اگه مملکت دست شما با سودا !! بود که الان امریکاییها دم برج میلاد لب کارون میخوندن
م.ا.ح
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
شما به با سوادی !!!!!!خودت ببخش
علیرضا
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
اینها دست نشانده های انگلستان هستند و الا من بسیجی هیچ گاه از چار چوب قانون عبور نمیکنم آن هم اکنون که مجلس از راه قانونی و دیپلماتیک قضیه راداشت یک سره میکرد
احسان
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
باهات کاملا موافقم
آخه راس میگی انگلیس و امریکا همین فقر علم ما رو میخواد دیگه
بهلول
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
بسیجی دانشجو برای خطاب کردن بهتر است!!!
سعید
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
الا که مملکت دست شما عزیزانه که روسها و چینی ها دارند دم برج میلاد لب کارون می خونند عزیزم
مهسا
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
وسط اون گیرودار کی میتونه درست فارسی بنویسه که تو انتظار نوشتن انگلیسی صحیح رو داری؟!
یزید
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
علیرضا جون باور کن منم مثل تو بعضی موقع ها به خودم میگم ادعا کنم که منم بسیجی هستم !!
تووی حادثه کربلا هم نیروهای لشکر منم همگی ادعای بسیجی بودن و مسلمون بودن داشتن مثل تو !
ناشناس
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
از لب کارون خبر ندارم ولی پارسال که رفته بودیم بوشهر برادران و خواهران روسی در یک محوطه که کسی از هموطنان اجازه نزدیک شدن به آن نداشتند کیف میکردند و خوشحال بودن که آرزوی کاترین کبیر برآورده شده و به آبهای گرم و آزاد دسترسی دارند . مشکل این به ظاهر دانشجویان اینه که تا حالا توی تجمعات با هماهنگی قبلی حضور داشتند ولی این دفعه فرصت برای سازماندهی کامل جور نشد و بنده های خدا فقط تخصصشون آتیش زدن پرچم بود. هر ماه چند تا سفارت بگیرن یواش یواش یاد میگیرن .
علیرضا
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
اینقدر پستی که خودت رو یزید میکنی تا حرف حرف خودت باشه واقعا یزیدی تو و اون دوستای اشعث صفتت که خون به دل آقا می کنید
بنده خدا
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
کارکنان سفارت انگلیس و خود سفارت طبق کنوانسیون های بین المللی که ما هم عضو اون هستیم دارای مصونیت بوده و دولت ایران تعهد به محافظت از آنها دارد.
این عمل جز عدم وفای به عهد چیزی بیش نبود.
ali
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۵
چه جالب منم نمیدونستم
من خودم اونجا بودم اگه اسپری دستم بود همین طوری مینوشتم.خیلی هم دانشجو هستم.
حالا تو بشین مشهد لغت بخون تا اونا راحت استادامونو بکشن!
ناشناس
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۷
علی آقا نکنه دانشجوی دکترای زبان انگلیسی هستی منتها نگفتی که ریا نشه !؟
ممد
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
باسواد: بعنی زبان انگلیسی یا یعنی؟؟؟؟؟ در جواب همین و بس
سعید
|
۰۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
دانشجویی که فرق کلمه انگلستان با زبان انگلیسی رو بلد نیست چه بلد هست.
mo
|
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
۱۲
۲۴
تصميم انقلابي مجلس شوراي اسلامي در كاهش سطح روابط ديپلماتيك با روباه پير را ديديم و تحسين كرديم ،خروش انقلابي دانشجويان خودجوش در اعتراض به استعمار انگليس را نيز ديديم و آن را ارج نهاديم ، ولي ذهنمان ياري نمي كند كه :كندن آسفالت هاي جديد پياده روهاي طرفين سفارت انگليس و مفروش كردن مجدد آن با گرانترين سنگ ها ومصالح،توسط شهرداري منطقه 12 با هزينه اين مردم انقلابي ،چه توجيهي جز نهضت خدمت رساني به استعمار پير و زيباسازي لانه روباه مكار ميتواند داشته باشد؟يادمان نرود هنوز محلات جنوبي شهرداري منطقه 12 نظير شوش و مولوي و ميدان غار هنوز از كمترين امكانات عمراني برخوردارند.
تصميم انقلابي مجلس شوراي اسلامي در كاهش سطح روابط ديپلماتيك با روباه پير را ديديم و تحسين كرديم ،خروش انقلابي دانشجويان خودجوش در اعتراض به استعمار انگليس را نيز ديديم و آن را ارج نهاديم ، ولي ذهنمان ياري نمي كند كه :كندن آسفالت هاي جديد پياده روهاي طرفين سفارت انگليس و مفروش كردن مجدد آن با گرانترين سنگ ها ومصالح،توسط شهرداري منطقه 12 با هزينه اين مردم انقلابي ،چه توجيهي جز نهضت خدمت رساني به استعمار پير و زيباسازي لانه روباه مكار ميتواند داشته باشد؟يادمان نرود هنوز محلات جنوبي شهرداري منطقه 12 نظير شوش و مولوي و ميدان غار هنوز از كمترين امكانات عمراني برخوردارند.
اخه بدبخت بلای بدتر از اینا رو سرتون اوردن شما ها سرتون زیر برفه
محمد
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
زشت سفارت انگلیسه مامانمینا
ناشناس
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
کشورتو تکه تکه کردن نفتت رو به تاراج بردن 4 ملیون کشته (جنگ جهانی دوم) از مردم ایران گرفتن به عراق سلاح و پول دادن چندین قطع نامه علیه کشور ما تصویب کردند و چه فتنه ها که در ایران به راه نینداختند(78و88) حالا یه ساده لو مثل شما اینجوری میگه
سعید
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
خوب مگه حکومت اسلامی برقرار نیست مگه ولی فقیه آگاه بر سرکار نیست. باید حکومت خودش عذر انگلیس رو می خواست و اخراجش می کرد. مگه مملکت قانون نداره . همه این چیزهایی که گفتی همه میدونند مگه مسئولین حکومتی نمی دونند. چرا زودترخود حکومت اسلامی اینها رو اخراج نکرد مگه خدا نکرده حکومت مبارک و شیوخ عرب که بقول شما وابسته به غرب بودند در ایران حاکمه که شما خودتون اقدام به اخراج کردید؟
جاوید
|
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
۳۱
۲۰
یکیشون روی دیوار نوشته: down with english!!!
آخر علم و دانش هستن این دانشجوها!!! به مولا
دانشجوند بابا! شکر خدا از هر کدوموشون تو مراسم مختلف 100 تا عکس هست!
ناشناس
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
حالا تو که آخر علم و دانش هستی چه گلی به سر مملکتت زدی؟
احمد
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
حالا English يا England يا UK يا هر چيز ديگر، به اين نميگن علم و دانش، شما بهتره به كار خودت مشغول باشي و به اندازه درك خودت زندگي كني!!!
محمد
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
اينا كه از قيافشون معلومه همشون دانشجوهاي خودجوشن!!!!
ناشناس
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
دوستان توجه داشته باشند دانشجو اسم یک موجود خاص با یک قیافه مشخص نیست هاا!!! میلیونها دانشجو در سراسر دنیا داریم که قطعآ همه شون یک شکل نیستند!
ناشناس
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
قابل توجه ناشناس آخر . ولی تو ایران یه عده داریم که قیافشون شبیه همدیگره و یه جا حقوق میگیرن و همیشه با هم هماهنگن ! در ضمن خودشونو از مجلس و دولت بالاتر میدونند !
ناشناس
|
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
۱۴
۲۲
کاش می نوشتید تسخیر لانه جاسوسی انگلیس در تهران.
یاد آبان 58 افتادم، گل کاشتند.
آره خوب برای شما عزیزان که نیازمند بحران و جنگ و تحریم بیشتر هستید گل کاشتند
ناشناس
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
فکر کنم لازم نباشه که من توضیح بدم سیاست کدوم کشور بر پایه جنگ افروزی و مداخله نظامی در دیگر کشورهاست. و کدوم کشور عامل جنگ های خانمان سوز در یکی دو قرن اخیر بوده!
سعید
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
مهم اینه که چه حکومتی می خواهد با تحریک اونها به جنگ بین جناح های مختلف خودش که الان در حال ستیز هستند یکپارچگی بوجود بیاره و بعضی ها را تصفیه کنه و تمام خرابکاری ها و ضعف هاش در مملکت داری را به گردن جنگ و غرب بندازه. مهم اینه که کی با تهییج دیگران به جنگ می خواهد از شر منتقدین و مخالفین داخلی خلاص بشه و با تهمت ستون پنجم بودن و مزدور بودن راحت تر آنها را سرکوب کنه.
