۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۹
وقتی محصولی تمام قد از خودش دفاع می کند

آقای مهندس! ساکت فتنه نبودید؛ همراه انحراف چطور؟!

ورود کاندیداهای جبهه پایداری که خود را حامی گفتمان انقلاب می داند به مجلس شورای اسلامی انگیزه الهی این سرمایه دار پشت پرده پایداری است؟
کد خبر : ۶۱۰۳۴
"صراط" - صادق محصولی یکی از شاخص ترین چهره های جبهه پایداری انقلاب خود را به هیچ وجه ساکت فتنه نمی داند . محصولی که عضو شورای موسسین این جبهه است در آخرین اظهار نظر خود ضمن تاکید بر مواضع جدی علیه فتنه خطاب به منتقدانش گفت: "به آنهایی که می گویند من ساکت فتنه ام عرض می کنم که؛ آیا نمایندگی اینقدر می ارزد که انسان دینش را زیر پا بگذارد و برای تحریف تاریخی که دو سه  سال از آن می گذرد، اینچنین به دروغ متوسل شود؟"
وی در بخشی از اظهاراتش پیرامون دفاع همه جانبه از محمود احمدی نژاد گفت : "اگرآنگونه از ایشان دفاع می کردیم الان اینجا نبودیم" البته محصولی به این نکته اشاره نکرد که مسئولیت های پیشینش در دولت به دفاع همه جانبه او از رئیس جمهور مرتبط است یا نه ؟

اما به راستی چرا یار دیرین احمدی نژاد این روزها تمام توان خود را برای پیروزی جبهه پایداری انقلاب هزینه می کند؟
ورود کاندیداهای جبهه پایداری که خود را حامی گفتمان انقلاب می داند به مجلس شورای اسلامی انگیزه الهی این سرمایه دار پشت پرده پایداری است؟
حسین شریعتمداری در آخرین یادداشت خود به وجود برخی از همراهان فتنه و انحراف در دو لیست جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری انقلاب اشاره کرد . آیا محصولی همراهان انحراف در لیست پایداری را می شناسد ؟
مهدی کوچک زاده در یکی از مناظرات خود تمام قد به دفاع از دولت پرداخت و پیش از این هم با شبهه وارد کردن به اصل وجود گروهک انحرافی مطالبی را مطرح کرده بود اما این اظهارات واکنشی را از سوی اعضای پایداری در بر نداشت .
محصولی که خود را یکی از مخالفان گروهک انحرافی می داند هنوز شخصا خبر دیدارش با محمود احمدی نژاد جهت هماهنگی امور جبهه پایداری که پیش از این تعدادی از نمایندگان مجلس آنرا افشا کرده بودند را تکذیب نکرده است . جستجوی مختصری در اینترنت به خوبی نشان می دهد که تنها تکذیبیه منتشر شده مربوط به جبهه پایداری و تعدادی از اعضای آن است در صورتی که اصل دیدار مربوط به لیدر اقتصادی آنها بود .
هنوز ماجرای عدم حضور محصولی در صحن مجلس جهت کسب رای اعتماد نمایندگان شفاف سازی نشده است اما به نظر می رسد سرمایه دار رفیق احمدی نژاد که خود را از ساکت فتنه بودن مبرا می داند یک بار برای همیشه باید تکلیفش را با چهره های شاخص گروهک انحرافی مشخص کند .
آقای محصولی! شما در آخرین سخنرانی انتخاباتی خود در حمایت از لیست جبهه پایداری پیرامون موضع گیری علیه انحراف خطاب به حاضرین گفته اید که همیشه معترض مباحث انحرافی از جمله مکتب ایرانی بوده اید اما بهتر است به این سوال هم پاسخ دهید.
چرا آنجایی که دکتر لنکرانی، حسین صفار هرندی ، مهندس فتاح و حجت الاسلام اژه ای و تعدادی دیگر از نزدیکان سابق رئیس جمهور به دلیل مخالفت ها از کابینه کنار گذاشته شدند، شما در دولت دهم مجددا به عنوان وزیر رفاه به مجلس معرفی شدید؟

