۲۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۲
آیا مجلس نهم به راه مجلس هفتم می رود؟

چه جریانی به ریاست حداد می اندیشد؟

فارغ از بسیاری مشکلات و انتقادات عدیده که به ریاست لاریجانی بر مجلس هشتم وارد بود به نظر می رسد تلاش ها برای بازگشت حداد عادل نیز طبیعی نیست و ناشی از یک بستر سازی مناسب سیاسی برای . . .
کد خبر : ۵۵۹۸۴
صراط – اخیرا با معلوم شدن تکلیف بسیاری از صندلی های نمایندگی مجلس شورای اسلامی برخی از چهره های شاخص سیاسی تلاش های وافری را برای ابقاء غلامعلی حداد عادل در سمت رئیس قوه مقننه در دوره نهم آغاز کرده اند .

به گزارش سرویس سیاسی صراط پس از آنکه طیف وسیعی از نمایندگان فعلی از دستیابی دوباره به کرسی های مجلس بازماندند و به طبع آن بخش زیادی از آرای علی لاریجانی رئیس فعلی مجلس در فراکسیون اصولگرایان از بین رفت تلاش های گسترده ای از سوی برخی از جریان های سیاسی برای بازگشت مرد آرام مجلس هفتم به عرصه قدرت آغاز شد . البته تا قبل از انتخابات روز 12 اسفند نیز برخی چهره ها و اشخاص از گوشه و کنار زمزمه هایی را برای بازگشت چره فرهنگی عرصه سیاست مطرح می کردند اما در روزهای اخیر این زمزمه ها جدی تر شدند و حتی پس از جلسه چند شب گذشته حداد با منتخبان مجلس نهم که مورد اعتراض علی لاریجانی نیز واقع گشت بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفتند .

اما فارغ از بسیاری مشکلات و انتقادات عدیده که به ریاست لاریجانی بر مجلس هشتم وارد بود به نظر می رسد تلاش ها برای بازگشت حداد عادل نیز طبیعی نیست و ناشی از یک بستر سازی مناسب سیاسی برای برجسته نمودن گفتمانی است که هدف آن پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم است . البته در این مجال به هیچ وجه قصد تخریب چهره رئیس کمسیون فرهنگی مجلس هشتم در میان نیست چرا که سوابق و سجایای اخلاقی و فرهنگی و سیاسی حدادعادل بر کسی پوشیده نخواهد بود اما سابقه نشان داده که حداد گزینه مناسبی برای ریاست قدرتمند بر مجلس نیست .


اخیرا برخی از شخصیت هایی که تلاش زیادی دارند با به دست گرفتن امورات جریان های سیاسی از جمله جبهه متحد اصولگرایان و چیدمان تمامی مهره های جریان متبوعشان در صدد هستند تا سمت و سوی جریان اصولگرایی را به جهت دلخواه خود هدایت کنند ، از اینرو با حمایت همه جانبه از ریاست مجدد حدادعادل بر مجلس شورای اسلامی زمینه را برای نظر مساعد مجلس نشینان جلب کنند تا با این اوضاع، آینده فعالیت سیاسی شان وضعیت بهتری را داشته باشد .

از دیگر سو برخی از چهره های فعلی مجلس که از سوی رقیب به تندور و افراطی متهم شده اند برای کنار زدن لاریجانی از کرسی ریاست مجلس نهم و نشان دادن قدرت عزل و نصب خود در بهارستان نیز ائتلاف نامرئی را با جریان فوق برای نشاندن حداد عادل بر کرسی ریاست مجلس نهم تشکیل داده اند .

هر چند که عدم تعاملات سیاسی پشت پرده یکی از ویژگی های مثبت غلامعلی حدادعادل است که وی را دارای استقلال سیاسی خاصی نشان می دهد .

به نظر می رسد در صورت اشتراک نظر جریانهای اصولگرای حاضر در مجلس برای پائین آوردن لاریجانی از ریاست مجلس نهم، بهتر است گزینه های دیگری در کنار حدادعادل قرار بگیرند تا فضا از دو قطبی حداد، لاریجانی خارج شود .

