۰۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۶
4 ضدانقلاب فراری:

حکم شاهین نجفی موجب وهن اسلام است!

این شورای چهار نفره متشکل از عبدالعلی بازرگان، محسن کدیور، صدیقه وسمقی و حسن یوسفی اشکوری با انتشار نامه ای اجرای حکم ارتداد را به معنای ترور و موجب وهن اسلام دانسته و . . .
کد خبر : ۶۵۵۵۳
"صراط" - چهار تن از ضد انقلاب های فراری به عنوان  نواندیشان دینی ایران طی جلسه ای در انتقاد به صدور حکم ارتداد برای شاهین نجفی مدعی شدند : مجازات «اهانت و تمسخر و تحقیر مطلقا اعدام نیست.»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صراط، این شورای چهار نفره متشکل از عبدالعلی بازرگان، محسن کدیور، صدیقه وسمقی و حسن یوسفی اشکوری  با انتشار نامه ای اجرای حکم ارتداد  را به معنای ترور و موجب وهن اسلام دانسته و ضمن اشاره به آزادی بیان و بازخوانی جایگاه نقد در مدنیت معاصر گفته‌اند: «باید به باورهای دینی و اعتقادات مذهبی که برای پیروان آنها مقدس است، احترام گذاشت. آزادی بیان نیز اقتضا می‌کند که انتقاد از هر امری ولو مقدسات دینی مجاز باشد و به‌هیچ‌وجه از نقد علمی امور دینی ممانعت نشود. اما متاسفانه از هر دو سو شاهد افراط‌ هستیم!.»
اعضای این جلسه چهار نفره ضمن رد تفکرات شیعه در جامعه امروز جهانی  حکم ارتداد را نتیجه‌ی یک دیدگاه افراطی دانستند و گفتند : «اهانت به باورهای دیگران  از مقتضیات دنیای مدرن می داند  و رفتار خود را تابوشکنی می‌خواند»
نظرات بینندگان
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
۵۸
۸۷
صراط جان بزرگوار خودت قضاوت کن این خبر که نوشته 4 تا احمق تر از شاهین نجفی چه اراجیفی گفتند ارزش داره که به عنوان خبر ویژه قرار بگیره؟ خب گفتند که چی؟ چه اهمیتی داره؟ شاید بهتر باشه یه ستون به سایت اضافه کنید به عنوان اخبار مهم و این جور خبر ها رو اونجا قرار بدید.
هان په؟
|
Iran (Islamic Republic of)
این 4 نفر حرف حقو زدند به نظر من تو هم حواست به حرفات باشه
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
بستگی داره حرف حق از نظر شما چی باشه اگر توهین به خدا و پیغمبر و امام حرف حقه که بله بنده هم دولت ناحق هستم!
در خبر مربوط به رای خاتمی هم گفتم من همیشه قبل از نوشتن و حرف زدن برخلاف امثال شما فکر می کنم و حواسم هست شما نگران نباشید.
هان په؟
|
Iran (Islamic Republic of)
خیر شما منظور منو هر جو که خودتون دوست دارید برداشت میکنید منظور از حرف حق افراط گرایی از هر دو طرف است بنده با حکم اعدام در هر شرایطی مخالفم شما اگر به این 4 نفر میگویید احمق پس معلوم میشود بدون فکر کردن نظر میدهید
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
نه دیگه مشکل شما دقیقا همین جاست که اعتقاد امریکایی دارید (با حکم اعدام در هر شرایطی مخالفید) اگر حکم اعدام نجفی صادر نمی شد الان هر جوجه مخالفی جرات می کرد به مقدسات توهین کنه. این افراد احمقند چون خودشون رو فروختند.
هان په؟
|
Iran (Islamic Republic of)
مخالف بودن با حکم اعدام دلیل بر افکار غربی داشتن نمیشه همه انسان هستند و من هیچ وقت از این مخالفتم با اعدام بر نمیگردم به نظر اگر همین حکم اعدام تبدیل به حبس ابد بشه بازم کسی جرات نمیکنه به مقدسات توهین کنه پس شما جوش جوجه مخالفارو نزن و در این مورد احمق بودنشون استثناء باهاتون موافقم منم با بی حرمتی به عقاید دیگران مخالفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باز هم اشتباه می کنید ما که نمی تونیم یک فرد خارج نشین رو دستگیر کنیم و بهش حبس ابد بدیم! باید حکم اعدام داد که بالاخره یکی از امار دنیا کمش کنه.
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
البته نمی دونم چرا با نام ناشناس ارسال شد.
هان په؟
|
Iran (Islamic Republic of)
اون هم از طریق دیپلماتیک قابل حل است نه تجمع به اصطلاح خود جوش جلوی درب سفارت
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
شنیدید که یک محقق ایرانی در رابطه با یک رشته پزشکی کشف بزرگی کرده بود اما امریکا به بهانه تحریم ها! حتی بهش جایزه رو هم نداد؟! دیپلماتیک؟! این رو هم باید بدونید خودجوش منظور اینه که یه تعداد از دانشجویان چند دانشگاه می خوان به سفارت برن و به جای اینکه تک تک برن با هم میرن مطلب پیچیده ای نیست.
هان په؟
|
Iran (Islamic Republic of)
نزنيد اين حرفارو دانشجويان با هم رفتن زدن سفارت آمريكارو از بين بردن دانشجويان با هم رفتن زدن سفارت انگليسو نابود كردن چه نتيجه اي داشت به جز آبرو ريزي براي ايران حالا حتما چند وقت ديگه چندتا دانشجو ميرن همين كارو با سفارت آلمان ميكنند بابا به خدا ما هم دانشجوييم تعدادي دانشجوي بسيجي ميرن هر كاري ميخوان ميكنن بعد هم به اسم اكثريت دانشجو ها تموم ميشه كه اين حركت خودجوش بوده اين همه ويدئو هاش تو اينترنت هس اين اسمش تظاهرات نيست اسمش ...........ه در مورد اون محقق ايراني چرا فقط نيمه خالي ليوان رو نگاه ميكنيد به بقيه هم نگاه كنيد كه جايزه نوبل و اسكار و ... گرفتن كه اصلا بحث ما نيست اون محقق هم احتمالا به خاطر اوضاع تحريم بهش جايزه ندادن كه طبيعيه نكنه دوست دارين برين تو خيابونا بگين مرگ بر آمريكا بعد آمريكا براتون نامه فدايت شوم بفرسته ؟ روابط ديپلماتيك بايد 2طرفه باشه تا وقتي سياست ايران 2رويي باشه همينه كار از ريشه خرابه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حکم قتل مرتد نه قرآنی و نه اسلامی است
هان په؟
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط چرا نظرمو منتشر نمیکنی؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
میشه اسم اون محقق ایرانی که آمریکا بهش جایزه نداده رو بفرمایید و مرجع خبرتون .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من این مسئله رو راجه به دکتر عطاردی در امریکا شنیدم. البته نمیدونم منظور شما هم ایشون بوده یا خیر. البته ایشون از خرید قطعات تحقیقاتی الکترونیکی که هیچ ارتباطی با سلاح نداره هم، در امریکا (مهد آزادی!!) منع شد!
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
البته ما بار ها گفتیم این لشکر کشی ها و همچنین اتش زدن پرچم امریکا و سر دادن اون شعار ها به هیچ عنوان پسندیده نیست در قضیه سفارت انگلیس هم اولین فردی که واکنش نشون داد وزیر همین دولت بود(البته تصرف سفارت امریکا مورد تایید امام خمینی بود و صحبت در اون رابطه در صلاحیت ما نیست) بنده هم فقط کلمه خودجوش رو معنی کردم اما قبولش ندارم ضمن اینکه اگر اینها خودجوش نیست پس اشوب هشتاد و هشتی ها که به طور کامل از خارج از کشور هدایت می شد خودجوش بود؟! اما مسئله اصلی اینه برادر من اونها شروع کردند نه ما! به عنوان مثال این لینک رو مطالعه کنید:http://www.fardanews.com/fa/pages/?cid=48142
اگر به فرهادی اسکار دادند به خاطر احترام به ایران و ایرانی نبود به خاطر این بود که برخی ها اخراجی ها و جدایی نادر از سیمین رو رو در روی هم قرار دادند و الا فیلم فرهادی لیاقت اسکار رو نداشت.جایزه نوبل هم که به بوش و اوباما و ... اونهم هم به عنوان انسان های سله! دوست داده میشه! اگر فکر می کنید مشکل امریکا و غرب به خاطر غنی سازی 20 درصده در اشتباه محضید چراکه خود امام خمینی (ره) می فرمایند: مشکل امریکا و شوروی و اسرائیل با مذهب ماست و تا ما از مذهبمان دست نکشیم و اون ها روابط خوبی با ما نخواهند داشت (نقل به مضمون)

نظر شما محترم است اما شما نماینده اسلام و قران هستید؟؟؟

بفرمایید اقا سعید اینهم مهد تمدن:http://snn.ir/news-
13901210087.aspx

از شما ممنونم خیلی از این موارد وجود داشته.