آقای مهندس محصولی! شما فرموده اید: "به اعتقاد ما بحث انحراف یک بحث خطرناک است که بخشی از فلسفه وجودی تشکیل جبهه پایداری مقابله با  انحراف است. ما می گوییم نباید بخاطر انحراف، فتنه فراموش شود." اما به این نکته اشاره نکرده اید که چرا در بین کاندیداهای جبهه پایداری همراهی با انحراف هم دیده می شود؟ چرا برخی از آنها مستقیم علیه انحراف موضع نگرفته و به انتقادات در خفای خود نسبت به این جریان اشاره می کنند؟
هنوز پاسخ این سوال مبهم است که چرا محصولی در اغلب فعالیت های انتخاباتی پس از دولت نهم ، در راس جریانهای انتخاباتی بوده است؟ از پشتیبانی ستاد محمود احمدی نژاد تا راه اندازی جبهه پایداری انقلاب؟

نظرات بینندگان
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴۰
۷
صراط و امثال صراط دیروز: احمدی نژاد محصولی را به علت مخالفت با جریان انحرافی عزل کرد.

صراط و امثال صراط امروز:آقای مهندس! ساکت فتنه نبودید؛ همراه انحراف چطور؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اون تیتر اولی رو سرچ کن تو صراط ببین پیداش میکنی؟
بچه های در و دیونه
|
Iran (Islamic Republic of)
گل گفتی. یواش یواش دارم به این نتیجه می رسم که وقتمو برای صراط حروم نکنم
رضا.س
|
Iran (Islamic Republic of)
چشمتونو باز کنید ببینید همین صراطی که اینجوری شما از دستش شاکی شدین تو خبر بالایی کاندیدای شاخص جبهه متحد یعنی ب...... رو زده . شما ها از اینکه صراط مستقله دارید میسوزید من میدونم
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.

جناب رضا.س و ناشناس:

به هيچ وجه ،صراط رو متهم به حمايت از جبهه متحد نکرديم"
هنوز يادم ! هست که صراط تيتر زده بود:
وقتي جبهه متحد کاسه به دست ميشود!
يه موردهم درمورد استفاده جبهه متحد از بيت المال بود"
تا الان هنوز معتقدم،صراط داره مستقل عمل ميکنه"
ولي ولي ولي ولي ولي ولي:
صراطي ها براي علامه مصباح احترام قائل اند،ولي درحد يه انسان با علم و ليدر معنوي گروه!
.....................
1-علامه مصباح،قدرت تشخيص اينکه انحراف درون پايداري رخنه کرده رو نداره?!
2-آيت الله مصباح،تحت تأثير اطرافيان خود است?!!!!!!!!
_________________________________
من فقط يه سوال از صراط دارم:
آيا شما به علم و بصيرت علامه مصباح يزدي،اعتقاد داريد؟؟؟
رهبري عزيز که اعتقاد دارند،شما چطور؟؟
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
امین به نظرت چطور صراط بی طرفه اما مدام خط تخریب دولت رو دنبال می کنه؟ بی طرف بودن صراط هم از اون حرفاست!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
. صراط خط اصلی رو سانسور کردی؟؟ مگه عقیده شما اون دوموردی که گفتم نیست؟؟؟ شفاف بگویید،نظر شما هم محترمه"
دوتا حدس کامنت قبلیم درسته؟؟
عقیده تون همینه؟؟؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اووووووووووووووووووووووو!چقدر ولی ولی ممکنی جوجه!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
بی طرفی صراط رو در انتخابات عرض کردم،که ظاهرا هیچ فرقی براشون نداره(آرشیو صراط هم همینو نشون میده)"
در مورد مطالب صراط درارتباط با احمدی دلاور که کاملا نقد جدی دارم"و همیشه گفتم که بی انصافانه عمل کرده"
در جستجوی حقیقت
|
Iran (Islamic Republic of)
همه کامنتها رو خوندم اصل مطلبم خوندم مخصوصا اینجا کامنت میزارم که دیده بشه
چرا هیچکس جواب این سوالات و ابهاماتی که تو مطلب اومده نمیده؟
همش همدیگرو متهم میکنیم و میپیچونیم
آقا یکی جواب سوالها رو بده!!
سوال هم به اونی میگن که جلوش علامت سواله!
افتاد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباهی منفی دادم.
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
امین لطفا بنری که پایین بنر اتی نیوز قرار داده شده رو نگاهی بنداز.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۸
۴
.
یه سوال ازت دارم صراط:
(شاید کامنتم رو نذاری)!
_______________________________
چرا تیتر نمیزنید:
آیت الله مصباح یزدی، حمایت از انحرافیون !،چرا؟؟!!
____________
آیا در قاموس حضرات، علامه مصباح یزدی،دچار انحراف فکری شدند"و شایسته انگ منحرف و درپی آن بی ولایتی است؟؟

