجا تظاهرات دیدم هم تهران و خواستم بهت بگم تظاهرات های اینجا از نظر خطر برخورد با مامورین در مقایسه با تهران در حد جوک و بازیه. شما بهتر تشریف بیارین اینجا بعد نظر بدهید. دیگه اینو منو خودم با چشم خودم دیدم. شما بهتر بغیر از صدا وسیما و رسانه های خودتون رسانه های دیگه هم ببینید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
۴۷
۱۹
این هم نمونه ای از مرام و مسلک مخالفین جمهوری اسلامی!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مثل خوک توی هم می لولند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خاك تو سرشون با اين فكر ضد ديني و ضدانساني .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۲۴
۹
حاجی جون مثل اینکه از ایران خبر نداری!
خانم کم کم دارن همه کارا رو دست می گیرند و با این ترتیبی که داره پیش میره تا چند وقت دیگه زاییدن و شیر دادن بچه ها هم گردن ما مردا می افته!

درضمن کی جلوتو گرفته برو چند تا شوهر کن اونجا که ایران نیست!
مجتبی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۳۱
۵
در کل جفتش درست نیست ما مردها هم بهتره با یک نفر باشیم و به فرزندانمون درس وفاداری بدیم
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
بله منم قبول دارم
اما دیگه کسی دنبال تعدد زوجات نیست بلکه خیلیا یاد گرفتن مخفیانه ارتباط داشته باشن دیگه نباید نگران تعدد زوجات بود بلکه یکم درس وفادری یاد بدن به بعضی ادمای بی شرف
و در با نظرت موافقم
يه نفر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ازدواج شرعي وچند همسري با عدم وفاداري فرق مي کنه
طنز :
ازدواج هاي بعدي مثل انر‍ژي هسته اي حق مسلم ماست ( مردان ) اما فعلا دسترسي بهش نداريم . بايد چانه زني کرد 5+1 شامل : زن +مادر زن + پدر زن+ برادرزن+خواهر زن و نهايتا زن دوم در صورت وجود رضايت بدهند براي گرفتن زن سوم .
kk
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۱۳
۸
نورا دخترم کجایی؟؟؟؟؟
mgh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۱۰
۹
لطفا رو نوشت این خبر به نورا ارسال شود.
با تشکر!!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
سخیف!!!
نادیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۲۳
۳
اینکه یک زن بتونه شوهران متعددی داشته باشه اصلا نظر خوبی نیست اما این هم واقعا ظلم اشکاری هست که یک مرد بتونه چند بار ازدواج کنه اونهم در یک زمان خیلی ناعادلانه و بی انصافی است ای کاش چیزی تحت عنوان تعدد زوجات ازدواج موقت و اینجور چیزها رو نداشتیم که در هر حالت چه شرعی و چه غیر شرعی خیانت محسوب میشه فقط در این حالت هست که ازدواج همان طور که خود خدا هم گفته باعث به ارامش رسیدن هر دو جنس زن و مرد میشه
اقای.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
یه.سوال....اگه...یکی.شوهر.گیرش.نیومد.چی...
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
دل جان
بهتر!
دور از شتربخواب خواب آشفته نبین!!!!!!!!!!
سیسکان
|
Iran (Islamic Republic of)
ای دروغو که میگی راسه
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۱۳
۵
ITNکانال شب خیز ملعونه و شیاده که مشتی منحرف جنسی را دور و بر خودش جمع کرده.
تارزان
|
Netherlands (Kingdom of the)
گل گفتی ! نورا جون ببخشید به هم مسلکای شما توهین شد .
ناشناس
|
India
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۱۵
۲
اینکه گفته زن که در ایران به پنجاه سال می رسه تارک دنیا می شه و رو به قبله می خوابه، کاملا درسته و ناشی از فرهنگ زن ستیز ایرانه که به زن به شکل کالا نگاه می کنند . حتی توی ایران میانسالی برای زنها لحاظ نمی شه و زنها یا جوون هستند یا پیر. از پنجاه سال که می گذری خیلی راحت بهت می گن پیرزن و معنای پیرزن هم تو ایران یعنی سرت رو بگذار و بمیر!! این قسمت حرفهاش کاملا درست بوده .