همگی موفق باشید و سرافراز.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم شما استاد تحریف هستید

آمریکا طبق همین منبع شما برگزیدگی این استاد عزیز را تایید کرده و به ایشان تبریک گفتند ولی به علت مشکلات تحریم که انتقال پول را از آمریکا به ایرانیان برای مبالغ بالا محدود می کند نتوانسته اند به ایشان جایزه نقدیشان را بدهند. چه بسا اگر جایزه ایشان در حد یک مدال بود به ایشان داده میشد. اینکه ایشان نمی تواند چنین مبلغی از آمریکا خارج کند چه ربطی به دانشمند بودن ایشان دارد. اگر ایشان دانشمند هم نبودند و این پول را از بابت معاملات بدست آورده بودند هم همین داستان برقراربود
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا احمق هستن اونهایی که فکر میکنن فتوای ارتداد کار افراطی بوده

این حکم در کمال هوشمندی یه کار پیشگیرانه به حساب میاد
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا سعید منظور این بود که امریکا و دوستانش میلی موظف به رعایت دیپلماسی هستند.
يه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
در قرآن اعدام ذکر شده است اتفاقا اشتباه خيلي ها در اين است ، هيچ مرجعي از خود حرف نمي زند تمام احکام بايد منطبق بر عملکرد و دستور قرآن سنت و احاديث ائمه است اين 4 نفر احمق که در صدر خبر اظهار نظر کرده اند انگيزه اي سياسي براي ضربه زدن به ايران + پز روشنفکري در غرب و جلب توجه اربان غري خود دارند البته لازم به ذکر است که پدر همين بازرگان هم ، اعتقادات پسرش رو داشت که در اوايل انقلاب در اعتراض به حکم قرآني قصاص تظاهرات مي کردند که با واکنش شديد امام خميني مواجه شد ، کديور که بخاطر بعضي افکار ضد دين و ضد شيعه به زندان افتاد و حالا هم بر همان اساس اظهارات سخيف مي کند وسمقي که براي مطرح شدن اظهار فيض کرده و اشکوري هم که نماينده اسلام آمريکايي و جدايي دين از سياست و مصداق بارز روحاني درباري است البته الان درباري وجود ندارد جايش آمريکاست ممنوعيت اعدام آزادي همجنس بازي شک نکنيد در ادامه همين فتواها را هم مي دهند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
نظری به حرف شما نمی شه داد چون یه ضرب المثل هست که میگه جواب ابله خاموشیست فقط نظر دادم که حواست به مثبت و منفی هایی که به نظرت دادن باشه ....
دل پریشون
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای هان په بد جوری در عقایدت مشکل داری تو و امثال تو کی هستین که حالا رو حکم خدا و خواست اون نظر میدین. تو. مال این حرفا نیستی اصلا تو کی هستی که نظر میدی که من کلا با اعدام مخالف هستم. خداوند فرمود انسانی که یک نفر را میکشه باید قصاص بشه خدا خودش ماهارو خلق کرده خودش هم داره برامون تصمیم میگره حالا تو ته پیازی سر پیازی ؟ آخه تو کجایه این عالم هستی که اضهار نظر میکنی روی حرف خالقت؟ یعنی حالتا تو و امثال تو دلشون بیشتر از خدا برای انسانها میسوزه؟!!! واقعا ادم باید خیلی پرو باشه که اینطوری جلوی خدا در بیاد!!!! راستی اگر یه روز یکی باباتو یا مامانتو یا خواهر برادراتو کشت اون موقع هم از این حرفا میزنی و از قاتل خانوادت دفاع میکنی؟!!!! در اسلام ارتداد و قتل حکمش مرگه. حالا اگر تو خوشت نمیاد که خدا کارشو تعطیل نمیکنه. ظاهرا شما خیلی دوس داری مثل ابلیس باشی. چون اونم در برابر امر خدا ارز اندام کرد و خیال کرد علی آباد هم شهر.
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین به تدبیردولت حق
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدی جان عزیز دل بیست و یکی از 25 میلیون رای احمدی نژاد کم کن!!!
مانی آتش پیکر
|
Switzerland
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
۲۶
۵۳
به نظر من حکم ارتداد امری حقیقی است و معلوم است این سیاه نمایی ها از کجا آب خورده است.این شورای چهار نفره که مثلا رو حانی هم در میانشان هست ، خواستار دموکراسی غربی هستند که امروز همه دنیا را به لجن زار تبدیل کرده است.آزادی در کنار آزادگی است در در کنار شهوترانی ، اسلام دین دموکراسی است ، اما حیف که خیلی ها نمی خواهند چهره واقعی آن معلوم شود.به خدا پناه می برم
هان په؟
|
Switzerland
این شورای 4 نفره جدای از سیاست بسیار مورد قبول من هستند لجن زار حرفهای شماست و هتاکی و بی حرمتی که از روی تعصب نشات میگیرد
ناشناس
|
Switzerland
هان په؟ شما که دم از ادب میزنید خودتون هم دارید همون حرفهارو تکرار میکنید پس شما با اسلام مشکل داری ولا غیر دردتم درد انسانیت نیست که اگر بود میرفتی بر سر اسرائیلیها داد میزدی که بچه 7ساله رو هدف گلوله مستقیم قرار میدن
ملک
|
Switzerland
حال چرا آتشی شده اینجناب هان په؟؟؟ اتفاقی نیافتاده که فقط به این لجن های لجنزار توهین شده . شما خون خودتو کثیف نکن ؟ البته اگه دوست داری میتونی حکم اعدام توهین کنندگان را صادر و اجرا کنی.
اگه آزادی بیان و توهین از مقتضیات دنیای مدرن هست پس ای..........
هان په؟
|
Switzerland
اقاي ناشناس من اصلا كاري با اسرائيل ندارم بحثو به حاشيه نبريد
آقاي ملك بنده همانند امثال شما حكم قتل كسي رو اينقدر راحت صادر نميكنم شما هم با ادبياتتون فقط باطن خودتونو نشون ميديد
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
۳۲
۵۱
مراجع محترم صهیونیست !!
هان په؟
|
Iran (Islamic Republic of)
تو اینطور توهم بزن
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا تو نه شما دوما توهم متعلق به دنیای شماست ما در واقعیت میترکونیم !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باريكلا تركوندي بگو يه بادكنك نو برات بخرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل: اولا میترکونی؟؟ پس تو هم توهم میزنی دیگه دوما احترام رو از روی اجبار به کسی نمیزارن تو تو تو تو
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اول قرقره نکن ... ناشناس دوم اگه تاملی در خودت داشته باشی می بینی ترکیدی ! منتها داغی متوجه نیستی .. ضمنا از پیروان یزید انتظاری به جز بی احترامی نمیره
نور
|
Iran (Islamic Republic of)
صهیونیست تویی و همه تبارت
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیزشمابروبادکنکاتوبترکون!بروکناربذاربادخنک بیاد!
ناشناس
|
Turkiye
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
۳۱
۵۷
از اين مترسك‌ها توقعي نداريم

