۰۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۱
درخواست اهالی شهریار برای دستگیری قاتل سنگدل + تصاویر تشییع

قتل یک برادر شهید توسط اراذل و اوباش و فرار قاتل

با قمه بصورت غافلگیرانه 2 ضربه عمیق به بدن مرتضی طالبی وارد و باعث می شود که به طرف انتهای شهرک و برای جلوگیری از ضربات بیشتر فرار کند که 50 متر جلوتر پدر شرور معروف با میلگرد راه جوان مضروب را سد کرده و شروع به وارد کردن ضربات متعدد به سر و صورت وی می نماید
کد خبر : ۴۵۱۱۶
"صراط" - در پی تماس "ابوذر - ع "یکی از اراذل معروف شهرستان  شهریار در ساعت 1.30 بامداد، وی در حالت مستی در حضور تعدادی دیگر از افراد معلوم الحال با قمه بصورت غافلگیرانه 2 ضربه عمیق به بدن مرتضی طالبی وارد و باعث می شود که به طرف انتهای شهرک و برای جلوگیری از ضربات بیشتر فرار کند که 50 متر جلوتر پدر شرور معروف با میلگرد راه جوان مضروب را سد کرده و شروع به وارد کردن ضربات متعدد به سر و صورت  وی می نماید . در این اثنا مجددا اشرار یاد شده خودشان را به پیکر نیمه جان مرتضی طالبی رسانده و با سنگدلی و در حالت مستی 2 ضربه عمیق دیگر از عقب به وی وارد می کنند و همراه با پدرشان متواری می شوند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی صراط ، متاسفانه به دلیل سرعت نزاع مورد نظر و خلوتی محل درگیری، مضروب با توجه به خونریزی شدید توسط خودروهای عبوری خود را به بیمارستان رسانده و ساعتی بعد به اتاق عمل منتقل می شود، اما متاسفانه علیرغم 3 جراحی ممتد و طولانی و یکبار ایست قلبی و احیاء 2 شوک، به دلیل عمق جراحت وارده به کما رفته و پس از 6 روز در نهایت دار فانی را وداع گفت.           
در طول مدت 6 روز به دلیل اینکه خانواده مقتول از جمله خانواده شهدای سرشناس و صاحب نام شهرستان  شهریار بودند بسیاری از مردم در بیمارستان حاضر شده و ضمن دعا و همدردی تقاضای پیگیری های لازم را از مسئولین داشتند. پس از مرگ وی در تشییع جنازه ای مثال زدنی که جمعیت بسیاری با خشم و ناراحتی فراوان و با محوریت حضور خانواده های معظم شهدا ، پیکر مرتضی طالبی در مقبره شهدای بهشت رضوان شهریار در جوار برادر شهیدش سید حسن سمائی به تیره تراب سپرده می شود.
اکنون خانواده های معظم شهدا و بزرگان محل و اهالی مساجد منطقه و تعداد زیادی از مردم با تجمع روزانه در مقابل منزل شهید طالبی در حال تهیه و تنظیم استشهادیه خطاب به مسئولین قضایی ، سیاسی و اتتظامی استان ضمن تاکید بر سابقه دار بودن شرور قاتل و پدرش که مشهود به فساد و نزاع متعدد بوده اند تقاضای رسیدگی فوری به قتل مذکور و تحرک بیشتر عوامل یاد شده در شناسایی و دستگیری قاتلین را دارند .
گفتنی است با وجود پیگیری های صورت گرفته توسط مسئولین محترم قضایی و امنیتی شهرستان متاسفانه پدر قاتل فراری و سنگدل با همراهی برخی از دوستان پسرش ضمن تهدید خانواده مقتول شایعات بسیاری را پیرامون ایستادگی در مقابل قانون و مخدوش کردن روند رسیدگی به این پرونده به طور گسترده مطرح کرده اند .
انتظار می رود مسئولین ذیربط با اقدام عاجل و به موقع ضمن جلوگیری از پایمال شدن حق قاتل متواری شده را دستگیر و هرچه سریعتر به سزای عمل خویش برسانند تا اذهان عمومی در این شهرستان با آرامش بیشتری همراه شود .







نظرات بینندگان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
۶۱
۶
باسلام

خدای من !!!!!

