چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ساعت :
۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۱
از مخالفین نظام حاکم بر سوریه

دخالت بيگانگان، زمينه اي براي موفقيت در سوريه ندارد

روسيه به زودي در معرض فشارهاي شديدي قرار خواهد گرفت و بنابراین تکیه بر مواضع روسيه و چين کار درستی نمی تواند باشد در واقع بحران سوريه فقط از طريق تحقق اصلاحات ريشه اي حل شدنی است
کد خبر : ۵۳۲۹۴
"صراط" - يكي از مخالفان نظام حاکم برسوریه با تاكيد بر ضرورت حل بحران این کشور در داخل ، خواستار اجراي  هر چه سریعتر اصلاحات ریشه ای شد و گفت براي بستن باب دخالت هاي بيگانگان این اقدام باید در اسرع وقت صورت بپذیرد.
به گزارش سرویس سیاسی صراط عدنان عبدالله از رهبران حزب اجتماعي دموكرات سوريه در گفت و گو با العالم اظهار داشت : دخالت بيگانگان ، هيچ زمينه اي براي موفقيت در سوريه نخواهد داشت.

وي با پيش بيني اعمال فشارهاي اقتصادي و ديپلماتيك ضد سوري ، از بشار اسد خواست هر چه سريع تر اصلاحات ريشه اي را در دستور كار خود قرار دهد.

وی درباره ی دو کشور روسیه و چین نیز افزود روسيه به زودي در معرض فشارهاي شديدي قرار خواهد گرفت و بنابراین تکیه بر مواضع روسيه و چين کار درستی نمی تواند باشد در واقع بحران سوريه فقط از طريق تحقق اصلاحات ريشه اي حل شدنی است.

عبدالله مخالفان نظام از هر طيفي را به آغاز گفت و گو فراخواند و از آن ها خواست براي سازندگي كشور و انتقال به مرحله تدريجي دستيابي به سوريه اي مبتني بر احترام به حقوق شهروندي و گردش قدرت و نظام چند حزبي دست به دست هم دهند.

عبدالله ضمن تشبیه کشورهای عربی دشمن سوریه به کشورهای قرون وسطایی گفت : آنان فاقد قانون اساسي و قوانين مدني هستند و حتي ساده ترين اصول حقوق بشر را نيز رعايت نمي كنند و در ادامه افزود اين كشورها براي جبران ناكامي خود اقدام به قاچاق سلاح يا حمايت از گروه هاي مسلح كنند.