با این وصف اما گروه خاصی که با تمامیت طلبی خود صدای بسیاری از اصولگرایان را هم درآورده اند باید بدانند مردم ایران همواره نشان داده اند هیچ گاه قابل پیشبینی نیستند و به هیچ کس و هیچ جریانی دل نبسته اند .

نظرات بینندگان
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۶۴
۴۱
حداد بره سراغ مباحث فرهنگی مرتبط با تخصص ش به نفع خودش هم هست در اینجا هم مهره قدرتمند و قاطعی نیست و هم اینکه خودشو تخریب میکنه
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
فکر کنم طرفدارای اح ..... بهم مثبت دادن متاسفم از این بابت !! اما من از جهتی که اونا فکر میکنن کامنت بالارو ندادم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
منم بهت یه مثبت خوشگل دادم!
بيات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۴۲
۴۰
تحليلتان آبكي است به هرجهت راِي هوشمندانه وبرخاسته ازبصيرت مردم ،مقابله با افراد مذبذب و ساكتين فتنه است لاريجاني مرد دوران سخت براي نظام و مردم نيست
محمدهراتی
|
Iran (Islamic Republic of)
میشه بگید این سایت چیش آبکی نیست...!!؟؟؟؟؟
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به محمد هراتی :

مثل تو مخش !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا می توانید با مراجعه به سایت شخصی لاریجانی ببنید که ایشان در فتنه به اندازه کافی موضع گیری داشته
ثانیا اگر دوره ریاست لاریجانی بر صداوسیما را به یاد داشته باشید می فهمید که مرد روزهای سخت کیست و چه کسی مقابل زیاده خواهی های جریان اصلاح طلب که همه امورات کشور را به دست داشت یک تنه مقاومت کرد
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلاح طلبا عقده ایتون کردن خیلی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۴۱
۷۸
لاريجاني بهترين گزينه براي رياست مجلس است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا مخالفم
تهرانيان
|
Iran (Islamic Republic of)
منم موافقم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من هم کاملا موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا مخالفم . البته با حداد هم مخالفم .
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
ضمن احترام به نظر همه دوستان گرامی ، بعید بدانم که آقایان حداد عادل و لاریجانی بتوانند کرسی ریاست مجلس را کسب نمایند !
حق یار
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
منم موافقم
خدا قوت از طرف ملت ایران به این مرد فهمیده
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
لااقل لاریجانی از اون بقیه معقول تر هست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
موافق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مخالفم
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۴۸
۱۷
هدف اگر ولایی نباشد هرچه باشد شیطانی است.
ناشناس
|
Kazakhstan
بستگي داره منظور از ولائي يعني چي .احمدي نژادي باشه كه حسابمون پاكه .
ناشناس
|
Kazakhstan
لاریجانی دیگر رییس نخواهد شد، شانس حداد بیش از 90 درصد است
محسن
|
Germany
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۴۰
۴۹
من به حداد عادل مثل چشام اعتماد دارم.
ناشناس
|
Germany
ما هم اعتماد داریم اما بحث بر سر توانایی ایشان است
آدم خوب بودن، همه ماجرا نیست
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۲۵
۱۲
شما کلا دنبال حادثه اید
الان اگه لاریجانی هم دنبال ریاست باشه تیتر میزنید >> پشت پرده ریاست لاریجانی
زعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۱۱
۲۶
احساس ميكنم نظرات بالاتر بيشتر به سمت ابوترابي سوق داشته باشد ولي چون ابوترابي اهل لابي نيست اسمش كمرنگ است بهتر است منتظر باشيد تا ببينيد رئيس مجلس نه حداد است و نه لاريجاني
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۲۹
۳۲
از مرتضي آقا تهراني راضي ترم تا حداد و علي لاريجاني البته هر گلي يه بو يي داره علي لاريجاني خودشو با دولت خيلي درگير ميكنه ولي عادل مسائل بين مجلس و دولت رو زير پوستي حل ميكرد من نظرم اينه كه آقا تهراني هم مرد با اخلاقي هست و اگر رئيس خانه ي ملت بشه خلاقيتهاي فردي و جمعي خوبي داره وقطعا مفيد فايده خواهد بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حدادعادل مسائل بین دولت و مجلس را زیر پوستی حل می کرد؟!