اين ها مفت خور هايي هستند كه اول تو جمهوري اسلامي ... مي خردند



حالا كاسه گدايي را جلوي غربي ها گرفتند
هان په؟
|
Turkiye
نه عزیزم انها مثل همون مغزهایی هستند که هر روز از کشور خارج میشن و به اصطلاح بهش میگیم فرار مغزها خودمون لیاقت نداشتیم بمونند که رفتند
hunter
|
Turkiye
هان په؟ شوخــــــــــــــی میکنی مگه نه؟
غریبه
|
Turkiye
لابد تو هم داری میخوری از اون چیزها> خجالت بکش با این ادبیات سخیف آبروی مسلمونا را نبر
هان په؟
|
Turkiye
امان از كسي كه خودشو به خواب زده و بخواي بيدارش كني
اقای.دل
|
Singapore
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
۱۹
۳۹
به.اینا.میگن.مفتی...مفتی.های.مفتی....
ناشناس
|
Singapore
اين ها کجا مغزند کلشون پوچ است
ادم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
۱۴
۳۱
اهانت به باورهای دیگران از مقتضیات دنیای مدرن می داند و رفتار خود را تابوشکنی می‌خواند»
مسخره است پس ادم کشي دزدي و هر کثافت کاتري را مي توان با جمله با توجيه کرد و گفت از مقتضيات دنياي مدرن است. دنياي مدرن اين آقايان که حتي ذره اي آرامش از دنياي غير مدرن قبل را ندارد . متاسفانه مشکل اين است که ان افراد جاي گرم نشسته اند . اگر بر سر خانوائه يا ايل تبار شان چنين اتفاقي بيفتد زمين و زمان را به هم مي ريزند
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ربط آدم کشی و دزدی با بقول شما اهانت چیه؟ میشه توضیح بدهید؟ شما به مقدسات بقیه مذاهب و ادیان توهین نمی کنید؟
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي محترم در اين مدل ذهني شما هر کسي هر غلطي مي تواندبکند و توجيه کنه اين از مقتضيات اينن زندگي مدرن و ازادي و... هست ازادي هم چارچوب داره اوني که شما ها مي خواهيد تحميل عقايد خود به اسم ازادي است. هر چيزي که بر عکس ايده شما باشد منفور است جتي اگر بهترين باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
۱۷
۳۹
راه والگوی شیعه مشخص است ما با نثار جان ومال خود از راه ولایت دفاع می کنیم ونظر این ادمهای مفلوک ارزشی ندارد
فرزین
|
Iran (Islamic Republic of)
تو دین و مذهبی که فحش دادن به مقدسات دیگران مث خلفای اهل سنت یا مذهب یهود ثواب داره نمیدونم چرا بعضی ها با یه آهنگ اینقد از کوره در میرن.
واقعا پس کجا رفت اون حرفی که میگه هر واسه خودت میپسندی واسه دیگرون هم بپسند!!
چطور از رسانه ملی ا........ به زبیر و طلحه توهین میکنه شما فشارتون بالا نمیزنه ولی توهین به امامت بده؟؟
نور
|
Iran (Islamic Republic of)
از کی تا حالا بیان واقهیات و تاریخ توهین حساب می شه ؟؟؟؟؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب فرزین اسم کثیف طلحه وزبیرروکنارامامت میاری؟؟؟واقعا فقط برای شمابایدتأسف خورد!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
۳۶
۱۵
کاری که آقایون با دین کردند دیر نیست زمانی که اگه کسی خواست تو این مملکت دو رکعت نماز بخونه باید دنبال پستو و خرابه باشه. کسانی که میتونند دین را نگه دارند همین آقایون هستند که اصل دین را به تناسب تکامل دنیای مدرن معرفی میکنند.والا قبول کنید حرام است و حلال است دیگه خریداری نداره.
hajix8867
|
Iran (Islamic Republic of)
َشما اینطوری فکر کن و تو توهماتت خوش باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تا وقتی که از مرگ گریزی نیست حلال حروم خریدار داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشيد جناب سوپرعاقل
كاري كه اين به قول شما آقايون كردن چه تناسبي با حفظ دين داره!
اينا كه تيشه به ريشه ي دين زدن كه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس آخری نیمه مجنون - یه بار دیگه متن را بخون آقایون اولی و آقایون دومی دو گروه مختلفند.فکر کردی تو فیس بوکیم که به راحتی حرفامون را بنویسیم.همین الان صراط بیچاره بابت این کامنت ها چند تا تذکر گرفته خدا میدونه.بیا تو باغ داداش
ابوذر
|
Spain
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
۱۳
۷
حضرات ارزشی بروید ببینید حزب عدالت و توسعه چه کرد که لاییک ها در آنجا برای تبلیغات مجبور شدند در شهرها روسری پخش کنند یا در مالزی با مدیریت و تدبیر مسلمانان واقعی وکاردان و با تدبیر بدون اجبار 20 درصد بر زنان مسلمان معتقد به حجاب اضافه شد و آن وقت بینی و بین الله رفتار خود و صدمه هایی که شما به اسم دفاع از اسلام به ان می زنید را به قضاوت بنشینید از این نمونه باز هم هست طوری حرف می زنید که گویا نعوذ بالله شما معصوم اید و هیچ اشتباهی نمی کنید به فرمایش امام روح الله یک احتمال بدهید که شاید شما دارید اشتباه می کنید و دفاع درست وصادقانه از اسلام همان روشی است که این چهار نفر انجام می دهند نه رفتارهایی که به صدمه زدن و استفاده بی دینان برای خشن و بی منطق نشان دادن اسلام می انجامد
نور
|
Spain
چطور حکم اعدام سلمان رشدی که توسط امام روح الله صادر شد رو بگیم ملغی کنن؟
علیرضا
|
Spain
برات متأسفم...
مريم
|
Germany
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
۳
۱۲
اعدام همون نميدونموراحتي جانه نجفياي زيادي هستندكه دارن بادستمال كشي وچاپلوسي نوكري ميكنن راستي از3000ميليلرد چه خبر!!!!
مهدیه
|
Germany
بیچاره ،مابه هیچ عنوان وقیمتی اجازه چرندگفتن در مورداهل بیت حضرت زهرارونمی دیم حتی از
3000میلیاردهم می گذریم حتی له می شیم حتی روی مین میریم بدبخت ماروباکی اشتباه گرفتی؟؟؟
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
۶
۱۶
اول خاک تو سر شاهین نجفی که با آلبوم های مسخرش داره کاری میکنه که معروف و محبوب بشه. شاهین نجفی در گذشته همجنس باز بوده و بخاطرهمین از این جور آهنگ ها میخونه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از كجا مي دوني فقط در كذشته بوده؟!
بچه مسلمان
|
United States of America
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
۶
۱۸
روزنامه نگار اذربایجانی گفته بود اسلام دین خشونت است و با اجرای حکم اعدامش در باکو به حکم ایت الله صافی کسی دیگر جرات اهانت به اسلام را ندارد.
درود بر اسلام
ناشناس
|
United States of America
عجب برهان قاطعی
ناشناس
|
United States of America
قرامطه نیز با مخالفانشان چنین می کردند. آدمکشی به خاطر عقیده نه در قرآن و نه در سنت نبوی جایی ندارد
مهدی
|
United States of America
پس از این نظر شما واقعا میشه بهشون حق داد که به ما می گن تروریست و از ما حق وحشی گری میگیرن اینار که نمی تونی کتمان کنی میتونی یا مثل تحریم ها راحت دروغ بگید و الکی نشون بدی که هیچ فشار و سختی که به مردم مسلمون کشورت نمیاد بلکه داری پیشرفتم میکنی همش دروغ دروغ دروغ
سحر
|
United States of America
کاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااملا
موافقم...
گدای رقیه
|
United States of America
کاااااااااااااملاباهات موافقم ...یاحسین(ع)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
۸
۱۶
چه اینها بگویند نگویند مااگردستمان به این نامردبرسد ان نامرد رامیکشیمش حدیتی از امام رضا است اگر کسی به رسول خداو خاندان پاکش توهین کند حکمش ارتداداست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
۴
۱۳
خودتونو خسته نکنید بحث الکی نکنید کسی که خودشو به خواب زده باشه نمیشه بیدارش کرد آقا بیاد درست میشه
ali
|
-
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
۱۹
۱۰
ماشاءاله شاهين
حامد
|
-
تقدیمی ما به شاهین نجفی
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
عرض خود میبریو زحمت ما میداری
رها
|
-
مرسی علی
ناشناس
|
-
ان شاء الله با شاهين جونت محشور بشي. اون وقت حالتو مي پرسيم!
سحر
|
-
نظرم همون جوابیه که حامدبرات گذاشته.مبارکت باشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
۱۷
۶
این 4 تا راست گفتن .حواست به حرفات باشه... همیشه ما در افراط تفریط هستیم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
۹
۱۸
این هان په؟ کیه؟
جیره و مواجب گیر این به اصطلاح 4نفر گروهه
وکیلشونه یا این ...ها بلد نیستن حرف بزنن که خودشو....
کاسه داغتر از آش بفهم که حمایت از 14معصوم(ع) حداقل کاری است که ما میتونیم انجام بدیم
حضرت محمد(ص):در بین شما دو چیز باقی میگذارم قرآن و اهل بیتم(امامان..)
هان په؟
|
Iran (Islamic Republic of)
در حمايت از دين آدم بكشيد به نتيجه ميرسيد ؟ بكشيد تا تاريخ قضاوت كند يا علي
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب هان په نظرت چیه ازشاهین نجفی تشکرکنیم وبراش صلوات بفرستیم؟
سيد علي اصغرپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
۸
۲۱
اين حكم بايد اجرا بشه و ميشه تا كس جرات نكنه به بچه هاي حضرت زهرا هتك حرمت كنه
نوکرصاحب الزمان
|
Iran (Islamic Republic of)
ان شاءالله.........................مااهل کوفه نیستیم
اون یارو بایدتیکه تیکه بشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
۸
۱۵
درکل با باهان په؟موافقم.درضمن بددهنی وبیحرمتی به هیشکی خوب نیس ن به فرزندان علی ن ب آقای نجفی.واما در این ک حرف آمریکاوغربوجلوآوردی جناب آقای دولت حق...اولابشدت علاقه مندم ببینم کی هستی ک این اسموداری دوماخداییش این حرفایی ک درموردغرب زدی میخوای چیوثابت کنی؟اصلاچ ربطی ب بحث دارن؟سوماعقایدی بشدت بچه گانه ومزرخرف وبیمعنی ولوسی داری.این چهارنفرم ک تاحالا جزبزرگان بودن چشدیهوبدشدن؟درموروداحمق خطاب کردنشون توسط دوستمون بایدبگم شخص شمااحمقین!فراموش نکنین تاقبل جنبش88ازاین4نفربعنوان روشنفنکردینی نام برده میشد.جالبه ک اکثرروشنفکراشون وقتی حرفی زدن شدن آدم بده واونام فورابرعلیه دین بلندشدن.مثلاآقای سروش.بانظرناشناس آخری بشدت مووواااافففففقققققم.بدرود
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای نجفی؟! از کی تا حالا یک سگ که به پدرش و خداوند و امامان و ... توهین می کنه رو اقا صدا می کنند؟! اگر ارتباط حرف های من با بحث رو نفهمیدید سه تا دلیل داره 1.نخواستید بفهمید 2.توان درکش رو نداشتید 3.پاسخ های شخصی که موافقدیش رو نخوندید و فقط به مطالعه نظرات من پرداختید! نظر شما محترم است اما اگر به علت مخالفت با شما من عقاید بچگانه دارم که خب مسئله مهمی نیست اما اگر دلیل و منطقی پشت این اظهار نظر هست مطرح کنید بهتره. باز هم نظر شما محترمه بالاخره برخی ها عادت کردند مخالفینشون رو بدون دلیل احمق بنامند.این 4 نفر تا قبل از سال 88 روشنفکر بودن اما از نوع اصلاح طلبش. سروش هم که عقاید خیلی خوبی داره مثلا اون موضوع زنا با محارم! کلا خجالت چیز خوبیه.