شما هم خوب پای کانالهای ماهواره هستید شبانه روز ها :)
ناشناس
|
India
یعنی واقعا تو ایران یعنی خانم اون سنی باید سرشو بزاره زمین بمیره
منظورت چیه؟می تونی موردی اشاره کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
India
اون بالا می تونی نظر یه ناشناس وقیح رو در مورد یائسگی زنها بخونی و بفهمی نگاه ابزاری و کالایی به زن یعنی چی ...
میثم
|
India
هرکسی از طن خود شد یار من! چقدر جالب آب دوغ خیاری بعضی ها نظر میدن . البته تقصیری متوجه اونا نیست .شاید تو خونشون ووقایعی که شاهد بودن نتیجه گیری میکنن. شاید هم تحت تاثیر تماشای برنامه های ماهواره ای هستند
ناشناس
|
India
میثم نظر آبدوغ خیاری به نظر تو می گن که اصلا معلوم نیست منظورت چیه!!
سعید
|
Canada
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۱۵
۷
خبر نداشتیم شبکه شب خیز شبکه معاندین شده. والا بیشتر کسانی که خارج ایران هستند آقای شب خیز رو یک جورایی متصل به نظام می دونند.
میترا
|
Canada
کسانی که داخل ایران هستن هم همین نظرو دارن
مریم
|
Canada
حالا مثلا میخوای ما باور کنیم که خارجی نه پسر جان کسی که خارج از کشور باشه هی دم به ساعت نمیاد کامنت بگذاره توی سایتهایی مثل صراط پس یکم صادق باش اگه کسی رو هم بخوای به راه گمراه و سیاه خودت هدایت کنی با صداقت بهتر میتونی
يه نفر
|
Canada
و حتما ايضا شما رو مدحي شماره 3 يا چه مي دونم ...
ناشناس
|
Canada
متصل به نظام که هیچ!این قیافه ای که من میبینم تو بطن نظامه!
نورا
|
Canada
مریم جون مثل اینکه خیلی واست مهمه سعید کجاست!!!!!!!!
ناشناس
|
Canada
خانم میترا از این به بعد لطف کن فقط از طرف خودت صحبت کن نه اینکه نظر خودتو با نظر همه کسای که تو ایران زندگی می کنن مساوی بدونی
کی رفراندوم بزگزار کردی که ما خبر نداریم
شما اگه شهوتت بهت فشار اورده مشکل خودته به بقیه ربطی نداره
ممنون می شم از این به بعد این نکته رو در نطر داشته باشید
نورا
|
Canada
ناشناس آخری ظاهرا شهوت شما بیشتر بهتون فشار اورده که متوجه چیز به این واضحی نشدی که میترا منظورش با شب خیز بوده!
ممنون می شم از این به بعد این نکته رو در نطر داشته باشید!
میترا
|
Canada
برادر حمید شب خیز از تهیه کنندگان عزیز دردونه همین صدا و سیمای خودتونه,اقای فرید شب خیز کارگردان طنز خنده بازار واکثر برنامه ها و سریالهای در پیت صدا وسیما هم به صورت هم زمان از ITNپخش میشه.دلیل از این واضحتر واسه اینکه شبخیزو وصل نظام بدونیم؟
ناشناس
|
Canada
راست میگه این مریم! آخه کسی که تو کشوری مثل کانادا زندگی کنه باید شبونه روز عین چی کار کنه .دیگه وقت این کامنت گذاشتنها رو نداره..تو ایرانه که ملت سر کار هم مگس می پرونند و ولو اند توی سایتهای مختلف!!!
ماهان
|
Canada
نورا جون مثل اینکه تو هم خیلی ذوق زده میشی وقتی بعضی خبر رو میخونی . راستی شب خیز یادت نره
سعید
|
Canada
ناشناس عزیز خیلی ممنونم که بفکر کار و درآمد من هستی. با این گفته تو به این نتیجه میرسیم که در ایران برعکس خارج کلاً آدمها علافند
sara
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۸
۳
اینم جواب یه زیادی فعاله که موازین اسلام و اعتقاد را فراموش کرده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۷
۶
اینها توی این کانالهای ماهواره همشون چند تا شوهر را دارند منتهی نه رسمأ!!!
محیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۸
۷
عقده داری برو شوهر کن شوهر گیرت نمی یاد چرا پای اسلام و آزادی رو وسط می کشی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا منم همین نظرو دارم خوب ایشون که خارج هستن برن اینکارو بکنن پس چرا .....