آیا علامه مصباح،دانسته از کسانی حمایت میکند،که انحرافش بر شما محرز شده؟؟

سخن رهبری عزیز را در مورد علم و بصیرت ایشان شنیدید؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در آخرت هر کسی پاسخگوی میزان فهم خودش است نه به استناد فرمایش بزرگان
جبهه حزب الله
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جان من مدتی است که به امراض قلبی و روحی صراط پی بردم. فِی قُلوبِهم مَرضٌ فَزادَهُم اللهُ مَرَضا/ وگرنه این نوشته مسخره چه ربطی به زیر سوال بردن جبهه پایداری داشت. آیا اگر قالیباف هم پشت جبهه پایداری بود، باز صراط آن را رد می کرد؟ چرا صراط متعرّض به جبهه متحد نمیشه؟ و فقط مریض گونه و آنهم چند روز مانده به انتخابات به تخریب جبهه پایداری روی آورده است؟!

ولی کوری چشم صراط مریض، پیروزی از آن حزب الله و جبهه پایداری است و من از الان به صراط پیشنهاد خریداری سوراخ موش را می کنم.
مخالف عوامفریبی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای جبهه حزب الله خوب نشون دادی ادبیات امثال خودتو
من از صراط علیه جبهه پایداری نقدی ندیدم!
فقط چندتا مطلب علیه محصولی بود که اونم شماها به جای جواب دادن سعی ردین جو سازی کنید و این سایتو بچسبونید به جریان مخالف
که البته این شیوه نخ نما شده برای همه رو شده بهتون پیشنهاد میکنم سعی کنید به جای فرافکنی و متهم کردن بقیه پاسخ مستند به اون سوال بدین. من جاتون بودن لینک اظهارات محصولی علیه جریان انحرافی رو که ایشون مدعی هستن تو هیئت دولت گفتن برای صراط می فرستادم
راستی کلمه جبهه متحد رو سرچ کردم تو صراط کلی خبر علیهش دیدم
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جان آقای مصباح از گفتمان پایداری دفاع کردن و دفاع میکنن ما هم از این گفتمان دفاع می کنیم اما به گفتمان اح ........ که گفتمانی متفاوت (در باطن) از گفتمان انقلاب اسلامی هست نچ میگیم !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶
۲۲
از جلسات مكرر و مخفيانه اعضاي پايداري با احمدي نژاد در آينده بيشتر خواهيد شنيد. من مانده ام اين جريان از چه مي ترسد كه جلساتش را مخفيانه برگزار مي كند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه جلسه مخفی است توی ناشناس که پشت نام ناشناس مخفی شدی، از کجا متوجه شدی؟! مطلبی بنویس که به جای خنده نمودن قدری ما را به تفکّر و اندیشیدن وا داراد.
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب "ناشناس"

لطفا شرح دهید که چگونه از محتوای جلسات "مخفیانه" پایداری ، مطلع شدید؟!!
رحيم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۵
۵
امین زنده به عشق احمدی

