۰۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۶

اعتراض خاتمي به محارب خواندن سرمايه هاي انقلاب

رئیس دولت اصلاحات در روز دوم خرداد با اشاره به اینکه بهتر بود رفتار مسالمت جویانه و مدنی! معترضین به شیوه معقول حل می شد و نه با خشونت ، از اینکه عده ای عنوان «محاربه» به «سرمایه های کشور و انقلاب» می دهند گلایه کرد.
کد خبر : ۴۷۴۵
"صراط" - سید محمد خاتمی، در روز دوم خرداد در جمع عده ای از اساتید دانشگاه‌ها به گفت و گو نشست .
به گزارش صراط نیوز ، رئیس بنیاد باران که چندی پیش عده ای مدعی دیدار وی با رییس بنیاد سوروس شدند گفت : «چه خوب بود اعتراض مردم ولو اینكه از نظر مسئولان وارد تشخیص داده نشود به دیده احترام نگریسته می‌شد»! وی با اشاره به اینکه بهتر بود رفتار مسالمت جویانه و مدنی ! معترضین به شیوه معقول حل می شد و نه با خشونت ، از اینکه عده ای عنوان «محاربه» به «سرمایه های کشور و انقلاب» می دهند گلایه کرد.
وی در ادامه گفت «چنین اتهامات و ناسزاهایی از سوی محافل و افراد غیرمسئول و افراطی است » . البته آقای خاتمی اشاره نکردند که جمعیت عظیم مردمی که در 9 دی سران فتنه را محارب خواندند ، و خواستار مجازات آن ها شدند «افراطی» بودند یا «از سوی محافل» و اینکه آیا ایشان از «افراد مسئول» هستند که عدم محارب بودن عده ای را تشخیص می دهند ؟
وی همچنین گفت:«راه درست، پرهیز از خشونت از سوی هر كس به خصوص از سوی حكومت است كه با موازین مردم‌سالاری با وعده‌های انقلاب و با خواست و هویت تاریخی ملت ناسازگار است»
رئیس دولت اصلاحات اضافه کرد :«نظام از آن ماست و كسانی كه برخلاف خط امام و راه ملت می‌اندیشند و عمل می‌كنند هر نامی كه بر خود بگذارند از معیارهای اصیل نظام و انقلاب عدول كرده‌اند.».
لازم به ذکر است که رئیس دولت اصلاحات در این صحبت ها نیز نظر صریح خود در مورد سران فتنه - که از اعدام قاتلین مردم و تروریست ها حمایت می کنند - بیان نکرد.
نظرات بینندگان
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۳
بر آدم منافق لعنت خدا بیاد که هر چی تو گوشش بخونی انگار که داری تو گوش دراز گوش یاسین می‌خونی !
این ارازل و اوباشی که اینقدر جنایت کردن و اموال مردم و بیت‌المال رو به آتیش کشیدن مردم هستن ؟!
آیا مسئولین امنیتی با همین به اصطلاح مردم! و سران مستکبر و منافق آنها با مسالمت نگفتند که اعتراض‌هاتون رو از مجاری قانون و به شکل قانونی مطرح کنید ؟
آیا شما دروغ گوهای منافق که دم از قانون‌مداری می‌زنید به حرف رکن رکین قانون اساسی یعنی مقام ولایت فقیه گوش کردید ؟ یا اینکه گفتید چون نظر ولی ‌فقیه و قانون مطابق نظر من نیست من نه قانون رو قبول دارم نه ولایت رو
کروبی و موسوی و خاتمی و ...... و برخی دیگر از اعوان انصارشان کثافت‌های بی همه چیزی هستند که هنوز هم که هنوزه برخی از زوایای منافق رفتاری و شخصیتیشون برای مردم روشن نشده و گر نه همون کسایی که به اینها رأی دادن در صف اول قرار می‌گیرن که ترتیب یک به یک این منافقین دورو رو بدن
حرف‌آخر ! نظامی که ریشه‌هاش با خون شهید جان گرفته و اندامش شکل گرفته با این خر مگس‌ها هیچ گزندی نخواهد دید
نظامی که در رأسش ولایت فقیه باشه این جونورها هیچ غلطی در اون نظام نخواهند کرد
زادهوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۳
وقتی آقای الهام موسوی را محارب خواندند هنوز در شورای نگهبان مسئولیت داشتند ولی این افاضات در سالروز دوم خرداد بادی است که از 76 در گلوی خاتمی مانده . اگر دیروز ( 2 خرداد ) به سایتهایشان می رفتی از در و دیوارش خاتمی می بارید و فکر می کردند هنوز هم می شود او را در برابر خواسته های به حق ملت در برخورد با فتنه شاخ کرد یا شاید هم می خواهند از او به عنوان ضربه گیر موسوی استفاده کنند.