نکنه می خوان نسخه بپیچن برا بقیه به چیزی که خودشون علاقه ای به انجام دادنش ندارن؟
اگه راست می گی اول خودت اینکارو بکن
ما منتظریم
نورا
|
Germany
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
۱۱
۸
چرا متن خبر رو درست نمیخونین!؟
نگفته چند شوهر به صورت همزمان!گفته چرا مردها بعد از فوت یا طلاق همسر میرن زن میگیرن و دو یا چند زنه میشن اما واسه جانوم ها این موضوع پسندیده نیست و در صورت فوت یا طلاق شوهر اکثرا بیوه و تنها باید بمونن مخصوصا اگه سن بالا باشن!
افتاد!؟ورش دارین!!!
ناشناس
|
Germany
نورا خانم

شما متن رو درست مطالعه نکردید!
سهراب
|
Germany
آره
آی کیوی مرغی خودتو به همه خلق الله نشون نده! یه مقدار به اون فکر جوالت استراحت بده .... حیف میشی ها !!
علی
|
Germany
سلام
نورا جان کی گفته یک زن بعد از طلاق یا فوت همسر نمیتونه ازدواج بکنه اسلام که این نظر رو نداره بعد عده میتونه ازدواج بکته هیچ مشکلی نداره
به 99درصد کسایی که اینجا کامنت گذاشتند توصیه میکنم برن به تمامی مبانی چند همسری آشنا بشن بعد حرف بزنن تا اینجوری با همدیگه حرف نزنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
۵
۶
ایشان چرا اینقدر متاسف میخورند ایشان که همه ی اقایون شو هرشان هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب الان همه مخفیانه شوهرشن اما می خواد راحت به همه معرفیشون کنه طفلکی شایدم می خواد اسمشو تو کتاب گینس ثبت کنه از کجا معلوم
sara
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
۷
۵
این جواب هم از دهن کسی در میاد که هیچ اعتقادی به موازین اسلام نداره و منتظر شعععععار آزادیه و هر روز یه آروغ استقلال طلبانه و آزادی خواهانه میزنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
۶
۲
دوست دارم این قانون تو مملکت اجرا بشه ببینم کی میره زن بگیره هه هه هه
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
۳
۲
یک دستی زده یعنی من هنوز ....
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
۸
۹
زن اگر شهوت ران نباشه ذاتا دوست داره که معشوق برا یه عاشق باشه اما اگه شهوت ران شد چند شوهر که جای خود شاید به همجنس بازی و...رو بیاره.
برای ارضائ شهوت یه شوهر کفایت میکنه.اما چند همسری برای مرد در امور شهوانی خلاصه نمی شود بلکه از مسائل اجتماعی اون سرپرستی چند خانواده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مردها همون یک زنشون رو درست و حسابی نگه دارند نمی خواد سرپرستی شون ! رو گسترش بدهند. شما یک زت رو هم نالان و شاکی می کنید و فراری . برو بابا
مهسیما
|
Germany
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
۱۲
۶
چرا چند همسری واسه مردا بد نیس؟ فقط واسه زنها بده؟
ناشناس
|
Germany
شما مثل اینکه خوابید کدوم چند همسری الان دیگه کسی زیر بار یک زندگی نمیره چه برسه به چندتا زندگی اونی که شما می گید ارتباطای نامشروعه که هر دو طرف توش مقصرن.در ضمن ازدواج مجدد با رض
ناشناس
|
Germany
چون اگه زنا هم همچین کاری کنن عملا مردا با هیچ زنی نمی مونن و از فرصت استفاده می کنن تا از هر کسی سوئ استفاده کنن.نمیدونم منظورمو فهمیدی یا نه
ناشناس
|
Germany
الان به جرات می شه گفت چند همسری منسوخ شده دیگه مردا رغبتی به تشکیل یه خانواده رو ندارن چه برسه زیر بار مسئولیت چند خانواده برن.بعدشم برای ازدواج مجددا رضایت همسر اول شرطه که بی شک کاملا این امرو محدود کرده
ناشناس
|
Germany
بدلیل اینکه خانما سعی دارن که خودرا شبیه مردان معرفی کنن این در حالیست که تمام علوم تجربی به این نتیجه رسیدن که مرد و زن کاملا دو موجود متفاوتند حتی در اسکن مغزی که روی زنان و مردان انجام شده شکل مغز در برخی نقاط و تعداد سلولهای انها با هم متفاوتنند همچنین رفتار و احساسات این دو
ناشناس
|
Germany
ما رو گیر آوردند آبجی !