در نظر شما چیزی جز مشتی اراجیف و مهملات ندیدم.
مهدی ص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
۸
۱۹
حکم ارتداد این چهار نفر هم به نظرمن واجبه صادر بشه تا دیگه با اهل بیت کسی دیگه اینجوری بی حرمتی نکنه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
۴
۱۹
بیاید اعدام شود
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
۱۱
۱۸
پس از این به بعد هر کس به ائمه توهین کرد یه دست گل براش هدیه میدیم که دنیا ببینه اسلام چقدر دین رحمته
بریم از اون کشیش امریکایی که قران سوزی کرد عذر بخوایم و برای کار های دیگر در اینده ارزوی موفقیت کنیم
این کار ها فقط از افرادی بر میاد که دین فروشی کرده اند
ائمه از ناموس و جان با اهمیت تر هستند
این مرام یاران سید الشهدا بود
ایا ما اجازه میدیم کسی به ناموسمون توهین کنه و ساکت بشینیم
نادیا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناموس دیگه چه صیغه ایی افتاده تو دهن مردای ایرانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید حان یه خرده آب یخ بخور خنک شی
گدای رقیه
|
Iran (Islamic Republic of)
باریک الله آقامجید...دمت گرم
گدای رقیه
|
Iran (Islamic Republic of)
برای نادیاوناشناس متأسفم که ذره ای نسبت به اهل بیت غیرت ندارن...ناراحت نشومجید...یاحیدر
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
۸
۲۲
بابا چرا بخاطر 4 تا احمق بههم میپرید اونا جرات نکردن ایران بمونن فرار کردن حالام ........ فرار مغزها نه فرار ......... ها
غریبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
۲۱
۱
از اینکه نظرات را بدون سانسورهای اره ای و ساطوری درج می کنید متشکرم امید که آزادی بیان که نشانه رشد و احترام به همنوع است در این سایت همیشگی باشد کاری به جهت گیری سایت ندارم. موفق باشید
زهر حقیقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
۱۳
۱۲
سلام...
شاهین قدیم هرکی و هر چی بود،بالاخره به نحوی ضدتبلیغ براش درست می کردین،مثلا اگه انصاف داشتین می گفتین که قاری قرآن بوده و کتابای علامه طباطبایی و استاد مطهریو خورده بوده،مسجدی بوده،قصد طلبه شدن داشته و حدود یک ماه هم حوزه رفته،و خیلی مذهبی تر از خونوادش بوده،خیلی بهتر بود---البته اون موقع هم می نوشتید،وای که آدم باید عاقبت به خیر بشه،ببینید طرف آدم به نظر خوبی بوده!!،اگر لطف خداوند متعال شامل حال کسی نشود می شود این شاهین نجفی!!

--------------------------
وقتی شما ذهنتونو رو توهین بودن بستین،خود امام هادی (ع) هم بیاد بگه شما اشتباه می کنید،حتما می گید امام هادی داره توریه می کنه و مصلحتو در نظر گرفته ولی ما وظیفمون اینه که ......
--------------------
جان امام خامنه ای (حفظ الله)،تورو به مظلومیت امام دهم،امام هادی النقی(ع)،کمی بیشتر با کارها و زندگی نامه ی شاهین و افکارش و سیری که تا حالا اومده آشنا بشین و حتما توضیحات شاهین و طرفداراشو نسبت به این آهنگ بشنوید،بعد نظر بدین و حکم ارتداد صادر کنید...
-----------------------------------------
البته گور بابای اون طرفداراش که میگن توهین کرده و کار خوبی کرده که لعنت خدا بر اونا که اونا هم می خوان از این اتفاق سوء استفاده کنن و رو سر جمهوری اسلامی خراب بشن
------------------------------

------------------------------
البته هیچ امیدی به تاثیر این نوشته واسه نحوه ی عملتون نمی بینم،...