اون کشورهایی که شما میگی جنگ افروزند حداقل برای داخل مملکت خودشون رفاه و آبادانی درست کردند نه اینکه در داخل کشورشون مردم دچار هزاران معضل و بدبختی اقتصادی و اجتماعی ناشی از تحریم و جنگ باشند
ناشناس
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
جنگ جهانی اول و دوم، نسل کشی در ویتنام، جنگ خونین عراق با صدها هزار کشته ی غیر نظامی، حمله سربازان مست به چندیدن مراسم عروسی در افغانستان و کشتار زنان و کودکان و تجاوز و تعدی به جان و مال و ناموس مردم دنیا.
این عبارات شما رو یاد ارتش کدوم کشور می اندازه؟ کشورهای اروپایی و امریکا، یا ایران؟!
ضمنآ جنبش 99 درصدی وال استریت که به خاطر مشکلات اقتصادی که نظام جنگ طلب سرمایه داری براشون به وجود آورده،گویای رفاه کامل در غرب می باشد!
مردم اروپا و امریکا می گن چرا باید ما مالیات بدیم و اون یک درصد برن باهاش جنگ راه بندازند و حالش رو ببرند؟ تا کی باید هزینه زیاده خواهی اربابان رو مردم عادی بپردازند؟!
حالا شما چی میگی؟ نکنه دلت واسه اون یک درصد بیچاره(!) سوخته؟!!
سعید
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
کسی توجیه کننده اونها نیست ولی شما هم دنبال بهانه دادن به آنها برای جنگ هستید. شما هم به اندازه خودتون دستکمی از آنها ندارید وفتی حکومتی افرادی رو اجیر میکنه که به سفارت حمله کنند و بعدهم بگه کی کی بود من نبودم یقین بدان که قدرتی داشته باشه بمبی به سر کشورهای همسایه اش میزنه و بعد منکر میشه
عزیزم بقول آیت اللخ خامنه ای رای مردم از کف خیابان جمع نمیشه. بله اینجا هم درصد قابل توجهی موافق نیستند ولی اونطوری که تو میگی وضعشون خراب نیست اونها مشکلشون اینها که با این سیاست ها پول تفریح و سفرشون قطع میشه نه اینکه مجبور باشند سه شیفت کار کنند و به نان شبشون محتاج باشند یکم از این اخبار یک سویه صدا و سیما و کیهان خارج شده و بمغزت اجازه بده که همه اخبار رو بشنوه
ناشناس
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
لطفآ از دایره ادب خارج نشید و به دیگران تهمت نفهمی نزنید. ضمنآ این مغز نیست که اخبار رو می شنوه، گوش هست که می شنوه و مغز، وظیفه تجزیه تحلیل اطلاعات ارسالی از گوش و چشم رو بر عهده داره.
وقتی شما فکر میکنی اون دانشجوهای انقلابی از طرف حکومت اجیر شده بودند و باز فکر می کنی ایران ممکنه بر سر همسایگانش بمب بفرسته و بعد بگه من نبودم، نشون میده که بشدت تحت تاثیر پروژه های ایران هراسی رسانه های غربی قرار گرفتی و متاسفانه این شما هستی که به مغز محترمت اجازه نمیدی اخباری غیر از اون چیزی که توی رسانه های ضدایرانی هست، قبول کنه.
و تا وقتی هم که اینقدر متعصبانه بر ضد رسانه های ایران و روزنامه هایی مثل کیهان صحبت می کنی، مطمئن باش جز حرفی که تلویزیون های ضدانقلاب به گوش شما می رسونند، چیز دیگه ای رو قبول نخواهی کرد.
سعید
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
ببخشید بنده کجا توهین کردم خوب نگاه ببین کلماتی مثل خائن و بیشعور و اینها رو کیا بکار بردند.
عزیزم من خود تا همین چند ماه پیش ایران بودم خدمت شما ها بودم میدونم چی فکر می کنید نیازی به رسانه بیگانه نیست خودتم داری میبینی که هر روز دارم این سایت و سایر سایت های داخلی شما رو می خونم پس من اطلاعات یک سویه ندارم من امار شما رو دارم میدونم هرجا قدرت گرفتین تحمل هیچ غیری رو نداشتید و خدا نکنه قدرت آمریکا رو داشته باشید.کیهان از دید بسیاری همون نقشی رو که پراوادا زمان شوروی داشت این مشکل کسایی که فکر می کنه کیهان داره درست میگه بقول زیبا کلام اگر به خواندن کیهان باشه آدم فکر می کنه الان وضعیت غرب یک چیزی تو مایه میدان التحریر مصر و اوباما هم مثل قذافی متواری
سی ساله میگین غرب در حال زواله منم اومدن اینجا فکر می کردم حرفهای شما درسته متاسفانه با سانسور و فیلتر میخواین مردم ایران رو از دنیا دور کنید.
اون کسی که رسانه های خبری خارجی رو میبنده و فیلتر میکنه مشکل داره نه ماها
ناشناس
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
مردم ایران از همه اتفاقات جهان اطراف خود باخبرند و آگاهانه تصمیم می گیرند. اتفاقات سال88 و مشکلی که برخی از مردم درمورد انتخابات داشتند، و وضعیت آرام و پویای امروز مردم ایران درحالیکه اکثر نقاط خاورمیانه دستخوش تغییر و تحولات سیاسی هست، نشان از هوش بالای مردم ایران می باشد.
لطفآ سعی نکنید مردم ایران را بی خبر از دنیا نشان بدهید. فرق مردم با امثال شما فقط در این است که اونها، دروغ های رسانه های ضد ایرانی رو باور نمی کنند ولی شما باور میکنی، همین!
سعید
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
دیدم که چطور تمام اینترنت رو سانسور کردید و پارازیت میندازید که مردم از همه چیز آگاه بمونند.
نوید
|
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
۵
۱۳
فکر کنم شما ، تو اون شرایط پر حاشیه و پر اضطراب ، حتی اسم خودتون هم فراموش کنید !
ممنون از ادبیات زیبا ببخشید شما اونوقت چکاره هستید در این وسط
علی
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
با این ادبت داری مثلا از آرمان های اسلامی دفاع می کنی؟
ناشناس
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
جاوید عزیز به جای فحاشی برو یه کم درباره علم اقتصاد مطالعه کن بعد بیا ببین چطوریه که در حالی که غرب توی بزرگترین بحران اقتصادی 100 سال اخیره، ارزش پول ما داره کمتر میشه و نرخ دلار میره بالا !
آره خوب بعدشم یک جنگ حسابی برامون جور می کردند. شما هم کلاً بغیر از سیستم جنگی و بحران تو هیچ سیستم بدرد نمی خورید مثل ماهی که آب نیاز داره شما هم به جنگ و بحران برای حیاتتون نیاز دارید
ناشناس
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
خدا شفاتون بده
ناشناس
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
جنگ افروز اون کشوری هست که نیروهای ارتش خودش رو کیلومترها جابجا می کنه و از مالیات مردمش، برای مداخله در امور دیگر کشورها استفاده می کنه و وقتی از یک جنگ خسته میشه، میره سراغ تهدید یک کشور دیگه!
سعید
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
اینجا اگر از مالیات مردم هم استفاده بشه به همه میگن مثل حکومت اسلامی نیست که مردم بیچارش ندوند چه مقدار از بیت المالشون صرف موشک سازی و کارهای به اصطلاح صلح آمیز هسته ای و کمک به حزب الله و سوریه و حماس، به اصطلاح دور زدن تحریمها میشه. اینجا هرچه قدر از مالیات مردم استفاده کنند سطح درآمدر متوسط مردمش به حدی بالا هست که با جنگ کسی حالش بد نشه. اونی که این جنگ افروزها رو به جنگ تحریک میکنه حکومتی که اصولاً برنامه و هدفی برای آبادانی و رفاه مردمش نداره و مسئولینش برای اینکار ساخته نشدند و دنبال فرافکنی خرابکاری ها و بیت المال بباد دادن هایشان هستند. حکومتی که از جنگ بعنوان ابزاری برای خفه کردن و سرکوب منتقدین و مخالفین به تهمت ستون پنجم دشمن و منافق و مزدور استفاده میکنه. اینها امیال حکومتیه که جناحش از جنگ برای حذف رقیبان سیاسیش استفاده می کنند.
