۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۰
با وجود داشتن سرمایه کلان

چرا "محصولی" به جبهه پایداری پول نمی دهد؟

با وجود فرد ابرسرمایه داری چون صادق محصولی در بین موسسین این جبهه چرا باید برای به پیروزی رسیدن گفتمان انقلاب جوانان خودجوش از پس انداز ناچیز خود هزینه کرده و گوشی های موبایل خود را بفروشند؟
کد خبر : ۶۰۰۱۸
"صراط" - سرویس سیاسی/ رقابت برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی در تهران آغاز شده است که جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری هر کدام با پتانسیل خاص و تشکیلاتی ویژه در تلاش هستتند تا تعداد بیشتری از کاندیداهای خود را وارد بهارستان کنند .
عیان شدن یک تناقض در شعار و رفتار جبهه پایداری انقلاب که به حق افراد برجسته تری را نسبت به جبهه متحد اصولگرایان در لیست خود قرار داده است این روزها بیش از گذشته خود نمایی می کند .
کاندیداهای جبهه پایداری و جوانان فعال در این گروه انتخاباتی در اکثر اظهار نظراتشان از عدم تمکن مالی سخن گفته و به بهانه هایی از کمک های مردمی و فروش طلا ، گوشی موبایل و خرج کردن پس انداز برای پیش برد اهدافشان دم می زنند .
بی شک اعضای این گروه به خوبی از مخارج مورد نیاز برای عقب نماندن در رقابتهای انتخاباتی آگاهی داشته و مطلع هستند که هزینه های جاری ستادها مبلغی نیست که از محل فروش گوشی موبایل و پس انداز چند جوان و نوجوان با انگیزه تامین شود .
در دیگر سو هم برخی از کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان ادعای عدم تمکن مالی این جبهه را داشتند اما چه کسی است که نداند برخی از امکانات جریان های سیاسی در اختیار جبهه متحد اصولگرایان است و از اینرو بحثی پیرامون چگونگی تامین هزینه های جبهه متحد اصولگرایان نداریم .
اما به راستی هزینه چاپ هزاران پوستر ، بنر ، تراکت، نشریه و ویژه نامه های تبلیغاتی ، راه اندازی سایت و شبکه اینترنتی و ... جبهه پایداری از کجا تامین می شود؟
اینکه گفتمان پایداری مطلوب بسیاری از علاقمندان به نظام و انقلاب است بر کسی پوشیده نیست . حمایت حضرت آیت الله مصباح یزدی از لیست این جبهه به خوبی میزان پایبندی اعضای پایداری به آرمانشان را نشان می دهد اما این سوال به طور جدی مطرح است که با وجود فرد سرمایه داری چون صادق محصولی در بین موسسین این جبهه چرا باید برای به پیروزی رسیدن گفتمان انقلاب جوانان خودجوش از پس انداز ناچیز خود هزینه کرده و گوشی های موبایل خود را بفروشند؟
تناقضی که در این میان بیش از دیگر مسائل رخ نموده است عدم توانایی مالی جبهه پایداری با وجود افرادی چون صادق محصولی است .
اگر پایداری آرمان است؟ چرا محصولی برای آن از ثروت شخصی اش که از راه مشروع به دست آورده است هزینه نمی کند؟ و اگر هزینه می کند با چه انگیزه ای برخی از کاندیداهای جبهه پایداری از عدم تمکن مالی این گروه خبر می دهند؟
پیش از این شایعاتی مبنی بر خرج کردن خمس 450 میلیونی محصولی برای هزینه های جبهه پایداری مطرح شده بود که به شدت تکذیب شد و آنچه هنوز شفاف سازی نشده است علت خودداری محصولی از هزینه کردن برای رسیدن به آرمانش است!
انتظار می رود اعضای جبهه پایداری در صورت استفاده از سرمایه محصولی صادقانه با مردم سخن گفته و در غیر اینصورت علت عدم استفاده از آن را با حامیانشان در میان بگذارند .