ناشناس
|
Germany
یعنی واقعا شما فکر می کنید اقایونی که اینجا دارن برخلاف ایشون کامنت میزارن طرفدار چند همسری برای مردا هستند و اینکارو فقط واسه زنها بد میدونند.اگه اینجوری فکر می کنید واقعا براتون متاسفم
مهدی
|
Germany
یک سوال چرا بیشتر مراجع تقلید و افراد بزرگ مذهبی فقط یک همسر دارند این در حالیه که اینجور ادما بر خلاف ادمای به اصطلاح روشن فکر هیچ ارتباطی به صورت مخفیانه با جنس مخالف بیرون از حریم خانواده ندارن
اصلا ازدواج مجدد چطوری پیش میاد مگه نه اینکه اولش باید دلبسته هم بشن نگید که همیجوری یکیو تو خیابون می بینن و باهاش ازدواج می کنند که باورم نمی شه پس باید ارتباطی بیرون از خانواده باشه تا همچین چیزی پیش بیاد
یعنی واقعا اون ادم نمیدونه که این ارتباط گناهه و بعد ممکنه مشکل ساز بشه واسش.
بی اعتقادی افرادو به پای اسلام نزاریم ازدواج مجددا فلسفه خودشو داشته و در زمان خودش لازم بوده به دلایل منطقی که همتون میدونید.اشکال از جای دیگه هست بی ایمانی خیلی از ماها
این ادما همون ادمان که اگه تا دیروز ازدواج مجددو دسمایه قرار میدادن امروز از ارتباط باز با جنس مخالف صحبت می کنن اینجوری حتی به نفع شون هم شده با هر کسی تا هر موقع که دلشون بخواد میمونند و مسئولیتی هم متوجهشون نیست با تعداد بیشتر تا هر موقع که خواستن اونم بدون اینکه مسئولیت زن و بچه جدیدی به گردنشون بیفته
بابا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
۱
۶
جان باشه لاتخف درخدمتیم
ناشناس
|
-
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
۴
۲
متاسفم براي اصل ماجرا و منعكس كردن چنين موضوعات منحرف و شيطاني. صراط چرا اين مسائل ضد انساني را تيتر ميزني؟؟ نكنه هدفت چيز ديگه است؟؟ بيان منكرات آن هم در كشوري كه فرهنگش با ما قابل قياس نيست چه مفهومي داره؟؟ لطفا از اين مسائل بيان نكنيد. هزاران موضوع خوب و بد در دنيا وجود داره لازم نيست همه آنها را بيان كنيم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
۵
۷
يادش بخير در تاريخ قبل از اسلام را به اعراب جاهي تبين مي کردند و نشانه آن هم نوع روابط جنسي با زن و شمردن اقسام ازدواج ها و . . . . بود ،ظاهرا غربي ها با همه ادعاي تمدن و . . . مي خواهند به آن اعراب جاهلي برسند ،موفق باشند
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
البته تعدد زوجات برای آقایون هم جزء سنت های دوران جاهلیت بوده عزیزم.
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
۲
۲
تو این شهر عجب شیر تو شیریه!!!!!
دوست نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
۲
۲
نورا جان. من نظر شما رو خوندم و از روشنفكري شما در رابطه با چند همسري بانوان استقبال ميكنم .فقط يه خواش دارم . اگه ممكنه يه ترتيبي بدين كه با ...... آشنايي پيدا كنم و اگه ايشون قابل بدونند، همسر دوم يا چندم ايشون بشم . توهم ميتوني ..... صدام كني عزيزم.!!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
باشه مشکلی نیست کی بیاد سراغت!؟
زادوني
|
Singapore
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
اي خاك عالم ............
ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
۱
آای صراط مگر شما هم آنتن ماهواره دارید.؟
برنامه این سایتها ظاهرا برای شما حلاله
فضول سنج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
۳
خاک بر سر این مجری که
1) مخالف اسلام هست
2)اونور اب زندگی هم میکنه
3)انقدر هم دوست داره که رابطه داشته باشه

****اما انقدر عقب افتادست که نمیتونه رابطه داشته باشه****

تو که این ارزو رو میکنی چرا خودت اول .......
......... پس چرا پا پیش نمیذاری؟