سعید
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
لطف کنید نظر دوم بنده در جواب ناشناس را منتشر کنید.
ناشناس
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
جواب شما درمورد رفاه مردم امریکا و اروپا و رضایت اونها از مالیاتی که در راه جنگ در دیگر کشورها مصرف میشه رو جنبش وال استریت با قیام در امریکا و سراسر اروپا داده، نیازی به پاسخگویی ما نیست.
نکنه توقع داری وقتی دشمنان ما تا دندان مسلح هستند و هر چند وقت یک بار به یک جای این دنیا لشکر می کشند، ما بنشینیم و به جای موشک و ادوات جنگی برای دفاع، بادبادک بسازیم؟!
ما اگه از حماس و حزب الله و دولت سوریه حمایت می کنیم، به این خاطر هست که دشمن وحشی مون رو در مرزهای خودش متوقف کنیم و نگذاریم بیاد لب مرز ما و اون وقت به فکر دفاع باشیم. اسرائیل رویای نیل تا فرت رو داره و در طول عمر کوتاه و نکبت خودش بارها به همسایه هاش حمله کرده و جنگ های خونینی به راه انداخته. و البته با رشادت جوانان حزب الهی، امروز مجبور شده دور خودش دیوار حائل بکشه! ولی همین اسرائیل در زمانی که در اوج قدرت بود، حتی ادعا می کرد که تا شیراز، ملک یهود است!
ما باید دشمن خود را در درون خانه خودش(که البته در اصل خانه خودش هم نیست و اشغالش کرده) حبس کنیم، نه اینکه منتظر باشیم بهمون حمله کنند تا اون وقت تازه به فکر دفاع بیافتیم.
خدا رو شکر امثال شما در این مملکت قدرتی ندارند، وگرنه وای به حال این ملت!!
سعید
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
ببخشید مرجع شما در مورد اینکه اسرائیل ادعای شیراز کردند چیه؟ شما مشکل ایدولوژیک با اسرائیل دارید بیخود از منافع ملی مایه نزارید. شما برای بقای خودتون احتیاج به دشمن سازی و دشمن فرضی دارید. مردم کشورهای دیگه خودشون میدونند چطور از کشورشون دفاع کنند شما بهتره کاسه داغتر از آش نشید. فعلاً که از دید اعراب و کشورهای خاورمیانه فرقی بین شما و اسرائیل نیست هردتو دنبال گستردن سلطه تون هستید. مشکلتون هم با اسرائیل بابت دفاع از مظلوم و مسلمان نیست (اینهمه مسلمان بیچاره و مظلوم که شما حتی حاضر به اسم بردن از آنها در خبرهاتون نیستین چه برسه به دفاع) مشکل شما با اسرائیل تضاد سلطه طلبی های شما دوتاست.
ناشناس
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
دو خط آبی موجود در پرچم اسرائیل نشانه نیل تا فرات است. شعار اصلی و محوری این غده سرطانی هم حکومت صهیونیزم بر نیل تا فرات است و اگر نبود فداکاری های حزب الله و رشادت های گروههای مبارز فلسطینی، چه بسا به این رویای شوم خود می رسیدند. گواه من هم جنگ های کوچک و بزرگ و خانمان سوزی است که اسرائیل کوچک در طول عمر کوتاه و سراسر نکبت خود با همسایگانش به راه انداخته. ولی اگه یک نمونه از تجاوز ایران اسلامی به همسایگانش رو برای ما مثال بزنید، اون وقت حرف شما در مقایسه ایران و اسرائیل(!) درسته.
اگه منظورت از اعراب و کشورهای خاورمیانه که ایران رو دشمن خودشون می دونند، دولت هایی مثل حسنی مبارک و بن علی و آل سعود و آل خلیفه و عبداله صالح و این دیکتاتورهای دست نشانده هست، بله حرفت درسته. ولی اگه منظورت ملت های مسلمان خاورمیانه باشه، بهتره بدونی کاندیداهای مصری برای جلب رای مردم، یکی از وعده هاشون قطع رابطه با اسرائیل و برقراری ارتباط با جمهوری اسلامی هست. نظرسنجی های گاه و بیگاه بنگاههای اروپایی یا رسانه های خودشون هم این دیدگاه ملت ها رو تایید می کنه.
البته رسانه های خبری غربی سعی در ایران هراسی در میان ملت های منطقه دارند که ظاهرآ این تبلیغات، روی شما هم بسیار تاثیر گذار بوده! ولی چیزی که درمیان مردم کشورهای اسلامی (مثلآ در ایام حج) نسبت به ایران و و ابراز علاقه به مقامات جمهوری اسلامی مشاهده میشه، حرف شما رو کلآ نقض می کنه. جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی مردم ایران، به یک الگو برای مردم منطقه تبدیل شده و غربی ها هم برای جلوگیری از این موضوع، سعی دارند ایران هراسی و شیعه هراسی رو در بین ملت ها رواج بدن. بهتره ما دیگه گول تبلیغات دروغین شون رو نخوریم!!.
سعید
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
اولاً از این ادعا ها خیلی ها دارند تو ایران هم کسانی هستند که میگن 80 درصد خاورمیانه مال ماهاست. جالب بدونی الان تو کشورهای همسایه ما هم خیلی هستند که از حرفهای این جماعت بقول خود شما برای ایران هراسی استفاده میکنند. البته نیل تا فرات الان جز مرزهای ایران نیست.
عزیزم شماهم بعد از حمله صدام و شکست او شعار راه قدس از کربلا می گذرد میدادند تا مدتها فکر می کردید می تونید عراق و اردن و فلسطین رو بصورت نظامی بگیرید. شما هم به اندازه بضاعت خودتون کم جوان های منطقه را به قتلگاه نفرستادید.ادامه جنگی که صدام شروعش بود دلیلش همین جاه طلبی ها بود. تا قبل از قاجاریه هم و حتی تا اوائل آن از لحاظ حمله و قشون کشی به کشورهای همسایه ما دست کمی از آمریکای جهانخوار نداشتیم. بد نیست یک تحقیقی از مردم گرجستان و هندوستان داشته باشید تا ببینید چه تصوری از لشکر کشی های ایران دارند.
الحمد الله که این رژیم ها دارند از بین میرند و تکلیف شما و اسرائیل(توماً با هم مشخص میشه) باید ببینیم کشورهای عربی آزاد چه تصمیمی میگیرند شما هم بهتر صبور باشی فعلاً که هنوز ما با مصر رابطه سیاسی نداریم
عزیزم من هر روز دارم سایت های شما رو چک می کنم تا چند ماه پیش هم ایران بودم لطفاً قبل از اینکه صحبت کنی پیشداوری نکن
ناشناس
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
نیل تا فرات شعار محوری دولت صهیون هست.
خیلی سخت و دردناک هست که بنشینی و با یک نفر که خودش رو ایرانی میدونه، درمورد این صحبت کنی که اسرائیل جنایتکار و اشغالگره و در عمر کوتاه خودش، چندیدن و چند جنگ خانمان سوز به راه انداخته. و اون هم جمهوری اسلامی رو با رژیم نژادپرست اسرائیل مقایسه کنه، دفاع مقدس و مشروع جوانان ایرانی از سرزمین و مقدسات شون رو جاه طلبی بدونه و به شکل گستاخانه ای و البته بدون مدرک، بگه ایران هم در پی حمله به کشورهای همسایه است. و حد اقل یک نمونه هم از تجاوز ایران به همسایگانش نیاره.
می ترسم اگه همینطور ادامه بدیم، صدام رو یک فرمانده شجاع بنامی که برای سرنگون کردن حکومت اسلامی، شجاعانه(!) به ایران حمله کرد و هزاران نفر رو به خاک و خون کشید!!
البته یک دستمریزاد و خسته نباشید اساسی به رسانه های بیگانه و ضدانقلاب باید گفت به خاطر این تاثیر گذاری عجیب و عمیق بر ذهن مخاطبین شون.
البته ناراحتی شما از اشغالگر خوندن اسرائیل بشدت قابل درک هست. اگه یک بار به سفر حج مشرف شده بودی و مسلمانان اکثر کشورهای اسلامی رو میدیدی، متوجه می شدی که چه ذهنیتی نسبت به ایران و مقامات جمهوری اسلامی و همچنین رژیم اسرائیل در میان امت اسلامی وجود داره.