خون شهدارو که این اوباش پای مال کردن بس نیست حالا نوبت به خانواده آناه رسیده !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هر روز همه جای ایران چندین قتل اتفاق میفته حالا شما گیر دادین به این انگار قاتله بخاطر شهید بودن براد مقتول اونو کشته . واقعا متاسفم برای صراط که نمیدونم با چه نیتی سعی داره بعضی اقشار در جامعه مظلوم نشون بده ولی نمیدونه ناخواسته داره فاصله ایجاد میکنه بین مردم .
کجای این دنیای
|
Iran (Islamic Republic of)
امیدوارم هیچ وقت این صحنه ها تو کشور عزیزمون تکرار نشه...اما با نظر دوست ناشناسمون تا حدودی موافقم...همه نباید برادر شهید باشن که براشون دل بسوزونیم...همه اون کسایی که حقشون ضایع میشه مظلومند باید حقشون رو از ظالم گرفت...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
۳۳
۹
امنیت فضایی و قضایی دارند که دست به این غلط ها می زنند .
حالا اگر مظلومی بعلت عدم رسیدگی به موقع خودش تصمیم بگیرد و انتقام از اراذل و خانواده هایشان بگیرد می دانید مسیولین امر چه بلایی سر آدم می آورند .
مگر قانون نبود
مگر شهر هرت بود
و هزاران مگر و اگر دیگر .
بله شنیده می شود که این اراذل و اوباش در بعضی از شهرها دست به خیلی از کارها یی می زنند ( انواع تجاوز )که در شان نظام اسلامی نمی باشد . طبق گفته مولا علی اگر کسی جانش را .........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در این کشور فقط دست مظلوم ها و بچه حزب الهی ها بسته است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخییییی واقعا چقدر مظلومید !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قتل یک برادر شهید به انگیزه نامعلوم دلیل بر مظلومیت نیست . لطفا بهره برداری سیاسی نکنید .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
۳۹
۵
نیروی انتظامی کجاست؟ واقعا کجاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نیروی انتظامی اگر بخواد توان مقابله و پیشگیری با این وقایع داشته باشه باید هر 500 متر یه گشت بذاره که نه توی ایران امکانپذیره نه توی دیگر کشورها . مهم سرعت عکس العمل پلیس در دستگیری مرتکبین است .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
دیش ها رو جمع کرده بدحجابی هم ریشه کن کرده فقط یک خورده کار آرایشگاه ها و عکاسی ها مونده. فتنه رو هم که به سلامتی سرکوب کرده. کارهای به این مهمی رو نمی بینی. چیزهای پیش پا افتاده مثل قتل و دزدی و شرارت و مزاحمت و اینها در شان نیروی انتظامی نیست.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
البته ناشناس جان اون زمان که بقول شما فتنه بود برای هر 100 متر یک پلیس با باتوم گذشته بود(حالا بگذاریم از بسیجی ها و یگان ثارالله سپاه) اون موقع امنیت حکومت در خطر بود و خوب نیروی انتظامی ما مسئول امنیت حکومته نه مردم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب سعید از کانادا اگر یکبار دیگر کامنت منو بخونی میبینی منم منظورم همین بوده . حفظ حکومت بر عهده نیروی انتظامی نیست و صد البته قبول دارم حفظ حکومت برای آقایون از خیلی کارها مهمتره .
ایراندوست
|
France
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
۳۱
۶
به پاس حرمت خون شهدای عزیزمان این اراذل بیشرف بدون محاکمه و بدون فوت وقت توسط خانواده داغدار باید به دار آویخته شوند. جدأ دلم به درد آمد.
طلبه سبز مشهد
|
France
بدون محاکمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کجای دنیا کسیو بدون محاکمه دار میزنن؟؟؟؟
ناشناس
|
France
تو کجای دین ما گفتن بدون محاکمه میشه اعدام کرد !؟
سعید
|
France
نه به اینکه دزد و اشرار رو با وثیقه های الکی آزاد میکنید به بهانه اینکه زندان ها جا ندارند نه به اینکه میگید بدون محاکمه اعدام بشند! البته بعیدم نیست که می خواهید با این حرفها زمینه رو برای اعدام بدون محاکمه مخالفین حکومت به اتهام اراذل بودن رو جور کنید.
فتوحی
|
France
این دوستمون (سعید) حقیقتا توی فرضیات دایی جان ناپلئونی غرقه مثل اینکه!
سعید
|
France
نه عزیزم شاهکارهای شما رو دیدیم. اگر واقعاً با این دزد ها و قاتل ها برخورد میشدکار به اینجا نمی رسید و آدم فکر می کنه اگر شما نرخ اعدامتان بالاست پس چرا باز اینها هستند و جنایت می کنند؟ از شما هیچ چیز بعید نیست مگر نه اینکه اوائل انقلاب هم بدون محاکمه هر کسی رو که مخالف شما بود بعنوان قاچاقچی و فاسد و اینها اعدام می کردید.
مرتضی علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
۳۷
۱۱
نیروی انتظامی هم فعلا مشغول بالا رفتن از در و دیوار مردم برای جمع آوری ماهواره هاست خودشو درگیر این قضایا نمی کنه می دونه اولویت با چیه!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز دل؛قطعا ماهواره در تشدید ناامنی اجتماعی و فرهنگی موثر است !!! إفهم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی الان همه اینها که شرارت کردن ماهواره دیدند و همه اونهایی که ماهواره دیدند شرارت کردند. سئوالم اینجاست چرا آمار قتل و جنایت کشورهای دیگه( مثلاً همین کشورهای همسایه) که ماهواره دارند و غیره و ذالک از ما کمتر یعنی الان در سویس یا فنلاند یا اطریش هم آمار قتل و جنایت به اندازه ایران اسلامیه؟
برادر بافهم!!!
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
سوئیس و فنلاند از کی شدن همسایه ایران؟
راستی چرا ویزا نمی گیری بری همونجاها؟؟؟؟
خیلی خوبه ها ؟؟؟؟؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
میلاد جان شما از کجای جمله بنده به این نتیجه رسیدی که فنلاند و سویس همسایه ایران هستند.
شما غصه منو نخور من کانادا هستم. گفتم الان بگم کانادا هم بخدا وضعش از ایران بهتر شما حالت بد بشه.