نظرات بینندگان
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۱
۳۹
اصولا پایداری کاسه ای زیر نیم کاسه داره
جبهه پایداری بهترینه
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا حرف منطقی زدین
من هم تو جلسات پایداری شرکت میکنم و میبینم که بچه ها با چه شوق و ذوقی و با اوج صرفه جویی هزینه میکنن اما واقعا چرا اینطوریه؟
این سیاست کاریشونه؟ که بگن پول نداریم؟ خوب چرا؟ مگه زمان اوایل انقلاب امام برای پیشبر اهدافشون از سرمایه داران بازاری استفاده نمیکردن؟
پس چرا الان محصولی پول نمیده؟
اگرم میده چرا به ماها میگن نمیده؟
عاقل
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه بخواد تو علتشو بفهمی اسمش کلک و کاسه و نیم کاسه نمیشه که !!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
تبلیغ علنی صراط برای پایداری!!!
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
حتما به جريان انحرافي وصلا آره؟
ما كه توي راي دادنمون از دو جبهه انتخاب ميكنيم الكي هم تهمت نميزنيم هر كسي را كه ميشناسي واقعا به اين مردم خدمت ميكنه راي بده ما تكليفمون رو انجام ميديم نتيجه هر چه بود انشالله خيره.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانی جان شعارا خوبه ! اما یه جوری ان ! انگار ..................... !! بعضی کارا و آدماشون دارن داد میزن که به ما شک کنین
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان توي جبهه ي متحد هم يه چند تايي هستن كه به ثروت هنگفتي وصل هستند ولي ما كاري نداريم شايد باباشون تاجر بوده مثل هاشم خان از ديار رفسنجان كه الان هم داره متحد رو شارژ فكري معنوي ميكنه هم داره اصلاحات رو دوباره از قبر در مياره يكي به ميخ ميزنه يكي به نعل شما اصل و ول كردي توي حاشيه و فرع قدم ميزني.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
رای دادن براساس جبهه مبهه ! محصولی بنظر درست نمیاد ... همون رای دادن به آدمای متعهد و سالم ، فارغ از بحث جبهه بهترین کاره ... حالا میخواد توی هر جبهه ای باشه
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان باهات موافقم بزن قدش يا علي.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
علی یارت
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی میگم این جوجممغلام یه چیزیش میشه ، اونوقت این نورا خانوم صداش در میاد که چرا اینجوری گفتی !!!!
جناب ممل خان مدعی ولایتمداری ، در جائیکه به صراحت حمایت حضرت علامه مصباح از جبهه پایداری اعلام شده ، آخه این چه جور اظهار نظر در مورد این گروهه؟؟؟؟( اما یه جوری ان ! انگار شیطون بالای جبهه پرواز میکنه !!) - جناب ممل نکنه میخوای بگی که از حضرت علامه هم بیشتر می فهمی و خیر و صلاح جبهه پایداری رو بهتر میدونی؟؟؟؟؟
یا اینکه ( رای دادن براساس جبهه مبهه !!!! ) و این در حالیه که به صراحت میدونی که حضرت آیت الله مهدوی کنی از جبهه متحد اصولگرایان حمایت کرده !!!!
کاش بالاخره معلوم کنی که از چه قماشی هستی ؟؟؟؟!!!!
البته حالا که راه سومی وجود نداره !!!! نظر حقیر ، به نظر ژانوارژان عزیز خیلی نزدیکه !!!!!
حق یار
منصوری
|
Iran (Islamic Republic of)
کی تا حالا اسائه ادب کنندگان به علامه مصباح مدافع معظم له شده اند؟! مگر انحرافی ها نبودند که در رسانه هايشان به آية الله مصباح اهانت کردند، آقای آزادپی را چه به دفاع از استاد مصباح!!
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
منصوری جان ما که قول شما منحرفیم و تکلیفمون کاملاً مشخصه ! آما با این حال در حفظ حریم حرمت بزرگان کوتاهی نمیکنیم !!!! تعجب من از گفتمان مدعیان ولایتمداری مثل این جوجممغلامه که چطور بی محابا به این بزرگان می تازند - شما هم به حقیر خرده نگیر ! گفتم که خبری داده باشم از خرقه سالوس و ریائی که بر تن بعضی از این مدعیان ولایتمداریه !!!! می خواستم نشون بدم که این طیف چماقدار تمامیت طلب چطور از بزرگانی مثل علامه و آیت الله مهدوی کنی هم عبور می کنند !!!! جای تاسف داره !!!