شما هم مثل اون قبلی ها بنشین و هفته ها رو به امید سرنگونی جمهوری اسلامی بشمار. فعلآ که اسلامگراها در کشورهای انقلابی یکی یکی به پیروزی می رسند و امثال شما، در حال پیوستن به سرنوشت کمونیزم هستند. کمونیست های بی دین رو میگم!
سعید
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
شما بد نیست مقدمه قانون اساسی حکومت اسلامی رو بخونی تا بفهمی فقط اسرائیل نیست که قصد کشورگشایی داره عزیزان ما هنوز شعار راه قدس از کربلا می گذرد و بازپس گیری حرمین شرفین و برگرداندن بحرین و آذربایجان شوروی رو فراموش نکردیم اینها هم همه از رسانه های خود شما خواندیم و شنیدیم.
علی
|
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
۱۶
۲۳
خدا این حرکت انقلابی رو مستحکم تر کنه باید تودهن حامیان امریکازد
چه پولها در فتنه 88 خرج کرد
مرگ بر انگليس
مرگ بر انگليس
مرگ بر روباه پير
مرگ بر انگلستان خبيث
من هيچ وقت خيانت هاي اين انسان هاي پست رو فراموش نمي كنم و از كوچك ترين فرصت ها براي ضربه زدن به انگلستان كثيف استفاده مي كنم.
حقا كه نام اَنگل ستان برازندشان است.
من تعجبم با این همه فحشهایی که دارند به انگلیس میدهند چرا 1000 تا از فرزندان مدیران مملکتی در انگلیس زندگی میکنند.
آقای ........... در انگلیس 8 سال با 8 فرزند زندگی کرده
کمال همنشین بالاخره یه خرده که اثر میکنه!
از یه طرف بچه هاشون تو اونجا با پول دولتی میفرستند از طرف دیگه روزی صد تا فحش بهش میدهند
دم خروس و یا قسم......
میتونی یک سئوال بهتر از اینهم بکنی. بعضی ها هستند که مردم رو هنگام بیماری تشویق می کنند بروند کارهای عجیب و قریب در حرم امامان انجام بدهند ولی خودشان با کوجکترین بیماری به لندن تشریف می برند چرا؟
مرکز تبلیغات اسلامی ر لندن با کارمندی که دارد چرا تعطیل نمی شود؟
ناشناس
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
هیچ کس نگفته، در هیچ روایت و حدیثی نیامده و در هیچ کتاب نوشته نشده که وقتی بیمار شدید، به پزشک مراجعه نکنید و فقط به حرم امامان بروید. ما همواره شنیده ایم که پزشک وسیله است ولی درواقع شفا دهنده حقیقی خداوند است. و اگر به ائمه متوسل می شویم برای این است که آنان، بندگان صالح خداوند بوده اند و خداوند به احترام آن برگزیدگان، به ما بندگان گنه کارش توجه و ترحم نماید.
این که شما اینطور در مورد این قضیه صحبت می کنید ، یا قصد تخریب روحانیون و بزرگان دین را دارید که باید بگویم بسیار بزرگتر از شماها بوده اند که خیلی بیشتر از شما دست و پا زدند تا به این هدف برسند ولی خوشبختانه همیشه ناکام بوده اند. و یا قصد تمسخر اعتقادات مردم را دارید که باید بگویم اصلاً از امثال شما بعید نیست.
خدا رو شکر هر روز تعداد بیشتری از مسئولین متعهد مملکت ما در لیست سیاه تحریم های اروپا و امریکا قرار می گیرند و اصولآ ادعای شما درمورد سفر بعضی ها به لندن، از اساس دروغ و البته بسیار مضحک است.
ضمنآ بدبین کردن مردم به مسئولین و روحانیت، پروژه ای است که سالهاست از سوی سازمان منافقین خلق و فرقه بهائیت دنبال می شود. که به خاطر اعتقادات قوی مذهبی مردم ایران تا کنون ناکام مانده است.
سلام بر حسین ( ع ) و دررود بر انصار الحسین ( ع )
|
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
۱۲
۲۲
من دیشب تو هیئت گفتم خدایا به حق تو شیر بچه زینب سلام الله علیها رحمت و فضل و کرمت رو برجوون های حزباللهی دانشجو که انگلیس خبث و تحقیر کردن سفارت خونهشون تسخیر کردن عنایت بفرما . مردمی که تو مسجد بودن بلند گفتن الهی آمین . شما هم بگید الهی آمین و برای سلامتیشون صلوات
تا مشخص نشه تو این اشفته بازار چرا یک دفعه چنین اتفاقی افتاده نمیشه برای کسی و یا گروهی آرزوی پیروزی کرد.
آنهم به این شکل مرموز و همراه با هزارتا سوال.
بیشتر شبیه به فرار رو به جلو و یا خودزنی میتونه باشه
سعید
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
بنظرم طالبان هم بعد از فتح کنسولگری ایران از این مجالس دعا و آمین میگذاشت نمی گذاشت؟
اگر غیرت به اینه که در وسط پایتخت کشورخودت بری سفارتی که حفاظتش بر عهده نیروی انتظامی خودتان هست بگیری و آتیش بزنی و کسانی که هیچ اسلحه ای ندارند و طبق قانون و عرف پذیرفته شده حکومت خودتان در کشورتان مهمان هستند بگیری خوشا بغیرتت و رشادت. الان فکر می کنم احساس رئیسعلی دلواری رو داری نیست رفته خلیح فارس با نیروی دریایی انگلیس درگیر شدی اینه که خیلی شادی!
ناشناس
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
واضحه که سعید بی سواد بی مطالعه ای است که محض رضای خدا یک اطلاع سردستی از تاریخ معاصر کشور خودش هم نداره . اگر داشت این قدر احمقانه از کشوری که از دویست سال پیش به این طرف آن همه توطئه علیه ملت ایران کرده و آن جنایات را مرتکب شده حمایت نمی کرد . تو یا خیلی بی سواد و نادانی یا خائن بی نظیری هستی در هر دو صورت ساکت بمانی و این قدر بلبل زبانی نکنی بهتر است.
سعید
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
عزیزم شما همین یک هفته سواد دار شدی که انلیس دویست سال توطئه کرده. مگه روسیه نکرده. کسی به تو حق ویژه ای نداده که برای بقیه تکلیف روشن بکنی که کی باید حرف بزنه که نباید بزنه. الان شما حکومتی دارید که شکر خدا راسش ولی فقیه آگاه بزمانه است. دولت دارید قوه قضاییه دارید همه این مسائل رو همه از جمله اونها میدونند. خدای نکرده حکومت مبارک و شاه حسین که اینجا نداریم. اگر لازم می دانستند که با توطئه های انگلستان مبارزه کنند خودشان مهلت به سفارت میدادند که تعطیل کنند و بروند. من نمی دانستم معنی سواد عوض شده. جنایت کردند با حمله سفارتی که حفاظتش بر عهده حکومت شماست و نه ارتش انگلیس شما آروم میشی؟ اگر جرات داری الان برو خلیح فارس اونجا رو از لوثشون پاک بکن. چرا همون موقع که به اصطلاح سربازشون رو گرفته بودید کاری نکردید الان بعد از اینکه پول بعضی ها رو بلوکه کرده یاد دویست سال توطئه اش افتادی؟ خائن کسیه که در دنیا از ایران و ایرانی یک سری مردم وحشی به دنیا نشون میده. مرد هستید اول به وزارت خارجه و حکومت خودتان اعتراض می کردید که اینها رو اخراج کنند ثانیاً با ارتشش درگیر می شدید.
سعید
|
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
من نمیدانم نظر بنده در جواب ناشناس چه مشکلی داشت که منتشر نشد؟
M
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
تا زمانی که جلوشون تعظیم نکنیم و گوش به فرمانشون نباشیم، یک مشت وحشی و عقب افتاده هستیم.
ناشناس
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
فعلا که کشور را از لوث وجود خائنین بی همه چیزی که مدام سنگ اجنبی را به سینه می زنند و از ملت و کشور خودشان بیزارند پاک کرده ایم . کاری کرده ایم که گورشان را گم کنند و بروند خارج واز آن جا مثل ترسوها قمپز در کنند . دولت آمریکا و انگلیس را هم به زودی به زباله دان تاریخ می فرستیم و .... های کاسه لیسشان هم ملجا و ماواشون رو از دست می دهند. سوختگی بد دردی است . یک فکر دیگری به حال خودت بکن
سعید
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
یعنی الان روسیه و هند و چین و سویس و سوئد و اینهمه کشوری که رابطه معقول با انگلیس دارند تعظیم کردند و فرمانبردار انگلیس هستند.