بررهای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۳
یکی به بگه مردم سالاری ینی چه
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۳
هوشیار باشید که این منافقین قصد دارند با خودزنی و جوسازی آتش فتنه 89 را روشن کنند
نمونه اش جریان ابطحی و لباس شخصی !
این لباس شخصی ها هم سیستمی شده ها
خوب هر کی پول لباس خودش رو بده میشه لباس شخصی !!!
ذکر نام لباس شخصی از ابطحی نمایانگر فتنه ای دوباره است ...
حتی اگر ابطحی نیز راست گفته باشد و مورد حمله عده ای قرار گرفته باشد ، با بیان کلمه لباس شخصی قصد القاع خشونت طلبی در قشر خاصی از جامعه را دارد ...
البته شاید بنده خدا از همه جا بی خبر بوده و مثل گذشته در بازی شرکت کرده که خودش هم نفهمیده ...
حذف سوخته های سیاسی فقط و فقط از هم قطارانشان امکان دارد وگرنه الان موسوی و کروبی باید قطعه منافقین بهشت زهرا دفن بودند
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۳
هر وقت ياد گرفتيد كه بدون توهين و افترا حرف بزنيد شما اصولگرا خواهيد بود. اخر كجاي اصول و فروع دين به شما اين اجازه را داده كه به ديگران حتي دشمنانتان يا حتي كفار درازگوش و خرمگس و كثافت و دروغ گو و ... بگوئيد. (هر چند مي دانم منتشر نميكنيد)
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۳
فحاشی به خاتمی کار احمقان است خاتمی نه کافر است نه مرتدو نه معاند شما ره گم کرده اید و دوست نادان اسلام و ایران و نظام اسلامی بین شما و حق خدا سیاست کند
هدایت اشتری لرکی
|
France
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۳
ایشان برای توجیه ادعای خود به هویت تاریخی ملت ایران اشاره میکند. از ایشان می پرسم آیا هویت فرهنگی مردم شریف ایران موید تسلیم شدن در مقابل خواستهای دول خارجی است. مگر انقلاب ۱۳۵۷ و تداوم همین انقلاب تا حال بخشی از هویت فرهنگی همین مردم نیست که با جان خود بطور جانانه ازاین هویت دفاع کردند. اگر به زعم ایشان هویت فرهنگی این سرزمین ایران یعنی ترویج بی بند وباری، فسق وفجور ، ترویج فحشا و اشاعه فساد اداری و تحکیم باند های مافیایی اقتصادی وسیاسی پس بهتر است این حضرات کلا به سرزمین موعود خودشان یعنی آمریکا بروند. جایی که از ابتدای انقلاب تاکنون محل امن فراریان سیاسی واقتصادی سرزمین ایران شده. نگارنده تصور نمی کند که خروج این حضرات با مشایعت و تشییع انها در فرودگاه از سوی مردم انجام نشود. بهتر است از این مراسم تشییع بهره ببرند قبل از انکه خودشان و افکارشان به زباله دان بزرگ تاریخ ایران واریز شود.
الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۳
تو همه ی اخبار و اطلاعات رسانه ها گشتم ندیدم کسی به سرمایه های نظام عنوان محاربه داده باشد چه کسی این رو به خاتمی گفته نمیدونم . فقط ما سران باند سبز اموی را که آلت دست صهیونیستها هستند را محارب میدانیم
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۴
با سلام به نظر بنده اين هم نشان از يك فتنه جديد مي باشد كه در مهماني عروسي پسر ميردامادي مطرح شده و اسم آن هم مظلوم نمايي مي باشد اما سران فتنه بدانند كه هر كس در هر سمتي كه باشد اگر خلاف جهت مردم و ولايت فقيه حركت كند مانند بني صدر بايد با چادر و آرايش زنانه از كشور برود .