-------------------------
خدایا خودت یه نوری از تاثیر بر دل صاحبان این سایت و خواننده هاش بتابون،تا قبل اینکه فحشم بدن و منم مثل اون مرتد بدونن،کمی فقط کمی همین جوری سکوت کنن و به این نوشته دقت کنن
-----------------------
تشکر از خدا چه تو دل ها تاثیر بذاره و چه نذاره که حتما صلاح بر اینه
زهر حقیقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
۶
۱
جناب غریبه---سانسور هست،نمونش متن من که اصلشو حذف کردن----ولی راست میگی بهتر از جاهای دیگه است!!
موج
|
Germany
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
۱۲
۸
بااینکه خونمون به جوش اومد از اهانت به امام مظلوم پیغام روشن این عمل سخیف این بود که دشمن به حقارت و ذلت افتاده که شروع به اهانت کردن به امام مظلوم کردن. دوستان من با نگهداشتن بغضتون خودتون رو برای کمک به پسر فاطمه آماده کنید. یاعلی
نوکرصاحب الزمان
|
Germany
آفرین دوست عزیزم....آری...اوخواهدآمد
نادیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
۲۵
۷
به نظرم حرف این 4 تا درسته الان تو زمانی داریم زندگی می کنیم که بیشتر از هر زمان دیگه چهره اسلام تو دنیا خراب شده همه به مسلمون ها به چشم تروریست و ادمهای متوحش نگاه می کنند که اینم بیشتر به خاط یک مشت وهابی و گروهایی مثل طالبانه تو همچین موقیتی که تمام دنیا چشمشون به مسلمون هاست که چکار می کنند و تمام خبرگزاری ها منتظر انتشار این چنین خبرهایی برای ضربه زدن به اسلام هستند این جور حکم ها می تونه بیشتر مردم دنیا رو از اسلام زده کنه و نتیجه برعکس داشته باشه
هان په؟
|
Iran (Islamic Republic of)
يه مثبت درشت
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب نادیا گیرم تمام دنیا از اسلام زده بشند آیا این دلیل درستی است برای تعطیلی حکم خدا ؟
علیزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
نظرت رو برای خودت نگه دار از چهارتا وطن فروش خود فروش دفاع نکن
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
۱۲
۵
چرا وقتی شعار آزادی میدیم نباید بهش عمل کنیم?
راستی چی شد که شاهین اینطور می‌خونه؟
چرا به اهنگهای دیگه آنقدر توجه نمیکنن؟
انگار آزادی بیان آه...........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا اسمت برازندت رها !!!! از قید دین و مذهب
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
۶
۱۶
این افراد رو که نام بردید اصلا وجود خودشون باعث وهن اسلام است تا زمانی که اسم مسلمان رو یدک میکشند مخصوصا آن دو نفری که لباس پیامبر رو وقیهانه بر تن دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دنیا ی شیرتوشیریه...به امید ظهور عزیز دل حیدر
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
۱۵
۹
انگار مطب رو نگرفتید......
خودت رو بزار جای شاهین اگه روزی لب به اعتراض باز کنی بایدت توی سری بخوری شاید هم عادت کردیم نه؟؟؟؟؟؟؟
همتون یه طوری اعتراض. میکنید و لعنت می‌فرستد که انگار تا به حال گناه نکردید.......
انگار نمازتان قضا نمیشه.....
شدیم کاسه داغ تر از آش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض، با توهین و فحاشی به اعتقادات و مقدسات دیگران متفاوته!
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
اول برو یه کم به اطلاعات مذهبیت اضافه کن بعد بیا کامنت بگذار
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
تو خودت رو کامل کن
نور
|
Iran (Islamic Republic of)
از کی تا حالا به انحراف کشیدن یکسری آدم قابل مقایسه شده با گناه هایی که در ملاء عام نیست! می فهمی داری چی می گی جرم اون به انحراف کشیدن افرادی مثل تو هستش
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
۹
۶
انگار مطب رو نگرفتید......
خودت رو بزار جای شاهین اگه روزی لب به اعتراض باز کنی بایدت توی سری بخوری شاید هم عادت کردیم نه؟؟؟؟؟؟؟
همتون یه طوری اعتراض. میکنید و لعنت می‌فرستد که انگار تا به حال گناه نکردید.......
انگار نمازتان قضا نمیشه.....
شدیم کاسه داغ تر از آش
احمد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
۹
۱۳
واقعا که ادم بی شرف و بی ناموسیه این شاهین نجفی
حسین
|
United States of America
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
۴
۸
سلام