چرا جوابی برای چیزی ندارین و کم میارین شروع می کنی مسخره کردن و درآوردن سئوالات نامربوط ؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
۷
۱۰
کشته مرده امنیت موجود در ایرانیم!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
۷
۱
این نیروی انتظامی هم شورشو درآورده با این وضع افتضاح امنیت. حالا بعضی ها میگن چرا به جای حفاظت از امنیت شهروندان به حجاب و لباس مردم گیر میده.؟ باید بگم همون کارو هم بلد نیستند. برای نمونه بهتره سری به میدان ونک بزنید و گشت ارشاد را ملاحظه کنید. می بینید که مامورین محترم فقط به دختر های نوجوان گیر می دهند و کسانی که واقعا مشکل دارند به راحتی از کنار آن ها رد می شوند.
اكبر
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
۱۴
بايد سريع دستگير و اعدام گردد تا شايد عبرتي شود براي ديگران در ضمن اين اتفاقات
فقط بخاطر ....................................
بامداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
۴
۴
کمی صبر کنید...درست می شود...عجله نکنید.
مایوس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
۵
۲
نیروی انتظامی کیلوئی چنده؟

الان اگه یه معتاد بیاد واز شما دزدی کنه یا تو پارکینگ خونتون مواد بکشه شما هیچ کاری نمیتونی بکنی . اگه اراذل واوباش برای پاتوق کردن بیان چهار تا داربست بزنن و هئیت راه بندازن و از اول شب با صدای بلند بلندگو و صدای ضبط ماشینشون مزاحم مردم یشن شما حرفی نمیتونی بزنی چ.ن اخر سر هم به ضرر خودت تموم میشه و دیگه اون امنیت قبلی رو هم نداری و جالب اینکه برای برخورد با اینا باید کسی حتما شکایت کنه یا زنگ بزنی 110 نیروی انتظامی این همه ادم لش و الوات نمیبینه
این همه عملیو نمیبینه یعنی نمخواد که ببینه منتظر روزی باشین که هر کس بایه اسلحه تو خیابون راه بره ( الان ....................... )
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
میتونی این دفعه که معتاد رو گرفتی بگی علیه نظام داشته اقدام میکرده دو سوت میگرنش!
آنتی میم!
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
۲
شب و سکوت رنج آور نور
انتظار و لالایی شیطانی جغد
کفتار ها میهمانی گرفته اند
و در بزمشان مستانه جولان می دهند
زمین فرش است
پیکرهایی که ذر زیر پاهای رقصانشان له می شوند
هیچ کس نمی بیند
هیچ کس هیچ جسم له شده ای را
هیچ فردای روشنی را
و انگار که نور تنها خیال گرم یک شب طولانی قطبی است
خیال مردمانی که شب را باور ندارند
و درانتظار غریبانه می میرند
آواز مرغ آمین می آید از دور
تو باور نکن سیاهی را
فردا می اید
و پیکرهای له شده برفراز میشوند
درخشش نور از سویشان دلیل راه می شود
و بیدارگر مردمان خفته در تاریکی
پس غم نخور انتظار را دریاب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
۳
۱
شاید اگه نیروی انتظامی هم اونجا بود از مقام مافوق اجازه نگرفته بود.
واقعا مسخره است مثل اون جریانی که شیر داخل قفس داره یارو رو پاره پاره میکنه یارو مأموره میگه اجازه ندارم به سمت شیر تیر شلیک کنم.
ali samani
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
۲
man yaki az ahaliye shahriyar hastam ke khod be cheshm shahede game keshihaye in oubash dar mahal bodeam.moteasefane niroye entezami ham dast dast mikonad ............................................
سيد حسن حسيني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
۴
۳
اميدوارم سريع قاتل بازداشت و به چوبه دار اويخت شود تا شايد درس عبرت ديگران گردد. به اميد خدا
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
هی اعدام کنید ببینید درست میشه! بخدا اعدام برای مردم ایران عادی شده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام بر بندگان خدا

این "سعید" کانادایی دو سه روزه لنگر انداخته تو صراط و مشرق و ...و در افشانی می فرمایند. ما هم از همه جای دنیا به نظاره نشسته ایم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعیدکانادایی بالاهم یه نظر چرتی پرتی دادی و اینجاهم افاضه فضل کردی ممکنه ............ و تو چیزیکه نمی دونی نظر ندی ؟ گوشکوب
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
با تشکر از ادب و متانت برادران عرزشی و ولایت مدار که نمونه بارز اخلاق اسلامی هستند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
۲
۱
ضمن اظهار همدردي با خانواده مقتول از نيروي انتظامي و قوه قضائيه تقاضا دارم جهت جلوگيري از تكرار موارد اينچنيني قاتل و همدستانش را به اشد مجازات محكوم نمايند.
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
۲
عملكرد نيروي انتظامي بارها در مقاطع مختلف مورد انتقاد بوده است. در اين مسئله نيز به نظر من عدم وجود امنيت در منطقه كاملاً احساس مي شود. ما در برابر خون شهدا مسئوليم. آنها خونشان را دادند كه كشور در امنيت باشد. به حرمت خون شهدا با اراذل برخورد شود كه موجب شادي مردم خواهد شد.
مهدی
|
Japan
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
۲
۱
حالا نوبت قوه قضائیه است تا خون شهید خشک نشده با قاطعیت مجرمین را به سزای عملشان برساند ببینیم و تعریف کنیم!
ناشناس
|
Japan
خون شهید ؟!!!
وحید میرزایی
|
United States of America
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
۱
سلام .فقط میتونم بگم متاسفم واسه مسولین انتظامی وقضایی با اینکه خودمم دانشجوی قضاوتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
۲
نیروی انتظامی هم ......................................