حق یار
غلام (جاد ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران آزادپی این ماه از حقوق ت پول 2 تا گوسفند رو کم میکنم ! چون اینقدر به گله بی توجهی کردی و رفتی سراغ کامپیوتر که گرگ 2 تا گوسفند رو با خودش برد ! آخه تورچه به پایداری و غیرپایداری !! تو چه می فهمی از این حرفا !!
ممل خان جان آقایون عدالت قسم ت میدم حرفایی نزن که این مهران کار و زندگی و گله مارو ول کنه بیاد کل کل کنه با شما
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای محترم آزادپی عزیز ! مردم با رای خودشون در دور اول انتخابات خیلی چیزارو به امثال تو روشن کردن چرا مثل کبک سرتو میبری زیر برف ؟
بنظر من آدمای خوب هم اسمشون داخل پایداری هست اما رای ما به اونا بدون در نظر گرفتن جریان پایداری محصولی و حسینیان و کوچک زاده و طلا !! هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من با نظر منصوری موافقم و رای من هم به جبهه پایداری است
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
من شدیدا با تفکرات جناب مصباح مشکل دارم!
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
من هم شدیدا با اندیشه های "ضد نظام جمهوری اسلامی" آنکه بنام "نورا" کامنت می گذارد مشکل دارم.
جانم امام رضا (ع)
|
Iran (Islamic Republic of)
علّامه مصباح یزدی:

همه مي‌دانيم کساني که با اين جبهه (پایداری) موافق نبودند چند گروه کاملاً متفاوت بودند: از يک سو اصلاح‌طلبان، از سوي ديگر طرفداران جريان انحرافي، بعضي از دوستان اصول‌گرا هم تصوّر مي‌کردند رقيب جديدي برايشان پيدا شده که موجب اختلاف در جبهه اصول‌گرايي مي‌شود، از جهت ديگري با اين گروه مخالفت مي‌کردند و گاهي اين مخالفت‌ها به صورتي دور از انتظار انجام مي‌شد. تا جايي که من اطّلاع دارم، برخورد دوستان با اين مخالفت‌ها در مقام مقايسه با ديگران خيلي متين‌تر و منطقي‌تر بود و همين امر مردم را بيشتر به اين گروه علاقه‌مند کرد.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
جبهه پایداری = محصولی = اح ...... = اون 11 روز !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
پارسای بی زهد شدیدا بهت اخطار میکنم مواظب تهمت ها و اراجیفی که در مورد من مینویسی باش!
سرباز گمنام ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش جبهه متحد و خانه کارگر و ایستادگی که ده ها میلیارد!!! هزینه کردن هیچ کاسه ای زیر نیم کاسه شون نیست! ولی جبهه پایداری که حاضر نیست زیر بلسط هر کس و ناکسی برود و وام دار کسی شود کاسه ای زیر نیم کاسه اش است؟
بابا چقدر پرفسوری تو! از کجا کاسه زیر نیم کاسه رو کشف کردی؟!!!
سرباز گمنام ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب نورا من هم به شدت با رنگ پرچم کشورت مشکل دارم.
سرباز گمنام ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جون عجب دانشمندی هستی تو که اینو فهمیدی(جبهه پایداری = محصولی = اح ...... = اون 11 روز ! ) اعضای جبهه پایداری همواره و در هر جایی اعلام کردن که با اون 11 روز مشکل دارن. من با دو گوش خودم از چند تا از نمایندگانشون شنیدم.مسئله سوال و جواب توی مجلس یه چیز دیگه است. اصولا زمان پرسیدن سوال و نحوه پرسیدن سوالات مشکل داشت.فقط تبلیغاتی بود.سوالات سست توسط افراد سست پرسیده شد و جواب های سست شنیده شد. اگر تبلیغات چی ها مصمم بودند که جواب بگیرند محکم می ایستادند و جواب درست طلب می کردند که نکردند. نظام بر سر پیچ تارخی خود است و عده ای ... به فکر مطرح کردن موضوعی و جواب آن هستند که همه جوابش را میدانند. 11 روز خانه نشینی یعنی ایستادن مقابل امام خامنه ای این که دیگر پرسیدن ندارد. پرسیده شد تا آتشفشان بصیرت رای جمع کند. مسائل مربوط به معیشت مردم را نمی توان با یک سوال سست و بدون پشتوانه علمی و عقلی و کار کارشناسی برطرف کرد. مجلس ضعف نظارت خود را هم می خواست با سوال از احمدی نژاد لا پوشانی کند. در قضایای اخیر هم مجلس مقصر است و هم دولت، متهم کردن یک طرف بی عقلی و بی سوادی و کوته بینی است.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
... وی پی ان هست!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزجان فرمودی :
اعضای جبهه پایداری همواره و در هر جایی اعلام کردن که با اون 11 روز مشکل دارن.من با دو گوش خودم از چند تا از نمایندگانشون شنیدم !!

