۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۵
اظهارات مهم سعید حدادیان پیرامون بیداری اسلامی و انتخابات

آقایان اصولگرا و پایداری؛ تا کجا بر اصولتان پایدارید؟

آقایانی که مدعی اصولگرایی هستید آیا به اصول خود پایبندید ؟ آقایانی که می گوئید پایداری! ما سابقه تمامی افراد را نگاه می کنیم آیا همه اعضای جبهه پایداری پایدارند و می شود به تمامی آنها گفت پایدار بوده اند؟
کد خبر : ۵۲۵۳۴
"صراط" - حاج سعید حدادیان ذاکر اهل بیت (ع) در مراسم زیارت عاشورای پنج شنبه صبح که در محل مهدیه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد اظهار داشت: بیداری اسلامی اگر قصد پیروزی دارد باید به دنبال رهبری اسلامی باشد که آن رهبر باید بیدار ، آگاه و هوشیار بوده و آن کسی نیست جز مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای .
وی با اشاره به اینکه الان به خوبی می بینیم اشخاصی را که به ایشان اقتدا کرده اند چه اعجازهایی کردند افزود: به عنوان نمونه سید حسن نصر الله و یارانش در جنگ 33 روزه با همین روش پوزه اسرائیل را به خاک مالیدند .
به گزارش سرویس سیاسی صراط ، حدادیان با بیان اینکه اصل کار را شهیدان احمدی روشن، علیمحمدی ، شهریاری ، رضایی نژاد و تهرانی مقدم ها انجام می دهند اضافه کرد: بسیاری از جوانان رشید و برومند در این کشور وجود دارند که به حد بالایی از معارف الهی دست پیدا کرده اند و در بستر معنویت برای ارتقای سطوح مختلف در حال فعالیت هستند .
وی خاطر نشان کرد: آنهایی که به این انقلاب اقتدا کردند پیروز خواهند شد چرا که این انقلاب به آل الله و قرآن اقتدا کرده است .
این ذاکر اهل بیت (ع) با ذکر شعار الله اکبر که در زمان انقلاب سر داده می شد اظهار داشت: این الله اکبر ها علیه طاغوت سر داده شد و برکات آن همچنان در مملکت ما جاری است .
حدادیان گفت: ما باید امام رحمت الله را یاد کرده و از خداوند برای اعطای چنین نعمتی تشکر کرده و بعد از آن برای وجود رهبر عزیزمان باید شکر گذاری کنیم چرا که مردم جای خالی آنها را در کشورهای دیگر به خوبی حس کرده اند .
حدادیان در ادامه اظهاراتش اضافه کرد: برخی از کشورها در بیداری اسلامی قصد داشتند تا پس از سرنگونی طاغوت، افراد نزدیک به حکومت سقوط شده عهده دار زمام امور شوند اما موفق نشدند چرا که ملتها بیدارند و سیری که دشمن برای انقلاب ایران پیگیری کرد را از یاد نبرده اند .
این ذاکر اهل بیت در بخش دیگری از اظهاراتش با بیان اینکه تا کنون تعداد بسیار زیادی از ناوهای امریکایی وارد خلیج فارس شده و این منطقه را ترک کرده اند افزود: هر بار که این ناوها وارد خلیج فارس می شوند نشان می دهد تهدید جدی در کار نیست چرا که به دنبال فرافکنی و شلوغ کاری هستند .
حدادیان پیرامون انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با ذکر این نکته که اصلاح طلبان هم اگر شرکت نکنند اتفاقی رخ نمی دهد افزود: به هر گروهی که قصد دارید رای دهید جبهه مقابل را تخریب نکنید و این وظیفه ماست که مراعات شئون علما را بکنیم .
وی با بیان یک تذکر پیرامون اسامی گروههای انتخاباتی خطاب به جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری انقلاب اظهار داشت: این نامی که انتخاب کرده اید باید با خصوصیات فرد فرد افراد حاضر در مجموعه همخوانی داشته باشد .