بازگشتی به آن روزها داشته باشید تا یاداتن بیاید که در اختلافات مجلس هفتم و دولت نهم که کلاً با هم دو سال مصادف بودند، چند بار مقام معظم رهبری ورود کردند و رسماً نامه نگاری کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مي‌شه كمي از سوابق مديريت آقاتهراني برامون بگي؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۲۲
۱۱
نحوه دفاع سایت صراط از لاریجانی هم موضوع جالبیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۲۲
۱۴
با چه رقمی خودتان را به آقای لاریجانی فروختید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با چه توجیه شرعی به این راحتی به افراد تهمت می زنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعاً صرف یک موضع گیری که مطابق مذاق ما نباشد می تواند دلیلی بر چنین اهانت هایی باشد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۲۰
۲۶
اگر اقا تهرانی باشد بهتر ین مجلس خو اهد شد و د ر غیر اینصو رت حداد عا دل عادل تر و همراه تر با دو لت است و کار ها بهتر پیش خو اهد رفت ....... متا سفانه نشان داد که اکثر ا دنبال سنگ انداز ی است
زعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۲۵
۲۲
آقا تهراني خلاقيت داره؟؟؟!
بله ديگه خلاقيت و دسته گلش شده اين هيات دولت و احمدي نژاد
یک دانشجو
|
United States of America
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۲۱
۱۱
سلام
ما همیشه از صثراط نیوز دیدن میکنیم
بعضی پست های خوب میذارید جای تشکردارد
اما ین پست مشخص شد که صراط نیوز طرفدار آقای لاریجانی هست
عجب!!!
آیا آقای لاریجانی درفتنه88 خوب عمل کرد؟!
واقعا جای تاسف است که تیتر این پست ربطی به عکس نداره
این عکس مربوط به مراسم درختکاری امسال آقای حدادعادل هست که آقای قالیباف هم حضور دارند.
با این عکس طوری میخواهید القا کنید که اگر آقای حدادعادل رئیس مجلس بشود پس درنتیجه رئیس جمهوربعدی آقای قالیباف هست.
خواهش میکنیم که عکس را تغییر دهید.
این عکس نشاندهنده این است که آقای حدادعادل،آقای قالیباف را تایید میکنید
اما واقعا اینطوراست؟!؟!؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۸
۲۲
حداد که اصلآ بدرد ریاست مجلس نمیخوره ولی لاریجانیم مشکلات خودشو داره آقا طهرانیم فکرنکنم بتونه رای اکثریتو جلب کنه ولی ابوترابی هم مورد اطمینان هست هم کارکشته تر
ناصري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۱۷
۲
بهتره به جاي اين همه تبليغات رسانه اي براي حداد نظرات علما مخصوصا علماي خبرگان رهبري پرسيده شود. شما فكر كنيد مثلا حضرت ايت الله بوشهري تحت تاثير رسانه ها باشد. تصميم اخر را حاج اقا مهدوي كني بايد بگيرند كه نظر بيت را دارند.
emad
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز من
چند وقت پیش موقع بررسی اصل 110 قانون اساسی مجلسی ها خواستند به اختیارات رهبری اصطلاحا وتوی مصوبات مجلس رو اضافه کنند؛
ولی خود ایشان (رهبری معظم ) مانع شدند
و فقط یک کلمه بیان فرمودند که:
" مجلس در رأس امور است "
حلال که خود ایشان اصلا نظری نمیدند چطور انتظار دارید که شخص دیگری (حالا یا آیت الله مهدوی یا غیره ) از طرف ایشان نظر بدن!!!!
بهتره دعا کنیم به فضل خدا اولا مجلس و ثانیا رئیس مجلس متقی ،ولائی ،دلسوز و خادم ملت داشته باشیم .
آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۷
۱
هر وقت تو مجلس بحث بودجه ميشه هر وقت صحبت برنامه توسعه ميشه هر وقت قراره تلفيق برگزار بشه و واقعا كار صورت بگيره، هر وقت نماينده با نماينده دعواش ميشه هر وقت دولت با مجلس مجلس با دولت دعواش ميشه ابوترابي پا درمياني كرده مشكل را حل ميكنه. هيچ كدام از گزينه ها حكم اخير رهبري را ندارند جز ابوترابي
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۱۲
۷
من نميدونم چرا اقاتهراني انقدر بزرگ شده؟؟
رشد بعضيها اصطلاحا بادكنكي است با يك سوزن ميتركند. اقاتهراني تو مجلس چي كار كرده؟ ........
فارسي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۳
بايد نماينده هاي مردم به كسي راي بدهند كه اهل لابي نباشه دنبال كار خلق باشه نه بزرگ كردن جايگاه خودش با تيم اطرافش
............................
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۱۶
۱۴
بابا انقدر اين اقا تهراني رو بزرگ نكيند وزني نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۶
۱۱
از بين گزينه هاي موجود يعني لاريجاني حداد ابوترابي اقاتهراني خدايي حداد و ابوترابي از همه سالمترند بين اين دو نفر هم ابوترابي هم تقواي سياسي بيشتري داره كه اظهر و من الشمسه و هم قدرت مديريتي بالاتري داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۷
۱
تو اين خبر زدين "چه جریانی به ریاست حداد می اندیشد؟ " پس حداد جريان و تيم داره. لاريجاني هم تيم داره گزينه هايي كه تيم ندارن چه؟
محمد
|
United States of America
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۱۳
۱۱
واقعا رویکرد صراط شک برانگیز شده. شما دارید حدادی رو تخریب میکنید که از هر نظر ولایت پذیره و بارها ثابت کرده و حداقل اینه که رئیس مجلس بشه(انشاالله) ادم مطمئنه که کسییه که حرف حضرت اقا براش حجته و جلوش نمیایسته....
جلال
|
Germany
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۷
۱۲
الحمدلله مشخص شده است که سایتهایی مانند صراط و عمار که خود را ولایتی دو آتشه نشان داده بودند و مخالف احمدی نژاد بودند وابسته به چه قدرتهایی هستند . صراط وابسته به لاریجانی و از آن طرف به هاشمی و عمار که خود صریحا اعلام کرده قالیبافی است لذا بنده از ابتدا می دانستم که صراط نیوز را بچه های مذهبی ولایی نمی چرخانند بلکه در نقاب حزب اللهی قصدشان تخریب احمدی نژاد است که یا از سوی جریان لاریجانی ، قالیباف ، هاشمی است یا جریان رضایی
الحمدلله حقیقت مشخص شد
اگر مرد هستید حذف نکنید
نورا
|
Germany
جلال سخت نگیر!
سجاد
|
Germany
درسته داداش اینا همشون برا ل......... کار میکنن
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۷
۱۲
من اصلا لاریجانی رو قبول ندارم،کلفیه کسیو قبول نداشته باشه چوب لای چرخش میذاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفاً تقوا داشته باشيد و به همين راحتي به كسي تهمت نزنيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۱۳
۷
بعضی سعی دارند کاستی های مجلس هشتم را به پای لاریجانی بنویسند در حالی که لاریجانی هم یک نماینده بود و یک رای داشت و حق وتو نداشت
اما اگر بحث بر سر مقایسه توان مدیریتی حدادعادل و لاریجانی باشد، همه به این امر معترفند که مدیریت لاریجانی قوی تر از حدادعادل است.