عرض کنم از این موجود 2 پا هرچیزی برمیاد و سوابق موجود این طیف ، نظریه کاسه ای زیر نیم کاسه بودن رو تایید میکنه
اصلی ترین مصداق این نظریه رفتار متناقض احم ........ هست اول خودشو داخل جریان ولایتمدار و هیاتی و متدین جامعه جا زد و ظهور ! کرد !! بعد از مدتی شروع کرد به بروز دادن رفتارهای خاص از نظریه پردازی در مورد ظهور تا اون 11 روز و مصلحی و مشایی و مسخره کردن مردم در مجلس و در راس امور ندانستن مجلس برخلاف نظر بنیانگذار جمهوری اسلامی و کلی حاشیه سازی در کشور ... بعد سعی کرد مثلا دل ملی گراها و سبزها و روشنفکرای غربزده رو بدست بیاره و خودشو به سمت اونا متمایل نشون بده و رفت گردن کوروش چفیه انداخت ! جل الخالق
حالا من میگم با چنین آدمی میشه به این دوستانش از قبیل محصولی و حسینیان و رسایی و کوچک زاده و طلا و ..... که بقول تو معترض به وقوع اون 11 روز هستن اعتماد کرد ؟
محصولی پولشو خرج بکنه برای تقابل با خط فکری انحراف ؟
میشه محصولی پولشو خرج بکنه برای تقابل با رفیق جون جونیش ؟
اقای.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
سرباز.گمنام.ولایت.....
امیدوارم...حکایت.تو.حکایت..قدمعلی.ووو.زلفعلی
.ووووو....نباشه....ولی.افسوس.که.تاریخ.تکرار.میشه
حسن کچل
|
United States of America
|
۱۰:۴۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۴
۱۳
چون خسیس است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۶
۴
به توچه پول خودشه از راه حلال! هم کسب کرده نمیخواهد بده شما چرا اونجاتون میسوزه؟
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان این 180 میلیارد تومن پول حلال رو باهاتم !!!!
حق یار
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۹
۴
این صراط هر دفعه با یکی می بنده.
خداییش چقدر گرفتین این تحلیل مسخره رو بنویسین.
دوست عزیزم مردم رو خیلی احمق فرض کردید
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۳
۱
صراط عزیز!هم شما وهم رجا پیش ماعزیزهستید ولی بااین تخریبها که قطعا مخالف اخلاق اسلامی ونظرات حضرت آقاست دارید این عزت ومحبوبیت راازبین میبرید.اخلاق اسلامی دراین است که شمابه معرفی و تبلیغ برای کاندیداهای خودبپردازیدنه تخریب کاندیداهای دیگران.
محصول صداقت
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا بذار بازی کنن باهم. این سرگرمی روهم نداشته باشیم، پس چکار کنیم؟
بریم ماهواره ببینیم؟
ضدانقلاب که نیست حالا. لااقل یکم وقتمون به خوشی بگذره.
عین تسبیح چرخوندن الکی!
بعدشم، انصافا اگر صراط از این حرفا نزنه، چه کسی دیگه جرات داره ایجوره نقد کنه؟
جوا بده لطفا!منتظرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دجال نیوز؟
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۰
۲
پول داره که داره محصولی محصول زندگیش همین چند میلیاردی هستش که داره از کجا آورده به من و تو چه ربطی داره ؟ فعلا که داره . تازه کی گفته خرج نمی کنه کلی هم خرج می کنه اما نکته اینه که عزت و ذلت دست خداست نه دست آدم های کوچولو با ادعاهای بزرگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۰
۷
واقعا از این مطلبتان خوشم آمد. جبهه پایداری مخصوصا در استانها بسیار مظلوم است. مخصوصا سایت هایی همچون ........ و.. که ارزشی هستند بر مظلومیت این جبهه می افزایند.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
جان هر کی که دوس داری از این ارزش مایه نذارین واسه توجیه انحراف و منحرف !!