این ذاکر اهل بیت (ع) اضافه کرد: آقایانی که مدعی اصولگرایی هستید آیا به اصول خود پایبندید ؟
وی خطاب به جبهه متحد اصولگرایان افزود: از رژیم غاصب صهیونیستی با تمام دشمنی هایی که با آن داریم اصولگرا تر وجود ندارد. مردم اسرائیل با اینکه شکی در غلط بودن اصولشان نیست، با تمام قوا بر سر اصول غلط خود مانده اند تنها کشوری که نام آن با نام پیغمبر الهی یکی است همین اسرائیل است . اسامی بسیاری از اهالی آنها هم با اسامی پیغمبرانشان یکی است . با وجود وسعت بسیار کم منطقه ای که این رژیم غاصب از کشور فلسطین اشغال کرده است و وضعیت بسیار خوب مردم آن از نظر مادی، اما پای حرفشان که به غلط تصور می کنند اصول است ایستاده اند . شما تا کجا بر اصولتان که تردیدی در درست بودن اصل آنها نیست پایدارید؟
سعید حدادیان خطاب به جبهه پایداری نیز گفت: آقایانی که می گوئید پایداری! بیایید سابقه تمامی افراد را نگاه کنیم آیا همه اعضای جبهه پایداری پایدارند و می شود به تمامی آنها گفت پایدار بوده اند؟ یا با محاسبات دیگری برخی افراد در این مجموعه فعالیت می کنند؟
این مداح مشهور تهرانی در پایان خطاب به هر دو جریان جبهه متحد اصولگرایان و گروه پایداری بیان داشت: سابقه پایداری تان را بیاورید تا ببینیم شلمچه کجا بودید؟
وی در آخر تاکید کرد مردم به این امور توجه داشته باشند .



نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۴۲
۱۹
فعلا گند قبلیتو تو مصاحبه تلفنی جمع کن، بررسی سوابق کاندیداها پیشکش.
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی سخت نگیرید روساتون که هم دست میدن هم دست میبوسند و هم در مجالس رقص خانم ها شرکت میکنند ! این بنده خدا که فقط نوشابه را با عمه اش اشتباه گرفته بود .
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
ما که هرچی میگیم سانسور می کنند ولی امثال ارضی و حدادیان بدانند چنان تاوانی می دهند که در تاریخ نوشته خواهد شد.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
عشق دولت فعلا در حد یه آلوچه هستی اونم تازه از نوع کالش ! نه بیشتر !!
ولایی
|
Iran (Islamic Republic of)
دولت نا حق اشتباه نگیر همین حاج منصور ارضی و حاج سعید حدادیان بودند که جناب محمود خان را به ریاست رساندند ، که چه اشتباه بزرگی کردند و احتمالا هم شما نظر به تاوان کار این دو نفر میباشید !
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
قبل از هر سخنی سوالی دارم این "ولایی" فامیلی شماست و یا ولایی هستید؟ اگر ولایی هستید ...................................................... دوست عزیز فکر می کنید چند رای از 25 میلیون رای احمدی نژاد به این دو بر می گرده؟! خیلی باشه 2 تا! (رای های خودشون) البته اگر به احمدی نژاد رای داده باشند و برای رضایت فا........ و دوستانش به رایشون رو هزینه نکرده باشند. از توهم بیاید بیرون هنوز هم که هنوزه مردم فقط احمدی نژاد را می شناسند و بس.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
پس کیوان قبول داری که مردم فقط احمدی دلاور رو میشناسند و بس!! درسته؟؟؟؟
یعنی مش..... نه"
_________________________________
احسنت..منم همینو میگم"مردم به شخص احمدی دلاور رای دادن"پس احتمال داره..همین مردم مش.... رو قبول نکنند..درسته؟؟؟(که البته احتمال اینکه مش... کاندید بشه..من ضعیف میدونم"با هوش و ذکاوتی که از احمدی دلاور سراغ دارم..مش...... رو وسط نمیاره"چون با تبلیغات سمی اصولگرانماها..شانسی نداره")
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
امین مردم احمدی نژاد رو می شناسند احمدی مش..... رو تایید می کنه و مردم مش... رو هم خواهد شناخت ضمن اینکه مش.... توانایی کسب ارای بیشتری نسبت به احمدی نژاد رو داره به دلیل همین تخریب های اصولگرانما ها نمونش تبلیغات وسعی که روی خاتون صورت گرفت این تبلیغات دکتر و مهندس رو پیش قشر خاکستری محبوب تر کرد.
حاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۴۱
۶
خاهشا شمادیگه نقد سیاسی نکنیدوبه مداحیتون بپردازید
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۲۲
۶
بعضا تا زمانی پایدارن که منافع شخصی شون تامین بشه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل نسبتی با اون بابا شمل نداره؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی تو این مورد منم باهات موافقم.
محمد سعیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۱۵
۱۳
با اینکه در بسیاری از موارد قبولشون دارم، ولی نظرشون درباره جبهه پایداری رو قبول ندارم...
محمد.ص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۱۷
۱
اوقعا چه حرفایی............پشتم لرزید...هنوزم داره می لرزه,ببین................................
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۳۳
۷
بابا آخه سعيد حداديان كيه كه حرفاش بايد تيتر يك سايت شما باشه.
تراخدا يك ويراستار حرفه اي استخدام كنيد.
يك مقدار سطح كارتونا ببريد بالا.
اخه اين بنده خدا چه وزني تو اين مملكت داره.
به نظر من با اينجور خبر انتخاب كردنتون نشون ميديد كه يك مشت آماتور بيش نيستيد.
اين همه ادم به درد بخور همسو با افكار و عقايد شما تو اين مملكت هست كه دوزار حرفشون خريدار داره اون موقع شما اومديد حرفاي اينا تيتر يك كرديد.
واقعا كه براتون متاسفم.
اون موقع هم چه روتيتري انتخاب كرديد
"اظهارات مهم سعید حدادیان پیرامون بیداری اسلامی و انتخابات"
اخه اين بابا كارشناس منطقه است. تحلل گر سياسي؟
دولت حق
|
Germany
صراط به نظرت چرا در الکسا همیشه حول 320 می چرخید اونهم با اینهمه تلاش برای افزایش بازدید؟؟؟
صادق
|
Germany
حداقل تو که ادعات میشه و خیلی حالیته قبل از ارسال این کامنت برای صراط یه بار رتبه سایتو چک میکردی بعد
به بهانه نظر جنابعالی چک کردم دیدم تو الکسا رتبه 296 رو دارن چرا اصرار دارین بگین این سایت بیخوده
اصلا چرا بهش سر میزنی؟
راستی آبو کجا قرار بود بریزی؟
دولت حق
|
Germany
اقا صادق خود شما می فرمایید 296 (300) بنده هم عرض کردم حول 320 الان مشکل کجاست؟ ضمن اینکه من به خیلی سایت ها سر می زنم حتی به سایت هایی که نصف صراط هم بازدید ندارند.
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۱
۶
هدف رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی است و جبه پایداری و متحد وسیله است.
سلام
|
United States of America
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۸
۲
دلمان از چپ و راست خون است
سید
|
United States of America
چپ و راست لبه های یک قیچی هستند و هدفی جز بریدن ریسمان اتحاد این ملت ندارند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۱۶
۴
شما را چه به این حرفها
برو با نوشابه جان حال کن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۱
۲
اصول گرا باید 18 ساعت در روز را دنبال فرا گرفتن علومی برود که بتواند اسلام را به دنیا معرفی کند ؛ این علوم می تواند هر علمی باشد ؛ علومی که با روح و روان انسان سر کار دارند یا علومی که با اعضای ؛؛ و علومی دیگر .................