اگر معنی مستقل بودن و استقلال طلبی و ضد استعمار بودن این وحشیگری های شما خوب این مشکل شماهاست
ناشناس
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
روسیه و سوئد رو نمی دونم، ولی ایران قبل از انقلاب تا کمر در مقابل اربابان خارجی تعظیم می کرد. و اونها از اینکه یک مستعمره دیگه رو از دست بدند و استقلالش رو ببینند، عصبانی هستند. تا زمانی هم که نپذیرند ما مستقل هستیم و از نگاه یک ارباب و رئیس بخوان به ما نگاه کنند، ما جلوشون می ایستیم(و امثال شما هم ما رو وحشی خطاب میکنن!).
ناشناس
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۷
روسیه و سوئد اگر تعظیم نمیکنند یا به قول شما ایران در زمان قدیم تعظیم میکرد ناشی از جهل سیاستمداران اون زمان بود . الان که ماشاالله اونی که زیاد داریم سیاستمدار آشنا به حیله های غربه ، پس قطع ربطه معنی نداره وقتی ما هم میتونیم مثل بقیه کشورها منافعمونو قرص و محکم بچسبیم که کسی سرمون کلاه نذاره . قطع رابطه فقط به معنی نادان بودن سیاستمداران و ترس از اینه که سرشون گول بمالن !!!
کرمانی
|
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
۱۰
۱۳
حرکت خیلی بجا و زیبایی بود... بنده همون روز 13 آبان گفتم باید این اتفاق بیوفته... دست دانشجویان بیدار و همیشه در صحنه و بصیر درد نکنه...
مگه وقتی به پرس تی وی و ... تو لندن حمله کردند کسی چیزی گفت که حالا بخوان حرف بزنن.
دمت گرم دفعه بعد کاندید بشو برای وزیر شعار شدن.
امیدوارم در جنگ نظامی و واقعی علیه انگلیس ببینمت /
علي
|
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
۱۳
۱۴
چرا ما از گذشته درس عبرت نمي گيريم. يك بار سفارت آمريكا رو اشغال كرديم و هنوزم داريم تاوان اون ........ رو ميديم. تا كي مي خوايم مثل 1000 سال پيش فكر و عمل كنيم. با اين كارا فقط بهونه به دست غرب ميديم تا از اين كه هستيم مردم رو بد بخت تر كنن.
از این که دیگه مثل ...... به آمریکا کولی نمی دی ناراحتی
ناشناس
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
انقلاب دوم (تسخیر لانه جاسوسی) اتفاق بسیار بزرگی بود که هرگز از ذهن ملت ایران نخواهد رفت.
درود بر دانشجویان انقلابی آن روز که امریکا را به خوبی تحقیر کرده و به مردم دنیا نشان دادند که خشم ملت ایران از امریکا تا چه اندازه قوی و بزرگ است.
سعید
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
بله برای نان و نوا رسیدن شما عزیز و از میان بدر کردن رقیبان و حذف صدای مخالف بعنوان افشای هر از چندگاه مستندات به اصطلاح جاسوسی و اینکه بعداً تمام خرابکاری ها رو بگردن خصومت غرب و تحریم و جنگ بندازین خیلی خوبه بستگی داره ملت ایران رو چه تعبیر کنی.
شمااصلاً هم به روسیه و چین و هر کشور ننه قمر دیگر کولی نمیدین مشکل فقط آمریکاست.
مهسا
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
آبان59 باید اول سفارت انگلیس رو تسخیر می کردیم.هر چی تو این 33 سال دردسر میکشیم از این انگلیس بی پدر.
رضا
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
"درود بر دانشجویان انقلابی آن روز که امریکا را به خوبی تحقیر کرده " اونی که این نظر را داده چند تا از اون دانشجویان انقلابی آن زمان را می شناسه و الان آنها کجا هستد؟ الان به چه سرنوشتی دچار شدند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
علی
|
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
۱۲
۹
هر کی .................... وقتی جنگ شد
خودشم بره بجنگه من که عمرا برای این دولت یه پاپاسیم خرج نمیکنم
و امید وارم خدا عقلی در حد پشه به امسال شما عنایت بفرماید شاید در مجموعه موجودات زنده جایی داشته باشید
و ..................................................
تا مشغول باشی شکمتون سیره(از طرف دولت)از بیکاری ....................... نمیدونیین چیکار دارین میکنین
استاد كريمي شاعر آذري زبان تو يه شعرش گفته ارزش آدم دنيا پرست و شكم پرست به اندازه .............ه كه تو رو ده هاشه...
در ضمن دوست عزيز موقع لزوم مطمين باش هيچكس نه براي خرج كردن پاپاسي هات و نه براي چنگيدن به شما رو نميزنه...
ناشناس
|
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
۶
۱
صراط من با مواضعه تو کاری ندارم اما خداییش دمت گرم که کامنت هایه مردم رو از هر طرفی باشن تا میتونی نشون میدی...من سایته خبری زیاد میرم ...یکی تو اینکارو میکنی یکی تابناک...البته تو این زمینه بازم شما زا تابناک هم جلوتری...دمتون گرم
من هم یکی از مردم همین مملکتم این را گفتم تا 4 تا احمد باز سریع اراجیف جواب ندن بابا تسخیر لانه جاسو.سی از روی درایت بود و پشتیبان ان خمینی کبیر اما امروز از سر هوس این اتاقات می افتد به خدا رهبر هم راضی نیست این بی قانونیها را ببیند حالا بد و بیراه بگویید اگر تمام سفارت ها مثل المان سوئد ایتالیا فرانسه و ... که روز 4 شنبه سفارتا شون رو تعطیل کردند از ایران برند که باید دیگه فقط با جامائیکا رابطه داشته باشیم یه عده بچه دانشجوی خام یه اشتباهی رو انجام دادن ببخشید و سرپوش بزارید نه مانور
عزیزم
بدبختی یک سری از سبز ها اینه که چون اتفاقات دهه اول نظام اسلامی زیر نظر عزیزان آنها انجام شده می خواهند یک جوری بین اونها و اینها فرق قائل بشم. اتفاقاً برعکس بنده باوجودی که اختلاف فکری و سیاسی با صراط و برادران ارزشی دارم می خواهم بگم این عزیزان دقیقاً از همون هایی که شما ازشون دفاع می کنی سرمشق گرفتند. حالا میتوانید توجیه کنید شور انقلابی اون موقع زیاد بود و نظایر آنها ولی اگر در کنه قضیه بری میبینی که بزرگان و عوامل پشت پرده در ماجرای اشغال سفارت آمریکا شرکت داشتند دقیقاً همان برنامه ای را داشتند که بزرگان و عوامل پشت پرده این یورش اخیر داشتند. آنها می خواستند رقبای سیاسی خود را از صحنه سیاست خارج کنند و بعداً با اتکا به اسنادی که ادعا داشتند مربوط به سفارت است مخالفین خودشان را ستون پنجم دشمن معرفی کنند حالا هم برادران دنبال همین هستند (سرمقاله جریان انحرافی و جن انگلیسی، موضع گیری رادیکال دو چهره شدید محافظه کار مجلس، آتش بیاری یکی از نمایندگان متهم اختلاس اخیر و تعزیه شهردار تهران برای درختان باغ قلهک). جوانان بسیجی شرکت کننده در این جریان هم در واقع همان آمال و اندیشه های دانشجو های خط امام رو داشتند مطرح شدن و طی نمودن سریع مدارج در نظام. شما ببینید قبل از 13 آبان 58 چه کسی این برادران را می شناخت و چگونه سریع پس از اشغال سفارت راه ترقی را پیمودند.
ابراهیمی
|
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
۱۰
۱
1- اکثریت قریب به اتفاق کسانی که وارد سفارت شدندو این غئله را راه انداختند دانشجو نبودند، نمیدانم چرا هر وقت صحبت از تخریب است اسم دانشجو می آید ؟ حضرات میدانشتند که نمیتوانند صرفاً از کلمه بسیجی استفاده کنند و بایستی بر چسب دانشجو یا چیز دیگری به آن اضافه شود، اذهان عمومی تصویر خوبی از رفتار پاره ای بسیجی نماها ندارد.