آریا76
|
-
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۴
سرمایه های نظام , رهبر عزیز انقلابه؛ سرمایه نظام دانشجویان دانش آموزان دویست هزار شهید جندصدهزار جانباز و رزمنده و آزاده ست
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۴
كروبي و موسوي دو كله پوكه احمق هستند كه راحت سواري دادند. ولي اين خاتمي خيلي مارمولكه ، تازه گي زبون نرم رو كار انداخته تا اتفاقات اينده شامل حالش نشه.
منافقین از کفار بدترند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۴
به نظر دهنده محترم چهارمی عرض می‌کنم که فکر نمی‌کنم بد گفتن به کسانی که تمام قد مقابل این نظام و ستون مستحکمش یعنی ولایت فقیه ایستاده‌اند کار بدی باشه . مگر امام حسین ( ع )‌ به کسانی مقابل دین و امامتو ولایت ایستاده بودند نفرمود حرام‌خوری، شما را به این روز انداخته و یا زمانی که در لحظات آخر پیکار و جهاد حضرت زمانی که دشمن شمشیرش را داشت بر روی حضرت فرود می‌آورد این فرزند دلیر حضرت امام حسن ( ع ) یعنی عبدالله ابن حسن ( ع ) نبود که گفت یابن خبیثه اتقتل و عمی ؟ می‌دانید یابن خبیثه یعنی چه ،‌؟ یعنی زنا زاده
حالا سوالم این است این آقایون شمشیرشون رو رو گردن ولایت برای تحمیل خواسته‌های غیر قانونی و غیر شرعی شون نزاشتن ؟
آیا اینها آبروی نظام اسلامی که با خون این همه شهید جون گرفته تو دنیا به سخره نگرفتن ؟‌
آیا این آقایون همون کسایی نبودن که با کارهایی که کردن هر چی دشمن صهیونیست و منافق و آمریکایی و انگلیسی و . .. براشون تو کل دنیا کف زدن و هورا کشیدن ؟
آیا اینا کسایی نبودن که تو روز عاشورا زمینه اون همه بی حرمتی به عاشورای اباعبدالله‌الحسین ( ع ) رو فراهم کردن ؟‌
چه کسی با تهمت و دروغ بستن به نتیجه انتخابات این پیروزی که می‌تونست اثرات خیلی خوبی رو تو نظام بین‌الملل برای نظام به همراه داشته باشه رو خراب کرد و شیرینیش رو تو کام ملت و دوستداران نظام اسلامی تلخ کرد ؟
پس صد رحمت به دراز گوش ، صد رحمت به حرامزاده ، صد رحمت به خر مگس . این نظر دهنده محترم اولی به نظرم به این موجودات اهانت کرد . کروبی و موسوی و خاتمی و ..... و کسایی که آگاهانه تو مسیر مقابله با نظام بر اومدن هزاران مرتبه از این موجودات پست ترند
هدایت اشتری لرکی
|
France
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۴
من شخصا از سایت محترم صراط تشکر میکنم که با تخصیص این ستون به ناظران محترم امکان داده که نظرات خودرا مطرح کنند. اطمینان دارم که مجموعه این نظرات هم مواضع مردم را در قبال افراد منحرف که با شکل وشمایل فریبنده خودرا مقدس و گاهی خودرا سرمایه های انقلاب خطاب میکنند روشن میکند و هم نکات مهمی را مطرح میفرمایند که انشاالله مسئولان ،حترم نظام در نظر بگیرند. یا علی
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۴
قابل توجه نظر دهنده محترم كه در خصوص چهارمي افاضه فرموده اند- مشكل شما اينست كه تا كسي حرفي يا اقدامي مي كند دنبال مصاديق آن در تاريخ صدر اسلام ميگرديد. واين قياس شما كاملا مع الفارق است. شما را به تقوا توصيه ميكنم دوست عزيز. اين گونه يك سيد را با يزيد و شمر و ابن خبيثه قياس كردن ظلم است به خدا ظلم است ظلم به همه حتي به خودتان. كمي انصاف كمي انصاف داشته باشيد . همه چيز را سياه و سفيد نبينيد. اين مطلق انگاري است كه هر كه با ما نيست يزيدي است. شما حق نداريد اين زمان را با زمان معصومين (ع) مقايسه كنيد. هيچ كس اين قياس را قبول ندارد. در اين دوران بايد پذيرفت كه همه انسان هستند و البته در مراتب تقواي مختلف. لطفا انتقاد كردن از دولت و حتي رهبري را مساوي با لشكر يزيد و اهل كوفه ندانيد. به قول رئيس جمهور محترم : خدا را خدا را انصاف انصاف انصاف . هر چند ميدانم منصف بودن سهل ممتنع است. با تشكر از همه و سايت صراط