خلاصه علومی که بتواند با سرعت انسان را به مقصد الهی برساند ؛
علومی که بتواند چراغی فروزان شود ؛؛ تا انسان ها در چاله و چاه هایی که شیاطین حفر کرده اند سقوط نکنند ؛
ضمنا اگر عالمی به علومی که فرا گرفته پایبند نباشد ؛ با مسایل دوگانه برخورد کند این عالم از اصول گراهایی مثل معاویه می باشد ؛ با سرعت پیش می رود اما دوامی ندارد و سقوطش حتمی است
فقط رهبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۱۵
۳
از زمانی که مصاحبه حاج سعید حدّادیان رو با نوشابه امیری خبرنگار سایت ضدانقلابی روزآنلاین خوندم، نمی دونم که چرا حس خوبی نسبت به آقای حدّادیان ندارم! آقای حدّادیان آیا آقایان دکتر زارعی، رسایی، محصولی و...سابقه جبهه و جنگ ندارند؟!!!

سابقه جنگ خوب است، امّا فراموش نکنیم که بسیاری از افراد را داریم که سابقه جبهه و جنگ و مبارزات انقلابی داشتند ولی سر از ناکجا آباد در آوردند! فقط کافیست نام محمد خاتمی رو در جبهه سرچ کنید، تا تصاویر این فتنه گر رو به تماشا بنشینید! ایشان هم که در جبهه غرب و کردستان حضور داشتند! پس به فرموده امام راحل ملاک حال فعلی افراد است!
جمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۱۵
۲
همینه که اوضاع به هم میریزه مداح میشه سیاستمدار وسیاستمدار میشه مداح و.... دیگه هجمه لازم نیست خود به خود اوضاع قاراشمیش میشه توصیه ای که استاد اسکندر به او کرده بود این بود که برای خراب شدن ممالک به آنان حمله نکن بلکه افراد نالایق را به سمتهای مهم منصوب کن.همین آقا تا چند مدت از بیت حضرت اقا طرد شده بودوحضرت آقا افراد را از به کار بردن ادبیات زشت وزننده منع فرمودند واکنون در محکمه قضایی پرونده دارد وحتی توی صراط نیز شرمت میاد حرفهای غیر اخلافیشو جلوی زنو بچه ات گوش کنی چون بدآموزی داره حالا این فرد شده تحلیلگر سایت شما (وقتی آب سربالا بره......)بازم سانسور کن
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۵
۲۵
احسنت به مداح بیدار و آگاه بصیر ولایت مدار .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا، تو که قبلا به حاج سعيد فحش می دادی!!
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
من اولین باری است که مطلب راجع به این بنده خدا نوشتم ، شاید اشتباه گرفتی ، یا روحیه کاری مثل جناب محمود خان و یا سایر اطرافیان ایشان میباشد که الکی حرف میزنی و یا کسی را متهم میکنی ! ؟ واگر هم اینا نیست از حسن توجه شما به مطالب درج شده متشکرم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نوشابه
ذوقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۹
۲
وضعیت بسیار خوب مردم آن از نظر مادی، !
آقای حدادیان عوض ترسیم خطوط و راهنمائی اصولگرایان و آیا آیاهایتان اندکی اطلاعاتتان را از و ضعیت مردم رژیم غاصب
بیشتر کنید
حسین
|
Germany
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۲۰
۳
برو روضتو بخون بابا! تو این مملکت همه سیاست مدار شدن.
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۲۵
۵
یکی این یارو رو ساکت کنه.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
تو که میگفتی همه حق دارند صحبت کنند"چی شد؟؟؟
واسه مش..... آره"ولی حاج سعید نه؟؟
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۱۴
۴
همین قدر که هنر اشک مردم رو دراوردن رو بلدی بسه دیگه توی سیاست اشک دولت ..........