2- این داستان برنامه ریزی شده بود و در سطوح بالا تائید شده، چرا که پلیس تا انتها دخالت نکرد و برای حفظ ظاهر اقدام به دستگیری چند نفر کرد که فردا پس فردا آزاد خواهند شد، واقعاً بدون هماهنگی با پلیس میتوان نزدیک سفارت شد ؟ مردم را چه فرض کرده اید ؟
3- نقش روباه پیر و کثافتکاریها و آسیبهایی که به کشور ما وارد کرده فراموش نشدنی ست ، اما اکثر شیوه مقابله و دفاع ما ( سیاست خارجی ) بدلیل دفاع بد و نسنجیده و رفتار های اینچنینی که مغایر با اصول دیپلماتیک هست باعث ایجاد تصویری زشت از ایران و ایرانی در سراسر دنیا شده است.
4- بسیاری از آقایان !!! حکومتی وابستگی های بسیاری به انگلیس دارند و روابط دیرینه ای ... بعید است حمله به سفارت بدون هماهنگی خود انگلیس بوده باشد ، و بسیجیان دانشجو ! آلت دست نشده باشند.
5- پدر سیاست بسوزد که خیل کثیری را سر کار گذاشته است !!!
ماهی بین 500 تا 700 هزار تومن درآمد دارم300 اجاره مغازه میدم150 اجاره خونه 35 تومن هم مالیات میدم و 28تومن ارزش افزوده نه وقتشو دارم نه حال حوصله اشو که برم سفارت تسخیر کنم.اونایی که از این کارا میکنن حتما به حد کافی تامین هستن.منو هم تامین کنید برم خود انگلیسو آتیش بزنم سفارتش که سهله....
کشورتو تکه تکه کردن نفتت رو به تاراج بردن 4 ملیون کشته (پل پیروزی جنگ جهانی دوم) از مردم ایران گرفتن به عراق سلاح و پول دادن چندین قطع نامه علیه کشور ما تصویب کردند و چه فتنه ها که در ایران به راه نینداختند(78و88) حالا یه ساده لو مثل شما اینجوری میگه
علی
|
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
۴
۷
دمشون گرم این مشت محکم حقشون بود
انشاالله بعدی .....
باید از حراج ناموس ایرانی و شیعه توسط انگلیسی ها که هر ساله در کشور های ثالث انجام میشه خود کوشی کرد باید یه این روحیه بسیجی و مطالبه گر دانشجویان ایران افتخار کرد
به نام خدا
حالا سفارت رو گرفتن چی شد؟بابا برید کشور رو بسازید که وابسته نباشیم.برید دنبال علم .شما اگه میخواهید شیعه واقعی باشید جای دیگر رو درست کنید.کشور رو از وابستگی دربیارید.ما سفارتشونو اشغال میکنیم .اما برای یه داروی بیماریهای خاص محتاج اوناییم و التماس میکنیم.اونایی که میگن نه بیان من نشونشون بدم.بابا کشور رو باید درست مدیریت کنیم.از منابع به خوبی استفاده کنیم.اونوقته که میتونیم پدر انگلیس و آمریکا و ... رو در بیاریم.دل خجسته ای دارید.سطح علمی کشور که خدارو شکر با حضور انواع دانشگاههای من درآوردی به گند کشیده شده.اون از مدیریت شهری.اون از صنعت(از خودرو سازی بگیر تا بیمه..)بابا باید کشور رو بسسسسسسسسسسسازیم .اینکارا فقط کار خود انگلیس ها ست که به قضیه جو میدن...ای وای از حماقت...ای وای از جهالت...ما برای جهاد اقتصادی چه کردیم که حالا اینکارو کردیم...
ببخشید چندتا سوال دارم
ما مشت زدیم ولی چرا خورد تو صورت خودمون
خواستیم آبروشون رو تو جهان ببریم ولی چرا آبروی خودمون رفت
گفتن دانشجون ولی هیچ دانشجویی این رفتار رو تایید نمیکنه
بعد از 30 سال از انقلاب الان چی یادتون اومده که نکردین
و بالاخره باختیم یا بردیم (این سوال آخرو چندماه دیگه به خودتون و وجدانتون بگین)
طرفدارای روسیه کمونیست ضد خدا بهشون برخورد به این نظر منفی دادن !!!
صادق
|
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
۳
۴
اینقدر احساسی نباشید ، سعی کنید با بصیرت باشید و محور ومرکز و عوامل سرسپرده استعمار پیر را رصد کنید هر چند امام خمینی ر ه فرمودند : شیطان بزرگ امریکاست ، ولی از این شیطونک ها هم نباید غافل شد . باید بدنبال تسخیر لانه جاسوسی امریکا ، لانه های عنکبوتی انگلیس و رژیم غاصب هم به تسخیر دانشجویان و مردم حزب الله در می آمد . @
ای آقا دعوا سر ........ست.تو مملکت خودتون خداتومن پولو هپلو می کنند میبینید و به روتون نمیارین فتین چسبیدن به انگلیس و ... والله همین چین و روسیه هم بیخود از ما دفاع نمی کنند.روسیه کم به کشور ما حمله کرد؟حالا شده برادر عزیرتر ازجان
بسیج دانشجویی اگر قصد حمله و جنگ را دارد و بر طبل جنگ می کوبد ، به کاخهای مسئولین در شمال تهران حمله کند.
بابیکاری ، فقر و تورم کشور جنگ کند.
کشوری با رشد پایین اقتصادی و تورم بالا ، به سفارت یک کشور پیشرفته حمله نمی کند.
قابل توجه دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) :
سه سال پیش آقای مهدوی کنی با حضور استودیو شبکه 3 صداو سیما گفت :
گرفتن سفارت امریکا اشتباه بود و همان زمان 5 میلیارد دلار به آمریکا خسارت دادیم.
دانشجو که اینقدر بیسواد نیست!
down with English!!!!!!!!!!!!
English بعنی زبان انگلیسی
اگه میخواستند بگند باید میگفتند
ENGLAND
آخه راس میگی انگلیس و امریکا همین فقر علم ما رو میخواد دیگه
تووی حادثه کربلا هم نیروهای لشکر منم همگی ادعای بسیجی بودن و مسلمون بودن داشتن مثل تو !
این عمل جز عدم وفای به عهد چیزی بیش نبود.
من خودم اونجا بودم اگه اسپری دستم بود همین طوری مینوشتم.خیلی هم دانشجو هستم.
حالا تو بشین مشهد لغت بخون تا اونا راحت استادامونو بکشن!
حالا خوبه انگلیسیام این کارو با سفرای ما بکنن؟
آخر علم و دانش هستن این دانشجوها!!! به مولا
یاد آبان 58 افتادم، گل کاشتند.
اون کشورهایی که شما میگی جنگ افروزند حداقل برای داخل مملکت خودشون رفاه و آبادانی درست کردند نه اینکه در داخل کشورشون مردم دچار هزاران معضل و بدبختی اقتصادی و اجتماعی ناشی از تحریم و جنگ باشند
این عبارات شما رو یاد ارتش کدوم کشور می اندازه؟ کشورهای اروپایی و امریکا، یا ایران؟!
ضمنآ جنبش 99 درصدی وال استریت که به خاطر مشکلات اقتصادی که نظام جنگ طلب سرمایه داری براشون به وجود آورده،گویای رفاه کامل در غرب می باشد!
مردم اروپا و امریکا می گن چرا باید ما مالیات بدیم و اون یک درصد برن باهاش جنگ راه بندازند و حالش رو ببرند؟ تا کی باید هزینه زیاده خواهی اربابان رو مردم عادی بپردازند؟!
حالا شما چی میگی؟ نکنه دلت واسه اون یک درصد بیچاره(!) سوخته؟!!
عزیزم بقول آیت اللخ خامنه ای رای مردم از کف خیابان جمع نمیشه. بله اینجا هم درصد قابل توجهی موافق نیستند ولی اونطوری که تو میگی وضعشون خراب نیست اونها مشکلشون اینها که با این سیاست ها پول تفریح و سفرشون قطع میشه نه اینکه مجبور باشند سه شیفت کار کنند و به نان شبشون محتاج باشند یکم از این اخبار یک سویه صدا و سیما و کیهان خارج شده و بمغزت اجازه بده که همه اخبار رو بشنوه
وقتی شما فکر میکنی اون دانشجوهای انقلابی از طرف حکومت اجیر شده بودند و باز فکر می کنی ایران ممکنه بر سر همسایگانش بمب بفرسته و بعد بگه من نبودم، نشون میده که بشدت تحت تاثیر پروژه های ایران هراسی رسانه های غربی قرار گرفتی و متاسفانه این شما هستی که به مغز محترمت اجازه نمیدی اخباری غیر از اون چیزی که توی رسانه های ضدایرانی هست، قبول کنه.