نظرات بینندگان
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۱۲
۱۵
سوری ها باید بدونن با وجود طیف سبزها در جهان ، هر چیزی !! امکان پذیر هست !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل خوشم میاد با وجودیکه با 50 % نظراتت مخالفم ولی مثل بقیه برادران در آسمان رویا سیر نمیکنی و شعار نمیدی و همه احتمالات را در نظر میگیری !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
من با مملی مخالفم اما خیلی دوسش دارم.مثه بهروز وثوقه.رک اما با مزه
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس با وجود همون احتمالات هست که 11 نفر از ائمه رو هم همون طیف به شهادت رسوندن و کربلا رو ایجاد کردن .... بخاطر اکثریت !!
نورا اصولا ما اینیم دیگه !! منتها از مزه گفتی و کردی کبابم !
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل چقدر ضعیف النفسی .
اگه یه موقع نورا مرد باشه و به عنوان زن تا حالا خودشو معرفی کرده باشه میخواهی چیکار کنی؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا که من زنم.
در ثانی مگه مملی چی گفته!؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانی خان هر کسی اعتقاد و نظری داره و اون برای خودش محترمه از سبز گرفته تا هر خط و مرام دیگه ... یکی با صدای موسوی یکی با صدای کروبی یک با صدای اوباما و ..... غش میکنه ! من هم در حالی که جانماز آب نمیکشم و آدم یقه بسته و پرمحاسنی ! هم نیستم ! جانم برای ولایت و خط ولایت در میره و دشمن خونی هر کسی هستم که در برابرش وایسه حالا میخواد اح ........ باشه میخواد ها ....... باشه یا هر شخص دیگه که فکرشو بکنی !!
ژانی عقل کل ! اگه نورا میتونه مرد باشه ، پس ممل هم میتونه زن باشه ! ضمن اینکه من حرف بدی به نورا نزدم !
هرچند احساس کردم آقا یا خانم نورا که گویا طرفدار سبزها هست چرا از یه آدمی در خط مخالفش که طرفدار آدمای سیاسی نیست دفاع میکنه !! و این سوالو ازش دارم میپرسم
اما مطمئن باش
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان جانت کجا در میره یکم دقت کن اون کسی که گفتی جونشو داری براش میدی .حداعقل در هر مراسمی که صحبت میکنه داره میگه که کشور تبدیل به کارگاه سازندگی شده اگه تو با م........ مشکل داری منم دارم ولی تا وقتی که اقا داره با حرفاش از دولت وشاکله مناسب دولت دفاع میکنه منو تو اگه از آقا جلوتر باشیم مثل خوارجیم و هیچ فرقی با اون پیشونی پینه بسته های خوارج نمی کنیم منم یقه بسته نیستم ولی داشتن محاسن را یه حسن میدونم.
داداش میخواهی بخواه میخواهی نخواه ولی من دوستت دارم مثل داداش تا چشم اونایی که میخوان بین ماهارو بهم بزنن کور بشه من عقل کل نیستم وخیلی از چیزهارو از همین بچه های تو سایت دارم یاد میگیرم.
و از این که سبزی هارو هر روز دست میندازی خوشحال هم هستم اگه از دستم ناراحت شدی ازت معذرت میخوام و حلالم کن داداش.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
برادرها صلوات بفرستین.
من مملیو دوس دارم چون با مرامه،رو بازی میکنه،داش مشتیه در عین حال که خط فکریم باهاش متفاوته.ندیدم به ماها فحش بده یا حرف رکیک بزنه.در عین حال نه به راست گرایش داره نه چپ،و این آخری خیلی ارزشمنده و به خاطر همین واسش خیلی خیلی احترام قائلم.من خودم نه سبزم،نه سرخ،نه آبی.دردم مردمه.حالا هر کس به روش خودش به قول مملی.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اما تو ژانی منطورت چیه از این جمله:ا"داداش میخواهی بخواه میخواهی نخواه ولی من دوستت دارم مثل داداش تا چشم اونایی که میخوان بین ماهارو بهم بزنن کور بشه "
کسی با تو حرف نمی زد تو خودت اومدی وسط!؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانی عزیز حضرت آقا نه تنها از این دولت ، بلکه از دولتهای آقایان خاتمی و هاشمی دفاع میکردن ... منتها از این دولت به دلیل طرح شعارهای اصیل انقلاب اسلامی بصورت ویژه دفاع کردن همینطور از خدمت رسانی به مردم توسط دولت ..... وگرنه حضرت آقا قطعا عاشق چشم و ابروی مح ..... جان یا هر شخص دیگه ای نیست و برای ایشون مهم اینه که کی برای اسلام و کشور مفیده .... اگه فکر میکنی حضرت آقا در مورد انحراف ، خاصه در دولت فعلی نظری ندارن ، برو بررسی کن و ببین چی شد که ایشون در زمان صدارت محمود اح ...... فرمودن تا زمانی که من زنده هستم نخواهم گذاشت حرکت عظیم ملت ایران بسوی آرمان‌ها، ذره‌ای منحرف شود و یا اینکه چرا وقتی حضرت آقا از بیداری اسلامی صحبت میکنن و حمایت مح ...... جان میگه بیداری انسانی و خط انفعال و عدم حمایت رو در پیش میگیره ! وقتی حضرت آقا مسوولان رو به وحدت و انسجام دعوت میکنه و قانون رو فصل الخطاب میدونه مح ..... جان خط درگیری و ایجاد تفرقه رو پیگیری میکنه و قانون رو فقط چیزی میدونه که باب میل اون باشه و مجلس و قوانین شو به هیچی حساب نمیکنه و خیلی چیزای دیگه که اینجا حوصله ش نیست توضیح بدم ... فقط بدون این طیف منحرفن و شکی در اون نیست حالا شاید لحن من تند باشه اما در انحراف اینا قطعیت وجود داره