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۲۴
۴
آقای حدادیان بشین روضه ات را بخون تو کاری هم که به شما مربوط نیست دخالت نکن
محسن فاضلی
|
Australia
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۱۵
۳
حاج سعيد عزيز! من کثر کلامه کثر خطأه ... حديثی از امام معصوم است که برای همه ما خصوصا آقای حداديان توجه و عمل به آن ضروری است. اگر دقت نکنی همان کلمات بی ربط مشايی را بر زبان می آوری و .. اخوی، مردم اسرائيل يعنی چه؟ کشور اسرائيل يعنی چه؟ مگر کشوری به اين نام از نظر ما وجود دارد؟ اگر اينطور بود که بيمار نبوديم اين همه سال محروميت بکشيم! اينها نتيجه زياد حرف زدن است. بالاخره خيلی ها جبهه بوده اند مگه همه بايد خدمت شما می رسيدند تا در شلمچه ببينيدشان؟! مگر شما مسؤول تعاون بوده ايد که اينجوری حرف از سابقه جبهه افراد می زنيد؟ مرد مؤمن، خيلی ها جبهه بوده اند و کسی نه نام آنها را می داند و نه خودشان راضی به اين هستند. شما که يک تريبون داريد و دائم جار می زنيد و به رخ می کشيد مواظب باشيد جدی جدی مجاهدت های مخلصانه خودتان را زير سؤال نبريد. حيفه برادر، قدری مراقب خودتان باشيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۲
۱۷
به نظرمن خیلی تحلیل خوبی بود وخطاب به اقای جمال که گفته بود مدتی که حاج سعیدبه بیت رهبری دعوت نشده میگویم که همین هفته پیش در بیت رهبری بود تازه من نمیدانم این اقایان به چه حقی به این مداح اهل بیت توهین میکنند این مداح کاملا فردی ولایت مدار است وخطاب به ان کسانی که میگویند مداح حق دخالت در سیاست ندارد میگویم چه طور یک مجری ورزشی حق دخالت دارد بعد مداحی که کارش بصیرت دادن به مردم حق ندارد در مورد ان مصا حبه با ان فرد ضد انقلاب حاج سعید هیچ حرفی نزد باعث خوشحالی دشمنان شود بدتر انها را نا امید کرد ولی همین اقای مشایی با حرف هایش باعث خوشحالی دشمنان شد ودر اخر هم درمورد ان فایل صوتی حاج سعید گفت که از طرز بیانش پشیمان است تازه هرکسی در هنگامی که عصبی میشود شاید حرفی بزند که بعدا پشیمان شود من خطاب به کسانی که فایل صوتی را همیشه بهانه میکنند برای تخریب حاج سغید میگویم مگرشما عصبی نمیشوید مگرشما درهنگام عصبانیت حرفی نمی زنید که بعدا پشیمان شوید نکنه همه ی شما معصوم هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نوشابه
مهدي.م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
۴
۱۹
درود بر حاج سعيد
بصيرت و ولايتمداري ايشان مثال زدني است.
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
توهین کردن به رییس جمهور منتخب مردم و مورد تایید رهبری ولایتمداریست!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از حدادیان دفاع نمیکنم ولی دولت انشاءاله حق !!!! عزیز آیا نشانه ولایتمداری یعنی قهر چند روزه و خانه نشینی و تمرد از نظر رهبری و ... بازم بگم؟
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس دقت کردید مخالفین احمدی نژاد فقط همین چند مورد را دارند؟! دوست من اول اینکه خانه نشینی رییس جمهور با اینکه 7 روز بود توسط برخی ها که خود را ولایتمدار می دانند 11 روز عنوان شد این یعنی گیری در کار اقایان است ثانیا شما ندیدید مقام معظم رهبری (حفظ الله) در اون رابطه چه فرمودند؟ (حاکمیت دو گانه نیست. اینکه کامل نقل نمی کنم به دلیل اینه که چند وقتیست صراط نقل های ما از اقا را سانسور می کند!) وقتی ایشون این را می فرمایند برای چی بی جهت موضوع را کش می دهید؟ دوست عزیز شما فرض کنید در این دو مورد احمدی نژاد اشتباه کرد (که البته اینچنین نیست و احمدی نژاد دلایل قابل قبولی دارد که این دلایل حتی افرادی مثل شما را (با عرض معذرت) شرمنده می کند ) خب شما هزاران موردی را در نظر بگیرید که ایشون در مقایسه با رییس جمهور های قبلی انجام دادند. لطفا کمی انصاف داشته باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دولت حق عزیز
اولا" من از موافقین احمدی نژاد هستم نه مخالف ایشون. و دلیلی هم ندارد که اگر خدایی ناکرده خطایی از ایشون دیدم چشم پوشی کنم .