و تا وقتی هم که اینقدر متعصبانه بر ضد رسانه های ایران و روزنامه هایی مثل کیهان صحبت می کنی، مطمئن باش جز حرفی که تلویزیون های ضدانقلاب به گوش شما می رسونند، چیز دیگه ای رو قبول نخواهی کرد.
عزیزم من خود تا همین چند ماه پیش ایران بودم خدمت شما ها بودم میدونم چی فکر می کنید نیازی به رسانه بیگانه نیست خودتم داری میبینی که هر روز دارم این سایت و سایر سایت های داخلی شما رو می خونم پس من اطلاعات یک سویه ندارم من امار شما رو دارم میدونم هرجا قدرت گرفتین تحمل هیچ غیری رو نداشتید و خدا نکنه قدرت آمریکا رو داشته باشید.کیهان از دید بسیاری همون نقشی رو که پراوادا زمان شوروی داشت این مشکل کسایی که فکر می کنه کیهان داره درست میگه بقول زیبا کلام اگر به خواندن کیهان باشه آدم فکر می کنه الان وضعیت غرب یک چیزی تو مایه میدان التحریر مصر و اوباما هم مثل قذافی متواری
سی ساله میگین غرب در حال زواله منم اومدن اینجا فکر می کردم حرفهای شما درسته متاسفانه با سانسور و فیلتر میخواین مردم ایران رو از دنیا دور کنید.
اون کسی که رسانه های خبری خارجی رو میبنده و فیلتر میکنه مشکل داره نه ماها
لطفآ سعی نکنید مردم ایران را بی خبر از دنیا نشان بدهید. فرق مردم با امثال شما فقط در این است که اونها، دروغ های رسانه های ضد ایرانی رو باور نمی کنند ولی شما باور میکنی، همین!
نکنه توقع داری وقتی دشمنان ما تا دندان مسلح هستند و هر چند وقت یک بار به یک جای این دنیا لشکر می کشند، ما بنشینیم و به جای موشک و ادوات جنگی برای دفاع، بادبادک بسازیم؟!
ما اگه از حماس و حزب الله و دولت سوریه حمایت می کنیم، به این خاطر هست که دشمن وحشی مون رو در مرزهای خودش متوقف کنیم و نگذاریم بیاد لب مرز ما و اون وقت به فکر دفاع باشیم. اسرائیل رویای نیل تا فرت رو داره و در طول عمر کوتاه و نکبت خودش بارها به همسایه هاش حمله کرده و جنگ های خونینی به راه انداخته. و البته با رشادت جوانان حزب الهی، امروز مجبور شده دور خودش دیوار حائل بکشه! ولی همین اسرائیل در زمانی که در اوج قدرت بود، حتی ادعا می کرد که تا شیراز، ملک یهود است!
ما باید دشمن خود را در درون خانه خودش(که البته در اصل خانه خودش هم نیست و اشغالش کرده) حبس کنیم، نه اینکه منتظر باشیم بهمون حمله کنند تا اون وقت تازه به فکر دفاع بیافتیم.
خدا رو شکر امثال شما در این مملکت قدرتی ندارند، وگرنه وای به حال این ملت!!
اگه منظورت از اعراب و کشورهای خاورمیانه که ایران رو دشمن خودشون می دونند، دولت هایی مثل حسنی مبارک و بن علی و آل سعود و آل خلیفه و عبداله صالح و این دیکتاتورهای دست نشانده هست، بله حرفت درسته. ولی اگه منظورت ملت های مسلمان خاورمیانه باشه، بهتره بدونی کاندیداهای مصری برای جلب رای مردم، یکی از وعده هاشون قطع رابطه با اسرائیل و برقراری ارتباط با جمهوری اسلامی هست. نظرسنجی های گاه و بیگاه بنگاههای اروپایی یا رسانه های خودشون هم این دیدگاه ملت ها رو تایید می کنه.
البته رسانه های خبری غربی سعی در ایران هراسی در میان ملت های منطقه دارند که ظاهرآ این تبلیغات، روی شما هم بسیار تاثیر گذار بوده! ولی چیزی که درمیان مردم کشورهای اسلامی (مثلآ در ایام حج) نسبت به ایران و و ابراز علاقه به مقامات جمهوری اسلامی مشاهده میشه، حرف شما رو کلآ نقض می کنه. جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی مردم ایران، به یک الگو برای مردم منطقه تبدیل شده و غربی ها هم برای جلوگیری از این موضوع، سعی دارند ایران هراسی و شیعه هراسی رو در بین ملت ها رواج بدن. بهتره ما دیگه گول تبلیغات دروغین شون رو نخوریم!!.
عزیزم شماهم بعد از حمله صدام و شکست او شعار راه قدس از کربلا می گذرد میدادند تا مدتها فکر می کردید می تونید عراق و اردن و فلسطین رو بصورت نظامی بگیرید. شما هم به اندازه بضاعت خودتون کم جوان های منطقه را به قتلگاه نفرستادید.ادامه جنگی که صدام شروعش بود دلیلش همین جاه طلبی ها بود. تا قبل از قاجاریه هم و حتی تا اوائل آن از لحاظ حمله و قشون کشی به کشورهای همسایه ما دست کمی از آمریکای جهانخوار نداشتیم. بد نیست یک تحقیقی از مردم گرجستان و هندوستان داشته باشید تا ببینید چه تصوری از لشکر کشی های ایران دارند.
الحمد الله که این رژیم ها دارند از بین میرند و تکلیف شما و اسرائیل(توماً با هم مشخص میشه) باید ببینیم کشورهای عربی آزاد چه تصمیمی میگیرند شما هم بهتر صبور باشی فعلاً که هنوز ما با مصر رابطه سیاسی نداریم
عزیزم من هر روز دارم سایت های شما رو چک می کنم تا چند ماه پیش هم ایران بودم لطفاً قبل از اینکه صحبت کنی پیشداوری نکن
خیلی سخت و دردناک هست که بنشینی و با یک نفر که خودش رو ایرانی میدونه، درمورد این صحبت کنی که اسرائیل جنایتکار و اشغالگره و در عمر کوتاه خودش، چندیدن و چند جنگ خانمان سوز به راه انداخته. و اون هم جمهوری اسلامی رو با رژیم نژادپرست اسرائیل مقایسه کنه، دفاع مقدس و مشروع جوانان ایرانی از سرزمین و مقدسات شون رو جاه طلبی بدونه و به شکل گستاخانه ای و البته بدون مدرک، بگه ایران هم در پی حمله به کشورهای همسایه است. و حد اقل یک نمونه هم از تجاوز ایران به همسایگانش نیاره.
می ترسم اگه همینطور ادامه بدیم، صدام رو یک فرمانده شجاع بنامی که برای سرنگون کردن حکومت اسلامی، شجاعانه(!) به ایران حمله کرد و هزاران نفر رو به خاک و خون کشید!!
البته یک دستمریزاد و خسته نباشید اساسی به رسانه های بیگانه و ضدانقلاب باید گفت به خاطر این تاثیر گذاری عجیب و عمیق بر ذهن مخاطبین شون.
البته ناراحتی شما از اشغالگر خوندن اسرائیل بشدت قابل درک هست. اگه یک بار به سفر حج مشرف شده بودی و مسلمانان اکثر کشورهای اسلامی رو میدیدی، متوجه می شدی که چه ذهنیتی نسبت به ایران و مقامات جمهوری اسلامی و همچنین رژیم اسرائیل در میان امت اسلامی وجود داره.
شما هم مثل اون قبلی ها بنشین و هفته ها رو به امید سرنگونی جمهوری اسلامی بشمار. فعلآ که اسلامگراها در کشورهای انقلابی یکی یکی به پیروزی می رسند و امثال شما، در حال پیوستن به سرنوشت کمونیزم هستند. کمونیست های بی دین رو میگم!
چه پولها در فتنه 88 خرج کرد
در خاک ما برعلیه ما
مرگ بر انگليس
مرگ بر روباه پير
مرگ بر انگلستان خبيث
من هيچ وقت خيانت هاي اين انسان هاي پست رو فراموش نمي كنم و از كوچك ترين فرصت ها براي ضربه زدن به انگلستان كثيف استفاده مي كنم.