ژانوارزان
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان با حرفات کاملا موافقم و منم مثل شما بیشتر به اصول پایبندم تا شخصیتها.
باز هم حلالم کن رفیق بعضی چیزها رو نباید اینجا گفت تا بعضی ها از یک درز کوچک یه شکاف بزرگ درست کنن.
دوستت دارم داداش وبرایت دعا میکنم.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
قربونت
ss
|
Netherlands
|
۱۲:۵۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۱
۲
خدانکنه این غربیه به کسی گیر ندهند .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۱۷
۴
ایران باید هرچه سریعتر آل اسد بذاره کنار و یه جابجایی قدرت به صورت نرم انجام بده وگرنه هم سوریه را از دست میدیم هم امنیت شیعیان در سوریه را چون ممکنه وهابیون سرکار بیان که البته غرب هم تا حالا از ترس اونها داره دست دست میکنه !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
درسته
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید مگر بگو براداران نظام اسلامی خوی استکباری داره یا سابقه دخالت در امور داخلی کشورها رو داره!
اتفاقاً بدهم نیست بزار به حمایت خودشون ادامه بدهند تا ببینم بعداً کدوم عربی برای حضرات تره خورد میکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منظور دولت های عربی است یا ملت های عربی؟!!
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید داشتم در به در دنبالت میگشتم اینجا پیدات کردم .راستی سعید 22 بهمن میایی بریم راهپیمایی تو بگو مرگ بر سوریه ما میگیم مرگ بر آمریکا توبگو مرگ بر روسیه و چین ما میگیم مرگ بر اینگلیس و اسرائیل.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
سعیدجون:
شنیدم توی کانادا هم از مردم ایران حمایت کردند،درسته؟؟
بازم به معرفت اونا" با اینکه نه فرهنگون یکیه"نه مذهب مون یکیه"نه ارتباطی داریم..اما طرفدار حق اند" اما بعضی ها ایرانی هستند ولی دریغ از ...!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر ظالم
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
آل اسد ديكته جديده؟!
مواظب باشيد اينبار املاتون رو تو سوريه خوب بنويسيد آقا معلمتون(انگليس) ديگه طاقت شكست نداره! يهو خودش و طرفداراش سكته كامل مي‌زنن!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم شما هنوز درگیری بلاخره من کانادا هستم یا ایران! تو یک نظرت میگی رفتی کانادا برای خوشگذارانی تو یک نظر دیگه میگی ایرانی و با آدی کانادا وارد میشه.
من از زمان راهنمایی و دبیرستان که بزور به تظاهرات برده میشدم هیچ وقت در هیچ تظاهرات نمایشی و فرمایشی شما شرکت نکردم.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
من کی گفتم تو داری اونور خوش میگذرونی؟
من هنوز هم اعتقاد دارم شما توی تهرانی و با آی دی کانادا وارد میشی؟
میدونی چرا چون به قول شما از اعضای تحریریه صراط هستم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید خان بر عکس شما، مدرسه ما هیچ وقت ما رو به زور به راهپیمایی نبرد و بعد از مدرسه هم افتخار داشتم در تمامی جشن های ملی و راهپیمایی های مردمی شرکت کنم. که آخریش هم همین امروز در یوم الله 22بهمن بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پسر شجاع حکومتی که در یک خاندان بچرخه همین لقبشه . آل سعود و آل خلیفه و ال اسد ! حالا چون شما اسد جونو خیلی دوست داره دلیل میشه که بهش بگید جمهوری !
راستی یادم اومد بگم که چرا به وضع حجاب تو سوریه و لبنان گیرنمیدید بلاخره کشورهاشون اسلامین دیگه ! پس حجاب اجباریشون کجاست ؟ چرا زن بشار اسد بیحجابه !؟ مگه مسلمون نیست !؟چرا یقه پاره نمیکنید در دفاع از اسلام ؟ عشق اسد کورتون کرده !
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۵
۲
میشه بگید تا حالا چندتا فتنه گر از نوع سوری کشته شده اند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
5000 نفر حداقل
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۳:۵۷ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۵
۴
سوریه باید بگوید نه شرقی نه غربی ، جمهوری اسلام سوریه! مثل ما حتی این رو بدونه که با منافقین مخالف و مزدور اعراب و غرب مثل انهایی که در ایران بودند و هستند هیچ راهی جز مقاومت و مبارزه نخواهد داشت و باید نژادپرستی عربی را هم کنار بگزارد و خود را یک کشور اسلامی معرفی کند.
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۳:۵۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۲
۸
نه شرقی نه غربی نه عربی نه مزدور نه فتنه فقط جمهوری اسلامی سوریه.!!.
رها121
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۱۶
۵
این یارو بشار اسد روی استادش قذافی رو هم سفید کرده.