وقتی برای برخورد با اراذل و اوباش هزار جور مجوز و تاییدیه می خواهند ، چطور می شود جلوی بی نظمی و نا امنی را گرفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
۲
قوه قضاییه پس کجایی؟انشاالله که منتظر فرج نیستی؟
مرتضی لبخنده
|
Finland
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
۳
با سلام و ابراز همدردی و نثار فاتحه و علو درجات این شهید بزرگوار....
مردم محترم فکری کنید..... تا میتوانید استشهادیه و بیانیه بنویسید و تجمع کنید....
اراذل و اوباش و کسانی که قانون اسلام را زیر پا می گذارند . طبق صریح قانون اسلام نباید در جامعه اسلامی که مامن آسایش و امنیت مردم است .. آزاد باشند و هر غلطی که می خواهند بکنند....
اگر این هتک حرمت ها ادامه یابد و حدود الهی به معنای واقعی اجرا نشود .... و علی الاسلام السلام (جمله عروف امام حسین - علیه السلام) پیش می آید و بدان بر خوبان مسل شده و خوبان هر چه دعا کنند اجابت نمی شود .
خطاب به مسئولین قضایی و کیفری :
مسئولین عزیز و محترم، مردم نباید از شما تقاضا کنند تا شما انجام بدهید . مردم باید اطلاع رسانی کنند و شما که با قانون کیفری اسلام عزیزمان سرو کار دارید. با اینگونه مشکلات که چهره واقعی اسلام را خدشه دار میکند ، سفت و سخت برخورد کنید و لحظه ای عقب نشینی نکنید که خدایی ناکرده، آتش جهن را بر خود حلال کنید و مدیون حق الناس شوید ....
.........................................
تمسک به آیه قرآن

::::: وَمَن يَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُّتَعَمِّدًا فَجَزَآؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِيهَا وَغَضِبَ اللّهُ عَلَيْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِيمًا

::::: قوله تعالی[8] «و من یقتل مومنا متعمدا فجزائه ان یقتل» اگر کسی یک مومنی را بکشد این اعظم کبائر که می‌گوییم از خود عقوبت و کیفر معلوم می‌شود مجازات کسی که مؤمنی را بکشد.

1- «جزائه جهنم» مجازاتش جهنم است.

2- «خالدا فیها» مخلد در آتش است.

3- «و غضب الله علیه» مورد غضب خداوند قرار میگیرد.

4- و لعنه خداوند او را لعن و طرد می‌کند از رحمت خودش او را دور می‌کند.