هدایت اشتری لرکی
|
France
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۵
خطاب من به کاربر محترمی است که مخالف مصادیق افراد در تاریخ صدر اسلام است. آقا یا خانم محترم بحث در خصوص آقای محمد خاتمی بحث در خصوص شخصیت حقیقی ایشان است نه حقوقی. عنوان سید یک بار ارزشی دارد. عبا و عمامه ایشان مظهر و مصداق روحانیت است. اگر یک شخص حقیقی با حمل یک بار ارزشی و تلبس به یک پوشش که ان هم مسئولیت خطیری بیشتر از هر مسئولیت است در یک نظام که به او اعتبار داد و مردم به اعتبار لباس و عمامه سیاه او و وعده های وابستگی او به انقلاب و امام و رهبری فرزانه اورا به رئیس جمهوری انتخاب اما در ایشان با سو استفاده از این همه اعتماد در مقام ریاست جمهوری جوی را درکشور ایجاد کرد که نتیجه آن همین مشکلات حاد فرهنگی است که حالا افتاده به گردن دولت احمدی نژاد
اقای خاتمی با حرکات زیگزاگی آسیب های اجتماعی را بگونه یی ارتقا داد که نتئجه ان را میرحسین موسوی و خاندان هاشمی رفسنجانی با جریان فتنه سبز لجنی تداوم داد. ایشان از لباس روحانیت برای پوشش شخصیت خیانتکار خود استفاده کرد. حالا هر کس از زاویه یی به ایشان نفرین میکند. من نفرین نمیکنم لعنت میکنم میگویم خدایا خائنین به نظام اسلامی را به لعنت خودت مبتلا کن
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۵
به نظر دهنده محترمی که نسبت به نوشتار اینجانب (‌ کسی که نسبت به چهارمی افاضه ! نمودم ) اظهار نظر خودشان را ابراز نمودند چند نکته را عرض می‌کنم :
اولاً از سفارش به تقوای جنابعالی هم تشکر می‌کنم و هم انشاءالله استفاده
ثانیاً سوالم این است چرا مقایسه کردن الآن با دوره ائمه معصومین ( ع ) برای الگو گیری و صیانت از دین و نظام اسلامی درست نیست ؟ مگر نه اینکه اگر همین الآن نایب ولی‌خدا و مردم مومن یک قدم از رسالت الهی‌شان عقب نشینی کنند دشمنلان دین و نظام اسلامی اثری از این نظام و ارزش‌هایش و تمام آن چیزی که برای آن خون صد‌ها هزار شهید و و سلامتی هزاران جانباز برای آن فدا شده و ملت و کشور ما را وادار به پرداخت هزینه‌های زیادی کرده می‌گذارند ؟
اگر شما اعتقادی به نقش محوری و اساسی و حیاتی ولی فقیه در کشور ما ندارید که هیچ و کلاً موضوع صحبت با شما و امثال جنابعالی تغییر می‌کند اما اگر قبول دارید که انشاءالله دارید می‌توانید ادعا کنید که خاتمی و موسوی و کروبی و کسانی که آگاهانه دنبال رو اینها بودند قصد ریشه‌کنی نظام مبتنی بر اصل ولایت فقیه رو نداشتند ؟ اگر واقعاً اینگونه ادعا می‌کنید پس خدا بیدارتان کند و اگر قبول دارید اینها دشمنی با ولایت فقیه را دارند ،‌ولی فقیهی که امام ( ره ) فرمود "‌ولایت رسول الله "‌ پس چه جای گله و شکایت از توهین و بد گفتن به این منافقین . تازه موسوی و خاتمی کسانی بودند که بارها در طول مسئولیت‌های قبلی‌شان تبعیت خود از ولایت فقیه را بارها اعلام نموده‌اند اما در عمل چه کردند ؟
برادر یا خواهر محترم ! امام ( ره ) گفتند منافقین از کفار بدترند موسوی و خاتمی و کروبی منافق نیستند ؟ به خدا که از منافقینی که سالها در سایه صدام جنایت کردند هم بدترند . چرا که اونها لااقل جبهه خود رو معرفی کردند اما اینها چی با اعمال و گفتار و کردار دورویانه و دروغ مردم رو فریب دادند