هرکی میخواد یه کلاه تازه سر خلق الله بذاره خودشو 2 روز میچسبونه به ارزش ها و آخر سر هم 4 تا اجق وجق از توش درمیان که همون رکورد 3000 تایی رو میزنن ...
مظلومیت جبهه !!
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان یک بار دیگه بهت یاد آوری می کنم که حضرت علامه مصباح حامی جبهه پایداریه !!! مواظب باش که افراط و تفریط نکنی !!!!!!!!!!!!
حق یار
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران جان به جز علامه حسینیان هم هست ... کوچک زاده هم هست .... طلا .... هم هست .... بلا هم هست !!
ضد انحراف و اصولگرا نمایان منفعت طلب
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی جالب شد. یعنی ممل ساکن جاده چالوس بهتر از علامه مصباح می فهمه و تشخیص می ده. یعنی بصیرت ممل تو جاده چالوس از بصیرت علامه مصباح بیشتره! ممل برخی افراد رو می بینه و به نظرش منحرف هستند، ولی علامه مصباح تشخیص نمی دهند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
ضد انحراف و اصولگرا نمایان منفعت طلب ! عزیزم ما از ارتفاعات دیزین و توچال به کل تهران اشراف اطلاعاتی داریم ... ضمن اینکه اگه شعور نباشه ، وسط میدون امام حسین ساکن باش ! چه فایده ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی کلید پاور این ممل جون رو بکشه. زیادی جوش آورده و شر و ور میگه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی خوش به حالت که تو ارتفاعی!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
قابل شمارو نداره ! بفرمایین
مجتبی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۰۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۸
۷
دوستان و سروران گرامی بالاخره این جمله از امیر مومنان علی (ع) هست یا نه؟
هیچ جا ثروتی جمع نمی شود مگر آن که حق مظلومی در آن نادیده گرفته شده باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۸
۲
خرج بکنه میگین چرا خرج کرده، خرج نکنه میگین چرا خرج نمی کنه !!! واقعا عجب انصافی دارید شما!
ضمنا اگر پرداخت خمس 450 میلیونی شایعه بود ( که بود و بهتر است بگوییم دروغ بود) پس چرا دوباره از آن اسم می برید ! این موضوع وقتی بر سر زبان ها افتاد که مطهری در دانشگاه شریف گفت که روانبخش در مناظره با زاکانی در دانشگاه امام صادق این حرف را زده ! بعد از جلسه من به ایشان گفتم که بنده در آن جلسه مناظره حضور داشتم و چنین حرفی زده نشد ، فایل صوتی جلسه را هم دارم ، گفت در برخی سایت ها دیدم و شاید هم غلط باشد !
حال تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۸
۱
از هرجایی نیوز انتظاری دیگه نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۸
۱
صراط بدبخت....
وقتی وزیر بود بهش گیر میدادی... حالا هم که توی جبهه پایداریه بهش گیر میدی...
اگه حلاله... به تو چه خرج میکنه یا نه.... بتو چه به بقیه میده یا نه....
ژانوارژان
|
Germany
|
۲۰:۱۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶
۵
با اینکه الان در راه اونور آب هستم و شام مهمان وحید داداش سعید کانادایی میباشم ولی شنیدم امروز آیت الله مصباح در جمع جبهه پایداریها فرمودند که خطر جریان انحرافی و افکار این جریان از هر چیزی خطرناک تر است.
مهران آزادپی
|
Germany
ژانوارژان عزیز ، تا همین چند دهه پیش ، بعضی ها از دوربین عکاسی می ترسیدند ! از رادیو می ترسیدند ! از دوچرخه می ترسیدند و از برق می ترسیدند ، چون کاربردش رو بلد نبودن !!!! و حتی در کمی قبل تر از این ، در قلب اروپا ، از مردی که می گفت زمین گرد است می ترسیدند !!!!! - بعضی از حرف ها ، از مغز های خشک که نمیخوان یک پدیده و یک حرف جدید رو بشناسند ، نشاءت می گیره و مدام پرهیز میده !!!! - بعضی حرف ها هم مال امروز و آینده ست !!!! فهمش سخته !!!!! خوب بعضی ها حق دارن ازش بترسن !!!! چون بلد نیستند باهاش مواجه بشن !!!!