5- «و اعد له عذابا عظیما»
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
۱
ضمن تشکز از کار کردن این خبر،بنده شرور مذکور را میشناسم و همچنین خانواده شهید طالبی را نیر کاملا میشناسم.خبر دارم که بسیاری ار اهالی منطقه بخصوص بسیجیان و خانواده های محترم شهدا به شدت از این قتل فجیع و نا جوانمردانه ناراحتند و از کم تحرکی عوامل محترم قضایی و انتظامی شاکی اند .امیدوارم با تحرکی جدی و دستگیری مجازات این گونه اشرار آلام مردم و بخصوص امثال این خانواده شهید که امانت های شهدایمان هستند اندکی التیام یابد
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
۲
۲
اینها که اعدام شدن بعدش سعی کنیم اراذل تولید نکنیم
ناسلامتی جمهوری اسلامیه دیگه ! مگه نه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
۴
یک پیشنهاد : اینطوریکه پیداست این ها نه عبرت میگرند نه اند ک میشوند !! اکثر این اراذل واوباش بیشتر مخاجرین هستند واز نقاط گوناگون آمده اند به شهر های بزرگ آنها که اعدامی هستند که ]هیچ > آان تازه شروع کرده ها را باید قضات با تابلو مشخص به ولایات خود تبعید کنند ودر هر منطقه هم بسیج هست دوران تبعییدی خودرا پس از جریمه وزندان تبعید هم باید درش باشد در ولایت خود سپری کنند > چون هم ئلایتی های اینها فکر میکنند این ها در شهرها مصدر امورات حلال ومباح هستند چون خودشان تعریف کرده اند !!! حال وقتی همشهری ها بفهمند که طرف چکاره است ! یقین پایشان را از گلیم درازتر نخواهند کرد !! ودیگر مجاز نباشند از ولایتشان خارچ شوند !!! به امتحان آن می ارزد !!
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
۵
و اما نیروی انتظامی کجاست؟
وقتی کار اعتقادی نشود، این چنین جرات بر ارتکاب خلاف علنی می شوند.
mohamad
|
Switzerland
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
۱
۱
in niroye entezami va dastgahe ghazaei che kar mikone ke in arazel obash inghadr vaghih va poro bashand ke be khodeshon jorate chenin jesarat vaa.......bedan vaghean mamkelatemon golo bolbol shodeh yani chon khanevadeh shahideh moheme na har kas dige ham bod mohm bod chon farghi nemikone ke ki bashe bayad arazel obash dastgir shan va khanevadeh shohada arzesh mand tar hastand
ناشناس
|
Switzerland
قربان اسم خوبت برم. فارسی تایپ کن برادر!
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
۲
پس این نیروی انتظامی و ا......... چکار میکنند ، پس چی شد جمع آوری سلاح های سرد ، پس چی شد بر خورد با ارازل و اوباش ؟ ما خون ندادیم که یکسری افراد بی هویت امنیت جامعه را به بازی بگیرند و خانواده معظم شهدا و عامران به معروف و ناهیان از منکر را مورد ضرب وشتم و کشتن و خانواده آنان را تهدید به ... این قوه قضائیه چکار میکند ؟ از مسئولین امر درخواست پیگیری و برخورد قاطع و سریع و خارج از نوبت را داریم . @
ناشناس
|
Turkiye
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
۳
۱
دلم خون شد. آخه چه گناهی داشت؟؟؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
۴
قوه قضاييه كسي جرات نمي كنه چيزي بهش بگه من جوانفكر را قبول ندارم ولي براي دست گيري وي لشكر كشي ميشود ودر مقابل اراذل هميشه مماشات