آفرين به تو

صراط جاي خجالت داره واقعا
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
موافقم صراط خجالت بکش حرمت رفقای مارو نگهدار
م.ق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۳
۵
احمدی نژاد حق است اما یه مشکلاتی هم دارد انحراف هم چیزی نیست که الکی بزرگش کردیدو صراط از مسیر حق داری جدا میشی برو امثال لاریجانی و قالیباف و توکلی و مطهری رو ببین و عملکردشونو بررسی کن واقعا انتظار نداشتم از شما...گفتمان امام و انقلاب توسط جبهه ی پایداری داره احیا میشه خرفهای دشمن را تکرار نکن مگه دولت کفر است که هر کس باهاش همکاری کنه کافر باشه بی انصافها.دولت نهم و دهم پاکترین و پرتلاشترین دولت در عرصه ی خدمت و احیای گفتمان اصیل انقلاب بوده و هست یه اشتباهاتی هم داشته که ایشالا حل می شه . ما پیرو ولایتیم و فعلا آقا از دولت حمایت میکنه پس فرافکنی و دروغ ممنوع . به خود بیایید.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ساده!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
ما پیرو ولایتیم و فعلا آقا از دولت حمایت میکنه پس فرافکنی و دروغ ممنوع

شما و ا ...... پیرو ولایتین ؟ واقعا دلم برای مظلومیت حضرت آقا می سوزه با این ولایتمداران دروغین !!
کلی آدمک مدعی ولایتمداری هستن در روی زبون اما عملشون آدمو یاد چندین هزار نامه حمایت مردم کوفه از حضرت اباعبدالله الحسین می ندازه ! واقعا چقدر شما با اونا شبیه هستین !
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ممل خان:
همین که آدمای قال....... و ها......رف....... توی لیست پایداری نیستند،برای من کافیه "
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
امین سگ زرد برادر شغاله !
oahdhv
|
Iran (Islamic Republic of)
احمدی نژادحق است!!!!!!!!!! اینومن بچه کارگرمیفهمم یا تویی که کلی بهت میرسن وبرچسب اسلام روت زدن؟؟؟ اگه مطهری رجائی ودیگر افرادشاخص این مملکت از این دولت انتقاد میکردن میشدن غربی؟؟؟؟
حقگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۲
۵
بنظر میرسد ناراحتی امثال صراط از محصولی بخاطر مستغنی بودن محصولی از معامله و بده و بستان های سیاسی با مراکز قدرت وثروت است حجم تبلیغات مراکز قدرت وثروت برای لیست جبهه متحد و برای تخریب جبهه پایداری نشاندهنده همه چیز هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بعله آقای مستغنی
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
حقگوی مستغنی !! منظورت اینه که محصولی داداش ! اح ........ نیست !
عاقلان دانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۶
۷
صراط معلوم هست چت شده؟!!؟؟!!
میفهمی چی میگی؟!! نه نمیفهمی، پایداری بر اساس گزینش حضرت علامه مصباح صورت گرفته است، علامه مصباح کسی است که بیشترین موضع را علیه فتنه و جریان انحراف گرفته است
افتاد؟!
سید محمدرضا . ت
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط اصلا نفهمه منم قبول دارم و آخر حرف بود حرفی که تو زدی
خوب اون یکی لیست هم آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی تائیدش کردن .
تا ایی که من یادمه رهبری آقای مهدوی کنی رو مامور وحدت اصولگرایان کرده بودن حالا آیت الله مصباح که احترامشون بر همه واجبه روی چه حساب اومدن جلو ؟ الله اعلم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای سیدمحمدرضا به چه حقی جبهه متحد اصولگرایان را به مقام معظم رهبری منتسب می کنید ؟ ادعای شما یعنی اینکه رهبری در انتخابات دخالت داشته اند و به نفع اصولگرایان تلاش کرده اند !
انتخابات که تمام شد دروغ گویی را کی می خواهید تمام کنید ؟
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
کاسه ای زیر نیم کاسه پایداری هست این خط اینم نشون !!!
روزنه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۷
۴
شعار صراط اين است كه ما با كسي عقد اخوت نبسته ايم
امااااااااا
خدا وكيلي با قاليباف وجبهه متحد عقد اخوت نبسته ايد؟
چون برخي از تيترهاي شما نشان از دو چيز دارد 1- اجير شدن يا 2- ناآگاهي
روزنه 1
|
Iran (Islamic Republic of)
روزنه گرامی میخوای صراط رو نقد کنم تا حال کنی؟ کلی سوراخ و مشکل داره این سایت
دری وری زیاد میزنه تا دلت بخواد
اما دوستانه یه پیشنهاد بهت میدم اونم اینه که سعی نکن از هرچی و هرکی خوشت نمیاد وصلش کنی به جریان مخالفت
این نشون میده ضعف داری
یزدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۶
۴
آقایون صراط مواظب باشید دارید کج می ریدا
جواب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۴
۳
بذرپاش هم توی دولت دهم بود!
این چه استدلالیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۵ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۴
۴
آقای صراط مدعی استقلال سیاسی!
بی زحمت یه نگاه دوباره به لیست کامنتایی که برات گذاشتن و مثبت و منفی نظرات بنداز، احتمالا یه چیزایی دستگیرت میشه.
اینایی که مثل من اینجا نظر میذارن اکثرشون از صراط خونایی هستن که با این رفتار ضدصراطیتون دارن کم کم ازتون میبرن. ببین کیا رو داری از دست میدی و کیا رو جاشون میخوای جذب کنی. مواظب باش از صراط مستقیم تو جاده خاکی بعدش هم جاده انحرافی نیفتی.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
از کامنتا و مثبت منفی ها بنظر میاد جریان انحرافی و طرفداران (جریان ضد ولایت) توی باتلاق دارن دست و پا میزنن
عبدالله خدابنده
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان!!
منو نگاه کن داداش!
یعنی شما فقط می فهمی و ما هیچ حضرت علامه هم ...؟؟!!
ضمنا شما با ای ن همه بصیرت! لطف کن و این جریان انحرافی رو برای ما معرفی کن و سر و تهش رو بگو تا ما هم سر در بیاوریم
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۶
بنظرشما امثال محصولی که به دلیل مخالفت با جریان انحرافی کنار گذاشته شدندهمراه انحراف هستند؟یاازدوستان جبهه متحدویاران تشکیلاتیشان که هم اکنون پست های کلیدی دردولت دردست دارند؟
مهدی از مشهد
|
United States of America
|
۱۷:۴۲ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۴
۲
سلام علیکم