با توپ و تانک به شهرونداش حمله میکنه.

روزانه 10 برار کشته هائی که تو 1 سال در بحرین اتفاق افتاده رو سوریه شاهدیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اين همه آدم در سراسر جهان كشته ميشن ولي حس حقوق بشري شما فقط در سوريه فعال است چرا همون سايتها كه شما ازش خبر استخراج مي كني در مورد كشته هاي جاهاي ديگه ي دنيا چيزي نمينويسن تا حس حقوق بشري شما دايرش گسترده تر بشه؟هان متوجه نشدم صدات ضعيفه گفتي چي؟الان داري به مولكولهي مغزت فشار مياري كه چي جواب بدي بعد كه مولكولها جواب نداد حتما مثل سعید اين جمله رو بكار ميبري.(((ژانو جان من جوابتو دادم صراط منتشر نكرد)))داداش ما خودمون يه كاميون ازين فرار به جلو ها تو دست و بالمونه.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
اسمم رو یادم رفت تایپ کنم این هم اسمم.

دینگ دینگ
ژانواژان هر روز بهتر از دیروز
جاوید
|
Iran (Islamic Republic of)
کاربر ناشناس! ادعا میکنی این همه آدم دارن کشته میشن! خوب بگو کجا؟ دقیقا چقدر؟ منبع خبرت؟
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
شما اين خبرها رو از كدوم تره‌بار ميگيريد؟! كيلويي چند؟!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اشکال نداره عزیزم شما و ناشناس نداره.
انیکه بقیه جنایت می کنند دلیل میشه شما که ادعای اسلام و ارزشها و دفاع از مظلوم دارید چشمتون رو ببندید وفقط مردم بحرین و فلسطین رو ببینید؟ مگه نمیگین استاندارد دوگانه بده پس چرابرای شما بد نیست.

گیرم اونها در مورد کشته های دیگه چیزی ننویسند دلیل میشه که شما هم که ادعای حمایت از مظلومین و مستضعفین رو دارید و سیاستتون رو عین دینانتتون می دونید سکوت کنید یا بدتر توجیه و دفاع کنید؟ ( البته حرفت درست نیست چون به عنوان مثال شبکه الجزیره قطر بهمون اندازه برای سوریه خبر و تحلیل پخش کرده که برای مردم غزه و جنوب لبنان پخش کرده بود و حتی در مورد بحرین هم هر هفته برنامه داره که باعث اصطحکاک بین روابط قطر و بحرین شده.)
كامبيز
|
Iran (Islamic Republic of)
اين مردم سوريه هستن كه با حكومت درگيرن يا افسران اطلاعاتي تركيه واتباعي از افريقا و افغانستان و سعودي و عناصر گروه سعد حريري كه دستگير شده اند .
سعيد عزيز دفاع از مظلوم از هر مليتي شايسته است اما در سوريه ظالم غرب و همپيمانانش هستن.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
جاوید و سعید برادران ارزشی و ولایتی اونهم ولایت حاج حسین اوباما.
ببینم اونهایی که توی امریکا و اروپا تظاهرات میکنن و حتی در این راه کشته هم داده اند برای چیست؟
اونهایی که در عربستان قیام کرده اند و شهید هم هر روز میدهند برای چیست؟
اونهایی که در بحرین و یمن قیام کرده اند و هروز شهید میدهند برای چیست؟
اونهایی که در فلسطین اشغالی بیش از 60 سال است دارند شهید میدهند برای چیست؟
اگه اسد رئیس جمهور مادام العمر است.؟پس ملک شفتلا عربستانی و اون یارو حمد قطری و ملکه ی اینگلیس و شیمون پوفیوز یا شیمون پرز پدر معنویتونو میگم همون شارلاتان بزرگ قرن یا بهتر بگم غرب اینها مادام النعمرن؟تازه چندتاشونو نگفتم ؟
این سوال رو از شما پرفسورها می پرسم چه کسانی در سوریه مقابل حکومت اسد ایستاده اند؟از طرف چه کسانی ساپورت مالی و نظامی می شوند؟چطور این مخالفان بشار برای شما قابل احتراما و از مردم هستند؟ ولی توی کشورهای دیگه باید با گوله و گاز اشک آور و تونفا و تانک و زره پوش و خیلی چیزای دیگه ازشون پذیرایی میشه و اینجا شما حس انسان دوستانتون کوره کوره ؟شما هم مثل اون جوجه کلاغ زشت شیرین آمریکایی مدعی حقوق بشره میمونید
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانی تونفا چی هست؟
جاوید
|
Iran (Islamic Republic of)
پدر خوانده محترم کزت خانم جناب آقا ژانوارژان! اولا کشتار فجیع مردم سوریه به دست جنایت کاران بعثیاصلا قابل قیاس با جنایت رژیم خلیفه است؟ ثانیا اخوان المسلمین مصر و اردن و ... خوبه و کاراشون بیداری اسلامیه و از اینجور حرفها ولی اخوان المسلمین سوریه اخ خ خ خ خه!! ثالثا به وجدانت رجوع کن و سنگ بشار رو به سینه نزن که فردای قیامت با این بعثی ها محشور میشی. از ما گفتن! خود دانی!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب تو بحرین هم حکومت بحرین و سعودی ها هم حق دارند بگند که ما داریم با عوامل نظام اسلامب و سپاه قدس می جنگیم
تو یمن هم همینطور. زمان صدام حسین هم وقتی میخواست شیعیان و کردها رو قتل عام کنه می گفت اینها مزدوران ایران هستند؟