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
۴
۱
مرتضی عزیز دوست قدیمی بنده، ناجوانمردانه به قتل رسید و در جوار برادر شهیدش محمد طالبی، و سایر شهدای منطقه من الجمله دوست دیگر عزیزم شهید جواد سلیمی، از شهدای غدیر (انفجار پادگان ملارد شهریار) به خاک سپرده شد.
اما چه کسی بالاخره جوابگوی درد نا امنی حاصل از مهاجرت بی رویه از شهرستانهای دور و سر ریز جمعیت تهران به شهرستان 7000 ساله شهریار خواهد شد؟
شهریاری که اینک با گسست هایی که در آن بوجود آمده (جدا شدن رباط کریم، شهرقدس و ملارد) تنها نامی از بزرگیش در یادها مانده.
"گناه ما اهالی بومی شهریار چیست؟"
به دستهای پدر و برادر شهید که در عکس اول رو به آسمان است توجه کنید...
مگر خود خداوند گره ایی بگشاید.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
۱
لمپنيسم خطر جدي براي كشور است اگر فرصت پيدا كنند شعبان بي مخ ها كم نيستند
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
۱
زماني به بركت بيداري وحضورفعال اناني كه امروز شهيدشان ميناميم اراذل جرات عرض اندام نداشتند مردم. نيروهاي نظامي وانتظامي همه وهمه حامي وعامل به امر به معروف ونهي از منكر بودند اما امروز همه قانون دان شده ايم حتي مجرمين مردم ونيروها براي درگير نشدن وازان سو اراذل براي سو استفاده از قانون .قانون دان زماني انان درحالات گناه الود(مستي،نعشگي... )پنهان ميشدند اما امروز به بركت سستي وبي عرضگي همه با بهترين ماشينها ولباسها و سلاحها توان مهار اين اندك اراذل را نداريم باور كنيم انگيزه هاي اعتقادي همه ما كاهش يافت والا يك شبه ميتوان تومار اين اندك اراذل را به هم پيچيد و از تكثيرشان جلوگيري كرد ان كنتم تعلمون
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
۲
باسلام.مگرخانواده هاي شهداكه عمدتادرمسيرافول زندگي وپيري ميباشندامانت شهداي مانيستند؟پس چطوراجازه ميدهيم اراذل واوباش تعدي وستم وهرزگي خويش راآنقدرگسترش دهندكه دامان اين عزيزان رابگيرد؟صرفنظرازدلائل منجربه قتل آنمرحوم كه هيچ وجه مثبت ودليل برقتل نخواهدشدونيزبااحترام به نفوس همه مردم تاكيددارم بايداين موردبه جدپيگيري وبه نتيجه برسد.دلائل زيادي دركوتاهي عوامل ناجاوجوددارد....................................................................................آياعدم دستگيري وي به اين معني نيست كه عزيزان ناجاتامرگ!!حادث نشوددنبال ضاربين اينچنيني كه محارب محسوب ميشوندنميروند؟چراهاي بسياري وجودداردكه اميدوارم بادسگيري مجرمين طرح آنهاضروري نشود.امروزباكمال تاسف شنيدم اراذل واوباش به ........................... كه ايشان هم فرزندشهيداست حمله كرده اند!!!؟؟؟؟ديگران چه كننددرحاليكه ضاربين .................... شناسايي ودستگيرنشده اند........
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
۲
۱
ایا کسی هست بداد مظلومان برسد.
دای تقی
|
Germany
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
۳