ثانیا" 7 روز و 11 روز مطرح نیست . نفس کار مهم است .
از شما خواهش میکنم از دلایل قابل قبولی که میفرمایید برای من و امثال من یا به قول خودتان مخالفین تعدادی رابفرمایید که اگر انشاء اله منطقی و مقبول بود ما هم تسلیم شویم تا خدای ناکرده مدیون ایشان نشویم. ( شرمنده بودن بهتر از مدیون بودن است)
ما اگر قرار بود به امثال روسای جمهور قبلی رای بدهیم که الان شما میفرمایید با آنها مقایسه کنیم که حتما" به شخصی غیر از ایشون رای میدادیم.
خداوند به همه ما انصاف دهد. انشاءاله
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز اگر ریس جمهور صلاح می دونستند قطعا خودشون بیان می کردند ضمنا شما فرمایشات رهبری رو به عنوان مبنا قرار بدید. (ایشون فرمودند مسئله ی مهمی نیست)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دولت حق عزیز
تمام حرف ما این است که فرمایشات مقام معظم رهبری را مبنا قرار بدهیم . آیا خانه نشینی و استفاده از م ... در سمتهای مختلف که رهبری در مورد بکار گیری این فرد فرمودند باعث دلسردی موافقین رئیس جمهور خواهد شد، مبنا قرار دادن فرمایشات رهبری است؟ما هم اگر سکوت کردیم و به قول شما بیش این ماجرا را کش ندادیم فقط و فقط به دلیل عمل به فرمایشات رهبری بوده است. ضمنا" شما که میفرمایید رئیس جمهور دلایل قابل قبولی دارد چرا این دلایل را ارائه نمیکند تا همه مطلع شوند . در انتها من هم به شما عرض میکنم شما هم لطفا" فرمایشات رهبری را مبنا قرار دهید و فقط دیگران را به این مسئله ارشاد نفرمایید.یاحق
مهدي از مشهد
|
Germany
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۵
۳
سلام عليكم.
ببخشيد رفيق اقا قلدره.ازنوشابه خانم چه خبر؟
بی سواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۴
۳
برو ادب را فرا بگیر.سیاست و اظهار نظر به تو نیامده.مثل اینکه باورت شده کسی هستی؟
حمزه اسماعیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۱
۱۲
افتخار میکنم شاگرد حاج سعیدم
تا این عمارها روشنگری می کنند،مردم ما بیدارند...
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا حمزه به صورت کلی "عمار" را برای شما چه معنی کردند؟ از کی تا حالا تهمت زدن و توهین کردن شیوه ی عمار ها شده؟؟؟
بیانی
|
Germany
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۹
۲
آقای حدادیان آیا بهتر نیست جنابعالی خودتان را کمی از مقام ارزیابی سیاسی و دینی دیگران تنزل بدهید ؟ بهتر است بعنوان یک مداح اهل بیت علیهم السلام کمی بصیرت و عفت کلام داشته باشید .
ايرانم
|
Japan
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۵
۳
به قول خودت تويك لختي هستي اصلا كسي بهش توجه نكنه فكرميكنه كسيه
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۳
۳
ملاك شما پايداري و اصول گرايي مردم اسراييل است يك مشت متجاوز هرزه بي بند وبار همجنس باز
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۶
۲
خدايي موندم حيرون!!!
به نظر مياد هر كسي ظرفيت حرف منطقي زدن را تا حدي دارد ؛ مثلا يكي تا يك ساعت ؛ يكي كمتر ؛ يكي بيشتر ؛ ولي اين مرد حداكثر 2 دقيقه !