بنظرا اون بچه هایی که تو حمص زخمی شده بودند یا کشته شده بودند مزدورهای ترکیه بودند؟
شما با جه اطمینانی میگی هر کسی تو حمص توسط اسد کشته میشه مزدور خارجی هاست. آی این سنت مشترک دیمتاتور ها نیست که دشمنان خودشون رو مزدور خارجی ها معرفی می کنند؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
این که چون بحرین و عربستان استبداد حاکمه پس باید سوریه هم باشه خیلی مسخره است. حداقل اون حکومت ها ادعای جمهوری بودن ندارند. حتی ادعای مشروطه سلطنتی بودن هم ندارند. حالا چون بحرین هر کاری میکنه پس اسد هم حق داره بدتر بکنه دیگه آخر استدلال خصوصاً اینکه بحرین 5000 نفر مخالف خودش رو قتل عام نکرده.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
جاوید جان مردم سوریه مخالف چی هستن؟
پسرم من سنگ اسد و به سینه نمیزنم من سنگ مقاومت و به سینه میزنم؟
من میگم چرا شما فقط سوریه رو میبینید وحس ترحم و حقوق بشری تون توی سوریه کار میکنه مگه فقط مردم سوریه مردم هستند .؟
مردم جاهای دیگه مردم نیستند؟
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
جاوید من به وجدانم روجوع کردم دیدم باز همینهایی که گفتم و بهم میگه شما به کجات مراجعه کردی که اینقدر حرفات درپیتیه؟
كامبيز
|
Iran (Islamic Republic of)
سعيد عزيز
ديروز رئيس ارتش به اصطلاح ازاديبخش سوريه مسئوليت بمب گذاريهاي حلب وترورها رو به عهده گرفت كه در اون 60 نفر كشته شدن كه اكثرا زن و بچه و غير نظامي بودن و اعلام كرد كه تسليحاتش را ازطرق تركيه و خاك لبنان بدست مي اورد و رساته هاي صهيون هم صراحتا اعلام كردن كه كارشناسان نظامي انگليسي اونا رو اموزش مي دهند اين حقايق با ادعاهاي بدون سند حكام بحرين وسعودي مبني بر دخالت ايران قابل قياس نيست.
خبرنگار بدون مرز
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعیدسلام زمان جنگ بیست و دو روزه من اونجا بودم خبرنگار بدون مرزم و از اینکه به هیچ کس رحم نمیشد حتی به خدا هم گله کردم که این چه وضعیست که برای مردم بی گناه رقم زده ای؟؟
وحتی سوریه هم رفته ام ولی چون ماه پیش ماموریتم تمام شد برگشتم همان هفت روز که در سوریه بودم خیلی چیزها دستگیرم شد که با تحلیل های شما و این چیزی که از سوریه بیان میکنید همخوانی ندارد.درسته بشار اسد کارهای اشتباهی انجام داده و میدهد ولی پشت همه این آشوبها دستهایی هست که منو شما به سختی میتوانیم تشخیص دهیم آقا سعید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان شما بحرین و عربستان رو رها کردی و چسبیدی به سوریه، و ما هم سوریه رو رها کردیم و چسبیدیم به بحرین و عربستان! فرق مون در همین حده!! ضمن اینکه رسانه های غربی هم به شدت شبیه شما هستند!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
من نه بحرین رها کردم نه سوریه رو

کامبیز جان من فیلم سخنگو مخالفین مسلح بشار اسد رو دیدم که ایشون اصرار می کرد که کار مانیست و خود حکومت بعثی اسد بخاطر لکه دار کردن مخالفینش دست به این اقدامات میزنه
شما بهتر مرجع خبرتون رو هم بگید. مرجع خبری من در زمینه سوریه یورونیوز و الجزیره هستند.