حقا كه نام اَنگل ستان برازندشان است.
آقای ........... در انگلیس 8 سال با 8 فرزند زندگی کرده
کمال همنشین بالاخره یه خرده که اثر میکنه!
از یه طرف بچه هاشون تو اونجا با پول دولتی میفرستند از طرف دیگه روزی صد تا فحش بهش میدهند
دم خروس و یا قسم......
مرکز تبلیغات اسلامی ر لندن با کارمندی که دارد چرا تعطیل نمی شود؟
این که شما اینطور در مورد این قضیه صحبت می کنید ، یا قصد تخریب روحانیون و بزرگان دین را دارید که باید بگویم بسیار بزرگتر از شماها بوده اند که خیلی بیشتر از شما دست و پا زدند تا به این هدف برسند ولی خوشبختانه همیشه ناکام بوده اند. و یا قصد تمسخر اعتقادات مردم را دارید که باید بگویم اصلاً از امثال شما بعید نیست.
خدا رو شکر هر روز تعداد بیشتری از مسئولین متعهد مملکت ما در لیست سیاه تحریم های اروپا و امریکا قرار می گیرند و اصولآ ادعای شما درمورد سفر بعضی ها به لندن، از اساس دروغ و البته بسیار مضحک است.
ضمنآ بدبین کردن مردم به مسئولین و روحانیت، پروژه ای است که سالهاست از سوی سازمان منافقین خلق و فرقه بهائیت دنبال می شود. که به خاطر اعتقادات قوی مذهبی مردم ایران تا کنون ناکام مانده است.
آنهم به این شکل مرموز و همراه با هزارتا سوال.
بیشتر شبیه به فرار رو به جلو و یا خودزنی میتونه باشه
اگر معنی مستقل بودن و استقلال طلبی و ضد استعمار بودن این وحشیگری های شما خوب این مشکل شماهاست
مگه وقتی به پرس تی وی و ... تو لندن حمله کردند کسی چیزی گفت که حالا بخوان حرف بزنن.
امیدوارم در جنگ نظامی و واقعی علیه انگلیس ببینمت /
درود بر دانشجویان انقلابی آن روز که امریکا را به خوبی تحقیر کرده و به مردم دنیا نشان دادند که خشم ملت ایران از امریکا تا چه اندازه قوی و بزرگ است.
شمااصلاً هم به روسیه و چین و هر کشور ننه قمر دیگر کولی نمیدین مشکل فقط آمریکاست.
خودشم بره بجنگه من که عمرا برای این دولت یه پاپاسیم خرج نمیکنم
و امید وارم خدا عقلی در حد پشه به امسال شما عنایت بفرماید شاید در مجموعه موجودات زنده جایی داشته باشید
و ..................................................
تا مشغول باشی شکمتون سیره(از طرف دولت)از بیکاری ....................... نمیدونیین چیکار دارین میکنین
در ضمن دوست عزيز موقع لزوم مطمين باش هيچكس نه براي خرج كردن پاپاسي هات و نه براي چنگيدن به شما رو نميزنه...
اي کاش ما هم يه کوچولو با سيايست بوديم تا مملکتمون رو گلستون مي کرديم
ولی سفاذت روسیه و چین رو نگیرینها!
معنی ............ رو میدونید چیه؟
بدبختی یک سری از سبز ها اینه که چون اتفاقات دهه اول نظام اسلامی زیر نظر عزیزان آنها انجام شده می خواهند یک جوری بین اونها و اینها فرق قائل بشم. اتفاقاً برعکس بنده باوجودی که اختلاف فکری و سیاسی با صراط و برادران ارزشی دارم می خواهم بگم این عزیزان دقیقاً از همون هایی که شما ازشون دفاع می کنی سرمشق گرفتند. حالا میتوانید توجیه کنید شور انقلابی اون موقع زیاد بود و نظایر آنها ولی اگر در کنه قضیه بری میبینی که بزرگان و عوامل پشت پرده در ماجرای اشغال سفارت آمریکا شرکت داشتند دقیقاً همان برنامه ای را داشتند که بزرگان و عوامل پشت پرده این یورش اخیر داشتند. آنها می خواستند رقبای سیاسی خود را از صحنه سیاست خارج کنند و بعداً با اتکا به اسنادی که ادعا داشتند مربوط به سفارت است مخالفین خودشان را ستون پنجم دشمن معرفی کنند حالا هم برادران دنبال همین هستند (سرمقاله جریان انحرافی و جن انگلیسی، موضع گیری رادیکال دو چهره شدید محافظه کار مجلس، آتش بیاری یکی از نمایندگان متهم اختلاس اخیر و تعزیه شهردار تهران برای درختان باغ قلهک). جوانان بسیجی شرکت کننده در این جریان هم در واقع همان آمال و اندیشه های دانشجو های خط امام رو داشتند مطرح شدن و طی نمودن سریع مدارج در نظام. شما ببینید قبل از 13 آبان 58 چه کسی این برادران را می شناخت و چگونه سریع پس از اشغال سفارت راه ترقی را پیمودند.
2- این داستان برنامه ریزی شده بود و در سطوح بالا تائید شده، چرا که پلیس تا انتها دخالت نکرد و برای حفظ ظاهر اقدام به دستگیری چند نفر کرد که فردا پس فردا آزاد خواهند شد، واقعاً بدون هماهنگی با پلیس میتوان نزدیک سفارت شد ؟ مردم را چه فرض کرده اید ؟
3- نقش روباه پیر و کثافتکاریها و آسیبهایی که به کشور ما وارد کرده فراموش نشدنی ست ، اما اکثر شیوه مقابله و دفاع ما ( سیاست خارجی ) بدلیل دفاع بد و نسنجیده و رفتار های اینچنینی که مغایر با اصول دیپلماتیک هست باعث ایجاد تصویری زشت از ایران و ایرانی در سراسر دنیا شده است.
4- بسیاری از آقایان !!! حکومتی وابستگی های بسیاری به انگلیس دارند و روابط دیرینه ای ... بعید است حمله به سفارت بدون هماهنگی خود انگلیس بوده باشد ، و بسیجیان دانشجو ! آلت دست نشده باشند.
5- پدر سیاست بسوزد که خیل کثیری را سر کار گذاشته است !!!
انشاالله بعدی .....
حالا سفارت رو گرفتن چی شد؟بابا برید کشور رو بسازید که وابسته نباشیم.برید دنبال علم .شما اگه میخواهید شیعه واقعی باشید جای دیگر رو درست کنید.کشور رو از وابستگی دربیارید.ما سفارتشونو اشغال میکنیم .اما برای یه داروی بیماریهای خاص محتاج اوناییم و التماس میکنیم.اونایی که میگن نه بیان من نشونشون بدم.بابا کشور رو باید درست مدیریت کنیم.از منابع به خوبی استفاده کنیم.اونوقته که میتونیم پدر انگلیس و آمریکا و ... رو در بیاریم.دل خجسته ای دارید.سطح علمی کشور که خدارو شکر با حضور انواع دانشگاههای من درآوردی به گند کشیده شده.اون از مدیریت شهری.اون از صنعت(از خودرو سازی بگیر تا بیمه..)بابا باید کشور رو بسسسسسسسسسسسازیم .اینکارا فقط کار خود انگلیس ها ست که به قضیه جو میدن...ای وای از حماقت...ای وای از جهالت...ما برای جهاد اقتصادی چه کردیم که حالا اینکارو کردیم...
ما مشت زدیم ولی چرا خورد تو صورت خودمون
خواستیم آبروشون رو تو جهان ببریم ولی چرا آبروی خودمون رفت
گفتن دانشجون ولی هیچ دانشجویی این رفتار رو تایید نمیکنه
بعد از 30 سال از انقلاب الان چی یادتون اومده که نکردین
و بالاخره باختیم یا بردیم (این سوال آخرو چندماه دیگه به خودتون و وجدانتون بگین)
قابل توجه سردار مشفق جانشین قرارگاه ثارا...
بابیکاری ، فقر و تورم کشور جنگ کند.
کشوری با رشد پایین اقتصادی و تورم بالا ، به سفارت یک کشور پیشرفته حمله نمی کند.
ایران الان جزء 10 کشور برتر در داشتن تورم می باشد.
سه سال پیش آقای مهدوی کنی با حضور استودیو شبکه 3 صداو سیما گفت :
گرفتن سفارت امریکا اشتباه بود و همان زمان 5 میلیارد دلار به آمریکا خسارت دادیم.