چرا آخه اينقدر ميكرفون را جلوي دهان اين نگه مي داريد !!!
حاجي بخدا لازم نيست در هر موردي حرف بزني !
مسجد رضوان اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۳
۹
زنده باد حاج منصور و یاران ولایی اش
جمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۴
از انتشار نظرات متشکرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۸
۲
با تشكر از سايت مخالف خط فكري من يعني صراط كه كامنتهاي مخالف ولي بدون توهين رو تاييد ميكنه
سعيد حداديان كم به اين و اون توهين كرد؟ فقط در يك فايل صوتيش بيش از 10 توهين به جناب م........... و رييس جمهور داشته است. .... و... آيا بهتر نيست از خودش شروع كنه؟ اتامرون الناس بالبر و تنسون انفسكم.
برادر حداديان شما در چه حدي سواد ديني و سياسي و.. داريد؟ چرا اظهار نظرهاي غير تخصصي ميكنيد؟
گند مصاحبه با عمه نوشابه هم خيلي تاسف باره. به اشتباهات همه اينقدر گير دادي كه مغرور شدي و حالا كم كم داري سقوط ميكني و تو دام تكبر و خودبيني مي افتي. اول خودتان را محاسبه كنيد بعد ديگران را
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۶
۴
اقای حدادیان آهنگ جدید از ها.... نخوندند؟؟
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۴
۴
بنده تقریباً معتقدم عمل و ادعای امثال آقای حدادیان در تضاد با هم هستند از طرفی می گویند ما پیرو رهبری هستیم و از طرفی به دولتی که مورد احترام رهبری است می تازند و آن حرفهای رکیک را می زنند من علیرغم اینکه به برخی سیاستهای این دولت شدیدا انتقاد دارم اما روش این آقایان را هم در تضاد با رهبری می دانم و به صلاح نیست
ناشناس
|
Turkiye
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
۳
۱
آب که سربالا بره ...................
یعرف المجرمون بسیمائهم
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
۷
۱
لحن صحبت ایشون با نوشابه خانم رو به هرکی نشون بدی عمق بصیرت حدادیان رو متوجه میشه ! واقعا که
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
۱
تو را این منقبت تنها ندادند
تمام...ها بی سوادند

هرکسی برای ما درعرصه سیاست قابلیت اظهار نظر ندارد!
بصریت بصریت بصیرت
سياوش آقاجاني
|
Germany
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
۱
سلام
اول ادب، ادب، ادب، بعد اگر ادب بود تازه می رسیم به بقیه اش.
پارسا کمانی
|
Latvia
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
۱
دوستان
به نظر می رسد که واژه بصیرت از بدو بوجود آمدن در زبان عربی تا کنون ، این اندازه که در این دو سال بکار برده شده ، استفاده نشده است .
به نظر می رسد داشتن بصیرت، به اشخاصی توصیه شده است که تصور عملی از بصیرت دارند و نه عقلانی.
بازی واژه ها، شعار سازی ، استفاده از واژه ها و اصطلاحات زننده از قبیل آب ریختن در محل سوختگی و بردن ممه توسط لولو .... ناشی از دریافت سیاستمداران حاکم از میزان علاه پیروانشان از فرهنگ شعروشعار می باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
آقای کمانی
تکرار واژه بصیرت مثل تکرار اذکار شریفی است که امید آن می رود از هزار تایش یکی از دل برآید و بر دل بنشیند
آقای آقاجانی
کسی که پارا از حد خویش فراتر می نهد نباید منتظر تحسین دیگران باشد
بزرگان کشور ما باید خودشان احترام خود را نگه دارد.این همه کامنت مخالف تنها نشانه ای است که اتفاقا جوانان انقلابی ما دارند به بصیرت می رسند حالا با ادبیات خودشان
محسن از ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
۱
۱
صراط نظرمو حذف کردی باز از چی میترسی؟