قلدر بی عقل با این مزخرفات وتحلیل های متحجرانه و طالبانه .اینقدر موجبات توهین به خودت را فراهم نکن.
یک نگاه به کامنتها داشته باش
آشنا
|
United States of America
منظورت " طا لبانانه " است، نه طالبانه.
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۲
۱
خیلی نامردی هست که صرفا از روی ظن وگمان دیگران را به بدترین شکل ممکن متهم میکنید!
اخلاق انتخاباتی شما همین است دیگر!
عماد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۱
۱
سلام
خیلی بی شرف هستید. این چه مواضع و چه مقالاتی است که منتشر می کنید. هدف الهی در پس این کار به چشم نمی خورد. ایجاد اختلاف و دلیلی است که با برخی به ظاهر اصولتان منطبق نیست. (ولایتمداری)
از تقوی و ... که هر روز کمتر از دیروز...
آرام آرام به صراط نفاق نزدیک می شوید.
هشیار باشید.
گویا با کسی یا کسانی عقد اخوت بسته اید!
ناشناس
|
Poland
|
۱۱:۴۷ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۲
۱
این چه تحلیلیه! کم آوردید تابلوئه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۱
۲
كاش از تبليغات ميلياردي شهرداري براي متحد هم مي نوشتيد.
چرا سكوت كرديد؟!
محصولي از جيب خودش ولي شهرداري از جيب من و تو خرج كرده است
چرا؟سكوت؟!!!!!!!!!!!!!!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
راستی 3000میلیارد کجا رفت!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۱
۲
انحراف از چه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۷
۱
کسی خودش دارا شود خیلی شرافت دارد بر بی پدرمادرانی که از بیت المال ارتزاق می کنند وبر علیه صلاح مردم اقدام می کنند و همه را به مسئولان نظام بدبین می کنند.
دوره ی اشراف بیت المال خور تما شده !
مهدی از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۱
سلام علیکم
قبلا هم این سوال را از شما پرسیده بودم اما جواب ندادید.
این پرچم امریکا یا لهستان چرا در کنار کامنت های من دیده میشه. درحالیکه برای سایت شما از فیلتر شکن استفاده نمیکنم