در ثانی فرض کنیم گروهی نظامی مخالف بشار اسد در این کار نقش داشته باشه آیا این باعث زیر سئوال رفتن کل مخالفین بشار اسد و تبرئه رژیم بعثی مادام العمری اسد میشه.
در زمان انقلاب 57 هم چریک های فدایی خلق و مجاهدین خلق هم علیه کلانتری ها شاه عملیاتی تروریستی انجام می دادند که بعضاً منجر به کشته شدن بیگناهان هم میشد آیا این عمل اینها باعث تبرئه رژیم شاه میشد؟
امیدوارم که منتشر بشه.
كامبيز
|
Iran (Islamic Republic of)
سعيد عزيز
رييس گروه ناظران عرب به صراحت اعلام كرد كه كشتار مردم توسط گروههاي مسلح مخالف دولت صورت مي گيره كه با خشم مقامات تركيه و قطر و سعودي مجبور به استعفا شد. در مورد انقلاب اسلامي هم امام همواره با روشهاي گروهكهاي مسلح مخالف بود وتلاش گروهك رجبي براي تاييد شدن از سوي امام قبل از انقلاب شكست خورد.
سعيد جان چقدر جالب كه شما هم از تركيب مخالفين مسلح استفاده مي كني اما رييس اين گروه هدف بمبگذاريها و حملات مسلحانه رو نظاميان سوري دونست و اعتراف كرد كه در اين حملات مردم هم كشته شده اند و صراحتاخواستار ادامه كمكهاي نظامي صهيونها وتركيه وكمكهاي مالي قطر و سعودي شد.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید پس چرا تو حرف سخنگوی مخالفین اسد رو قبول میکنی که کار ما نیست ! اما حرف اسد رو که میگه اینا گروههای مسلحن رو قبول نمیکنی ؟؟ اینه که میگم سر و گوش ت می جنبه واسه غرب با همه مسائلش !!
وجدان سعید کانادایی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعیدسلام زمان جنگ بیست و دو روزه من اونجا بودم خبرنگار بدون مرزم و از اینکه به هیچ کس رحم نمیشد حتی به خدا هم گله کردم که این چه وضعیست که برای مردم بی گناه رقم زده ای؟؟
وحتی سوریه هم رفته ام ولی چون ماه پیش ماموریتم تمام شد برگشتم همان هفت روز که در سوریه بودم خیلی چیزها دستگیرم شد که با تحلیل های شما و این چیزی که از سوریه بیان میکنید همخوانی ندارد.درسته بشار اسد کارهای اشتباهی انجام داده و میدهد ولی پشت همه این آشوبها دستهایی هست که منو شما به سختی میتوانیم تشخیص دهیم آقا سعید.
(سعید جواب خبرنگار بدون مرز را بده )
سعید
|
Canada
|
۱۹:۲۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۶
۵
بیگانگان که شامل نظام اسلامی حاکم بر ایران نمیشه!؟
ناشناس
|
Canada
شامل اونهایی میشه که به دنبال تجزیه کشورها و ایجاد رژیم هایی شبیه رژیم پهلوی در کشورهای خاورمیانه هستند!
ژانوارژان
|
Canada
اگه میشد تو جواب سوالات منو میدادی پس نمیشه .دوست داری بشه پس بشین تا بشه.
ژانوارژان
|
Canada
این برای سومین بار است. سعيد جان پايين گفتي ايران توي كشورهاي دنيا دخالت ميكنه جواب اين سوالات منو ندادي اينجا جواب بده صراط هم قول ميده منتشر كنه.فقط خواهشا ننویس(((ژانو جان من جوابتو دادم گویا صراط منتشر نکرد)))مولکولهای مغزت دیگه جواب نمیده میندازی گردن صراط .
پسرم دخالت ما در کشورهای دیگر رو بیان کن؟
ایران در کدام کشورها دست به ترور زده است؟
ایران کدام کشورها را تحریم کرده است؟
ایران در کدام کشورها پایگاه نظامی دارد و کدام کشورها توسط ایران اشغال شده است؟
ایران در حریم هوایی کدام کشورها پرواز بدون مجوز با جنگندهای بدون سرنشین و جنگندهای باسر نشین داشته است؟
ناوهای جنگی کدام کشورها در خلیج فارس حضور دارد؟
ایران بر علیه کدام کشورها در شورای امنیت پیشنویس برای دخالت در حاکمیت تهیه کرده است؟
ایران حاکمیت کدام کشورها را نقض کرده است؟
ایران به کدام کشورها حمله ی نظامی کرده است و هزاران هزار بی گناه را کشته است؟
بمب اتم در کدام کشورها وجود دارد وبرای چی؟