مقایسه اختلافات مجلس و دولت در دوره های هفتم و هشتم به خوبی روشن می کند که چگونه لاریجانی این اختلافات را مدیریت کرد و حدادعادل در همه موارد پای رهبری را به میان کشید
یقیناً با وجود این دولت، درگیر کردن رهبری در همه مسائل به صلاح نیست و کسی باید باشد که خود توانایی ورود به مسائل را داشته باشد بدون آن که از رهبری هزینه کند
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۴
۱۳
اهان به حداد که رسید رای مردم زمانمند شد. ایشام رایی میلیونی دارد و مطمئنا در کل کشور چنین پذیرشی دارد. مردم از چهره ای جناحی ........ خسته شده ناد. حداد گزینه مطلوب و لایقی است. این که مدعی شده اید او فرد قدرتمندی برای مجلس نیست خنده دار است. یعنی به نظر شما مجلس هشتم از مجلس هفتم قوی تر بود. رای مردم که خلاف ان را نشان می دهد ترکیب ارا مردم نشان می دهد مردم از مجلس هشتم رضایت ندارند.
ناشناس
|
Germany
اولاً رای میلیونی حداد به خاطر جمعیت میلیونی تهران و حضورش در دولیست متحد و پایداری است
ثانیاً اگر میزان رای ملاک است لاریجانی 65 در صد رای مردم قم را کسب کرد در حالی که رای حداد به 50 درصد نرسید علاوه بر آنکه رای لاریجانی در این دوره نسبت به دوره قبل با وجود همه تخریب ها رشد هم داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۲
۱۴
من می گویم آقای آقاتهرانی رئیس میشود ! حالا ببینید ...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۸
هرکس متمایل به منحرفین و فتنه گران باشد به درد رییس مجلس نمی خورد ..
مجلس باید به تمام مشکلات ملت آگاه باشد ، مشکلات ملت بدست دولت حل می شود اگر قرار باشد مجلس هر روز به شکلی چوب لای چرخ خدمت رسانی دولت بگذارد ؛ در اینجا ملت باید به چه کسی پناه ببرد ...
امروز بعد از 34 سال دیگر زمان بازی های سیاسی و حزبی نیست ؛ از حالا به بعد تمام کمبودها و کسری ها به حساب نظام و اسلام گذاشته می شونند ..
ببیندی فیلمی با نام جدایی .................
ساخته می شود .. می دانید چرا این فلیم این همه جایزه گرفت .
مگر نه در انگلستان از هر سه دختر یک نفر و از هر شش پسر هم یکی مورد تجاوز قرار گرفتنند .. در ایران با مردم چگونه برخورد می شود که در فیلم آوردنند جای زندگی نیست .
بعد هم رگباری از جایزه می گیرد .
بهر حال مسیولین باید ضمن عمل دقیق به وظایفشان مسایل را باید یا مخفیانه ویا هم مناظره ای حل نمایند نه هر کس هر جا رسید حرف بزند نهایتا هم تکذیب کند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۳
۱۱
یعنی هر کی با فتنه معامله کرد، تو مدیریت قوی تره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منظور از معامله با فتنه اینه که کسی از روز اول بعد انتخابات با مواضع عقلانی و منطقی بر ضد فتنه موضع گیری بکنه و فقط فحاشی نکنه؟
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۶
۱۱
بسمه تعالی
انصافا شما دست بی بی سی رو از پشت بستید
اقای صراط .........................................
کی می گه حداد برای ریاست مجلس خوب نیست هرچی باشه از این ....... خیلی بهتره
اصلا مجلس هفتم یک سر و گردن بالاتر از هشتم بود و ریاستشم اتفاقا حداد بود
شما هم سیاست بی بی سی رو در پیش گرفتید یکی به نعل می زنی یکی به میخ ولی مشخصه کفه ات رو کدوم طرف سنگینه ما شناختیمت آقای صراط
پس چی شد اون صراط که علیه انحرافات و اینا قد علم کرده بود اصلا مشخصه تغییر مواضعت ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۳
۱
ما معلمان تهرانی در خواست داریم که سبد کالای فرهنگیان تهرانی را پرداخت کنند . متاسفانه خیلی از مناطق اموزش و پرورش تهران از جمله منطقه 11 اعلام کردند که نمی توانند سبد کالا پرداخت کنند.
فتنه سبز
|
United States of America
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
۱
۱۱
واقعاً قحط الرجالی احساس میشه.