چشم قاضی القضات روشن کاش یه کم بیشتر چشم مبارکشونو روی این موارد باز کنند ای کاش ذره ای از جدیت وهابیون را در اجرای قوانین اسلام داشتند بابا به خدا اگه اعدام حالت وحشتناک داشته باشه این اوباش جرات نمی کنند جنایت کنند بابا طناب دار دیگه قدیمی شده بیان گردن بزنند به خدا همه مردم حمایت میکنند تا کی توی این کشور گل و بلبل مردم داغ جوون ببینند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فتوحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
۱
به نام خدا
ننوشتید اصل قضیه و درگیری سر چی بوده.
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
برو بخواب زود بیدار شدی ، لا اقل مطلب بالا را چند بار با صدای بلند بخوان . @
مجتبي پ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
۳
واقعا متاسفم براي مسئولين امنيت كشور چرا كه بارها شنيده ايم و همه هم شنيدين كه نيروي انتظامي مي داند كه مجرمين هر محله و منطقه در هر جرمي چه اشخاصي هستند ولي نمي توانند برخورد درست بكنند من خودم از اين موارد چندين مورد ديدم و اما در پايان ضمن تسليت و درخواست صبر ذيل از خداوند منان براي بازماندگان آن مرحوم اميدوارم روزي برسد كه يك كشوري كه به خاطر حفظ ناموس و شرافت و مردانگي هزاران شهيد داد پاك از اينگونه افراد كثيف شود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
۱
شهادت نوش جانت برادر!
تو سعادت رو دو دستی چسبیدی و مثل ما بی غیرتی نکردی!
وای بر مسئولین خاموش و بی غیرت!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شهادت !؟
محمد از شهریار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
۱
آقا اول مطمئن شید بعد خبر بزنید. ایشان همسایه ما است .................................... خدا رحمتش کنه اما هیچ دخلی به برادر شهیدش نداره
محمد از شهریار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
۱
۱
چرا نظرها را سانسور می کنید، آقا ما با این مرحوم همسایه هستیم. ایشان فقط و فقط اسمی از شهید را یدک می کشید و کشته شدن ایشان به دلیل .......... بودو ایشان ................................. اگه باور ندارید یک تحقیق کوچک کفایت می کند.
من تابه حال در مورد سایت شما اشتباه می کردم، تا متوجه شدم .... اهدناالصراط المستقیم
اكبر
|
Iran (Islamic Republic of)
1ـ اگر ايشان دخلي به برادر شهيدشان ندارد و مسيرش غير از مسير برادر شهيدش بوده است پس حضور مسئولين از جمله فرماندار و امام جماعت و ... با اين همه جمعيت در تشيع جنازه نشان از چيست!!!؟
2ـ از نظر جنابعالي ايشان برادر شهيد بوده يا نه؟مگر متن خبر چيزي به غير از آن نوشته شده است؟
3ـ همين الان اسنادي وجود دارد كه نشان دهنده سابقه دار بودن ضد انقلاب قاتل و پدرش
مي باشد.
4ـ نوع جرم مرتكب قتل است و اينكه در هر صورت با ضربات چاقو به وقوع پيوسته و اين موضوع چيزي از مظلوميت اين برادر شهيد نمي كاهد.
5ـ شما كه مي خواهيد در زمره كساني كه راه مستقيم را مي روند بپيونديد نبايد به شعور اين همه عاشق كه در تشيه جنازه اين برادر شهيد شركت كرده اند توحين كنيد چرا كه كاملا در جريان چگونگي به شهادت رسيدن ايشان بوده اند.
همسايه در همان حوالي..
|
Iran (Islamic Republic of)
آره راست ميگي شما همسايه اين مرحوم هستي
خوب مي شناسمت. ما هم همسايه مشترك شماييم.كاري با اون مرحوم ندارم.بالاخره دستش از اين دنيا كوتاه شده اما مي تونم حسابي از خجالت تو دربيام....همسايه!!!!