بمبهای میکروبی در کدام کشورها وجود دارد و برای چی؟
بیشترین فروش سلاح را چه کشورهایی دارند و برای چی؟
دخالت آمریکایی ها وهم پیمانهایش در کشورها برای چیست و اگر ما دخالتی داشته باشیم برای چیست؟
و دهها سوال دیگر شبیه اینها پسرم منطق من این است و به شما هم بی احترامی نکردم.
سعید
|
Canada
جوابت رو دادم صراط منتشر نمیکنه
سعید
|
Canada
جواب رو دادم صراط منتشر نمیکنه می خواه باور کن می خواهی باور نکن.
ژانوارژان
|
Canada
پسرم جواب این سوالات واضح است و حتما شما شر و ور گفتی بچه های صراط منتشر نکردن.
من دیگه با این کلمه ی تو عادت کردم .
سعید
|
Canada
اولاً اگه واضحه چرا میپرسی؟
ثانیا باز که ادبت رو نشون دادی! اگر شماها میخواین چوابهای خوشآیند بشنوین پس چرا سئوال می کنید. بگو هر چی من میخواهم تو باید بگی!
كامبيز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۵
۱۰
سوريه هزينه دفاع از جبهه مقاومت در برابر قوم نفرين شده صهيون را مي دهد.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
نمی دونستم مردم حمص و درعا و ادلیب قوم نفرین شده صهیون هستند
جاوید
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه این بچه بعثی ها رو چه به مقاومت! امثال دیدیم که چطور امثال جلود و عرفات و بابای خدانیامرز همین بشار رو سنبل مقاومت میدونستین! بسته دیگه ! خجالت هم خوب چیزیه!
كامبيز
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزيز
اگر سوريه مثل سلاطين بحرين و سعودي و اردن در جبهه همپيمانان قوم صهيون بود ضجه وا حقوق بشراي غرب بلند مي شد حال انكه سركوبهاي خونين در بحرين و سعودي ادامه دارد.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
کامبیز جان اینکه مثلاً مقابل اسرائیل دلیل میشه هر جنایتی بکنه شما توجیه کنید؟
شوروی هم مقابل آمریکا بود. صدام هم این اواخر مقابل آمریکا و اسرائیل بود. قذافی هم مدتها مخالف آمریکا و اسرائیل بود. هر کسی با آمریکا و اسرائیل دشمن باشه الزاماً آدم خوبی نیست
كامبيز
|
Iran (Islamic Republic of)
سعيد عزيز
بله دشمني با امريكا لزوما دليل خوب بودن نيس. در ميدان سوريه طرف مظلوم مردمند اما با شواهد بسيار طرف ظالم صهيونها و همپيمانانشانند. سعيد جان اگر فقط وفقط يك درصد زندگي پس از مرگ مطابق با عقايد شيعه صحت داشته باشه حيات ابديت را با دفاع از صهيونها تلخ نكن. اگر از توصيه ام دل ازرده شدي پيشاپيش عذر مي خواهم چه بسا سرانجام من اسفناكتر باشد. خدايا عاقبتمان را بخير گردان.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
کسی از صهیونیست ها دفاع نکرده ولی صهیونیست ها به اندازه ای که بشار اسد و پدرش از مردم سوریه کشتند نکشتند. این شازده اینقدر بی مایه است که تا حالا خودش و ارتشش حتی یک تیر به سمت اسرائیل شلیک نکردند و فقط از گروه های فلسطینی و لبنانی بعنوان سپر بلا و مجری امیال خودش استفاده کرده. حکومت سوریه و البته حکومت های دیگه این مقاومت و مبارزه با صهیونیسم شده براشون ابزار سوء استفاده از احساسات مردم برای رسیدن به امیال خودشون دقیقاً مثل صهیونیست ها که از هولوکاست برای رسیدن به امیال خودشون استفاده می کنند. ادعای مقاومت و مقابله با اسرائیل فقط پتکی شده برای سرکوب مخالفین و توجیه همه جنایت ها و خرابکاری هایی که می کنند. مسلمان واقعی اینه که بر اساس اسم رفتار نکنه اینکه چون این اسمش صهیونیست نیست پس خوبه دلیل نمیشه که شما چشم هاتو ببندی بگی نه سوریه خوبه. دقیقاً بهمون دلیلی که مخالفان نظام حاکم بر ایران هم نباید بصرف مخالفت اسرائیل چشمشون رو روجنایت صیهونیست ببندند.