- من به جای بعضی ها با خودم میگم ! ، اگه بپذیرم که حرف این یارو درسته ، !!!!! پس ماحصل این عمری که صرف کردم چی بوده؟؟؟؟ این که داره تمام معادلات ذهن ما رو به هم می ریزه !!!!! - خوب بعدش هم طبیعیه دیگه !!!! بهش حمله می کنم و میگیم این یارو جادوگره !!!! ساحره !!!! اون یکی رو مسحور کرده !!!!! اصلاً هم قابل این نیست که باهاش توی یه جلسه بنشینیم و باهاش مباحثه و مناظره کنیم !!!!! - نه که فکر کنی می ترسیم ها !!!!! نه ، از این حرفا نیست !!!! اراده کنیم ، میگیم یه عده از طرفدارامون ، کفن بپوشن و بیان توی خیابون ، از مقام شامخ علمی ما حمایت کنن !!!!
ژانوارژان جان خدائیش درست و امروزی فکر نمی کنم؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
حق یار
ژانوارژان
|
Germany
مهران جان داداش با این صحبتها که ما باید در خفا بکنیم نه در کامنتهامون داریم بخدا خود زنی میکنیم ما باید ولایتی باشیم و بمونیم من تا جایی که آقا از کسی حمایت کنه حمایت میکنم در غیر این صورت هیچ .البته اینو بگم این جریانی که الن دارن ازش حرف میزنن شاید داره یه جورایی با این تفکر انحرافی اعتراض میکنه به هاشم خان و قبیله گرایی هاشم خان .ولی اینو مطمئنم که هاشم خان در صد بزرگی از این نابسامانی ها را درست کرده و در متن این تشنجهای سیاسی قرار دارد شک هم ندارم.
مهران آزادپی
|
Germany
برادر خوبم جناب ژانوارژان ! البته حقیر اساساً درک نمی کنم که چرا باید در این گونه موارد در خفا صحبت کنیم ؟؟؟؟ - و اتفاقآ عقیده دارم حالا که ماهیت برخی از حضرات با دستانی خدائی بر ملا شده و این تابوئی که چندین سال گریبان این ملت را گرفته بود ، شکسته ، ! با حمایت از روش و منش دکتر احمدی نژاد بایستی که ریشه های تمامیت طلبان را خشکاند و آنها را به مردم معرفی نمود !
پس از فرمایشات امروز حضرت آقا در جمع کارگران نمونه ( اقدام كساني كه با يك عنوان و براي كاري خاص، تسهيلات كلان بانكي مي گيرند اما در جايي ديگر از اين تسهيلات استفاده مي كنند، مصداق خيانت و دزدي از كيسه ملت است و بايد با اين افراد برخورد شود.) بی صبرانه منتظر اقدامات قاطع قوه محترم قضائیه ، در برخورد با مفسدان اقتصادی و آنها که سالها قبل توسط ریاست محترم جمهور ، بعنوان مفسدین اقتصادی به این قوه معرفی شدند هستیم و مطمئناً این از مطالبات همه مردم ایران است !!!!
خطابم به همه حضراتی که سالها ویژه خواری داشته اند این است که پولهای مردم را به بیت المال برگردانید و کاری نکنید که خود مردم با تاسی به نمایندگانشان در مجاری قانونی ، این پولها را از حلقوم شما درآورند !!!!
حق یار
ژانوارژان
|
Austria
|
۲۲:۴۱ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۴
الان سعید من توی خارج گم شدم کجا باید برم خونه داداش وحید کجاست.
ژانوارژان
|
Sweden
|
۲۲:۵۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۴
سعید کمک الان این خارجیها منو میخورن.
ژانوارژان
|
Sweden
|
۲۳:۰۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۴
وای خدای من اینجا دیگه کجاست سعید من دارم طی الارض میکنم برات خوشت میاد.
ژانوارژان
|
Slovakia
|
۲۳:۰۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۴
من دارم میرم تهرون ویژ .
خارج هم کلا مال خودت ما نخواستیم سعید جان.
بچه های در و دیونه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶
۲
با سلام.