برادر و یا خواهر محترم ! اگر امام (‌ره )‌ و راه ایشان و روشنگری‌های این ابر مرد بزرگ تاریخ معاصر و این مرد الهی را قبول دارید که انشاءالله قبول دارید این افراد هم منافقند و منافقین از کفار هم بدترند . آیا برای کارهایی که اینها کردند صهیونیست ها کف نزدند ؟ انگلیسی‌ها و آمریکائیها شادی نکردند ؟ رقاص‌ها و مطرب‌های حرام خوار اونور آبی هلهله نکردند ؟ آیا اگر یک نفر جزء خانواده عزیز سیادت بود و هر چه کرد و هر خیانتی که کرد باید بگوئیم چون سید است پس بیخیال ؟
از نوع نگارش جنابعالی اینگونه دریافت می‌شود که انشاءالله فرد مومنی هستید . راه انسان یا حق است یا باطل پس دیگه رنگی دیدن یعنی چه یعنی بینابین حرکت کردن خوب است ؟ این هم که منافقانه است . بسخنم را با جنابعالی و خوانندگان محترم سایت خوب صراط با ذکر یک جمله از حضرت روح‌الله ختم می‌کنم :‌پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد . یا علی ( ع )‌ مدد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۵
با سلام
نمي دانم به چه دليل حرفاي مزخرف و بي ادانه عده اي را كه جز گفتن حرفهاي زشت و الفاظ ركيك كه به شدت در دين ما مسلمانان بخصوص ما شيعيان رد شده و همان ولايت فقيه كه در اولين نظر خواهي بدان اشاره نموديد با بكاربردن آن به شدت مخالف است را در سايت خود مي آوريد .چه قدر خوب بود مسلمان بودن خود را در همه امور بخصوص عفت كلام نيز رعايت مي كرديم
ايكاش مثل امام خميني با آن كه پسر خود را و زندگي خود را در راه مبارزه با رژيم شاه ازدست داد رفتار مي كرديم كه توي آن سالهاي اول انقلاب در همه سخنرانيهاي خود حتي يك بار شاه را با الفاظ بد نام نبرد احساس مي كنم ما هيچ چيز از آن فرزانگان ياد نگرفته ايم خواهشمندم ايميل من را بگذاريد
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۵
متاسفانه سيستم انتشار نظرات بينندگان سايت بگونه اي است كه ارجاع دادن خيلي سخت است! انشاءالله مسئولان سايت فكري به حال تغييرات خواهند نمود. اما دوست عزيزم كه در خصوص نظر چهارمي مطالبي را مرقوم فرمودند. سعي مي كنم دلايل عدم امكان قياس و الگو برداري جزء به جزء وقايع در صدر اسلام و اكنون را در قالب يك مقاله به سايت محترم صراط ارائه دهم البته اگر چاپ كنند. پس تا آن موقع خداحافظ. خدا حافظ و پشتيبان افكار همه ما باشد. انشاءالله
خشایار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۶
درود بر خاتمی
iman
|
Seychelles
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۶
من هم موافقم نباید گفت محارب باید گفت مذور، حرام خور، دیکتاتور، منافق، دین ستیز ...
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۷
جدا چه اموزشی به تو و اطرافیانت دادهاند که چطور دائم دروغ بگی و خجالت هم نکشی اعتراض مدنی اتش زدن اموال عمومی است ان هم به دروغی که تو و رییست سورس بنیانگذارش بودید و موسوی و کروبی ادامه دهندهاش الله اکبر عمامه رسول الله را حداقل از سرت بردار
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۸
لطفا از تكرار فحش اي قديمي خودداري فرماييد .از فحش هاي جديد استفاده كنيد.
رضا
|
Canada
|
۰۴:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۰
درود بر هر دو سید فاطمی.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۰
توهین به جامدات اشکال شرعی ندارد