دانشجو دانشگاه تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
۱۰
۳
با توجه به نقش فعال و اثر گذار ابوترابي در مجلس هشتم و نقش منفعل و بسيار كم رنگ حداد به نظرم قطعا ابوترابي نسبت به حداد در اولويت براي رياست مجلس نهم باشه
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
۲
جریان انحرافی!
ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
۲
۱
واقعا افكارتان وتحليلتان بسيار ابكي است به نفع خودتون زودتر كركره اين سايت بكشيد پايين
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
۳
۱۵
حجت الاسلام آقا تهرانی بهترین گزینه برای ریاست مجلسه!!
حسین
|
Spain
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
۱
ایشان بهترین گزینه برای ریاست مجلس است
رای بالایی هم دارد
میرمحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
۲
۱۴
رئیس مجلس نهم فقط و فقط حجه الاسلام و المسلمین شیخ نصرالله پژمانفر نماینده مؤمن و توانای پایتخت معنوی ایران، مشهد مقدس...
ناشناس
|
Finland
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
۱
۱۲
کسانی که خسته شدند از رفتارهای آقای ......... به رئیس مجلسی رای اول تهران می اندیشند شاید اونطوری با اولین انتقاد از رئیس مجلس دچار مشکل نشوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
۱
۱۵
من آقای مرتضی تهرانی را به جفتشون ترجیح میدم
حسني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
۱۲
۲
راي ميليوني حداد به خاطر دو ليسته بودنشه. با اينكه حاج اقا مهدوي كني نظر داده بودند كه از متحد كسي در پايداري نباشد با اين حال ايشان به ليست پايداري رفته و براي توجيه كارشان چند نفر ديگه را هم مجاب كرده كه بروند در ليست پايداري.
ممدوح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
۱۱
۲
اقا رضا هر كي با فتنه معامله كنه حكم رهبري ميگيره؟؟
بهتره كمي اخبار رو دنبال كني تا بفهمي در سال جاري حضرت اقا براي كي حكم ويژه زدند. يعني شما از اقا بهتر ميفهمي...؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
۱
۲
حالا شما از كجا ميدوني بيت رهبري نظر ندارن؟ همانطور كه ادعا ميكنيم كه نظر ندارن ميشود ادعا كرد كه نظر دارن. تحليلي از سمت خودم بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
۴
۱
صراط جان خوابی؟ رجانیوز که اولین بار خبر دلخوری لاریجانی از جلسه حدادبا منتخبان روا کار کرد عذر خواهی کرد وگفت خبر مربوط به مجلس قبل بوده!!!!!!! شما بر اساس اون خبر تحلیل مینویسین!!!؟ میگم شما بهتر نیست بجای کار تحلیل پ ن پ یا اس ام اس با مزه بنویسین !؟ اونجوری راحتترینا!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
۳
۱۱
حاج آقا ابوترابي طوري هست كه همه گروهها بروي ايشان اتفاق نظر دارند
مرتضي
|
Spain
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
۱
۷
كاش يكي پيدا بشه شجاع و قاطع باشه حرف حق رو بزنه ولو به ضرر جريان همفكرش باشه يكي مثل علي مطهري،دكتر حسن سبحاني(مجلس هفتم)
فدای سید علی آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
۱
۳
هنوز برا نظر دهی درباره ریاست زوده
هنوز 25 نفر موندن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
۱۰
۵
انشاءالله کسی رئیس مجلس بشه که توانایی مدیریتی کافی داشته باشه
مخصوصاً با این دولتی که در هیچ چارچوبی نمی گنجه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
۱۰
۶
انصافاً لاریجانی از نظر توان مدیریتی در سطح بالایی است
مضاف بر آنکه تجربه 4 سال سر و کله زدن با دولت را هم دارد
از این رو او را ترجیح می دهم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
۱۰
۵
فکر می کنم لاریجانی از آن جهت که نماینده مورد تایید مراجع تقلید و علما و جامعه مدرسین است است بر حداد اولویت دارد
البته حداد هم آدم خوبی است اما بعید می دانم توانایی مقابله با بازیگوشی های دولت را داشته باشد
مر تضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
۱
۵
جنا ب نا شنا س به نظر شما مجلس برای مقا بله با دو لت در ست شده که رییس ان با ید با دو لت مقا بله کند چه استدلا ل بی منطقی دو لت و مجلس با ید همراه هم کار ها را بسر عت پیش ببرند نه اینکه مانند مجلس هشتم چو ب لا چر خ دو لت بگذارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
البته اگر رئیس جمهور هم کمی قانون پذیر باشد بد نیست!