امیدوارم اینبار منتشر بشه
كامبيز
|
Iran (Islamic Republic of)
سعيد عزيز
حكومت سوريه بارها ثابت كرده حامي جريان مقاومت هستش. نمونه جنگهاي 33روزه و22روزه و حمايت از حزب الله و حماس. در حاليكه هممرز با صهيونها قرار داشت و با احتمال مورد تجاوز قرار گرفتن از سوي صهيونها. نوع رفتار غرب با حكومتهاي بحرين و يمن و سعودي كاملا بيانگر اينكه سوريه تاوان حمايت از جريان مقاومت رو مي دهد.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
مثلاً اسد در جریان حمله اسرائیل به جنوب لبنان و غزه چکار کرد جز بیانه دادن؟ یک تیر شلیک شد؟
آقاجان اصلاً آمریکا وغرب بد عالم و آدم. شما چی شما که بدتر از اونها استاندارد دوگانه دارید؟ چون اونها از بحرین چیزی نگفتن( که اونهم کذبه چون من بارها بارها گزارش های خبری الجزیره و بی بی سی انگلیسی رو در مورد بحرین و ظلم امیر بحرین دیدم) آل اسد آدمهای صالحی هستند و جنایت نکردند؟
مگر در لیبی هم مخالفین قذافی مسلح نبودند؟ مگر در لیبی هم قذافی با تانگ و توپ و هواپیما به مخالفهاش حمله نمی کرد؟
جنایت جنایت چه در لییبی چه در بحرین چه در فلسطین.
منتها وجدان شما معتقدین به اسلام ولایت مدار وقتی به دوستان میرسه بدتر از غربی ها که ادعای اسلام و اخلاق ندارند،میخوابه!
یاشار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۱۱
۱
مرگ بر دیکتاتور
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر دیکتاتور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر دیکتاتوری
چه به نام اسلام چه به نام مردم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
دیکتاتوری به نام مردم چیه میشه بگی؟
یاشار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۹
۲
مرگ بر دیکتاتور
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۱۱
۴
ار گوشت گوسفندیه کیلوئی 40 هزارتومن چه خبر!!!؟؟؟
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
يكي از ترفندهاي ضد انقلاب، به ويژه وقتي منافعش را در خطر مي‌بيند، و چراغ قرمز براي او روشن مي‌شود اينست كه در هنگام احساس خطر، دائماً با ايجاد سر و صداهاي بي‌مورد، ذهن‌ها را از حقيقت منحرف و به سمت موضوع بي‌ربط بكشاند و آنگاه، همه درگير موضوع بي‌ربط او شوند.
مثل افرادي كه با پيش كشيدن دروغ‌هايي همچون گوشت 40هزار تومني، از احساسات مردم سوءاستفاده كرده و وضعيت اقتصادي مردم را بازيچه مطامع شخصي خود مي‌كنند.
اين افراد قطعاً و يقيناً اجير شده دشمنانند. منافعشان به خطر افتاده و دارند نعره‌هاي آخر را مي‌كشند.
فرق ميان منتقدين دلسوز، با نوكران بي اختيار و بي اراده را بشناسيد.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
واللا منبع صراط بود.
دهن گشادتو زیادی باز می کنی.
تورو باید دست و پاتو ببندن بندازن تو قفس.
تو واسه جامعه خطرناکی.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
خبر شماره 53354 گرانی گوشت به روایت قصابان
+جدول
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
http://www.seratnews.ir/fa/news/53354/%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%DA%AF%D9%88%D8%B4%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%82%D8%B5%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D9%86+%D8%AC%D8%AF%D9%88%D9%84
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
پسر شجاع جان اگر عین همین خبر قبل از انقلاب منتشر میشد یا در یکی از کشورهای غربی یا عربی مخالف شما اتفاق می افتاد هم می گفتی اینها سر و صدهای بی مورد برای منحرف کردن اذهان به سمت موضوعات بی ربطه؟ اتفاقاً بعضی ها هم نشان دادن عکس های هنرپیشه ها توسط سایت های شما رو سرصدا های بی مورد برای منحرف کردن اذهان از حقیقت های مثل اختلاس های میلیاردی، بی کفایتی مقامات در اداره اقتصاد کشور و افزایش آمار جرم و جنایت می دونند.

منظورت از حقیقت برقراری و ادامه حیات نظام شما تحت هر شرایطیه؟
سکوت سبز
|
United States of America
|
۱۸:۱۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۱۰
۳
الملک یبقی مع الکفر ولا یبقی مع الظلم.
خدا به مردم سوریه صبر بده
حاکم ظالم بد دردیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یزید
|
United States of America
احسنت به تو عزیز دلم