يكي از معاني درخواست از خداوند براي قرار گرفتن در صراط مستقيم اينه كه دنبال مرده و برادر ديني حرف نزنيم...
حالا هم كه تو اين حرفارو مي زني بدون كه ما تحقيقي براي اون مرحوم و خانوادش و مخصوصا تو نداريم.دفعه ديگه با اسم كوچكت مورد خطاب قرارت مي دم و ...!!!
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
اسمتو گذاشتي همسايه؟؟
خوبه اين بنده خدا داداش شهيد بوده.بيچاره اگه داداش هميره و هايدا بود..حالا هرچي كه تو مي گي..
مي شد عزيز دلت كه همش از تو خونتون صداي اين عزيزان نامبرده پخش مي شود..
كاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
با عرض سلام خدمت تمامي بزرگواران كه با درج مطالبي نسبت به تأييد خون اين شهيد بزرگوار و همچنين همدردي با خانواده محترم داغدارش نشان از غيرت حيدري خود نمودند اما در تعبير صراط المستقيم ميتوان از راه كساني ياد كرد كه به دور از كينه ورزي و تشويش اذهان عمومي سعي در قدم نهادن در راه مستقيم و بلا شك شهدا را دارند نه كساني كه فقط با دم زدن از اين راه مستقيم كه مخصوص هدايت شوندگان است خود را با جسارت تمام جزء هدايت شوندگان راه مستقيم بخواند و اما در عمل!!!؟
ميثم
|
Iran (Islamic Republic of)
ممنون از متن بسيار عاليتان.
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
۲
داشتم مي انديشيدم
ناگهان بادي وزيدن گرفت
و چه آسان همه برگ ها را برد.
تنها يك شاخه بر روي تا درخت كوچه مان
همان كوچه كه نام دوست دوران كودكي ام
همو كه ما را با بازي هايمان تنها گذاشت
رفت به ميهماني
رفت به درياي جنون
راستي او يك برادري داشت
هر وقت مي ديدمش يادي از رعنايي او مي كردم
هرچند به زلالي ..نه رهايش كنيم.
راستي ! همسايه گفتي زلال نبود؟
گفتي پاكيزه نبود؟
گفتي برادر اسطوره نبود؟
گفتي...؟
سيد نبود؟
نه . آدم كه بود...!
بچه ها شيريني زندگي اند...
خدا بچه تو را نگه دارد.
و چه نزديك
چه دور
آه اي ياس هاي وحشي مرا دريابيد
كجا ماندي
بيا
برو تا هميشه
ديوانه گشته ام و دوستت دارم.
همچون ميثم و ياسر و تمار....!
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
۲
باسلام.ضمن تشكرازاهتمام ديني واخلاقي صراط درپيگيري اين خبرشكرخداوبازحمات رسانه اي ونيزعزم بلنددستگاه قضايي وانتظامي درمنطقه كه بادرك صحيح التهاب بوجودآمده به درستي عمل نمودندقاتل مذكوربعدفرارازاين شهربه آن شهردست آخردرزاهدان رهگيري وباترفندپليسي به شهرياركشانده شدودرنهايت دستگيرگرديد.خداراشكر.ازاين پس منتظراقدام سريع عوامل قضائي هستيم.
محمد از شهريار
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا رو شكر كه اين جاني خطرناك دستگير شد.واقعا از زحمات پليس و آگاهي و دستگاه قضاييي ممنونيم...
شاعري از ايران(عباس)
|
Iran (Islamic Republic of)
آه! ديدي چه زود به دام صياد تيز چنگال اسير گشتي اي ملعون.
ديدي من او و ما همه با شيريني هاي زندگي در فكر صيد كردن كوسه هايي مثل توايم؟
و چه مقدار سنگين تاب مي آوريم دوري دو ياس وحشي را .مرغك خوش لحن من بخوان....
عليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
بله ظاهرا خبر درسته.يارو دستگير كردند.واقعا خسته نباشيد.دست مريزاد.اجرتان با اباعبدالله الحسين عليه السلام.
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
همش چرته