اصولگراییو ساکتین فتنه!!؟
چراپرچم وعلم اصولگرایی(7+8)باید دست کسایی باشه که نمره خوبی تو فتنه نگرفتن؟
جبهه پایداری یا بهتر بگیم گفتمان پایداری با حمایت علامه مصباح که به فرمایش حضرت آقا الگوی بصیرت هستند تو دور اول نشون داد که تا چه حد بین بدنه حزب الله عزیزه آدمو یاد فضای 84 میندازه که آقای مصباح به تنهایی جلوی هجمه تبلیغات ایستاد واصلح اون زمانو حمایت کرد و خدا یاریشون کرد
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۸
۴
این رکوردی که من زدم باید توی گینس ثبت بشه.
ببین چه زود اومدم تهرون. ببین کجاها رفتم .
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
D:
:)))
بامزه بود
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
باحال گفتی اخوی ! یه مثبت تقدیمت کردم !
حق یار
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۹ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۷
۱
فکر نمیکنید دارید مردم ..... فرض میکنید ؟! یه نگاهی به سطح شهر بکنید ببینید تمام شهر پر شده از تبلیغات جبهه متحد با آرم یا زهرا !!
از اتوبان گرفته تا درب منازل ..اگر واقعا قصد خیر دارید چرا از این موضوع نمیگید ؟ تبلیغات جبهه پایداری در برابر سایر افراد و قبیله ها ناچیزه ..در چنین فضایی چنین مطلب سفارشی از سوی شما ، صداقتتان در شعار" ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم" را کاملا زیر سوا میبرد .
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
سید جان ، بی خود دعوا راه ننداز !!!! به کسی چه مربوط که جبهه متحد از کجا آورده که خیابونها رو پر از تبلیغات کرده ؟؟؟؟ و هزینه این تبلیغات چقدره؟؟؟؟؟ - عزیزم خوشبین باش - همون به آرم یا زهرا توجه کن ، دنبال باقیش نگرد !
- الهی که من و امثال من بمیریم برای مظلومیت فاطمه زهراء ( س ) و ائمه هدی ( ع ) و مقام ولایت ( حفظ الله ) که تحت نام شریفشون چه کار هائی که در این مملکت انجام نمیشه !!!!
- سید جان ، الهی که قربون اون جد بزرگوارت برم ! راستی فکر می کنی اگر یه روزی ، روزگاری ( که خیلی دور به نظر می رسه و صد البته خیلی نزدیکه ) از اینا پرسیده بشه که تحت نام شریف ما اولیاء الله چه کار برجسته ای انجام داده اید ، اینا چه جوابی دارن که ارائه کنن؟؟؟؟
هاتفی می گفت : شاید بگن یکی از دستاورد های مهم ما این بود که با فشار یه شاسی از لیسانس ، پریدیم فوق لیسانس !!!!
حق یار
اقای.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه.ازشون.پرسیدن.سینه.سپر.میکنن.و.میگن
شکم.های.به.پشت.چسبیدمون.رو.کاری.کردیم.که.دیگه.دستمون.به.نافمونم.نمیرسه
گردنمون.که.از.مو.باریکتر.بود.رو.دیگه.تبرم.نمیزنه..
یه.زمانی.خودمون.توسوراخ.نمیرفتیم.....الان.صد
نفرم.به.دممون.بستیم...
و.........................................................................................
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۸:۵۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۴
ایشون این همه پول رو از کجا آورده یکی به من جواب بده؟
مهران آزادپی
|
Netherlands
ناشناس جان وقتیکه سیصد میلیون اون زمان رو به شیخ اصلاحات میدن و فتوا میده که این پول طیب و طاهره !!!!! برا چی بیخودی دنبال پرتقال فروش می گردی؟؟؟؟؟ - بقول شیخ ساده لوح ، اگه به تو میدادن ، نمی گرفتی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
حق یار
نورا
|
Netherlands
مهران جان یعنی داری غیر مستقیم تایید می کنی پولش حلال نیست!؟
اقای.دل
|
Netherlands
پول.حلال.هیچوقت.جمع.نمیشه....
په نه په
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۲
اگر میخواست ولخرجی کنه که اینهمه پول جمع نمیکرد
بدبخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۳
اقا کلی عرق ریخته کلنگ زده پول دراورده همینطری ولخرجی کنه.
محب وصی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۴ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۲
اقای صراط بحث درون خانوادگی را رسانه ای کردن درسته این عین ناجوانمردی است...خب اومد علت اش را گفت مگر در این رسانه ها می شه همه چیز را گفت با این همه بی اخلاقی ها که رقیب می کند... و سواستفاده ها...صراط سوتی دادی