ببینید اولا ما با نظر درست موافقیم نه آزادی نظر شاید یکی نظرش این باشه که بایذ آدما رو بکشه ما نمیتونیم به هر نظری احترام بگزاریم
ذوما ما معتقدیم هیچ کس با فکر کردن نمیتونه به این نتیجه برسه که دو دو تا میشه 5 تا و خیلی مسایل دیگه هم مثل این مثال که زدم وجود داره که نتیجه ی فکر کردن نیست فحاشی به امامان معصوم هم قطعا نتیجه ی تفکر نیست بلکه حاصل برآیند خیلی چیزاست از جمله .....
ثالثا از نظر ما ذی صلاح ترین کس برای حکم دادن در مورد مسایل مختلف خداست
حالا خدا گفته هر کس به پیامبر خدا یا اهل بیت توهین کنه حکمش اعدامه
البته اعدام نه برای پاک شدن بلکه اعدام به عنوان یه مجازات حد اقلی فقط برای انتقال به اون دنیا و مواجه شدن با مجازات وافعی
ناشناس
|
United States of America
حسین آقا خدا کحا گفته حکم ساب النبی یا اهل بیت اعدامه سند بیار
نوکرصاحب الزمان
|
United States of America
سلام حسین جان ...کاملاباهات موافقم
منم گدای هادی.........جانم فدای هادی
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
۶
۱۵
در ضمن موجب وهن اسلام امثال شما روشن فکر نما های سطل آشغال آتیش زن خود فروخته دین فروش هستید
نه احکام خدا
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملاموااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااافقم.
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
۱۳
۵
آقای آحمد تو که از شرف و ناموس حرف میزنی خوشم میاد که اهنگهای شاهین رو به دقت گوش میدی و در موردش نظر میدی........
بس کن شعار رو
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
۱۷
۶
چرا وقتی از فقر و بدبختی میخوند کسی پشتش نبود؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
۶
۱۱
من درجواب رهامیگویم این بی شرف به مادروپدرخودرحم نکرده تازه شما ازچه دقتی حرف میزنی ایافحش به اهل بیت دقت میخواهد دراخراگردستم به اوبرسد زنده اش نمیگذارم
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
شدی کاسه داغتر از آش، جمع کن بساطت رو معنی عشقت چیه؟؟؟؟؟؟؟
سیدجواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
۵
۱۱
خاکم حیفه روسرت بریزن شیطان صفت شیطان پرست بدبخت ترسوتواین دنیاازترس مرگ داری فرارمیکنی هرچندهرجاباشی میادسراغت بروبفکراون دنیات باش، بروتوبه کن شایدتوبه ات قبول شه،بدبخت فکرکردی باتوهین به ائمه چیزی ازکرامت وبزرگیشون کم میشه ؟
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش اینااهل توهمن.فکرکردن نمی میرن !
نوکرصاحب الزمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
۹
۱۰
اللهم عجل لولیک الفرج
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
۱۱
۱
بچه هاتوروخدافحش ندید.بدترین حرف اهل بیت به دشمنان اسلام ملعون بود.جان امام حسین فحش ندید.فحاشی کردن کجای اسلام اومده؟
ازروی هوای نفستون حرف نزنید......مگه شماها
نشنیدیدامام علی بعدازضربت خوردن چه طوری
باابن ملجم برخوردکرد؟اگه می خوایدیارامام زمان
بشیدعقده های دلتون روبایدتوی دعای ندبه
خالی کنیدنه توی اینترنت جلوی چشم محرم ونامحرم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ملعون هم فحشه
نوکرصاحب الزمان
|
Iran (Islamic Republic of)
درسته این همون چیزیه که امام زمان راضیه درسته نبایدفحش دادولی سکوت هم نبایدکرد.
علیزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش دمت گرم که خیلی مشتی ولی این نامردا رو باید ترکوند اینا باید بفهمند اینجا کوفه نیست ما هم کوفی نیستیم حاضریم برای دفاع از اهل بیت از همه چیزمون بگذریم
اینو باید بفهمن تا خفه خون بگیرن
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
درجواب ناشناس که میگه ملعون هم فحشه بایدبگم...نخیربرادرمن ملعون واگذارکردن شخص لعنت شده به خداست...اونطوری که خودخداصلاح می دونه مجازاتش بکنه
آن راکه حساب پاک است ازمحاسبه چه باک است؟؟؟
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
۱۱
۶
خوبه یعنی خیلی خوبه جامعه ای داریم که همه مومن و دوست با اهل بیت هستن فقط نمیدونم چرا فقر و فحشا بیداد میکنه!!!!! خیلی‌ها شب گرسنه میخوابند!!!! خیلی‌ها هم جایی برای خواب ندارن!!!!!!! راستی چرا کسی در این مورد نظر نمیده؟؟؟؟؟؟ نگو ربطی نداره
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
رهاجان ماداریم درموردهتک حرمت به پدرمعنوی،
ناموس دینی،فرزندحضرت فاطمه زهرا،کسی که به خاطرمن ورهاشده بودسوژه خنده ی حاکم زمان بحث می کنیم...مادربرابراینکه امروز
هم امام عزیزمان راسوژه کنندمسؤلیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
۳
۶
سلام؛ تو قرآن اومده که وقتی زمان نماز جمعه در زمان پیامبر برخی از مردم صدای فروشنده ها رو میشنوند و از نماز جمعه خارج می شوند ؛ خدا میفرماید که وای بر مردمی که ولی شان را تنها گذاشتند و نگفته وای بر مردمی که نماز را ترک کردند. ما شیعه هستیم و هر وقت به ولایت توهینی بشنویم خونمون به جوش میاد نماز خوندن هرکس هم به خودش مربوطه. در تاریخ هرکس به خاطر ترس یا جاه و مقام ولی خدا رو تنها گذاشت به سزای اعمالش رسید مگه چند سال میخوایم زنده بمونیم که به خاطرش نکبت رو تحمل کنیم. نگفتن حرف حق مثل زندگی در نکبته. امام هادی برای همه عزیزه. اونی که امروز به امام توهین میکنه اگه زمان امام بود باهاش میجنگید. ما هم اگه از امام دفاع نکنیم مثل مردم کوفه ایم. البته اون مردم دیگه هیچ وقت روی آرامش رو ندیدند. الان هم اوضاعشون خرابه. شمایی که میگی اعدام انسانی نیست اگه پات عفونت کنه میگی انسانی نیست قطع بشه؟ قطع یک عضو بهتر از مرگه. و اعدام یک نفر بهتر از اینه که کل دنیا رو به فساد بکشه این عین دینه . چون دین رو خودمون تفسیر میکنیم اوضامون اینه.
MK3000
|
Iran (Islamic Republic of)
مردم بی غیرت شدن
خدایا ظهور آقا امام زمان را زدیک بگردان
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
۲
۱۰
ورودشاهین نجفی توهمی رابه کره ی مریخ به اوودوستان توهمی تر ازخودش+داریوش تبریک عرض می کنم!
تعمه
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
۱۰
۵
سلام به همگی . میخواستم بگم مگه ما کی هستیم که داریم راجع به مرگ وزندگی یک ادم بحث می کنیم شاید برای ما مرگ یک ادم غریبه راحت باشه ولی فکر کنید خودتون از یک چیز انتقاد کنید بعد بیان زرتی شما رو اعدام کنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رها
|
Netherlands (Kingdom of the)
اینا چی می‌فهمند؟ به توی سری خوردن عادت کردن.......
سحر
|
Netherlands (Kingdom of the)
شاهین نجفی انتقادنکرده.بلکه امام ماروسوژه کرده...براش متأسفم...قطعابه سزای کاراش می رسه... به امیدخدابه دست منتقم سیلی فاطمه ،حضرت مهدی(عج)
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
۲
۶
کسه که به هیچ چیزی پایبند نباشه حرفاش همش چرنده
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
۲
۱۱
ورودشاهین نجفی توهمی ودوستان توهمی تراز
خودش رابه کره ی مریخ تبریک می گویم...
منم گدای هادی.................جانم فدای هادی
منتظران ظهور
|
United States of America
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
۳
۷
سلام به نظر من بي شعورتر از شاهين نجفي نيست بيخود ادعاي مذهبي ها رو در نيارين كه بايد سكوت كردو...قضاوت نكنين وازاين حرفا اين معلو م الحاله در ضمن سكوت ما مهر تاييدي بر كار اين خبيثه بعدش هم ماتوي زيارت عاشورا لعن برظالمين روداريم اين بايزيد چه فرق داره يزيداون موقع دل امامو خون كرد با شهيد كردنشون الان اينا با هتاكي هاشون لعنت بر اون وطرفداراش به اميد ظهور امام عصر(عج)
سحر
|
United States of America
بیست امتیاز+با3چراغ سبز
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
۴
۳
صراط چرا نظرم رو ثبت نکردی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
۶
۹
من متن شعر شاهین نجفی را دیدم و از این همه وقاحت بر خود لرزیدم اینها می خواهند با این کار ها قبح توهین به ائمه اطهار را از بین ببرند و از قداست آنها بکاهند .انها به هیچ چیز پایبند نیستند و بزرگترین دشمن برای بشریت می باشند. پیامبر که سرشار از مهربانی ها بود و قاتل عموی خود را چون برده بوده و در جنگ این کار را انجام داد وبعد اسلام اورد بخشید اما نسبت به این افراد بسیار سخت گیر بود . او دستور ارتداد این افراد را صادر کرد.