ناشناس پارسی
|
Germany
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
۱
۲
رییس مجلس باید یکی باشه مثل مجاهد نستوه کروبی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
۱
۱
دوستان با دقت بیشتری تحلیل کنن . اولا خبر واکنش لاریجانی به حداد کذب و مربوط به مجلس هشتم و چهارسال پیش بود که سایت درج کننده تکذیبیه زد . ثانیا برخی دوستان فضای نسبتا آرام مجلس هفتم با داشتن برخی نمایندگانی مثل افروغ و ... را با فضای ملتهب و جنجالی و قوانین خلاف نظر مقام معظم رهبری در مجلس هشتم مقایسه کنید خواهید فهمید مدیریت چه کسی بیشتر به نفع نظام و انقلاب است . لطفا بازی که نمایندگان انقلابی مجلس در دور هشتم خوردند ......... را تکرار نکنید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
۵
۱
نتیجه هر چه می خواهد باشد کاری ندارم
اما لاریجانی نسبت به حدادعادل اصلح است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
۵
رئیس مجلس باید کسی باشد که حمایت مراجع و علما و جامعه مدرسین را داشته باشد و با آنان روابط حسنه داشته باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
۵
۳
بعید می دانم در شرایط سیاسی کنونی کشور حدادعادل توانایی مدیریت مجلس را داشته باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
۶
۳
مدیریت حدادعادل در کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم هم چندان درخشان و قابل توجه نبود
چه رسد به ریاست مجلس
ساده لو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
۱
چرا همه افتادن به جون هم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
۲
۳
حداد برای ریاست مناسب نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
۱
۲
همه بد بختی مجلس هشتم از زمان ریاست ...... شر و ع که نما یند گان را رفا ه طلب کرد این اقا بدرد امو ر تقنینی و اجرا یی نمی خو ره بهتر ین کار که می تو نه بکنه همو ن د ر امو ر سیاست خا رجی است نه ریا ست مجلس که تعهد و تقو ا لا زم داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر گرامی
هر کاری هب تعهد و تقوا نیاز داره
حتی کامنت گذاشتن در سایت ها هم نیاز به تقوا داره
پس به این راحتی کسی را به بی تقوایی متهم نکن که خودش آخر بی تقواییه
علی شاهرخ
|
Germany
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
۱
۳
.............. از ساکتین فتنه بود. زمانی که آقا نیازمند موضع گیری شفاف امثال ایشون در برابر جریان فتنه بود ایشون اونقدر صبر کرد تا همه چیز مشخص بشه بعد موضع خودش رو شفاف کرد. متاسفانه ایشون از امتحان سربلند بیرون نیامدند.
ناشناس
|
Germany
اگر واقعاً در مورد ساکت بودن لاریجانی شبهه دارید می توانید به سایت شخصی او مراجعه کنید که همه مواضع مربوط به فتنه را جمع آوری کرد.
اما اگر از سر غرض ورزی این ادعا را می کنید باید گفت آقای احمدی نژاد که شما اینقدر از او دم می زدید و هنوز هم می زنید در مورد فتنه چند جمله صحبت کرد؟
لطفا ما را هم راهنمایی کنید
فرهاد کامران نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
۶
تا وقتی وکیل الدوله ها هستند، آب از آب تکان نمی خورد؛ حالا رئیس مجلس هرکه می خواهدباشد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
۱
کسانی که به دنبال ریاست آقای حداد هستند فکر می کنند که اگر در جلسه سوال از رئیس جمهور ایشان رئیس جلسه بود، چه وضعی پیش می آمد
بالاخره هر کسی را بهر کاری ساختند