عقبه ابن ابی معیط و نظر بن حارث بجرم توهین مکرر به قران ابو عفک - عصما دختر مروان ب- عبدالله بن خطل و کنیزش به جرم توهین مکرر به پیامبر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
۷
۸
سلام به نظرم اون بدبخت بازیچه دست احمق تر از خودش شده حالا باید دید کی ازش حمایت میکنه
آب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
۸
۱۰
سلام
ان شا الله این لکه ننگ بزودی برداشته
خواهد شد.
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
ان شاالله
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
ان شاءالله به دست صاحب الزمان
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
۸
۶
صراط اگه نظرم فوش و توهین بود ثبت میکردی نه!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
۶
۱۲
وقتی ی مرجع تقلید حکم ارتداد که از حکمهای خداست میده وظیفه ما فقط اطاعته.ok?
نوکرصاحب الزمان
|
Iran (Islamic Republic of)
برادرخیلی دلت خوشه اینااگه مرجع تقلیدداشتن که اینقدرسنگ اون ملعون روبه سینه نمی زدن.
به امیدظهورمنتقم واقعی...یامهدی(عج)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
۷
۱۱
این رها کیه دیگه ؟ از کامنت هاش معلومه که سطح سوادش در حد بسیار پایینه ولی فکر میکنه مثلا خیلی با سواد کامنتاشو بخونین از خنده میمیرین صد رحمت به نورا
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آبو بریز همونجات که سوخته!
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
تو که اهنگهای شاهین رو گوش نکردی لطف کن ساکت شو
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
سواد شما هم که در حدفوش و توهین بوده
دمت گرم شاهین جون به اون هدفی که میخواستی رسیدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه انگار زیاد هم از توهین به امام نقی خشمگین و عصبانی نیستی که با خوندن کامانت های من از خنده میمیری!!!!!!!!!!!
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
نه انگار از توهینی که به امام نقی شده زیاد هم خشمگین ناراحت نشدی که از خوندن کامنت های من از خنده میمیری!!!!!!!!!!!!!!!
عارف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
۸
۸
من واقعا واسه همچین آدمی متاسفم که چنین شعر کثیفی رو خونده.یه کم حرمت زمانی رو که تو گیلان زندگی میکرد رو نگه نداشته.حالا خوبه تو گیلان امامزاده فراوونه.فکر نکنم زمانی رو که توی گیلان زندگی می کرد یه بار هم زیارت رفته باشه.
امیدوارم هرچی زود خبر مرگشو توی رسانه ها پخش کنن تا جهان از وجود همچین حیوونی راحت شه.
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
۲
۶
ما مو میبینیمو بزرگان پیچش مو .اب یک دریا رو تو یک سطل نمیشه ریخت از عزیزان تقاضا دارم در حد وسعت فکر خودشون نظر بدن که باقی عزیزان به اشتباه نیفتن. بدا به حال ما با این نسل لائیک که برای سیاست یهود ارزش قائل میشه. 124000 تا پیامر کمتون بود 12 امام اومدن این 12 تا جوابگو نبودن اللامر اومدن از این بیشتر دیگه فک نکنم ارزش داشته باشین.
به دنبال چه میگردی خرد گم کرده ای شاید نمیدانی؟
نوکرصاحب الزمان
|
Iran (Islamic Republic of)
بله(الله یهدی من یشاء)،موافقم شایدخدا نمی خوادایناهدایت بشن.
علي رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۶
۳
من هم با نظر اين چهار نفر موافقم به نظر من اين كار ما(اعدام شاهين و امثال او) هيچ فرقي با كار اونهايي كه دانشمندان ما رو ترور مي كنن نداره اگه اونها بتونن اينجوري جلوي پيشرفت ما رو بگيرن ما هم مي تونيم اين جوري براي خودمون احترام و عزت كسب كنيم ! كلا بايد بدونيم كه راجع به مسائل اعتقادي توصل به زور نتيجه ي عكس داره
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
شاهین روبادانشمندای مامقایسه می کنی؟
بعداعدام اونوباترورامثال اساتیدبرجسته ی دانشگاهامون یکی می کنی؟...مثل اینکه برادر شما ازهیچ جاخبرنداری؟
تارا
|
Iran (Islamic Republic of)
خوبی داداش؟ چیزی به سرت نخورده؟ همه چی آرومه؟
حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۳
۶
ای که گفتی:خفته مهدی در خفا/با تمسخر خوانده ای هادی بیا/هیچ دانی حرف تو از بهر چیست ؟/نطفه ات را بسته مادر با زنا...
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
کاااااااااملاصحیح می فرمایید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حجت خان بستن تهمت زنابه مادرنجفی کمترازکاراون نیس!!پسرنوح هم زنازاده بود؟به نظرخودتون این حرفارومیزنیدکه خداازتون راضی باشه؟بدبخت خدادلتونومیخونه نه کامنتاتونو!!
freeboy
|
Iran (Islamic Republic of)
من قبل از اینکه این مطلب رو بخونم فقط با اعدام کردن شاهین مخالف بودم ولی اعتقاد داشتم که نباید توهین کرد اما الان که اینرو میخونم معتقدم که باید مستقیم میرفت تو قلب خدامون چون شماها خودتون قوانینی رو که گفته تهمت و توهین گناه است رو زیر پا میذارید اما قانون ارتدادش رو قبول دارید
MK3000
|
Turkiye
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۴
۳
ولش کنید خودش یواش یواش داره تو حماقت خودش از بین میره اون هم به بدتیرین شکل
خدای ظهور آقا امام زمان را نزدیک بگردان
هدی
|
Hungary
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۴
۶
بچه شیعه ها بیاین یه کار جالب بکنید.
بیایید به بهونه نشون دادن روحیه لطیف اسلام چشمتون رو به روی توهین به اعمه اسلام خدا پیغمبر ببندید.اون موقع مشه که دیگه همه باهاتون خوبن با شما مثه یه سگ ملوس رفتار می کنن یه قلاده خوشکل می بندن به گردنتون و موقع اعتراض می گن اون موقع که تمام و جود و عقایدتو مسخره کردیم مثل . . . قبول داشتی حالا واسه ما آدم شدی.
خلاصه دیگه خیلی خوب میشه چون ما شدیم یه عده بی خاصیت بازیچه، اسلام میشه دین اعتدال مهربانی و منطق.
پس یادتون باشه همین طور تو خواب خرگوشی بمونید.
بذارید این قدر مسخره تون کنن تا دیگه حتی خودتون حالتون از خودتون به هم بخوره.
آشنا
|
Hungary
کاش قبل از دفاع از ائمه، یاد میگرفتی (ائمه) را صحیح بنویسی، مثل یارو که از بس مطاله دارد، برای انشاء پسرش دنبال کتاب یا منبع دیگری در مورد زندگی ( عمه عطار ) میگشت.
امیرم هادی(ع)
|
Hungary
جواب آشنا:بیچاره توبرومطالعه نوشتن خودت رودرست کن بعدبیاغلط املایی بگیر...پس درس امشب:سه خط
می نویسی مطالعه نه مطاله!
م-ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۲
۲
اطهار نظر پیرامون احکام اسلام بدون تخصص لازم نشانه حماقت است.
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۲
۲
صراط چرا جوابم به ناشناس رو منتشر نمیکنی؟
ناسناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چون جوابها و کامنتهای تو اصلا هیچ ارتباطی با مطلب نداره انگار از یک کره ی دیگه اومدی برو یکم مطالعه کن اصلا چند سالته ؟
من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۲
۶
یه نکته: انحراف یکدفعه ای نیست اول با سازش شروع میشه با کوتاه اومدن پیشرفت میکنه و با خروج ازمسیر کامل میشه. اینی که اینطوری به امام معصوم توهین میکنه خدامیدونه توخلوتش کیه، به دوستای هم نظرم: منم اگرچه خیلی هم مذهبی نیستم مثل شما اما اگه پاش بیفته هرکاری میکنم براحفظ احترام دین و ائمه، عاشقشونم چون دروغ توکارشون نبود نون روبه نرخ روز نخوردن یا رومی روم یا... حس میکنم خداهم ته دلش راضی به حکم اعدام نبود اصلاحکم اعدام ساخت خدانیست ساخت گناه مابشرهاست زمانی که دیگه راهی برابازگشت نذاشتیم زمانیکه باقیمونده عمرمون فقط ضرره به جون یا دین آدما، خدایا آنی وکمترازآنی مارابه خودمان وامگذار. نکنه ماهم اینقدفاصله ازراهت بگیریم که به توهین به عزیزتو بگیم آزادی بیان.
گدای رقیه
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباه نکن دوست عزیز...بی تفاوتی باعث میشه
هرتازه به دوران رسیده ای ازتوهین به مقدسات ریسمانی بسازه برای رسیدن به شهرت...اون ملعون بایدمجازات بشه!
عاطفه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۴
۷
این رها ،همچینم رها نیست ،عقده داره در حد لالیگا
حساب اون یارو هم رسیده میشه مطمئن باشید.
یا هادی(علیه سلام)
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
عقده شما دارید که فقط توی این مورد میتونید اظهار نظر کنید اون هم با توهین و عقده های درونتون رو خالی کنید.
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
برو آهنگ تو ازم بدت میاد از شاهین رو گوش کن برات خوبه.
عاطفه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۳
۷
این رها ،همچینم رها نیست ،عقده داره در حد لالیگا
حساب اون یارو هم رسیده میشه مطمئن باشید.
یا هادی(علیه سلام)
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۳
عاطفه جان چرابارهاکل کل می کنی؟؟؟
(الله یهدی من یشاء)
ما
|
Germany
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
۵
۲
سلام به همه.به نظر من توهین به مقدسات کار درستی نیست حالا طرف مقابل می خواد هر دین یا ائینی داشته باشه.ولی حکم صادر کردن برای قتل انسان هم کار درستی نیست.درسته که توهینکرده اما اینجور وجه دین خراب میشه.لا اقل دین مااز دید بقیه میفته
سحر
|
Germany
اگه شماخیلی نگران خراب شدن وجه اسلامی شبای جمعه بادسته گل بروسرقبر معاویه تاروح لطیف اسلام دنیا روبکشه...جمع کنیدپزروشنفکری تون رو.
سید حسن
|
Germany
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
۱
۲
لطف بفرمایید حکم ارتداد این 4 نفر را هم ابلاغ بفرمایید
مریم
|
Germany
الان منظورت با مراجع محترم تقلید بود اگر لازم باشه ابلاغ میکنند و نیازی به یاد آوری هم نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
۱
۳
هان یه خانم چیه ؟ چرا پرت و پلا میگی یکی به نعل میزنی یکی به میخ؟
خوب اگه تو ینجوری دوستداری مسئله ای نیست برو با افکار اینجور آدما خوش باش.
ولی ی چیزی رو بدون اینا از لحاظ علوم دینی در سطح مراجعی که حکم ارتداد این حیوون رو داند نیستند.
ی آدم در سطح این مراجع باید نظر بدن.
برو برو دختر کوچولو هر وقت تونستی ی آدم از لحاظ علمی در سطح این مراجع پیدا کنی بعدا نظر بده.
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
۳
۵
فنج نجفی...خورده.وای به حالش دستمون بهش برسه تیکه تیکش می کنیم.
مسلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
۵
۵
با سلام و صلوات بر محمد و ال محمد
کسی که به ناموس خودش توهین میکنه و معلومه که به مقدسات هم توهین میکنه این .... بی همه چیز هر ...... از دهنش در میاد میخوره بله اعدام که هیچ صد بار اعدام هم کمشه انشالله به امید خدا مرگش رو خواهیم دید ..
در ضمن اون هموطنی که دم از ابرو میزنه چرت وپرت میکگه اصلا تو داخل ایرانی که حرف میزنی وطن فروش ...
توهین به امام زمان هیهات من ظله...
اندکی صبر صحر نزدیک است....
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
آقامسلم بله صبر می کنیم وبه یاری آقا امام زمان(عج) ادبش می کنیم.......اندکی صبر...

یامهدی(عج)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فارسی را پاس بدارید سحر درسته نه صحر برادر!
shahab
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
۲
۳
felan ke khodesho khis karde.bezar az soorakh moosh biad biroon...namarde avazi
AK47
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
۲
۲
shologhesh nakonid alaki... ye ghalaty kardeh .. hala ham bayad javab pas bedeh.. MARG barash behtarin gozinas
نسترن
|
France
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
۲
۲
واقعا که وقتی خودتون اینجور به جون هم افتادید معلومه که این اتفاقا ادامه داره.هرکس نظری داره منم با هان په؟موافقم
freeboy
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
چرا همه ی نظراتم رو پخش نمی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جانم فدای رهبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
۴
۲
ان شاءالله به یاری امام زمان ریشه ی همشون کنده می شه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
۴
صدور رای از نظر حقوقی فقط در حیطه اختیارات دادگاه صالحه است
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
۱
۱
به درک واصل می شه به یاری خدا.خودتونوخسته نکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
۱
همش را سانسور کردی چقدر احمقین
علي رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
۲
۱
ببينيد ببين عزيز من دنيا قانون داره همين جوري كه نمي شه هر كي فكر كرد بهش توهين شده بره دست به كار بشه و آدم بكشه ما مسلمونها هم مثل بقيه ي آدمهاي متمدن امروزي بايد بريم و شكايت كنيم و بذاريم قوانين بين المللي راجع به متهم تصميم بگيره اگر هم با تصميم دادگاه موافق نبوديم اگه مي خوايم جزئي از مردم دنيا باشيم و زندگي مسالمت آميز با بقيه ي فرهنگها داشته باشيم چاره اي جز اطاعت از قانون نداريم در غير اين صورت مي تونيم ه عنوان يك ملت خودسر و قانون شكن و موجب اخلال در نظم بين الملل شناخته بشيم و خونمونو حلال كنن (البته تا حالا ديگه آب از سرمون گذشته و خونمون حلال شده ) ترور دانشمندا رو نمي بينيد؟ اگه ما به عنوان يه ملت قانون مدار توي دنيا شناخته شده بوديم جرات مي كردن به اسم مبارزه با تروريسم دانشمندامونو شهيد كنن؟ بيا اينم نتيجه ي خودسري و بي قانوني ما ايراني ها
اصلا ما ملتي كه تا بهمون توهين مي شه آدم مي كشيم انتظار داريم انژي هسته اي حق مسلم ما باشه؟! كي مي تونه از ما نترسه و بهمون اعتماد كنه؟
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز شما سمت وسوت مشخص نیست. اگه مسلمونی پس تمدن چی می گه.اگه مسلمون نیستی برو بچسب به تمدنت بذار از بلاتکلیفی خارج شی...به به بوی قانونم انگار ازت میاد...قوانین بین الملل که اگه پدر ومادر داشت اون وضع فلسطین و صهیونیسم نبود!!!درضمن اسم تهی قوانین بین الملل رو کنار احکام خدا میاری؟! شک نداری سر از قانون در میاری؟ گویایه فتواییم در مورد انرژی هسته ای ازت صادر شده بود! به فیض رسیدیم...دمت گرم مارو به فیض رسوندی! ...با این فتوایی که دادی بنده خدا کسی بهت اطمینان نمی کنه. انگار خونتو حلال کرده بودی؟؟؟...ازکناربرو ترور نشی عقل کل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا جون استدلال قوی ای بود!شب بخیرداداش...درحال حاضراون طرفیاخودشون از خودشون می ترسن فکرنکنم دیگه امون بده از ما بترسن ! درضمن...می کنن به اهل بیت مابی احترامی کنن.مرگ درانتطاراون ملعون چاپلوسه
سپیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
۱
۱
فقط منتظر اون روزی هستم که وقتی اربابم مهدی(عج) تکه به خونه ی خدا می زنه ومیگه أناالحق..أنابقیة الله...فقط قیافه ی شما خجالت زدگان رو ببینم!دیدن داره! به امید آن روز

یاضامن آهو(ع)
علي رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
ببين آقاي سامان خان شما اگه مسلموني رو از تمدن جدا مي دوني بهتره بري تو يه جزيزه زندگي كني كه دست هيچ آدم متمدني بهت نرسه اونجا هر قانوني كه خودت دلت خواست واسه خودت وضع كن .يعني نمي شه ما هم مسلمون باشيم و هم زندگي مسالمت آميز با بقيه ي انسان ها داشته باشيم ؟ چه طور اين همه دين و مذهب جورواجور دارن تو اين دنيا با هم زندگي مي كنن ولي ما مسلمونا با هيچ كس نتونيم راه بيايم؟ نمي گم دينمون رو بفروشيم نمي گم از اعتقاداتمون كوتاه بيايم فقط مي گم مسالمت و مدارا همين.
البته من موافق با مسالمت و مدارايي نيستم كه باعث بشه بهمون ظلم بشه يا به حقمون نرسيم ، بلكه مدارايي كه نشون بديم با ديگر انسان هاي دنيا سر جنگ نداريم و مي خوايم كه باهاشون زندگي مسالمت آميز داشته باشيم
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم تمدن، الان چه ارزش هایی روداره به رخ می کشه که حسرتشو بخوریم؟؟؟توجه به تمدنی که اسم فرهنگ رو یدک می کشه و میگه به فرزندآقارسول الله(ص) اگه توهین شدخفه خون بگیرتا ازشأن روشنفکریت کم نشه وخدایی نکرده ازتمدن جا نمونی چه جایگاهی برای مریدان اهل بیت(ع)داره؟
شما پس فقط نگران اینی که یه وقت قاطی آدما نباشی نه اینکه با غیرت دینیت مجاهده کنی.نترس حالاکه جهاد ظاهری ای نشده که صدات کنیم.برای شما متأسفم که حتی زبانی جرأت دفاع از اهل بیتت رونداری...پس معلومه الآن شما خودت وسط جزیزه ی ناشناخته ای وخبر نداری!!!ماحتی حاظریم دربرابر کوچکترین توهین به اهل بیتمون از چشم دنیا هم بیفتیم چون وارد وادی عشق ناب وغنی اربابمون محمد(ص)وآلش شدیم. یامحمد(ص)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
آقا صلوات بفرستین تمومش کنین این داش شاهین هم یه چیزی خوند.. شاید توبه کرده!
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش شماست؟
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
نظر این4نفر نظری احمقانه وتهی است وحتی ارزش انتشار نداشت.